• 163.

    שירות בצבא

    יוסי פנחסי, 04/08/07 12:04

    יש לשלול הטבות מכל
    אלה המתחמקים משירות בצהל באמתלות שווא.
    מי שאינו מסוגל לשרת
    מפיאת מחלה ילך לשירות
    לאומי חובה.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    החברה הישראלית מתפרקת לרסיסים בלי הצבא לא תהיה מדינה.

    ש.לוין, 01/08/07 16:43

    לכל המקטרים לכל המרכלים, לכל אלה המדברים כנגד הצבא בעצם דיבורם מחלישים את המדינה ומזעזעים את יסודותיה. מי הם החיילים? אלה הם אתה ואני והוא והיא , אם לא יהיו כאלה לא תהיה מדינה הערבים רק ממתינים לזה שכל הנוער לא יתגייס , הם יאכלו את כולכם ישרפו את בתיכם וישליכו את כולכם כמו כלבים ופגרים לים.
    כאן לא מדובר על בושה אדוני הרמטכ''ל !!! כאן מדובר בהרבה מעבר לכך, אבל עליה וקוץ בה .
    הציבור נקאה נפשו מהשחיתות השלטונית מחד, ועוד יותר ממה שקרה בצבא בעשור האחרון, ההפקרות בצבא בעיקר בדרג הפיקודי הגבוה היא שהביאה לכישלון הנוראי במלחמה האחרונה וחשפה מחדלים איומים. כל עוד הרמטכ''ל ושר הבטחון לא מסלקים לאלתר את כל הפשלונרים מהצבא הדימוי ישאר מאוד מאוד נמוך ויפגע מאוד בגיוס. לעומת זאת אם יפקידו את הבנים והבנות בידי מפקדים משכמם ומעלה ראויים הכל ישתנה וצהל יקבל את הכבוד הראוי לו ,בכל בית בישראל.
    קחו את זה לתשומת לבכם.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    גבי, אהוד וכל המושחתים, בואו תשקיעו אצלי את תיק המניות שלכם....

    פראייר במיל', 01/08/07 14:10

    כשאני מצהיר בראש כל חוצות שאני הולך לבזבז אותו....
    איזה אידיוט יתגייס לצבא במדינה שמכריזה בוקר ולילה שצריך להתקפל, לסגת, להחזיר שטחים שמתו עליהם טובי בנינו?
    בשביל מה אנחנו נלחמים? בשביל לברוח בסוף כמו שפנים בגלל איזה ר''מ שלא מצליח לגמור קדנציה ומנסה לעשות משהו מהפכני?
    את הכסף שלך לא תשים אצלי אבל אני צריך לתת לך את הילדים שלי כשאני יודע שאין לך שום מטרה ציונית מלבד הישגים פוליטיים אישיים וצבירת הון על גבם!?
    תשכח מזה!

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    אשכנזי - אתה חי בסרט!

    ניר, 01/08/07 13:24

    הפוליטקאים המושחתים שלנו איבדו את הבושה ואת הכבוד העצמי שלהם!

    הייתי מציע שלא תכנס לזה בכלל אבל אם כבר נכנסת אז דע לך ש'האזרח הקטן' מרגיש שההנהגה פשטה רגל, עושה רק לעצמה ולביתה, גונבת את הקופה הציבורית ואין לי צורך לתת מעצמי כלום - לא מספיק ששוחתים אותי במס? גם כן מס שנגנב ע''י המושחתים הללו!

    ניר

    הגב לתגובה זו

    • ניר ידידי אתה צודק !!!! אבל.........

      אש, 01/08/07 15:39

      לצערי המדינה הזו קיימת על אף המנהיגות הכושלת שלה במשך הרבה הרבה שנים.......המדינה הזו קיימת רק בזכות האזרחים הטובים שהולכים ןמטמעטים !!!!!! אין לנו אפשרות אחרת !!!!! חובה ללכת לצה''ל !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    ברק פוזל למנדטי שינוי (ל''ת)

    לא תמים, 01/08/07 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    אשכנזי,ה' יילחם לכם ואתם תחרישון ,קצת אמונה בקב''ה ,די לרדת על אנשים

    בני תשובה, 01/08/07 12:30

    שלא הופכים להיות עבדים שלך במפעל ששמו צה''ל ,מי שיכול שיתגייס ומי שלא-לא. הנח לישראל ואתה עשה את עבודתך כראוי -שהרי גם לך מחכה וועדת חקירה באיזשהו שלב בקריירה שלך,אל תחשוב שתתחמק מזה !

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    המדינה מנהיגיה ומפקדיה,אבדו את הבושה!!!אין בשביל מי ובשביל מה לרצות

    עיזר, 01/08/07 11:19

    לתרום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אשכנזי,המדינה איבדה את הדרך,את האידאולוגיה,אין הנהגה! את הבושה...

    ג'וי, 01/08/07 11:16

    צהל והמדינה אינם דואגים לחיילים, אתם מפקירים אותם כאילו היו כלי משחק ותו לא!!!איפה החיילים החטופים?איפה רון ארד?חטוף אחד כבר נחשב כמת!
    המדינה וצהל אבדו את היוקרה,המדינאים ומפקדי צהל אבדו את הבושה!!!אז מה אתה מתפלא???

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    מה הפלא? כשמשתמט נבחר לנשיא... (ל''ת)

    איש מילואים, 01/08/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    תשובה לאשכנזי

    שרה, 01/08/07 09:25

    המשתמטים איבדו את הבושה, כי גם בכנסת שלנו, המנהיגים מזמן מזמן איבדו את הבושה, הם נמצאים בכנסת רק לשם התלוש בסוף החודש, והוא אגב די שמן. הם בכלל לא משרתים את הציבור, רק אתמול ראינו את עליבותם, כל כך דאגו שמשהוא יתוקן בעורף , לאחר המלחמה האחרונה, והנה הם בכלל לא טרחו להגיע. מה אכפת להם, כסף יש להם די והותר לחופשות בפרובנס , בפרו, ובכל העולם. מה אכפת להם אם בארץ יש אנשים עניים שאין להם לחם לאכול, וחלק גדול מהם אגב יש להם בנים שמשרתים בצבא. זה לא מפריע לך אדון אשכנזי, המדינה הזו היא לא שוויץ, ואם יש צורך להתגייס לצבא, יש גם צורך לראות מנהיגים משכמם ומעלה, דוגמא לעם, יש צורך לאפשר לחיות בכבוד לכל משפחה שיש לה בן חייל. יש צורך שלכל מי שלא משרת, לא תהיה פרנסה, לא יהיו לימודים, לא תהיה משכנתא, וכן לא יהיה רשיון נהיגה, כי מי שלא טוב לצבא, שלא ינהג למשל על הכביש. תאמין לי אדון אשכנזי ברגע שתחוקק חוק כזה כ ו ל ם יתגייסו, וכמובן שתחוקק גם חוק לרווחת משפחותיהם של החיילים, וגם להם עצמם, שכשיצאו לחיים האזרחים, כל הדלתות יהיו פתוחות בפניהם ועם הרבה הרבה כבוד, כי זה מגיע להם בזכות.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לשרה

      ורד, 01/08/07 10:36

      המשתמטים משתמטים לא בגלל עליבות נבחרי העם שלנו, תאמיני לי שאפילו נבחרי העם לא מעניינים אותם. ההשתמטות היא לא תוצאה של השלטון המושחת, בדיוק כמו שהאדישות והבריונות בחברה הישראלית לא נוצרה ב ג ל ל שהשלטון הפך להיות מושחת. החברה הישראלית והשלטון נרקבו בד בבד, כחלק מרקבון כולל בחברה הישראלית. לא נראה לי שרה''מ המושחת גורם לצעירים להשתמט. אפילו רה''מ וחברי הכנסת לא מעניינים את המשתמטים, מה שמעניין את המשתמטים זה רק הם עצמם, התחת שלהם והזמן שיבזבזו בצבא במקום לעשות כסף. במקרה הטוב הם טורחים להתייפייף באמירות פציפיסטיות, כדי לתת איזה כיסוי אינטליגנטי ו-so called אידיאולוגי לסירוב שלהם לשרת ביהודה ושומרון, או לשרת בכלל.
      השלטון מושחת, נכון, אבל אי אפשר להאשים אותו בכל תחלואי החברה הישראלית, למשל, בזה שצעירים שולפים סכינים ומשחיתים רכוש, בזה שנהגים מצפצפים על החוק, בזה שישראלים מוציאים לנו שם רע בחו''ל, ובעוד דברים קטנים ומעצבנים שמאפיינים כאן ציבור גדול (ולא אפרט). בכל אלה אנחנו, ורק אנחנו, אשמים. גם בתופעת ההשתמטות.

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    לשר הבטחון ולרמטכ''ל

    אבי, 01/08/07 09:15

    ברק

    עד כמה שאני זוכר, דווקא בתקופת כהונתך הגיע חוסר הבושה שבהשתמטות לשיא.
    נדמה שבתקופת כהונתך כרמטכ''ל הגיע לשיא מספר בני ידוענים, פוליטיקאים ומקורבים שהשתמטו.

    אני זוכר את זה טוב ולא יכול לשכוח בגלל שאתה היית רמטכ''ל ואני הייתי חפ''ש פראייר שלא השתמט (והאמן שנסיבות כלכליות קשות הצדיקו השתמטות שלי מהשירות).

    אבל אתה ברק, אתה לא איש של 'הפרטים הקטנים', אתה חושב בגדול.
    אז הנה התוצאה... השתמטות נרחבת.

    הבעיה היא שהחיילים זולים מדיי עבורכם, במונחים כספיים. אם הייתם צריכים לשלם שכר מלא לכל חייל (לפחות שכר מינימום) כמות המשתמטים היתה פוחתת בהרבה.

    עכשיו אחרתם את הרכבת והפיתרון שנותר הוא:
    צבא קבע מקצועי בשכר מלא , שירות חובה של שנה וחצי בשכר מלא, וגיבוי מילואים לשעת חירום ומלחמה.

    כל פתרון אחר שינסה להחזיר את הגלגל לאחור, נדון מראש לכישלון.

    הגב לתגובה זו

    • הם זולים עבורם לא רק במונחים כספיים

      הילה, 01/08/07 09:43

      עיין ערך מלחמת לבנון השניה.
      שלחו אותם למות על כלום. לא התכוונו להחזיר הנעדרים ולא התכוונו לנצח את החיזבאללה.
      רק קלפי משחק בידי ממשלה חסרת מוסר.

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    עם מנהיגים כאהוד ברח ואהוד אין בושה

    צפצפ, 01/08/07 09:11

    אז אין היגיון בשירות בצבא.
    כאשר המפקדים קופצים מתפקיד לתפקיד ואינם מספיקים לתרום לתפקיד וכאשר התפקידים הבכירים משמשים כמקפצה לעולם העסקים או הפוליטיקה. כאשר התפקיד כולל לישכה, נהג ורכב, משכורת של 50 אלף שקל ובנסף מוניות אוויר על חשבון הציבור , אין אמון במנהיגים.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    כל הזמן תקפנו את החרדים ושכחנו כל השנים את הפרזיטים ...

    אור, 01/08/07 09:04

    החילוניים שביטלו את גיוסם בכל מיני סיבות עלובות וכל מיני סרבני גיוס ''מצפוניים''
    שחרדו לגורלם אבל לא של חבריהם.
    צריך לזכור שהמשתמטים בקרב הציבור החילוני הוא גדול יותר מהציבור החילוני .

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    האלוף שטרן עודד השתמטות בסרבנות לשרות נחל חרדי (ל''ת)

    הכל ברור שטרן, 01/08/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    רק בסדרת טילי זילזל על גוש-דן תבוא התפקחות (ל''ת)

    לפנות את יו''ש, 01/08/07 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    כל העם חזה עת פרשי המשטרה/צבא דרס אזרחים!!! (ל''ת)

    לא מתנחל בכלל!!, 01/08/07 08:38

    הגב לתגובה זו

    • איך יתביישו, איך ?

      ד''ר ארוין, 01/08/07 09:12

      במשך שנה שלימה לא הכינו את צהל למלחמה.
      אבל כן אימנו אותו לא להתבייש

      ללכת בשיירות אין ספור לעבר היישובים
      ולא להתבייש
      לעשות מצור על יישוב ישראלי פורח
      ולא להתבייש
      להקיף בשרשרת בית יהודי שמח
      ולא להתבייש
      להתנפל על חייל יהודי שמסרב לשתף פעולה עם משפחת שרון
      ולא להתבייש
      לפרוץ את הדלת עם צו ביד
      ולא להתבייש
      לשאול את האבא : אתה רוצה לצאת בעצמך או שנגרור אותך
      ולא להתבייש
      לגרור למשוך לקרוע ילדים בוכים מאימותיהם
      ולא להתבייש
      לזרוק משפחות שלמות וחצויות לאוטובוסים
      ולא להתבייש
      ללכת לספר בחבר'ה ובבית את מעשי הגבורה
      ולא להתבייש
      כעבור שנתיים לראות את האסון ואת תוצאותיו
      ועדיין לא להתבייש

      אז איך יתביישו, איך ?

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    מה יש להתבייש? כולם דואגים לכיס ולתחת שלהם? (ל''ת)

    לא מתבייש לומר, 01/08/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    פשיטת רגל של השמאל ב-''כיבוש'' וב-''שלום'' (ל''ת)

    תבוסתנות גורפת, 01/08/07 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    זה פשוט חלק מהדדרדרות של העם -

    הנהגה מושחתת, 01/08/07 08:33

    כאשר נשיא המדינה מואשם באונס
    שר האוצר מואשם בלקיחת כספים
    מעל ראש הממשלה מרחפת עננה שחורה
    כאשר נציגי הציבור משדרים כי מה שמעניין אותם זה הרווח האישי שלהם, עשיית כסף מהירה
    כאשר הכנסת מאפשרת לחרדים לא להתגייס בתואנות שונות ומשונות
    כאשר משתמטי גיוס הופכים לסלבריטאים, ששרים רצים להצטלם איתם כדוגמאת הרצוג + בר רפאלי
    כאשר חייל חובה מקבל משכורת צבאית שלא מספיקה לו לכלום בעוד המשתמט עובד ומרוויח כסף טוב


    אז כל זה מביא לכך שצעירים משתמטים מהצבא .

    הגב לתגובה זו

    • העם התדרר??? או הממשלה ששיגשה בשחיתות ?!!! (ל''ת)

      קרא לילד בשמו, 01/08/07 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    שאלה לאשכנזי, המדינה שלי? תוכיח!!! הצחקת את הנוער (ל''ת)

    לא מינה ולא, 01/08/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    למנות את בייניש שהב''ט וביילין רמטכ''ל (ל''ת)

    או אז תפנימו, 01/08/07 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לעבודה ולימודים לא מתקבלים

    טובלישם, 01/08/07 08:27

    אחרי 3 שנים לבן אדם קשה להשתלב בחברה! נקודה!

    אנשים שלא שירתו בצהל מסננים אותנו
    עושים לנו מבחנים ופסיכולוגיה בגרוש משפילים אותנו מחלקים לעצמם ולבניהם תפקידים בכירים. עוצרים כול דרך ללמוד וממצאים כול מני בוחנים כמו פסיכומטרי בגרות ושאר ירקות. אז למה לתרום למה להרגיש כאילו אתה מאותו עם למה?

    3 שנים אפשר להכשיר אנשים לעשות גם וגם, ללמוד ובמקביל לשרת לתרום, ולהיות תורם. רוצים חברה בריאה רוצים להקים בית רוצים להיות כמו כול ילד אחר בעולם רק ככה יהיה צבא חזק וחברה שתורמת ומאוחדת.

    לאלוף יש עבודה טובה, בעל פנסיה וזכויות. ומה לכול עובד ממוצע בארץ יש? רק חובות!

    אני לא חייב אם אתה לא חייב.
    אני לא מתבייש אם גם אתה לא!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    זמנים משתנים

    אני, 01/08/07 08:26

    צבא זה דבר הכרחי היום במדינת ישראל, יחד עם זאת זו מציאות מעוותת. צבא הורס אנשים והורס חיים. מעבר לאיום על החיים, בסיס הצייתנות הוא השפלת חיילים... מי השפוי שרוצה להיות בזה?
    שיהיה כמו ארה''ב, צבא מקצועי מתוך בחירה ושכר הולם, זה כבר צעד אחד קדימה.
    שיהיה כבר שלום... נמעס מהצבא ההורס כל איכות חיים.
    (כן אני יודע מה התגובות יגידו... מסכים איתכם..)

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    האמת חייבת להאמר 2 מדינות דה-פקטו ובלא קשר ביניהם (ל''ת)

    מחד המושחתים ו, 01/08/07 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    הצעת חוק מעולה

    פקק תנועה, 01/08/07 08:24

    לגייס אזרחים חסרי גיוס .והישתתפות במאמץ הלאומי .למישמר האזרחי ולמישטרה כאחד .עים תנאים מיוחדים .ניתן גם לתגמל בדרכים שונות. את אלו שהישתתפו במאמץ הלאומי .ואת אלו שמישתתפים במאמץ זה .

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הבושה לא תחזור

    אבי, 01/08/07 08:20

    פשוט משום שפעם היו אידיאלים לכולם והובן שסיכון חחיך הוא למען העם.
    כיום,כאשר יש לנו ראש ממשלה גנב ,שר בטחון שהיה בדיחה ומחליפו הנו גרוע לא פחות, שלא לדבר על שאר חברי הממשלה,ששלחו בלי בושה חיילים למוות במלחמת לבנון השניה כדי להשיג תמונה או הישג מפוקפק שיעזרו להם פוליטית,איני רוצה ואיני מעוניין למות עבור חלאות שכאלה.
    שאולמרט ישלח ראשית את ילדיו לצבא ואח''כ יבוא אלינו בדריות וטענות.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שיתגייסו אולו שזעקו ב-''רגישות ובנחישות'' (ל''ת)

    מגורש בידי,,,, 01/08/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    שיתביישו על הפקרת נכי צהל ועדת ברודט

    הפצוע, 01/08/07 08:16

    בימים אלו מתגבשים קיצוצים ופגיעה בנכה צהל
    אם מפקירים נכי צהל איך ילכו הבנים לצבא?
    איזה מסר המדינה נותנת
    ?
    והכל בשביל כסף כסף לצערי

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    צהל אינו צבא העם כי אם מריונטה בידי השמאל (ל''ת)

    ילדיי יתגייסו?, 01/08/07 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    רה''מ עבריין המכהן עם 7!!! תיקי פלילים כבדים (ל''ת)

    הוא הדוגמא, 01/08/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    נגמרו הפריירים בלבונון 2 שנפלו למען הירשזון ודומיו (ל''ת)

    ''יח' 159+3'', 01/08/07 08:11

    הגב לתגובה זו

    • אשכנזי- כשהבושה תחזור ללחיי קציני צבא הקבע בדימוס המקבלים פנסיות

      המטיף, 01/08/07 08:22

      כפולות ומשולשות, וללחיי נבחרי הציבור הגונבים, מטרידים ואונסים- אז תחזור אלינו עם דיבורים על בושה, לא למדת בגולני שהמפקד צריך להראות דוגמא אישית?

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    חיילים גירשו ילדים ממדינתם בלי בושה אני מתבייש בחילים (ל''ת)

    אלי, 01/08/07 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    לא להעסיק את מי שלא שירת בצבא

    מעסיק, 01/08/07 08:05

    אני קורא לכל המעסיקים בישראל לא להעסיק את מי שלא שירת בצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אין בושה כי למדנו מהמגרשים (ל''ת)

    אהוד, 01/08/07 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אולמרט רוצה צבא חזק!!!

    רונית, 01/08/07 07:58

    הביטוח הלאומי משלם רק עד גיל 18.
    חיילים המתגייסים אינם מקבלים מזונות.

    צריך לשנות את החוקים ולאפשר להם
    להתגייס.

    הצבא אינו מספק לחיליו מצרכים
    בסיסיים.

    במקום לצאת בהצהרות צריך להחליף
    את הפוליטיקאים

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    השמאל הקיצון בשלטון, המדינה ''שלו'' שהוא ישרת בצהל (ל''ת)

    מדינה לא שלי, 01/08/07 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    לא מוכן שילדי ילחמו אולמרט קצב רמון הירשנזון משפחת שרון ודומיהם.... (ל''ת)

    עדיף לעזוב ...!, 01/08/07 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    יש אמצעים נגדם. לא להעניק להם רשיון נהיגה. להחרים את האמננים והז

    משה בודק, 01/08/07 07:54

    והזמרים ועוד ועוד

    הגב לתגובה זו

    • משה ידידי- המפקד צריך להראות דוגמא אישית, ראה מיהם מנהיגינו, אתה

      המטיף, 01/08/07 08:24

      מצפה מהנוער שייהרג למענם?- ההשתמטות מהשירות רק מראה על שכל, ולא על טפשות, אם רוצים מוטיבציה להתגייס נא להראות דוגמא אישית.

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    ל122 :אם הייתי חושב כמוך ב73 ,היית היום זרעון במעמקי הים (ל''ת)

    עקבות הברזל, 01/08/07 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    תחפשו את הבושה בראשי המדינה ולא ההיפך,תתביישו לכם,להאשים סתם כך. (ל''ת)

    יוסי, 01/08/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    נער שלא רוצה להתגייס,עד שיתוקנו הליקויים

    איציק, 01/08/07 07:46

    אשכנזי היקר,\מאז ומעולם הייתי בדעה הזאת וראיתי אותה מיושמת אט אט ומחלחלת בחברה ואתם כולכם ראיתם את הכתובת על הקיר,ולא עשיתם דבר,במשפחתי כולם מורעלי צהל ומדינת ישראל,אך לצערי לא עוד בגללכם,ברק,חבריו,אתה וחבריך

    א-כנסת ישראל אינה יכולה להטיף לי מוסר לגבי כלום על פני כדור הארץ מפני שהיא מזמן לא מהווה מודל לעיצוב אישיותי כאזרח למופת,וקצרה היריעה מלפרט

    ב-צהל איבד מהמגע האנושי הבלתי מתפשר שלו לגונן על חייליו בכל מחיר,וקצרה היריעה מלהרחיב על כל ההפקרויות שצהל מפקיר את חייליו ויתרה מכך אינו מעוניין אף להכיר בהם והרשימה ארוכה כגלות,
    עד שהליקויים האלה שמשמשים מודל לחיקוי והערצה שלא צעיזו לבוא ולהטיף לנו שמי שמשתמט לא יזכה לזה ולא יזכה לזה אתם מדברים שטויות מהבטן ולא מהראש כי זה היום מעניין תסבתא האיומים שלכם,תעשו בדק בית טוב טוב ותמצאו שהאזרח לא אשם כלל,אלא האשמה היא שלכם לאורך כל הדרך לא השכלתם רק דירדרתם ועכשיו באים בטענות לנוער אחרי לא עוד.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    עדיף להתבייש מלהיות ברווז במטווח (ל''ת)

    י, 01/08/07 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אם הבנים של רוה''מ משתמטים אז מה הפלא? (ל''ת)

    אלינור ריגבי, 01/08/07 07:34

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    נשיא וראש הממשללה לא בדיוק שרתו אקטיבית (ל''ת)

    פרס לא היה בצבא, 01/08/07 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    צעירים מבינים שחיי חיילים שווה גרושים

    יהודה, 01/08/07 07:24

    מהירים את האויב לפני פעולה יוצאת לדרך, נמנעים מסיכולים מהאויר כדי לצמצם הרג אזרחים ובכך מסכנים חיילים, והכי גרוע - את המחבלים שעצרו חיילנו אנו משחררים ןמחמשים.

    חייו של חייל צה''ל אינו שווה ולא כלום. אולי תשנו את המציאות הזו, ואז תוכלו לצפות ליותר מוטיבציה?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    זה מאז שבג''צ קבע שאסור למעסיק לשאול על השירות הצבאי וזכויות למשתמטי

    מולי, 01/08/07 07:22

    פשוט החוק תמך במשתמטים; קיצבת יוצאי צבא ניתנה גם למשפחות שבהן אחד מכל העשרה שירת; אח''כ גם לערבים.
    פעם בפשטות העסקה בשירות הציבורי הייתה פתוחה רק למסיימי שירות.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מי שמשתמט מצה''ל בפרופיל 21 לשלול לו את רישיון הנהיגה עד גיל 35

    אם הוא לא, 01/08/07 07:18

    ינהג בכבישי המדינה ולא יסכן אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • ואולי להיפך?

      מיקי, 01/08/07 08:08

      הייתי אומר שמי דווקא כן שירת בצבא הוכיח שיש לו בעיות בשפיות, הרבה פחות שפוי מלהשתמט. (ע''ע ''מלכוד 22'')
      וגם אם נכנסת לצבא שפוי, שלוש שנים של טמטום צבאי ינקו אותך מכל שפיות שהיא.

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    במקרה גם

    ניב המגניב, 01/08/07 07:00

    ראש ממשלה השתמת גם ילדיו גם
    עדיפ לא ללכת לצבא
    עדיפ להיות ח כ מושחט עם קומבינות על משלם המיסים
    זה מה שמעריכים כיום

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מי הטמבל לההרג בשביל שאולמרט ישחק ב ''ראש ממשלה'' (ל''ת)

    בובות סמרטוטים?, 01/08/07 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כאשר ההנהגה נהנתנית ומושחתת - הבושה נעלמה (ל''ת)

    יקי, 01/08/07 06:51

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אני רס''ן - משתמט גאה !

    יוסף, 01/08/07 06:35

    גבי , רחמי עליך, אתה כנראה באמת
    לא מבין. ננסה בפשטות. צר לי שאילו
    הם פני הדברים.

    למען הגילוי הנאות :
    אבי, פליט, לחם ב-48, אני לחמתי
    ב-לבנון (ה-I). שנינו תרמנו עוד שנים
    רבות של מילואים, בדרג הלוחם.

    בתהליך איטי ומדורג העם משנה את
    פניו. לא עוד הקולקטיב, לא עוד
    המדינה, אלא ''אני, ואני, ואני'' .

    אין סיבה אחת, וכל אחד ימצא את
    זו אשר הכי מדברת אליו. אותה סיבה
    מיידית המרגיעה את מצפונו שלו.

    מתחת לפני השטח, על פני שנים
    רבות, חל תהליך פיחות מתמשך.
    אני מעריך שהוא החל ב-73,
    עת השילטון (שהשתמט מוועדת
    אגרנט), הוכיח שהוא אינו ראוי לעם.

    המלחמה ב-82, הראתה לנו הלוחמים
    כי אנו בסך הכל פיונים ושערך חיינו
    זול להחריד.

    ובין מלחמה למלחמה, פיחות
    מתמשך. מערכת שאינה יודעת
    להחזיר, לאוו דווקא כסף, אלא
    שירותים. מערכת שהפכה ללא
    שיוויונית, שבה אם אינך מקורב,
    אתה ''אפר ועפר''.

    המסר חילחל לדור ההורים, וממנו
    באיטיות לדור ההמשך. קם דור
    חדש ''אשר לא ידע את יוסף'' ,
    שלדידו המדינה היא דבר מובן מאליו.
    הדור הזה אינו חש כל סכנה וגם לא
    כל בושה.

    נקודת המפנה שלי, אישית (כאמור
    לכל אחד הנקודה שלו) הייתה פרשת
    פרשת מדחאת יוסוף בקבר יוסף.
    פתאום נפל לי האסימון שהערכים
    עליהם גודלתי אינם אותם ערכים.
    ומה היה קורה אם ההיתי אני שוכב
    שם מדמם למוות ?

    יתרה מזאת, המאבק של אבי לזכויות
    בסיסיות, עתה משהוא זקן וחולה,
    מותירה טעם של ''עדיף לדאוג לעצמי''.

    גבי - זה גדול עליך :-( זו משימה
    לאומית, למשך דור ויותר. יש לשנות
    את כל מסגרת החינוך, יש להשיב
    לדור ההורים את האמון במדינה, על
    מנת שבבית יקבלו הילדים מסרים
    תואמים לאילו של מערכת החינוך.

    לצערי, המערכת השילטונית, זו
    האמורה לטפל בבעיה, היא חלק
    מהבעיה, ולא חלק מפתרונה.

    אין לי פתרונות :-(

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מה קרה שדווקא עכשיו מתנהל מסע נרחב נגד ההשתמטות?התופעה קיימת שנים.

    המשתמטים בע''מ, 01/08/07 06:32

    מה רוצה ברק לכסות ולהעלים מעיניי הציבור במהלך הרועש הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ברק והרמטכ''ל איבדו את הבושה

    יוסי, 01/08/07 06:29

    האם ראש הממשלה ברק , גייס חרדים? האם כחבר כנסת, פעל למיגור חוק טל?
    למה חרדי לומד בחינם , ואני חייל בצבא הגנה , מגרד כסף לאוניברסיטה?
    למה אני משלם למדינה בכל דרך אפשרית , מיסים , מילואים ועוד? והחרדי רק נהנה מטוב המדינה.?
    למה לשרת בצבא , שמפקיר אותך? אין מספיק ציוד, שכפצים וכו'. ואם לא מתת בקרבות חסרי שחר , בטח תמות ממחלה. ניסויים על חיילים ? להזריק לחיילים חומרים מסוכנים , ללא ידיעתם, ואז להתנער מהם???
    הצבא שלנו , והמנהיגים המושחתים, איבדו לא רק את הבושה , אלא גם צלם אנוש. שיתביישו להם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    תיקון טעות - נבחרי הציבור איבדו את הבושה לא העם

    נוסטרדאמוס, 01/08/07 06:25

    לפני שאתה יוצא נגד המשתמטים (ולא שאני דוגל בזה) תסתכל על רמת המוסר והאמינות שמקרינים לציבור נבחרי העם. אין מה לבוא בטענות אלינו כאשר אלה היושבים בכנסת איבדו כבר מזמן את הבושה. מי שדורש מהעם טוב שידרוש מעצמו. לא שאני אומר שאתה לא אמין ואין לך בושה אבל אתה חדש ועוד לא התקלקלת מספיק. אבל תפנה לבוסים שלך שיתחילו להראות דוגמה יותר חיובית לדרך ארץ והתנהגות ואז תוכל לדבר עלינו. עד אז תן לנו להשתמט ולהישאר מאושרים ולא למלא אחר הוראות של מי שנגדם תלויים לא תיק אחד במשטרה על ''חוסר בושה''. תבדקו קודם כל אצלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הפוגרום באנשי בגוש קטיף מונע מבבות @לא מתנחלים@ לשרת בצהל (ל''ת)

    צו פיוס?הצחקתם, 01/08/07 06:24

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ומי אשם?

    חייל ותיק, 01/08/07 06:23

    צה''ל עצמו מחלק פטורים לכל מבקש.
    צה''ל צריך לבדוק כיצד הוא עצמו תורם להשתמטות הסיטונית משירות.
    יש לחוקק חוק שירות לאומי: מי שאינו יכול לשרת בצה''ל או במג''ב, יואיל בטובו לשרת בבתי-חולים, בטיפול בסיעודיים, בהדרכת נוער בעיירות פיתוח, בעבודה למען הציבור באזורי- ספר כמו שדרות, וכו' וכו'.
    וזה נוגע לכל האזרחים, גם לחרדים וגם לערבים שכל כך דואגים לזכויות שלהם עד ששכחו שיש גם אי אלה חובות כלפי אלה שמשרתים אותם עצמם ומשלמים מיסים במקומם.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    להחזיר את הנורמה שמי שלא שרת, לא יוכל לקבל עבודה!

    לא כל אפליה, 01/08/07 06:22

    לא כל אפליה היא פסולה!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אם אולמרט ושותפיו אינם מתבישים,מי מהמשתמטים שיתבייש

    בוזגלו, 01/08/07 06:22

    ראשי המדינה נותנים את הטון בהתנהגות שאר העם,אם הנשיא יוצא
    ללא עונש על מעשיו המושפלים שאר פושעי המין לא ירגישו שום בושה,כי
    רמת ההגינות ירדה וכן הסטנדרטים
    של הגינות ויושר.זה היתחיל משרון וילדיו והימשיך בחוסר ההגינות של ראש הממשלה שגירשו תושבים והרסו את ביתם.אני אם הייתי בגיל היתגייסות הייתי מעדיף ללכת לכלא
    מאשר להקריב את חיי כדי שראשי המדינה יבזבזו אותם בקלות...

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ההרגשה הפרטית שלי, שהפיקוד אבד את

    חנן וייס,סא''ל מ, 01/08/07 06:18

    ההרגשה הפרטית שלי, שהפיקוד אבד את
    הבושה ואת השליטה.

    במקרה מבין גדול בניהול ופיקוד, אבל גם יודע לסנן את אינפורצית הטוקבקסטים המצוינים,

    אילו גם אתה היית יודע לקרא, עם ובין השורות, גם אתה היית מבין.

    הפטר מיועצי האחיתופל , יועצי ההסתדרות, שלך.

    לא קבע לשעבר

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    פסיקות העליון נוהל שכן+''ג'נין ג'נין'' שישרתו הם בצהל (ל''ת)

    ושהשמאל ילך, 01/08/07 06:18

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אינני מתנחל ומי שגירש ובפראות שיתגייס בגאון (ל''ת)

    שרון ימ''ש הוא, 01/08/07 06:13

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    טעות , הצבא איבד את הבושה !

    ישמעאל, 01/08/07 06:03

    כשצבא הופך ליותר ויותר פוליטי ופחות מקצועי , איזו מוטיבציה אתם רוצים שתהיה לדור הצעיר שרואה זאת ? כשהשמאל מצד אחד , טוען כל הזמן שצהל הוא צבא כטבש ומדכא ומצד שני הימין טוען שצהל משמש כשוט נגד המתנחלים , איזו סיבה יש לשאוף לגיוס מיטב הנוער ?

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חלם עליך ישראל חלק - ב'

    יעקב, 01/08/07 05:37

    ....... המשך לחלק א' - למי שיש אפשרות לא להתגייס, שישאר בבית, אך עליו לדעת שיש לכך מחיר פוליטי, ואם אסד רוצה את הגולן תמורת שלום, שיסכים, כי זה המחיר של לא להתגייס ! ואם נסוגים מחברון, או אריאל, שישתוק כי זה המחיר. מאידך אם הממשלה רוצה להעצים את אחוז המתגייסים, יש להעניק לו הטבות, לפני השרות, בזמן השרות ולאחריו, ומאידך לגרום ההיפך למשתמטים. די להתחיל בדבר מאוד פשוט, כמו :- אינך יכל להיות נבחר ציבור, אם לא שרתת בצבא, לא ח''כ, לא שר לא ראש עיר, ולא רב ראשי. ואינך יכל לעבוד במשרד ציבורי אם לא שרתת כנ''ל. ושרות הוא שרת מלא !!! ובלי קלון, לא בית סוהר, ולא בטיך, חייל מהגיוס עד השיחרור. כשנגיע ליום ההוא, ללישכת גיוס אחת לא תספיק, ואולי נצטרך לישכת גיוס אזרחית, שם יתגייסו הדתיים, הערבים , ההומואים הלסביות וכל ההולכים על שניים, שמכל טעם אינם יכולים להיות קרביים,- ושם הם יהפכו שוטרים, מורים , מדריכים, פלוגות עבודה לבניית מקלטים ושמירת תקינותם , כוחות עזר לבתי החולים, ובתי הסוהר, וביום ההוא כשכל איש ואישה בישראל ישרתו את מדינתם ביושר, נחזיר לעם , את כל הנכסים הלאומיים שביבי וקודמיו מכרו לכל המרבה במחיר, כי כשאני יצאתי להילחם, הגנתי על מדינתי, היום דורשים דורשים משישה מליון אזרחים, להתגייס ולמות בשביל מדינה השייכת לעשרים משפחות, שתלכנה כולן כפרה על הבוהן של הבן שלי !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    קציני צה''ל והפוליטיקאים - איבדו הבושה עוד לפני הנוער!! (ל''ת)

    לוקחים דוגמא!, 01/08/07 05:28

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אשכנזי מנוע לספר מדוע איבדו הצעירים בושה...

    שרפשטיין, 01/08/07 05:07

    זה נורא פשוט להבין..
    כשהבוגרים לא מתביישים להשתמט, אין לצעירים ממי להתבייש..
    הנה נבחרים החכי''ם לשבת ולעבוד.. אבל הם שמים פס.. מעטים מהם תמצא מתייצבים לוועדות, גם בבנין לא תמצאם בנקל.. והמשכורת היפה רצה יפה..
    שמא תאמר הממשלה.. גם שם המצב דומה.. מינו שם שרים בלי הכרה... ורק תן להם לטוס לנסוע ולאכול טוב.. ולהנות מהכבוד.. והכול על חשבוננו..
    שמא תאמר נמצא דוגמא אצל שופטינו..? הם לא ימהרו לספק לך..
    וגרוע יותר.. שם תמצא שיש להם זמן.. הרבה זמן.. עינוי דין הוא עינוי כשמו כן הוא.. אבל הם בכלל יהירים.. הם לא רואים את זה כך.. ועובדות מדברות בעד עצמן..
    נסה אתה החלש לבקש סעד מפני חזק ודורסן, ולא פעם תושלך משם בבוז, ועוד תשלם כך ששוב לא תגיע להטרידם..
    ואלה רק דוגמאות מוכרות..
    ואם ברשויות השלטון אצל המבוגרים יש השתמטות המשמשת דוגמא שלילית, מה תלינו על הצעירים שהפנימו שככה זה עובד כאן..
    חבל ומדאיג, במיוחד כשרואים שלמעלה לא מבינים או משתמטים מלהבין את הסיבות לאבדן הבושה...

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    Sorry but

    mk, 01/08/07 03:57

    I served 3 years in the early 90's and when I finished my time in the military I was sick to my stomach from the experience. The IDF is corrupted and puts the lives of his soldiers at risk. What Israel needs is a professional army like in the US, the draft doesn't work anymore.
    I now live in the US and feel I wasted 3 years that I could have used for college and self development in the IDF
    m

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    למה לשרת ?

    י. דרומפלטור, 01/08/07 03:57

    האם טוב למות בעד שפרס איציק ואולמרט, שהשתמטו יחד עם בניהם, יחיו בנעימים ?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אם אין בושה לשחיתות על חשבון המיסים

    ראובן, 01/08/07 03:48

    והעניים בארץ, אם אין בושה למנהיגים לחיות חיי ראווה על חשבון העם אז אין בושה בהשתמטות!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הבטשה היא לשרת תמדינה, הנהגה מושחתת (ל''ת)

    משתמט גאה, 01/08/07 03:40

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ומב עם העריקים לבית אולמרט? (ל''ת)

    טלביה, 01/08/07 03:15

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    the post-zionism did it to them

    zioni, 01/08/07 03:00

    and this is only the beginning - it will grow and grow

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הרמטכ''ל: בלה בלה בלה בלה (ל''ת)

    מרקס, 01/08/07 02:51

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לצאת על נפשי

    פרופיל 21, 01/08/07 02:47

    לא להיתגייס ללכת לקב''ן להוציא 21
    ולחיות חיים יפים וטובים.

    הגב לתגובה זו

    • לחיות חיים יפים עם החמאס בשלטון.אין צבא אין מדינה. (ל''ת)

      הגיון קר, 01/08/07 04:40

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    המושחתים רוצים בשר תותחים וברווזים במטווח בזמן שהם מתעשרים. (ל''ת)

    משתמט גאה, 01/08/07 02:46

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    Tahat shmey yam Tel Aviv

    Shlomo Artzi, 01/08/07 02:26

    Tahat shmey yam a tihon
    Al hof a yam a mezuaam shel Tel Aviv
    A Yarkon a metunaf nishpah
    la yam ve la rosh
    Ve Buzaglo a merusha zoeek li pitoum
    Mavet la Aravim

    Axshav yesh Ramtkal gam Sfaradi
    Hazi Am kvar shar Yavan
    Ba gouf sheli zmarmoret
    Em lo mi sheli
    Mi oiev ve mi yadid

    Kama ze ole lanou
    Kama ze ole lanou

    Axshav yesh et a zman le Maariv
    Ani oeed Ha poel Tel Aviv
    Ba gouf sheli zmarmoret
    ou lo eiti
    Moshe Sinay Sfaradi

    Mi oiev ve mi yadid

    Kama ze ole lanou
    Kama ze ole lanou

    Tahat shmey yam a Kibush
    Aravi axshav ehnis sakin
    le Natasha Eichman a miskena

    Ba gouf sheli zmarmoret
    Ei lo natnna li
    Mi meragel Russi ve mi yadid

    Ei afilu lamda Yeddish
    lemaani
    Ve nidkera bi yedey Aravi
    Ba gouf sheli zmarmoret
    Ei karaa li Jid

    Mi oiev ve mi yadid

    Kama ze ole lanou
    Kama ze ole lanou

    Ma ze hashuv eim ou Muslemi Nozri or Yeudi
    she le kulam parzouf mizrahi
    ba gouf sheli zmaroret
    ze lo ani
    mi ba mahane sheli
    ve mi negdi


    Kama ze ole lanou
    Kama ze ole Lanou


    Axshav yesh Ramatkal gam Sfaradi
    Hazi Am kvar shar Yavan
    Ba gouf sheli zmarmoret
    Kulam Sfaradim

    Mi oiev ve mi Yadid

    Kama ze ole lanou
    Kama ze ole Lanou

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    המשתמטים איבדו את הבושה

    מוני, 01/08/07 02:09

    וטוב שכך

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שמאלמרט שותק בענין ההשתמטויות!

    דמר94, 01/08/07 02:04

    זה משום שהוא...בעד! אל תשכחו מי אשתו, בתו, והיכן גרים ילדיו!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הצבא עם אבטלה סמויה בין אנשי הקבע והלא קרביים. משתמטים יזיקו

    אי אפשר לגייס, 01/08/07 02:02

    כל מי שלא רוצה להתגייס לא יתרום לצבא. הצבא מלא באבטלה סמויה בין אנשי הקבע והלא קרביים וכל מתגייס חוזר ואומר שיש אנשים בקבע שמקבלים משכורת ולא עושים כלום..
    קודם טפלו בארגון הצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שהמדיחנה תפסיק להזניח פצועי מלחמות ולוחמים

    אחד, 01/08/07 02:00

    איך לא תהיה השתמטות אם אלו נתפסים כפראיירים, מסכנים כשהמדינה רק מחפשת איך לדרוך עליהם ולצמצם להם תקציבים. שהפקידים יילכו להלחם.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שצה''ל יקח עובדים זרים

    ויחפש אותי, 01/08/07 01:48

    אם צה''ל צריך חיילים,שיקח את העובדים הזרים שעבדו בארץ ב 15 שנה האחרונות.והפכו את כל העשירים
    לעשירים הרבה יותר.
    זו כבר לא מדינה שאני מוכן לסכן את חיי בשבילה,ואני מצטער על השירות
    הצבאי שלי.
    אין לי שום עניין למות בשביל דירת הפאר של ברק,או בשביל הפנסיה של אשכנזי.
    או בשביל מאות המושחתים שבצמרת המדינה.שחילקו את כל ההון ל19 משפחות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      משתמט גאה, 01/08/07 03:48

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    גלגל''ץ מקדמת אמנים שהשתמטו. כדאי שתעשה בדק בית אשכנזי (ל''ת)

    תומר, 01/08/07 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אהוד אתה מוזמן להשקיע אצלי את כל הכסף שלך....

    פראייר, 01/08/07 01:26

    כשאני מצהיר בראש כל חוצות שאני הולך לבזבז אותו....
    איזה אידיוט יתגייס לצבא במדינה שמכריזה בוקר ולילה שצריך להתקפל, לסגת, להחזיר שטחים שמתו עליהם טובי בנינו?
    בשביל מה אנחנו נלחמים? בשביל לברוח בסוף כמו שפנים בגלל איזה ר''מ שלא מצליח לגמור קדנציה ומנסה לעשות משהו מהפכני?
    את הכסף שלך לא תשים אצלי אבל אני צריך לתת לך את הילדים שלי כשאני יודע שאין לך שום מטרה ציונית מלבד הישגים פוליטיים אישיים וצבירת הון על גבם!?
    תשכח מזה!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    Hevrey Leitzim

    Shlomo Artzi, 01/08/07 01:24

    Axshav yesh Ramatkal gam Sfaradi
    Hazi am kvar shar Yavan
    Ba gouf sheli zmarmoret
    Kulam shezoufim

    Mi oiev ve mi yadid

    Kama ze ole lanou
    Kama ze ole lanonu

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ראש הממשלה ונשיא המדינה...

    יהודי פשוט, 01/08/07 01:24

    על מה מדבר הרמטכ''ל ?
    ראש הממשלה (וגם ילדיו), ונשיא המדינה בכבודם ובמעצמם לא שירתו בצה''ל.
    חוץ מזה, כשמלמדים ''נכבא'' במקום מולדת... מה הם רוצים ?
    הפוליטיקאים והקצינים הבכירים מושחתים ומסואבים.
    הממשלה משחררת מאות אלפי חרדים מהשירות הצבאי.
    בגלי צה''ל משמיעים זמרים משתמטים.
    שיעשו לי טובה, כל הפוליטיקאים המושחתים ובראשם ראש הממשלה והנשיא. יותר טוב שישתקו.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אני משטמט כי אני לא ישמור על שמאלנים בתל אביב (ל''ת)

    גע, 01/08/07 01:14

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שני הבנים של ראש הממשלה משתמטים. (ל''ת)

    למה אשכנזי שותק, 01/08/07 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הדג מסריח מראש (ל''ת)

    אופיר, 01/08/07 01:04

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הצביעות בהתגלמותה

    התעייפנו מכם, 01/08/07 00:57

    על כמה אלפי חילונים משתמטים (רובם דפוקים בשכל במידה זו או אחרת כך שלצה''ל לא היה להם שימוש ממילא) יש עשרות אלפי חרדים משתמטים באישורה של הממשלה שברק חבר בה ואשכנזי מלחס את אחוריה. כך שכל הדברת של שניהם היא שקר וצביעות של פוליטיקאים קטנים ומאוסים שמנסים לשחק את צ'רצ'יל.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מי שאיבד את הבושה הם הפוליטיקאים

    גילי, 01/08/07 00:48

    המסבסדים בכספנו את לימודיהם (והשתמטותם) של החרדים; מול
    חוסר הבושה שלהם כל חייל ירגיש
    פראייר.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    התנהלות המדינה מעודדת השתמטות

    סטודנט, 01/08/07 00:48

    אני מאוד מכבד את רב-אלוף אשכנזי, אך מילותיו ריקות מתוכן. תראו מנמצא בכנסת ובממשלה? הם עושים במדינה כבשלהם ומנצלים את הצבא לאינטרסים הצרים שלהם. מה הפלא שלא כולם ששים לשרת?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תקון טעות''החיילים לא צריכים להיות פראיירים'',''במקום להרגיש פראיירים'' (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/08/07 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    צבא ששולט על עם אחר . נראה לך ????????? (ל''ת)

    כגכ, 01/08/07 00:45

    הגב לתגובה זו

    • העם האחר זה אנרכיסטים שאיבדו קשר ליהדות ולארץ היחידה של העם שלהם? (ל''ת)

      שנבין, 01/08/07 02:08

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי שאיבד את הבושה הם הפוליטיקאים

    גילי, 01/08/07 00:45

    המסבסדים בכספנו את לימודיהם (והשתמטותם) של החרדים; מול
    חוסר הבושה שלהם כל חייל ירגיש
    פראייר.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולי זה לא משתמטים . אולי גידלנו כאן דורות של חולי נפש

    שד, 01/08/07 00:44

    כל הזמן מלחמה ופחד !!

    הגב לתגובה זו

    • אני כלכך מסכים איתך

      קנאק, 01/08/07 03:12

      וכל התרבות זבל והחיים בג'אנק עמוק עמוק ולאף אחד לא אכפת זה הרי ''נוח ככה''

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שיורידו 20 אחוז מס הכנסה - זה יהיה תמריץ !! (ל''ת)

    ש', 01/08/07 00:43

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כאילו ואולמרט יש לו בושה במשהו. (ל''ת)

    דג, 01/08/07 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חיילי וקציני מילואים מרגישים פראיירים , לא בגלל המשתמטים,

    איש, 01/08/07 00:42

    אלא בגלל שהצבא עצמו מזלזל בהם , רודה בהם , ודורך עליהם. הבנת ?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בוז למשתמטי כוכב נולד. (ל''ת)

    זהבה יוספי, 01/08/07 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    IDF

    Yisruel G Weiss, 01/08/07 00:31

    Ho no

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל משתמט מסיבות בריאות/סמים

    פרון, 01/08/07 00:27

    לפסול לו את רישיון הנהיגה ואז נראה כמה ישחקו אותה חולין ומסוממים

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    איזה השתמטות ? בס''הכ מיישמים את הלימודים על הנכבה . (ל''ת)

    אחמדוביץ, 01/08/07 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    למה לתת את חיי החד פעמים לשר ביטחון דביל? (ל''ת)

    רועי, 01/08/07 00:26

    הגב לתגובה זו

    • כי מאות אלפי יהודים מסרו את נפשם על הגנת חירותם אלפי שנים (ל''ת)

      זה למה, 01/08/07 02:09

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ילדים בני 18 הם לא חיילים או בובות של ממשלה חסרת כל ערך לחיי אדם (ל''ת)

    יעלה, 01/08/07 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל מי שמשתמט לא נשכח בעזה (ל''ת)

    גולנציק, 01/08/07 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הצבא מרוצה מההשתמטות

    קורא ותיק, 01/08/07 00:19

    עובדה פשוטה יש עודף כח אדם.
    לצבא אין מה לעשות עם כ''כ הרבה מתגייסים.
    אז בפני התיקשורת הם מגנים.
    אבל בחדרי חדרים הם מודים לאלוהים על כל מתגייס שמשתמט.
    ובהיתנהלות שלהם כלפי חיילים ומילואימניקים הם מועדדים השתמטות.

    הגב לתגובה זו

    • משתמטים גם אלה שהם רוצים בצבא (ל''ת)

      התל אביבים, 01/08/07 01:30

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לבקש תוספת תקציב כשלמליוני אנשים אין כסף

    יפה, 01/08/07 00:15

    לחינוך לבריאות וכו' זו לא בושה ?
    אם זו לא בושה גם להתגייס לצבא שבע ומלא שומנים אין בושה .

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למשתמטים היו מורים מצויינים - מנהיגי ישראל . הצבאיים והאזרחיים

    דוד, 01/08/07 00:12

    אז תראו לנו קודם שלכם יש מעט בושה . לאט לאט נלך בעקבותיכם .
    כרגע המצב הוא כמו שביבי הטביע והעם הפנים - כל איש לנפשו .

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    דוקא בארוע של ''חיילי'' גל''צ ששלוש שנים בונים קריירה על חשבוננו?!

    עמנואל, 01/08/07 00:06

    כבר אני מעדיף את המשתמטים!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המדינה אשמה בתופעת המשתמטים

    אדי, 31/07/07 23:53

    החברה הישראלית חולה .החולי הזה נובע מהפערים ההולכים ומתרחבים בין שכבות האוכלסיה השונים. האוכלסיה החלשה במדינה אשר כוללת ,זקנים, גימלאים ,אמהות חד הוריות ומשפחות מרובות ילדים הם הם הנפגעים העיקריים מאחר והמדינה שוחקת את הקיצבאות שלהם ופוגעת בזכות שלהם להתקיים בכבוד. צה''ל הוא צבא העם וילדי ונכדי הנפגעים שמתגיסים לצה''ל אין להם את המוטיבציה שהייתה לאותם מתגייסים מלפני 20ו-30שנים . המדינה היא היא האשמה בתופעת המשתמטים מצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ראויים להיות גיבורים? כן!!! אבל הם לא!!!

    NY, 31/07/07 23:51

    במקום לחבק את המילואימיניקים הצבא יורק בפניהם. לג'ובניקים ביחידות המילואים הלוחמות יש נשקים קצרים, אפודים מדוגמים, נעליים...... המילואימיניקים שמגיעים צריכים להסחב עם נשק ארוך, נעליים לא מתאימות, אפודים מפורקים, ציוד לראיית לילה שבור, מחסור בציוד קשר....
    פעם היה לי קיטבק מוכן ומדוגם כולל נשק קצר ומאופס עבורי. היום הציוד נשתה, הנשק התארך, ומי יכול לנסוע עם נשק על ג'יפ עמוס ועוד לצפות שהוא יהיה נגיש בשעת הצורך, בלי להרוג אף אחד מהצוות לפני שמצליחים להשתמש בו?!!! מדינת חלם!!!
    אז תגידו לי ברק ואשכנזי, במציאות הזאת שהצבא והפוליטיקאים יורקים על המילואימניקים, מי הגיבור ומי הפראייר?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יש פה כדור שלג הולך וגדל של חבר'ה שרואים השתמטות מסביב ולא רוצים (ל''ת)

    להישאר הפריירים, 31/07/07 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שמדינת ישראל

    חייל לשעבר, 31/07/07 23:44

    תחזיר את הבושה קודם כול ללחייה שלה,ואז תדרוש מאזרחיה את חובתם.
    המדינה כיום לא מקיימת את חובותיה מול האוכלוסיות הכי פרודוקטיביות במדינה,אלה שעדיין מחזיקים אותה על רגליה.
    ידאג קודם כול כבוד הרמטכל (אותו אני מכבד ),לדברים הבאים לפני שילין על השתמטות:

    1.מפקדים ראויים לחיילים ולא חומר אנושי בינוני ומטה,לנהוג בקצינים ומפקדים שמנצלים את שררתם לרעה,לרבות הטרדות מיניות,ביד קשה ואגרופי ברזל.

    2.לספק לחיילים את הציוד הדרוש להם ,ללא חסכון בעניין זה

    3.לנהוג בחיילים בכבוד שמגיע להם ,חיילים הם לא ''רכוש'' של אף אחד,ובטח לא של הצבא.

    4.לתת הטבות לקרביים ולחיילים בכלל לאחר שחרורם,לחייל משוחרר מגיע זכות ראשונים במעונות באוניברסיטה,למשל..

    5. הצבא צריך להתייחס לחייליו הפצועים בשטח בחרדת קודש,הצבא והמדינה חייבים לשלם את חובם לאלו שנפלו,נפצעו והוטל בהם מום,ולמשפחתם,במלואו!!! ולא לנטוש אותם!

    מדינה צריכה לדאוג לאזרחיה בכדי שאלה ימלאו את חובותיהם ברצון וללא משוא פנים.

    מדינה צריכה לספק לאזרחיה הגנה כנגד אויביה מפנים ומחוץ.

    מדינה צריכה לדאוג לחינוך,השכלה ותעסוקה ראויה לאזרחיה.

    ניהול המדינה צריך להעשות בידי אנשים מקצועיים וראויים.

    מדינה צריכה למגר את הפשע ולהשאירו בביבים.

    מדינה צריכה להיות כזו שאזרחיה ירצו למלא את חובותיהם מולה מתוך ידיעה שזו ממלאת את חובותיה כלפיהם!!!!!!
    וכיום רוב אזרחיה הטובים במדינה מרגישים נבגדים ומורמרים..ורק מחפשים את הדרך אל מעבר לים!!

    מי אתם שתלינו ושתקטרגו על השתמטות?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    המשך חוק טל ומימון לאברכים = הכנסת יורקת למי שמשרת בפרצוף (ל''ת)

    למי נלין, 31/07/07 23:36

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון - נכון (ל''ת)

      כל מלה בסלע, 01/08/07 01:37

      הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב.

      Melina Perez, 01/08/07 08:12

      כבר הרבה זמן שבכנסת ובממשלה משתינים על העם הזה בקשת ויורקים בפרצופו.
      והעם? העם אומר שזה גשם.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    חבל על הפטפוטים- לעלות מס הכנסה ולתת נקודות זיכוי למשרתים לכל החיים (ל''ת)

    רעיון, 31/07/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מרינה מקסימיליאן בלומין

    משתמט, 31/07/07 23:23

    איזה סיבה, איזה סיבה בעולם, מונעת ממך לעשות צבא...

    חרם על כוכב נולד, לא איכפת לי כמה את מוכשרת, אני בגילך הובלתי טנקים בבוץ, גם את יכולה לתרום - להקה צבאית או אלוהים יודע מה, אבל את יורקת לנו בפרצוף.

    בושה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בושה !! תבטיח לכל אחד מהם דירה

    הצחקתני, 31/07/07 23:21

    אחרי השיחרור או חצי דירה ,
    ואני מבטיח לך באופן אישי !!
    אני הולך להתגייס מחדש !

    אבל שהם יודעים ושומעים שמה שהם יקבלו זה לפרנס את שרי אריסון במשך 30 שנה.
    אין להם שום בושה להשתמט ..
    אם לכם אין.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בושה למתגיסים לשרות הכיבוש. (ל''ת)

    שרי, 31/07/07 23:18

    הגב לתגובה זו

    • מקוה שבקרוב הקאסמים יגיעו לרחוב שלך ברעננה, יבחושית. (ל''ת)

      טל, 01/08/07 02:11

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מי שאיבד את הבושה זה הצבא

    יאיר ח., 31/07/07 23:18

    מי שאיבד את הבושה זה הצבא, או ליתר דיוק, מחלקת נפקדים ועריקים בצבא.

    אותי מכריחים לעשות מילואים כי יודעים שאני ''ילד טוב''. רק 3% מהאוכלוסיה עושה יותר מ-10 ימי מילואים.

    איפה כולם?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה מה שהמדינה צריכה לעשות כדי לעצור את תופעת ההשתמטות

    א, 31/07/07 23:18

    לשלול לתמיד כל זכאות למשכנתא לא משנה לאיזה רכישה.
    לא לאפשר להוציא רישיון נהיגה
    לא לאפשר לימודים באוניברסיטה
    לא לתת להם את האפשרות לצאת מהארץ
    לבודד אותם חברתית
    לכתוב במסמכים האישיים ובכל מקום שהם ילכו אליו שיהיה כתוב במחשבים שהוא לא שירת בצבא

    הגב לתגובה זו

    • הטפילים הם אלילי הנוער ובראשם אביב גפן

      Surfers Logic, 01/08/07 03:49

      חוקים, תקנות, סנקציות ועונשים לא
      יגרמו לעלוקות וקרציות להתבייש
      באופיים.

      הרצון לשרת, תחושת החובה שלא
      לוותר על הזכות לשרת מעוצבים ע''י
      הורים, מורים, מפקדים ומנהיגים
      המקיימים ערכים ולא רק מטיפים.

      תעשו רשימה של האישים המעורבים
      באירועים המסמלים את זניחת
      הערכים החשובים ביותר לחברה
      לויאלית ותגלו כי ''המהוללים''
      שגבורתם, יושרתם, כשרונם
      מיוחצנים ע''י עצמם בסייענות
      התקשורת הם, וקודם כל הם,
      שוברי הסמלים ההופכים אותנו
      לעם והם יותר מכל אחד אחר
      בראש רשימת מנפצי הערכים
      שבזכותם היינו חברה חזקה.

      יתירה מכך, ''מוכשרים כביכול'' אלה
      מעורבים ואחראים לדחיקה אל מחוץ
      למרכז ההשפעה על הווייתנו של
      אנשים מצויינים שעסקנות ותכמנות
      אינה הצד החזק שלהם...

      מעניין...
      במה אהוד ברק יותר גיבור מתת אלוף
      אביגדור קהלני?
      כמה מבני הארץ חרפו את נפשם
      להגנתה בהולכם לאור מורשת
      אביגדור קהלני ומה תרומתם של
      הפודלים של פרס ''והחברים'' של ברק
      לחוסנה של החברה הישראלית?

      מה עשה שר החוץ של ברק חוץ
      מלהציע את חצי חראם א' שאריף
      לערפאת לעומת תרומתו של תת אלוף אפי איתם לחינוך דורות של
      לוחמים שחרפו ומחרפים נפשם
      למען כל אזרחי מדינת ישראל?

      מעניין, מי קבע והחליט שצ.ה.ל. יהיה
      חזק יותר וחכם יותר אם אביגדור
      קהלני ואפי איתם לא יקודמו ויאלצו
      לפרוש מצ.ה.ל. ?

      מי עיוות את הערך אחריות לאסונות
      צאלים? להפקרת מדחת יוסוף לדמם
      למוות בשדה הקרב? לאי מתן גיבוי
      לשוטרים שלחמו באספסוף מוסת
      ומתלהם באירועי אוקטבר? להעסקת
      שותפו של ערפאת כיועץ לישראל, אדם
      שהעליל אשמת רצח על אלוף פיקוד, אדם ששיקר לאלוף מאיר זורע שחקר
      את המקרה?

      מי גזר ''מעצר בית'' על האלוף אורי
      אור רק משום שהעיז כהרגלו לדבר
      אמת ?

      מי נוהג איפה ואיפה ?
      מי לא מפסיק לנגח ולהשמיץ את
      ראש הממשלה שאישר במאה הקודמת
      לחסל את חאלד משאל?

      מי מצניע את חלקו של האחראי הישיר
      על ביצוע החיסול שנכשל?

      מי קבע שהחברה הישראלית היא
      שפוטה של מקבלי החלטות חסרי אחריות המקבעים את עצמם לכסאותיהם ודואגים להרחיק
      את אוהבי העם והארץ ממוקדי ההשפעה?

      מי אמור להוות דוגמה למשתמטים?
      אהוד אולמרט ובניו?
      האלוף אהוד ברק שיחד עם האלוף
      מצנע לא קיימו את הנחיית שר הבטחון
      יצחק רבין ז''ל לשבור את העצמות
      למחוללי האיתיפאדה הראשונה ובכך
      גזרו עלינו את כל הנובע ממחדל זה?
      הרמטכ''ל שברח מלבנון והאיר שם
      תשתית ששימשה את החיזבאללה
      להתעצם וליזום את מלחמת לבנון
      השנייה?
      המפקד העליון שלא הכניס את כל צ.ה.ל כדי לחלץ את מדחת יוסוף ז''ל?
      אביב גפן?
      ז'אקו רוזנברג?
      שחקני כדורגל שאין להם זמן
      בשביל ''השטויות האלה'' כמו
      שרות חובה?
      משה קצב?
      חיים רמון?
      אריה דרעי?

      שכחת לציין שדווקא הציבור הרחב
      נענש ברשימת הגזירות שאתה מונה
      כי העלוקות מופקדות על הנפקת
      האישורים שאתה מציע לשלול מהם עצמם.

      מינה צמח בדקה פעם את התפלגות המשתמטים על פי המיקום בו הם מוצצים את דם הציבור, מה אחוז המשתמטים במשרד הפנים, ברשות הדואר, במשרד הרווחה ובכל מוסד
      המקיים מתקציב המדינה וכספי העברה.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    גבי אשכנזי חבל, אתה נכנס לשפוט במשחק פוליטי שאינך יכול להשפיע בו

    Metziuty, 31/07/07 23:18

    אינך יכול לפטר את רוה''ם המושחת, שטובת עצמו חשובה לו יותר מטובת עמו.

    אינל יכול להשפיע על פוליטיקת קדימה והשמאלנים, שתמציתה היא גירוש יהודים מהבתים במקומ מללחם באויבום האמיתיים... הערבים.

    אינך יכול לסלק את בג''צ מעל גבם של החיילים, כאשר הם מאשמים ע''י השמאלנים באי מידתיות, ראה מה קרה לסרן ר שהואשם ע''י המדיה, ואביו היה צריך לקחת עו''ד כדי להצילו מידם.

    אינך שולט על תקציב הביטחון, והמילואימניקים לא מבוטחים, מה גם שכאשר הם חוזרים מהשירות לעבודתם הם מפוטרים.

    אינך שולט על רמון שבזמן שהתחילה מלחמה, הוא מצא זמן להכניס את לשונו לתוך גרונה של חיילת, ולאות תודה הוא מונה למשנה לרוה''ם. ולא על חלוץ שקנה ומכר מניות ביום המלחמה הראשון.

    אינך שולט על שר הביטחון החדש, שהיה מוכר בציבור כמפקיר חיילים... (מדחת יוסף, צאלים, ואנשי צד''ל המסכנים) ונמלט באמצע הלילה בראש הצבא מפני כמה לוחמי החיזבאללה.

    אינך שולט על מצב שנשיא אונס את מזכירותיו וכל החכ''ים ומערכת המשפט במדינה לא עשו מאומה כדי למחוק את הבושה.

    גבי אתה אדם מהימן, אבל אינך יכול להפריד את חוסר בושת החיילים, מחוסר בושת המנהיגים. מי ששולח את החיילים לקרב בלתי מאומנים עם ציוד של עניים, ומשתמש בהם ככסת''ח אינו משדר אמינות רק הפקרת חיי החילים...
    הצבא הוא צבא העם ומושפע ממה שעושים המנהיגים, ועל זה אין לך שליטה.

    לא יתכן שרוה''ם לאחר 3 ימי לחימה, יכריז ניצחנו עכשיו אנחנו עוברים לשלב הבא כינוס המתנחלים לתוך המדינה... איזו צורה יש לצבא, ואיזה יכולת השפעה יש לך.

    גבי אשכנזי, הצעה...
    עד שלא יהיה לך יכולת לתת גב לחילים, אל תטיף להם מוסר, תחזיק פרופיל נמוך עד שתהיה לך יכולת לשלוט במצב.
    תשאיר את הצביעות לאילו שדרדרו במדינה את המצב.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אל תדאגו, בקרוב איש המוסר הזה יהיה אסיר בהאג על פשעים נגד האנושות (ל''ת)

    לא נזיל דימעה, 31/07/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כשאין גיבוי למפקד לוחם זו התוצאה-אם לא הבנת מר אשכנזי (ל''ת)

    קולגה שלך, 31/07/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כשאבא שלי יסדר לי להיות כתב צבאי, כמו אבא של אולמרט (ל''ת)

    אז גם אני אשרת!, 31/07/07 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צבא שלא העמיד לדין קצין מודיעין בחה''א שסיכל פעילות מבצעית נגד

    דרור, 31/07/07 23:17

    מתרות טרור, ממניעים פוליטיים בוגדניים - איבד את הבושה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צבא שהתאמן שנה לגרש יהודים - איבד את הבושה. (ל''ת)

    דרור, 31/07/07 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חלוץ ןפרץ נטשו את ערכי הגיבוי רעות ואחוות הלוחמים!!! (ל''ת)

    לא נשכח, 31/07/07 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הפקרת מפקדים לוחמים בלבנון 2 היא סיבת ההשתמטות-אם לא הבנת אשכנזי (ל''ת)

    תתבייש, 31/07/07 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רמטכ''ל נכבד

    נח, 31/07/07 23:12

    גם אני לא הייתי משתמט לו הייתי יכול לעשות את שירות החובה שלי ,בתחנת הרדיו גלי צה''ל ועוד לקבל פרסים.אבל לרוץ בחולות,בין אויבים ללא מזון כראוי ,ובצורה מספקת בלי מגנון מספיק של גופי.אעדיף כנראה להשתמט.
    ועם הבושה ללחיים,תתחיל במטוטה ממך, אצל הנשיא ה 8 ,דרך חברי הכנסת,הרב הראשי האשכנזי מצגר וכו`, וכו`.ועד שתגיע אלי יעברו כמה שנים ואז גם אני אלביש את הבושה ללחיי!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אומנם אני שירתתי שירות מלא אבל

    אייל כהן, 31/07/07 23:10

    אם הייתי שוב צריך לעמוד באותה נקודה שלפני גיוס אין לי ספק שלא הייתי משרת בצבא שהפך לכלי גירוש של יהודים.
    זה מלבד תחושת הפראיריות של כל מי שכן עושה צבא ומילואים - כל בני התפנוקים המקומבנים מצליחים להשתחרר וללכת ללמוד או לטייל ולהתחיל את החיים מוקדם בעוד המעמסה נופלת על אחרים.
    פלא שכבר אין בושה להשתמט? בשביל מה להתגייס? לעשות את העבודה של עוד ''מקומבן'' או אולי לסכן את החיים כדי לתפוס רוצחים\מחבלים שהממשלה המושחתת הזאת תשחרר עוד מעט ממילא. וגם אם הרגת מחבל... אין שום בטחון שלא תמצא את עצמך על ספסל הנאשמים מול הפרקליטים של ''שלום עכשיו'' נטול סיוע מהמדינה.
    שמישהו יגיע לי למה להתגייס...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נו מה יהיה

    קובי, 31/07/07 23:08

    אני קורא את התגובות ומצקצק בלשון, מה אני היחידי ששונא מיליטרזים, לא שמח לגרש אנשים מביתם, בוודאי וובוודאי שנגד שחיתות, אבל יודע שמה לעשות אנחנו חייבים להגן על המדינה שבנינו כאן בזעת אפינו ועל דמם של 6 מיליונים של יהודים ?. גם אם לא מוצאת חן בעייני החלטה זאת או אחרת של הממשלה או התנהגותו של פוליטקאי זה או אחר, פשוט אי אפשר לשבור את הכלים ולא משחקים...
    לא מוצא חן בעיינכם צאו תפגינו, תתפקדו למפלגות , תכתבו טורים בעיתון , אבל הכל במסגרת החברה ולא להוציא את עצמך ממנה.
    הסולידריות באה מתוך העם ולא מושתת עליו מלמעלה (למרות שאין ספק שמנהיגות טובה יותר היתה מקלה על העניין) ואין מקום ראוי יותר מאשר צבא הגנה לישראל ליישם את הסולדיריות הזאת
    יום טוב לכולם

    הגב לתגובה זו

    • ל 34 קובי תל אביב

      נח, 01/08/07 09:18

      התשובה ל ''נו מה יהיה''.
      אנחנו ניקח דוגמא מצאצאי רבין,נחיה בישראל אבל נגור בוושינגטון.
      מתי תבין קובי .אנחנו צריכים להילחם במסגרת החוק,נגד כוח שנמצא מעל החוק.אתה באמת כל כך נאיבי שאתה רואה סכוי כלשהוא בהתנצחות הזאת?????

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא היחיד אבל כנראה לא הרוב. אני איתך ומודאגת מאוד!!!! (ל''ת)

      גילי, 01/08/07 10:22

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אשכנזי מחזיר לנו את הביטחון...

    יוני יצחק, 31/07/07 23:05

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=97876

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אי אפשר להכריח אף אחד לעשות צבא מי שלא רוצה ימצא דרך לברוח זו מציאו (ל''ת)

    אייל, 31/07/07 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני יכול להמליץ לך על פסיכולוג טוב

    בנימין, 31/07/07 23:00

    הוא יודע לטפל במשברים כמו אלו שעוברים עליך עכשיו. זה מה זה מבאס להתעורר מהתרדמת ולגלות שחוץ ממך ועוד כמה מטומטמים אוכלי חרב כולם עזבו ונשארת מה שה בודד. סתם ככה עוד המלצונת קטנה תפסיק לקרוא להשמטות תופעה משלב מסויים זה פסה. כשתפנים את הממדים ותבין שזה מצב ולא תופעה הנחיתה תהיה הרבה יותר רכה כשתפסיק לרחף. מה שכן אולי תיקח את ברק איתך טיפול קבוצתי יכול לשפר את כושר וסיכויי ההתמודדות. מי יודע בסוף ימליצו לך עוד על השתמטות כתרפייה ואתה מה זה תהנה ותמליץ לפציינטים אחרים אצלכם במחלקה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פראייר מי שמתגייס לצה''ל כנסו.

    גילי, 31/07/07 22:59

    חייל משוחרר אחרי 3 שנים רואה ערבים חרדים וסתם שמאלנים שלא התגייסו, כבר עם עבודה טובה כסף והשכלה והמשוחררים נזרקים לכלבים או לחברות כ''א בשכר רעב.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה עם דליה איציק, אולמרט ופרס-משתמטים מפורסמים

    הוא תמים, 31/07/07 22:59

    הוא אנכרוניסט. אשכנזי לא יודע באיזה עידן הוא חי? המשתמטים המפורסמים הם יו''ר הכנסת ששיקרה שהיא דתיה והצהירה, אולמרט שהוריד פרופיל והשתחרר מהצה''ל כדי יעני להתנדב לעתון במחנה ולהיות קרוב לתקשורת, ופרס שישב בבית במלחמת השחרור.
    אז על מה הרמטכ''כל מדבר?

    הגב לתגובה זו

    • הוא ברח לאמריקה.

      עזניה, 01/08/07 04:01

      נרשם שם לאיזה קולג' זניח וחזר בתום המלחמה.
      גם את מלחמת לבנון האחרונה הוא ''בילה'' בחו''ל על חשבון משלם המיסים, כאילו לאסוף כספים.
      יש לו עצבים מאד חלשים.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לצבא שגירש משפחות יהודיות והפך אותם לפליטים אני לא מתגייס (ל''ת)

    בני, 31/07/07 22:52

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש!

      נדב, 31/07/07 23:39

      אז שיבואו כל הערבים מהישובים שלידנו ומהארצות השכנות לנו ויהרגו אותך ויאנסו את אישתך ויאכלו את ילדיך לארוחת צהוריים. למה? כי אם לא נתגייס לא יהיה מי שישמור עליכם. זה לא סותר את זה שלעולם לא נבצע פקודת פינוי ישובים.

      הגב לתגובה זו

    • מי שלימד חיילים לפרוץ אלי הביתה ...

      דני, 31/07/07 23:58

      בנחישות ובאכזריות
      לגרור
      לגרש
      לזרוק
      להרוס
      ולהחריב
      בלי להתחשב
      בלי להיות בן אדם
      בלי בושה, טיפת בושה

      הרסתם להם את הלב
      עקרתם להם את הנשמה
      איך תבקשו מהם עכשיו להתחיל להתבייש ? מה הם יו יו ?

      את כל זה אמרו לכם קודם, אבל אתם ברוב שחצנותכם לא רציתם לשמוע,
      איך לא התביישתם, איך

      הגב לתגובה זו

      • שהם ייתבישו

        טל, 01/08/07 00:56

        צודק

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    דבר עם אריאל אולמרט קודם ואביו המנוול (ל''ת)

    עמוס, 31/07/07 22:50

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט בעצמו לא עשה מילואים כמעט מעולם, אבא סידר לו להיות ח''כ

      דרור, 31/07/07 22:54

      מגיל 29, ככה שהרבה מילואים אפילו ככתב צבאי או משפטן הוא לא עשה בצה''ל וכשביקשו משפחות שיעזור להן עם נעדרים הוא לקח מהן דמי סיוע של 10 אלף דולר, בהיותו חבר כנסת.. שנבין עם מי יש פה עסק.

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה היית מכיר את אהוד כמו שאריאל מכיר גם את היית פוחד להתגייס (ל''ת)

      ובצדק, 31/07/07 23:32

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    משרד החינוך מעסיק מורים אנרכיסטים שהשותלו לחנך לסרוב גיוס ולא שירתו

    תבדקו ותראו, 31/07/07 22:49

    הרבה מאד ממי שמסרבים גיוס הולכים ולומדים הוראה כדי להשתלט על מערכת החינוך, המטרה שלהם לחנך לשנאת הציונות והמדינה, ואיש לא שם כקריטריון את שירותם בצה''ל או שירות לאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא תחזירו את הביטוח במלחמה הבאה אני לא בא

    קצין במילואים, 31/07/07 22:46

    ביטלתם את הביטוח לאנשי מילואים כלומר לא רק שאני מסכן את חיי אלא שאם יקרה לי משהו אין מי שידאג למשפחתי אז יאללה לכו חפשו אני בבית
    על עצמי אני יודע להגן נראה מה יעשו המשתמטים והפציפיסטים

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מר אשכנזי, אני מציע לך להתחיל עם הילדים של אולמרט, מה אתה חושב?? (ל''ת)

    מאיר, 31/07/07 22:45

    הגב לתגובה זו

    • להתגייס? שניים אפילו לא באו מחו''ל להצביע לאבא שלהם (ל''ת)

      אומר דרשני, 31/07/07 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה היה די צפוי שחלק מהכתומים יבגדו ברגע האמת

    אלכס מהכרמל, 31/07/07 22:44

    אתם כנראה לא מבינים מה זה בכלל מדינה דמוקרטית. במדינת חוק דמוקרטית אתה מציית לחוק ומשרת בצבא גם אם זה לא הכי מתאים לך. אני הלכתי לשמור על התנחלויות הזויות וסיכנתי את חיי למרות שמדובר במשהו שמנוגד לגמרי להשקפת עולמי. וכך גם רבים מחבריי אנשי המרכז השפוי. אבל אתם, בדיוק כמו סרבני השמאל העלובים, חושבים שהמדינה היא רק של אבא שלכם. אז זהו שלא. היא של כולם. ואם אתם לא מתכוונים לציית לחוק מצידי תלכו לאלף עזאזל. נסתדר גם בלעדיכם. יש כאן מספיק אזרחים הגונים, אשכנזים, מזרחים, רוסים ודרוזים שימשיכו לשאת את הלפיד.

    הגב לתגובה זו

    • במדינה דמוקרטית לא מגרשים אזרחים מבתיהם

      יואב, 31/07/07 23:01

      גירוש של קהילות שלמות, של אנשים שלא פשעו, הוא פשע נגד האנושות.

      אתם תתנו את הדין בבתי משפט, כחוק.

      המוסר קודם לכל. גם הגרצנים צייתו לחוק. מי ששם את החוק קודם למוסר הוא אדם מסוכן.

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      חילוני, 31/07/07 23:14

      המדינה לא של כולם היא רק של ה'

      הגב לתגובה זו

    • טוב אז אני לא מבין

      סופר דמוקראטיה, 31/07/07 23:54

      וזה לא נראה לך, אז אתה תשרת ותעשה מה שאתה מבין ואני מה שאני מבין, זאת הדמוקראטיה בעיני, ונכון כמו שגרשתם אותי מהבית אתם יכולים לבוא ולשים אותי בבית הסוהר, אבל אתם לא יכולים להכריח אותי להיות חיל מועיל כמו שכנראה הייתי לו הייתם משאירים את הורי בבית שגדלתי בו.

      הגב לתגובה זו

    • 23. גם החילונים לא מתגייסים. אנחנו לא פרייארים

      11% משתחררים, 01/08/07 01:35

      אתה חולם בלילה שאנחנו החילונים נתגייס. חלומות נעימים.
      גם הכתומים לא צריכים להתגייס כל עוד לא עושים סדר בצבא.
      החילונים לא יהיו פרייארים של כולם.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    איפה הילדים של אולמרט משרתים?

    גדי, 31/07/07 22:41

    לפני שהרמטכ''ל (שאני מעריך) רוצה לגייס אותנו שיגייס את הילדים של אולמרט. אח''כ שיבוא בטענות למשתמטים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ובל נשכח את החרדים

    רועי, 31/07/07 22:35

    שאולי בכלל כדאי להתחיל מהם.

    יש לי הרגשה שהדיון הזה כולו הוא ספין תקשורתי, שנועד להרחיק את תשומת הלב מבעיית החרדים. לחץ נוסף על החילוניים שנמצאים ממילא במיצוי מוחלט של הכוחות לא יועיל, וכולנו יודעים את זה.

    ואני אומר את זה בתור אחד ששירת ומשרת הרבה מעבר לנדרש.

    הגב לתגובה זו

    • יש לי בישבילך חידוש

      חרדי, 01/08/07 00:16

      אם אתה לא שמעת אז תשמע היום יצא עצומה של חילי הנח''ל החרדי (מעל אלף חילים) על זה שאין להם גדוד מילואים אז בבקשה תתן קצת כבוד לחרדים

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מספיק שגרשתם אותי מהבית אתם עוד רוצים שאעזור לכם לא לתת לי לחזור (ל''ת)

    נווה דקלים לשעב, 31/07/07 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תגידו את זה לחברה מ שייטת-13

    אילן, 31/07/07 22:32

    שעדיין רצים אחרי קצין תגמולים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא ממליץ להתגייס לצה''ל

    mafan, 31/07/07 22:29

    מיותר וטיפשי להילחם ולהרוג או למות עבור ''המולדת''.
    תפסיקו לדאוג למדינה.
    תדאגו לאזרחים.

    הגב לתגובה זו

    • ומי, לדעתך, יגן עליך ועל האזרחים? (ל''ת)

      קיפוד, 31/07/07 22:48

      הגב לתגובה זו

      • ראש הממשלה אומלטה אמר ש:...

        אליהו שמש, 01/08/07 02:25

        ''...על הציבור לקחת אחריות לביטחונו...'' במילים אחרות: אנחנו נמשיך לא לעשות כלום!

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    תבוא בטענות לקב''נים שלך (ל''ת)

    דוב הקוטב, 31/07/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה להתגייס לצבא שמגרש יהודים מביתם ?

    אמיר, 31/07/07 22:17

    אני לא מתבייש אני גאה לא לשרת בצה''ל!!!!

    אתם צבא הגנה לפלסטין צריכים להתבייש שגירשתם יהודים מביתם ללא סיבה !!!!

    אמיר

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הפסדתם אותנו

    אלי, 31/07/07 22:17

    אני מדבר כאדם שבעברו הוגדר כדתי לאומי, אדם שהיה גאה לשרת בצבא, לעשות מילואים עשרות שנים גם בהתנדבות. ושהיה בטוח שכל בניו ישרתו בצבא.
    אותי הפסדתם, את בני הפסדתם. בני לא ישרתו בצבא הגירוש.
    לפני שנתים הכריז הרמטכלום חלוץ, כי המשימה המרכזית של הצבא היא גירוש היהודים מגוש קטיף, מרגע זה, הצבא שלכם אינן הצבא שלי, בני לא ישרתו בצבא פוליטי, בצבא שהוא בעצם מלציה חמושה של משטר מושחת, שמטרתו לגרש יהודים מבתיהם ולגרום לחילול עשרות בתי כנסת.
    לצבא העלוב שלכם, שמזמן שכח לנצח את האויב האמיתי, תגיסו את הבנים הצפונבונים שלכם, ממני ומבני תשכחו.
    אה, הצפנובונים כבר שנים לא מתגיסים, בעיה, הייתם צריכים לחשוב על זה מראש.
    להתראות, בצבא היהודי החדש.
    כשהצבא יחזור להילחם בערבים, כשהצבא יחזור לגוש קטיף, יכפר על פשעו ויבנה מחדש את הישובים שהוא הרס, יחזרו גם בני לשרת בצבא.

    הגב לתגובה זו

    • אז הפתרון זה להקים יחידות חמושות להגנת יהודי יהודה ושומרון

      אקס טריטוריה?, 31/07/07 22:52

      יש להקים יחידות חמושות להגנת חיי יהודים בין אם זה מפורענות בגליל של אינתיפדת התנועה האיסלמית הפלג הצפוני שהיא מארגנת לנו בקרוב, בין אם זה תושבי שדרות שיירו חזרה קאסמים ומרגמות, ובין אם זה ביהודה ושומרון נגד כוחות גירוש יהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    תסכימו איתי

    יעקב, 31/07/07 22:16

    שאשכנזי הוא נקודת האור היחידה בכל הזוהמה שמסביב.
    עשה עלי רושם של אדם רציני שלא מברבר שטויות כמו קודמו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הגיע הזמן לחשיבה אחרת.

    צח, 31/07/07 22:15

    השטויות שאהוד ברק אומר, הרי מי מאמין לו בכלל?מר ברק,הזקנה במסדרון בבי''ח נהריה עדיין ממתינה לעזרתך...זוכר? בטח שלא...
    העולם השתנה,ואנו איתו.הדור היום הוא שונה,והגוורדיה הישנה''ברק,אשכנזי,הם פשוט לא תופסים את זה.כאשר המדינה ''דופקת'' את אזרחיה,כאשר אולמרט אומר שהאזרחים צריכים לדאוג לביטחונם..מר אולמרט?אתה איבדת את שפיותך ככל הנראה.בתכלס:עם התקציב הבטחוני הגדול של ישראל,יש להפוך את צה''ל לצבא במודל האמריקאי.וזה אומר צבא שכיר.צבא שהוא קריירה בפני עצמו.זו הדרך ההגיונית היחידה לשמר את צהל ,ולהפסיק כבר את השקר הזה של חובה למדינה.ומה המדינה חייבת לנו?כלום?די,זה לא עובד יותר.אי אפשר יותר לרמות יהודים ככה.והגיע הזמן שמישהו שם למעלה יבין זאת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      קורא ותיק, 01/08/07 00:22

      תכלס צבא מקצועי יותר טוב לנו.
      ''צבא העם'' הוא באמת מושג שאבד עליו הכלח

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף משהו נורמלי (ל''ת)

      אני, 01/08/07 02:34

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    === צה''ל איבד את הבושה ! ===

    יואב, 31/07/07 22:13

    כשגירשתם אלפי גברים נשים וטף והרסתם את בתיהם לא היתה לכם בושה?

    כשהפסדתם במלחמת ההתנתקות-התכנסות שנוצרה רק בגלל הגירוש (כך ע''פ גרשון הכהן ימ''ש ואלופים אחרים) לא היתה לכם בושה?

    אתם אלה שצריכים להתבייש!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טקס הענקת פקסים ??? (ל''ת)

    WTF, 31/07/07 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גם הרמטכ''ל הקודם איש המניות הוא בושה

    יורם, 31/07/07 22:12

    וגם הנשיא הוא בושה ובכלל היום כל אחד בישראל מאוהב בתחת שלו ומצפה שהאחרים יאכלו צנון-מתה הציונות!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם המדינה ונבחריה איבדו את הבושה

    שי, 31/07/07 22:11

    אז מי אנחנו שנתבייש???

    הגב לתגובה זו

    • צריך להחליף את המנהיגות אבל

      קיפוד, 31/07/07 22:50

      כל אחד זורק את האחריות על השכם של השני.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מתיחסים לנפגעי הלם קרב מקרב המילואימניקים מלבנון 2 כמו לכלבים

    שהצבא יבדוק, 31/07/07 22:10

    אז בשביל מה להשקיע אם זה היחס של הצבא ובעיקר קציני הקישור למילואימניקים שהתיצבו כמו שעון לקרב לקו בהלם קרב וזרקו אותם לכלבים .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בני חוזר אחרי 3 שבועות של פעילות מבצעית

    אם של חייל, 31/07/07 22:10

    בעזה ומתרעם בראותו עשרות בני גילו מתרווחים להם בבתי קפה ובתורים לקולנוע.

    יש לצ'פר את החיילים הקרביים במענקים ובמשכורות נכבדים ולמשתמטים - ניוק!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. לחיילים מגיע חנוך גבוה חינם ועוד הטבות

      קיפוד, 31/07/07 22:53

      למשתמטים לא מגיע שום דבר. הם כמו גיס חמישי.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת יש לנייקם בגדול

      ג'קי, 31/07/07 23:13

      ניבזות זו מילת המעטה של המישתמטים משירות חובה ומילואים לצבאינו האילעי.

      אני הייתי שם את תמונותיהם בתיקשורת עים שמותיהם וכתובתם.

      נותן להם להזיע כשהיו רוצים משהוא מיכל מישרד ממשלתי.

      בסוף התור לכל דבר.

      אפסים תרתי משמה.

      אני מתבייש בכם כולל באחי שמישתמת משירות המילואים.

      הגב לתגובה זו

    • הבן שלך צבוע מסריח אם לא מפריע לו שחבריו הפעילו קשרים ונהיו ג'ובניק (ל''ת)

      את סתם שקרנית, 31/07/07 23:19

      הגב לתגובה זו

    • כאשר אני שרתתי בצה''ל....

      קצין מיל., 01/08/07 04:10

      שנה וחצי בחולות סיני עם חופשה של פעם בחודש. הייתי פושט את מדי כדי שאימי המסכנה תוכל לכבסם ומסתובב בדיזינגוף בבגדים אזרחיים. ומי הפראיירים במדים שהסתובבו עם החתיכות ? כל הג'ובניקים הנהגים והטבחים של הקריה תה''ש וסרפנד.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא לתת להם רישיון נהיגה ,לא לקבל אותם

    אלעד, 31/07/07 22:09

    לעבודות ממשלתיות....ועל גחונם הם יזחלו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הם איבדו את הבושה ומצביעים ליכוד (ל''ת)

    עובדה, 31/07/07 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''אם לא משלמים לא משרתים''

    שלו, 31/07/07 22:08

    הגיע הזמן לשלם לחיילים עבור שלוש שנות שירות
    במדינה בא ראשי ממשלה מתעשרים,נציגי ציבור גונבים,צריך ןחייב לשלם שכר לאלו שבוחרים לשרת(כמו בכל צבא מערבי)
    ''אם לא משלמים לא משרתים''

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חובה להחזיר את החוקים שבוטלו בתחילת שנות ה90

    איסטרטג, 31/07/07 22:06

    היה פעם חוק שמשתמטים לא יקבלו רשיון נהיגה ולא יקבלו כל עזרה ממשלתיתבמשכנתאות או כל עבודה הקשורה במשרדים ממשלתיים.
    אז בא יוסי שריד וביטל חוקים אלו בשם ''חופש הפרט'',איזה מין חופש פרט זה??חופש פרט להשתמט??
    החזירו חוקים אלו ואני מבטיח שההשתמטות תיפסק!!!

    הגב לתגובה זו

    • די בכר עם הרטוריקה המיליטריסטית..

      דווקא שירת, 31/07/07 22:22

      אפילו לפושעים מותר להוציא רישיון,ניראה לך הגיוני לפסול אדם שבחינת אופיו לא יכל לשרת לפי הבחנת צה''ל עצמו בעוד לאותו פושע מותר??
      תפסיקו להקצין..

      הגב לתגובה זו

      • מי שלא מסוגל להיות

        מרקוס אלבק, 31/07/07 22:42

        אפילו נהג בצה''ל אין סיבה שיהיה מסוגל להיות נהג באזרחות
        מי שלא הפסיד כסף כששירת בצבא שלא יהיה זכאי לעזרה כספית מהמדינה
        מי שלא מעוניין לשרת את המדינה שלא יבוא אח''כ ויתפרנס ממנה.

        ואף מילה על המשתמטים ממילואים

        הגב לתגובה זו

      • נראה לך הגיוני שחוץ מחודש במלחמה מאז הייתי 3 פעמים באימון ?

        דווקא הגיוני, 31/07/07 22:42

        יש לחוקק חוקים שייתנו קדימות לכל מי ששירת ובטח למי שעושה מילואים בכל דבר במדינה הזו
        נראה לך סביר שחרדים ערבים וכו שלא עשו צבא שנבחרו ע''י אחרים שלא עשו צבא יקצצו לי בחינוך ועבירו לעצמם ? יקצצו לסבתי ניצולת השואה ויעבירו לעולים שלא תרמו כלום ובאו ישר לבית אבות ועוד ועוד

        הגב לתגובה זו

      • למנוע מהם להרשם למוסדות השכלה עד גיל 22, לא לקבל עבודה במגזר ציבורי (ל''ת)

        ולא כמורים, 31/07/07 22:46

        הגב לתגובה זו

    • לא היה דבר כזה אף פעם!רק לעבודה ממשלתית לא התקבלו משתמטים.נקודה

      רן, 31/07/07 22:26

      אבל בעבר היתה בושה לא לשרת בצבא.
      לאחר שנתנו לשמאל הקיצוני להרים ראש,נתנו למר''צ לומר לעם שלא חובה לשרת והנה בא שלום ולא צריך צבא.
      שטויות בשלום נהיה חייבים צבא חזק ועירני יותר מהיום פן נופתע.

      הגב לתגובה זו

    • מה עם האוניברסיטאות???

      סטודנט ולוחם, 31/07/07 22:26

      כמה קשה כבר יכול להיות להעביר חוק שיגן על הסטודנטים מפני לוע המוסדות של ההשכלה הגבוהה???
      איך יכול להיות שאני שעושה 28 יום מילואים בשנה, ובשנה של המלחמה זה הגיע גם ל35 יום, והמקסימום שאני מקבל זה מועד ב'???
      מה עם שיעורים מסובסדים מטעם האוניברסיטאות???
      או לפחות להחליט שלא קוראים לסטודנטים כדי להחליף סדירניקים בקו בתקופת המבחנים!
      אין לי בעיה עם אימון, שמירה על כשירות מבצעית זה משהו אחד, אבל 4 4 בש.ג ותוך כדי להפסיד מבחן כי חסרים סדירים זה ביזיון!!

      הגב לתגובה זו

      • בגלל זה מוציאים פטור ממילואים (ל''ת)

        סטודנט ולא לוחם, 01/08/07 00:55

        הגב לתגובה זו

    • שלא תהיה להם זכות ל......

      ג'קי, 31/07/07 23:07

      1. רישיון נהיגה
      2. לימודים באוניברסיטאות
      3. מישרה ממשלתית
      4. קיצבה ממשלתית
      5. ליבחור לרשויות
      6. ליבחור לממשלה
      בקיצור לעשות להם חיים קשים ולא מישתלמים

      הגב לתגובה זו

    • לא חביבי. אפליה לטובה של יוצאי צבא לא תעבור בגץ.

      תמשיך לחלום על, 31/07/07 23:07

      נדמה לכם שתפלו אותנו לרעה בקבלת עבודה או זכויות.
      בשרדים ממשלתיים ובמשרד החינוך אסור לשאול מי שירת בצבא.
      לא יוסי שריד אלא בגץ.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    משתמטים

    מילואימניק, 31/07/07 21:55

    לבטל את התוכנית כוכב נולד
    הם מודל לחיקוי לנוער
    בושה מרוקח השמן ועד דניאל הכובש

    הגב לתגובה זו

    • דורון רוקח השמן,הוא שמן מעל למקסימום ולכן לא מגוייס ע''י הצבא (ל''ת)

      רזה או שמן מדי, 31/07/07 22:28

      הגב לתגובה זו

      • אפשר להטיל אותו כפצצת חודר בונקרים

        שולמית, 31/07/07 23:15

        ברובע דאחיה.
        זה פצצת טון

        הגב לתגובה זו

      • רוקח בהחלט יכול לעשות שירות לאומי.. (ל''ת)

        ליס, 31/07/07 23:30

        הגב לתגובה זו

    • מסכים 100%

      מישהו, 31/07/07 22:43

      מה הצעירים האלה שרים ?!?!
      לכו לרוצו על גבהות !!!

      הגב לתגובה זו

      • הבן שלי התגייס השבוע בגאווה

        אמא לחייל טרי, 31/07/07 23:43

        ואני כבר הרבה זמן רותחת על ''כוכב נולד'' שהם בכלל מקבלים לשורותיהם אנשים שהשתמטו. יש מספיק חבר'ה טובים שיודעים לשיר ויש לכם כבוד. קחו למשל את החיילת מקסימה מהעונה שעברה זהבית פסי. רק מי שיודע לתת מגיע לו שיקבל.

        הגב לתגובה זו

    • מה עם התנדבות?

      לוחם במיל., 31/07/07 23:06

      זו לא מילה מילה גסה... גם עם בעיות רפואיות ניתן להתנדב לשירות קצר - העיקר לתרום משהו. מספיק למצוא תירוצים קלים כדי לברוח משירות!

      הגב לתגובה זו

    • צודק- נמאס מהילדים בכוכב נולד- שיתנדבו לצנחנים במקום השטויות האלו (ל''ת)

      עמית, 31/07/07 23:10

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואתם לא התביישתם כשגירשתם אותם מהבית? למשתמטים אין צבא שיגן עליהם ו

    ג'ינג'י, 31/07/07 21:48

    ובטח לא ממשלה או חכי''ים!!!

    הגב לתגובה זו

    • בשלהגרוש וההתנתקות נוספה קבוצה ענקית של סרבני גיוס. (ל''ת)

      סוף מעשה, 31/07/07 22:30

      הגב לתגובה זו

    • אשכנזי מלכלך

      נביל, 01/08/07 04:00

      הוא מתעלם מלישכת העבודה הווירטואלית שחבריו הקימו ואשר מספקת לקצינים השייכים לחונטה המתאימה תפקידים המבטיחים להם הכנסה אדירה. כל קצין בכיר שאף להיכלל בחונטה וכך כל מיני מלחכי פינכות זכו לתפקידים ציבוריים שאין להם קישורים לבצעם. הדוגמא הטובה ביותר הוא אהוד ברק בכבודו ובעצמו, שלא הוכיח שום הצלחה באף תפקיד שמילא לאחר שיחרורו. אולי הוא היה שקוע מעל לראשו בלעשות לביתו.

      הקצינים הבכירים של צה''ל חשו מורמים מעמם והתנתקו מהעם תוך כדי הפגנת זילות מדהימה.

      מה הפלא שעתה, שערוותם נחשפה, הם מטיחים האשמות בנוער שמאס בהם ובממשלתם. אין טעם לשרת ולסכן חיים למען האוליגרכים ועושי דברם הפוליטיקאים. אין טעם לסכן חיים בכדי שמשפחות הפשע תתקיימנה בשלום וברווחה.

      אין טעם לשרת בכדי שמנהיגי השמאל היהודי יבגדו במדינתם ללא עונש.

      לכשתקום מדינת יהודה, כל החסודים האלה יבואו על עונשם ובידי היהודים.

      הגב לתגובה זו