• 95.

    עליזה אולמרט ישנה בשקט (ל''ת)

    אזרח, 30/07/07 07:54

  • 94.

    זה לא אשכנזים/ספרדים זה זכויות וותיקים שנגזלות ע''י מפלגות עולים,שמק

    ''מגיע לי'', 29/07/07 21:36

    זה לא אשכנזים/ספרדים זה זכויות וותיקים שנגזלות ע''י מפלגות עולים,שמקבלים זכות בחירה עם נחיתתם כאן ולכן גם כח פוליטי לסחיטה מניצולי שואה אמיתיים,שואה לא היתה ברוסיה אבל בלחץ וסחיטה אפשר להפוך גם כל רוסי לניצול ע''ח ניצולים אמיתיים

  • 93.

    זה שאתם חיים - זה אומר את הכל שיש אלוהים (ל''ת)

    כסף בא והולך, 29/07/07 17:42

  • 92.

    הרצוג ברווחה והראש שלו במש' התיירות (ל''ת)

    שר מתגלגל, 29/07/07 15:07

  • 91.

    אין ביטוי ראוי יותר ממעשה נבלה של רה''מ (ל''ת)

    הרצברג, 29/07/07 14:46

  • 90.

    רה''מ מכהן עם 7 תיקי פלילים!!!! !!!! !!!! (ל''ת)

    בשיא גינס עולמי, 29/07/07 14:00

  • 89.

    אולמרט גם הבטיח :שיהיה בארץ כייף לחיות,,ונהרגו 160 מצוינים,,,,,,,, (ל''ת)

    הפלמחניק הכועס, 29/07/07 13:58

  • 88.

    למה לא בכיתם ככה לממשלות הקודמות שזרקו אותכם

    לכלבים למה, 29/07/07 11:52

    הקורבן אחרי 60 שנה.

    • לא חשבתי על זה אבל השאלה במקומה. (ל''ת)

      באמת מענין., 29/07/07 12:39

  • 87.

    יש הרבה מזרחים שהגיעו למדינה בלי כלום - ונזרקו למעברות

    ואח''כ לשיכונים, 29/07/07 11:31

    שבתי. כך היה בדיוק. והיום שאין להם ממה לחיות מישהו דואג להם. מה ההבדל. מין דת גזע ?

    • גם להם צריך לדאוג,

      הגר, 29/07/07 11:57

      אבל עם כל הכבוד, להם לא רצחו את המשפחה והם לא היו צריכים לעבור את התופת הנאצית.

    • זה לא אשכנזים/ספרדים זה זכויות וותיקים שנגזלות ע''י מפלגות עולים,שמק

      ''מגיע לי'', 29/07/07 21:25

      זה לא אשכנזים/ספרדים זה זכויות וותיקים שנגזלות ע''י מפלגות עולים,שמקבלים זכות בחירה עם נחיתתם כאן ולכן גם כח פוליטי לסחיטה מניצולי שואה אמיתיים,שואה לא היתה ברוסיה אבל בלחץ וסחיטה אפשר להפוך גם כל רוסי לניצול ע''ח ניצולים אמיתיים

  • 86.

    אני יודעת שגרמניה משלמת פיצויים לנפגעי השואה (ל''ת)

    מה קורה ?, 29/07/07 11:21

  • 85.

    הודעת תמיכה מס' 5: אולמרט ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו !!! (ל''ת)

    רזי, 29/07/07 11:05

    • גם בדיחה כזו,כשמספרים אותה 5 פעמים היא מפסיקה להצחיק........... (ל''ת)

      עם 3% תמיכה, 29/07/07 11:52

    • מי זה לנו,,2% ,,יה מסכן שתומך במושחת ,,כמה אתה מקבל $$ (ל''ת)

      בצלאל, 29/07/07 13:56

  • 84.

    יש לפצות רטרואקטיבית גם את הניצולים וגם את יורשיהם !!!

    שמואל הנביא, 29/07/07 10:43

    סבתי שתחיה ''זכתה'' לאחר מאבק של כ65 שנה בפיצוי בס''כ של 1300 ש''ח לחודש וללא פיצוי רטקואקטיבי .

    בושה וחרפה .

    אנו דורשים פיצוי רטרואקטיבי לכל הניספים ולכל השיירים .

    סבי שנפטר לא קיבל אגורה ,אנו דורשים את כספו שמגיע בדיון ,כל משפחתו נרצחה באושוויץ והוא נאלץ לברוח ולהיות מגורש ע''י הבריטים אף מישראל .
    היכן כספי הפיצוי של סבא שבנתיים נפטר ?

    באיזה מרתף מדינת ישראל מחביאה את הכסף שניתן לו כפיצוי ?

    למה אף אחד לא יזם קשר עימו ונתן לו את כסף הפיצויים ?

    למה אני צריך לנסות להשיג את מה שמגיע לי בדין ?

    למה מדינת ישראל לא משרתת את אזרחיה ?
    למה פה הכל הפוך והאזרח נאלץ לשרת את המדינה ??

    • אז תתבע את גרמניה - למה את ישראל (ל''ת)

      ?, 29/07/07 11:29

  • 83.

    אולמרט - הכזבת אותי

    ד''ר אלי טופר, 29/07/07 10:37

    עקבתי אחריך (עוד מתקופת ''לעם'') - לטובה, ןידעתי שתגיע רחוק, אבל - הכזבת אותי - איפה קיום הבטחות ? איפה הפעילות החיובית למען החלש בחברה ? איפה הכבוד וההדר ואיפה הנוכחות ? עד מתי יחכו ניצולי השואה שמדינת ישראל קיבלה הפיצויים עבורם ? עד שימותו כולם ?

    • התעוררת קצת מאוחר. אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. (ל''ת)

      דורית, 29/07/07 11:09

  • 82.

    אולמרט-איש ערל לב!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מושחת מוצלח שלי, 29/07/07 10:35

  • 81.

    אולמרט?אתם סומכים על ההבטחות שלו?

    שמעון, 29/07/07 10:31

    השתגעתם?לסמוך על אולמרט?מתי תבינו שהאיש ממנה חברים ודואג להם ורק להם וכול הבטחה שלו היא מס שפתיים בלבד.לא הייתי קונה ממנו אפילו מכונית שעברה עשר בדיקות כי תמיד יהי לו תירוצים למה הוא לא התכוון.

  • 80.

    הם לא הראשונים ולא האחרונים הוא מוליך שולל (ל''ת)

    בוש ונכלם, 29/07/07 10:28

  • 79.

    כל הכבוד למעריב -NRG על העלאת הנושא לכותרת הראשית (ל''ת)

    נתי, 29/07/07 10:27

  • 78.

    אני רוצה לאמץ ניצול שואה

    גבי כוכב, 29/07/07 10:26

    אבי עבר את השואה יחסית בקלות וגם כך הסתדר היטב בחיים
    אני רוצה ''לאמץ'' ניצול ולעור לו במה שאוכל
    אשמח למידע כיצד לעשות זאת

  • 77.

    ההחלטה תהיה בערב הבחירות

    עו''ד רו''ח, 29/07/07 10:24

    כרגיל ממשלת ישראל נזכרת לעזור לאזרחיה רק בערב בחירות. ולכן יש לדאוג שערב זה יהיה עד כמה שיותר קרוב.
    יקום ח''כ כלשהו ויגיש הצעת אי יאמון בגין ההתיחסות המחפירה לניצולי השואה. או אז נראה את פרצופם האמיתי של כל חברי הכנסת.

  • 76.

    אולמרט היה

    יוני, 29/07/07 10:23

    גם מוכר את אמא שלו אם היה שוה לו, לא רק נותן לה לחכות.

  • 75.

    אני מתביישת

    עדנה, 29/07/07 10:21

    כשאני שומעת על דרך טיפולה של ממשלתנו בניצולי השואה, אני מרגישה בושה עמוקה על היותי אזרחית במדינה שהוקמה תחת ה''כותרת'' של מתן בית לעם היהודי.
    מענין אם דיונים על העלאת שכרם והטבות שונות שמתווספות לשכרם של חברי הכנסת אורכים חודשים ארוכים כמו הדיונים על עזרה לניצולי השואה.
    הם לא מבקשים חסד! זה מגיע להם בזכות!!!
    מדינת ישראל קיבלה עבורם מיליארדים!
    זיכרו! השנים שעוד נותרו להם ליחות ספורות.
    תנו להם לחיות אותם בכבוד.

    • למה את צריכה להתבייש בו בזמן שאולמרט וממשלתו לא מתביישים? את לא אשמ (ל''ת)

      אולמרט המבטיחן, 29/07/07 11:10

  • 74.

    אולמרט אטום! איבד את הבושה! ומסכן את החברה בישראל !!! (ל''ת)

    דוד, 29/07/07 10:20

  • 73.

    ואני חשבתי שהמדינה קמה שהשואה לא תקרה שוב (ל''ת)

    יואב, 29/07/07 10:18

  • 72.

    אין כסף-הכל הלך לסודאנים של דארפור

    אהוד, 29/07/07 10:15

    אין כסף-הכל הלך לסודאנים של דארפור

  • 71.

    הודעת תמיכה מס' 4: אולמרט מנהיג המחר !!! (ל''ת)

    ירמיהו, 29/07/07 10:13

    • אתה עם כל השמות הבדויים: הבנו כבר שאתה צגיב בשכר. רק מזה עכשיו. (ל''ת)

      מגיבה בחינם, 29/07/07 11:10

  • 70.

    חוסר איכפתיות אסוננו הלאומי

    מלכה, 29/07/07 10:00

    חוסר האיכפתיות שבטיפול כל ממשלות ישראל, והניצול הציני של הכספים שהגיעו למעשה לניצולי השואה ומשפחותיהם, הוא כתם קשה מאד על הממשלות, החל ממשלת בן גוריון וכלה בממשלת אולמרט.
    יש לעזור לניצולים גם אם החרפה שבטיפול בהם לא תימחה לעולם, אבל אלה שנותרו עדיין בחיים, יש לטפל בהם, והשעה דוחקת!!!!!
    אולמרט בוודאות לא יעשה דבר (כמו תגובובתו המאד מאד חכמה בעניין השארות השבויים בלבנון, )
    אז אולי כדאי לפנות למקור אחר, שהוא ילחץ על אולמרט..........

  • 69.

    יפה. אני צריך לדאוג לפליטים מסודן, אבל מה עם העם שלי? (ל''ת)

    אחד שלא מבין, 29/07/07 09:59

  • 68.

    מקום העבודה של אולמרט

    איילת פישביין, 29/07/07 09:59

    העם, שאולמרט טוען שהוא עובד אצלו, מאמין למבקר ולא לאולמרט. אבל עיתונאים מסוימים שאולמרט מטפח, נותנים ביטוי לדברי הליצנות שלו, ובכך מסייעים לו להטות את השיח הציבורי מהממצאים החמורים

    תחושת התבוסה נובעת מהתנהלות העורף
    דוח מבקר המדינה על תפקוד העורף במלחמת לבנון השניה שפורסם השבוע, משקף את מה שהעם חווה וראה בשטח: החל ממצב המקלטים, אי מוכנות בתי החולים, תפקוד לקוי של רשויות הרווחה וכלה בהתנהלות כושלת של פיקוד העורף וצה''ל. הדוח מחזק תחושה שהשתרשה בכולנו במידה זו או אחרת, שהתבוסה במלחמה נובעת מהתנהלות האחראים על העורף יותר משהיא נובעת מהעימות עם החיזבאללה. העורף הוא אנחנו, העם, והוא הופקר על-ידי אנשים בעלי מסוגלות ירודה, שיותר משהם מעוניינים בהגנה עליו הם מעוניינים בטובת עצמם. הסטת השיח הציבורי מהדוח הנורא הזה לעבר יחסי אולמרט-לינדנשטראוס היא פשע היסטורי מפני שישראל היום, אולי יותר מאי פעם, נתונה תחת איום קיומי ממשי והרגע שבו כל המדינה עלולה להפוך לעורף הולך ומתקרב ולכן כשל בהגנה על העורף הוא קודם כל כשל בהגנה על המדינה, אלא שאת המופקדים על העורף זה מעניין פחות מהקריירה האישית שלהם.

    להגן על מקום העבודה
    השתלחותו של אולמרט במבקר המדינה מקורה בתפישתו שהמשימה הכי חשובה שלו כראש ממשלה היא להגן על עצמו כעובד. תפישה זו באה לידי ביטוי נלעג בנאום ''מקום העבודה שלי'' מלפני כארבעה חודשים, שבו הוא הצהיר [בניגוד לחלוץ] שאינו מתכוון לוותר על מקום העבודה שלו. ''אני עובד אצלכם ואני מתכונן לעבוד אצלכם עוד זמן רב'' אמר באותו נאום. ככל עובד מצוי הוא יוצא נגד מי שעלולים להביא לפיטוריו, מערער על הדוחות שמוכיחים שהוא עובד כושל, ומנסה ליצור חזית משותפת עם עוד מועמדים לפיטורין, כמו אלוף פיקוד העורף ג'רי גרשון. כעובד המאויים בפיטורין, אולמרט מתנהג כאילו הכל כשר בבואו להגן על מקום עבודתו. הוא הפך את משרד ראש הממשלה למשרד יחסי ציבור ענקי שמשימתו היא לשכנע את המעסיק, אזרחי ישראל, לא לפטר אותו, ואילו את ממשלת ישראל הוא הפך לוועד עובדים, שמשימתו היא לקעקע את אמינות הדוחות המקצועיים החושפים את כשליו כעובד, ולפגוע בסמכותם של מי שעלולים להביא לפיטוריו.

    לערער את המערכת המשפטית
    למרות כל זאת, אולמרט לא הצליח וכנראה גם לא יצליח, להפוך את מלחמת לבנון השנייה לסיפור של הצלחה. הוא לא הצליח לנער מעצמו את אות הקין של השחיתות האישית שדבק בו עם פרשיות הנדל''ן, בנק לאומי ומרכז ההשקעות. הוא הצליח רק בדבר אחד, בהסתת השיח העיתונאי מהעיסוק בתכנים של דוחות מבקר המדינה אל העיסוק במערכת היחסים בינו לבין המבקר. העם, שאולמרט טוען שהוא עובד אצלו, מאמין למבקר ולא לאולמרט, אבל עיתונאים מסוימים שאולמרט מטפח, נותנים ביטוי נרחב ליריבות האישית בין השניים. וכך בעזרת מערכת יחצנות משומנת הוא מטה את השיח העיתונאי מהממצאים הניתנים לבדיקה אובייקטיבית לעבר רגשות ויצרים שבינו לבין המבקר.
    בתחכום של מועמד לפיטורין, חיזק אולמרט את ועד העובדים שלו בשר משפטים חסר עכבות החותר תחת המערכת המשפטית שעשויה להביא לפיטוריו. כמו כן צירף לוועד עבריין מין מורשע, באמצעותו שלח לשון מתגרה ומזלזלת כלפי מערכת זו. מכה נוספת קיבלה המערכת המשפטית עם פרשת קצב, שהביאה בסופו של דבר לערעור מעמדו של היועץ המשפטי לממשלה. וכך, מול התערערות המערכת העלולה להביא לפיטוריו, הולך אולמרט ומתחזק למרות מאיסת העם בו.

  • 67.

    עליזה אולמרט מזדעזעת מפליטי דרפור

    נורית, 29/07/07 09:57

    כבת וכלה של ניצולי שואה אני מתביישת להיות אזרחית המדינה

  • 66.

    אולמרט ימכור את אמא שלו בשביל עוד חודש בשלטון (ל''ת)

    תומר, 29/07/07 09:52

  • 65.

    אהוד ברח – גרסת 2007 ?

    יצחק גאגולה, 29/07/07 09:52

    אהוד ברח – גרסת 2007 ?

    המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס

    עברה שנה מאז מלחמת לבנון השנייה, עדיין הפצעים לא הוגלדו, המסקנות (אם ישנם) לא הופנמו והושמו, המדינה עדיין מדממת וכואבת, כאילו לא מעכלת את המחזות והמראות הקשות שנראו כאן, רק לפני שנה בסך הכול.

    המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס (בטקס שנערך בתאריך טז' בתמוז תשס''ז - 2.7.07).

    בעיני אין זו עוד כותרת, אלא משהו פגום, עמוק בבסיס התנהגותו של ראש הממשלה. כוונתי לבריחה של מנהיג ממציאות, בשעה שכולם מצפים דווקא ממנו להיות אתם בשעתם הקשה. את זה לא מבין מר אולמרט. פשוט התעלמות.
    אכן, זוהי שאלה מהותית, מי ראוי להיות מנהיג ? שאלה אקטואלית ורלוונטית, בכל עת. המדרש מספר, על משה רבנו, שבטרם קיבל עליו את השליחות להיות מנהיגם של ישראל, בהיותו רועה צאן, ראה כי כבשה אחת קשה לה ללכת כמו יתר הכבשים, ריחם עליה, נטלה על כתפו, האכילה, השקה אותה והביאה אל מקום חפצה... חז''ל קבעו, כי מעשה זה הכשיר את משה להיות מנהיגם של ישראל. ''... אמר הקב''ה, אם לכבשה אתה עושה כך, ראוי אתה משה להיות מנהיגם של ישראל...''.

    משה אינו היחיד בתולדות עם ישראל ששימש כרועה בטרם היבחרו למנהיג מוביל. קדמו לפניו האבות אברהם, יצחק ויעקב ולאחריו דוד המלך. אומר הרש''ר הירש זצ''ל, כי היותם רועי צאן, זה הכשיר אותם למנהיגות.

    מנהיגותו ואופי אישיותו של המנהיג נמדדים במעשיו הקטנים. מנהיג זקוק לתכונות סותרות המשלימות זו את זו, והופכות אותו למנהיג בעל שיעור קומה. זה המשלב בין חוזק לרכות. כאשר הוא חייב להתנהג בחוזק וביד רמה כלפי האויבים מסביב, אך עליו להיות רך לעם, להיות קשוב אליהם ולרגשותיהם ולהיטיב עמם. אחרת, הוא חוטא לתפקיד שניתן לו.

    אין לך שעה קשה מזו, בה זקוקים ההורים השכולים לחיבוק חם וליד מלטפת של האיש בעל התפקיד והמעמד הביצועי הגבוה ביותר בממשלה - ראש הממשלה. עם כל הכישלונות שהיו במלחמה זו ועם כל הקושי שיש לרה''מ להסתכל להורים אלה בעיניים, חובתו היא לעמוד לצדם ולהיות איתם בטקס זה. זוהי גדלות השעה בה היה קונה את עולמו. שהרי המלחמה היא על הבית, והאבל הוא של כל בני הבית. אם ראש הבית יברח, הרי שמשמעות הדבר הינה קשה ובלתי נסלחת האם חמור הדבר פחות מאסון צאלים ב', בו אירעה תאונה קטלנית במהלך תרגיל של יחידת סיירת מטכ''ל, שתוצאותיה הטרגיות של התאונה עמדו זמן רב במרכז סדר היום הציבורי, כאשר בראש הפרשה עמד הרמטכ''ל אהוד ברק ?
    בעיני במידה מסוימת היא אף חמורה יותר (וא''כ המקום להרחיב, וד''ל). מנהיג שבורח מהמערכה, ומשאיר את אזרחי המדינה בצערם, לבד , מבלי לחוש יחד אתם את כאבם, ביום זה כאשר על כולנו החובה לזכור את הבנים שהלכו מאתנו בטרם עת, אלה שמסרו את נפשם להגנתנו - אינו ראוי להיות מנהיג !

    יצחק גאגולה עורך דין וח''כ לשעבר

  • 64.

    אולמרט שקרן כרוני שעסוק עם החברים שלו.ממנו לא יצא כלום. (ל''ת)

    ש.צ, 29/07/07 09:52

  • 63.

    רציתם קדימה והלכתם אחורה? בבחירות הבאות תשקלו טוב יותר. (ל''ת)

    הזהרנו אותכם, 29/07/07 09:51

  • 62.

    לאולמרט איכפת יותר מהסודנים מאשר מניצולי השואה. טרם הבנת באיזו (ל''ת)

    רשימה בחרתם?, 29/07/07 09:50

  • 61.

    בורח סדרתי מאחריות

    גורי גרוסמן, 29/07/07 09:49

    בורח סדרתי מאחריות

    בריחתו של אולמרט מלהישיר מבט בעיניהם של המשפחות הדואבות היתה צפויה ואינה צריכה להפתיע איש. ההפתעה היתה אילו היה הופך לפתע את עורו, מפגין שמץ של אנושיות ומגלה שלב אדם פועם בקרבו.

    לב כולנו היה אתמול עם המשפחות השכולות שהתכנסו בטכס הזיכרון בהר הרצל לבכות את בניהם שנפלו במלחמת לבנון השנייה. רבים נפגעו עד עומק נשמתם מכך שדווקא האדם האחראי יותר מכולם לאסונם, ראש הממשלה אהוד אולמרט, העז להעדר מהטכס בתירוץ אווילי המעורר בחילה, בלשון המעטה.

    במחשבה שנייה, בריחתו של אולמרט מלהישיר מבט בעיניהם של המשפחות הדואבות היתה צפויה ואינה צריכה להפתיע איש. ההפתעה היתה אילו היה הופך לפתע את עורו, מפגין שמץ של אנושיות ומגלה שלב אדם פועם בקרבו ועושה את הצפוי מכל מנהיג שפוי, בין שיהיה ראש ממשלה נבחר במדינה דמוקרטית, או רודן במדינה טוטאליטרית.

    האיש שעמד בראש המערכת שפקדה על חיילי צה''ל לצאת למערכה, היה חייב לעמוד דום בבית הקברות הצבאי, להרכין ראש בשעה שהרב הצבאי קורא אל מלא רחמים לעילוי נשמתם של בנינו היקרים. ללא כל קשר אם היציאה למלחמה היתה נכונה או שגויה.

    לא יעלה על הדעת שהאיש הנקלה הזה ימשיך לכהן כראש ממשלה וברוב חוצפה יוסיף ויכריע בדיני נפשותיהם של בנינו, אותם הוא עתיד חלילה לשלוח שוב למערכה. מה עוד ששערה לא תיפול מראשם של בניו השוכנים לבטח הרחק מהמדינה המדממת שלנו.

    המעשה המביש הזה היה צפוי מהאיש היהיר הזה, הבורח הסדרתי מאחריות, המסרב עד היום להתפטר מתפקידו עקב הניהול הכושל של המלחמה, וחסר בושה בקומבינות שפלות, הוא נאחז בקרנות המזבח של תפקידו, כשהוא מצפצף על אזרחי ישראל הזועקים מזה שנה תמימה ''אולמרט התפטר''. הקריאה הזאת חייבת להתחזק ביתר שאת בשל בריחתו הנפשעת אתמול מטכס הזיכרון.

    בריחתו מאחריות זעקה לשמים בעיקר כאשר שני שותפיו לכישלון, הרמטכ''ל דן חלוץ שהשכיל להתפטר, ושר הביטחון עמיר פרץ, שהבטיח לפני הפריימריז, שיפרוש ממשרד הביטחון. שניהם להבדיל ממנו לא העזו להעדר מטכס הזיכרון, הם גייסו את אומץ הלב הדרוש והתייצבו פנים אל פנים מול המשפחות השכולות. הם לא ברחו מאחריות, הם הבינו שחלילה להם מלהיעדר מהטכס בהר הרצל ולהתנכר לאבלן של המשפחות שאיבדו את היקר ביותר במלחמה שהם היו אלה ששלחו את יקיריהם להילחם בה.

    ולנו לא נותר אלא להמשיך ולזעוק: ''אולמרט התפטר!!!''


    גורי גרוסמן, פובליציסט

  • 60.

    PLEASE LET ME KNOW IF THERE IS ANYTHING I CAN DO

    Meir, 29/07/07 09:48

    TO HELP THOSE PEOPLE THAT WENT THRU SO MUCH IN THEIR LIFE. VERY SAD

  • 59.

    אולמרט הבטיח עוד הרבה דברים, זו אז מה? עוד לא התרגלתם לשקרים שלו? (ל''ת)

    דניאל, 29/07/07 09:46

  • 58.

    חברי הכנסת דואגים רק לעצמם

    א, 29/07/07 09:45

    חברי הכנסת והממשלה דואגים רק לעצמם ולא לעם. הם בתפקיד כדי לעשות רווח ולא לרווחת העם.
    יש להם מספיק כסף כדי להוסיף למשכורת השמנה שלהם 10% אבל לא לדאוג לאלו שהקימו את המדינה הזו.
    ממשלה בזויה!

  • 57.

    אולמרט ברברן

    אורן, 29/07/07 09:36

    המילה שלו לא שווה שקל אחד
    סתם בנאדם שמכור לראות את עצמו נותן ''הצהרות היסטוריות'' בטלוויזיה

  • 56.

    לא לדאוג! הוא מיישם ומתקן את לקחי וינוגרד!! חחחחחח (ל''ת)

    אשרי המאמין, 29/07/07 09:32

  • 55.

    קשה מנשוא

    כואבת, 29/07/07 09:27

    אולמרט תתעורר!
    מזל שלא בחרתי אותך לרשות הממשלה, אבל אתה עדיין רוה''מ של כולנו, ולכן חובתך לטפל באנשים מבוגרים שסבלו כ''כ, אם היה מדובר באמא שלך - החוקים היו שונים........

  • 54.

    הודעת תמיכה מס' 3: אולמרט ובן גוריון שני מנהיגי על !!! (ל''ת)

    חיים, 29/07/07 09:27

    • כמה אתה מקבל ממשרד רוהמ''מ בשביל התגובה הדיבילית שלך? (ל''ת)

      איזו השוואה?, 29/07/07 09:47

  • 53.

    הודעת תמיכה מס' 2: אולמרט מנהיג עם חזון !!!! (ל''ת)

    גדי, 29/07/07 09:26

    • אולמרט מנהיג עם כשלון. מנהיג עם ביזיון. (ל''ת)

      א.ד., 29/07/07 09:48

  • 52.

    הודעת תמיכה 1: אולמרט ראש ממשלה רציני !!! (ל''ת)

    יובל, 29/07/07 09:26

    • יש לך פיצול אישיות? (ל''ת)

      אורן 1, 29/07/07 09:45

    • אולמרט ראש ממשלה מושחת, שקרן ורמאי (ל''ת)

      א.ד., 29/07/07 09:50

  • 51.

    המדינה איבדה זכות קיום: שיקחו את הפנסיה של קצב ויקנו בה מזון לניצול

    ודייק, 29/07/07 09:25

    ים

    שחיתות, סיאוב וגועל נפש.

  • 50.

    עליזה אולמרט - במקום לעשות רעש

    אחד העם, 29/07/07 09:24

    בעזרתך למוסלמים, עיזרי קודם למי שבאמת צריך לעזור. די עם הצביעות.

  • 49.

    אולמרט שקרן דוחה. (ל''ת)

    איתי, 29/07/07 09:22

  • 48.

    מפלגת הגמלאים

    האזרח ש., 29/07/07 09:22

    איפה המפלגה של הסנילים שכבר שכחו למה בחרות אותם.
    באיום אחד פשוט על אולמרט (רק להודיע לו שבהצבעת אי אימון הקרובה יצביעו בעדאם לא יתנו לנצולי השואה את הכסף שלהם) ניתן היה לתת לניצולי השואה את כל מה שמגיע להם.
    אבל הבעיה שהם לא זוכרים כלום.

  • 47.

    האכזריות של הממשלה כלפי ניצולי השואה

    חברוני ניצול, 29/07/07 09:22

    מדינת ישראל קיבלה מילירדים של פרנקים גרמניים פצויים {שילומים}על ההשמד של היהודים בארופה וגרמניה וממשלת קיבלה את הכסף הזה שמגיע לכל ניצולי השואה היכן שהם וממשלת ישראל התחיבה להבטיח את קיומם של כל ניצולי השואה בכל מקום שהם חיים, והיום אנו רואים איך שהם חיים ומוזנחים כמו עלובי החיים,ואילו כל שרי הממשלה וחברי הכנסת וכל המפלגות בלי יוצא מין הכלל נהנים ומתעשרים על חשבון השילומים ואף מפלגה אחת לא יוצאת להגנתם, בקיצור כולם נהתנים על חשבון ניצולי=השואה בושה וחרפה למדינת ישראל שעל חשבון השואה ישראל קיימת, והיום ראש-ממשלת ישראל מבטיח להם ולא מקיים

  • 46.

    אולמרט היקר

    ש. כרמיאל, 29/07/07 09:21

    אולמרט היקר
    הרי יודע אתה כי גלגלי הביורוקרטיה איטיים הם ועוד יותר מכך, גלגלי הצדק במדינת ישראל חלודים מאד.
    למה אתה מחכה? שלא ישאר אף אחד מניצולי השואה שיש לעזור לו?
    תתעורר!!!! מדובר באנשים שהמחר אינו מובטח להם. לך יש את הכח לעשות. השאלה היא - האם גם את הרצון??
    פעם הם רעבו בגלל הנאצים,חבל שהיום הם רעבים בגלל.

  • 45.

    אולמרט הוא כמו שחקן הפוקר של המערב הפרוע,כל מי שמגלה שהוא רמאי (ל''ת)

    הוא יורה בו, 29/07/07 09:19

  • 44.

    מה רוצים מאולמרט? הבזיון נמשך כבר 60 שנה

    איתי, 29/07/07 09:19

    אל תהפכו את הנושא לעניין פוליטי. לעוד סיבה זולה לנגח ולתקוף את אולמרט. נכון, הוא ראש ממשלה דפוק לגמרי. אבל הבזיון של יחס מדינת ישראל לניצולי השואה נמשך כבר 60 שנה. אתם מציגים את זה כאילו שעד שאולמרט עלה לשלטון היה הכל בסדר והכסף זרם לניצולים, וברגע שהוא עלה לשלטון, אז הוא עצר את הזרמת הכספים. מעריב, למה לא התחלתם את הקמפיין לפני 50-60 שנה?

    • אולי כי קשה לנו לשנות את העבר? (ל''ת)

      אורן, 29/07/07 09:48

    • תגובה

      מאירה, 29/07/07 10:06

      מסכימה עם כל מילה.

  • 43.

    לאולמרט לב של פחם גם מאובן וגם שחור (ל''ת)

    בבררר קקררר, 29/07/07 09:17

  • 42.

    אחד ממוביל המאבק הוא השדרן נתן זהבי ...

    מלאכית, 29/07/07 09:14

    שלצורך המאבק אף הופיע בתוכניתו של לפיד והכריז על המאבק .

    כמאזינה קבועה אני יכולה להעיד ,שבכל תוכנית של נתן זהבי שמשודרת בימי : ראשון ,שני, שלישי ורביעי , בין השעות - 12:00-14:00 ברדיו -103FM- הוא מקפיד לשדר את נאום ההבטחה של ראש הממשלה לניצולי השואה - ותובע בשמם של ניצולי השואה את ראש הממשלה אולמרט לקיים את הבטחתו לניצולי השואה !!!

  • 41.

    ל-10

    י.ג, 29/07/07 09:13

    אתה מחליא

  • 40.

    ניצולי השואה

    סלומון, 29/07/07 09:09

    על התנהלות כמו זו של אולמרט וממשלתו אין אפילו מה להגיב
    ראש חלול ולב של אבן.
    אם אין טובות הנאה לא עושים כלום !!!

  • 39.

    אולמרט המרחן

    אבי, 29/07/07 09:04

    אוי לאותה מדינה שראש הממשלה שלה משקר אנשים חלשים-ניצולי שואה וגוזר קופונים ללא חמלה. אל תשכחו לו את זה ועוד הבטחות ששווין כקליפת השום.להבטיח -קל ולקיים ???????

  • 38.

    אכן זה אינו מאבק פוליטי כשמדובר בניצולי שואה

    שלום ק., 29/07/07 09:02

    אך מנהיג לא טוב או פוליטיקאי לא טוב, הוא לא טוב בכל אשר יגע. אולמרט זה פוליטיקאי שמתקיים משקר לשקר וכך דוחף את הזמן ומאריך את שהותו במשרד ראש הממשלה. טעות הגורל הביאה אותו למשרתו ויש להתפטר ממנו ככל המוקדם.

  • 37.

    עצוב מאוד

    עוז, 29/07/07 09:00

    אולמרט שחרר את המושכות למישהו אחר אתה סתם הורס את מדינתנו היחידה והקטנה...

  • 36.

    ניצולי שואה

    Ikee, 29/07/07 08:59

    אם אנחנו כולנו, לא עשים דבר אלא רק מתלוננים, אנחנו אשמים לא פחות ממשרד האוצר שמנהל לנו את המדינה.

  • 35.

    השואה התרחשה לפני 60 שנה ומי שהגיע לגיל 80 הוא לא ניצול אלא בר מזל. (ל''ת)

    לתת לכל הזקנים, 29/07/07 08:56

  • 34.

    עולמרט מושחת ואטום כשלונר בכל הרמות (ל''ת)

    יורי, 29/07/07 08:54

  • 33.

    בושה למדינה ו''מנהיגה'' (ל''ת)

    שלי, 29/07/07 08:52

  • 32.

    אז הוא הבטיח - וכי צריך לקיים?

    יוסי, 29/07/07 08:52

    הישרדותו האישית חשובה לו
    השרדותם של שרידי הפליטה - לא
    חושבני שהוריו היו מתביישים בו

  • 31.

    היכן מפלגת הגימלאים כולם לקום ולעזור וניצולי השואה

    איתן, 29/07/07 08:50

    מדינת ביזיון למעלה מחמישים שנה אנחנו בישראל חיים מהשנור הקשור לשואה ולניצוליה מדוע אף אחד לא קם ונלחם בעבורם אנשים אלה רובם קרובים לפת לחם מדינת ישראל הגזלנית החזירו את הכספים שהגיעו לטובת ניצולי השואה לניצולים עצמם ולא לפרוייקטים המקשטים כיסם של פוליטיקאים היכן מפלגת הגימלאים כשבאמת צריך אותם בושה למדינה למדינאים ולפוליטיקאים שמשליכים את בני משפחותיהם לעת זיקנה

    • אולמרט שיחד אותם שישתקו .... (ל''ת)

      מפלגה בהרדמה, 29/07/07 08:57

    • הגימלה שלהם מובטחת

      יוסי, 29/07/07 09:42

      לא אומר כל אבל רוב חברי מפלגה זו
      מובטחים בגימלתם שאינה נמוכה
      וריח הכיסא עדיין טוב להם
      מדוע שיעזרו לניצולי השואה

  • 30.

    אין לב למושחת

    דן, 29/07/07 08:49

    ומפלגת הגימלאים בדיחה
    כמו כל ההנהגה
    ואיך כל זה קרה
    כאשר מנהיגנו מקשים ליבם לגר ולאלמנה לניצולי השואה לנכים לחולי הסרטן לחיילים לאזרחים
    ויוצרים אשלייה שהכל בסדר רק תנו להם לנהל את עניניהם האישיים
    על תקופת ימי הדין נאמר
    שיקרו דברים מוזרים ולא נבין איך זה יכל להיות
    כי יחשפו אמיתות דמיוניות ויקבלו את עונשם אלה שמעלו
    וכולנו נענש כי המלכנו אנשים קשי לב
    וזו עובדה לא ספין או ועדה
    אנשים ששמים את האינטרס העלוב הפרטי שלהם מול זה של העם היהודי
    העובדות מדברות בעד עצמן
    בראשות אולמרט ישראל חבולה יותר מתמיד מבחוץ ומבפנים
    עליתם של תנועות השמאל הקיצוני
    שמנסות לשנות את זהותו של העם היהודי עם הספר זה שמחזיק את האור לכל העולם
    למזלנו יש לנו בעלת ברית כמו אמריקה

  • 29.

    שלא יגידו אין כסף

    המבין, 29/07/07 08:45

    כי אני רואה איך חוגגים בכנסת
    עם הכסף

  • 28.

    נוווו, הרי ידוע, שמילה של אולמארט, שווה כקליפת השום.

    pini, 29/07/07 08:45

    ולא רק שלו, ראינו זאת היטב, לפני הבחירות, עת המועמדים מהעבודה ומקדימה, הבטיחו רווחה, רווחה, ושוב רווחה. לכולםםםם, עד שנבחרו.
    ולאחר החגיגות, עם מיטב השמפניה, והמוני הבלונים, שהתעופפו מעל ראשיהם של המנצחים, ושותפיהם מהעבודה. שכחו את שהבטיחו לחלשים. שבחרו בהם, בעקבות הבטחות הסרק שלהם, כמו בבחירות קודמות, כאשר ברק ניצח, ועמד בראש הממשלה.גם הוא הבטיח לעזור לחלשים שבחברה.ולזקנה שנזנחה במסדרון בית החולים, שכח. לאחר הבחירות, שבוודאי מתה מאז.
    כך זה עם העניים, כך זה עם ניצולי השואה. בושה למנהיגי מדינה, שזונחים את אזרחיה,
    לרעב, לחום, ולעוני משווע. בושה!!!

  • 27.

    עד לא הבנתם!!!!!

    גבי, 29/07/07 08:40

    ממשלה מושחתת יוצאת ל10 שבועות פגרה וכי למה?לנוח מכל הקומבינות שעשו? שרידי השואה ימותו גם כך -חוסר ענין ציבורי ממשלתי.השאלה הכי נכונה שנשאלה כאן אהוד הייתה נותך להוריך להתבוסס בדמם שבזכות השואה קמה מדינת ישראל ועל גבם אתה היום ראש ממשלתנו מבזה את כולנו בכל תחום. תתביישו לכם ,אני בן לניצול שואה והגאווה שלהם ניצולי השואה הייתה לעמוד בזכות עצמם ולא לקחת גרוש שילומים והיום רבים מצטערים על כך על כן יש לנו חובה ממדרגה ראשונה לעזור להם לאיכות חיים בסיסית כי על גלעד עצות יקירהם אנו מדינת ישראל קיימת

  • 26.

    גם אנו צריכים לעשות מעשה

    ברוך אקפלד, 29/07/07 08:39

    מאז ערב יום השואה הצלחתי לאתר
    באזור רמלה לוד ניצולי שואה ניזקקים
    לחלק עזרתי בתרומות כספיות לאחרים בצרכים שונים בתאום עם
    מחלקות הרווחה בישובים.
    יש הרבה מה לעשות, רק צריך לעשות
    ולא רק לקטר



    א

  • 25.

    פרצופה של המדינה כפני מנהיגיה!!

    שיר, 29/07/07 08:38

    בושה וחרפה ובטח לא תורם לאזרחים התנהגותם של מנהיגים כאלו.

  • 24.

    חשוב לעזור לניצולי שואה אבל גם לא לשכוח

    יוסי, 29/07/07 08:38

    את הזקנים שאמנם לא היו בשואה אבל הם הגיעו חלקם מקום המדינה וחלקם במהלך השנים ונתנו את נשמתם למדינה הזו ובמה היא גומלת להם??
    ב-1,500 ש''ח עלובים שמזה הם צריכים כ 400 ש''ח תרופות 300 ש''ח חשמל ואין צורך להמשיך כי כולנו יודעים כמה עולה תחבורה ואוכל ומים וכו וכו...
    אז יש להרים קול צעקה גם לניצולי השואה וגם לשאר הקשישים שהגיעו בארץ ממש לחרפת רעב גם אם עבדו כל חייהם אבל לפנסיה מוסדרת אף אחד לא דאג להם אמרו להם אין מה לדאוג יש ביטוח לאומי (שמתנהג בצורה ביזיונית כלפי מי שקיוו שביום זקנתם יוכלו לחיות ולמות בכבוד.)

  • 23.

    אהוד אולמרט - אני מתפלל כל בוקר לנפילתך ! (ל''ת)

    אולמרט, 29/07/07 08:36

    • ''כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ'' (ל''ת)

      מושחתים, 29/07/07 08:40

  • 22.

    ל-19

    zizi, 29/07/07 08:34

    תתבייש לך לכתוב דבר כזה,נראה לך שאנשים זקנים היו מלבישים על עצמם ליהיות ניצולי שואה?תתבייש לך וזהו!!!!!!!!!
    אולמרט,אתה חתיכת טינופתתתתת

    • פושע זה אתה,לך לעבוד ותפרנס את אבא שלך,זה לא פטור מעבודה גם לדורות

      ZZZZZZZZZZZZZZZ, 29/07/07 08:38

      פושע זה אתה,לך לעבוד ותפרנס את אבא שלך,זה לא פטור מעבודה גם לדורות הבאים,כל רוסי ויוצאי מדינות הגוש המזרחי שנוחת כאן והוא מעל גיל 60 יגיד שהוא ניצול שואה, אבא שלי נופל עלי בהוצאות סיעוד למרות שכל חייו שילם מיסים וביטוח לאומי ולחם במלחמות ישראל ושכל אח בששת הימים, היום הוא נופל עלי כשהזכאוית שלו זולגות לטובת ''ניצולי שואה'' פתאום גם 230 אלף ''ניצולי שואה'' חדשים צמחו לנו אחרי הגשם ברוסיה...באו לעשות נופש ופגישת מחזור אצלנו בחוף הים,אחרי60 שנה במנגנוני הצבא והשילטון של אויבנו הסוביטים,ואגב מה קרה לפנסיה מהקריירה שעשו שם???
      חובה להגדיר קודם מיהו ניצול ומיהו נצלן,מיהו ניצול שואה? שואה הרי לא היתה ברוסיה,אבל מאפשרים לרוסים לטעון ''היינו שם וברחנו לרוסיה'' השאלה האם יתקבל גם ''הייתי שם וברחתי ל...עירק/מרוקו/ארגנטינה/ישראל...''...???

      • תגובה

        דור 3 לניצולי, 29/07/07 09:20

        כל הכבוד לאביך שלחם במלחמות ישראל וצר לי על המצב הקשה בו הוא נמצה היום. צר לי עוד יותר על הבן הבור שהוא גידל. השואה לא מוגבלת לגרמניה ופולין בלבד, השואה לא דילגה על אף מדינה וגם לא על רוסיה וניצולי שואה הם לא רק אלה ששרדו את אושוויץ, הם גם אלה ששרדו עבודה בכפיה וכאלה שנלחמה כפרטיזנים וכאלה שאיבדו את הכל והצליחה לברוח. וכן עם העליה הרוסית הגיעו עוד אלפים כי מקום המפלט הסביר היחיד שהיה הוא שם. ובנוגע לפנסיה מהממשלה הרוסית: מי שעלה בשנות ה-90 המוקדמות נחשב ''בוגד'' ואיבד הכל, פעם שניה בחייו, כולל את הפנסיה ומי שעלה בשנות ה-90 המאוחרות אכן מקבל תמיכה נדיבה ומפנקת ממשלת רוסיה על סך 8 $. מה הם יעשו בזה?
        אנשים כמוך הם בדיוק האנשים שטוענים שהבעיה תיפתר מעצמה בעוד כמה שנים!
        אז תן לעצמך שתי סטירות ותתעורר!

      • אילפו אותנו הותיקים, שמי שבוכה הוא צודק

        t/c/d, 29/07/07 09:28

        ועולי חבר העמים יודעים זאת.
        ולחלק גדול מהם זו תחנה בדרך לגרמניה, קנדה, ארהב....

      • אתה ,שמפחד להזדהות, גרוע מההם,,,,,הרבה יותר גרוע מההם,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

        ישראל,,,,,,,,,,, 29/07/07 10:04

  • 21.

    אם זה היה ריווחי ומשתלם אין ספק שניצולי שואה היו זוכים ליחס מאולמרט (ל''ת)

    מה שלא ריווחי, 29/07/07 08:29

  • 20.

    בושה וחרפה - מצריך טיפול מיידי !!! (ל''ת)

    אביב, 29/07/07 08:27

  • 19.

    איך ''נולדו'' מאות אלפי ''ניצולים'' בשנים האחרונות???, נתונים שלא מ

    ZZZZZZZZZZZZZZZ, 29/07/07 08:27

    איך ''נולדו'' מאות אלפי ''ניצולים'' בשנים האחרונות???, נתונים שלא מסתדרים עם שום היגיון,

    • בשיטת חבר מביא חבר ! (ל''ת)

      קורא בסתר, 29/07/07 08:52

    • צודק..הרשימה הולכת ותופחת ועכשיו יש משהו חדש..''בנים של ניצולים'' (ל''ת)

      משהו פה, 29/07/07 09:00

    • בתנאי שלפני 62 שנה היו 7 מליון ניצולים

      קומבינטור, 29/07/07 09:19

      או
      בתנאי שהגיל הממוצע של ה 230 אלף הוא 94,

    • בטח לא עם ההגיון המעוות שלך. אתה עובד אצל אדלר?

      איתי, 29/07/07 09:24

      תחשוב שזאת היתה יכולה להיות סבתא שלך, ועכשיו תחשוב שוב על התגובה שכתבת.

    • אתה שקרן שעובד בארגון הפשע של אולמרט, יש אלפי ניצולים שחיים בעליבות

      זאב, 29/07/07 09:29

      אתה שקרן שעובד בארגון הפשע של אולמרט, יש אלפי ניצולים שחיים בעליבות

      • אתה דמגוג (ל''ת)

        חלוק, 29/07/07 09:52

    • אתה ,שמפחד להזדהות ,גרוע מההם ,,,,,,,,,הרבה יותר גרוע מההם......... (ל''ת)

      ישראל,,,,,,,,,,, 29/07/07 10:02

    • השאלה מתאימה למכחישי שואה. תתבייש!!! (ל''ת)

      Moises, 29/07/07 10:24

    • יש בזה משהו

      מממ..., 29/07/07 11:59

      צריך לזכור שלא כל ניצול שואה הוא ניצול מחנות. איך מוגדר ניצול שואה? האם מי שברח עם משפחתו לאסיה גם נחשב ניצול שואה? האם מי שחי באותה עת בשוודיה גם נחשב לניצול שואה?

  • 18.

    מדינת ישראל גנבה לניצולי השואה את הרכוש שלהם

    א, 29/07/07 08:27

    הילדים של ניצולי השואה צרכים להילחם בכל אמצעי בגזלנות של המדינה של הנוכלים הזאת

  • 17.

    עוד רוצים להוסיף עוד צפירה ביום השואה?

    פנינה, 29/07/07 08:27

    נו באמת...קודם כל שיתיחסו בכבוד לניצולים ויעזרו להם כמה שאפשר לחיות בכבוד...פשוט אטומים....איך אתה, רוה''מ ישן בלילה?????

  • 16.

    אולמרט מפזר שקרים ומוכר לנו מקסמי שווא בזמן שהוא שודד את הקופה שלנו (ל''ת)

    יודע דבר, 29/07/07 08:26

  • 15.

    ראש מכשלת ישראל, עוכר ישראל - לך ! לך !! לך !!! (ל''ת)

    גאל אותנו, 29/07/07 08:26

  • 14.

    מה קרה לכם ? עליזה אולמרט מתרגשת יותר מפליטי דארפור . (ל''ת)

    זה יותר פוטוגני, 29/07/07 08:23

  • 13.

    בסדר... אז מה קרה ?! אולמרט יודע להבטיח,זה לא דבר של מה בכך........

    זה אני........., 29/07/07 08:23

    בהבטחותיו הרבות-מנסה אולמרט להשיג אמפטיה וסימפטיה מכלל עם ישראל,מנסה לשוות לעצמו מראה של אדם שקול,רציני ואחראי.... נכון שבקטע של יישום וקיום הבטחות הוא חלש... אז בגלל זה צריך לשכוח את מאמציו הרבים להיטיב עם העם בעצם הכרזת הבטחותיו הרבות ?! הרי לא קל לו לאדם לכהן כראש ממשלה, לסחור בנדל''ן ובה בעת לדאוג לבני משפחתו החיים הרחק בחו''ל... זה לא קל להציג בפני העם הווה ועתיד וורודים ובאותו הזמן המציאות טופחת על פנינו... שטויות,אז יש כמה אלפי אנשים שלפני שנתיים גורשו מביתם,הפכו למובטלים על כרחם ובטנם שבעה מהבטחות לפתרונות ראויים... אז כעת מתגלה הפרת-הבטחה נוספת שלו,בגלל זה צריך ''להפוך עולמות'' ?! קטן עלינו...!!

  • 12.

    אנחנו מדינה של פושעים. (ל''ת)

    בושה, 29/07/07 08:16

    • נכון! (ל''ת)

      סמי, 29/07/07 08:29

      • מה פתאום, לא כל המדינה.

        יוני, 29/07/07 09:26

        פושעים יש רק בשלטון,
        בבתי המשפט,
        במשטרה,
        העיתונאים,
        ''אנשי הרוח'' למיניהם....

        בקיצור, כל ''האליטות''.

  • 11.

    בושה וחרפה !!! (ל''ת)

    הרצל, 29/07/07 08:15

  • 10.

    ואילו שמתחזים לניצולי שואה??? למה לא שואלים איך ''נולדו'' מאות אלפי ''

    ''מגיע לי'', 29/07/07 08:13

    ואילו שמתחזים לניצולי שואה??? למה לא שואלים איך ''נולדו'' מאות אלפי ''ניצולים'' בשנים האחרונות???, נתונים שלא מסתדרים עם שום היגיון,

    • הם לא נולדו

      אחד שכן, 29/07/07 09:23

      הם עלו לארץ מרוסיה, ואם אתה מעז להוציא מפיך הבלים כאלה אז תנסה לשרוד יום אחד את מה שהם שרדו שנים.

  • 9.

    אבל אולמארט המושחת היטיב להצטלם עם אדם עני בבית תמחוי

    האוד המוצל מאש, 29/07/07 08:13

    האיש הזה רע מיסודו אין לו עכבות הוא יעשה הכל למען הרייטינג של עצמו הצהרות אצלו לחוד ומציאות אצלו לחוד , השררה היא לחם חוקו כבר ראינו ושמענו איך הוא התבטא נגד ביקורת המדינה. אולמארט קדימה וחבורת המושחתים סכנה לדמוקרטיה במדינת ישראל (הם כשלעצמם בדיחה מהלכת) כולל היושבת הראש שלהם בפרלמנט .

  • 8.

    גם במלחמות אין למשפחתו ייצוג... (ל''ת)

    יואב, 29/07/07 08:13

  • 7.

    גיבורים על חלשים?? ממשלה ו-120 רודפי בצע ורשעים חסרי לב........... (ל''ת)

    אל תשליכני לעת, 29/07/07 08:11

  • 6.

    העולם ריק מרחמים

    מאיה, 29/07/07 08:10

    אני זוכרת ביום השואה איך אולמרט קפץ וביקש להעמיד ועה שתבדוק את מצבם של ניצולי השואה הסובלים מחרפת רעב. והוא כאילו הזדעזע מ''הנתונים הקשים'' שהציגו לו אנשיו השמנים והנפוחים בדוחות שעלותם יכלה לפרנס כמה ארוחות לקשיש/ה הרעב/ה.
    אולי זה נחוץ (וזה נחוץ!) ו''איני'' לעזור לפליטים מסודן (הגב' אולמרט), אבל מה עם הפליטים שלנו?

  • 5.

    פשוט בושה וחרפה

    אתי, 29/07/07 08:08

    כל חודש אני מתמודדת עם בעיה זו
    של תרופות ומס 'פעמים בעיות של שיניים תותבות כבר פניתי לועדה אך הושבתי ריקם מטעמים של חוסר תקציב...מ-4000 ש''ח לחודש כיצד אפשר להתקיים??????
    לאן לעזאזל הולכים כל הכספים??
    לגנבים היושבים בראש הפירמידה???
    בת של אם ניצולת שואה בת 84

  • 4.

    אולמרט נותן לאחיו להיות פושט רגל

    alon, 29/07/07 08:06

    אין לו בעיה, כנראה, שכך תחיה אמו. כך שהכותרת לא מוצלחת. את אולמרט, חוץ מעצמו, שום דבר לא מעניין.

    • זה ברור - יש לנו ראש ממשלה אטום, אכזר, מושחת - המתנהג בצורה נבזית ! (ל''ת)

      להעיף אותו, 29/07/07 08:21

  • 3.

    גב' אולמרט (הדמות המשפיעה) עסוקה ב''פליטי דרפור'' (ל''ת)

    יאל, 29/07/07 08:04

    • גב' אולמרט דואגת לרווחת הפלסטינים

      חומה ומגדל, 29/07/07 08:09

      ובעלה נוהה אחריה

      • הסמול דואג רק לאוייבינו, ערבים מסודן ופלסטינים, ומתאכזר ליהודים (ל''ת)

        יהודי אמיתי, 29/07/07 09:30

    • כמה כסף מקבלת ''הגברת'' מהקופה הציבורית לצרכי ביגוד ויחצנות ??? (ל''ת)

      מושחתים !!!, 29/07/07 08:11

  • 2.

    ראש ממשלת הבושה לישראל

    אודי קבודי, 29/07/07 08:02

    אהוד אולמרט,
    אם רני רהב היה כותב לך, הוא ודאי היה כותב אהוד יקר, אבל הדבר האחרון שאני חושב הוא שאתה יקר.
    אין לך בושה חתיכת נבל? אין לך בושה חתיכת אפס מאופס? אין לך בושה אל מול מראות הקשישים הללו שחיים כשמונים שנה בצל השואה ומזדקנים בחרפת רעב ובריאות לקויה???
    אני נזכר לרגע גם במאבקם של חולי הסרטן ואומר, מר אולמרט, האם ייתכן שנולדת ללא רגשות? אין בך חמלה? אין לך לב? אתה לא בוכה לפעמים למראות קשים וכואבים של אנשים שזקוקים לעזרה? מי הם הוריך אשר ראויים להתבייש שגידלו זבל שכמוך, זבל גדול. חרא גדול. עלוב נפש, שמנהיג את העם היהודי. אתה מעורר בי בחילה, חלחלה, בושה וכלימה. אני לשמחתי לא נתתי לך את קולי בבחירות, כי מראש ידעתי שאתה לא ראוי לתפקיד הנ''ל. אבל לא שיערתי עד כמה אתה לא ראוי.
    אם ארקדי גאידמק יממן בסוף את התרופות וצרכיהם של ניצולי השואה, אתה תישא בצלקת הזאת כל חייך. וזו לטעמי תהיה צלקת דוחה יותר מזו של הנשיא לשעבר משה קצב.
    לך תחפש לך מקום עבודה אחר ותודה לנתן זהבי, שנותן לי מתוכניתו קצת השראה. אולמרט, לך תחפש לך כבר מקום עבודה.

  • 1.

    אני מתפלא על תמימותם של הקשישים, הם עדיין מאמינים לנבל והמרושע הזה (ל''ת)

    איש שפל, 29/07/07 07:49

    • הריעו הידד לצוות בינגמין נתניהו-היי ביבי

      רונית שולמן, 29/07/07 08:43

      ממש מעודד את הנפש היכולת של צוות בינגמין נתניהו ההוא המסכן העני מקיסריה השכונה ההיא ליד גסר על גיוס הטוקבקים בכל פעם שאולמרט מוזכר.
      לא ואלמרט איננו הצדיק מקוצק אבל מנהיגנו ואנו עצמנו חייבים לנהוג בכבוד ראש ממשלתנו אולי פעם כשהזוג המלכותי בינגמין וארקדי יגשימו את הפנטזיה שלהם הרי שברור לנו שהם יפעילו אטיאס משלהם שלא רק יצנזר מין באינטרנט אלא יתיחס למבקרים שלהם כאל עוכרי העם ואולי יפעיל עלהם את חוקי הצנזורה הקיימים( בצדק) על הפדופילם ולסיום נקרא כולנו הידד היידה בינגמין היידה ארקדי היי היי שרה

      • תומכי אולמרט מתעוררים מאוחר מדי.. (ל''ת)

        אנשים שפלים, 29/07/07 08:49