• 89.

    מדינת ישראל איבדה את המוסר ועקרונותיה (ל''ת)

    שרית, 26/07/07 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    Kasamim Shmasamim...Od Gaon Histeri...Shemafria Leshalvati (ל''ת)

    Shimon Peres, 26/07/07 03:23

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    במקום לקשקש ברשת,יש לקחת נשק

    אאא, 25/07/07 10:55

    לצאת לרחובות ולמוטט את משטר המטריקס הסמולני הצלבני הפיאודלי הלבן.

    אין צורך לקחת שבויים.

    הגב לתגובה זו

    • חדל קשקשת ברשת (ל''ת)

      אבגדהוזחטיכלמנ, 25/07/07 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    הסמול הפיאודלי הלבן הוא הבעיה

    אאא, 25/07/07 10:01

    הם המקבילה המודרנית לאריסטוקרטיה הבוגדנית ששלטה באירופה במשך כ 1000 שנים.אם לא נפתור את זה,ישראל היא היסטוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מדינה ליברלית לא יכולה לנצח מלחמות

    אאא, 25/07/07 09:57

    שום מלחמה.
    הליברליזם הוא למעשה פוסט קומוניזם.הוא לא מבדיל בין אזרחי המדינה לאלה שלא.הוא לא מבדיל בין יהודים לאלה שלא.
    אז איך הוא יכול להלחם ללא האבחנה הזו? מהות המלחמה היא חלוקה של אנשים לקטגורית ''אנחנו'' מול ''הם'' ופגיעה מקסימלית בקטגוריה ה 2.
    לכן ישראל מספקת חשמל,מים,גז טלפון ושרותי בריאות לאלה המבקשים למוחקה.לכן מקריבה ישראל חיי חיילים למען חיי פלסטינים.
    לכן נוחותם של פלסטינים חשובה מחיי יהודים (כל הפסיקה של בג''צ בנושא הגדר מבוססת על הנחת היסוד הזו).

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    צריך להבין את המבנה הפנימי של ישראל

    אאא, 25/07/07 09:54

    יש בישראל מיעוט סמולני לבן המהווה 10-15 אחוזים מהאוכלוסיה.המיעוט הזה שולט בצורה פיאודלית מוחלטת על כל המשאבים ועל כל עמדות הכוח של המדינה ומנסה לכפות את אורח החיים של מערב אירופה,בכוח הזרוע,על כל המדינה.
    מה שעושה המדינה הוא רק מה שטוב למיעוט הזה.כל היתר? EXPENDABLE.

    יש בשדרות סמולנים לבנים? לא.גם לא בגילה וגם לא בגבול הצפון.עכשיו הבנת גם את מה שקרה במלחמה האחרונה ואת מדיניותו של ברק כראש ממשלה.
    הפיגועים? גם הם מעולם לא הופנו ליישובי הסמולנים הלבנים ולכן זו בעיה שלא ממש צריך היה להתמודד עימה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לתושבי שדרות, עיזבו את העיר

    פליט, 25/07/07 04:57

    והיפכו לפליטים במקום בטוח יותר

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מה שצריך זה שהמדינה תנוהל סוף סוף לפי המוסר היהודי.

    ליכודניקית, 25/07/07 02:27

    יהודים יכולים לשרוד רק אם הם חיים לפי המוסר היהודי. לפי המוסר היהודי אפשר וצריך להרוג אזרחי אוייב כדי להציל את אזרחי המדינה. מתי יהיה כאן שלטון יהודי, שיציל את המדינה?
    היחיד שמציע את זה היום, זה משה פייגלין שמועמד לראשות הליכוד. למזלי, יש לי זכות בחירה ואני אבחר בו בפריימריז הקרובים!!

    הגב לתגובה זו

    • The state of Israel cannot do anything as a state

      qassam, 25/07/07 04:29

      Because the state of Israel has signed various treaties that forbid our military to fire on civilians.
      However, if private citizens will build the necessary means of retaliation and use them. The state of Israel is not obligated to investigate too vigourously and find them.
      The government on the other side actually encourages their citizens to use rockets.
      , Also, every uniform wearing arms carrying, Hamas soldier in Gaza should be treated as an enemy in a state of war

      הגב לתגובה זו

    • נכון.המוסר הליברלי הנוצרי

      אאא, 25/07/07 10:03

      ששולט בישראל אומר שחיי פלסטינים חשובים בהרבה מחיי יהודים.
      כל עשרות פסקי הדין של ביה''מ העליון בנושא הגדר מבוססים על הנחת יסוד אחת : נוחות הפלסטינים חשובה בהרבה מחיי יהודים.
      מה שלא נאמר : הפלסטינים הם נכס אלקטורלי,היהודים הם נטל זניח שאפשר להקריב.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    רייכר מקשקש.

    עצבני., 25/07/07 02:12

    גדעון תפסיק לבלבל את המוח ,הרי לאחר שצהל יכבוש את צפון הרצועה ימשיכו הקסמים ליפול ואז וצהל יסוג שוב לאחור ואת המחיר האמיתי ישלמו משפחות הנופלים לחינם.
    ואם צהל יכתוש את רחובות עזה באש הוא יצית גם את הגדה שככל כך מתאמצים להשאיר אותה על אש נמוכה .ואז גם רחובות תל אביב נתניה חדרה וירושלים ידלקו מאש האינתיפאדה המתחדשת.על תשחק לידי כנופיות הבלתי מגולחים הם מחפשים את המטומטם התורן שביננו שידליק את משואת הטירור שלהם ויבעיר את כל האיזור.
    מערכת הבטחון פועלת בחוכמה מול הטירור הפלסטיני ,תראה מה קורה בעיראק.

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שאתה לא גר בשדרות

      צדוק, 25/07/07 02:53

      והבית שלך לא מופצץ, והילדים שלך לא בסכנה!!!

      הגב לתגובה זו

      • עושים את מה שצריך.

        עצבני., 25/07/07 06:27

        בסיכון לא פחות..

        הגב לתגובה זו

    • לא צריך לכבוש שום דבר

      אאא, 25/07/07 10:05

      צריך להפציץ כל מקום ממנו נורית ארטילריה או בוקע טרור בהפצצות שטח מאסיביות כמו שקיבלו ערי גרמניה במלחה''ע ה 2.
      כך,או שהטרור ימחק או שכל האוכלוסיה הפלסטינית תמחק.מה שיבוא קודם.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ההסבר גדעון הוא מאוד פשוט:

    צח, 25/07/07 02:02

    העם היהודי התרגל,כבר מעל 2000 שנה,להיות שק החבטות של כל העולם הזה.קודם היו הרומאים ,הצלבנים,שהתעללו בנו,אחר כך הספרדים,האנגלים,ובל נשכח את הגרמנים שכמעט הצליחו להכחיד אותנו לגמרי.לכן היהודים כבר התרגלו לזה,וכנראה שאי אפשר להוציא מאתנו את התבוסתנות הזו.אפילו שיש לנו מדינה,ואפילו שאנו חמושים בכל הנשק האטומי האפשרי,עדיין אין אנו מסוגלים להגן על עצמנו באמת,כיוון שמבפנים אנחנו עדיין אותו מיעוט מפוחד,שרוצה להיות בסדר עם כולם.הדרך היחידה לצאת מהמעגל הזה,היא רק בעזרת מנהיג חזק,שיוכל לאחד את העם סביבו,ולצאת למלחמת חורמה אחת ולתמיד נגד כל אלו שרוצים להשמידנו.עד שזה לא יקרה,אין עתיד לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    איך אפשר להגיב כשהאחראי הראשי נבחר להיות נשיא המדינה וביזיונרים

    בארץ אין אחריות, 25/07/07 00:21

    הם ראש ממשלה ושר בטחון, אפס מאופס יושבת במשרד החוץ, מהמר בקזינו שר האוצר, עבריין מין האיש השני בחשיבותו בממשלה. וכל אלה שאינם כשלנות מוכחים, יושבים ושותקים ונותנים לביזיון הזה לקרות (כן דיכטר, הכוונה גם אליך). עכשיו תגידו אתם - למה אתם מצפים?

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הסיבה: בגלל שישראל איבדה את עצמאותה וריבונותה בהסכמי אוסלו.

    IQ, 25/07/07 00:06

    אף עם נורמלי לא מוותר על אדמה, ולא משנה אם נכבשה במלחמה או שיש לו זכות הסטורית עליה או כל סיבה אחרת. אדמה זה הדבר הכי חשוב, זה הבסיס לחיים ולעצמאות, וכפועל יוצא לבטחון ושלום.
    היהודים מתעקשים ללמוד בדרך הקשה, ויש להם אינסטינקט שמוליך אותם (כעם, לא כיחידים) לעמדה של קורבן. אנו לא מרגישים נוח עם העצמאות ומתעקשים להיפטר ממנה. ואכן נפטרנו ממנה בהסכמי אוסלו. אנו חיים תחת כיבוש גלובלי: זאת המשמעות של ''לחץ על ישראל'', שאנו כבושים ומתומרנים ע''י אומות העולם (הקוורטט).
    אם מתנחלת אמרה ''שרמוטה'' לערביה בחברון, יש על זה כתבה בCNN ובמבט. אבל אם בניר צבי תקפו עשרות ערבים נכה בכסא גלגלים, אף אחד לא מתייחס, כי זה גורלו של יהודי.
    ''שלום'', היא מילת קוד לכניעת ישראל, וזה אכן מה שקיבלנו.
    יש לנו צבא חזק, אבל מותר לו להפעיל את כוחו רק בגירוש יהודים. יותר מזה אסור לנו, כי שלטונות הכיבוש הגלובלי, באמצעות באי כוחו בשמאל הישראלי (במיוחד בג''צ) לא מרשים לנו. רק לעשות מעצמנו צחוק ע''י בזבוז תחמושת על שטחים ריקים, מותר לנו. זה גורלם של יהודים שיוצאים מתוך הנחה שלא מגיע לנו שלום בחינם, כמו לכל עם, ולכן אנו מגרים את ייצר הסדיזם של מי שמעלה את מחיר השלום בהתמדה, ולא מספק את הסחורה.
    הבנת את זה גדעון רייכר? אני מקווה שאתה אינך נמנה על עדר הסומים והמסוממים, ומסוגל לחשיבה אמיתית והסקת מסקנות, גם אם לא נעימות.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מבריקה,מנוסחת לעילא

      אאא, 25/07/07 10:36

      נהניתי מאד לקרוא

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    קוראים לזה לוחמת גרילה!! שבעיקרון אף אחד לא עומד מאחוריו

    תום, 24/07/07 22:54

    ולכן אי אפשר לפגוע ב''אזרחים'' פלשתינים כי הם ''לא קשורים'' לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    החמס שולט החמס אחראי

    אייל, 24/07/07 22:19

    לכן שדרות חותפת ממדינת עזה.
    גלעד מוחזק ע''י מדינת עזה היגיע
    הזמן לשינוי הכללים.לתת רשימת אסירים ןלדרוש את גילעד ואף קסאם
    לשדרות.להמתין לתשובת החמאס
    ובנתיים נתק וסגירה מוחלטת של המעברים.החמאס יכול לעזור לבוחריו
    או להביא עליהם אסון.אפשר להעזר
    בבלייר להעברת הכללים החדשים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    רשעים, רצח יהודים זה הספורט הלאומי הפלסטיני...תפרגנו להם קצת. (ל''ת)

    יפיוף נפש., 24/07/07 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    גדעון רייכר אמר הכל, מה יש עוד להוסיף?

    סקופידון, 24/07/07 19:57

    גדעון, תשאיר משהו. גם אנחנו רוצים להגיד שהממשלה הנוכחית אטומה, לא מתאימה, ושתלך הביתה כבר. אל אלוהים, מה צריך עוד לעשות בשביל שזה יקרה?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הצבעת קדימה - קבלת מאחורה

    מזרחן, 24/07/07 19:47

    וגם קסאמים מלמעלה

    הגב לתגובה זו

    • רעיון אדיר לסטיקר לבחירות הבאות! (ל''ת)

      אופיר, 24/07/07 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולמרט משותק בגלל גלאון וביילין!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 24/07/07 19:12

    הגב לתגובה זו

    • היית מת. אולמרט משותק בגלל עצמו (ל''ת)

      אין תירוצים, 25/07/07 00:18

      הגב לתגובה זו

    • ולמרט משותק כי הוא רוצה בתים, והמבקר תופס עברינים. (ל''ת)

      נדל''ניסט, 25/07/07 03:53

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא יעזור לכם יאיהוד ח'נה נכמלק'ום (ל''ת)

    עימד, 24/07/07 16:30

    הגב לתגובה זו

    • בחייאת עימד, אנשים לא מבינים שמאלנית...דבר עברית. (ל''ת)

      ז'אבו., 24/07/07 21:36

      הגב לתגובה זו

    • גם אני אוהבת אותך..הו... עימאד! (ל''ת)

      זבלה גלאון, 24/07/07 22:51

      הגב לתגובה זו

    • איטבח איל ערבייה איל כאלב!! (ל''ת)

      ציוני, 24/07/07 22:55

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    איזו היתממות? , היכן היית עד עכשיו?

    נ, 24/07/07 16:19

    אין לכם, לך ולחברים שלך בושה. היכן הייתם שרבין ופרס והחברים בילין וכל מבאי האסונות הללו הביאו את המחבלים לכאן, היכן הייתה צעקתכם, היכן היית משנת 1996 ? עכשיו אתה בא ומספר סיפורים, אני לא קונה את זה, נראה לי הזוי כמו כל השמאל והנזקים שגרמתם בשם הנאורות.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לדני (23) מהצפון שלא מבין בדרום. על בלי בג''צ וצל''ם שמעת???

    Metziuty, 24/07/07 14:52

    הסבר קצר להבנה, בג''צ וצל''ם פועלים כדי לכבול את המדינה שתגיב על הרג תושביה רק ע''פ חוקי האירופים. אסור להפגיז אסור לשלוח טילים כנגד המחבלים...
    אבל להם אין בג''צ וצל''ם, ולא חוקים ב''ל, לכן הם נלחמים בנו והורגים, ולצה''ל חילק פינצטות בג''צ לכל החיילים, כדי לתפוס בן את המחבלים...

    הפינצטות אינם נשק כ''כ יעיל כנגד רוצחים, וצה''ל הפך צבא של אימפוטנטים.

    ואז מגיע השמאל שיצר את החוקים, שכותב דוחות משפטיים ו''עדויות'' כנגד חיילי הפינצטה המסכנים ומודיע בקול של חכמים, אתם רואים... טרור לא מנצחים.

    לסיכום יש לקבוע את סוג המלחמה והחוקים, אם הם מפעילים צינורות מעופפים על אזרחים חפים הם צרכים לקבל אותה מכה, רק יותר קשה.

    אבל השמאלנים לא מסכימים, הם אומרים שאנחנו משטר מסודר והם רק מחבלים ורוצחים.

    אז יש לנו גם פתרון לשמאלנים :-
    כל ישובי עוטף עזה יקבלו עצמאות ממדינת השמאלנים, יחתמו על הסכמים עם תנועות וגופים אירופים המעונינים להתחמש ולאמן את אנשיהם נגד המוסלמים, ויקבלו מהם תמיכה כלכלית, תמורת בסיסים, כן וכמות משמעותית של צינורות מעופפים.

    כל צינור מעופף שיוצא מהרצועה מפעיל אוטומטית אלפי צינורות שיוצאים מהמדינה החדשה.

    מאחר והמדינה אינה מוכרת באו''ם, ואינה מעסיקה שמאלנים כמפקחים, המכה תהיה כואבת ויפסק גשם הטילים משני הצדדים.

    רק לא שמאלנים, הם מסבכים כל דבר לרעת היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו חייבים לקחת חזרה את המדינה!

      תבת, 24/07/07 15:56

      תגובתך היתה מצחיקה אם המצב בשדרות לא היה רציני!
      הסמולנים ההזוים יגייסו את חבריהם להרוג ''בתושבי המדינה החדשה'', (רק היהודים שבהם!) משום שהם מבצעים '' פשעי מלחמה'', אני מאמין שונחנו חייבים לקחת חזרה את המדינה שלנו ששייכת לנו ושאנחנו אוהבים אותה, ולא לסמולנים ששונאים אותה ולא מרגישים שום שייכות נפשית כלפיה!

      הגב לתגובה זו

      • במקרה כזה

        אאא, 25/07/07 10:43

        נצטרך אנחנו לקום ולטפל בסמול הפיאודלי הלבן בדיוק כמו שטיפלו באריסטוקרטיה ששלטה באירופה

        הגב לתגובה זו

    • בראבו ! (ל''ת)

      קורא, 24/07/07 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    צודק. כל מילה בסלע. אולמרט תעוף כבר (ל''ת)

    יעקב נס, 24/07/07 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    עד מתי אתה שואל? רייכר בושה וחרפה לך

    שמאלן, 24/07/07 14:32

    35 של כיבוש ודיכוי של אוכלוסיה אזרחית, עד שלא נצ מכל השטחים הכבושים ונחזיר לעם הפלסטיני את הכבוד, והחופש על תתפלא שיש מעט קסמים שמטרידים 0.1% מתושבי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לא משכנע

      רחל, 24/07/07 15:31

      אדם שמכנה הרג ופגיעה של אזרחים כ'' הטרדה'' ותו לא, לא באמת משכנע שיש בו ולו קמצוץ של דאגה אמיתית ל''חופש וכבוד'' של בני אדם באשר הם.
      ברגע שהכנסת את תושבי שדרות תחת הגדרה של '' 0.1% מוטרדים '' הורדת את מסכת לוחם הצדק מעל פניך.
      שב בצד.

      הגב לתגובה זו

      • הרג? רק בשנה אחרונה נרצחו מעל 1000 פלסטינאים

        שמאלן, 24/07/07 18:42

        אים כל הכאב על ההרוגים בשדרות אין מה להשוות למה שקורה ברצועת עזה

        הגב לתגובה זו

        • אם האמא שלך היתה חלק מה-0.1%

          וולפגנג מועלם, 24/07/07 20:23

          והיתה נפצעת קשה היית כותב אחרת.
          טיפש או בור אנא,למד הסטוריה.
          לפני 60 שנה בדיוק החמיצו הערבים את הסיכוי לשלוט על 90% (אתה אוהב אחוזים לא..) משטח פלשתינה,כן אותה פלשתינה (א''י) שכללה גם את עבר הירדן !
          כאשר יופיטר רוצה להרוס מישהו ראשית הוא נוטל את שכלו !

          הגב לתגובה זו

        • יותר מכל הערבים אוהבים להרוג זה את זה

          ירון, 25/07/07 01:19

          אנחנו לא אשמים שהם מתאבדים. אפשר לחשוב שהם מעניינים מישהו בכלל. שישבו שם בעזה ויפסיקו לירות עלינו.

          לך תסביר לשמאלן מה שכל ילד בגן מבין ...

          הגב לתגובה זו

    • 59 שנים של כיבוש ודיכוי

      אאא, 25/07/07 10:45

      העם היהודי בידי המיעוט הסמולני הצלבני הפיאודלי הלבן.
      עד מתי? למה אתם לא חוזרים הביתה לאירופה וחוברים לאדונים שלכם,אשר על שולחנם אתם סמוכים ?

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ------- אתה אשם!! אתה תמכת בגירוש !!!

    יואב, 24/07/07 14:19

    עכשיו אתה בוכה? צבא שגירש לא מסוגל להילחם. הדבר הוכח בלבנון ובשדרות גם יחד.

    הגירוש הביא כמות עצומה של קסאמים, והצבא אומר שהחמאס, שבינתיים כבש את כל הרצועה מתחמש באופן שאפילו עוד דור הוא לא היה חולם עליו.

    אתה אשם, מר רייכר. אתה ושכמותך.

    לא נסלח.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הכל בגלל רפיסות השמאל יפה הנפש

    מאיר, 24/07/07 14:16

    תומכי הימין בעד הפצצת עזה ללא הכרה.
    אחרי 2-3 הפצצות עם עשרות הרוגים ומאות בתים הרוסים, החמאס יבין את המשוואה - כל קסאם גורר מוות והרס בעזה.
    אחרי זמן קצר מאוד יפסיקו לעוף לכאן טילים

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חזון האיסלם הקדוש וחוקי השאריעה המבורכת קורמת עור וגידים אינשאאלא (ל''ת)

    מוחמד, 24/07/07 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אנחנו הערבים ננצח אתכם אתם מפולגים ונחנחים (ל''ת)

    עיזאת, 24/07/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט אבי המישתמטים ואבי הלסבית איפה אתה? (ל''ת)

    ירובעם, 24/07/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה שהשמולנים לא יגורו בשדרות? (ל''ת)

    צבי, 24/07/07 13:55

    הגב לתגובה זו

    • בשאלה שלך יש את התשובה!!!!!!!

      שמאלן, 24/07/07 14:12

      אפה שיש שמאלנים יש שקט. אז במקום שתושבי שדרות יצביעו לשמאל הם ממשיכים להצביע לימין אז לא מעניין אותי אים נופלים שם קסמים.

      הגב לתגובה זו

      • באמת חשבת על מה שכתבת?? (ל''ת)

        שמואל, 24/07/07 15:33

        הגב לתגובה זו

        • קל לפספס את האינטלקט המדהים של השמאל, כהרף עין ואיננו. (ל''ת)

          פספסן, 24/07/07 21:44

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    אם תושבי שדרות היו אשכנזים תאמינו לי שלא היו יותר קאסמים (ל''ת)

    מלי, 24/07/07 13:54

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת בגלל שאתם מיזרחים מגיע לכם !!!! (ל''ת)

      אשכנזי, 24/07/07 14:14

      הגב לתגובה זו

      • שיגידו תודה שמקבלים קסאמים בחינם !

        וידבסקי, 24/07/07 15:01

        תושבי שדרות כפויי תודה ,לא די בזה שהם מקבלים משהו בחינם עוד יש להם חוצפה לבוא בטענות קשות ,ואני אנא אני בא !

        הגב לתגובה זו

        • טעיתי .צ''ל אנה ולא אנא- סליחה ! (ל''ת)

          וידבסקי, 24/07/07 15:40

          הגב לתגובה זו

      • אך אתה לא מתבייש???

        יהודי, 24/07/07 22:38

        אם לא נהיה מאוחדים, ערבים יהרגו את כולנו ללא הבדל בין מזרחים ואשקנזים, שמאל וימין, דתיים וחילונים!!!! תחשוב על זה, מדינתנו נמצאת על הסף ...

        הגב לתגובה זו

    • בעוטף עזה אין שום אשכנזי, עובדה. (ל''ת)

      שיכנטוזי, 24/07/07 21:34

      הגב לתגובה זו

    • בגוש קטיף ובנצרים לא חסרו אשכנזים (ל''ת)

      אאא, 25/07/07 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    תיראו מה פוטין עשה לצ'צ'ניה. ומה עושה אולמרט? ביד (ל''ת)

    ענר, 24/07/07 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להפציץ את עזה ללא הבחנה אח''כ לא לשאול שאלות (ל''ת)

    אברי, 24/07/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חומת מגן 2 זאת התשובה (ל''ת)

    קובי, 24/07/07 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הבעיה האמיתית היא ''טייסינו'' השמולאנים הם לא מפציצים אם יש דמויות (ל''ת)

    טירן, 24/07/07 13:38

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות שרוב הימנים עובדי רס''ר ומשרתים בבסיס מזון!!!! (ל''ת)

      שמאלן, 24/07/07 14:15

      הגב לתגובה זו

      • צודק! ראינו את זה במלחמה האחרונה בלבנון! (ל''ת)

        מעניין איפה, 25/07/07 00:22

        הגב לתגובה זו

      • זה לא נובע מהעדר כישורים

        אאא, 25/07/07 10:50

        אלא מכך שכל מערכת המשפט,האקדמיה,התקשורת,הפקידות הציבורית הבכירה,עמדות מפתח במשטרה ובצבע מאויישות ע''פ מוצא עדתי ושיוך פליטי.
        מה שקורה בישראל מזכיר מאד את מה שקרה בגרמניה הנאצית בכל הקשור לדרך איוש משרות מפתח.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    כמו שאין תשובות מדוע היה גירוש יהודים , אין תשובה לשאלתך.

    מוטי, 24/07/07 13:07

    מר רייכר אתה מתמם .אתה צריך להמשיך ולשאול.
    1. מדוע הוכו וגורשו יהודים מאדמתם?
    2. מדוע לא בונים ישובים שהובטחו למגורשים?
    3. מדוע ממשיכים להזרים כלי נשק בציר פילדלפי ואין תגובה?
    4. מדוע חשבנו שהמצרים ימנעו את הברחות הנשק?
    5. מדוע עדיין הממשלה הזאת בשילטון?
    מדוע משחררים מחבלים כאילו יש שלום?

    הגב לתגובה זו

    • עוד שאלות

      אאא, 25/07/07 10:51

      מדוע מביאים מחבלים מירדן ? לא מספיק אלה מטוניס?
      למה נותנים להם שוב רובים?
      למה האחראי לאוסלו מונה לנשיא?
      מדוע האחראים למחדל לא עומדים למשט בעוון בגידה?
      למה אנחנו צריכים לחיות תחת המגף הסמולני הלבן?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ברק לך תרוויח את לחמך

    שמוליק מפתח, 24/07/07 12:52

    רחמנות על תושבי שדרות והדרום.
    פה תינוק ניצל,שם זקנה צורחת,אנשים בהלם חיים את הרגע לפני הקאסם.
    והממשלה כלום,קאסמים נופלים?מה פתאום!!אלה ביצי קינדר.
    מחסלים 2 פה שניים שם 3-לא רציני.
    ובת''א ועוד,המסעדות,בתי הקפה מלאים,מקפיצים סושי,עולם כמנהגו נוהג,אבל אתם יודעים מה!!תשאלו אותם והם יגידו,כן,אנחנו פה והם שם.
    בשביל זה אנחנו משלמים מיסים שהצבא והמשטרה יעשו את תפקידם.,צודקים.
    והנשיא הנבחר עסוק.אוכל ארוחת בוקר עם שרת החוץ של דנמרק,מנהל שיחת טלפון ארוכה עם סגן נשיא לפלנד.ידענו זאת מראש.
    פרס, שים מדי ב´,רד לשדרות תהייה עם התושבים,זה מה שהיה עושה ריבלין.קצת חום-טרגדיה פולנית.

    אהוד ברק-קח את התוכניות,פוצץ את הבועה האיסלמית.
    אם תעשה זאת,לא נדבר עליך רעות כמה חודשים,ואם תעשה זאת במינימום נפגעים,נגיד פחות מ5,תהייה חסין.לא יודע אם אפשר יהייה לתקוף אותך יותר.לנתניהו יהייה קשה מאוד.
    נראה אותך ברק-לתושבי הדרום נמאס,אלו תושבי מדינת ישראל?לא!!!!

    הגב לתגובה זו

    • סושי מקפיצים אולי בשדרות (ל''ת)

      סושישף, 24/07/07 13:07

      הגב לתגובה זו

      • התכוונתי מהצלחת לפה

        שמוליק מפתח, 24/07/07 13:59

        .לשון ציורית.סתום

        הגב לתגובה זו

    • ברק לא נבחר ע''י מצביעי בשארה וטיבי

      אאא, 25/07/07 10:53

      כדי לדאוג לבטחונה של ישראל.הוא נבחר לקדם את האינטרס האירופאי המזרח התיכון ולסייע למשטרי הפטן המוסלמים שנאמנים למערב.
      היהודים? הם ממילא EXPENDABLE בעבור הצלבנים הפיאודלים ששולטים בכל דבר בישראל מלבד האוויר שאנו נושמים

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    למר רייכר היתה תוכנית רדיו

    אריה, 24/07/07 12:22

    שיחות עם מאזינים,כשעלו מאזינים לגלי צה''ל בזמן חתימת הסכמי אוסלו והזהירו מפני ירי קטיושות מעזה לישובים בישראל אם ניסוג הוריד אותם רייכר מהקו.
    עכשיו בונה מר רייכר על זכרונו הקצר של הציבור.
    לצערי אנשים לא מפנימים את הקשר ובאמת חושבים שזה היה כל הזמן.
    האנשים בוחרים במפלגות שממשיכות בנסיגות,שיחרור מחבלים.
    התקשורת מעודדת תהליכי נסיגה ומציגה מי שמתנגד לתהליך כלא שפוי.
    המשך תהליך הנסיגות מיהודה ושומרון יביא קטיושות לגוש דן ולביתם של העיתונאים המכובדים.
    יתכן שאנשים יתעשרו כתוצאה מרווחה כלכלית זמנית אבל האם מר רייכר רוצה לשבת במקלט?
    אני מקווה שמעריב שנותן במה לדעות שונות יפרסם את תגובתי ולא ינהג כמר רייכר שסירב לשמוע דעה שחרגה מהפוליטקלי קורקט.
    אגב הסיבה שאני כותב תגובה היא כי אני מנסה למנוע את הגעת הקטיושות לבית שלי באמצעים דמוקרטים,חופש הביטוי וכו'.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שר בטחון שותק,ותושבי שדרות סופגים קאסמים

    הוא שותק, 24/07/07 12:12

    הוא שותק
    יועצי הבחירות אמרו לו שישתוק,זה יעצור את הקאסמים

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מעוררת תמיהות ?

    ד''ר ארוין, 24/07/07 12:01

    איפה היית מר רייכר
    כשצה''ל נסוג מפה וברח משם
    איפה היית מר רייכר
    כשצה''ל כפה הסכם הפסקת אש רגע לפני ההכרעה
    איפה היית מר רייכר
    כשמדינת ישראל החריבה את גוש קטיף במקום את מאורות המחבלים
    איפה היית מר רייכר
    כשאולמרט, ברק ושרון עשו ועושים מחוות נדיבות לאוייב הערבי
    איפה היית מר רייכר
    למה שתקת כל השנים
    מה נזכרת פתאום

    הגב לתגובה זו

    • מודה ועוזב ירוחם (ל''ת)

      בנראה, 24/07/07 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    העובדות אף פעם לא היו הצד החזק של רייכר

    אורן, 24/07/07 11:50

    במדורי הצרכנות שלו הוא תמיד נהג לעוות את העובדות ולהציע תמונה חד צדדית לטובת המתלונן. או שהוא עשה זאת בכוונה כדי ליצור ''סיפור טוב'' או שפשוט מאוד הוא לא בדק את העובדות ואכל כל מה שהמתלוננים סיפרו לה. זה הגיע למצב כזה שבאחד בכתבותיו (בקשר לחופשה בבודפשט, הונגריה) רייכר יצא נגד החלטת שופט בעניין (שפסק לטובת חברת התיירות ולא התייר שהתלונן). כמובן שכמי שמכיר את בודפשט מקרוב מצאתי אין ספור טעויות בכתבה (רייכר טען שהתייר הגיע להונגריה בחג שבו 3 ימים כל מרכזי הקניות היו סגורים - אין כזה חג בהונגריה - מרכזי הקניות אף פעם לא סגורים יותר מים רצוף) וכו' וכו'. אז בבקשה, לא לקחת את רייכר ברצינות.

    הגב לתגובה זו

    • לא לטרוח לקרוא

      בועז, 24/07/07 12:03

      בין מה שהוא כתב לבין הכתבה אין שום קשר.
      דבר לעניין אם אתה רוצה שייקחו אותך ברצינות.

      הגב לתגובה זו

      • נכון, לא לטרוח לקרוא את הכתבות של רייכר (ל''ת)

        שלומי, 24/07/07 13:41

        הגב לתגובה זו

    • המממ...

      ארז, 24/07/07 12:03

      כלומר, רייכר טועה כשהוא טועה שקסאמים נופלים על שדרות יום-יום ללא מענה?

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רייכר נמאסת כבר, צא לנו מהדפים, לך לפנסיה (ל''ת)

    אורן, 24/07/07 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תקשורת שתומכת בעבריין מין בממשלה אין לה זכות קיום (ל''ת)

    בית דין שדה, 24/07/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להלן נתוני ההצבעה לכנסת ה 17 בשדרות:

    י, 24/07/07 11:21

    העבודה : 25.3 %
    ישראל ביתינו : 19.4 %
    ש''ס : 14.7 %
    האיחוד הלאומי מפדל : 11.9 %
    קדימה : 11.7 %
    הליכוד: 9.9 %
    יהדות התורה 1.3 %
    גיל: 1.1 %
    מרצ : 0.5 %
    סיכום :
    קואליצייה : 72.2 %
    אופוזיציה : 23.6 %

    מוגש כחומר למחשבה





    הגב לתגובה זו

    • מה היו הנתונים ברבבה??? (ל''ת)

      מכירים אותך, 24/07/07 14:22

      הגב לתגובה זו

    • מדהים, השדרותים גידלו את הנמר שטורף אותם. (ל''ת)

      אזרח, 24/07/07 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    יולי תמיר תשמיד לחלוטין את צדקת הדרך (ל''ת)

    ואז לכבשנים, 24/07/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זו שטיפת המוח של החברים שלך בתקשורת האתרוגים (ל''ת)

    שדרות לא נחשבת, 24/07/07 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אותם שמפקירים את שדרות מפקירים גם את מדינת ישראל (ל''ת)

    תמורת עמלות גז, 24/07/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אספקת נשק כסף ולוחמים לאוייב נחשבת בגידה שדינה מוות (ל''ת)

    בית דין שדה, 24/07/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הכל תמורת עמלות שמנות לכנופיה זו הסיבה להפקרת שדרות (ל''ת)

    ומדינת ישראל, 24/07/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הבה נאחל הצלחה לחמאס בהגדלת טווח הקסאמים.

    עז רך, 24/07/07 11:10

    אז לא תיוותר ברירה ונהיה חייבים להעניק להם טיפול שורש.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יפה כתבת רייכר

    אבי, 24/07/07 10:56

    גם אני שאלתי את עצמי אותן שאלות.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רייכר, מתי קראת עיתון בפעם האחרונה?

    ארציאלי הבן, 24/07/07 10:47

    ''טיל קסאם נפל בשדרות''
    ''רקטת קסאם נחתה בנגב המערבי''
    וכו' וכו'...
    ככה זה עם רקטות קסאם -
    הן תמיד נופלות או נוחתות.
    אף אחד לא יורה או משגר אותן
    וכנראה הן מתעופפות מעצמן.
    אז מה אתה מתפלא מר רייכר?

    הגב לתגובה זו

    • ואללה נכון. אין אשמים לירי. מכבסת מילים בעיצומה. (ל''ת)

      גדול, 24/07/07 11:38

      הגב לתגובה זו

    • בסלע! (ל''ת)

      מתפוצץ, 24/07/07 12:15

      הגב לתגובה זו

    • ''והערב אנחנו משדרים לכם ממשטח הנחיתה לקסאמים הידוע גם כשדרות''... (ל''ת)

      חיים לא יבין, 24/07/07 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני מרגיש כמו צאן מובל לטבח הדיקטטור יושב בירושלים ולא אכפת לו. (ל''ת)

    גד, 24/07/07 10:46

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא לבד: כל יהודי השפוי מרגיש כך ! (ל''ת)

      אחד מהצון, 24/07/07 22:45

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    זו מדינת ישראל: שדרות = מזרחיים=אזרח סוג ז' (ל''ת)

    שלומי, 24/07/07 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אהוד ברק=ברח=חרב=רחב=רקב=קבר. (ל''ת)

    טוטי, 24/07/07 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הבג''צ לא מאפשר ירי והצבא המחורבן הפך שפוט בג''צ (ל''ת)

    קצין ארטילריה, 24/07/07 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אנרכיסטים איפה אתם איפא זהבה גלאון אהובתינו (ל''ת)

    אחמד, 24/07/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אנחנו המדינה הכ חזקה 1500 מטר מהקריה-אבו נפחא ברק (ל''ת)

    וילנאם, 24/07/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה המחיר הקטן שמשלמים על הכיבוש וההתנחלויות

    שימי, 24/07/07 10:33

    ותתנחם שהמחיר כל כך קטן, כי הוא יכול לגדול בכל רגע.

    אז אל תפתח פה לשטן.

    הגב לתגובה זו

    • שימי צודק

      תגובה, 24/07/07 10:57

      זה בגלל כיבוש העיר טבריה וגירוש הערבים משם.
      זה בגלל כיבוש והתנחלות העיר צפת שאבו מאזן נולד שם.
      זה בגלל כיבוש אשקלון והתנחלות בה.ועוד ועוד התנחלויות....
      ובעיקר בגלל התנחלות רמת אביב שיושבת על כפרים ערבים שגורשו משם.
      שימי האם אפשר לדעת מאיזו התנחלות אתה?????

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    העיקר שהחלפנו את סגן הבטחון סנה שתמך בפרץ,השאר כסף קטן (ל''ת)

    פרוייקה, 24/07/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש להחזיר לערבים את ת''א רמת אביב ג' למען עתיד ילדינו (ל''ת)

    קטי, 24/07/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    להיכנס בערבים בכל הכח כנסו

    נבות, 24/07/07 10:30

    טייסת F15I עם פצצות דלק
    להשמיד את עזה.
    לשים את זהבה גלעוון ועוזריה
    במרכז עזה וכל השמולאנים
    מיסביבה ולהפגיז
    טהטהטהטהטהטהטהטהטהטה
    ואח''כ יהיה שקטטטטטטטטטטט.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    באין חזון

    אלי, 24/07/07 10:24

    באין חזון יפרע עם.
    אבדנו את הבסיס המוסרי לנכחותינו בארץ ישראל. שהרי אם לא האמונה באל ובתנ''ך אנחנו באמת פולשים זרים כאן. כיון ואבדנו את הבסיס המוסרי לצדקת דרכנו. (רק דוגמא קטנה, צרת חינוך החושבת שיש מקום ללמוד על הנכבה הפלסטינית כביכול), לכן כשאין הצדקה לקיומינו כאן, שום נשק לא יעזור. לכן נעשה לפני שנתים פשע נגד העם היהודי, כשגרשו באכזריות אלפי יהודים מביתם (אז שתקת). במעשה זועתי זה אבדה מדינת ישראל את זכותה המוסרית להתקיים.
    ועד שלא נחזור בגאון לעצמנו לא נצליח, וננחל תבוסה אחרי תבוסה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ועוד אך!!! (ל''ת)

      אז מה יהיה???, 24/07/07 22:50

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ===== RON PAUL ======== (ל''ת)

    צ'ק איט אאוט, 24/07/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הכל באשמת השמולאנים הארורים יש למצות איתם את הדין (ל''ת)

    אריק, 24/07/07 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הפיתרון האמיתי הוא

    מני, 24/07/07 10:20

    להשמיד את אוייבינו מבית
    ואח''כ את אוייבינו מחוץ
    לא לרחם.
    וכל מי שמגיש בג''ץ נגד עמינו
    שיידע שדמו בראשו.
    אח''כ תאמינו לי שיהיה טוב
    אחרת תישארו באותו מצב
    עוד הרבה שנים.
    יש למגר אבל דחוף
    את השמולאנים
    וטוב שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ===========איפה רמבו?--אהוד ברח==========

    ברק=ברח, 24/07/07 10:12

    ברק יקיר התקשורת אך במציאות לא שווה כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תגובה

    דני, 24/07/07 10:00

    גם אני לא מחבב את ראש הממשלה אולמרט
    אבל הקסמים כבר מעל 7 שנים ואולמרט רק שנה.. ישנה בעיה אמיתית למגר את הקסמים... חוכמה קטנה להחריב את עזה ןלהרוג מאות אלפים ... לכל המומחים תנו פיתרון אמיתי בבקשה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הבג''ץ כבר פסק שלהשיב אש ולהרוג זה לא חוקי ולא מוסרי! לא נהיה כמוהם! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 24/07/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם במלחמת לבנון, היה שקט בת.א. אפילו הלויות לא היו! אזי מה רע לנו? (ל''ת)

    רחלי -רמת אביב, 24/07/07 09:56

    הגב לתגובה זו

    • גם לא היה שום פיגוע במקום בו חי

      אאא, 25/07/07 10:57

      הסמול הפיאודלי הלבן.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני אתן לך תשובה מר רייכר

    המסביר הלאומי, 24/07/07 09:41

    אחרי שכ''כ הרבה זמן הפקרתם את המתנחלים וצה''ל בקושי הגן עליהם, התרגלו ראשי השלטון (אפוק זה כוח-ואתם מחאתם כפיים) והעם בהכרה ובתת הכרה שמותר להפקיר אזרחים.
    גם עם זה היה בתוך הקו הירוק מי בעיקר נפגע? עמך. אלו שאין להם קול בשום מקום.
    צהל החל לעבוד כשנראה היה שהפיגועים מגיעים גם למקומות הבלוי של ה''נחשבים'' בת''א. ואגב, כך נהנתה גם כל השרשרת האנושית הנ''ל. שדרות תנצל רק עם יפגעו,למשל, בתחנת הכוח באשקלון ובת''א ירגישו מחסור חמור בחשמל. או אז תתחיל יממשלה לטפל בקסאמים שמסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דוגמה ממש גרועה

    ביזי, 24/07/07 09:39

    בדיוק כפי שסרסו את יכולתך להגן על משפחתך מפני פולש וגנב ומטריד יומיומי (ראה את מצבו של שי קדמי ודומיו) כך סרסו חבורת ברק, בייניש, גלאון וביילין את יכולתנו להגן על עצמינו מפני ''הצינורות המעופפים''.

    אל לנו לבוא בטענות לצבא. אם יקבל הוראה יפסיק את הקסאם מיידית.

    צריך להתפלל שהקסאמים יגיעו לתל אביב או לגן הוורדים.

    הגב לתגובה זו

    • כמו במלחמת לבנון השניה?? (ל''ת)

      לך חפש, 24/07/07 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    גדעון-באדישות הזאת הממשלה מחקה אותך.

    מכר ותיק, 24/07/07 09:36

    מה אתה עשית בשביל מגורשי גוש קטיף?
    מה עשית כדי שלא יגורשו מביתם?
    ולך יש מיקרופון ביד, הרבה שנים.
    אז עכשיו אתה מתפלא?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הבגצניקים הפכו ת הצבא לאימפוטנט ענק

    אנטוני הופקינס, 24/07/07 09:35

    מי שמביו בהכככללללללל בסוף הדרך אינו מבין כלום.
    שיטת הסאלמי של הערבים והבגצנקים עובדת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ''משה דיין צדק''

    שלום שמעון-גרבי, 24/07/07 09:28

    למען האמת קראתי בשקיקה את המאמר הנזכר לעיל ,ולא יכולתי לחריש לאור תוכנו ולכן ברצוני להגיב:
    אני נוהג לשמוע את התוכנית בגלי צה''ל '' יש עם מי לדבר'' בימי א'-ה' בין השעות 15.05 – 16.00.
    יש ימים קבועים שמר גדעון רייכר, מנחה את התוכנית.
    ראוי וחשוב להדגיש שבכל עת שתושבי שדרות עלו לשידור וזעקו על מצבם הביטחוני הקשה, זכו לזאת התשובה מפיו של מר רייכר , ''גם בירושלים ותל-אביב התפוצצו מחבלים ונהרגו אנשים. צ.ה.ל נכנס לא אחת לרצועת עזה, הרגו והפגיזו, בעצם עשו הכל מה אתה רוצים לכם יש פיתרון אחר ?!'' .
    כעת אני למד שמר רייכר, כועס מאוד על התנהלות הממשלה והצבא על כל המתרחש בעוטף עזה.
    בסיכומו של דבר למדתי שיש אנשים שמחזקים את דבריו של משה דיין המנוח ''שרק חמור לא משנה דעה''.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה ''מטעני מות''? אלו הרי ''קסאמים שמאסמים''

    צלילה, 24/07/07 09:25

    ''דברים מעופפים''. וזה מפי אנשים שיכלו להשפיע על התגובה. (פרס, וויסגלאס). הנה לכם התשובה למה נותנים להם ''להתעופף''

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם אני עדיין לא מבין אחרי 7 שנים

    שדרות, 24/07/07 09:15

    לחיזאללה יש פי אלף נשק מלחמאס ובכל זאת הוא לא יורה כל יום על ישראל...
    והסיבה היא שיש לישראל נשק שמונע את הירי הזה, לנשק הזה קוראים ''הרתעה''.
    הנשק הזה יהיה טוב גם נגד החמאס אבל בשביל שיוכל לפעול צריך ליצור אותו. על כל ירי לישראל יש להגיב בצורה קשה ולא פרופורציונית נגד האוייב. אחרי תקופה קשה וקצרה הם יבינו את השינוי במדיניות

    הגב לתגובה זו

    • למה מה תעשה להם? תפציץ להם את המואסי המפואר?

      עזה עזה..., 24/07/07 10:25

      או שאולי את בתי החרושת העצומים?
      או אולי את נמל התעופה השוקק חיים בעזה?
      את תחנת החשמל שישראל מרוויחה ממנו מליונים?
      או אולי תסגור להם את המעברים שגם ככה סגורים וצעקתם של בעלי ההון הישראלים נשמעת?
      הרתעה צריכה לאיים בפגיעה במשהו יקר ולצערנו אחרי עשרות שנים בשליטה ברצועה אין שם שום דבר יקר חוץ מתיסכול, שנאה, עוני...

      הגב לתגובה זו

      • יש מטרות מספיק

        שדרות, 24/07/07 10:52

        1. מחנות אימונים ומחסנים של צבא החמאס
        2. שכונות יוקרה של המושחתים- אחרי הודעה מראש
        3. תשתיות חשמל, דלק, כספים, תקשורת, תחבורה
        4. להודיע מראש מה יותקף אם יהיה ירי קסאם ולבצע את האיום תוך פיזור כרוזים שיעבירו את המסר
        5. מוסדות שילטון
        6. בתים של ראשי החמאס ורכוש שברשותם
        7. בתים בקרבת מקום השיגור אחרי הודעה מראש
        8. חשוב לבצע את התגובה לא יותר מחצי שעה אחרי הירי

        בקיצור לא חסרות מטרות, חסרה מדיניות ושכל

        הגב לתגובה זו

        • כל מה שאמרת כבר נסינו מי אמר שחיסול יאסין יחליש את החמאס?

          הכיבוש הוא האשם, 24/07/07 13:18

          נראה לי שאתה חיי בחו''ל...את תחתנת החשמל הפצצנו, בתים הרסנו, עוצר וסגר ביצענו משפחות שלמות שגרות בסמוך ולא בסמוך הרגנו..כבשנו והיינו בתוך עזה עשרות שנים ובכל זאת לא היה שקט...אולי כדאי לנסות משהו אחר?
          משחר ההיסטוריה הכובשים חושבים שבכח הזרוע יצליחו למגר את רצון החלש לחופש מימי השלטון הספרדי בהולנד ועד האפגניים מול הרוסים...תתבגר

          הגב לתגובה זו

          • שלום ופינוי ניסינו! מלחמה וכח לא ניסינו!

            רוני, 24/07/07 14:26

            אתה שוכח שניסינו ועוד איך ניסינו את השלום!

            אוסלו א אוסלו ב' ההתנתקות, ומה קיבלנו?

            קסאמים וטרור!

            הגיע הזמן לנסות את מה שהכותב המוכשר כתב כאן למעלה! ואין לי ספק שאם נפגיז מספיק חזק על כל קסאם השקט והשלום ישרור באזור!

            הגב לתגובה זו

            • עוד דבר טרור וקאסמים ומרגמה ופיגועי ירי היו הרבה לפני אוסלו שלא

              אתם מייאשים, 24/07/07 16:34

              ירדה בו אפילו אבן אחת מהקרקע ''הקדושה''

              הגב לתגובה זו

          • אל תבלבל את המוח לא ניסינו רבע מהדברים...

            ירון, 24/07/07 14:29

            דרך אגב לא ישבנו בעזה כבר למעלה מ15 שנה(מאז הסכמי אוסלו) ככה שאתה לא יכול לטעון שישיבה בעזה לא תמנע את הטרור...

            הגב לתגובה זו

            • בדיוק להפך!!! מלחמה, כוח, מבצעים, כיבוש נסינו אפילו הנסיגה החלקית

              הבדיחה תנו לצהל, 24/07/07 16:32

              ביותר הייתה חד צצדית בלי הסכם ורק בחלק הקטן של השטח כשלא נסגנו מרב השטח וכמובן שהתלות והחופש המוחלט עדיין באופן מלא תלוה בנו.
              עשרות שנים של מלחמות גם מול מצרים גם מול ירדן גם מול לבנון והתקופות השקטות הם תקופות השלום בהסכם תוך נסיגה מכל השטחים עד הגרגר האחרון.

              הגב לתגובה זו

            • כן בהחלט הפיתרון חייל בכל בית...

              אין גבול לטמטום, 24/07/07 16:54

              כיום הפיתרון באמת לא פשוט ולא בטוח בכלל שאחרי כל הפעולות הצבאיות והסבל שגרמנו מישהו מהפלשתינים בכלל יהיה מוכן להמשיך לגור במחנות הפליטים לצד מדינת ישראל.
              ככל שחשבנו שנוכל לשלוט עליהם יותר כך מתרחק הפיתרון יותר ויותר כשעדיין חלק סהרורי בעם הזה המנותק מכל מציאות רוצה להמשיך ולגור ממש בלב עזה או בלב סיני או בלב לבנון אבל אתם ממש מיעוט חולני שבדרך כלל גם שולח אחרים לגור ולהלחם שם...

              הגב לתגובה זו

      • כמה שאתה טיפש.... (ל''ת)

        ימני, 25/07/07 00:53

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם חתולים צריך לחסן נגד כלבת (ל''ת)

    LUBA, 24/07/07 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בניניו חמאסטן ליד אשקלון. האם נבנה עוד אחד ליד כפר-סבא ונתב''ג ? (ל''ת)

    בוגר קיבוץ, 24/07/07 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ממשלה שמנותקת מהעם

    דן, 24/07/07 08:56

    מערכת שלטון שלמה שמנותקת מהעם
    הממשלה
    בתי המשפט
    אנשי רוח
    כולם לא רואים את אנשי שדרות מהמגדל הגבוה בו הם נמצאים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למזלם הרע של תושבי שדרות והסביבה,הם לא חברים של אולמרט המקמבן (ל''ת)

    זבוטינסקי, 24/07/07 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תשאל!! תשאל!!! (ל''ת)

    just me, 24/07/07 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כדי שתאל את זהבה גלאון גדעון לוי ויריב אופנהיימר למה אנחנו נכנעים (ל''ת)

    just me, 24/07/07 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתם היהודים מטומטמים הערבים בסוף יאכלו אתכם (ל''ת)

    אחמד, 24/07/07 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    4 מטוסי F15 עם פצצות דלק מחריבה את עזה ובנותיה (ל''ת)

    טירן, 24/07/07 08:39

    הגב לתגובה זו

    • ואיך תדע אתה?

      לא מבין הרבה, 24/07/07 09:09

      שכל תפקידך היה לקלוף תפוחי אדמה בקריה?

      במילים אחרות, אל תבלבל את המוח בנושאים בהם אינך מתמצא.

      הגב לתגובה זו

      • הוא דוקא צודק בדבריו

        קובי הקאובוי, 24/07/07 10:49

        ואתה הוא הטועה (שלא לאמר
        המשקר) עלוב הנפש.

        הגב לתגובה זו

      • לא... אולמרט בטח מתמצא

        שרה, 24/07/07 10:56

        הוא מתמצא במחירי הנדל''ן בירושלים
        במחירי הטיסות לניו יורק במחלקות ראשונות

        בזה הוא מתמצא

        הגב לתגובה זו

        • יש קשר לנושא המטוסים, או שאת סתם מוציאה קיטור?

          גדלי שכל, שרה, 24/07/07 11:11

          קצת לחשוב לפני שמגיבים, ואם קשה לחשוב, אפשר גם לא להגיב...

          הגב לתגובה זו

      • בדם ואש ותמרות עשן (ל''ת)

        סניטר מחוזי, 25/07/07 01:19

        הגב לתגובה זו

      • באמת כל מי שאיננו משלום עכשיו

        אאא, 25/07/07 11:15

        לא יכול להגיע לקורס טייס.
        לכן הצבא שלנו הוא כזו בדיחה.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מר רייכר היקר חבל שאנו לא נוהגים כאבותינו

    רוני, 24/07/07 08:28

    בתקופת התנ''ך
    היוצאים למלחמה היו יודעים שיש
    להרוג : זקן נער תינוק נשים ואפילו בהמות ולישרוף את העיר עד היסוד
    ואח''כ ותישקוט הארץ 40 שנה.
    אבל היום נותנים במה:
    לזהבה גלעוון
    למר''ץ ועוזריהם
    והם מרפים את ידי לוחמנו
    וביתקופת התנ''ך אנשים כאלו
    היו מתיזים את ראשם בכיכר העיר
    אז אל תיתפלא מר גידעון היקר
    לגבי אוזלת ידינו.

    הגב לתגובה זו

    • אם היינו נוהגים כאבותינו, ראשך אתה היה מותז במרכז העיר

      אופיר, 24/07/07 09:07

      שכן, כיום אתה הוא המתנגד לשלטון...

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ראש הממשלה לוחם במערכת המשפט ובמבקר ובכל מי שמעז לומר את דעתו באופן

    גדי, 24/07/07 08:08

    עצמאי.
    האויב הגדול שלו לפי ראייתו הם אלה ששומרים על נקיון החברה שלנו. הם אויביו האישיים וזה מה שמעניין אותו, המדינה לא מעניינת אותו אלא ברמת צעצוע נוסף שהגיע לידיו, כמו עוד עט באוסף, כמו עוד הישג כלכלי... עובדה שהשימוש במדינה כדי לתת מתנות לחברים, יש לו צעצוע ביד והוא מחלק ממנו ביסים לחברים.
    והעם שותק ושותק.
    גם זה לא מובן, פשוט לא מובן.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא חוכמה עמוקה - רייכר

    בן זומא, 24/07/07 08:02

    לא ולא - אלא טפשות פושעת ורק על אילו צריך לזרוק את ממשלתינו לכלא ולזרוק את המפתח ,לים (עזה)

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    וואלה גדעון..קצר קולע ופוגע..ממשלה של מושחתים! (ל''ת)

    שוקי, 24/07/07 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט ממנה חברים, ע''פ כישורי הלשון שהם מגלים, משחרר אסירים,

    Metziuty, 24/07/07 07:31

    משמיץ את המבקר.
    ממנה שר משפטים כנגד השופטים והם נכנעים.
    מתעלם מכל חובה למדינה, אך מבזבז כספי עתק של משלם המיסים, כדי להיות מנשם במכשירים.

    מאחר ורשויות הצדק הם בדיחה משל עצמה, והח''כים הפכו אנשי הישבנים, המחכים לפנסיה שתתחיל לזרום לפני שהם מסולקים, עושה אולמרט במדינה ככל העולה על רוחו, לא חוק, לא משפט לא צדק יבלמו אותו.
    עם ישראל על שכבותיו הופך פרודיה של עם כשהמושחת וחבריו שולטים עליו.

    התקשורת שותה את דמו של העם, הם שבחרו בנבחרים שיהרסו אותם. מושחת וחברים שולטים, מוסרים את המדינה לערבים, ומשלמי המיסים עוזבים את המדינה ונמלטים משחיתותה.

    הטילים ממשיכים לנפול,
    האויבים מתארגנים למלחמה,
    הבג''צ עסוק בלהזהיר את הצבא על כמה ק''מ של גדר עזובה.
    איש לא מתריע על מינוי חברים שגורם להרס נוסף ביסודות המדינה.
    ואז מגיע טוני מהקוורטט, והחבר עם הלשון פורש בפניו כיצד לחסל יהודים כבר עכשיו בשלב ראשון.

    מיום ליום יוצא רוה''ם המוגן ע''י רשויות המשפט במדינה, פולט עוד בלון ניסוי שיהרוס אותה, וכמו שטען אחרי מלחמת לבנון השניה, כשהכל נהרס... מי כמוני יכול לתקן את המזק שאני גורם.

    אנני פופולרי וזה נכון, אבל תשאלו את ידידי עם הלשון שחיפס את החור, הוא אמר, כי אני השפוי היחידי בכל האיזור.

    הגב לתגובה זו