• 176.

    או בחיית

    גידי, 02/09/07 23:44

    ''אמרתי לנהג שאני חולה מהאימון וביקשתי התחשבות..'' יאללה בחיית רבק...

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    מהיום,כמחאה,אני מחרימה את אגד. (ל''ת)

    מיטל, 30/07/07 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    אין מצב שהנוסעים אספו כסף והנהג סירב. לקבל

    אסף, 30/07/07 14:04

    זו טענה מופרכת, בלתי הגיונית ובלתי סבירה....

    ראבק מדובר בבן אדם בן 29, לא ילד בן 18, טיפה אחריות! שים לב לשובר שאתה מקבל......

    מעבר לזה קשה לי להאמין שהוא נשאר בלי כסף (אולי הוא הפסיד הכל בשש-בש או בקלפים במילואים.....).

    למה נהג אגד צריך להסתכן בקנס בגללו? האם הוא ישלם לנהג אחר כך את הקנס?

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת...

      מילואימניק, 30/07/07 18:45

      אתה רציני?
      קצת כבוד , רואים שאתה לא עושה מילואים יא $^$^%#^

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    נהג טיפש

    קובי, 30/07/07 01:56

    נפל על נהג טיפש ובלי מינימום יחסי אנוש....

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    כנסו

    מיכאל, 29/07/07 10:51

    את הנהג צריך להעניש כגון להשים אותו במילויים כמה ימים ושלא יהיה עליו כסף או פלפון ולהסים את אותו הנהג במקום המילוימניק שירגיש מזה להיות מושפל זה בושה לחברת אגד.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    מילואים זה אחי אחי.נהג תיתביש

    נסים אסודי, 29/07/07 07:37

    אני מליאימניק קרבי ואני מכיר מזה
    שחיל ממתין בחום כבד בחוץ
    ןכול הזמן מקווה שלא יפול אלו איזה חמסניק ויחסל אותו כאזרח ולא כחיל שכבר הפקיד את נישקו.חבל שאין היתחשבות מילואימניק לא ניחשב?

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אגד אתם פשוט חברה מגעילה. ''החוק היבש לצד הנהג''

    ניר י-ם, 29/07/07 01:19

    איכס עליכם, לירוק על כולכם.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    אגד: אוטובוסים ירוקים, עשן שחור. (ל''ת)

    ד''ר נו, 28/07/07 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    היום שבו תיכנס עוד חברת תחבורה ציבורית לכל הארץ ותתחרה באגד.

    אופיר, 28/07/07 18:07

    אז הנהגים של אגד יתחילו להתייחס ללקוחות כמו אל בני אדם.

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל אנושי בין ''אגד'' ו-''דן''!

      מאוהב ב''דן'', 28/07/07 18:36

      ... או שבואו נצמצם להם את הקווים... ניתן ל''דן'' את הביזנס החם ברחבי הארץ ונעזוב את ''אגד'' עם שרות מוגבל בכמה אזורים נידחים...

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    אם זה נכון שהנהג סירב שנוסעים אחרים ישלמו עליו,מקומו של הנהג בכלא (ל''ת)

    מאיר, 28/07/07 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    אני מקווה, שבסוף ההיגיון ינצח, כלומר, אגד (הלא יעיל) יופרט לאלתר!!! (ל''ת)

    הפרטה ומיד!!!, 28/07/07 14:56

    הגב לתגובה זו

    • נכון - ככה נגיע ל -90% הפרטה - אח''כ יפריטו אותך ונגיע

      ל - 100%, 28/07/07 16:18

      המפתחות ונעלם אל הבלתי נודע.

      הגב לתגובה זו

      • למרות שאתה מה שקרוי, שתול של אגד, אומר לך, שהוא צודק בנושא ההפרטה! (ל''ת)

        הפרטה בלבד!!!!, 28/07/07 21:48

        הגב לתגובה זו

        • הרבה חכמי חלם כמוך כבר הפכו לעבדים של (ל''ת)

          הפאודלים, 29/07/07 06:17

          הגב לתגובה זו

    • לכל תומכי ההפרטה

      נהג דן, 28/07/07 22:20

      מה שיקרה ככל שיוסיפו להפריט כך השירות יהיה גרוע התחרות בענף והוזלת המחירים גורמים לחברות לשלם שכר מינימום ולעסיק כ''א נחות ולא מקצועי ..........לא רחוק היום בו עובדים זרים ינהגו באוטובוסים
      כמה עצוב

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    אבל מה שנכון נכון - עם אגד אתם בטוחים אם איו לכם כסף

    תיסעו, 28/07/07 14:01

    לא מקבלים כרטיסי אשראי.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    משהו פה מאוד לא הגיוני.

    ליאור, 28/07/07 13:46

    מעניין מאוד גם בסופר הוא יגיד שאין לו כסף והקופאית תשלם עליו כי הוא מילואימניק?
    ולא יתכן שרצו לשלם עליו והנהג לא הסכים!

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    עם אגד אתם בטוחים אם אין לכם כסף לא תגיעו

    הביתה, 28/07/07 07:04

    הפרסומת החדשה.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    המילואימניק יכול לתבוע את אגד וגם את המשטרה ולזכות ב...

    עודד יערי, 28/07/07 05:56

    עד 60000 שקלים פיצויים על עוגמת נפש+סבל+אי נוחות.
    לשוטרים לא היה שום זכות להוריד אותו מן האוטובוס כאשר יש מי שמוכן לשלם את הכרטיס.
    לנהג גם לו הייתה שום זכות כזאת בגלל זה.
    לא משנה בכלל יותר אם היה למילואימניק שובר ואו כסף.
    בתביעות קטנות עם אגרה קטנה הוא יכול לקבל פחות עד כ:18000 שקלים...
    אני מציע לו לשלוח מכתב דרישה לפיצוי ממשטרת החלאות על פושעיה במדים ולשלוח מכתב דרישה גם לאגד על פיצוי(והמכתבי דרישה על ידי עורך דין)לאגד יש גם חלאות שעובדות בשבילה.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמין כי שלמו בעדו.לא הגיוני שכך פעלו לאחר תשלום.אין דבר כזה (ל''ת)

      זה שקר!!!!!!!, 28/07/07 11:45

      הגב לתגובה זו

    • בטח! והוא גם יכול לפנות לבי''ד לפשעי מלחמה בהאג (הוא הרי מילאומניק )

      משה נגב, 28/07/07 14:12

      ובהערת שוליים: אין גבול לטימטום כנראה, מר יערי, המשפטן בחצי גרוש!

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    פרנק אלה מה? (ל''ת)

    אילן, 28/07/07 02:49

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    וגם................................................................

    אילן, 28/07/07 02:46

    ירושלים של זהב

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    כל הכבוד לנהג

    אילן, 28/07/07 02:32

    לפי הספר
    ומילואים זאת חובה לא זכות

    הגב לתגובה זו

    • ממש''כל הכבוד''

      מורן, 28/07/07 23:26

      איך אתה היית מרגיש אם היית במצב של החייל הזה? גם היית חושב שלנהג מגיע ''כל הכבוד?'' כלום לא היה קורה לו אם הוא היה לוקח את החייל הזה. הנהג התנהג בצורה מגעילה ומרושעת.

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    אין צורך בטוקבקיסטים בתשלום

    חנן וייס,סא''ל מ, 28/07/07 02:11

    הכתבה מדברת בעד עצמה.

    נכון, יש לכבד את החוק.

    אבל אגד, כחברה שששייכת למדינה וגם מסובדת על ידה (וגם נזילותה בגין כספי מדינה, הלוואות מבנקי המדינה, אגרות חוב מדינה ועוד),

    נדרשת כמו גם הכנסת לתקן לאקונות בחוק, של חייל מילואים שאיבד את שובר התשלום בקרב ו/או באימון.

    אלו הכול היה מופרט ?!

    לא קבע לשעבר
    איש עסקים

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    מריוס

    מריוס-אתה בסדר, 28/07/07 00:48

    מריוס---מלונדון אני רושם לך את זה--
    בוא---אבל בוא תלקק לי את התחת----יא עוכר ישראל=

    הגב לתגובה זו

    • וואו. מלונדון? איזה ביגשוט! אני בטוח שאתה מיליארדר

      מריוס, 28/07/07 13:29

      הרמה הגבוהה של התגובה לא מותירה ספק לגביך

      הגב לתגובה זו

      • תגיד מריוס אין לך מה לעשות בחיים

        yyy, 28/07/07 16:53

        במקום לרשום 1000 תגובות על החייל , לך חפש מי ינענע אותך

        הגב לתגובה זו

  • 156.

    מריוס יא משועמם!!! (ל''ת)

    שי, 27/07/07 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    הייתי עוד עלול להתרגש מהתגובות

    שמוליק כהן, 27/07/07 23:21

    ראשית כל גלוי נאות: אני אינני עובד באגד, ומצד שני משרת במילואים מזה כ- 17 שנים.
    מעולם, אבל מעולם, לא עליתי לאוטובוס ללא כסף, וציפיתי לנסיעה חינם. היו מקרים (במיוחד בסדיר) שעקב אובדן תעודת חוגר נאלצתי לחרוק שיניים ולשלם את מחיר הנסיעה המלא. לא ציפיתי ולא דרשתי שהתייחסו אלי מפנים לשורת הדין. שילמתי את מחיר הנסיעה, ואם האשמתי מישהו, הרי היה זה אותי, על חוסר האחריות שבאיבוד התעודה.
    וכעת למה שבאמת מעניין אותי. כמה מהמגיבים פה, שלא היססו לאחל לנהג פטורים ושאר מני מרעין בישין, נוהגים לקחת מילואימנקים טרמפ? איכשהו יש לי תחושה שהמצוקה של המילואימניקים נוגעת ללבכם כאשר אתם יושבים מול המקלדת. אך כאשר אתם נוסעים בכביש ורואים מלואימניק מתייבש בטרמפיאדה, לבכם ערל לפתע. אצלי אגב, זה הפוך. איכשהו אינני מבין מדוע אדם דורש לקבל שרות חינם, ופחות מכך מדוע צריך לכתוב על כך ידיעה בעיתון, אבל בכביש הלב שלי מתרכך ואני נוהג לעצור, ולעיתים קרובות גם לסטות מהדרך על מנת לסייע לטרמפיסטים (ומילואימניקים בתוכם). אבל אני מודה שהתגובות שלכם מרגשות ומחממות את הלב.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    לשלוח את הנהג למילואים (ל''ת)

    עידו, 27/07/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    הבדיחה שאגד הוציא מיליונים בפרסום בתשדירים והתגובות שלהם מזיקות להם

    לאגד נזק עצום, 27/07/07 23:10

    הבדיחה שכל מי שקורא את הכתבה ורואה את נהגי אגד והדובר עונים ולא מתנצלים ידרוש מהממשלה להקים תחרות לאגד בגלל חוסר האנושיות של אגד.
    הנזק של אגד שווה לכל המיליונים שהם הוציאו בתשדירים שעלו להם מיליונים על ''טוב שההגה בידים של אגד''.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    הנהג פעל על פי ההוראות באתר של אגד זה כתוב ברור ביותר

    הרוצה לדעת, 27/07/07 23:09

    נכנסתי לאתר של אגד באינטרנט ושם ראיתי את ההוראות של אגד לחיילי המילואים והמסקנה ברורה ביותר הנהג פעל על פי ההוראות .פלא גדול נהג פועל על פי ההוראות והמילואיניק רוצה שהנהג יהיה עבריין כלפי החברה שמעסיקה אותו המילואימניק חושב שכולם מטומטמים רק הוא גאון הדור,

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אג''ד הכי טובים

    ד, 27/07/07 22:35

    כולכם אל ה---- של אג''ד

    הגב לתגובה זו

    • שוב נהגי אגד שולחים טוקבקים ואומרים שהנוסעים על ה---של אגד? (ל''ת)

      רואים את הרמה, 27/07/07 23:04

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    חברת אגד אינה מוסד עזרא סוציאלית (ל''ת)

    נח, 27/07/07 22:12

    הגב לתגובה זו

    • איך כותבים נח בשבע שגיאות?

      חם ויפת, 28/07/07 01:39

      אתה צריך ''עזרא'' מסוג אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    להחרים את אגד (ל''ת)

    לא פעם ראשונה, 27/07/07 22:08

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להחרים! - צריך להפריט!!!! (ל''ת)

      אגד=גוף לא יעיל, 27/07/07 22:16

      הגב לתגובה זו

      • לדעתך בעל חברה פרטית יסיע מישהו ללא תשלום?הצחקת אותי! (ל''ת)

        רני, 28/07/07 11:47

        הגב לתגובה זו

  • 148.

    ''יהודים רחמו רחמו'' - חלאס עם הגלות! תתביישו! (ל''ת)

    קרישנן גורומרטי, 27/07/07 21:24

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש. חיילי המילואים שומרים עליך ומפסידים ימי עבודה

      היתה פשלה בצבא, 27/07/07 21:44

      תתבייש לך בגלל התגובה ושאגד ששולח אתכם יתבייש עוד יותר.
      אגד מרגיז יותר ויותר בכל טוקבק שהוא שולח.

      הגב לתגובה זו

      • לא כל מי שחושב שהמילואימניק הוא האשם פה הוא טוקבקיסט של אגד (ל''ת)

        מריוס, 28/07/07 12:44

        הגב לתגובה זו

  • 147.

    אגד שולח טוקבקים כדי להשמיץ מילואימניקים. זה הכי מרתיח.

    שאגד לא יחשוב, 27/07/07 21:01

    לטוקבקים שלכם שמשמיצים מילואימניקים יש לכם הרבה כסף.
    תתביישו.
    צריך להוסיף חברות מתחרות למונופול המושחת הזה שלא זוכר מי מגן עליהם שיסעו בכבישים בשלום.

    הגב לתגובה זו

    • כן. אני טוקבקיסט בתשלום של אגד והמילואימניק הזה ממש קורבן חסר ישע

      מריוס, 27/07/07 21:10

      באמת, איך אני מעז לצאת נגד המילואימניק שגם לא טרח לבדוק את השובר שלו, גם לא דאג שיהיו עליו כמה שקלים וגם ציפה מהנהג שישלם מכיסו עבור הנסיעה שלו?
      אה כן, אני כנראה לא לוקח בחשבון שהנהג האכזר לא הסכים לקבל כסף משאר הנוסעים. That makes sense

      הגב לתגובה זו

      • טוב שאתה מודה, שאתה שתול - אבל מה עם השתולים האחרים שמסתתרים?! (ל''ת)

        אולי ינהגו כמוך, 27/07/07 21:24

        הגב לתגובה זו

        • הם מחכים שגאונים כמוך יחשפו אותם

          מריוס, 27/07/07 21:40

          כמו שחשפת אותי

          הגב לתגובה זו

  • 146.

    תשדירי פרסום

    אמנון, 27/07/07 20:55

    אם אומנם הנהג סירב לקבל את הכסף שנאסף ע''י הנוסעים. אגד חייבת לצאת בתשדיר ובו בקשת סליחה מהחייל.ולשלול לנהג את הרשיון לרכב ציבורי.

    הגב לתגובה זו

    • נמאס מהשחצנות וההיתנשאות של נהגי אגד- להפריט את אגד! (ל''ת)

      להפריט בהקדם!!!, 27/07/07 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    רק מהטוקבקיסטים פה ניתן ללמוד באיזה מצב רעוע המוסריות במדינה שלנו

    מודאגת לאללה, 27/07/07 20:54

    וזה כמובן אם מישהו הצליח להתעלם

    מכל השחיתויות שיש כיום ברשויות...

    הגענו לשפל המדרגה מכל הבחינות

    הגב לתגובה זו

    • מה, כי לא מסיעים מילואימניק בלי שובר? כי אשכרה אוכפים פה תקנות? (ל''ת)

      מריוס, 27/07/07 21:42

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    הגיע הזמן לתת לחברות פרטיות להתחרות באגד ורק אז הם ילמדו.

    בושה לאגד, 27/07/07 20:53

    הכי מרגיז שהנהג לא רצה לתת לנוסעים לשלם כי רצה ללמד את המילואימניק לקח.
    בוז לאגד.

    הגב לתגובה זו

    • הנהג לא נתן לנוסעים לשלם כמו שאני מלכת אנגליה (ל''ת)

      מריוס, 27/07/07 20:58

      הגב לתגובה זו

      • חשוב מאוד

        מלכת אנגליה, 28/07/07 07:12

        אני מלכת אנגליה ואתה טוקבקיסט שתול של אגד. בתור מלכת אנגליה אני קובעת שהנהג היה צריך להסיע את החיייל.
        תחי המלכה.
        הידד!!!!!
        הידד!!!!!
        הידד!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • כמובן. ללמד אותו לקח שבאוטובוס משלמים דמי נסיעה. (ל''ת)

      יגאל סוקניק, 27/07/07 20:59

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    אין כסף, אין שובר. כל העולם אשם חוץ ממנו. ילד קטן (ל''ת)

    שרה, 27/07/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לכל הצבועים

    זאב, 27/07/07 20:44

    ארצנו התברכה בנוסעים שלא רוצים לשלם.כנהג אוטובוס אני אומר. כל משמרת אני נתקל באנשים שלא רוצים לשלם.הם לבושים יפה עם פלפון יקר. סגריות אמריקניות.אבל תמיד אותו סיפור ''שכחתי את הארנק''נתתי מאות פעמים כרטיס לנוסעים כאלו.מעולם לא קיבלתי בחזרה את דמי הנסיעה.המענין שרוב האנשים דוקא כן ישרים מה קורה ? פשוט אנשים ברובם לא מבינים שהנהג משלם מכיסו תמורה הנסיעה.וצריך לפי דעתי אגד ודן וגם משרד התחבורה להוציא תשדירי שירות שיסבירו את הענין הזה. מכיון שבעיר שכרטיס עולה 5 שקלים.ולנוסכ חסר שקל שניים.אפשר להסתדר. מה קורה בנסיעה מהצפון לדרום שנסיעה עולה עשרות שקלים הנהג והנוסעים אינם יכולים לספוג זאת. והרבה חילי מילואים מנצלים זאת לרעה. הבעיה שלנו שאנשי משרד התחבורה . צריכים להזיז את התחת
    ולתת הוראות לציבור הנוסעים+חילי המילואים שיכינו כסף כמו למונית. וכמו לקיוסק.וכמו למוניות שירות.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    למי נראה שאג''ד שלחה כמה טוקבקיסטים

    מונופוליזים, 27/07/07 20:37

    קטנים משלה, בעיקר בתגובות האחרונות אם תשימו לב.
    אגד הינה מונופול, אשר ככל המונופולים הגיע זמנה, ואני מקווה שמישהו בממשלה יקח את היוזמה לידיים ויתן אפשרות לחברות אוטובוסים אחרות להתחרות באגד במסלולים שלה.

    הגב לתגובה זו

    • ואני מניח שחברות פרטיות ישמחו להעלות מילואימניקים בלי שוברים (ל''ת)

      מריוס, 27/07/07 20:43

      הגב לתגובה זו

    • בטח, הרי אגד היא חברה מחו''ל, הנהגים שלה לא משרתים בצבא

      מגיע לי מגיע לי, 27/07/07 20:46

      ולא יודעים כלום על עלילות הגבורה של צבא הכיבוש לישראל שלחייליו מגיע הכל.

      הגב לתגובה זו

      • נהגי אגד

        דרור, 27/07/07 21:19

        תה צריך להתבייש 20 שנה אני נהג באגד ועד הים לא פיספסתי יום מילואים אחד

        הגב לתגובה זו

  • 140.

    מילואימניק שמחפש כותרות ראה תצלום שלו מתנהג באופן עלוב ולא מכובד

    הריאלי, 27/07/07 20:31

    מה הוא תינוק שלא יודע להתארגן מראש מה הביכנות הזאת שאין לו כסף והשובר לא מתאים וכולם אשמים שלא יבוא בטענות לאף אחד רק לעצמו הנהג לא חייב להסיע אותו ללא תשלום איפה החברים שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ''תשוש''??? ''מיובש''? על מי אתה מנסה לעבוד? אתה רוצה גימ''לים? (ל''ת)

    יואב רונן, 27/07/07 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ''הנוסעים אספו כסף'' - הבה נבדוק את אמינות הגירסה

    מרגלית דניאל, 27/07/07 20:19

    כמה עולה כרטיס? 20 ש''ח?
    כמה נוסעים היו באוטובוס? 40 ?
    כל הסיפור הוא חצי שקל לגולגלות. טוב, חצי מהנוסעים קמצנים או עניים (או גם וגם), אז שקל לבנאדם.
    אתם קונים את זה?
    אני לא!

    הגב לתגובה זו

    • אמין לחלוטין. אתה מטומטם או נהג אגד (או שזה בעצם אותו דבר)

      מיכל, 27/07/07 20:45

      יכול גם להיות מצב ששניים שלושה מהנוסעים אספו כמה שקלים כל אחד. מה לא אמין בזה בדיוק? לי דווקא נראה מאוד הגיוני. אם אני הייתי על האוטובוס זה בדיוק מה שהייתי עושה.

      הגב לתגובה זו

      • וזה אמין שהנהג סירב לקבל את הכסף שאספו הנוסעים?

        מרגלית דניאל, 27/07/07 20:53

        ואמין שהשוטרים הצדיקו את הנהג שסירב לקבל את דמי הנסיעה שאספו הנוסעים?
        המטומטמת היא את, שקונה את הלוקש הזה שהשקר בו צורח לשמים!

        הגב לתגובה זו

  • 137.

    מילואים

    חיים, 27/07/07 20:19

    80% מהמילואימניקים מגיעים עם רכב פרטי, אילו שנוסעים בתחבורה ציבורית הם בודדים. הרבה פעמים מילואימניק נתקע בלי כסף זה קורה, והצבא לא נותן שובר נסיעה אם לא מבקשים. צריך לתת לחייל שובר לתחבורה ציבורית כללית לאותו היום והממשלה צריכה להעביר כספים לאגד / דן מחיר כללי חודשי, כמו לחייל בסדיר בכדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו שוב. אנו במדינת ישראל עדיין צריכים חיילים בסדיר וגם במילואים בכדי לשמור על המדינה שלנו. לא נתן לשטויות לפגוע במדינה. בכבוד רב: מילואימניק גאה.

    הגב לתגובה זו

    • תסביר לי איך זה הרבה פעמים מילואמניק ''נתקע בלי כסף''?

      חיים לסקוב, 27/07/07 20:37

      כי בצבא הפקיעו מחירים וגבו ממנו סכומים מופקעים על אימון מחלקה? בחדר האוכל העלו את מחיר הפאסוליה?
      מה הדמגוגיה הילדותית הזאת? אם מישהו ''נתקע בלי כסף'' זה יכול לקרות רק לאדם חסר אחריות שמבזבז כסף בלי חשבון (בשקם, במסעדה, במשחק קלפים עם אחיו גיבורי התהילה), ומקווה אח''כ ''להסתדר'' בתור מקבץ נדבות - למשל, שנהג אוטובוס יסיע אותו בחינם.
      בא להקיא מאנשים כאלה.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לסקוב, כל מלה בסלע. (ל''ת)

        צ'רה צור, 27/07/07 20:43

        הגב לתגובה זו

      • ממש כך. בא לי גם להקיא מאנשים כאלה. כל מילה בסלע (ל''ת)

        מריוס, 27/07/07 20:53

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    גם לי קרה משהו דומה, אבל לא עם אגד אלא -

    סמ''ר ש.נורר, 27/07/07 20:16

    עם מסעדה במלון הילטון ת''א. בדיוק גמרתי מילואים בנגב, אימון מה זה קשה, והייתי בדרך הביתה עייף מת וגם כן לא קצת מרגיש טוב וצמא מוות. בדיוק עברתי ליד ההילטון אז נכנסתי בפנים והלכתי ישר למסעדה והזמנתי ארוחה ושתיה, אבל כשאמרתי שאין לי כסף לשלם הם התרגזו והזמינו משטרה. וגם צעקו שלילכלתי את הריפוד. ככה מתנהגים? בשביל זה אני מגן על המולדת? לא מגיע לי איזה ביף סטרוגנוף קטן ברוטב, עם בקבוק יין (הייתי צמא!!!) ואיזה קרם ברולה לקינוח?
    איזה מדינה באסה!

    הגב לתגובה זו

    • ש.נורר, קרעת אותי מצחוק! ג ד ו ל !!! (ל''ת)

      חזי דרור, 27/07/07 20:23

      הגב לתגובה זו

    • עשית לי את השבת, ש.נורר!!! התגלגלתי על הרצפה מצחוק.

      סמדר סידי, 27/07/07 20:30

      תודה!

      הגב לתגובה זו

    • איזה שוס! גם שנון, גם מצחיק. עשר! (ל''ת)

      גיא כרוז, 27/07/07 20:55

      הגב לתגובה זו

    • חבל

      ש., 27/07/07 21:27

      באמת ובתמים - אגד,תתביישט על הצפת הטוקבקים המוזמנים האלו.
      שחיתות מבחילה ממש.
      ולגופה של ידיעה - איך הפכנו לכאלה גסים,קהים?
      אין לי ספק שזוהי תחילתו של הסוף.
      חבל כל כך

      הגב לתגובה זו

    • חחחחחחח....חחחחח....חחח....חחח..חחחח

      תומר, 27/07/07 21:36

      אתה תותח!
      ככה באמת חושבים במדינה ברגע שלובשים מדים!
      חבל........

      הגב לתגובה זו

    • LOL

      אילן, 28/07/07 02:34

      GOOD 1

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    מה בדיוק הסיפור פה? הבנאדם רצה לנסוע בלי לשלם!

    טר''ש מיל' שוויק, 27/07/07 20:03

    מה הקשר להיותו מילואימניק? בסוף שירות מילואים חיילים מקבלים שובר נסיעה! ואיך זה שאדם מבוגר (מילואימניק) עוזב את הבית בלי כסף בכיס? והסיפור שהנוסעים אספו כסף כדי לשלם תמורת הכרטיס והנהג סירב לכך מופרך לחלוטין ובלתי אמין!
    חבל מאוד שיש מי שמתפתים להאמין לסיפורי בדים כאלה. חייל? אימון? וואלה יופי. כולנו היינו חיילים.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ככה. הסיפור הזה מפוקפק לגמרי. (ל''ת)

      דני חלוץ, 27/07/07 20:11

      הגב לתגובה זו

    • גם לאגד יש שתולים?! בטח חבר אגד (ל''ת)

      שתול? חבר אגד?, 27/07/07 20:14

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    All advertisments of eged wouldn't erase those behavior (ל''ת)

    aaa, 27/07/07 20:01

    הגב לתגובה זו

    • Dear aaa, you urgently need an English course

      יעקב דורי, 27/07/07 20:48

      ואתה יודע מה? לך לברליץ, תגיד שחזרת ממילואים ושאתה עייף, ותדרוש קורס בחינם.

      הגב לתגובה זו

      • גדול! (ל''ת)

        קטי, 27/07/07 21:03

        הגב לתגובה זו

  • 133.

    לא מפליא

    עינת, 27/07/07 19:53

    אין לי מניות בדן, אבל יש לי בן חייל.
    על אגד יש לו תמיד סיפורי זועה וחוסר התחשבות של נהגים. כמו נהג שסרב להורידו כמה מטרים לפני התחנה כדי שלא יפסיד את הטיולית למוצב . (הוא אחר כמובן בגלל איחור של אוטובוס אגד ממרכז הארץ) ונאלץ לחכות שעה וחצי ולהגיע למוצב באיחור, כאשר היה מוצב בצפון הרחוק.
    לעומת פקח של דן שיצא מגידרו כדי שבני יעלה על אוטובוס כדי להגיע למוצב בשומרון, לאחר שבגלל אי הבנה הוא פספס 2 טוטובוסים. הפקח אף יצא באופן אישי לכיוון המקום בו עמד הבן כדי לעזור לו באופן אישי.
    גם השרות של אגד בעיר מגורי גרוע וחסר התחשבות תלונות נתקלות במענה סטנדרטי וללא כוונות שיפור אמיתיות. כך כבר 10 שנים.

    הגב לתגובה זו

    • גם לי יש סיפור זוועה: האוטובוס שלי תמיד יוצא בזמן

      יעקב עמית, 27/07/07 20:25

      ולמרות שאני מבקשת מהנהג שיחכה קצת כי קשה לי לקום בבוקר, הוא לא מסכים. כזה חוסר התחשבות!

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    תקראו את זה טוב טוב

    ג'סי, 27/07/07 19:49

    אני קרבי!
    כן, אני קרבי וגאה בזה מאוד!
    בכל פעם שאני הולך למילואים - שזה יותר מ 1/10 מהימים - אני ממש גאה - בלי ציניות ובלי התחסדות.
    אני גאה כי המדינה שקוראת לי למילואים זה אני ואתה והאשה והילדים וההורים והאחים וכל החברים... זו המדינה.
    מצד שני - כשאני חוזר (או שבוע-שבועיים אחרי - מי סופר) אני נשבע שאני לסרט הזה לא חוזר - פשוט כי נמאס!
    נמאס מהזלזול - מחוסר ההתחשבות בלימודים, מהפרצופים והרמזים של המעסיק, מחוסר האכפתיות של רוב האנשים...
    עם יד על הלב : כמה פעמים ראית מילואימניק תופס טרמפ ולא עצרת? הסיבה ממש לא משנה, כי תמיד תהיה סיבה, אבל מה שכואב זה שאין טיפה הערכה להקרבה של הבנאדם, ומחלק מהתגובות פה אני רואה את זה...
    כמה קשה זה לעצור טרמפ ? כמה הקרבה זו? חשבת על זה פעם ?? על זה שעומד, מזיע ומסריח, עייף ברמה שלא מכירים באזרחות, מתגעגע, שבוז... ועדיין רוב האנשים לא עוצרים!
    אני נותן את הטרמפ כדוגמא...
    רוב החברה שלי מהיחידה ''טוחנים'' כמוני, רובם סטודנטים. מידיעה - רובם נפגעים ממש בציונים כתוצאה מהשירות, נפגעים מהמעסיק, האשה עושה להם את המוות, הגעגוע לילדים אוכל אותם מבפנים, מה שאתם רוצים - הכל יש - רק לא אמפטיה והתחשבות...
    אבל בסוף - בשורה התחתונה - הם פה כדי להגן (פשוטו כמשמעו) על המדינה - שכמו שכבר ציינתי זה אני ואתה והמשפחה והחברים....

    חבל רק שאותם אנשים שעליהם אני ושכמותי שומרים ובשבילם מקריבים כ''כ הרבה (תאמינו לי - בלי התחסדות - אין לכם מושג כמה הרבה) לא יודעים להעריך.... (גם קצת יספיק... לא צריך הרבה)

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שקראתי את מסכת ההתחסדות שלך, הרשה לי להודיע:

      טרמפ בתחת שלי, 27/07/07 20:05

      אני שמח שאינני עוצר לטיפוסים כמוך. סע באוטובוס, ואל תשכח להביא כסף מהבית. שנוררים תשאירו בשטעטל בפולניה.

      הגב לתגובה זו

      • הגדרה חדשה במילון

        טל, 27/07/07 20:24

        איזה כיף! סוף סוף אבן-שושן יכול לנוח על משכבו בשלום!
        מצאנו את ההגדרה האולטימטיבית ל-''חמור''.

        רבאק הבנאדם קורע לעצמו את התחת, הורס לעצמו את החיים, גורם לאשה סבל מטורף, לרוב חוסר הבנה טוטאלי מכל מקום תעסוקה או מסגרת אחרת, ואז, בתמורה לשירות מילואים, שתאמין לי שלא היה עושה בלי להאמין בצורך שלו, הוא מקבל תגובה של ''טרמפים בתחת שלי''.

        אני מזועזע.

        הגב לתגובה זו

        • באמת מזעזע. הבנאדם הרי יוצא למילואים בהתנדבות.

          נחמיה שטרסלר, 27/07/07 20:41

          מספיק עם הזיבולים! אנשים הולכים לצבא כי החוק מחייב אותם - בדיוק כמו שהחוק מחייב לשלם מסים (ויש מי שמתחמקים מזה או מזה או משניהם). למילואמניקים דואג הצבא ללינה, לאוכל ולהסעות. משלם המסים מממן במסיו את הלינה, האוכל וההסעות, ואין שום סיבה שהוא יספק שירותי הסעה פרטיים.
          מספיק עם תרבות ה''מגיע לי'' הנחותה הזאת!!!!!!

          הגב לתגובה זו

          • ב ד י ו ק כ כ ה ! שטרסלר צודק. (ל''ת)

            גיא רולניק, 27/07/07 20:49

            הגב לתגובה זו

            • ועוד דבר:

              ג'סי, 28/07/07 18:17

              על פי החוק אני כבר לא חייב לשרת ביחידה שלי ואני יכול לעבור ליחידה נוחה יותר מטעמי בריאות (ולא, הפעם - לכל הסקפטיים מבינכם - לא מדובר בפינוק...) אבל אני נשאר מתוך בחירה ונכון לכרגע שמח על כך (כי עבר קצת זמן מהמילואים האחרונים) ואם תבדקו בכל היחידות הטובות תגלו שרוב החיילים (פשוטו כמשמעו) יכולים לעזוב בכל רגע נתון על בעיות בראות - כי תראו לי לוחם חי''ר אחד שהברכיים שלו לא נראות כמו שקשוקה מבעבעת ואם הוא סחב (מאג, מכ''ח, מקל''ר וכ''ו) אז גם הגב יכול לשמש מודל שלילי בחוג לפתולוגיה.....

              אנחנו פשוט בוחרים לבוא.

              אני רק מקווה שלא ימאס - כי אז זו תהיה באמת צרה (מצד שני - אז גם באמת יטפלו בבעיה לעומק - אז אולי כדאי שזה יקרה)

              הגב לתגובה זו

          • אל תבלבל את הראש. מי שלא רוצה יכול להתחמק

            צריך לעזור, 27/07/07 20:51

            אתה בטוח לא עושה מילואים.
            מי שעושה מילואים משרת גם אותך.
            כאילו שנחמיה שטרסלר היה מעז לכתוב תגובה כזאת כשאתה משתמש בשמו.
            אולי צריך לספר לו שמשמיצים אותו בתגובות לא לעזור למילואימניקים.

            הגב לתגובה זו

          • מגיע ובגדול

            א, 27/07/07 22:16

            מה אתה מבין בכלל מהחיים שלך , אני לא בטוח שעברת שירות צבאי משמעותי אם אתה מגיב בצורה כזו !!!
            התנדבות , כן , מה שאתה שומע , התנדבות זה בדיוק מה שנותן האזרח שיוצא לשירות קרבי ולמילואים, לא שום חוק מחייב , כי תאמין לי , את החוק הזה אפשר לעקוף בהמון דרכים ולא להגיע למילואים ביחידה לוחמת ... אלא לשבת בארומה ולשתות אייס קופי עם קרואסון.
            האנשים האלה שהולכים למילואים הם אנשים עם זיקה מאוד גבוהה לארצנו הקטנטונת וערך השליחות אצלם מאוד גבוה. אני רוצה לראות את המטיפים המתחסדים האלה , החוכמולוגים והחוצפנים מתגייסים לשירות מילואים קרבי ועומדים לצד המדינה בנאמנות כאשר מנגד הם אוכלים *** . מגיע לחיילי המילואים ומגיע להם בגדול !!!

            הגב לתגובה זו

      • כנס כנס

        מבין לליבו, 27/07/07 22:03

        חתיכת חוצפן חסר הערכה.

        הגב לתגובה זו

    • ג'סי,אתה אחלה גבר!!

      רעות., 30/07/07 15:44

      כל הכבוד לך. רק מטומטמים לא עושים מילואים.

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    חייל פריר היה צריך להכניס לנהג אגרוף חזק לפנים (ל''ת)

    יעקב, 27/07/07 19:40

    הגב לתגובה זו

    • הרשה לי להפיץ עליך, ביריון אלים. (ל''ת)

      שרה סמית, 27/07/07 21:21

      הגב לתגובה זו

      • תיקון טעות הקלדה: הרשה לי ל ה פ ל יץ עליך. תודה (ל''ת)

        שרה סמית, 27/07/07 23:57

        הגב לתגובה זו

    • היה יושב במאסר.

      מתן, 28/07/07 02:57

      תקיפת עובד ציבור דינה מאסר בפועל.

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    נהג סידרתי

    נתן, 27/07/07 19:25

    דווקא ביום של השביתה
    אגד תגברו את הקווים והיו
    בסדר.
    אז תגיד מר רטנר למה בגלל נהג
    אחד ואולי שניים אתם צריכים
    להפסיד נוסעים כמוני ???

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    תגובת אגד מטופשת עדיף כבר שלא היו מגיבים

    גיא, 27/07/07 19:23

    מילא הנהג הפגין חוסר רגישות משווע ושכח לרגע שהבחור חזר ממילואים. אבל מה שמטריד זה תגובת אגד. עם תגובה כזו אפשר להבין מאיפה מגיע קור הלב וחוסר הרגישות של הנהג. אגד - תתביישו לכם!!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    תסלחו לי כולם

    מוטי, 27/07/07 19:22

    גם אני רצוץ אחרי יום עבודה, ולא חושב שאני פטור מלשלם על כרטיס.
    בכלל יש תופעה, עשיתי מלואים אני פטור מלשלם,אם לא בדקת את הכרטיס שקיבלת, אתה ורק אתה אשם. הנהג צודק, חוץ מזה גם אם היית משלם כמה שקלים, יכולת לקבל החזר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אבל אני מקווה שאתה אוהב גזר...

      טל, 27/07/07 20:28

      ברור שהחוק היבש בעד הנהג. וברור שאין לו שום סיבה שבעולם לתת לחייל להשאר.
      אבל תחשוב דקה,
      איך היית מרגיש אם החייל המדובר היה אח/אב/בעל.
      תחשוב על העלבון, כשלוקחים את כל מה שאתה עושה בשביל מדינה שלא משתינה עליך בקשת, ודוחפים לך אותו לפרצוף, בטענה ''הוא מקבל על זה שכר והחזרי נסיעות!''
      וואלה?
      150 ש''ח ליום. של 24 שעות. חישוב פשוט משאיר אותך עם 6.25 ש''ח ליום.
      והחזרי נסיעות.
      אתה יכול ללכת לדחוף גזר.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    תמיד יש לאגד/רון רטנר את ''התשובות''- להפריט את ''אגד'' ומיד! (ל''ת)

    בושה וחרפה!!!, 27/07/07 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    FIRE THE DRIVER ON THE SPOT (ל''ת)

    XYZ, 27/07/07 19:20

    הגב לתגובה זו

    • מר XYZ היקר, לבקשתך שרפנו את הנהג. (ל''ת)

      אגד, 27/07/07 21:22

      הגב לתגובה זו

      • HAHAHHAHAHA (ל''ת)

        אילן, 28/07/07 02:39

        הגב לתגובה זו

      • DEAR MR.. Eged, learn some english

        xyz, 28/07/07 02:58

        please refer to the ''How to Fire an Employee'' mannual. Your response shows the IQ level of eged bus drivers and employees. thank you for proving a point.

        הגב לתגובה זו

  • 125.

    מה זה אין ו כסף מה זה השטויות האלו!?

    א, 27/07/07 19:19

    הוא לא חייל בסדיר שילך איזה בנאדם מסתובב ברחוב בלי גרוש בכיס.
    שיפסיקו עם הראש הקטן הזה ויתחילו להתעורר!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני הלכתי למילואים בלי כסף

      האמת שגם היום, 03/09/07 01:30

      כשהייתי סטודנט. כוס אמו המדינה הזאת! בן אדם רוצה לעבוד במיקצוע שלו ולעשות מילואים אבל לא נותנים לו.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    איך סיפור כזה מגיע לתישקורת?

    אלון, 27/07/07 19:12

    מילואימניק יקר!בחיים לא עליתי על אוטובוס בלי כסף כי חשבתי שמגיע לי פרס על זה שאני עושה מילואים.כל נאד שמישהו עושה לטובת המדינה הוא מיד רוצה תמורה.

    הגב לתגובה זו

    • ל125 מיסטר אור

      אחד, 27/07/07 19:19

      יצור כמוך בטוח לא גייסו למילואים.
      תתביש .

      הגב לתגובה זו

    • גם לאגד יש טוקבקטיסטים - זה בטח לא משכירי אגד- הוא בעל מניות!!! (ל''ת)

      שתולי/קבועי אגד, 27/07/07 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    גם לי זה קרה ,חזרתי הרוג מאימון בדרום ,והשובר שקיבלתי לא התאים לנהג

    אור, 27/07/07 19:12

    אגד והוא הכריח אותי לרדת מהאוטובוס במקום נידח כמעט עם דמעות.באותו רגע הרגשתי כמה אינ פרייאר ושונה לחיות בארץ

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    לנהג ולדובר יש מח רקוב

    אחד, 27/07/07 19:11

    הנהג והדובר צמד מושחטים!
    להעיף את שניהם הביתה.
    אנשים רעים.
    איכס!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ''מושחטים''? מי שחט אותם? כבוד הקצב מקרית מלאכי? (ל''ת)

      גילה ליאור, 28/07/07 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    פעם 5 שמספרים אותו דבר. למה סירבו לכסף מהאזרחים?

    רשעות של הנהג, 27/07/07 19:10

    אפילו תרוץ אין לנהג כי האזרחים הציעו לשלם כרטיס.
    גועל נפש של התנהגות של אגד.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    טוב עשית שהתלוננת נמאס כבר מהחוסר התחשבות של כל הנהגי אגד מטרופולין

    נסיעתית, 27/07/07 19:10

    בעעעעעעעעעעעע...חלאס נמאסתם עלי נהגים מפגארים ולא זהירים ולא מתחשבים

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מה הם מבלבלים ת'מוח על תקנות?

    מילואימניק, 27/07/07 18:57

    הנהג הזה הוא מחתכת חלאה אנושית, לא יכל להפעיל קצת שיקול דעת?

    בושה!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה שיקול דעת? יש לו הוראות ברורות!

      שי, 27/07/07 19:03

      או שאולי אתה מצפה ממנו שיסכן את מקום עבודתו?

      הגב לתגובה זו

      • גם חוקי נירנברג היו ברורים (ל''ת)

        זיו, 27/07/07 19:37

        הגב לתגובה זו

        • בניגוד אליך (ל''ת)

          מריוס, 27/07/07 20:24

          הגב לתגובה זו

      • לא יקרה לו כלום, מי ישמע מה יעשו לו...

        יובל, 28/07/07 18:06

        כאילו שזה קורה כל הזמן וכל יום...

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    אגד לא חייבת לך כלום, חפיפניק. ראש קטן

    רמון, 27/07/07 18:55

    בטח לא לשלם עבורך נסיעה. אתה לא עושה טובה לאף אחד שאתה עושה מילואים.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד איך חייבים

      יוני, 27/07/07 19:20

      למילואימניקים. אילו הייתה עושה מילואים היית מבין זאת. אך איך טמבל דפר כמוך יעשנ מילואים. אפילו בצבא הסודאני נלא יקבלו אידיוט כמוך

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר? אולי גם ''ארומה'' חייבת לו ארוחה עסקית חינם? (ל''ת)

        זיו, 27/07/07 20:36

        הגב לתגובה זו

      • קב''א 55, מתוק. אז מי הדפ''ר פה? (ל''ת)

        מריוס, 27/07/07 21:00

        הגב לתגובה זו

  • 117.

    גם אני הייתי במילואים וקיבלתי שובר לאן שרק ביקשתי.

    משה, 27/07/07 18:53

    הנהג צודק שלא איפשר למילואימניק לנסוע חינם משום שהמילואימניק היה חייב לסדר לעצמו את השובר לפי מסלול נסיעתו. מצד שני אם הנוסעים אספו כסף לכרטיס אזי חייב הנהג לקבל זאת ולמכור למילואימניק כרטיס. אולם את זה ניתן לברר רק אם יש עדויות נוספות של נוסעים ולא להסתמך רק על מילה מול מילה.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה? אי אפשר לברר את זה אחר כך?

      אני, 27/07/07 19:10

      מה קרה אגד תיקרוס? בשביל זה להוריד חייל מילואים ביום חם מהאוטובוס? נהגי אגד נמאסתם!!

      הגב לתגובה זו

      • לא. אי אפשר. אח''כ נגמרת המשמרת ולנהג יש חיים משלו

        מריו, 27/07/07 20:44

        חוצפן

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה אתם רוצים מאגד? למה אגד צריכה לשלם על טעויות של חפיפניקים?

    מריוס, 27/07/07 18:52

    נמאס לי מהבכיינות הזאת. יש פה בסה''כ שני אשמים : החייל, שלא טרח להסתכל על השובר שקיבל והקצין שנתן לו את השובר. זה הכל. מה הטעם בתקנות אם לא מקיימים אותן?

    הגב לתגובה זו

    • אתה החפיפניק

      נתן, 27/07/07 20:02

      לך תעמוד בדרום רק חצי שעה
      ביום פושר (לא חם בשבילך חפיפניק)
      ונראה איך תגיב אחר כך כשהמוח
      שלך ייצלה
      חוץ מזה שבתור קרוב של אגד
      אינך רשאי להגיב על הכתבה
      לפי ''התקנות''

      הגב לתגובה זו

      • אני מבין שאתה חסיד גדול של שיטת ה''סמוך''

        מריוס, 27/07/07 20:24

        מה זה משנה אם השובר תקף או לא? הרי חם מאוד.

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    בגלל שאין מתחרים אז אגד עושים מה שבראש שלהם (ל''ת)

    הבעיה, 27/07/07 18:52

    הגב לתגובה זו

    • בטח. מי לא היה רוצה להסיע מילואימניק בחינם? (ל''ת)

      מריוס, 27/07/07 19:05

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    לחרדים המשתמטים אגד דווקא מתחנפת

    עמיר, 27/07/07 18:50

    לחרדים המשתמטים אגד דווקא דואגת. לאגד מדיניות מעניינת, את המילואימניק הם ישאירו בסיבוב אבל לציבור החרדים הפרזיטי יסדרו ''קוי מהדרין'', פיזור עד הבית בירושלים ובבני ברק. התחנפות בלתי נפסקת שמראה את סדרי העדיפויות של חברה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    תגידו, מה קורה לאחרונה עם נהגי אגד?

    נילי, 27/07/07 18:48

    צריך להיות קהה שכל להתנהג כך. מה הפלא שהפכנו להיות מדינה אוכלת יושביה. מה זה המשפט הזה: נמאס לי מכל המילואימיניקים- מה זה צריך להיות? אתה הנהגים שמדברים כך - אתם נמאסתם!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני משער שהנהג לא עשה מילואים בעבר,

      אזרח, 27/07/07 19:25

      זו חוצפה ממדרגה ראשונה להתבטא כך, גם אם הוא צודק בעניין השובר נסיעה. אסור להתייחס ככה לאנשים וחיילים בפרט.

      קצת כבוד למילואימניקים שעדיין משרתים לא יזיק!

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    נהג אגד סרב לקחת מילואימניק תשוש

    אריה, 27/07/07 18:44

    ''טוב שההגה בידים של אגד''- צריך להוסיף תלוי מי הנוהג. בן אדם או אחד שהוא אטום....
    תתבייש לך.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לשפוט את הפקידה לאלטר

    רותם, 27/07/07 18:44

    מיד לשפוט את החיילת ואת המפקד שלה על רשלנות. לא חושב שהיתה מתבלבלת אם זה היה כרטיס נסיעה שלה הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • ''לאלטר''?! בור!!! (ל''ת)

      יוחנן שלג, 27/07/07 21:38

      הגב לתגובה זו

      • בור בקריה או סתם בור????? (ל''ת)

        אילן, 28/07/07 02:41

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    הנהג הזה לא מייצג את כלל הנהגים!

    יעקב מ''דן'', 27/07/07 18:43

    כנהג ב''דן'', אני מופתע מהתנהגות נהג ''אגד'': לנו יש הוראות ברורות להתחשב בחיילים (אך לא נסיעה בחינם) אם יש איזו שהיא אפשרות, כמו אנשים שישלמו את כרטיסו. זה קורה מפעם לפעם, ואני מכיר נהגים-חברים ששילשלו חלק כספי מכיסם כדי להסיע חייל.

    אני בטוח שגם ב''אגד'' יש אותן הוראות... הנהג פה צריך לקבל קנס ושיעור באזרחות!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    המילואימניק משחק אותה מסכן רוצה לנסוע באוטובוס תכין כסף

    המציאותי, 27/07/07 18:41

    מנסה להפיל את האשמה על הנהג שפעל בסדר אין למילואמניק שובר שיכין כסף אגד לא מסיע נוסעים בחינם

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ואנחנו עוד מסבסדים את אגד. (ל''ת)

    דוד, 27/07/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    להנחות אל כל נהגי אגד: קח הפרטים וסדר זאת מאוחר יותר

    arik, 27/07/07 18:26

    אילו היה הנהג משרת בעצמו במילואים היה נמנע מלטעון שהמילואימניק מרוויח כסף בגין שירותו.
    טענה זו היא המלמדת נאמנה על אופיו הפגום של הנהג.
    המילואימניק משרת שירות פעיל, תורם מזמנו, ובמקרה הטוב מקבל מקום העבודה חלק מן המשכורת בחזרה.

    הגב לתגובה זו

    • בטח. עכשיו הנהגים יהיו אחראים גם על הסדרת התשלום של מילואימניקים

      מריוס, 27/07/07 19:06

      חוצפן

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    באגד שכחו שצה''ל = צבא ההגנה -לישראל, אני חוזר- לישראל (ל''ת)

    יובל, 27/07/07 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    התלוננו הרבה מאד פעמים במשרד התחבורה על אתנהגות נהגי אגד

    אמא, 27/07/07 18:12

    בשטחים לגבי השרות שהם מחוייבים לתת לחיילים ולא נותנים. משרד התחבורה החליק את זה.
    צה''ל לא טורח לטפל.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    בושה. לפטר את הנהג. למה הוא לא רצה לקבל כסף מהנוסעים? (ל''ת)

    מה קרה לאגד?, 27/07/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    יחס אגד לחיילים מחפיר. (ל''ת)

    אמא של חיילת, 27/07/07 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    War

    Eitan, 27/07/07 18:08

    Efraim Kisohn was right- we become nice to one another only when there is a war. Egged should be ashamed!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    בושה

    מרים, 27/07/07 18:07

    צריך פשוט לעשות חרם נוסעים על אגד ישפה באזור אוטובוס מטרופולין והצבא שיפתור את הבעיה לא יתכן שחייל צריך לחכות דוקא לאוטובוס אגד מה זה חשוב הצבא ישלם אחרי כן לחברה שתגיש את אישור הנסיעה מזל שהחייל בסופו של דבר הגיע הביתה ולא חס ושלום...

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כמה טוב שהגה לא בידים של אגד

    להחרים את אגד, 27/07/07 18:07

    להחרים את אגד.
    לא לסוע יותר בקווי אגד!!!
    יש את דן,קווים,סופרבוס, מטרופולין ושאר חברות תחבורה ציבורית אחרות..
    יש גם את רכבת ישראל.

    בחודש הקרוב.
    לא לסוע יותר בקווים של אגד.

    ללמד אותם לקח להתנהג כמו בני אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה היה קורה אם החייל היה נוסע?

    טיפשות המשטרה, 27/07/07 18:06

    השוטרים בארץ מתנהגים כמו רובוטים ואין להם שום שכל ושיקול דעת. הם היו צריכים להורות לנהג להסיע את החיל ולרשום לו דו''ח תנועה על הפרת הסדר הציבורי. עם קנס של אלף ש''ח הנהג החולירע היה לומד להתנהג.

    הגב לתגובה זו

    • החום השפיע עליך היום?

      הגיוני, 28/07/07 02:35

      הנהג לא עובד אצל השוטרים והם האחרונים שיגידו לו להסיע או לא, ועל מה ירשמו לו דוח תנועה, איזו עברה הוא ביצע? איזה סדר ציבור?, האם הנהג הוא משרד סעד פרטי שצריך לשלם זאת ממשכורתו העלובה, אתה יודע כמה כאלה אזרחים ''מסכנים'' יש לו ביום? האם בחברות הפרטיות הנהג היה לוקח בחינם? שאל על נהג מונית אם היה לוקח אותו בחינם? בקיצור הנהג קלקל לצלם החכמולוג את סיפור הסלון של יום שישי בערב איך דפק את הנהג והצבא הפריירים ונסע בחינם.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    הנהג צודק 100% המילאומניק לא בסדר מציג את עצמו כקורבן

    עודד, 27/07/07 18:02

    הנהג פעל על פי הנהלים הוא לא יכל להסיע נוסע ללא תשלום המליאומניק יכל מראש לקחת כסף מהחברים שלו ולעלות ולנסוע,

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח נהג אגד (ל''ת)

      אלי, 27/07/07 18:30

      הגב לתגובה זו

      • ואתה בטוח בכיין. כמו המילואימניק דמיקולו הזה (ל''ת)

        מריוס, 27/07/07 18:58

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    זה לא אגד, זה egg head (ל''ת)

    איתי, 27/07/07 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יש לי מילואים עוד חודשיים

    ליאור, 27/07/07 18:00

    אני יחשוב פעמיים אם ללכת מעכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • עוד בכיין. אל תעשה טובות. סע לשבדיה (ל''ת)

      מריו, 27/07/07 19:07

      הגב לתגובה זו

      • ליאור אחי, עשה כמוני,טסתי לשבדיה עם דרכון גרמני

        אורן, 28/07/07 22:32

        החיים פה יפים,
        ומכאן אפשר לאהוב את המדינה ולאט לאט לשכוח את כל האזרחים שגורמים לנו לשנוא אותה.

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    חבל שלא ירה לאוטובוס בגלגלים

    השולף, 27/07/07 17:58

    בבחינת ''אם אני לא נוסע, אף אחד לא נוסע''.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    זה המצב,עומר. כאשר המדינה יורקת על ניצולי שואה, חולי סרטן,

    אזרח המדינה, 27/07/07 17:58

    רעבים ללחם וזקנים, לא פלא שיותר ויותר אנשים בתוכינו איבדו את היכולת לגלות חמלה כלפי אחרים. אבל אל תתיאש. ישנם נהגים באגד שהיו משלמים מכיסם את הוצאות נסיעתך. לא כולם עובדים רק לפי החוק. יש כאלה שמוסיפים לכך גם את הלב.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כמה עצוב

    אמא של חייל, 27/07/07 17:55

    שכך נוהגים באלה שעוד עושים למען המדינה.
    לדעתי אגד צריך לפעול נגד נהגים שנוהגים כך בחיילים.
    מה זה משנה סדיר/מילואים אלה חיילים ובניגוד להרבה טפילים בחברתנו הם עושים למען המדינה ולא יונקים את לשדה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    גיבורים הנהגים, מה? וגם אצילי נפש. (ל''ת)

    ריטה, 27/07/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ביזיון ממדרגה ראשונה

    אני, 27/07/07 17:54

    בייחוד כאשר אנו שומעים השכם והערב על השתמטויות אלה ואחרות מקיום חובת השרות. חייל- אדם שממלא את חובתו, לא מתחמק, עושה למען עמו ומגלה אכפתיות, סופג קיתונות של צוננים מסוג זה.
    בושה וכלימה.
    נוסף על כך, לא אתפלא אם הנהג עצמו לא בדיוק ממלא את חובותיו.
    מנציח את תרבות ה''מגיע לי'', המתפשטת בארץ.... עצוב!
    כל הכבוד לנוסעים שגילו אמפתיה ואספו כסף למען החייל, גם אם המחווה לא עלתה יפה....ומילאה את ייעודה בסיכומו של דבר!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ממשיכים לדרוך על אנשי המילואים. תמשיכו לרוץ כשקוראים לכם..... (ל''ת)

    גכ, 27/07/07 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    קצת אחריות לא תזיק לחייל המילואים

    מגיע, 27/07/07 17:49

    חייל מילואים נכבד:
    1. אני משרת 19 שנים במילואים (בן 42) בגדוד מילואים קרבי בפיקוד צפון ועושה גם כל שנה יותר מילואים ממך (כי אני קצין).
    2. הגיע הזמן שתהיה אחראי ותפסיק להתבכיין. תעלה לאוטובוס עם כסף או עם שובר או שתרד ממנו ותלך הביתה ברגל. איפה האחריות שלך בכל הסיפור הזה?
    3. נמאס מכל הסיפורים סוחטי הדמעות הללו. על אחד כמוך אני לא סומך בשום דבר אם אינו מסוגל ליסוע הביתה עם כסף בכיס.

    הגב לתגובה זו

    • לא הוא אשם אלא השליש/ק. קישור שלו

      שליש במיל., 27/07/07 18:10

      מילואימניק ממוצע לא אמור להכיר את כל הביורוקרטיה של התחשבנות הצבא עם חברות האוטובוסים.
      השליש היה צריך לתת לו שובר נסיעה מתאים (כזה שיש בו כמה סוגי כרטיסים כדי שיוכל לנסוע בכל חברה) ולהסביר לו איך משתמשים בזה.

      הגב לתגובה זו

    • קצין מגיע לו, עשרים שנה ולא מבין!!!!

      זקן השבט, 27/07/07 18:21

      יחיד בדורו קצין הדורש אחריות
      ומשרת מעל מיכסת הימים.
      ועוד מבקש מחיל קרוע תחת שכספו
      לא בכיסו אחריות,
      בוש לך,
      נראה שעבר זמן בו הייתה זקוק
      חוט ומחט לתפור את האחורים.
      אני לא הייתי מוכן להיות פקודך!!!!!

      לעניין, הנהג שכלו כצמיג
      שיקול דעת הוא שם המשחק
      גם את השובר של חברת דן
      משרד הביטחון היה מכבד!!!

      הגב לתגובה זו

    • finally

      me, 27/07/07 18:41

      someone with a thinking head,

      הגב לתגובה זו

    • הסבר לקצין

      מחדד, 27/07/07 20:29

      כשהמלאך גבריאל התחיל לחלק את השכל לבני האדם, הוא התחיל לחלק אותו באמצעות דליים, כאשר ראה שהשכל כבר הגיע למחציתו, שאל את אלוהים מה לעשות ואלוהים אמר לו תחלק את השכל באמצעות כף, חילק גבריאל את השכל באמצעות כף עד שנגמר כל השכל, ואז צעק אל אלוהים,
      מה אעשה עם כל התור הענק של בני האדם שממתינים לשכל, אלוהים ענה לו, שים להם דרגות על הכתפים ושלח אותם לצבא.
      נראה לי שאתה מתאים לסיפור לא ?

      הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שאתה קצין -אך טמבל אמיתי!!

      בנימין, 27/07/07 21:44

      גם אני קצין - שכבר לא משרת -בן 50 ולדעתי אתה קצין אטום , מרובע , שעובד לפי הספר....
      ובשעת מצוקה ולחץ מאבד את הצפון ומחליף את מכנסיו לאחר מכן.....
      נתקלתי בהרבה קצינים כמוך במהלך שרותי....
      לא ידוע לך קצינון -שבזמן שגדוד משתחרר ממילואים - הדבר הראשון שעומד מול עייני החיילים זה לתפוס טרמפ או הסעה ולעוף הביתה -ולפעמים קורה ששוכחים שאין כסף בכיס!!!
      הנני בטוח שאינך קצין קרבי - אלא קצינון שחצן - שמשרת באזור מתחם הקריה בתל אביב - שם כמובן אין בעיה של חוסר מזומנים בכיס....

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    פשוט בזיון למדינה

    רא''ל ברקת, 27/07/07 17:49

    בזיון של המדינה הזאת , אם המפקדים היו נוסעים גם בתחבורה ציבורית , מקרה כמו זה לא היה קורה . זה פשוט מוציא את החשק לעשות מילואים . בושה לצה''ל ולמדינה , צה''ל הוא צבא העם ,,,, אלק .

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    בעיה במשרד הביטחון.

    החתול ליאופולד, 27/07/07 17:46

    אם לא שמתם לב בשוברי נסיעה של המילואים כתוב במפורש שרק כרטיסיה אחת תקפה לאגד ואחרות לשאר חברות תחבורה.
    אני לא מבין, האם החיסכון הוא עד כדי כך גדול?
    אולי פשוט תגיעו להסדר עם כל חברות התחבורה הציבורית שביום ההתיצבות והשיחרור יהיה כרטיס אחד שיהיה תקף לכל החברות? הרי בכל מקרה רוב המילואימניקים יעדיפו להגיע עם רכביהם הפרטיים, במיוחד עכשיו , שמשרד הביטחון הסכים לממן הוצאות דלק. מכאן שאלה אשר מגיעים בתחבורה הציבורית הם אלה שבאמת צריכים אותה ולא סצם מוצצים את הדם של אגד.
    אני למשל כדי להגיע לימ''ח שלי צריך להחליף שלושה אוטובוסים (אחד דן ושניים אגד) אז אני מראש עבור נסיעה תקינה ומחושבת צריך לשלם מכיסי. ואם אני לא מגיע מהכתובת שרשומה בצו אז בכלל נדפקתי!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    דין אחד לנהג: פיטורין ומשפט.

    חוקר פרטי, 27/07/07 17:43

    כנ''ל הדין לדובר אגד: פיטורין ומשפט. הרי גם רטנר אינו יודע מהי בכלל תחבורה ציבורית. האיש אטום לחלוטין בדיוק כמו הנהג. מדובר ברוע לב שפל ביותר מצד הנהג והדובר גם יחד. נהג אמיתי היה משלם מכיסו את הנסיעה. הדבר רק היה מוסיף לגאווה של אגד ! הבושה שנעשתה לאיש המילואים אין שניה לה. רטנר הדובר מוכיח שוב ושוב בורות תהומית ורשע האופייני לאנשים שנולדו עם גנים של רשעות. האיש גורם לאגד נזקים כספיים ותדמיתיים אנושים באומרו את תגובתו. רטנר הוא אוייב של אגד - זה דובר זה ? זה אדם רשע. שימשיך לתת הנחות לדוסאלך. להם הוא מוותר. הם במילא לא עושים מילואים....הם מוצצים לנו המילואימניקים את הארנק. הגיע הזמן להפרדה מוחלטת בינינו החילונים לחרדים. אני רוצה לראות את הדוסאלך מגינים על עצמם מפני טורפי אל-קאעידה וחיזבאללה במדינה שלהם המופרדת משלנו ! נראה אם יהיה להם זמן להתפלל. דרך ארץ קדמה לתורה וצה''ל קדם לדרך ארץ ! אתם בטוחים שהחרדים הם יהודים??? בדקתם זאת??? האם יתכן כי החרדים הם גויים לכל דבר ? הרי יהודי אמיתי לא מתנהג כך ולא מתפרזט על חשבון אחיו. רטנר: גם אתה לא מתנהג כמו יהודי ! יהודי אמיתי הוא רחמן בן רחמן ונדיב בן נדיב. תלמד את הנהג שלך להתנהג כמו בן אדם אנושי אך לפני כן שטוף בבקשה את פיך עם סבון - לפני שאתה מגיב בצורה כה רעה ונפשעת.

    הגב לתגובה זו

    • wow, You are a big CASE!! (ל''ת)

      take your pills, 27/07/07 20:03

      הגב לתגובה זו

      • דוסים הם גויים !

        שונא דת, 27/07/07 23:32

        צודק הכותב הראשון. דוסים אינם יהודים וזו עובדה. היהודים האמיתיים לא יכולים להיות דתיים או חרדים. חובה להפריד את הדוסים מהמדינה החילונית.
        לדוסים אין מדינה. לא רוצים דוסים במדינת ישראל. בלי דוסים יהיה ניקיון וירוק בעיניים. הדוסים עושים רק שחור בעיניים וחיים על חשבון החילונים. זו אקסיומה. דוס הוא גוי מוחלט ואין לו שום קשר משום סוג ליהדות. תכניס את זה לראש שלך וקח אתה כדור אקמול נגד דת.

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    ככה זה

    שלי, 27/07/07 17:41

    ככה זה שחברה מאבדת את ערכיה ומוכרת את נשמתה לשטן, או ליתר דיוק-לכסף.
    הנהג חסר הרגישות הזה הוא עוד דוגמא אחת מני רבים.
    אני חושב שמאז ומתמיד נהגי אגד,(חוץ מיוצאים מהכלל), לא נחנו יותר מדי בנחמדות.
    הם בד''כ עצבניים, חסרי-סבלנות ולעיתים מדברים אפילו בגסות-רוח.
    בעניין הזה אין שום חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    גם לי קרה אותו דבר

    יוני, 27/07/07 17:40

    לפני מספר שנים, שעוד שירתתי במילואים. אצלי היה הפוך, נתנו לי כרטיס לאגד ונהג של דן עשה לי אותו בלגן.

    סירבתי לרדת, וכאשר הנהג הזמין משטרה הבהרתי לשוטרים שרק בכח יורידו אותי, ושאולי בסוף יצליחו, כי שלושה נגד אחד זה לא כוחות, אך אחד מהם יגמור את הערב בבית חולים ולא בביתו.

    סוף הסיפור, השוטרים וויתרו על התענוג, ורק לקחו ממני פרטים, ואמרו לנהג שאם דן תגיש תלונה, יפתחו בחקירה.

    מוסר השכל - לא להיות פרייאר, לאיים בכוח, כי זו השפה היחידה שמבינים במדינה זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    צריך להחרים את אגד, זאת לא הפעם הראשונה

    מוריס, 27/07/07 17:40

    הנהג הזה היה גופניק או שלא עשה צבא, אגד צריכה לפטר אותו, ולשנות את המדיניות, אחרת הסוף שלהם יהיה קרוב מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    טוב שההגה בידיים של אגד, הא? (ל''ת)

    נגעל, 27/07/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    קרה ל פעם אחת, אגד סירבה לעלות אותי

    חייל, 27/07/07 17:39

    מצפת, חזרתי מהצבא והנהג יתעקש שלא העלה לאוטובוס

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל נהגי אגד אגרסיפים להחרימם מיד (ל''ת)

    שונאים אותם, 27/07/07 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בושה וחרפה. אין לנהג רגישות תתבייש

    יעל, 27/07/07 17:36

    חייל מילואים קרבי מבקש מתחנן רוצה להגיע הביתה והנג באטימות.

    אגד צריכה לפצות את עומר החמוד .

    הגב לתגובה זו

    • כשהנשיא אנס סדרתי והרמטכל סוכן בורסא אז אגד דופק ''מילואימניק' (ל''ת)

      ביג דיל..., 27/07/07 17:49

      הגב לתגובה זו

    • מה את מבלבלת במוח נראה לי שהחרמנות שלך מדברת ולא המוח (ל''ת)

      א, 27/07/07 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    משרד הקישור של הצבא , עושה את כל הבלגן (ל''ת)

    לוחם במילואים, 27/07/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שידאגו לעשות קודם כל סדר בתחבורה לבסיסים ואז יקראו למילואים!

    להעיף את האחראי, 27/07/07 17:29

    מישהו פעם נסע לצאלים זה נורא איך הקו לשם , הנהגים מפחדים להכנס לתחנה!
    על מפקד הבסיס , הנהלת אגד ומשרד התחבורה להתערב.
    כולם יודעים מה הולך שם ואף אחד לא עושה עם זה כלום
    יש לדאוג שיחולקו הכרטיסים לפני העלייה לאוטובוס וכך לא ילכו מכות בתחנה על להגיע לבסיס בזמן.
    לדאוג למספיק קוים ואין שום תירוצים!

    אל תתחילו למכור לנו שפעם היו מגיעים עם גמלים לבסיס!
    אחרת כולנו סדירים ומילואים נעבור גם כן לגימלים מהבסיס!

    שמישהו יתחיל לטפל במחדלים שגורמים לפגיעה בחיילים מילואימניקים וסדירים כאחד שבסך הכל חייבים לבוא לשרת אך צריכים להאבק על לעשות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מר רטנר יש חוק אבל ישגם שיקול דעת

    קצין בכיר, 27/07/07 17:28

    מר רטנר
    זה נכון שהחוק לצידו של הנהג אך הוא איננו רובוט ויכול היה להפעיל שיקול דעת .אם הנהג היה מסיעו ודורש זאת בטוחני שלמחרת היה חייל המילואים מסדיר זאת מול משרד הקישור,אם אכן הנהג סרב לכסף שנאסף מהנוסעים זה מעשה נבלה של ממש שצריך לטפל בו משמעתית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שהוא היה דואג לפנות למשרד הקישור? אני לא (ל''ת)

      מריוס, 27/07/07 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    גם לי זה קרה

    עוד מושפל, 27/07/07 17:26

    גם אני חזרתי ממילואים בחיל הים וכאשר עליתי לאוטובוס הנהג סירב לקבל את הכרטיס מקיבלתי מצה''ל. על הכרטיס אשום באותיות קטנטנות שהוא ניתן לשימוש בכל החברות למעט אגד.
    הנהג גילה אפס סבלנות והתייחס בצורה מזלזלת כאילו הייתי חוליגן ולא מילואימניק גאה שרק רוצה לחזור הביתה.

    בנוסף, שלחתי תלונה לאתר של אגד אך לצערי, אין קול ואין עונה...

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אגד נגד צהל

    מזוז, 27/07/07 17:25

    יאללה מלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לשלוח פקסים לאגד עם מחאה חריפה (ל''ת)

    איציק, 27/07/07 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אג''ד היא מונופול, אין אופציה אחרת. (ל''ת)

    ., 27/07/07 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה אתם רוצים מהנהג - חשוב לדעת

    דרור, 27/07/07 17:23

    לנהג יש הוראות ברורות מאוד מאגד. אסור לו להעלות נוסע מילואימניק בלי שובר בתוקף. אגד מזדכים על השובר הזה מול משרד הביטחון. אם אין שובר המשמעות שאגד לא מקבלת כסף.

    הבעיה שזו לא החברה של הנהג ולא של אבא שלו, ואם יעלה פקח ויבדוק את הנוסעים, הנהג יחטוף בראש ומסכן את מקום עבודתו.

    מי שפישל היא המש''קית ת''ש שלא נתנה את השובר נכון/לא החתימה אותו/ וכל הסיפורים המוכרים.

    באשר לחייל, אם אין לו מזומן הוא בבעיה. לא אחראי להסתובב בלי כסף. בכל מקרה, גם אם הוא משלם, הוא יקבל את הכסף בחזרה מצה''ל לאחר צירוף כרטיס הנסיעה ששולם לטופס החזר נסיעות. אנוכי עשה זאת מספר פעמים לאחר שביחידת הקישור לא היה שוברים לרכבת ישראל ותמיד קיבלתי את הכסף בחזרה, או כאשר זימנו אותי בהתראה קצרה ולא הספיקו לשלוח לי צו ושילמתי בעצמי על האוטובוסים לבסיס ואח''כ קיבלתי החזר.

    הגב לתגובה זו

    • חשוב יותר לדעת

      אבשלום, 27/07/07 17:40

      חשוב יותר לדעת ש:
      א. גם אם יעלה פקח לאוטובוס הנהג יוכל להסביר את המקרה.
      ב. אנחנו חיים בחברה שחלק ניכר ממנה לא משרת במילואים, אנו צריכים לגלות הבנה ואהדה כלפיי המילואימניקים, לא היה קורה כלום אם הנהג היה סופג את הנסיעה או שהיה מוותר למילואימניק המסכן, חוסר ההבנה והזלזול ממש מעלה בחילה.

      הגב לתגובה זו

    • אבל הנוסעים אספו כסף,והנהג לא הסכים. (ל''ת)

      כרמל, 27/07/07 18:35

      הגב לתגובה זו

    • Well put (ל''ת)

      me, 27/07/07 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם לי קרה את זה בחזרה מאימון

    מילואימניק גאה, 27/07/07 17:16

    נהג אוטובוס בחברת ''מטרופולין'' לא הסכים לקבל כרטיס שנתנו לי ביחידה (נסעתי הביתה אחרי שבועיים אימון בנגב) כי לטענתו היה מדובר בכרטיס של ''אגד''. הוא עצר אוטובוס באמצע הכביש ודרש שארד ממנו. אחר כך קרא לשוטרים. השוטרים היו בסדר גמור וביקשו ממנו להסיע אותי לתל אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לציבור אל תסעו עם חברה אגד שנהגיה מנוולים (ל''ת)

    רפי, 27/07/07 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אין פלא שהמדינה מתפוררת.. עם אנשים כאלה!! (ל''ת)

    תום, 27/07/07 17:14

    הגב לתגובה זו

    • ועם תגובה כמו שלך (ל''ת)

      מוריס, 27/07/07 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    חרם צרכנים!!!!1

    אסף, 27/07/07 17:10

    ממוצ''ש מתחילים חרם צרכנים על ''אגד''!!!!!!!
    אני קורה לכולם לא לעלות על אגד, בתור חייל מילואים קרה לי את אותו הדבר, הגיע הזמן שיכבדו אותנו , ומי שלא אז יפגע!,
    אז בבקשה אני קורא ללב האזרחים, אנה עלו על מוניות שרות, או שאר תחבורה ציבורת זאת או אחרת וקדימה להתחיל ת'מחאה!!,
    רק כך נביא לשינוי..

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    נהג אגד אכזרי

    בן דרור עופר, 27/07/07 17:06

    אגד אגד אגד הנהג שלכם עשה לכם שרותדובבמלאו אחר התקנות האומללות שלכם.
    ולך נהג רע,רע,רע תאר לך שבינך שיהיה בריא עובר חוויה כזו....נבצר מבינתי איך יכול לנהוג כך אדם כלפי זולתו בכזו רישעות וקלות דעת ,נהג רע לא למדו אותך להשתמש בהיגיון ,במצפון, חובה עליך לעשות במשך חודש 10 מעשים טובים ואולי אולי נסלח לך......ולך מילואימניק יקר אני שמח שהגעת לביתך בריא ושלם אני אישית מצדיע לך ולחברך

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בווווושה גדולה לחברה ולדובר

    נתי, 27/07/07 17:03

    מבלי להכיר את פירטי המקרה החברה הישראלית פושטת רגל ואיתה החברה הכאילו לאומית .
    חבל רק שאגד משקיעה כל כך הרבה בסירטוני תדמית ,אוטובוסים ירוקים נהגים מחוייטים ומהצד השני מחזיקה נהגים כל כך חסרי רגישות ויותר מכך דוברים שכל כך פוגעים בחברה .

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אגד-בושה וחרפה

    יוני, 27/07/07 17:00

    מה קרה לכם?ככה מתנהגים לאיש מילואים ?ללוחם קרבי?השתגעתם!!!
    למילואימניק יש לי דבר אחד לומר-תפסיק אתה וכל החברים שלך לבוא למילואים
    אין בשביל מה,לא נותנים לכם כלום,שולחים אתכם להתאמן ולמות בשביל כולם ובסוף מתייחסים אליכם כמו חארות.
    בשביל מה אתה צריך את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אל תאמינו לכל מה שכתוב בעיתון

    אחד שהיה שם, 27/07/07 17:00

    שמתם לב לעברית היפה של דובר אגד: ''יתחוור'', ''נעדר נסיבות''

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לתת נסיעה חופשית על סמך אישור על שירות מילואים פעיל

    עוד מילואימניק, 27/07/07 16:59

    מה יותר פשוט מזה? הצבא כבר מזמן הבין שרעיון הכרטיסיות לחיילים הוא רעיון מיושן ומיותר (מי זוכר את מוסד השלם היחידתי?) הכי קל להציג אישור ולנסוע בשלום.
    הצבא כבר ישלם תשלום גלובלי לאגד/דן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. צו מתוקף חוקי החירום יכול לדרוש זאת בלי מ''ומ. (ל''ת)

      C-cyclist, 27/07/07 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לחרדי זה לא היה קורה חוק טל מגן עליו מההשפלה הזאת שנקראת מילואים (ל''ת)

    דש, 27/07/07 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בושה בושה לאגד (ל''ת)

    אדם פשוט, 27/07/07 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אגד שמגד

    הצפוני, 27/07/07 16:52

    הם גם מקבלים סובסידיה מהממשלה על חשבון משלמי המיסים , שביניהם גם המילואימניק הזה מימן אותם, ורוצים להיות '' יפיופיים'' אלק , בושה למדינה ,שיפסיקו להם את המימון
    מזל שקמו חברות מתחרות
    ותחשבו על זה
    ביי

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כשהייתי חייל סדיר זה קרה לי

    אמיר, 27/07/07 16:52

    הייתי עם חברה בים המלח ורצינו לעלות על האוטובוס מאילת לירושלים,
    הנהג סירב לעלות אותנו והיה ממש
    מצב לחוץ...התלוננו בתחנה המרכזית
    אבל כמובן שכלום לא קרה.
    צריך בסך הכל לפתוח ת'לב והראש ולהיות בני אדם...(לעזור לזולת לא מזיק)
    הלו אנחנו כאן ישראל בבית של כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בתור אחד שנוסע באגד על בסיס יומיומי

    נעם, 27/07/07 16:52

    נראה לי שהתחבורה הציבורית באינדונזיה יותר טובה משלנו
    חייבים לשפר את התחבורה הציבורית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בושה לאגד ולנהג

    חכם מימון, 27/07/07 16:50

    פשוט בושה, בזיון, אין מילה אחרת,
    את הנהג הייתי מעמיד לדין על זלזול בחיילי המילואים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תביטו במראה ותודו

    יצחק כהן, 27/07/07 16:47

    אנחנו ממש לא אדיבים זה קורא בכול המיגזרים. חברה שכול אחד יקח את עצמו בידים ויתחיל הוא להישתנות אנחנו מאבדים את הצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בושה לאגד-מקרה שני תוך זמן קצר. מילואימניקים לא לשתוק!!!!! (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 27/07/07 16:47

    הגב לתגובה זו

    • אותו מקרה

      יעקב, 27/07/07 18:30

      זהו אותו מקרה, אבל הפעם העיתון דייק בעובדות. בפעם שעברה טענו שהחתימה על השובר לא היתה ברורה, או משהו כזה. הפעם ברור שהשובר שהיה לחייל היה של דן ולא של אגד.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    כול הכבוד להפגנת האנושיות של הנוסעים!!!

    קורן, 27/07/07 16:45

    כל הכבוד לנוסעים הטובים שניסו לעזור לחייל!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לדור המיסדים דבר כזה לא היה קורה!!!

    זקן השבט, 27/07/07 16:42

    נהג מדור המיסדים של אגד
    היה מוציא כסף מכיסו
    נותן ביקורת (כרטיס) לחיל

    בושה לנהגים של היום!!!!!
    בושה לארגון שכך מתנהג
    למשרתים את המדינה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רון רטנר תתפטר!!!

    ל.ת, 27/07/07 16:39

    בושה וחרפה לאגד.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לפטר את הנהג ללא פיצויים!!! (ל''ת)

    ארי, 27/07/07 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הנהג הזה הוא בושה לאגד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    צ______________, 27/07/07 16:32

    אני חושב שעל אגד לפטר את הנהג הזה ולטבוע אותו על פגיעה במוניטין של אגד.

    מעולם לא ידעתי שיש באגד אנשים מטומטמים וגסי רוח.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    להחרים את אגד

    יהושוע, 27/07/07 16:30

    בושה וכלימה לנהג, לאן הגענו?
    לאן נעלמה הסולידריות הלאומית, למה נהגי אגד עצבנים כל הזמן על הנוסעים?
    נמאס כבר מהאנשים המגעילים האלה שחיים פה בתוכנו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה מצפים מהנהג אם ככה מגיב דובר אגד? ממש בושה (ל''ת)

    ענת, 27/07/07 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אגד רואה רק $$$$,,כמו אולמרט,,,למדו ממנו,, (ל''ת)

    בצלאל, 27/07/07 16:22

    הגב לתגובה זו

    • לכן צבע את האוטובוסים בירוק (ל''ת)

      יוסי, 27/07/07 16:51

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    שימו לב לתקנות משרד הבטחון האוסרות...

    ליאור, 27/07/07 16:18

    גועל נפש של מדינה. הלאה שר הביטחון

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אגד - נהנית ספר לחבריך

    אריק, 27/07/07 16:18

    לא נהנית - מעניין ת'סבתא שלי

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ''... זה כמובן נעדר סבירות'' ?

    עברי שלא מבין, 27/07/07 16:17

    אפשר הסבר בעברית מה זה אומר ?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה הוא לא בדק מה הביאה לו המש''קית קישור ?

    AA, 27/07/07 16:16

    אצלי היא שלחה את הספח לביטוח לאומי ואת שובר הנסיעה עם איש קבע.

    הגב לתגובה זו

    • למה המשקית קישור לא בדקה מה היא נתנה לו?

      עדי, 27/07/07 16:24

      לכול אחד יש את התפקיד שלו והו צריך למלא אותו כיאות כפי שצריך זה לא התפקיד שלולבדוק את המשקית קישור היא צריכה לדעת מה היא עושה!!!
      ברור שיותר קל להאשים ותו אולי צריך להעניש ת המשקית הזו שאינה איכפתית ולא ממלאת את תפקידה כראוי?????

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה קרה לי כבר פעמיים...

    שלומי, 27/07/07 16:15

    זה ממש נכון קרה לי כבר פעמיים שנהג חייב אותי בכסף כי לא היה לוגו של אגד , על אף שבשובר רשום '' לכלל חברות האוטובוסים'' , בושה וחרפה לאגד , מתחשבנים עם חיילים , אז מה אם הם מילואמיניקים!!

    הגב לתגובה זו

    • גם לי זה קרה

      מילואמניק מושפל, 27/07/07 16:43

      אמנם בלי כל הקטע עם המשטרה. אבל פעם אחת חייבו אותי לשלם בגלל שלא היה כתוב נכון תחנת היעד והמוצא,פשוט שיתביישו!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בושה אמיתית

    יפית, 27/07/07 16:14

    הייתי מתביישת במקום הנהג יש הוראות יבשות ויש לב,כנראה שהנהג הזה חסר לב.אולי אינו עושה מילואים ולכן לא מודע לבעיות האדמינסרטיביות שיכולות לצוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אגד - תתביישו ותתנצלו

    מילואימניק, 27/07/07 16:13

    מילאומניק ובן של חבר אגד- אני יותר לא נוסע באגד אפילו שזה חינם (במעט שיוצא לי לנסוע)

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נהג חוצפן

    מיקי, 27/07/07 16:11

    לא נורא ה' רואה הכל

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    Egged ''Non Service''

    piper oz, 27/07/07 16:10

    Why can't the bus vouchers be interchangable between the bus companies Is this a too simple sulution?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ועל זה אומרים טוב שההגה בידיים של אגד בושה (ל''ת)

    עופר, 27/07/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לפחות היה מגיש לו בקבוק מים, איזה נהג טיפש להדהים! (ל''ת)

    נהג רשע מרושע, 27/07/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חלק מהנהגים

    lior, 27/07/07 16:04

    נהיו רובעים כמו רוב הציבור האמריקאי שלא עושה קומבינות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אגד זו החברה עם השירות הכי גרוע במדינה!!

    אביעד, 27/07/07 16:04

    גם אני סבלתי מהם לא פעם אחת ואני מקווה שיום אחד החברה הזאת תתרסק ובמקומה תקום חברה יותר נורמלית עם סטנדרטים מודרנים ולא מיושנים כמו של המושחתים מאגד...
    לא יאומן איך שהם נותנים יחס משפיל לאנשים ואיך שהם מעלים נוסעים בעמידה בדחיסות משפילה של משאית בקר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • וגם יקרים מאוד!!

      Melina Perez, 27/07/07 17:18

      נסיעה במסלול מסויים עולה באגד 7.60 ובנתיב אקספרס 6.5.
      בשביל מה החזירות הזו (אפילו אם ההבדל מזערי יחסית.. אבל עדיין יש הבדל!).

      ''האזרח הקטן משלם בגדול''- ש. חנוך.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אותי דווקא מעיניינת החיילת שהוציאה כרטיס דן במקום אגד

    יעל, 27/07/07 16:04

    חיילת, מה כל כך מסובך?! אולי במקום לדבר בטלפון כל היום תתרכזי בעבודה?!

    הגב לתגובה זו

    • צוזקת. בלתי אפשרי

      מילואמניק, 27/07/07 18:06

      השובר האלקטרוני שיוצא הוא גם לדן וגם לאגד (יש בו וואוצ'רים נפרדים לשתי החברות). יש שובר נפרד לרכבת ישראל.
      משהו ממש לא ברור בסיפור הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עם כל הכבוד. לא הבנתי למה המילואימניק לא שילם מכיסו

    כולפ חושבים, 27/07/07 16:04

    סך הכל מדובר בצומת קסטינה. לא מי יודע מה בדרום.
    זו עיר מיושבת שמשה קצב גר בה.
    נראה לי שבפרינציפ המילואחמניק לא רצה לשלם והתנפל על אגד.
    אם לא היה למילואימניק כסף, לא ברור למה, זה גם לא נאמר בכתבה.
    חברה על תתנפלו ישר על הנהג.
    מה קורה אם היה עולה מבקר?

    הגב לתגובה זו

    • ל-32.

      צ, 27/07/07 16:36

      א. למילואימניק לא היה כסף.

      ב. הנוסעים רצו לשלם אבל הנהג הפרד לא רצה לקבל את הכסף.

      אתה מבין זאת ???

      הגב לתגובה זו

    • אם היית קורא אז היית יודע

      אייל, 27/07/07 16:36

      החייל אמר לנהג שהוא ללא כסף
      לא כל אחד מסתובב עם מזומן עליו במילואים, במיוחד באימון קרבי.
      חוץ מזה יש כללים שאפשר לשבור וכאן זה אחד מהם, חייל, שלמרות שמשלמים לו על המילואים צריך לעזוב את העבודה והחיים והמשפחה לא יכול לקבל קצת יחס, אחרי זה רוצים שישמור עלינו בזמן מלחמה?

      הגב לתגובה זו

    • למה שהוא ישלם , הצבא צריך לשלם (ל''ת)

      הצבא שלח אותו, 27/07/07 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אם אני הייתי אחד הנוסעים הייתי מביא לו את הכרטיס שלי וקונה לעצמי

    גדי, 27/07/07 16:04

    כרטיס חדש, והנהג שיקפוץ עד מחרותיים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הנהג שלא העלה אותו שיתפוצצץ לידו ורק לידו מחבל מיתאבד (ל''ת)

    דודו, 27/07/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לאוטובוס עולים ביום עשרות בני אדם כולל מילואימניקים רבים ללא שובר

    רן, 27/07/07 16:02

    האם על נהג האוטובוס להעניק לנוסעים הללו כרטיס על חשבונו?.
    אם כן הנהג לא רק שיעבוד בל יום ללא תשלום, אלא ישלם מכיסו כדי לעבוד.

    בעובדה אין לנהג אוטובוס שום זכות לתמרון כשלשהו ואינו רשאי לאפשר לשום אדם שהוא, בכל תפקיד, לרבות מילואימניקים נסיעה ללא תשלום/ שובר/ תעודת נסיעה.

    רק הסיפור בו, לכאורה, הנוסעים אספו כסף כדי לשלם עבור המילואימניק ניראה מוזר.
    במקרה כזה תמורת הנסיעה שולמה ואין להוריד נוסע.
    לא ניראה לי שכך היה. לכן גם המשטרה הורידה את המילואימניק.

    נהג האוטובוס אינו יכול ליפול בין הכיסאות. מצד אחד לא להרשות נסיעה לשום אדם ללא תשלום או חליפתו. כי אם יאפשר זאת ויתפס ע''י מבקר גלוי או סמוי, יקנס ע''י אגד ויסולק מעבודתו.
    מצד שני לאפשר לכל מיני אנשים עם בעיות לנסוע על חשבון כספו או מקום עבודתו, אם לא יאפשר זאת יוכפש ע''י הנוסעים/ תקשורת ומי לא.
    עם כל הצער לבעיתו של המילואימניק,הנהג פעל כנדרש.נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • מי עולה בלי שובר ?

      Z, 27/07/07 16:21

      רק חיילי מילואים מקבלים שובר, כל השאר משלמים

      הגב לתגובה זו

      • מהכתיבה שלך עולה שאתה משפטן או כלכלן

        ב לוחם קרבי במי, 27/07/07 17:38

        בחול אופן החיים הם לא מובלים רק ע''י תאוריות או שבלונות או חוקים יבשים - יש גם בלתמים מה לעשות, אבל ככה אפשר לכתוב שאתה לא ממש עושה או תורם או מנתוק, עוד קו אדום נחצה וכולם אומרים איזה בעסה וממשיכים מי שבאמת רוצה לשנות צריך לעשות ולפעול לתרום קצת מעצמו לנסות לשנות לבכות באינטרנט לא ממש יעזור .

        הגב לתגובה זו

        • אני מקווה בשבילך שאתה לא צבר כי לא הבנתי כלום מהכתיבה שלך (ל''ת)

          איש, 27/07/07 18:02

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    עוד סיבה לא להתגייס או לעשות מילואים...

    עדי, 27/07/07 16:02

    אנשים רק מוסיפים סיבות למה כדאי להשתמט מצה''ל וממלואים.
    רא''ל אשנזי- קח לתשומת הלב...אל תתפלא אחר ך למה לא מתגייסים או עושים מילואים. יש ת ול סיבות ללמה לא- תן לנו סיבות ללמה כן.(בתור אחד שכן עושה מילואים מוצאים לי את החשק מאוד...)

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חוצפה

    א.מ. מעלןת, 27/07/07 16:00

    תגידו לי האם יש חוצפה יותר גדולה מזו, אגד מקבל מליוני שק'לים בשנה מהמדינה ולא יקח איש מלואים עייף רצוץ וחולה .
    והנהלת אגד שלא תתחפר ותעמוד מאחורי חומת החוק כביכול איפה ההיגיון של נהגיו.
    ואם באמת הנוסעים אםפו כסף בשביל כרטיס הנסיעה של החייל והנהג מאין להסיעו אז באמת הנהג הזנה הזה צריך לחפש לו מקום עבודה אחר ,ותפסיקו לפרסם ''רק תגיד לאן ????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הרי מ.הבטחון בכל מקרה משלם, אז להעלות את הנוסע ואח''כ להתחשבן...

    לא להשאיר בשטח!, 27/07/07 15:59

    לדעתי הנהג לא אשם, הוא מילא הוראות-אבל לדעתי צריך לאפשר לכל חייל לעלות במידה ואין לו שובר, ואח''כ שימלא את פרטיו, ויחידתו תתחשבן עם אגד. את החייל בכל אופן חובה להסיע!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הכהן: ''מענין מי קרע את הריפוד בספסל האוטובוס''? חברה, שלא יעלו

    יצחק הכהן, 27/07/07 15:55

    לכם רעיונות נקמה בראש.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לאן התדרדרנו

    אלי, 27/07/07 15:51

    כך נראית מדינת ישראל 2007 ,מנהיגות מושחתת ,כול מוסדות השלטון מושחתים, כול פקיד וכול בעל משרה מחזיק מעצמו מחוקק ,שופט ורשות מבצעת גם יחד .
    אין יותר ערבות הדדית ,איש לאיש זאב , ''כול דאלים גבר'' ותגיד לי למי אתה מקושר ואגיד לך מה אני יכול /או לא יכול לעשות בשבילך.
    לא ניצולי שואה שהמדינה חמסה את כספם,לא לוחמי שייטת שטבלו עצמם למוות בקישון, לא הזקנים שבזכותם אנחנו כאן ולא הצעירים שהמדינה אינה משקיעה כלום בעתידם/עתידה/עתידנו ,אנחנו במסלול תלול לתהום ,העשירים יתעשרו ומעמד הבניים והעניים .........

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אבל הנהג קיבל כסף מהנוסעים ? להעיף את הנהג !!!!!! (ל''ת)

    רמי, 27/07/07 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ככל שכמות הפרזיטים תגדל -הזלזול בנושאים בעול יגדל ! (ל''ת)

    לני, 27/07/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכל בזכות ההסתה השמאלנית ע''י נהג מרושע (ל''ת)

    שכדשכשד, 27/07/07 15:43

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא מתערב שהנהג מצביע ליכוד או ליברמן! (ל''ת)

      חייל במיל', 27/07/07 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא להאמין איך אגד רומסת אנשים (ל''ת)

    בני, 27/07/07 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הביתה

    צבי שופ, 27/07/07 15:34

    אם הפרטים בכתבה נכונים- ילך הנהג הביתה לאלתר
    הנהלת אגד- קבלו לעבודה נהגים עם מעט קורטוב של שכל

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בושה וחרפה לאגד

    ניר, 27/07/07 15:33

    אומרים שחברים יש רק באגד? עם חברים כאלו עדיף אויבים.. לא יאומן לאיזו חרפה אפשר לרדת..איך יתכן שמזמינים משטרה לאדם שעוד עושה מילואים.. בצעד מחאתי אני מפסיק לנסוע באגד! תתביישו לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שכחנו מי אנו?!

    ירדן, 27/07/07 15:33

    חייל מילואים יקר!
    פעם בשנה מתאספים לחגוג לכם יום המילואים ולהודות לכם, בפועל מידי יום ביומו מאות כמוך שיוצאים למילואים לא זוכים להוקרה הראויה לכך ואין כבוד לנטל הקשה והחשוב לקיומו של עם ישראל, אם באמת רוצים להוקיר טובה יש לזכור זאת יום יום, לא חדש שאנו מפקירים את יקירנו חיילי צה''ל ולא נותנים להם גב וכבוד, כך אנו נראים מפנים עורף ליקירנו ואת הפנים המחייכות מראים במקום אחר, רבותי, שכחנו מי אנו ולכל העמים דמינו.
    ח ב ל!!!!
    תשמור על עצמך ואל תתייאש.

    הגב לתגובה זו

    • איזה יום הוקרה ?

      מילואים, 27/07/07 16:20

      אני אפילו לא יודע מה מקבלים ביום הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הממהלה מתייחסת למילואימניקים יותר גרוע. (ל''ת)

    עליזה ישנה בשקט, 27/07/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הם עושים ת'מוות גם לסדירים.....

    סדיר, 27/07/07 15:29

    לי לפחות היו כבר מספר מקרים שאוטובוס סירב לעצור לי בתחנה בתוך השטחים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בושה וחרפה

    momo, 27/07/07 15:29

    שדובר אגד לא יסתתר מאחורי החוק. הנהגים השכירים פוחדים פחד מוות מהמבקרים. ולא מימ מזיק לדובר אגד שידאג להצגמשות התקנות . אלא מה? יש להניח שגם דובר אגד וגם השוטרים שכחו או לא עברו אף פעם בחיל קרבי. מעניין איפה שירתו.
    סה''כ בושה לנו. מעניין מה היה קורה אם זו היתה בחורה צעירה רנאה???

    הגב לתגובה זו

    • ברור שהוא היה מסיע אותה בחינם. (ל''ת)

      זבילי, 27/07/07 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נהג אגד לא העלה מילואמניק רצוץ

    גיל, 27/07/07 15:26

    לא שיש להצדיק את הנהג , אבל אופיר טעית . אל תהיה צודק תהיה חכם , תראה איזה עוגמת נפש נגרמה לך . היית משלם מכיסך , שומר הכרטיס שולח אותו לקצינת קישור ומקבל ההחזר הצבא .

    הגב לתגובה זו

    • לא קראת ?

      AA, 27/07/07 16:19

      לא היה לו כסף !
      הוא באימון בשטח,בשביל מה הוא צריך כסף אם הוא מקבל שובר נסיעה ?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לשלוח את הנהג לבדיקות

    צבריקו, 27/07/07 15:24

    אסור לנהג הזה לנהוג.
    הוא חייב להבדק נפשית

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    די

    יוסי, 27/07/07 15:21

    אי אפשר לראות את אי האנושיות של האנשים ועוד ההצדקה מצד אגד והמשטרה בא נקח את עצמנו לידים ונראה את רמת המוסריות שלנו

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק את אותו מוסר ראינו בפנוי (ל''ת)

      נביל, 27/07/07 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    להחרים את אגד רק אפיפי

    חמידוש, 27/07/07 15:19

    נהגי חברת האוטובוסים של נצרת אדיבים יותר

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחח תגיד לי מאיפה באת? (ל''ת)

      איש, 27/07/07 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    רשע על קוצו של יוד. מילואימניק קרבי. (ל''ת)

    ברק, 27/07/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עוד הנוסעים הסכימו לשלם והוא הזמין לו משטרה

    והוריד אותו, 27/07/07 15:18

    עד איפה יכולה להגיע חוסר הרגישות של בני האדם. שמייצגים חב' כמו אגד.
    חוצפנים ברמות.

    הגב לתגובה זו

    • כן, מה הבעיה של הנהג?!

      איתי, 27/07/07 17:55

      למה הוא לא יכל אפילו לקבל את הכסף של הנוסעים?!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה מאמין ששלמו עבורו והמשטרה הורידה אותו?נו באמת!זה שקר! (ל''ת)

      רן, 28/07/07 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אוי ואבוי לנו...

    מגיב, 27/07/07 15:16

    אם זה היחס של החברה הישראלית למעטים שמוכנים לסכן את חייהם בשבילה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גועל נפש של יחס - ככה מתנהגים נהגי אגד (ל''ת)

    יבשים כמו, 27/07/07 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הנהג הוא החאפר מהפרסומת של אגד

    חאפר 2, 27/07/07 15:15

    העיקר שיש לו עניבה

    הגב לתגובה זו

    • וחולצה מכופתרת (ל''ת)

      , 27/07/07 15:53

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

        איש, 27/07/07 17:56

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    חוצפה ישראלית במיטבה - וגם אם לא היו אוספים כסף

    הנהג היה צריך, 27/07/07 15:14

    יכול להיות שנתקעים. חוק יבש מאוד בלי טיפת רגש. אגד בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו מה הסיפור

    דורון, 27/07/07 15:13

    מה הבעיה לגלות מי הנהג ולשפוט אותו?

    הגב לתגובה זו

    • באיזו אשמה? (ל''ת)

      חרא של נהג, 27/07/07 17:56

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תאמינו לי אתם שם באגד שהכתבה הזו עושה לכם נזק

    רפי בר, 27/07/07 15:08

    הרבה יותר גדול מהעשרה שקלים שעולה הכרטיס של החייל הזה.

    אפילו אם הנהג צודק ואפילו שכל הצדק שבעולם עומד לצידכם, הרי שלפעמיים צריך להפגין גם חוכמה וחמלה אל מול כל ערימת הצדק והצדקנות הזו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      Z, 27/07/07 16:17

      הגב לתגובה זו