• 136.

    קראו 127 תגובות (ל''ת)

    ברק, 22/08/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    בייניש ריב ומדון - ובג''צ השתלט על המדינה (ל''ת)

    בזדון, 02/08/07 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    בשנים האחרונות וכניראה תמיד היו פרשות מוזרות

    פקק תנועה, 02/08/07 09:57

    והשמעת דעות שונות ו משונות ממערכת זו. וקביעת עונשים מוזרים מאוד .כתוצאה מהשקפת עולמם. ולא מה שלמדו מהחומר היבש .מה לעשות אבל פרופסור פרידמן צודק במאה אחוזים .

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    בייניש .כבוד השופטת שר המישפטים צודק

    פקק תנועה, 02/08/07 09:52

    במאה אחוזים. עים לא יותר .

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אולמרט רוצה מנופי שליטה בבתי המשפט - מנגנון כנופיית קדימה (ל''ת)

    ברור לכולם, 02/08/07 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מערכת מקולקלת מן היסוד

    קיפוד, 02/08/07 03:21

    מי שהתנסה במשפט, החל מן הערכאה הנמוכה ביותר, אינו יכול שלא להזדעזע מן הרמה האישית והמקצועית של רוב המשתתפים בהצגה. נכון שיש גם צדיקים והגונים ועמם הסליחה. אבל רמת השופטים והזלזול שלהם בציבור, בעורכי הדין ובמתדיינים , מעורר מחשבות קשות. לא אמרתי דבר עדיין על עורכי הדין. נכון שיש הגונים וטהורים, אבל כמות הרפש האנושי במקצוע זה מעוררת חלחלה. הבעיה היא שהם יודעים לנצל את שפלותם לטובת לקוחותיהם ומנצלים את אי ההבנה (לא נעים לומר טפשות) של השופטים. המסקנה? כל דאלים גבר. והאשמה מוטלת על מי שממנה את השופטים. עכשו תגידו: אז מי צריך למנות את השופטים? שופטים טפשים אחרים, או ממשלה מושחתת? לאן הלך הצדק?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    פרידמן עלה והצלח (ל''ת)

    אני, 02/08/07 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    גב' בייניש את מחרחרת מדון וזדון (ל''ת)

    מוטי, 01/08/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    הרשות השופטת אינה באחריות משרד המשפטים ? ובייניש במשרת פקידות שם ?

    ישמעאל, 01/08/07 21:15

    מה היא פותחת פה על שר שממונה עליה ? במשרד אחר זה היה עובר בשקט ?

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    פרידמן הם מפחדים ממך בג''צ - כי הם יודעים

    שאתה תותח, 01/08/07 21:10

    אותם לקרקע.

    הגב לתגובה זו

    • פרידמן לא נכשל ופרידמן הפרופסור למשפטים לא מפקיר פצועים בשטח,,,

      משה,, 01/08/07 21:44

      ברבות הימים יהיה ראש ממשלת ישראל

      איש הגון וישר עם עתיד מזהיר

      רק שיזהר מהמוקש בייניש

      מר פרידמן ראה הוזהרתה

      אבל העם אתך איש כן וישר,

      הגב לתגובה זו

    • פרופסור דניאל פרידמן: '' התערער האמון בבית המשפט

      משה, 01/08/07 22:22

      פרופסור דניאל פרידמן: '' התערער האמון בבית המשפט''
      רבים מאיתנו מכירים את התחושה: אתה יושב בשיחה עם חברים שאינם מעולם המשפט, ובלי משים אתה מתוודה שהמצב גרוע. הבעיה היא שאחר כך קשה מאד לנמק את הדברים בשיחה קצרה, כי איך אפשר לומר שכל כך הרבה דברים חמורים קורים במערכת? זה נשמע לא רציני.

      אבל אפשר לומר שבזמן האחרון, אנו נמצאים לפני רעידת אדמה גדולה. משהו בסוף מוכרח להתפוצץ. משהו שיביא להחזרה של מערך הכשרה רציני לעורכי הדין, משהו שיביא לניתוק חבל הטבור בין הפרקליטות ומשרת השופט, משהו שיחזיר את החוק למרכז הבמה ואת השופט לתפקידו המקורי, וגם משהו שישים קץ לחקיקה ראשית ומשנית שיש בה כלכ כך הרבה פופוליזם ותועלתניות נקודתית זרים לעקרונות בסיסיים של משפט תקין.

      סנוניות ראשונות כבר מפלחות את האויר גבוה גבוה, וקול הציוץ שלהן עדיין רפה. ראיתי את דבריו של עו''ד יעקב נאמן המוזכרים למטה.גם את דבריו של ד''ר קלינג השופט בדימוס. אנשים שאינם חוששים עוד כמו רובנו והתחילו לומר דברים שפעם קשה היה להאמין שנשמע.

      והנה עוד אחד: פרופסור דניאל פרידמן, פרסם מאמר ב''המשפט'', כתב עת של המכללה למינהל, בשם ''פורמליזם וערכים - בטחון משפטי ואקטיביזם שיפוטי''. הפעם מגיע הקול מכיוון לא צפוי - מהאקדמיה, ממי שכבר נוכח בתהליכים אגב קריאת פסקי דין בלבד!!!. אצטט חלק ממילות הסיכום שלו:

      ''....משנות השמונים לערך של המאה הקודמת החלה תפנית, שבמסגרתה אנו עדים למעבר מאקטיביזם שיפוטי מתון וזהיר לאקטיביזם שיפוטי חריף, שהרחיב באופן דרסטי את שיקול דעתם ואת כוחם של בתי המשפט. דרישות פורמליות שצומצמו כבר בתקופה הקודמת, נמחו כמעט לחלוטין, והערכים שעליהם ביקשו דרישות אלה להגן נותרו לחסדו של שיקול דעתו של בית המשפט, שתפיסת עולמו החלה לדחוק את לשון החוק ואת לשונם של המסמכים הכתובים.

      כל זה נעשה כמובן בשל ערכים שבית המשפט מאמין בהם, אולם התהליך גבה מחיר כבד. המכנה המשותף של הקהיליה המשפטית התערער, ובתחום האזרחי נפגע קשות הבטחון המשפטי. יחד עימו נפגעו לא אחת האוטונומיה של הצדדים, הציפיות הסבירות שלהם והאמון בבית המשפט, והתחזקה התחושה, המופרזת לדעתי, שבית המשפט הוא כל יכול ואיננו כפוף למגבלות כל שהן.

      גבר גם הדחף להתדיינות במקרים שבעבר איש לא היה מעלה על דעתו להגיש תביעה, ועמו גדל גם העומס על בתי המשפט.

      בתחום המשפט הפרטי התערער האיזון בין האוטונומיה של הצדדים לבין תפקידו של בית המשפט כמי שמפרש או מיישם את אשר הוסכם ביניהם. בתחום המשפט הציבורי התערער האיזון בין הרשות המחוקקת לרשות השופטת.....''

      אני מודה לכל מי שטרח וקרא עד כאן, כנראה שהסנוניות בכל זאת מתרבות ומדי פעם גם נבחין ביעפים נמוכים יותר וקרובים יותר לקרקע המציאות.

      הגב לתגובה זו

    • דניאל פרידמן פרופסור למשפטים באוניברסיטת תל אביב, חתן פרס

      משה, 01/08/07 22:53

      דניאל פרידמן פרופסור למשפטים באוניברסיטת תל אביב, חתן פרס ישראל לחקר המשפט (1991) ומאפריל 2007, שר המשפטים בממשלתו של אהוד אולמרט.
      דניאל פרידמן נולד בארץ ישראל, והוא דור שביעי בארץ מצד אמו. למד בתיכון גאולה במגמת גיאוגרפיה וידיעת ארץ ישראל, שסבו, ישראל ויינברג, יסד, והיה פעיל בצופים. ב-1953, בגיל 17, החל כעתודאי את לימודי המשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים, ו''היה מבריק ובולט בגישתו המשפטית כבר בלימודים'', כדברי השופט בדימוס ורדי זיילר. שם הכיר את מישאל חשין, יצחק זמיר, אהרן ברק ויצחק אנגלרד אך התיידד עם ברק בלבד, ועל כך אמר לימים פרופ' קלוד קליין, ''פרידמן הוא תל אביבי שפיתח חשדנות כלפי האליטה הירושלמית'' [1]. בתום לימודיו התגייס לפרקליטות הצבאית. לאחר שירותו הצבאי, החל להתמחות אצל שופט בית המשפט העליון יואל זוסמן, לימים נשיא בית המשפט העליון, ואחר כך היה למתמחה של עו''ד ברוך זייגר. בטרם הסמכתו, השלים את ספרו הראשון, ביטוח רכב מנועי [2].
      למד לתואר מוסמך במשפטים באוניברסיטת הרווארד ולתואר דוקטור למשפטים באוניברסיטה העברית. בשנות השישים כיהן כעוזר אקדמי לפרופ' זאב צלטנר, ולאחר מכן מונה לפרופסור בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, ובשנים 1974 - 1978 היה לדיקן הפקולטה. ממייסדי מרכז צגלה למחקר בינתחומי של המשפט באוניברסיטת תל אביב ומנהלו הראשון. מחזיק הקתדרה למשפט אזרחי והשוואתי ע''ש דניאל רובינשטיין באוניברסיטת תל אביב. כיהן כפרופסור אורח בבתי הספר למשפטים באוניברסיטאות הרווארד, לונדון, פנסילבניה ופורדהאם.
      בשנות השבעים נמנה עם ממייסדי מפלגת ד''ש, ממנה פרש לאחר הבחירות לכנסת התשיעית, שהתקיימו בשנת 1977, אך המשיך להיות מזוהה עם מפלגת שינוי לאורך השנים, ואף תפס את אחד המקומות האחרונים במרצ, עת הייתה הרשימה המשותפת של שינוי, רצ ומפ''ם ב-1992, וכן את המקום ה-120 ברשימת שינוי בבחירות לכנסת ה-16.
      כתב יחד עם נילי כהן את סדרת הספרים 'חוזים' (המכונה ''פרידמן-כהן'' על ידי הסטודנטים) שנחשבת לאחד משני הספרים החשובים בתחום. על הכרך הראשון בסדרה הם זכו בפרס זוסמן. כן זכה בפרס מינקוף על מצוינות במשפט. בשנת 1983 הוענק לו פרס צלטנר למשפט. בשנת 1985 התמנה לחבר בוועדת בייסקי לחקירת ויסות מניות הבנקים. בשנת 1991 קיבל את פרס ישראל לחקר המשפט. ב-1990 הקים את בית הספר למשפטים של המכללה למינהל ועמד בראשו עד שנת 1997. בשנות השמונים והתשעים דחה פרידמן את הצעותיהם של מאיר שמגר ואהרן ברק להתמנות לשופט בבית המשפט העליון. עסק לעתים גם בפרקטיקה פרטית, החל משנות השישים ועבור בשנות התשעים, עת כתב חו''ד בתשלום בעבור הבנקים הישראלים נגד דו''ח בעניין הסדר החובות של התנועה הקיבוצית אליהם [3].
      פרידמן נחשב נחשב מומחה למשפט מנהלי, למשפט השוואתי ולמשפט אזרחי - דיני חוזים, דיני ביטוח ודיני נזיקין, ופרסם מאמרים רבים בתחומים אלה, בכתב העת ''עיוני משפט'' ובכתבי עת נוספים. חבר האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, המכון האמריקאי למשפטים והאקדמיה הבינלאומית למשפט השוואתי. היה חבר במספר ועדות ייעוץ משפטיות, ובהן הוועדה בראשות אהרן ברק שעסקה בחיבור תזכיר חוק דיני ממונות. מראשוני התומכים ברעיון החוקה לישראל. מתנגד להגירת עבודה לישראל, במיוחד של פלסטינים [4], ולזכות השיבה [5].

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    בייניש - בג''צ מעורר בעם חלחלה (ל''ת)

    מה שנכון נכון, 01/08/07 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מה יגידו אזובי הבר אם כך נשיאת העליון מתנסחת???? (ל''ת)

    ציפציף, 01/08/07 20:51

    הגב לתגובה זו

    • של שר המשפטים להגביל את כהונתם של נשיאי בתי משפט

      משה,, 01/08/07 21:53

      ניצחון לפרידמן: תוגבל כהונת נשיאי בתי משפט
      הכנסת אישרה ברוב גדול את הצעתו של שר המשפטים להגביל את כהונתם של נשיאי בתי משפט וסגניהם לשבע שנים. השר פרידמן: ''החוק יתרום תרומה משמעותית לעצמאותה ולתפקודה של מערכת המשפט'' כל העם פרידמן יחי הצדק הכבוד והיושר מר פרידמן העם איתך ובהצלחה

      הגב לתגובה זו

    • ניצחון לפרידמן: תוגבל כהונת נשיאי בתי משפט

      משה,,, 01/08/07 21:54

      גב' בייניש לאחר שקראתי את כל התגובות!!!במילה1 נגמר לך הסוס
      ואם את באמת רוצה להחזיר לנו העם את האמון במערכת בית המשפט בכלל ובפרט בית משפט העליון כפי שהבטחת
      קחי יוזמה והתפטרי לאלתר ויפה שעה קודם לא ניתן להחזיק את המקל משני הקצוות גם חונטה גם חבר מביא חבר .
      לשיטתך יד מלטפת ויד סוטרת לי אישית אין אמון בעליון בסנט אחד . מר פרידמן העם אתך המשך וביתר שאט עד הלום .
      כבוד נשיאת בית משפט העליון הגב' בייניש אינה ראויה למשרה זו ולראיה הציבור שפט (נשוא כתבה זו)

      הגב לתגובה זו

    • מר פרידמן אתה האור שבקצה המנהרה השם יאיר דרכך עלה והצלח

      משה,,, 01/08/07 21:56

      מר פרידמן אתה האור שבקצה המנהרה השם יאיר דרכך עלה והצלח
      איש מבין עניין !!! במקום הנכון ובזמן הנכון . עדיין צורמות באוזניי . האמרות של הגב' בייניש . אני אחזיר .את אמון הצבור . במערכת בית המשפט . ומה קיבלנו .... הפוך על הפוך . אנדרלמוסיה מערכת עם משבר אמון תכיף ובקריסה טוטאלית
      מכלל מערכת בית המשפט . כל העם פרידמן צדק כנות ויושר האג'נדה שלך כנה ושקופה העם אתך מר פרידמן בהצלחה מחזקים לך אצבעות המשך כך וביתר שאט התגובות מדברות בעד עצמן סוף כל סוף כל הסירחון יצא החוצה וזה יאמר לזכותך .

      הגב לתגובה זו

    • האם הוד והדר הפך לחלופה על פני הצדק כל הכבוד המשך ביתר שאת עד הלום

      משה, 01/08/07 21:57

      כבוד שר המשפטים מר דניאל פרידמן - כל הכבוד המשך ביתר שאת עד הלום יחי הצדק

      האם הודו כבודו וההדר הפך לחלופה על פני הצדק .
      הגב בייניש את ברק חישין בע''מ היכן האמון שהרביתם לדבר עליו . השופטים מושחתים!!! בגלל כלב!!! אושרה בקשת פסלות שופט !!! כבוד נשיאת בית משפט העליון פסלה את כבו' השופט מר זכריה כהן והעבירה הדיון לשופט אחר ופסלה את החלטתו ופסיקתו !!! וכל זה בגלל כלב !!!
      ואנוכי הגשתי בקשת פסלות עם קרוב. לפחות ל 25 סיבות חמורות ביותר שאף גובלות באיומים על נציג תביעה שנתבקש להגיע לעסקת טיעון ולמורת רוחי !!!
      על ידי שוטר(עד תביעה) שכיום הוא נציג תביעות מטעם המשטרה . הגשתי כמה תלונות במח''ש עם הוכחות מוצקות שהותקפתי נבזזתי נשדדתי הושפלתי והכי חמור אתו שוטר שתל לי סם במטרה להפליל אותי ולהביא להרשעתי על החזקת סם. ותקיפת שוטרים וכהנה וכהנה .אך לצערי יש לנו עניין עם רובוטים בדומה לאנשים מתוכנתים בלי נשמה ובלתי אנושיים.כבוד נשיאת בית משפט העליון הגברת דורית בייניש . הכן אותן האמרות של כבו' כגון . אני אדאג .להחזיר לעם .את אמון .הציבור במערכת בית המשפט. ואדאג שיהיו צגים .כך שניתן לאותם נאשמים וסנגורם .לראות ולקרוא הדפסת פרוטוקול בשעת אמת .כך ...שלא יתאפשרו שינויים ומחיקות ועריכת קומבינות נסתרות ומוחבאות מין העין .
      אז ככה הגב' בייניש ! חיפשתי באינטרנט ובטוקבקים ולא מצאתי .לא צג .לא פלזמה. ולא אמון ולא בטיח הכול בלה בלה .יד רוחצת יד חבר מביא חבר שמור לי ואשמור לך בקיצור חונטה אליטה דיקטטורית ! במקום שהצדק יצא לאור ושיעשה צדק. וזה וחבל מאוד בתכופה כה קריטית וגורלית עד לכדי שהאזרח פוחד להגיש תלונה ואף לבקש את עזרת המשטרה .
      שהגיע הזמן לעשות סדר בבלגן . לצערי האנרכיה המשפטית ממשיכה לחגוג שמור לי ואשמור לך יד רחצת יד חבר מביא חבר .מר פרידמן אתה האדם הנכון ובמקום הנכון הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולגרום למהפך .ויפה שעה קודם .לעם אין אמון בכלל מערכת בתי המשפט ובפרט בבית משפט העליון .

      הגב לתגובה זו

    • השר התבטא בחריפות בשנים האחרונות נגד שיטת הסיניוריטי על פיה בייניש

      משה,, 01/08/07 21:59

      המשפט, נהוג לומר, הוא כמו מטוטלת: נע מצד לצד. את מלוא עוצמתה של המטוטלת הזו חשה ברגעים אלו נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש. תמיכתה המרומזת בהרשעתו של חיים רמון הסתובבה כעת לעברה כחרב פיפיות, עם מינויו של פרופ' דניאל פרידמן לתפקיד שר המשפטים ועם מינויו האפשרי של מנהל בתי המשפט לשעבר בעז אוקון לתפקיד מנכ''ל המשרד.

      השניים הללו, בלשון המעטה, ''צהובים'' לבייניש. פרידמן התבטא בחריפות בשנים האחרונות נגד שיטת הסיניוריטי, על פיה נבחרה בייניש לתפקיד בהיותה השופטת הוותיקה ביותר בבית המשפט העליון. ''מדובר בנוהג פסול ביותר'', הוא אמר בעבר, והגדיר את הבחירה לפי ותק כפעולה ''בלתי חוקית''.
      מערכת היחסים של בייניש עם אוקון מסובכת אף יותר. אוקון, בן טיפוחיו של ברק, נלחם יחד עמו בניסיונו למנות את פרופ' נילי כהן לבית המשפט העליון. בייניש, שנעמדה על רגליה האחוריות על מנת לסכל את המינוי, לא מחלה על כך. מחנה התומכים של אוקון סומן וכדרכה של בייניש, כשהבשילה העת, הגיעה הנקמה. כשהתמנתה לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון היא ביקשה להחליף את אוקון בתפקידו, וזה בתגובה עזב את תפקידו כמנהל וכשופט מחוזי בטריקת דלת.
      אך בייניש היא לא היחידה שיודעת לנקום את נקמותיה. מאבק טיטנים במערכת המשפטית הוא כעת עניין של זמן, ועושה רושם שלכך בדיוק מכוון ראש הממשלה אהוד אולמרט. רמון, שרמז בעבר כי בכוונתו לשנות את שיטת הסניורטי ולבצע מהפכות מרחיקות לכת במערכת, כבר איננו בתפקיד - אבל ידידו אולמרט לוחם כעת את מלחמתו.
      זהו, אם כן, יום הכיפורים של דורית בייניש. כשבהנהגת משרד המשפטים יתייצבו שני כוחות חזקים כל כך, עבודתה תהפוך לכמעט בלתי אפשרית. בכל הנוגע לאוקון, הרי שחילוקי הדעות בין השניים חצו כבר מזמן את הספירה המקצועית, ונדדו אל מחוזותיה של יריבות אישית קשה ומרה. בפרפראזה על האמרה הידועה שהושמעה בשעתו בעניינו של אריאל שרון, אוקון בוודאי יכול לסנן כעת לעברה של בייניש: ''מי שלא רצה אותי כמנהל בתי המשפט, יקבל אותי כמנכ''ל משרד המשפטים''.

      הגב לתגובה זו

    • בתחום המשפט הציבורי התערער האיזון בין הרשות המחוקקת לרשות השופטת

      משה,, 01/08/07 22:00

      פרופסור דניאל פרידמן, פרסם מאמר ב''המשפט'', כתב עת של המכללה למינהל, בשם ''פורמליזם וערכים - בטחון משפטי ואקטיביזם שיפוטי''. הפעם מגיע הקול מכיוון לא צפוי - מהאקדמיה, ממי שכבר נוכח בתהליכים אגב קריאת פסקי דין בלבד!!!. אצטט חלק ממילות הסיכום שלו:

      ''....משנות השמונים לערך של המאה הקודמת החלה תפנית, שבמסגרתה אנו עדים למעבר מאקטיביזם שיפוטי מתון וזהיר לאקטיביזם שיפוטי חריף, שהרחיב באופן דרסטי את שיקול דעתם ואת כוחם של בתי המשפט. דרישות פורמאליות שצומצמו כבר בתקופה הקודמת, נמחו כמעט לחלוטין, והערכים שעליהם ביקשו דרישות אלה להגן נותרו לחסדו של שיקול דעתו של בית המשפט, שתפיסת עולמו החלה לדחוק את לשון החוק ואת לשונם של המסמכים הכתובים.

      כל זה נעשה כמובן בשל ערכים שבית המשפט מאמין בהם, אולם התהליך גבה מחיר כבד. המכנה המשותף של הקהילה המשפטית התערער, ובתחום האזרחי נפגע קשות הביטחון המשפטי. יחד עימו נפגעו לא אחת האוטונומיה של הצדדים, הציפיות הסבירות שלהם והאמון בבית המשפט, והתחזקה התחושה, המופרזת לדעתי, שבית המשפט הוא כל יכול ואיננו כפוף למגבלות כל שהן.

      גבר גם הדחף להתדיינות במקרים שבעבר איש לא היה מעלה על דעתו להגיש תביעה, ועמו גדל גם העומס על בתי המשפט.

      בתחום המשפט הפרטי התערער האיזון בין האוטונומיה של הצדדים לבין תפקידו של בית המשפט כמי שמפרש או מיישם את אשר הוסכם ביניהם. בתחום המשפט הציבורי התערער האיזון בין הרשות המחוקקת לרשות השופטת.....''

      הגב לתגובה זו

    • ביקר את בית המשפט העליון, ובפרט את דורית ביניש, ואת הכוונה למנותה

      משה,,, 01/08/07 22:03

      [עריכה] יחסיו עם מערכת המשפט בישראל
      בעקבות סיכול מינויה לשופטת בבית המשפט העליון של פרופ' נילי כהן, שותפתו של פרידמן לעבודה האקדמית באוניברסיטת תל אביב וידידתו הקרובה, פרסם פרידמן סדרת מאמרים ב''ידיעות אחרונות'' שבה ביקר את בית המשפט העליון, ובפרט את דורית ביניש, ואת הכוונה למנותה לנשיאת בית המשפט העליון על-פי שיטת הוותק (''סניוריטי'').
      פרידמן תמך בצמצום יכולתו של בית המשפט לבטל חוקים שחוקקה הכנסת.
      בעקבות הרשעתו של חיים רמון פרסם פרידמן מאמר (''ידיעות אחרונות'', 2.2.07), שבו תקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה, את שופטיו של רמון ואת מערכת בתי המשפט בישראל. בין השאר כתב:
      ''היועץ המשפטי ופרקליט המדינה נכשלו בהעמדה לדין ללא יסוד מספיק. אולם הכישלון החמור ביותר הוא של בית המשפט, שבמקום להגן על מי שלא היה מקום להעמידו לדין, החליט להרשיעו ולהרוס את חייו ללא יסוד מספיק בחומר הראיות.''
      עבודתו האקדמית של פרידמן זוכה להערכה רבה בקרב הקהילה המשפטית בישראל [8] וספריו בדיני חוזים, ועשיית עושר ולא במשפט נחשבים למובילים בתחומם ומשמשים כחומר לימוד וכמקור משפטי בפקולטות רבות למשפטים. עם זאת יש בקהילה המשפטית כאלה, כדוגמת מישאל חשין [9], המתנגדים לעמדתו הפוליטית ביחס למערכת המשפט.
      [עריכה] ספריו

      הגב לתגובה זו

    • אם בארזים נפלה שלהבת!!!מערכת המשפט תרמה לערעור אמון הציבור במוסדות

      משה,, 01/08/07 22:07

      משה גורלי מדגיש כי התנהלות מערכת המשפט תרמה לערעור אמון הציבור במוסדות המדינה

      18/5/2005

      גם למערכת המשפט תרומה לערעור אמון הציבור באישים ובמוסדות שמנהלים את חייו. עיקר תרומה זו איננה נזקפת דווקא לתוצרים המקצועיים שלה, אלא לפוליטיקה ולנפוטיזם שפשטו בה, למינוי בני משפחה ומקורבים לכל חלקה טובה.

      הדוגמאות לא חסרות: אשתו של אהרן ברק, הבת של דורית בייניש, הבת של מנהל בתי המשפט הקודם דן ארבל, היועץ המשפטי הקודם אליקים רובינשטיין ורעייתו מרים. לעתים נדמה שאין מערכת משפחתית יותר מהשירות הציבורי השיפוטי.

      בשנים האחרונות נחשפה גם הפוליטיקה הירודה של המינויים לבתי המשפט ובעיקר בית המשפט העליון. קודם זה היה השופט מישאל חשין שיצא חוצץ נגד מינוייה של השופטת איילה פרוקצ'יה שהרשיעה את גיסו אלי הורביץ. חשין, שמשמש גם כממונה על האתיקה של השופטים, היה חייב להימנע מהתערבות במינוי זה. פסילתה של פרופסור נילי כהן תוך הפרחת השמצות לגביה, ומבלי לאפשר לה להשמיע את עמדתה, היא דוגמא מצוינת להתנהלות שבגינה היה בית המשפט משפד אחרים, אבל נמנע מליישם את אותן נורמות על עצמו.

      מינוייה של עדנה ארבל הוא דוגמא נוספת לחברה שמביאה חברה תוך עקיפת כל סימני השאלה המטרידים שנלוו למינוי. וכשמשווים מינוי זה להתנגדות העזה לפרופסור גביזון, מתחזקת התחושה שלמועדון העליון מתקבלים רק חברים או יס-מנים. ואם כבר מדברים על חברי מועדון, צריך לזכור את סדרת הזיכויים של בכירי צווארון לבן כיעקב גנות, רפי הוכמן, שמחה דיניץ ואחרים, זיכויים שחלקם התמוה סיפק רוח גבית לשחיתות, רוח שהתחזקה בסדרה ארוכה של חקירות מתוקשרות שלא הניבו דבר, מלבד כותרות ותחושה קשה שהותיר היועץ המשפטי הנכנס מני מזוז שדיבר על סימון מטרות ושיקולים זרים באכיפה. ההתנגשות בין משטר ארבל למשטר מזוז במשרד המשפטים הגבירה בלבול ומבוכה: מה תורם יותר לשחיתות - האינפלציה בהפעלת הכלי הפלילי, או הריסון שבהפעלתו.

      בכל מקרה, התחושה ששלטת היא שהרשעה פלילית היא חזות הכל, וכל מה שלא נושק לרף הגבוה הזה הוא כשר. זהו גן העדן של השחיתות הציבורית שבתוכו חוגגים פוליטיקאים, חבריהם, מקורביהם ובני משפחתם. זהו גן העדן שהמערכת המשפטית לא השכילה להפוך לגיהנום. לא במעשה ולבטח לא בדוגמא אישית.

      הגב לתגובה זו

    • לראשונה בתולדות בימ'ש העליון!!!מונתה ביניש מבלי שכיהנה כמשנה לנשיא

      משה,, 01/08/07 22:08

      הדרך לנשיאות בית המשפט העליון
      בשנת 2006 הודיע שר המשפטים חיים רמון כי הוא מבטל שיטה זו ומחייב מעתה רישום פרוטוקול דיונים בוועדה לבחירת השופטים. הוא הוסיף כי הוא רואה את ביניש כמועמדת הראויה לתפקיד אך רמז שמינויה לא יקבע בצורה אוטומטית. בעקבות פתיחת חקירה משטרתית נגד השר רמון בגין הטרדה מינית, התמנה מאיר שטרית כממלא מקום שר המשפטים. מיד עם כניסתו לתפקיד, החזיר את שיטת הסיניוריטי וביטל את ההחלטה להנהיג פרוטוקולים בדיונים.
      עם פרישתו של השופט מישאל חשין, ב-16 בפברואר 2006, התפנה כיסאו של המשנה לנשיא בית המשפט העליון. מאחר שעל פי הנוהג המוסכם, השופט הוותיק ביותר לאחר הנשיא מתמנה כמשנה לנשיא, צפויה הייתה הוועדה לבחירת שופטים למנות את ביניש כמשנה לנשיא, אך מאחר שהוועדה לא כונסה במשך חודשים, מונתה ביניש לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון מבלי שכיהנה קודם לכן כמשנה לנשיא, לראשונה בתולדות בית המשפט העליון.
      מספר אישים, כדוגמת אמנון רובינשטיין, התנגדו למינויה לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון על פי שיטת הסיניוריטי. מנגד, התמיכה הרחבה בביניש התבטאה בהצבעה על בחירתה, ואכן ב-7 בספטמבר החליטה הוועדה לבחירת שופטים פה אחד על אישור מינויה לנשיאות בית המשפט העליון.
      ב-14 בספטמבר 2006, עם פרישתו של הנשיא אהרן ברק, הושבעה ביניש לנשיאת בית המשפט העליון [5].
      [עריכה] בתור נשיאת בית המשפט העליון
      דורית ביניש היא האשה הראשונה בתפקיד נשיאת בית המשפט העליון. היא צפויה למלא תפקיד זה במשך 6 שנים, עד שנת 2012 שבה תגיע לגיל 70, שבו לפי החוק על השופט לפרוש מתפקידו.

      הגב לתגובה זו

    • דורית ביניש - שופטת בבית המשפט העליון

      משה, 01/08/07 22:09

      דורית ביניש - שופטת בבית המשפט העליון
      אשתו של יחזקאל ביניש (המעורב כתובע או כנתבע בהליכים משפטיים שונים), אמה של דניאלה ביניש (לשעבר פרקליטה במחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, שנהגה להופיע בפני חבריה לערכאה), חברתה של עדנה ארבל (מי שנבחרה בדיל לבית המשפט העליון) ועוד ועוד...

      דורית בייניש: שופטת בית המשפט העליון בתה, דניאלה בייניש, התמחתה אצל נאוה בן-אור, מבכירי פרקליטות המדינה (שפרשה באחרונה). לאחר מכן היתה בן-אור ממונה על דניאלה ביניש ובאותה עת הופיעה לפני אמה, השופטת דורית בייניש. דניאלה בייניש עובדת עדיין בפרקליטות המדינה בירושלים ומופיעה לפני עמיתיה של אמה, שופטי בית המשפט העליון, בהם חברתה הטובה עדנה ארבל. ולבסוף אוסיף ואומר שזוהי חונטה של נישאים מעם, שמעולם לא נבחרו על ידי העם, ומשנבחרו ע''י חברי החונטה - בחירתם לכל החיים. באופן הכי אנטי-דמוקרטי הם משפיעים על כל פן בחיי כולנו, והשפעתם חסרת כל פרופורציה למיעוט שבחר בהם.

      כתבת דיוקן על דורית בייניש - נשיאת העליון הבאה.

      בכתבה ארוכה ומפורטת מעלה משה גורלי את דמותה של בייניש כתככנית אמביציונית, מאלו שהבחישה ומינוי מקורבים הן לחם-חוקם. בפרקליטות - בייניש מפתחת את מנגנון תפירת התיקים על מועמדים בעלי פוטנציאל איום על האליטות, בישולם על אש קטנה ושמירתם בכספת ל''עת סגריר''. לאחר הבאתה לעליון ע''י ברק, שכללה בכישוריה היא ופיתחה לדרגת מועדון חברים סגור את טכניקת ה''חבר-מביא-חבר''. בינייש - שמאל קיצוני בדעותיה ומשפטנית בינונית בכישוריה, יוזמת יחד עם ברק שורה של מינויים מניפולטביים במהלך השנים, המעצבים בכניסתה לכס הנשיאות את ''סביבת העבודה'', שאקורד הסיום לה היא בדחיית מועמדותן של נילי כהן ורות גביזון לשופטות עליונות ומנגד קבלתה של חדלת האישים כעדנה ארבל.
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/074/837.html

      הגב לתגובה זו

    • האם יועץ משפטי לממשלה רשאי להחליט בעניינו של בייניש?

      משה, 01/08/07 22:11

      האם בייניש הוא ''בלתי שפיט''
      האם יועץ משפטי לממשלה רשאי להחליט בעניינו של בייניש? והאם אפשר לשפוט את בייניש בישראל?
      שבתאי עזריאל, גלובס, 15.2.05
      בימים אלה הודיעה הפרקליטות, שאין מקום להגיש כתב אישום נגד עמותת התזמורת הסימפונית ירושלים ויו''ר העמותה, יחזקאל בייניש, בעלה של דורית בייניש, שופטת בית המשפט העליון, המועמדת לכהן כנשיאה הבאה של העליון.
      הקשר המשפחתי מעורר שתי שאלות עקרוניות: האם יועץ משפטי לממשלה רשאי להחליט בעניינו של בייניש? והאם אפשר לשפוט את בייניש בישראל?
      החלטה בדבר העמדה לדין היא ''מעין-שיפוטית'', כפי שקבעה השופטת דורנר בע''א 6356/99, חטר-ישי נ' ארבל, וחלים עליה כללי הפסלות החלים על שופטים, כאמור בסעיף 77 לחוק בתי המשפט. בעיקרון, כללי האתיקה אסרו על שופטים להימצא בניגוד עניינים, אך החוק תוקן במארס 2004, אחרי שהשופט תיאודור אור טען, שכללי האתיקה לא מחייבים וסירב לבקשת העיתונאי יואב יצחק לפסול עצמו, כשחברו עו''ד פיני רובין הופיע בפניו, בהליך נגד הורביץ (יו''ר טבע וגיסו של השופט מישאל חשין).
      מעתה, החוק מחייב שופט לפסול עצמו כשיש לו עניין ממשי בתוצאות ההליך, בצד להליך או בעורך-דינו. מהחוק עולה, שמזוז ופרקליטיו, המרבים להופיע בפני השופטת בייניש, החליטו בעניין בעלה כשנמצאו בניגוד עניינים, והיה עליהם לפסול עצמם.
      מצד שני, אין אפשרות לשפוט את בייניש גם אם יוחלט להעמידו לדין. בסעיף 24 לחוק בתי המשפט נקבע: ''שופט שהוא בעל דין בהליך אזרחי, יקבע נשיא בית-המשפט העליון את בית-המשפט אשר ידון בהליך''. זוהי החלטה מינהלית, שהנשיא ברק אמר עליה את דעתו: ''יש לנתק את הזיקה (האמיתית או הנחזית) בין שופט כבעל דין לבין ערכאה שבה הוא מכהן או ערכאה הכפופה לסמכותו הערעורית'' (בש''א 5705/00).
      היות שכל הערכאות כפופות לסמכותו הערעורית, עולה, ששופט בית המשפט העליון הוא ''בלתי שפיט'' בישראל, ומכנים זאת ''לאקונה''. הכלל חל גם על קרובי שופט. בבש''א 6732/99, שדנה בבעל דין שהוא אחי שופט מכהן באותה ערכאה, החליט ברק: ראוי כי רציונלים אלו יחולו גם כשבית-משפט מתבקש לדון בעניינו של קרובו (מדרגה ראשונה) של שופט מכהן בו. מצב שבו נדון עניינו של קרוב בבימ''ש שבו מכהן השופט, תקשה על השופט הדן, על השופט הקרוב למתדיין ואולי גם על בעלי הדין. כן, זה עלול לפגום בתדמית ובמעמד המערכת השיפוטית.
      ח''כ מיכאל איתן, שאליו פניתי עם הסוגיה ענה, שהוא ''ער לבעיה של ניהול תביעה כשאחד הצדדים הוא שופט בימ''ש עליון, אך המקרה נדיר מכדי לחוקק חוק. אם תגיש לי הצעת חוק אבחן זאת בכובד ראש''. לשכת עוה''ד החליטה שלא להתערב

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    פרידמן מפחיד גם אותי

    רועי, 01/08/07 20:19

    אז מינינו לבית המשפט העליון מטעם פרידמן שני אנשים שלקחו סכומי עתק מלקוחות והיו בקשרים עם ראשי השלטון. איזה פרצוף יהיה להם לדון בתיקים שקשורים לאנשי השלטון מחר בבוקר? איפה האי-תלות? איזה פרצוף יהיה להם לפסול עושק שנעשה על ידי עורכי דין מחר בבוקר כשזה יגיע אליהם?
    פרידמן באמת מנסה לשבור את המערכת. ולהתנקם על כך שלא מונה בעצמו, ושחברתו נילי כהן לא מונתה.

    זה נכון שיש לו הערה ספק-עניינית לגבי הנשיא. אבל מישהו לא סומך על שופטי שלום שיהיו מסוגלים לדון? מה הוא רומז?

    ובכן - טוב שפרידמן לא מונה בעצמו - עכשיו כשאנחנו רואים מי הוא! המערכת כפי שהיא היום, שהוא מנסה לשבור, מדגימה איזון ראוי לגבי מועמדים! ומכיוון שברור שזה מחליש את בתי המשפט, אני לא יודע מה הוא עושה לנו, ואיפה זה ייגמר בהעדר חוקה לישראל. אנחנו חלשים, והוא יודע את זה. אז למה לשרוף הכל? אתם לא רואים את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    כמה חכם אתה פרידמן - שהפסקת לה את ההתנחלות וגם 7 שנים לסבול (ל''ת)

    אותה זה הרבה, 01/08/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    פרידמן צדק, בייניש אינה מתאימה להיות נשיאת העליון

    יאיר, 01/08/07 19:28

    פרידמן דייק בהערכתו כאשר אמר שבייניש אינה מתאימה להיות נשיאת בית-המשפט העליון.

    ואני אומר שהיא אפילו לא מתאימה להיות שופטת שלום.

    מתאים יותר לבייניש להיות פוליטיקית קטנה העסוקה כל היום התככים ומזימות כדי לשמור על האינטרסים הפרטיים שלה.

    היא וחבריה לאוליגרכיה הישנה, הם אלו שמעוררים ריב ומדון ולא פרידמן. פרידמן עושה את מלאכתו נאמנה והיא לדאוג לאינטרס הציבורי ולא להיות פודל של מערכת המשפט האגוצנטרית שלנו.





    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בינתיים בייניש היא המחרחרת ריב ומדון

    אבי, 01/08/07 19:17

    ולא מסיבות עניניות כי אם מחשש לכרסום בכוחה ובכח חבריה האוליגרכים מבית המשפח העליון.

    על פרופ' פרידמן להגיב בבוז למכתבה ולענות לה:
    א. אני שר המשפטים של המדינה.
    ב. זכותי לעשות על רפורמה שעולה בדעתי במערכות שאני מופקד עליהן וזה כולל את מערכת המשפח ואת בית המשפח העליון.
    ג. בכל מובן אני עולה עליך,הן בהשכלה והן בנסיון.
    ד. לאור זאת מומלץ כי תסכרי את פיך ולא תגיבי במכתבים חריפים,שהרי אמון הציבור בבית המשפח הנו בירידה מתמדת וסיבה לכך היא התנהגות השופטים למיניהם ב''חונטה'' הזו ובכללם הגב' בייניש.
    ניתן בקלות להראות עד כמה ''רודפי צדק ויושר'' הם השופטים הללו כאשר הדברים נוגעים בהם או בבני משפחותיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כנופיית החוק שולפת את ציפורניה.......

    הפרשן, 01/08/07 19:15

    ...וגם את פרצופה האמיתי.

    פרצופה של כנופיית החוק כפרצופה של בייניש. הם לא יתנו לגעת בסיר הבשר שלהם. הם ישמרו על סיר הבשר שלהם כמו שחתול שומר על השמנת שלו. הם ישלפו ציפורניים כמו החתול וישרטו כל אחד המעז לגעת בסיר הבשר הפרטי שלהם המכונה אצלנו ''מערכת המשפט''.

    הרי פרידמן עלה רק עתה לשלטון. אז מי אחראי להידרדרות המתמשכת באמון הציבור במערכת המשפט ???? הרי זה לא יכול להיות פרידמן. אז מי שאחראי זו כנופיית החוק בראשות בייניש, ברק, חשין, עדנה ארבל ושאר חבריהם לשכונות מרחביה ורמת-אביב. הם לא רק חברים בשכונה הם גם חברים בהשקפות העולם שלהם המאוד מסויימת ומוגדרת היטב. הם גם חברים במעמד חברתי המאוד מסויים ומצומצם.

    על כל זה רוצים לשמור חברי כנופיית החוק שלנו באמתלה של ''טובת מערכת המשפט''. לא את טובת המערכת ולא את טובת הציבור הם מחפשים. הם מחפשים רק את טובתם הפרטית שלהם, של ילדיהם, של מקורביהם - בקיצור את טובתם של חבריהם לשכונה.



    הגב לתגובה זו

  • 119.

    בית המשפט והפרקליטות

    מ.מ.ב, 01/08/07 19:08

    כולכם צרכים ללכת.הגיע הזמן לשנוי.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    קובעת תקדים מסוכן נגד הדמוקרטיה (ל''ת)

    בייניש, 01/08/07 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    הגולם הקם על יוצרו?

    you, 01/08/07 19:02

    וַיְהִי רִיב וּמָדוֹן, יִשָּׂא. עַל-כֵּן תָּפוּג תּוֹרָה, וְלֹא-יֵצֵא לָנֶצַח מִשְׁפָּט: כִּי רָשָׁע מַכְתִּיר אֶת-הַצַּדִּיק, עַל-כֵּן יֵצֵא מִשְׁפָּט מְעֻקָּל

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    בייניש-אדם מעורר סלידה.יש לה תפיסות פאשיסטיות באשר להפרדת הרשויות

    כבשה נ. כבודה, 01/08/07 18:59

    המקובלת במשטר דמוקרטי ויש לה גישה חסרת מעצורים ליישום הטיזה המסוכנת הזאת. יש לנטרלה ומייד בטרם תטיל עלינו משטר יחיד מטורף שבה היא השופט, התובע והתליין גם יחד.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    להדיח את השופטת, לא מגיע לנו שופטים מסוג זה. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/08/07 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    בג''ץ בישל את הדיסה בדוחפו את אפו לאן שצריך ולאן שלא צריך

    אלינור ריגבי, 01/08/07 18:54

    השופטים מונו בשיטת חבר מביא חבר ושמור לי ואשמור לך.
    נגד שרים שהעיזו להתנגד נתפרו תיקים.
    לא פלא שהכל מתפוצץ בפניהם.
    סוף סוף שר משפטים בעל שעור קומה.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    שאלה

    חידה, 01/08/07 18:48

    מי מהחברה האלו לא מעורר ריב ומדון?

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אין שמחה כמו שמחה לאיד

    רסקולניקוב, 01/08/07 18:46

    השמאל בנה את הגולם הזה, המשפטוקרטיה האימפריאליסטית המגלומנית, הצדקנית וצמאת הדם, שידה בכול, כדי לקעקע את השלטון שהעם נתן, בבחירות דמוקרטיות, ביד הימין. נתניהו, נאמן, קהלני, רפול ולאחרונה שרון - אוימו, הודחו, נסחטו לשנות קוו מדיני באיומי הליך פלילי. למי ששכח: לסילוקו מן השלטון של ביבי ולעלייתו לשלטון של ברק, אבי אסון המנוסה מלבנון וחרפת רפיסות התגובה לאינטיפאדה - אחראית במידה לא מועטה המערכת המשפטית. על סילוקו של משפטן דגול, אבל, אבוי, רחוק משמאלנות, כמו יעקב נאמן, ממשרת שר המשפטים ומינוי המשפטן הדגול צחי הנגבי - חתומה המערכת המשפטית. ומי אחראי לאיתרוגו של שרון, בעסקת אי-האי תמורת אי-ההשארות בחבל קטיף - כולנו יודעים. ואלה רק דוגמאות לא ממצות.

    אבל טיבו של הגולם שהוא קם על יוצרו, ומי שאוכל אותה עכשיו הם בדיוק אותם אלה שהאכילו אותו מכף ידם: העבריין רמון, העבריין-לכאורה אולמרט וכמה מחבריהם הטובים ביותר, חסידי התנתקות אדוקים, שמאלנים-מדיניים-יותר-מהאפיפיורית -זהבה.

    השמאל המדיני המושחת נגד מערכת המשפט צמאת הדם! היאומן?! ימות המשיח או צחוק הגורל? ואני אומר, זו נ--ה וזו ט--ה, ויודעי ניבים ומשלים יבינו. ואני אומר, כמו שאמרתי בימי מלחמת אירן - עירק: אל תפשרו, אל תנמיכו את הלהבות, להיפך, אדרבא, כמה שיותר, ושזה ימשך עד שהם יהרסו אלה את אלה לחלוטין. המרוויחים היחידים נהיה אנחנו.

    ולהשומע ינעם.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    You look ridicules” said the rhinoceros to the hippopotamus (ל''ת)

    Shimon, 01/08/07 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    בייניש ,השיטה הכי טובה לעקור אותו זה לחקור על עברו ולגלות פשלות

    ולד מירסקי עולה, 01/08/07 18:44

    שעשה (והוא עשה !) וככה לחסל אותו פוליטית,אני הקטן צריך ללמד אותך א'ב' של תח'מונים ?

    הגב לתגובה זו

    • רק כך תופרים תיקים לשרי משפטים והלאה לצדק...

      עין צופיה, 01/08/07 23:14

      מוגת לב...

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    חבקוק

    עו''ד, 01/08/07 18:42

    וַיְהִי רִיב וּמָדוֹן, יִשָּׂא. עַל-כֵּן תָּפוּג תּוֹרָה, וְלֹא-יֵצֵא לָנֶצַח מִשְׁפָּט: כִּי רָשָׁע מַכְתִּיר אֶת-הַצַּדִּיק, עַל-כֵּן יֵצֵא מִשְׁפָּט מְעֻקָּל

    הגב לתגובה זו

    • יפה! (ל''ת)

      אסי, 02/08/07 01:11

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מסכנה בייניש ,איזה מפלצת תקעו לה במערכת ... (ל''ת)

    יחצחק נהורא, 01/08/07 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    דברי חכמים-כנסו

    you, 01/08/07 18:40

    הפילוסופיה יכולה להתקיים גם בלי הפסיכואנליזה.... בקרב הלוקים בסכיזופרניה....אפקט בג''ץ?....מה שמטריד אותי יותר הרבה יותר מזה. המדובר במאפיה....שקשרים אפלים בין אנשים המחשיבים ונחשבים לצערי כאליטה...מקיימים קשרים סגורים ואפלים בניהם....כשהיחסים בניהם מושתתים על שמור לי ואשמור לך....יד רוחצת יד ובעיקר בוא נדפוק את החלש...אבל הפסיכואנליזה....לא יכולה להתקיים בלי הפילוסופיה''....אפקט מזוז?...אדון מזוז.כשלתה במבחן התוצאה ייתכן שהניתוח של הכותב נכון אבל את התיאוריה של פרויד הוא בטוח לא מבין....מה זה משנה....אם הוא אנס או לא אנס....כלומר הפסיכואנליזה....היא נגזרת שהשקפתו היסודית על טבע האדם מאבדת את אחיזתה דווקא כפי שטען פרויד וממשיכיו בקרב ממשיכיו. שאלת היסוד -מה מניע בני אדם....הפילוסופיה....השוררת באותה תקופה....אפקט קצב?!!!! האם פורקן דחפים ביולוגיים שלו?!....וקצב היקר - אם אתה כל כך חף מפשע תן לבית המשפט לעשות את עבודתו, ותהיה גבר....לא להיפך....מה קורה לנו?....אין כבר שום דבר ערכי ? בתי המשפט מושחתים עד היסוד אין ולו שופט אחד שלא נגוע באינטרסים אישיים ...זה המצב שלנו הכול תחת השפעה....של כנופיית-אולמרט-בר-און-חיים-רמון-חברון-פרופ' דהיאל פרידמן ידידידידידים...הדיקטטורה כבר כאן. מותר לתסכל....מותר להכאיב....מותר ולענות....מותר לרמוס את זכויות האדם.... על מר גורלנו בארץ הזו על שהפכנו להיות כה מושחתים, כה רמאים, כה עלובי נפש שערכים ומוסר זה הדבר האחרון שהשופטים מסתבר רואים לנגד ענייהם.... ברור שלא מדובר בכולם אך ברובם....?!!! הנה בכמה סימפטומים שונים למחלה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בייניש הינה דוגמה חיה לצורך הדחוף בשינוי שיטת בחירת השופטים.

    עודד, 01/08/07 18:40

    כ''כ טיפשה שזה כואב (ולמרבה הצער גם בושה למדינה...)

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לשנות שיטת הממשל והמשפט ולאמץ את האמריקנית.הציבור בוחר את כולם

    רן, 01/08/07 18:36

    להוציא מידי הפוליטיקאים ובית המשפט את בחירת השופטים, התובעים והמפכ''ל.
    הציבור חייב לבחור את כל הללו והם חייבים לשכנע בתפקידם כדי לשוב ולהבחר, או להיות מוחלפים.
    הציבור חייב לפסוק את פסק הדין במשפטים ע''י מושבעים והשופטים ינהלו המשפט ויגזרו את הדין.
    לא יתכן מצב, בו השופטים לרבות הנשיא/ה של בית המשפט העליון ימנו את השופטים ויקבעו את מדיניות השפיטה. רק הציבור יקבע זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אנחנו שולטים במשרד המשפטים והמשטרה ונמשיך לשלוט עד -2010 (ל''ת)

    הכנופיה, 01/08/07 18:30

    הגב לתגובה זו

    • כנופיית ה...? (ל''ת)

      שם?, 01/08/07 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    פרידמן-המשך לטפל בעליון(יענו רפורמות) ואנחנו נטפל במבקר ובמזוז (ל''ת)

    המוח והכנופיה, 01/08/07 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אני בעד משאל עם: בייניש או פרידמן. (ל''ת)

    ., 01/08/07 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    החצופה הזאת הוציאה מכתב לעיתונות על

    גיל אזולאי, 01/08/07 18:21

    הצעה שפרידמן שלח לה בדואר פנימי.
    כנראה בגלל שההצעה סבירה והגיונית ובנימוקים רציונליים קשה להתנגד אז מקללים ומגדפים ומנסים להסית

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פרידמן אתה עבריין חוקתי. שחרר אותנו בבקשה. (ל''ת)

    מבין, 01/08/07 18:20

    הגב לתגובה זו

    • די, נמאס כבר מהמתמחים של בייניש (ל''ת)

      גיל, 01/08/07 18:35

      הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך

      מבין יותר, 01/08/07 18:37

      רוב העם תומך בפרידמן.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    בחירות עכשיו . ממשלה ללא אולמרט והפרידמן.

    שולד, 01/08/07 18:19

    כל היתר פחות משמעותי .
    יש לנקות את הממשלה ממושחתים
    ואנשים בעלי יצר הרס כמו פרידמן
    ואולמרט ולשפוך על המושבים שלהם
    הרבה הרבה ליזול .

    הגב לתגובה זו

    • בלי אולמרט ועם פרידמן (ל''ת)

      תומך בפרידמן, 01/08/07 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    בייניש בקרב מאסף לשמור על השטח שכבש אהרון ברק

    די לכיבוש, 01/08/07 18:18

    כמו כל אימפריאליסט ממוצע
    בייניש בקרב מאסף לשמור על השטח שכבש אהרון ברק.

    הגב לתגובה זו

    • חחח... הכיבוש משחית...חחח... (ל''ת)

      דרור, 01/08/07 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    עדיין לא נמצאה סטודנטית שתלונן על אונס?! המשטרה מגלה אוזלת יד

    דרור, 01/08/07 18:15

    משוועת.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    בייניש ירדה מהפסים-פרידמן העם אתך (ל''ת)

    רואה נכוחה, 01/08/07 18:10

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      יעל, 01/08/07 21:48

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    בייניש תגישי בג''צ ! (ל''ת)

    בטוח שתזכי., 01/08/07 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    על הכנסת לפתוח בהליכים להדחת השופטת המושחתת הזו,ויפה שעה אחת קודם!

    דרור, 01/08/07 18:06

    האם יש ח''כ אחד בימין הרופס והמתרפס שיעיז להעלות את הרעיון הזה על דל שפתיו?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מי שתוקף את בית המשפט

    מאזניים, 01/08/07 17:59

    יש לו מה להסתיר או שהוא פושע!!

    פרידמן הוא שליחו של אולמרט.

    האם מישהו מאמין שאולמרט
    אכן עניני? רודף צדק? איש מוסר?
    דואג לציבור? !

    האם מישהו בכלל יכול לומר על אולמרט שהוא שליח צבור?....


    בין אולמרט/פרידמן לבייניש אני מעדיף
    את בינייש.

    כל אנשי אולמרט נתנו בתגובה
    - נשארו רק עשרות בודדים....

    בייניש העם איתך - לא לוותר,
    היי חזקה!
    שמרי עלינו שנשמור עלייך.

    הגב לתגובה זו

    • למה בייניש??? קרא לה בשמה האמיתי...אמא (ל''ת)

      דורון, 01/08/07 20:58

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ילדים רבים על גולה .זה בדיק מה שאת עושה לקחו לך גולה יחזקאל יקנה לך (ל''ת)

    מוטי, 01/08/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הלוואי ולא ייחלש כוחן של הנשים במדינה

    ככה זה, 01/08/07 17:45

    רק בגלל שוביניסטיים אינרסנטיים כל הכבוד לגב' בייניש הגונה ישרה וראויה הביתה פרידמן ושכמותו

    הגב לתגובה זו

    • שופטות בישראל ידועות ברמת הנמוכה

      בן, 01/08/07 17:56

      ואני ממש לא שוביניסט אבל זו האמת. כל מי שמתעסק במשפט יודע איזה מרפה ידיים זה לגלות שקיבלת שופטת ולא שופט.

      הגב לתגובה זו

      • אל תעשה הכללות אח שלי

        מוני, 01/08/07 18:32

        בייניש לא בסדר ואולי אתה מכיר עוד שלא בסדר, אבל אני מכיר גם שופטת שהיא מעולה.

        הגב לתגובה זו

        • ואני מכיר שופטת שלוקחת שוחד ושופטת שמאזינה לטלפון ושופטת עבריינית..

          ישראל,,,,,,,,,,, 01/08/07 18:53

          כל השופטות ברמה נמוכה לא משכילות לכן חלקן התהדרו בתוארים שלא היו ולא נבראו רובן מתוסכלות וכושר אנליטי אפסי.... כמו טרטמן זוכרים,,

          הגב לתגובה זו

          • לא נכון ואתה גם לא מכיר את כולן

            מוני, 01/08/07 19:25

            הנושא בכתבה הוא פרידמן ובייניש.

            הגב לתגובה זו

        • אני עושה הכללות

          בן, 01/08/07 19:52

          הכללות מטיבן חוטאות הרבה פעמים. ברור שיש גם שופטות טובות. אבל באופן כללי, הרבה יודעים ששופטות בישראל זה בלתי נסבל

          הגב לתגובה זו

  • 90.

    היום שמעתי את דן מרידור ברדיו ובטלויזיה

    לא ממעריצי, 01/08/07 17:30

    ואז נזכרתי שביבי נתניהו העיף אותו לכל הרוחות מתנועת הליכוד.

    הזכרון הזה גרם לקרנו של ביבי לעלות בעיני. עכשיו אני מבין למה ביבי העיף את האפס הזה שנקרא דן מרידור.

    מיצימיאו מיצימיאו

    ביבי, הוספתי היום 2 נקודות אל קופת הנקודות שיש לך אצלי.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בייניש מתנהגת כחבר בועד עובדים

    גיל אזולאי, 01/08/07 17:27

    במקום להתייחס בצורה תרבותית להצעות לשיפור המערכת, שאמינותה כרגע בשפל המדרגה, היא תוקפת ומתלהמת ומגיבה לגופו של מציע ולא לגופה של הצעה.
    בתקופה הקצרה שפרידמן מכהן הוא הביא כמות אדירה של שיפורים ושינויים במערכת יותר מכל קודמיו גם יחד.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בייניש והכבוד האבוד

    שופט בדימוס, 01/08/07 17:24

    הנשיאה הנכבדת כל הזמן מייללת, מגנה על כבודה האישי במקום על כבוד המערכת, מדליפה לתקשורת מסרים נגד אולמרט ופרידמן, עושה חשבונות קטנוניים עם מי שלא מלקק לה, מתנהגת כעסקן מפלגתי זוטר ושוכחת שהיא לא ראש הממשלה ולא נבחרת ציבור. נורמות ההתנהגות שלה עוברות כל גבול ולמזלנו ניצב מולה שר שהוא משפטן גדול ממנה, ובעיקר לא מפחד ממנה.

    הגב לתגובה זו

    • לא נעים לי להגיד,

      קצת פחדן, 01/08/07 17:45

      אבל אותי היא כן מפחידה.
      אני לא רוצה להוסיף מילה לא יפה, כי אז אולי יצנזרו אותי.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ככה בדיוק נשמעת אליטה שמנסה לשמר את מעמדה וזכויותיה (ל''ת)

    רוני, 01/08/07 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מוכרחים לשמור על הדמוקרטיה ולהגביל את ממשלת העל ששמה בג''צ

    להגביל כח בג''צ, 01/08/07 17:05

    כל ביקורת שנמתחת על בג''צ, הגב' בייניש רואה אותה כאישית עליה, וזה סתם מיותר. בג''צ הביא זאת על עצמו בכך שלא הסכים לנהל פרוטוקולים ופגע בדמוקרטיה תחת סיסמת ''הכל שפיט''. אני מקווה כי השר פרידמן, שהנו אמיץ בצורה יוצאת מן הכלל, אכן יסיים את שהתחיל, וכן שגם בתי המשפט יהיו תחת מבקר/ביקורת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, בג''צ שם עצמו מעל הכל ולא מוכן לשמוע ביקורת-אחרת זה ''ריב/מדון'' (ל''ת)

      צודק 100%, 01/08/07 17:13

      הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן להחזיר את אמון הציבור בבתי המשפט (ל''ת)

      פרידמן-יישר כח!, 01/08/07 17:23

      הגב לתגובה זו

    • תגובה נאה, יפה כתבת.. (ל''ת)

      אני אתך!, 01/08/07 18:21

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כול מילה. (ל''ת)

      אלי, 01/08/07 18:48

      הגב לתגובה זו

    • בסלע! (ל''ת)

      גדי, 01/08/07 18:50

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    בייניש

    יחיאל, 01/08/07 17:05

    מה קורה עם אדון בייניש?? האם מזוז משתפן ולא מגיש נגדו כתב אישום בתקווה שכך יוריד מעל גבו את גברת בייניש שנשכה אותו בפרשת קצב??? אתמהההההה

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אם פרידמן רצה להתייעץ למה שלח קודם מכתב? (ל''ת)

    גיא, 01/08/07 17:04

    הגב לתגובה זו

    • פרידמן שלח לה בדואר פנימי והיא הגיבה בפרסום לעיתונות

      גיל, 01/08/07 18:24

      וזה מראה מי עינייני ומי לא

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    הוא יצליח ליצור משהו חדש????

    עמך, 01/08/07 17:03

    הוא פועל כדי לשנות את השיטה. והיא פועלת כדי שלא יקלקל לה את השורה.
    הוא פועל כדי ליצור משהו אויקטיבי ובלתי תלוי.
    והיא פועלת כדי להנציח את הקיים שפועל לטובת השיטה המרדימה השמרנית.
    מעניין למה שני הגדולים(ברק, ושמגר) שיצרו את השיטה אינם פוצים את פיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ''אלהים, לשלטון בחרתנו!'' - נכון, בייניש? אגב, ד''ש לבעלך, יחזקאל.

    יחזקאל, 01/08/07 16:59

    כתבו עליו ב''מעריב'' השבוע. ממש נס נעשה לו שלא הועמד לדין על עברות חמורות...אני תוהה מה היה גורלו אלמלא היית אישתו. טוב, מה לעשות. בני משפחות עובדי חברת החשמל פטורים מלשלם עבור חשמל. בני משפחות עובדי אל-על פטורים מתשלום כרטיסי טיסה. הגיוני וסביר שבני משפחות שופטים יהיו פטורים מהעמדה לדין...
    קישור לסיפורי יחזקאל בייניש:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/614/650.html

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מורה ותלמידתו

    ב.ח., 01/08/07 16:59

    לדעתי דורית ביניש מסכנה. היא נאלצת לספוג את התוצאות של מעשיו של המורה שלה הרי הוא הנשיא הקודם אהרון ברק. במקום ללכת באותו קו מתנשא (הכל שפיט), יש באפשרותה להחזיר את מערכת המשפט בישראל למסלול תקין.

    הגב לתגובה זו

    • בייניש הייתה צבועה עוד כפרקליטת המדינה

      בוריס ד, 24/11/07 22:40

      הם היו דומים בצבועה עוד לפני שגב' בייניש הגיעה לעליון. קירוב נפשות.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    פרידמן הוא רק אחד מהסממנים לסוף המדינה

    עצוב, 01/08/07 16:58

    פרידמן היה מהתומכים הגדולים בעליון. עד לרגע אחד - הרגע בו נדחתה נילי כהן מלכהן בעליון. מאז הוא הפך אויבו המושבע וחסר התקנה של בית המשפט העליון ושל הצדק.

    מזה שנים שבית המשפט העליון ומערכת המשפט בכלל ממוקמים בראש האמון הציבורי. פרידמן מבקש לכרסם את האמון הזה ולמוטט את העמוד היציב האחרון שנותר בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • Number 80 you are a sad character (ל''ת)

      Isaac., 01/08/07 17:17

      הגב לתגובה זו

    • מילא דברי ההבל שלך, אולם לטעון שפרידמן אויב הצדק?!

      קשקוש, 01/08/07 17:36

      אולי עוד לא הבנתה עד כמה ע צ ו ב הוא שבבית משפט אין צדק, ולפיכך פרידמן אינו יכול להיות אויב הצדק.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    צודקת. פרידמן מונה כדי להגן על חברו אולמרט ובדרך הורס את כל מה

    דורית, 01/08/07 16:57

    שנהנה כאן מאז קום המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות-פרידמן אדם רציני המכיר היטב את בעיות המערכת

      רואה נכוחה, 01/08/07 18:14

      את לא אומרת מילת ביקורת ענינית אחת. הרי כל המהלכים שלו רציניים וחשובים לכל מי שמכיר את המערכת. סביר שאת עוד איזו ימנית (כתומה או ליכודניקית) או שמאלנית מרצניקית שונאת קדימה שהמדינה ותיקון דברים בה לא מענין אותה אלא רק עוד ניגוח של קדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרידמן עוסק במהות ביננייש עוסקת

    מסביר, 01/08/07 16:46

    בצורניות לחיפוי מהותה בלבד.

    פרידמן מגן על הדמוקרטיה של העם,

    בינייש מגינה על הדקטטורה הטריטוריאלית שלה בלבד.

    פרידמן המאמין בצדקת הצדק פועל בקור רוח אצילי ממש,

    בינייש המאמינה בשמירת כוחה פועלת באימפולסיביות רגשנית מעורערת.


    והכל למה כי פרידמן נקי לבב וכפיים בזה כוחו ובינייש דורשת כוח פורמליסטי בשל העדר אותו כוח אשר לפרידמן.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ראש ''משפחת'' העליון בייניש בלחץ....

    אבי, 01/08/07 16:45

    כל הכבוד לפרידמן...
    מישהו צריך לעשות סוף לשלטון האליטה המשפחתית בעליון.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עצה לקיסרית, הוד רוממותה, בייניש

    מקיאוולי, 01/08/07 16:45

    למה את כועסת על הנתין פרידמן? תנהגי בחכמה. תקראי בספרי, ''הנסיך'', איך להעיף את מתנגדייך.

    אני הייתי מציע לך להעמידו למשפט. לדאוג שהכל ייראה לפי חוק. לגזור את דינו למאסר ממושך, ולעינויים.

    ואח''כ נראה אם פרידמן יפתח את הפה :)

    מה את אומרת?

    הגב לתגובה זו

    • דורית כבר התחילה לתפור לו תיק (ל''ת)

      דני, 01/08/07 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הסקר האחרון שנערך פה בטוקבקים. 4 בעד ביניש ו50 בעד פרידמן.

    מני, 01/08/07 16:38

    בייניש הביתה! ומהר. התרחקתם מהעם יותר מידי שמאלה.

    הגב לתגובה זו

    • טוב ככה לא עושים סקרים.

      סוקר, 01/08/07 17:05

      ובתי משפט לא אמורים להתנהל לפי סקרים.

      הגב לתגובה זו

      • איך הם אמורים להתקיים ?

        יוסי, 01/08/07 17:50

        לבטל החלטות של ממשלה ושל צ.ה.ל בכול פעם שיתחשק לה ?
        ואני דווקא לא הצבעתי לממשלה האחרונה, אבל הממשלה היא שנבחרה.
        וצ.ה.ל מגן על העם, אז שב.ג.ץ לא יפריע לו ויבטל החלטות שלו.

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    החולירות מרגישים שלוקחים להם את השלטון מהידיים! (ל''ת)

    חיים, 01/08/07 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני לא פסיכולוג,לכן אני לא יכול לקבוע שפרידמן אינפנטיל (ל''ת)

    גן ילדים-------, 01/08/07 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרידמן העם איתך

    דן להב, 01/08/07 16:35

    כל הכבוד ולא שכחנו את כל שרי המשפטים שסבלו מהחונטה של שופטי הבג''ץ

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    המתנחלים והקיצוניים חוגגים. פרידמן מסוכן ובקרוב יעלם עם אולמרט. (ל''ת)

    רון, 01/08/07 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ועדת איתור - רעיון מצויין שמונע שחיתות (ל''ת)

    גיא, 01/08/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בייניש, תרגיעי. זה לא מכובד.

    עמי עממי, 01/08/07 16:28

    נכון שפרידמן לא רוצה אותך בתור דיקטטורית. אבל גם אני לא רוצה אותך בתפקיד הזה.

    בעצם אף אחד לא רוצה אותף בתפקיד הזה.

    את שופטת? תקראי את החוק, תנסי להבין למה התכוון המחוקק (בלי פרשנויות מהתחת), ותשפטי. זה התפקיד שלך, ולא מטר יותר מזה.

    הגב לתגובה זו

    • קצר וקולע ומאוד נכון (ל''ת)

      אברהם, 01/08/07 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרידמן ''לא נחמד'' בעיני בייניש. (ל''ת)

    חבל..., 01/08/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    פרידמן הביתה!! (ל''ת)

    דניאל, 01/08/07 16:24

    הגב לתגובה זו

    • דניאל בייניש ??? (ל''ת)

      אבי, 01/08/07 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ואת מעוררת שאט נפש. (ל''ת)

    פרידמן., 01/08/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בייניש - תסתמי תפה.פרידמן-תמשיך-אנחנו איתך (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 01/08/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לגברת בייניש.......

    אזרח, 01/08/07 16:22

    האמת! זה כבר לא משנה מה תעשי. הציבור פשוט מאס בכם ואתם מסרבים לראות (משהו כמו נאום הלויתנים של רמון).

    זה מתחיל מהנפוטיזם בבית המשפט, חבר מביא חבר ועד לפסיקות מגוחכות שאתם ''מארגנים'' לחבר'ה וגם הפוליטיקה של המשפט ממש לא מוסיפה לכם.

    אנו, רוב הציבור לא ממש מבינים במריבות שלכם. לא בדיוק יודעים מי צודק אבל נמאס מכם.

    העבודה שלך היא להחזיר את האמינות לבית המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ס-כ-נ-ה!!! חריגה מסוכנת! של העליון מסמכותו (ל''ת)

    לא נבחרתם, 01/08/07 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פרידמן גאון ! פרידמן גאון ! פרידמן גאון ! פרידמן גאון !

    מקס פלאנק, 01/08/07 16:16

    פרידמן גאון !

    הגב לתגובה זו

    • Thats right , god bless Friedman (ל''ת)

      Isaac, 01/08/07 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    להזכירכם שפרידמן גם חשיפת פרוטוקולים בועדה למינוי שופטים (ל''ת)

    ובימ''ש העליון, 01/08/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    האמון בביהמ''ש העליון ירד בשנים האחרונות לא בגלל פרידמן או אולמרט.

    אזרח מודאג, 01/08/07 16:12

    ביניש חיה בסרט, היא בטוחה שכולם נגדה. אבל הסקרים בשנים האחרונות מראים קריסה באמון הציבור לגבי ביהמ''ש העליון.

    לי אישית כבר אין אפילו גרם של אמון במערכת הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    פרידמן הוא אביר הדמוקראטיה הישראלית - שאפו ! שאפו !! (ל''ת)

    קיבוצניק לשעבר, 01/08/07 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בפולנית אומרים: ''אפילו תרנגולת עיוורת, מוצאת לפעמים גרגר''...

    זיגי אמסלם, 01/08/07 16:09

    ככה אולמרט. המינוי של פרידמן הוא מינוי מעולה. בטעות אולמרט מצא מישהו עם אומץ...יש לתמוך בפרידמן כנגד החונטה, או כשמה בעברית ''כנופית החוק''.

    הגב לתגובה זו

    • בערבית אומרים ''הדג מסריח תמיד מהראש'' (ל''ת)

      סאלח מפעיל בסטה, 01/08/07 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    על הכנסת לפתוח בהליכים להדחת השופטת המושחתת הזו,ויפה שעה אחת קודם!! (ל''ת)

    דרור, 01/08/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    על פרידמן נאמר-מהרסיך ומחריביך ממך יצאו! (ל''ת)

    אילן, 01/08/07 16:08

    הגב לתגובה זו

    • אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול (ל''ת)

      ירמיהו, 01/08/07 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    פרידמן לך כבר הביתה למען השם והעם הקדוש הזה (ל''ת)

    ארנו, 01/08/07 16:08

    הגב לתגובה זו

    • אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול

      ירמיהו, 01/08/07 16:27

      הגיע הזמן לטהר את השרץ!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מאפיה בחסות החוק

    משה, 01/08/07 16:06

    אולמרט ובייניש וכל המושחתים הביתה

    הגב לתגובה זו

    • אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול

      ירמיהו, 01/08/07 16:27

      הגיע הזמן לטהר את השרץ!

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לעיני כל העם! יחזקאל בייניש מעל וללא משפט!!! (ל''ת)

    איפה ואיפה!!, 01/08/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שנוי כן, הרס לא, עיניני כן, אישי לא. לקדם כן, לסגת לאחור לא. באחריו (ל''ת)

    יאיר, 01/08/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    דבר אחד טוב, עשה בחייו אהוד אומרט, מינוי פרידמן לשר המשפטים !!

    אפללו, 01/08/07 16:00

    פרידמן עלה והצלח, אין לך מושג כמה דברים תלויים במעשיך.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בינייש היקרה, במדינה מתוקנת קוראים לזה פלורזליזם (ל''ת)

    יוסי, 01/08/07 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רמת הביטויים של ביניש מבישה. (ל''ת)

    בוזגלו, 01/08/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    העליון סניף מר''צ והיועץ המשפטי לפלסטינים (ל''ת)

    קראו פסיקותיו, 01/08/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל הכבוד לפרידמן

    שמוליק, 01/08/07 15:57

    רסן את העריצות המשפטית שבג''ץ לקח לעצמו. החזר את בית המשפט למעמדו הראוי- אחת משלוש רשויות השלטון, ולא כמו שהוא היום..

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין הצעה הוגנת ודמוקרטית כמו הצעתו של פרידמן מה פתאום צריך לשאול

    רפי, 01/08/07 15:56

    את בנייש מי היא בכלל, אסור לה להתערב במינויים בכלל. אסור לחזור לטעיות שנעשו מאז קום המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בייניש עלתה על סולם גבוהה ואינה יודעת לרדת (ל''ת)

    פלילים במשפחה, 01/08/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הגיע הזמן

    א.נ, 01/08/07 15:53

    סוף סוף מישהו עושה סדר. אין מה שלומר, פרידמן בן אדם חזק ובעל יכולת רבה. הרי לנו שר משפטים שאיננו הפודל של נשיא בית המשפט העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כנסו דחוף

    אסף, 01/08/07 15:52

    דורית בייניש היא שופטת ובן אדם הגון ומסור למדינה . היא תרמה רבות למערכת המשפט וניהלה מלחמה נגד השחיתות הציבורית. פרידמן צרי להיתפטר

    הגב לתגובה זו

    • בייניש לא צדיקה ואולי ''בטעות'' פרידמן אפילו צודק? (ל''ת)

      איש, 01/08/07 16:10

      הגב לתגובה זו

    • באמת?

      יוספה, 01/08/07 16:21

      תן דוגמא אחת לפסיקה חשובה באמת שלה ולתרומה ה''רבה'' שלה.

      הגב לתגובה זו

    • ופרופ פרידמן לא

      רון, 01/08/07 17:33

      עם כל הכבוד הוא 10 רמות מעליה - וברור מי כאן צריך ללכת

      הגב לתגובה זו

    • ''אסף'' מתי אתה גומר את ההתמחות

      גיל, 01/08/07 18:26

      אצל בייניש כמובן....

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני מעריץ את פרידמן.

    שי, 01/08/07 15:51

    העם לא בחר את ב.ג.ץ ולב.ג.ץ יש יותר מדי כוח.
    לפעמים בוחרים באנשים לא טובים לכנסת, אבל הם נבחרי הציבור.
    ב.ג.ץ עשה בעיות עם הגדר וזה נמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בית המשפח העליון רועד מפחד, פרידמן המשך בכל הכוח אל תפחד (ל''ת)

    אלי, 01/08/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פרידמן נלחם המערכת במקום להגן עליה בגלל חברתו נילי (ל''ת)

    עו''ד בכיר, 01/08/07 15:49

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש (ל''ת)

      עו''ד בכירה, 01/08/07 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה הנוהל לפיטורי נשיא בית משפט עליון ?

    גיא, 01/08/07 15:49

    מי שמתנהג בצרחנות כזו רק כדי להגן על הכוח והשררה שלו ראוי שיודח.

    הגב לתגובה זו

    • אין נוהל כזה. הם מחליטים בעצמם חחחח:-) (ל''ת)

      ליאור.ש, 01/08/07 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הדבר הטוב היחיד בממשלת אולמרט הוא פרידמן (ל''ת)

    אבישלום, 01/08/07 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למי נשלח המכתב ראשון?לרהמ,פרידמן,עתונות,א-ברק,א',א-שרגא?!(ק''מ מ-ק''מ (ל''ת)

    שקוף+חוק+סדר.לא, 01/08/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שימו לב שהיא לא אמרה דבר אחד ענייני

    גיל, 01/08/07 15:48

    הטיעון היחד שלה זה ''אבל זה יחליש אותי'' , נכון וטוב שכך .
    כששופט יודע שהכי חשוב זה שהוא יימצא חן בעיני דורית זה פגיעה הרבה יותר מסוכנת במערכת המשפט .

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לבייניש אין סמכות להתערב בהחלטות שר המשפטים. היא חוצה קו אדום.

    דניאל, 01/08/07 15:47

    לבייניש אין בושה: היא פשוט מגינה על הטריטוריה שלה.

    הגב לתגובה זו

    • דניאל תחזור ללמוד

      חיים, 01/08/07 19:13

      תגיד אתה טמבל? החוק קובע שמינוי של נשיאי בתי המשפט יהיה באישור מנשיא בית המשפט העליון, ופרידמן רוצה לשנות את החוק. הוא לא מעל בייניש, כי היא מעליו, בעניין פרשנות וביקוטרת על החוק. אז לפחות את תראה לכולם שאתה בור ועם הארץ

      הגב לתגובה זו

      • אויל. לבייניש אין סמכות להורות לשר אילו חוקים לחוקק ואילו תקנות..

        דניאל, 01/08/07 21:16

        לשנות.
        היא עוברת על החוק.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    לבייניש אין סמכות להתערב בהחלטות שר המשפטים. היא חוצה קו אדום.

    דניאל, 01/08/07 15:47

    לבייניש אין בושה: היא פשוט מגינה על הטריטוריה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לבייניש אין סמכות להתערב בהחלטות שר המשפטים. היא חוצה קו אדום.

    דניאל, 01/08/07 15:45

    לבייניש אין בושה: היא פשוט מגינה על הטריטוריה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מערכת המישפט בעצמה מעוררת ריב ומדון.

    ממשים עצמם, 01/08/07 15:45

    צדק וחוק אינם דבר מוחלט.
    במערכת המישפט תמיד אפשר לקבוע דבר והיפוכו בהתבסס על ''התנאים המיוחדים'' של כל מקרה ומקרה ועל ה''מידתיות'' המפורסמת הנתונה באופן בלעדי להחלטת השופט.
    למשל החליטו השופטים כי (הנאורים) כי במקרה גוש קטיף, עקירת אנשים מאדמתם חשובה יותר מפגיעה בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו. ואילו במקרים אחרים עקירת ערבים אסורה כי אסור לפגוע בחוק יסוד זה.
    למרבה הצער השופטים הללו אינם נבלרים דמוקרטית. הם שושלת הממנה אחד את השני ונלחמת על דעותיה בדרך מוסווית.
    גם השופט צריך להיות תלוי בעם.
    רק העם יכול להסמיך שופט.
    לא יתכן כי השופטים יסמיכו עצמם.
    ואח''כ ישתמשו בפרקליטות, במשטרה ובצבא ובמערכת המוניטרית כדי לממש את עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איך זה שכל הצעות פרידמן מגובות בנימוקים ענייניים ושל בייניש לא?

    כפפה, 01/08/07 15:43

    מדוע בייניש משתלחת, במקום לפרוס בצורה עניינית את הארגומנטים נגד יוזמותיו של פרידמן?
    נראה שפשוט אין לה כל נימוק ענייני, מלבד רצונה בשמירת כוחה האישי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    השר פרידמן, אל תירא ואל תיחת. (ל''ת)

    מארק, 01/08/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פרידמן, אני מעריץ אותך.

    אושיק, 01/08/07 15:42

    תעשה לי ילד

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בייניש עוברת על החוק. מדובר בשחיתות ממש.

    אזרח מודאג, 01/08/07 15:41

    מה לה ולהחלטות שר המשפטים?
    היא גוף מחוקק?
    היא רשות מבצעת?
    היא צריכה לשפוט ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בייניש ואהרון ברק הרסתם את ביהמ''ש העליון

    שלומי, 01/08/07 15:41

    אתם הרסת את בית המשפט העליון ולכן לי ולעוד הרבה אנשים במדינה הזאת אין אמון במוסד הכלכך חשוב הזה.
    אתם אשמים אתם הזנתם את המוסד הזה.
    אתם אחראים לכך עקב ההגדרה שהכל שפיט והכל בגיץ.
    בית המשפט הפך להיות פוליטי ועם המון שחיתויות קטנות שפעם לא היו קיימות אני אעשה הקבלה לדברים שאמר הרמטכ''ל על בושת המשתמטים ואומר לכם צריך להחזיר את הבושה לפני השופטים.
    לבייניש אומר רק האם העילת בדעתך שנשיאים קודמים לך ולאהרון ברק כגון שמגר היו מעיזים למנות שופט בית משפט עליון אחד שהמתמחה שלו היה הבן של שמגר או בתו?
    האם שמגר היה ממנה את אישתו לשופטת בזמן כהונתו?
    האם נשיאים קודמים היו דואגים לפוטש נגד שר המשפטים המכהן כדי שהוא יתפטר למען מינויו לנשיא?

    לכל השאלות הללו אענה במקומכם לא ולא!! מפני שפעם הייתה בושה והיום כבר אין לצערי כי רב הוא.

    לפרידמן אומר רק כל הכבוד המשך במשימה הקדושה שלך כי בנפשנו ובנפש המדינה הדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לפרידמן -

    צער, 01/08/07 15:41

    אתה עיוור, ואתה עיוור לעוורונך, ובכך מוליך את כולנו אחריך אל פי תהום.
    בוא, התעורר, או לפחות סמוך על חוות דעת מחוץ לך, אינך סביר ואינך כשיר.

    הגב לתגובה זו

    • שוב, הכפשות, ללא טיעון רציני. כיאה למגיני הקליקה השיפוטית.

      איש, 01/08/07 15:46

      אנא הצבע על ליקוי אחד בהצעותיו של שר המשפטים.

      הגב לתגובה זו

      • נכון , פשוט אין להם מה להגיד (ל''ת)

        דני, 01/08/07 17:24

        הגב לתגובה זו

    • אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול

      ירמיהו, 01/08/07 16:30

      הגיע הזמן לטהר את השרץ!

      הגב לתגובה זו

    • אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול

      ירמיהו, 01/08/07 16:30

      הגיע הזמן לטהר את השרץ!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרידמן, אל תתקפל. השחיתות האמיתית היא הדיקטטורה השיפוטית (ל''ת)

    מימי, 01/08/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בייניש היא הלא עניינית פה .

    דני, 01/08/07 15:40

    הסיבה היחידה להתנגד למהלך כזה היא לשמור על הכוח שלה , אין סיבה ראויה אחרת .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לבייניש אין סמכות להתערב בהחלטות שר המשפטים. היא חוצה קו אדום.

    דניאל, 01/08/07 15:40

    לבייניש אין בושה: היא פשוט מגינה על הטריטוריה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד לפרופסור פרידמן

    איל, 01/08/07 15:38

    השר והפרופסור הכי נערץ ובעל היוזמות הברוכות לישראל בזמן הזה חזק ואמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צריך רפורמה בבית המשפט העליון המייצג כיום רק את השמאל הקיצוני ביותר (ל''ת)

    מישור החופי, 01/08/07 15:38

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד (ל''ת)

      רון/, 01/08/07 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לבייניש אין סמכות להתערב בהחלטות שר המשפטים. היא חוצה קו אדום.

    דניאל, 01/08/07 15:37

    לבייניש אין בושה: היא פשוט מגינה על הטריטוריה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לפרידמן כמו לרמון העברין כמו לאולמרט המושחת לא איכפת הם מבקשים (ל''ת)

    להרוס את המדינה, 01/08/07 15:36

    הגב לתגובה זו

    • נא להציג נימוקים ענייניים ולא הכפשות ריקות

      דניאל, 01/08/07 15:44

      תודה.

      הגב לתגובה זו

    • אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול

      ירמיהו, 01/08/07 16:31

      הגיע הזמן לטהר את השרץ!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    פרידמן הוא הארי פוטר של אולמרט (ל''ת)

    עמי, 01/08/07 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סוף סוף. אין דטרגנט יעיל יותר מאור השמש

    אזרח פשוט, 01/08/07 15:34

    סוף סוף בא שר ומנער את האבק השחיתות מביה'מש העליון.
    ממלכת הנפוטיזם.
    לא פלא שאמות הסיפין רועדות כאשר הקוזק הנגזל נדרש סוף סוף לתת דין וחשבון על שנים של העדר גוף ביקורת חיצוני אמיתי, נוהגים פסולים של מינויים ואי מינויים ועוד נהלי עבודה ופעולה שמזמן אינן מתקבלים על הדעת בכל גוף ציבורי אחר.
    כה לחי למר פרידמן.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרידמן צריך להמשיך ברפורמות. בייניש מעבירה הכל לפסים אישיים (ל''ת)

    א.י., 01/08/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חשיפת הבחירות לעין השמש

    מ., 01/08/07 15:34

    כולל השיקולים והדילים, אין כמו השמש לניקוי מחיידקי שמור לי ואשנור לך.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפודל של אולמרט מחרב את הדמוקרטיה בישראל! (ל''ת)

    יצחק, 01/08/07 15:33

    הגב לתגובה זו

    • נשיא בית המשפט העליון אינו שליט על

      דני, 01/08/07 15:44

      מינוי לכל החיים , יש רק בדיקטטורות .
      כל מינוי ל שופט צריך להיות באישורה של הנשיאה , ראינו כמה טוב זה עבד בתקופתו של אהרון ''החוק הוא אני'' ברק .
      ריכוז של כזה כוח בידיים של בן אדם אחד לכל כך הרבה זמן זו סכנה אמיתית לדמוקרטיה .

      הגב לתגובה זו

      • בדיקטטורת ארה''ב שופטים מתמנים לכל החיים

        ארה''ב, 01/08/07 17:09

        בדיקטטורת ארה''ב שופטים מתמנים לכל החיים. כנראה שאינך יודע דבר. כאשר תצטרכו את העליון , חס וחלילה, תגלו שאין לכם כתובת ומגן.
        אבל כמו שנאמר..... אז זה יהיה מאוחר מדי.

        הגב לתגובה זו

        • מי אמר שארה''ב היא מודל לחיקוי בעניין הזה

          רון, 01/08/07 17:26

          בית המשפט העליון מושחט בצורה לא רגילה - וכל הכבוד לשר המקצוען פרופ פרידמן שמעיז לנער את המוסד המושחט הזה

          הגב לתגובה זו

        • נו ? אז גם שם ראוי שיבוא שינוי.

          דני, 01/08/07 17:27

          כנראה שאתה אומר ''ראה וקדש'' על כל דבר שבא מאמריקה הגדולה . תן לי לנחש אתה גם גם סוגד ל $ . אולי נתחיל להוציא להורג כמו בטקסס ?

          הגב לתגובה זו

        • ובארץ, לא? עד גיל 70... (ל''ת)

          אני, 01/08/07 18:40

          הגב לתגובה זו

    • סתם קללות אינן נימוק. (ל''ת)

      איש, 01/08/07 15:45

      הגב לתגובה זו

    • אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול

      ירמיהו, 01/08/07 16:32

      הגיע הזמן לטהר את השרץ!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בייניש בעצמה גורמת לחוסר אמון

    עו''ד, 01/08/07 15:31

    בהתלהמות ובתחושת ה''אני ואפסי עו''ד שהיא משדרת

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בייניש- יישר כח! (ל''ת)

    Aלון, 01/08/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרידמן ,לא להתקפל...

    אלעד, 01/08/07 15:28

    להוריד את הראש של בייניש ..היא ממשיכה את דרך ברק שממנו כולם פחדו...היא הורידה את הראש של רמון(כמעט)בעזרת מזוז כך גם רצתה לעשותלנישא המדינה ..ועשיו להוריד את ראשו של מזוז....אל תפחד פרופסור פרידמן,העם איתך.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי שהפליל את רמון קיבל במקומו את פרידמן (ל''ת)

    יעקוב, 01/08/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה מניע את מזוז שלא להעמיד לדין את יחזקאל בייניש? (ל''ת)

    שמעל במיליונים, 01/08/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט צריך ללכת. פרידמן צריך להישאר (ל''ת)

    יעקוב, 01/08/07 15:27

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! (ל''ת)

      איש, 01/08/07 15:45

      הגב לתגובה זו

    • מדויק! חייבים לשריין מקום לפרידמן בממשלות הבאות! (ל''ת)

      דולפין מרושע, 01/08/07 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה לך גב בייניש

    יואב, 01/08/07 15:25

    הגיע הזמן שמישהו יכנס בשר הסהרורי והמזיק הזה

    הגב לתגובה זו

    • השר הכי טוב שהיה לנו

      דני, 01/08/07 15:46

      כוח לחונטה מצומצמת הוא הסכנה האמיתית .

      הגב לתגובה זו

    • בוא נתערב:

      מיכל, 01/08/07 15:52

      שאתה לא עו''ד, במשפטים אינך מבין (אולי גם לא נזקקת למערכת המשפט) ואין לך מושג כיצד מתנהל דיון בבית המשפט. גם אין לך שום מושג אם ההחלטה שקיבל פרידמן נכונה או לא. אתה סתם אחד העם שניזון מקלישאות ה''פגיעה באושיות המשטר, בערכי היסוד של השיטה'' ועוד בבל''ת שמפזרת הנשיאה הנכבדה. כשיהיה לך מושג ירוק בתחום, רק אז אולי תוכל לקבוע אם פרידמן הוא סהרורי, או לא.

      הגב לתגובה זו

      • לא מציע לך להתערב כי תפסידי

        יואב, 01/08/07 16:03

        כל הסיפור לא היה קורה אם נילי כהן היתה מתמנית לשיפוט

        הגב לתגובה זו

        • נכון. והיא לא התמנתה כי בג''צ מושחת; וזה היה סימפטום של השחיתות.

          לוגיקאי, 01/08/07 16:14

          פרידמן, שהתנסה בסיפור של כהן, ובשחיתות בג''צ החליט לעשות מעשה.
          איפה יש כאן בעיה?

          הגב לתגובה זו

          • לוגיקאי צודק בהחלט

            מיכל, 01/08/07 16:43

            זה קצת מטופש וילדותי לחשוב שפרידמן מתנהל כפי שהוא מתנהל בגלל שנילי כהן לא מונתה. פרידמן איש פיקח מאד, ובטוח התעלה על עצמו. וגם אם לא - הרי הסיבה שנילי כהן לא מונתה היא השחיתות במערכת המשפטית, ופרידמן יוצא נגד השחיתות במערכת המשפטית, נקודה.

            הגב לתגובה זו

        • לא יודעת אם זה נכון

          מיכל, 01/08/07 16:31

          מה שכן נכון, הוא שבייניש היא שופטת קטנה וחסרת שאר רוח - מה שהיה לנשיאים הקודמים, ומינויה לכהונת הנשיאה הוא טעות חמורה. נילי כהן, לעומת זאת, היא אשת אקדמיה מובהקת בעיקר בתחום החוזים. מי שלא עסק אפילו יום אחד בעריכת דין, אינו ראוי להתמנות לשופט, לטעמי.

          הגב לתגובה זו

        • אגב

          מיכל, 01/08/07 16:32

          את מי כבודך היה מציע לכהונת שר המשפטים?

          הגב לתגובה זו

        • יכול להיות שאתה צודק

          שון, 01/08/07 17:59

          ולכן על זה נאמר - מעז יצא מתוק!
          אין הנסיבות מפחיתות מהשינויים המבורכים שצריכים להתבצע בבימ''ש על כל ערכאותיו.

          הגב לתגובה זו

      • בוא נתערב:

        מוטי, 01/08/07 16:16

        שאת עו''ד קטנה שיושבת מאחורי שולחן וחושבת שכל השכל בעולם נפל אצלך בגלל שלמדת משפטים במכללת מושב בקעות.

        מה לעשות. גם לאחרים שאין השכלה משפטית יש יכולת לראות שבבית המשפט אין ממש צדק וזהו סוג של ועד עובדים.

        לא צריך השכלה בשביל זה.

        הגב לתגובה זו

        • למוטי:

          מיכל, 01/08/07 16:47

          מזה אני אמורה להבין שאני צודקת ואתה סתם מתלהם כי נגעתי בנקודה רגישה, או שאני לא צודקת?
          בתור חסר השכלה משפטית, שמבין שבית המשפט הוא ועד עובדים, הייתי מצפה שתתמוך דווקא בפרידמן...

          הגב לתגובה זו

          • מוטי ומיכל

            אוהד שלכם, 01/08/07 17:31

            שמחה לראות אותכם מתדיינים באינטרנט.
            אולי יצא מזה בסוף חברות.
            עלו והצליחו.

            הגב לתגובה זו

        • אה, כן

          מיכל, 01/08/07 16:49

          ועל מכללת בקעות עדיין לא שמעתי. אבל מקווה גם שלא תוקם, כמו שאני מקווה שיסגרו את כל המכללות האחרות.

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    מישהו היה צריך להכיר לגב' בייניש את עקרון הפרדת הרשויות. (ל''ת)

    ניאו-דמוקרטי, 01/08/07 15:25

    הגב לתגובה זו

    • בייניש לימדה זאת כמורה בביה''ס. (ל''ת)

      גלימה שחורה., 01/08/07 16:33

      הגב לתגובה זו

      • אולי לימדה, אך לבטח לא הבינה/לא הפנימה (ל''ת)

        ציפציף, 01/08/07 20:49

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ראש הממשלה מנהל את כל החוקה בארץ כמו דיקטאטור רק שלא יפלילו אותו!!! (ל''ת)

    משה א, 01/08/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה ההצעות נועדו לפורר את המערכת המשפטית ?

    א, 01/08/07 15:24

    לא הגיע הזמן שיהיה גם סדר בבתי-המשפט וכל המינויים שהיו מתוך המשפחה יתחילו להגיע גם מהחוץ ?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול (ל''ת)

    ירמיהו, 01/08/07 15:24

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מתכוון ? לדוגי ?? (ל''ת)

      מי אמר לך, 01/08/07 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בייניש צודקת! פרידמן בא רק לסכסך (ל''ת)

    דניאל, 01/08/07 15:24

    הגב לתגובה זו

    • אוך! אוך! איזה כיף! לראות אותה זוחלת על 4 לפרידמן הגדול! באמת גדול

      ירמיהו, 01/08/07 16:34

      הגיע הזמן לטהר את השרץ!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אנחנו חיים בסרט זוועה שנקרא ''אולמרט והחברים שלו'' - צוות מעורר בחילה (ל''ת)

    אולמרט וצותו, 01/08/07 15:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל בייניש ובעלה מושחתים לא פחות ואפילו יותר !!!! (ל''ת)

      עו''ד בדימוס, 01/08/07 16:00

      הגב לתגובה זו