• 66.

    שיקחו את הכסף ממכון פרס לשלום ומהאנרכיסטים. (ל''ת)

    רוני ערמון, 06/08/07 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ממשלה של שקרנים!! (ל''ת)

    יעל, 03/08/07 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הרב קוק זצ''ל אמר

    דודה, 02/08/07 14:58

    הרב קוק זצ''ל אמר שמי שאינו מסייע להקמת חברון , הוא שולח יד בשורשיות של אומתנו ועתיד ליתן את הדין. אבל כאן מדובר לא רק באי סיוע אלא בגרימת נזקים. מה לדעתכם היה דינם של אלה על פי הרב קוק , שנחשב קרוב לדמותם הקדמונית של נביאי ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה רכוש יהודי

    אביה גלס, 02/08/07 11:45

    זה רכוש יהודי - שיחזירו את הרכוש ליהודים וזהו, ושלום על ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    די לנו ממשלת הלייצים שעושה ''שלום'' עם מחבלים.. (ל''ת)

    מספיק ודי, 02/08/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זכויות שוות?!

    אלישבע, 01/08/07 23:15

    ליהודים אין אפשרות לממש את זכויותיהם על הארץ. למה יהודים אינם מורשים לגור על אדמה יהודית?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איפה ואיפה אך תמיד לרעת היהודים

    א. ש., 01/08/07 22:23

    עד מתי זה יהיה כך שבארץ ישראל אם אתה יהודי - אתה נחות יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צ.ה.ל. יקח כסף והחיילים לא ישרתו

    שמואל, 01/08/07 14:02

    אם צ.ה.ל. רוצה לייצג רק את השמאל שיידע שחוד החנית של חייליו(הדתיים ותושבי השכונות)לא יתגייסו אלא יעבדו על מנת ולממן את התשלום.
    לפני שצהל יתפרק כדאי לו לחשוב שוב.היתכן שצהל תומך הטירטר?שהרי ברור שהוא נותן לערבים מה שהם מנסים להשיג באלימות.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צה''ל נכנע לטרור הערבי

    יהודי גאה, 01/08/07 13:11

    נישול וגירוש יהודים מנכסים בבעלות יהודית מהווה כניעה לטרור. הגיע הזמן שצה''ל יגן על היהודים ולא על הטרוריסטים

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הכבוד למשפחת חברון- עלךו והצליחו

    דוד, 01/08/07 12:57

    ייפסק הגזל מהיהודים

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בושה!!!

    יוסי, 01/08/07 09:58

    איפה הבושה הרצחת וגם ירשת? לא מספיק שמפנים אותם מהבתים עוד הם אמורים לשלם על זה? זה כמו בסדום ועמורה, כאשר אדם היה פוצע את חברו , הפצוע היה צריך לשלם לפוצע את הסכום שהוא הזיק אותו פשוט לא יאמן

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בושה וחרפה!! (ל''ת)

    מור, 01/08/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שוב השנאה העצמית

    אא, 01/08/07 09:06

    הבתים ריקים ובבעלות יהודית, אז מה בעצם השאלה?
    שוב הבילבול המושגי של השמאל הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שוב המאפיה השמאלנית חוגגת באנטישמיות המצויה (ל''ת)

    די לטרור השמאלנ, 01/08/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לחייב מחבלים על שהייתם בכלא מכספי הרשות (ל''ת)

    אריה, 01/08/07 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השרים ליברמן וישי

    מאיר, 01/08/07 00:52

    מדוע (רבונו של עולם !!), אין אנו שומעים את השרים ישי וליברמן באמצעי התקשורת מוחים נגד משרד הביטחון ???
    כל מי שמונע מהמתנחלים לנהל את חייהם, מסכן לא רק את המתנחלים אלא את כל המדינה , כי בעצם זה להחזיר את ישראל לגבולות אוושוויץ
    המסוכנים ...

    הגב לתגובה זו

    • אי אשפר לסמוך על ישי וליברמן בענייני ארץ ישראל!

      אבי פ., 01/08/07 07:43

      אלי ישי ואביגדור ליברמן אינם אנשי ימין.

      כמה הם דואגים למגורשים? מה הם עושה לחזק את ההתיישבות?

      מי שמצביע לישי וליברמן צריך לדעת שביום פקודה, אי אפשר לסמוך עליהם להגן על ערכי ההתיישבות בארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    השוק בנוי על חורבות הרובע היהודי (ל''ת)

    והפצר הוא דמגוג, 31/07/07 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בושה וחרפה

    ישראלי אבירם, 31/07/07 23:24

    מזל שלא מבקשים פיצויים על המחבלים שנהרגים בפיגועים..

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נמאס מגירוש היהודים

    אבוחצירא אילן, 31/07/07 22:06

    בס''ד
    יוגעים מדוע ירדה המוטיבציה?
    כי זה כבר לא צבא הגנה על היהודים
    אלא זהו צבא גירוש.
    אהבל מי שמשרת בצבא הגירוש.
    רוצים להעלות מוטיבציה - תכריזו שצה''ל מעתה יעסוק אך ורק בהגנה על יהודים ובמלחמה בערבים.
    אני לא מוכן לשרת בצבא גירוש.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ברוסיה של סטלין

    יוני, 31/07/07 21:56

    ברוסיה של סטלין משפחות הנדונים למוות היו צריכים לשלם עבור הכדורים...
    אולי הממשלה גם תבקש כיסוי הוצאות מצאצאי הרוגי תרפ''ט?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גזענות

    במדינת ישראל, 31/07/07 21:16

    סבא שלי היה צריך לבוא מאירופה כדי לראות פה שנאת יהודים ???

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נרצחים והפלסטינים חוגגים (ל''ת)

      נעמן, 31/07/07 22:28

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם מחפשים מישהו שישלם פיצויים ...

    יהודי, 31/07/07 21:15

    המחבלים צריכים לשלם פיצויים על הפיגועים שעושים.
    שוטרים צריכים לשלם פיצויים למפגינים שתקפו (סטודנטים, פעילי ימין, שובתים ... )
    הממשלה צריכה לשלם פיצויים לאלפי היהודים שגירשה מביתם.

    הגב לתגובה זו

    • בזיון לממשלה לליברמן וישי (ל''ת)

      חיפאית, 31/07/07 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה הצבא שאני שולח את בני לשרת בו?

    אבא, 31/07/07 20:55

    צבא שמגרש יהודים מרכוש יהודי, וגם דורש מהם לשלם על זה? האם המשטרה דורשת מפושע לשלם על הוצאות המשפט נגדו?
    אפילו שופטי סדום לא חשבו על עושק כזה.

    הגב לתגובה זו

    • בושה שהצבא שלנו מגרש יהודים (ל''ת)

      עודד, 31/07/07 22:29

      הגב לתגובה זו

    • גירוש יהודים איננו מתפקידיו של צה''ל (ל''ת)

      מילואימניק לא, 31/07/07 22:31

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מאז ולתמיד

    דבי, 31/07/07 20:37

    זה באמת דילמה למי שמאמין בכל לבו בזכות קיום המדינה היהודית בארץ ישראל. בלי כח פוליטי יש שתי אופציות: או לתת לאחרים למחוק אותך או להיות אלים. מי שבאמת מאמין ומוכן לסבול בתווך הקצר יכול לנסות אסרטיביות. אם לא ברור אני מצביע עבור התישבות יהודי בחברון.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צבא שמגרש יהודים מה הפלא שאין לא מתגייסים

    ניסן יואלי, 31/07/07 20:35

    מי ייתגייס לצבא כזה? שר הביטחון מלין על צבא של חצי העם, אכן זה צבא של חצי עם החצי השני הוא אויב העם מי ירצה להתגייס עם שרותו הצבאי יעבור עליו בגרוש החצי השני?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    השוק בחברון

    עו''ד מרק פלורסה, 31/07/07 20:30

    אני המום שצה''ל מאיים על פינוי תושבים יהודים שוב. האם לא למדנו מבושת הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    על המנהיגים לשלם מכיסם על הנזקים שגרמו (ל''ת)

    מאיר, 31/07/07 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צה''ל שונא יהודים ואוהב רוצחים ערבים

    נמרוד, 31/07/07 19:33

    הגיע הזמן לחזור לשפיות.
    צה''ל, צה''ל כבר באים לגרש היהודים - כך היו שרים היום הגששים (אם הם לא היו מורעלים בעצמם)

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זהו רכוש יהודי לכן אין לפנותם בכח (ל''ת)

    יוסי, 31/07/07 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בושה למדינת ישראל

    יעקב, 31/07/07 19:22

    יש ליהודים יותר זכויות בחברוון מכל מקום בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    היכן נתניהו מדוע הוא לא מגן על הסכם חלוקת חברון? (ל''ת)

    פקק תנועה, 31/07/07 08:25

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו לא יפנה אף מתנחל מחברון. הוא פשוט יעיף אותם לכול הרוחות.

      benzi. a, 31/07/07 19:17

      ברגע שתהיה החלטת ממשלה בראשותו של ביבי. על פינוי חברון ושאר הישובים ביו''ש והחלטה כזאת אכן תתרחש בשנה הראשונה לשלטונו אצל הביבי הזה המתנחלים יעופו כמו על טיל ללא כלום ובלי חמלה .
      אך אל דאגה. הביבי הזה לעולם לא יהיה ראש ממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם לאום ראש ראש פלשנו וגם לחניתה

    צפצפ, 31/07/07 07:47

    נימאס כבר המפוסט ציונות (אנטישמיות יהודית??) לחזור לציונות הישנה והטובה.
    כן המיקלע הקדוש של השמאל!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אדוני הפצר, חשבתי שאתה דתי

    מיכה, גוש עציון, 31/07/07 01:00

    למי אתה מתפלל בבוקר, שבצהרים אתה מצליח להוציא הודעה מזעזעת כזו?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מפקד האוגדה

    תיבון, 31/07/07 00:52

    פתאון בא לי רעיון:
    אולי זה בגלל שמפקד האוגדה התחלף? הרי המפקד הקודם - יאיר גולן - היה בעד ההסכם.
    פתאום בא מפקד אוגדה חדש, ומתכחש להבטחות של קודמו.
    מעניין איפה הוא היה בהתנתקות, ובמלחמה האחרונה?..

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה לא שומעים את ליברמן?

    מיכל, הצבעתי לו, 31/07/07 00:21

    מה, הוא לא יכול לתת קצת ''גב'' למתנחלים בחברון?
    נדמה לי ששמעתי את אלי ישי פונה לברק לפני כמה ימים
    עכשיו אני רואה שגם הליכוד וכמובן האיחוד הלאומי
    אז מה נסגר עם ליברמן?
    הוא ימין או מה?
    נדבק לכסא?

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן וש''ס עאלק ימניים גם כן (ל''ת)

      תומר, 31/07/07 22:33

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עוד מעט תהיו צבא של רבע העם

    ניר, 30/07/07 23:44

    אנחנו לא נשרת בצבא שהפך אותנו לאוייב

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פתאום צה''ל רוצה לנצח

    אביב, 30/07/07 23:43

    הצבא של הלוזרים שברח מלבנון, ברח מעזה, הפקיר את מדחת יוסף, הפקיר את צד''ל, הפקיר את תושבי גוש קטיף ושדרות למבול של הפגזות, מצליח רק במשימות נגד יהודים.
    אתם יודעים מה? קחו לכם את הערבים בתור חיילים.

    הגב לתגובה זו

    • מצער לשמוע אבל נכון

      אשר, 06/08/07 10:39

      היום כשאני נוסע לביקור בגוש עציון אני רואה את השנאה של מג''ב והמשטרה במחסומים,והם עושים הכל על מנת לעכב את היהודים במחסומים .
      טוב אפשר להבין,אם המשטרה והשב''ס שולח את השוטרים להצגות של השמאל הקיצוני איך שהמתנחלים עוקרים עצי זית, למה הם מצפים?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סוף כל סוף הצבא יצליח לנצח קצת! (ל''ת)

    צבא הפדיחה ליש., 30/07/07 22:55

    הגב לתגובה זו

    • אולי תתגייס לג'יהאד האיסלמי-שם יש צבא טוב

      דני ב., 30/07/07 23:18

      איפה היית בצבא בשקם? גיבור גדול עם פה גדול.

      הגב לתגובה זו

      • צבא שנלחם ביהודים במקום במחבלים הוא באמת לא צבא טוב

        מקצועית וערכית, 31/07/07 22:37

        מקצועית - כמה קשה להעיף כמה משפחות מתנחלים מהבית? הם לא משתוללים כמו פלסטינאים או מפגיני השמאל הקיצוני בבילעין.
        לא חוכמה אם צה''ל ינצח אותם. לא צריך להיות מקצועי כדי למלא משימה זו בהצלחה.
        ערכית - צה''ל שמגרש את יהודי חברון בוגד במטרה שלשמה הוקם והיא הגנה על חיי היהודים ורכושם בארץ ישראל. עד כמה שאני יודע חברון נמצאת בארץ ישראל ותושבי השוק לשמחתי יהודים.
        אין לגרשם.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    להפסיק להתגייס לצבא פוליטי

    גלית, 30/07/07 22:50

    שוב מתגלה צהל כצבא פוליטי הנלחם בעיקר נגד מתנחלים. מאחר והיה הסבם כתוב בין הצבא לתושבי חברון, הצבא היה הראשון שצריך היה להתנגד להנחיית מזוז, היועץ הפוליטי, הת''ל של שרון. אפ ם הצבא ממשיך להילחם נגד יהודים אסור להתגייס לצבא כזה.

    הגב לתגובה זו

    • הצבא לא פוליטי הצבא ריבון בשטח

      דני ב., 30/07/07 23:19

      ועל המתנחלים ויושבי חברון המופרעים להישמע להוראות הצבא והדרג המדיני המחליט.
      זוהי מדינת חוק ואין לאף אחד רשות להפר את החוק אפילו לא במקום הארור הזה רווי הדמים שנקרא חברון.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד למיכאל איתן

    גידי, 30/07/07 22:10

    בין הליכודניקים הטהורים היחידים שנשארו. מתישבי חברון- חזקו ואמצו. אולמרט מזכיר לי את הנציב העליון הבריטי- מונע מיהודים להתישב בארץ ישראל. חייבים להעיף את הממשלה הפושעת הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הלו? זה צהל? סחתיין על הנחישות

    בנצי שוב, 30/07/07 21:22

    טוב שיש נחישות כלפי מישהו
    אפילו אם זה רק כלפי המתנחלים
    אולי בהמשך נזכה גם לקצת נחישות כלפי המחבלים מהחמס
    כלפי המחבלים מהפתח
    כלפי החיזבאללה
    כלפי המשתמטים
    צריך להתחיל את הנחישות - אז בואו נתחיל מהמתנחלים, עליהם אנחנו חזקים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האם גם פורעי בחלעין יחוייבו לשלם את הנזקים שהם גורמים כבר שנתיים? (ל''ת)

    דרור, 30/07/07 20:57

    הגב לתגובה זו

    • כן, ביום ששודדי הקרקעות ממתיתיהו מזרח

      דני ב., 30/07/07 23:14

      יחזירו לבעליהם את האדמות שגזלו מהם.
      גם אתה יודע ואתה חוזר על המנטרה הדבילית שהגדר בבילעין נבנתה לצורכי ביטחון-קדחת, היא נועדה להכשיר את השרץ ואת הגזל של הקרקעות.
      הייתי רוצה שיבנו לך גדר הפרדה בין הסלון לשרותים שלך על ידי שכן פורע חוק, מענין כיצד היית מגיב אז יאללה תחליף כבר קסטה.

      הגב לתגובה זו

      • דני הטיעון שלך לא עניני.

        שלום, 31/07/07 22:40

        השאלה היא האם כל ''פורע חוק'' באשר הוא יחוייב בתשלום כתוצאה מפריעת החוק שלו, או שמדובר כאן באפלייה כנגד מתנחלים בלבד?
        דבריך אמוציונליים ולא מאפשרים מקום לדיון.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    את הריסת בתי הבדואים ביטלו,עקב החשש ממהומות דמים. אולי היהודים

    דרור, 30/07/07 20:56

    צריכים ללמוד מהבדואים?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מאבק צודק - אנחנו אתכם

    מתי דובב, 30/07/07 20:38

    מדובר ברכוש יהודי שנלקח/נשדד'נבזז ע''י הערבים בעקבות טבח מזעזע - הממשלה צריכה ליישבו ביהודים ולא לפנות את היהודים מתוכו

    הגב לתגובה זו

    • האם קיבלו קושאן וטאבו ממשפחות הנרצחים.

      גב אלקובי, 30/07/07 23:22

      האם משהו מצאצי הטבוחים נתן ייפוי כוח למופרעים הללו להתיישב בשמם ולייצג אותם?
      האם מישהו ממשפחות הערבים שהצילו את רוב יהודי חברון קיבל איזו הטבה מהמדינה? קדחת קיבלו.
      גם אלו שהצילו יהודים מקבלים אותו יחס כמו הגרועים באוייבנו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה בענק בכל השטויות שכתבת.

        רוני, 31/07/07 00:47

        בעלי הקרקע היהודים נתנו אישור ליהודים לגור שם.

        המדינה מן הדין לא צריכה לתת הטבה על משהו שקרה לפני זמנה.

        היהודים כן צריכים להוקיר את אותם צדיקים שהצילו יהודים, אבל בתנאי שמשפחתם אינה תומכת בטרור היום.

        ההבדל בינך למתנחלי חברון הוא שאתה סתם שונא אותם שנאה עיוורת, והם שונאים רק את האויב הערבי, אך לא שונאים ערבים.
        ערבי שהציל יהודים יתקבל אצלם בכבוד רב, ואם אתה לא מאמין (ואני בטוח שאתה לא מאמין כי התקשורת לא תראה זאת) תשאל כל אחד ואחד מהם.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    אף אחד לא גר שם!! צה''ל חזק על יהודים, מפחד פחד מוות מערבים!! (ל''ת)

    תום, 30/07/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מוצדק לחלוטין. מי שפורע חוק צריך לשלם את העלות ולא כל האזרחים

    אייל, 30/07/07 20:08

    גנב שבורח במרדף צריך לשלם את עלות המרדף אחריו.
    מישהו שמקבל צו מביהמ''ש לפנות נכס ולא מפנה צריך לשלם את עלויות הפינוי בכוח.
    זכות המחאה הלגיטימית לא מגיעה לכדי אי קיום צו בימ''ש. זכות מחאה מקומה בהפגנות ולא בהפרת חוק או הפרת צו.

    ואני מסכים שצריך ליישם את זה לא רק לגבי פינוי המתנחלים אלא לגבי כל פורע חוק באשר הוא.

    הגב לתגובה זו

    • בתנאי שיש שוויון

      שמעון גלבוע, 31/07/07 07:27

      אם כל אחד ישלם את עלות הטיפול המשטרתי בו - אין בעיה
      אבל אם זה נעשה רק לגבי המתנחלים - זו אפליה פסולה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הנרצחים יאלצו לשלם את מחיר קבורתם (ל''ת)

    יואב, 30/07/07 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''שיא חדש של אלימות וחוצפה'', אמרו פורעי החוק (ל''ת)

    מריוס, 30/07/07 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    במידה ויחויבו אנו נשמח לתרום את התשלום

    נחמה, 30/07/07 19:54

    לאנשי חברון היקרים
    אם תחויבו בסכום כלשהו רבים יסכימו לשלם את המחיר הכספי בעוד האטומים שבעם יגרמו לכולנו לשלם מחיר הרבה יותר כבד ....( ראו סעיף גרוש גוש קטיף והתשלום פצמרים ומלחמה בצפון)
    חזקו ואמצו

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    משלם מי שמשלם אחרון

    מתנחלת גאה, 30/07/07 19:52

    החשבון יתבצע במעמד החיוב (י' תשרי יום הכיפורים)...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למקדי צה''ל-אם חפצי חיים אנו , תראו להם מי הריבון.

    דני ב., 30/07/07 19:49

    תראו להם שההפקרות נגמרה.
    מי שלא מכבד את הממשלה ואת צבאה שיעוף משם קיבינימט.
    גם כך הם יושבים שם על זמן שאול.
    גם כך הם הוציאו דיבת הארץ רעה בכל העולם.
    הגיע הזמן שנתעשת ונראה לגמדים הללו שעושים קולות של ענקים מי הוא בעל הבית.
    ילדינו אינם המשרתים שלהם ואנו לא ניתן יד למפרי חוק באף מקום לא בחברון לא במאחזים גם לא בקו הירוק.
    נגמרה האנרכיה.
    יש לנו ממשלה שנבחרה כדת ובצורה דמוקרטית ואנו כפופים לה, יש להישמע להוראותיה ולא להוראת רב זה או אחר המקבל שכר מהמדינה.
    לא מוצא חן? יש לכם בחירות ותבחרו אז את מי שמלא את שאיפותיכם.
    יישר כוח לשר הביטחון החדש, ולרמטכ''ל .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה מזכיר לי שבסין הקומוניסטית מחייבים את משפחות המוצא להורג לשלם (ל''ת)

    על עלות הכדור, 30/07/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יופי! היהודים יחזרו לחברון ואנו נחזור ללוד, רמלה, חיריה, חיפה...

    מוחמד, 30/07/07 19:46

    יפו, עכו, נצרת ועוד מאה חמישים כפרים
    שהרסתם.......

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שמזוז ישלם

    מיכאלה, 30/07/07 19:44

    שמזוז ישלם - אם הבנתי נכון הוא זה שהפר את ההסכם עם המתנחלים, אז בגלל זה עכשיו השוטרים והחיילים צריכים לעבוד קשה בשמש
    שישלם

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה?! צה''ל מאיים?!...הצחקתם אותי :)))) (ל''ת)

    נסראללה, 30/07/07 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם אנשי שדרות נשלמים מיגון מכיסם ןכך גם ניצולי השואה (ל''ת)

    מדינה במפלה, 30/07/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ואולמרט וחבריו - על חשבון מי ???? (ל''ת)

    ש, 30/07/07 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    היכונו לעמונה ב' (ל''ת)

    חים, 30/07/07 19:29

    הגב לתגובה זו

    • אל תאיים עלינו

      דני ב., 30/07/07 20:27

      אתם סך הכל גמדים שעושים קולות של ענקים.

      הגב לתגובה זו

      • מתגעגעים לראות איך היס''מ מפצח גולגלות לכתומים! (ל''ת)

        מיר, 30/07/07 21:53

        הגב לתגובה זו

        • אני מתגעגע אלייך

          אחמד, 06/08/07 10:44

          ןלחמוקים שלך

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    שמשפחות הניצולים של טבח תרפט ישלמו

    משפחת קסטל,, 30/07/07 19:28

    ושיעבירו את הכסף ישר לאבו מאזן ולחמאסטן

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בושה שלא כל הימין עומד לצידם. רק המפלגה הימנית היחידה במדינה

    גדי, 30/07/07 19:27

    איחוד לאומי מפד''ל האמיצים.
    ולחשוב שהשמאל עמד בתור כדי לחבק את ערפאת.

    בגלל זה גם כהימין היה בשלטון הוא לא היה בשלטון.
    איך ננצח את השמאל אם הליכוד מפחד מהצל של עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יהודי חברון היקרים, חזקו ואמצו!

    גאולה, 30/07/07 19:27

    העם אתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    WTF?? אבל אף אחד אינו מתגורר בתים ש''פלשו'' אליהם!!

    ואחר כך מתפלאים, 30/07/07 19:26

    הבתים נטושים לחלוטין.
    יהודי חברון מנסים למצוא כל מבנה כדי להתיישב בו ולא להפקיר את העיר לידי הערבים.

    הפרעות החדשות שביהודי חברון, אך הפעם זאת המדינה היהודית נגדם ולא ערבים עם סכינים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם בסין הנידונים ליריה משלמים על הכדור

    יהושע פרוע, 30/07/07 19:23

    אין מילים כדי לתאר את הרשעות והרקבון שבהם הצמרת הלטונית נגועה בה.
    המחנה הלאומי צריך להתחיל לחשוב ברצינות על תוכנית התנתקות משלו שבמהלכה הוא מתנתק מחבורת המטורפים שמנהיגה את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה עם הריסת בתים ברמלה מי משלם?

    אלעד, 30/07/07 19:18

    איזה מגעיל הצה''ל הזה נהיה
    כל מה שיש לו בראש זה לפעול נגד המתנחלים ולפחד לא לפגוע בערבים

    לא בא לי להתגייס

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אין בעיות

    אוריין, 30/07/07 19:09

    בס''ד,
    אבל שיחייבו גם את כל הפלסתינאים על הפטרול של כוחות צה''ל ושיורידו מה''חוב'' שלנו אליהם את עלויות הטילים ושעות הטיסה של המסוקים ושייחיבו את ''אנארכיסטים נגד הגדר'' על כל ההשקעות של צה''ל בפינוי ההפגנות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שלב ב: ארגוני הסטודנטים ישלמו להתפרעויות היס''מ

    הארי פוחז, 30/07/07 19:03

    אוהדי בית''ר ישלמו את הוצאות הפרשים, תושבי מאה שערים ישלמו על המכתז''יות, ארגוני השמאל ישלמו על כתות הרובים בבטן, ניצולי שואה ישלמו לגרמניה את מחיר השואה, ורקאולמרט לא ישלם את המחיר על הטעויות שלו. המחיר היחיד שישלם, הוא את זה של הסיגר (במידה ולא ישוחד בו).

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!!!

      רעולמרט, 30/07/07 19:45

      אולמרט ישלם... גם אריק משלם... עמרי משלם... קצב משלם... רמון משלם... בשיא משלם...

      הגב לתגובה זו