• 103.

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מקבלים הישראלי..... ממ

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מק, 02/01/10 17:51

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מקבלים הישראלי..... ממש בושה והעובד הזר שכרו מתחת לשכר המינימאלי שכר של מטפלת לעשרים וארבע שעות אינו עובר את הסכום 2400 שקל נטו הביטוח לאומי מעביר לכוח אדם 40 שקל לשעה עבור מטפל! אבל המטפל מקבל מזה 19 שקל ועוד גונבים אותו
    העובדים הזרים הם סחר במה והזונות מרוסיה הם סחר במה והאתרים הפורנו גרפים שבבעלותם של שרים מבית הנבחרים הישראלי הם סחר במה
    העבירה היחידה היא של השלטונות כנגד אזרחים תמימים לא יתכן שכאן בארץ נוהגים באזרחים בדיוק כפי שנהגו הנאצים ביהודים מפנים יהודים מבתיהם לאמרות שנשלחו להתיישבות בידי הממשלה מעבירים יהודים לישובים אחרים בטענות שב ומשאירים אותם מדממים ללא עבודה ופרנסה ובכלל אני כאזרח בודד לא יכול להתמודד במערכות שלטוניות מגובות עם משטרה צבא ובתי משפט במציאות מדינת ישראל נוהגת באזרחיה גרוע מהנאצים מנצלת אותם וזורקת אותם לכלבים וממשיכה לרדוף אותם גם כשהם זקנים חסרי כל אמצעי שהם ללא בית וללא הכנסה אבל הם ממשיכים להיות נרדפים על חובות שהשלטונות הלבישו עליהם לאמרות שהם זקנים שמתפללים אני לא יודע מה עשו הנאצים לניצולי השואה אבל השואה נמשכה חמש שנים וכאן בארץ ציבור גדול עובר רדיפה גזענות ושואה תוצרת בית כבר דור שלישי שישים שנות רדיפה ושואה מתבצעת על-ידי כל ממשלות ישראל לחלק גדול מהציבור בידי מנהיגים חוצנים שלא אכפת להם מכלל הציבור
    אפו אלה שטוענים שהם ניצולי שואה או בנים של ניצולי שואה או נכדים של ניצולי שואה למה הם לא משמיעים את קולם כאשר ציבור של זקנים חסרי ישע נרדפים ללא סיבה על ידי שלטונות או מבצעי הוראות כשהם יודעים הטב שלאותו זקן אין רכוש ואין אגורה על הנשמה אין לו בית וכל רצונו שימות בכל ההקדם אבל הם העיריות והמוסדות למינם בסיוע כל המוסדות ובתי המשפט לא מניחם לו למות
    עירית חיפה היא מונהגת על-ידי נאצים משודרגים ועובדי הגביה של העירייה כל אחד מהם דמיאניוק צעיר וצמא דם ששופך דם יהודים זקנים חסרי ישע עם כל כך הרבה דמיאניוק בני 25 עד 45 אין צורך לשפוט דמיאניוק בן 90 כל עוד לא שופטים ולא מחנכים את כל דמיאניוקים מבית
    מנהיגנו הם חוצנים נאצים משודרגים שמנהלים מדיניות נאצית לכל דבר כנגד עמם

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    All personnel offices of human traders see what the Israeli wages are

    All personnel offices of human traders see what th, 02/01/10 17:18

    All personnel offices of human traders see what the Israeli wages are ..... Just a shame the foreign worker hired under a minimum wage salary of twenty-four hours a nurse does not pass the net amount of NIS 2400 runs a national insurance personnel NIS 40 per hour for a therapist! But the analyst receives more than 19 easy to steal it
    Foreign workers are from Russia Trade what whores they trade what porn sites they own graphs of Israeli ministers are selected from the trade in what
    The only offense of the authorities against innocent civilians can not be here in just as civilians do the Nazis used Jews from their homes inside the Jewish settlement statements sent by the government make claims of Jews and other communities, leaving them bleeding again without work and support including single citizen I can not handle governmental systems backed up with Military police and courts in reality the state of Israel is driving its citizens worse than the Nazis exploiting them and throw them to dogs and continues to haunt them even when they are old they have no means homeless and without income, but they continue to be persecuted on their debts authorities said they were dressed elderly praying I do not know what the Nazis did Holocaust survivors Holocaust lasted but five years here in large public persecution and racism and the Holocaust through a homemade third generation already sixty years of persecution and the Holocaust is about - by all governments of Israel much of the public by leaders who care about aliens from the general public
    Those who claim they nose Holocaust survivors or survivors' sons or grandchildren of Holocaust survivors, why they did not make their voices heard when the public of helpless old people persecuted for no reason by the authorities or operational instructions when they know Htb fullness old and not a penny on the property has no soul House and will die as soon as possible but are unique with the assistance of municipalities and institutions all institutions and the courts did not comfort him die
    Haifa Municipality is led on - by the Nazis upgraded municipal workers lifted each young Demjanjuk bloodthirsty Jewish blood urethra helpless old people with so much Demjanjuk of 25 to 45 do not need to judge Demjanjuk 90 years old as long as judges and educators all Dmianiokim from
    Our leader are aliens Nazis upgraded

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    עכשיו אתה חכם גדול,אבל בהתנפלות הבאה על ביבי

    גל, 24/08/07 13:04

    או מישהו אחר שאינו ''מהמועדון'', העיתון שבעריכתך יאדים משמנות הכותרות הזועקות,חורצות הדין, כמו כולם. לא? כי ככה אתם נוהגים גם באנשים הקטנים, אז בגדולים לא?
    או שהשאלה היא, לא אם אתה במועדון, אלא אם אתה במועדון הנכון?
    משהו לחשוב עליו בכנס התקשורת הנבוב והצבוע הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    עוד מאמר מופת של אמנון דנקנר...

    יורם גילעד, 11/08/07 12:56

    מידי פעם אני נכנס לאתר זה רק בכדי לראות אם יש מאמר חדש של אמנון ולעולם אינני מתאכזב ממאמריו שהם יצירות מופת של כתיבה הגינות ושיקול דעת שכול כך חסרים לנו כיום ברוב העיתונאים שהפכו למקהלה שנסחפת ומלבה היסטריות מזיקות מאוד.
    קראתי שאמנון מסיים את תפקידו כעורך מעריב וזו היא אבדה קשה ותיקוותי שימשיך לכתוב ולשמש מצפן ומגדלור של עיתונאות למופת אחרת רע יהיה סופה של הדמוקרטיה הישראלית עוד בימנו !

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זונת הצמרת בייניש לכלא !!! (ל''ת)

    אלי, 10/08/07 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מעריץ אותך על האומץ ! (ל''ת)

    אורן, 07/08/07 02:13

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כל הכבוד לדנקנר

    מנחם הדר, 05/08/07 19:39

    אין מילים על אומץ הלב של דנקנר .
    זאת עיתונות אמיתית ללא כחל וסרק !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לדעתי בייניש תתערב, עבירות מין זה הבייבי שלה

    חיים, 05/08/07 18:58

    העקרון הכי חשוב לה במערכת המשפט הוא פמיניזציה רדיקלית של תחום עבירות המין, והיא לא תחמיץ הזדמנות להכניס לנשיא המדינה על רומן בהסכמה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אסכולת ''בית הזונות'', די לצזורה

    דוידה, 02/08/07 14:23

    דנקנר יוצא מהכתבה כפּיג שובניסטי מובהק בנושא ''בית זונות'' כשהוא נוקט בביטוי הזה כלפי - קודם כל וראשית כל - הנשים שבחבורה, למרות שהוא מסווה את פרצופו האמיתי בסיפורים נוספים.

    מאוד מעניין הדימוי שבו בחר דנקנר כדי להציג את הנושא. ידוע שבקרב הזונות אין יחסי ידידות ואילו דנקנר מדבר על ''בית זונות'' בהקשר של בית הדין במקום לדבר על בית הזונות האמיתי שהוא הבורדל של אולמרט והחברים שלו שגם הוא נמנה עליהם.

    גם דנקנר נוקט באסכולת ''בית הזונות'' שכן גם הוא שופט את אולמרט באותו קנה מידה - הלנו אתה או לצרינו?

    מעניין שדן מרגלית בחר לברוח מהבורדל הזה (או שמא ''הוברח'') כדי שלא ידבק - חלילה - באיזו ''זיוה'' או ''גניאה''.

    מה שהכי מרגיז זה שהמסקנה שאליה מגיע דנקנר היא כנראה המסקנה שכמעט כל אחד עם מעט קש בקודקוד מגיע אליה, שבייניש תעשה הרבה רעש אבל דבר לא ישתנה כנראה מבחינת עסקת הזבל של הקצב.

    קצת מבייש שאתם לא מעלים את התגובה הזאת. היא הועלתה עם הערה ב- NFC.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד להנהלת האתר שהתירה כזאת בקורת

      Dalia, 04/08/07 09:51

      יפה.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    יש עוד סיבה להתנהגות של בייניש

    שמאלני לשעבר, 30/07/07 08:38

    היא רוצה להוכיח לכולנו שהאקאטיביזם חי בועט וצורח, גם אחרי אהרון ברק. מזוז הוא הקורבן שדרכו הגברת הנכבדה תראה לכולנו מאיפה משתין הדג ומי באמת מנהל את המדינה.
    בכל מקרה היא יצרה מצב שאין סיכוי ששופט לשהו יזכה את קצב. זו תהיה מבחינתו התאבדות ציבורית מקצועית ופוליטית.

    הגב לתגובה זו

    • בייניש רוצה נימוקים משפטיים ברורים יותר להצדקת עסקת הטיעון

      אייל, 30/07/07 10:02

      וזו הסיבה שהיא הקצתה ביחד עם חברי הוועדה שעליה היא ממונה , 21 יום למני מזוז , שבמסגרתם , הוא ינמק את פשר החלטתו.

      היא , בניגוד גמור לאיך שהתקשורת הציגה זאת , לא חרצה את גורלו ואת דינו של אף אחד , אבל מחובתה , לקבל את התמונה בכללותה , בכדי להכריע האם העסקה הזו עונה על הקריטריונים המשפטיים שלה.המשנה לפרקליט המדינה לא הצליח להצדיק אותה והיא מצפה ממזוז שיעשה זאת , בטרם תתקבל הכרעה סופית בעניין.

      והיא לא מונעת (למרות ההסתות) מהצורך לרצות את מי שרוצה לראות את קצב ''בפנים'' , כפי שהיא לא מונעת מהצורך לרצות את מי שמעוניין לראות את קצב ''בחוץ''.

      ונכון שישנם כמה עיתונאים (כמו כותב המאמר הזה) שמנסים לתפוס טרמפ על גל הביקורת הציבורית שנמתחת עליה , בכדי לקדם את האינטרסים של הפוליטיקאים המקורבים אליהם ,
      אבל הציבור הזה הרבה יותר אינטיליגנטי , גם מהפוליטיקאים וגם מהעיתונאים שלו.

      הגב לתגובה זו

      • לבייניש אין סמכות להתערב בהחלטת מזוז

        שמאלני לשעבר, 30/07/07 10:53

        זו בדיוק הנקודה ש''אינטיליגנט'' כמוך לא מבין.
        יש לבייניש סמכות להתערב רק אם יש חשד ברור לניגוד אינטרסים ( מונח די ידוע במשפחת בייניש) ההחלטה המקצועית של מזוז לא שפיטה.

        ככה צריכה להתנהל דמוקרטיה תקינה, לא הכל שפיט ולא הכל בגיץ ואין שום דיקטטור או דיקטטורית ''נאורים'' שמנהלים לנו את המדינה.

        הגב לתגובה זו

        • היות ואינך משפטן,לפחות תטריח את עצמך לבדוק את סמכויותיו של העליון

          אייל, 30/07/07 11:26

          לפחות כפי שאני עשיתי לפני שהבעתי את עצמי.

          החל מהרגע שבו הוגשו לבג''צ העתירות כנגד עסקת הטיעון ,
          רשאי בג''ץ לבטל אותה ,במידה והוא מוצא לנכון שהראיות לקיומה הן מספיק מוצדקות.

          אם לא היתה לעליון את היכולת להיות הכתובת האחרונה לביטולה (כפי שהוא הכתובת העליונה לביטול עסקאות אחרות שאינן קשורת לעניינו של קצב) , אז העתירות לא היו מוגשות מלכתחילה ומזוז לא היה מטריח את עצמו לשכנע את צוות שופטי העליון בנסיבות להחלטתו.

          ואגב , לעולם לא טענתי שהכל אמור להיות שפיט , אבל מבחינתי כל מה שהוא נגוע בעבריינות , חייב להיות שפיט והתנהגותם המושחתת שגובלת בפלילים , של רבים מכלל הפוליטיקאים הבכירים שלנו , מחייבת את החוק לשמור עליו ועלינו משחיתותם.

          וברגע שהפוליטיקה המלוכלכת שלנו תפסיק להיות נגועה בעבריינות , כך גם מינון החקירות והמשפטים של הפוליטיקאים , ירד.

          ו,או , במילים אחרות - קצב , אולמרט ושאר הכנופייה , מרויחים את החקירות שלהם ב''יושר''.

          הגב לתגובה זו

          • אני צריך להיות משפטן ???

            שמאלני לשעבר, 30/07/07 12:41

            כדי לפתוח את הפה ??
            אני אזרח במדינה דמוקרטית שדורש דמוקרטיה תקינה לא משפטקטורה שלך ושל חבריך.
            את הסמכות להפוך החלטה מקצועית של מזוז בג''ץ נטל לעצמו בשם האקטיביזם השיפוטי. בשום דמוקרטיה בג''ץ לא מתערב בניהול המדינה כמו אצלנו. לא צריך להיות משפטן כדי לומר את זה.
            הפוליטיקה נגועה בעבריינות ? תצביע למישהו אחר !! זו מהות הדמוקרטיה לא הפקדת הסמכויות בידי משפטנים.

            הגב לתגובה זו

            • לפחות תעיין בהגדרות תפקידם של נושאי התפקידים,במקום להמציא אותן

              אייל, 30/07/07 23:01

              בשום דמקרטיה מערכת המשפט לא מתערבת בניהול המדינה כמו אצלנו ?
              ובאיזו דמוקרטיה ישנם כל כך הרבה שרים שחשודים ומעורבים במעשים פליליים ?
              עומק המישפטיזציה , כעומק העבריינות.

              ומה בכלל הקשר בין הצבעתי לבין שחיתותה של הפוליטיקה ?
              האם לחברי מפלגה נבחרת , ישנו מנדט מהבוחרים שלהם, להתנהל באופן הגובל בעבריינות ?

              האם מרגע בחירתם , הם רשאים על פי החוק , לעבור על החוק , איך , כמה ומתי שמתחשק להם ?

              אין דבר כזה דמוקרטיה תקינה ללא מערכת משפטית חזקה ובריאה.
              מפני שמהות קיומה של המערכת המשפטית הוא לאפשר לאזרח לחיות חיים חופשיים , מפני תופעות פליליות כמו הטרדות מיניות , גניבות ,מעילות , הטייות מכרזים , אלימות על שלל גווניה ומעילות בכספים (נשמע לך מוכר ?).

              החופש שלנו אינו מתחיל ונגמר ביום הבוחר.
              והיום שבו יכופפו את סמכויותיו של העליון ויהפכו אותו לבית בובות , יהיה היום שבו החופש האישי שלך יתחיל להיגזל ע''י תופעות שליליות שלא תוכל להתמודד מולן , מפני שלא תהיה לך כתובת לעשות זאת.

              הגב לתגובה זו

            • במערכת משפט חזקה ובריאה אנשים נבחרים לכהונה לפי יכולתם המוכחת

              און, 31/07/07 00:08

              ולא לפי מידת קרבתם לשופטים מכהנים. במערכת משפט בריאה נרשמים פרוטוקולים בבית המשפט העליון. במערכת משפט בריאה נרשמים פרוטוקולים בוועדה לבחירת שופטים. במערכת משפט בריאה לא שליש מחברי הוועדה הם שופטים שצריכים לבחור את השופטים הבאים. במערכת משפט בריאה יש סינון לשפיטה בערכאות הנמוכות ולא כל עו''ד ממוצע ועצלן יכול להתקבל להיות שופט ויש מבחני אישיות, ידע וכו'. במערכת משפט בריאה משפטנית על כמו גביזון הייתה נבחרת ולא שופטת בינונית כמו ארבל. במערכת משפט בריאה נציבות תלונות על שופטים הייתה חוקרת ומפרסמת בצורה רצינית את מה שמוגש לה ולא מטייחת בדוח שנתי אנמי.
              להמשיך?
              או שהבנת שמערכת המשפט שלנו ממש, אבל ממש - לא בריאה??
              תודה.

              הגב לתגובה זו

            • אתה מצהיר על כך על סמך זה שיש בידך את קורות החיים של ראשיה הנוכחיים

              אייל, 31/07/07 10:01

              תעיין קצת בהיסטוריה של האנשים שאותם אתה מכפיש ואם נסיונם , הוא אינו נסיון מוכח , אז אני (ובעיקר אתה) לא יודע מה הוא ניסיון מוכח.

              לגבי איך מערכת המשפט מבחינה אסטרטגית אמורה לתפקד ?
              אולי אתה צודק ואולי לא , אני לא מספיק בקיא במשפטים (מה איתך?)
              בכדי לייעץ בנחרצות מהסוג של נחרצותך , איך והאם צריך לשנות את כלליה הרכביה ושיטות עבודתה.
              כפי שיש לנו בעם 6 מיליון מאמני כדורגל שיודעים יותר טוב ממאמן הנבחרת , איך היא אמורה לשחק , כך גם יש לנו 6 מיליון שופטים בכירים שיודעים איך מערכת המשפט אמורה להתנהל.

              אני מבקר את ההסתה הפוליטית (המגובה ע''י עיתונאים) שמטרתה האינטרסנטית היא להכפיש את יושרתם של ראשי שלטון החוק ולא על שיפור תפקוד המערכת המשפטית (שזהו נושא שונה לחלוטין וייתכן שביקורתך מוצדקת בכל הנוגע אליו ויתכן שלא).

              הגב לתגובה זו

            • אני דוקא בדקתי טוב את ניסיונם

              ניר, 11/08/07 00:22

              של שופטי ''העליון''.
              הם אחד אחד כמעט מינויים פולטיים של חבריהם. קראתי את החלטותיהם הפוליטיות הבזויות.
              ראשי הפרקליטות ורוב חברי בית המשפט העליון הם מושחתים מהזן הגרוע ביותר. מכיון שהם עושים כל זאת בשם החוק וללא שום בושה. כל אדם בר-דעת רואה זאת.

              מה שמוביל אותי למסקה שאתה אחד מהשניים: מטומטם, או צד בעניין מבחינה פוליטית או אישית.

              הגב לתגובה זו

          • אתה מבלבל תשכל

            און, 30/07/07 21:08

            לבג''צ אין זכות מוקנית להתערב בהחלטות היועמ''ש. רק אם יש חוסר סבירות קיצוני. מה זה הקשקוש הזה שאתה מדבר? בג''צ הוא ערכאה עליונה לבחינת ראיות? כל מי שלא מוצא חן בעיניו יעתור לבג''צ? אולי באמת תבדוק פעם הבאה לפני שאתה מקשקש ומטיף לאחרים.

            הגב לתגובה זו

            • הבלבול שלו כנראה מולד , אז אל תפיל עליי את האשמה

              אייל, 30/07/07 22:42

              אני ביררתי על סמכויותיו של בג''צ ומה איתך ?

              אתה באמת חושב שמישהו מצמיד אקדח לרקתו של מזוז ?

              או שאולי קיים במקרה של עסקת הטיעון עם קצב , חוסר הסבירות הקיצוני שעליו אתה מדבר ?

              משום מה יש לך ולשכמותך את התחושה שיש לכם אינפורמציה בדוקה יותר מזו שישנה אצל המשפטנים ש''חרשו'' על מסמכי העדויות.
              אל סמך מה אתה מבסס את נחרצותך ? המאמרים של דנקנר ?

              ייתכן מאוד שבסופו של דבר הנימוקים של מזוז יהיו מובנים ומשכנעים יותר מאלו של המשנה לפרקליט המדינה והדברים יישארו בעינם וייתכן שלא.
              תן לטחנות הצדק לעשות את שלהן , מבלי להיגרר להסתה המתלהמת והאינטרסנטית של הפוליטיקאים ועיתונאיי החצר שלהם , כנגדם.

              הגב לתגובה זו

            • ןלמי יש יותר אינפורמציה? לבייניש???

              און, 31/07/07 00:04

              הרי היא לא קראה את הראיות בכלל (כי זה לא תפקידה). סתם צועקת ומנסה לעשות הון פוליטי באמצעות השפלת מזוז. שופטת בינונית ביותר שלא ראויה לתפקידה.

              הגב לתגובה זו

            • אתה שואל אותי את השאלה הזו ברצינות ?

              אייל, 31/07/07 09:49

              נראה לי שאין לך מושג קלוש על מה ולמה המשנה לפרקליט המדינה הוזמן לוועדת השופטים שברשותה.
              על מה הוא נשאל ודיווח באותה הישיבה אם לא על חומר הראיות שהצטברו ?
              נראה לך שישיבה זו היתה מתקיימת ללא רקע אינפורמטיבי שהוגש לחבר השופטים לפני הדיון ?

              ואגב, אני מבין שהחלום הרטוב שלך הוא להיות מנהל כ''א בבית הדין העליון , אבל , למזלנו , אתה לא.
              ולמזלנו , בייניש עדיין יודעת טוב ממך (ולמרות מחאותיך) מה הוא תפקידה.
              היא לא זקוקה לכך שתגדיר עבורה אותו.

              הגב לתגובה זו

            • אתה מתכוון הכלבה בייניש

              אלי, 11/08/07 00:14

              זה שאתה שמאלני מושחת זה ברור. אבל נה לדייק בתארי הכבוד

              הגב לתגובה זו

      • בייניש רוצה לנצל את הבמה בפופוליזם זול כדי להחזיר את אמון העם שאין

        בני, 30/07/07 11:26

        למערכת המשפט המסואבת. לא יעזור לה.

        הגב לתגובה זו

        • ואתה מכריז על כך בתור דוברו של העם ?

          אייל, 30/07/07 22:27

          אגב , אם היא היתה כל כך פופוליסטית , היא בוודאי היתה נמצאת בכיסאם של האלילים המושחתים שלך - אולמרט וכנופייתו.

          הם יכולים להעביר לה קורס מזורז בפופוליזם זול , ציני ומושחת.

          הגב לתגובה זו

    • מה שאומר הטילה טרור על מערכת המשפט. אידי אמין סטייל. (ל''ת)

      עושים צחוק, 01/08/07 13:57

      הגב לתגובה זו

      • ליתר דיוק , אידי אמין הוא דווקא המודל של אלומרט ופרידמן

        אייל, 01/08/07 19:28

        ההבדל הינו לבין אולמרט הוא שהוא היה דיקטטור ואולמרט הוא דמוקטטור.
        אבל השאיפות שלהם לגבי חיסולו של המשפט בארצם , זהות לחלוטין.

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    בלי כבוד מושחטים לא יכולים להיות שופטים (ל''ת)

    העיקר הכבוד, 30/07/07 05:03

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בני סלע וקצב מצטרפים כשופטים במערכת הצדק, תנו כבוד (ל''ת)

    לא חשובה שחיתות, 30/07/07 05:02

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אמת קשה

    צדק, 29/07/07 20:15

    אני חושש שאמנון דנקנר צודק.
    לגבי חלק מהמאמר [פרשת הורוביץ] ברור שהוא צודק.
    אם דנקנר צודק לגבי הנשיא לשעבר ברק, בעניין רעייתו, אוי לנו.

    הגב לתגובה זו

    • המעניין הוא שבהתנהלותו של אולמרט ידידו הוא לא מנסה להטיל דופי

      אייל, 29/07/07 22:11

      הייתי מצפה מדנקנר , כמי שמתיימר להיראות כאן כרודף צדק שנובר בעברם של השופטים ומוחא כנגד אי הצדק של מערכת המשפט, להפעיל את אותו המנגנון , בכדי לתת פעם אחת את דעתו על מעשיו המפוקפקים של אולמרט ידידו.

      על מנת שנזכה להאמין שמה שמנחה את מאמריו , היא רדיפת הצדק ולא רדיפתם של האנשים שממונים עליו ,
      במסגרת השמירה על עורו של ראש ממשלתנו , רגע לפני מסקנות ועדות החקירה והממצאים שקשורים לחקירות תיקיו הפליליים.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    חזק מאד וכל מילה מיותרת (ל''ת)

    שוקי, 29/07/07 17:52

    הגב לתגובה זו

    • כל מילות המאמר הזה מיותרות

      אייל, 29/07/07 22:16

      והן כולן מגוייסות למטרה אחת ויחידה - להציל את אולמרט.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר????

        און, 30/07/07 11:29

        שוב אולמרט??? הוא השחית את מערכת המשפט?? סיאב אותה?? די די די

        הגב לתגובה זו

        • עד כה לא , למזלנו

          אייל, 30/07/07 23:07

          הוא עושה כל מאמץ אפשרי בכדי להשחית , להחליש ולסרס את מערכת המשפט , בכדי להציל את עצמו מחומרת מעשיו ומהמחיר שהוא עלול לשלם בגללם.

          והוא אינו בוחל בשום אמצעי בכדי להכפיש את שמו הטוב של בג''צ ,
          ונעזר לשם כך ע''י הסתת דעת הקהל כנגד העליון , ע''י הלפידנקנרים , ידידיו הטובים.

          ועובדה שעלייך ועל שכמותך , זה עובד ולגמרי לא רע.
          (מצליח לו , באופן חלקי).

          הגב לתגובה זו

          • כן אה. כולנו ''רעים''. כי אנחנו מבקרים את בג''צ. איזה רוע לב מצידנו

            און, 31/07/07 00:11

            הרי יושבים שם כאלה צדיקים. מי שלא תומך באקטיביזם המופרך, באיפה ואיפה, בנפוטיזם המפרוע - הוא אויב המשפט. יא, איזה רעים אנחנו. איך אנחנו לא רואים שבייניש היא בכלל משפטנית דגולה ולא איזה פוליטיקאית בינונית. יא. איזה רוע לב. ממש.
            מזל שיש עוד כמה כמוך ששיכים למחנה הנאור.

            הגב לתגובה זו

            • ישנם מבקרים ענייניים וישנם מבקרים רעים

              אייל, 31/07/07 21:49

              המבקרים הענייניים של בית המשפט , הם אלו שמבקרים אותו על מנת לשפר את תפקודו (ולא , מערכת המשפט ובייניש אינם מושלמים , כפי שאף אחד אינו מושלם).

              ואילו המבקרים הרעים , הם אסופת הפוליטיקאים שמכפישה אותו , ממניעים אישיים שאינם כשרים , בכדי להחלישו , על מנת לפטור עצמם ממשפטיהם, או בכדי להמשיך לקדם את האינטרסים הפוליטיים שלהם באופן שהדעת , המוסר והחוק אינם סובלים.

              אם כאזרח , אין לך את היכולת להבחין בין התנשאותה של בייניש , לבין הטיית המכרזים של אולמרט , אז אתה לוקה בבעיה מוסרית קשה.

              אם החלום הרטוב שלך , הוא שהפוליטיקאים הם שימנו את השופטים שלנו , אז יש לי בשורה טובה בשבילך , אולמרט ופרידמן(שכיר החרב שלו) בדרך להגשים עבורך אותו.

              ואם תשאל אותי ? אז אודה בפנייך במלוא הכנות , שהחלומות האלו שלך , הם הסיוטים שלי ושל כל אזרח נאור.
              (למרות שהמושג 'נאור' , מבחינך , הוא גובל בלא פחות מפשע).

              הגב לתגובה זו

  • 89.

    הפכנו לביינישיסטאן! רפובליקת בננות של מנהיגי ''הציבור הנאור''. (ל''ת)

    ראינו שזה קורה, 29/07/07 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מערכת נמשפט זוכה לאותה האהדה כמו הכנסת! (ל''ת)

    שולה, 29/07/07 08:18

    הגב לתגובה זו

    • תתפלאי, אבל היא דווקא הרבה יותר מוערכת מהכנסת המושחתת

      אייל, 29/07/07 09:42

      בין השאר , מפני שהיא , מן הסתם , שומרת על החוק , מפני פורעי החוק שקיימים בכנסת ובממשלה.

      והיא לא מצליחה לאבד את אמון הציבור , למרות הפרידמנים והלפידנקנרים שמתאמצים להסית את דעת הקהל כנגדה , למען ידידם המושחת.

      הגב לתגובה זו

      • אתה בטח בן של שופט (ל''ת)

        rui, 29/07/07 19:15

        הגב לתגובה זו

        • לפי ההנחה הזו שלך , קיימים לפחות שלושה מיליון בנים של שופטים בארץ

          אייל, 29/07/07 22:24

          כל אלו שאינם מזדהים עם ההסתה הפרועה וציד המכשפות שנערכים לשופטים הבכירים בימינו , ע''י גורמים פוליטיים אינטרסנטים ובני בריתם הלפידנקנרים.

          הגב לתגובה זו

          • אוף כמה קשקשנים שלא מכירים את המערכת ומטיפים...

            בנץ, 30/07/07 11:34

            אם אתה לא יודע אל תטיף אוקיי???
            נשבר ממליצי יושר שלא יודעים מה קורה בתוך המערכת פנימה ומטיפים.

            הגב לתגובה זו

            • כשאתה מדבר על ידע מתוך המערכת פנימה,אתה מתכוון לכך שאתה חלק ממנה ?

              אייל, 30/07/07 23:12

              אתה מבקר את חוסר הידע שלי כאחד שעובד בצמידות למזוז במשרד היועץ המשפטי , או כאחד שעובד בצמידות לאריק ברחוב סומסום ?
              (לפי סגנון ונוסח דברייך , האופצייה השניה נשמעת הגיונית יותר , קרוב לוודאי)

              הגב לתגובה זו

          • שלושה מיליון כינים אתה מתכוון.... (ל''ת)

            אלק שלושה, 04/08/07 18:26

            הגב לתגובה זו

          • 300 אולי, לא יותר

            אלי, 11/08/07 00:11

            השאר מתנגדים לשלטו בייניש הכלבה, או שזה לא מעניין אותם, או שהם צד מרויח או שעלול להפסיד מהעניין.

            הגב לתגובה זו

      • לא תצליח להסית יותר נגד אוהבי החוק

        אלי, 11/08/07 00:07

        עם פרופוגנדה זולה לטובת הכלבה המושחתת בייניש.

        מושחת מנוול שכמוך, אתם על זמן שאול. זמנכם עבר.

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    לדנקנר

    גולש, 29/07/07 07:59

    יש בכחך להוביל מהלך משמעותי יותר
    כתבה אחת אינה אלא טיפה בים, בידך להפוך אותה לסנונית ראשונה
    על רקע התמורות הצפויות במפת התקשורת הכתובה, יש לדברים משנה תוקף
    אתה על פרשת דרכים שבה בהחלטה עקרונית וגורלית אחת אתה יכול לשנות מעט את חייך ולהפוך לגורם משפיע הרבה הרבה יותר בדעת הקהל שלנו
    מילים שנשמעות שטוחות משהו, אתה! כן מעריך את משמעותן!
    אני חוזר, תן לעצמך את הקרדיט להוביל מהלך משמעותי, אתה תופתע לגלות שבעקביות תגלה שאינך לבד!
    פוש ד'ה באטן!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    קשוט לעצמכם תחילה: התקשורת לא אותו דבר??! לא נותנים יחס אחר לקליקה? (ל''ת)

    עיתונאי, 29/07/07 07:49

    הגב לתגובה זו

    • חטא התקשורת ביחס לקליקה הוא קטן, חטאה הוא בשירות המערכת הקלוקלת (ל''ת)

      קטן, 29/07/07 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה לא התחיל מהיום!

    משפטן בדימוס, 29/07/07 07:47

    זכרוני שכאשר למדתי משפטים ראיתי שני פסקי דין שההשוואה ביניהם מאלפת:
    מצד אחד, בג''ץ פנחסי. בג''ץ פסל את החלטת ועדת הכנסת להסיר את חסינותו של ח''כ פנחסי, בעיקר על יסוד הטענה שחברי הועדה לא יכלו ללמוד תוך כמה ימים את התיקים הענקיים שנמסרו להם.
    מצד שני, פסק דין של השופט מלץ. עו''ד הגיש ערעור על בימ''ש מחוזי, וטען שביהמ''ש לא היה בשום פנים ואופן ללמוד את כל התיק תוך לילה אחד (כמדומני) ולתת פס''ד, כפי שקרה.
    השופט מלץ זרק אותו מכל המדרגות, גער בו על הפגיעה בכבודו של בית המשפט, ואפילו העיר בסוף שעותק מפסק דינו יישלח אל לשכת עורכי הדין כדי לשקול את העמדתו של אותו עו''ד לדין משמעתי.

    הגב לתגובה זו

    • שחטו את הפרה הקדושה! תם מיתוס העליון! (ל''ת)

      ., 29/07/07 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    זרתו של מזוז גילתה משהו על התלהמות המשטרה והפרקליטות מלכתחילה !!!

    אמיר גרגר, 29/07/07 07:43

    זה מה שמפחיד את החונטה
    הפרקליטות היא מקום הגידול של בייניש ועוד כמה
    חזרתו של מזוז חושפת גם את מה שקורה שם..
    המשטרה והפרקליטות נחשפו שוב..
    גם בפרשת דרעי המשטרה נחשפה בקלונה
    העליון הוא מקור ההשחתה, ולא הפוליטיקאים
    פרידמן הוא התשובה!!!
    וגם: גביזון לעליון!!!
    אולמרט הוא תלמידו של שרון וסופו קרוב, אבל מערכת המשפט היא האיום המוסרי והמעשי הגדול ביותר עלינו כולנו
    התפטרנו ממקדש המיתוס של העליון - טומי לפיד
    יש לנו את פרידמן
    שווה לסבול את אולמרט האתרוג עוד מעט, ובלבד שפרידמן יספיק לקעקע את ביצת העליון עוד טיפטיפונת
    נמאס מהחשינים והברקים והביינישים!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה לכל מילה, אף כי ממש קשה לסבול את אולמרט הברוטלי (ל''ת)

      קדימה פרידמן, 01/08/07 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ת ו ס פ ת ל מ א מ ר ::

    א''ד, 29/07/07 07:33

    לא כולם יסכימו באשר לקצב, אבל זה זניח, קצב כבר חולף מחיינו..
    לא כולם יסכימו באשר לאולמרט, אבל, בעצם גם הוא אפיזודה פוליטית.... כן, לא עוד הרבה...
    אבל:
    מה יהיה עם מערכת המשפט הרקובה?
    מה יהיה עם פרקליטות שהצמיחה את ראשיה?
    מה יהיה עם העליון??
    מה שנגלה פה במאמר הוא קצה קצהו של קרחון נוראי של עיוות הדין בכל צורה אפשרית!
    אלו בדיוק התהליכים להתפוררות אושיות המשפח בישראל
    אלו הזרעים שהנביטו את הריאקציה שמתחוללת בדעת הקהל..
    לא יהיה מי שיוכל לעצור את זה..
    ככל שאני מוסיף לחשוב על מצבנו ועל הכחות הפועלים אני מוצא את עצמי נבוך!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אמנון אתה צודק בהחלט (ל''ת)

    אלון, 29/07/07 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הבעיה שכבר לא מאמינים לך או למעריב

    אנונימי, 29/07/07 07:02

    התקשורת הישראלית איבדה את אמוננו בשנים האחרונות
    אתם תמיד בצד אחד

    הגב לתגובה זו

    • עובדות רבותי... תקרא ותשקול בעצמך (ל''ת)

      ., 29/07/07 07:26

      הגב לתגובה זו

    • נכון, כולם שקרנים וצבועים וקשה להחליט מי (ל''ת)

      שקרן יותר גדול, 29/07/07 07:26

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    איבדת לגמרי פרופרציות.

    עצבני., 29/07/07 06:09

    להשתלח ללא רסן במחסום האחרון שעדיין שומר על צביונה של ישראל כמדינה נאורה ולא מדינת עולם שלישי שאליה מובילים חלק מהפוליטיקאים.
    ומעניין שקנית לך עדת שוטים נלהבים ומעודדים שנפגעו איך שהוא ממערכת הצדק.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך תשובה עניינית? רק לנפנף ב''מערכת הצדק'' המדומה??

      אחד, 29/07/07 07:00

      כואב לך מאוד להודות שזאת מעאכת רקובה?
      השם מערכת הצדק מבייש אותנ וגם אותך עם על העצבים שלך....

      הגב לתגובה זו

    • מערכת המשפט מזמן אינה מערכת של צדק ויושר

      אבי, 29/07/07 07:31

      הדוגמאות אוצן מביא דנקנר הן רק מעט מזעיר מן חוסר הצדק והשחיתות המוטמעת,לצערנו,עמוק במערכת המשפט (או יותר נכון המשפח) המסואבת שלנו.
      הביקורת שלו על בייניש,שלא לדבר על קודמה ועל שאר חברי ה''חונטה'' היושבים שם נמצאת ומחלחלת בציבורים רבים,ולאו דוקא החרדים,והעובדה היא שהאמון במערכת זו הולך ומתדרדר משנה לשנה, כנראה שבחלקו לפחות הוא נובע מפעולות והתנהגות החברים בבית המשפח הלז.
      ולסיום רציין למען הגילוי הנאות כי לא נפגעתי בשום דרך שהיא מאותה מערכת ועל כן הביקורת שלי כלפיה חפה מכל נגיעה אישית.

      הגב לתגובה זו

      • אם אינך נפגע של המערכת אתה לא יודע עד כמה היא מושחתת!!!

        פגוע מערכת המשפ, 29/07/07 08:42

        כמו שנאמר: אין חכם כבעל ניסיון, וכשאתה מתנסה במערכת מושחתת אתה המום מהעוז והחוצפה לפסוק בניגוד לכל העובדות בתיק ולטובת צד מקושר. זה הלם שקשה להשתחרר ממנו, ועוד יותר קשה שפשוט אין למי לפנות, מה גם שזה לא מעניין איש, אם אינך אדם מוכר.

        הגב לתגובה זו

        • תשאל את דנקנר למה הוא מעניין רק באישי ציבור שהם במקרה חברי םשלו

          טובה, 29/07/07 10:03

          דנקנר ושות' לא ממש דואגים למערכת המשפט. מה שמעניין אותם זה לתקוף את המערכת כי כמה מאישיה לא נראים להם(בייניש,ברק).
          כמה נייר הם מבזבזים על אישי ציבור שגם אם נגרם להם עוול,הם יכולים להגן על עצמם ביתר כשרון מסתם אזרח. גם אתה שופך את התינוק עם המים: אם פסקו נגדך,הרי שכל המערכת מושחתת! בדיקה אובייקטיבית עד כמה שניתן מוכיחה שמערכת המשפט הישראלית היא עדיין מערכת הוגנת בהשוואה למערכות אחרות.

          הגב לתגובה זו

        • צודק. קרה לי פעם. שורט אותך לתמיד. לעולם לא תיתן אמון תמים כבעבר. (ל''ת)

          אחד שנפגע, 01/08/07 14:46

          הגב לתגובה זו

        • אכן צדק הוא כוכב

          מרק, 05/08/07 11:47

          קשה לי לסמוך על מערכת המשפט לאחר נסיון בה, שוק וסרט נע, עיסקאות - וויתור בלתי נסבל על חתירה לאמת וצדק. מבוכה ותמיהה, רק מי שהיה שם מבין עד כמה בית המשפט יכול להיות ירוד ומעוות.

          הגב לתגובה זו

    • מערכת שאיננה מבוקרת - נשחתת, וזה בדיוק מה שקרה, בגלל גישה כמו שלך! (ל''ת)

      ''בית זונות'', 29/07/07 07:42

      הגב לתגובה זו

    • בתגובתך אמרת הכל -''שנפגעו ממערכת הצדק''

      רון, 29/07/07 16:14

      במערכת שעושה צדק, אף אחד לא ''נפגע''. גם המפסיד מבין שנעשה לו משפט אמת ומקבל זאת. במערכת בינונית ופוגענית, אף אחד לא מעמין כבר לבימ''ש. החוכמה היא שלא מי שניצח יצא מרוצה מהמשפט, אלא שמי שהפסיד יאמין שקיבל משפט צדק. היית פעם בבית משפט שלום בישראל? לך תבקר. אחר כך תטיף.

      הגב לתגובה זו

      • אשרי המאמין. שטות כזאת עוד לא שמענו.

        חלם זה כאן, 01/08/07 14:38

        השופטים ככל האדם, עוד לא ראיתי שהצמיחו כנפיים. טעויות בלי סוף, נקמות קטנות וגדולת, עצלנות פושעת, הטיית משפט לפי נטיית הלב ואלו רק החטאים האנושיים ה''לבנים''. להתחיל למנות את הפשעים ממש..??

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    א' כותב לעניין (ל''ת)

    א'ולי א'מת, 29/07/07 06:02

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אמנון דנקנר מאמר חשוב, אהבתי... בעיקר מהעובדה שהכל מושחת במדינה.

    Metziuty, 29/07/07 05:30

    לישראל יש בעיה, השחיתות כנראה הפכה בלתי פתירה.

    השמאלנים וגושי השלום השונים תומכים בערבים, וזוכים מהאירופים בכספי הנפט מהנסיכים עבור פגיעתם במדינת היהודים.

    הבג''צ נחשב כמושחת והפך לזרוע הביצועית של השמאלנים הלוחמים ביהודים.

    שר המשפטים הלוחם בנוהלים פסולים של הבג''צ, עושה זאת כדי להגן על אולמרט רוה''ם המושחת שסרח.

    היועץ לממשלה, מוחק את כל תביעות המזכירות הנאנסות בעיסקה המעמידה את כולן כבלתי אמינות, או מושחתות ואת האנס כמלטף ירכיים תמים לאות חיבה. במקום להשאיר זאת לשופטים.

    איש הלשון העמוק, הפך יועץ הסתרים של הרוה''ם המושחת שקם למדינה.

    הנשיא שנבחר ללא מתנגדים ע''י החכ''ים המושחתים, בנה את אוסלו ההורס יום יום את המדינה, ורצח עד היום 1,500 קרבנות שלום חפים, מבלי שעמד לדין.

    התקווה היחידה היא לרסק את כל המערכות המושחתות ולבנות הכל מהתחלה.

    מאמרך התחיל יפה מהמערכת החייבת להיות מפורקת תחילה, כי ללא שיפורה... הלכה ממדינה,
    ושום מערכת אחרת לא תהיה ניתנת לתיקון.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אתה כל כך צודק!

    רון משפטן, 29/07/07 03:17

    כל מי שקצת מבקר הופך מייד לאויב מערכת המשפט. כשהגעתי לפקולטה למשפטים הערצתי את אהרון ברק וחבריו. ברגע שתפסתי קצת שכל ועצמאות, וגם ביקרתי בבתי המשפט על ערכאותיהם השונות, הבנתי שהכל פשוט עקום. יש ממש מאפיה (בהשאלה כמובן) ששולטת במערכת המשפט בישראל ומבחינתה, מי שלא שייך לה פשוט נמחק. זה פשוט מחריד ובלתי נתפס. כל הכבוד לך על אמירת הדברים האמיצים.

    הגב לתגובה זו

    • יש לי הרגשה שאתה לא משפטן מאוד מצליח

      דני, 29/07/07 10:05

      אחת הבעיות של מערכת המשפט היא משפטנים ברמה ירודה שמיוצרים במכללות לאלפיהם. יש לי הרושם שאתה אחד מהם.

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך - את לימודי סיימתי באותה פקולטה של אהרן ברק ודורית בייניש

        רון המשפטן, 29/07/07 16:17

        ואתה מוזמן לבחון מה היא.
        לא כל מי שמבקר את המשפטוקרטיה הוא אויב העם.
        חבל רק שאנשים כמוך שלא באמת מסתובבים בבתי המשפט ולא מתמודדים באמת עם הרמה הנמוכה שמתגלה מקבלים פתחון פה אין סופי.

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    אתה כל כך צודק וכל כך חשוב לחשוף את הדברים בפני הציבור

    עו''ד, 29/07/07 03:09

    חייבים לברך את פועלך ככלב השמירה של הדמוקרטיה.

    חלקים מן הציבור לא נחשפו ואינם יודעים כיצד הדברים מתנהלים במערכת המשפט.

    מדובר בשחיתויות ומעשה עוולה לכל דבר ועניין.
    ישר כוח על עבודתך המסורה כעיתונאי.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תפרסמו את הצילום של ביניש שהופיע בכתבה המודפסת היא נראת זחוחה כמו

    דן בחסד, 29/07/07 02:55

    אחת שזכתה בפיס, רק בלי המסכה ואולי עם?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אמנון דנקנר, מה עם המאמר שלך ''יש לי אחות''? איפה ההבנה לנשים?

    אחרי המאמר, 29/07/07 02:40

    כולם יודעם שאצל קצב לא היו רק נגיעה בברך וליטוף אבהי ולכן יש חוסר סבירות קיצוני בעסקת הטיעון של קצב.
    מזוז פגע בכולנו כשחתם עליה וצריך לבטל אותה בהוראת בייניש, אם מזוז לא יכול לסגת בעצמו.
    לא מדובר ברומן אלא בניצול מרות לצורך השגת יחסי מין מהכפופה לו.
    הסעיף הזה פלילי ועסקת הטיעון נעשתה בחוסר סבירות קיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ומזוז לאיזה אסכולה שייך? (ל''ת)

    ., 29/07/07 02:28

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אל תתירא לא מן הצדוקים ולא מן הפרושים כי אם מן הצבועים

    משה חכים, 29/07/07 02:11

    שעושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.

    רק מה נעשה שמהמסד עד הטפחות. עיתונאים שופטים שרים ח''כים אלופים וקציני משטרה כולם שוחים באותה ביצת צביעות ורוע.

    הגב לתגובה זו

    • מקום המשפט שם הרשע (ל''ת)

      ., 29/07/07 07:24

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    דנקנר אתה המלך

    אוהד מושבע, 29/07/07 01:32

    מה היינו עושים בלי עורך ועיתונאי מחונן וישיר כל כך? יישר כוח אני מעריץ את היושרה שלך, את האומץ ואת החשיפות הבלעדיות.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני כנ''ל. דנקנר יחיד בדורנו היום. (ל''ת)

      משכמו, 01/08/07 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    השופט טל זוכה מכל חשד - למה אתה מעליל?

    טל, 29/07/07 00:50

    הוגשה תלונה כנראה לבדיקת העניין אך לאחר בדיקה של הפרקליטות, לא נמצא שבוצעה עבירה. נדמה לי שאפילו לא נסגר התיק מחוסר ראיות אלא ממש מזכות. אז למה את מעליל סתם על אדם?
    מעבר לכך,המקרה שבו הוא אפילו נחשד היה הרבה יותר קל שכן הוא לא נשא במשרה של שר ואפילו לא שופט פעיל. הוא נשא במשרה שולית יחסית.
    יתכן ששר או נושא משרה בכירה יקבל החלטות שייטיבו עם מקורבים - כל עוד זה לא נעשה לטובת המקורבים אלא להיפך, לטובת מלוי תפקידים ואולי אפילו ללא ידיעה, זה לא שייך ל''נורמות פסולות''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבין את עצמך?

      אחד, 29/07/07 07:02

      אתה משתמש במערכת המושחתת להוכיח משהו?

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שאני מבין את עצמי

        טל, 29/07/07 07:59

        א. לא טענתי שהמערכת מושחתת.
        ב. הטענה שאתה מנסה לטעון בעייתית. בשם מושחתות המערכת תוכל כעת לומר שכל אדם שזוכה אינו באמת זכאי וכל אדם שנמצא אדם, הוא בכלל זכאי.

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    זוהי מלחמת כנופיות בין כנופיית ''שלטון החוק'' לכנופיית השלטון

    אבי געזונט, 29/07/07 00:45

    של אומרט רמון ופרס שרבים על הזכות להפקיר את בטחון אזרחי המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כתבת דברי טעם, אך אנא הקשב להארה הבאה( בא')

    הערה לאמנון, 29/07/07 00:36

    העובדה שבית המשפט העליון מושחת, חולה נפוטיזם וצבוע אין זה סוד.

    אך מכאן ועד לצביעתו של אדון אולמרט בצבעי פסטל, כאילו היה , נערה זכה, הפער הוא רב.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא תופעה חולפת, בית המשפט הוא סרטן רב שנים עם גרורות

      אחד, 29/07/07 07:05

      צודק דנקנר

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ומה עם בתי הדין הרבניים

    דב שטיין, 29/07/07 00:02

    נקודה למחשבה.
    בתי הדין הרבניים ממונים מטעם ובכל זאת האם גם שם המצב כזה?!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    דנקנר-עשית לנו את היום. כזה אומץ וכאלו מילים!!!

    בשם המפחדים, 28/07/07 23:06

    אתה לא מפחד שמישהו מהמאפיה הזו עוד יעיף את הרכב שלך מהכביש לאיזו תאונת דרכים קטלנית?
    בית דין שהפך לבית בושת מסוגל לעשות הכל

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ביייניש מנסה להפחיד את מזוז

    נרוך, 28/07/07 22:51

    היא חושבת שהוא יפחד ולא יעמיד את בעלה לדין בעברות מס
    ועוד דברים בו הוא חשוד.
    תחפסו ברשת (7) ןתמצאו חומר רב.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הלפידנקנרים מ'מועצת המקורבים' לאולמרט , מגייסים את התקשורת למענו

    אייל, 28/07/07 22:28

    ומבחינה תקשורתית , הם אינם בוחלים בשום אמצעי , בכדי להקריב את האינטגריטי שלהם , למען שמירת עורו והצלת תדמיתו.

    מביש ומדאיג כאחד.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לבלבל בשכל. מה הקשר.

      דני, 29/07/07 03:18

      הוא אומר דברי טעם.

      הגב לתגובה זו

      • הוא אומר דברי טעם שקולעים לטעמו של אולמרט ידידו

        אייל, 29/07/07 14:11

        ו , או , במילים אחרות - אמור לי מי הם ידידיו של דנקנר ואומר לך מי הוא.

        הגב לתגובה זו

    • טיפש, אולמרט זה זמני, בית המשפט זאת מחלה ממארת (ל''ת)

      אחד, 29/07/07 07:06

      הגב לתגובה זו

      • הנזק שהזמניות שאולמרט מסוגלת לבצע למשפט בישראל,הוא נצחי

        אייל, 29/07/07 14:06

        ואגב , אני משוכנע שביום שבו תהיה (חלילה) עד לאלטרנטיבות שישנן לבית המשפט העליון , אתה תבכה למשך שאר ימיך ולא תעז לכנות אותו בכינויי הגנאי מהסוג שבו השתמשת.

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    כמה הערות

    מגיב, 28/07/07 21:58

    ב''ה

    1. תיקון קל: וילך יהושוע אליו ויאמר לו, הלנו אתה אם-לצרינו. אם לצרינו ולא ''או לצרינו''.

    2. הגם שאני מסכים עם תוכנם של דברים, אפשר היה לעשות שימוש במילון מונחים נקי יותר.

    3. לצערי גם התקשורת הישראלית, שאתה נמנה עם בכיריה, נופלת במבחן שהצבת. חיים רמון הורשע ע''י בית משפט ומשמש היום כמשנה לראש הממשלה. יעקב גנות, לעומת זאת, זוכה במשפט, ומשום מה התקשורת כולה העדיפה לצטט את דעת המיעוט במשפט.

    4. שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    היא וחברותיה דליה ואיילה דירדרו המשפט

    דורית לא שופטת, 28/07/07 21:42

    אימון הציבור בבית המשפט העליון אבד, כתוצאה מכך, גם אימון הציבור בבתי המשפט הנמוכים יותר אבד. כי כשבארזים נפלה שלבהבת מה יאמרו אזובי הקיר. בפרקליטות עוד יש כמה מקצוענים. אבל בבתי המשפט נעשים משפטי שדה ומשפטי קנגרו ואנשים נשלחים למעצרים ומאסרים לא בגלל שעברו על איזה חוק אלא בגלל שפרצופם או צבע עורם או שיוכם הפוליטי לא נושאים חן בעניי השופט.

    הגב לתגובה זו

    • הפרקליטות לא נקיה - משם הגיעו בייניש ושות'

      אחד, 29/07/07 07:08

      מלוכלכים נמאסתם

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הגנה מוחלטת על שופטת המרויחה ע''י מנהל בתי המשפט לשעבר

    מנדי, 28/07/07 21:39

    מה ההגנה המיוחדת על השופטת שסידרה למכרה 30 תיקי הוצל''פ במליוני שקלים, והיא רק קיבלה הנחה על דירה וערבות. והמערכת מגינה עליה ,ביום שישי בתכנית החדשות של לוי מגן ארבל עליה. היכן לשכת עו,ד ששותקת שאנשים מקורבים מקבלים פרוק ,חברות וכנוס נכסים במיוני שקלים, התעשיה הזו ללא פיקוח מגלגלת מליארדי שקלים בשנה. ונהנים ממנה ללא פקוח קבוצה קטנה של עו''ד.מקורבים,לשופטים. הרי בארץ האחוז הגבוה ביותר של עו''ד ל1000 נפש.זו מערכת שבשם החוק והחברות מרויחה מליונים בשנה
    ללא כל פיקוח.לכן עוד מגינים על השופטת. לו זה היה אזרח עוד חברת החשמל שמוציא מכרז לחברו, היה כבר יושב שנים בכלא. לעולם לא אשכח איך בית המשפט העליון שלח מפקח ערבי לכלא ל9חודשים כי קיבל
    קילו וחצי בשר בהנחה מקצב כדי שיעזור לבת הקצב.אם אינני טועה ד''ר משגב הגן עליו.(

    הגב לתגובה זו

    • אתה צדק 100 יחסח קנוניה עבור תמורה

      בוריס ד, 29/07/07 00:41

      ובלי תמורה, אלא תמורה פוליטית.
      את הכול מערכת מושחתת, אז לא יכול להיות שבבית המשפט מצאו מלכי משמיים. -הם חלק מחברה מושחתת. ברור.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    דנקנר את עיתונאי בחסד. גם במאמר על סגלוביץ! (ל''ת)

    בן הארץ, 28/07/07 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אמנון דנקנר

    דוד לוי, 28/07/07 20:55

    אתה איש אמיץ וחכם וכמובן אתה איש ענקק

    הגב לתגובה זו

    • לא ענקק, אלא מקקקק (ל''ת)

      מכיר אותו, 29/07/07 02:20

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''לא פופולרית בעיני ההמון צמא הדם''

    אורן, 28/07/07 20:31

    ושוב אליטת התקשורת מזלזלת במוחו של הציבור, ''האספסוף''

    אז רבותיי היהירים. הציבור קם יום אחד בבוקר ומזהה עובדה מזעזעת. מערכת החוק הישראלית הפלדמנית שכחה משהו בדרך - החיפוש אחר האמת, פתאם נדחפים חוקי התישנות בנושאים שלדעתנו אין הצדקה להם, פתאם אי אפשר להוכיח את מה שידעו כה רבים: יועצים, חברים, ח''כים, עיתןנאים במשך כל כך הרבה שנים ושתקו(!). הזעם שלנו הוא על הדחקת האמת ע''י שתיקה, טעויות חקיקה, וסלטות פלדמניות
    לא, אנחנו לא אספסוף והגיע הזמן שאתם תקשיבו פעם אחת לנו, אחרי שאתם טוחנים לנו את המוח כל ערב במסך ה(כל כך) קטן

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש מקושקש

      א.נ, 28/07/07 21:46

      אם היה בזה משהו, מזמן היינו שומעים על כך, מה קרה פתאום התעוררו שנים אחרי כן??

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אלה מילים

    א.א, 28/07/07 20:16

    בעד מי אתה דנקנר? לאן נלך? כולם מושחתים? אולי התחנה המרכזית הישנה היא הפתרון? למה? זה פתרון זמני. עד שיגיע הפתרון האמיתי. למה כל כך חשוב היה להקים את המדינה הזאת? מה היה רע באוגנדה? די מספיק נמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אתרוגן בזוי מכין את הרקע לאי הענדת אולמרט לדין (ל''ת)

    לא יצליח, 28/07/07 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא רק בייניש ,זו כל כנופיית הבג''ץ השמאלנית, הפוסקת עפ''י אג'נדה

    דרור, 28/07/07 18:22

    שמאלנית ולא עפ''י החוק, ולעיתים גם בניגוד לחוק.
    הגיע הזמן שהממשלה תכריז כי היא לא ממלאת אחר פסיקות הכנופייה הזו בעניינים כמו מיגון ישובי הספר ברצועת עזה (יוטף עזה, עפ''י הטרמינולוגיה השמאלנית האורווליאנית, המיועדת להשכיח כי מדובר בגבול עם אוייב) ובהכנסת אזרחי האוייב הפלשתינאי מעזה לישראל, לקבלת טיפול רפואי.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מאמר מצוין הדן בצביעות של בית המשפט. חשוב לתמוך ברפורמות של פרידמן (ל''ת)

    א.י., 28/07/07 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אסור לשכוח!

    א.נ, 28/07/07 18:15

    ליועץ מזוז לא היתה שום סיבה שבעולם שלא להגיש נגד קצב המלצות הרבה יותר קשות. שהרי הנסיגה הקיצונית הזאת מ''אונס כפול'', ו''עבריין מין סדרתי'' ל''חיבוק (בצוואר) ונשיקה'', נסיגה שכזאת היא בעצמה יכולה רק להזיק קשות ליועץ מזוז, ולעשות ממנו צחוק (מה שקרה בפועל). למען ה', מה לו ליועץ מזוז לפעול בצורה כזאת נגד עצמו הוא, נגד השם שלו, נגד הקריירה, נגד עתידו שלו, בעיקר בעולמנו צמא הדם לכל טעות וכל שגיאה?!

    הסיבה היא שהיועץ מזוז הוא אדם ישר. הוא טעה כאשר האכילו אותו בקש ובגבבה בנוגע לתיק קצב, והוא הכה על חטא, אם כי לא יכל להתאפק מלהעיר הערות חסרות אחריות בנוגע לקצב, הערות שלא מתאימות כלל לראיות. אך אין להאשימו בכך מפני שריח הזבל היה באויר הציבורי מיד לאחר התלונה של קצב (!), נגד א' שסחטה אותו, להזכיר לכולם.

    התנהגות בית המשפט העליון אינה מוסברת, וכי אין צורך בהרגעת הרוחות? וכי לא ברור שהרעש חרג מכל מימדים כלשהם? מה יש במדינה הזאת שאינה מסוגלת להשקיט ולהרגיע את תושביה הנסערים והנבוכים, חסרי המנוח, המופצצים ללא סוף מכל הכיוונים בהתקפות מכל הסוגים והמינים, מאויבים ומ''אוהבים''? העם האומלל הזה עובר התעללות ממושכת מלפני קום המדינה ועד ימינו, ושלא נדבר על אלפי השנים המשפילות והרצחניות בגלות. רחמים עלינו קצת!

    למה ישנה הרגשה שאין מדינה ליהודים? למה יש הרגשה שמועידים לנו גורל אכזר? למה יש תחושות שזהו הסוף שלנו כאן? למה מתחילים אנשים לזוע שלא בנוח שמה צודקים החרדים והגאולה אינה בפתח אלא הגלות המאוררה? לא מגיעה לנו מדינה? לא מגיע לנו חבל ארץ לשכון בו לבטח? לא מגיע לנו מקום לנוח בו ולפתח את תרבותנו שלנו? לא מגיע לנו צדק ומשפט?

    הגב לתגובה זו

    • לצערי,יותר ויותר מתברר שהיהודים אינם מסוגלים לקיים מדינה עצמאית והם

      דרור, 28/07/07 18:32

      הורסים אותה מבפנים.
      אחמדינג'אד לא צריך נשק גרעיני, רק סבלנות. ואולי גם תרומות לשלום עכשיו ויש גבול.

      הגב לתגובה זו

    • למה התנהגות העליון אינה מוסברת? ההבסבר לגמרי פשוט:

      יש מבין?, 01/08/07 15:20

      א. קצב קיבל אצבע ו(כנראה) סחב את כל היד - חצוף!

      ב. הוא לא שייך לאליטה/קליקה וכו'

      ג. הוא מזרחי

      ד. הוא מזרחי שניצח את פרס (האתרוג) בבחירות לנשיאות.

      ה. הוא מזרחי ועוד דתי

      ו. הוא מזרחי, דתי וימני !!

      ז. לא סתם ימני, ממש ליכודניק.

      מה עוד צריך? הרי להשפיל אותו זה לתפוס כמה וכמה ציפורים במכה אחת (הוא לא וייצמן השוביניסט שלקח שוחד ממיליונר, והוא לא פרס שלעולם לא יחקרו את כל ''מפעלותיו המפוקפקים''). וככה גם מראים למזרחיסטיים לאן לא יגיעו שוב לעולם (תיקרת הזכוכית\) אלא אם כן הם משוכנזים לחלוטין וחילוניים ושמאלניים ורצוי גם קצת פחות כהים...

      ובאותה הזדמנות, מרפק לבטן של מזוז שיעיף אותו מהתפקיד (שצריך להיות מאוייש ע''י אנשי שלומנו ומסוגנו על כל פנים).

      כן, הגיע הזמן להכניס להם כזה שוס, שהרבה זמן יישארו קפואים ולא לעיזו לשאוף לשום כלום. אנחנו בינתיים נטפח את הפלסטינים המסכנים וככה נראה את הצדדים הנדיבים והנאורים וה''חברתיים'' שלנו.


      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני מסכים לחלוטין, אבל............

    יאיר, 28/07/07 18:12

    ...יש לשים לב שחוץ מבייניש הסוגרת חשבונות עם מזוז כמו פוליטיקאית קטנה, מה שדופק עכשיו את מזוז זה הפה הגדול שלו.

    מזוז חרג מתפקידו כאשר הוא התחיל להתנצח עם הנשיא דרך כלי התקשורת. הדברים היגיעו לשיאם באימרתו המחוצפת בתקשורת שהנשיא הוא עבריין מין סדרתי. בכך מזוז הפך את עצמו מתובע לשופט.

    הפה הגדול של מזוז מתנקם בו עכשיו. כי אם הוא לא היה יוצא בהכרזות מיותרות בתקשורת, אז לרוב המפגינים צמאי הדם של הנשיא לא היה היום כמעט במה להיתלות, חוץ אולי מעניין השימוע שלא נעשה למתלוננות.



    הגב לתגובה זו

    • גם חוץ מהעובדה שאין ''גירסת קצב'' (ל''ת)

      לכל קשריו עם, 28/07/07 18:24

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        יואל, 28/07/07 20:57

        צר לי חבר יקר אולם כאשר אין ולא כלום אזי גם אין תגובה.רק לי חבל שמר דנקנר נזכר רק עתה בעיוותי הפרקליטות.אולם חיציו מכוונים למקומות הלא נכונים.יש להתחיל את המסע מחוקרי המשטרה ובעיקר ההדלפות.מרגע שנפתחה חקירה הנחקר אבוד.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    גם אני ''אכלתי אותה'' בביהמ''ש כי אני לא שייך ''לאליטה '' (ל''ת)

    אליטת נוכלים, 28/07/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    Y NET ,ווואלה מצנזרים תגובות תמיכה בנתניהו!!

    שימו לב, 28/07/07 17:55

    שימו לב שכמעט לעולם לא תמצאו תגובות שתומכות בבנימין נתניהוב2 האתרים ,השינאה לביבי העבירה אותם על דעתם

    לכן אתר הבית שלי הוא NRG

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון נכון המדינאי היחידי היום במדינה הוא מר בנימין נתניהו (ל''ת)

      דני, 28/07/07 20:01

      הגב לתגובה זו

      • את כישורי נתניהו וברק ראינו! תנו היזדמנות לאולמרט למען השם!! (ל''ת)

        אולמרט בלבד!!!, 28/07/07 21:44

        הגב לתגובה זו

        • חוצפנים !!!מה הקשר?????

          אילן חטאב, 10/08/07 18:25

          מה זהה קשור לכתבה-הכתבה לא עוסקת בבחירות וNRG מדוע אינכם מצנזרים תגובות לא רלונטיות????

          הגב לתגובה זו

  • 49.

    ועיד לא דיברנו על שמחה דיניץ, דדי צוקר, אהוד ברק, פואד בן-אליעזר... (ל''ת)

    אבישי, 28/07/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לייחס לבייניש רק רצון ל''נצח'' בשם ''הבנות המקובלות'' (ל''ת)

    תת רמה, 28/07/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לידיעתכם- כתב האישום בעסקה:חיבוק ,נסיון לנשיקה,נגיעה ברגל. זה הכל. (ל''ת)

    לא מעשה מגונה, 28/07/07 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מנון המושחת בעצמו קורא תיגר על בית המשפט (ל''ת)

    יואב, 28/07/07 17:12

    הגב לתגובה זו

    • כאילו גם אינו יודע על איזה ''להוטים'' לקעקע הוא נופל (ל''ת)

      אפרופו ליהוט, 28/07/07 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כשרה'מ הוא דחליל, השרים הם חבריו, והכנסת מלאה בעשבים שוטים,

    יודה, 28/07/07 17:12

    אז מה הפלא שכוחות הרשע פולשים לתוך הריק שנוצר. הנהגה עלובה מחפשת מחבוא מאחורי גלימת שופט (ת) עליון עלוב (ה) יותר.

    החזירו את המנהיגים - החזירו את החזון
    די לנמושות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כשרה'מ הוא דחליל, השרים הם חבריו, והכנסת מלאה בעשבים שוטים,

    יודה, 28/07/07 17:09

    אז מה הפלא שכוחות הרשע פולשים לתוך הריק שנוצר. הנהגה עלובה מחפשת מחבוא מאחורי גלימת שופט (ת) עליון עלוב (ה) יותר.

    החזירו את המנהיגים - החזירו את החזון
    די לנמושות.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מציאות משפטית = מציאות שקרית.

    מציאות, 28/07/07 16:43

    זה לא המציאות ,זה עיוות המציאות ע''פ חוק ואנשי שררה.
    הביזיון מערכת המשפט עבר לפסים של סלידה יותר מעימות עם הפלסטינים.

    אישית אני לא סומך , לא אסמוך ,לא רוצה להכיר , לא רוצה להעזר , באף שופט או עו''ד במדינת ישראל.


    פשוט סולד מהם עד עומק עצמותי.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      דני, 28/07/07 20:04

      לידיעתך הופסקו הניסיונות בישראל בעכברים עברנו לניסיונות בעורכי דין הם מתרבים כמו עכברים וגם דומים לבני אדם

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אז מה?

    דני, 28/07/07 16:35

    אז מה אתה מציע? בגלל שהורוביץ זוכה שלא על פי הדין, לוותר לראש ממשלה החשוד בעבירה דומה שאתה מדגיש כי אכן היא עבירה פלילית?

    הגב לתגובה זו

    • הכוונה לצביעות: מה שאסור לבני תמותה רגילים - מותר לשופטים העליונים (ל''ת)

      א.י., 28/07/07 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    במשפט של קצב יש אי סבירות קיצונית כי היו יחסי מין

    אישה, 28/07/07 16:34

    איך שלא תסובבו את העובדות לכל אדם ברור שהיו בין קצב וא' יחסי מין.

    יחסי מין בין אדם מבוגר בתפקיד בכיר ופקידה שזה מקום העבודה שלה הם תמיד בעילה אסורה בהסכמה תוך ניצול יחסי מרות עם עונש של 3 שנים.

    דנקנר גבר וחושב שזה בסדר אבל הנשים רוצות לעבוד בלי הטרדות.

    ההחלטה של היועץ פסולה ובחוסר סבירות קיצונית ואם בייניש לא תבטל אותה רוב הנשים יאבדו את האמון במערכות השלטון בישראל.

    מי מצנזר את התגובות ואיך אין תגובות של נשים כשאנחנו כל כך רבות ותמכנו בא'? אתם מצנזרים רק תגובות בעד הכתבה?
    לא לכבודכם ולא לכבוד חופש הביטוי.
    פרסמו!

    הגב לתגובה זו

    • טעית בהנחת היסוד של טיעונך. לא כל מקרה בו ממונה מבוגר מקיים יחסים

      איילת, 28/07/07 17:29

      עם עובדת צעירה ממנו מהווה בעילה אסורה על-פי דין. היוהמ''ש חייב לבדוק אם יש ראיות טובות לכך שמדובר במקרה פלילי. לאחר ששמעתי את א' אני מבינה מדוע הוא הגיע למסקנה שאין די ראיות אמינות להוכחת טענה כזאת מעבר לספק סביר. לעולם לא נדע מה היה שם (גם אם יערך משפט ...) אבל לא נראה שיש סיכוי ממשי להוכיח קיומה של עבירה פלילית. האמת היא גם, שלאחר ששמעתי את א' אני גם מסופקת מאוד אם היתה שם עבירה פלילית, מעבר לשאלת דיות הראיות להרשעה.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך ראיה צרה ומיתממת

      הפרשן, 28/07/07 17:33

      את כותבת:
      ''יחסי מין בין אדם מבוגר בתפקיד בכיר ופקידה שזה מקום העבודה שלה הם תמיד בעילה אסורה בהסכמה תוך ניצול יחסי מרות......''

      את חיה בעבר. את יוצאת מהנחה שקרית שהנשים הן תמיד בתולות צדיקות והגברים תמיד זאבים רעים.

      מאיפה לך שהמתלוננת א' היא זו שלא ניצלה את הנשיא ??? מאיפה לך אם היא לא פיתתה את הנשיא לקיים איתה רומן בתקוה שתזכה לקידום או להעלאה במשכורת והשד יודע מה ??? מה, חסרות היום בחורות ערמומיות המחפשות לנצל גברים ???

      את שכחת שאתן הנשים דרשתם חופש ועצמאות וקיבלתן אותו. עכשיו פתאום כאשר זה לא נוח לך, את מעדיפה להעלים עין מכל האפשרויות שקיימות בפני נשים לקחת יוזמה ולהתנהג בצורה מתירנית. פתאום הנשים, בשבילך, כיאילו לא מתלבשות באופן פרובוקטיבי, כמו פרוצות זולות לפעמים כדי למשוך תשומת לב של הגברים או כדי לפתות אותם.

      הדברים החד-משמעיים שאת כותבת כאן שוב מוכיחים שהנשים רוצות להנות מכל העולמות. הן גם רוצות עצמאות אבל גם לא רוצות לקחת אחריות על מעשיהן. הן גם רוצות להתנהג באופן מתירני אבל רוצות שיתיחסו אליהן באופן אדיב. הן רוצות להתלבש כמו פרוצות אבל להיחשב לבתולות תמימות.

      הנשים היום רוצות ללכת בלי, אבל להרגיש עם..............




      הגב לתגובה זו

      • לצערי, אתה צודק. (ל''ת)

        ברוריה, 28/07/07 18:55

        הגב לתגובה זו

      • האחריות על בעל הכח=ה''מרות'' (ל''ת)

        אישה או גבר, 28/07/07 20:41

        הגב לתגובה זו

    • עדיין יש הבדל ע נ ק בין אונס

      אלעד, 28/07/07 18:57

      להטרדה..והרי יש גם המון סתירות בפי המתלוננת והנה גם מתברר שהיא הזדיינה גם עם הנהג ואני בטוח שהנהג רחוק מלהיות הבוס שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה השתמשת דווקא במילה מכללה ולא אוניברסיטה? (ל''ת)

    שרי, 28/07/07 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שאפו,שפתיים ישק,דבר דבור על אופניו,''יכין ובועז''.

    יגאל כהן, 28/07/07 15:57

    כמה נחת יש לעם ישראל מעיתונאי אמין אחד בין אספסוף הסמרטוטונים של ישראל.
    וולללא,אחי,בזכותך אולי לא יחריב אלוהים את סדום ועמורה של התשקורת.
    אגב.
    יכין ובועז,אלה שני העמודים המרכזים של בית המקדש.

    הגב לתגובה זו

    • דברי הבל

      מירי כהנא, 29/07/07 06:41

      על הגיג זה לא תקבל כסף מאולמרט כי הוא לא משלם למי שמגיב בשבת קודש.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''שחכת'' כמובן לציין שצבי טל שופט בית המשפט העליון היה דתי

    בעד הנגד, 28/07/07 15:28

    ולא היה מהברנז'ה
    הוא נבחר לתפקידובשם האיזון הקדוש רק אחרי שכמה אמנון דנקנרים יצאו נגד בית המשפט העליון בטענה ש''אין שם אף דתי אחד ובית המשפט הוא שמאלני''
    והדתיים האשימו את החילונים שהם נטפלים אליו בגלל שהוא דתי.
    מסקנה'' לא חשוב מה תעשה תמיד יהיה מי שיאשים.
    העיקר שאתה הוא בעד הנגד, ונגד הבעד.
    ו NRG בודאי יצנזר את תגובתי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין שמחה כמו שמחה לאיד

    רסקולניקוב, 28/07/07 15:19

    השמאל בנה את הגולם הזה, המשפטוקרטיה האימפריאליסטית המגלומנית, הצדקנית וצמאת הדם, שידה בכול, כדי לקעקע את השלטון שהעם נתן, בבחירות דמוקרטיות, ביד הימין. נתניהו, נאמן, קהלני, רפול ולאחרונה שרון - אוימו, הודחו, נסחטו לשנות קוו מדיני באיומי הליך פלילי. למי ששכח: לסילוקו מן השלטון של ביבי ולעלייתו לשלטון של ברק, אבי אסון המנוסה מלבנון וחרפת רפיסות התגובה לאינטיפאדה - אחראית במידה לא מועטה המערכת המשפטית. על סילוקו של משפטן דגול, אבל, אבוי, רחוק משמאלנות, כמו יעקב נאמן, ממשרת שר המשפטים ומינוי המשפטן הדגול צחי הנגבי - חתומה המערכת המשפטית. ומי אחראי לאיתרוגו של שרון, בעסקת אי-האי תמורת אי-ההשארות בחבל קטיף - כולנו יודעים. ואלה רק דוגמאות לא ממצות.

    אבל טיבו של הגולם שהוא קם על יוצרו, ומי שאוכל אותה עכשיו הם בדיוק אותם אלה שהאכילו אותו מכף ידם: העבריין רמון, העבריין-לכאורה אולמרט וכמה מחבריהם הטובים ביותר, חסידי התנתקות אדוקים, שמאלנים-מדיניים-יותר-מהאפיפיורית -זהבה.

    השמאל המדיני המושחת נגד מערכת המשפט צמאת הדם! היאומן?! ימות המשיח או צחוק הגורל? ואני אומר, זו נ--ה וזו ט--ה, ויודעי ניבים ומשלים יבינו. ואני אומר, כמו שאמרתי בימי מלחמת אירן - עירק: אל תפשרו, אל תנמיכו את הלהבות, להיפך, אדרבא, כמה שיותר, ושזה ימשך עד שהם יהרסו אלה את אלה לחלוטין. המרוויחים היחידים נהיה אנחנו.

    ולהשומע ינעם.

    הגב לתגובה זו

    • יפה! (ל''ת)

      אני, 28/07/07 16:29

      הגב לתגובה זו

    • נהדר! (ל''ת)

      ברוריה מהקריות, 28/07/07 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הבעיה, שהנשים טישטשו את הגבול בין רומן לאונס, והן המחליטות, בלעדית

    אם רומן או אונס, 28/07/07 15:08

    זה מה שקורה בחיים הרגילים:
    אישה פוגשת בחור, מתחיל רומן, יחסים, קשר... וכד'.
    בהמשך, אם הבחור לא מספק את הסחורה, כגון כסף, סחיטה, בילויים כנידרש - עד מהירה יהפוך הרומן לאונס.
    כפי שכולנו יודעים, למשטרה אין שיקול דעת, והיא מיד עוצר גבר, כאשר מוגשת נגדו תלונה על אונס!
    והגרוע מכל, הוא, שכאשר המשטרה מגלה, שמדובר בתלונת שווא, היא לא עושה דבר כנגד מגישת התלונה הכוזבת.
    מסקנה:
    יש להיזהר בקשר עם נשים כמו באש!!!

    הגב לתגובה זו

    • זו עיצה לרווקים או לנשואים? (ל''ת)

      כי כבוד הנשיא, 28/07/07 15:47

      הגב לתגובה זו

      • זו עיצה לכל הגברים התמימים, שנופלים קורבן לתלונות שווא של נשים רעות (ל''ת)

        שפוגעות בהם!!!, 28/07/07 16:14

        הגב לתגובה זו

        • צריך לפתוח הליכים נגד א' על הטרדת הנשיא! (ל''ת)

          וגם כל היתר.., 28/07/07 17:07

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    אמנון דנקנר = יושרה אמיתית (ל''ת)

    אבי, 28/07/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל כוח שהוא לא מוגבל כמו בבג''ץ ,הוא משחית (ל''ת)

    שיעור מהחיים, 28/07/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מערכת המשפט - שמרנית ומקובעת

    עזרא הסופר, 28/07/07 14:47

    המערכת הקיימת היא בעלת זיקה פוליטית וללא פתיחות ומעוף - מערכת מקובעת של שחור ולבן .

    על מנת לשקם את המערכת המשפטית שהיא הבסיס לדמוקרטיה ולמדינה דרוש לרענן את המערכת ולאפשר לכוחות חדשים, ליברלים ויצירתיים להשתלב בה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    התקשורת המציאה את אסכולת ''בית הזונות''

    מפוכח, 28/07/07 14:34

    אז מה לכם כי תלינו?

    כך למשל, התקשורת ידעה על מעשיו הפליליים של הירשזון, עוד לפני שהחלה החקירה בעניינו, אך איש לא פצה פה. לא קשה לנחש מה היה קורה אם היה מדובר באדם אחר, מקושר פחות.

    רבבות של אנשים נפגעו מאסכולת ''בית הזונות'' במערכת המשפט, אך איש בתקשורת לא פצה פה עד היום. גם אני נפגעתי מפסיקה של שופט, שלמרות צדקתי המשפטית הברורה, הוא פסק לטובת הצד השני, רק משום קירבתו לבא כוחו. כמוני יש עוד הרבה אנשים. האם זה מעניין את התקשורת? רק אם קוראים להם חיים רמון.

    רק כאשר הוגש כתב אישום נגד רמון, כשידוע לכל, הדבר נעשה רק בגלל התכניות שלו לרפורמה במערכת המשפט, רק אז התעוררה התקשורת מתרדמתה.

    וזו הבעיה בעיני - לא בוזגלו טלטל את התקשורת והעיר אותה מתרדמתה, אלא קו פרשת המים היה הפגיעה בחבר טוב של הכתבים - חיים רמון.

    במילים אחרות - גם התשקורת היא בית זונות!

    צריך לראות את הסיקור התקשורתי בעניינם של קצב מול רמון כדי להבין שאסכולת בית הזונות שולטת בלא מיצרים גם בתקשורת. אמור לי מי נשוא הכתבה ואומר לך מה יכתב בה. הכל תלוי ומשתנה.

    מקרה קצב מוכיח גם שהשופט האמיתי בישראל הוא התקשורת (ראו מה בייניש עושה היום כדי לרצות את התקשורת), והיא לא הוגנת יותר ממערכת המשפט - אותה אסכולת ''בית זונות'' שולטת בשניהם!

    הגב לתגובה זו

    • בית המשפט = לתשקורת ???!!!

      ראליסט, 28/07/07 15:27

      שלום למפוכח כל שכתבת אמת ויציב למעט העובדה שהתקשורת לא מתיימרת לחתור לאמת ולצדק !!! להבדיל מהגדרת ומטרת בתי המשפט.

      וגם אם פה ושם אנשי התקשורת מגלגלים עיניים וכאילו חותרים להוגנות ולאמת, הרי גם להם זה ברור שלא כך הוא !!!

      ובכל זאת האינטרסים השונים והמגוונים של התקשורת, מכוונים ומאירים פינות אפלות בחיי המדינה וטוב שכך.

      הגב לתגובה זו

      • לריאליסט - הערה נכונה וחשובה!

        מפוכח, 28/07/07 16:24

        רציתי לציין בתגובתי גם את ההבדל החשוב בין התקשורת למערכת המשפט - בניגוד למערכת המשפט, התקשורת לא חייבת לנו דבר, אך לא ציינתי זאת, משום שבכל זאת, כפי שציינתי, למרות שהיא אינה מתיימרת לעשות צדק, יש לה השפעה מכרעת על החלטות בתי המשפט, ואת זאת אני יודע גם כמי שעבד בעבר עם שופטים - הם בסך הכל בני אדם ומושפעים מאוד (מאוד!) מהתקשורת, ומתנהלים בהתאם לתגובתה הצפויה.

        ובכל זאת חשוב לציין - בניגוד לתקשורת, מערכת המשפט היא גוף שלטוני, היא נהנית מכספי המסים, היא קיימת לצורך עשיית משפט צדק, ולכן הטיית משפט משיקולים זרים היא מעילה בתפקידה, בה יש לטפל במלוא חומרת הדין. הבעיה שאין מי שיעשה זאת - כולם מושחתים!

        הגב לתגובה זו

    • 100% נכון! אחת התגובות הטובות!!! (ל''ת)

      אלונה, 28/07/07 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    is it surprising anyone (ל''ת)

    mike, 28/07/07 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מאמר נכון!

    אישה, 28/07/07 13:55

    גם לפי התגובות כאן, צודק דנקנר: ההמון צמא דם בעניינו של קצב. כל התגובות כאן שתומכות בדנקנר במאמרו מסתייגות ואומרות שהוא צודק פרט למקרה של קצב...
    שטיפת המוח באמצעות התקשורת והפרקליטות בהתחלה היתה כ''כ מוצלחת שקשה לכולם להשתחרר ממנה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אל נא נשכח כי עניינו של מר בייניש תחת חקירה בניהו מזוז !!!!

    אבי, 28/07/07 13:29

    האם בייניש מנסה להפחיד את היועץ המשפטי?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל המגדפים את דנקנר, כלל אינם מתמודדים עם הטענות שלו

    הפרשן, 28/07/07 13:19

    הדבר הזה חוזר על עצמו. כל המגדפים את דנקנר והתומכים בבייניש אינם מתמודדים כלל עם הטענות והעובדות שמציג דנקנר. המגדפים, בדיוק כמו אלילתם בייניש, מתחילים לשנות את הנושא או שסתם מלכלכים על מי שמעלה טענות צודקות נגדם.

    אין להם יכולת להתמודד עם הטענות מהסיבה הפשוטה שהן פשוט נכונות. לכן בעיניהם, מי שמעלה טענות הללו הוא סתם שונא שמאלנים כמו שטוענים המגדפים כאן, או שהוא סתם פושע כמו שטוענת בייניש ושאר חבריה מהקליקה שלה, דוגמת חשין.


    הגב לתגובה זו

    • למה קצב שמר(שנים) את פתק ה''אהבה'' של א'? (ל''ת)

      אולי כוונת, 28/07/07 13:48

      הגב לתגובה זו

      • אי אפשר לדעת למה שמר. כי אין ''גירסת קצב'' (ל''ת)

        יש שקר ומייד, 28/07/07 17:10

        הגב לתגובה זו

      • זה כמו שאני שמרתע על השמלה הכחולה (ל''ת)

        מוניקה, 28/07/07 17:45

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה בדיוק סביר?נאשם לא מודהבמעשה חמור.התביעה מתרשמת שמשקר.הסניגור (ל''ת)

    בשם הנאשם ''מודה, 28/07/07 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה לא היה עימות? למה אין את גירסת קצב לאונס /יחסי מין עם א'? (ל''ת)

    מה זה ''ראיות'', 28/07/07 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם ארבל ובייניש לא היו נשים היית משתמש בדימוי לבית זונות?

    michael, 28/07/07 12:50

    אני חסיד קטן מאוד של ה''ה (השופטות הנכבדות) ארבל ובעיקר בייניש, אבל השימוש בשפת השוק ביחס למערכת המשפט לא רק שופכת את התינוק עם המים המלוכלים; היא גישה חזירית-שוביניסטית, שלא היית מעז לנקוט בה לו היו אלה גברים בראש בית המשפט העליון.
    אני סבור שדבריך אלה הם התקפה חמורה מאין כמותה על בית המשפט העליון ועלבון סקסיסטי .

    הגב לתגובה זו

    • ''בית זונות'' = כאלו שלא דופקים/ות חשבון

      א.נ, 28/07/07 13:22

      עכשיו אתה מבין את המינוח?

      הגב לתגובה זו

    • מיכל -נמאס מנשים כמוך!

      אישה, 28/07/07 13:51

      די כבר עם החיפוש האובססיבי הזה אחרי שובניזם. את ודומותיך ממאיסות עצמן על השאר!

      הגב לתגובה זו

      • michael = מיכאל

        חמציץ, 28/07/07 15:16

        לא מיכל.
        הלכה קונספירציה, אה?

        הגב לתגובה זו

        • יש גם גברים שטופי מוח

          אביחי, 28/07/07 17:10

          זה לא משהו שצריך להתגאות בו.
          בדיוק כמו שאין מה להתגאות בשטיפת מוח קומוניסטית או פאשיסטית.

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    מאמר מצויין .

    עצבני., 28/07/07 12:46

    מפרי עטו של מי שחלש מאוד מאוד במשפט אבל מתמיד להשקות בנאמנות ובמסירות אין קץ את הפרדס ההולך וגדל של האתרוגים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין ראיות------- לא למזוז לא לקצב ולא לא' -------------אין ''ראיות''

    ניצול מיני/אונס, 28/07/07 12:44

    בעבירות מין אין ראיות במובן המשפטי הרגיל.

    ה''אין ראיות'' לגבי א' כולה החלטה שהיא ''לא אמינה'', וטענת פלדמן (לא קצב !) שהיה רומן .

    *לא היה עימות.
    *קצב שיקר לאורך כל הדרך (הוא כן אמין??)
    *והעיקר-- אין בכלל ''גירסת קצב'' לאירוע המסויים (האונס) או ליחסי מין בכלל עם א' !!


    הגב לתגובה זו

    • הרוב לא קולטים זה

      עוד משהו-, 28/07/07 17:03

      מה שנקרא בעניינה של א' ''חוסר ראיות'' זה ''חוסר אמינותה'' וזו התעלמות מכל מה שידוע מבחינה מקצועית על התנהלות קורבנות ניצול מיני.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אהבתי את המינוח אסכולת ''בית הזונות'',

    שמרל הנגר, 28/07/07 12:42

    למרות שלדעתי, הזונות בפועל הן מוסריות הרבה יותר מבייניש את ארבל, ואומר בשמן של הזונות, שהן נעלבות ממש מההשוואה, כי אלה השתיים היו נדחות על הסף לו ביקשו להיתקבל לאיגוד הזונות.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איזה מין טיעון--''לא סביר'' לא יכול להתקיים בהגדרה(!) ???

    כי מעורבים יותר, 28/07/07 12:26

    מה זה השטויות האלה

    הסברים מתחת לאדמה נושקי קונספירציות , כוונות זדון/לא ענייניות מסתוריות ------------ יצאו מכל החורים !!
    ___________________
    אם בייניש וארבל יצגו גישה מסויימת ומזוז גישה שונה (גם פה לא צריך לצאת מפרופורציות), זה לא אומר שבייניש (או מזוז) לא עושים שום דבר אחר חוץ מאשר לכרסם ציפרניים ולהתנפל בחוסר ענייניות כדי ל''נצח'' (כביכול בייניש לפי דנקנר).
    __________________
    בעסקת הטעון אין איזכור לעבירת מין ומתלוננת שהפרקליטות עסקה בעניינה שנה שלימה-נמחקה טוטאלית.
    (פלדמן מטעה-בתקשורת הוא מדבר על ''מעשה מגונה'' אבל המילים אינן בעסקה !! יש חיבוק ונשיקה-סה טו !).
    ________________________
    יש בהתנהלות הפרקליטות בתיק שאלות רציניות בקשר לאי סבירות.
    יש !

    הגב לתגובה זו

    • רמון הורשע במעשה מגונה בכוח - נשיקה

      אביחי, 28/07/07 14:51

      אז כן יש מעשה מגונה בעסקת הטיעון.

      הגב לתגובה זו

      • ****** אין ****** !!!!!!

        ***************, 28/07/07 16:58

        זה היה התנאי של פרקליטי קצב שלא יהיה איזכור לעבירת מין-יש חיבוק ונשיקה ונגיעה ברגל.

        מי שרוצה לייחס לזה ''מעשה מגונה'' או התנהגות רגילה ביום הולדת-העיקר הבריאות...עולם חופשי..

        בתקשורת פלדמן מנצל את אפשרות התעתוע- ומזכיר את המילים ''מעשה מגונה'' אבל בכתב האישום של העסקה זה לא מופיע.
        ובעסקת טיעון-שומרים על 2 צידי המישוואה.
        כלומר מצד אחד הודאה מצד שני סעיפי אישום כלשונם (=חיבוק,נשיקה,נגיעה ברגל..).

        הגב לתגובה זו

        • קטנוני

          אביחי, 29/07/07 09:04

          זה שאין את צמד המילים ''עבירת מין'' לא אומר שאין את העבירה עצמה בעסקת הטיעון.

          הגב לתגובה זו

          • אתה רציני?

            אתה שומע, 29/07/07 14:25

            אין מילים

            הגב לתגובה זו

  • 20.

    שורש הרע הטיפש השופט ברק שהרס את המערכת!

    יש שורש, 28/07/07 12:23

    הוא מקור הצרות של היום,וחוסר האמון בדיקטטורה השמאלנית

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    על הכנסת לבחור את השופטים,זה המוצא היחיד שנשאר

    נציגי העם, 28/07/07 12:20

    רק ככה בג''ץ ישקף את עם ישראל ולא אליטה שמאלנית מושחתת

    הגב לתגובה זו

    • רעיון גאוני ממש

      ויני ג'ונס, 28/07/07 13:24

      הפתרון המושלם לצרות של מדינת ישראל הוא אכן שנעמי בלומנטל, עמרי שרון, יורם מרציאנו ושאר הגאונים זכי הכפיים יבחרו את השופטים. ככה באמת לא ישפטו אף אחד ותיפתר סופית בעיית ההון והשלטון

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    המורה (בהרמת אצבע בלבד)

    לוק, 28/07/07 12:20

    זאת אומרת שבמדינת ישראל יש משפט שאינו תלוי ועומד על מאזניי צדק? היתכן כדבר הזה?

    אמנון דנקנר, אני אזרח שותף לך במאמצים לשמור על ראש הממשלה, אהוד אולמרט בתפקידו.

    ישר כוח!

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא זמני, קצב כבר עבר, אבל העליון מסריחחחחחחחחחחחחחחח

      1, 29/07/07 07:20

      חונטת המושחתים נמאסתם!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל מילה חצובה בסלע, אבל בענין קצב-טועה

    מוטי בלוך, 28/07/07 12:16

    כל מילה של אמנון דנקנר בכתבתו , אמת ויציב. התזכורות מצויינות למי ששכח ! חבל שאמנון לא התייחס גם למבחן בוזגלו שחוגג,,,
    בנושא, '' הנשיא והנשיאה '' יש לי תחושה שאמנון טועה. מיתקפת הנשיאה על מזוז פרידמן ושות הפעם, איננה ''עליהום'' גרידה למען הרושם.
    התוצאות ידברו . תצפה להפתעות .

    אין נביא בעירו , אבל תחושת הבטן שלי אומרת שזה לא יגמר כמו שמזוז וציון עמיר תיכננו .וכמו שאתה מנבא,,
    מוטי

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כה ברור שמסקנתו של אמנון דנקנר לגבי תוצאות הדיון בביה''מש העליון

    תמרה, 28/07/07 12:09

    ידועות מראש וכי לא יפסול, בסופו של דבר, את עיסקת הטיעון אז על מה רגשו גויים ? על מה כל ההמולה ? הרי כל ההצגה היקרה הזאת העולה למשלם המיסים הון עתק היא ביזבוז זמן וכספים שלא לומר גם בושה וחרפה למערכת המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    אלכסנדר, 28/07/07 12:03

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    שיר זה מוקדש לארבעת שופטי-רוב עלובים ולפסק דינם המחפיר, המביש והמבייש (בג''ץ 6728/06 ו- 7607/06) . שופטים מעוררי בוּז, סלידה, חוסר-אמון, תיעוב, מפח ושאט-נפש בנשמה ובלב. שופטי בית-המשפט ה''גבוה'' ל''צדק'': אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס.

    ''ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט את-עמך הכבד הזה''. מלכים א', ג', ט'.

    מרוֹב הוֹד כְּבוֹדוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
    אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
    רַק שוֹפְטֵי ''העֶלְיוֹן'' בפסיקותיהם
    מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
    איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .

    מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר אֶת היַעַר
    לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
    לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סְתָם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
    הֵם שָם, מִמַעַל, בְּאַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים . נִינוֹחִים. נִישָאִים. מְדוּשָנִים. מְחוּסָנִים.
    כְּנוּעִים. עֲלוּבִים. שוֹתְקִים. מְשוּתָקִים. מְרוּחֲקִים. מְנוּתָקִים.
    נֶהֱנְתָנִיים. תּוֹעֲלְתָנִיים. נִקְלִים. נְלוֹזִים. נִיבְזִים. פּוֹחֲזִים. בְּזוּיִים. בַּזִים. מְבוּזִים. מִתְבַּזִים.
    מְרוּקָנִים. מְנוּוָנִים. מְאוּסִים. מְנוּמָסִים. מְנוּסִים. מְבוּסָסִים. לְעוּסִים. מְעוֹשִים. מִתְפַלְמֵסִים. מִתְפַּרְנֵסִים.
    עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מִכָּל פִּנָה, זָוִית וקֶרֶן מְכוּסִים.
    מַרְקִיבִים. מְתוֹעָבִים (לֹא רַק) כְּמוֹ רִימוֹנִים רְקוּבִים. נִתְעָבִים. מְלַבְלֵבִים.
    אַך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתַּעַר.
    אֲנַחְנוּ כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת, סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר.
    מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
    הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם, וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
    אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה, פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .

    מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
    רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
    שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
    מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
    הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
    סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
    שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
    מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
    עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
    ...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
    איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.

    הגב לתגובה זו

    • מעט יותר איפוק, קיצור לשליש בערך, היה מותיר שירה אדירה.

      יש צדק בדבריך, 01/08/07 15:51

      לא חייבים להשתמש בכל במילים שיש. וצריך קצת לרסן את הלהט. הזעם עובר טוב גם כשבוררים היטב את המילים.

      הגב לתגובה זו

    • עריכה טובה, תימצות לשליש בערך, היתה עושה מזה שירה אדירה. (ל''ת)

      אמת, 01/08/07 15:57

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    עִסְקַת טֵיעוּן

    אלכס, 28/07/07 12:01

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שולָל הָגוּן
    מַשבֵּר אֵמוּן
    תרבות, אִפְיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אַשְמָה. תִּיקּוּן.
    מַהוּת. רִיקּוּן.
    שוֹפְטִים. הִינְהוּן.

    ביטוי נהדר למצב ל''ת ***, 08/02/06 14:53

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְשִיעָה. תִּכְנוּן.
    לָשוֹן. תַחֲנוּן.
    כָּבוֹד רָכוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חוֹק. אִיוּם.
    קוֹרְבָּן. קִיוּם.
    מִשְחָק. בִּיוּם.


    עִסְקַת טֵיעוּן
    פַּרְצוּף עָגוּם
    מִשְפָּט פָּגוּם
    מוּסָר רָגוּם.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    טְרִיק צָפוּן
    מַצְפֵּן. מַצְפּוּּן.
    אִיבּוּד כִּיוּון.

    זאת הביקורת הכי טובה שקראתי. דנה, 26/03/07 17:09 כל מילה מדוייקת

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מְרִיחָה, מִיכוּן
    עָווֶל, גִיוּון
    חֶבְרָה, נִיוּון.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אֶגְרוֹף, אִימוּן
    גַּלְגַּל, שִימוּן
    צֶדֶק, טָחוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שָקוּף, רָכוּן
    שָפוּף, גָחוּן
    תָקוּם, נַחוּם !

    מקסים שמואל, ירושלים, 22/03/07 11:19

    עִסְקַת טֵיעוּן
    צִיפּוֹר, קִינוּן
    סִיפּוּר, שִינוּן
    צִיבּוּר, רִינוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מַחֲלָה, אִיבְחוּן
    רוֹפֵא, מִינוּן
    גוּף, אִיבּוּן.

    ענק !!!!!! ל''ת עידו, תל אביב, 08/02/06

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְּרַקְלִיט שָנוּן
    תַּקְלִיט, כִּינוּן
    צוואר, עִימְלוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חִינוּך, סִיכּוּן
    מַגֵּפָה, רִיסוּן
    גְּזַר-דִּין, חִיסוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    זְרוֹעוֹת, תְּמָנוּן
    סַרְטָן, עִישוּן
    קֵץ, צִיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    בִּילְבּוּל, מֵיגוּן
    בִּישוּל, טִיגוּן,
    מִשְפָח, עִיגוּן
    סוֹבֵב נִיגוּן....

    אלכס, אין לי מילים.
    נפעמתי לקרוא כל מילה ומילה.
    אתה פשוט כישרון מבוזבז.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה אתה טוען שהשיטה של מזוז עדיפה על זו של בייניש?

    אל-טוריטו, 28/07/07 11:59

    בכך אנחנו הופכים את הפרקליטות והיועץ לרשות שופטת. עם החלק הראשון של המאמר אני מסכים.

    הגב לתגובה זו

    • שופט חוקר, משמש המסננת לפני בית המשפט !

      אפללו מדימונה., 28/07/07 12:37

      זאת השיטה, לפני שפורסים את עורו של הנאשם בריש גלי, מישהוא בודק האם ישנה תשתית סבירה להעמדה לדין, אם אין זורקים את החומר לאשפה.

      אצלנו נהגו תמיד לפרוס את העור לפני המשפט, ואז כבר התוצאות לא היו חשובות, ממילא העור נפרס.

      לכן מזוז צודק, ולכך צריך אומץ, העניין הוא שזה לא רק מזוז , זה מזוז זה הרקליט המדינהף וזה כל שאר הפרקליטים הבכירים. אם הם הגיעו למסקנה הזאת אז זאת המסקנה נקודה.

      בייניש כרתה את הענף עליו היא ישבה אני ממילא לא מצפה מזאת היושבת על כיסא הנשיא בגלל תקלה או תאונה בהליך ליותר ממה שהיא.
      שימו לב אף אחד כבר לא קורא לה נשיאה, אלא גברת במין חוסר כבוד מתריס.

      הגב לתגובה זו

      • בלי פלדמן צמרת הפרקליטות לא ראתה שאין קייס?

        לא היה שום, 28/07/07 12:55

        פלדמן הצליח לשכנע את מזוז ש''אי אמינותה של א''' גומרת על כל התיק ומזוז בלע את כל הצפרדע.

        אם השתכנע מפלדמן-היה צריך לחזור אל קצב ולקבל ממנו את גירסתו (של קצב!!)לאירועים (אם כל עדותה של א' כל כך לא תופסת..)


        הגב לתגובה זו

      • מה אתה מדבר העור נפרס כבר במשטרה ובפרקליטות!

        אל-טוריטו, 28/07/07 19:00

        מילא אם היה צו איסור פרסום כל עוד אין כתב אישום....

        הגב לתגובה זו

    • מזוז מסביר זאת בהחלטתו ב''אי היווני''

      אילן חטאב, 10/08/07 17:03

      למרות שיש לי בעייה עם המסקנה הסופית של מזוז שלא להעמיד לדין את שרון בפרשת האי היווני,הרי שבחוות הדעת שם,מסביר מזוז בהסתמכו על פסק דין של העליון בעצמו(תיק יעקב נאמן אם אינני טועה) שם נקבע כי לפני שממליצים על העמדה לדין על היועץ לבחון את סיכויי ההרשעה והוא מסביר שם (בחוות הדעת) מושגים כמו היסוד העובדתי והיסוד הנפשי לביצוע העברה וכו
      אם הסוגייה בוערת בעצמותיך אני ממליץ בחום שתקרא את חוות הדעת הנ''ל

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נהניתי מאד מן הקריאה ומן השיעור. מתי השעור הבא ? יישר כוח ! (ל''ת)

    אלכס, 28/07/07 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    והחברה חייה בבית יתומים, ללא משפט לגופו של עיניין רק לגופו של אדם (ל''ת)

    יאיר, 28/07/07 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם בארזים נפלה שלכת- מה יגידו אזובי הקיר?

    you, 28/07/07 11:48

    אדון מזוז לך הביתה! (וקח איתך את בכירי משרדך…. העם רוצה משפט צדק....הפילוסופיה יכולה להתקיים גם בלי הפסיכואנליזה.... בקרב הלוקים בסכיזופרניה....אפקט בג''ץ?....מה שמטריד אותי יותר הרבה יותר מזה. המדובר במאפיה....שקשרים אפלים בין אנשים המחשיבים ונחשבים לצערי כאליטה...מקיימים קשרים סגורים ואפלים בניהם....כשהיחסים בניהם מושתתים על שמור לי ואשמור לך....יד רוחצת יד ובעיקר בוא נדפוק את החלש...אבל הפסיכואנליזה....לא יכולה להתקיים בלי הפילוסופיה''....אפקט מזוז?...אדון מזוז.כשלתה במבחן התוצאה ייתכן שהניתוח של הכותב נכון אבל את התיאוריה של פרויד הוא בטוח לא מבין....מה זה משנה....אם הוא אנס או לא אנס....כלומר הפסיכואנליזה....היא נגזרת שהשקפתו היסודית על טבע האדם מאבדת את אחיזתה דווקא כפי שטען פרויד וממשיכיו בקרב ממשיכיו. שאלת היסוד -מה מניע בני אדם....הפילוסופיה....השוררת באותה תקופה....אפקט קצב?!!!! האם פורקן דחפים ביולוגיים שלו?!....וקצב היקר - אם אתה כל כך חף מפשע תן לבית המשפט לעשות את עבודתו, ותהיה גבר....לא להיפך....מה קורה לנו?....אין כבר שום דבר ערכי ? בתי המשפט מושחתים עד היסוד אין ולו שופט אחד שלא נגוע באינטרסים אישיים ...זה המצב שלנו הכול תחת השפעה....של כנופיית-אולמרט-בר-און-חיים-רמון-חברון-פרופ' דהיאל פרידמן ידידידידידים...הדיקטטורה כבר כאן. מותר לתסכל....מותר להכאיב....מותר ולענות....מותר לרמוס את זכויות האדם.... על מר גורלנו בארץ הזו על שהפכנו להיות כה מושחתים, כה רמאים, כה עלובי נפש שערכים ומוסר זה הדבר האחרון שהשופטים מסתבר רואים לנגד ענייהם.... ברור שלא מדובר בכולם אך ברובם....?!!! הנה בכמה סימפטומים שונים למחלה.....

    הגב לתגובה זו

    • אם בארזים נפלה שלהבת

      mmm, 28/07/07 23:04

      הכותרת מעידה בערך על כל מה שכתבת...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תכלס,בג''ץ רקוב ואולמרט פושע,זו השורה התחתונה!

    ממסד רקוב, 28/07/07 11:47

    איו אפשר לראות הבדל

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אמנון.אמת לאמיתה (ל''ת)

    אבי טבריה, 28/07/07 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    התחלת יפה

    harry, 28/07/07 11:40

    אכן יש איפה ואיפה וכל מערכת המשפט היא בלוף אחד גדול, אבל במקרה של קצב מעבר לאופורטוניזם שבייניש יכולה להפיק מהעסק יש בעיה שצריך להרשיע את הדרעק, עם ראיות או בלעדיהן.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כן טמבלים

    לחם מרוח, 28/07/07 11:34

    למה קשה לך להאמין שאנשי הפרקליטות כולם טמבלים? . הרי כל מי שמגיע היום לצמרת המדינה ולכל המשרות הבכירות, זה זבל.

    ובאשר לציבור, הוא לא ''צמא דם'' מספיק. כל השמות שמנית דרעי, קצב , מזוז הורסים את מה שבנינו כאן .אתה כותב כפי שאתה כותב כי רק אצלם ובוחריהם תקבל תפקיד ופרנסה. מאד פשוט.

    הגב לתגובה זו

    • ושמות כמו...

      ארז, 28/07/07 11:42

      אולמרט, הורוביץ, בר, לא הורסים?
      תודה לך שאתה מוכיח את טיעונו של דנקנר.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אמיץ ביותר מצידך להגיד מה שכולם יודעים.תודה (ל''ת)

    ממנוביץ, 28/07/07 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש בעיה עם בייניש

    חיים, 28/07/07 11:25

    יש בעיה רצינית עם הנשיאה בייניש היועץ המשפתי צריך להחליט אם להעמיד את בעלה לדין ,והיא רוצה להשתתף בבחירת היועץ המשפטי ...ואפילו שיחליטו להעמידו לדין מי יהיה השופט שיעז להרשיע אותו כאשר קידומו תלוי בבייניש{ יצחק רבין התפטר על פחות מזה}
    והיא טוענת שפרידמן פוגע בבית המשפט היא פוגעת!!!








    }

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עשית סלט שלם

    בולוס, נביא, 28/07/07 11:22

    מה שייך משפט דרעי טל והורוביץ לקצב?

    ואם בענייני תיאוריות קונספירציה עסקינן, אתה באמת מעלה על דעתך ש-12 נשים שונות שלא הכירו אחת את השניה יעידו על הטרדות מיניות ומעשי אונס ממש של קצב - וכולן משקרות?!

    הגב לתגובה זו

    • שתיים הוכחו כשקרניות

      ארז, 28/07/07 11:43

      אז ייתכן שגם השאר.
      וגם אם אינן משקרות, הרי שאין ממש הוכחות למעשים פליליים - וזה, אם עוד לא הבנת, מה שחשוב, ולא תחושות הבטן של ההמון הצמא לדם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה אפילו פחות חכם מבייניש

      נתן2000, 28/07/07 12:09

      מסתבר שיש אנשים שהם פחות חכמים אפילו מבייניש. אתה כנראה אחד מהם.

      אתה, בדיוק כמוה רואים את המציאות בצורה הפוכה ומגיעים למסקנות הפוכות שבינן לבין המציאות אין שום קשר.

      אני אפילו בטוח שאתה גם מתקשה בהבנת הנקרא. מה, באמת לא הבנת מה דנקנר כתב באופן כל-כך בהיר על העיוות והאפליה בין דרעי לבין השופט טל ??? בין אולמרט לבין השופט טל ??? בין אולמרט לבין הורוביץ ??? בין אולמרט לתיאודור אור ???

      הרי דנקנר לא טוען שקצב ואולמרט הם טהורים וזכים. גם אני לא טוען זאת. דנקנר רק מצביע על האפליה הזועקת לשמים ביחס שמקבלים אנשי שלומם של בית-המשפט העליון ומערכת המשפט לבין אלה הנמצאים מחוץ למחנה המצומצם שלהם.

      מה, עדיין אתה לא מבין דבר כל-כך ברור ??? טוב, הרי אמרתי שאתה מתקשה בהבנת הנקרא !!!!!!



      הגב לתגובה זו

    • בהקבלה לעשר הנשים הם עשר הפרקליטים שלפי ההמון הצוהל ובית המשפט

      מקשה, 28/07/07 12:33

      משקרים!

      הגב לתגובה זו

    • רק 10?

      א.נ, 28/07/07 16:15

      נחקרו אולי מאה כדי למצוא ''מתלוננות''.

      הגב לתגובה זו

    • עניינית, מערכת המשפט מושחתת, וכן זה קצה קרחון

      אחד, 29/07/07 07:17

      לא חשוב קצב
      לא חשוב אולמרט
      חשוב מאוד מה עם בית משפט עליון מאוד תחתון
      משוחתים בעליון!!!
      נמאסתם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הריקבון פשה במערכת המשפט שלנו

    הפרשן, 28/07/07 11:20

    מאמר מאלף של אמנון דנקנר המוכיח שחור על גבי לבן שהריקבון פשה במערכת המשפט שלנו. הסירחון של הריקבון הזה מכסה כל פינה במדינה ומגיע לאף של כל אזרח הגון, חוץ מאשר האזרחים המשמשים היום כשופטים בבית-המשפט העליון. משום מה, האזרחים הללו שמונו כשופטים עלינו, לוקים באופן קבוצתי תמוה בסימפטום של תתרנות (חוסר בחוש ריח).

    הם מצפים ברוב חוצפתם שהעם המותש הזה יקבל את זאת כגזירה משמיים, שיסבול את הסירחון העולה מקרב מערכת המשפט שלנו ושלא יעשה גלים בגלל התתרנות שהם, שופטי העליון ובראשם בייניש, לקו בה באופן מחשיד.




    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. (ל''ת)

      המסכים, 28/07/07 11:34

      הגב לתגובה זו

    • בולשיט של סיסמאות רקובות

      כי אתה תופש את, 28/07/07 12:28

      זה הכל

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה תופס את בג''צ כשמאלני..........

        הפרשן, 28/07/07 13:01

        ...ולכן אתה בעדו. כי אתה כנראה שמאלני מהמחנה של בייניש.



        הגב לתגובה זו

        • לא נפצח כאן בויכוח על ליברליזם,נכון? אבל-

          אתם מתחשבנים, 28/07/07 13:30

          על רקע שמאל/ימין לא על רקע ''תיק קצב'' !!- לכן כשהתגובות שלכם כביכול בקשר לא' ובו בזמן בכלל לא קשורות לא' (והיתר)-זה לא לעניין ובעצם התנהלות משקרת .

          *לגופו של בג''צ-
          אני חושב שהוא צריך לרסן את עצמו בקשר לשאלות מדיניות-אבל רק ע''י עצמו !
          וככל הניתן כן ישאף לאזן בין צרכי בטחון/זהות יהודית של המדינה ובין פגיעה בזכויות הפרט.
          (כמובן ש''ככל הניתן'' שוב כפוף לכל מיני..)*
          _______________
          הייתי רוצה, שלמרות האנטיגוניזם שלכם לבג''צ , תגיבו לגופו של עניין.

          הגב לתגובה זו

          • תגיד לי, אתה חי על אותה פלנטה ????

            הפרשן, 28/07/07 14:33

            בימים כתיקונם הייתי מסכים איתך שצריך להשאיר את שיקול הדעת לשופטים בענייני התערבות במדיניות.

            אבל הרי זה בדיוק מה שנתנו להם לעשות מאז ומעולם. עד שאהרון ברק עלה על כס הנשיאות, באמת כל הנשיאים לפניו נהגו באחריות ובהגינות והתערבו בעינניינים שמחוץ למשפט באופן מאוד זהיר.

            אבל אהרון ברק, מרגע שהפך לנשיא בית-המשפט העליון, התחיל להתנהג כמו פיל בחנות חרסינה. הוא זרק לפח את כל כללי הזהירות שנקטו בהם קודמיו והתחיל להתערב בצורה גסה בעיניינים של מדיניות, ערכים, השקפת עולם וכו'.

            והיורשת שלו ממשיכה באותה דרך נלוזה של אביה הרוחני.

            אז מה אתה עכשיו קופץ כיאילו גילית אמריקה ומציע דבר שנהוג כאן מאז הקמת המדינה ????

            הרי כבר ברור שהעיקרון שאתה מציע נכשל בגגל חוסר אחריותם ובגרותם של שופטים בכירים דוגמת ברק ובייניש.

            על איזה פלנטה חיית כל הרבה זמן ?????





            הגב לתגובה זו

          • מתחשבנים עם בייניש כי היא לא ראויה לשפוט

            אביחי, 28/07/07 14:53

            וזה בה לידי ביטוי כמעט בכל דבר בו היא עוסקת.

            פרשת קצב היא רק האחרונה והעדכנית ביותר בסדרת הקלקולים שלה.

            הגב לתגובה זו

          • החונטה מושחתת

            אחד, 29/07/07 07:14

            במקרה החונטה גם עם אוריינטציה פוליטית
            אבל לא זה העניין
            החונטה מושחתתתתתתתתתתת!
            וזה עניין לכולנו!

            הגב לתגובה זו

      • מושחת זה מושחת זה מושחת

        אחד, 29/07/07 07:12

        שמאל ימין אמצע - מה זה משנה?????
        מושחתים!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    עבריין המין מכין אתכם להשמדה במצוות הנוכל (ל''ת)

    ואתם פושעים, 28/07/07 11:18

    הגב לתגובה זו