• 43.

    ולרשטיין מי שמדבר

    אודי, 08/08/07 23:04

    מי שפוגע במאבק זה רק אתה
    ראינו איך התבטאת לגבי סרוב פקודה
    ראינו איך נלחמת בחוסמי הכבישים

    ואתה עדיין ממשיך לפגוע במאבק - לפגוע בפייגלין

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פייגלין היחיד שאפשר לסמוך עליו

    מודי, 08/08/07 23:02

    אדון ולרשטיין הנכבד
    לפעמים עדף מפלגת שמאל שיש לה אופוזיציה ולא יכולה לעשות שום דבר רע מאשר מפלגת ימין שיש לה כוח להרוס (עיין ערך גוש קטיף וצפון השומרון)
    לכן אל תהיה בטוח שביבי כל כך עדיף

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בעלי מכוניות עשו מצווה כי גם ילדיכם עוד כמה שנים הם שיעמדו בצומת. (ל''ת)

    דוד, 06/08/07 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לקרוא ולא להאמין, עם אומלל המגדל סיקריקים (ל''ת)

    בן-עמי, 03/08/07 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כמה כללים חשובים לטרמפיסט שלא כתובים בשום מקום

    אני, 03/08/07 07:51

    1. את המריבות על ''מי היה קודם'' תעשו לפני שהנהג מגיע.
    2. התקלח כל יום ושים דואודורנט. אל תעשן סיגריה לפחות יום אחד לפני. בטח אל תשאל ''אפשר לעשן באוטו?'' חצוף!!
    3. תשים חגורה במושב האחורי גם בלי שהנהג מבקש במפורש.
    4. אם אתה צריך טרמפ בשביל 100 מטר (קרה לי!) תציין זאת לפני שאתה עולה אם אתה מספיק טיפש בשביל זה.
    5. אם הדלת לא נסגרת או לא נפתחת, אל תתנהג איתה כמו רמבו.
    6. לצאת מהדלת של כיוון התנועה זה מסוכן, דלת זה דבר מאוד יקר.
    7. אם אתה נראה כמו אבו נפחא, לא תוכל לשבת עם עוד שני אנשים במושב האחורי, ולא יעזור לנסות לעקם את הדלת. תשב מקדימה או רק עם עוד אחד מאחורה, או שכבר תעשה דיאטה יא שמן!
    8. אם אתה משתמש בשיטת העינויים ''טרמפ לחץ'' רמוז לנהג קלות עם היד שאתה מעוניין בחסדיו. אם הוא לא מגיב / לא פותח חלון / מסובב את הראש לצד השני, תקלוט שהוא לא מעוניין לקחת אותך ואל תדפוק לו על החלון כאילו הוא לא ראה.
    9. תעמוד על המדרכה ולא על הכביש. הנהג כן רואה מה שיש על המדרכה, ואם לא, כדאי שלא תיסע איתו. ובניגוד למה שחשבת, לנסוע על הפגוש של מישהו זה לא נוח.
    10. אם אתה נוסע עם 20 ארגזים, תבין לבד...

    הגב לתגובה זו

    • מעולה!!!! גדול (ל''ת)

      שומרוני, 04/08/07 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פייגלין מייצג יותר את עמדות הטאליבאן שאין קשר בינהם

    פייגלין נסראללה, 03/08/07 07:47

    לבין מציאות ושפיות.......

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמה כללים חשובים לטרמפיסט שלא כתובים בשום מקום

    אני, 03/08/07 07:45

    1. את המריבות על ''מי היה קודם'' תעשו לפני שהנהג מגיע.
    2. התקלח כל יום ושים דואודורנט. אל תעשן סיגריה לפחות יום אחד לפני. בטח אל תשאל ''אפשר לעשן באוטו?'' חצוף!!
    3. תשים חגורה במושב האחורי גם בלי שהנהג מבקש במפורש.
    4. אם אתה צריך טרמפ בשביל 100 מטר (קרה לי!) תציין זאת לפני שאתה עולה אם אתה מספיק טיפש בשביל זה.
    5. אם הדלת לא נסגרת או לא נפתחת, אל תתנהג איתה כמו רמבו.
    6. לצאת מהדלת של כיוון התנועה זה מסוכן, דלת זה דבר מאוד יקר.
    7. אם אתה נראה כמו אבו נפחא, לא תוכל לשבת עם עוד שני אנשים במושב האחורי, ולא יעזור לנסות לעקם את הדלת. תשב מקדימה או רק עם עוד אחד מאחורה, או שכבר תעשה דיאטה יא שמן!
    8. אם אתה משתמש בשיטת העינויים ''טרמפ לחץ'' רמוז לנהג קלות עם היד שאתה מעוניין בחסדיו. אם הוא לא מגיב / לא פותח חלון / מסובב את הראש לצד השני, תקלוט שהוא לא מעוניין לקחת אותך ואל תדפוק לו על החלון כאילו הוא לא ראה.
    9. תעמוד על המדרכה ולא על הכביש. הנהג כן רואה מה שיש על המדרכה, ואם לא, כדאי שלא תיסע איתו. ובניגוד למה שחשבת, לנסוע על הפגוש של מישהו זה לא נוח.
    10. אם אתה נוסע עם 20 ארגזים, תבין לבד...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מחפש טרמפ לחתונה של דדי (ל''ת)

    יוחנן, 03/08/07 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היחיד שמייצג דעותי הוא ברוך מרזל - חבל שאין עוד כמוני

    רק 22000, 03/08/07 07:01

    האדם היחידי לדעתי שמגיע לו להיות חבר כנסת

    כל היתר שותקים כמו דגים ולא מוחים נגד הטינוף שמתרחש במדינה שלנו

    אי אפשר לשנות מייד כל דבר - אבל להביע מחאה חייבים!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שימו לב לאיתור טוקבקיסט לא מתוחכם

    מאתר זייפנים, 03/08/07 06:24

    כאשר מישהו בעל אג'נדה חותם את שמו באותה תבנית.
    יהודה, יישוב בלה בלה
    אביבה, מעלה בן-זומא

    חבר'ה גם בלהתחזות צריך כשרון.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה (ל''ת)

      ?, 03/08/07 07:47

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    נתניהו מבין שמפעל ההתנחלויות כושל,אין בו משום כדאיות כלכלית

    מבין משהוא, 03/08/07 06:22

    או תמורה להפך משנה לשנה המתנחלים הופכים להיות נטל בטחוני וכלכלי כבד מנשוא והגיעה השעה להיפרד מהם לשלום ולאפשר להם להם להקים מדינה משלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פייגלין הוא מנהיג הליכוד האמיתי, ולא מתחזה כנתניהו (ל''ת)

    גלעדי, 03/08/07 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מישהו מוכן להסביר למה וולרשטיין אומר שפייגלין יגרום נזק? (ל''ת)

    לא מבין, 02/08/07 22:49

    הגב לתגובה זו

    • כי לוולרשטיין מנטליות של עבד נרצע, או של אישה מוכה

      תמיר, 03/08/07 02:17

      לא משנה כמה פעמים יכו אותו הוא לא מסוגל לקום וללכת, או להתנגד. זה לא שהוא עצלן או רע - פשוט בעיה עם הצ'יפ שלא מאפשר לו להבין את מצבו. חבל כי לאיש יש פעלים ציוניים בעברו אבל זה כמו מישהו שחי בעולם דו מימדי ולא מסוגל להבין מה זה מימד שלישי...

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    פייגלין יעוף כמו...פייגלה.

    שמוליק מפתח, 02/08/07 22:41

    מה עושים סיפור ממנו.
    הכל בשביל להשיג עוד כמה אחוזים בשבילו כדי שהעיתונות תוכל למחרת לנגח את נתניהו.
    הכל בסדר, יום אחרי זה ישכחו.

    לא לשכח שתומכי סילבן יצביעו לפייגלין כלומר 30% ,הוא יקבל אז מה?
    בעשריות הוא יעוף לעשריה הרביעית.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פייגלין לשלטון!!!!

    אביה גלס, 02/08/07 21:40

    עד מתי אנשים כמו ולרשטיין יגמרו נזקים למאבק פייגלין לשלטון ודי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וולרשטיין, אתה עבד קיקיוני

    זביש, 02/08/07 20:38

    ממתי נתניהו הוא מפלגת ימין. אנשים כמוך פוגעים בימין כשהם מתנהגים כלפי מנהיגי הליכוד כמו עבדים נרצעים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פנחס בשלו - יוריד אותנו שאולה

    אלי צ'רניאבסקי, 02/08/07 17:41

    רק פייגלין לא יפנה את כל המאחזים שפנחס וולרשטיין מטפח כמו עץ בונזאי בגינה.
    אם הוא רוצה להישאר בשומרון לנצח, אז שיבחר במועמד היחיד שמאמין בכך.

    הגב לתגובה זו

    • תביאו ת'בונזאי כשתחזרו (ל''ת)

      מכולות, 02/08/07 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ב''ה אי אפשר להוציא 200 אלף מתנחלים

    שרש תקוע, 02/08/07 16:50

    אין ראש ממשלה ערב רב שיוציא 200 אלף מתישבים מיו''ש כן ירבו כי אין מי שיתמוך בו, מול כזאת מסה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביבי הוא המתאים ביותר להנהיג את מדינת ישראל (ל''ת)

    יגאל כהן., 02/08/07 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שוטה משטה בכם,שוטים,רק פייגלין,ביבי יחלק את ירושלים.

    יגאל כהן, 02/08/07 15:19

    ולא די בכך.
    ביבי גם ימצא מהר מאוד חבר חד''ש.
    אבכי עליכום בכי,אתם והשוטה מתעלת בלאומילך.
    השוטה יושב על הגדר.
    מטה ימינה וקורץ שמאלה,
    מטה שמאלה וקורץ ימינה.
    ולא היה מתכוון להטות,לא ימינה ולא שמאלה,
    אלא כמצליף.
    איך אתם פתטיים עם האטד שלכם.
    אבכי עליכום בכי.
    אהבל,ביהבלכו,הבלין.
    ביבי כבר מודיע שהוא יקים גועליציה עם האבודים של האבודה.
    ומה יהיה המצע?
    איך ידעתם?
    נכון.
    יתנו יקבלו,לא ירצו לא יאכלו.
    איך יתכן שהשקרן הזה מצליח שוב ושוב לעבוד על הכתומים המטומטמים?
    פשוט מאוד.
    ''איל עייז אהבל''.
    ועוד אמר הכתוב:''ריזק איל הובול,
    על איל מג'נין''.
    הלוך הלכו העצים לבקש להם מלך.
    ויבואו אל בועל המדיינית שלא שכח להיות יהודי.
    אבכי עליכום,הנכדים שלכם יתפוצצו מצחוק על הסיפורים שלכם ושל הרוכל הנוכל.
    ריזק איל אהבל,על איל ביבונים.
    הדבר היחיד שטוב בכם זה הזנב.
    הייתי קוצץ אותו ומשתמש בו לגרש זבובים.
    את סרח העודף הייתי קובר באדמה .
    או יותר טוב,ממחזר.
    שוטה,משטה בכם,שוטים.
    רק פייגלין,ביבי יחלק את ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק פייגלין יתקן

    פרופ' הלל ויס, 02/08/07 13:49

    רק פייגלין יתקן את מה שוולרשטין ונתניהו קלקלו.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לך פרופ' וייס

      מיכל, 02/08/07 15:11

      רק אתה ושכמותך יובילו את הימין למחוזות הזויים ובשם חלומות באספמיה תפוררו שוב את הימין לפירורים מאוד צודקים אך בה במידה חסרי כל סיכוי להיבחר ו/או להשפיע על רוב הציבור הישראלי.
      אם חלילה יבואו יום אחד לפנות את ישובי גב ההר אתם תהיו מאוד צודקים אך מאוד עיוורים לחלקכם באסון שכזה.

      הגב לתגובה זו

      • תודה לך מיכל

        אביאדר, 02/08/07 20:47

        רק כשנתניהו יחזיר עוד שטחים ותמצאי את עצמך נאבקת על הבית מול הליכודניקים, תזכרי שהוצע לך מישהו אמוני אבל העדפת לגלגל עיניים צדקניות ולקרוא להם הזויים, כי בינינו מה הדוסים יודעים לעשות: ללמוד, לבנות ולהתנדנד ואילו החילוניים, או הו החילונים, הם יודעים לנהל מדינה. כמו שרון, ברק ואולמרט.

        הגב לתגובה זו

        • המאבק בגירוש נכשל כי אנשים מסוגו

          כתום מפוקח, 03/08/07 00:07

          של פייגלין ושלך הפכו את זה למאבק של דתיים מול חילונים.
          בהתחלה הימין החילוני עוד היה איתנו,בסוף גם אנחנו כבר לא היינו איתנו ורק בגלל השטויות האלה של מי שחיפשו אקשן ולסתכסך עם כל העולם.

          הגב לתגובה זו

    • אין לך דברים יותר חשובים לעשות מלכתוב

      יוני, 02/08/07 16:08

      תגובונים?
      אין איזה גוף קיקיוני בעל יומרנות יתר לתחזק?
      נגמרו החרמות להחרים?
      מתי תבין שהזויים כמוך גורמים לנזק?

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שאין לו. הרי כולנו עסוקים בכתיבת טוקבקים כל היום. (ל''ת)

        עמוס עוז, 06/08/07 23:00

        הגב לתגובה זו

    • למה אתה לא חותם ''מזכיר הסנהדרין''?! (ל''ת)

      חסר משוגעים, 02/08/07 16:44

      הגב לתגובה זו

      • מה רע במוסד הסנהדרין? המשוגע הוא אתה.

        5555555, 02/08/07 17:24

        ואל תתחיל להתפלמס איתי באיזה תנאים מקימים סנהדרין. היוזמה היא ברוכה.

        הגב לתגובה זו

        • ה''סנהדרין'' שודרג בימינו ונקרא בי''ח אברבנל

          ד''ר ארוין, 02/08/07 18:36

          כאשר בסגל המט פלים ומשרתים אאא +אילנה לוי

          הגב לתגובה זו

        • אין שום רע.אבל כרגע אנחנו בחופש (ל''ת)

          מינהלת, 02/08/07 18:37

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    בשנים האחרונות יוצא לי להיות הרבה ביישובים והטרמפים לדעתי ....

    טרמפיסטית, 02/08/07 13:36

    הוא נושא כ''כ יפה שמראה על ערבות הדדית והתחשבות בזולת. יש מקומות בהם אפילו אם לא הושטת אצבע, או בקושי הספקת לעמוד, מיד אנשים יעצרו לידך וישאלו לאן אתה צריך להגיע ויציעו לך לעלות.. זה ממש יפה. זה מראה על חברה מאוד אכפתית ומתחשבת. אל תהפכו את זה לביזנס......

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    פייגלין המועמד הכי טוב. נתניהו הוא שמאלן קיצוני

    נתניהו אסון, 02/08/07 13:06

    מסר את חברון.
    מי שמוסר חלקי מולדת הוא שמאלני קיצוני.
    עדיף את השמאל כמו מפלגת העבודה, כי הוא הוכיח שהוא יותר ימני מהליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נושא לא פשוט...

    משה, 02/08/07 12:44

    בתור מתנחל (לשעבר בגב ההר) נושא הטרמפים קשור אלי מכיוון שאין לי אוטו. זמן רב נהגתי להסתמך על טרמפים, אולם נוכחתי ש''מידת הסדום'' נוגעת דוקא לטרמפיסטים. בישובים מסויימים שאינם מבוססים כלכלית (כגון אלון מורה) לפעמים מחכים עשרה ויותר טרמפיסטים בתחנה, אינם עולים על האוטובוס לאריאל, שהוא בעצמו מסובסד ועולה 4-5 ש''ח, ''קופצים על הטרמפ ואינם מתחשבים בנהג (שלא נעים לו - תרתי משמע) שעלות הרכב והדלק שרובצת על כתפיו אף עולה בשל המשקל העולה, מה גם שמחרבים את חוויית הנסיעה (כן, כן, לא כולם בגב ההר מתקלחים כל יום ושמים דאודוראנט)...
    מלבד זאת ממתי מותר להזדקק במודע לבריות כאשר יש אלטרנטיבה?, אני יכול להעיד על עצמי שרק כאשר אני נמצא לבד בטרמפיאדה שבישובי, והאטובוס שעליו אני מסתמך ממאן להגיע , רק אז אני מושיט את האצבע...ומן הראוי שרבני ההתנחלויות יפרסמו חוות דעת בנושא...יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כתושב מאחז אני אומר בצורה ברורה

    פייגלין הזוי!, 02/08/07 11:59

    בעולם דמיוני וחושב שהוא המשיח. אין לו שום סיכוי להיבחר, הדבר היחיד שהוא עושה זה להקל על השמאל לתקוף את הליכוד. ומה יצא לנו מזה? ממשלה של אהוד ברק שכבר הסכים לתת את הכל פעם אחת?
    הליכוד טוב יותר מהעבודה וביבי טוב פי אלף מאהוד ברק. חד וחלק, ומי שתורם לשמאל בגלל הזיות משיחיות עושה נזק עצום למחנה הלאומי. פייגלין נמאסת אפילו על המתנחלים!

    הגב לתגובה זו

    • כך אמרו על שרון

      יהודי, 02/08/07 12:24

      לפני 4-5 שנים.

      לא משוכנע שמפייגלין תצמח הישועה, אבל לסמוך על ביבי זו טפשות נטו.

      בין אם נבחר פייגלין ובין אם נבחר פייגלין ה' יעשה הטוב בעיניו, לא הניתוח והחלטות הפוליטיות הן שישנו התוצאה הסופית, לא לטוב ולא לרע.

      הגב לתגובה זו

      • הרי בגלל שכמותכם עלה שרון!!!

        אריאל, 02/08/07 16:46

        אותי לא יבלבלו, אני זוכר היטב, שרון דיבר על מדינה פלסטינית ונתניהו התנגד, אבל שוטי הימין הקיצוני לא סלחו לנתניהו על מסירת השכונות הערביות של חברון (גם לדעתי טעות חמורה), ולכן התעלמו מהדגל השחור המתנוסס מעל ראשו של שרון! ואגב, אולמרט ראש ממשלה אך ורק בזכות פייגלין, שהכניס את אולמרט לכנסת הקודמת, אבל זה כבר לפעם אחרת...

        הגב לתגובה זו

    • בטח הליכוד יותר טוב! רק הוא מסוגל לעשות את הההתכנסות!

      מיואשת, 02/08/07 13:00

      רק שרון היה יכול לעשות את ההתנתקות. אולמרט לא יכול להתכנס, ברק לא יכול- רק ביבי!

      והמתנחלים האהבלים הללו עוד ירוצו, יחזקו אותו, יחזיקו שלטים בשבילו, יקללו את כל מי שבא נגדו אפילו אם הוא ממש משלהם, ויכרתו בעצמם את הענף שהם יושבים עליו.
      אין מה לעשות. יש להם נשמה של עבדים. את זה אי אפשר לשטוף, לחתוך , לגזור או להוריד. כאן לא יעזור כלום.

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה תושב מאחז אני צנצנת

      הימין נהפך, 02/08/07 13:08

      אתה תומך בגלוי באדם שמסר את חברון, שהיא בטח חשובה לך יותר מאשר לי.

      חשבתי שרק השמאל מנותק מהמציאות.

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שאתה צנצנת. אתה מוזמן לבוא

        לבקר ולהתרשם, 02/08/07 14:49

        גר במאחז לא אומר שאני צריך להיות קוקו. מה שכן כנראה שיש הרבה קוקואים שלא חיים במאחזים ולכן הם מצביעים פייגלין. כל אדם עם מעט שכל וחשיבה עצמאית מבין שהפייגלין הזה הוא מגלומן חסר קשר למציאות. אין לו שום סיכוי להיבחר, הוא רק מגדיל את סיכויי השמאל ומי שחושב שהליכוד והעבודה או קדימה זה אותו דבר מנותק גם הוא מהמציאות.

        הגב לתגובה זו

        • שקרן עלוב,מדוע את מסתיר את זהותך,אם לא כדי לשקר? (ל''ת)

          יגאל כהן, 02/08/07 15:20

          הגב לתגובה זו

          • התעוררת פסיכופת? לך תעשה משהו

            עם החיים שלך, 02/08/07 17:21

            טוקבקים. חתיכת מושחת שיושב בבית כל היום ומגדף את ביבי בכל אתר בארץ ואולי בעולם. מה זו האובססיה הזו? לך כבר תעבור טיפול. אני לא מציין את שמי בדיוק בגלל שאני לא צריך שפסיכופטים כמוך יכנסו לי לחיים. אם תשים כאן את המייל שלך אני מוכן ליצור איתך קשר ולהראות לך איפה אני גר. בינתיים אל תשכח לקחת כדורים ואולי תלך לראות לונדון וקירשנבאום ותבין איך אפשר לתעל אנרגיות לכיוונים חיוביים.

            הגב לתגובה זו

            • הצלחתי להרגיז אותך הה? אוי כמה שאני מבסוט... (ל''ת)

              י. גאל, 02/08/07 22:47

              הגב לתגובה זו

            • העיקר שיש לך חיים. עמוקים,מגוונים

              בעלי משמעות, 03/08/07 01:07

              לעצבן אנשים בטוקבקים. ממש פילוסוף על. אתה הראשון מאז שפינוזה ובודהא שהצליח להמציא דרך אל האושר. יגאל כהן, שם שייזכר לעד בתולדות הפילוסופיה וההגות העולמית. אחד מגדולי העם היהודי לדורותיו. בעל דוקטורט במחשבה מדינית, פרופסורה מן המניין בעשרות אוניבסיטאות בעולם והאיש שעל שמו רשומה המילה פאתטי במילון א.א שושן למונחי אינטרנט בשנות האלפיים. לך קח את הקיצבה שלך ותנסה לקנות קצת חיים, או שאולי תלך לאיזה הילר או מדריך רוחני שינסה להמציא לך דרך להתחבר לאני הפנימי שלך (שבטוח מסוגל לעשות יותר מלכתוב טוקבקים כל היום). טוב שעממתי את עצמי מספיק בטוקבק חסר התכלית הזה שמנסה לאחוז את החבל בשני קצותיו:
              גם לפנות לאידיוט וגם לדבר בהגיון.

              הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבעיה היא...

    נהגת מונית, 02/08/07 11:53

    שברגע שהנהג לוקח כסף הוא חייב ביטוח לנוסע במקרה של תאונה...
    ואם יש תאונה ח''ו זה בלגנים מטורפים
    לכן אני עדיין נהגת מונית כן כן בחינם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא מבין איך אפשר עוד לבחור ביבי אחרי שזה הצביע בעד ההתנתקות!!??

    נועם, 02/08/07 11:52

    לא למדנו כלום?
    בזמן ההצבעה על ההתנתקות ביבי זגזג בהצבעותיו...כזכור לכולנו.
    פייגלין לעומתו עושה רושם של אדם נבון ועקבי בדעותיו,וירא שמיים. לדעתי ראוי לתת לו סיכוי להוכיח את עצמו, אחרי שכבר כל האלטרנטיבות נכשלו.

    הגב לתגובה זו

    • מעולם נתניהו לא הצביע בעד העקירה..למה אתה משקר? (ל''ת)

      עדי, 02/08/07 12:18

      הגב לתגובה זו

      • איך עבר חוק פינוי פיצוי שנה לפני ההתנתקות?

        מי תיקצב שנה, 02/08/07 17:21

        ביבי פרש רק כשהיה חתום ואפוי

        הגב לתגובה זו

      • או שאתה שקרן! או שאתה סנילי! או שאתה אדיוט! 3 פעמים הוא הצביע בעד ! (ל''ת)

        היהודי הנודד, 02/08/07 17:30

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    בנוגע לטרמפים...

    עילם, 02/08/07 11:08

    בתור אחד ששנים ארוכות הרים את יד ימינו לעצירת רכבים בצמתות אין ספור ואחרי כן 'שפר עליו גורלו' כפי שהשיר אומר בחוצפה ועתה יש רכב מתחת לביתי, אני יכול לומר כך:

    יש כאן תרבות שהתפתחה. תרבות של עזרה לזולת והכנסת אורחים בעוצמה ותדירות שלא רואים במקומות אחרים בארץ או בעולם. ומצד שני, תרבות של נזקקות וכפיות טובה שצמחה לנו בין צ. הגוש לשער של אלון מורה.

    רק כשקניתי רכב והתחלתי לאסוף טרמפיסטים בעצמי הבנתי את זה.
    אתה עוצר כי אתה רוצה לעזור וגם כי עד לא מזמן עמדת שם בעצמך. אבל פתאום אתה מרגיש כמו נהג מונית.
    אין תודה, אין בבקשה. אתה עוצר בצומת- קופצים עליך עשרה ונדחפים לאוטו בלי לשאול כמה מקום יש או כמה אנשים אתה מעוניין להעמיס, אם נניח אכן יש לכאורה מקום לשלושה אבל הרכב לא יסחוב עם יותר משניים.
    והסיטואציה השכיחה של טרמפיסט עומד בצומת ומדבר בסלולרי, אתה עוצר, הוא מוריד לרגע את הטלפון שואל לאן כאילו אתה חייב לו משהו, קופץ פנימה וממשיך בשיחה לעיתים בקולניות משל היה יושב במשרד הפרטי שלו.
    לפעמים אני נוסע לנוקדים אבל הטרמפיסט שעמד בצ. גילה צריך לתקוע ולמרות שהדגשת שאתה מגיע לנוקדים- הוא עולה ובדרך בלי בושה מתחיל לרמוז לך שתעלה אותו 'שניה אחת' לתקוע. רמיזה בדמות שאלות כמו: 'תגיד, תקוע זה רחוק מאיפה שאתה עובר?' כאילו אתה לא יודע שהוא גר פה שלושים שנה ומכיר כל צעד ושעל.
    והנזקים לרכב, והריפוד שמתלכלך בחורף אבל מי אנחנו שנלין, והבאגט שבדיוק קנית לאשתך ההרה והטרמפיסטית מעלי התיישבה עליו תוך שהיא נועצת בירכה במושב הנהג.

    אני עוצר ואמשיך לעצור.
    אבל דחילק! איפה הנימוס?
    אולי כן צריך להנהיג תשלום כסף? למה לא בעצם?
    תחשבו על אדם שנוסע כל יום בדרך מסוימת וכל יום מעלה טרמפיסטים וכל יום הוא משלם הון בשביל דלק ואחזקה והם נהנים על חשבונו.
    ןלא, מחברי השיר המטופש, אין לו אוטו כי 'שפר עליו גורלו'!
    יש לו אוטו כי הוא עבד כמו חמור כדי לקנות אחד.
    יש לו אוטו כי הוא יצא ממעגל הנזקקות שמאפיין את הישובים ומושך אותם מטה (אבל זה נושא אחר).
    ואם לפעמים הוא ממהר ולא עוצר, או שפשוט לא מתאים לו להעמיס מישהו כי בא לו לנהוג לבד ולהשמיע את השיר שהוא אוהב בקולי קולות, זה גם בסדר.
    הוא עבד קשה בשביל האוטו הזה.

    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה

      פנו, 02/08/07 12:31

      כשאני נסעתי בטרמפים אני הייתי ושותק, לא מצפה לכלום ואומר בסוף תודה, ואיכשהו כל מי שאני לוקח עכשיו שיש לי רכב- מעצבן, מסריח, קולני, מעשן או חושב שאני הלימוזינה הפרטית שלו.. ''רק תקפיץ אותי רגע פנימה, מה זה עם האוטו, חמש דקות, ועם אוטובוס זה חצי שעה..''

      למה שאני אחזיק אוטו, אעבוד כמו חמור כדי לתחזק אותו ובסוף אהפוך לעבד של כל ילדון זב חוטם שעומד בצומת כדי לקפוץ לטבילה קצרה במעיין הקרוב?!

      הגב לתגובה זו

      • זו התוצאה של החינוך ב''מגזר'' שלכם,שם בהתנחלויות.

        תעשון חשבון נפש, 02/08/07 13:04

        אתם מחנכים שאתם הכי טובים,שהכל מגיע לכם,אז הנה
        התוצאה.

        הגב לתגובה זו

      • גם כן מסכים עם כל מילה שלו

        מתניה, 02/08/07 16:50

        זו באמת בעיה, נוער מתחנך לפשוט את ידו, ולא רק נוסע בטרמפ כשאין לו ברירה, אלא לעולם לא ייסע בתחבורה ציבורית, כי הוא התרגל שהכל מגיע לו בחינם. ובגלל זה אין מספיק תחבורה ציבורית (טוב, לא רק בגלל זה...), כי לא משתלם לפתוח קווים. מוכרחים לעלות קומה בהתיישבות, לשפר את התחבורה הציבורית ולנסוע בטרמפים רק בלית ברירה.

        הגב לתגובה זו

        • חייבים לעשות הרבה דברים בשומרון

          אריאל, 02/08/07 17:15

          גם לשפר תחבורה ציבורית
          גם להפשיר אישורי בניה שתקועים בלי סיבה (באזורים שאין מצב שיחזירו)
          גם ליצור עוד מקומות תעסוקה
          וגם לצאת מהראש הזה של מאבק ולעבור לראש של בניה ויצירה.
          צריך לתפח את התיירות(ויש המון מקומות מדהימים ובטוחים)
          וצריכים....
          לבכות

          הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      אני, 02/08/07 12:42

      הגב לתגובה זו

    • 100% (ל''ת)

      נהגת, 02/08/07 13:20

      הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה אגואיזם באיצטלה

      של, 02/08/07 16:21

      בשום אופן לא נשפוך את המים עם התינוק ולעולם נמשיך לתת טרמפים.
      עיין מורה נבוכים ח''ג פ''נג פירוש המילה ''צדקה''.
      גם אם קשה גם אם יש טרמפיסטים שמלכלכים את הריפוד לעולם לא נגרום לעצמינו ונעניש את עצמינו שנתחיל להיהפך לאגואיסטים ונימנע מלסייע לטרמפיסטים.
      כמובן יש מצבי קיצון של דיכאון וכולי שבהם אל תעלה אבל מקרה של חוסר נוחות זה קצה הקרחון ומדרון תלול שאם נפסע בו הרי שבסופו מחכים לנו מלתעותיו של התנין האגואיסטי
      רחמנא ליצלן!!!!!
      ואתה עוד במשך שנים לקחת טרמפים ומי יודע כמה ריפודים שחקת ואינך מעוניין לתת טרמפים.
      בושה וחרפה!!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק.מסכימה עם כל מילה

      ציפי, 02/08/07 21:48

      אנחנו התחלנו ל''חנך'' את הטרמפיסטים כי פשוט אין ברירה אנשים עוצרים פחות וזה חבל.

      הגב לתגובה זו

    • צודק!

      אבשי, 02/08/07 22:26

      זה מגיע לרמה של נצלנות.
      כל האווירה היא כאילו הבן אדם חייב משהו וזה ממש מגעיל

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק ,ועדיין...

      מוישה, 02/08/07 23:30

      אמנם לא קשה למצוא צופעות מכוערות כאלה אבל רוב הטרמפיטים הם עדין בסדר גמור. לכן, לדעתי בתור אחד שיש לו רכב וגם נוסע הרבה בטרמפים, צריך עדין לעצור.
      לפעמים צריך לסתום את האף (או לפתוח מזגן ןחלון..)
      לפעמיםכשמישהו עולה עם פלאפון אני מגביר את הרדיו בקולי קולות (יש כאלה שהם כל כך סתומים שהם ממגבירים את הקול ייותר ויותר במקום לנתק)
      נו מילא הרוב הם בסדר

      הגב לתגובה זו

    • עילם התחלת יפה סיימת ''עוילם גוילם'' (ל''ת)

      צביקה, 06/08/07 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל יש''ע יצביעו פייגלין

    שאול כהן, 02/08/07 10:57

    חוץ מוולרשטיין כמובן שימשיך להגיד להצביע לנתניהו.
    נתניהו שהצביע בעד הגירוש מקטיף
    נתניהו שנתן נשק לרוצחים ערבים שרצחו יהודים
    ונתניהו שהודיע בשידור חי בטלויזיה שלא היה נאמן לאשתו...

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו שיהיה ראש ממשלה במקום להפוך

      יונתן, 02/08/07 13:38

      פלגת שלטון למפלגה קיקיונית מהצד הביזארי והמשיחי של הימין.
      נתניהו שיודע שגם יש מציאות שצריך לחיות בה.
      נתניהו שיודע לעבוד עם העולם ולא ממלמל בהתנשאות ''עם לבדו ישכון''

      אם פייגלין כ''כ טוב,שירוץ לבד במפלגה חדשה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    היום פונה, מחר יפנה

    חיים, 02/08/07 10:37

    אין גבול לחוצפה של וולרשטיין. עסקנים קטנים ביש''ע מזמינים את נתניהו למקומות אותם הפקיר. היום הוא פונה אליך, מחר הוא יפנה אותך.
    ביבי הצביע בעד ההיתנתקות, כמה פעמים. הוא בגד ברצונם של חברי הליכוד, הרוב, שהתנגדו להיתנתקות במשאל. היום הוא בא, לא יאמן, לריכוזי המתנחלים,לבקש את תמיכתם. מגיע לכם - שייגרש גם אותכם. אם אין לכם שמץ של עמוד שידרה - הצביעו ביבי ותארזו את הבית. הייתם צריכים לזרוק אותו אתמול מבית אל ושילה. יחד עם וולרשטיין. עכשיו הוא יזרוק אותכם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ביבי הלך לשם ואמר את מישנת פייגלין !

    אני, 02/08/07 10:36

    ללא פייגלין, ביב לא היה הולך לשם, הוא מחזר אחרי התומכים של פייגלין. בעומדו שם פתאום הוא מדבר שצריך לשנות את החינוך והשקיע בחינוך יהיודי, מעניין מאיפה הוא קיבל את זה ? בטח הוא קרא את www.mf1.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מתנחל שיצביע לנתניהו לא יוכל לאמר אחרי זה שעבדו עליו

    מוטי, 02/08/07 10:34

    בדיוק כמו עם שרון, כך יכול להיות עם נתניהו.
    נתניהו מייצג את הליכוד שכבר מזמן לא מדבר על אף שעל אלא על (בסופו של דבר) שתי מדינות לשני עמים.
    כל ההבדל בינם לבין קדימה והעבודה הוא על מתי כמה איך ועם מי.

    כמובן שבנתיים אפשר תמיד לשחרר דיבורים על זה שקצרין תשאר לעולם בידינו (הוא כבר הציע להחזירה לאסאד האב) וכנ''ל על קידה ועוד....

    אם וכאשר יגיע היום ונתניהו יחזיר חלק מיו''ש ויפנה ישובים ומאחזים, כל מי מהמתנחלים וכלל הכתומים שיגיד שהוא האמין לנתניהו ונבגד, דבריו יהיו שווים לקליפת השום.
    בדיוק כמו עם שרון.

    הגב לתגובה זו

    • כל רה''מ יחזיר יום אחד שטחים מיו''ש

      מחזיר, 02/08/07 13:17

      השאלה כמה הוא יחזיר.

      הגב לתגובה זו

      • הקו הירוק +-, וקיזוז

        תמורת גוש, 02/08/07 17:26

        ב 3 צעדים, 2 , 2.5 , או 1 ...

        הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד-שלא יתבכיינו שוב (ל''ת)

      ''רימו אותנו''.., 02/08/07 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נתניהו מודאג מפייגלין - התכוננו להפתעה בפריימריז

    יעקב, 02/08/07 10:28

    תגלשו לwww.mf1.co.il ותראו למה משה פייגלין ראוי לנצח בבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האלטרנטיבה לנתניהו

    י., 02/08/07 10:17

    יש כח רב לנוער, לרחוב לכוחות חוץ פרלמנטריים. אולם מי שמשלה את עצמו שאת הבנין הגדול (איך יראה עם ישראל ובעיקר ארץ ישראל) אפשר לעשות רק עם הלב הגדול שלנו הוא נחמד, אידיאליסט אבל גם טועה.המגרש הפוליטי בסופו של דבר הוא הקובע. לכן יש לעשות מאמץ להשפיע עליו מבפנים ומבחוץ, אבל לדעת ששם יפלו ההחלטות הגדולות.
    האשליה שפייגלין הוא זה שיעשה זאת היא הטיפשית מכולן. אם יקרה הגרוע מכל והוא באמת יכבוש את הליכוד הרי ברור לכל מי שעינו בראשו ש- 12 המנדטים שיש היום למפלגה יהיו משאת נפש בלבד וזאת בתנטי שמצביעים רבים מהימין ה''ימני'' יצטרפו אליו. ברור שכמעט כל הימין מרכז ילכו למקומות אחרים.
    מסקנה. צריך להשפיע לחזק ולחשק את נתניהו. לתת לו את התחושה שאנחנו לא בכיס שלו ושיש מפלגות אחרות בימין. אבל לחשוב שיש לנו כרגע אלטרנטיבה אחרת ולכן לנסות להפיל אותו זהו מתכון שבמקרה הטוב יביא לנו את סילבן שלום.

    הגב לתגובה זו

    • סילבן לא מתמודד הוא התבכיין על ביבי

      יונתן, 02/08/07 10:33

      ופרש מהמירוץ,הוא אדם מוכשר (סילבן) אבל הוא לא מנהיג,אין לו את זה.
      גם ביבי לא משאת נפשי אבל הוא הכי פחות גרוע והוא יקים קואליציה ימנית כך שאולי עוד יצא ממנו משהו טוב.
      פייגלין וחבריו-הפייגעלעך מנסים להפוך את הליכוד למשהו שהוא לא ורק יצרו נזק ויפגעו בכל גוש הימין ובפועל במדינה.

      הגב לתגובה זו

    • ואיך בדיוק

      ראובן, 02/08/07 10:34

      מתכוון אדוני, הגאון הפוליטי, ''לחשק'' את אדון נתניהו אם לא ע''י חיזוק כוחה של ''מנהיגות יהודית'' בליכוד?!

      הגב לתגובה זו

      • תודה על התואר

        י., 02/08/07 14:41

        בכל דרך שהיא מתוך הליכוד ומחוצה לו.
        אתה לא מבין שכדי להיבדל מפייגלין על נתניהו למשוך יותר למרכז?!

        הגב לתגובה זו

    • העובדות הן שכשהליכוד הולך למרכז הוא מפסיד בענק, וכשהוא אלטרנטיבה

      ברורה לשמאל, 02/08/07 19:01

      כל פעם שהליכוד עשה צעד שמאלה הוא הפסיד את השלטון. תבדקו:
      העקירה של ימית, בחירות 84
      ועידת מדריד, בחירות 92
      הסכם וואי, בחירות 99
      ההתנתקות, בחירות2006
      בבחירות אחרי האירועים הללו הליכוד הפסיד את השלטון,
      כל פעם שנראה שהליכוד שונה מהותית מהשמאל ומקווים שהוא יתנהג אחרת, העם נותן לו את השלטון, ואז הליכוד הולך שמאלה והעם לוקח ממנו את השלטון.....
      מסקנה:
      רק עם פייגלין הליכוד ינצח !

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי לחץ יד לעראפת

    דוד, 02/08/07 10:02

    באמת - ביבי לחץ ידיים לערפאת,
    מסר את חברון,
    סגר את ערוץ 7
    מימן את ההתנתקות (שר אוצר)
    תמך בה עד הרגע האחרון
    ופייגלין גורם נזק!!!!
    צר לי אבל ההגיון עקום לגמרי!

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין מנסה לעשות לליכוד מה שמרזל

      יונתן, 02/08/07 10:34

      חברו הטוב ניסה לעשות למפד''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נתניהו מנהיג נחוש כמו פנחס ולרשטיין - אני בעד פייגלין

    ישעיהו, 02/08/07 09:54

    למי שמאמין אפשר להאמין.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מונה עם שרון - מדהימה! תזכורת למתנחל מה יהיה אם משתחוים לפריץ חילונ (ל''ת)

    חיים, 02/08/07 09:48

    הגב לתגובה זו

    • שם מאה ש''ח שאתה חרדי

      מהמר, 02/08/07 10:06

      רק אתם עדיין מסתכלים על העולם במושגי הגלות.

      מתי תגיעו לארץ? (אפשר גם לשמור תורה ומצוות וגם לצאת מהגלות ע''ע ציונות דתית)

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    נתניהו מדאיג מאוד. הוא נבון והוא בהחלט קורץ מחומר של מנהיג

    שמואל, 02/08/07 09:45

    וזה ידוע וברור, אך הוא מעורר חשד בהצהרותיו, מגונן על כנופיית בג''ץ למשל, וניכר כי כאשר יבחר לראשות הממשלה- לא יעשה שום דבר כדי להוריד את השמאל ממוסדות השלטון שעליהם הם השתלטו.

    כמו שח''כ אריה אלדר אמר: ''הליכוד מפחד מהצל של עצמו''.

    הגב לתגובה זו

    • נבון?נו...אבל כיף לראות את הימין עושה את העבודה ויוצא כנגד ביבי... (ל''ת)

      שמאלני, 02/08/07 10:05

      הגב לתגובה זו

    • אם הוא כ''כ נבון או אמיץ איך לא השכיל למנוע ההתנתק'? (ל''ת)

      לא הבין מה קורה, 02/08/07 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ולרשטיין

    ראובן, 02/08/07 09:39

    עוד אחד שילמד אותנו מי מנהיג ומי לא

    הגב לתגובה זו

    • ולרשטיין הוא אחד החכמים והמוכשרים במועצת יש''ע

      ימני אמיתי, 02/08/07 10:12

      אם היו מקשיבים לו בגירוש במקום לנסות להראות לכל העולם שאנחנו חזקים יותר , לא היה גירוש.
      כל גישת האנטי הזאת ו''בכוחנו ננצח'' דפקה את המאבק.
      המאבק הוכרע לטובת הגירוש ביום שבו היתה חסימת הכבישים הראשונה,כשבן גביר ומרזל שמחרבים כל דבר שהם נוגעים בו התחילו להרים ראש,כשהרבנים התחילו לדמיין שהם יקבעו מה יהיה ומה היה לא תהיה,ולרשטיין תמיד הוביל את הקו השפוי שצריך ללכת בו ולא להכנע לרצון הכ''כ ילדותי הזה לקצת אקשן.

      אם הוא היה מתמודד לכנסת אני הייתי בוחר בו.

      כל הטעות של הימין הדתי זה שהוא מתנתק משאר הבציבור בארץ(יודעים את הדרך הנכונה אבל לא מצליחים לחבר אותה לציבור).

      הגב לתגובה זו

      • ההתנתקות היתה יוצאת לפועל

        בכל מקרה, 02/08/07 18:20

        אתם קמים ונופלים על תמיכה ציבורית.

        רוב הציבור יקדם כל מהלך (עד גבול הקו הירוק) שיראה לו נבון פוליטית.

        רק הקו הירוק הוא ייהרג ובל יעבור-כל היתר : תלוי, כמו שאומרים..

        נא לא להתווכח איתי על ההתנתקות עצמה, או מה נבון פוליטית-אני מסביר לכם עקרון יסודי.

        הגב לתגובה זו

        • אני מסכים איתך

          ימני אמיתי, 02/08/07 18:53

          מה שאני טוען זה שמהלכים שבאו להראות לשאר הציבור כמה הכתומים צודקים וחזקים וטובים יותר מכולם,הרסו אותנו מכיון שגרמו לכך שהציבור הרחב יראה בנו אויב מתנשא במקום עוד דעה לגיטימית וחשובה.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    תיקון טעות

    א, 02/08/07 09:24

    יש מקום שכבר כמה שנים פועל גמ''ח טרמפים. לפני שמפרסמים צריך לבדוק נתונים. רמז: אני גר שם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ידוע שפיוומחשבותיו לא שווים.

    רון, 02/08/07 09:18

    א. נתניהו חי בפנטזיה לא במציאות.
    ב. מה שהבטיח זה שקר וכזב.
    ג. במקרה הרע שיבחר מה שיגיד נשיא ארצות הברית הוא שיהיה.
    ד. מה דעתכם על ג.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אין ציבור יפה יותר

    אביטבול, 02/08/07 09:12

    מנוער הגבעות והמתנחלים - איזו אידיאולגיה - ממש לקנא בהם.

    הלוואי שיצליחו במאבקם - ישראל תרוויח - העולם ירוויח - היהודים בודאי ירוויחו..

    הגב לתגובה זו

    • הקנאות מובילה רק לחורבן. (ל''ת)

      ההיסטוריה, 02/08/07 09:40

      הגב לתגובה זו

      • כמו הקנאות לשלום שהביאה לרציחתם של אלפי ישראלים (ל''ת)

        צודק, 02/08/07 13:04

        הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך ומחזק. פטריוטים וציונים גדולים.

      חילוני בן 18, 02/08/07 09:43

      הציבור הדתי-לאומי הוא הציבור היחיד שנשאר עם הערכים החיובים.

      הגב לתגובה זו

    • אין ציבור שחי יותר כ''אחד בתחת של השני''

      כמו קיבוץ, 02/08/07 09:54

      צאו אחד לשני מהורידים תראו שיש מספיק חמצן לכולם

      אח''כ עוד מתלוננים שמדורת השבט לא מתאר אותם נכונה

      הגב לתגובה זו

    • לאומנים! פטריוטיות ולאומיות זה חיובי. ההקצנה השלילית שלהם=לאומנות! (ל''ת)

      לאומנות-מכוער, 02/08/07 17:31

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בנות,אני בחור שאוהב לטייל על הגבעות ולהיכנס למערות חשוכות... (ל''ת)

    ארץ ישראל, 02/08/07 08:55

    הגב לתגובה זו

    • שובב,,, (ל''ת)

      מיכל, 02/08/07 09:59

      הגב לתגובה זו

      • קחו צימר ביו''ש (יש שם נופים מדהימים)

        מדריך טיולים, 02/08/07 10:37

        וגלו את הארץ בפרטיות

        הגב לתגובה זו

        • מי צריך נוף מדהים?הנוף היחיד שנראה זה הציורים של התקרה... (ל''ת)

          חוקר מערות, 02/08/07 13:32

          הגב לתגובה זו

          • וואו!!! (ל''ת)

            המערה החשמלית, 02/08/07 13:51

            הגב לתגובה זו

        • כמה צביעות! ולוא היתה זו בחורה שאומרת שהיא אוהבת לעלות במגדלים

          אחת, 02/08/07 15:10

          ולאחוז בחגווי הסלע? הייתם קוראים לה פרוצה!

          הגב לתגובה זו

          • היינו מזמינים אותה בכיף אלינו הביתה.. (ל''ת)

            רק שתבוא, 02/08/07 15:56

            הגב לתגובה זו

          • האמת שהיינו קוראים לה לבוא איתנו לצימר

            מדריך טיולים, 02/08/07 18:56

            חגבי הסלע? זה כל מה שהצלחת?
            מה עמודי שלמה כמשל?

            הגב לתגובה זו