• 39.

    פשוט שישלמו את הוצאות קריאת השוא...

    א, 30/07/07 11:32

    ואז אולי גם הם וגם אחרים לא יעשו זאת יותר

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שישלמו על החילוץ

    שחר, 30/07/07 10:36

    לחייב אותם או את הוריהם לשלם על החילוץ לא יכול להיות שאנחנו נשלם אלפי שקלים מכספי המיסים שלנו על מתיחה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שימו עליהם את כל חשבון העלות ואז יבינו (ל''ת)

    א.ב., 30/07/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מאוד פשוט לחייב אותם בעלויות החילוץ

    ערן, 30/07/07 10:22

    מאוד פשוט לחייב אותם בעלויות החילוץ ולא מעניין כמה זה עולה ולא משנה אם הם דתיים או חילוניים , להמשיך לחלץ אנשים במצוקה
    ולא להתרגש מילדים קטנים וטיפשים
    כן להעניש אותם אם ימצא לנכון
    גם כשמזמינים אמבולנס משלמים עלויות אם לא ממציאים אישורים מתאימים.
    פשוט לו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נחל מדהים לטיולים

    ליאור המטייל, 30/07/07 10:13

    למיטיבי לכת בלבד..
    מומלץ
    יש לתאם עם הצבא מראש כניסה לנחל ..
    אבל מומלץ מאד לטייל שם, עם הכנה נכונה וספריי נגד יתושים

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אמציה ובי''תר - ישובי כיפות סרוגות (ל''ת)

    ולא חרדים, 30/07/07 09:07

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה לא מכיר את המציאות, מדובר ביישובים חרדיים לחלוטין! (ל''ת)

      אסף, 30/07/07 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדוע במדינת ישראל עושים צחוק

    פקק תנועה, 30/07/07 08:31

    1 מהשני ואיזה אומץ לעשות צחוק מגופים חזקים וגדולים .איזה גיבורים יש בעם ישראל .כולם חכמים כולם נבונים .פשוט חבל על הזמן .

    הגב לתגובה זו

    • התשובה פשוטה ביותר: יראל כולה היא בדיחה אחת עצובה. (ל''ת)

      בא לבכות/לצחוק, 30/07/07 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ההכללות שנעשות כאן על החרדים מגעילות ולא נכונות!

    אוריאל, 30/07/07 08:02

    כשחילוני רצח אתמול בראשל''צ זה לא עשה את כל החילונים רוצחים

    ריח של אנטישמיות בתגובות פה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • המעשה שעשו הנערים מטומטם, התגובות מצריכות את כולנו לחשבון נפש!!! (ל''ת)

      אסף, 30/07/07 08:16

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא קשור לאמונה שלי באלוהים, התגובות פה אנטישמיות!!! (ל''ת)

      ירון, 30/07/07 08:37

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    חוצפה שאין כדוגמתה

    דבי, 30/07/07 07:53

    המעשה הזה גובל בעבריינות. יש להכניסם לכלא למספר לא מוגבל של זמן על מנת ללמדם לקח. זה כמו לגזול כסף מהמדינה. פשוט כך.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צוות החילוץ צריך לשמוח שהם בחיים

    Better Safe, 30/07/07 07:47

    הנערים צודקים והיה ברור שאם לא יחלצו
    אותם מצבם הולך להיות כמו הנערים שמתו לאחרונה.
    בשבוע האחרון חילצו רק מתים
    ופה ברור שהצילו שנים אז מה הבעיה בכלל,
    צריך לחכות שהם יתעלפו בשביל להזעיק עזרה?

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! גם חזרו ושיננו בתקשורת להזעיק עזרה בזמן! (ל''ת)

      ומורים בישיבות-, 30/07/07 08:40

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      ************, 30/07/07 08:41

      מרגע שהגיעו למצב בו היו אין ספק כי היה צריך לחלצם אך במקביל יש להעמידם לדין על כניסה לשטח צבאי סגור, ורשלנות שכן הם אחראים לבחירת המסלול וכניסה לאזור המצויין כי בו מעבר למטיילים, כמו כן הייתי מחייבת את הנערים החביבים בעלות החילוץ. הגיע הזמן שמטיילים ייקחו אחריות על מעשיהם כאשר מדובר מראש בבחירה שיש עימה חוסר אחריות מוחלט

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    להורים

    אני, 30/07/07 07:43

    לחייב את הנערים במלוא התשלום או לחליפין בעבודה לתועלת הציבור .בטח אפשר למצוא סעיף בחוק.
    אולי כדאי לתת הנחיות לציבור מה כן לעשות במצב שנתקעים אחר החושך במסלול.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ל ח י י ב את ההורים

    אלפרד, 30/07/07 07:43

    בכל סכומי ההוצאות

    הגב לתגובה זו

    • ב ד י ו ק (ל''ת)

      אבי, 30/07/07 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוצאות חילוץ

    מאיר, 30/07/07 07:36

    כפי שרבים כאן אומרים, ואני מסכים ואיתם. יש לדרוש מהמתחזים את תשלום על כל הוצאות החילוץ תחילה, ואם יוחלט ע''י רשויות החוק אז גם עונשים נוספים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לחייב את ההורים שלהם ב80 אלף ש''ח כל אחד-זאת עלות ההצלה! (ל''ת)

    רק כך ילמדו, 30/07/07 07:27

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע מליון דולר להורים ומאסר עולם למטיילים ... (ל''ת)

      דוד, 30/07/07 08:32

      הגב לתגובה זו

      • לאהגזמת קצת ?!

        רני, 30/07/07 13:42

        אני בעד לחייב אותם בעלויות החילוץ ... אבל לא מאסר!!

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    כעונש חינוכי יגוייסו שני הפוצים לשירות מלא בגולני

    חייל מיואש, 30/07/07 07:15

    מי שמטייל בחום הזה יכול גם לשרת בגולני! לא לוותר להם!!!
    חופשות בזמן השירות?- רק בשבת עצמה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סוף סוף יש סיבה לבטל לכל הישיבה את ההקצבות ומייד!!! (ל''ת)

    שלום השלם, 30/07/07 07:10

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ישלמו מכיסם את עלות ההצלה (ל''ת)

    יעקב ק, 30/07/07 07:05

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לחייב את הוריהם לשלם את עלות החילוץ

    יקי, 30/07/07 06:59

    ולגייס אום באופן מיידי לצהל
    לשרת 6 שנים שרות חובה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לחייב כל מולץ ומחולץ בעלות החילוץ ובטח ובטח את החרדים

    עמיר, 30/07/07 06:37

    בשנים אחרונות יותר ויותר חרדים משתמשים בשירותי הצבא בעיקר ובחילוצים , לטייל הם יכולים ולא נהרגים באוהלו של תורה , זה לא ביטול זמן
    אבל לשרת בצבא החרדים לא מוכנים לכן כל חילוץ שנעשה לחרדי מייד יגיע גם חיוב התשלום , כמו במגן דוד איך שהם יורדים מהמסוק יקבלו שובר תשלום בסכום עלות החילוץ

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!! (ל''ת)

      לחייב אותם לשלם, 30/07/07 08:30

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    החרדים יעשו כל שביכולתם כדי להרע לחילונים

    אלה נבלה, 30/07/07 06:10

    לא יעמדו בצפירה (מנהג גויים יעני).
    יפגינו יחסמו כבישים ישרפו עגלות.
    המשטרה וצה''ל אצלם נאצים
    כמובן לא משרתים בצכא,
    ועכשיו הזעיקו מסוק.
    ולא אל תדאגו הם לא עברו על ''לא תגנוב''. הידעתם שלפי ההלכה מותר לגנוב מגוי? ואנו אצלם גרועים מגויים.
    והדתיים, ה''ימנים פטריוטים ציונים'' כביכול, המשתלחים בברוטליות בכל חילוני שדעתו שונה משלהם, מעריצים את החרדים בסתר ליבם ולא יאמרו מילה רעה נגדם.
    ועל זה נאמר: ''מה טובו אוהליך יעקב משכנותיך ישראל''.
    ובא לציון הגואל

    הגב לתגובה זו

    • ההכללות שנעשות כאן מגעילות!

      אוריאל, 30/07/07 08:01

      כשחילוני רצח אתמול בראשל''צ זה לא עשה את כל החילונים רוצחים!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אצלינו פה בקליפורניה

    פרדי, 30/07/07 05:37

    אם אתה נתקע באיזה מקום בלתי עביר (למשל בטיפוס צוקים ביוסמיטי), הם תמיד יבואו לחלץ אותך - אבל אחר כך ישלחו לך את החשבון. ובאמת למה שמשלם המסים ישא בנטל?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שהוריהם ישלמו את עלות ה''חילוץ''

    אהוד ברק שהתחתן, 30/07/07 03:50

    נראה אם הם ימשיכו לצחוק ?!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לאירוניה יש חוש הומור...

    מישל, 30/07/07 02:25

    יש להעביר את חשבון עלות החילוץ למשפחות הנערים, אך הנה הקטע המצחיק: הרי מדובר בחרדים והם הרי חיים מתקציב עתק מהמדינה. אז מי בעצם ישלם את זה בסופו של דבר ולא משנה איך מסתכלים על זה? הפקרות, שחיתות וטמטום במיטבם עד לדרגת גיחוך, פשוט ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מאסר 5 שנים על.....

    ג'קי, 30/07/07 02:00

    ביזבוז כוחות של המחלצים ו-30,000 שקל על עלות החילוץ.

    זה ילמד אותם ואחרים לא לשחק.

    הגב לתגובה זו

    • לקצץ להם יד, לסרס אותם אולי בכלל לתלות אותם.

      עומר, 30/07/07 03:09

      לא הגזמנו, קצת?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תרבות ה''מגיע לי'' הישראלית במיטבה

    יוסיפון, 30/07/07 01:43

    אחחח..

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ילדים קטנים ומפונקים! מגיע להם עונש!

    יעל, 30/07/07 01:04

    איך מזלזלים בצבא !

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סתם חסרי אחריות

    צדק צדק, 30/07/07 00:53

    שחושבים שהכל מותר להם.
    אם אסור להכנס למקום - לא נכנסים ולא משנה כמה אתה מחפש הרפתקאות.
    חרדים חילונים וכו'- קצת מחשבה לפני שאתם עושים מעשה טיפשי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ואם הם היו בריאים - אז לא היו עוזרים להם? (ל''ת)

    מה הנהלים?, 30/07/07 00:47

    הגב לתגובה זו

    • יש לעזור בחילוץ,אבל לשלוח את החשבון, בגמר החילוץ,למשפחה. (ל''ת)

      קח תרמיל,קח מקל, 30/07/07 06:52

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שההורים שלהם ישלמו את הוצאות החילוץ

    שההורים ישלמו, 30/07/07 00:40

    נערים דפוקים וחצופים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שישלמו כל אגורה מעלות החילוץ (ל''ת)

    גיל אזולאי, 30/07/07 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פשוט מאד - לחייבם בעלות החילוץ ! (ל''ת)

    מירב, 30/07/07 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עונש כבד

    יעקב, 30/07/07 00:31

    יש להטיל על שני הפוחזים קנס ענק על העלויות ואם צריך שההורים ימכרו את הבית! הגיע הזמן לענישה כבדה ומרתיעה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה יעלה להם ביוקר

    שולה, 30/07/07 00:29

    כשהם יגלו את גובה התשלום על הזנקת המסוק הם יבינו עד כמה....

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ל-1

    דנה, 30/07/07 00:26

    הכתבה פורסמה לפני 20 דק'.. ואם לא שמת לב אז עכשיו אחד בלילה... אז איך אתה רוצה שיגיבו פה אנשים עכשיו... למה אתה חושב שאנשים יוצאים נגד אנשים חרדים ומשמיצים אותם.??? כל אדם שהיה עושה כזה דבר היה מקבל בדיוק את אותם התגובות ... כפי שהוא ראוי להם ..!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זאב

    חיים, 30/07/07 00:26

    זאב זאב ובסוף מי שיתקע לא יחלצו

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך אחי

      אהבתי, 30/07/07 01:24

      בכל מילה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הם זבל אנושי בכל מקרה. חרדים או לא. שיפילו עליהם את עלות החילוץ! (ל''ת)

    אין סוף לגועל, 30/07/07 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חוצפנים כאלה...

    דנה, 30/07/07 00:21

    מה הם חשבו שהם עשו את זה..?
    לדעתי צריך לחייב אותם לשלם את הוצעות המסוק שהועלה לאוויר כעונש!!! לא ייתכן שיוותרו להם על מעשה שכזה שמבזבז עשרות אלפי שקלים למדינה !!

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      רותם, 30/07/07 01:13

      וצודק מסכים
      והוצאות[תיקון]

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לכלא ומיד (ל''ת)

    אחר, 30/07/07 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם אלו היו חרדים אז מלא זבל

    אלעד, 30/07/07 00:19

    אנושי היה מגיב פה נגדם...

    הגב לתגובה זו

    • אלו חובשי הכיפות הסרוגות העלובים הכתומים! (ל''ת)

      מירם, 30/07/07 00:30

      הגב לתגובה זו

    • בית''ר זה ישוב חרדי... (ל''ת)

      דניאל, 30/07/07 00:34

      הגב לתגובה זו

      • בית'ר זה ישוב חילוני טמבל!

        ששי, 30/07/07 04:35

        בי'תר עילית זאת עיר חרדית.
        רפה נפש.

        הגב לתגובה זו

    • אכן הם תלמידי ישיבה (ל''ת)

      דורון, 30/07/07 00:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון שהרבה היו מגיבים נגד הזבל האנושי?

      האביר מצידון, 30/07/07 00:38

      אכן מדובר בתלמידי ישיבה ואכן מדובר בזבל אנושי, אך לא בגלל שהם תלמידי ישיבה אלא בגלל שהחליטו להקפיץ כוחות בטחון בשביל הקטע, נקווה שיקנסו בעשרות אלפי שקלים ושיפתח נגדם תיק פלילי.

      הגב לתגובה זו

    • הם היו חרדים... פשוט לא ציינו את זה פה

      יוני, 30/07/07 00:45

      במקרה... אחד מהם מהישוב בית''ר
      ישוב חרדי לכל דבר

      הגב לתגובה זו

      • סתם ביתר הכוונה לישוב. ולא לעיר החרדית

        יאאלה, 30/07/07 04:54

        ביתר, הוא מושב שיתופי בפרוזדור ירושלים בהרי יהודה כ-10 ק''מ דרומית-מערבית לירושלים, על כביש 375 מצומת האלה לביתר עילית כקילומטר מקו הירוק. בגובה כ-750 מ' מעל פני הים שייך למועצה אזורית מטה יהודה.

        המושב הוקם ב- 24 באפריל 1950 על ידי בני הארץ ועולים מארגנטינה אנשי תנועת בית''ר במסגרת התנועה המיישבת משקי חרות בית''ר. עד למלחמת ששת הימים היה יישוב ספר הקרוב לגבול עם ירדן במקום היו תקריות גבול עם מסתננים ו-6 מחברי המושב נהרגו. במקום מצבת זיכרון לנופלים בפעולת התגמול, מבצע לולב נגד הכפר הערבי הסמוך חוסאן.

        הגב לתגובה זו

    • לפי הישובים לא מדובר בשמאלנים אשכנזים חילוניים (ל''ת)

      דן, 30/07/07 01:11

      הגב לתגובה זו