• 34.

    הדמוקרטיה הנאורה של בג''צ - היא נוסח הקומוניסטים (ל''ת)

    נדבקו מפוטין, 25/07/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נמאס מהבג''צ - שיעסקו בנושאים שהם קצת מבינים בהם!!!!!!!!!!

    קמיר, 24/07/07 15:07

    בייניש ברמה של אולמרט!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    public elections for judges

    ven, 24/07/07 09:53

    it is time to destroy the fanatical small oligarchy. let the people of Israel choose their judges.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולי מישהו יסביר מה הפרוש של חומה בגובה 80 ס''מ.

    דני ב, 24/07/07 09:47

    מה לה ולביטחון?
    האם זה לא מיועד להצקה בלבד?
    אתם זורקים אבנים בהיכל הזכוכית שנקרא בית המשפט העליון.
    בית המשפט הוא המקום האחרון המגן עליכם בפני ההתבהמות והפיכה למפלצות.
    אל תפגעו במוסד זה כי זה יחזור אליכם כמו בומרנג.

    הגב לתגובה זו

    • ואם היה יותר מ 80 ס''מ היית תומך ?

      שמאלני לשעבר, 24/07/07 21:05

      לא נראה לי סהרורון.
      אני הייתי מעדיף חומה סינית אבל כנראה שזה מה יש וזה יותר טוב מכלום . אם הגדר היא אלקטרונית אז היא מספקת התראה על נגיעות וחדירות וזו כל המטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה עם הדרכים העוקפות שיהודים נאלצים לעבור בהן

    גיל, 24/07/07 08:55

    ובכך לאבד מקומות עבודה שפתאום נעשו רחוקים יותר?למה בייניש לא קוראת לפתוח את ציר וולרשטיין כי זה פוגע במרקם החיים של היהודים?

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם הכבישים ליהודים בלבד בגדה?

      דני ב., 24/07/07 09:45

      ממש רחמים עליכם תושבי חברון.
      תכינו את הטישיו בשביל דמעות התנין שלכם.
      אתם יודעים מה גם דלי לא יספיק...

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סליחה על הביטוי , אך שופטי בג''ץ עיוורים מטומטמים !!

    ישמעאל, 24/07/07 06:56

    אם החוק בישראל ,בשאיפתו להיראת נאור , מצווה עלינו להסיר החיוניות, אני מוותר על החוק , על הבג''ץ ועל שופטיו !!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החברים של אולמרט שהוא מינה שרים בממשלה מפרקים את המדינה.

    Metziuty, 24/07/07 06:46

    ואנשי בג''צ לא מוצאים מינוי חברים של אולמרט לשרים שלא על פי כישורים, כפגיעה קשה בניהול המדינה,

    אך נוזף בצבא שלא פרקו איזו גדר עזובה.

    בג''צ הפך כבר מזמן בלתי רלוונטי עבור המדינה,
    מאחר והוא פועל כחלק מקנופית השמאל, כנגד קיומה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    החברים של אולמרט שהוא מינה שרים בממשלה מפרקים את המדינה.

    Metziuty, 24/07/07 06:06

    ואנשי בג''צ לא מוצאים מינוי חברים של אולמרט לשרים שלא על פי כישורים, כפגיעה קשה בניהול המדינה,

    אך נוזף בצבא שלא פרקו איזו גדר עזובה.

    בג''צ הפך כבר מזמן בלתי רלוונטי עבור המדינה,
    מאחר והוא פועל כחלק מקנופית השמאל, כנגד קיומה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בג''צ כמו אבני חצץ לצה''ל ולמדינה - איזה דמוקרטיה

    הרסתם את, 23/07/07 19:14

    מה קורה רק שמאל ושמאל וערבים. שכחתם שכאן קיימת מדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אהוד ברח .....Nu Nu Nu ...! לך תעמוד בפינה ! (ל''ת)

    בייניש, 23/07/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא לחשבן להם

    ארז, 23/07/07 18:52

    לא לחשבן לחבורת הפלצנים שהורסת את בטחון ישראל,העם שונא אותכם בג''צ אתם קוץ בתחת של העם היהודי השפוי,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    טוב מאוד. עדיף שיהרגו יהודים.

    ירון, 23/07/07 18:40

    רק שנצא טובים וצדקניים כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא חשוב שיהרגו עשרות יהודים רק שערבי עם חמור יוכל לעבור חופשי לשדהו (ל''ת)

    צדק יהודי, 23/07/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חבורה מדושנת שבטחון התושבים נוגע להם כקליפת השום

    אבי, 23/07/07 18:12

    נראה את הגברת ביניש חיה בישוב בסמוך לגדר ומפחדת יום יום מטרור גניבות ולא לדבר על הסמים והזונות המוברחות
    העיקר שהם וילדיהם יחיו ממשכורות הציבור ואת הבנים של אחרים ישלחו לנוהל שכן .
    ציבור מדושן הרגיל רק להעביר ביקורת על העושים והנלחמים .אפשר לחשוב שאנו בניוזילנד השלווה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בגץ מוסד שמאלני קיצוני, כל פסיקה שלו נועדה להחריב את ישראל .

    בג''ץ שולט במדינ, 23/07/07 18:04

    פסיקות בג''ץ הן המיץ של הזבל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא לשים על בג''ץ. הוא חד-צדדי בעד הערבים והשמאל ההרסני. (ל''ת)

    יאיא, 23/07/07 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מאחל לבייניש שתזדקק לגדר בטחון סביב ביתה.

    מוטי, 23/07/07 17:48

    ושיפרקו לה את הגדר כשהיא הכי תזדקק לה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש לבטל את פס''ד בית המשפט בדיוק כפי שעשו בענין קק''ל

    יוספוס, 23/07/07 17:37

    אך לפני כמה ימים הכנסת עשתה חסד עם אותם אלו שסביר כי רבים הלכו לעולם ובחייהם תרמו כסף לקק''ל.

    סביר כי אותם יהודים טובים תרמו כסף לשם קניית אדמות לעם היהודי.

    והנה בא לו מני מזוז ומרום כבודם שופטי בג''צ ופוסקים כי יש לשנות את עקרונות קק''ל ובשם ''השוויון'' להעביר קרקעות לערבים.

    הכנסת העמידה את בג''צ במקומו ברב של 64 ח''כ.

    ראוי כי גם בעניין גדר ההפרדה, הכנסת תחוקק חוק כי מדובר בהחלטות ממשלתיות שעיקרן בטחוני ומשום כך כל ההחלטות בעניין המכשול שבונה משרד הבטחון מבטל כל פסיקה קודמת של בית המשפט בעניין.

    הרי סביר כי גדר ההפרדה היא הגבול הבא של ישראל במזרח לכמה עשרות שנים, מי זה בג''צ שיחליט היכן להעביר את הגבול, מי בתוך הגדר ומי בחוץ?

    ובכלל מה הם הכלים העומדים לרשותו להחליט?

    יום טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לפרק את הגדר ולהציב שם את שופטי העליון שישמרו במחסום. (ל''ת)

    אדם אילת, 23/07/07 17:23

    הגב לתגובה זו

    • האם יועץ משפטי לממשלה רשאי להחליט בעניינו של בייניש?

      משה, 23/07/07 19:14

      האם בייניש הוא ''בלתי שפיט''
      האם יועץ משפטי לממשלה רשאי להחליט בעניינו של בייניש? והאם אפשר לשפוט את בייניש בישראל?
      שבתאי עזריאל, גלובס, 15.2.05
      בימים אלה הודיעה הפרקליטות, שאין מקום להגיש כתב אישום נגד עמותת התזמורת הסימפונית ירושלים ויו''ר העמותה, יחזקאל בייניש, בעלה של דורית בייניש, שופטת בית המשפט העליון, המועמדת לכהן כנשיאה הבאה של העליון.
      הקשר המשפחתי מעורר שתי שאלות עקרוניות: האם יועץ משפטי לממשלה רשאי להחליט בעניינו של בייניש? והאם אפשר לשפוט את בייניש בישראל?
      החלטה בדבר העמדה לדין היא ''מעין-שיפוטית'', כפי שקבעה השופטת דורנר בע''א 6356/99, חטר-ישי נ' ארבל, וחלים עליה כללי הפסלות החלים על שופטים, כאמור בסעיף 77 לחוק בתי המשפט. בעיקרון, כללי האתיקה אסרו על שופטים להימצא בניגוד עניינים, אך החוק תוקן במארס 2004, אחרי שהשופט תיאודור אור טען, שכללי האתיקה לא מחייבים וסירב לבקשת העיתונאי יואב יצחק לפסול עצמו, כשחברו עו''ד פיני רובין הופיע בפניו, בהליך נגד הורביץ (יו''ר טבע וגיסו של השופט מישאל חשין).
      מעתה, החוק מחייב שופט לפסול עצמו כשיש לו עניין ממשי בתוצאות ההליך, בצד להליך או בעורך-דינו. מהחוק עולה, שמזוז ופרקליטיו, המרבים להופיע בפני השופטת בייניש, החליטו בעניין בעלה כשנמצאו בניגוד עניינים, והיה עליהם לפסול עצמם.
      מצד שני, אין אפשרות לשפוט את בייניש גם אם יוחלט להעמידו לדין. בסעיף 24 לחוק בתי המשפט נקבע: ''שופט שהוא בעל דין בהליך אזרחי, יקבע נשיא בית-המשפט העליון את בית-המשפט אשר ידון בהליך''. זוהי החלטה מינהלית, שהנשיא ברק אמר עליה את דעתו: ''יש לנתק את הזיקה (האמיתית או הנחזית) בין שופט כבעל דין לבין ערכאה שבה הוא מכהן או ערכאה הכפופה לסמכותו הערעורית'' (בש''א 5705/00).
      היות שכל הערכאות כפופות לסמכותו הערעורית, עולה, ששופט בית המשפט העליון הוא ''בלתי שפיט'' בישראל, ומכנים זאת ''לאקונה''. הכלל חל גם על קרובי שופט. בבש''א 6732/99, שדנה בבעל דין שהוא אחי שופט מכהן באותה ערכאה, החליט ברק: ראוי כי רציונלים אלו יחולו גם כשבית-משפט מתבקש לדון בעניינו של קרובו (מדרגה ראשונה) של שופט מכהן בו. מצב שבו נדון עניינו של קרוב בבימ''ש שבו מכהן השופט, תקשה על השופט הדן, על השופט הקרוב למתדיין ואולי גם על בעלי הדין. כן, זה עלול לפגום בתדמית ובמעמד המערכת השיפוטית.
      ח''כ מיכאל איתן, שאליו פניתי עם הסוגיה ענה, שהוא ''ער לבעיה של ניהול תביעה כשאחד הצדדים הוא שופט בימ''ש עליון, אך המקרה נדיר מכדי לחוקק חוק. אם תגיש לי הצעת חוק אבחן זאת בכובד ראש''. לשכת עוה''ד החליטה שלא להתערב

      הגב לתגובה זו

    • לראשונה בתולדות בימ'ש העליון!!!מונתה ביניש מבלי שכיהנה כמשנה לנשיא

      משה,, 23/07/07 19:16

      הדרך לנשיאות בית המשפט העליון
      בשנת 2006 הודיע שר המשפטים חיים רמון כי הוא מבטל שיטה זו ומחייב מעתה רישום פרוטוקול דיונים בוועדה לבחירת השופטים. הוא הוסיף כי הוא רואה את ביניש כמועמדת הראויה לתפקיד אך רמז שמינויה לא יקבע בצורה אוטומטית. בעקבות פתיחת חקירה משטרתית נגד השר רמון בגין הטרדה מינית, התמנה מאיר שטרית כממלא מקום שר המשפטים. מיד עם כניסתו לתפקיד, החזיר את שיטת הסיניוריטי וביטל את ההחלטה להנהיג פרוטוקולים בדיונים.
      עם פרישתו של השופט מישאל חשין, ב-16 בפברואר 2006, התפנה כיסאו של המשנה לנשיא בית המשפט העליון. מאחר שעל פי הנוהג המוסכם, השופט הוותיק ביותר לאחר הנשיא מתמנה כמשנה לנשיא, צפויה הייתה הוועדה לבחירת שופטים למנות את ביניש כמשנה לנשיא, אך מאחר שהוועדה לא כונסה במשך חודשים, מונתה ביניש לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון מבלי שכיהנה קודם לכן כמשנה לנשיא, לראשונה בתולדות בית המשפט העליון.
      מספר אישים, כדוגמת אמנון רובינשטיין, התנגדו למינויה לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון על פי שיטת הסיניוריטי. מנגד, התמיכה הרחבה בביניש התבטאה בהצבעה על בחירתה, ואכן ב-7 בספטמבר החליטה הוועדה לבחירת שופטים פה אחד על אישור מינויה לנשיאות בית המשפט העליון.
      ב-14 בספטמבר 2006, עם פרישתו של הנשיא אהרן ברק, הושבעה ביניש לנשיאת בית המשפט העליון [5].
      [עריכה] בתור נשיאת בית המשפט העליון
      דורית ביניש היא האשה הראשונה בתפקיד נשיאת בית המשפט העליון. היא צפויה למלא תפקיד זה במשך 6 שנים, עד שנת 2012 שבה תגיע לגיל 70, שבו לפי החוק על השופט לפרוש מתפקידו.

      הגב לתגובה זו

    • לא בטוח שבייניש תהיה נשיאה

      משה,, 23/07/07 19:19

      לא בטוח שבייניש תהיה נשיאה

      שר המשפטים רמון לא אהב את ביקורתה של השופטת ורמז כי מקומה כנשיאת העליון אינו ודאי

      דפדף בחדשות
      משה כהן, מעריב
      24/5/2006 9:04

      כינוס לשכת עורכי הדין באילת, הפך אתמול לזירת התגוששות בין מי שמועמדת להיות נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית בייניש לבין שר המשפטים החדש, חיים רמון. בעקבות ביקורתה הנוקבת על יוזמתו להכתיב לשופטים עונשים קבועים, הסיר רמון את הכפפות ורמז - מקומה של בייניש בכס הנשיאות אינו מובטח.

      דוח המועצה לביטחון לאומי על האיומים הפנימיים נגד החברה הישראלית קובע כי הפשיעה הפכה לאיום אסטרטגי על המדינה. טיוטת הדוח הוצגה אתמול לשר המשפטים חיים רמון. השר, שנשא נאום בכינוס לשכת עורכי הדין אמר: ''זו העת להחמיר בענישה. הפשיעה והאלימות הולכים ומתגברים כמעשה של יום ביומו''.

      רמון הקדיש חלק ניכר מנאומו למתן תשובה לביקורת שמתחה שלשום שופטת בית המשפט העליון, דורית בייניש, על החוק המתגבש שיקבע עונשי מוצא לכל עבירה ויחייב את השופטים להתאים את עצמם אליהם.

      בין תשובותיו לביקורת של בייניש, לא פספס שר המשפטים את ההזדמנות לעקוץ את מי שאמורה להתמנות, על פי הנוהג, לנשיאה הבאה של בית המשפט העליון, בשל היותה השופטת הוותיקה ביותר אחרי אהרן ברק. רמון תקף את בייניש כשדיבר על מינוי שופטים לעליון: ''זה הנושא הכי דרמטי, ומבחינתי הכל פתוח. אני לא כבול לשום דבר, לשום נוהג. אני לא אומר שלא אכבד מנהגים, אבל אבדוק את כל המינויים מבית המשפט העליון ומטה''.

      הגב לתגובה זו

    • ביקר את בית המשפט העליון, ובפרט את דורית ביניש, ואת הכוונה למנותה

      משה, 23/07/07 19:20

      [עריכה] יחסיו עם מערכת המשפט בישראל
      בעקבות סיכול מינויה לשופטת בבית המשפט העליון של פרופ' נילי כהן, שותפתו של פרידמן לעבודה האקדמית באוניברסיטת תל אביב וידידתו הקרובה, פרסם פרידמן סדרת מאמרים ב''ידיעות אחרונות'' שבה ביקר את בית המשפט העליון, ובפרט את דורית ביניש, ואת הכוונה למנותה לנשיאת בית המשפט העליון על-פי שיטת הוותק (''סניוריטי'').
      פרידמן תמך בצמצום יכולתו של בית המשפט לבטל חוקים שחוקקה הכנסת.
      בעקבות הרשעתו של חיים רמון פרסם פרידמן מאמר (''ידיעות אחרונות'', 2.2.07), שבו תקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה, את שופטיו של רמון ואת מערכת בתי המשפט בישראל. בין השאר כתב:
      ''היועץ המשפטי ופרקליט המדינה נכשלו בהעמדה לדין ללא יסוד מספיק. אולם הכישלון החמור ביותר הוא של בית המשפט, שבמקום להגן על מי שלא היה מקום להעמידו לדין, החליט להרשיעו ולהרוס את חייו ללא יסוד מספיק בחומר הראיות.''
      עבודתו האקדמית של פרידמן זוכה להערכה רבה בקרב הקהילה המשפטית בישראל [8] וספריו בדיני חוזים, ועשיית עושר ולא במשפט נחשבים למובילים בתחומם ומשמשים כחומר לימוד וכמקור משפטי בפקולטות רבות למשפטים. עם זאת יש בקהילה המשפטית כאלה, כדוגמת מישאל חשין [9], המתנגדים לעמדתו הפוליטית ביחס למערכת המשפט.
      [עריכה] ספריו

      הגב לתגובה זו

    • לא בטוח שבייניש תהיה נשיאה

      משה, 23/07/07 19:21

      לא בטוח שבייניש תהיה נשיאה

      שר המשפטים רמון לא אהב את ביקורתה של השופטת ורמז כי מקומה כנשיאת העליון אינו ודאי

      דפדף בחדשות
      משה כהן, מעריב
      24/5/2006 9:04

      כינוס לשכת עורכי הדין באילת, הפך אתמול לזירת התגוששות בין מי שמועמדת להיות נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית בייניש לבין שר המשפטים החדש, חיים רמון. בעקבות ביקורתה הנוקבת על יוזמתו להכתיב לשופטים עונשים קבועים, הסיר רמון את הכפפות ורמז - מקומה של בייניש בכס הנשיאות אינו מובטח.

      דוח המועצה לביטחון לאומי על האיומים הפנימיים נגד החברה הישראלית קובע כי הפשיעה הפכה לאיום אסטרטגי על המדינה. טיוטת הדוח הוצגה אתמול לשר המשפטים חיים רמון. השר, שנשא נאום בכינוס לשכת עורכי הדין אמר: ''זו העת להחמיר בענישה. הפשיעה והאלימות הולכים ומתגברים כמעשה של יום ביומו''.

      רמון הקדיש חלק ניכר מנאומו למתן תשובה לביקורת שמתחה שלשום שופטת בית המשפט העליון, דורית בייניש, על החוק המתגבש שיקבע עונשי מוצא לכל עבירה ויחייב את השופטים להתאים את עצמם אליהם.

      בין תשובותיו לביקורת של בייניש, לא פספס שר המשפטים את ההזדמנות לעקוץ את מי שאמורה להתמנות, על פי הנוהג, לנשיאה הבאה של בית המשפט העליון, בשל היותה השופטת הוותיקה ביותר אחרי אהרן ברק. רמון תקף את בייניש כשדיבר על מינוי שופטים לעליון: ''זה הנושא הכי דרמטי, ומבחינתי הכל פתוח. אני לא כבול לשום דבר, לשום נוהג. אני לא אומר שלא אכבד מנהגים, אבל אבדוק את כל המינויים מבית המשפט העליון ומטה''.

      הגב לתגובה זו

    • בתחום המשפט הציבורי התערער האיזון בין הרשות המחוקקת לרשות השופטת

      משה, 23/07/07 19:24

      פרופסור דניאל פרידמן, פרסם מאמר ב''המשפט'', כתב עת של המכללה למינהל, בשם ''פורמליזם וערכים - בטחון משפטי ואקטיביזם שיפוטי''. הפעם מגיע הקול מכיוון לא צפוי - מהאקדמיה, ממי שכבר נוכח בתהליכים אגב קריאת פסקי דין בלבד!!!. אצטט חלק ממילות הסיכום שלו:

      ''....משנות השמונים לערך של המאה הקודמת החלה תפנית, שבמסגרתה אנו עדים למעבר מאקטיביזם שיפוטי מתון וזהיר לאקטיביזם שיפוטי חריף, שהרחיב באופן דרסטי את שיקול דעתם ואת כוחם של בתי המשפט. דרישות פורמאליות שצומצמו כבר בתקופה הקודמת, נמחו כמעט לחלוטין, והערכים שעליהם ביקשו דרישות אלה להגן נותרו לחסדו של שיקול דעתו של בית המשפט, שתפיסת עולמו החלה לדחוק את לשון החוק ואת לשונם של המסמכים הכתובים.

      כל זה נעשה כמובן בשל ערכים שבית המשפט מאמין בהם, אולם התהליך גבה מחיר כבד. המכנה המשותף של הקהילה המשפטית התערער, ובתחום האזרחי נפגע קשות הביטחון המשפטי. יחד עימו נפגעו לא אחת האוטונומיה של הצדדים, הציפיות הסבירות שלהם והאמון בבית המשפט, והתחזקה התחושה, המופרזת לדעתי, שבית המשפט הוא כל יכול ואיננו כפוף למגבלות כל שהן.

      גבר גם הדחף להתדיינות במקרים שבעבר איש לא היה מעלה על דעתו להגיש תביעה, ועמו גדל גם העומס על בתי המשפט.

      בתחום המשפט הפרטי התערער האיזון בין האוטונומיה של הצדדים לבין תפקידו של בית המשפט כמי שמפרש או מיישם את אשר הוסכם ביניהם. בתחום המשפט הציבורי התערער האיזון בין הרשות המחוקקת לרשות השופטת.....''

      הגב לתגובה זו

    • השר התבטא בחריפות בשנים האחרונות נגד שיטת הסיניוריטי על פיה בייניש

      משה,, 23/07/07 19:25

      המשפט, נהוג לומר, הוא כמו מטוטלת: נע מצד לצד. את מלוא עוצמתה של המטוטלת הזו חשה ברגעים אלו נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש. תמיכתה המרומזת בהרשעתו של חיים רמון הסתובבה כעת לעברה כחרב פיפיות, עם מינויו של פרופ' דניאל פרידמן לתפקיד שר המשפטים ועם מינויו האפשרי של מנהל בתי המשפט לשעבר בעז אוקון לתפקיד מנכ''ל המשרד.

      השניים הללו, בלשון המעטה, ''צהובים'' לבייניש. פרידמן התבטא בחריפות בשנים האחרונות נגד שיטת הסיניוריטי, על פיה נבחרה בייניש לתפקיד בהיותה השופטת הוותיקה ביותר בבית המשפט העליון. ''מדובר בנוהג פסול ביותר'', הוא אמר בעבר, והגדיר את הבחירה לפי ותק כפעולה ''בלתי חוקית''.
      מערכת היחסים של בייניש עם אוקון מסובכת אף יותר. אוקון, בן טיפוחיו של ברק, נלחם יחד עמו בניסיונו למנות את פרופ' נילי כהן לבית המשפט העליון. בייניש, שנעמדה על רגליה האחוריות על מנת לסכל את המינוי, לא מחלה על כך. מחנה התומכים של אוקון סומן וכדרכה של בייניש, כשהבשילה העת, הגיעה הנקמה. כשהתמנתה לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון היא ביקשה להחליף את אוקון בתפקידו, וזה בתגובה עזב את תפקידו כמנהל וכשופט מחוזי בטריקת דלת.
      אך בייניש היא לא היחידה שיודעת לנקום את נקמותיה. מאבק טיטנים במערכת המשפטית הוא כעת עניין של זמן, ועושה רושם שלכך בדיוק מכוון ראש הממשלה אהוד אולמרט. רמון, שרמז בעבר כי בכוונתו לשנות את שיטת הסניורטי ולבצע מהפכות מרחיקות לכת במערכת, כבר איננו בתפקיד - אבל ידידו אולמרט לוחם כעת את מלחמתו.
      זהו, אם כן, יום הכיפורים של דורית בייניש. כשבהנהגת משרד המשפטים יתייצבו שני כוחות חזקים כל כך, עבודתה תהפוך לכמעט בלתי אפשרית. בכל הנוגע לאוקון, הרי שחילוקי הדעות בין השניים חצו כבר מזמן את הספירה המקצועית, ונדדו אל מחוזותיה של יריבות אישית קשה ומרה. בפרפראזה על האמרה הידועה שהושמעה בשעתו בעניינו של אריאל שרון, אוקון בוודאי יכול לסנן כעת לעברה של בייניש: ''מי שלא רצה אותי כמנהל בתי המשפט, יקבל אותי כמנכ''ל משרד המשפטים''.

      הגב לתגובה זו

    • האם הוד והדר הפך לחלופה על פני הצדק כל הכבוד המשך ביתר שאת עד הלום

      משה,, 23/07/07 19:26

      כבוד שר המשפטים מר דניאל פרידמן - כל הכבוד המשך ביתר שאת עד הלום יחי הצדק

      האם הודו כבודו וההדר הפך לחלופה על פני הצדק .
      הגב בייניש את ברק חישין בע''מ היכן האמון שהרביתם לדבר עליו . השופטים מושחתים!!! בגלל כלב!!! אושרה בקשת פסלות שופט !!! כבוד נשיאת בית משפט העליון פסלה את כבו' השופט מר זכריה כהן והעבירה הדיון לשופט אחר ופסלה את החלטתו ופסיקתו !!! וכל זה בגלל כלב !!!
      ואנוכי הגשתי בקשת פסלות עם קרוב. לפחות ל 25 סיבות חמורות ביותר שאף גובלות באיומים על נציג תביעה שנתבקש להגיע לעסקת טיעון ולמורת רוחי !!!
      על ידי שוטר(עד תביעה) שכיום הוא נציג תביעות מטעם המשטרה . הגשתי כמה תלונות במח''ש עם הוכחות מוצקות שהותקפתי נבזזתי נשדדתי הושפלתי והכי חמור אתו שוטר שתל לי סם במטרה להפליל אותי ולהביא להרשעתי על החזקת סם. ותקיפת שוטרים וכהנה וכהנה .אך לצערי יש לנו עניין עם רובוטים בדומה לאנשים מתוכנתים בלי נשמה ובלתי אנושיים.כבוד נשיאת בית משפט העליון הגברת דורית בייניש . הכן אותן האמרות של כבו' כגון . אני אדאג .להחזיר לעם .את אמון .הציבור במערכת בית המשפט. ואדאג שיהיו צגים .כך שניתן לאותם נאשמים וסנגורם .לראות ולקרוא הדפסת פרוטוקול בשעת אמת .כך ...שלא יתאפשרו שינויים ומחיקות ועריכת קומבינות נסתרות ומוחבאות מין העין .
      אז ככה הגב' בייניש ! חיפשתי באינטרנט ובטוקבקים ולא מצאתי .לא צג .לא פלזמה. ולא אמון ולא בטיח הכול בלה בלה .יד רוחצת יד חבר מביא חבר שמור לי ואשמור לך בקיצור חונטה אליטה דיקטטורית ! במקום שהצדק יצא לאור ושיעשה צדק. וזה וחבל מאוד בתכופה כה קריטית וגורלית עד לכדי שהאזרח פוחד להגיש תלונה ואף לבקש את עזרת המשטרה .
      שהגיע הזמן לעשות סדר בבלגן . לצערי האנרכיה המשפטית ממשיכה לחגוג שמור לי ואשמור לך יד רחצת יד חבר מביא חבר .מר פרידמן אתה האדם הנכון ובמקום הנכון הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולגרום למהפך .ויפה שעה קודם .לעם אין אמון בכלל מערכת בתי המשפט ובפרט בבית משפט העליון .

      הגב לתגובה זו

    • מר פרידמן אתה האור שבקצה המנהרה השם יאיר דרכך עלה והצלח

      משה,,, 23/07/07 19:28

      מר פרידמן אתה האור שבקצה המנהרה השם יאיר דרכך עלה והצלח
      איש מבין עניין !!! במקום הנכון ובזמן הנכון . עדיין צורמות באוזניי . האמרות של הגב' בייניש . אני אחזיר .את אמון הצבור . במערכת בית המשפט . ומה קיבלנו .... הפוך על הפוך . אנדרלמוסיה מערכת עם משבר אמון תכיף ובקריסה טוטאלית
      מכלל מערכת בית המשפט . כל העם פרידמן צדק כנות ויושר האג'נדה שלך כנה ושקופה העם אתך מר פרידמן בהצלחה מחזקים לך אצבעות המשך כך וביתר שאט התגובות מדברות בעד עצמן סוף כל סוף כל הסירחון יצא החוצה וזה יאמר לזכותך .

      הגב לתגובה זו

    • ניצחון לפרידמן: תוגבל כהונת נשיאי בתי משפט

      משה,,, 23/07/07 19:29

      גב' בייניש לאחר שקראתי את כל התגובות!!!במילה1 נגמר לך הסוס
      ואם את באמת רוצה להחזיר לנו העם את האמון במערכת בית המשפט בכלל ובפרט בית משפט העליון כפי שהבטחת
      קחי יוזמה והתפטרי לאלתר ויפה שעה קודם לא ניתן להחזיק את המקל משני הקצוות גם חונטה גם חבר מביא חבר .
      לשיטתך יד מלטפת ויד סוטרת לי אישית אין אמון בעליון בסנט אחד . מר פרידמן העם אתך המשך וביתר שאט עד הלום .
      כבוד נשיאת בית משפט העליון הגב' בייניש אינה ראויה למשרה זו ולראיה הציבור שפט (נשוא כתבה זו)

      הגב לתגובה זו

    • שר המשפטים להגביל את כהונתם של נשיאי בתי משפט

      משה,,, 23/07/07 19:30

      ניצחון לפרידמן: תוגבל כהונת נשיאי בתי משפט
      הכנסת אישרה ברוב גדול את הצעתו של שר המשפטים להגביל את כהונתם של נשיאי בתי משפט וסגניהם לשבע שנים. השר פרידמן: ''החוק יתרום תרומה משמעותית לעצמאותה ולתפקודה של מערכת המשפט'' כל העם פרידמן יחי הצדק הכבוד והיושר מר פרידמן העם איתך ובהצלחה

      הגב לתגובה זו

    • אני קורבן של החונטה האליטה הדקטטורית ויש אלפים כמוני אני לוחם על

      משה, 23/07/07 19:33

      משפט צדק .להוציא את האמת לאור.
      ולצערי מרוב הוד והדר
      עלה להם השתן לראש
      שהצדק הכנות והיושר
      לא ממש נר לרגליהם .
      ואת דנה יכולה לחזור לאזו מחילה
      שלבך חפץ בא .
      ואל תשפטי מקרים שאת לא מודעת להם אני יחצן של
      משפטי צדק כנות יושר ואמינות .

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הבג''ץ יותר בעד הפלסטינים מאשר היהודים

    רונן, 23/07/07 17:21

    יש לסנף את הבג''ץ לרשות הפלסטינית ולהקים בית משפט חדש לעם היהודי. נמאס כבר!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולי הגיע הזמן לשים גדר לבג''ץ? (ל''ת)

    היועץ, 23/07/07 17:20

    הגב לתגובה זו

    • הפלת אותי מצחוק - צודק 100% - אולי (ל''ת)

      יחנך אותם, 23/07/07 19:11

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה טוב להתרווח בכיסא האדום - ולעשות נו נו לכולם (ל''ת)

    בממלכת השמים, 23/07/07 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש להגביל את בג''ץ למידות הנכונות

    אמציה, 23/07/07 17:11

    אי אפשר כך לנהל מדינה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מציע לפרק את בג''צ

    אביב, 23/07/07 17:06

    הרי הנזק שבג''צ המושחתים שהפכו לסניף של מר''צ ידוע

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מתי תלמדו לא להתערב בעניניי צה''ל - אתם לא שליחי אלוהים (ל''ת)

    שטח צבאי סגור, 23/07/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בג''צ שוב מוכיח שהשויון שייך לצד אחד

    אזרחית, 23/07/07 17:03

    של המשוואה.ופרוקצה מביעה את דיעותיה האישיות.במקום מערכת שופטת ,בג''צ לקח על עצמו גם את המערכת המחוקקת והמבצעת וכל זאת בשם הדמוקרטיה שהפכה ע''י בג''צ לדיקטטורה.
    ברק והאג'נדה שלו שעדין ממשיכה לתת את הטון מוכיחים שוב כמה אסור להשאיר את הכוח בידי בג''צ ולהחזירו למימדין הטבעיים והרציונלים מלפני ברק .

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ביניש ופרוקצ'יה

    מפוכח, 23/07/07 17:02

    עבר הזמן ששתי אלה יכולות להטיף למישהו מוסר או לנזוף בו. שתי משפטניות מדרגה ג' שהגיעו בעזרת אהרן ברק למקום שאינו מגיע להן. מוטב שתלכנה הביתה, וככל שיקדם ייטב. ובאמת מה הן מבינות בגדר בטחון? ממתי בית המשפט העליון מתערב בנושאי בטחון? והעיקר: כמה אנשים נשים וטף איבדנו בגלל הפסיקות הנואלות של בית המשפט המטומטם הזה? את ''נוהל שכן'' הוא הפסיק. הבטחון של אזרחינו בא אחרי הנוחיות של הערבים וכפוף לה. מגדל השן בירושלים מתמוטט והולך. אבל איפה העם? איפה הכנסת? איפה השכל היהודי הישר?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרידמן,הצילו!! נמאס מהכנופייה השמאלנית הזו המשתפת פעולה עם הטרור

    דרור, 23/07/07 17:01

    הפלשתינאי!
    יעסוק הבג''ץ במשפט ולא יעסוק בשליטה על המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • לדרור האומלל, ''הכנופיה '' הזו מצילה אותך מהאידיוטיזן שלך

      דני ב., 23/07/07 21:21

      ושל המחנה שלך.

      הגב לתגובה זו

      • ומה המחנה שלך צ'לום עכשו או צ'לום אח''כ (ל''ת)

        שמאלני קיצוני, 23/07/07 22:56

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    גב' בייניש בגלל החלטות שגויות כאלה

    אזרח, 23/07/07 16:51

    אין לבית המשפט את אמון הציבור כל ההחלטה נראית חד צדדית ונראה שרק טובת הערבים עומדת מול עיני השופטים אם תמשיכי בדרכו של אהרון ברק אל תתפלאי שמעמד בית המשפט העליון בעיני הציבור יהיה חוסר אמון מוחלט

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מסכים עם בג''ץ הפעם

    שי, 23/07/07 16:50

    זה העיקר, טיפול בפגיעה אנושה בחיי אדם וחוסר צדק והגיון הנראה לכל עין.

    וגם עם כל הכבוד ל-150 משפחות הם לא התושבים היחידים באזור.



    בעניין המיגון בשדרות בכל מקרה,
    אני חושב שבית המשפט טעה בגדול,
    ואסור לו להתערב בזה.
    מסכים עם אולמרט וברק בעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא לפרק שיקשקשו בג''ץ הגיס של הפלישתינאים והערבים (ל''ת)

    בטי, 23/07/07 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טוב שיש בג''ץ המציל אותנו מעצמנו.

    דני ב., 23/07/07 16:38

    תראו את הטימטום, הולכים וסוגרים כביש של הפלסתינים המוביל לבתיהם ולשדותיהם ומדוע ? כי העם העליון שלנו בני המלאכים ובניו הבלעדיים של הקב''ה החליטו להקים שם מאחז.
    ומי מזרים כספים? משרד הביטחון , ומה עושה צה''ל? סוגר את הכביש למקומיים למען בני האלים יוכלו לנוע בכביש בשקט.
    לעזאזל החוק, לעזאזל הכל .
    לך תבנה מדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בן ביליעל מסכן ואומלל. (ל''ת)

      אלעד, 23/07/07 19:15

      הגב לתגובה זו

      • לאלעד-לא ארד לרמה של בבון מצוי המקלל.

        דני ב., 23/07/07 21:19

        יש לך מה להגיד? אתה מוזמן להגיב ולהתנגח עימי בעובדות.
        אין לך מה להגיב ? סתום.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לבגץ, עוזרנו ומגננו. (ל''ת)

    רותי, 23/07/07 16:36

    הגב לתגובה זו

    • Go join your brothers in gaza. (ל''ת)

      xyz, 24/07/07 09:51

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ילדים מה קרה, לא שמעתם בקול הגננת?

    בג''צ = גן ילדים, 23/07/07 16:23

    אחרי שבג''צ איבד כל כך הרבה ''גובה'', אפשר לראות אותו כ''גן ילדים מלא סמרטוטים'' וגננת שכל הזמן צורחת.

    הגב לתגובה זו