• 97.

    מרוקאים וחסידים

    משה, 26/11/09 00:09

    נכון! תימנים באו בלי נעלים, וממדינה מפגרת וכו', אבל התימנים שמים פס לכל לעג או השמצה, כי זה לא מזיז להם את הפופיק, ומי שבא לאכל כל דבר, שיאכל, ובתאבון! דעתי היא: בהיותי בוגר ישיבה ליטאית צצו כל מיני דברי לעג וכדומה, ולדעתי זה נובע מדימוי עצמי נמוך כמו בגן ילדים אתה מסריח, כי אני יותר טוב ממך. עיתון ''יתד נאמן'' בעיסוקו בפעוטות, מראה על עריכה ברמה מאד נמוכה, כבר אין נושאים יותר חשובים? תתארו לעצמכם שהעיתון היה יורד על המרוקאים, ו'הה ו'הה איזה תהו ובוהו! שאילתות, וחקיקות, ע''י כל עסקני הכנסת, לעומת זה אם העיתון ידבר על שטריימעל חסידי ריחני בקיץ מהביל ומיוזע , את המועדון ישרפו לעיתון, וכבר ניסו פעם לשרוף את מערכת העיתון, כשהעיתון כתב דבר מסוים שהררבי לא אהב,נצרכו להעביר את המערכת לבורסת היהלומים בר''ג כי שם יותר בטוח, לסיום אם העיתון ירד לדרג נמוך כזה אולי יעשה העיתון סקר סירחון על אשכנזים, ספרדים, ותימנים עם טעימות של חילבה גפילטע ודג מלוח וכו' בתאבון.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ''החיל בה''

    ישראל, 15/07/09 11:04

    לא הייתי מוסף הרבה מעבר לתגובתה הברוכה של מרגלית צנעאני
    ''צנוע-אני'' .
    אשר לדבריו של הרב עובדיה יוסף, אם
    באמת כינה את הרב רצאבי ''אברך'' מפאת כבודו של הרב אין מקום להגיב
    והרב רצאבי ימחל על כבודו בפני הרב
    והוא יגדל ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה להם כי ילינו

    אביב, 24/09/08 14:17

    אנו העם אשר ידע להחזיק את דתו בגלות ידוע לי שמנהג דוחה הלכה כבודה של הכתבת במקומה אל לה להעביר ביקורת על מאכלינו אנו יודעים מה טוב לנו ומה לא היום צצים מסעדות תמניות כפיטריות ומי יושב שם רק אשכנזים ומלקקים את אצבעותיהם

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אין מה לעשות

    אביעד, 06/09/08 20:54

    זה הטבע מסריח לא התימנים העדה התימנית היא פסיבית ורק בגלל שהם אוכלים חילבה תבלין טבעי שנודף ריח אז יש ריח לוואי בגוף ובשתן נו ביג דיל חשבתם מה אוכלים אחינו האשכנזים ,שום ובצל דגים מיובשים וגבינות מסריחות בדרגות שככל שהמוצר מסריח כך הוא נחשק יותר מה שגורם לאנשים בסביבתם לעצור את הנשימה עד שיחלוף גל הצונמי אבל פה זה לא הטבע זה האנשים מסריחים אבל בסופו של דבר אני בעד אוכל טעים יכל להיות שלי זה מסריח ולמישהו זה טעים ולהיפך אז שיהיה לכלנו בתיאבון

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ואהבת לרעך כמוך

    עוזרי הראל הדתי, 15/11/07 22:45

    אחים יקרים אני לא מבין למה כולכם מדברים סרה אח באחיו הרי כולנו יהודים לאב אחד אני תימני ואני אוהב את כולם כתוב בתורה לא תשנא את אחיך בלבבך עד יום מותך וכתוב ואהבת לרעך כמוך מספיק כבר עם כל השנאה הזאת אני אוהב את כולכם תבקשו מחילה מ-''ה יתברך

    הגב לתגובה זו

    • ואהבת לרעך כמוך

      שרונה תם עמוסי, 24/02/09 22:33

      כמה יפה וכמה נאה לשמוע את הסיסא הנבובה הזו, הגזענות לא יצאה מבית המדרש התימני אז בבקשה חדל להיות יפה יותר מאחיך התימנים .יש אוהבים את אלה הזהים להם כמותם ויהדותם מעושה וצבועה כיוון שהמילה כמוך מציינת את מהות האימרה כמוך דהיינו:כבודו כבודך .מדבר בשבחו ,וחי אחיך עמך .כספו ככספך .אילו ביתד נאמן היו נאמנים ואמונים על אהבת ישראל לא היתה כתבה כזו עולה על הדעת ,אי לכך תימני נחמד ,אל תלמד את הצביעות היאה להם .

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    סגולותיה של החילבה

    חסוי, 01/11/07 13:44

    מזה משנה איזה ריח מפיק המאכל מזה משנה עדה לא להתעסק בדברים שוליים חילבה מונעת גם סרטן לידע הכלל ובקשר לריח זה מוציא את כל הלכלוך מהגוף שזה הסגולות של החילבה זה על פי הרמבם לא רק שהוא היה הוגה בתורה הוא גם צדיק שנתן לנו ללמוד מתורת הרפואות
    הספר הוא -מרפא הבשם
    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    שום תיזי בתמנית

    תמני אוכל חילבה, 10/10/07 15:21

    אתם יודעים למה ארופה נקיה:
    כל הזבל הגיע לישראל

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שנאה:

    א,פריים, 07/09/07 00:13

    אנשים ובני אדם שאינם יודעים אהבת האל מהיא,,
    ושונאים יומם וחייהם הם,,,
    מרשים לעצמם,, אם מתוך בורות,או שעמום,,,לבטא את נפיחותיהם בציבור,,מי יתן שלום בנינו,,ומתי אם לא כעת,,וכמו שנאמר ונכתב תלמידי חכמים מרבים ''שלום'' בעולם,,שנאמר ןכו,,,היכן החוכמה מסתתרת,,

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שנאה:

    א,פריים, 06/09/07 20:01

    אנשים ובני אדם שאינם יודעים אהבת האל מהיא,,
    ושונאים יומם וחייהם הם,,,
    מרשים לעצמם,, אם מתוך בורות,או שעמום,,,לבטא את נפיחותיהם בציבור,,מי יתן שלום בנינו,,ומתי אם לא כעת,,וכמו שנאמר ונכתב תלמידי חכמים מרבים ''שלום'' בעולם,,שנאמר ןכו,,,היכן החוכמה מסתתרת,,

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כל הפוסל במומו פוסל

    תמני בדם, 24/08/07 13:00

    בואש זה בושם לעומת שטיבלך[ביהכנ''ס] של אשכנזים

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אנחנו מריחים ונגעלים

    Sassi6, 12/08/07 06:01

    למה לא רותמים שני אנשים לעגלה אחת? כי החמורים סוחבים ולא רבים, והאנשים מתקוטטים מי סוחב יותר ...אז למה לא נבראנו עם חוש ריח כמו של כלב? כי הכלבים מריחים ואוהבים, ואנחנו מריחים ונגעלים

    הגב לתגובה זו

    • סובלנות

      צדוק2, 28/08/07 08:36

      דברים מקוממים ודעות קדעות כנגד התימנים , יוצרים לפעמים רצון להגיב בחופזה ובתוקפנות . אבל מכאן ועד הצער כל היטלר לא גמר את העבודה , המרחק גדול ויש להבין את הכותב כי בעידנא דריתחא נכתבו . התימנים צריכים להתגאות ולא להתרפס בפני אף אחד ובודאי לא בפני הרב עובדיה יוסף המגלה אטימות ובורות כלפי מנהגי תימן מקדמת דנא , לאחרונה הוא קבע כי חייל צהל שנהרגו בלבנון עילתם שלרא שמרו את השבת , יש פתרון - במלחמה הבאה ישלח את גדודי אברכיו קומרי השבת ואת בניו למצביאים , לצערי הגדול , תש כוחו .
      הרמבם לא התבייש לכתוב '' ובעת הזאת תש כוחי '' לכן הרב הזה גורם לי להתחלחל מדבריו וממעשיו

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    היטלר

    בטח NRG יצנזרו, 11/08/07 11:19

    כנראה שהליטאים הושפעו ממנו יותר מידי.
    רק חבל שהוא לא היה יסודי מספיק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חולני ... אני מאחל לך רק רע בחיים (ל''ת)

      יהודי ספרדי, 14/08/07 01:26

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    תימנים

    תימניה אסלית, 10/08/07 16:18

    כמו שמרגול אמרה לכל מאכל יש את העניין שלו ..
    איזה גזענות..
    אם כבר העלנו את נושא הגזענות, מה עם האשכנזים עם הריח של הגפילטעפיש?, מה עם האתיופים שמהם יוצא ריח כזה טבעי לא נעים,? והרוסים?

    הגב לתגובה זו

    • תסתכלי על הצלחת שלך.

      יהודי תמני, 03/09/07 15:27

      הנני לא מבין מה את מערבת נושאים אחרים, מעדות אחרות תסתכלי על הצלחת שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ואני חולה על הריח שלה... (ל''ת)

    נשוי לתימניה, 08/08/07 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הגעתם רחוק , אני אוכל תפוח , מהתפוח יצא חרה אני לא בן אדם? (ל''ת)

    לא מפסיק לבכות, 05/08/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אשתי גם מתלוננת אחרי שאני אוכל חילבה... (ל''ת)

    אחד, לא תימני, 03/08/07 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה שנכון, נכון. הריח של תימנים בלתי נסבל

    צריך להצמד, 03/08/07 15:00

    יכול להיות שמה שיתד נאמן כתבו זה לא פוליטקלי קורקט, אבל כל מי שגר ליד תימנים, מכיר את הריחות שיוצאים מהם, ולא צריך להפגע מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להחזיר את האשכנזים לגטו,רק בזה הם טובים.להיות מתרפסים ואומללים!

    יהודי אורגינל, 03/08/07 14:07

    לכן אנחנו סובלים כבר 60 שנה בארץ מהערבים,בגלל היוזמות המתרפסות והאומללות של האשכנזים.אין להם שכל בגרוש,וכל יתרונם על המזרחיים נובע או מקשרים (פרוטקציות) או משקרים.בדוק! רוב חכמי ישראל היו מזרחיים! כל התרבות היהודית מושתתת על המזרחיים והמזרח התיכון!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    להחזיר את התימנים לעבודות משק הבית. (ל''ת)

    רק בזה הם טובים, 03/08/07 08:35

    הגב לתגובה זו

    • התימנים הקימו את המדינה!

      מומחה לכל, 03/08/07 14:02

      לך תילמד היסטוריה

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    עדיף להיות מסריח מחילבה ולא מסריח מטבעך

    חכם, 03/08/07 01:30

    ותחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לאשכנזים אין ריח כי אין אוכל והם דוחים

    ממי, 03/08/07 01:09

    אותי גם בלי ריח. הם באמת חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת .הבתים שלהם מסריחים והראש שלהם מסריח מריקנות כ''כ שטחיים שכבר יש בורות של סירחון

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    החרדים עוטים על ראשם כעת חיה זנבות שועל ולובשים בגדי פריץ המותאמים

    בואש חרדי, 02/08/07 17:18

    למזג אויר ארקטי ולא פלא איפה שצחנתם של החרדים עולה השמימה.כל מי שנוסע בתחבורה ציבורית יודע אל נכון איזו ריחות מופרשים מגופם המזיע.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    החילבה מותירה ריח גוף

    ריבי, 02/08/07 16:21

    אני ממוצא תימני קובעת שהחילבה אכן מותירה ריח גוף חזק, אבל זה לא מונע מבעלי היקה לדרוש חילבה יחד עם המרק התימני והפיתות.
    גם השכנים האשכנזיים שלי מתים על חילבה.
    הליטאים הם אכן גיזענים ללא קשר לחילבה!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    חשיפה !רשימה חלקית של אוכלי חילבה.

    התימני., 02/08/07 13:06

    מרגלית צנעני.
    אביגדור קהלני.
    הראל סקעת.
    שושנה דמארי.
    דן בניה סרי.
    תמיר ידאעי{מח''ט גולני}.
    ארנון צדוק.
    ואמא שלי{14 ילדים,כולם עשו צבא,7 צנחנים ובן שנפל}.
    רשימה חלקית ב'שלוף'.


    ,,ועוד רבים וטובים אשר העשירו את הביטחון,הכלכלה והתרבות במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מנסה להראות? (ל''ת)

      עובדיה התימני, 02/08/07 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    עם ישראל הוא עם שמח.

    כחול,,,כתום., 02/08/07 12:52

    עם ישראל הוא עם שמח,קחו לדוגמא את התימנים,,רוקדים ושרים.
    ,,והשאר??שמחים שהם לא תימנים.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אני מת על חילבה אפילו שיש לו ריח

    הכורדי, 01/08/07 20:13

    למרות שאיני תימני.
    אין כמו חילבה ,אני מסוגל לגמור צלחת ואפילו שתיים,למרות שלאחר מכן אני מסריח מריח של חילבה.
    האם בגלל הריח לא נאכל שום?!
    נכון התימנים יש להם ריח הן בבגדים והן במצעים ,הם רגילים לזה ,אך הם מאוד נקיים ומצוחצחים.
    גם אותי לא סובלים מהריח,אבל זה לא מעניין אותי,העיקר שהוא טעים כמו המן במדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא נורא.. (ל''ת)

    בונבון אפנדי, 01/08/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אין לכם מושג כמה שהליטאים האלה הם גזענים

    שונאת חרדים., 01/08/07 14:21

    האמינו לי, כל האשכנזים החרדים הם הכי גזענים שיש.
    הם שונאים חילונים יותר מאשר שהם שונאים ספרדים, ותאמינו לי זה נמוך, נמוך מאוד.
    איזה הפליות יש במגזר החרדי גועל נפש.
    זה עוד כלום לעומת הגזענות שלהם. הם דוקא צריכים לדעת ששני בתי מקדש נחרבו בגלל שנאת חינם, והם השונאים הכי גדולים.
    אני בזה לכל החרדים האלה, מה זה שווה להתפלל ולשמור כשרות וכו' אם אתה שונא את אחיך היהודי, הא?!
    חתיכת חולירות, אין מילים.!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אין כמו תמניות

    חיחיחי, 01/08/07 14:16

    צבע עור משגע, חלק, גוף אלוף.
    אשכנזיות סתם מסריחות עם ריח של גפלטע

    הגב לתגובה זו

    • גדול גרמת לי לצחוק,שבוע טוב (ל''ת)

      אביב, 04/08/07 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    תגוב לתמינים

    חן, 01/08/07 13:51

    אני מאמינה שזה נכון לא צריך לעליב גם אני חושבת שלא צריך לציין עדות
    תתיבישו לכם יהודים ........

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מתנצל ומודה ירוחם,לסיים תפרשה (ל''ת)

    קובי, 01/08/07 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הכל בגלל שאינם שרים משיח משיח טרלללה

    פישי, 01/08/07 11:01

    כל מי ששר משיח משיח טרלללה אוהב את כל היהודים.
    חוץ מאשר את מי שלא שר משיח משיח טרלללה.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר גם לשיר משיח משיח אי אי אי איאי , אבל

      מנדל, 01/08/07 15:25

      אבל כל שיר מתאים לרמה אחרת
      ה''גבורנערס'' כלומר אלה שנולדו לשיר שרים משיח משיח טרלללה תרועה לכבוד המשיח שיל''ו,
      ואילו ה''גיוורנרס'' אלה שנעשו, שהוריהם אינם שרים, שמוצאם נחות, ה''בוצדמים'' , להם מותר לשיר רק משיח משיח אי אי אי איאי, הבעת צער על שאינם יכולים לזכות ממש באורו של משיח.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ריח

    אשכנזי, 01/08/07 10:45

    לצערי הכתבת שכחה לציין שגם לה וגם לדיאטנית יש ריח רע של גזענות מהפה ולשתיהן יש טעות חמורה אם הן בטוחות שהשמש זורחת להן מהתחת

    הגב לתגובה זו

    • למה להשמיץ? הרי נכתב שהכתבת הודתה ששמה מילים בפי הדיאטנית... (ל''ת)

      אחד, 01/08/07 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    גזענות? קשקוש !

    אלי, 01/08/07 10:30

    בתור חצי תימני יש לי שני דברים לומר:

    1. למרות שאני אוהב חילבה, אני בורח ממנה. בגלל הריח. כל מילה לגבי הריח - אמת. ולכן גם לגבי התימנים שאוכלים אותה. וגם לגבי אתיופים שלמיטב ידיעתי יש להם גם מאכל מבוסס על גרגרי חילבה.

    2. אם ךתקוף את יתד נאמן על גזענות , הו, יש הרבה מה לתקוף אותו ואת כל החברה החרדית האשכנזית. בעיקר הליטאית. ואני מכיר את הדברים ממקור ראשון בלתי אמצעי. זה מה שמצאתם? מה עם הגזענות האמיתית? האפלייה במוסדות חינוך? בשידוכים וכיוב''ז?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני מציע לדוסים שקודם יורידו את השטריימל ואז הסרחון יפחת! (ל''ת)

    רועי, 01/08/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה זה בדיוק חילבה?

    י, 01/08/07 10:18

    תבלין? מאפה? בשר טחון? קינוח? שמישהו יסביר.

    הגב לתגובה זו

    • זה צמח. בתימן נוהגים להשרות את הזרעים, לטחון ולאכול עם הלחוח (ל''ת)

      או הפיתה, 01/08/07 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה גזענות??? זה פשוט נכון! חילבה והל גורמים לריח רע - ממש כמו עמבה (ל''ת)

    יריב, תימני, 01/08/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קחו לדוגמא את ההודים

    הרמטכ''ל אשכנזי, 01/08/07 10:11

    כשביקרתי בהודו נדהמתי לגלות שלגברים רבים מנהג משונה . לעיסת פאן. הפאן הוא עלה שעליו מניחים תערובת תבלינים וטבק לעיסה. תוחבים את זה לפה וממקמים את זה בפנים הלחי בצורת עיגול. תוך שניות הפה מייצר רוק בכמויות אדירות והפה והרוק כולו נצבע באדום.
    כשלועסים פאן בקושי אפשר לדבר , השיניים נצבעות באדום ומידי פעם צריך לשחרר סמחטה , אדומה לגמרי.

    שאלה למרגול: האם לומר שלהודים יש שיניים אדומות זה גזעני?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    פעם הגישו לי חילבה

    d ilan-the one, 01/08/07 09:59

    במסעדה תימנית.

    לא הבנתי למה אני אמור לטבול את הג'חנון בצלוחית אפר הסיגריות.

    אין דבר יותר מגעיל בעולם, איזה טעם....

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה נכון

    אסי, 01/08/07 09:52

    חילבה משפיעה על ריח הגוף גם אם אשכנזי אוכל אותה. בדוק.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    החילבה עושה ריח , אבל אם האשכנזים יאכלו אותו הם יהיו בריאים יותר

    תימני גדול, 01/08/07 09:25

    החילבה מוריד רמות סוכר , ברפואה הסינית משמש לבעיות פוריות הגבר (מחזק יאנג) , מחמם מעט , מוריד רמות כולסטרול וטרי גליצרידים .

    אז לכל דבר יש מחיר , אבל אפשר להשרות את גרגירי החילבה לילה במיים לפני הטחינה וזה קצת מוריד את הריח , ואפשר גם להנביט אותם.



    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מקור הגזענות העדתית הוא במגזר הזה. כולנו אחים. תשרתו בצבא ותיווכחו. (ל''ת)

    ליטאית חילונית, 01/08/07 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יותר טוב שישתקו..

    רון, 01/08/07 09:19

    ריח של אנשים שלא מתרחצים יותר גרוע מכל ריח אחר.
    הדתיים שמתרחצים במקווה פעם בשבוע ועוד אם אנשים נוספים לא צריכים לדבר על ריח.
    אני אישית לא מריח מתימנים ריח מיוחד אך דתיים מביאים לי את הקריזה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אפילו הדגים באקוריום שלי מתלוננים על הריח (ל''ת)

    חילבנה מסרוחה, 01/08/07 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה גזעני בזה??

    גדעון, 01/08/07 08:52

    נפלתם על השכל? התחרפנתם
    ל ח ל ו ט י ן !! סוגי מזונות מסויימיםמדיפים ריח ייחודי בעת התפוגגותם בזיעה. זוהי עובדה פיסיולוגית מוכרת וידועה.

    מה גזעני פה ?!?!?!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,אבל כשתקרא את הכתבה שים לב לנימה

      אביב, 04/08/07 19:50

      ולדרך שבה היא כתובה.
      בגלל השחורים האלה משיח לא בא,הם צריכים תיקון קודם.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    עד מתי הגזענות?

    אורן, 01/08/07 08:48

    אני רוסי ואני מת מת מת על תימנים. אנשים חמים, יפים, מכניסי אורחים, מחייכים תמיד. בן זוגי תימני וכל המשפחה שלו באמת שמתדלת לקבל אותנו, למרות שהם מסורתיים עד דתיים ואנחנו זוג של הומואים ועוד בעלי גוון עור כל כך שונה..
    עד מתי כולם יתעסקו בצבע העור וה''עדה''?

    הגב לתגובה זו

    • מה פה גזענות?! (ל''ת)

      גדעון, 01/08/07 09:53

      הגב לתגובה זו

    • תימני הומו ?אין דבר כזה ,אתה מבלבל את המוח ! (ל''ת)

      סעדיה, 01/08/07 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מרגול.יש גם כמוסות שום ואת אוהבת מרק עןף פולני. (ל''ת)

    הכי גרועים-התי, 01/08/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כשגרתי בבורו פארק נכנסתי לבית של אשכנזים ולבית של תימנים וההבדל

    יענקלביץ', 01/08/07 07:59

    בהיגיינה ובנקיון היו כמו שמים וארץ ! אצל האשכנזים ג'יפה וסירחון ,האשה לא מנקה את הבית,ואילו אצל התימניה ריח של ניקוין בכל הבית ,היגיינה ,בית פשוט,נעים ומסודר כדבעי .אז ריח של מרק בשר וחיבה ברקע ,אז מה ? זה רק מוסיף לאווירה הטובה שיש בעלת בית ויש אוכל בבית .

    הגב לתגובה זו

    • ואוו, ממש היתי בבית אחד מכל סוג! אגרויסע מומחה! שמלה לך, מומחה תהיה (ל''ת)

      לנו, 01/08/07 12:03

      הגב לתגובה זו

      • אולי אם היית כותב ביידיש זה היה יותר ברור.. (ל''ת)

        יאיר, 01/08/07 17:32

        הגב לתגובה זו

    • כרגיל שאין מה להגיד

      דודי, 01/08/07 14:46

      אז הפרענקים הולכים לכיוון של:
      הקמצנות האשכנזית או הקרירות האשכנזית לעומת החום הספרדי.

      אז לכל הפרענקים המקופחים לכו לחפש טיעונים אחרים קצת יותר אינטיליגנטים-תסתכלו טוב פנימה ושפרו את עצמכם.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אבל מה לעשות שהרבה תימנים הפכו לשסניקים ומתלבשים כמו הליטאים שמבזים

    תימני, 01/08/07 07:55

    אותם בעיתונם ? מה קרה לאותנטיות התימנית האסלית עם גאוות היחידה ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יותר טוב

      יאיר, 01/08/07 17:34

      הקטע המפגר של ההיתנשאות של התמנים על כולם, היא לא יותר טובה מאשר הזילזול של העדה האשכנזית בתמנים
      אתם לא יותר מאיתנו, אנחנו לא יותר ממכם. תפנים את זה כבר.

      הגב לתגובה זו

      • התימנים טובים בהרבה מהאשכנזים,מכל הבחינות!

        מרוקאי, 02/08/07 16:43

        הבנת את זה? אם לא, לך תלמד.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני לא תימניה, אבל החילבה ממש טעים

    רינה, 01/08/07 07:45

    אני מבקשת אותו בנאפיס כל הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    החרדים מוטציה של היהדות

    ניסים, 01/08/07 07:15

    הם לא סופרים אתכם הדתיים הלאומיים והחילוניים ממטר
    האף שלהם תקוע בשמים והלב באדמה.
    הפיתרון שלנו (השאר) פשוט לצמצם את כוחם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    העיקר: חולבה ולא חילבה, (ל''ת)

    אפרים יעקב, 01/08/07 06:01

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בדיחה אולי לאתיופים ולרוסים יש ריח רע וגם רומנים (ל''ת)

    בדיה, 01/08/07 02:46

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יתד נאמן זה לא ויאגרה בחרדית? (ל''ת)

    מאיר, 01/08/07 02:26

    הגב לתגובה זו

    • מאיר אתה ענק,תעבור לאופקים!! (ל''ת)

      חילבנה, 01/08/07 09:19

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    סבא שלי אכל חילבה כל חייו...

    מומו, 01/08/07 01:43

    ויש לנו שמיכה ישנה שלו, ותנחשו מה... עד היום יש לה ריח של חילבה. והוא היה אשכנזי . בקיצור , זה חילבה. תתחילו להירגע

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סתם קישקוש....

    יוסי, 01/08/07 01:43

    גם מרגול מודה שלחילבה יש ריח חריף אז על מה היא מלינה,
    תימנים אולים חילבה? כן.
    אז כנראה שיש גם ריח.
    אז מה הבעיה פה.....

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הכרתי את מרגול מקרוב -כנסו

    לא תימני, 01/08/07 01:43

    היא אמנם לא מסריחה מחילבה אבל היא נגועה בגיזענות והפה שלה מסריח מבחינת מה שיוצא ממנו: ליכלוכים ברמה על כל אחד שבמקרה או לא במקרה הופך אצלה לנושא שיחה -לא נעים לי לצתת למרות שאני זוכר לא מעט פנינים וכגודל הליכלוך כך גודל ההתרפסות והחנופה ברגע של מפגש פנים אל פנים , לצערי אף דיאודורנט או בושם לא יוכלו לטינופת וסירחון מסוג שכזה...לתשומת ליבך

    הגב לתגובה זו

    • מה זה מרגול? (ל''ת)

      אפרים יעקב, 02/08/07 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ומה עם שום ושומן חזיר לא מסריחים ? (ל''ת)

    טינופות, 01/08/07 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מכיר את יעל, היא לא תגיד דבר כזה

    מכר, 01/08/07 00:23

    אני מכיר את יעל אישית, ממקום עבודתי לפני כמה שנים. היא לא אדם שיגיד דבר כזה, אני חושב שיש כאן מקום לתביעת דיבה.
    מהכותרת לא ממש התפלאתי שמדובר ביתד נאמן, העדה החרדית שופעת לצערי ברבנים עם תורות גזע שלא היו מביישות את אחרון הנאצים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה עם הריח המסריח של הגפילטע פיש שיוצא מהאשכנזים (ל''ת)

    שי, 31/07/07 23:43

    הגב לתגובה זו

    • ממתי לגפילטע-פיש יש ריח??? (ל''ת)

      אני, 01/08/07 07:39

      הגב לתגובה זו

      • לגעפיעלעטע פיש אין ריח. וגם לא טעם.

        סעדיה, 01/08/07 09:53

        אבל אני מת עליו לוקס...

        הגב לתגובה זו

        • אז מאיפה בא הריח הרע של האשכנזים? מהטבע?

          יוני, 01/08/07 13:11

          כנראה שיש עוד מאכלים אשכנזיים נוראיים שאין אנו מודעים להם.

          הגב לתגובה זו

          • קשה לך אה? (ל''ת)

            רוד, 01/08/07 14:43

            הגב לתגובה זו

    • נו מה איתם ?זאת הוכחה נוספת כי אין כאן כל גזענות !! (ל''ת)

      גדעון, 01/08/07 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מרגול, שיחקת אותה

    גילי, 31/07/07 23:10

    אני אשכנזי שאוכל געפילטע פיש ולא אוכל חילבה.למה? כי ככה אני רגיל מהבית. אבל בכל זאת יש לי מה לגיד בנושא
    האמת, לחילבה יש תופעת ריח חזקה. אז מה. גם לשום יש. וכמו שמרגול אמרה, האנושות התקדמה בצעדי ענק ויש סבונים ודיאודורנטים ולא צריך לדאוג.
    מי שחושש מהריח שלא יאכל לפני שהוא נפגש עם אנשים. שיאכל בערב בבית. ויתמש בסבון ודיאודורנט. הוא בטח יריח יותר טוב מליטאי שאכל שום ועכשיו הוא מזיע ומצחין בחליפה שלו בחום בקו ארבע מאות ולא חולם לשים דיאודרנט

    אבל מה? קפסולות של געפילטע פיש זה רעיון נהדר. טוב לנסיעות, מילואים, לנשנש בקולנוע. יאללה, שמישהו ירים את הכפפה ויכנס לייצור של הדבר. געפילטע פיש בנסח הונגרי אני קונה מיד (הפולני מתוק מידי)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ועיראקים עם עמבה!! פוי (ל''ת)

    רק אלייך, 31/07/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    40 מעלות והליטאים בחליפה שחורה כבדה, וחולצת סינטטית ...וריח?

    בלעם, 31/07/07 22:27

    ומתחת ציצית צמר עבה, והשחור בוער בשמש...וציצית הצמר מבשלת את הגוף...
    והחולצה הלבנה הסינטטית משמשת כאפקט חממה...
    וכל זה מבעבע בזיעה של חזרת וקישקע...
    אוי אוי אוי, אשכנזים נקיים כשלג!!!
    נו, קצת דיאודורנט...בעצם הרבה!
    המון!
    נוסעי האוטובוסים של בני-ברק...שימו המון המון דיאודורנט!

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחח כמה שאתה צודק! (ל''ת)

      חח, 01/08/07 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לחילבה יש ריח חריף ורע

    תמר, 31/07/07 22:19

    בעלי אשכנזי ואוהב חילבה תימנית ויש לזה ריח נורא בעיקר בזיעה ובשתן . בעיקר בשרותים ובגלל שאני לא סובלת את הריח הוא הפסיק לאכול את זה למעני וזה לא קשור לתימנים אלא למאכל ודי עם רגשי נחיתות אגב גם לאמבה יש את אותו ריח נוראי ומי שאוכל כדאי שיתקלח מס' פעמים ביום .

    הגב לתגובה זו

    • גם לגפילטע פיכסס יש ריח רע!

      מרוקאי, 01/08/07 13:08

      וזה לא נאמר בכתבה משום מה. אגב,לתימנים אין שום רגשי נחיתות,להיפך,זו העדה הגאה ביותר במורשתה ובתרבותה.גם האשכנזים יודעים זאת שלתימנים יש ''גאוות יחידה''.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ומה, החילבה לא מריח???

    עו''ד גלעד שור, 31/07/07 21:31

    לא הבנתי על מה בדיוק העיתון צריך להתנצל? הדבר היחיד שאותו ניתן לכתוב הוא: המערכת מתנצלת על שהעלילה על החילבה כאילו נודף ממנו ריח לא נעים. והאמת היא שריח החילבה נפלא ומעורר תאווה. וכידוע הבושם המבוקש ביותר בפרפומריות בעולם הוא בושם בריח חילבה .

    הגב לתגובה זו

    • ומה,הגפילטע פיכסס לא מריח?

      שופט מחוזי,רה''ע, 01/08/07 13:06

      מדוע לא כתבו שהאשכנזים מסריחים מגפילטע פיכסס????????????.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    להפסיק עם רגשי הנחיתות

    יהודיה מישראל, 31/07/07 21:22

    תמנים יקרים- אל תנצלו את ההזדמנות הזו כדי לחסל חשבונות הסטוריים. חילבה, שום וכו' יוצרים ריחות גוף. כל אחד יודע. אני מתה על שום ומוכנה לשלם את המחיר. משתדלת לא להגזים ולהמנע מאכילתו לפני פגישות עם אנשים, אבל לא מוותרת עליו בגלל סגולותיו הבריאותיות. חילבה- בהיותי אשכנזיה אינני מכירה ולא אוכלת אם תימנים אוכלים וזה משפיע על ריח הגוף אז קבלו את זה ותחליטו מה אתם עושים עם זה אבל בכיינו והאשמות של כל ספרדי שיש לו הזדמנות כרגע לא מוסיפה לכם כבוד אלא מבליטה את רגשי הנחיתות שלכם. צאו מזה כבר .

    הגב לתגובה זו

    • ההיפך,לתימנים יש רגשי עליונות, זה ידוע.

      מרוקאי, 01/08/07 13:03

      כמעט כל תימני מודה בתוך ליבו לבורא עולם שלא עשה אותו אשכנזי אלא תימני. כולם יודעים שלתימנים יש גאוות יחידה. רואים שאף פעם לא היכרת תימנים מעודך,כי אם היית מכירה היית יודעת שהם גאים שהם שייכים לעדה היהודית הכי אותנטית בעם ישראל. לכן, הערתך מאוד מגוחכת עד מביכה.

      הגב לתגובה זו

      • ממש גאוות יחידה

        א, 01/08/07 14:41

        אני בוכה כל לילה בכרית
        שאני לא תימני.

        הגב לתגובה זו

        • אני מאמין לך (ל''ת)

          מרוקאי, 02/08/07 16:40

          הגב לתגובה זו

          • אתה גדול,מרוקאי אני עוקב אחרי תגובותך וצוחק (ל''ת)

            אביב התמני, 04/08/07 19:59

            הגב לתגובה זו

          • אין עליך גדול

            תמני בנשמה, 16/09/07 21:26

            אני קורא את כל התגובות שלך ותאמין לי אני לא מאמין שאתה מרוקאי

            הגב לתגובה זו

        • אם אתה בוכה מסכן (ל''ת)

          סובל, 25/07/08 14:52

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    המקרה האופייני הזה

    ג. אביבי, 31/07/07 20:44

    מראה עד כמה האידאולוגיות הנאלחות ממזרח ומרכז אירופה של שנות ה 30 - 40 של המאה הקודמת - ששימשו רקע אידאולוגי להשמדת יהודי אשכנז - חילחלו אל נשמתם של חרדי וחרד''לי אשכנז.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גזען

      גלעד, 31/07/07 21:12

      דבריך מעידים על שנאה בלתי נשלטת. מה הקשר בין זה לבין מה שנכתב על הריח הנידף מהחילבה?

      הגב לתגובה זו

      • מי כאן הגזען?

        ג. אביבי, 31/07/07 23:14

        ואם היו מתבטאים כך על האשכנזים בגלל ''ריח הגפילטע-פיש המצחין'' הנודף מזעתם. מה היית שח? שזה רק נגד הגפילטע?
        גם לטיפשות יש גבול.

        הגב לתגובה זו

    • הצדק איתך, יש כאן את תסמונת קורבן התקיפה שהופך בעצמו לאנס

      ארי איתן, 01/08/07 01:32

      כאחד שלצערו מכיר את החברה החרדית מקרוב אני אומר זאת בפה מלא ובקביעה נחרצת שאין אח ורגע בכלל העולם כולו לגזענות החרדית האשכנזית.

      באומרי בכל העולם אני מתכוון כפשוטו לכל העולם כולל סכסוכים שבטיים באפריקה הרחוקה

      הגב לתגובה זו

    • אתה גזען, טיפש ובור

      והרי הנימוקים:, 01/08/07 11:45

      1. לא רק יהודי אשכנז ניספו בשואה. היטלר הגרמני כבש את אירופה מן המרכז - לכיוון מזרח, מתוך מגמה להתפשט לכל העולם. כך הגיע גם לתוניס.
      אם היו נותנים לו צ'אנס, היה מגיע גם למשפחת אביבי בטיז אל ?, אי שם באפריקה.
      האם ה''אידיאולוגיות'' האלה חלחלו גם אליהם?

      2. לא רק חרדים נספו בשואה. היטלר לא הבחין בין יהודי ליהודי, והשמיד גם מתבוללים שלושה דורות אחורנית.
      האם המפגע הגזעני חלחל רק לחרדים? וכאן אוסיף: האם אתה חרדי? אשכנזי? אז איך זה שיצאת כל כך גזען?

      3. כל בר דעת וחוקר שואה (לאו דווקא יהודי) יודע כי אין סיבה אידיאולוגית או רציונלית לאנטישמיות. זוהי שנאת עולם לעם עולם, שהיתה קיימת בכל מקום בו היו יהודים, כולל אתיופיה. קצת מפתיע לקרוא דיבורים מהסוג הזה כשהם יוצאים מפה יהודי, אבל מצד שני, יכול להיות שאתה ערב-רב.

      4. הפוסל במומו פוסל. כמויות כאלה של צחנה שמבעבעות משורותיך לא נודפות אפילו מחילבה והרינג מטובל בשום.

      5. יש מאכלים שמחלחלים דרך העור. למשל, מי שאוכל גזר בכמויות מופרזות, עורו מקבל גוון כתמתם. מי שאוכל חילבה, מזיע את תוצרי הלוואי, ונוצר ריח לוואי. זו לא גזענות, זו עובדה ביולוגית.

      הגב לתגובה זו

      • לנימוקי הגזען

        ג. אביבי, 01/08/07 16:45

        אף אחד לא טען שהיטלר הסתפק בחרדים או באשכנזים. אני לא צריך ללמוד היסטוריה ממך. אתה מטיף לי מוסר כי בסה''כ גיניתי את הגזענות האשכנזית החרדית הכל כך ארסית.
        טענתי, ואתה לא ניסית ולא הצלחת להפריך, שחרדי אשכנז רווים בגענות מחליאה שלא הייתה מביישת אף גרמני בימי מה''ע השניה.
        ''המומו במומו פוסל'' , כדבריך - שלל המילים והמשפטים שלך שכל כולם עוסקים בסירחון ובהבאשה, מעידים על מוחך הדל שכל כולו נתון בסירחון של גזענות פתולוגית.
        ההגנה ההיסטרית שלך על הגזענות החרדית/אשכנזית מעידה על היותך גזען עלוב שלא מבדיל בין עיקר לטפל.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    כך תזהו את ילדי תימן החטופים

    אודי, 31/07/07 20:31

    פשוט תראו אשכנזים עם ילדים בריח חילבה. חוץ מזה מרגול מגניבה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודקת לגמרי

    תימני, 31/07/07 20:19

    הריח נוראי והוא נשאר לאורך זמן. בנוסף הריח יוצא בזיעה, בשתן, ואיפה שרק אפשר.
    אני אישית לא נוגע בחילבה בגלל שאני עדיין מעוניין לבוא בחברת בני אדם, למרות הטעם האלוהי של החילבה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מרגול הפעם את לא שופטת בטלוזיה

    הדר, 31/07/07 20:04

    עובדה שרק מי שאוכל חילבה , ענבה,
    ושום,
    אז מה את שולפת צפורניים , ידוע שהתמנים אוכלים חילבה, וגם האתיופים. וזה לא מכוון אליך.
    ואף אחד לא רוצה להריח אותך כנרא שאת מודעת לכך.

    הגב לתגובה זו

    • האתיפיום אוכלים מגידרדגה (ל''ת)

      חמוד, 01/08/07 02:47

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מתה, חולה על חילבה!!! (ל''ת)

    ירושלמית,, 31/07/07 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    גועל נפש! ועוד אנשים שואלים אותי אח''כ,

    אורטל, 31/07/07 19:59

    למה מאמי את שונאת אשכנזים?
    הנה, בבקשה, עוד סיבה לאוסף.
    אני הרחתי מלא אשכנזים מסריחים בחיים שלי. במיוחד, אחד, בני ברקי ,שמן, שהיו לו עיגולי זעה ענקיים וריח שלא נדע מצרות.
    בכלל, הקיץ, החום ,מזמין ריחות לא נעימים וזה ממש לא קשור לעדה.
    כל אדם יכול להזיע, אנחנו לא מלאכים.
    גועל נפש פשוט.
    נ.ב:

    מרגול, את גדולה!

    הגב לתגובה זו

    • תארי לעצמך איזה ריח היה לאשכנזי שלך אם היה אוכל חילבה (ל''ת)

      היה יותר מסריח, 31/07/07 23:59

      הגב לתגובה זו

    • אורטלי... בלי שמות ממי... לא יפה. (ל''ת)

      בני ברקי, 01/08/07 00:38

      הגב לתגובה זו

    • אורטל את תיארת את החרדי המצוי וזה לא כשור לעדה

      כו, 01/08/07 14:39

      כמעט כל החרדים מסריחים פחד.
      מפחיד להיכנס לאוטובוס של חרדים
      בלעעעעעעעעע

      הגב לתגובה זו

      • הסירחון רק מאשכנזים

        חרדי, 16/09/07 21:41

        אני גר ולומד בבני ברק ואני חי שם ויוצא לי הרבה פעמים להיות בעומס של חרדים אם באוטובוסים ואם בביהכנ''ס ואין טיפת השוואה בין יוצאי המזרח לבין האשכנזים אצל האשכנזים היא אותה הרגשה כמו לחיות בביוב ואני מזמין אותך לב''ב ותראי שם את ההבדלים

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאשכנזים ולאשכנזיות

    יהודי מזרחי, 31/07/07 19:55

    אני מצטער על כך שעדיין בבתיכם
    מלמדים אתכם להתנשא על המזרחיים
    וזה הרבה יותר גרוע כשזה
    נמצא בבתים של דתיים
    שלא מוכנים להתחתן אלה עם אלה
    די לגזענות
    די להתנשאות

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה יש כאן להעלב - מדובר באוכל זאת עובדה

    דנה, 31/07/07 19:41

    מי שאוכל - שום, חילבה ,וגם מה אוכלים האתיופים שזה מן חילבה,
    וגם ענבה עושה ריח בגוף. נ ק ו ד ה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מעניין שעל עדות מזרח אירופה הם לא דיברו בכלל. גזענים ! (ל''ת)

    כרא, 31/07/07 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה הלחץ? תימניות תתרחצו וזהו . (ל''ת)

    דיאודורנט, 31/07/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא פלא שהגרמנים לא הגיעו לתימן (ל''ת)

    מד'מון, 31/07/07 19:28

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      עת שערי רצון, 31/08/07 10:13

      ודאי שלא הגיעו לתימן,בתימן כולם היו בבחינת ''קדושים תהיו'' וכשיש קדושה ''ה' הוא הנלחם לכם''....
      פשטוס לא? :)
      לאפוקי (להוציא) מקומות אחרים בעולם ששם היתה התבוללות והתרחקות מה' יתברך.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הליטאים מנוולים מה עם ילדי תימן סאטמרים סיטרא אחרא (ל''ת)

    תימני, 31/07/07 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אהבת אדם - כמה טענות יש לאשכנזים נגד מזרחיים במשך השנים

    איציק המרוקאי, 31/07/07 19:26

    באירופה לימדו ככה ''לאהוב'' אנשים??

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חילבה לחיזוק הק'ירבה והקועלה ימרגול (ל''ת)

    אהווא אהווא אהו, 31/07/07 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא יודע למה תמיד שאני מודד להם חום יש להם חום... (ל''ת)

    מכת שמש, 31/07/07 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הליטאים אומרים בקול רם מה שכל הלבנים חושבים (ל''ת)

    צעידי, 31/07/07 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הדברים הוצאו מהקשרם!

    a, 31/07/07 19:17

    קראתי את הכתבה ולא היה בה שום דבר גזעני. הוזכר שם גם השום וכן גם הקפה כך שזה לא רק תימנים
    מי שמפרסם פה כותרות זה nrg גם אם נניח שנכתב משהו גזעני (ושוב זה לא היה גזעני ) כי הכתבה נכתבה כבר לפני שבוע ואם יש ענין לצבור לדעת היו צריכים לפרסם עוד באותו יום מקסימום למחרת
    בחיכם תגדלו ותלמדו לקרוא.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לתמניות יש גוף גוף .והג''יחרה אוף אוף (ל''ת)

    עמית, 31/07/07 19:03

    הגב לתגובה זו

    • אלוף חבל על הזמן . (ל''ת)

      יובל, 31/07/07 22:22

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני מצהיר בזאת כי נוצר ריח גוף חזק אחרי אכילת חילבה!

    רני, 31/07/07 18:54

    לא רק זאת, אכילת מאכלים חריפים גורמת להפרשות מהעור. לכל הפרשה מהעור יש ריח. נקודה.

    מי שאוכל קבוע חילבה יש לו ריח של שתן מהגוף.נקודה.
    אם מרגול המחפיגה אוהבת את זה או לא. זה המצב .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אצלנו בחב''ד מכירים את המנוולים הליטאים לא מהיום (ל''ת)

    גלעד, 31/07/07 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דכול גיחרי יא אבייד

    גורממי, 31/07/07 18:23

    מרגול....פדיית אל ליגף.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דכול גיחרי יא אבייד

    גורממי, 31/07/07 18:23

    מרגול....פדיית אל ליגף.

    הגב לתגובה זו

    • מעולה!!! ורק התימנים מבינים!!! (ל''ת)

      תימניה כוסית, 31/07/07 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כרגיל בכיינות של אכלו לי שתו לי

    רננה, 31/07/07 18:07

    בעיה שלהם שהם אוהבים להעלב

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה נכון מה לעשות רק ש.... התיאורים נלבבים מדי

    תימני, 31/07/07 18:00

    וכתובים ומנוסחים בצורה פוגעת וזו הבעיה. אכן ניתן להריח חילבה ואני מניח שאם המרואיינת היתה אומרת את הדברים בשפה יותר נקיה ובעיקר ענינית לא היתה פורצת מהומה כזו.

    הגב לתגובה זו

    • רק חבל שלא קראת את הכתבה וראית שהמרואיינת לא אמרה את זה בכלל (ל''ת)

      יאיר, 01/08/07 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אפשר לחשוב שכל היום התימנים אוכלים חילבה...

    אור, 31/07/07 17:44

    אולי פעם בשבוע בשבת וגם זה בקושי.

    הגב לתגובה זו

    • אני כל היום אוכל חילבה ושר בוזי בוזי יאחלאולאו (ל''ת)

      חלאולאו האיום, 31/07/07 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    באמת ריח חילבה מתנדף מהגוף ,באמת באוטובוסים לב''ב ריח זיעה (ל''ת)

    ה''באמת'' לא, 31/07/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    להכניס את הדברים במסגרת הנכונה

    נקודה למחשבה, 31/07/07 16:39

    במסגרת כתבה על זיעת הגוף המפרישה ריחות מאכלים שאכלנו, הובאה דוגמה מריח החילבה המופרש בזיעה.

    זו לא היתה כתבה גזענית, ולא נשמע בה צליל זלזול בתימנים או בעדות אחרות.

    אבל כרגיל, תפקיד העתונות לנפח דברים,להוציאם מהקשרם, ולהתסיס קבוצות בעם בקבוצות האחרות..

    הגב לתגובה זו

    • רואים שהכותב ליטאי, מחר הוא יעשה לומדיש להצדיק את הגרמנים (ל''ת)

      יתד השנאה, 31/07/07 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רבותי רק חילבה מחזק את הקשר עם השכנות (ל''ת)

    אהווא, 31/07/07 16:36

    הגב לתגובה זו

    • גם גת מחזק את הקשר עם השכנים והשכנות

      יא חלאוו לאו, 31/07/07 18:16

      אם אינך פוסל הבאה בחומיה הגת יתן לך מבחר עצום

      הגב לתגובה זו

      • קאת ולא גת!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אפרים יעקב, 01/08/07 07:17

        הגב לתגובה זו

        • תלוי מאיפה באת ,יש נוהגים ויש נוהגים (ל''ת)

          אביב, 04/08/07 20:08

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא משנה מה אומרת הדיאטנית כרגע, העובדות נכונות

    וזו לא, 31/07/07 16:18

    ריח החילבה אכן מורגש. זו עובדה. מה הגזענות בזה?

    הגב לתגובה זו

    • כנס

      יאיר, 01/08/07 17:37

      אם היא הייתה כותבת משו על זה שהחילבה גורם להפרשות ריח גוף, סבבה, קיבלתי
      אבל היא כתבה ספציפית על התמנים שיש להם ריחות לא נעימים. זו לא גזענות?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לכן הליטאים לא מתחתנים עם תימנים... (ל''ת)

    זליג, 31/07/07 16:02

    הגב לתגובה זו

    • לכן הליטאים לא עושים צבא

      הליטאי, 31/07/07 18:15

      לכן הליטאים מקבלים רק אשכנזים לישיבות

      לכן הליטאים לא מדווחים למשטרה על מקרים של אונס במשפחה או בקהילה

      לכן הליטאים מונעים מהנשים ללמוד מקצוע

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא צריך להעלב. זה נכון. אותה תופעה גם אצל אתיופים.

    סתם עושים עניין, 31/07/07 15:42

    אני לא מבין למה צריך להעלב מזה? הרי מה שאדם אוכל משפיע על גופו ולפעמים גם על סביבתו. אף אחד לא אומר שלתימנים יש גנים שגורמים סירחון. זה רק בגלל האוכל שהם אוכלים. הרי מרגול עצמה, שצוטטה בכתבה כ''אורים ותומים'' בנוגע ליהדות תימן מודה שיש ריח חריף שמשפיע על אוכלי החילבה.
    אני, דרך אגב נמנע מאכילת חילבה ועמבה בימים שבהם אני צריך לפגוש אנשים שאני חושד שהריח מפריע להם.

    הגב לתגובה זו

    • תימנים

      חסוי, 01/08/07 13:58

      תימנים זה עם הכי טוב ואף אחד לא יכול לרדת על המאכלים שלהם

      הגב לתגובה זו

      • עדות

        לא חשוב, 01/11/07 13:50

        הסירחון לא נובע ממאכלים כמו שהוא נובע מפיות של האנשים תהיה בן אדם מזה משנה לך
        ואם הפריע לך שהוא מסריח במקום לרכל קח אותו הצידה בלשון יפה ותסבירו לו ואז תגידו לו בשבילך שלא תרגיש לא בנוח ולא תבין מאיפה כל המבטים הללו שעפים עליך שתרגיש בנוח
        מזה משנה עדה תהיה בן אדם
        בן אדם-מה לך נרדם זה קשור לסליחות לא מדובר פה על עדות.

        הגב לתגובה זו

        • יחי המלך המשיח!!!

          מנדל קנומנסקי, 02/08/09 04:22

          הרבי מליובביץ אמר על התימנים שהם ''אריות התורה''!!!
          שמעתם???? ''אריות התורה''!!!!
          ואם הרבי אומר אז הרבי יודע!!!
          אין על התימנים עם קדוש...אחים יקרים!!!

          מנדל קנומנסקי.
          תלמיד ישיבת חבד ,צפת.
          יחי המלך המשיח!!!

          הגב לתגובה זו