• 30.

    איכפת לי - משה קצב

    עטליה חייט, 16/01/08 17:20

    כל הסיפור על נשיא המדינה משה קצב יצא מפרופורציה, והכל קשור למעמדו החברתי, פוליטי, והאדון יצא עם עסקת טיעון.
    אדם אשר עבר עברות דומות, לא יצא ללא עונש וישב בכלא במאסר לפחות 4 שנים רצופות.
    האם נבהל מני מזוז היועץ המשפטי, וחזר בו מהכרזתו אנס סידרתי?
    האם לאחר שנה של חקירות בהם כולם אומרים כי הם מאמינים לנפגעות וכן היה אונס, פתאום היום לא היה אונס?
    מר משה קצב אנסי המסכן אשר סבל לאורך כל השנה סבל רב,זקוק לרחמים ,וכמו כן איבד את כבודו.
    האם משה קצב שהכריז:לא עשיתי ואלחם על חפותי, פתאום מודה בעברות מין ,הטרדה מינית ומעשים מגונים.
    האם מעשים אלה חמורים פחות במעמדו של הנשיא?
    אני אדם מן הישוב שחייה ומחוייבת לחוקי מדינת ישראל מתביישת במעשיו של אנסי ומצפה שכל עבריין מין סדרתי יקבל את עונשו בכל חומרת הדין.
    מה שמתפרש מעסקת הטיעון שכל בעל מעד וסמכויות יכול לעשות ככל העולה על רוחו בעובדיו הכפופים לו.
    כן אכפת לי מהמתלוננות ואני מזדהה איתן בסבלן אשר ילווה אותן במשך כל חייהן.
    הנפגעות הן אלה אשר סבלו פעמים אין ספור את האונס שחוו בכך שנחקרו רבות והיו צריכות לשחזר ולעלות לאורך החקירה את מה שנעשה בחדרי חדריו של הנשיא.
    כן אכפת לי על אשת הנשיא שסבלה גם היא מבגידתו של בעלה.
    אני מצפה ממדינת ישראל שתסכיל ותוציא לאור את האמת ותיתן לכבוד אנסי את העונש הראוי ל...אנס סדרתי.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הקטטות במערכת המשפט

    מנותק, 26/07/07 20:42

    מאז פסק דין העליון בעניין ההתנתקות ושליחת נערה מפגינה בת 14 למעצר עד תום ההליכים - איבדתי את האמון ואיבדתי את העניין במערכת המשפט. בר דעת נורמלי צריך להתרחק ממנה עד כמה שיכול, ולא לבוא בשעריה. אין לו מה לחפש שם. עתה אני נהנה לראות את הקטטות שהיועץ המשפטי נשיאת העליון, שר המשפטים ועוד בחוחשים בקדרה עושים, כמו ילדים בגן ילדים. זו ההצגה הטובה בעיר. ערוותם נגלית כל יום מחדש, והמונחים כבודה וכבודו הופכים לגרוטסקים מיום ליום. שחקו אותה אבירי המשפט, המשיכו את ההצגה, אני מוחא כפיים לכל אחד מהצדדים ובלבד שתמשיכו בקרב. בסוף - אולי תקום מערכת חדשה. הלוואי.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אמרתי לכם שמדובר במלחמת כנופיות לכל דבר ועניין.

    יגאל כהן, 26/07/07 20:12

    כנופיית שלטון החוק נגד השלטון ונגד החוק ונגד הכנסת ונגד בתי הדין ונגד עם ישראל.
    ובית המשפח של אבי אבי אביהם.
    הפשע הכי מאורגן בישראל זו מעכרת המשפח.
    וחמולת מזוז היא הזרוע הביצועית.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    סיפורי פּוגי (בייניש)

    טליה, 26/07/07 15:58

    הסיפור האמיתי הוא לא קצב אלא בייניש בלבד. הסיפור מורכב מכמה וכמה רבדים שככל שהם מתקלפים הם מגלים עוד ועוד רבדים.

    - המנהיגות של בייניש.
    - החקירה נגד בעלה של בייניש.
    - אי הצדק המוסרי המשווע (בעיני בייניש) של סיפור קצב.
    - הרצון להראות לפרידמן.
    - הרצון להראות למזוז.
    - הדאגה ל''איך אני יראה בציבור'' של בייניש.
    - השאלה ''איך ישפטו אותי כנשיאה בטווח הארוך'' של בייניש.
    - משמעות הביטול של עסקת הטיעון לגבי עסקאות עתידיות והעומס הצפוי בבג''צ.
    - המלכודת, עפ''י אופיר צומן.
    - בטח יש עוד שנעלמו מעיני.

    בסופו של יום היא תצטרך לקחת החלטה (וברור שארבעת המופלאים שיושבעים איתה בדיון הם מריונטות בלבד) ולקוות שהעם יוכל לחיות איתה.

    הערכה שלי, למרות הכל היא לא תשנה דבר אלא רק תצא בחורמה כנגד המעשה הפחדני של מזוז, תנסה לגרום לכך שהשינוי יבוא ממנו ומבית מדרשו (אולי בנושא הכשרת ההתיישנות על מעשי קצב כנגד גב' א' מהתיירות) ובכך תשיג את המטרות שלה, תפגין מנהיגות (על חלשים), תמצא את הצידוק(ים) המשפטי(ים) להחלטתה ותתפלל (תוך קריאת כל הטוקבקים בכל האתרים - אהלן דורית) שה''עם'' יסכין עם החלטתה המתוחכמת. בנוסף היא תהיה בעמדת יחיד ''קדושה'' כנגד 4 חבריה - היא תדאג לצאת צדקת.

    הסיפור הגדול באמת הוא הסיפור שעדיין לא מסופר. עד כמה תשפיע החלטתה של בייניש על מזוז והפרקליטות בהקשר של החקירות וההאשמות העתידיות - כביכול - כנגד אולמרט. מזוז כבר הוכיח לפחות פעם אחת את רפיסותו כנגד השלטון בהחלטותיו כנגד (בעד) שרון בנושא האי היווני (ובנושאים אחרים) ששם אי הצדק צ-ע-ק למרחקים.

    הגב לתגובה זו

    • תשמעי את תותחית רצינית - וברור שאת גם עורכת דין

      חריפה כל, 26/07/07 16:36

      מצדיעה לך.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שחקן החליף קבוצה? אז ביניש היא כמו שופט שנותן הוראות למאמן הצהובים

    מעבר תפקידים, 26/07/07 14:43

    אם אתה משווה את הפרקליטות שבשביל להגן על עסקת הטיעון מסבירים את נימוקי קצב כאילו החליפו חולצה לאדום ועברו לשחק עם הקבוצה השניה ...

    ... אז המעשה של ביניש שמטילה ספק ברצינותם של הפרקליטות לייצור את כתב האישום החזק ביותר בהתאם לראיות, זה כמו ששופט המשחק בא אל מאמן הצהובים מטיף לו מוסר שאיננו פועל למען קבוצתו , וגם שוקל לפטר אותו ולהביא שופט אחר שיעבוד במקום מאמן הצהובים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביזיון למערכת המשפט

    חזי, 26/07/07 12:18

    מדינת ישראל הולכת ומתדרדרת אין מי שינהיג את מערכת המשפט לצדק מוחלט בלי להבדיל בין דרוזי וערבי לבין יהודי וזה לצערנו קורה בבתי המשפט אבל זה לא יקח הרבה זמן כי יש מי שיקום ויגיד מספיק לכל הגזענות ואם צריך גם ללכלך את ידינו בדם קר נעשה זאת בגאווה כי עבורנו זאת מלחמה שלא תגמר לעולם אם לא ישרור צדק חברתי...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבג''צ חרג מסמכותו ומנע הלכיך משפטי תקין בבית המשפט המחוזי.

    אדם אילת, 26/07/07 12:12

    ההחלטה אם לקבל או לדחות עיסקת טיעון צריכה להיות של בית המשפט (מחוזי או שלום) בפניו היה מתקיים דיון משפטי אילו היה מוגש כתב אישום. זה בהגדרה אותו בית משפט שמתבקש לאשר את עיסקת הטיעון.


    שוב הוכיחו שופטי בג''צ ששכל ישר אינו תכונה המלווה את עבודתם. התערבותם בתהליך, מהלכת עכשיו כצל מאיים על כל שופט שלום ומחוזי ומערכת המשפט לא יוצאת נזכרת מכך כלל וכלל.

    הגב לתגובה זו

    • מחסום הסעד האלטרנטיבי.

      מבקש, 26/07/07 15:04

      אסור היה לבג''ץ לקבל את העתירה, מפני שהכלל קובע, שחייב העותר לבדוק האם מוצו כל ההליכים המשפטיים וכל אפשרות לקבל סעד בבית משפט אחר אינה קיימת.

      מכיוון שברור לכל שלא כל ההליכים המשפטיים מוצו, לא כל שכן עסקת הטיעון לא הונחה בכלל על שולחן בית משפט השלום, הרי שמסתבר, כי בית המושחת העליון פועל בניגוד להוראות כל דין ובניגוד לחוק.

      הגב לתגובה זו

      • הבנת את הנושא היטב. לנשיאת העליון אין את השכל להבין זאת. (ל''ת)

        אדם אילת, 26/07/07 15:21

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    עו''ד זעיר, בעל מבט יהיר, כותב יבש וקריר

    שולי, 26/07/07 10:53

    מ-ש-ע-מ-ם נ-ו-ר-א!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • למה להעליב - צעיר כותב באמת לא רע - רק בתחילת (ל''ת)

      הדרך, 26/07/07 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמה עורכי דין צריך במדינה קטנה אחת ? (ל''ת)

    שאלת תם, 26/07/07 10:42

    הגב לתגובה זו

    • זה היה החלום של כל אם יהודיה - עד שנהייה (ל''ת)

      בית חרושת, 26/07/07 18:44

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תסריט: כדאי לקרוא

    ציון, 26/07/07 09:49

    מי האיש שיכתוב על כך סדרת טלויזיה
    דרמטית, רבת תהפוכות, מלאה מזימות, ויצרים ??

    כל החומרים קיימים, צריך רק ללוש
    ולאפות. הדרמה בחיים גדולה יותר מסרט.
    הנה הצעה לפרקים הבאים:-

    מזוז והפרקליטים הבכירים שהיו בעד עיסקת הטיעון מתפטרים, עוד לפני שבג''ץ מקבל החלטה סופית.

    הממשלה מתכנסת לישיבת חירום,
    לקראת בחירת יועץ חדש.

    חשש אצל דורית בייניש, ממינוי יועץ משפטי בעל אוריינטציה דומה לזו של פרידמן. מצטערת על שהשפילה את מזוז.

    בג''ץ, עושה צחוק מעצמו, ומאשר את עיסקת הטיעון. הפגנה של 100 אלף נשים בככר רבין נגד דורית בייניש.

    כל אמצעי התקשורת תוקפים את בייניש. פרידמן מצטרף למבקרים.
    שופטי בית המשפט העליון בדימוס מצטרפים למבקרים.

    דוריש בייניש - מתפטרת !!!!!

    נתמנה יועץ חדש. קרוב לפרידמן בדעותיו. מכריז שיצטרך לפחות ל-6 חודשים על מנת ללמוד את תיק קצב.

    פרקליטי קצב: זה עינוי דין עבורו.

    הגב לתגובה זו

    • תסריט יותר ראוי ודמיוני לא פחות

      גאולה, 26/07/07 10:16

      ביניש לוקחת אחריות אישית על השפל אליו הגיעה מערכת המשפט תחת הנהגתה ומתפטרת.

      ארבל, מצטרפת גם היא ולוקחת אחריות על מחדליה (שיקרה בקורות חיים, חלקה בפרשת ניצב מזרחי וכו').

      סוף סוף מתכנסת הועדה לבחירת שופטים ומסוגלת לסיים הליך בחירה של עוד שופטים.

      לאחר החשש ששחיתויות מתגלות- סוף סוף מתמנים שופטים שאינם מקושרים אלא מוכשרים וישרים. בהתאם גם שופטים בשאר הערכאות וכל התקנים בפרקליטות מתמנים ברוח זו- ללא מכרזים מכורים וללא פרוטקציות- רק לפי כישורים.

      מערכת המשפט מבריאה ומתחזקת ומתמקדת סוף סוף במתן מענה לציבור האזרחים במדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אפשר לקבל תשובה למה ביניש לא פוסלת את עצמה

    אפשר תשובה בבקש, 26/07/07 09:40

    יש חוק ברור שמורה לשופט לפסול את עצמו כשהוא נמצא במצב של ניגוד עניינים. מזוז והפרקליטות בימים אלה אמורים לקבל החלטה בתיקו הפלילי של בעלה של ביניש.

    לפי החוק, ביניש אמורה לפסול את עצמה מלבקר את שיקול דעתו של מזוז ושאר הפרקליטים הפליליים על מנת שלא להשפיע שלא כדין על הכרעתם בתיקו של בעלה.
    מישהו מוכן להסביר מדוע ביניש לא פוסלת את עצמה ועוד נוקטת בסגנון משתלח במיוחד?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרקליטים חובבנים יצרו הר ואח''כ מתפלאים שנולד עכבר ?!!!!

    you, 26/07/07 09:17

    עכשיו הבנתם למה אולמרט ופרידמן רוצים להרוג את הבג''צ? רק מבית משפט חזק יש תקווה למדינה!...
    השאלה שצריכה להישאל- מה הסיכוי כעת למשפט הוגן???? אם מר קצב טוען שזו עלילה ושופכים את דמו לשווא, זה הוא שצריך לדרוש בית משפט ולבטל את עסקת הטיעון שמטילה עליו כתם, ומשאירה ספק בחפותו….. ציון אמיר מיהר להתרברב, דקות לאחר חתימת עסקת הטיעון, שהנשיא בקושי נשרט.
    זה מאד מתאים לבלורית שלו.
    משפטן גדול הוא אינו. לכל היותר יחצ''ן משפטי

    הגב לתגובה זו

    • בישראל 98 אחוז הרשעות- למה לו לשים את עצמו במצב של משפט פלילי?

      עו''ד, 26/07/07 09:38

      יש לך כסף וזמן מיותר- אז בבקשה- אבל רוב האנשים השפויים יעדיפו גם אם הם חפים מפשע (ואין לי מושג מה קצב עשה או לא עשה) שלא לשים את עצמם תחת מלתעות עם סיכוי הרשעה מגוחך שכזה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תיאוריות של קונספירציות בלי סוף

    זיגמונד, 26/07/07 08:56

    פרויד אמר ש''לפעמים סיגר הוא רק סיגר'' - כלומר לא איזה סמל למשהו תת-מודע. למה כל המשפטפטנים והפרשנים למינהם מתעקשים לבנות פרשנויות על תיאוריות מתוחכמות והזויות למדי? יש כאן עניין של בג''ץ שבוחן האם הפרקליטות התנהגה בצורה מקצועית ונכונה על פי כללי המשפט או שמע בחרו לעצמם קיצורי דרך כדי לחסוך מעצמם עבודה קשה וסיכונים - על חשבון נפגעות אונס. יש להניח שהשופטים שמונו לאחר עשרות שנות ניסיון ומונו לכל החיים - לא יחששו לומר את דעתם המקצועית, בהתעלם מכל התיאוריות המשונות

    הגב לתגובה זו

    • יש הלכה ברורה בעניין וביניש חרגה בינתיים מההלכה

      מה לא ברור, 26/07/07 09:36

      ההלכה אומרת שלא מתערבים בשיקול דעת התביעה (רשות מבצעת) בכתב האישום. מעבר לעיקרון הפרדת הרשויות- אין זה מוסרי כשאדם משים עצמו כמאשים וכשופט והדבר למעשה מונע אפשרות אמיתית של משפט צדק.

      הגב לתגובה זו

      • אפקט פרויד!

        you, 26/07/07 19:09

        ייתכן שהניתוח של הכותב נכון אבל את התיאוריה של פרויד הוא בטוח לא מבין...הפילוסופיה יכולה להתקיים גם בלי הפסיכואנליזה, אפקט בג''ץ?.... אבל הפסיכואנליזה לא יכולה להתקיים בלי הפילוסופיה''. אפקט מזוז?.... כלומר הפסיכואנליזה היא נגזרת של הפילוסופיה השוררת באותה תקופה, ? אפקט קצב?... ולא להיפך.
        :

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    הבעיה העיקרית שאני רואה היא :

    ////, 26/07/07 08:31

    שהענינים בהיכלי הצדק והמשפט בישראל מתנהלים יותר במסגרת מאבקי הכוח שבין הצדדים הפוליטיים ופחות בבחינה מעמיקה של העובדות ומה שהן אומרות מבחינה משפטית.
    אותי לא מענין אם בייניש רבה עם רמון או פרידמן או אולמרט. את זה שיקחו חרבות ויכנסו לאלום הסיף וילחמו בינם לבין עצמם.
    כאן מדובר בדיני נפשות שפוטו כמשמעו ובכלל לא מענין את איש יחסי העבודה והמלחמה שבין הנפשות ה-פועלות.
    ביום שאני אדע שהכל נעשה בנקיון כפים ומתוך בחינת העובדות המשפטיות נטו -אהיה רגוע.
    עד אז כל מערכת אכיפת החוק טובה בדיוק כמו הבוררים בעולם התחתון.
    לא פלא שאנשי העולם התחתון מתבטאים כפי שהם מתבטאים כלפי שופטים ואנשי מערכת המשפט.
    הם רואים שהם לא פחות טובים מאלה ששופטים אותם.
    ובצדק.

    הגב לתגובה זו

    • עם מי היא לא רבה? עם יצחק רבין, שמגר, נילי כהן, ליבני

      ש, 26/07/07 08:40

      בועז אוקון, רמון, מזוז, פרופ' רובינשטיין, אולמרט, פרידמן...

      וזה רק אלה שממש ממש דיווחו על זה בתקשורת.

      לא חבל על התקציב שמתבזבז על כל כך הרבה מלחמות אגו וכוח שסובבות סביבה וסביב ארבל?

      אגב, גם שופטים רופסים כמו רובינשטיין לא עוזרים הרבה. בשביל מה הוא יושב שם? בשביל להגיד כן לכל דבר שארבל וביניש מכתיבות?
      תחשבו שאם היו לנו שופטות אחרות בבית המשפט העליון- כמה זמן וכסף יכל ללכת על צרכים אמיתיים של המערכת- כמו לתת שרות לציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    משת''פ

    מיכאל הצודק, 26/07/07 08:21

    בגץ לא נפל לאותה מלכודת.זה רק מראה שהע''וד המכובד נשלח ע''י משה קצב ועופר נמרודי לשטוף לקוראיחם את המוח........

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חבל על הפרשנויות למיניהם, בג''ץ יודע מה תהיה החלטתו מיד לאחר שהוגשה

    משפטן, 26/07/07 08:15

    העתירה!

    כמו במקרה רמון, כאשר במערכת המשפט הוחלט להרשיעו (תוך כיפוף העובדות והגמשתן) כיוון שרמון רצה לעשות רפורמות ב''בית'' של השופטים, כך גם היום, יש לבית המשפט העליון יעד: שיקום התדמית של מערכת המשפט, וכל האמצעים מקדשים את המטרה.

    אז תחשבו לבד מה תהיה התוצאה, בהתאם ליעד הנ''ל, ולעזאזל העובדות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איך בג''צ יכול להתערב בשיקולי היועץ (ל''ת)

    מבלי לדון בחומר, 26/07/07 08:06

    הגב לתגובה זו

    • פשוט ! אותו אדיוט שקבע בינוואר א' לא יכול לקבוע במאי ב' הסותר את א'

      איך ? באמת איך?, 26/07/07 19:44

      הבנת איך !

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כתבה מקורית ומעניינת (ל''ת)

    אלכס, 26/07/07 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    אלכסנדר, 26/07/07 07:54

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    שיר זה מוקדש לארבעת שופטי-רוב עלובים ולפסק דינם המחפיר, המביש והמבייש (בג''ץ 6728/06 ו- 7607/06) . שופטים מעוררי בוּז, סלידה, חוסר-אמון, תיעוב, מפח ושאט-נפש בנשמה ובלב. שופטי בית-המשפט ה''גבוה'' ל''צדק'': אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס.

    ''ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט את-עמך הכבד הזה''. מלכים א', ג', ט'.

    מרוֹב הוֹד כְּבוֹדוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
    אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
    רַק שוֹפְטֵי ''העֶלְיוֹן'' בפסיקותיהם
    מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
    איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .

    מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר אֶת היַעַר
    לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
    לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סְתָם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
    הֵם שָם, מִמַעַל, בְּאַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים . נִינוֹחִים. נִישָאִים. מְדוּשָנִים. מְחוּסָנִים.
    כְּנוּעִים. עֲלוּבִים. שוֹתְקִים. מְשוּתָקִים. מְרוּחֲקִים. מְנוּתָקִים.
    נֶהֱנְתָנִיים. תּוֹעֲלְתָנִיים. נִקְלִים. נְלוֹזִים. פּוֹחֲזִים. בַּזִים. מְבוּזִים. מִתְבַּזִים.
    מְרוּקָנִים. מְנוּוָנִים. מְאוּסִים. מְנוּמָסִים. מְנוּסִים. מְבוּסָסִים. לְעוּסִים. מְעוֹשִים. מִתְפַלְמֵסִים. מִתְפַּרְנֵסִים.
    עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מִכָּל פִּנָה, זָוִית וקֶרֶן מְכוּסִים.
    מַרְקִיבִים. נִתְעָבִים (לֹא רַק) כְּמוֹ רִימוֹנִים רְקוּבִים. מְלַבְלֵבִים.
    אַך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתַּעַר.
    אֲנַחְנוּ כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת, סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר.
    מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
    הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם, וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
    אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה, פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .

    מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
    רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
    שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
    מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
    הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
    סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
    שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
    מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
    עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
    ...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
    איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בגצ

    אבי, 26/07/07 07:53

    לעו''ד אופיר צומן.אולי תוכל להסביר לי מעבר לפוליטיקה ומעבר לתרגילי מנהיגות ומלחמה בין מערכת המשפט למשרד המשפטים,האם לאחר התבטאויות כאלה והתנהלות כזו יוכל קצב לזכות במשפט צדק? לא נראה לי כי יימצא שופט במחוזותינו שלא הפנים או לא יפנים את המסרים של בייניש.חבל כי המערכת מאבדת יותר ויותר את האמון בה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עִסְקַת טֵיעוּן

    אלכס, 26/07/07 07:52

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שולָל הָגוּן
    מַשבֵּר אֵמוּן
    תרבות, אִפְיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אַשְמָה. תִּיקּוּן.
    מַהוּת. רִיקּוּן.
    שוֹפְטִים. הִינְהוּן.

    ביטוי נהדר למצב ל''ת ***, 08/02/06 14:53

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְשִיעָה. תִּכְנוּן.
    לָשוֹן. תַחֲנוּן.
    כָּבוֹד רָכוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חוֹק. אִיוּם.
    קוֹרְבָּן. קִיוּם.
    מִשְחָק. בִּיוּם.


    עִסְקַת טֵיעוּן
    פַּרְצוּף עָגוּם
    מִשְפָּט פָּגוּם
    מוּסָר רָגוּם.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    טְרִיק צָפוּן
    מַצְפֵּן. מַצְפּוּּן.
    אִיבּוּד כִּיוּון.

    זאת הביקורת הכי טובה שקראתי. דנה, 26/03/07 17:09 כל מילה מדוייקת

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מְרִיחָה, מִיכוּן
    עָווֶל, גִיוּון
    חֶבְרָה, נִיוּון.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אֶגְרוֹף, אִימוּן
    גַּלְגַּל, שִימוּן
    צֶדֶק, טָחוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שָקוּף, רָכוּן
    שָפוּף, גָחוּן
    תָקוּם, נַחוּם !

    מקסים שמואל, ירושלים, 22/03/07 11:19

    עִסְקַת טֵיעוּן
    צִיפּוֹר, קִינוּן
    סִיפּוּר, שִינוּן
    צִיבּוּר, רִינוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מַחֲלָה, אִיבְחוּן
    רוֹפֵא, מִינוּן
    גוּף, אִיבּוּן.

    ענק !!!!!! ל''ת עידו, תל אביב, 08/02/06

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְּרַקְלִיט שָנוּן
    תַּקְלִיט, כִּינוּן
    צוואר, עִימְלוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חִינוּך, סִיכּוּן
    מַגֵּפָה, רִיסוּן
    גְּזַר-דִּין, חִיסוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    זְרוֹעוֹת, תְּמָנוּן
    סַרְטָן, עִישוּן
    קֵץ, צִיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    בִּילְבּוּל, מֵיגוּן
    בִּישוּל, טִיגוּן,
    מִשְפָח, עִיגוּן
    סוֹבֵב נִיגוּן....

    אלכס, אין לי מילים.
    נפעמתי לקרוא כל מילה ומילה.
    אתה פשוט כישרון מבוזבז.


    תקראו את התגובה של אלכס - 14 כישרון, מבוזבז, 28/06/07 14:54
    אלכס, אין לי מילים.
    נפעמתי לקרוא כל מילה ומילה.
    אתה פשוט כישרון מבוזבז.

    הגב לתגובה זו

    • די כמה פעמים אפשר

      אילן חטאב, 27/07/07 19:54

      לדקלם את היצירה(הלא מופלאה) הזו
      בכל כתבה דוחפים את התגובה סליחה ....היצירה
      על פי מספר הפעמים שהתגובה הופיעה במאמרים שקשורים לפרשה יש לשנות את שמה ל:עסקת טיעון שכל זיון

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יופי של כתבה. (ל''ת)

    עו''ד, 26/07/07 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא סדר ולא בטיח-לא אמרת כלום! (ל''ת)

    נס נ' גולדה, 26/07/07 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    המשמעות האמיתית

    ארי, 26/07/07 07:37

    מערכת ''אכיפת החוק'' חולה. החל מהמשטרה האימפוטנטית (חממה לקודקודים לשעבר בצה''ל), המשך בפרקליטות (חברה מביאה חברה או קרובה) וכלה בבתי ''המשפט'' (כנ''ל פלוס רקע לא חשוב).
    אז אל תתפלאו כשהתוצאות מפחידות.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, והמדאיג הוא שנראה שאין מה לעשות.

      אני, 26/07/07 08:10

      השחיתות כל כך התשרשה, שבלתי אפשרי לעקור אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מתגובה 2-ניתן ללמוד באיזה סוג שלא אנשים מדובר (ל''ת)

    הגד לי מי חברך, 26/07/07 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה נקרא לעשות סדר?

    ספקולציות בגרוש, 26/07/07 07:16

    לומר שיש גם מניעים אישיים ושיקולי אגו בהחלטה ממש מבהיר את הדברים. עכשיו אני רגוע והכל ידוע.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בייניש היא קרן אור צהובה בתוך חשכת השלטון והחוק בישראל

    העם איתך ובגדול, 26/07/07 07:11

    מס נקודות:

    1. תתעלמי מהגילדה של עורכי הדין - הם פוחדים שיבוטל מהמוסד המשחית אבל הרווחי כלכך של עסקאות הטיעון
    2. עסקות טיעון בעיני הדיוטות (כמוני) זה שיא השחיתות, פתאום קם פוץ, ושם עצמו מעל הציבור, מעל בתי המשפט. היחידים שמרוויחים מכך הם עורכי הדין המקושרים. אותם שהפכו למעכרים של עסקאות ושורצים במרתפי הפרקליטות החשאיים במקום באולמות המשפט המוארים
    3. יש לבטל עסקות טיעון לעבירות קשות, למשפחות פשע, לאנשי ציבור.
    כיום האבסורד הוא שלהם מציעים עסקאות ואילו אזרח שמעד ממוצה נגדו הדין (יש לי בן בגיל 19 שקיבל על עישון ג'וינט יותר מהקצב)

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק מאוד, פרט לדבר אחד (חשוב!):

      משפטן, 26/07/07 08:06

      גם אולמות בתי המשפט ממש ממש לא מוארים! גם שם הכל נעשה במחשכים (מחשכי לשכות השופטים) שפוסקים תמיד לטובת הצד החזק והמקושר. באולמות בתי המשפט מתנהל כאילו משפט, אך בכתיבת פסק הדין מתנתק השופט מהעובדות בתיק, מתנתק מהצדק.

      עד שלא יבחרו שופטים על פי כישורים ולא על פי קשרים (היום, כולם חברים של השופט בדימוס ברק), הצדק לא יעשה, גם לא בבית המשפט.

      זו הסיבה, אגב, להתנפלות על פרידמן, שר המשפטים - החשש של השופטים שיבחרו לשפיטה אנשים ראויים, על פי כישורים, דבר שיגרום להחלשת השופטים המקושרים, שעשו עד כה בבית המשפט כבביתם הפרטי.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק - אין קרן אור - אין קרן (ל''ת)

        אור, 26/07/07 16:33

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצדק מתמהמה

    נועם, 26/07/07 07:11

    גם אם מתמהמה ,הצדק בוא יבוא והאנס הציני יבוא אל עונשו הראוי.
    בסוף יתברר כי הצדק חזק אפילו יותר מעורכי דין ממולחים ויקרים.
    הכסף, השררה והקשרים עם עולם זה או אחר לא יותר חזקות מהצדק!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אנס? במלכודת הבג''צ - זו הכותרת הראויה (ל''ת)

    ארוין, 26/07/07 06:57

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמו שנאמר - החופר בור לחברו נופל (ל''ת)

    בו, 26/07/07 06:50

    הגב לתגובה זו

    • עו''ד אופיר צודק.בקשת בגצ לנמק נותנת מרחב זמן שגם הם צריכים להצמד כ

      פרקלט'.לאמת ולא, 26/07/07 17:55

      מפתיע ההשוואה לרמון או השוואה בין עמדה ראשונית ( טיוטת כתב אישום) לבין עמדה סופית ( עיסקת הטיעון ) .
      מבחן התוצאה צ''ל עמדה אחרונה שגובשה בכל מרחב הזמן שנדרש מכל מקבל החלטה.
      מאותה עיקרון של יועמ''פ/פרקליטות גם לבג''צ נדרש מרחב זמן לגבש עמדה נכונה/אמיתית ולא מושפעת מכיכר/מעמד נשיא/יוקרה אישית או כל כיוון אחר.
      א. ) ההשוואה לרמון אינה נכונה גם מבחינת חומרת המעשים , נשיקה חד-פעמית לבחורה שאינה כפופה לו שבג''צ עצמו הרשיע בה את רמון ומאידך קבע שאין עימה קלון ונתן אור ירוק לאולמרט לצירוף רמון כמשנה לרה''מ ?! ואילו קצב מודה ב2מעשים חמורים לא פחות מנשיקה חד-פעמית ?!
      קצב סיים את הקריירה הציבורית בהודאה זו. גם אם בג''צ יטען מליון פעם שאין עם זה קלון (עפ''י היחסיות של בייניש בין שני המקרים ) קצב חטף סנוקרת במגרשו הפרטי , ללא קשר לעמדת בג''צ.
      ב. ) נניח שלפני השימוע היו ראיות שחייבו כתב אישום ( שחובה היה לפרסמם , עקב העננה + כינוס וועדת הכנסת על פיטורי / או ניבצרות קצב ?! כולם שכחו זאת ) ולאחר מכן מתברר שלא ?! האם בגלל יוקרה או חשש מכיכר העיר או מפנייה לבג''צ צריך לחטוא לאמת,לצדק , ליושר אישי ?! זה המסר של בייניש / בג''צ ?!
      או האם מקונן חשש אצל בייניש שמזוז אינו ישר ועשה קומבינה עם פרקליטי קצב ?!
      אם הנימוק הוא מקצועי , יש להתייחס לראיות הקיימות עם סבירות ההרשעה ( או סבירות זיכוי שלא ברור כ''כ ההבדל ?! ) ללא שום קשר להשוואות ?!
      מזוז טעה בניסוח תקשורתי כשאמר שיש כתב אישום בכפוף לשימוע , היה צריך לאמר שההחלטה על כתב אישום תהיה בתום שימוע , אבל !!! קצב היה ממשיך להיות נשיא ללא ניבצרות , כולם שכחו !!!!!
      בייניש עו''ד תוציא את קצב ''קדוש-מעונה'' מה שלא נכון בכלל.
      ביטול עיסקת טיעון תבטל הודאת קצב ותעמיד את השופטים להחליט בין עדות מתלוננות לבין עדות שלו , אלא אם יש ראיות חותכות , למעט הודאת קצב שיבוטלו מעצם ביטול עיסקת הטיעון.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מבולבלת - האם בכוונה?

        LIOR, 26/07/07 18:56

        תכתוב/תכתבי שוב והפעם קצת יותר מסודר. לא יזיק גם להקפיד על עברית ודקדוק נכונים.

        הגב לתגובה זו

        • הוא תמיד מגיב ככה - זאת השיטה שלו לגרום לבלבול

          ולמזלי תמיד, 26/07/07 19:31

          יצא קצת לחופשה וחזר. באמת היום חשבתי איפה המגיב המיסתורי הזה.

          הגב לתגובה זו

      • תיקרא את תגוב של 27 היא כותבת לעניין - ובלי (ל''ת)

        בלאגן, 26/07/07 19:32

        הגב לתגובה זו

      • ולא קדוש (ל''ת)

        מעונה, 26/07/07 19:47

        הגב לתגובה זו