• 32.

    נקודה מעניינת - הן רקדו. לפני גברים.

    טיפת מזל, 14/08/07 22:09

    אולי בגלל זה הן מצאו בעל...

    (ואילו אנחנו, בוגרות החינוך הדתי-תורני שלמדו כל השנים שבנים זה פויה ורקדו (ועדיין רוקדות) מאחורי מחיצה - נשארנו לבד. בלי ההתחנחנות שיקרת מתארת, בלי מושג ירוק ביצירת אינטימיות עם בן המין השני, בלי נשיות מתפרצת בכלי לבן - רק אנחנו והוא בבית קפה חלבי, עם רשימת קניות לבעל מוצלח, עם עצות מרבנים ונשואות, עם שק מלא סיפורי זוועה מגרושות ועגונות - ובלי טיפת רגש אחת)

    הגב לתגובה זו

    • כ''כ צודקת...ואוסיף ואומר-

      קרן, 22/08/07 18:50

      הבעיה היא דו כיוונית...גם הבנים יש להם בעיה בליצור קשר אינטמי ואישי עם נשים מכיוון שמעולם לא הכירו, דיברו באמת וקלטו את ליבה של האישה.
      על כן יקיריי-לא הגיע העת לחדול מנסיונות הניתוק בין המינים ולחזור לימים הטובים שבהם עסקו בעשייה ולא באורך המחיצה?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    חכמת נשים בנתה ביתה

    שרה, 05/08/07 15:43

    נהניתי.
    שתזכי גם ליישם בתבונה...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תפיסת עולם חולה ולא בוגרת

    מנתח, 05/08/07 13:48

    שוב ושוב מראה הכותבת שעל אף יכולתה להשתמש בביטויים (הפופולריים) של הפמיניזם וכו' זה נעשה רק כדי לקדם מגמות הנובעות מתפיסה דיכוטומית מוחלטת של המינים. הסטריאוטיפ הגברי והנשי אצלה כל כך מושרשים שאין דבר היכול לשנותם. בנוסף משרתת המגמה את התפיסה האולטרא-חרדית המונחלת בבית-יעקב של ההתחנחנות ונשיאת החן פיוס וליקוק הגבר, מתוך השקפה חרדית ילדותית שחיוך אחד יכול לשנות עולם ומלואו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פספסת את העוקץ של הגמרא

    איתי, 05/08/07 13:45

    לא הכל יפהפה ודמוקרטי.
    הגמרא עוקצת את המכוערות ואומרת שמכוערות שבהן אומרות קח לשם שמים ו--- בלבד שתרפדני בזהובים...
    אחד מקטעי ההומור המשובחים של חז''ל.
    כלומר, הגמ' כבר זיהתה את המטיבציה לנישואין של נוחות ושל כסף. ''לשם שמים'' - והעיקר ''זהובים''

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    די , די, כנסו לשלב ההשלמה הנמיכו צפיות ורדו לנחיתה בשעה טובה אמן (ל''ת)

    למברברים ושות, 03/08/07 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איך היו מוצאות בעבר חתן? פשוט מאוד

    א, 03/08/07 15:02

    פשוט מאוד! לא היו דורשות יותר מדי
    לא היו מצפות לקבל מה שהן בעצמן לא
    וגם במקומות שההורים בחרו במקום הבחורה - הן היו יותר מאושרות מאשר היום
    אתה רואה היום בחורות דתיות וטובות מחכות לאביר החתיך שיקח אותן. אז לפעמים יש מזל ולפעמים לא. לבנים, אגב, לפחות להגיוניים שבהם לא אכפת ממראה חיצוני ודברים שטחיים כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כמה נכון הזדהות מלאה

    מאוכזב אחד, 02/08/07 11:25

    ממש ממש נכון אני הפסדתי זיווג מדהים בגלל ההתבחבשות כל מה שהיתה צריכה הוא להרים את עיניי
    אך הכל לשם שמיים
    בנות עיזבו אתכן משטויות הוליוודיות כוונו אותנו זה לא מרוע לב אלא כך הטבע

    הגב לתגובה זו

    • למאוכזב

      נעמה, 02/08/07 18:23

      אז למה אתה מחכה?!!?!?!? תרים טלפון! סע אליה!! שום הוליוד ושום כלום, צריך מעשים.

      הגב לתגובה זו

      • עמה...את חיה בסרט רע...ישע זה כאן,לא הוליווד (ל''ת)

        דאחקות, 22/08/07 18:59

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    יקרת,משובח ומעולה!!

    דורוניה, 02/08/07 01:24

    אכן,בדור שלנו,כאשר שימת הדגש הולכת דווקא,לצערי,לכיוון הבלטת החיצוניות-מה שנקרא תופעת המראיזם!!באמת ,נשגב מבינתי להבין
    את המאורע המכונן הזה,כאשר גם בו היתה ניתנת,על פניו,הפגנה חיצונית של כל אישה באשר היא ומסריה שלה!
    אבל באמת, לא ניתן להיתווכח,שמה שייחד את המאורע ,כפי שציינת,זו הקדושה, המחשבה,הבינה היתרה של האישה!!
    וזה מה שאנו, הנשים צריכות וחייבות להפנים ולקחת איתנו הלאה בסלילת דרכנו בכלל,ובפרט במציאת הזיווג!
    לדעת על מה אנו רוצות לשים את הדגש-ואני לא אומרת שאין מקום ליופי,יש ויש!! אבל כאשר הוא בה כערך מוסף לקדושה ולטהרת המחשבה!!שנזכה באמת!!! אמן!
    בשורות טובות וגאולה שלמה!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עוד גיבובים

    נועה, 02/08/07 00:12

    הטור הזה הוא עלבון לאינטיליגנציה האנושית.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא ברור לי איך זה קשור לחומש?

    יאיר ח., 01/08/07 18:16

    או שסוף סוף מצאנו כתבה אחת לא פוליטית...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רעיון וכתיבה מעולים

    מיכל, 01/08/07 18:09

    תודה רבה לך
    את מקסימה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תפיסת עולם פשטנית של הכותבת

    יוסי, 01/08/07 16:59

    בעולמה של יקרת הכל כל כך פשוט שלא לומר פשטני. לא ייתכן שהבחור שיוצא עם חברתך באמת מתלבט האם אכן היא אשת חייו? כלום לא כדאי לשקול בכובד ראש החלטה כה הרת גורל שתשפיע על המשך חייו? אבל אצל יקרת כ''שמחמית'' מצויה הכל נפטר במשיכת כתפיים מטופשת האופיינית לגיל 14 - ''תזמיני אותו להצטרף לחייך''... כאילו מדובר בילד בן 8 שהלך לאיבוד בקניון...

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבין עניין

      מיכל, 01/08/07 19:48

      אני אהבתי את הקטע עם המיילדת העצבנית:
      באצע איזה ציר עצבני, כשהזיעה קולחת ואת מתחננת שהציר הארור יעבור כבר, פתאום נחייך בשימחה למיילדת והכול יסתדר.
      הרי לא יתכן שהמיילדת עצבנית כי היא דואגת מסיבוך שכבר מגיע, מיולדת אחרת שצריך להחליט ליילד כדי להציל את חיי העובר.
      אם רק נתחנחן הכול יעבור. המיילדת תחייך חזרה והכול יבוא על מקומו בשלום.
      הצילו!

      הגב לתגובה זו

      • דווקא המיילדת זה רעיון נפלא

        ,, 01/08/07 22:16

        לפעמים מיילדות הן כל כך מעצבנות
        אבל בהחלט אפשר להמיס גם אותן עם כמה מילים טובות.
        לעומת זאת, הפקיד בביטוח לאומי...? יש תקנים, לא?

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    על מנת להרגיע את הרווקות

    תמר, 01/08/07 16:55

    בעולם של יקרת יש שלוש אופציות:
    אחת: נישואים שבהם האישה מתנהגת כשפחה (אבל קוראת לעצמה מנהיגה) צריכה להתנהג עם בעלה באופן מלאכותי, לא לצפות ממנו לכלום, מקסימום שיאשר איזה סעיף תקציבי שהיא רוצה כשקשה כלכלית להיות בודדה וחלשה, אבל לפחות תוכל להגיד שהיא נשואה ויהיה מי שיוריד לה דברים מהמדף הגבוה
    שתיים: נישואים של מריבות על אגו, מלחמת מינים ואי הבנה מוחלטת שיגמרו או בגירושים או באומללות רבת שנים
    שלוש: להזדקן לבד, לוותר על האושר שבהורות וכשתמותי ימצאו אותך אחרי שבוע וגם זה רק בגלל הריח.

    אז לידיעת הרווקות, יש זוגות נשואים, שחיים באהבה ובכבוד של שני אנשים בוגרים שחולקים חיים ואהבה. האנשים האלה מסוגלים לדבר אחד עם השני גם על הרגשות והמחשבות שלהם. הם חושבים על המשפחה כפרוייקט משותף ומחליטים החלטות ביחד. הם מוצאים חן אחד בעיני השני בגלל החברות האמיצה שנוצרת בינהם. והם מכירים אחד את השני יותר לעומק מאשר :נציג המין הגברי ונציגת המין הנשי.
    באמת בחיי יש דבר כזה אני חיה בנישואים כאלה וטוב לי ממש. אל תאמינו לה העולם עוד לא צר כל כך.

    הגב לתגובה זו

    • מה זאת התגובה הזאת ?

      יובל, 01/08/07 18:21

      לשון הרע ורשעות ממשהיא שכלל לא מכירה את יקרת

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר ללשון הרע?

        מיכל, 01/08/07 19:41

        הכתבה אכן שטחית. הכותבת לא ממש מתמצאת בעולם הרוקות או לחילופין, הנישואין. ואם להיות כנה, כותבת מ-ש-ע-מ-ם!
        וזו דעתי. אני לא צריכה להכיר את הכותבת ולא מעניין אותי מי היא. קראתי(לא ממש בשקיקה) ולא אהבתי.

        הגב לתגובה זו

      • צודק

        תמר, 02/08/07 09:20

        הייתי צריכה להוסיף, על סמך הקריאה שלי בטוריה בשנה האחרונה. ייתכן שבחייה הפרטיים דעותיה שונות לחלוטין.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה נכונה שקוראת נכון את הטקסטים של יקרת (ל''ת)

      שאול, 05/08/07 13:41

      הגב לתגובה זו

    • קצת יותר אופציות

      שושנה, 05/08/07 15:49

      מאוד נאיבי לחשוב שבזוגיות אפשר תמיד להיות ''טבעי''. להיות באמת טבעי זה להפליץ במטבח, ולא נראה לי שמישהו חושב שזו הדרך לחיי נישואים טובים.

      גם בקשר אינטימי יש מקום למחשבה מה ומתי אומרים ואיך מציגים את המחשבות והצונות. גילוי מלא לא אומר ''לשפוך'' כל מה שיש על הלב. זה לא סותר הקדמת מחשבה לדיבור. זה מה שיקרת מציגה. זה לא סותר לא שוויון ולא אושר בחיי הנישואין.

      ואגב, אני חושבת שגם יקרת יודעת (מחברותיה הרווקות) שגם לרווקה יכולים להיות חיים עשירים ובעלי משמעות.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שאלה : מה זה ''יקרת . עיר ואם בישראל ????? (ל''ת)

    גלית, 01/08/07 16:13

    הגב לתגובה זו

    • פתחי ישעיהו כח, טז (ל''ת)

      הנביא, 01/08/07 21:48

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אהבתי

    רקדנית, 01/08/07 16:12

    אהבתי את הרעיון,שבכל שלב בחיים יש לנו אוצר אחר להראות,ולהתהדר בו.
    מה שחסר לי כאן- זה התהדרות בבינת האשה...
    אבל האמת היא,כנראה,שהבינה שלנו איתנו כל הזמן,והיא הנשק הסודי שלנו...
    אשה פיקחית,תדע- כמו שנאמר פה בכתבה-
    להוציא מה שהיא רוצה מהבעל.
    יש שני תנאים לזה:
    1- שהבעל יאהב או לפחות יחבב אותה
    2- שתדע מתי הזמן הנכון,ואיך לגשת אליו...
    ודבר אחרון- אל תזניחו את עצמכן גם בשלב בו יש כבר צאצאים להתפאר בהם. שימרו על היופי והחן גם אז.

    הגב לתגובה זו

    • בינה היא לא נשק, וגם לא סוד.

      רקדנית נבונה, 01/08/07 23:01

      אז תירגעי, כי זה בכלל לא רומנטי.
      בעל בעל בעלבעלבעל בלה בלה בלה

      הגב לתגובה זו

      • באמת??

        רקדנית, 02/08/07 12:20

        בינה היא נשק. מי שחושב שלא,
        כנראה לא ממש יש לו את זה,
        או לא יודע להשתמש בזה.
        אני נשואה מעל עשר שנים. את לא תלמדי אותי עם בינה היא נשק או לא...
        רומנטית?- לא. אבל בחיי נישואין יש מעבר לרומנטיקה. זה רק מרכיב אחד.
        נתערב שאת לא נשואה?...

        הגב לתגובה זו

        • למה את צריכה נשק

          תמר, 02/08/07 18:03

          את במלחמה? אני נשואה קצת פחות זמן ממך, אבל אף פעם לא הרגשתי שאני צריכה נשק נגד בעלי. אני לא יודעת מה זה אומר על בינתי, אבל אני כן יודעת שהמילים שאנחנו משתמשים בהם מלמדות על איך שאנחנו רואים את העולם, ושלך לא כיפי.

          הגב לתגובה זו

    • אם הבעל לא אוהב אותה היא בבעיה גדולה... (ל''ת)

      על התנאי הראשון, 05/08/07 03:34

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בתשובה לשתי השאלות.

    נרקיס, 01/08/07 15:28

    איך היו מוצאות פעם חתן? כמו היום - שידוכים. ביזנס. הקטגוריות היו ונשארו - מצב כלכלי ורמה דתית. כל השאר לא חשוב. איך היו נשארות נשואות? מילת הקסם היא ''השלמה''. במגזר שבו גרושין הם כתם, ושמטאטאים כל דבר מתחת לשטיח, ושהאישה היא רק כלי להולדת ילדים וטיפול בהם ובבית, איזה ברירה כבר יש לאישה גם אם היא לא מרוצה?
    מה היא יכולה לעשות מלבד לבלוע את הצפרדע?
    מה יקרה לה אם תעיז להרים ראש?
    חשבת על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רוב הנשים בארץ פלצניות ורק יודעות לדרוש

    יניב, 01/08/07 15:22

    נשים-
    הביטו במראה על הצורה שלכן, המקום העלוב בו אתן גרות, הדרישות הגבוהות והנצלניות שלכן מהגבר וכבובן הקמצנות שלכן...


    נשים ישראליות הן שיא הנצלנות והאופי השחצן והיהיר.

    למה מי אתן בכלל?
    חבורת שחצניות ....

    הגב לתגובה זו

    • יניב, תפסיקו עם ההכללות האלו, למה כולכם מכלילים?..... (ל''ת)

      אנחנו, 01/08/07 16:12

      הגב לתגובה זו

      • ''תפסיקו עם ההכללות''?את לא רואה הוא כתב ''רוב הנשים'' ולא כל הנשים..?! (ל''ת)

        הבנת הנקרא, 05/08/07 03:32

        הגב לתגובה זו

        • קצת פספסת את ההומור שבמילים ''תפסיקו עם ההכללות...כולכם''(!). הבנת?.. (ל''ת)

          וחתם ''אנחנו'', 05/08/07 16:13

          הגב לתגובה זו

          • נכון, אבל הנקודה היא שהוא לא הכליל... (ל''ת)

            הבנת הנקרא, 06/08/07 02:11

            הגב לתגובה זו

  • 15.

    הייתי רוצה משהי גינגית כמו בתמונה של הכתבה

    מאיר, 01/08/07 15:08

    היא כל כך יפה.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אחי האשכנזיות האלה... (ל''ת)

      ראובן, 01/08/07 15:16

      הגב לתגובה זו

      • יש גם מזרחיות יפות. (ל''ת)

        זהבית, 01/08/07 15:57

        הגב לתגובה זו

    • שמישהו ישיג לי כבר את הטלפון של הג'ינג'ית! (ל''ת)

      או של האמצעית, 01/08/07 17:29

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בתור הומו דתי אני יכול להגיד לך

    אמיר, 01/08/07 14:57

    שיש המון הומאים דתיים-ובגלל זה גיל הנישואים מתאחר.

    שבסופו של דבר כן מתחתנים עם אישה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני בן 29,אני לא מבין את המירוץ הזה לחתונה

    יוני, 01/08/07 14:27

    מה הלחץ?
    מה כל כך כיף בלגדל תינוקות קטנים שצורחים כל היום.

    בסופו של דבר כל אחד/ת ימצאו את האחד/ת שלהם.לא צריך להיות לחוצי חתונה.

    החיים ממש יפים בתור רווקים נטולי דאגות-אם תסתכלו על זה כך.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה שלא תשאר רווק עד גיל 88 ואז תראה? (ל''ת)

      לא מבין, 01/08/07 14:55

      הגב לתגובה זו

    • אתה וכל הטיפוסים כמוך הם הכי מרגיזים

      שימרית, 01/08/07 15:00

      תפסיקו לעשות את זה ותתחתנו כבר.

      הרי גם ככה בסופו של דבר אתם תתחתנו אז למה למשוך את זה?

      אתה בן 29 הגיע הזמן שתחשוב על חתונה אתה לא איזה ילד קטן.

      הגב לתגובה זו

    • אז תישאר רווק וכשתהיה זקן תיזכר להתחתן. (ל''ת)

      מיכל, 01/08/07 15:26

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת לא מבין? או רק משכנע את עצמך?....

      אב ל-4, 01/08/07 16:07

      אם לשיטתך, אין לחץ, וכל אחד יגיע לזה, אז לא עדיף לעשות את זה בגיל שבו יש לך כוחות ואנרגיות לזה?
      בגיל בו תוכל להתחבר אל הילד ממרחק לא רב של שנים, ותספיק עדיין לראות נחת ולהנות מהנכדים שלך?

      ומה אתה מציע?
      לגדל ילד בגיל שבו כולם יחשבו שאתה הסבא שלו?....

      שים לב לתופעה מעניינת, אדם מבוגר שתשוחח איתו, לרוב יספר לך על הילדים והנכדים שלו.

      לא על הכסף שעשה, לא על התפקידים הבכירים שעשה, לא על האוטו החדש שקנה לפני שנים ולא על קרן ההשתלמות שלו.

      אז מה משתמע מזה?
      שצריך לחשוב מהם הדברים החשובים חיים שלנו, ומהם התחומים שהם רק ה''אמצעי'' להשגת המטרות האמיתיות.

      הגב לתגובה זו

    • מזלך שאבא שלך לא חשב כמוך.... (ל''ת)

      סתם אחד, 01/08/07 16:11

      הגב לתגובה זו

    • יוני היקר, עוד לא התחלת להקריח...??

      אפרת, 01/08/07 22:58

      רוץ מהר מהר למראה ותבדוק.
      ובאותה הזדמנות תראה אם לא מתחילה לצמוח לה איזו כרס חמודה.
      ואם אתה מגלה כרס וקרחת, דע לך שיש לך עוד הרבה זמן לגדלן לתורה, לחופה ולמעשים טובים, ובטח אלפי נשים יצבאו על דלתך כי זה נורא סקסי.
      אני ממש מעולפת.

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן, אם מישהי היתה מסכימהלקחת אותך, היית רץ על ארבע! (ל''ת)

      סתם, 02/08/07 10:38

      הגב לתגובה זו

    • לא כל אחד/ת מוצאים את הזוג שלהם..

      נו מה, 05/08/07 03:30

      יש כאלו שכידוע גם נשארים רווקים כל החיים..

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בחזרה לעידן האבן

    לא רוצה, 01/08/07 14:19

    איך אתם נופלים שבי כל פעם במתק השפתיים הרדוד של יקרת?
    היטב ידוע כי דכאניות הנשים הגדולות בהיסטוריה היו הנשים עצמן. גברים מאז ומתמיד לא הצטרכ ו''ללכלך'' את הידיים בדיכוי, רק ישבו והסתכלו איך נשים עושות זאת לבד. ואכן, יקרת, מדוע את אומרת שלא למדת כלום מאימותייך?! למדת גם למדת. למדת להיות מדוכאת, ולהנחיל את הדיכוי הלאה באיצטלה של אמת זכה.
    האם חוכמתה של האישה היא רק בפלך? או כמו שאת קוראת לזה ''חוכמת ח''ן''? נשים אינן חכמות רק ביחס ל... רק בתחום נשי. נשים יכולות להתהדר ביותר מסממנים חיצוניים כמו יופי או ייחוס, יש באישה יותר מלידת ילדים בסדרתיות. בכל אחד מהטורים שלך את מציגה נשים ככלי לשרת ולרצות את ''בעליהן'' .
    אשרייך! אם בטור קודמת עסקת בכשלון של ארגוני הנשים בהעצמה, הדגמת היטב איך העבודה שאת עושה מחלישה בהרבה. הדגמת את האלטרנטיבה שלך, את מדרדרת אותנו חזרה לעידן הנבוט בראש, והיידה למערה.

    הגב לתגובה זו

    • מי נופל? (ל''ת)

      היידה בן ההרים, 01/08/07 15:04

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף (ל''ת)

      פמיניסטית נשואה, 01/08/07 16:41

      הגב לתגובה זו

    • גם זה נכון..

      אורטל, 01/08/07 22:56

      ובכל זאת יש יופי במדרש הזה.

      הגב לתגובה זו

      • ......................................................

        ., 03/08/07 09:47

        המדרש יפהפה ויש מה ללמוד ממנו, אבל אולי אי אפשר ליישם אותו כמו שיקרת רוצה.
        בעצם אני בטוחה.
        ואני אף פעם לא מבינה על איזו חכמת נשים היא מדברת. זה נשמע לי כמו התנהגות של ברביות תחמניות.

        הגב לתגובה זו

    • בחזרה לעתיד

      Drusilla, 02/08/07 15:27

      אם כבר 'מה השתנה בעולם' אז מצרפת קישור:

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART/964/178.html

      למה בעבר כולן היו נערות קדושות ותמימות? והצליחו להתחתן צעירות ולהישאר נשואות?

      כי האפשרויות בעולם השתנו הן לנשים-והן לגברים. המשפחה כבר אינה האופציה היחידה עבור שני המינים. את באמת רוצה לחזור לעולם שבו סדר החיים של האישה הוא הריון-לידה-הנקה-הריון-לידה-...
      היום יש לנשים אפשרות לבחור.

      עידן האבן, סוף סוף מישהי שאומרת את האמת. כל הכבוד לך.

      יקרת ושכמותך, הפלת את כל האחריות והאשמה על הנשים (אגב, כך התפתחו להם איסורי נידה המקראיים למפלצת שהפכה להיות טהרת המשפחה-מושג שלעצמו הוא פיקציה נשית) תוך השלכת עולם האשליות הפרטי שלך (והנשי קולקטיבי) על הגברים: על התנהגות נאותה תקבלי פרס (נישואין ארוכים).
      ומה עם הצד השני? מה יש לו להגיד?
      אלפי שנים של נשים צדקניות עשו את הטעות הנוראה מכל: הוציאו את הגברים מהשיח הזוגי ואת ההיבט הזוגי מהשיח הנידתי.

      אם 'לא תתני לו' הוא יתחתן? אפה את חיה? אם תהיה נחמדה איליו הוא לא יתגרש? המצאת לך חוקים שמבטלים את המורכבות של המערכת הזוגית.
      ושוללת מהגבר את זכות ההחלטה.
      והתוצאות, יקרות שלי, לא איחרו לבוא.


      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לנשוי מ- 8 אתה צריך להבין שזה מתחיל מהגברים.בגלל שמכבדה יותר מגופו. (ל''ת)

    ירמיהו, 01/08/07 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שימו לב בנות

    מוטי, 01/08/07 13:25

    נראה לי שהבעייה נובעת בחלקה מעניין לוגיסטי של היכרויות. אני אישית מכיר לפחות 8 רווקים מוצלחים, בגילאי 26-29, מאזור ת''א, דתיים ברמות שונות, וכולם מחפשים להתחתן. אז ??

    הגב לתגובה זו

    • איפה הם מוטי? (ל''ת)

      דתיה, 01/08/07 14:56

      הגב לתגובה זו

      • צרי אתי קשר

        מוטי, 01/08/07 16:57

        לכתובת moti-88@hotmail.com

        הגב לתגובה זו

        • בטח אחד מהשמונה האלו זה אתה.. הא..?

          בחייך.., 05/08/07 03:21

          :-)

          הגב לתגובה זו

          • למה הציניות

            מוטי, 05/08/07 09:24

            ממש לא. אני בן 54, איש עסקים עם כוונה טובה. מה מועיל להיות ציני ?

            הגב לתגובה זו

            • אתה צודק, אני מתנצל! זה נאמר בבדיחות הדעת ובאמת לא מצחיק!

              אני ממקודם.., 06/08/07 02:09

              סליחה מעומק הלב!

              הגב לתגובה זו

            • חחח..אתה בסדר אתה...איך מוטי קיפל אותך...חחח (ל''ת)

              דחקות, 22/08/07 18:57

              הגב לתגובה זו

  • 9.

    לו היו מחזירים את מנהג הריקוד בכרמים, היינו נדרשים להרים מחיצה של

    צנוע וחסוד, 01/08/07 13:00

    4 מטרים לפחות סביב הכרם, בגלל ''צניעות'' .

    הגב לתגובה זו

    • גם הקב''ה בכבודו ובעצמו היה היום נזרק מהישיבה

      מיכל, 01/08/07 19:44

      קראת פעם את התנ''ך? הרעיונות שמופיעים שם הם חוסר צניעות שלא יאה לציבור אמוני.
      בשום ועדת קבלה של ישוב דתי הקב''ה לא היה מתקבל.

      הגב לתגובה זו

      • אהבתי!!!!!!!!! (ל''ת)

        אורטל, 01/08/07 22:54

        הגב לתגובה זו

      • כמה שאת צודקת!! (ל''ת)

        דתי, 02/08/07 07:34

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    הבנות הדתיות היום הן מקרה אבוד - כל אחת חושבת שהיא נסיכה

    נשוי, 01/08/07 12:39

    שמחפשת נסיך מהאגדות
    עם רשימת מכולת אינסופית כאורך הגלות
    הן ישארו רווקות עוד הרבה מאד זמן..

    הגב לתגובה זו

    • עדיף להישאר לבד

      עדי, 01/08/07 13:05

      מאשר להתפשר על החיים שלי.

      הגב לתגובה זו

      • להתפשר או להישאר לבד הן החלופות היחידות? ומה לגבי זוגיות טובה? (ל''ת)

        יש גם דבר כזה, 02/08/07 11:34

        הגב לתגובה זו

    • גם אחרי הנישואין...

      נשוי, 01/08/07 13:23

      בהתחלה אין להן נסיון בכלל,כי אף
      פעם לא נגעו בגבר. אח''כ,הן
      לא עושות זה ולא זה,לא היום ולא השבוע,לא בפוזה הזו ולא בפוזה הזו.
      זה אסור וזה לא צנוע.
      רק עכבות.

      הגב לתגובה זו

      • בפעם הבאה - אל תיקח את הפרינססה הראשונה שמציעים לך (ל''ת)

        רווקה, 01/08/07 14:16

        הגב לתגובה זו

      • הרגת אותי-את זה אנחנו מגלים רק אחרי הנישואין

        רמי נשוי, 01/08/07 15:56

        ז''זה לא צנוע''-מאיפה הן לומדות את המשפטים הללו.

        לא ידעתי שכולן מדקלמות את זה.
        חשבתי שזה רק אצלי.

        הגב לתגובה זו

        • עכשיו אתם בוכים?

          Drusilla, 02/08/07 15:34

          1) אז התחתנת עם שטופת מוח. בגלל שלך עצמך שטפו את המוח. היית צריך לברר את זה לפני הנישואים. 2

          ) תקלטו מי שעושה לכם סחטנות לפני הנישואין (רוצה חלב? קנה את הפרה!) לא תפסיק לעולם- זה יסוד נפשי ולא זמני.
          לכל היותר קיבלת אתון.
          בלעם דווקא היה מרוצה מאוד.

          הגב לתגובה זו

      • ואתה מושלם?... (ל''ת)

        אני, 01/08/07 16:13

        הגב לתגובה זו

      • דווקא שמעתי שהדתיות הכי חמות. (ל''ת)

        יוסי, 01/08/07 19:55

        הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא הכריח אותך להתחתן עם פולניה (ל''ת)

        נשואה, 02/08/07 09:20

        הגב לתגובה זו

      • אולי אתה לא בסדר...

        שחצן, 02/08/07 10:37

        תאמין לי שאם היית יודע את העבודה שלך הכל היה טוב... (למה לך כן היה ניסיון?) יכול להיות שראית יותר מידי סרטים כחולים ואתה מצפה שאשתך תתנהג ככה..

        הגב לתגובה זו

    • נשוי למי?

      א, 01/08/07 14:16

      שלום נשוי, נראה לי שלא התחתנת עם האשה הנכונה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סוף סוף אשה שמבינה גברים (ל''ת)

    גבר, 01/08/07 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    :S

    ד, 01/08/07 12:01

    הלואי וזה היה נכון... הרי זה כתוב בגמרא בתור מנהג

    אם היו מנסים היום לעשות את זה הפעשקולים היו צועקים זימה וגולאד.

    סליחה שאני שלילי אבל אני לא רואה איך אירוע כזה קורה...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יקרת - כתבה מדהימה כתמיד

    אלונה, 01/08/07 11:56

    יקרת, רציתי לחזק את ידיך... אני מחכה תמיד לטורים שלך, ורציתי לומר לך שדווקא בתור רווקה, את נותנת תמיד כוח! יישר כוח על הכתיבה, הסגנון והכל.

    הגב לתגובה זו

    • את אחותה??

      הגזמת, 09/08/07 09:52

      אחרת לא מובן לי איך את מתפעלת מכזאת קלפטע, שיש לה רק עצות סבתא שכבר אי אפשר ליישם בימינו, ומפילה את כל האשמה על הרווקות במקום לראות בתופעת הרווקות תוצאה של תהליך חברתי כללי שמצריך פתרון חברתי כללי.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כשרון כתיבה משובח

    מנחם בן, 01/08/07 11:31

    יקרת פרידמן כותבת נפלא: טבעית, חכמה, אירונית. מה עוד נבקש?

    הגב לתגובה זו

    • כשרון סביר,במקרה הטוב. משובח תמצא אצל עינת ברזילי.

      קורא nrg ותיק, 01/08/07 14:59

      ולא, אין לי שום קשר, אפילו לא רחוק.

      הגב לתגובה זו

      • מזל שלנו

        מזל שלנו, 01/08/07 18:37

        שאתה רק קורא ולא מקבל החלטות.

        הגב לתגובה זו

        • מזל שעינת מקבלת החלטות

          ליאת, ירושלים, 02/08/07 01:04

          והיא באמת הכותבת הכי משובחת, בלי קשר למי שכתב את הטור הזה

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    נשוי למנהיגה

    אבי, 01/08/07 11:02

    בתור גבר שנשוי למנהיגה
    ויודע את זה. אני ממליץ בחום

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מקסים! נהניתי לקרוא

    תמר, 01/08/07 10:23

    הוצאת את הטוב מתוך המדרש. מעורר השראה.
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יפה יפה! שיחקת אותה! (ל''ת)

    אלדד, 01/08/07 10:22

    הגב לתגובה זו