• 37.

    ואני חשבתי שהמג''בניקים הם ''הנועזים ''

    מג''בניק בנשמה, 29/07/07 00:32

    אבל התבדתי .
    בצה''ל יש חיילים שיכולים לעשות בית ספר למג''ב כיצד להתעמר כך סתם באוכלוסיה פלשתינית וזהו המקרה
    הראו לנו מה באמת עושה לנו הכיבוש והכוח
    כמגבניק אני אומר לכם : אני מתבייש .

    הגב לתגובה זו

    • אתה מגבניק? ממתי מגבניק יודע להפעיל מחשב?

      פקיד בקריה, 29/07/07 03:05

      אבל ביננו אתה צודק - בוא נבקש מהלוחמים שפישלו להתאבד או שנוציא אותם להורג
      כבר 3 בבוקר ולי אין כוח יותר אולי אתה מתנדב ללחוץ על ההדק?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה לא צבא שלי ולא צבא בשבילי -- ותבינו ותפנימו כל מילה!! (ל''ת)

    יהודי, 28/07/07 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סמולנים, סמולנים

    וכולם במקהלה, 28/07/07 18:38

    ופזמון חוזר ''סמולנים, סמולנים''

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה המטכ''ל והצבא החדש בראשות גבי אשכנזי... מן הפח אל הפחת! (ל''ת)

    בושה, 28/07/07 17:42

    הגב לתגובה זו

    • כן אדוני. מה הקשר בין רמטכ''ל שבקושי כמה חודשים בתפקיד (ל''ת)

      לארוע מצער, 28/07/07 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    זו בדיוק הדרך להתיש את חיילי צהל .

    אורי ויס, 28/07/07 17:39

    זו בדיוק הדרך לעודד השתמטות משרות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם כך משפילים את צה''ל שהוא מדמנו, לחמנו ובשרנו. מה שנותר לנו לסגור (ל''ת)

    את המדינה ולזרו, 28/07/07 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הצבה שלנו זהו טרור!! (ל''ת)

    שאול מופז, 28/07/07 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדוע לטפל בחלאות שהם אויבנו?

    מדינה, 28/07/07 11:57

    שאבו מאזן יטפל בהם , קיבל מספיק כסף . איפה גלעד שליט? התקשורת מתחת לכל רמה של שפיות ומוסר . צבועים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

    • אם ניתן טכנית לטפל אזי מטפלים אם לא אז לא

      צדוק, 28/07/07 12:50

      כאשר כוח נמצא בארוע וניתן לטפל ואו לפנות את הפצוע אזי חובה ואנו מםפלים או מפנים
      במקרה הנל לדעתי עצירה ופינוי הפצוע היה מביא ללינץ.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ילמד כל טיפש שעושה מילואים,שאין עבור מי להלחם

    שיעור טוב, 28/07/07 11:50

    זה שיעור טוב לכל מי שמקבל צוו מילואים
    אין שר בטחון שיגבה אותך

    הגב לתגובה זו

    • אחר כך בוכים שיש משתמטים

      Zeous, 28/07/07 12:04

      תגישו עשזרה לחילים אשר עשו את המוטל עליהם !!
      די נמאס עם ''ההומניות '' ההרוגת את עם ישראל , יש צורך דחוף להוציא את השמאל ההזוי( אשר משתמט מהצבא ) אל מחוץ לחוק .

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אוייבי ישראל לא יוותרו על שום דבר,כי הגיס החמישי השמאלני פועל באופן

    דרור, 28/07/07 11:19

    יעיל להרס יכולות ורצון העמידה של הציבור היהודי, החבוט והמוכה.

    הגב לתגובה זו

    • דרור-הצבא הוא הגיס החמישי?

      דני ב., 28/07/07 12:30

      אנו שולחים ילדנו לצבא על מנת לשמור על המולדת ולא להרוג ילדים חסרי מגן.
      אם יש לך בעייה עם זה לך תשרת בצבא שמתאים לך-באיראן.
      הקללות שלך לא יעזרו לך.
      ואולי פעם אחת כדאי שתפעיל את השאיות של מה שאתה נושא בין אזניך שנקרא בטעות מוח.

      הגב לתגובה זו

      • אתם (השמאל הקיצוני) מנצלים כל ארוע מצער לניגוח הצבא

        דרורה הטרמפיסט, 28/07/07 12:54

        כנל טופסים טרמפ על כל דבר נגד המדינה ללא ידע קשר או שייכות.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מזל שעוד יש פראיירים צעירים המוכנים להתגייס לצבא שמפקיר אותם

    דרור, 28/07/07 11:17

    ושבוגד בהם,כי ראשיו מלקקים לממסד השמאלני ולתישקורת השמאלנית.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הכבוד למגזר עליזה אולמרט שמני ספג חינוך שמאל (ל''ת)

    אילוף הסוררת או, 28/07/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חד''ש ''לאלוף שמני מקומך בראש רשימתנו'' (ל''ת)

    המחליף האולטימ', 28/07/07 10:55

    הגב לתגובה זו

    • חד''ד יכול לחלום! שמני הבטיח להיות נשיאנו (ל''ת)

      האחים המוסלמים, 28/07/07 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    דיי ומה שהם עושים לגלעד שליט זה בסדר? (ל''ת)

    חליחי, 28/07/07 10:54

    הגב לתגובה זו

    • מהזווית השמאלנית זה בסדר או לפחות לא שווה לעשות רעש אלא אם

      צדוק, 28/07/07 14:25

      משחררים מחבלים
      אם לא אז מצידם דממת אלחוט בנושא
      מתי ראית הפגנה של השמאל בעד שחרור שבויינו ונעדרנו?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הטרור המוסלמי בשיכרון חושים ומנגד ''צדיקי'' השמאל (ל''ת)

    ''פעילי שלום'', 28/07/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דיקטטורה של שמאל קיצוני (ל''ת)

    משה, 28/07/07 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדינה מטומטמת.

    ציון, 28/07/07 01:59

    הדליקו את המדורה לכל הסמולנים הבוגדים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לירות בפלישתיני,זה סיכון בטחון המדינה ?

    אלעד, 28/07/07 01:27

    צריך להשהות את שר הבטחון וכל הקצינים הבכירים...די לסל של חיילי צהל,שהפכו לקורבנות וכלי משחק בידי אותם פולטיקאים ושמלאנים עוכרי ישראלל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    18. היית קצין שאתה מדבר ?

    לוחם, 28/07/07 00:03

    לפי התגובה שלך, אתה בכלל לא לוחם...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ברק יפקיר את הלוחמים לאנטישמים משמאל!

    אין גיבוי, 27/07/07 22:56

    אין גיבוי ללוחמים!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כשקציני הגדוד הם התחתית של קק''צ יבשה מתקבל גדוד ברמה נמוכה

    חיים, 27/07/07 22:34

    זאת עובדה ידועה שהקצינים שמוצאים את עצמם בגדוד האלה הם כאלה שנשלחו מיחידות אחרות לקק''צ יבשה וסיימו אחרונים בקורס.

    אל הגדוד הם נשלחים עם מוטיבציה נמוכה, מפקדים על חיילים ברמת חיילות עלובה ועם רגשי נחיתות וקנאה בחבריהם מחטיבות החי''ר האיכותיות יותר.

    אז מתקבל מצב שבו קצין מפנטז שהוא מפקד על יחידה מובחרת, מנסה להתחפש למסתערב על ידי חטיפת מונית פלסטינית, פוצע אזרח תמים ואחרי כן מנסה לכסת''ח את זה כאילו כלום לא קרה. עקרונות צה''ל בפח האשפה. כנראה ששיעור ''טוהר הנשק'' הוא לא עבר בהכשרתו.

    גועל נפש. לצערי יצא לי לעבור עם חברה מהגדוד לפני כ5 שנים והמצב לא היה טוב יותר.

    הגב לתגובה זו

    • חיים אתה קשקשן יהיר

      צדוק, 28/07/07 00:13

      הרי גם ביחידות החי''ר האיכותיות יותר קורים מקרים. שכחת את פרשת השייטת לפני מס שנים? ולא אזכיר עוד מקרים.
      אף קצין לא יזום פעילות מסוערבת על דעת עצמו ולא אתה ולא אני יודעים מה היה שם.
      אני לא בטוח שההכשרה של מ''מ בלביא נופלת מקצין מג''ב למשל או קצין אחר שטוחן בט''ש. אתה מפגין יהירות פלצנית ללא ידע צבאי.
      בקיצור קשקשן יהיר.

      הגב לתגובה זו

      • לא כל מי שמעביר ביקורת הוא קשקשן

        חיים, 28/07/07 19:35

        במקרה הזה, הקצין מלביא סיכן את חיי חייליו ואת חייו שלו. החבר'ה של חירמ''כ הם לא מסתערבים, כמו שטייס מסוקים לא יודע להטיס F16. אחד הנוסעים שירד מהמונית יכל להתקשר איזה בנדוד מהג'יהאד שישעשה להם מארב, והסיפור היה נגמר עם הרוגים, פצועים ואולי חטופים.
        איזה הגנה יש למונית טרנזיט? איך פורקים ממנה? מה היה קורה אם אכן היו נתקלים בחמוש ולא סתם יורים על בנאדם באקראי?

        ולגבי הירי על הבנאדם ש''נראה לו חשוד'' - היה לו מודיעין? הוא זיהה נשק? ירו עליו? לא. סתם התחיל לירות. גיבור גדול.

        הכשרה של מ''מ לביא היא הכשרה של קק''צ יבשה השלמת חי''ר. הם לא מבצעים התסערבויות. לעומת זאת, הוא אמור לדעת שאסור לשקר בתחקיר, אסור להפקיר פצוע, אסור לחטוף אזרח ולהשתמש ברכוש שלו למטרה צבאית ואסור לירות על אזרחים חפים מפשע.

        בהרבה יחידות היו פרשות כאלה ואחרות, אבל הרקורד הקצר של לביא מלא בפאשלות מבצעיות כאלה ואחרות.
        עבדתי לצד הגדוד הזה בעבר וגם אז הרמה היתה נמוכה מאד.

        הגב לתגובה זו

        • אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה למה ירו ואיזה מודיען היה או לא

          צדוק, 28/07/07 20:27

          אגב הם כן יוצאים לפעילות מסוערבת לא ברמה של דובדבן וימס''מ אבל בהחלט כן
          לגבי שאר ההשמצות שלך לא אוסיף מעבר למה שנכתב
          חבל שאתה מחפש בנרות לעשות חושך.
          תהיה בריא

          הגב לתגובה זו

          • אז הנה מה שאנחנו כן יודעים

            חיים, 28/07/07 22:09

            1) הקצין והחיילים לא נשלחו למשימת הסתערבות. אפילו רכב מסוערב לא היה להם ולכן הם ''השאילו'' מונית בצורה חובבנית. הנוסעים שהוצאו מהרכב יכלו לארגן להם מארב.

            2) לפי עדות החיילים, הם לא הבינו מה נסגר עם הקצין שלהם והיו מבוהלים בעצמם מאופי הפעילות.

            3) המשימה נגמרה עם אזרח לא חמוש פצוע ונזק לרכבים של אזרחים. אף מחבל לא נפגע. הפגיעה הגדולה ביותר היא בתדמית של ישראל וצה''ל.

            4) הקצין ניסה להסתיר את האירוע, שיקר בתחקיר ועכשיו הפעילות של יחידה שלמה הופסקה. ישראל קיבלה מכה לתדמיתה בעולם.

            אני לא מחפש בנרות לעשות חושך, פשוט לא רוצה עוד אירוע שבו חיילים נפגעים בלי סיבה. באותו אזור בדיוק לפני 3 שנים שלושה חיילים נהרגו כשנשלחו לסיור מטופש, ללא גיבוי בכפר פלסטיני. בלי הפקת לקחית זה עוד יחזור על עצמו.

            ההשמצות שלי במקום. האיכות הירודה שם היא לא סוד. השאיפה היא לשפר, ולא לגמור על צבא של פלנגות.

            הגב לתגובה זו

            • נו אז מה

              צדוק, 28/07/07 22:42

              אתה יכול להוסיף עוד 10 ''סעיפי אישום'' ואני אוסיף עוד 20 ''סעיפי הגנה''
              קרה מה שקרה הפרשה כבר התפוצצה והלוחמים ובטח הקוקודים יפיקו את הלקחים מה שלא בטוח שיעזור היות והבעיה עמוקה יותר מהשתלטות על מונית וסיור מטופש עם או בלי גיבוי והיא בעצם היותנו עסוקים בטרור שחי ופועל בתוך אוכלוסיה!!!!
              אז אולי תעלה כמה הצעות להפסקת האלימות במזרח התיכון במקום להמשיך לחשוב שכשאתה מבקר בצורה כזאת אתה מפיק לקחים?

              הגב לתגובה זו

            • חיים - אני מוריד בפניך את הכובע.

              דני ב., 28/07/07 22:52

              אני מעריך היטב את טיעוניך המלומדים ומקבל אותם ללא עוררין להבדיל מעדר המוסתים המקדש כל אמצעי על מנת להוסיף להרג, לא חשוב שהוא חף מפשע -הוא פלסתיני, זה מספיק הואר חי על זמן שאול...
              לעזאזל עם מה שזה עושה לנו, לעזאזל עם המוסק ועם היותנו שייכים לעם הנבחר.
              לא שלחנו את ילדינו ללגיון זרים, שלחנו את הילדים לצבא שמתפקידו להגן עלינו ולא להרוג ילדים חפים מפשע.
              הגרוע מכל שהקבוצה הפרועה שיקרה במצח נחושה. הכיצד אם זה ביום פקודה נוכל לסמוך על חיילים אלו ? ראינו את התוצאות כיצד כמה מאות חזבאללה הורידו אותנו על הגחון.

              הגב לתגובה זו

            • אתה יכול גם להוריד את המכנסיים

              צדוק, 28/07/07 23:45

              ולהשתין עלינו באלגנטיות כמו שאתה יודע... אבל זה עדיין ישרוף ורק יזהם כל עוד אתה משתין על פצעים מדממים
              לא בגלל הארוע המצער הנל ודומיו חיזבאללה הוריד אותנו על הגחון.
              אז המשיכו להוריד כובעים אחד לשני רק אל תורידו עלינו הטפות מוסר נקודתיות קטנות שלא רואות את התמונה הגדולה

              הגב לתגובה זו

            • דני ב, לא כל הקבוצה שיקרה במצח נחושה

              חיים, 29/07/07 01:06

              רק הקצין.
              מהכתבה נראה שהלוחמים בצוות אמרו את האמת.
              כנראה שהיו מבוהלים בעצמם מה''פעולת קומנדו'' שהמ''מ המוערכל ניסה לארגן להם.

              כנראה שהבחור בעל עודף מוטיבציה רצה לחתור למגע, אבל לא חשב שני צעדים קדימה ופיקשש בענק.
              אני לא הייתי משליך מהמקרה הזה אל החיזבאללה - הרי התבוסה שם נגרמה בעקבות טעויות אסטרטגיות של הדרג המדיני והפיקוד הגבוה. דווקא החיילים בדרגים הנמוכים יותר פעלו כראוי.

              הגב לתגובה זו

            • לא צריך לתת גיבוי כשהחייל עובר על החוק במודע

              חיים, 29/07/07 01:09

              אם הצבא יתנהל כמו במערב הפקוע וכל איש יעשה את הישר בעיניו אתה תגמור על צבא מפורק, אליו שחיילים אינם ממושמעים - עם צבא כזה לא מנצחים מלחמות.

              היום ''תעגל פינה'' לחייל שירה על אזרח פלסטיני ומחר הוא ירה על חבר שלו לפלוגה.
              ''תעגל פינה'' על חטיפת מונית ומחר החיילים יתחילו לגנוב שלל מבתים שהם נכנסים אליהם במקום לחפות אחד על השני.

              כשלא מקפידים על הכללים, וביניהם כללי המוסר וטוהר הנשק אז מקבלים צבא רקוב שמפסיד במלחמות.

              הגב לתגובה זו

            • תנו למי שצריך לעשות את העבודה

              בחור, 29/07/07 10:22

              1. יש חקירת מצ''ח תנו להם לעשות את העבודה ואז זה יפתור לכם את הויכוח שידוע מראש שהיה אירוע לא טוב ואפילו גרוע אם האלוף החליט לפתוח בחקירת מצ''ח לאחר תחקיר שערך.

              2. לחיים- לא כל הקבוצה שיקרה... הם פשוט לא אמרו כלום זה סוג של שקר. מבחינתי לפחות, לפני האירוע היה אפשר להגיד שהם לא ידעו, אבל אחרי שהם ידעו הם לא דיברו.

              הגב לתגובה זו

    • אפסים עלובים כמוך מסוכנים לצה''ל ומזהמים את החברה הישראלית. (ל''ת)

      דרור, 28/07/07 11:21

      הגב לתגובה זו

      • דרור מי שקשקשן הוא אתה.

        דני ב., 28/07/07 12:27

        אינני יודע אם היית כלל בצבא.
        איננו מגדלים רוצחים , אנו מגדלים חיילים שעושים את המוטל עליהם ולא משקרים בתחקירים.

        הגב לתגובה זו

        • אחי, לפעמים משקרים בתחקיר בגלל חוסר גיבוי יש לומר את האמת

          צדוק, 28/07/07 13:22

          אם אין גיבוי אתה חייב לעגל פינות אחרת גמרו לך החיים במדינה

          הגב לתגובה זו

        • כמה דני ב יש כאן? מוזר מאוד (ל''ת)

          מה זה?, 28/07/07 14:01

          הגב לתגובה זו

          • יש דני ויש דני ב. (ל''ת)

            שים לב, 28/07/07 14:26

            הגב לתגובה זו

  • 16.

    אלוף הפיקוד היה מעדיף שחייל יהרג ולא פלסטיני

    כפיר, 27/07/07 22:20

    העיקר שהתחת שלא יהיה מכוסה.
    לא פלא צה''ל הפסיד במלחמה עם אלופים כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    THE LEFT IS HAVING A PARTY

    ZIPPY, 27/07/07 22:16

    GIVE THEM TZALASH

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ארגוני השמאל הפנטיים הרסו גם את הצבא.

    דני, 27/07/07 22:16

    הרי אם רשום שמסוק הכניס אותם לכפר כנראה הייתה פה פעילות מבצעית ולא סתם ירו או מה שזה לא יהיה אז במקום לגבות את החיילים מענישים אותם כנראה אלוף הפיקוד היה מעדיף שהחיילים יחזרו בארון.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הוא חוד החנית בצבא?

      קרבי-חוד החנית, 28/07/07 12:33

      איפה הימין או קל''ב או עובדי רס''ר.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    במקום לתת גיבוי לחיילים בפעילות מבצעית ולשמוח שחזרו בשלום

    דני, 27/07/07 22:14

    אז האלוף הדביל הזה חוקר אותם ומשעה אותם .
    לא פלא שאף ישראלי שפוי כבר לא רואה את ילדיו נשלחים לצה''ל שהשמאלנים ישלחו את הילדים שלהם .

    הגב לתגובה זו

    • לא מדובר בפעילות צבאית (ל''ת)

      יעל, 28/07/07 10:29

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה את יודעת במה מדובר? (ל''ת)

        רונה, 28/07/07 12:59

        הגב לתגובה זו

    • בוודאי שצריך גיבוי וזה כן פעילות מבצעית

      בחור, 29/07/07 10:13

      אתם שיכורים לגמרי זה פעילות מבצעית לכל דבר ולמה לתת גיבוי לשקרן שלא נותן עזרה ראשונה,
      זה עבריינות לשמה

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ממתי נותנים ל6 לוחמים מסוק צמוד

    חבר בצוות, 27/07/07 22:07

    שיקח אותם לתוך כפר וגם יוציא אותם מהכפר?!?
    למה אין אף כתב שנותן את דיבריי הלוחמים?!
    נעשה פה אבל ללוחמים מצטיינים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אירגוני שמאל פנאטי

    אזרח, 27/07/07 22:06

    מנהלים עכשיו גם את הצבא. .

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    במקום לתת להם פרס, עוצרים אותם (ל''ת)

    הזוי, 27/07/07 21:58

    הגב לתגובה זו

    • כן? איזה פרס לתת לשקרנים?

      אבא לחיילים., 28/07/07 12:35

      אולי ניתן להם צלב הברזל?

      איננו שולחים ילדינו לצבא על מנת להתנהג ככנופיות ללא מפקד.
      אנו מצפים שמפקדי הצבא לא ישקרו בתחקירים.
      אנו מצפים שחיילנו ימלאו אחר פקודות טוהר הנשק.
      לא היה שם שום סיכון חיים אלא עודף בסרטי רמבו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק אבל למה אתה חייב להשמיץ ולהתייפיף? אתה טווס? סופר שמאלני? (ל''ת)

        ד''ר יונה רד, 28/07/07 13:39

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני עם הלוחמים ונגד תקשורת השמאל! (ל''ת)

    שוקי, 27/07/07 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ל 1 2 3

    ע., 27/07/07 21:56

    אם אתם באמת חושבים כך אז אתם דפוקים.

    אם חייל ממציא פקודות ''סודיות'' הוא צריך לתת את הדין על זה ולשאת בתוצאות. ולא שייך אם אתם אוהבים או לא אוהבים את מה שהוא עשה!

    הגב לתגובה זו

    • הבט במראה וראה מי דפוק! חצוף שכמותך! מדבריך לא גידלת ילדים!!!

      2 בתגובה, 28/07/07 06:19

      זה כבר לא טוקובוקים ולא תגובות אלא משהו שהמערכת חייבת לבלום אותו.

      כלוחם, נכה מלחמות קשות ומבצעים שילדיי הלכו בדרכי, אני מגדל ילדים מינקותא ופה משמיצים אותה.

      היכן את המערכת כשאת מרשה דברים אלה.

      גם אם חטאו החיילים וילדיי לא בפרשה כבר ברור לי, לעשות להם פה לינץ' שכזה?!?!

      למערכת: חשוב להזכיר לכם שבזכות חיילי צה''ל שיבדל''א, אתם יכולים לכתוב בעיתון כי ממזרח רוצים לחסל כל מ''ר ממדינת ישראל ואתם יודעים זאת הייטב ועליכם חלה חובה להגן גם על הבנים והלוחמות ולא להשמיץ אותם ולעשות להם משפטי שדה על סמך דברי פלסטיני שלא ברור אם הוא מחבל ואנו עדים יום יום לנסיונות לפגוע בילדים שלנו.

      לאן התדרדתם הטוקובוקים בתגובות שלכם, שאת יורקים בפניהם של החיילים ששומרים עליכם. לא לשווא רבים לא מתגייסים ואם יש כאלה שבדם שלהם מהמשפחה לשרת אתם משמיצים אותה!?!?

      אלוהים ישמור אותם וכעת שבת עוד לא ברור מי החיילים אך ביום א' כבר יתייצבו עורכי דין לשלוף אותם מהמעצר ואלוף הפיקוד יצטרך בקרוב מאד לנמק בבג''צ אם הוא מגן על הפלסטינים או על המדינה ולוחמיה כי נדמה שגדי שמני התבלבל שם במסדרונות הממשלה.

      שבת שלום לעם ישראל

      הגב לתגובה זו

    • שאלתי איזה ארגון דיווח כי יש לי הרגשה שפעילים ערבים מיש גבול

      תגובה מ1, 28/07/07 15:15

      אנרכיסטים ובצלם הם המדווחים

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חחח ואינט השמאלנים כתבו תגובות ראשונות

    מנחם, 27/07/07 21:52

    נגד החיילים הדגישו אותם וצינזרו את כל תגובות הימין והאזרחים השפויים שמבינים שזה שקר גס של התעמולה הערבית .

    הגב לתגובה זו

    • בסלע (ל''ת)

      רמי, 27/07/07 22:21

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תעמולה ערבית בחסות תקשורת ישראלית (ל''ת)

    גילי, 27/07/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בואינט צינזרו את כל תגובות הימין

    דני, 27/07/07 21:45

    ויעני נתנו הרגשה שהאירוע באמת קרה רשמו כמה תגובות שמאלניות הדגישו אותם וככה מכרו לנו תעמולה ערבית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ואנשים כמוך אינכם מייצגים את הימין!

      אני, 27/07/07 22:10

      הימין השפוי לא מצקיד חיילים שפועלים בניגוד לפקודות ופוגעים בחסרי ישע!

      הגב לתגובה זו

      • שמאלן קטן שלי לך לישון... (ל''ת)

        אזרח שפוי, 27/07/07 22:17

        הגב לתגובה זו

    • נכון כל הימין מצונזר היום! (ל''ת)

      בעד הלוחמים, 27/07/07 22:20

      הגב לתגובה זו

    • כיכעי

      בחור, 29/07/07 10:11

      אנשים אני מהימין אבל רבק תקראו מה שכתוב, שקרים על גבי שקרים קצין בצה''ל מי שמע על דבר כזה,
      אתם זוכרים את עצמכם בצבא לא נותנים עזרה ראשונה? גם אם הוא מחבל עוצרים אותו בבית חולים.
      חוצמזה שהקצין שקרן

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לשחרר את הקצין והלוחם מיד. (ל''ת)

    דוד מתל אביב, 27/07/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני עם הלוחמים ונגד תקשורת השמאל! (ל''ת)

    אב, 27/07/07 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    וכך אתם רוצים לגייס? מעצר ללוחמים? בושו לכם בפיקוד! (ל''ת)

    אבא לחיילים, 27/07/07 21:12

    הגב לתגובה זו

    • לוחם או לא לוחם. רוצח הוא רוצח הוא רוצח.

      אני, 27/07/07 22:08

      מה קרה לטוהר הנשק?

      הגב לתגובה זו

      • טוהר הנשק אצלך בין הרגליים יפיופי שלי בוא תקבל נשיקה ופרס נובל (ל''ת)

        אתה, 28/07/07 00:16

        הגב לתגובה זו

      • אתה קורא לבני רוצח?!? גיבור על המקלדת!!! גידלת ילדים בחייך?!? (ל''ת)

        אבא לחיילים, 28/07/07 06:11

        הגב לתגובה זו

        • אים הבן שלך יורה על חפים מפשע לא חמושים

          לוחם, 28/07/07 11:48

          ואז לא מגיש עזרה....אז כן, הוא פושע

          הגב לתגובה זו

          • מ'אני' הפכת ל''לוחם''? יאללה יאללה לא עשו אותנו באצבע (ל''ת)

            גרפולוג אינטרנט, 28/07/07 16:50

            הגב לתגובה זו

            • אבל יפה לו שמשחק עם האם והאים, מוקיון בקרקס רשת (ל''ת)

              תודה למגיב 20, 28/07/07 17:40

              הגב לתגובה זו

      • האדון ''אני'' הוא ערבי (ל''ת)

        לאבא ,אל תתרגש, 28/07/07 13:30

        הגב לתגובה זו

        • האדון 'אני' הוא ''איש רוח'' - טרול שמאלני שגמר דוקטורט ועכשיו (ל''ת)

          בדרך לפרופסורה, 28/07/07 16:17

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה הכוונה האירוע התגלה לאחר קבלת תלונות של ארגונים שונים (ל''ת)

    איזה ארגונים???, 27/07/07 21:12

    הגב לתגובה זו

    • ארגון החמאס, הגיאד האסלמי , הפתח והחיזבללה (ל''ת)

      יוסי, 27/07/07 21:42

      הגב לתגובה זו

      • לא ארגון ולא נעליים

        בחור, 29/07/07 10:05

        הפלסטינים דיווחו, חוץ מזה הוא הגיע לנקודת ביקורת של צה''ל כתוב בכתבה

        הגב לתגובה זו