• 70.

    ירון לא שככתי לרגע

    עדי, 16/01/08 18:42

    אין לי מילים לתאר איזה בנאדם מדהים אתה מתגעגעת וממשיכה להאמין.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ירוני אנחנו איתך-כנסו-

    אור יהודה, 04/08/07 18:36

    אפחד לא יכול להגיב בלי לדעת.הוא הבן אדם הכי נפלא שאני מכירה,הוא עשה דברים שאתם מעולם לא חשבתם עליהם.הוא אנושי והוא טעה.הוא לא התכוון הוא לא רוצח.כל צעיר שותה זה לא עושה אותו עבריין.כל אלה שמגיבים פה תעשו חשבון נפש אם החיים שלך ותניו קצת יותר אנושים לא אזיק לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ירון אנחנו איתך.כולנו בני אדם

    יניב, 01/08/07 21:05

    ירון אוהבים אותך ורוצים אותך כמה שיותר מהר בבית

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הרצחת וגם שיקרת..רימתה ..סמים מוחקים את האדם.

    אבי, 01/08/07 10:21

    רק עונש מאסר מקסימלי ירתיע נרקומנים אחרים מלרצוח בכביש.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא צריך לרחם על המשפחה שלו

    ****, 01/08/07 08:57

    הם ראו שהוא שתה ובכל זאת נתנו לו לנהוג, לכן גם להם יש חלק בתאונה. משפחות ההרוגים צריכות לשלוח תמונות של יקיריהם למשפחת ברכה בכל שנה ביום התאונה כדי להזכיר להם מה בנם עשה. להראות להם כמה ילדים הוא הפך ליתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פשוט עצוב מדי..........

    שחר, 01/08/07 06:54

    זה המקרה הכי עצוב שיש, ברגע אחד נמחקו החיים שלו,איך אפשר שלא לרחם עליו, למרות חוסר האחריות העצום שלו, אין ספק שזהו מקרה נוראי שכן מייצג את אורח חייו-{לפי השטויות שנהג לעשות, סמים ,השטויות במטוס וכן דברים שאנחנו לא מכירים,},הוא קיבל בום ענקי במעטפת טרגדיה לא נורמלית, ואני בן אדם אנושי, ואני מאד מרחמת על הלב השבור שלו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה שבאה מהלב .

      הדרך, 01/08/07 16:04

      אהבה רוצה לגאול הכל מעצמיותם הזדונית.
      וזו דרכה של אהבה להעניק חרות לברואיה , ולתת להם לשאת בתוצאות בחירותיהם עד ושבו אליה בתשובה שלמה.

      הגב לתגובה זו

    • חיים שלייי

      רותם, 01/08/07 21:22

      מכירה אותך אוהבת אותך ומיתגעגעת עליך מאוד
      מישפחת ברכה תהיו חזקים

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שקרן!

    הוכחה, 01/08/07 00:41

    בהתחלה הוא אומר שהוא לא שתה הרבה כי הוא ידע שהוא נוהג. אחר כך שהוא לא זוכר מי נהג, כי אייל בדרך כלל נוהג. !!!

    הוא שתה כוס, לא יותר. טוב, נו, אולי כוס וחצי. כוסית, לא כוס. הסיפור שלו מלא כל כך הרבה חורים שאפשר לסנן ארונות מתים דרכו. תרתי משמע.

    שקרן!

    הגב לתגובה זו

    • ל-64

      לירון, 01/08/07 19:47

      הלוואי תעבירי תאונה כזאת ואז אולי תביני...!!! זאת תאונה טרגית כל כך וקשה לכל המשפחות כולל ירון נראה אותך יום אחד בכלאאא

      הגב לתגובה זו

    • ירון תהיה חזק אנחנו איתך

      ניר, 01/08/07 21:13

      ירון מתפללים בישבילך כל יום
      ''יש אלוהים בשמים שהוא רחום וחנון''

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    כלא כלא כלא כלא ועוד פעם כלא זה מה שמגיע לאחד כזה (ל''ת)

    א, 31/07/07 23:03

    הגב לתגובה זו

    • ל-63

      רועי, 01/08/07 19:48

      כמה רועהההה אל תשכח שהגלגל מסתובב.. בע''ה תשרוף שם את כל החיים שלך

      הגב לתגובה זו

    • ירון תהיה חזק אוהבים אותך

      מעיין, 01/08/07 21:10

      ירוני אוהבים אותך לנצח תחזור כבר

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    פשוט חוצפן!!!!!

    מיכל, 31/07/07 22:37

    במקום לשתוק ולהעלם הוא מתראיין עם שקרים וקלישאות.
    אני יכולה לומר בוודאות כי לי זה לא יקרה!!!!
    למה???
    א. כי אני מעולם לא נהגתי ולא אנהג לאחר ששתיתי!!!
    ב. אני לעולם לא צרכתי סמים, גם לא סמים קלים ( שהשבוע היתה כתבה נרחבת המדברת על הסכנה בשימוש מריחואנה וגראס).
    ג. אני מצייתת לחוקי התנועה ובמיוחד בצמתים ובתוך העיר.
    ד. מעולם לא עשיתי ''דאווינים'' בכביש ולא השתוללתי. הכביש הוא מקום מספר אחד להתנהגות זהירה ועירנית.
    ה. קבלתי חינוך טוב.


    הגב לתגובה זו

    • מיכל מתאל אביב

      נעמה, 01/08/07 19:50

      אז מה עם לא שתית ולא צרכת סמים יום יבוא וזה יכול לקרות לך ולכל אחד.
      אין צעיר היום שלא שותה או מעשן אולי את חנונית!
      והילדים האלה היו ילדים טובים מבית טוב וקיבלו חינוך טוב . מי את שתשפטי את המשפחה!? מנובלת

      הגב לתגובה זו

    • מפחיד פשוט מפחיד

      אסף, 01/08/07 21:19

      לא יאומן איך החיים מיתהפכים ככה בתוך שניה מפחיד. בגלל זה אסור לשפוט בן אדם לכל אחד זה יכול ליקרות

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים איתך

      נימרוד, 01/08/07 21:21

      אלוהים יזכור לך את כל המעשים הטובים שלך ויש לך הרבה כאלה מעשים טובים שעשיית בחיים שלך
      וירחם עליך ועל מישפחתך כי לא מגיע לכם

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    חינוך קלוקל= ירון ברכה

    יואב, 31/07/07 19:47

    ועל שכמותו אמרו חכמים
    כל המרחם על רשעים, סופו שיתאכזר על רחמנים''

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא מגיע לו עונש ולנו לא מגיע שהוא ושכמותו יקפדו חיי אחרים.

    חס, 31/07/07 19:02

    עם כל הצער, עשו טובה ושימו אותו מאחורי סורג ובריח עד שיתבגר, לא , זה לא נורמטיבי ל'בלות' עם קצת קוקאין קצת ג'וינטים ומעט אלכוהול ולהגיד שזה יכול לקרות לכל אחד.
    שב תנוח , אנחנו רוצים לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • שמור על עצמך אוהבים אותך

      שי, 01/08/07 21:16

      ירון אני מרחם עליך תהיה חזק

      בעזרת השם יהיה טוב הכול ביידי שמיים

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    תגובה לכתבה

    מיכל דובי, 31/07/07 18:18

    כמה מחשבות מטרידות:
    1. עניינו של ירון ברכה נדון בימים אלו בבית המשפט, וזהו המקום הראוי שבו ישמיע את דבריו.
    2. עפ''י התרשמותי, זהו ''ספין '' של עורכי דינו לעורר את רחמי הקוראים על הילד המסכן ש''קטל'' חמישה אנשים תמימים שבסך הכל ביקשו להגיע בשלום הביה מיום עבודה.
    3. מדוע ''מעריב'' נותן פתחון פה לירון? לא מגיע לו!
    4. כזכור לי מייד אחרי התאונה המחרידה, נזכרו העיתונים כי גם בעבר היה ירון מעורב בתעלול אכזרי, כשהוא ואחיו ''ז''ל'' שיחקו באקדח צעצוע בתוך מטוס נוסעים בחו''ל. וזה היה ''מעשה קונדס'' ממש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ל דוד 52: ''עד שנגיע למקומו''

    סתם הולך רגל, 31/07/07 16:59

    אז תיקח סמים, תשתה יין, צא לסיבוב, תהרוג כמה אנשים ואז תבין ...
    יש כאלה שמסוגלים להבין לפני, מה עלול לקרות אם...
    כנראה שאתה לא.

    הגב לתגובה זו

    • ירון ברכה

      לירן, 01/08/07 21:24

      השם ירחם עליו זאת לא תאוונה זאת טרגאדיה לכל 6 המישפחות כולל אותך ירון מה שאני יכולה להגיד תהיה חזק

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לירון ברכה - חיים רק פעם אחת ואתה מנעת מהם זאת (ל''ת)

    בגלגול הבא, 31/07/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הוא לא שתה כי ידע שהוא נוהג? ואז הוא שכח שהוא נהג?

    לא מסתדר, 31/07/07 16:25

    הכתבה הזו צריכה להיות ראייה במשפט - כי ירון ברכה ידע שהוא נוהג, והוא מודה בזה, אבל הוא לא זוכר שהוא זה שנהג... זו בדיחה?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא לכל אחד זה יכול לקרות! ולא כל תל אביבי משתמש בסמים

    דביר, 31/07/07 16:18

    לי זה לא יכול לקרות, מה לעשות שמעולם לא עברתי את ה110. זה גם לא יכול לקרות לי, כי מעולם לא שתיתי ונהגתי. זה גם לא יכול לקרות לי, כי כשאני רואה רמזור ירוק מהבהב, אני עוצר ולא לוחץ על הגז. לי זה לא יכול לקרות כי אני לא משתמש בסמים. לי זה לא יכול לקרות כי אני מודע. הדבר היחיד שיכול לקרות לי זה שרוצח כמו ירון ברכה יתנגש בי. תפילות לא יעזרו לאף אחד, הם רק יגרמו לירון ברכה להרגיש יותר טוב, ולכן אסור לתת לו להתפלל. צריך להוריד את הכיפה מראשו ולקחת לו את ספרי התפילה. המשך שבוע נעים.

    הגב לתגובה זו

    • ל-55

      ש, 31/07/07 18:01

      חמוד זה יכול לקרות לכל אחד

      הגב לתגובה זו

      • מר/גב' ש'. עם הטיעון החזק הזה שכנעת אותי. (ל''ת)

        דביר, 31/07/07 19:43

        הגב לתגובה זו

        • ברור שזה יכול לקרות לכל אחדדדד (ל''ת)

          מלי, 01/08/07 06:44

          הגב לתגובה זו

  • 54.

    ירון למעצר בית

    קורן, 31/07/07 15:12

    אני לא שייך לאף צד ומה שאני רואה מהצד שהילד הזה מיסכן שצריך לעזוב אותו שיצא למעצר בית אני ממש ממש מרחם עליו ועל מישפחתו

    הגב לתגובה זו

    • קורן אתה ממש מתוק

      אמא, 31/07/07 16:01

      אולי תיקח פחות חשיש ותתחבר יותר למציאות, כאילו דא? 6 אנשים מתים והבנאדם לא מבין איך זה קרה.

      הגב לתגובה זו

      • לאמא מרכז

        חני, 31/07/07 17:02

        אולי תתחברי את למציאות כאמא ותרחמי על ירון זה תאונה טראגית גם לירון ולמשפחתו. הוא בחור נורמטיבי שניקלע לצרה קשה.

        הגב לתגובה זו

        • נורמטיבי? תקראי את הכתבות עליו ועל אחיו מלפני 3 שנים (ל''ת)

          עוד אחת, 31/07/07 19:44

          הגב לתגובה זו

          • לאמא מהמרככז

            חני, 01/08/07 19:28

            עוד אחת סתומהההה מה הקשרר!??!

            הגב לתגובה זו

          • שכחתם שהוא גם איבד אח

            שרון, 01/08/07 21:26

            אם הייתם מכירים איזה שני אחים אלו היו לא הייתם מדברים מגעיל הם היו אנשים טובים ונותנים תמיד ועוזרים תמיד חבל פשוט חבל

            הגב לתגובה זו

  • 53.

    לרחם עליו ממש כואב הלב

    יניב, 31/07/07 15:09

    תחשבו אתם לכל החכמים שכותבים עליו דברים רעים מה זה ללכת לישון ולקום כל יום בהרגשה שאתה הייתה מעורב בתאונה אם שישה הרוגים דייי הוא כבר את שלו קיבל

    הגב לתגובה זו

    • אבל אנחנו לא נוהגים תחת השפעת אלכוהול

      יאיר, 31/07/07 16:13

      אנחנו לא רוצחים שישה אנשים.
      אנחנו לא צורכים סמים.
      מה עוד אתה רוצה יניב?! שניתן לו פרס על זה שרצח 6 אנשים?!?!?!
      הוא העיקר חוזר בתשובה כיאה לכל העברייני צעצוע שיש בשכונות...

      הגב לתגובה זו

    • בבקשה לאמץ את המודל השוודי

      אוליסס, 31/07/07 22:11

      כאן בשבדיה נהיגה חייבת להיות רק באפס אחוזים אלכוהול. חד וחלק, נכון זה מעצבן בהתחלה אבל כמו כל דבר, מתרגלים ומודים שטוב שכך. כמובן ישנם אלו שעוברים על החק אבל הרב המוחץ מכבד מאד את החוק.

      הגב לתגובה זו

      • ממש חובה לאמץ את החוק הזה (ל''ת)

        נועה, 01/08/07 06:45

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    ליבי עם משפחות ההרוגים אבל אסור לדון אדם עד שנגיע למקומו (ל''ת)

    דוד, 31/07/07 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נשאר לך גוף לשון והרבה רעל.הנשמה של אימה יהודיה.כואב. (ל''ת)

    אחמד, 31/07/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני מתל אביב ולא לוקח סמים!

    זיו, 31/07/07 13:53

    באמת, הרבה חמלה הצליח להוציא ממני הבחור. אמנם אי אפשר להשוות בין מילים כתובות באתר באינטרנט לבין שיחה אישית - אבל אפילו מהמילים הכתובות האלו הצלחתי לחוש ברגשות החזקים כל כך של חרטה ואבל.

    אבל מה, משפט אחד פה עיצבן אותי. ממש כמו ילד שגנב כי כולם גונבים, והמורה שואלת אותו מה יקרה אם כולם יקפצו מהגג... אני מתל אביב. בחור רגיל, בן כמעט 25. לא לוקח סמים. אל תסתתר מאחורי אנשים אחרים. אם החרטה שלך אמיתית כמו שאני מרגיש שהיא - אל תפיל אותה גם על אחרים. כי זה מוריד מערכה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לכתבת נעם ברקן

    יהודית, 31/07/07 13:20

    אני קוראת קבועה ונאמנה של מעריב,
    ולאחרונה רואה כתבות רבות של העיתונאית נעם ברקן, שכולן ממרגשות ונוגעות באמת של החיים.
    אני מברכת על הנכס החדש של מעריב. צריך אומץ גם לשאול את השאלות הנוקבות והקשות שכולנו רוצים לקבל עליהן תשובות.

    הגב לתגובה זו

    • נעם ברקן - עיתונאית מקצועית

      ליאור, 31/07/07 14:49

      סוף סוף עיתונאית עם לב שמחפשת את האמת והצדק, ועושה זאת ברגישות ובחוכמה.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא אדוני זה לא יכול לקרות לכל אחד כי

    SY, 31/07/07 12:41

    לא כל אחד נוסע במהירות גבוהה כשהו מגיע לרמזור ומתעלם מזה שאולי מישהו יפגע.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל48

      יובל, 31/07/07 17:19

      אם לא כל אחד היה נוסע במהירות גבוה ומתעלם מרמזור אז לא היו קורות כל כך הרבה תאונות. חוץ מי זה שהוא לא נסע במהירות שפורסמה אלה במהירות הרבה יותר נמוכה. ודבר שני זה יכול לקרות לכל אחד גם אם הוא נוסע במהירות של 90

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הנהג

    אבי, 31/07/07 12:39

    הוא לא זוכר מה היה, אבל הוא זוכר ש לא נהג מהר.
    על מי הוא מנסה לעבוד.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-47

      שני, 31/07/07 17:22

      אין פה שום עניין שלעבוד על מישהו...
      הוא עבר תאונה טרגית וקשה שאין פלא שיש דברים שהוא כן זוכר ויש דברים שלא!
      ואיך אתה בכלל שופט מעניין אם אתה גם מאלה שכולה שתלית תכלת

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    המקרה שלו בא ללמד אותך יראת שמיים!!

    ציון, 31/07/07 12:10

    זה לא משנה איפה תהיה ומה תעשה
    הכל יכול להתהפך בשבריר שניה קטן וזעיר ,החיים יכולים להתהפך מטוב לרע ,הכל בידי שמים
    תוהבו ותפחדו מהלוהים כאחד
    הוא יכול להפוך לכם את החיים כהרף עין.
    תזהרו ותתפללו

    הגב לתגובה זו

    • דווקא ביראת שמיים הוא מתחזק כפי שרואים

      א., 31/07/07 12:40

      איפה האלוהים שלכם כשצריך להכניס שכל לראש של אנשים???

      הגב לתגובה זו

    • לצפצף על חוקי התנועה לא קשור לשמיים קשור לחוסר מחשבה (ל''ת)

      בין שמיים לארץ, 31/07/07 14:00

      הגב לתגובה זו

    • יראת שמים אלאק

      י.ס, 01/08/07 10:30

      אני הייתי ושב בשקט ולא מצייץ על יראת שמים.
      שמת לב במקרה שאיפה שיש סירחון יש לו גם כיפה שחורה על הראש?
      זה במקרה? תנסה לעקוב אחרי כתבות בטלויזיה על פושעים, עבריינים, רוצחים וכאלה שהרגו סתם ותספור כמה מהם לא חובשים כיפה שחורה. אתה יכול להתחיל ממשפחת פיריניאן, דרך אבוטבול , אלפרון והחלאה הזה שכל החיים שלו הם חיים של עבריין שמיילל עכשיו כמה רע לו שהוא רצח רק 6 אנשים.
      יראת שמים אלאק.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    את העובדות הוא לא יוכל לשנות. הוא נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול (ל''ת)

    מריוס, 31/07/07 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ירון ברכה - לכל הצדקנים

    אני, 31/07/07 11:29

    ראשית ליבי עם המשפחות השכולות - הלואי שלא תדעו עוד צער!!!!
    אבל אל לנו לשכוח את התרבות שלנו ...''לי זה לא יקרה'' ... ולכן כל מי שרשם שהבחור רוצח, מופרע ואיך שלא תקראו לזה הוא פשוט חי בסרט ! רוב החברה הצעירים הולכים לבלות כשהם נטולי דאגות ולכן התוצאות הרבה פעמים עגומות... הכל מתחיל בחינוך מגיל צעיר ולדאבונינו החינוך בשנים האחרונות נותן אותות לא משמחות... החיילים שנירדמים ונישכחים במקום עויין, אנשי הצמרת שניתלים בקרנות המזבח ולא מוכנים להרפות, תוצאות מלחמת לבנון השניה מבחינת הדרג הבכיר , וכמו כן בריונות הנוער שבשלוף תוקעים סכין... ואין מה לעשות זה מגיע גם לכביש עם כל האסונות!
    ועל כך נאמר ''סוף מעשה במחשבה תחילה''
    הגיע הזמן שהמדינה תיקח את המושכות ותתחיל להנחיל חינוך חינם מגיל 0 ואז נגדל דור אחראי, נאמן, חכם הרבה יותר....לא???????

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שלא יבלבל את המוח יש לו הסטוריה של ברבריות - כנסו.

    אבנר, 31/07/07 11:28

    הבחור הזה הוא בריון ילדותי וחסר אחריות, בשם ההנאות שלו וה''קטעים'' שהוא מריץ אין לו בעיה לדרוך על כל כלל או חוק.
    לפני כמה שנים הוא ואחיו המנוח נעצרו בדר אמריקה על השתוללות בטיסה פנימית במהלכה הם שלפו אקדחי אויר וירו להנאתם בנוסעים ובדיילים שבקשו מהם להירגע.
    אז שלא יתבכיין לנו מהכלא, הוא צריך להיאסר לתקופה מכסימלית כפול 6 על הריגה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא פעם רואים ''שכמוך'' טסים ומתפרעים בכביש...

    כאילו אין מחר, 31/07/07 11:25

    כולכם ''טובים'', רובכם עובדים, מתפרנסים, אוהבים, מבלים....
    אליכם אומרים: זה עניין של זמן....
    רק שלא יקחו אחרים איתם....
    אבל:
    אתם חסרי אחריות.
    אתם רשלנים.
    אתם מסכנים את החיים שלי/שלנו !!!!

    ושזה קורה - אסור לרחם. מי שמרחם על אכזרים מתאכזר לרחמנים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-42

      גד, 31/07/07 17:26

      ''שכמוך'' מזה הכינוי הזה למה זה קבוצה של אנשים כאלה.. אז אני יחדש לך שממש לא!
      התאונות האלה שקורות לכל ה''טובים'' כמו שאת אומרת יכול לקרות לכל אחד גם לטובים באמת...
      ולמה את ככה שופטת כאילו את מכירה כל אחד ואחד מהאנשים האלה

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    יאללה להסתכלות ולחופשי ,,השופט לצידך תמיד אחי !!!!!,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    לא לדאוג אחי,,,, 31/07/07 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכל אלה שרוצים וידוי הריגה

    דין, 31/07/07 11:12

    בארץ אץלנו שרואים מישהו שכמעט גמור נפשית ומנטלית כולם עושים עליו עליהום בכדי לחסל אותו טוטאלית משום מה נראה לי שחמלה יהודית זה סתם קילשאה אז תרגעו ומהר הבן אדם גם ככה כמעט גמור אז בואו נתעסק השיקום אף אדם לא מעוניין במותו של אחיו חצופים

    הגב לתגובה זו

    • אני מעדיף וידוא הריגה, מה הטעם לעשות וידוי? יש כומר? (ל''ת)

      אוף, 31/07/07 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא יודעים שאלכוהול זה סם. חושבים

    יוקי, 31/07/07 11:11

    שסמים זה מה שמסניפים/מזריקים. אלכוהול נחשב לבילוי. תתעשתו. זה סם לכל דבר. רק שבחסות החוק, בינתיים. כי עושים מזה כסף(מיסים). זה כימיקל שבכמות מסוימת משנה את מצב הרוח והשיפוט.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אין רחמים - יש חמלה

    כואב הלב, 31/07/07 11:07

    לבי לבי עם הילד הטיפש. הוא חייב לשלם ובגדול על מה שעשה. אין מחילה למעשה שכזה גם בנסיבות הטראגיות הנוראיות הללו.
    מה שכן, לא צפויה לו התמודדות קלה ואני בהחלט חושב שאחרי זמן מה, אחרי התהליכים שהוא יעבור עם עצמו, הוא חייב למנף את זה ולהרצות לנוער על המקרה למען יראו ויראו.
    אני מאחל לו שיעבור הזמן וגם נפשו תדע מנוח.
    יהיה זכר ההרוגים ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עם כל הרחמים - אין מנוס

    יוסי, 31/07/07 11:01

    ינסה בעצת עורכי הדין לחפש סיבות ותרוצים לרוב
    עם כל הכאב עליו ועל משפחתו אין מנוס מעונש

    אל תשלכחו את הנער שנהרג לפני יומיים על קטנועו- גם שם תהיינה סיבות להקלה וחבל

    אול זו הזדמנות לגייס תלמידי ישיבות - וניהלתי בית ספר דתי בעבר- לשרות לאומי ולמשמרות בטיחות בדרכים
    יהיו אנשי בטיחות בדרכים ויעצרו את המועדים אולי תפחתנה התאונות

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תיהיה חזק

    כואב הלב, 31/07/07 10:58

    תיהיה חזק!

    ולמשפחות שאבדו את יקיריהם:
    תיהיהו חזקים ועם ישראל משתתף בצערכם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל מי שהיה מעורב בתאונה קטלנית ישב בכלא?

    אזרח, 31/07/07 10:57

    רוב התאונות הקטלניות נגרמות כתוצאה מרשלנות או טעות אנוש וזה באמת לא כל כל משנה אם הרשלנות נובעת מאלכוהול או עייפות או פזיזות או סיבות אחרות אז כולם יושבים בכלא ? לא לא לא .
    נכון התאונה הייתה קשה 6 הרוגים אבל אני מאמין שאף אחד לא מעוניין לעשות תאונות ובטח לא קטלניות ובנוסף לכך גם אף אחד לא מתכוון להתנגש ברכב עם 5 נוסעים כשאחיו התאום יושב לצידו.זה פשוט יכול לקרות לכל אדם אז אם מישהו מצדד
    בעונש מאסר לנהגים מעורבים בתאונות קטלניות בבקשה .
    אבל שזה יכלול את כולם כולם בלי יוצא מהכלל ולא אחד יקבל שלילה ואחד עבודות שרות ואחד משפט ראווה עם עונש מאסר ממושך .צריך להיות החלטיים עונש אחד לכולם ולא כל אחד משהו אחר .

    הגב לתגובה זו

    • אם תחת השפעת סמים/אלכוהול -- בהחלט כן (ל''ת)

      9999, 31/07/07 14:38

      הגב לתגובה זו

    • אזרח 999

      מוטי, 01/08/07 19:54

      צודק! כל הכבוד

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא יאמן..

    דורי, 31/07/07 10:50

    צריך לשבת כמה שנים לשלם את המחיר בשביל המצפון!!
    יותר מזה אין צורך את המחיר הגדול הוא כבר קיבל באותו יום.
    איך החיים יכולים להתהפך!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מיסכן (ל''ת)

    י, 31/07/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל הבטוחים בעצמם זה יכול לקרות לכל אחד והצער על המשפחות גדול מנשוא (ל''ת)

    משה, 31/07/07 10:46

    הגב לתגובה זו

    • לא, זה ה קורה רק למי שמשתכר ומצפצף על החוק! (ל''ת)

      קובי, 31/07/07 11:22

      הגב לתגובה זו

    • זה בחיים לא יקרה למי שעוצר ברמזור אדום ונוהג לא שיכור ולא מסומם. (ל''ת)

      הרס משפחות, 31/07/07 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הרתעה הרתעה ושוב הרתעה

    יאיר, 31/07/07 10:28

    אם בחור צעיר ידע שאם ייתפס נוהג שיכור, האוטו בו הוא נהג יוחרם אוטומטית לשנה ויושבת, זה יעזור.
    לא משנה לי של מי האוטו. של האבא או של הסבתא.
    אתה נהגת בו? אתה שיכור? זה כלי רצח, וכלי רצח צריך להחרים.
    אחר כך, צריך גם לטפל בנהג.
    חוקקו את החוק הזה ותראו איך פתרתם את בעית השתיה אצל נהגים צעירים.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה חברי הכנסת. הרימו את הכפפה!!! (ל''ת)

      דנה, 31/07/07 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם עייפות היא פקטור

    נהגת, 31/07/07 10:27

    אני לא באה להגן על מי שמודה שעישן ג'וינט ולקח קוקאין ושתה כוסית וכו' אבל גורם לא פחות חשוב הוא עייפות. הוא מספר שהוא עבד 12 שעות ביום. בתוספת היין זה יכול להיות שילוב קטלני בדיוק כמו סמים. מחקרים מראים שרופאים עייפים מתנהגים כמו שיכורים. הגיע הזמן לשים לב לפקטור הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא טען שלא שתה כי ידע שינהג

    ****, 31/07/07 10:26

    אבל אחר כך טען כי לא זוכר בכלל שהוא נהג. קצת סותר את עצמו לא?!

    הגב לתגובה זו

    • 30 תקראי טוב

      ג'נט, 31/07/07 17:31

      גם לקרוא זה בעיה... הוא אמר שבדר''כ שהוא יודע שהוא נוהג הוא לא שותה...!!!!

      הגב לתגובה זו

      • תקראי את טוב!!!

        ***, 31/07/07 20:37

        כשהכתבת שאלה אותו אם הוא שתה בחתונה הוא ענה שכוסית או שתיים כיוון שידע שינהג! קודם תלמדי לקרא ואז תכתבי תגובות!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין לי גרם של אמפטיה לנהג הרוצח. פה אין מידת רחמים.

    רועי, 31/07/07 10:25

    תושיבו אותו בתא עם תמונות של האנשים שרצח.

    הרסת שש משפחות.

    אם לא ברור לך, לא ניתן לשקם אף משפחה, גם לא את המשפחה שלך!!

    שישה מאסרי עולם לנהג הרוצח. לא פחות!!!

    הגב לתגובה זו

    • רועי ת'אא

      נועה, 01/08/07 19:57

      כמה אתה חסר לב כולנו בידי שמים אל תשכח את זה .
      הלשון שלך יותר מידי ארוכה

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כואב הלב על הוריו המסכנים

    אפרת, 31/07/07 10:24

    אני מקווה שיהיו לכם את הכוחות לעלות ולהמשיך הלאה בחיים.
    הכל קורה משמיים וכמה שקשה להבין זה קורה לטובה. היו חזקים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    את עונשו הוא קיבל

    ירדן, 31/07/07 10:10

    אלפי פרסומות והסברים והרצאות יש לאותם צעירים שיוצאים לבלות ועולים על ההגה שיכורים ומסוממים, הצעירים שלנו לא מקשיבים גם אותו בחור עלה להגה ורצח בדם קר חמישה אנשים, את עונשו הכבד ביותר הוא כבר קיבל לחיות בלי אח, אח תאום שהיה לו חברו הקרוב ביותר נהרג על ידו, אולם על לנו לשכוח את אותם ארבעה אנשים שנהרגו בגלל ואשר בגללו נשארו בבית אלמנות ויתומים, את עונשו אין ספק הוא יקבל מבית המשפט עונשו אמור להיות כבד מאוד לבל ילמדו אותם צעירים מה עונשו של אדם שעלה להגה שיכור ומסומם והרג בדם קר אזרחים חפים מפשע.
    סומכת על מערכת המשפט שהאחרון יקבל את עונשו קראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי שלוקח סמים

    מרים, 31/07/07 10:07

    לא משנה מתי, לפני תאונה או אחריה, הוא פושע!!!!אין פה מקום לרחמים. רק אצלנו מרחמים על ח''כ לשעבר שנתנה שוחד, על עומרי היתום המסכן שעוזר לאבא שלו, על רמון, שנישק בלי קלון...נא להפסיק להפגין רחמים איפה שלאצריך! מי שאשם-שישא בעונשו!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חשוב מאוד לקרוא!!!

    אורן, 31/07/07 10:06

    צמד התאומים הופיע בחדשות כבר כשנתיים לפני התאונה אחרי שהם השתוללו בטיסת אל על ושיחקו באקדחי צעצוע וגרמו לפניקה בטיסה!!! בנוסף במשך 34 שנותיי בתל אביב אף פעם לא ניתקלתי באף אחד שלקח קוקאין. האמת, אף פעם לא נחשפתי (אני מצפון תל אביב) לשום סוג של סם, קל או קשה. חבריי אפילו אינם מעשנים! אז אל תאמינו למה שהבחור אומר!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק גם אני כנראה לא מכירה

      תל אביבית לשעבר, 31/07/07 10:48

      את המנהג של לעשן להסניף לשתות ואח''כ לנהוג באמצע הלילה ולמדתי בעירוני ד. האמת לפי הטיפוס נראה לי שהוא ממריצי הדחקות. השמעון ופילוס מ''ארץ נהדרת''. אלה שתמיד בסבבה וכשמעירים להם הם צוחקים על המעיר. כי הם יודעים יותר טוב. הכי טוב.

      הגב לתגובה זו

      • את לא ברורה

        עודד, 31/07/07 11:00

        למדת בעירוני ד ולא נתקלת בסמים? אני גם למדתי שם אומנם לפני יותר מ10 שנים אבל אני לא מכיר אחד שלא ניסה ואין ערב שאני יוצא ולא נתקל בקוק,אני לא מתקרב לזה אבל להגיד שזה לא נמצא בתל אביב זה טירוף.כנראה שאת גיקית כזאת שלא יוצאת מהבית

        הגב לתגובה זו

        • לעודד: למדתי במחוננים של עירוני ד

          תל אביבית לשעבר, 31/07/07 12:55

          ואפילו באוני' לא נתקלתי אף פעם בסמים. אז כנראה שלא הזמינו אותי למסיבות ה''שוות'' (לתחת). וגם נכון שמצד אחד לא ''עשו'' אותי בשירותים ב TLV אבל מצד שני יש לי דוקטורט. (וגם חיי מין אגב מגיל 20). אז כן יש כמונו מיין סטרים שלא מעשנים סיגריות ולא מזריקים ולא שותים לפני שהם נוגים ולא מעשנים גראס בפורים ולא מסניפים קוק פעם בכמה זמן. אבל אנחנו עובדים בהיי טק ומממנים (לא אותך אישית) אבל את כל האפסים הדחקאיים ואת הפיצויים למשפחות שהם הורסים.

          הגב לתגובה זו

          • לתל-אביבית לשעבר

            נטלי, 31/07/07 17:38

            לדעתי הדברים שאת אומרת ממש טיפשים היה עדיף שלא תגיבי

            הגב לתגובה זו

          • הלוואי וירבו כמותך-מאמי! הרוב השקט...

            לילי, 31/07/07 18:24

            אתם שוכחים שאנשים שפויים, לא סלבס, לא מוארפים, לא עבריינים/דוגמניות- הם הרוב. עליהם החברה עומדת. הלוואי וינתן קול לרוב השקט שמתרחק מבלאגנים כמו מאש.

            הגב לתגובה זו

    • אז אני כן מכירה....!!!

      מ.מ., 31/07/07 12:16

      והוא די צודק במה שהוא אומר-ברוב הבילויים בת''א (לפחות במקומות הנחשבים) תמיד תראה בשירותים, או באיזו פינה את כל החבר'ה ששותים וקוקאין ן8גראס וכו'-אי אפשר לטמון את הראש והגיד שזה לא קיים!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה סתם נובך חביבי.בטיסה ההיא הכל יצא מהקשר שלו

      יניב, 31/07/07 12:26

      חבר נוסף שלי היה במטוס וממש ממש לא השתוללו שם החברה הייתה אי הבנה של מזכרות שהם קנו והדיילת הקימה מאומה,חבל שאתה ממהר להגיב ולהחתים כאן אנשים ,תעשה חשבון נפש זה לא יפה ולא מכובד

      הגב לתגובה זו

    • לאורן מת''א

      חיים, 31/07/07 17:35

      אולי לא... אבל אין מה לעשות צפוני מת''א זאת הסיטגמה של ת''א ומזה כל השטויות האלה אל תייפייף בכל מקום נמצא כל החרא הזה אבל בעיקר בת''א!
      ומה קשור מה שהיה לפני שנתיים.. אף אחד לא באמת יודע מה היה שם!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדוע נותנים לו במה ופרסום?!?!!

    אורן, 31/07/07 10:02

    איך מרגישים משפחות נהגי אגד???

    הגב לתגובה זו

    • פרסום הסיפור יכול למנוע תאונות

      אמא, 31/07/07 11:20

      הטרגדיה המחרידה הזו לא תצא מהראש של מי שקרא את הכתבה.
      אם הפרסום גרם אפילו לנהג אחד לחשוב לפני שהוא לוחץ על הגז, הכתבה עשתה את שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    את העונש שלו הוא כבר קיבל!!!

    שיר, 31/07/07 10:00

    עם כל הכאב שבעולם, את העונש הילד הזה כבר קיבל, כנ''ל לגבי המשפחה שלו.
    תנו קצת להם שקט למה שנשאר בחיים האלו!!

    הגב לתגובה זו

    • מ'ת'אומר???לתת להם קצת שקט???למה???למשפחות של הנרצחים יש שקט?לתת לו

      מדינה בהפרעה!!!, 31/07/07 10:19

      לשקר בשקט?
      למה???
      מי מת???
      אה...
      רק חמישה אנשים בעלי משפחות שרצו לחזור הביתה בשלום מהעבודה.
      רק האלמנות שלהם, היתומים שלהם,כל הקרובים והחברים והשכנים והמכרים, לכו---לם יש שקט מת עכשיו מבפנים.
      אז באמת, נעזוב אותו בשקט את המאמי הזה. את העונש שלו הוא קיבל.
      קיבל?עונש?איזה?
      שהוא מתחרט? שהוא משקר?
      חבל שאי אפשר לקלל פה חופשי.
      ההורים שלו סובלים? רחמים עליהם. שיעשו חשבון נפש טוב טוב איך פינקו את הילדים הבנים שלהם. איך נתנו להם לעשות כל מה שבראש שלהם.
      מי שמכיר - יודע.

      הגב לתגובה זו

      • מדינה בהפרעה-בשבילך!

        יוסי, 31/07/07 17:50

        את לא מתביישת להכניס את ההורים השקולים המסכנים האלה שהתרסקו איפה האנושיות.. מי את בכלל.!.!??!?!?
        את העונש שלו הוא קיבל בזה שהוא איבד את האח שלו התאום ועם זה שהוא יחיה עם המצפון הזה...

        הגב לתגובה זו

    • תמיד תחשוב: ואם ההרוגים היו אחים שלי!!

      גיל, 31/07/07 10:33

      זה קנה המידה היחיד לתגובה. כל השאר-- התחסדות וטמטום. עד שלא מרגישים את השכול או את הנכות כתוצאה מנהיגה של חסר אחריות- יכולים ל''הבין, לבקש שקט בשביל הרוצחים'' וכיו''ב. מכונית זה כמו טיל בידיים של נהג . זה המסר היחיד.

      הגב לתגובה זו

      • ועוד קנה מידה :לספוג את היאוש ,השחור

        קנה מידה, 31/07/07 14:58

        ,המוות , האשם ,החרטה של הפוגע ולשאול מה לאחל לו?

        (בהנחה שהחרטה - אמת)

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אחי היקר, הגוף מת והנשמה נארה ונצחית וקדושה. זה הגוף עשה את התאונה. (ל''ת)

    YA, 31/07/07 09:51

    הגב לתגובה זו

    • מה זה הטמטום הז? הנשמה מוליכה את

      אבא של ישי, 31/07/07 10:28

      הגוף! לשיטתך- הגוף פועל ללא המוח??? ללא הנשמה??? אז איך אתה חי??? אתה בלי מוח???
      עוד אחד שמטיף להתנערות מאחריות.

      הגב לתגובה זו

    • בלה-בלה. מה המילמול הזה? מסומם?

      משה, 31/07/07 10:40

      הרס את החיים לשש משפחות ואתה מנחם אותו? למה? שיתענה כל ימיו ועדיין לא תהייה כפרה על סבל שגרם לכל בני המשפחות האלה!! בפיגוע למחבל היית גם מנחם את המחבל?????
      מתי יקלטו שיותר הרוגים יש בתאונות. וזה ממש מחבל מי שנוהג תחת השפעת אלכוהול וסמים אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ירון - רק לאחר קבלת האחריות

    אריה, 31/07/07 09:48

    עד שלא תקבל אחריות מלאה ותכיר בעובדה שגרמת אסון איום ונורא - לא תוכל להתחיל את תהליך השיקום הנפשי שלך.
    אמנם תהיה בבית סוהר - ובצדק גמור - אבל תוכל להתחיל ולשקם את נפשך.
    עד שלא תכיר בעובדות ותקבל אותן - תמשיך לחיות בגיהנום נפשי ומצבך ילך ויתדרדר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שישה משפחות נהרסו האבות לא חזרו - אחיו הלך

    ואנחנו עוד, 31/07/07 09:48

    לעולם לא תוכל להרים את העיניים כמי שלא מפעיל את הראש . משלם בחיי אדם בגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אתה באמת בושה לנהג הישראלי (ל''ת)

    פקק תנועה, 31/07/07 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה נותנים לו במה?? למה מראיינים אותו, את ה''תכשיט'' הזה?? (ל''ת)

    קפיץ אקטיבי, 31/07/07 09:44

    הגב לתגובה זו

    • כדי להזהיר נהגים אחרים

      שירה, 31/07/07 10:34

      כדי שצעירים ששותים ונוהגים או מעשנים ג'וינט ונוהגים או עושים סמים אחרים ונוהגים - ויש לא מעט כאלה - כדי שהם יחשבו אלף פעמים לפני שהם עולים לכביש.
      לא צריך לרחם - צריך להפנים וללמוד את המסר - כל כך הרבה תאונות מתרחשות וכל כך הרבה אנשים נהרגים ומשפחות נהרסות ללא סיבה.
      הסבל הוא נוראי - גם למשפחות וגם למי שהורג. לא צריך לרחם וצריך להשאיר את העונש לבית המשפט - אך צריך לחשוב היטב ולהפנים שכל מי שאוחז בהגה - עלול להרוג ולחיות עם ההשלכות האיומות כל חייו.

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה איתך בכל מילה

        ענבל, 31/07/07 11:26

        חייבים ללמוד את התאונות האלו, לדבר עליהם עם חבר'ה צעירים שמתחילים לנהוג, עם נהגים בוגרים שחושבים שהניסיון על הכביש מחסן אותם בפני אסונות. מישהו צריך להגיד ש''לי זה לא יקרה'' זו הקלישאה הכי שחוקה והכי שקרית שיש.
        זה יכול לקרות לכל אחד בכל זמן.
        צריך לזכור את זה ולשמור על החיים של כולנו.

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    פעולות מנע - חוסכות אסונות כאלו!!

    שירי, 31/07/07 09:42

    צריך לחשוב לפני שנוהגים ולא לשתות אלכוהול ובטח בטח לא להשתמש בסמים (בכל מקרה) ולהציל את המשפחות האומללות שנפגעות מכך

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    טראגדיה נוראית

    דנה, 31/07/07 09:40

    אני מתקשה להחליט על מי הרחמים שלי מופנים בסיפור הקשה הזה.
    מחד גיסא ירון גרם לאסון נוראי, הוא הרס שש משפחות וביניהם את שלו, אני מתקשה לבחור את המילים המתאימות לתאר את גודל הטראגדיה, ומאידך גיסא הוא את העונש שלו מרצה וירצה עד סוף ימי חייו, ואולי טוב שכך.
    לאמם של התאומים, גם אני אמא צעירה לתאומים, והקשר החזק הנוצר בין האחים הוא אמיתי וחזק, דבר המקשה על כולם. אובדן של אחד והנתינה לשני בטח קורעת אותך, ולא משאירה לך זמן לכאב שלך.
    אני לא יכולה להבין את אשר את ומשפחתך עוברים, זה כ''כ קשה!!

    תהיה חזקה ''שם''.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נכונה, רגישה ואמיצה. מסכים לחלוטין. (ל''ת)

      ירון, 31/07/07 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    קרתה תאונה-לא למרר לו את החיים (ל''ת)

    יורם, 31/07/07 09:36

    הגב לתגובה זו

    • תאונה נגרמת מחוסר זהירות, לא קורת מכלום (ל''ת)

      אחד העם, 31/07/07 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא שתה...לא לקח סמיםץ...לא נהג ב160 קמש...צדיק הדור!!!!

    צ'רלי, 31/07/07 09:35

    כנראה שבסוף עוד יתנו לו את אות הנהג הזהיר.
    חוצפן!!! הרצחת וגם שיקרת!
    הרי אתה טוען שאתה בכלל לא זוכר את התאונה...איך אתה זוכר שלא נהגת במהירות מופרזת???
    ומה בדיוק משמעות המשפט ''אני מתודלק'' ששלחת בסמס.
    יאללה תפסיק לבכות, בלאו הכי עוד 10 שנים אתה בחוץ!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה מה שהיחצן שלך שינן איתך?

    יוכבד, 31/07/07 09:24

    מה זה בכלל משנה שאת אדם טוב? אתה חסר אחריות וטרוריסט כבישים מדופלם. על זה מענישים אותך. ותאמין לי מגיע לך עונש גדול. המפשחה, ההורים? הכי קשה להם בוודאי לחיות בדואליות של קין והבל.
    במקום לדון בשאלה מה היה קורה אם אתה היית נהרג גם, נסה לחשוב מה היה קורה אם היית נמנע משתייה, או לחלופין נוהג בזהירות. אם לא היית שיכור או מסומם זה עושה את ההרג שגרמת קשה פחות?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין סיבה לרחם עליו וגם לא על ההורים.

    מיקי, 31/07/07 09:20

    כל הרחמים שלי מופנים למשפחות הנהגים מאגד שנרצחו על ידו.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי מה ההורים אשמים .... (ל''ת)

      ליאור, 31/07/07 09:52

      הגב לתגובה זו

      • המילה ''חינוך'' אומרת לך משהו ?? (ל''ת)

        ע. מיכאלי, 31/07/07 10:12

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    החיים טרגיים

    עודד, 31/07/07 09:20

    החיים טרגיים, לפעמים מעשה ידי אדם ולפעמים מעשה הטבע ולפעמים יד המקרה כאשר הגורל העיוור נוסב נסיבות. וקוהלת הרי ליבו יוצא אל העובר שלא נולד ולא יוולד כי נחסך ממנו הסבל הבלתי נמנע של החיים. אשר קרה הוא שהיה נועד שיקרה, כולל התאונה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תל אביבים מעשנים'' לא אני!!! סעו בזהירות (ל''ת)

    שפויה, 31/07/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    היית צריך לקבל 6 מאסרי עולם! (ל''ת)

    טרוריסט!!, 31/07/07 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''עישנתי חשיש, לקחתי קוקאין אבל אני לא משתמש'', אתם יודעים...

    כל המסוממים, 31/07/07 09:08

    והוא עוד לא בטוח שהוא אשם (''מורכב''...).
    שירגיש את כל רגשות האשמה שלו בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין רחמים על רוצח שפל

    ענת, 31/07/07 09:05

    ירון, היכן היתה הנשמה שלך כאשר לקחת סמים ,שתית אלכוהול והחלטת לנהוג? אין לי טיפת רחמים עליך על על משפחתך שגידלה אותך להיות פירחח .( לא שכחנו את מעשה הקונדס המטופש בטיסה עליו לא נתת את הדין) אני מקווה שתשב כל חייך בכלא ,שם יהיה לך זמן להרהר במעשיך הנבזיים. למשפחות נהגי אגד, לבי לבי אתכם

    הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      שי .ו, 31/07/07 09:54

      הגב לתגובה זו

    • לענת היקרה - ואם כך היה נוהג הבן שלך?

      יוסי, 31/07/07 10:06

      גם היית קוראת לו רוצח? היית נוהגת בבנך ללא טיפת רחמים. רחמים זה דבר אנושי. מאחר ולא היתה לו כוונה להרוג איש - הוא לא רוצח. הוא נהג בפזיזות איומה, שעולה כדי הריגה, ומגיעה לו ענישה מחמירה, אבל הוא לא רוצח. הגיע הזמן שתשתמשו במונחים הנכונים. יש הבדל ענק בין מישהו שתוקע סכין או יורה באקדח כדי להרוג, בכוונה תחילה, לבין מישהו שנוהג ברשלנות, אפילו אם היא פושעת. הוא צודק. זה יכול לקרות לכל אחד. אני בטוח ש- 90% מהגברים נסעו פעם אחת לפחות בחייהם עם יותר אלכוהול בדם מהנדרש. זה לא תקין, זה פסול, זו רשלנות - אבל זה לא רצח, ולכן תמיד במקרים כאלו יש מקום לרחמים. כך גם את היית אומרת אילו הבן שלך היה נוהג בצורה הזו, חס וחלילה. מאידך, אם הבן שלך היה רוצח בכוונה תחילה, היית מסכימה כי מגיע לו מאסר עולם. זה כל ההבדל!

      הגב לתגובה זו

      • ליוסי

        ענת, 31/07/07 10:20

        איזו שאלה מטופשת!!!!!!!!!!! הבן שלי חונך אחרת לחלוטין, הוא בחור שעשה שנת שרות, התגייס לנח''ל והיום עובד בירוחם עם ילדים בסיכון גבוה ומשקיע בהם את נשמתו כדי שיגדלו ויהיו אזרחים אחראים ותורמים. הוא בחיים לא היה מעלה בדעתו לנהוג כפי שהפושע העלוב הזה נהג. אין רחמים על אנשים שבוחרים לנהוג בדרך חסרת האחריות והפושעת שבה נהג ירן ברכה.

        הגב לתגובה זו

        • תשובה לענת

          יוסי, 31/07/07 11:37

          בתיאורך את בנך, תיארת ממש אותי, ואני לא בנך. לוחם נח''ל, איש תנועות נוער, אוהב את מדינת ישראל, ציוני ועבדתירבות עם נוער בסיכון בשכונת מצוקה. להגיד לך שמעולם לא עליתי על הרכב עייף, או עם מעט אלכוהול בדם (אני לא שותה כמעט ובטח לא צרוך סמים) - זה יהיה שקר. שמעולם לא ניהלתי שיחה קצרה בסלולר שצמוד לאוזני - זה יהיה גם שקר. שמעולם לא נסעתי מעבר למהירות המותרת, זה גם שקר. שמעולם לא סימסתי הודעה קצרה, אף זה יהיה שקר. ואני נהג נטול עבירות, באמת זהיר ונוהג אך ורק בהתאם לתנאי הדרך. אבל ככה זה, כולנו חוטאים לפעמים. גם הבן שלך לבטח נהג ברכב כאשר הוא היה עייף, לעיתים בלילה מאוחר כשהוא חוזר מעבודתו הקשה והמאומצת (ומי כמוני יודע כמה היא תובענית), ואני בטוח שלעיתים הוא נהג לאחר בילוי קליל בפאב, עת הוא שתה כוסית או שתיים, בירה או ויסקי. הוא גם בטח עבר על המהירות המותרת. הוא בטח הצמיד פעם או פעמיים את הסלולר לאוזן שלו. בודאות ובלי להכיר אותו - אני יכול להתחייב לך שכך הוא נהג (תרתי משמע). ואם בנסיבות כאלה, של עייפות קיצונית או מעט אלכוהול בדם, חרף חינוכך המופלא והמושלם, הוא חלילה וחס, היה גורם לתאונה ברשלנות? מה אז היה דינו? אם כתוצאה מזה שהוא נהג 110 במקום 90 (כמו שכולנו נוהגים!) הוא היה גורם לתאונה - מה היה דינו אז? אני מחכה לתשובה! די עם המוסר הכפול, עם גלגול העיניים השמימה, ההתקרנפות, ההתחסדות וההיתממות. למרבה הצער תאונות קרו ויקרו והכביש בהגדרה הוא מקום מסוכן! הנהג הזה ירון נהג בפזיזות משוועת וחסרת אחריות לחלוטין ועליו לשלם את הדין, אבל לצערי זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, ואת זה איש מהמתלהמים כאן לא לוקח בחשבון. שום חינוך שבעולם לא היה עוזר (תראי את עו''ד דורי גקלקסברג שלבטח קיבל חינוך טוב כמו זה של בנך). אני מבין את הכעס ואת הרצון לבוא עם כל מי שלקח חיים חשבון, אבל זו מציאות חיינו למרבה הצער. ואת זה - את לא לוקחת בחשבון. מבחינתך הכל שחור ולבן. שחס וחלילה לא תהיי באף אחד מהצדדים - אני ממש לא מאחל לך (ונכון, יש בזה מימד אדיר של מזל!) לך ולבני משפחתך להיות באיזה צד של המתרס באירוע כזה.

          הגב לתגובה זו

          • ליוסי: דבריך הם התלהמות חסרת פשר ושחר מעוותים מיסודם , וכתב הגנה

            א., 31/07/07 14:10

            מחפיר על כל מי שנוהג בחוסר אחריות.
            מי שנוהג באחריות איננו מסכן חיי אחרים ועושה הכל למניעת פגיעה בהם.
            ברור לחלוטין שאתה מצדם של חסרי האחריות צבועים ומעמידי פנים במודע או שלא במודע.

            אתה ושכמותך מביאים אסון על המדינה (ראה את הנהגת המדינה שהם בבואה של שכמותך)

            ''אבל לצערי זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו''

            אין שקר גדול מזה!

            הגב לתגובה זו

          • יוסי אתה לא מבין כל כך את הקשר בין סיבה לתוצאה

            אמא, 31/07/07 14:36

            ברור שכל דבר יכול לקרות לכל אחד אבל למי שלוקח קוקאין חשיש אלכוהול ונוהג עייף בדרך לפאב זה קורה יותר!!! אולי אתה רב מעשים אבל אתה לא ממש מבין איך החיים מתנהלים. הגישה שלך מזכירה לי את הגישה הפטאליסטית בכפרם ערביים שם נהרגים הרבה ילדים בתאונות אבל הם למשל לא מתקינים מעקות בבית כי התאונה זה מן אללה. אתה לא כל כך רציונלי.

            הגב לתגובה זו

          • מה היה דינו לו עבר את כל העבירות הללו ביחד?

            אמא, 31/07/07 14:38

            לתת את הדין ולא להתראיין על כמה הוא מסכן. ואם אתה מזלזל כל כך בכל העבירת ''הקטנות'' הללו אני תוהה איזו דוגמה אתה בכלל משמש לילדים בסיכון?

            הגב לתגובה זו

        • ענת מי נתן לך את הזכות לשפוט כאן את מגעילה אותי

          יניב, 31/07/07 12:36

          בתגובה שלך ,גם ירון עשה צבא וירון הוא אדם טוב יותר ממה שאת מתארת לעצמך ,אני מפרגן לבנך על העשייה שלו אבל לא מקנא בו שיש לו אמא פלצנית כמוך ,קרה כאן אסון כבד והוא יתן את הדין ,החוצפה שלך לומר אך אמו חינכה אותו מרתיח אותי ,את אישה פלצנית ומתנשאת שנהנהת לרקוד על גופות כנסי לפרופורציה גברת הגורל החשיך לשישה אנשים את החייםפ ביום אחד וירון אשם בלא מובן המילה ,אבל ירון ואייל הם בחורים טובים ואולי אם היית מכירה אותם היית מבינה למה אני מתבטא כך,

          הגב לתגובה זו

      • יוסי, דבריך מסוכנים

        אם מודאגת, 31/07/07 10:35

        אין מקום לסליחה וכפרה. מי שיושב אחורי ההגה בלי שיהיה כשיר לחלוטין לעשות זאת (זאת אומרת: לא שיכור, לא מסומם, לא עייף מידי וכו' וכו') - הריהו רוצח בפוטנציה, ואם יגרום לתאונה - האחריות לכך על ראשו וראשו בלבד, בלי נסיבות מקילות!!!
        כלי רכב הנע במהירות, אפילו נמוכה, הריהו ככלי נשק לכל דבר, ויש להיזהר משנה זהירות בשימוש בו. הגישה שלך מריחה מזלזול וקלות ראש. תחשוב על זה.

        הגב לתגובה זו

        • לאם המודאגת כמוני, יש לי שאלה:

          מוטי, 31/07/07 11:41

          את בטח נהגת ברכב כשאר חרגת מהמהירות המותרת. את יודעת שאת פושעת! שאת רוצחת בפוטנציה! מי שם אותך להחליט איפה הגבול? את מחליטה שעייפות מהווה רצח בפוטנציה בזמן הנהיגה? נכון אולי, אבל גם מהירות גבוהה מעל המותר (שאחרת המחוקק לא היה מגביל זאת). ומי קבע כמה עייפות? ומי קבע עם לבעלך או לבנך שנסע לאחר כוס קטנה של בירה היה מותר לנהוג ברכב? כולנו מודאגים מהכביש, אבל תנסי בבקשה לראות את המציאות נכוחה ולא סתם לצעוק אמירות חסרות פשר.

          הגב לתגובה זו

    • בלי להכיר אותו, התגובה שלך רעה ביותר

      אחד, 31/07/07 11:43

      וכנראה שאת טיפוס רע. את הדין הוא נותן וטוב שכך כי הוא פשע אבל התגובה השטנית ורבת השנאה שלך מראה על אופי רע רע רע.

      הגב לתגובה זו

    • לענת מתגובה 6: צודקת , אבל הצדק של אלהים אחר: סולח לכל מי שמתחרט

      פ, 31/07/07 14:18

      באמת (והוא יודע) , ובכך גאולתו.

      המתחרט באמת - יש מקום לאלהים ואהבתו בלבו.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הבחור בלאגניסט - הוא זה ששלף אקדח בטיסה כבדיחה... (ל''ת)

    לא לשכוח, 31/07/07 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכן אומלל מה נשאר לו

    אניה, 31/07/07 08:59

    במקום לקלל ולהיות צדקנים קצת חמלה לא תזיק

    הגב לתגובה זו

    • מגיע לא/לו מגיע

      מגיבה, 31/07/07 11:24

      התגובות כאן מציגות היטב את הטבע האנושי שבין חמלה לבקשת הדין. הדילמה בפניה ניצבים כאשר יש מצב טרגי.אין ספק בליבי שהאיש נמצא במצב נורא, שחייו מעתה ועד עולם יהיו כנאה גיהנום, וליבי על הוריו שעבורם המכה כפולה ומכופלת ונוראה.
      האיש מסכן זה נכון אבל עליו לשלם על מעשיו ולא בתוצאות מעשיו בלבד. אלא בעונש מידי החברה בה מעשיו פגעו.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    דיבורים לא מחזירים את המתים.

    פיני, 31/07/07 08:45

    אין סליחה ומחילה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדבר על מה שאתה לא מבין

      מיקו, 31/07/07 09:34

      לא מאחל לאף אחד להיות במצב שלו,אז אל תהיה חכם ותקשקש על דברים שאין לך מושג בהם.

      הגב לתגובה זו

      • מיקו- ומה אתה מבין? ספר לנו, שנלמד!

        אלי, 31/07/07 09:50

        ברור לי שאם היה אחד מהקרובים אליך נהרג על ידי הבחור ה''מתודלק'' הזה, היית משמיע דברי חכמה אחרים לגמרי. אולי אתה מבין שמכונית זה כלי הרג בידיים של נהג חסר אחריות... שאחריות מתחילה לפני שהוא יצא למסיבה? שמרוב שמחה תידלק עצמו מראש ובמהלך ותיכנן להמשיך בפאב-לדבריו- וכמובן היה נוהג בחזרה...למד אותנו מיקו, למד!

        הגב לתגובה זו

      • מיקו, מה לא ברור ?

        שי ו, 31/07/07 09:57

        נסע ב 170 !!! אם הוא לא היה שיכור או מסומם אז הוא פשוט רוצח בדם קר. בכל מקרה, נמצא בו 5 אלכוהול גבוה, הוא לא מכחיש ששתה והוא שלח הודעה ''אני מתודלק'' ... הוא ואחיו חיו כמו שני פירחחים ומשפחתם גוננה ועודדה אותם. עכשיו שיאכלו את מה שבישלו - הוא, ההורים וכל מי שטיפח אותם.
        ליבי על משפחות ההרוגים האחרים.

        הגב לתגובה זו

      • הוא הגיע למצב שלו מתוך בחירה (ל''ת)

        גיל, 31/07/07 09:57

        הגב לתגובה זו

    • הוא אומר שהיו בדרך לפאב אחרי החתונה

      אלי, 31/07/07 09:38

      אז תתארו לכם! מה שהיה בדם שלו, בנוסף לסמים ולאלכוהול זה רק סיפתח למה שהיה מתוכנן... הבחור בעצמו מעיד על המסוכנות שלו. וזה עוד אחרי הכנות של עורכי דינו .... ממש פצצה מתקתקת על הכביש שפגעה בנהגי אגד המסכנים. זה היה יכול לפגוע בכל אחד מאיתנו...

      הגב לתגובה זו

    • צריך להראות כל יום את הראיון בטלויזיה

      משה, 31/07/07 09:44

      כי זה בדיוק מה שכל נהג חסר הבנה אומר לעצמו: אני לא שותה עד כדי כך שאני לא מסוגל לנהוג. עלי השתיה לא משפיעה. הייתי במצב רוח מעולה. שמחתי בחתונה בסבבה. תקלטו- מצב רוח מרומם_ מביא לשיפוט פגום על הכביש כשצריך להיות צלול לגמרי. יש אשליה של שליטה כששיכורים.

      הגב לתגובה זו

      • משה יפה אמרת (ל''ת)

        אמא, 31/07/07 13:01

        הגב לתגובה זו

    • לפיני דרום

      נוי, 01/08/07 19:41

      מעניין איזה צדיק אתה.. גם לך ביום כיפור ה' לא יסלח!!!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כששותים או מסוממים לא נוהגים - כך חוסכים חיים ולא (ל''ת)

    מקבלים מתים, 31/07/07 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ככה זה - הורגים בכבישים כאילו זה מובן מעליו - ואח''כ בוכים בוכים

    שמסוממים, 31/07/07 08:39

    נוהגים. כך חוסכים חיים.

    הגב לתגובה זו

    • לתגובה מס' 1

      ליהי, 01/08/07 19:44

      מדובר בילד טוב מבית טוב שתמיד עזר ותאמין לי שהוא בטח לא היה רוצה שלהרוג את אחיו התאום או אחד מהאנשים שנהרגו!
      גם אתה יכול לסוע לחתונה וזה יכול לקרות גם לך או לכל אחד מבני משפחתך אז אל תמהר לשפוט חצוווווווווווווווווווווף!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו