• 137.

    לדעתי , זה היה המצב גם קודם להתנתקות אצל הרב השפוי.

    חילוני, 19/08/07 17:22

    זאת הסיבה ששרון סירב והתחמק ושיקר ביחס ל''משאל העם''....

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    עדות חיה

    אני, 01/08/07 21:02

    מי שרוצה להבין קצת עם מה היו אנשי הגוש צריכים להתמודד, מה הדילמות הבלתי הגיוניות שעמדו בפניהם, מוזמן לראות את הסרט ''במטבח של פריימן'' של הדר בשן ואולי להבין קצת יותר טוב.
    תשאלו את אלה שכבר ראו...

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ללוט מסדום.

    מאיר, 31/07/07 00:41

    תקרא אולי תבין מה אני מסביר לך שנתיים

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לשים חדשות בחדשות ולא ביהדות

    אלדר, 30/07/07 12:14

    מדוע זה ביהדות אם זה נושא חדשותי שיהיה בחדשות. יהדות אינה צריכה להיות הבמה לידיעות התומכות דעות ימיניות שביניהם לבין יהדות אין קשר ממשי

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    האם צה''ל היה מצליח להתמודד עם ירי הקסאמים? That has nothing to do

    My heart goes, 27/07/07 06:05

    With the IF game. Sitting with ozlat yad before and after hitnatkut, bears no weight how the govrnment would, could or should, measure up to the Kassems. When the busses exploded with the young and the old, the government did not say booh, with or without hitnatkut. Vechi ma inyan shmitta etzel har sinai. One thing is for sure, they were 'bogged 'in their own citizens, vehitir daman ubessaran shel Yisrael leof hashamayim vechayot hassadeh, what a shame. As for the mitnachlim, my heart goes out for them. They uprooted them, robbed them of their livelihood, ruined their lives physically, financially, spiritually, morally, and practically destroyed families. How many divorces did it cause only shattering families with children to smitherines rachmana leshezve, how many suicides did it bring, how many children resorted to drugs in order to relieve their unbearable pain and suffering, ruining a whole generation. And on and on it goes, while the Small entertain themselves toying around with 'lu lasavta hayta galgalim
    They can philosophize till doomsday ''hetach petach
    '', yet anyone has to prove what good hitnatkut brought if any. The solid facts remain on the ground, that no more uprooting is going on, and for good reason, which only talks louder than words, that HITNATKUT WAS and IS not good ''for yidden
    ''whether you admit or not
    fershteist?
    After all, the Emperor has no clothes, so wake up and smell the coffee, and do what you got to do. Kappish

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אתם השמאלנים קוראים לנו, המתנחלים:

    ש, 26/07/07 22:48

    משיחיים, הזויים.
    עוד לא ראיתי מעשה יותר הזוי מלתת נשק לאויבים, לתת לחבורת טרוריסטים לנהל מדינה. לדבוק ב''שיחות שלום'' שמטרתן שחרור עוד רוצחים, נסיגה מעוד שטחים כאשר כבר ידוע שכל מה שנקבל בחזרה הוא עוד טרור. זה כבר לא חתירה לשלום.
    זה רצון אובססיבי לרצות את העולם.
    והמחיר ממש לא חשוב.
    העיקר לראות אנשים דתיים מושפלים.
    נערים נשלחים לכלא כי הם מתנגדים למהלכי הממשלה.
    אבל מחבלים רוצחים משוחררים בלי בעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    לכל דבר יש גבול חוץ מלטמטום של הטוקבקיסט הכתום שממלא את הרשימה פה (ל''ת)

    אורי, 26/07/07 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הרסו לאנשים את החיים ועכשיו מה? החלטה אתם מבינים, החלטה-בושה (ל''ת)

    נ, 26/07/07 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    האם ניתן להחזיר את הגלגל לאחור???

    Drusilla, 26/07/07 20:29

    בהנחה שהעם או רובו סוברים שנעשתה טעות-
    המצב הביטחוני הורע
    גם הכלכלי
    המדינה הסירה אחריות מהמפונים
    השטח הפך לזירת המשחקים של חמאס
    האם ניתן לחזור לשטחי ההתנתקות ולבנות שם מחדש, ולהחזיר את המפונים?האם הממשלה תאשר זאת כתוכנית ראלית?

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    סיבה נוספת וחשובה למה כל ויתור על חלקי הארץ הוא טעות מרה

    כתום ירוק, 26/07/07 18:26

    אין לנו כאן מספיק מקום!!!
    השמאל רוצה לחנוק אותנו בין חדרה לגדרה, בלי מים, בלי אויר נקי, בלי עתודות קרקע, שלא לדבר על טבע.
    אין לנו בארץ הפצפונה הזו שכבר ויתרנו על שני שליש ממנה עם הויתור על סיני מקום להתחלק עם הערבים שיש להם 22 מדינות ענק עם נפט בשפע.
    אין מקום. לא יישאר מקום לזוז. קצת חשיבה ירוקה על איכות סביבה ויחס של דמוגרפיה וגאוגרפיה מובילה מיד למסקנה כתומה.
    למה לא שמעתם על זה עד היום מהירוקים? כי השמאלנות מעבירה אותם על דעתם. הם לא יגלו לכם שגבעות יהודה ושומרון הריקות עם האויר הנקי ואקוויפר ההר הנקי יחסית הם הסיכוי האחרון שלנו לשרוד כאן אקולוגית.
    תשמעו לכתום ירוק.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    יאללה כתומים. נמאסתם לגמרי. תצביעו בבחירות למי שאתם רוצים (ל''ת)

    ובינתיים תרגיעו, 26/07/07 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    השפיות חזרה לעם

    סקופידון, 26/07/07 16:25

    לא נגיד ''אמרנו לכם'', כדי לא לגרום לאי נוחות אצל אנשים מסויימים החיים בקרבנו.

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו נשאר לכם רק לגבש רוב בכנסת (ל''ת)

      לשטויות הכתומות, 26/07/07 16:44

      הגב לתגובה זו

      • מדינת ישראל חזקה ובטחון זה שטויות

        ע, 26/07/07 20:45

        בשבילך.
        ככה זה כשסוגדים ליורו ולדולר.

        הגב לתגובה זו

        • יורו ודולר חיונים לבטחון (ל''ת)

          שטויות כתומות-, 27/07/07 07:28

          הגב לתגובה זו

  • 125.

    ''כיבוש ושלום'' הפילו חללים יותר מבכל מלחמה (ל''ת)

    השמאל-ישמעאלי, 26/07/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    השמאל(עליון)שלט בשרון והיום באולמרט בפליליהם (ל''ת)

    זה עבד ועובד, 26/07/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    זהבה גלאון הכי מרוצה. איזבל האקטואלית של דורינו (ל''ת)

    מני, 26/07/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    חשוב לא לשכוח לקחת אחריות

    שמואל, 26/07/07 15:57

    חייבים ללמוד את הפער בין פנטזייה לאחריות. לא היו צריכים להיות גאונים כדי לדעת שההתנקות זה גיקוש, ושזה יביא לתוצאות שליליות. רק מי שהתנהג בצורה ילדותית ולא אחראי, פנטז לעתיד וורוד.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    את מי עוד תאשימו שטעה?את הקב''ה שעשה שההתנתקות תקרה? (ל''ת)

    ה' לא טועה, 26/07/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כולם מחויביםלקרוא את הספר |הכלב היהודי'' כדילהבין מאין באנו ואנה אנו

    רועי, 26/07/07 14:30

    הולכים מעתה. חשוב ביותר. במיוחד לנור ולצעירים ביננו.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אנשים יבינו שטעו רק בטור למשרפות כמו שכבר קרה בעבר.

    דולפין מרושע, 26/07/07 13:33

    הסטוריה לעולם חוזרת
    והעם השפן לעולם יהיה נרדף

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      רוני, 26/07/07 14:29

      הגב לתגובה זו

      • שניכם יהודים אתם?!

        א, 26/07/07 22:27

        איזו נבזות..
        ''הסטוריה לעולם חוזרת
        והעם השפן לעולם יהיה נרדף ''

        א. אתה משווה נאצים ליהודים?! איך אתה מסוגל!
        ב. אתה יודע, אדם-מה שהוא הוא חושב שככה רוב האנשים המשתייכים לחוגו. אתה שפן.

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    שימו את הסקר בדף הראשי, חשוב! (ל''ת)

    לעורכי האתר, 26/07/07 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לחזור מיד

    אריאל, 26/07/07 13:14

    לחזור לגוש קטיף וצפון השומרון מיד. בלי היסוסים ובלי לבטים.
    הצבא אמור לבנות לנו שם כרגע אוהלים ולאפשר חזרה מיידית.
    רק בטחון (בצדקת דרכנו) יביא בטחון

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתם מכניסים את עצמכם (ל''ת)

      לעוד סחרור של, 26/07/07 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    שיחדש

    אורוול, 26/07/07 13:05

    התנתקות היא התחברות
    עקירה היא בנייה
    הרס יישובים הוא ציונות
    פיגועים הם מאבק לגיטימי לשלום
    קורבנות פיגועים הם קורבנות שלום
    גירוש הוא פינוי...
    ......

    אתם מוזמנים להוסיף כיד האקטואליה הטובה עליכם.

    הגב לתגובה זו

    • עוד

      1948, 27/07/07 02:21

      חמאסטן היא מקרה בלתי צפוי
      שחיתות היא דמוקרטיה
      פראבדה היא תקשורת פתוחה
      לקקני חצר הם כלבי השמירה של הדמוקרטיה
      טפילות היא חקלאות
      נסיגה היא עומק אסטרטגי
      טילי קאסם הם התנתקות למען הציונות.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    הדבר היחידי שעניין את הרודן שרון זה קופת השרצים שמאחוריו

    יקי, 26/07/07 12:46

    ממש לא ענינה אותו טובת המדינה
    הוא פחד מריח הליזול בשירותים של בית הכלא ולכן דאג לאתרג את עצמו על ידי התקשורת.
    תשאלו את אמנון אברמוביץ - הוא יספר לכם בדיוק אילך השיטה עבדה ובגדול.

    הגב לתגובה זו

    • שרון הראה שאפשר לחזור לציונות שפויה

      ואתם כהרגלכם, 26/07/07 13:34

      תמשיכו להתעלם מחוסר תמיכת הציבור הכללי בהתישבות מחוץ לקו הירוק ומויכוח של 40 שנה

      הגב לתגובה זו

      • כבר 40 שנה אנחנו עושים מה שאחרים רוצים תפתח עניים הם רוציםפ להרוג

        קובי, 26/07/07 14:33

        אותנו שלום זה לא מה שחשוב להם ואני לא בטוח שורב העם חושב כמוך אילו פשוט הדעות היחידות שנשמעות

        הגב לתגובה זו

      • כולנו רואים את התוצאות המרות של ההתנתקות

        דוד השפוי, 26/07/07 15:40

        קאסאם

        טרור

        שלטון חמאס

        קרע בעם

        ושרון מאושפז...

        הגב לתגובה זו

      • שפיות זה לקרוא למחבלים לוחמי חופש

        ר, 26/07/07 22:39

        ולמתנגדים להעקר מביתם: ''פורעי חוק''

        הגב לתגובה זו

      • השמאל=הציבור הכללי? (ל''ת)

        ש, 26/07/07 22:49

        הגב לתגובה זו

      • חוסר תמיכת הציבור הכללי?? אפילו הסקר לא מצליח לטשטש..

        אני, 27/07/07 00:46

        את העובדה שפחות מחצי מהעם תומכים בבריחה ובהפקרת יישובים בתמורה לשלום (מדומה)

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    כולה קונטרה להקצנה הפלסטינית (ל''ת)

    לא ''תפישה, 26/07/07 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    השיקול לגרוש הוא אישי ולא בטחוני

    אזרח זועם, 26/07/07 12:36

    שרון גירש יהודים כדי להרחיק את האש ממשפחת הפשע שרון.
    השמאל רוצים את חורבן ישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    107- 109, פשש השקעת... 3 תגובות ברצף...

    חחחחחחחחחחחחחח, 26/07/07 12:30

    לפחות היית עושה זאת קצת בחוכמה....

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אז אפילו לפי הסקרים של השמאל הקישקושים של פרס לא נכונים.....

    ישראלית, 26/07/07 12:28

    הוא טען שרצונו של העם ''להפטר מהשטחים''. לפי הסקר נראה שדווקא יותר אנשים מהעם נגד זה אפילו אם הסכם. אפילו חצי מהעם לא בעד השטות הזו.....

    הגב לתגובה זו

    • את לא קולטת שההסתכלות על השטחים בטחונית בלבד?? (ל''ת)

      (חוץ מהכתומים ), 26/07/07 12:41

      הגב לתגובה זו

      • לא משנה התרוץ,משנה התוצאה -אסור לסגת מהשטחים (ל''ת)

        הקש לוגי, 26/07/07 13:15

        הגב לתגובה זו

        • ניתוב הדרך השפוייה-עלינו (על ישראל)

          יש ירידות ויש, 26/07/07 13:40

          הדרך השפויה-כן לציונות לא ללאומנות.

          המטרה- מדינה ציונית ריבונית פלוס פשרה מדינית עם הלאום הפלסטיני.

          הגב לתגובה זו

          • אין שום שפיות בנסיגות-הוכח כבר בעזה שנסיגה ושפיות זה תרתי דסתרי (ל''ת)

            לשפוי שהביא לנו, 26/07/07 14:11

            הגב לתגובה זו

          • הבעיה שהלאוםהפלשתיני לא מעונין בפשרה אלא בכל הארץ....

            ישראלית, 26/07/07 14:16

            מתי, מתי תלמדו כבר??? מתי תצאו מההזיות שלכם??
            היה אוסלו, קבלנו פיגועים, היה קמפ דיוויד ,קבלנו אינתיפאדה. כבר הוכח שזה לא עובד.. איך אתם ממשיכים לדבוק בזה.???
            לא מספיק כל ההרוגים שהשמאל הביא עלינו??? עוד הפעם ועוד הפעם??
            הוכח שהימין צדק והשמאל טעה. לא הגיע הזמן לשנות כיוון. לא הגיע הזמן להפסיק ולדבר בסיסמאות מלפני 13 שנה שכבר לא רלוונטיות?? עד כדי כך אתם לא נותנים למציאות ועובדות לבלבל אתכם??? זה כבר נהיה חולני, במחילה

            הגב לתגובה זו

      • מה הצורך הבטחוני בתל-אביב? (ל''ת)

        ר, 26/07/07 22:39

        הגב לתגובה זו

        • מה עם ת''א באמת (ל''ת)

          ממש קשור לנושא, 27/07/07 07:34

          הגב לתגובה זו

  • 110.

    אם לצטט את אחד מגדולי וחכמי הדור...

    תלמיד חכם, 26/07/07 12:26

    חרא
    עליכם
    שתישרפו

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    התנתקות עכשיו ! היהודה שומרון והגולן (ל''ת)

    ניתקיהו, 26/07/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מצפים להנהגה אחראית שתיישם את ההתנתקות השנייה והשלישית (ל''ת)

    ניתקיהו, 26/07/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מהלך ההנתקות היה מעולה. רק שהוא לא הושלם במהלך לחיסול הטרור.

    אדם אילת, 26/07/07 12:15

    אילו הייתה הממשלה ממשיכה במבצע רחב ובו הייתה מחוסלת הרשות הטרוריסטית שהקים שמעון פרס ושות', הייתה היום סיכוי אמיתי לשלום. מליוני פלסטינאים רוצים שלום והם שבויים בידי הטרור הקיצוני . ההנתקות העניקה הזדמנות מעולה ומוצדקת לחסל את קן הצרעות שהקים שמעון פרס . אני בטוח שגם הוא היום, לא היה מתנגד למהלך שכזה.

    הגב לתגובה זו

    • לקפוץ מהגג זה מעולה, בתנאי שקופצים כלפי מעלה (ל''ת)

      אני, 26/07/07 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    אם תראו ימני שומע שנהרגו ישראלים, תראו שהוא מחייך

    tt, 26/07/07 12:12

    אין דבר שגורם לימני להרגיש יותר טוב ממוות של חייל או אזרח ישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • הם חוגגים על הרוגי מלחמת לבנון (ל''ת)

      כבר שנה, 26/07/07 12:28

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, מה עובר עליך?? לא לקחת תרופות??? (ל''ת)

      אני, 26/07/07 12:29

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי שמי שמחייך כשנהרג ישראלי הוא

      ש, 26/07/07 22:52

      אתה ואנשים כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    זה סקר מוטה. גם לפני ההתנתקות היו שמאלנים שקראו לא

    שמחה, 26/07/07 12:06

    לבצע נסיגה חד-צדדית. אחת הטעות שלהם היתה שאם אין הסכם מקובל על שני הצדדים, אין טעם לעשות מעשים דרסטים כמו ההתנתקות.

    יש בדיחה על האיש שניגש לרב אחד ושואל אותו האם מיותר לו לעשן בזמן שהוא מתפלל והרב כועס עליו ''חילול הקודש, מושב ליצים וכו''' ושולח אותו לביתו בכעס. חברו של אותו האיש הולך אל אותו הרב ושואל אותו ''רבי, האם מותר לי להתפלל בזמן שאני מעשן?'' והרבי אומר בוודאי. אם עד-כדי כך חביבה עליך התפילה. איזו שאלה.

    מעניין מה היו התוצאות אם השאלה היתה : האם אתה בעד או נגד פינוי ישובים ביהודה ושומרון תמורת שלום כולל ואמיתי עם הפלסטינאים. (אני מתעלם כרגע מהטענה שלא יתכן דבר שכזה שלום כולל ואמיתי. זה ממילא סקר תאורטי)
    אני מעריך שבמקרה שכזה היה רוב גדול בעד פינוי ישובים. כלומר חשוב מאוד איך אתה מציג את השאלה לאנשים, וכאן האג'נדה של מזמין הסקר מאוד משפיעה.

    אני מבקש ממי שחייב לכתוב בתגובתו ''סמול, שואה, נאצים, בוגדים, פאשיסטים, מתנחבלים, עוכרי ישראל ושאר ירקות שלא תורמים לדיון להגיב במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לא טעינו!!!!!!! עכשיו גם בגדה המערבית

    דניאל, 26/07/07 11:58

    יש לפנות את רוב המתנחלים הכנאים משיכיים ופשיזטים !!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק,רוצים קסאמים גם כאן (ל''ת)

      לא פייר, 26/07/07 12:04

      הגב לתגובה זו

      • שמחים שגם לך ברור שהנוכחות שלנו בשטחים (ל''ת)

        רק מטעמי בטחון, 26/07/07 12:26

        הגב לתגובה זו

        • נכון אסור לסגת מיו''ש מטעמים בטחוניים (ל''ת)

          יפה שהשמאל, 26/07/07 13:13

          הגב לתגובה זו

          • כרגע, נכון. הכוון --- חזרה לקו הירוק+- (ל''ת)

            כדי לאפשר, 26/07/07 13:44

            הגב לתגובה זו

            • באחרית הימים אולי נחזור לקו הירוק ועד אז מי שיסוג-דמינו בראשו (ל''ת)

              להוזה ההזוי, 26/07/07 14:06

              הגב לתגובה זו

    • על תמהר,קודם,צריך למגן מגדלי אזריאלי. (ל''ת)

      LUBER, 26/07/07 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    אין לי ספק שאתם אשים טובים ואוהבי המולדת - אבל עבדו עליכם

    לאורך כל, 26/07/07 11:24

    וזה קשה לעקור נטוע - ואנשים מביתם אחרי שבנו אותם. בואו נודה שהייתם נאיבים שהאמנתם לאותם מנהיגים שזרעו בכם חלומות.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    טוב שלפחות עתה מודים בטעות. חבל שלא הקשיבו לנו אז. כזעקנו: אסון!!!

    יואל, 26/07/07 11:20

    בכל כוחינו. התרענו, הפגנו, ביקשנו התחננו, בכינו...
    אך האטימות חגגה
    הדיקטטור התעקש להוביל את הרכבת במהירות לתהום
    והעדר הלך אחריו בעינים עצומות.
    רק מעט עמדו סביב וזעקו: טעות טרגית! אך זלזלו בהם. העדיפו לחיות באופוריה. והתוצאות מדברות בעד עצמן.

    הגב לתגובה זו

    • איפה היינו ?

      ד''ר ארוין, 26/07/07 11:41

      שנה לפני, הרוב היה נגד הגירוש, ותוך חצי שנה הרוב נהיה בעד, ואפילו תלה סרטים כחולים.

      איפה היינו, אנשים טובים, אימהות רחמניות, אנשי מדע חכמים, נוער טהור לב, חיילים מוסרי נפש, שוטרים שומרי חוק ...

      איך נפלנו ברשת ? איך לא ראינו, לא שמענו, לא הבננו, לא ריחמנו, איך ?

      בגדנו בכל היקר לנו, בציונות, באנושיות, בכבוד האדם, ב''חיה ותן לחיות'', בפלורליזם ודמוקרטיה, איך זרקנו את כל זה, איך ?

      איך נתנו למשפחה מושחתת אחת להרוס לנו את כל המצפון, איך ?

      איך נתקן, איך ?

      הגב לתגובה זו

      • איך לתקן? לעזור למפונים/מגורשים!

        רוית, 26/07/07 12:13

        אם באמת רוצים לעזור, יש מה לעשות:
        א. לתמוך בבעלי העסקים (חקלאים, בעלי צימרים, וכו') שהעתיקו עסקיהם או החלו בעסק עצמאי בגולן או בדרום אשקלון, למשל; (יש רשימה שמופצת בדוא''ל) ולהשתמש בשירותיהם;
        ב. מי שיכול, להעסיק לפחות בן משפחה אחד ע''מ להשיב כבודם כאנשים מועילים לחברה;
        ג. מחאה ציבורית חזקה (לא פחות מהתמיכה בפינוי) !!! ליישובם במקום קבע.
        שסוף סוף יוכלו לפרוק את הארגזים המאוחסנים מזה שנתיים במכולות!!!

        הגב לתגובה זו

      • המחלקה לסוציולוגיה מחלקת תשובות חינם

        Drusilla, 26/07/07 20:49

        השאלה העולה היא כיצד חלקים נרחבים של העם שיתפו פעולה נרחבת/התעלמו מתהליך העקירה והכאב שנלווה לה.
        התשובה היא שההתנתקות החלה עשרות שנים לפני העקירה הפיזית.
        ההתנתקות של המגזר הדתי יצרה אי הזדהות, אדישות כלפיו וגם בורות (מי אלה הבנות הבוכות? שאלה החיילת את עצמה. מדוע כולן קולעות שערן לצמות?) וכן, בורות. מי האנשים האלו. במה הם מאמינים. על מה הם בוכים (ארץ ישראל השלמה? זה לא הגבול הזה שאיש אינו מסכים עליו?)
        אין הכוונה שהמפונים אשמים במצבם.
        אבל ההתנתקות היתה מודעת ונעשתה ברצון וכעת התוצאות קשות.
        הימין החילוני/המתון לא התאחד כנגד המעשה-למרות שצריך היה. כי המגזר הדתי דחה את עצמו מהכלל (עם ישראל שאינו מודע לעצמו כביכול) ושוב הינה התוצאות.
        אולי הגיע זמנכם לחשבון. חשבון נפש.
        עד כאן דבר המחלקה לסוציולוגיה.

        הגב לתגובה זו

    • טעינו

      תומך התנתקות, 26/07/07 11:50

      הייתי בטוח שהולכים לפנות את כ-ל ההתנחלויות והתאכזבתי.

      הגב לתגובה זו

      • אכן טעינו בכך שלא התנתקנו גם מי''וש והגולן (ל''ת)

        ניתקיהו, 26/07/07 12:19

        הגב לתגובה זו

        • זה הכוון וזה מה שיהיה (ל''ת)

          במאוחר או מוקדם, 26/07/07 12:32

          הגב לתגובה זו

          • אני לא יודעת מה איתך, אבל אני לא טובה בשחייה

            לילושי, 26/07/07 12:57

            ואין לי דרכונים זרים / אזרחות זרה.
            לכן אני לא אמהר לתמוך בהתנתקות נוספת, משום סוג שהוא.

            הגב לתגובה זו

        • ומתל-אביב,חיפה,לוד,עכו........ (ל''ת)

          ש, 26/07/07 22:55

          הגב לתגובה זו

  • 101.

    ההתנתקות באופן עקרוני היתה נכונה

    שמעון פרס, 26/07/07 11:18

    הבעיה היא שראש הממשלה שלנו- מר אולמרט לא המשיך את דרכו של אריאל שרון- שהיא להיות קשוח מאד עם המחבלים ומאד עדין ועוזר לתושבים שוחרי השלום.

    אולמרט נתן ונותן להם לירות טילים על ישובי עוטף עזה, אולמרט בזבז המון אנרגיות על מלחמה מיותרת בצפון הארץ, דבר שגרם ליותר עוינות מהרחוב הפלשתיני( והאמת גם הישראלי).

    עד היום יורים טילים מידי יום על שדרות והסביבה ולא נעשה שום דבר כדי לטפל במצב- רק בריחה משם.
    אפילו את המיגון לקחו ומסרבים להוסיף מיגון חדש.

    הפתרון של אולמרט הוא ליצור רצועת ביטחון מסביב לרצועת עזה ושם יכולים לספוג את המכות.

    גם ראש ממשלה מהליכוד וגם מהמערך היו עושים עבודה טובה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • ''התושבים שוחרי השלום''?! אלה שבחרו בחמאס??? (ל''ת)

      תמהני, 26/07/07 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    הטעות היתה בכלל שתנו לכם להתיישב ומכרו לכם סיפורים

    על ארץ ישראל, 26/07/07 11:18

    וכך אשם הליכוד. ושבגין החזיר למצרים את השטחים הם לחצו שעזה תשאר אצלנו. ועוד טעות שלנו שלא עמדנו על כך בכל תוקף שעזה תוחזר. הביא רק לכאב לב הרוגים והרס. אתם לא אשמים באשליה שנוצרה. ואני מקוה שהטעות תתוקן ועזה תחזור למצרים. ואל תקנו יותר חלומות על ארץ ישראל השלמה. כי מה שנכבוש כדי להגן על המדינה. תמיד נעבור מלחמות להחזרת השטחים יש לנו עסק עם ערבים שהם אוייבים לא אחים שלנו.
    זאת רק שטיפת מוח של המנהיגים שטעו בדרכים.

    הגב לתגובה זו

    • הטעות שבכלל הקמנו את מדינת ישראל (ל''ת)

      ש, 26/07/07 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אמרנו לכם! (ל''ת)

    שליחי ה'!!, 26/07/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    התקשורת אשמה

    טל לוי, 26/07/07 11:16

    התקשורת (גם אתר זה) במודע הרסה יישובים כדי לפגוע בימין אז שלא יפילו את האשמה רק על הפשעים של שרון

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אם אולמרט ילך בדרכו של שרון - הוא יגמור כמו שרון... (ל''ת)

    שומר ישראל, 26/07/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    תקנו את העוול! תנו לשוב לחומש!

    יוסי, 26/07/07 11:12

    לפני שגם בחדרה יהיו קאסמים..

    הגב לתגובה זו

    • צודק! אנחנו בדרך.. (ל''ת)

      יוסי צודק, 26/07/07 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    הכנסנו את עצמנו לנחיתות מדינית, בעקבות הבריחה מעזה

    שי, 26/07/07 11:11

    הראנו שאנחנו לחיצים ואם ילחצו ינתן בלי תמורה,
    החמאס ניצח בחירות והמעברים בגבול מצרים פרוצים והם העבריו שם אלפי טונות של נשק ותחמושת.
    החטיפה הכניסה אותנו לצרות, כל אלו יזמו את החטיפה בעצמה וכולם ראו את תוצאותיה העגומות.
    היום כולם מפוכחים ויודעים שטעינו.
    הגיע הזמן לתת את השלטון למי שהזהיר אותנו מטעויות אלו וראה את הנולד עוד לפנינו, זה מראה שהוא יודע לקחת את ההחלטות הנכונות

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הצטרפו למאבק השיבה לחומש! מאות שם! (ל''ת)

    ישי, 26/07/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הגיע הזמן לתקן את הטעות! חוזרים לחומש עכשיו! (ל''ת)

    מור, 26/07/07 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    שרון - וע''ד אולמרט שותפים לחטא

    צביקה, 26/07/07 11:08

    ההתנתקות היתה תוצאה של הבעיות
    המשפטיות של משפחת שרון.
    עו''ד אולמרט נמצא במצב דומה ויותר
    קשה ולכן הוא מסוכן לציבור ולמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    זה רק התחלה אתם תבכו לדורות. (ל''ת)

    א''י, 26/07/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לא מתחרטים, למרות הניצול לרעה של הפלסטינים ! (ל''ת)

    ***************, 26/07/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שימו לב: הטעות היתה באופן הביצוע, לא הביצוע עצמו! (ל''ת)

    רועי, 26/07/07 11:02

    הגב לתגובה זו

    • שוב טעית ...

      דודי, 26/07/07 11:21

      מדינה שלימה שנטרפת עליה דעתה, והיא מחליטה ברוב רשעותה, לגרש יהודים מביתם, ולהחריב עליהם ועלינו את עולמם,
      מה כבר משנה הדרך - עם פרחים או בלי פרחים, עם פיצויים או בלי, עם בקבוק מים לכל מגורש או בעיטה ב ...

      שב, רועי, ותחשוב.
      קצת תחשוב, ותבין סוף סוף
      כי ממעשה רע - לא ייצא טוב.

      הגב לתגובה זו

      • אתם מפרשים כעס על הפלסטינים כתמיכה עקרונית בהתנחלויות- (ל''ת)

        _______ זה לא !, 26/07/07 12:15

        הגב לתגובה זו

        • אז לאיזו מסקנה זה מביא אותך?

          גל, 26/07/07 13:27

          או שאתה עדיין בהכחשה, וסבור שהם רוצים שלום וחיים שלווים לצד מדינת היהודים? כי אז יש לך בעיה חמורה להסביר למה הם דחו בדיוק את זה ב 2000.

          הגב לתגובה זו

  • 88.

    לכל ה''מתחרטים'': מה אתם עושים כדי לסייע למגורשים?! האחריות עליכם!! (ל''ת)

    אבי פ., 26/07/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אז אל תצביעו למי שתומך בנסיגה

    אבי, 26/07/07 10:58

    תצביעו למפלגות שמתנגדות לנסיגה.אל תצביעו למפלגות ולאישים שתמכו בנסיגה כמו קדימה,העבודה,נתניהו.
    תצביעו לפייגלין,לאיחוד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הציבור ''סבור'' שהמצב הבטחוני הורע?

    שדרות מלבלבת, 26/07/07 10:54

    ממש סבור? אולי? שמא? טחו עיניו מראות שהוא צריך ל''סבור?'' הרי מאז ההתנתקות הפלסטינים לקחו את גורלם בידיים והקימו שם חקלאות לתפארת, האבטלה ירדה בעזה פלאים, כולם מחייכים ומרוצים, כולם נטשו את נשקם, כתתו חרבותך,
    ואצלנו? פעמי השלום מצלצלים עם כל קסאם שיורד עלינו כגשם ברכה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לחזור לגוש קטיף ולתקן את הטעות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לבקש סליחה, 26/07/07 10:51

    הגב לתגובה זו

    • באמת שיעשו סקר כמה רוצים לחזור להתנחל ברצועה.. (ל''ת)

      לא נראה לי, 26/07/07 11:00

      הגב לתגובה זו

      • כל המתיישבים שפונו רוצים לחזור, ועוד כמה. זה מה שצריך

        סוקרת, 26/07/07 13:00

        אף אחד לא מצפה שאתה וחבריך תוציאו את האף מהאספרסו ותעשו איזשהו מעשה ציוני, חלילה וחס.

        הגב לתגובה זו

        • נחמד מצידם. הכוונה לציבור הכללי

          אגב-, 26/07/07 13:48

          כשהם יחזרו הם לא יתלוננו על קראווילות?
          או שתלוי איפה הקראווילה..

          הגב לתגובה זו

          • הציבור הכללי - כמאסת המונים - לא מיישב שומקום

            אגב, 26/07/07 15:03

            והציונים שמכונים ''מתנחלים'' התגוררו גם בקרוונים בלי התוספת של ה''וילות''.

            הגב לתגובה זו

            • סקר בקשר לתמיכה ציבורית לחזרה לשם (ל''ת)

              קשי הבנה, 26/07/07 17:10

              הגב לתגובה זו

            • הנה, כאן מתמצת תפיסת העולם המנותקת של המתנחלים

              גיל, 27/07/07 07:08

              הציבור הכללי כמאסה הוא מה שחשוב. להגיד שהוא לא מישב שום מקום זה להוציא את תל-אביב, חיפה, כרמיאל, קיבוץ דפנה ומושב ניר ישראל מגבולות מדינת ישראל. כי שם גר ''הציבור הכללי''. ואולי אתה מתכוון שרק מי שהולך לגור מעבר לתחומי הקו הירוק הוא ציוני ורק המעשה שלו חשוב? וזה בעצם משקף את ההתנתקות האליטיסטית של המתנחלים מעם ישראל. אתם (הם) הלכתם לעשות כל מיני מעשים שהציבור הכללי לא מסכים להם ואתם מתפלאים שלא באים לעזרתכם.

              הגב לתגובה זו

    • פשוט תענוג לקרוא (זה לא יקרה, נכון?) (ל''ת)

      שמאלן מסומם, 26/07/07 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    הימין תמיד חושב שאפשר לשבת על כל שכננו מסביב (ל''ת)

    ושתמיד יהיה להם, 26/07/07 10:50

    הגב לתגובה זו

    • מאז שנתתם להם רובים,אין להם רק אבנים, טמבל, (ל''ת)

      אלי, 26/07/07 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    המתחרט בגלל ''אי הסכם''----- מטעה ! האם היה מעדיף להישאר??

    כרגיל-הקצוות, 26/07/07 10:48

    מטרללים את הסיטואציה
    (כמו בלבנון-לא היה אפשרי לצאת עם הסכם. חד צדדי או להישאר-אלה ב 2 המקרים היו האלטרנטיבות!!).

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ההתנתקות היתה אסון. ''קדימה'' בשלטון תוביל לאסון נוסף. (ל''ת)

    מיכל, 26/07/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל ה''התחרטות'' בטחונית ותו לא (ל''ת)

    כתומים תרגיעו, 26/07/07 10:43

    הגב לתגובה זו

    • וכל ישיבתינו בארץ בין 200 מליון ערבים גם ביטחונית?מה ההגיון בכך, (ל''ת)

      יש עוד חוץ מביט, 26/07/07 11:09

      הגב לתגובה זו

      • אפרופו ה''התחרטות'' על ההתנתקות--הקטע בטחוני (ל''ת)

        זה הכל, 26/07/07 12:09

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    שרון לא היה מודה, כמו שהתקשורת לא מודה

    אבישלום, 26/07/07 10:43

    שהיא דחפה למהלך האסוני והנבזי הזה.

    הגב לתגובה זו

    • לכן,חייבים לעמיד אנשי התשורת לדין

      חיים, 26/07/07 11:25

      הם לא פחות אחראים לקורבות ולתוצאות מראשי ממשל,הם לא מעל
      ועדות הכירה ומישפט.הם אחראים לתוצאות פעולותם וצריכים לתת את הדין.אחרת אין במדינה זאת דין ודיין.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    ההתנתקות מצוין בשביל החמאס - תמשיכו להרוס אינשאללה (ל''ת)

    מוחמד קאסאם, 26/07/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לפנות מתנחלים עכשיו! די לטירוף! (ל''ת)

    ציוני, 26/07/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • להקים חמאסטן גם בגדה!

      לביא, 26/07/07 10:56

      שלום עכשיו!

      הגב לתגובה זו

    • גם אתה מתנחל בין נ200 מליון ערבים,תתפנה לאירופה עכשיו (ל''ת)

      מוחמד, 26/07/07 11:10

      הגב לתגובה זו

    • כמו שלי אין זכות לקבוע לך איפה לגור

      מתנחל, 26/07/07 23:00

      גם לך אין זכות לקבוע לי איפה לגור.

      הגב לתגובה זו

      • זכותך לגור גם בצרפת, השאלה האם מדינת ישראל מחויבת לדאוג לך גם שם? (ל''ת)

        גיל, 27/07/07 07:09

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    ''זאת היתה ההחלטה הקשה בחייו'' חחחחחח כסף ושחיתות, זה כל מה שהיה שם! (ל''ת)

    רובי, 26/07/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה %%%%%%%%%%%% (ל''ת)

      סמי, 26/07/07 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אל תבלבלו את השכל עם ''ההחלטה הקשה בחייו'', הוא עשה בחדווה (ל''ת)

    דרור, 26/07/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ההשואה בין השואה להתנתקות מוטעת! הגרמנים לפחות התנצלו השמאלנים לא! (ל''ת)

    עודד, 26/07/07 10:34

    הגב לתגובה זו

    • עודד, אין גבול לבושה?! (ל''ת)

      אזרח, 26/07/07 10:51

      הגב לתגובה זו

      • בושה לקרא בעלי דעה כמוך וכמו תגובה 22 למשל.. (ל''ת)

        עודד, 26/07/07 11:04

        הגב לתגובה זו

      • בושה על מה?עודד צודק.אני מוסיף :לשפוט אותם. (ל''ת)

        חיים, 26/07/07 11:34

        הגב לתגובה זו

    • עודד אתה אידיוט!ואני אומרת את זה בתור ימנית כתומה ומה שלא תרצה.... (ל''ת)

      כתומה, 26/07/07 12:31

      הגב לתגובה זו

    • עודד, אתה גדול! תומך בך מכל הלב! (ל''ת)

      באר שבעי, 26/07/07 13:19

      הגב לתגובה זו

      • תצטרפו לנשיא איראן ולאבו מאזן, הם יקבלו אתכם בשימחה

        ימנית, 26/07/07 15:57

        אתם מכחישי שואה !!!!!עם כל הכאב והזעזוע על הגוש, הלוואי שזה רק מה שהגרמנים ימ''ש היו עושים לנו...
        טיפשים במלוא מובן המילה

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    סקר שמקר. תספרו את הקאסמים ותראו איזו הצלחה היתה לממשלה. (ל''ת)

    קאסמולוג, 26/07/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שרון התווה דרך חזרה לציונות שפוייה- לא חמדנית,לא לאומנית,ביטוי מעשי

    לרצון להגיע, 26/07/07 10:33

    וביטוי לתובנה ציונית (יפה) שלא הגענו לכאן רק כדי לשבת להם על הורידים.

    לידיעת המתחרטים משמאל--יצאו בלי הסכם-כי הסכם היה מותנה באולטימטום מדיני לא קביל עלינו.

    לא היה על הפרק לצאת עם הסכם!! אלא רק או להישאר-- או לצאת ''בלי הסכם'' !
    (ברור שעדיף עם הסכם ,גם עדיף להיות צעיר ובריא...)

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אין ספק שההתנתקות לא השיגה את עיקר מטרותיה

    ימני אמיתי, 26/07/07 10:32

    ברור שהשגיאה הכי גדולה היתה פינוי ציר פילדלפי. שרון טעה ואת התוצאות אנו רואים היום בחאמסטן. עם זאת, פינוי הישובים ברצועה הועיל כי הוא מאפשר קווי הגנה ישרים וקלים יותר לשליטה.
    אנחנו במלחמת קיום כבר 100 שנה. בכל מלחמה יש לפעמים צורך בנסיגות וישור קוים. חייבים לבחור במנהיגות מנוסה ושקולה שתגיע להחלטות נכונות גם אם הן כואבות. חייבים לזכור שגם אנשים מוכשרים ומסורים עושים וימשיכו לעשות טעויות (דוגמאות: שרון, חלוץ...). רק מי שלא עושה ורק מדבר אינו טועה (דוגמאות: ביבי, פרץ, ליברמן, מר''ץ...).
    אסור שהמדיניות של ישראל תקבע ע''י מיעוט של הזויים כמו מר''ץ ושמאלה. אבל מצב יותר גרוע הוא שמדינת ישראל תונהג ע''י ליכודניקים (שרובם לא שרת בצה''ל) מתלהמים, מלאי שנאה, אלימים, ממורמרים ובורים.
    ולנושא קרוב:
    הדמגוג בנימין ''אמרתי לכם'' נתניהו מנסה לקצור הון פוליטי ולהופיע כמושיע. האמת היא שהוא ישב בממשלת שרון עד שבוע לפני הנסיגה ואף טרח להעדר מהארץ בנסיגה עצמה. אם היה מתנהג כמו בוגי יעלון, שעזב במחאה, היה אפשר לנסות לקחת אותו יותר ברצינות. אבל אז הוא לא היה נתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    העם עשה

    טעות קטנה, 26/07/07 10:32

    וואללה, טעינו. כמה קל לומר זאת. כמה נוח.
    המהדרים אף יוסיפו - סליחה.
    נהדר.
    למה לא חשבתם קודם, כשצעקנו, הפגנו, וניסינו לשנות את ההחלטה הלא דמוקרטית הזאת?
    למה לא חשבתם קדימה, לפני שגירשתם 10000 אנשים מבתיהם, מעבודתם, מחייהם והפכתם אותם פליטים?

    על פשעים לא מספיק לומר טעינו. אם אנס או רוצח יאמר סליחה בבית משפט, עדיין יקבל עונש, חמור.אלא שפה אין ענישה. אין יכולת ואולי אף אין רצון לבצע זאת באופן יזום.
    העונש הוא הפליטים, הוא החמאס בעזה.

    עשיתם טעות חריפה. ניסוי בחיים של אנשים, הרבה אנשים. ''אנחנו חייבים לנסות עבור ילדינו''. הניסוי נכשל.
    עכברי המעבדה מבוססים ביאוש.

    לפחות הרימו אותם מהריסות חייהם, אחרי ששברתם אותם, וכאילו לא די גם השמצתם אותם.

    הגב לתגובה זו

    • מצטער. לא טעיתי והלוואי שיתקפלו משאר השטחים הכבושים (ל''ת)

      מישו, 26/07/07 10:54

      הגב לתגובה זו

      • מישו היקר הכוונה אינה אליך אתה לא חלק מהעם

        אפי, 26/07/07 12:45

        אתה חלק מסמול הזוי בזוי וחבלן שהולך ונכחד לקראת היעלמות טוטאלית. לך חפש לך עם. בהצלחה

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    אני מבקש מכל התומכים לחתום על התחייבות

    וגם המתחרטים, 26/07/07 10:31

    כתב התחייבות
    אני החתום מטה, מאשר בחתימת ידי כי
    הואיל והצבעתי בבחירות האחרונות למפלגת (סמן את התשובה המתאימה):
    *קדימה בראשות אהוד אולמרט
    *העבודה בראשות עמיר פרץ
    *ישראל ביתנו
    *מפלגת הגמלאים
    *ש''ס
    החברה כיום בממשלה,
    והואיל ותמכתי בהתנתקות,
    העדתי בכך על עצמי שאני חסר שיקול דעת פוליטי, חסר תבונה ללא תקנה וחסר שיפוט באופן כללי.
    בהצבעתי זו המלכתי על מדינתי חבורה חסרת יכולת, אינטרסנטית, ומושחתת. חבורה אשר אינה יודעת לתפקד במצבי משבר, פוגעת באינטרסים יסודיים של מדינתי, אין ביכולתה לראות את תוצאות מעשיה לטווח הקרוב והרחוק, ומסכנת בכך את עתיד ילדיי.
    לכן, הואיל ומסתבר שאיני רואה ממטר, ואני מסתנוור בקלות מספינים חלולים, הריני מתחייב בזאת לא להשתתף בבחירות הבאות, ומקבל אני על עצמי קבלה לעתיד לבוא להשאיר את ההצבעה לאנשים פכחים ופקחים ממני,
    ומודה ועוזב ירוחם.
    חתימה ______

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לולא התקשורת המגוייסת ,גם לא היתה התנתקות מעזה !

    ישמעאל, 26/07/07 10:30

    התקשורת השמאלנית , סייעה לשרון ואף דחפה אותו לאותה טרגדיה לאומית של פינוי היישובים מרצועת עזה שהיום כל אזרח חווה אותה על בשרו ! כיום , למרות שטיפת המוח המתמשכת של התקשורת בעד פינוי גם בגדה , הציבור אינו קונה זאת .אני רק מתפלא שחלק קטן מהם {שליש} התפכח משכרון הפינויים ולא יותר !

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אסון!!!

    קרן, 26/07/07 10:27

    אסון למסור שטחים לערבים ההתנתקות הייתה טעות !!!
    היישובים בשומרון מחזקים את ישראל!!
    אסור להכנע לאויב,הטרור לא ייפחת אם אנחנו נצא מהשטחים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רק שליש???!!?? (ל''ת)

    תוהה, 26/07/07 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    'אין עם אשר נסוג מחפירות חייו' (אלתרמן) ואילו ההזויים בינינו מצדיקי

    משה בודק, 26/07/07 10:24

    מצדיקים את הבריחות בעבר ובעתיד

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    המתחרטים מגיבים מהבטן-הניצול לרעה של הפלסט' מאוד מתסכל (ל''ת)

    לא קלה, 26/07/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צריך לשלוח לכלא את כל פושעי הגירוש

    אביעד, 26/07/07 10:20

    הם ידעו בבירור שזו תהיה התוצאה, והם סימאו את עיני הציבור המטומטם

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לכל תומכי ביבי אל תישכחו שהוא הצביע בעד ההתנתקות!!! (ל''ת)

    רק פייגלין, 26/07/07 10:20

    הגב לתגובה זו

    • ביבי טעה אבל פייגלין מטורף.

      לביא, 26/07/07 12:06

      אסור היה לביבי להצביע בעד.
      זהו מעשה מביש וחסר אחריות. אות קלון.
      אבל פייגלין זה ימין פשיסטי מטורף.
      הוא לא איש ליכוד הוא איש כהנא חי.

      הגב לתגובה זו

      • תוכיח (ל''ת)

        ש, 26/07/07 23:07

        הגב לתגובה זו

    • 63 בסופו של יום ביבי ויתר על משרתו ומנעמי השלטון והיה נגד

      אפי, 26/07/07 12:48

      בכך הוא כיפר על הצבעתו והוא היחיד שהקריב את עצמו בשל כך. אל תשכח ואל תציג חצאי אמיתות

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הבעיה שלנו, הישראלים ...

    ד''ר ארוין, 26/07/07 10:18

    לפני הגירוש היה רוב גדול בעם נגד הגירוש והחורבן
    כולם הבינו שיש גבול לכל תעלול
    אבל אז החל הנחשול (כן, כמו בסרט ההוא)

    וכך התהפך לו הגלגל:

    הפוליטיקאים כמו פוליטיקאים
    לטובת הכסא
    לטובת המפלגה
    תמכו בפשע

    התקשורת
    כמו יוצרת דעת קהל
    התגייסה כולה
    אבל כו-לה
    לטובת הרשע
    תמכה, עודדה, דירבנה את היוזמים והמבצעים
    השתיקה, האלימה, השפילה את המתנגדים
    (אני זוכר את דנקנר ומרגלית באים לכפר מימון,
    ומסבירים להמונים למה כל זה צודק)

    ומערכת המשפט המפוארת שלנו
    איתרגה, עיוותה, העלימה עינים
    מהפשעים, העיוותים והצדק
    שכחה שיש כבוד האדם וחירותו, חופש העיסוק וזכות האזרח לפני הרשעתו
    התנפלה, עצרה ללא הרשעה, התעלמה (ומתעלמת עד היום) מתלונות נגד השוטרים
    אנשים נשים וטף נזרקו באכזריות לבתי כלא ומעצריות מאולתרות

    ואנחנו הישראלים
    כמו עדר
    כמו חברה בעולם השלישי הפרימיטיבי
    לאט לאט השתנינו
    אטמנו את אזנינו, לא שמענו את ההפגנות
    עצמנו את עינינו, לא ראינו כתום, לא זכויות אדם, הצדקנו את הרשע
    אפילו קצת שמחנו לקראת הפשע הנורא, ותלינו סרטים כחולים על המכונית

    ויום אחד
    הסקרים השתנו לטובת שרון ואולמרט
    איך ?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ללא שיתוף פעולה -בלתי אפשרי היה להגיע לפתרונות למפונים

    לא זרקו ולא, 26/07/07 10:16

    כשפורשים את דברי המפונים בתיקשורת לא ממש מתעמתים איתם על עובדות כדי לא להכביד עליהם(מכירים בזה שהם במשבר באופן טבעי) ואז נוצר רושם של ''זרקו''.

    לא שאין טעויות או סחבת וכו'-- אבל יש גם דרישות מוגזמות (כשיש, לא כולם) וחוסר רצון החלטה של המפונים, ו''המשך מאבק'' פוליטי.

    הגב לתגובה זו

    • מי ששיתף פעולה נדפק הכי חזק!!!

      בולשיט!!, 26/07/07 10:36

      גר בקרווילה מסריחה, 3 אנשים בחדר!
      מי שהתעקש ודרש ולא שיתף פעולה-מצבם טוב בהרבה!!

      הגב לתגובה זו

    • ועוד איך זרקו!

      לביא, 26/07/07 12:03

      אבל לך יש חמלה רק כלפי פלשתינאים!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    שמחה בשביל החיילים והמילואימניקים שלא צריכים להיות שם בעול כורחם (ל''ת)

    שרה יום טוב, 26/07/07 10:15

    הגב לתגובה זו

    • משובשת שמאל אין לך מושג כמה חיילים נמצאים ברצוע וסביבה. (ל''ת)

      :-), 26/07/07 10:30

      הגב לתגובה זו

    • את שמחה גם בשביל גלעד שליט? (ל''ת)

      למתממת החולנית, 26/07/07 10:39

      הגב לתגובה זו

    • לגברת שרה יומטוב: בגלל זה הם נאלצו להיות במקום גרוע יותר: לבנון.

      מכולת יומטוב, 26/07/07 10:46

      ראי תגובת עיתונאית בתוך 52 - זה בדיוק מה שאני מעוניין לומר לך

      ''אין שכל אין דאגות''

      הגב לתגובה זו

    • עצוב בשביל החיילים שיצטרכו לכבוש מחדש,אחרי שפילדלפי פרוץ וכל חומר ה (ל''ת)

      הנפץ עובר בו,, 26/07/07 11:16

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם אלה שחזרו עכשו לעזה בעל כורחם? (ל''ת)

      ש, 26/07/07 23:10

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    גם שרון יודע שזה היה מהלך שגוי וזו הסיבה שהוא לא ממהר לחזור אילנו!! (ל''ת)

    משה אוסטראליה, 26/07/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ההתנתקות היתה הדבר הכי חכם וצודק =) (ל''ת)

    די להתבכיינות, 26/07/07 10:14

    הגב לתגובה זו

    • אתה גר בחלם בטח, (ל''ת)

      ראש עריית חלם, 26/07/07 11:17

      הגב לתגובה זו

    • חמלה רק לפלשתינאים! (ל''ת)

      לביא, 26/07/07 11:23

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שתתנתק בקרוב מביתך. אמן (ל''ת)

      אל נקמות, 26/07/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    נכון

    בילי, 26/07/07 10:10

    בדיעבד למרות שתמכתי בהתנתקות (אם כי בלבד כבד ובחששות) אני רואה היום שזו היתה טעות. יש לזכור כי אף אחד מיוזמי ההתנתקות לא עשה זאת בשביל הכיף שלו אלא מתוך אמונה ותקווה שהדבר יביא לשיפור המצב הבטחוני. התקוות התבדו ונוצר בעזה מצב מסוכן מאוד שקשה ואולי בלתי אפשרי למצוא לו פתרון. בקשר להתנחלויות בגדה - לדעתי אין לפנות משם התנחלויות אלא רק מאחזים בודדים.

    הגב לתגובה זו

    • כעומק החקירה - עומק העקירה

      מיכל, 26/07/07 11:20

      השמדת גוש קטיף נעשתה על מנת להציל את שרון ובניו הפושעים משנים ארוכות בכלא. רק אדיוט מושלם היה יכול לחשוב שתצא מכך תועלת בטחונית.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ההתנתקות היתה הצעד הכי חכם ונדרש ויום טוב:) (ל''ת)

    שמאלנית גאה, 26/07/07 10:10

    הגב לתגובה זו

    • לזאת שקוראת לעצמה ''שמאלנית גאה'': בקרוב אצלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      תושב שדרות, 26/07/07 10:49

      הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו - חמאסטן ופתחלנד עכשיו! (ל''ת)

      לביא, 26/07/07 10:57

      הגב לתגובה זו

    • גם את הגעת אלינו מחלם? (ל''ת)

      טיפשה, 26/07/07 11:18

      הגב לתגובה זו

    • גם 56 וגם 58?

      ///, 26/07/07 20:55

      למה כתבת 2 תגובות?
      יש לך פיצול אישיות?
      כי בהחלט נראה שאת חולת נפש...

      הגב לתגובה זו

    • אל תתני לעובדות לבלבל אותך! (ל''ת)

      ש, 26/07/07 23:13

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ההתנתקות המהוללת - הולידה בחטא היסטורי את מפלגת קדימה. חורבן בית !! (ל''ת)

    קללת שרון, 26/07/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    התנתקות אסון למדינה ולעם

    משה העברי, 26/07/07 10:05

    בכל הדורות למדנו שכל מי שפגע בארץ ישראל או בעם ישראל עבר ונמחק מן העולם .בדורנו כל מי שנתן יד להתנתקות או לכל פגיעה בעם ישראל או בארץ ישראל שילם וישלם מחיר יקר בגופו וסופו ששמו היה ויהיה דראון לכל בשר ולא יזכרו לו לכאורה זכויות מן העבר .לקח ומוסר לכל אלה ששותפים לפשע הנורא.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ראשית כל, שרון לא ''טעה'', אלא ידע מה משמעות העקירה ועשה זאת בזדון.

    דרור, 26/07/07 10:00

    ושנית, עשרים ותשעה האחוזים הרואים בהתנתקות מעשה נבון מעידים על כך שאחוז הוזים בקרבנו גבוה במידה מבהילה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ההתנתקות לא הייתה טעות כלל .זה עוד שקר שמקורו בדמגוגיית הימין ההזו.

    אבי, 26/07/07 09:55

    איך אפשר להגיד שההתנתקות הייתה טעות כאשר כמות הנופלים, חיילים ואזרחים, ירדה בצורה משמעותית בשנתיים שלאחר ההתנתקות לעומת השנתיים שקדמו לה?.

    אז נכון שכמות הטילים השגורים לעבר שדורות והסביבה גדולה עשרות מונים, אבל זה היה קורה ממילא גם ללא ההתנתקות.

    ובאשר תפיסת השלטון בעזה ע''י החמאס למותר לקבוע שזה קרה לא בשל ההתנתקות אלא בגלל עקשנותנו להמשיך לשלוט על עם אחר שמאס בנו.

    מאחר שקדושת החיים עולה על כל דבר אחר, עלינו לברך על כך שהודות להתנתקות כמות הנופלים ירדה בצורה כל כך חדה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוז. רק חבל שהממשלה מזניחה את המפונים.

      ארז, 26/07/07 10:03

      אם הממשלה היתה דואגת באמת וברצינות לשיקום המפונים, תוצאות הסקר הזה היו שונות לחלוטין.

      כולנו חכמים בדיעבד.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות - העליה של החמאס נעשתה - כי ממשלת שרון

      איפשרה להם, 26/07/07 10:04

      חופשיות ורק טיפשים לא ראו את הנולד. כי היה ברור שהם יעלו לשלטון.
      וגם אני יכולה להבטיח לך שברגע שיתאפשר להם גם כל הגדה תהפוך לחמאס אחד גדול. באפשרות הראשונה שהם יוכלו לחדור לתוכה. רק עיוורים לא רואים.

      הגב לתגובה זו

    • ומה איתך ? אתה לא דמגוג...?

      יונתן, 26/07/07 10:11

      זה די מדהים ,מאיפה אתה ממציא את זה :

      ''אז נכון שכמות הטילים השגורים לעבר שדורות והסביבה גדולה עשרות מונים, אבל זה היה קורה ממילא גם ללא ההתנתקות''

      שמע.
      אל תחפש להאשים את הימין ''הדמגוג''.

      תבדוק גם אצלך בחצר...

      הגב לתגובה זו

    • גם בלבנון היה ''שקט'' במשך 6 שנים עד המלחמה

      משה חכים, 26/07/07 10:12

      הסיבה שהם יכולים לירות טילים בכמות ואיכות זה בגלל ההברחות מציר פילדלפי.
      החמאס ניצח בבחירות בטענה שרק הוא יכול לגרש את ישראל כמו שגירש אותה מהרצועה.
      החמאס הצליח לנצח את הפתח בגלל נשק שהבריח מפילדלפי ובגלל שכבר צה''ל לא ביתר את הרצועה ל3 כך שיכל בקלות לרכז מאמץ צבאי ע''י ניוד כוחות.
      טענותיך מופרכות ולא נכונות.

      הגב לתגובה זו

    • כמה דמגוגיה ושטויות...

      ארז, 26/07/07 10:16

      בהודעה אחת...

      1. כמות הנופלים לא ירדה - תודות למלחמת לבנון השנייה, אחד מתוצרי הבריחה מגוש קטיף.

      2. מדוע אתם מקבלים את ירי הקסאמים על שדרות ככוח עליון, כמובן מאליו?

      3. חוסר היכולת שלכם להבין סיבה ותוצאה הוא מפתיע כל פעם מחדש.

      4. אם קדושת החיים היתה מדריכה אתכם, לא הייתם רודפים בכל מחיר אחר ''שלום'' הזוי, שעלה לנו עד היום באלפיים הרוגים ואלפי פצועים.

      הגב לתגובה זו

    • הכותב טועה בגדול ! נא לקרא

      ירון, 26/07/07 10:18

      באם קאסם היה נופל על אוטובוס או בית ספר והיו עשרות הרוגים היה משכנע אותך ...--לא .
      כי לטענתך הכיבוש הוא הבעייה . מעניין היכן היית ב-67 בזמן שהערבים הודיעו במפורש שכוונתם לחסלנו ואירגנו הצבא לצורך כך . האם היה כבוש ? האמנה הפלשתינית הקוראת לחיסול ישראל נכתבה 3 שנים לפני הכבוש. האמת שאתה מעדיף שנהיה מאד צודקים ונכבשים ...אתה מוכן לתת להם שאנס נוסף - להקים מדינה חמושה בכוונת טירור מובהקת כ-10 ק''מ מתל-אביב . ווגם אז באם ירו קאסמים על לוד או תל-אביב הרי אסור לפגוע באזרחים תמימים שלהם והם ימשיכו לפגע כי יהיה עוד כוח אצלם שאינו השלטון אבל כמו חיזבאללה .

      אבל מוטב שנתחיל בניסוי : שכנע את אחד מבכירי הממשלה שיכריז כי המדינה הכה נאורה שתקום לא תהיה חמושה באם רוצה צבא שיהיה ויתאמן בירדן כפי שעושה סינגפור בארצה הקטנה . וכי שום פליט ערבי לא יחזור לתוככי ישראל כי ישראל קלטה בתמורה את כל הפליטים היהודיים מארצות ערב . ואם תרצה תוסיף כי הערבים הכה פלשתינים והגרים בישראל בצמוד לגבול - אנו נזיז לרעתנו את הגבול והם יחיו בתוך עמם ובארצם ויהיה להם אך טוב ... נראה באם תצליח ומה תהיה התגובה הערבית של הצדיקים שואפי השלום

      הגב לתגובה זו

    • 158 חיילים ואזרחים זה כלום בעיניך? וגלעד שליט חבריו שנרצחו לידו?

      עיתונאית, 26/07/07 10:19

      אבי, אין לי בעיה עם שמאלנים, אבל עם שמאלנים הזויים - יש לי.
      הרשה לי לספר לך, שהנתונים שנתת פשוט לא נכונים.
      המלחמה בצפון נפתחה עלינו משתי סיבות:
      א. נסראללה אמר שאפשר לעשות לנו הכל ואנחנו נברח, כמו שהכרזנו שנעשה בגוש קטיף ובצפון השומרון (וכמו שעשינו בלבנון, כשהסתלקנו והשארנו להם ציוד יקר ונטשנו את הצדלניקים). לפיכך, הוא החליט לצאת למחלמה ולחסל את ''האויב הציוני''.
      ב. כשהוא הכין את המלחמה והתחמש, אנחנו היינו עסוקים בהכנת 55,000 חיילים לעקירת 8,000-10,000 מתיישבים ישראליים. זו עובדה, אבי. הפקרנו את גבול הצפון כי היינו עסוקים בעקירה.
      בנוסף לאלה, אל תשכח שהחמאס התחזק: הפלשתינאים ראו שמי שמעיף את הציונים הוא החמאס, ולא הפת''ח, ושהפיגועים גרמו לסילוקנו. לכן, הם בחרו את מחבלי החמאס לשלטון.
      זה היה בטלוויזיה וברדיו ובעיתונים, זה לא משהו שאתה יכול להתכחש לו.
      ודרך אגב, למה לדעתך גלעד שליט החטף? למה חבריו נרצחו?הרי נתנו להם את גוש קטיף, וזה אמור היה להועיל, לא? תסביר בבקשה למה הם חדרו לקיבוץ כרם שלום וחטפו לנו חייל ורצחו את חבריו? למה? מה עשינו להם?

      הגב לתגובה זו

      • הנתונים על הנופלים בתגובתי לקחתי אותם מהחדשות של ערוץ 10 אמש. (ל''ת)

        אבי, 26/07/07 12:06

        הגב לתגובה זו

      • איך נסראאלה קשור להתנתקות? (ל''ת)

        gg, 26/07/07 12:11

        הגב לתגובה זו

    • איך אומרים? אל תבלבלו אותי עם עובדות (ל''ת)

      דניאל, 26/07/07 10:20

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ומטעה

      אבי האמת כואבת, 26/07/07 10:30

      החמאס מצטייר כמי שגרש את ישראל מעזה ולכן נבחר!
      אם צה''ל היה בעזה חמאס לא יכל להשתלט עליה!
      מספר הקורבנות שגבתה מלחמת לבנון השניה הוא רב ועצום ממחיר הדמים ששלמנו עד כה!
      גרוש יהודי גוש קטיף וצפון השומרון, הוא שנתן זריקת עידוד לחמאס ולחיזבללה + הריקבון המערכתי והשחיתות שהולידה את המהלך שכותרתו מינוי רמטכ''ל שמתאים לביצוע גרוש אך לא מתאים לעמוד בראש הצבא מול אויב אמיתי.
      מיותר לומר שחטיפת חייל לעזה לא הייתה אפשרית עם נוכחות צה''לית באזור.
      נכון להיום ב''זכות'' הבריחה של צה''ל עברו לעזה 20 טון חומר נפץ תקני, אתה יודע כמה דם יהודי עתיד להישפך כתוצאה מכך?(רמז: במלון פארק 33 נרצחים הי''ד המחבל נשא בסה''כ 10 ק''ג חומר נפץ)

      הגב לתגובה זו

    • איזהו חכם? הרואה את הנולד

      ימי, 26/07/07 10:31

      אין זה משנה כמה נפלו או לא נפלו, החמאס מתחמש בנשק מודרני בלי שאף אחד יפריע לו, אנחנו מקבלים את חיזבאלה בעזה, אז אם אתה מדבר על כמות נופלים אז בוא נדבר אחרי מלחמת עזה הראשונה, התסריט של לבנון חוזר על עצמו בעזה ויחזור שוב בלבנון, הכל בגלל ברק בלבנון ושרון בעזה, ומה עם כל תושבי הגוש שהפכו לקבצנים אה זה כנראה בכלל לא מזיז לך, ומה עם החלשת כוח ההרתעה בעקבות הבריחה מהקאסמים, אז תמשיך לספור את המתים בלי לראות ממטר,

      הגב לתגובה זו

    • אין שכל אין דאגות!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      סמי, 26/07/07 11:25

      הגב לתגובה זו

    • נעשו אלף נסיונות לתת ''לעם האחר'' מדינה

      ש, 26/07/07 23:23

      ולנהל את ענייניו. נסיונות שנחתמו בדם.
      וחוץ מזה אני לא כל כך בטוח ש''העם האחר'' מאס בנו.
      כבר יצא לי לדבר עם כמה פלסטינים והם אמרו לי שהם לא סובלים את ''ראשי המדינה'' שלהם.
      בתקופת המימשל הצבאי החיים שלהם היו הרבה יותר טובים אבל אנחנו הבאנו עליהם (ועלינו) את ערפאת ימ''ש ואת צבא המחבלים המושחתים שלו וסיפקנו להם נשק.

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע - גם היהודים בגרמניה היו בטוחים

      גדי, 27/07/07 02:04

      ואמרו לעצמם שיש להם חיים טובים והם בטוחים ובריאים עד שבא היטלר והשמיד את רובם.

      גם כעת אנו לא פועלים נגד אירן ואף חייל שלנו לא מת בפעולה נגד אירן.
      עד שיבא אחמדינג'ד ויעלנה את ת''א השמימה בפטרייה רדיואקטיבית.

      החשבון של השמאלנים תמיד מטומטם חסר אחיזה במציאות.

      משאבים ובטחון שווים חיי אדם אין מה לעשות ככה העולם פועל.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ושמעון פרס טען שרוב העם רוצה לפנות...

    הובס, 26/07/07 09:55

    הייתכן שפרס מנסה לערער את הדמוקרטיה הישראלית באמצעות טענות שווא לגבי רצון רוב האזרחים?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בדם יזע ודמעות - העם משלם על טעויות של כל (ל''ת)

    הממשלות, 26/07/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כגודל מעשה הנבלה הנפשע כן גודל האסון והנזק הבלתי הפיך (ל''ת)

    cyrano, 26/07/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נזכור ולא נשכח.

    יואב, 26/07/07 09:52

    נזכור את החיילים בשחור. נזכור איך גירשו חיילים אטומים ושטופי מוח גברים נשים וטף מבתיהם ללא סיבה. רק מתוך שנאה.

    נזכור את אטימותם. נזכור איך עמדו התושבים בגבורה מול האטימות. נזכור את הרוח שניסו לשבור, אך לא יכלו לה.

    הרוח, רוח קטיף עדיין חיה. משנה לשנה עולה הזיכרון ונכנס לליבו של כל אחד מאיתנו. הזיכרון והגעגועים לתקופת התום של טרם הגירוש, תקופה שבה לא האמנו שבני אדם יכולים לעולל רע גדול כל כך, רק מתעצמים עם השנים.

    ובזכות הזיכרון, נוכל לחזור.. נוכל לחדש ימינו כקדם. נוכל לבנות את הצבא מחדש כצבא מוסרי, ואת החברה הישראלית כחברה צודקת בעלת מוסר יהודי.

    הגב לתגובה זו

    • נזכור ולא נסלח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      סמי, 26/07/07 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ל-10 ו-11 - כל עוד יש בינינו אנשים כמוכם לאויב יש סיכוי גדול יותר

    !, 26/07/07 09:49

    לחסל אותנו , הבעיה שלנו היא לא עם הערבים ( פלסטינים - איך שמכנים אותם) אלא עם אנשים כמוכם , שחושבים שהם עדיין היהודי הנרדף , עבדים חסרי ארץ , ללא זכויות ורק לעמים אחרים יש זכויות

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו זכויות על הארץ, אבל אין לנו זכות לשלול זכויות של עם אחר

      ארז, 26/07/07 10:05

      והבעיה שלנו היא דווקא כן הפלסטינים - אלו שנמצאים תחת שלטון צבאי ישראלי. במוקדם או במאוחר יקרה אחד משניים: או שהם יקבלו אזרחות ישראלית (כמו ערביי ישראל) או שהם יקבלו עצמאות.

      ומבין שתי האפשרויות האלו, אני מעדיף את השנייה. ואתה?

      הגב לתגובה זו

      • רק להם יש זכות לשלול את זכויותינו

        יהודיה, 26/07/07 10:20

        לנו אין זכות לשלול את זכויותיהם? זה מה שאתה מנסה לומר?
        האם זה בגלל שאנחנו יהודים והם לא?
        או למה?

        הגב לתגובה זו

      • לפי השקפתי האפשרויות שונות :

        !, 26/07/07 10:25

        1. שישתלבו במדינה כערבים ישראלים ויחיו כמו כל שאר האזרחים הלא יהודיים במדינה.
        2. שיעזבו ויקימו מה שהם רוצים על אדמה אחרת - ארץ ישראל היא שלנו, גם אם מישהו חי בדירה שלך בשכירות 200 שנה אתה יכול לפנות אותו , בטח אחרי שאתה מרשה לעצמך לגרש באכזריות אנשים שזכותם המלאה הייתה לגור איפה שגרו.

        הערה נוספת : לא הייתה כזו המצאה בכלל עם פלסטיני ומדינה פלסטינית לפני 1964 שאז הוקם אש''פ וללא טיפוח הרעיון ע''י שלום עכשיו בצלם ושאר גרורות לא היה הרעיון מגדל כל כך הרבה עור וגידים.

        הגב לתגובה זו

        • הם לא רוצים לעזוב את האדמה שעליה הם נמצאים

          ארז, 26/07/07 11:41

          אולי אפשר ורצוי לעודד את הפלסטינים להגר למקומות אחרים, אבל זוהי תהיה סכנה למדינה שלנו אם אלו שיבחרו להישאר יקבלו אזרחות ישראלית.

          הגב לתגובה זו

      • רק טרנספר יביא שלום.

        גדי, 27/07/07 01:57

        המדינה היא שלנו בלבד ולא של הפליטים שהזרימו מדינות ערב למדינת ישראל בעקבות היישוב היהודי של מדינת ישראל.

        כל האגדות הערביות שהשמאל קונה אותם בשקיקה לא שוות לגוש חרא.

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    דין נצרים כדין תל אביב. עוד יבוא היום של כל ה''סמול''נים.

    דיר אסאד, 26/07/07 09:49

    לכל המתנחלים השמאלנים יושבי תל אביב וחוצותיה לא תוכלו לברוח מהגורל שגזרתם על עצמכם, מי שברח מהתנחלות אחת יברח מכולן כולל דיר אסאד.
    תהנו מכל רגע כי אתם חיים על זמן שאול.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עומק העקירה כעומק החקירה-זו האמת

    ששון גבאי, 26/07/07 09:47

    מטרתו האמיתי של שרון היתה להבריח אותו ואת בניו מהכלא.
    מי שהיה מכניס אותו לכלא זו כנופיית שלטון הצחוק השמאלנית. הוא פשוט שחד אותם במסירת חלקי א''י.
    ידוע שגורם האורגזמה החזק ביותר בשמאל הוא עקירת ישובים יהודיים.

    הגב לתגובה זו

    • מדוייק ביותר. פתאום הוא הוצג בתקשורת כסבא טוב

      יואב, 26/07/07 13:36

      כל ''פשעיו'' נשכחו, הכל נסלח.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    גוש קטיף היה הפקק שחסם את עליית חמאסטן

    משה חכים, 26/07/07 09:47

    גוש קטיף היה העורף של ציר פילדלפי. כל עוד היינו בגוש קטיף החמאס לא הצליח להבריח כמויות גדולות של נשק שבהם הוא השתמש בהפיכה.
    כשהיינו בגוש צה''ל חתך את הרצועה ל3 כך שהחמאס לא יכל לרכז כוח גדול ולנייד אותו כדי לרכז מאמץ מול הפתח.
    הנסיגה נתנה לחמאס השיג מדיני שבעזרתו הוא שכנע את הציבור הפלסטיני להצביע בשבילו.
    עד הנסיגה החמאס נאלץ להשתמש בחומרי נפץ מאולתרים שיעילותם נמוכה ובציוד מסוג ד ליצור קסאמים.
    כך שיעילות הקסאמים הייתה מאד נמוכה.
    היום הקסאמים עם ראש קרבי תיקני והרבה יותר יעיל. הטווח והדיוק שלהם גדלו עקב יצור יותר איכותי.
    החמאס מרשת את עזה עם בונקרים נוסח לבנון ובשלבים מתקדמים של הכנסת נשק ''שובר שיויון'' מול צה''ל בדומה לחיזבאללה.
    מי שחושב ש''אי אפשר לדעת מה היה קורה אם...'' פשוט לא מבין את האלף בית של רצועת עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    להעמיד את שרון לדין למרות מצבו הבריאותי

    גדי, 26/07/07 09:44

    הוא ביצע פשע, את פשע הגירוש של העם היהודי, וצריך לשפוט אותו בשל כך, למרות שהוא כבר לא כל כך מחובר לנעשה פה.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו הגהנום לא מקבל אותו... (ל''ת)

      דורית, 26/07/07 09:57

      הגב לתגובה זו

      • לא רוצים אותו

        מלאך המות, 26/07/07 11:57

        לא רוצים אותו, לא בעולם הזה, ולא בעולם הבא.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    אריאל שרון עשה זאת כדי להחלץ מפלילים, והיה עושה זאת שוב

    לא מהפושעים, 26/07/07 09:44

    הטפשים שהאמינו למשחק, העתונאים שרקדו ובתי המשפט שהכשירו צריכים לעמוד לדין במקומו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מרוקאי=משתמט מצבא=תומך בכיבוש

    אפריים, 26/07/07 09:39

    למה שהמרוקאים לא יתמכו תמיד במלחמה וכיבוש, גם ככה הם לא עושים צבא.

    הגב לתגובה זו

    • גזען פשיסט מגעיל (ל''ת)

      לביא, 26/07/07 10:58

      הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה בלונדיני עם עיניים כחולות. (ל''ת)

      מארק, 26/07/07 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בבקשה כנסו!

    דתי, 26/07/07 09:38

     אמרנו לכם! וכל מי שעדיין חי באשליה שההתנתקות טובה שידבר עם תושבי שדרות. עזבו טעיתם והחרבתם את המדינה. בקרוב אצלכם בתל אביב הלואי!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה היה קורה אילו נראה מי יסתור אותי

    יצחק, 26/07/07 09:34

    איך מעז הכותב לומר שקשה לשער מה היה קורה אילו. אז אל תתנו לעובדות לבלבל
    א. ברחנו מעזה הרחוקה 24 ק''מ מגוש קטיף לפני 12 שנה ומאז יש קאסמים על שדרות- לא שייך לגוש קטיף
    ב. מחטיבה ששמרה על גוש קטיף וציר פילדלפי נוצר ( לאחר הבריחה ) צורך באוגדה שתשמור על 300 ק''מ גבול מרפיח ועד אילת כולל שקעות טכנולוגיות ניתן להשוות עלויות
    ג. החמס היה עולה לשלטון אז מה ?
    הרי כל משטר באיזורנו מכבד אותנו מפחד ולא מרצון לחיות איתנו
    ד. הוספנו רוח גבית לאוייבנו מבית ומבחוץ ראו מלחמת לבנון 2
    ה. והכי חמור שהוכחנו לעצמנו ולאוייבנו שאנו מתקפלים עם מעט טרור
    ו. אנני רוצה לעשות את חשבון הדם זה אכזרי מדי

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צבור מטומטם ומסומם בחר באולמרט וכנופית קדימה בעדוד התשקורת הסמולנית (ל''ת)

    זאב, 26/07/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דין תומכי העקירה כדין ''הראש'' שהגה אותה..אמן כן יהי רצון... (ל''ת)

    עידו, 26/07/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ל 11: כאשר סופרים הרוגים צריך לשאול עוד שאלות:

    ד''ש, 26/07/07 09:28

    מספר ההרוגים לפני כן היה גבוה יותר? אולי. השאלה החשובה יותר היא למה. וכמו שאוהבים בשמאל לשאול: מה האלטרנטיבה? אולי אם צה''ל היה מפציץ את תהלוכות החמאס בלי רחמנות, ואולי אם על כל פיגוע היתה ישראל מקימה בתגובה עוד שלוש התנחלויות, היו פני הדברים שונים?
    ואם כך הדבר: בואו נבדוק כמה אנשים נהרגו שם לפני פינוי סיני? אולי זאת היתה השגיאה הראשונה? (אגב: יכול להיות שהשגיאה הראשונה היתה הסכמת חיים וייצמן בהסכם עם פייצל ב1920 לוותר על עבר הירדן המזרחי לטובת מדינה ערבית. ויתור ששכחנו כבר שויתרנו כי זה היה מזמן. אבל זאת אינדיקציה לגורלם העתידי של ויתר על אדמה, ואולי מסבירה מדוע אף עם שפוי לא מוותר על אדמה).
    וגם יש שאלה לגבי המחיר העתידי שנשלם. אל תשכח שעוד לא סיימנו לספור את ההרוגים.
    אני מציעה שנבדוק את מספר ההרוגים לפני הסכמי אוסלו ואחריו. כאן אנו מתקרבים לראיה בפרספקטיבה חותר ראויה כי עברו כבר 14 שנים של ''תהליך השלום''. אבל גם כאן צריך לבדוק עוד פרמטרים, כמו כמה אנשים הבינו שרצוי להוציא דרכון זר כי ימיה של ישראל ספורים וכו'.
    בלי הבאת כל הנקודות הללו בחשבון, ההתיחסות למספר ההרוגים בנקודת זמן נתונה, לוקה בחסר.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צדיק גוזר וה' מקיים

    אביעד, 26/07/07 09:23

    זוכרים איך על סף ההתנתקות אמר הרב עובדיה על שרון: איך הוא מתאכזר ככה ליהודים, יתן לו הקב''ה באנה אחת, יישן!! ולא יקום.
    וואללה, אם זו לא אמירה שפגעה בול, תקנו אותי.
    אריק!! הלוואי הלוואי שתקום כבר, ותשמח בפירות מעשיך, ויגל ליבך לנוכח ''ההתנתקות מבצרת את ביטחוננו ומקדמת את הסיכוי לשלום''!!
    אבל אני מנחש שיש מצב שאתה רואה כבר הכל מהמקום שבו אתה עכשיו. אתרוג יקר שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עם ישראל עד שלא נקיא את השמולאנים מקירבנו לא נצליח

    חיים, 26/07/07 09:21

    ואגב השמולאנים הם לא רבים
    אם נמגר אותם אנו על הסוס
    לא יהיה מי שילך לאמריקאים
    עם צילומי היתיישבות חדשות
    פשוט אנו אדישים כלפיהם
    והם כמו סרטן מכלים כל חלקה
    טובה בארץ האבות.
    יש לפעול נגדם ביד קשה מאוד
    לא לתת להם לינשום
    לירדוף אותם עד תום.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סטטיסטיקה מטעה, גרף שגוי ועוד הערות:

    IQ, 26/07/07 09:19

    ראשית, מלבד ההערה שבגרף מצוייר כמות התומכים כשליש מכמות המתנגדים, יש גם טעות בסיכום המספרים מכיוון ש 74 ועוד 18 אינם מסתכמים ל 100. אולי היו עוד שלא הייתה להם דיעה, או שטרקו את הטלפון מרוב זעם, או אחר?
    חוץ מה, צריך לשאול האם הסקר נערך גם בין ערביי ישראל או רק בקרב האוכלוסיה היהודית.
    עניין נוסף הוא שצריך היה לשאול בנוסף, האם ההתנתקות חיזקה את ישראל. כי יתכן שיש המצדדים בהתנתקות סתם מתוך שנאת מתנחלים בלי קשר לאיך זה ישפיע על כל פרמטר אחר.
    ועניין אחרון: לגבי השאלה אם המצב הורע: יש כאן שתי בעיות:
    אחת היא, שהמצב כבר היה מאד גרוע בגלל כל המהלכים הקודמים כולל הסכמי אוסלו, וגם אם יש שינוי נוסף לרעה (ואכן יש) צריך לשאול ביחס לאיזו תקופה: האם ביחס לתקופה שלפני הסכמי אוסלו? האם ביחס לתקופה שלפני הנסיגה מסיני ופתיחת האופציה להבריח נשק וסמים ממצריים, וכו'. בעיה שניה היא, שתוצאות המהלך לא מוצו עדיין, ואפשר שרק אחרי שיפלו כמה מאות טילים על תל אביב, או לחילופין יפרוץ שלום ומזרח תיכון חדש, תתקבל הפרספקטיבה הנכונה. גם הנזק המדיני והכלכלי של מדינה שנמצאת במצב נסיגה ותחת לחץ (אנו חיים תחת כיבוש גלובלי) לא הובא בחשבון.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רוב הציבור, אבל לא רוב הטוקבקיסטים

    או, 26/07/07 09:17

    לפחות לא אלו שהצנזורה השמאלנית מאשרת.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא חתם בלב כבד

    א, 26/07/07 09:15

    הוא רצה לסגור את פרשת מרטין שלאף וסיריל קרן והצליח.

    עקד את העם למען בנו.

    טובת המדינה לא הייתה מול עיניו,(להבדיל מרבין ז''ל הי''ד למשל, שראה את טובת העם והארץ מול עיניו, בלי קשר לויכוח הפוליטי).

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    השאלה אם ההבנה תהפוך להצבעה והחלטה, או ששוב עם קצת תעמולה יסיתו שוב

    גל, 26/07/07 09:14

    לכיוון השמאל , שמסרב ללמוד מטעויות, ולהבין את מה שהאויב אומר לו בפנים בגלוי. כי ההתנתקות הרי קרתה אחרי אוסלו, כשאנשים כבר יודעים מה הפשיסטינאים באמת רוצים, ובכל זאת התפתו לאשלייה.
    אסור להתמכר שוב לאשליות !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ל-14 אין לי מושג איפה אתה מסתובב

    לימור מור, 26/07/07 09:14

    ואיפה אתה בדיוק רואה ''מדיניות כלכלית'' מופלאה... ייתכן מאוד שאתה נימנה עם עשירי מדינתינו שכן רק בשבילם היה מופלא כל כך ועדיין!!!
    מס' עניי ארצינו הכפיל עצמו והמיסכנות פשטה בכל עבר: זקנים אומללים ללא קיצבאות, נשים חד הוריות בקושי ראות את ילדיהן בגלל העול הכבד ורוע הגזירות שהנהיג יקירך, זה שאתה מההלל ומשבח גזל את שמחת החיים מהרבה מאוד משפחות... ובהזדמנות הראשונה שהייתה לו ברח והתקפל כמו עכבר שנימלט מספינה טובעת!!!!!!!!!!!!!!! יש אנשים בעם שלא שוכחים ולא סולחים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כרגיל הימין ראה את המציאות

    דני, 26/07/07 09:13

    והשמאל ראה את מה שהוא רוצה לראות .
    במסורת ''מזרח תיכון חדש'' , ''לא העלינו בדעתנו שהם ישתמשו ברובים נגדנו'' ...
    החונטה השמאלנית בסיוע התקשורת ביצעה את המהלך הזה שכמו קמפ דויד ואוסלו התפוצץ לנו בפרצוף .
    מה לעשות שהימין תמיד צודק והשמאל תמיד טועה .

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות שהשמאל שולט והימין מקרצף

      cfff, 26/07/07 09:35

      הימנים תמיד בוכים על מהלכי השמאל כי הימין לא עשה מימיו מהלכים ימניים.

      הימין זה פיקציה, תגובת בטן של אספסוף שלעולם לא מתבצעים.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה אתה מעשן היום ??

    דר. רוזן, 26/07/07 09:11

    אלה היו ישובים יהודיים נטו.


    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אלמלא ההתנתקות המצב היה עוד יותר גרוע (ל''ת)

    כתריאל, 26/07/07 09:08

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה וממה אתה מסיק

      ל :26, 26/07/07 09:20

      איך כל הדיות רושם כל מה שבה לו וחושב שזה משהוא
      מי אתה שהנכה קובע שאילולי ההתנתקות המצב היה יותר גרוע

      מה עוד יכול להיות גרוע יותר מאשר כל הקסאמים והפגזים שנופלים בדרום ועל שדרות בעיקר

      אילו הייתה מכיר ולו במעט את אוייבך לא הייתה כותב שטות כזו שאין לה בסיס וסימוכין הכל הבל פה

      וכדאי שתפסיקו בהפצת ססמאות שוא
      בסוף עוד תאמין לסיסמאות הנבובות מתוכן

      הגב לתגובה זו

      • השמאל מצא שטות חדשה להצטדק בה

        קראו סיפור:, 26/07/07 10:25

        אולי לא שמעת על ה''הברקה'' החדשה של השמאל החלמאי. אחרי חיפושים קדחתניים במשך חודשים רבים ''הצליחו'' בשמאל לגלות צידוק חדש להתנתקות. לדברי המלומדים, אילו לא היתה התנתקות והיו כעת ברצועה אלפי מתיישבים, כשהחמאס בשילטון ויכולת הטרור גדולה, היה הרבה יותר גרוע...

        שמעו סיפור:

        חכמי חלם סבלו מעכברושים מסביב לשדותיהם וחיפשו פיתרון. קם חכם חלמאי והציע לעזוב את השדות וכך להתרחק מהעכברושים. בינתיים התרבו העכברושים, בעיקבותיהם באו שועלים ונחשים, וכעבור שנים הפכו השדות ליערות פרא, שסיכנו את בתי החלמאים. אמר להם החכם:
        '' טוב ששמעתם בקולי. מזל שעזבנו את השדות. תארו לכם שהיינו צריכים עכשיו לקצור חיטה ביערות המסוכנים הללו?''

        הגב לתגובה זו

        • וואלה. איזה סיפור מדהים.. והמסקנה.....

          עידית, 26/07/07 11:05

          צריך להשאר בציר פילדלפי.. או צריך להשאר בקו בר לב.

          או אולי צריך להחליף את הכתומים.

          הגב לתגובה זו

        • גדול!!! (ל''ת)

          אני, 26/07/07 16:57

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה לא משנה מה הרוב חושב. בגצ מחליט בשבילנו מה טוב ומה לא טוב...

    י, 26/07/07 09:07

    איך אפשר להשוות את רצונותיו של 74 אחוז מהעם אל מול עילוי מישפטי כמו דורית בייניש או אהרון ברק...
    (נאמר בציניות כמובן)

    הגב לתגובה זו

    • כי דמוקרטיה זה דבר יקר וחשוב מכדי להפקידו בידי העם! (ל''ת)

      יוסי, 26/07/07 11:21

      הגב לתגובה זו

      • אין פה סתרה פנימית? דמוקרטיה=שלטון העם. (ל''ת)

        ק, 26/07/07 23:34

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי שנותן מאדמת ארץ ישראל

    מאמינה, 26/07/07 09:07

    סופו מר...
    חבל ששרון מבין זאת בדרך כואבת ובדיעבד!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ל-24 זה נורא אבל נכון (ל''ת)

      לימור, 26/07/07 09:15

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    היום צריך לבא חשבון עם התומכים, לא עם ההוגה הישן. את עונשון, קיבל. (ל''ת)

    חשבוניה, 26/07/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    סקרים-שואלים מרוקאים על עתיד המדינה (ל''ת)

    רון, 26/07/07 09:04

    הגב לתגובה זו

    • מה לא בסדר איתך? (ל''ת)

      ג'ון, 26/07/07 09:19

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק מלחמת אחים יעצור את הטירוף של השמאל!!! (ל''ת)

    מוות לשמאל, 26/07/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פינוי מבורך

    משה, 26/07/07 09:01

    אינני חס על המפונים !! המפונים היו חוד החנית של גזילת קרקע וזכויות אדם מהפלסטינאים - טוב שהם נזרקו משם עכשיו הזמן לפנות גם את שאר ההתמחלויות .
    הפינוי לא נעשה בדרך של מו''מ כי ממשלות ישראל לדורתיהם פוחדות מהסדר ישראל פלסטינאי דבר שיגרור פינוי התנחלויות ולכן ממשלות ישראל עושות הכל!!!! שהחמאס ישלוט כי עכשיו אין עם מי לדבר.

    הגב לתגובה זו

    • שטיות במיץ

      משה, 26/07/07 09:19

      רואים שאתה צורץ תעמולה פלסטינית
      בכמויות.
      אולי במקום לעצום עיניים תפתח אותן??
      דווקא ישובים בגוף קטיף לא הוקמו על ישובים ערביים קודמים, כפר דרום לדוגמה נקנה ע''י יהודי כבר בשנות ה-30
      בעזה עצמה היה בעבר ישוב יהודי משגשג (ע''ע נתן העזתיו שבתאי צבי)
      אבל זה לא מעניין אותך , מה שמעניין אותך זה הפלסטינים, אם הם היו רוצים הסדר קבע , כבר מזמן היה הסדר כזה ,ברק ניסה ונכשל.
      אבל ברור שאנחנו אשמים,נכון ?
      אתה רוצה להקים מדינה פלסטינית נקיה מיהודים ולידה מדינה דו לאומית ליהודים וערבים מדינת כל אזרחיה ,מצטער ,לא מתאים לי ,כמו שלפלסטינים יש זכות למדינה כך גם לנו, תודה.

      הגב לתגובה זו

    • גם אתה גר בשטח כבוש

      יוסי, 26/07/07 09:25

      לפי תפישתך גם אותך יפנו ביום מן הימים כי אני מניח שאתה גר בשטח שנכבש ב 1948.

      הגב לתגובה זו

    • לך לעזה ודבר משם על ההסדר עם המחבלים...

      האמת, 26/07/07 09:45

      אם ה''פארטנרים'' לא יזרקו אותך מהחלון או לא ישחקו כדורגל עם הראש שלך קודם !

      הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו - חמאס עכשיו! (ל''ת)

      לביא, 26/07/07 10:59

      הגב לתגובה זו

    • לפנות את תל-אביב (שייח מוניס) (ל''ת)

      ק, 26/07/07 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה חדש?

    א.מ, 26/07/07 08:59

    אמרו את זה אחרי אוסלו .
    אמרו אחרי שנתנו להם רובים.
    אמרו את זה אחרי הנסיגה מלבנון
    אומרים את זה אחרי ההתנתקות.
    אז מה חדש?
    האם גם בעתיד נאמר:טעינו?
    השאלות החשובות :
    כמה קורבנות בגוף ובנפש נשלם??????????
    ומי המשלם??????????
    {עיינו ערך : צפון ת''א רמת אביב ,כנסת ישראל ,ממשלת ישראל בית הנשיא.
    ועיינו ערך :גוש קטיף ,שדרות וישובי עוטף עזה,ישובי הצפון).

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוד הוכחה ניצחת לנמהרות ולחוסר האחריות בלקיחת החלטות

    לויאלי, 26/07/07 08:57

    פוליטרוקים חסרי חזון וראייה מרחבית מעודדים על ידי אנשי תקשורת אובססיביים ובעלי עמדה מוצקה שאינה נכנעת או מתגמשת מול המציאות, קובעים את גורל העם הזה. החלטות שנלקחות מבלי לחשב את כל התוצאות ותרחישי הכשל, מושתתים על בסיס מצוקה רגעית וחוסר סבלנות הביאו את כולנו לפי עברי פחת.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה זה חשוב מה העם חושב.שמאלמרט שם פס על העם. (ל''ת)

    ש.צ, 26/07/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני תמכתי

    ף, 26/07/07 08:57

    ראיתי את התוכניות לכבוד שנתיים להתנתקות ופשוט ישבתי ובכיתי בבית כמו ילד. כואב הלב, ממש סתם.
    את כל ההרוגים שחסכנו קיבלנו בלבנון בריבית דה ריבית.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בעז''ה ת''א מופצצת רק כך תבינו שנקין ובנותיה תחרב עד היסוד (ל''ת)

    סקאד כימי, 26/07/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נתניהו יכול להציל את המצב

    דוד אלקובי, 26/07/07 08:56

    לא ברק שיודע רק לברוח ולא אולמרט שחבל לדבר עליו ולא ליבני שהתאידה ולא שאר הסהרורים שמסתובבים פה. היחיד שקיים היום זהו נתניהו שגילה מנהיגות כלכלית מופלאה ובעל נסיון בניהול המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו הצביע בעד ההתנתקות,ואחרי שנהרגו 16 חיילים באירועי המנהרה,קרא (ל''ת)

      לערפת ידיד ושות, 26/07/07 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ראיתם שבגרף 18% זה יותר משליש של

    אוהד, 26/07/07 08:54

    74? - יש פה מסר סמוי שבא לומר שלא כל כך הרבה אנשים נגד פינוי יישובים, אבל אם מסתכלים על המיספרים.. הם צועקים - אנחנו נגד פינוי יישובים!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להסניף זה שורף את המח אחי (ל''ת)

      לא חבל ?, 26/07/07 09:20

      הגב לתגובה זו

    • אבל 18% שמאל זה יותר משליש

      גרפוניסט, 26/07/07 09:50

      אתה לא מבין במתמטיקה של הפוליטקה הישראלית , שם 30% שמאלני = רוב , ו50% ימני = מיעוט קיצוני ואלים .
      כדאי שתלמד את המתמטיקה של התקשורת זה מקצוע חובה כאן בארץ!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אנחנו הרוב, אנחנו הרוב

    ארז, 26/07/07 08:53

    זו תמיד סיסמתו של המיעוט הבולשביקי שחומס את מוקדי הכוח והשלטון במדינה.
    שוב הוכחתם כמיעוט מבוטל - אבל, יש לשער, ששוב תתעלמו מהעובדות ושוב תכפו על הרוב השפוי את עמדותיכם ההזויות.

    הגב לתגובה זו

    • הפכת את היוצרות

      eee, 26/07/07 09:38

      זה לא השמאל שזועק אנחנו הרוב, זה הימין המרוקאי שמרגיש עצמו תמיד נחות.

      הגב לתגובה זו

      • בטח, בגלל זה יש למרץ 4 מנדטים, סהרורון. (ל''ת)

        ., 26/07/07 12:06

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    המהלך הזה היה מוצדק והכרחי - וחסך חיי אדם רבים

    ארז, 26/07/07 08:53

    רק אתמול בחדשות ערוץ 10 הראו איך מספר החיילים והאזרחים שנהרגו ברצועת עזה ובסביבתה במשך השנתיים שלפני ההתנתקות היה גדול פי כמה וכמה ממספר ההרוגים בשנתיים שלאחר מכן.

    נכון, הטיפול במפונים היה כושל, והממשלה שנכשלה צריכה ללכת הביתה. אבל רק תחשבו כמה חיי אדם נחסכו (חיילי צה''ל, אזרחים ישראלים, וכן - אפילו פלסטינים) כתוצאה מההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

    • וכל מה שזה עלה לנו זה חמאסטן

      דני, 26/07/07 09:10

      כשמעזה יירו קטיושות על ראשון לציון נדבר

      הגב לתגובה זו

      • אתה תמים לחשוב שלולא ההתנתקות החמאס לא היה עולה לשלטון...? (ל''ת)

        ארז, 26/07/07 09:32

        הגב לתגובה זו

        • אתה מזכיר לי

          ישראלי, 26/07/07 10:07

          אדם שנסע במהירות 200 קמ''ש, עשה תאונה ונפצע קשה. כדי להרגיע את עצמו, הוא שואל ''ואם הייתי נוסע 50 קמ''ש לא הייתי נפגע?''
          תמים הוא מי שחושב שההתנתקות לא תרמה באופן משמעותי להתחזקות החמאס.הן מורלית, הן צבאית (צה''ל כבר לא נמצא ונשק זורם חופשי) והן עממית(צה''ל ברח בגלל טרור החמאס)
          אבל כרגיל לא מבלבלים שמאלנים עם עובדות.

          הגב לתגובה זו

    • חבל שלא בדקו כמה אזרחים נהרגו..... (ל''ת)

      משה, 26/07/07 09:20

      הגב לתגובה זו

      • דווקא כן בדקו

        ארז, 26/07/07 09:32

        וחלה ירידה מאוד משמעותית במספר האזרחים שנהרגו ברצועת עזה לפני ההתנתקות ואחריה.

        מבחינת חיי אדם - המהלך הזה הוא הצלחה.

        הגב לתגובה זו

        • רק שכחת דבר אחד...

          יעל, 26/07/07 10:14

          שכשבורחים חוטפים מלחמה בפנים.

          חוטפים עוד 150 הרוגים, חיילים ואזרחים.

          מלחמת לבנון הראשונה - בעקבות פינוי ימית

          מלחמת לבנון השניה - בעקבות פינוי גוש קטיף

          העובדות מדברות בעד עצמן.

          בריחה = חולשה = הזדמנות טובה לפרוץ נגדנו במלחמה

          הגב לתגובה זו

    • אה כן שכחתי , הכלילו את המלחמה בלבנון בבדיקה ? (ל''ת)

      משה, 26/07/07 09:21

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שלא - בלבנון לא היו התנחלויות (ל''ת)

        ארז, 26/07/07 09:31

        הגב לתגובה זו

    • חיילים נהרגו ברצועת עזה

      יוני, 26/07/07 09:36

      בחיפוש מנהרות (10 חיילים נהרגו שם רק בשנה שלפני ההתנתקות בגלל מנהרות), לא רק בהגנה על תושבי הגוש. היום הם כבר לא נהרגים שם וגם לא צריך את המנהרות כי הנשק זורם חופשי בציר פילדלפי. את המחיר נשלם כולנו.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות. זה אפילו לא קרוב לאמת (ל''ת)

      האמת, 26/07/07 09:46

      הגב לתגובה זו

    • אדמה = חיים , לכן העוקר משלם ביוקר

      ציוני, 26/07/07 09:58

      הכאב על העקירה עצום ונורא (אני עזבתי את מקום עבודתי ויומיים שהיתי בכפר מימון , הינני חילוני) וכל סטטיסטקה הינה מטופשת מכיוון שהמחיר עתיד רק לעלות - תפנים ארז , זו אדמתנו ומדינתנו היחידה אליה חזרנו בתום גולת איומה (תבדוק גם שם את הסטטיסטיקה) - אנו מפתחים כל פינה למול הטרור הערבי הברברי - עוד נחזור ועל ארצנו נשמור.

      הגב לתגובה זו

    • ערוץ עשר

      מחנה, 26/07/07 10:34

      גם כן מקור מהימן לאינפורמציה... מדינה שלימה מוכנה למכור את היושרה שלה כדי לחזק את הפוליטיקה.
      לא מאמין כבר לאף אחד.
      תביא מספרים ומקור אקדמי, חוץ מאקדמיה הכל דיבורים בעלמא!

      הגב לתגובה זו

    • עיוורון

      אבי, 26/07/07 10:46

      אם לא היתה מלחמה בלבנון בקיץ שעבר שהוכיח שאין לעשות ''חשבון דמים'' בטווח קצר אלא לחכות כמה שנים כדי להיווכח מה המחיר האמיתי של נסיגה-- היה לך לפחות תירוץ על קוצר-הראות שלך.
      אבל עכשו שכבר טענו כמוך שנתיים לנסיגה מלבנון ואחר כך זה התפוצץ לנו בפרצוף- זה כבר עיוורון.
      מה אתה חושב שהחמאס יעשה עם כל האמל''ח שהם אוגרים ומשדרגים(ולפי גורמי מודיעין זה יכלול עוד מעט קטיושות)?!

      הגב לתגובה זו

    • הצלחה של מהלך אסטרטגי לא מודדים בצורה כ''כ שטחית

      שפוי, 26/07/07 11:36

      על אותה טענה אפשר להגיד שהנסיגה מלבנון הייתה מוצלחת כי ב6 השנים שאחריה נהרגו 40 איש וב6 השנים שלפניה נהרגו 100. רק שכחת שה''חיסכון'' הזה שאתה כ''כ נהנה לנפנף בו בא בעלות של פגיעה אנושה ביכולת ההרתעה של צה''ל והביא לחשיפת העורף לאיום שלא היה כמותו מעולם, למלחמה שבה נהרגו בחודש עשרות אנשים ושליש מדינה שותקה...

      שוב ושוב השמאלנים עושים את הטעות האיומה של מדידת עניינים אסטרטגיים בצורה שטחית ומיידית.

      הגב לתגובה זו

      • אז איך תקרא לסקרים האלו? מדידה רצינית ומעמיקה? (ל''ת)

        דו כיווני, 26/07/07 11:52

        הגב לתגובה זו

    • עד לפני שנה טענתם שהבריחה מלבנון היתה טובה....

      יהודי, 26/07/07 12:35

      חס וחלילה והלוואי שאתבדה, אבל המצב בעזה רק הולך ומחמיר ומפחיד לחשוב מה יהיה פה במדינה.תראה מה קורה עכשיו- מנהרות מתחת לקרקע, נשק ומחבלים מוזרמים חופשי, אין מודיעין כי צה''ל לא שם, חמאס ששולט...
      אתה חי בסרט. ...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    SHARON, OLMERT, RAMON, LIVNI = CRIMINALS

    amir, 26/07/07 08:52

    Begin the trial for the 4 main hitnatkut criminals:

    SHARON, RAMON, OLMERT & LIVNI

    who promised us lies of peace & security
    when we got HAMASTAN and 10,000 transfered
    Jews

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הטעות הכי גדולה היתה שלא עמדו על כך בחתימת השלום

    עם מצרים, 26/07/07 08:49

    כתנאי לחוזה תוחזר. זה היה חוסך לנו התנחלויות. הרוגים דם יזע ודמעות. ואם אפשר לתקן תקנו עכשו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צריך לפנות את י''שע תמורת שלום (ל''ת)

    אנרכיסט, 26/07/07 08:48

    הגב לתגובה זו

    • יש''ע? מאיפםה הע? חשבתי שמחקנו את הע ימח שמם (ל''ת)

      dd, 26/07/07 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ציפי ליבני ה''גאונה'' אשמה. רק ברק!

    אייל מנשה, 26/07/07 08:48

    ציפי לא בשלה להיות ראש ממשלה. רק אהוד ברק עם כל הניסיון שצריך כדי לנהל את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מחליף מעבולה ביותר מעבול (ל''ת)

      קג''ש, 26/07/07 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ברור טעות!!!!!!!!! יצא מזה משהו?

    רחלי, 26/07/07 08:46

    אולי קאסמים......

    הגב לתגובה זו

    • קדימה רחלי חזרה לסירים (ל''ת)

      dd, 26/07/07 09:07

      הגב לתגובה זו

      • אין שום בושה לחזור לסירים אחרי שהביעה את דעתה אבל אתה חזור לשפשף ..

        בעל ובועל, 26/07/07 10:28

        עצמך לדעת ולייצר כלום ולדאוג רק למנה הבאה שתקבל בישבן השמאלני המתרומם שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אריק בקומה.קצב אנס.חלוץ חלץ.רמון סוטה.וייסגלס פוזל. אולמרט כושל (ל''ת)

    יהודי, 26/07/07 08:46

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שכתבת נכון , אבל מי זה האחרון שם אולמרט ? לא מכיר (ל''ת)

      מפוכח, 26/07/07 08:53

      הגב לתגובה זו

    • וגוש קטיף עדין מחוק ואימרו אמן (ל''ת)

      zzz, 26/07/07 09:07

      הגב לתגובה זו

      • בקרוב גם הבית שלך. ואימרו אמן! (ל''ת)

        ר, 26/07/07 23:40

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ה' ינקום בשמולאנים הארורים על כל דימעה אתם תשלמו (ל''ת)

    דודו, 26/07/07 08:42

    הגב לתגובה זו

    • היבחוש וה'

      אחד, 26/07/07 09:03

      מנין לך שה' ינקום בשמאלנים, האם אתה נותן הוראות לה'.

      מוטב שתנהג בצנעה. נסה לשכנע אך אל תתנשא. וכבר נאמר: רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום.

      הגב לתגובה זו

    • עד עכשיו ראיתי שהוא נוקם במתנחלים

      444, 26/07/07 09:06

      רוצץ את בתיהם

      הגב לתגובה זו

      • את זה דווקא שרון עשה ומיד חטף (ל''ת)

        גורם בכיר, 26/07/07 10:45

        הגב לתגובה זו

        • אלוהים גיבור גדול על חלשים

          גיל, 26/07/07 11:54

          שרון היה איש לא צעיר, שלא אוכל נכון כבר הרבה זמן, סוחב איתו שאריות של פציעה קשה בקרב לטרון במאי 1948. אפילו גמד יכול היה להפיל אותו, זה הכוחו של אלהוים? קצת נחלש מאז מכות מצרים נראה לי.

          הגב לתגובה זו

          • הוא היה נכה ולא צעיר עוד קודם-ברגע שהוא נגע בא''י הוא חטף (ל''ת)

            אל קנה ונוקם, 26/07/07 15:37

            הגב לתגובה זו

          • שכחת לציין שהוא היה פגוע מוחית כבר תקופה ארוכה. (ל''ת)

            גדי, 27/07/07 01:40

            הגב לתגובה זו

    • ה' בשביתה כבר 2000 שנה

      עופר, 26/07/07 09:14

      בגלל יהודים דתיים ששונאים את כל העולם ואשתו, חוץ מאלה שדומים להם, ה' עזב אותנו והביא עלינו רק אסונות.
      אתם אשמים ושום תירוץ לא יעזור לכם.

      הגב לתגובה זו

      • אולי בגלל שמאלנים שטופי שנאה? (ל''ת)

        א, 26/07/07 23:42

        הגב לתגובה זו

    • בינתיים הקדוש ברוך הוא העניש את כל אלו שסירבו להתפנות ולהשמע לחוקי (ל''ת)

      שמאלנית מסוממת, 26/07/07 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הסקר הזה צריך להוסיף את השאלה

    פקק תנועה, 26/07/07 08:40

    הבאה שמיתבקשת מאליה בעיקבות האלה הקודמת על איזה ישובים אתה מוכל לותר במיסגרת הסכם לא חד צדדי בן ישראל לפלטטינאים ?יש לבצע מיד את תוכנית ההתכנסות או מיטווה בוש שרון .כשירושליים כולה בידי ישראל. כול ביקעת הירדן בידי ישראל. וכול אזור צפון ים המלח .כול רמת הגולן בידי ישראל למעט הישובים הדרוזים בגולן. לא לחרמון הישראלי ..חציו השני נימצא בידי סוריה .ולא לזכות השיבה באופן מלא וגורף.

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה שאתה כל כך יודע מימינך לשמאלך

      ddd, 26/07/07 09:06

      שאתה יושב עם פלסטינאים, אין לך מה לדבר על הגולן.

      אתה יכול באותה מידה לשבת עם הבלגים ולחתום שהגולן ישאר שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא שם לב אך התהליך המדיני הזה מיתנהל

        פקק תנועה, 26/07/07 11:08

        קודם פטרנו את בעית מצריים וירדן .כעת יש לנו על הראש. את סוריה ולבנון והפלסטינאים .באופן טיבעי הרשות הפלסטינאית היא הבעיה הקרובה אלנו ביותר .מה זה משנה סדר הקדימות .הרי מדברים גם על הסורים ועים הסורים מעל דפי האתר ומרחוק .אני מקוה שאתה נגד הנסיגה מרמת הגולן .בכול שלב וזמן כולשהו בהמשך .

        הגב לתגובה זו

        • מתי מחזירים את הבית שלך? (ל''ת)

          ר, 26/07/07 23:43

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    בעיה פסיכולוגית

    פקק תנועה, 26/07/07 08:32

    עם ישראל תמיד חגג .לאורך כול ההיסטוריה שלו על היבלות העצמיות שהוא צימח לעצמו .והוא עדיין ממשיך בכך. שלושת הכתבות הריאשונות מצביעות על כך. שמדיניות זו עדין חייה ופועמת בתוך מחשבת עם הישראלי. והחברה הישראלית המיתפוררת שסובלת מטראומה כוללת .

    הגב לתגובה זו

    • האם כבודו פסיכולוג?

      לא, 26/07/07 10:27

      אז שב בשקט, עילג!

      הגב לתגובה זו

      • מהיכן אתה יודע מי אני ?

        פקק תנועה, 26/07/07 10:58

        אתה כניראה שמאלני רדוף ריגשי נחיתות .אבל זו הבעיה חביבי. אים טוב לך או לא טוב לך .אבל זו האמת לעמיתה. זו לא חוכמה ליטבול את הראש בחול כמו בת היען.האמת היא דבר כואב .

        הגב לתגובה זו

    • פקק תנועה אולי תזוז,אתה עושה עוד פקק (ל''ת)

      כביש, 26/07/07 11:45

      הגב לתגובה זו

    • פקק יקר!

      הרבי שיצא, 26/07/07 11:50

      כבר הרבה זמן אני עוקב אחרי התגובות שלך ואני לא יכול שלא לשים לב לבעיה קטנה: לא צריך לשים י' בכל מילה שיש בה חיריק!
      ובבניין ציון ננוחם או כמו שאתה היית כותב את זה:
      ובביניין ציון ננוחם...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה ז''א לא נדע לעולם מה חושב ההוגה? ההוגים הם רמון ואולמרט! (ל''ת)

    אהוד, 26/07/07 08:32

    הגב לתגובה זו

    • הכוונה לאריק שרון (ל''ת)

      ארז, 26/07/07 08:50

      הגב לתגובה זו

      • והכוונה של ההודעה הייתה צינית (ל''ת)

        משה, 26/07/07 09:22

        הגב לתגובה זו

    • 1/3מתומכי העבר?!כל השלם(=כלל שתמכו אז)אינם מהווים1/60מהחברה היהודית (ל''ת)

      בישראל גם אז., 26/07/07 11:17

      הגב לתגובה זו