• 57.

    אדם מאוד מיוחד (ל''ת)

    הסרוג, 03/08/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עוזי לנדאו יחיד ומיוחד במינו !

    שמעון גפסו, 02/08/07 20:12

    מהיג כזה חסר היום במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ברא כרעא דאבוה-הבן כאביו. האב חיים-קמב''צ אצ''ל, והבן עוזי-ממשיך דרכו

    מיכאל בן חורין, 01/08/07 21:50

    פשוט יהודי צדיק.
    ושימו לב איך בתשקורת הישראלית מכנים את יוסי ביילין ד''ר ביילין
    (כולה 'דוקטור למחול'), בעוד שאף פעם אין מקדימים לעוזי לנדאו את התואר ד''ר, למרות שהדוקטורט שלו נעשה ב.m.i.t -המכון המדעי הכי בכיר באמריקה (מעין הטכניון בישראל)-, במדע התעבורה.
    עוד אחד מסימני השפל של התשקורת הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עוזי לנדאו, תחבור לפייגלין ותחזור לליכוד! זקוקים לך!! (ל''ת)

    מיכל, 01/08/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מי שמאמין בכיבוש!

    אלי, 01/08/07 15:38

    למה שיקבל קיצבאות?
    למה שישתמש במערכת המשפט של הכיבוש (בג''צ)?
    למה שיגור במדינה כבושה?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תודה לעוזי היקר על עזרתו לחסידי ברסלב בעבר בהווה ובעתיד

    חסידי ברסלב, 01/08/07 02:05

     חסידי ברסלב אותם כינית 'משוגעים עם הרבה חן' מאחלת לך דרך צלחה בכל אשר תפנה ומברכת אותך על עבודתך הנוכחית בזיכוי הרבים והבאתם לחבלי ארץ ישראל ביש''ע לאורכה ולרוחבה... חן חן ולהתראות בכנסת...

    הגב לתגובה זו

    • משוגעים מסריחים!! (ל''ת)

      צחי, 02/08/07 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אדם משכמו ומעלה

    דנה, 01/08/07 01:09

    תענוג לשמוע אותך.
    יש לי הערכה רבה על פועלך.

    ישר כוח!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ד''ר עוזי לנדאו ,העם איתך, אנא תחזור ...

    אור, 31/07/07 23:36

    לתחום שבו יש השפעה הגדולה ביותר על הציבור בישראל 'הכנסת'' אסור לנו הציבור לוותר עליך לא נוכל להרשות זאת .

    הגב לתגובה זו

    • אנא, תחזור הביתה ושב בשקט שמה בלי לדבר. יש לנו מספיק משוגעים כבר (ל''ת)

      אכיש, 01/08/07 01:28

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לשנות את שם המדור!

    נריה, 31/07/07 22:41

    האם זו פולטיקה יהודית או יהדות בפוליטיקה, יש לתת כותרת אחרת למדור הזה!

    הגב לתגובה זו

    • יהודי זה גם לאום (ולא רק דת) ולכן נושאים מדיניים רלוונטיים

      קרן, 01/08/07 01:22

      מעבר לכך ניתן להאיר את היהדות מזויות הסתכלות שונות- זוית מדינית, ערכית, רוחנית ואפילו קולינרית (מאכלים שונים יהודיים וכו').

      הקמנו מדינה יהודית בדיוק בשביל זה, אבל את הרי כבר יודעת את זה-
      מרגע שאת אומרת ''יהדות בפוליטיקה''- זה כלול במדור ואין צורך לשנות את השם.

      הגב לתגובה זו

      • מדור יהדות

        נריה, 01/08/07 08:50

        ראשית אני הוא לא היא.
        לפי דברייך אפשר גם לדבר על דת האיסלם והנצרות, ביטחון וכו' כי ודאי נמצא לזה קשר ליהדות.
        לדעתי מטרת המדור ליהדות היא לעסוק בנושאים הקשורים לדת היהודית, מצוותיה, מסורת ואנשים ונשים הבונים אותה. ואין מקום לדברי כפירה חילול השם וכדומה.

        הגב לתגובה זו

      • ימין פוליטי זה לא ''יהדות'', ו''מדינת יהודית'' זה לא

        ''מדינת הימין'', 01/08/07 09:47

        הערכים וההשקפות שלך שייכות למחנה מסויים-תו לא

        מחנה מסויים ביהדות הדתית, מחנה מסויים בציונות, מחנה מסויים שמפרש בצורה מסויימת את המושג ''מדינה יהודית'' (שרוב מקימיה היו ממחנה אחר, למשל..).

        כלומר את מתבלבלת בין מושג כללי וטועה לחשוב שהמושג שייך רק למחנה שלך.
        פה בעייתך וטעותך
        ______________
        ''יהדות'' זה דתי לאומי כתום??
        -ברור שלא!

        הגב לתגובה זו

        • יהדות וישראליות

          נריה, 01/08/07 23:32

          כשאין מה לענות עונים אתה פנאטי , ימני וכו' (עפ''י מה אתה מזהה את המחנה שלי?)
          אם אתה זוכר את תמונת הכותב במדור עם הכיפה,(שנעלם אולי זה מלמד משהו על המדור) זה ודאי בא לשקף משהו על מטרת המדור או שזו היתה הטעיה.
          כאשר יש עתון יהודי עם מדור יהדות התוכן צריך להיות ברור ולא להכניס נושאים דרך הדלת האחורית.
          ופשוט שיהדות מתחילה מהתורה והקשור אליה ומקיפה את כל חיי היהודים בכל מקום!

          הגב לתגובה זו

  • 48.

    גדול! גדול! גדול ! גדול! גדול! גדוך!

    שלמה, 31/07/07 22:27

    אחד האנשים הגדולים שיש לנו בדור, מהציונים האחרונים בחיןלונים,הפסד דול לפוליטיקה שהוא לא שם!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צפוי, אפור, נזהר לא להרגיז מצביעים אפשריים

    זמן לשון, 31/07/07 19:10

    מבקר בחריפות את מי שנכון לבקר כדי להבחר, אין לי ספק שבחלק מהתשובות שנתן גם הוא לא מאמין.

    הגב לתגובה זו

    • למה?

      מתנחלת, 01/08/07 15:23

      למה?למה? למה סתם להכפיש ולהעליל???

      הגב לתגובה זו

    • למה בדיוק מכוונים דבריך? (ל''ת)

      מתישבת, 02/08/07 13:20

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    העם איתך (ל''ת)

    ירון, 31/07/07 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רוץ עוזי,רוץ העם איתך ! (ל''ת)

    דרוש מנהיג, 31/07/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גיידאמק מזכיר לך רת ביאליק? (ל''ת)

    שד עדתי, 31/07/07 18:36

    הגב לתגובה זו

    • טיפש...גאידמק לא מזכיר לו את ביאליק

      הבנת הנקרא, 31/07/07 21:42

      גאידמק מזכיר לו מה שביאליק כתב

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    חבל שלא הפנמתם את לקח אלטלנה-יש הנהגה בישוב / ממשלה בישראל! (ל''ת)

    וגם שזנב לא, 31/07/07 18:05

    הגב לתגובה זו

    • דווקא הפנימו את אלטלנה: בעיני השמאל הימין הוא האויב, ואותו מותר להר (ל''ת)

      בנימין, 02/08/07 13:22

      הגב לתגובה זו

      • נכון- יש עוד דוגמאות

        קרעטשניף, 02/08/07 13:56

        השמאלני הידוע יגאל עמיר, היה בטוח שמותר לו לרצוח את פעיל הימין הצדיק יצחק רבין, עוד שמאלני ידוע לשמצה, יונה אברושמי, השליך רימון על הפגנה של ימנים ורצח את ממשיך דרכו החף מפשע של הרב כהנא- אמיל גרינצוייג. נכון שככה?

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 31/07/07 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שקרן או בור

    אורי, 31/07/07 16:08

    רבין לא פיקד על הטבעת אלטלנה היה זה דווקא יגאל אלון יקיר המתנחלים, לרבין היה תפקיד שולי באירועים בלחימה באיזור בית הפלמ''ח שהותקף בידי אנשי אצ''ל תל-אביב. האם בנו של ראש המטה לא טרח ללמוד את ההיסטוריה? או שהוא סתם שקרן?
    נ.ב- ממליץ לקרוא העובדות בספרו של שלמה נקדימון שלא חשוד בהיותו איש שמאל...

    הגב לתגובה זו

    • עובדה: רבין הוא זה שנתן את ההוראה בשטח

      ד''ר להיסטוריה, 02/08/07 13:24

      בן גוריון היה האיש שהחליט, אלון התחמק ממילוי ההוראה, ורבין היה זה שמילא אותה, ועוד הרחיב ואמר לירות גם על אלה שקפצו למים!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ממשלת ישראל הריבונית פקדה לתקוף את אלטלנה שראשיה לא נשמעו לפקודות ב

    בן ישראל, 31/07/07 15:22

    באמצע מלחמת קיום באה קבוצה מחתרתית ומחליטה מה לעשות עם הנשק-זה מרד בשעת מלחמה וזאת לא פעםראשונה -כך גם בדיון בכנסת לגבי השילומים ניסו אנשי הימין בראשות בגין להשפיע עלידי אלימות-הסמ\תערו על הכנסת

    הגב לתגובה זו

    • כנ''ל עכשיו בחומש והכוונה שהיתה בכפר במיימון (ל''ת)

      ואח''כ לא מבינים, 31/07/07 18:01

      הגב לתגובה זו

    • בואה של אלטלנה תואמה עם בן גוריון. עובדה

      זאב, 02/08/07 13:28

      בן גוריון הפך דעתו רק כשהספינה הגיעה. מחקרים רבים נעשו על כך. לא היה שום מרד. הנשק נועד להימסר לצה''ל, להצלת מדינת ישראל שהיתה נתונה במלחמה קשה וללא סיוע משום מדינה, למעט על קצה המזלג מצ'כיה.
      בן גוריון העדיף להשמיד את הנשק היקר ויחד אתו את יריביו הפוליטיים.
      אני איש שמאל שזוכר את הטראומה ולא מוכן לתת לעובדות, שבעצמי חקרתי אותן, לבלבל אותי עם יחסי הציבור שטמטמו אז ומטמטמים עד היום את העם אתם.

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק כך

        נכון מאד, 02/08/07 13:59

        וגם את האבנים שהשליכו תומכי בגין על הכנסת בעת הפגנות השילומים ספק בן גוריון

        הגב לתגובה זו

    • זה לא היה מרד

      גידי, 13/08/07 20:47

      זכותו של האצ''ל הייתה להביא נשק ללוחמיו כדי לעזור במלחמה, מה עוד שהגעת הספינה תואמה עם בן גוריון. אם זה היה מרד, איך אתה מסביר את העובדה שבגין הורה לא להגיב להטבעת הספינה ומנע מלחמת אחים?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    עוזי לנדאו יהודי יקר, כנס ופעל מבפנים אם אתה כבר פועל (ל''ת)

    אדון מיכאל, 31/07/07 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עוזי! ''דיבורים כמו חול ואין מה לאכול''. אבל מה אתה מחדש לי? כנסו.

    מני, 31/07/07 14:32

    נכון. הזכרת לי דברים שקרו בעבר. אז מה! את מה שאתה אומר כל איש ימין אומר. מה בתכלס? מה צריך לעשות? ולא כל הזמן לשמוע נוסטלגיה.

    הגב לתגובה זו

    • למני היקר שלום! אני אומר יותר מזה.כנס.

      שלמה, 31/07/07 14:52

      הפוליטקאים משתדלים להשמיע לנו את מה שאנחנו רוצים לשמוע. ואחר כך שהם נבחרים. הם עושים מה שהם רוצים. ובמקרה הגרוע עושים הפוך! אני לא מאמין להם. רק לדתים. כי הם עושים הכל לפי דעת גדולי הדור!להתראות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה גולש - סימן שאתה מצפצף על גדולי התורה שלך... (ל''ת)

        המשגיח, 31/07/07 16:08

        הגב לתגובה זו

        • המשגיח! יאצ'ק לא גילח לך עוד? אז אחרי שהוא ימרוט את קירבך אז תדבר! (ל''ת)

          יהודי, 31/07/07 19:14

          הגב לתגובה זו

    • רוצה לאכול ? תשרת בצבא, ואח''כ תתחיל לעבוד במקום לגלוש. בתיאבון . (ל''ת)

      אלוש, 31/07/07 16:06

      הגב לתגובה זו

      • לאלוש! אתה יכול לפרט מזה גדוד 12? שנעביר מידע לנסרללה! אתם מובטלים (ל''ת)

        אחמד, 31/07/07 16:22

        הגב לתגובה זו

    • לתשומת לבך: את השאלות לא ד''ר לנדאו קבע

      ברוכק'ה, 02/08/07 13:31

      המדור הזה, שמאוד חביב עלי, מרכז באופן מתומצת תפיסות עולם לגבי נושאים, אותם, ככל הידוע לי, קובע עורך המדור. מה לך כי תלין על לנדא? - פנה לעורך המדור ובקש שישאל אותו לגבי העתיד. יכול להיות שהיינו שומעים דברים מעניינים. רמז לעורכי העיתון הזה: תנו ללנדאו במה רצינית! העם זקוק לו!

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    איזה איש

    גלית, 31/07/07 14:18

    חייבת להודות, לא היטבתי להכיר את האיש עד היום. חבל. נשמע אדם נבון עד מאוד. צריך לחזור לכנסת בדחיפות. ואז צריך רק למצוא עוד 119 כמוהו, ותהיה לנו מדינה מושלמת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי זה עוזי לנדאו ? (ל''ת)

    ביבי, 31/07/07 14:17

    הגב לתגובה זו

    • זה עוזי כהן (ל''ת)

      זבוטינסקי, 31/07/07 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    החזירו את עוזי לכותרת!! (ל''ת)

    ארז, 31/07/07 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה הסרתם את עוזי מהכותרת ?

    X, 31/07/07 13:45

    מישהו במעריב כנראה לא נוח לו שעוזי לנדאו בכותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לנדאו אתה יהודי יקר

    נרגש, 31/07/07 13:42

    אמן תהיה ראש ממשלה אתה גיבור

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תודה לך עוזי, עוד קצת אומץ, רוץ לממשלה, העם איתך!! (ל''ת)

    אורי, 31/07/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להחזיר את בני בגין

    סימון, 31/07/07 13:11

    בס''ד
    עוזי שלום ...אם נכנסת לכאן
    שכנע את האיש שראוי שיהיה בהנהגת המדינה ואיתך ועם שכומתך אולי נצליח להיות ראויים להקרא העם הנבחר... יש לנקות את הלול מהתרנגולות שהבאישו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אלון פיקד על הפעולה נגד אלטלנה

    רון, 31/07/07 13:00

    יגאל אלון-מפקד הפלמ''ח פיקד על הפעולה נגד אלטלנה(ולא יצחק רבין
    שכלל לא השתתף בירי על אלטלנה).
    למה לחזור על שקר?
    חוץ מזה,לנדאו קידם קציני משטרה
    שפקדו להרוג ערבים במהומות אוקטובר 2000.למה ילין על ניסו שחם?

    הגב לתגובה זו

    • ידין פיקד כמדומני ורבין השתתף על פי ספרו (ל''ת)

      מוטי, 31/07/07 14:05

      הגב לתגובה זו

      • כמדומני- זו לא עובדה

        רון וייס, 02/08/07 10:48

        אני מציע לך לקרוא את ספרו של שלמה נקדימון על אלטלנה.

        הגב לתגובה זו

      • כמדומני-זו לא עובדה

        רון, 02/08/07 10:50

        אני מציע לך לקרוא את ספרו של שלמה נקדימון על אלטלנה ולא לחרטט בלי ידע.

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, רבין בעצמו הודה בכך!

      גיא, 31/07/07 14:12

      ראה בספר ''פנקס שירות'' (סלח לי שאיני זוכר את העמוד).
      רבין עצמו מודה בספרו שהוא היה על החוף ופיקד על הפעולה ועל ירי ה''תותח הקדוש''.

      לא ניתן לתקשורת המגויסת להסתיר את האמת הזו!

      הגב לתגובה זו

      • התותח הקדוש

        ברון הצוענים, 31/07/07 15:39

        מי שנתן את ההוראה, מי שפיקד ומי שהשתתף בירי ובהטבעת אונית המורדים צריך להיות גאה ולקבל צל''ש. האוניה הוטבעה משום שאנשיה התעקשו להבריח נשק לכנופיה חמושה שפעלה באופן בלתי חוקי , בניגוד להוראות הממשלה החוקית. בנוסף על כך ירתה אונית הפיראטים על אנשי כוחות הבטחון בחוף כפר ויתקין וגרמה לאבדות בנפש.

        הגב לתגובה זו

        • כמעט 60 שנה, ושום דבר לא השתנה

          העטלף, 01/08/07 00:50

          שוב שקרים ושוב שקרים
          הנשק שבאוניה היה מיועד לשימוש לוחמי האצ''ל תחת צה''ל, ורק חלק ממנו יועד לפעילות האצ''ל בירושלים, שלא נחשבה אז כלל חלק ממדינת ישראל (לפי תוכנית החלוקה של הבריטים טרם מלחמת העצמאות)

          אבל למה אפשר לצפות ממגיני ה''תותח הקדוש'':
          מי שרדף פעילי אצ''ל ומסר אותם לבריטים,
          מי שלמרות הנפת דגל לבן של רב החובל באלטלנה המשיך לירות אש אוטומטית כלפי הניצולים בים (ואולי ירו בהתלהבות יתר כששמעו שבגין ז''ל במים)

          צאצאיהם הרוחניים של אלה היו מוכנים בשם הדמוקרטיה לעקור עשרת אלפים יהודים מבתיהם ללא כל עזרה וסיוע מחד,
          ולהביא להקמתה של מדינת טרור רצחנית תוך עזרה בחימושה ובמימון אמל''חים אחרים בהיקף העולה על כמות הנשק באלטלנה בכמה סדרי גודל מאידך.

          הגב לתגובה זו

          • אותו תותח

            ברון הצוענים, 01/08/07 07:40

            נו בטח, בגין היה אמור להחליט במקום מפקדי צה''ל איזה נשק ילך ל''לוחם'' אצ''ל, הוא ייבא את הנשק (יוזמה פרטית במיטבה) הוא יחלק את הנשק ליחידות הוא יחליט כמה ומה יגיע לירושלים, מפקדת אצ''ל בששון ובשמחה לא הכירו בשייכותה לישראל, האניה ירתה על חברי ההגנה בכפר ויתקין, בקיצוא, מדינה עצמאית וצבא עצמאי באמצע המלחמה.
            את בגין שאחר כך נשא את נאום ה-''טקוי דוראק'' שלו והתייפח ברדיו, היו צריכים לעצור ולהעמיד למשפט באשמת נסיון לבצע פוטש לפי דוגמא ידועה שארעה 25 שנה קודם לכן.

            הגב לתגובה זו

            • אתה טועה-יגאל אלון היה מפקד הפעולה

              רון, 01/08/07 13:19

              רבין נקלע לכל הענין במקרה:הוא נסע
              לבקר את אשתו לעתיד-לאה,ששרתה
              במטה הפלמ''ח ברח' הירקון בת''א.
              אנשי אצ''ל ירו על מטה הפלמ''ח ורבין
              השיב אש לעברם.את רבין עניינה לאה
              ולא אלטלנה.

              הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, רבין בעצמו הודה בכך!

      גיא, 31/07/07 14:13

      ראה בספר ''פנקס שירות'' (סלח לי שאיני זוכר את העמוד).
      רבין עצמו מודה בספרו שהוא היה על החוף ופיקד על הפעולה ועל ירי ה''תותח הקדוש''.

      לא ניתן לתקשורת המגויסת להסתיר את האמת הזו!

      הגב לתגובה זו

      • גיא אתה החוצפה הימינית בשיאה, כנס

        יהודי, 01/08/07 11:05

        תהפוך את הספר ''פנקס שרות ''מצד לצד ולא תמצא שם מילה על קשר בין רבין לירי התותח. הוא היה בקטע של חילופי יריות בין פלמחניקים שהיו במפקדת הפלמ''ח לבין אנשי אצ''ל שהתאספו באזור החוף.

        זה כמובן לא מפריע לך ולשכמותך לחזור ולשכתב את ההיסטוריה. האינסטינקט שלכם מזהה את העובדה שגם 50 חכמים לא יוציאו מהברכה אבן שחריין אחד קטן זרק.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    אוי, וויי ס'מיר!כמה סתירות:ז'בו סותר את הרצל המון, ולנדאו את שניהם

    dicken Kinder, 31/07/07 12:56

    לשבת עם חרדים אנטי-ציוניים בממשלה זה בסדר לפי לנדאו?!
    לא לפי ז'בו ו/או הרצל (תקראו את 'מאושל' של הרצל כמתאבן).
    על הסתירות בין ז'בו הלוחמני להרצל הקוסמופוליט, אין מה להרחיב.

    מילה לגבי כהנא, סיסמתו היתה: ''מוות לערבים'' ולכן הוא לא חוקי ולא מה שלנדאו מתאר (ולא ממש קרוב ליהדות).
    מה שהילדים השמנים מלנדאו עושה הוא שקר ושכתוב ההיסטוריה.
    הוא וחבריו מתמחים בלספר סיפורים וליצור אגדות אורבניות ועלילות דם.
    מסורת נוצרית ארוכה. ברכות ל-NRG יהדות!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ליגת על לעומת שרינו העלובים (ל''ת)

    שלומי, 31/07/07 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ד''ר עוזי לנדאו

    אזרח, 31/07/07 12:39

    אתה בן אדם מדהים. חבל שאתה לא בכנסת. אתה מתאים להיות ראש ממשלה!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לנדאו--איש יקר (ל''ת)

    חסר בפוליטיקה, 31/07/07 12:37

    הגב לתגובה זו

    • אכן איש יקר . עלה הרבה למשלם המיסים (ל''ת)

      ליבנת, 31/07/07 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    עוזי לנדאו...

    אזרחון, 31/07/07 12:33

    איש ישר ואמיתי, משכיל ורציני, דובר אמת. שהלוואי וירבו כמותו, ולא אגזים אם אגיד שראוי להיות ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    'תודה', 'תודה' ועוד פעם 'תודה'!

    תומך פייגלין, 31/07/07 12:28

    אני חבר תנועת הליכוד, איש חילוני (מאוד!), ורציתי לומר לעוזי לנדאו 'תודה', 'תודה' ועוד פעם 'תודה'.

    *תודה על היושר האישי הפשוט שנמצא בך - דבר שכל-כך חסר במקומותינו כיום.

    *תודה על זה שפיך וליבך שווים הם.

    *תודה על שירות אדיר למען המדינה - שירות שלצערי לא סיים את מלאכתו והשאיר את האליטות המפא''יניקיות על מקומם כאילו שלא קרתה כאן מהפכה פוליטית בעת עליית מנחם בגין ז''ל.

    *תודה על היותך נאמן לעקרונות הליכוד ולא 'נשטף' מוחך ע''י הבן כספתיים למיניהם - איש ישר אתה!

    אנחנו ב''מנהיגות יהודית'' נשבענו ללכת את ''הק''מ הנוסף'' שאותו לא הלך מנחם בגין ז''ל על מנת להוציא את המדינה והשלטון מאחיזת החנק של האליטות (רובן צאצאי מפא''י) ולהחזיר את השלטון לעם - נשבענו לעשות זאת ולא תיפול רוחינו עד שנשלים את המלאכה!

    הגב לתגובה זו

    • תומך פייגלין יקר, חבל רק שב - 2002 תמכתם באולמרט ולא בלנדאו

      חבר מרכז הליכוד, 02/08/07 13:36

      וחמור עוד יותר - שב - 2006 חלק גדול מכם לא הצביעו בפריימריס ללנדאו והעדיפו את הדילים עם העסקנים. בכך תרמתם את חלקכם למצבו העגום של הליכוד.
      ואני מחכה ליום בו יתקיים הפסוק ''מהרסייך ומחריבייך מקרבך יצאו''

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    איש יקר כל מילה בסלע

    מושיקו, 31/07/07 12:27

    הלוואי ויחזור לחיים הפוליטיים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נהנתי מכל מילה . (ל''ת)

    אוהד, 31/07/07 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כמה שאנחנו צריכים ראש ממשלה שמתקרב לקרסוליים שלו (ל''ת)

    מייק, 31/07/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שימו לב לכיבוש ! מי שמאמין שיש כיבוש שיתפנה וילך! (ל''ת)

    לטובת הצדק !, 31/07/07 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בלה בלה בלה, קדימה, בלה בלה בלה, מושחתים,בלה בלה בלה

    גיל, 31/07/07 12:12

    כמה מרמור יש בבן-אדם!
    כולם משקרים, מושחתים, ''תאונות דרכים'' חוץ מ ''לנו ומשלנו''.
    מסתבר שלאדון אין שום אג'נדה חוץ משמאל וימין מדיניים. דוגמא: תאונות דרכים-קדימה היא תאונת הדרכים הגדולה שלנו.
    אפשר להציע עוד:
    איכות הסביבה-אולמרט הוא גוש של זיהום.
    התעללות מינית-שרון אנס אותנו להתנתקות.
    חינוך-אהוד אולמרט וחבריו לא יכולים להיות דמות חינוכית
    גידול בננות בעמת הירדן-מה אפשר לצפות ממישהו בשם אולמרט להבין בבננות...
    אלה לא שליפות, אלא שליפה אחת שחוזרת על עצמה באריכות ובשיעמום

    הגב לתגובה זו

    • השנאה פשוט מעוורת את עיניך. תגובה צפויה של טוקבקיסט שמאלני (ל''ת)

      שמעון, 02/08/07 13:38

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה האיש הכי ראוי לעמוד בראש מדינת ישראל (ל''ת)

    חיפאי, 31/07/07 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אדם גדול (ל''ת)

    רועי, 31/07/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני אומר, פרוש מהליכוד ופתח מפלגה חדשה. יש כיום המון אנשים מוכשרים

    לא מכיר אותך אך, 31/07/07 12:02

    שצריכים להנהיג אותנו.
    הליכוד פשטה רגל מוסרית, הפכה ממפלגת ימין- למפלגת שמאל קיצוני (מפלגה שמגרשת יהודים מביתם ואדמתם הופכת אוטומטית לשמאל קיצוני).

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איך אתה תומך בביבי שעושה ההפך מכל הערכים בהם אתה מאמין?

    משה חכים, 31/07/07 11:58

    האם נתניהו היה איתך ועם יתר ה''נאמנים''?
    האם הוא הצביע בכנסת נגד ההתנתקות?
    וגם היום הוא מציע להכניס כוחות ירדנים ליו''ש.
    מי מייצג את הערכים בהם אתה מאמין ביבי או פייגלין?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הבן-אדם תותח. לא מאבד ראש לרגע! (ל''ת)

    yosud, 31/07/07 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אפשר להסכים ואפשר לא להסכים-אבל מדובר בפוליטיקאי ישר ללא רבב

    מוטי, 31/07/07 11:53

    הפסד שלנו שאתה לא במנהיגות

    הגב לתגובה זו

    • אם הוא היה בהפועל ירושלים היינו רצים לאליפות! (ל''ת)

      בנדה, 31/07/07 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בן אדם קיצוני

    רון, 31/07/07 11:40

    הגיע הזמן שימי הכיבוש ייפסקו

    הגב לתגובה זו

    • אני שמאלנית שלא משתמשת במילה כיבוש

      רונית, 02/08/07 13:52

      אנשים כמוך עושים נזק לתפיסה של השמאל האינטיליגנטי. בארץ הזו אנחנו לא כובשים! המחלוקת ביני לבין לנדאו קשורה בתפיסה מדינית, אני, בשביל שקט והסכמי שלום, מוכנה לוותר על חלקים מארצי, אבל בידיעה שזו ארצי ומתוך כאב גדול. אולי לא שמת לב, אבל אויבינו רואים בנו כובש בכל ארץ ישראל, ואתה צריך להחליט אם אתה אתם או אתנו. בעניין הזה לנדאו צודק: אם בעיניך אנחנו כובש, לך תגור בירדן.

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו כובשים ולא משנה איך נקרא לזה

        אילנית, 08/08/07 10:45

        הגיע הזמן לקרא לילד בשמו. כיבוש. ברגע שנכיר בעובדה זו אולי יבוא פתרון הולם לבעיה עתיקה ומיגעת זו. אין זה אומר שאנחנו צריכים לפנות את כל ארץ ישראל. זהו ביתנו. רק יש להכיר בעובדות ולא לסלף תודעה.
        המלצתך/המלצתכם לעבור לגור בירדן הופכת את הדיון ללא אינטיליגנטי.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    עוזי לנדאו, משה פייגלין, ודני דנון צרכים לשת''פ

    יעקב, 31/07/07 11:30

    ולא לפסול ולהכפיש אחד את השני.

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד - דנון לא מתקרב לתחתית הסוליה של לנדאו

      אסתר, 02/08/07 13:54

      ופייגלין, פשוט לא במפלגה הנכונה. ואיפה ראית את לנדאו משמיץ?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הנטרפה דעתכם???? (ל''ת)

    מה קשור, 31/07/07 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מילים כדורבנות, אך למה מתעלם מאפליה עדתית?

    ליכודניק אשכנזי, 31/07/07 11:28

    האפליה נגד התרבות המזרחית שמאלצת ספרדים 'להשתכנז' ולשכנז את ילדיהם בלשביל להתקדם - חיה וקיימה. כל מי שרק פוקח את עיניו ואזניו יכול לראות זאת. חבל שהימין מתבייש להגיד זאת בפה מלא. השווא כפר שלם עם גוש קטיף למשל.

    הגב לתגובה זו

    • איפה היתה פה התעלמות מאפליה? (ל''ת)

      יוסף לוי, 02/08/07 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תגובה לשקרים בשתי השליפות הראשונות

    מוטי, 31/07/07 11:21

    בשליפה הראשונה משווה עוזי לנדאו בין הטרנספר של כהנא ל''טרנספר'' של ההתנתקות ואומר שהם אותו הדבר.
    מי שגוזר גזירה שווה בין לקחת אוכלוסיה (ערבים) ולהעיף אותה אל מחוץ לארצה לבין לקחת אוכלוסיה (מתנחלי קטיף) ו''להעיף'' אותה ממקום שלא נמצא בגבולות הארץ המוסכמים אל תוך ארצם הוא או שעושה את עצמו טיפש או טיפש.

    שליפה 2 על ניסו שחם היא פשוט שקר גס.
    ניסו שחם עשה מעשה חמור בדבריו אולם מעולם לא הואשם בכך ש''היכה באכזריות'' מתנחלים וממילא לא עשה זאת.
    חבל שפוליטיקאי לשעבר (לא ידעתי שאתה משתתף בארץ נהדרת, סחטיין(-: ) שנחשב לאדם הגון ישר, מרשה לעצמו לשקר שקרים כאלה ביודעין.
    כנראה שהתדמית של אדם לא תמיד מתאימה למעשיו.

    הגב לתגובה זו

    • גירוש הוא גירוש

      אסף, 31/07/07 12:45

      גם עם תעשה שמיניות באוויר לא תשנה את העובדה שמדובר בטרנספר לאנשי גוש קטיף. הייתי איכשהו מבין אם היית מודה שמדובר בגרוש אבל טוען שזהו רע הכרחי. העובדה שאינך מכיר בכך מראה על צביעות והכחשת מציאות.

      הגב לתגובה זו

      • גירוש הוא גירוש אבל לא טרנספר

        מוטי, 31/07/07 13:06

        אין לי בעייה עם המושג - גירוש ואכן אני חושב שזה רע מאד אבל לפעמים הכרחי.

        אם לא שמת לב אז דיברתי על ההשוואה בין מה שכהנא רצה לעשות לערבים (טרנספר) לבין הגירוש של יהודי גוש קטיף וצפון השומרון.

        אם אתה חושב שזה אותו הדבר אז כמו שטענתי - אתה או עושה את עצמך טיפש או טיפש.

        הגב לתגובה זו

      • אם אני לא טועה הוא הכה בעמונה (ל''ת)

        חעחוי, 31/07/07 13:45

        הגב לתגובה זו

        • ברור שכן וגם בפרעות קישינב הוא היכה (ל''ת)

          מוטי, 31/07/07 14:25

          הגב לתגובה זו

    • למוטי היקר! כנס.

      מני, 31/07/07 14:44

      אני בעד החלפת שטחים לתת להם את השטחים שאחרי הקו הירוק. והם יצאו מכל המקומות שבתוך הקו הירוק. אבל מה הבעיה פה? שאנו יותר צדיקים מהאפיפיור. זה לא הומני! זה לא מוסרי! זה רק הנאצים מסוגלים לעשות! כך לא צריכה להתנהל מדינה. ונכון האימרה אין ערבים אין פיגועים!ותפסיקו להיות יותר מידי רחמנים. ''כל המרחם על אכזרים סופו לאתאכזר על רחמנים''.

      הגב לתגובה זו

      • למני היקר! כנס.

        מוטי, 31/07/07 16:26

        אני מאד מקווה שפעם נוכל ליישם את הפתרון שלך.
        כיום זה לצערי בגדר הבלתי אפשרי.

        מעבר לכך זה לא ממש קשור לתגובה שלי אבל שתהיה בריא ושתזכה לימים טובים וארוכים.

        הגב לתגובה זו

        • למוטי! אתה אולי לא הבנת אותי! רציתי לומר לך.כנס.

          מני, 31/07/07 19:23

          שאם ליציאה מגוש קטיף אתה לא קורה גרוש. אז גם לפנות את אום אל פאחם זה לא יהיה נחשב גרוש!

          הגב לתגובה זו

          • למני יקירי! יש דברים שרציתי לומר! כנס.

            מוטי, 31/07/07 22:51

            אם תסתכל בתגובה התחתונה אז תראה שאין לי בעיה עם המונח - גירוש.

            אני רק אומר שהגירוש של ההתנתקות הוא ממש לא דומה לטרנספר של כהנא זצ''ל (יש החולקים על מה בא אחרי ה-ל ' ומה מסמן ה-צ ' בזצ''ל).

            זה כמו שלמשל מני יאמר לבנו או בתו שחיים בדירת השניה של המשפחה שעליהם לעזוב את הדירה ולחזור לגור עם ההורים
            ומצד שני יאמרו לבן או לבת שחיים איתם בדירתם היחידה שיעזוב את הדירה וילך לעזאזל.

            זה לא אותו הדבר.
            מסכים?

            הגב לתגובה זו

            • למוטי ! אתה יכול להיות זמר. אבל אם כל הכבוד לך. כנס.

              מני, 31/07/07 23:17

              שאלה. מה ההבדל בין עם אני מוציא את היהודים מגוש קטיף לארצנו בחזרה? ולבין הערבושים שנוציא אותם מאום אל פאחם אל עזה? הם יעופו לביתם בעזה! והמתנחלים יעופו לישראל! זה בסדר מבחינתך? הנה הבאתי לך דגמא (משל) ממש דומה. כמה שאפשר.

              הגב לתגובה זו

    • טרנספר - העברה של אוכלוסיה ממקום מגוריה למקום אחר

      היסטוריון, 02/08/07 14:04

      תסתכל במילון ואל תחשוף את בורותך ברבים. ההשוואה נכונה ואמיצה. ההבדל העגום הוא שכהנא דיבר וכולם קראו לו גזען, ואילו שרון עשה, והאתרוגים קראו לו גואל העם. התקבע בתודעה הציבורית שלגרש יהודים זה מותר. ואתה, לצערי הרב, פשוט לא מכיר את ההיסטוריה של ההתיישבות, אחרת היית יודע שרוב רובם של הערבים התישבו פה בעקבות נקודות התיישבות של היהודים, ושהיהודים חזרו להתיישב במקומות שהיו יהודיים הן על פי המקרא והן בתקופה ההתיישבות המאוחרת. אתה ממש הבעיה שלנו: הבורים שצועקים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוא עוד ישוב - אני מאד מקווה

    שלמה, 31/07/07 11:19

    דור הולך ונעלם של נפילים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גבר גבר! (ל''ת)

    יאיר, 31/07/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אפילו הימין זרק אותך-שאר בחוץ (ל''ת)

    DD, 31/07/07 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מפלגה שלך ושל בני בגין נחוצה ומהר!! (ל''ת)

    תחזור ותעזור, 31/07/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נא לדייק בעובדות-------------------------

    בן ישראל, 31/07/07 10:46

    ניסו שחם לא הואשם בהכאה אלא בניבול פה- מספיק רע דניאלה ויס שאתה מעריץ פועלת כל הזמן באלימות-גם כלפי אנשי ביטחון אלטלנה-ניסיון של מרד שלא הצליח-גם חיילי צה''ל נהרגו ע''י האצ''ל בפרשת השילומים הימין בראשות בגין ניסו להסתער על הכנסת באלימות-זאת דמוקרטיה?? ב''ה אם כל הימניות העכשבית של בנ''ע -היא יותר קרובה לתנועות הנוער של השמאל

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה שאבת את ''העובדות'' האלה? (ל''ת)

      אייל, 02/08/07 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    במדינה מתוקנת הוא היה ר''מ ולא אולמרט (ל''ת)

    אופיר, 31/07/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    באווירת הסרט, וכפי שהיטיב לנסח זאת הומר סימפסון:

    א, 31/07/07 09:55

    Boring!!!

    הגב לתגובה זו

    • and you prefer corruption (ל''ת)

      david, 02/08/07 14:08

      הגב לתגובה זו