• 118.

    מרדכי לביא, קידשת שם שמים ברבים.. כשעמדת בפרץ נוראי זה.. חזק ואמץ! (ל''ת)

    אברך, 31/07/08 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מחאת הדורות

    דוד, 19/03/08 10:08

    דבריו של הרב דוב ליאור החזירו אותי מאה שנים אחורה, אל אותם ימים שמשה מנדלסון ותלמידיו הילכו עם מלבוש חרדי ואם שפה חרדית כביכול אבל דעתם האמיתית נודעה רק לאחר שהצליחו להשמיד רבבות מישראל ע''י תנועתם תנועת ההשכלה, הביטוי והגילוי הראשוני לסטייתם מדרך הישר הוא הפסקי דין המחודשים שפסקו לשומעי לקחם.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מחאת הדורות

    דוד, 19/03/08 10:08

    דבריו של הרב דוב ליאור החזירו אותי מאה שנים אחורה, אל אותם ימים שמשה מנדלסון ותלמידיו הילכו עם מלבוש חרדי ואם שפה חרדית כביכול אבל דעתם האמיתית נודעה רק לאחר שהצליחו להשמיד רבבות מישראל ע''י תנועתם תנועת ההשכלה, הביטוי והגילוי הראשוני לסטייתם מדרך הישר הוא הפסקי דין המחודשים שפסקו לשומעי לקחם.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    השדרנים בורים ומי הארץ

    אלעזר, 25/10/07 22:44

    לא יודע מה מצפים לשדרנים ולכתבים, הרי אינם מסוגלים ללמוד סוגיא אחת בתלמוד!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    רדיו שנור-חי

    דתיה, 14/10/07 12:08

    מיום ליום רשה יותר לבור את המוץ מהתבן.


    תתביישו. ותתייעצו עם 'הגדוילים'
    (למה באמת אותו כינוי שאתם נותנים לצואה) שלכם איך לכפר על ביזוי ת''ח

    הגב לתגובה זו

    • ''דתיה'', זה שכמה אנשים קטנים, לא משנה את המציאות שאחרים גדולים באמת,

      Yo, 15/10/07 22:00

      ולגבי הצואה, כאשר תקראי ל''קאקי'' גדוילים, גם תדעי לזהות בין תלמיד חכם יראי ה' לבין עד אחד שישותו עלתה על זו של הבורא ית'.וגם אז לא תכתבי את הדברים האלו כי תהי עסוקה מבוקר עד ערב בלמצוא חן בעיני בעלך למשל ולעשות את עבודתך.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    בושה וכלימה (ל''ת)

    נדיר, 03/10/07 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    שאלת לביא במקומה.

    מני, 25/09/07 00:03

    דב ליאור לא יתיר מה שנאסר מדברי ח ז''ל עפרא לפומיה

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    דב ליאור פוסק ? ממתי?

    יאיר, 25/09/07 00:00

    מי הוא בכלל שיתיר לשתות מים בט' באב . בטח שיהיו לו תומכים. הרבה מהציבור הד''לי ישמחו לעלות לחומש
    כדי לשתות מים.

    הגב לתגובה זו

    • בית אל?

      נח, 25/09/07 09:18

      בתגובתך כבר הוכחת שאתה לא שייך לציבור הדתי לאומי, מפני שרק קוראי ''יתד נאמן'' משתמשים בר''ת ד''ל (בד''כ נוהגים לומר שאדם מדבר מהרהורי ליבו).
      בכל מקרה בביתו של האל לא תשכון עם התייחסות כזו לרבנים.

      הגב לתגובה זו

    • חוצפן קטן (ל''ת)

      ליאור, 08/10/07 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    המיני שדרן הזה יצטרך הרבה סליחה ביו''כ

    אבי, 18/09/07 21:19

    מאיפה החוצפה לשאול אותו את זה כמה פעמים?..

    ולחשוב שהרדיו הזה מזדהה כרדיו דתי, למרות שרוב שדרניו בכלל לא דתיים..

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    בעוון ביזוי תלמידי חכמים....

    אורי, 18/09/07 11:19

    דברים נוראים קורים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מסתבר שרוב הגולשים הם דתיים לאומים

    דני, 18/09/07 11:04

    תריבו. זה מעניין לראות אותכם מתכסחים ביניכם

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לביא פרחח עם מקרופון

    ירון, 16/09/07 03:14

    בד''כ מבטא זלזול באנשי הציונות הדתית.
    עם חרדים הוא מפחד להתעסק מחשש שיעיפו אותו לכל הרוחות.
    כל הרדיו הזה הוא לעג לרש, איפה הימים של ערוץ 7???
    כמה חבל

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שדרני 'קול חי' רדודים. ליגה ג'. אפילו ביקורת לא רוצים לקבל. (ל''ת)

    לאה, 10/09/07 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    בן כמה בערך מרדכי לביא? (ל''ת)

    מישהו, 09/09/07 16:12

    הגב לתגובה זו

    • ילד בן 29

      חיים, 11/09/07 23:11

      http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A8%D7%93%D7%9B%D7%99_%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%90

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    בן כמה בערך מרדכי לביא? (ל''ת)

    מישהו, 09/09/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לו הייתם שומעים איך רב חרדי חשוב ביזה את הרב אבינר בקול חי

    גיימס הטפילד, 23/08/07 12:54

    ועל כך לא זכור לי שראיתי מחאה..

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מי שמכיר את דעותיו של המנחה יודע שהוא לא מסמפט את העולם הציוני הדתי (ל''ת)

    בני, 23/08/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כך העולם החרדי מחנך את כולם

    שוקי פרידמן, 20/08/07 17:24

    שרק הם ממליכים רבנים לגדולי הדור ורקהם מורשים להמציא את האיש והמושג '' פוסק הדור'' ולהכתיר אותו

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    גבי גזית של החרדים

    זופניק, 19/08/07 22:47

    לביא (רחמים???) מתנהג באותו אופן של גבי גזית: שחצן, בוטה מזלזל ומתנשא. לחילול השם שהוא גורם אין שיעור.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל הכבוד ללביא

    מגד שמיים, 29/07/07 14:47

    יש לחשוב האם ניתן לפסוק פסיקה כזו קונטרברסאלית ללא התייעצות עם רבנים נוספים!

    הגב לתגובה זו

    • מי קובע ?

      זאב מהשומרון, 07/08/07 18:17

      מי קובע מתי רב שקיבל סמיכה לרבנות ''יורה יורה, ידין ידין'' שנשאל שאלה צריך להשיב עליה ו/או לחילופין להיועץ ברבנים אחרים ??

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    צריך להזהר מאוד מאוד שלא לבזות ת''ח (ל''ת)

    מגיב, 27/07/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מרדכי רחמים(לביא) השבב''ניק - שעלה מאשפתות

    אלון, 26/07/07 09:54

    השתן עלה לו למוח, והוא לא מתבייש לפגוע בגדולי ישראל שאינם מהמגזר שלו.
    איש צר (דעת) ואוייב.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שמעתי את זה בשידור חי, והיה בא לי לתת למראיין סטירה מצלצלת!

    אליהו, 26/07/07 01:00

    להגיד לרב דב ליאור, 'האם התייעצת עם...'?
    הרב דב ליאור בעצמו הוא אחד מגדולי הדור.

    האם גם את הרב אלישיב היה שואל כזו שאלה?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מהיום כבר יהיה תחנה יותר נורמלית ברדיו קול חי

    מאזין, 25/07/07 20:19

    כבר יוצא מכרז לתחנה ספרדית חוקית כמו בן אדם ולא כמו קול חי ע''פ הנתונים מראה המכרז כי רדיו כל האמת יזכה במכרז

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק רדיו כל האמת תחנה פי מליון יותר טובה מקול חי (ל''ת)

      משה, 25/07/07 20:27

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    למה ביזוי??? הרי ברור שהוא לא שיא החוכמה! (ל''ת)

    הרב צ'רלי, 25/07/07 17:47

    הגב לתגובה זו

    • לך קיבינימט

      אבי, 10/09/07 14:38

       יומך קרוב צו לביתך כי היום אתה מת

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    סתם רדיו חרדי ב''ב מה אתם מצפים..

    קול, 25/07/07 17:15

    ותורידו כבר את זעקות השבר של ההתרמות - נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    גדולי הדור!?! מכבי ת''א זקוקה לתיגבור שחקנים ''גדולים'' לקראת היורוליג (ל''ת)

    שרף&שמעון, 25/07/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    זו נבלה וזה טרפה (ל''ת)

    טיב טעם שליט''א, 25/07/07 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לרון מר''ג: הרב ליאור והמתנחלים ה''קיצוניים'' הם האחרונים שירדו מהארץ

    יהודה, 25/07/07 14:13

    על מה ציבור המתנחלים נאבק אם לא על ארץ ישראל, לצד המאבק על הפצת מעיינות התורה וקירוב לבבות?
    אני בטוח שאתה, יחד עם שאר חבריך מרמת אביב יהיו הראשונים שירדו מהארץ בעת מלחמה. (אפשר לחשוב כמה אתם קשורים לארץ... כמה יישובים או קיבוצים חילוניים הוקמו ב-40 השנים האחרונות, וכמה ישובים דתיים? כמה אחוזים אצל החילונים מתגייסים לקרבי, וכמה דתיים? מי נאבק היום למען ארץ ישראל, החילונים או הדתיים?) אז תפסיק לבלבל את המוח, ותיזהר כשאתה מדבר על גדולי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • עפר א''י זה לא חזות הכל, ובחרת בחיים!!! (ל''ת)

      אתאיסתוס יוספוס, 25/07/07 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    אמאל'ה, העליבו לי את הרב!

    ברכט, 25/07/07 13:48

    כל זה תקום ותיפול הציונות החרדית, על כך שרב שבחר להתראיין בתכנית רדיו נשאל שאלה?
    חוסר הבטחון העמוק שהתגובות הללו חושפות אצל הציבור החרד''לי פשוט מדהימות.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    פרטים נוספים-מזכירות ועד רבני יש''ע

    ועד רבני יש''ע, 25/07/07 12:53

    בערב ט' באב התקשרו אלינו מקול חי ורצו לעסוק בנושא ביומן הצהריים,לשם כך ארגנו שהרב רבינוביץ-מזכיר ועד רבני יש''ע יעלה לשידור והם רצו להעלות את לביא שיתנצל בשידור,ואחרי שקבעו עם הרב התקשר אלי מגיש היומן שהוא קיבל הוראה מגבוה-ממנהל התוכניות לא להתייחס כלל לנושא.. בנוסף לכך חשוב להדגיש שאחרי הראיון עם הרב ליאור שליט''א הם העלו רב שכונה מירושלים[הרב שלזינגר שליט''א מגילה]שקיבל זמן כפול מהרב ליאור וכמובן סתר את דברי הרב ליאור ואמר כי הם אינם נכונים וזאת המסקנה שאיתה סיים אדון לביא את הנושא-זו לא הדרך הראויה לביריר הלכתי.ראוי לציין שזו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים ביחס עוין בנושאים הקשורים לגאולת ישראל כמו הר הבית וההתיישבות ביש''ע וקיבלנו פניות נוספות בנושא.
    חשוב לומר שאין בכוונתנו לזרות שנאה ומחלוקת בימים אלה אלא דוקא מתוך כך להרבות בכבוד התורה ובאחדות ישראל.
    ''האמת והשלום אהבו''
    מזכירות ועד רבני יש''ע
    מזכירות הוועד: ת.ד. 244 כוכב יעקב 90622 פקס: 02-9971267
    02-9974017


    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם זה נכון צריך למחות

    מיכאל, 25/07/07 11:33

    צריך למחות מחאה נמרצת על ביזוי וזלזול בכבוד התורה, ולהחרים את קול חי(אולי צריך להיות קול ''מת'') עד שיסלקו את השדר האפיקורוס, ואת השדר לנדות אותו ולעשות את כל דיני נידוי עד שיחזור בתשובה שלמה.
    זה לא משנה אם זה גדול תורה חרדי או לא למרות שלגדול תורה חרדי סביר להניח שלא היה עושה את זה

    הגב לתגובה זו

    • כיצד יטפלו בזה ראשי קול חי

      מהדרום, 25/07/07 12:27

      מיכאל מאופקים מאוד צודק.
      לגדול תורה חרדי הוא לה היה מעיז לשאול אותו כזו שאלה.
      מעניין כיצד ראשי רדיו קול חי יגיבו?! אני רוצה להאמין שיטפלו בזה ויעיפו את השדרן שאינני רוצה לכתוב את שמו.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    צודק מוטי לביא!!מגיע רב ומשנה את ההלכה שמקובלת מדור דור

    אלי, 25/07/07 09:46

    צודק לביא שהקשה על הרב ליאור,עם כל הכבוד,חומש יכלה לחכות יום אחד עד היום ולא בעקבות העליה אתמול תיגאל חומש,נראה לי מוזר לבוא לשנות את ההלכה וגם ההקבלה מבעל המאור לא הכי במקומה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    רדיו קול חי - סגנון וולגרי ושבבניקי

    מרקוני, 25/07/07 02:43

    אפילו את הפרומואים לתכניות תשעה באב הם הקריאו בסגנון וולגרי, לא מכובד.

    כשהמצאתי את הרדיו (שימו לב לשם שלי !!!) לא העליתי בדעתי שיעשה בו כזה שימוש.


    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לביא מה שם משפחתך האמית?י (ל''ת)

    יוסי, 24/07/07 18:21

    הגב לתגובה זו

    • שמו האמיתי-''מרדכי רחמים'' הבחור

      אברהם, 24/07/07 22:59

      חושב שהוא אינטליגנט בגלל ששינה את שמו.

      הגב לתגובה זו

      • שינה את שמו ומתחזה לאשכנזי...חושב שכך החרדים יפסיקו לזלזל בו.... (ל''ת)

        א פרענק, 25/07/07 16:21

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    מוטי לביא

    אחד, 24/07/07 17:23

    אני מקווה שמוטי לביא יקרא את התגובה:כבר מזמן שליבוי אש הפך לעיקר עיסוקך אתה לא אחת גורם לשינאת חינם ולהוצאת כביסה מלוכלכת בשם הרייטינג יש גבול לכל דבר הן אתה בעצמך סובל...
    וזה לא יוסיף לך בריאות אנא התמתן ותראה ישועות גדולות בעז''ה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כמה שהשדרן יותר בהמה - הרייטינג עולה (ל''ת)

    סוציולוג, 24/07/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יש אלטרנטיבה לתקשורת רעה

    יהודי לא מיואש, 24/07/07 14:52

    במקום לריב ולשנוא בואן נחזק את התקשורת החיובית שלנו לשעורי תורה ישלנו ערוץ מדהים-ערוץ מאיר תכניות יהדות ושעורי אמונה ציוני,נקי,מקצועי

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אדם קטן

    דניאל, 24/07/07 14:43

    יצא לי לשמוע תוכנית שלו.מטיף מוסר בנושא תקשורת כאילו מומחה....

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מרדכי לביא השבבנ''יק מעיז לפתוח את

    משה, 24/07/07 14:41

    הג'ורה נגד גדולי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא מקשיבים למרדכי לביא

    רועי, 24/07/07 14:36

    כל מי שחשובה לו טיפת דרך ארץ,זו לא פעם ראשונה שמרדכי לביא מזלזל ברבנים דתיים לאומיים,

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מרדכי לביא מן הראוי שתלמדג לכבד את מרואייניך

    אבי, 24/07/07 14:23

    כאשר אתה שואל אדם עם התייעץ עם גדולי תורה סימן שאתה רואה באיש קטן בתורה אם לא למטה מזה. לא שמעתי את הראיון אבל אפשר היה בהחלט להסתפק בשאלה על מה מסתמך הרב ליאור בפסיקתו (שאלה שאני מתאר לעצמי נשאלה או לפחות נענתה בראיון שאותו כאמו לו שמעתי).

    העניין הוא שזילזול בתלמיד חכם כמו הרב ליאור מעיד על היתר שהמראיין מתיר לעצמו לזלזל במרואייניו לכן עצה טובה לי אל המראיין שכל מרואיין שלא יחשב בעיניו כאילו הוא מראיין את מי שבעיניו הוא גדול הדור.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הגיע הזמן להעביר את לביא מתפקידו

    לרדיו קול חי, 24/07/07 14:07

    זו לא הפעם הראשונה שהוא יורד על אנשים שלא מוצאים חן בעיניו, או על
    פוליטיקאים.
    שהוא משדר אנו משתדלים לא לשמוע
    או להעביר לרשת אחרת. הבן אדם חצוף בלי שום נימוס וכבוד לזולת ולא
    חשוב אם הזולת ח''כ או רב או איש פשוט.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ואולי אתם אשמים בפינוי גוש קטיף

    shay, 24/07/07 13:56

    כי ברגע שמשנים את התורה והופכים טפל לעיקר אז מגיעם למצב שבו תקיע הארץ אתכם

    הגב לתגובה זו

    • איזה צדיק אתה,ממש קנאי לתורה,מדודע אתה כל היום גולש באינטרנט,\

      מלאכי, 24/07/07 14:48

      רבניך מתירים זאת?

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    עד מתי רשעים יעלוזו- מרדכי לביא השחצן???

    נעמה, 24/07/07 13:51

    הבן אדם אין לו מושג בלראיין אנשים.
    הוא יודע רק להכשיל מרואיינים ולהתנהג בחוצפה שעוברת כל טעם
    טוב, שלא לדבר בתור אדם דתי (אם הוא אכן דתי?)כלל, אינו נותן כבוד לזולת.
    הבושה היא של רדיו קול חי!! אין לכם
    שדרנים יותר מוצלחים וענווים ופחות
    מעליבים????????????

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    המגמה נמשכת

    רב, 24/07/07 13:36

    רבני יש|''ע וחסידיהם השוטים ממשיכים במגמה ברורה של ביטול כל התורה כולה, כולל עשרת הדברות וכל השאר, והשארת מצווה אחת בלבד: קדושת האדמה.
    להלן נוסח מוצע לתפילת עובדי האדמה:
    אין לנו ה' מלבדך, האדמה.
    קדושה קדושה קדושה את לנו.
    ימתקו לנו רגבי עפרך.
    אתפלל אל העצים ואל האבנים
    משם יבוא עזרי.
    אמן.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לגלוש כול היום באינטרנט

      יוסי פריד, 24/07/07 14:38

      ואחר כך תתן מוסר לרבנים,כלומניק

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מוטי לביא, איפה היית כשגירשו מחומש? (ל''ת)

    אחת, 24/07/07 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    התנהגות הקריין מזעזעת!

    יעלי, 24/07/07 13:27

    ולגמרי מגמתית נגד ה'ציויינים'. זה פשוט נוזל ממנו הזלזול הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הרב דב ליאור קיצוני

    רון, 24/07/07 13:10

    אני לא מתפלא על פסיקתו שמותר
    לשתות מים ב-9 באב.כשבגדה תוקם
    מדינה פלסטינאית,אז הוא ותומכיו
    ירדו מהארץ.

    הגב לתגובה זו

    • הרב ליאור ושאר המתנחלים הם האחרונים שיעזבו את הארץ

      יהודה, 25/07/07 14:09

      על מה הציבור התורני-לאומי נאבק אם לא על ארץ ישראל, לצד המאבק על הפצת מעיינות התורה וקירוב לבבות?
      אני בטוח שאתה, יחד עם שאר חבריך מרמת אביב יהיו הראשונים שירדו מהארץ. (אפשר לחשוב כמה אתם קשורים לארץ... כמה יישובים או קיבוצים חילוניים הוקמו ב-40 השנים האחרונות, וכמה ישובים דתיים? כמה אחוזים אצל החילונים מתגייסים לקרבי, וכמה דתיים? מי נאבק היום למען ארץ ישראל, החילונים או הדתיים?) אז תפסיק לבלבל את המוח, ותיזהר כשאתה מדבר על גדולי ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מצער לראות את הדיונים האלו ביום ט' באב

    אוהב את כולם, 24/07/07 12:52

    את השנאה של החרדים לדתיים לאומיים ואת השנאה של הדתיים לאומיים לחרדים, ולא נשכח את הטוקבקיסטים החילוניים ששונאים אלו את אלו.

    אינני שונא חרדים, הם ציבור יקר שתורם למדינה היהודית בזכות לימוד התורה והילודה הגבוהה.
    הביקורת שלי היא לא על הציבור החרדי, אלא על מנהיגי הציבור החרדי, שהם לא גדולי תורה כפי שזה מוצג אלא עסקנים ופוליטיקאים שמשחירים את פניו של הציבור הדתי לאומי ושל רבניו מסיבה אחת פשוטה- הדרך הציונית דתית היא האיום הכי גדול לשומרי חומות הגטו החרדי.
    חיי תורה שמעורבים בכל תחומי החיים הם אתגר גדול שמפחידים אותם, לכן הם תמיד יצביעו על חולשות ובעיות בציבור הדתי לאומי (ואכן יש הרבה בעיות,כי האתגר הזה הוא באמת לא פשוט) ויפחידו את הציבור שלהם מלהתמודד עם האתגר של החיים המודרנים במדינה היהודית.

    אבל אני אופטימי.מתישהו החומות האלו יפלו והציבור החרדי יתאחד עם הדתי לאומי. זה מתרחש באיטיות וזה יקרה.בעזרת ה' בקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כלי חינוכי ???

    מודאג, 24/07/07 11:37

    חינוך ללשון הרע ורכילות בתוכנית הבוקר. מה שהכי מעצבן זה ניגון שירים שמחים בבין המצרים עם הכשר הבד''צ - העיקר בלי כלי שיר - ''נבל ברשות התורה''

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ביזוי דב ליאור היה במקומו.

    דמוקרט, 24/07/07 11:26

    מדובר באחד האנשים החשוכים ביותר במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ''כל המבזה תלמידי חכמים...'' (ל''ת)

      היזהר, 25/07/07 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    כחרדי

    יצחק, 24/07/07 11:13

    אני מוחה על דברי מרדכי לביא. הוא נהג בחוצפה ובאיוולת השכיחים מאוד במחוזותינו. כאילו פסק ההלכה נמסר אך ורק לפוסקים מסוימים וכל השאר צריכים להוועץ בהם. האם אסור לרב ליאור להביע את דעתו ולפסוק לתלמידיו? ומדוע משוחח איתו לביא בגוף ראשון? האם כך היה נוהג עם הרב עובדיה יוסף? פשוט חצוף שצריך לסלקו ממשרתו.

    הגב לתגובה זו

    • ל- 66 - מסכימה עם כל מילה בתגובתך

      נאוה, 24/07/07 13:48

      מרדכי לביא מראיין ברדיו 93 הוא חוצפן שאין שני לו בכל רשתות הרדיו
      ב א ר ץ !!!!! לא בפעם הראשונה הוא מזלזל במרואין שהוא מראיין.
      וכשנוח לו הוא יודע טוב טוב להתחנף
      אם זה מתאים ונוח לו.
      יש לסלקו מתפקידו מיידית.

      הגב לתגובה זו

      • נאוה אל תגזימי

        רינה, 24/07/07 18:29

        הוא אמנם עשה טעות חמורה בביזוי הרב הרב הגאון דב ליאור,
        אבל הוא שדרן טוב שיכול לחזור בתשובה!
        לפעמים עושים טעויות.

        הגב לתגובה זו

        • לפחות שיתנצל כהלכה

          יצחק, 25/07/07 14:18

          לשאול רב, בגוף שני, האם שאלת רבנים אחרים זו חוצפה. מוטי יודע זאת היטב ולא היה מעז לפנות כך אל רבנים שהוא מכבד. אבל במקום לבקש מחילה הוא משנה את דבריו. הוא עדיין נשאר חצוף כשהיה.

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    מרדכי לביא והרב גפני

    זורי, 24/07/07 11:10

    ביום שישי נדהמתי לשמוע ראיון של הרב גפני עם מרדכי לביא.הרב גפני ביקש בכל לשון של בקשה שלא להביא לשידור הקלטה של עמיתו למפלגה.על אף הבקשה החוזרת ונשנת צעק מרדכי לביא בשידור לטכנאי [ שמעו את זה המאזינים] ''תכניס'' תכניס'' ...הרגשתי מבוייש שדבר כזה קורה ברדיו דתי ..כאילו זה איזה משדר של חדשות פרובוקטיבי...
    היתי מצפה שתתנצל בפני המאזינים אם לא בפני גפני שהתחנן בפניך..

    הגב לתגובה זו

    • צריך להעיף את לביא ולהחרים את הרדיו ''החרדי''

      יעקב משה, 25/07/07 14:19

      עלק חרדים...
      מקפידים על פלפול סוגיות בגמרא וכיסוי ראש מהודר, אבל לשון הרע? ארץ ישראל? ביזוי גדולי תורה? ועוד ועוד..

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    המראין הכי מוזר...

    mot, 24/07/07 11:07

    מרדכי לביא נוקט קו אידיוטי וציני בכל
    ראיונותיו. הוא טורח לרדות במרואיניו העדינים..ולשאול שאלות לא עניניות ומזלזלות.... (ללא הבדלי גזע מין ודת)
    הוא חייב, אבל חייב לעוף!!!!
    אני אציין שהוא מתיחס כך גם לחרדים( ראו ערך ראיון עם אלי ישי השבוע- בזיון לשדרן)

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    רדיו ציוני דתי עכשיו!!!

    אסף, 24/07/07 09:48

    לא ייתכן שלסקטור שלם - חשוב ותורם במדינת ישראל אין רדיו!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף !!!!!!!!! (ל''ת)

      מרקוני, 25/07/07 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    שימו לב איך הרב ליאור ענה לו:

    שלומי, 24/07/07 09:23

    ''התייעצתי עם בעל המאור''!

    הגב לתגובה זו

    • זה באמת תשובה גאונית

      משה, 24/07/07 23:39

      ושמישהו ינסה להגיד שבעל המאור לא גדול בתורה.

      הגב לתגובה זו

    • זו באמת תשובה ענקית

      חיים, 11/09/07 22:58

      אגב - מרדכי לביא התנהג באותה צורה עם הרב אבינר לפני כשנתיים. הרב אבינר נכנס לעומק הסוגיה בשידור חי והוא נשאר תקוע עם אותה שאלה במשך כל הראיון כמו אחד שנכנס לשיעור פלפול גמרא פעם ראשונה בחיים ומתחיל להתווכח כאילו הוא מבין הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אנ יחילוני,אבל זו התנשאות החרדים

    צ. השרוף, 24/07/07 09:15

    רק הרבנים החרדים הם גדולי תורה..
    הרבנים הציונים-דתיים- סתם עלובים.
    הציבור החרדי ,ברובו, חושב שהוא העם הנבחר, ורבניו הם הגדולים.
    אז עצתי לדתיים-לאומיים - אל תלמדו מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בושה על ביזוי ת''ח שעשו לרב ליאור

    אזרח יהודי, 24/07/07 08:36

    הרב דב ליאור ת''ח עצום ואם הוא פוסק כפי שפסק אינו צריך אישור של כתב רדיו
    מן הראוי שהרדיו ידאג להתנצל על ביזוי ת''ח כ''כ חשוב כמו הגאון הרב דב ליאור הלוואי והרבה ימסרו נפשם למען עם ישראל תורת ישראל וארץ ישראל כמו הרב

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עם מי התייעצו הרבנים החרדים?

    כלב בן יפונה, 24/07/07 07:00

    מעניין עם מי התייעצו הרבנים החרדים כשנתנו יד לגרוש יהודים, שריפת בתי כנסת ועקירת קברים בגושקטיף? עם מי התייעצו כשאסרו על תלמידיהם ב''בין הזמנים'' לפני שנתיים לעזור לאנשי גוש קטיף? בטח לא עם כלב בן יפונה ויהושע בן נון.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד דברי אלוהים חיים (ל''ת)

      יאיר, 24/07/07 13:10

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק מס' 59

      עליזה, 24/07/07 13:58

      אצל החרדים הסלקטיביות חוגגת.
      הכל תמורת כסף או שווה כסף. כמה הם קיבלו בשביל ההוראה לא להצטרף ולעזור לכתומים בזמן הגירוש??
      את ''הלביא'' הזה יש לזרוק מהרדיו מה שיותר מהר.
      לא מקשיבה יותר לרדיו 93- הם גמרו אצלי. מוטב להקשיב לנתן זהבי.

      הגב לתגובה זו

    • הנך בור ועם הארץ

      גאון הדור, 25/07/07 13:08

      ראשית כל, המראיין צדק כאשר שאל שאלה מסוג זה כי מי אם לא הרב דב ליאור יצא נגר הרב אבינר במהלך תכנית ההתנתקות לפני כשנתיים כאשר פסק בניגוד לגדול הדור (אליבא דרב ליאור) הרב אברהם שפירא? האם לא יה נכון שהרב ליאור יתעייץ עם רב אברום לפני שפ]סק את הפסק המוזר הזה? כמו''כ, גם בנוגע לעליה להר הבית, הרב ליואר עלה בניגוד לדעת גדול הדור(שוב, אליבא דרב ליאור) הרב שפירא שהתנגד לעלייה. באשר לרבנים החרדיים גדולי הדור האמתיים שליט''א הלוא הם מו''ר הרב אלישיב שליט''א, האדמו''ר מגור שליט''א וכו' אשר ביטלו את בין הזמנים בישיבות, אין לי מה לומר אלא תשפחות על ההחלטה הנבונה אשר ביצעו לפני כשנתיים. במקום שיגיעו אלפי בני נוער אשר ביזבזו את קיצם בדוכנים למען גוש קטיף במקום ללמוד תורה. המדרש כותב ''אימתה מלכות גוזרת וגזירתה מצלחת, בשעה שישראל משליכים דברי תורה לארץ'', לפני שנתיים שזמן שתינוקות של בית רבן, בחורי ישיבות ממיטב הישיבות ביטלו תורה והשליכום לארץ, הרבנים החרדים עשו את הצעד הנכון כדי שהפינוי לא יבוצע.
      בור ועם הארץ שכמותך, אל תקרא לעצמך כלב בן יפונה, תקרא לעצמך קורח!

      הגב לתגובה זו

      • יאללה יאללה

        רצוא, 25/07/07 23:43

        כשמוצאים איזה שרידי קבר שמסתבר שהוא שייך לאיזה צלבני או מונגולי או עותומני, ויש איזה סיכוי קלוש ביותר שמדובר בעצמות יהודי אז אפשר לבטל תורה וללכת מכות עם שוטרים בשביל שלא יסללו כביש. לעומת זאת, כאשר מוציאים עצמות של קדושים שמסרו נפשם על ארץ ישראל, ובלי ספקות כלל במי מדובר, וק''ו כאשר מוציאים אנשים חיים שמוסרים נפשם על הארץ, אז זה כבר נחשב לביטול תורה. איך אפשר להאמין לשטויות שאתה כותב, ועוד מחלק ציונים מי גדול הדור ומי לא?

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''סערות'' כאלה ניתן למצוא בכל דת ובמיוחד בדת המוסלמית שאיתה מתחרים דב

    סערה במדמנת, 24/07/07 05:48

    ליאור ורבנים אחרים בחומרות שהם גוזרים על הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עוד כמה חודשים יהיה מותר לחלל שבת.

    יאיר ח., 24/07/07 00:33

    זו מגמה.

    לפני כמה שבועות כמה כתומים-אלימים ניסו לעלות לחומש ד-ו-ק-א בשבת כדי שלא יפנו אותם.

    לא הספיקה השבת להתאושש מכך שהפכו אותה לכלי, וכבר צום ט' באב בוטל.

    מתנחלים יקרים, אתם הולכים ומתרחקים מהיהדות.

    שובו וחדשו ימכם כקדם.

    הגב לתגובה זו

    • צניעות, שבת, תשעה באב.

      אלון, 24/07/07 10:57

      בנות שיודעות שהן יהיו מפונות ע''י בנים כי אין כ''א אחר, קיבלו היתר.

      ככה לאט לאט הצניעות, השבת ותשעה באב הולכים לאיבוד.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    רדיו קול חי -כלי חינוכי?????????

    יעל, 23/07/07 23:58

    האם תחנה המתקראת חרדית שמשדרת בימי שישי צוכנית על נסיעות לחו''ל ,מסעדות בחו''ל וכו' העיקר שיהיה כשר למהדרין, ותוכנית 'אקטורליה' של לביא שהיא למעשה רק אוסף של השמצות לשון הרע ורכילות פנים-חרדית שלא מעניינת אף אחד - האם זה כלי חינוכי?
    מרדכי לביא-השתמש ביכולותיך לכיוונים נכונים ולא להתפלשות לא רלוונטית שטויות האינטריות החרדיות.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. (ל''ת)

      מיכל, 24/07/07 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מישהו חשב פעם האם לאלוהים יש חיית מחמד?? לא, ברצינות.

    שמחה, 23/07/07 23:09

    נניח, האם יש לו למרגלות הכסא כלב פרטי שלו. כלב אלוהי... כלב המרומים.
    רוצים תשובה?? קיראו בספר ''הכלב היהודי''. לא תניחו אותו לרגע קט אפילו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא מאזין יותר לרדיו קול חי.נקודה.

    אורי, 23/07/07 23:07

    בושה.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף ומחרים את רדיו קול חי-(המת בעיני)

      משה, 24/07/07 14:00

      נמאס מהזילזול של מרדכי לביא
      באנשים שהם ''בכמה'' רמות מעליו.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    חשבתי שלחרדים אין אינטרנט (ל''ת)

    אני, 23/07/07 22:41

    הגב לתגובה זו

    • אז טעית! גם להם יש אינטרנט, הם רק יודעים היכן לגלוש והיכן לא! (ל''ת)

      די לראש הקטן!, 26/07/07 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רדיו קול חי, תתבישו לכם!

    שלמה, 23/07/07 22:38

    אתם אמורים להיות רדיו דתי, שמשרת גם את האינטרס והציבור הציוני דתי. מאיפה העזות הזאת לדבר אל רב בישראל בצורה כזאת? מאיפה העזות להגדיר את עצמכם כתחנה ''חרדית''. אוי לה לאותה בושה ואוי לה לאותה חרפה. אנשים רבים יפסיקו להאזין לכם אם תמשיכו בקו הזה. בושה בושה בושה. אני מתבייש בכם!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אין רע בשאלה ,הוא לא מקובל כגדול הדור

    ישורון, 23/07/07 22:33

    אבל זכותו לפסוק פסק הלכה כזה.
    הוא לא חייב לשאול גדולי תורה,זו לא שאלה קיומית של עם ישראל.
    זו שאלה מאוד פשוטה שגם אם ישבתי בחומש הייתי מבטל לעצמי את הצום לו הייתי מרגיש צורך.
    כמובן שאני מאמין שהוא תלמיד חכם עצום.

    הגב לתגובה זו

    • מי קובע מי הוא גדול הדור? זוהי שרלטנות של בעלי אינטרסים ופוליטיקאים (ל''ת)

      אלינור ריגבי, 24/07/07 07:32

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    באופן עקרוני מרדכי לביא הוא בור מדאורייתא ומדרבנן...

    ע.מ, 23/07/07 22:27

    ובנוסף לזה גם חצוף. הוא די מייצג את הרפש והמיאוס הקיימים ברחוב החרדי (למכביר) לצערנו, כך שלא צריך כל כך להתפלא מדבריו.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה-בסלע! (ל''ת)

      ישראל, 25/07/07 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מדוע צריך לשבות שם ולבטל תשעה באב?

    ישורון, 23/07/07 22:27

    מה זה נותן הרי פנו אותם,האם הנחישות להראות כמה שאנו אוהבים את חומש מבטלת צום תשעה באב?
    לדעתי קנאות לא מבטלת מצוות.
    ואני מאמין גם שהבחורים יצומו אעפ''כ.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      חיים, 24/07/07 03:15

      פסק מוזר.

      הגב לתגובה זו

    • ישורון, בגלל זה אתה לא פוסק הלכה

      אודי, 24/07/07 12:07

      וכשתהיה, אולי תהיה לך הרשות לחלוק.
      עד אז, יש לך רק את הרשות לשאול למה, וגם אם לא תבין, תסתום את הפה.
      יש היררכיה בתורה, דע את מקומך!
      כמו שלא היית מתערב בהחלטות של רופא או שופט גם אם נראות לך תמוהות, הם למדו שנים על גבי שנים, ויודעים הרבה יותר טוב מימך!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    עוד שאלה בעניין הרב ליאור

    אברום, 23/07/07 22:26

    האם הוא התייעץ עם גדולי ישראל קודם שהוציא פסק דין מוות נגד ראש ממשלת ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • האם התייעצת עם פסיכיאטר לפני שכתבת לציבור? (ל''ת)

      אסף, 23/07/07 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    יישר כח

    ראובן, 23/07/07 21:50

    הרב ליאור מוכן לקחת על כתפיו פסיקות בנושאים שאחרים לא היו מוכנים. כנראה שהשדרן לא שמע על כך שי מושג ''הלכות ציבור''

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יכול להיות שגדולי התורה עסוקים

    פשקוויל, 23/07/07 21:45

    הם מייעצים לספרדים שלא מוצאים מקום לימוד לבנות שלהם ולבעלי התשובה שנדחים מהחברה ולשאר מרעין בישין ובכלל תלמידיהם ושדרניהם אוסרים עליהם לענות בלא לקבל רשות...

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!!! פשוט במקום!! (ל''ת)

      יעקב, 24/07/07 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    החרדים הם אותם חרדים

    ברני, 23/07/07 21:27

    לאחר הגירוש, רבים מהמתנחלים קצת התבלבלו והזדהו עם הציבור החרדי. אני חושב שהתנהגות זו של השדר הרדיו קול חי מבטא יותר מכל שהציבור החרדי לא מחזיק מההזדהות הטיפשית הזו, ויתרה מכך - ממשיך לזלזל בציבור המתנחלים בפרט, ובכלל בציבור הדתי לאומי וגדולי התורה שבו. אני קורא למתנחלים לחזור לדרך במקורית שלנו, להמשיך ולחזק את מדינתנו ואת צבאנו, ולקרב יהודים לדרכנו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מזמן כבר קלטתי את לביא כחרדי מתחסד ומתנשא (ל''ת)

    מאזין לרדיו קול, 23/07/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פסק הלכה חדש של הרב זוב לעור

    מכיר אותו, 23/07/07 20:53

    אסור לשתות מים, אבל מותר לשתות שתן. רצוי ישר מזין של חמור.

    הגב לתגובה זו

    • איזו בושה

      מ.ע, 31/07/07 12:19

      לך לעזאזל עם השפה שלך,אף אחד לא רוצה לקרוא מילים כאלה!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא ענו על השאלה

    לא ענו על השאלה, 23/07/07 20:43

    ובכל זאת נשאלת השאלה
    למה לא לעלות יום לפני או יומיים אחרי
    מה ראו המארגנים בט באב דווקא
    אם מדובר מחטא המרגלים הרי ניתן לעלות בכל יום אחר עד תשעה באב ומתשעה באב
    יעלה על הדעת שהרב יפסוק כהאי גוונא ביום כיפור ?????

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מתי כבר ניתנתק מכם סופית? (ל''ת)

    ישע = צפע, 23/07/07 20:28

    הגב לתגובה זו

    • יש מדינה שניסתה להשמיד אותנו פעם ויש גם כאלה היום, הצטרף אליהם... (ל''ת)

      אסף, 23/07/07 23:20

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כשאני שומע על הפאתוות של הרבנים ושל האיממים המוסלמים

    אירן כבר פה, 23/07/07 20:20

    אני לא רואה הרבה הבדל.התכנים הדתיים בין האיסלם ליהדות מצעידים אותנו למדינת הלכה נבערת ונחשלת,ענייה ומפגרת כמו שרק הרבנים יודעים לעשות.טוב מאחד כמו דב ליאור לא יצא טוב למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פשוט בזיון! כל הדתיים הלאומיים צריכים להחרים את קול חי אחת ולתמיד!

    עיתונאי, 23/07/07 19:42

    גם אם לא מסכימים עם הרב ליאור, כמוני, על כל דבר...
    לא יתכן שפישר ''חרדי'' יזלזל בגדול בישראל רק כי יש לו כיפה סרוגה!!!
    לכל רב חרדי לביא היה מתייחס בכבוד רב יותר מהדיין הגאון הרב ליאור !!!
    חרם!

    הגב לתגובה זו

    • 39 - מסכים ומצטרף לדעתך - חרם על הערוץ הזה

      חיים, 24/07/07 14:02

      הם הגזימו בהתנהגותם השחצנית והכאילו ''חרדית''.
      חרדים לא אמורים להתנהג כך !!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אנחנו תומכים ברב בגלל הסכסכנות,המדון,הפלגנות שהוא זורע

    המופתי עלי, 23/07/07 19:33

    במדינה שלכם.דב עוזר גם להסית ולהמריד חיילים,הוא ידידנו ולא לפגוע במשרת האינטרסים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני שומע את היהירות והחוצפה של מוטי בכל מהלך הראיון ואינני מאמין!!!

    אוהד, 23/07/07 19:00

    מי שמך בכלל לשאול שאלות מעין אלו??
    מרוב העסוק בהתרסה, ובחוצפה, פעמים פנה לרב ליאור בגוף שלישי ופעמים בגוף שני!!
    אני רוצה לראות אותך מדבר ככה עם איזה ראש ישיבה חרדי אחר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ממתי אסור לשאול שאלה? מה צריך להיות מטומטמים ולא לשאול? זה בכלל לא

    רועי, 23/07/07 18:20

    ביזוי תלמיד חכם. אם לא ישאלו ויקשו, הדבר יגרום להכשלה של רבים שיבצעו מבלי לדעת דבר.

    הגב לתגובה זו

    • רועי, הבעיה יותר גדולה

      שלומי, 24/07/07 12:12

      הבעיה הגדולה יותר, מעבר לזה שבהחלט יש דרכים אחרות לשאול שאלות רבנים שמבינים קצת יותר מאיתנו,
      שמרדכי לביא לעולם לא היה פונה כך לגדול תורה חרדי.
      פה הבעיה.
      הוא הרשה לעצמו לנהוג כך רק בגלל שהציבור החרדי לא מכבד את מי שלא בא מהמחוזות שלו.
      בדרך כלל הוא אמנם מכבד כל תלמיד חכם, אך הבורות שלו בעניין גדולתו של הרב ליאור, עברה הפעם את הגבול.

      הגב לתגובה זו

      • רב חרדי לא היה מתראיין על פסיקה ברדיו (ל''ת)

        גלעד, 25/07/07 13:46

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה הבעיה בשאלה הזו?

    השתגעתם?, 23/07/07 18:15

    אנישמעתי את הראיון ואני לא מאמין?

    אסור לשאול אם הוא שאל עוד מישהו?

    אין הרב אליהו? אין את הרב שפירא?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''לא חרבה ירושלים עד שביזו בה תלמידי חכמים...

    בושה. ביזוי ת''ח, 23/07/07 18:10

    וכל המבזה את החכמים אין לו חלק לעולם הבא''[רמב''ם הלכות ת''ת פרק ו' הלכה י''א].''
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דתיים לאומיים צבועים שכמותכם!!!

    מרדכי לביא, 23/07/07 18:05

    כשהרבנים שלכם פוסקים דברים שלא נראים לכם אתם נהיים ''נאורים'' שחושבים לבד ואז אתם מסבירים יפה למה בעצם הרבנים הם בתור עיצה ולא שאתם חיים רק לפי פקודותיהם, בשונה מהחרדים. אז לכם בוודאי שאין פה לתקוף את לביא על השאלה. וסתם לצורך הידע, גם כשרבנים חרדיים פסקו דברים מסובכים הוא שאל עם מי התייעצו!!! ויש הרבה דוגמאות. רק כשפתאום הוא העז לשאול רב שלכם אתם מוחים. אולי אם תמיד תכבדו כל דבר, אבל כל דבר של הרבנים שלכם, אז יהיה לכן זכות לפתוח את הפה על ביזוי ''כבוד התורה'', דבר שאתם בעצמכם עושים כשהפכתם את הרבנים לבובות. [ע''ע הרב אליהו ועוד].

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מוטי, קדשת שם שמים. אל תירא ואל תיחת מפני הקנאים הרעים (ל''ת)

    אלי, 23/07/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חרדי נשאר חרדי. לרב חרדי הוא לא היה מעז לעשות את זה.

    דרור, 23/07/07 17:53

    אצל החרדים הוא עושה חיים קשים רק לעסקנים ופוליטקאים.
    לא ניתן לצפות ממנו ליותר. זה החינוך שהוא קיבל

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לעולים לחומש מותר לאכול חזיר עם גבינה ביום הכיפורים בתפילה זכה (ל''ת)

    בעל החומרות, 23/07/07 17:49

    הגב לתגובה זו

    • יצאת בור. בפנים הסבר למה.

      משה, 24/07/07 23:25

      הרי אדם יעבור רק בסה''כ על איסור אחד - אכילת חזיר.
      א. אין איסור בשר בחלב בבשר לא כשר.
      ב. תפילת זכה אומרים לפני כניסת הצום של יום כיפור , כלומר עדיין מותר לאכול מעיקר הדין.
      חשבת שיצאת גבר, אך יצאת בור. אתה לא מאמין איך צחקתי.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל איסורי העריות מותרים לעולים לחומש ולסרבני צה''ל (ל''ת)

    רב פוליטיקאי, 23/07/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד למוטי שחושף את השימוש בהלכה כקרדום לפוליטיקה עקומה (ל''ת)

    יוסף, 23/07/07 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שאלה פשוטה

    רשמית, 23/07/07 17:31

    מוטי שואל את הרב שאלה אם הרב התייעץ אודות הפסיקה הזו עם גודלי ישראל .

    מוטי לא העיר על כך... הוא רק שאל אם הרב התייעץ...

    הרב אמר לא.

    השיחה הסתיימה.

    מוטי לא העיר מיהל לרב על העובדה שהרב לא התייעץ. הוא רק שאל.

    לגיטימי ומכובד מאד לברר אם יש עוד מסכימים לפסיקה זו.


    מנסים לצוד כותרות אנשי יו''ש שאוטוטו תחזור לכור מחצבתה הערבושית.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה בניסוח

      שמעיה, 24/07/07 09:42

      הבעיה הקשה היא בניסוח השאלה כאילו הרב ליאור אינו גדול בתורה. על כך הכעס הגדול, והמוצדק!

      הגב לתגובה זו

    • אתה ועוד איך הערת!

      למוטי לביא שכתב, 24/07/07 12:15

      הראיון לא הסתיים בכך!
      הוא המשיך והקשה על הרב, האם לא ראוי שבפסק כזה יתייעץ עם גדולי ישראל, והוא בהחלט שאל את הרב בנימה ביקורתית:''למה''?
      אז מוטי לביא, אל תספר סיפורים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני שומע את הראיון ולא מאמין!!!

    שלום, 23/07/07 17:00

    מי, מי, מי אתה מוטי לביא שתשאל שאלות כאלה את הרב ליאור?????

    אתה מכבד תורה?????

    אחד מגדולי הדור המובהקים, ואתה אפילו לא יודע את זה????

    אני מלא בושה וכלימה על הבזיון שהעזת לעשות. פשוט עברת את הגבול עם החוצפה שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    סלח לי מוטי, יצאת דפוק. (ל''ת)

    אבנר, 23/07/07 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להחרים את המפרסמים ברדיו קול חי

    יוסי, 23/07/07 16:53

    כל מי שמפרסם ברדיו קול חי אנחנו מתחייבים בזאת לא לבצע ממנו רכישות בששת החודשים הקרובים.
    צריך להכות את החרדים במקום שהכי כואב להם-בארנק.
    וזאת לאחר שהתברר כי רוב הכספים שהם אוספים עבור נזקקים - ממן את התחנה ולא מגיע כלל ליעדו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ככה הם החרדים כמו מוטי לביא

    רינה, 23/07/07 16:49

    יש להם כבוד התורה רק למי שהם רוצים. זיוף טוטאלי.
    לעולם הוא לא היה שואל שאלה כזאת רב חרדי.
    איזו בושה.
    שקטן כמו מוטי לביא יעז לשאול כזאת שאלה את אחד מגדולי הדור?
    וזאת רק בגלל שהוא משתייך לציבור אחר אשר מחרף עצמו למען התורה והמצוות, אבל לא (!!!) חרדי???

    כן, מוטי לביא, ציבור מרכז הרב מחרף עצמו למען התורה לא פחות אם לא הרבה הרבה יותר מהציבור החרדי.
    אתה פגעת בציבור נאמני ה' גדול מאוד, שהרב ליאור הוא אחד מגאוניו.
    הפסק עם היהירות הנוראית הזאת, ודע את מקומך.
    אותי, בתוא מאזינה קבועה, הפסדת, עד שתבקש סליחה אישית מגאון דור הרב ליאור שליט''א.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נראה את מוטי לביא שואל את הרבנים החרדים

    יקי, 23/07/07 16:48

    איך אבותיהם אמרו לחסידיהם בתקופת השואה להישאר במקומם וכי לא יקרה להם דבר, אך הלכו למלט את נפשם.
    את שמות הרבנים הוא יכול למצוא ברשימות קסנר וביד ושם.
    אבל הוא לא יעיז לעשות זאת. כי בכך יגלה את קלונם ברבים.

    הגב לתגובה זו

    • חזק מאד (ל''ת)

      יוסי, 27/07/07 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מבזים את ההלכה לצרכים פוליטיים בזויים ונקלים. (ל''ת)

    דתי נאור, 23/07/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מוטי כנס רגע

    מאזין, 23/07/07 16:21

    יוצא לי להקשיב לתוכניות שלך מדי פעם, וסה''כ אתה עושה עבודה טובה.

    אבל, האובר-צדקנות שלך לפעמים קצת מעצבנת. רדיו זה כלי חינוכי??? אתה באמת מתכוון לזה? אתה באמת מצפה שמישהו יאמין לך שזה מה שאתה חושב? נו באמת....אתה בסה''כ שדר אקטואליה ולא יותר מזה.

    יכול להיות שנפלת ואתה לא מודע למעמד של הרב ליאור בציבור החרד''לי, אז פשוט תתנצל ותמשיך הלאה במקום לנסות בכוח להיות גננת של אחד מגדולי הדור, גם אם הוא לא למד בישיבות הנכונות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה (ל''ת)

      יאיר, 23/07/07 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד מעט הם ישתמדו

    ישעיה, 23/07/07 16:19

    רבני ישע מתירים חילול שבת כדי להקים מאחזים, הרב אליהו מתיר לגזול יבולים של ערבים, ליאור מבטל את תשעה באב כדי שכמה אולפניסטיות יבזבזו לצה''ל את הזמן. רבני יש''ע מתירים איסורי עבודה זרה כדי שההתנחלויות תקבלנה כספים מכנסיות פונדומוטליסטיות בארה''ב.
    יש למישהו ספק לאן זה הולך?

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק! (ל''ת)

      בץ, 25/07/07 13:20

      הגב לתגובה זו

    • אכן, זו הדרך אותה הם מתווים

      גלעד, 25/07/07 13:44

      הם רק לא מבינים את זה, רבנים בני 60-80 שתלמידי תלמידיהם עסוקים בגידול מריחואנה בגבעות יו''ש ובקלגסות בריונית נטו.
      טחו עיניהם מראות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חצוף!!! את מי הוא צריך לשאול בדיוק?!

    דורי א, 23/07/07 16:06

    אם הרב עובדיה יוסף היה פוסק כך גם היית שואל אותו את אותה שאלה?!
    בודדים בדור שלנו עומדים ברמת הידע והגדלות בתורה שלו.
    הוא ענק שבענקים ובעל כתפיים רחבות ביותר מבחינת פסיקת ההלכה.
    את מי הוא צריך לשאול בדיוק אם הוא חושב שכך ההלכה?!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מוטי לביא - תמשיך לשאול בלי לפחד (ל''ת)

    איפה הביזוי?, 23/07/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה זה חומש?איפה זה?אין כזה מקום בכלל.פינו אותו. (ל''ת)

    A, 23/07/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מרדכי לביא - חרדי מודרני

    יודע דבר, 23/07/07 15:41

    שהדבר היחיד שמשאיר אותו חרדי הוא האילוץ הגדול שהוא עובד בכלי תקשורת חרדיים.
    אלמלא זאת ממזמן הוא היה נוטש את דרך ישראל סבא.
    באחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שותים בצמא את דבריו

    יואב, 23/07/07 15:37

    השאלה שנותרה היא האם מותר שלתות ביום כיפור אתץ דברין של הרב עצמו ?
    כפי שמעידה הכתבה....
    נראה לי שלמותר לשאול
    צמיד קדשות אי שהרמבם אפילו לא מנאה כמצוה היתה ערך כה חשוב שהרי לשמה נכנס כהן גדול ביוהכ לקודש הקודשים.....

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    Who is he?

    Ishay, 23/07/07 15:35

    I want to know about this rabi....
    Isnt it ironic that in the TISHAA BEAV because of SINAAT HINAM a rabi is telling people they possible to drink water ...lol
    this rabi even if he is GADOL MEFOAR ANAK make the paradox of BAIIT SHLISHI
    he make the SINAAT HINAM bigger than what is now
    AND!!!!! about military interfering is the most big TAUT mistake HET!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צריך לעשות עצומה שיסננו טוקבקים (ל''ת)

    מס' 7 גועל נפש, 23/07/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איך nrg נהנים לפרסם דברים כאלו... (ל''ת)

    אך.. רשעים!!!, 23/07/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חבל שבציבור החרדי יש כאוס על דעות

    והתורה האמיתית?, 23/07/07 15:29

    ודעת התורה אמיתית מוזנחת

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    היה מן הראוי שהמראיין ידע קודם עם מי הוא מדבר (ל''ת)

    הרב ליאור גאון, 23/07/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    Who is he?

    Ishay, 23/07/07 15:21

    I want to know about this rabi....
    Isnt it ironic that in the TISHAA BEAV because of SINAAT HINAM a rabi is telling people they possible to drink water ...lol
    this rabi even if he is GADOL MEFOAR ANAK make the paradox of BAIIT SHLISHI
    he make the SINAAT HINAM bigger than what is now
    AND!!!!! about military interfering is the most big TAUT mistake HET!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אפשר לחשוב, מי זה בכלל ''הרב''/הטיפוס הזה? (ל''ת)

    רבנית גדולה, 23/07/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה השלב הבא? מותר לעשות על האש בחומש?

    רוני, 23/07/07 15:12

    הכתומים הפכו להיות רפורמים

    הגב לתגובה זו

    • הרב ליאור הוא גדול בתורה, איך אתה מעז לזלזל??? (ל''ת)

      אני, 23/07/07 20:11

      הגב לתגובה זו

      • במקום בו יש חילול השם אין חולקים כבוד לרב

        דני, 24/07/07 09:31

        ודב ליאור אחראי לחילול זה

        הגב לתגובה זו

        • אז להפסיק לחלוק כבוד לר' אלישיב

          יהודה, 24/07/07 14:00

          שמחלל כבוד שמיים יומם ולילה!

          הגב לתגובה זו

          • אנ לא חרדי ! (ל''ת)

            דני, 25/07/07 08:33

            הגב לתגובה זו

            • אז זה בסדר...בעצם- זה לא.

              אלעד, 18/10/07 22:09

              אני חושב שמי שהביא לחילול ה' זה לא הגר''ד ליאור, אלא התקשורת.
              לכן- כדאי להפסיק לכבד את התקשורת(תזרמו עם זה כרצונכם).
              כמו כן, עלינו להרבות באהבת חינם בד בבד עם אהבת הארץ. אם מותר לחייל שקשה לו לצום - להמשיך לצום, אך גם לשתות פחות מככותבת הגסה(רביעית), אז גם למען הצלת הארץ הרב דב ליאור התיר.

              הגב לתגובה זו

  • 5.

    הרב היחיד שאומר את האמת שלו (ל''ת)

    תורת אמת בפיהו, 23/07/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הרב ליאור הוא גדול תורה הכי אמיץ כיום (ל''ת)

    יהודי, 23/07/07 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הרב ליאור הוא מ''גדולי התורה'' האמיתיים האחרונים (ל''ת)

    יחי הרב ליאור, 23/07/07 14:58

    הגב לתגובה זו

    • הרב ליאור מוליך לפלגנות ולמלחמת אחים

      יונתן, 23/07/07 18:17

      אין ספק בכך שהוא גדול בתורה אבל הדרך שבה הוא הולך מסוכנת.
      אני לא חילוני ולא שמאלני אבל הדרך שבה הוא מזלזל בכל מה שלא בא מהשקפתו בתוך עולם התורה יוצרת קרעים נוראיים,דווקא בשל היותו גדול בתורה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    Who is he?

    Ishay, 23/07/07 14:46

    I want to know about this rabi....
    Isnt it ironic that in the TISHAA BEAV because of SINAAT HINAM a rabi is telling people they possible to drink water ...lol
    this rabi even if he is GADOL MEFOAR ANAK make the paradox of BAIIT SHLISHI
    he make the SINAAT HINAM bigger than what is now
    AND!!!!! about military interfering is the most big TAUT mistake HET!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ישר כח למרדכי לביא

    יוסף, 23/07/07 14:44

    בה' אני מאזין קבוע לתוכנית של לביא והוא יודע תמיד לשאול את השאלות הנכונות. אם חלילה, פוסק מוצא עצמו בין המיצרים, שאלה נכונה יכולה להחזירו לאמת. שוב מתנפלים על השליח (לאמונתם...)

    הגב לתגובה זו

    • יהירותו של לביא

      חיים, 23/07/07 15:36

      בלי קשר לפסק המסויים הזה לביא צריך להבין שגם לציבור הדתי לאומי יש גאונים כן ממש גאונים לא רק מגישי פינות להתהדר בהם ולמשוך מאזינים .לביא לא היה מעז לשאול רבנים בסדר גודל כזה מציבורים אחרים האם התייעצו עם פוסקים,עשה עבודתך כעתונאי ותפסיק להתנהג כמנהיג ציבור כי אתה ממש לא

      הגב לתגובה זו

    • חוצפה ממדרגה ראשונה!

      אבשלום חרזי, 23/07/07 16:53

      בושה וחרפה רדיו קול חי.
      להדיח את מרדכי לביא על ההתנהגות גסת הרוח.

      הגב לתגובה זו

    • מורדכי ל

      k;lhkl, 10/03/08 18:41

      גדולללללללללל ענקק!!

      הגב לתגובה זו