• 168.

    יועצים הרשו לנבצר הביטחון סוף סוף לדבר, אז תשמעו מה הוא אומר... (ל''ת)

    ישראל חזקה אפשר, 25/07/07 04:03

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    עוד כולנו ניווכח ! אהוד ברק מנהיג גדול וראוי לישראל !

    אזרח הארץ, 24/07/07 18:18

    לא אולמרט ולא ביבי שמיבי ולא שום ח'רתתן אחר . אהוד ברק הוא החכם והגדול מי כולם ומנהיג משיכמ ומעלה .

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    בגלל תגובותיהם הדבליות של תומכי נתניהו ושאר האהבלים . נהייתי גזען.

    סחבק, 24/07/07 15:59

    כמה טמטום הגובל בדביליות מראים ומוכיחים בכול תגובות הכתבות הטוקבקיסטים האלה מטעמו של נתניהו וכמה שנאה ורצח בעניים יש לחוליגנים הבבונים שבס''ה הם מוכחים לנו מי הוא הביבי הזה ומי הם תומכיו חמומי המוח. לא לחינם אומרים שהם אספסוף . אם בעבר לא תמכתי באהוד ברק. הפסיכים האלה רק מראים לי ולרבים כמוני שעדיף לנו את ברק מאשר הביבי הזה וחבורת הזבל שלו וקהל המטורפים הסוגדים לו...

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    בהזדמנות הראשונה תפקיר אותנו כמו את מדחת יוסף בקבר יוסף (ל''ת)

    מפקיר סדרתי, 24/07/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    אנחנו מדינה חזקה ואוייבים לנו מסביב ומבפנים (ל''ת)

    השאלה אם נשרוד, 24/07/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    במילה אחת טמבל

    גדעון, 23/07/07 23:04

    אוי לנו ברחן מתרברב טפל בהכנות למלחמה במקום לברבר

    הגב לתגובה זו

    • אם ברק טמבל אז מי אתה?

      VRUL, 24/07/07 00:01

      אתה אפס מאופס, כלומניק אמיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    דם הנופלים צועק תחסל ערבים ותשתוק (ל''ת)

    אזרח, 23/07/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    קישקשתא כמו כולם,כל המדינה בטווח הטילים של כל מדינות ערב, כבר הוכח

    ג'וי, 23/07/07 20:20

    ע''י עיראק במלחמת המפרץ שאין להם בעיה להגיע לתל-אביב, במלחמת לבנון השנייה, הגיעו לחיפה...ותפסו את צהל ואת הנהגת המדינה המושחתת עם התחתונים למטה...כח ההרתעה שלנו הפך לבדיחה של נסראללה. על מה אתה מדבר ברק?????

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    אוף. תגובותיהם של תומכי הביבי הזה כל כך מגעילים ממש כמו הביבי עצמו

    benzi. a, 23/07/07 20:05

    לקרא את התגובות הדביליות של תומכי הביבי הזה . גורם לרבים להבין מי הוא הביבי הזה ומי הם תומכיו.
    אפשר גם להבין שהיצורים האלה משתווים ברמתם ובשלהוב היצרים שלהם לאספסוף של הג'הד האיסלמי והחמס.

    הגב לתגובה זו

    • ברק=ביבי=אולמרט,כולם היו ונכשלו, די למיחזור פוליטיקאים כושלים! (ל''ת)

      ג'וי, 24/07/07 06:36

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    נמר של נייר (ל''ת)

    חסן, 23/07/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    בשביל מה להתרברב, מספיק לברבר.....ברק!

    יונה בת יהודה, 23/07/07 10:06

    תפנימו שיש לראות, לשמוע, להסיק מסקנות, לפעול, מבלי לפטפט!

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    צריך להראות לעולם כולו לאירן וסוריה ולחיזבאללה

    פקק תנועה, 23/07/07 09:27

    שכוחם של מילים הוא כדורבנות .גם עים הכלב נובח הוא יכול לינשוך .ולהפך

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    היום יות של תיקון - לנסות להרבות אהבה בין היהודים בישראל (ל''ת)

    עבודה קשה!!, 23/07/07 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    די לתפוס מהאיראנים יותר מדי.. הם אולי חזקים אבל לא מנוסים כמונו!!

    תום, 23/07/07 00:42

    אולי הייתה להם לחימה ממושכת מול עיראק אבל עבר מאז זמן רב, דברים משתנים, כמו שישראל לא לחמה טוב בלבנון השנייה כמו בלבנון הראשונה, חוץ מזה שיש לנו הרבה יותר רוח לחימה מהאיראנים, שאולי הנשיא הגמד שלהם יודע לדבר וגם המפקדים נשמעים מאוד מפחידים, אבל אנחנו יודעים סכנה, וכל מלחמה היא מלחמת קיום. רק מדינה כזו שיודעת על שרה מלחמות בשעת הכושר תילחם ותפרק לאייתוללות האלה את הצורה, שלא נדבר על סוריה!!
    למה נראה לכם שהעם באיראן רוצה מלחמה? אני מניאק אם האיראנים כלל יודעים איפה זה ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    ברק תפסיק לומר כוחי ועוצם ידי רק הקב''ה יכול להצילינו מידם רק תלוי ב (ל''ת)

    ירון, 23/07/07 00:18

    הגב לתגובה זו

    • הקב''ה מזמן ברח מכאן....סדום ועמורה,הוא עכשיו שוקל איך למגר את הרשע (ל''ת)

      שיר, 24/07/07 06:49

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    כל אבא ששולח את הבן שלו לצבא של ברק ואולמרט אשם במותם. (ל''ת)

    אבא שלא שולח, 22/07/07 23:50

    הגב לתגובה זו

    • אז תברח לפולין, מתאים לך שם.... (ל''ת)

      מירו, 24/07/07 00:02

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    ברק הוא נהנתן שמכר סודות מדינה להתעשר וחזר לאולמרט להתעשר יותר. (ל''ת)

    יודע דבר, 22/07/07 23:43

    הגב לתגובה זו

    • וביבי ישב כאן ודאג למדינה,הדמגוג עסק במכירת הדמגוגיה הנבובה שלו לכל

      ג'וי, 24/07/07 06:56

      המרבה במחיר. ועכשיו הוא מוכר אותה למטומטמים שהספיקו לשכוח את ימי הזוהר של ביבי ופיגי בשלטון, ומוכנים ללכת ולבחור בחרטטן היהיר הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    הערבים ידעו בדיוק את מי לבחור לראשות מפלגת העבודה..את הכי קשקשן. (ל''ת)

    מדינה, 22/07/07 23:42

    הגב לתגובה זו

    • למה נתתם לערבים להחליט

      מיכאל, 23/07/07 06:45

      מי יהיה שר הביטחון הבא? עכשיו תאכלו אותה!

      הגב לתגובה זו

    • לא! הכי קשקשן זה ביב(השופכין), מזה הוא התעשר, דמגוג ריק מתוכן (ל''ת)

      ג'וי, 24/07/07 07:08

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    זה לא אותו ברק שברח מלבנון מפקיר מזיע ומבוהל ורועד? (ל''ת)

    כולם גיבורים, 22/07/07 23:39

    הגב לתגובה זו

    • ברק, הוא היה היחיד שעשה צעד להוציא את צהל מלבנון, מטומטמים!!! (ל''ת)

      ג'וי, 24/07/07 06:45

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    ברק , אולמרט, ישראל צריכה את הקב''ה והיא המדינה החזקה בעולם, טפשים. (ל''ת)

    Yo, 22/07/07 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    מאהוד עד אהוד לא קם ברחן ומפקירן ומושחת כאהוד (ל''ת)

    מושחתים הביתה, 22/07/07 23:31

    הגב לתגובה זו

    • ותוסיף

      משה, 24/07/07 21:42

      שהוא רצה לתת לערפת ימח שמו וזיכרו, 97% מהשטח.א-ח-ר-י ש-ה-ק-ב-''-ה עשה נס ונתן בליבו של הרשע ערפת לא לקבל את זה,מה שהשאיר את כולם המומים, גם את החצוף בקר שרצה רק לתת ולתת ואחרי שהוא ע-ף מהפוליטיקה הוא פתאום נהי'ה ''ימני'', דיבר בגנות לתת ושערפת לא פרטנר(פעם יחידה שמצאי אותו בתור פוליטיקאי אמיתי-אחרי שהוא עזב את הפוליטיקה ואמר את זה) וכעת הוא חוזר ''ובגדול'' לכל הפתטיים שחושבים שיקנו שלום במכירת ארץ ישראל שניתנה לנו על ידי הקב''ה (ע''ע התורה הישנה ושלא תריכה להתחדש חלילה).
      משה.
      ברק?לא ראוי.המליצו!

      הגב לתגובה זו

      • משה צודק-1000000000000%

        יוסף, 25/07/07 00:46

        נכון מאוד.איבדתי את האמון בברק,עבדתי אצלו,אין אמון-בכלל.

        הגב לתגובה זו

  • 147.

    ברק ואולמרט מפחידים אותי בתקופתם הקצרה המדינה קרסה ביטחונית ומדינית (ל''ת)

    אהוד+אהוד=אסון, 22/07/07 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    עוד 44 יום אני עף לאוסטרליה!!!

    המפוכח, 22/07/07 23:16

    תישארו לכם פה עם ברק ואולמרט.
    אשמח לארח אותכם בסלון שלי כשתגיעו לשם עם ויזות של פליטים.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה ביי (ל''ת)

      א, 23/07/07 16:21

      הגב לתגובה זו

    • הנה עוד דוגמא לאדם מפגר.

      אביב, 25/07/07 11:08

      הנה עוד דוגמא לאדם מפגר. תהנה באוסטרלייה. אבל שמוסלמים שם יתעצבו ויאכלו אותך חי תשאר שם. בבקשה.

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    עם מה שברק אומר זה נכון

    מתפקד העבודה, 22/07/07 23:09

    לגבי עוצמתו של צהל
    ועם לברק ,יש את המינימום של כבוד עצמי ,מוטלת עליו ועלינו, החובה
    להתנצל בפני האיש ,שיצר את העוצמה
    בשנה האחרונה אחרי המלחמה
    שר הבטחון הטוב ביותר שהיה לישראל ואשר נאלץ, לעזוב את מלאכת הקודש , על לא עוול בכפו ,ושילם כמו
    גדול ,על הפשע שיצרו אנשי התקשורת,
    המחוברים להון ושלטון במדינת ישראל
    עמיר פרץ, אלוהים בחר בך להיות
    ראש ממשלה בישראל ולא יעזור
    לאף אחד

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    43 מיליארד שקל לשנה זה הרבה כסף לשדוד (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 22/07/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    יולי תמיר משמידה לכם את צדקת הדרך כל הנשק שבעולם לא יעזור לכם (ל''ת)

    בלי מפעילים, 22/07/07 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    כל זמן שברק ממשיך להיות מחובר לאולמרט הוא לא שווה כלום.....!!!!!!!! (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 22/07/07 22:46

    הגב לתגובה זו

    • ומה חשבת, שברק איש ישר הוא, ויקיים את הבטחותיו לבוחריו?

      שאולי ס, 22/07/07 23:42

      הוא כמו פרץ, וכל מפלגתם, שהבטיחו הרים של רווחה, ותפסו בשתי ידיים את ''הבטחון'', שנגוז מידיהם, עם פרוץ המלחמה. ברק ישאר צמוד לאולמארט, עד מפלתם המשותפת.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    חיי אדם בשדרות כקליפת השום

    ממשלת ישראל, 22/07/07 22:41

    מדוע לא למגן את תושבי שדרות , מה ממשלת ישראל רוצה עיירת רפאים ..מדוע שרי ממשלת ישראל לא יבואו להתארח בעיר שדרות להרגיש את המצוקה !

    הגב לתגובה זו

    • חיי אדם בפלסטין כקליפת הקליפה של השום

      כנסת ישראל, 23/07/07 00:23

      מדוע לא לצאת מהשטחים? מה ממשלת ישראל רוצה? עוד שנאת רפאים? מדוע שרי ממשלת ישראל לא יבואו להתארח בעיירה ג'נין להרגיש את המצוקה!
      אלימות מביאה אלימות
      שלום מביא שלום

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    לאיראן וסוריה

    מוטי קליפורניה, 22/07/07 22:41

    אתם משחקים באש-תזהרו.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ישראל צריכה

    מוטי קליפורניה, 22/07/07 22:31

    ישראל צריכה לצאת בהצהרה רשמית ''ישראל אוסרת על סוריה הצטידות בנשק המדובר,ותראה בהצטידות זו ללא הסכמי-שלום בין המדינות עילה למלחמה,אין ישראל אוסרת על סוריה קניית טרקטורים לחקלאים או כל ציוד אחר שאינו מפר הבנה זו''
    ובמלים פשוטות ישראל צריכה להפעיל לחץ בינלאומי על מנת לטרפד את העסקה,ולא לקשקש שטויות בזמן שהצד האחר מצטיד למטרות מלחמה ולא למטרות הגנה.
    ישראל גם צריכה לדאוג ששאר המדינות הגובלות בסוריה יתנגדו.
    בניית בתי חרושת לטילים בסוריה צריכים להיות מופצצים עוד בתחילת הבנייה.
    יש להפעיל את הלובי הנוצרי על מנת שיתחיל לדבר 'לא לשתוק ולתת לדברים לעבור כאילו כלום לא קרה.
    במקביל יש לבחון שימוש בפצצות אטום בשלבים ובקוים אדומים על מנת לעצור את החימוש המדובר של סוריה.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • המבחן האמיתי

      מוטי קליפורניה, 22/07/07 22:50

      המבחן האמיתי הוא טרפוד העסקה
      וברור כשמש שהעסקה הזו לא תצא לפועל.
      אתם נוטים להכנס לשאננות בזמן שהצד האחר רוצה להכניס טילים כימיים לזירה.
      המבחן של העולם הוא עצירה וטרפוד
      העסקה.
      והיה ויכשלו המלחמה תבוא והיא תאכל כל חלקה טובה בעולם באש!!
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • כשאני קורא את דבריך......

        אילן, 22/07/07 23:26

        אני (ומחילה ממך)מתחיל להבין
        את המחיר היקר שמשלמים אנשים
        כמוך וכמוני על שהיה ממושכת בניכר.
        נותר לי רק לקהות שמצבי אינו
        מעורר דאגה כשלך.

        הגב לתגובה זו

  • 138.

    כ''כ חזקים עד שהפקרת טנקים+אמל''ח בבריחה מלבנון (ל''ת)

    דיקן הפקולטה ל-, 22/07/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ארכי-יוהרה-ברק ''כוכב'' חדש בשמי ישראל (ל''ת)

    שהב''ט הפלסמה, 22/07/07 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    מה עם הרמטכל שלנו הוא יושן . (ל''ת)

    חיל, 22/07/07 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ישראל היא כמו גריזלי עם

    אאא, 22/07/07 20:59

    מוח של תרנגולת.
    מה זה משנה שיש לגריזלי הזה ציפורניים,שיניים,כוח עצום ומסה של כמעט טונה אם הוא בורח בהיסטריה בכל פעם שהוא רואה חתול או עורב??

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ושוב הבבונים של ביבי עם תגובותיהם ההסטריות

    benzi. a, 22/07/07 20:54

    ככה זה אצל חמומי המוח האלה של נתניהו מתפתלים כנשוך אותם הנחש ומשתוללים כמו ג'וקים מסוממים בתוך בקבוק. . הם האהבלים האלה מפנטזים לעצמם כאילו שהביבי שלהם יחזור לשלטון. הם יכולים לחלום עד ערב הבחירות. נראה אותם מצייצים בליל ספירת הקולות כאשר הם יתבדאו ויווכחו שהביבי הזה מובס ומושפל. נחייה ונראה ...

    הגב לתגובה זו

    • לכל מכני נתניהו כ''ביבי''

      הפסיכולוג, 22/07/07 21:37

      נראה שזאת הקריאה היפנוטית לכל שטופי המוח של התקשורת השמאלנית שהיתה לפני הבחירות נגד נתניהו, ניתן לראות שכל המתלהמים אינם נותנים נימוקים משכנעים נגד הזהרותיו ומדיניותו כי בכל מה שעשה הצליח! וניתן חלק מהדברים:
      1. ספריו מלפני יותר מ-20 שנה על סכנת הפאונדומנטליזם האיסלמי נגד תרבות המערב- דבר שמתגשם בימנו!
      2. ההתנהלות מול הפלשתינאים בזמן שלטונו של הדדיות - 'תנו יקבלו'.
      3. הקמת המועצה לבטחון לאומי שהיתה אמורה להתריע על סכנות בטחוניות ולעזור לממשלה לקבל החלטות (שיותר מאוחר בזמן שלטונו של שרון סורסה והתבטלה).
      4. מינוי מקצועי של בעלי תפקידים במשרד האוצר וביצוע רפורמות שהצעידו את המשק לשנות ה-2000 מסכנת התרסקות כלכלית.
      ולסיכום עם עובדות קשה להתוכח ולכן באים הגידופים והחרפות - תגובה של אנשים מוסתים שפועלים בכח ההיפנוזה של המנטרה -ה''ביבי''.


      הגב לתגובה זו

      • פסיכולוג יקר

        צבי, 22/07/07 23:20

        אין ספק שאלילך הביבי הצליח לאן שרק פנה. כך למשל הוא הצליח להוריד לאשפתות כמעט את מחצית משכירי ישראל, הצליח להביא זקנים ופנסיונרים בישראל לסף רעב, הצליח להביא חולים כרוניים רבים למצב שבו הם צריכים להחליט: או תרופה או פרוסה, הצליח ל''שדרג'' ציבור שלם ולהביאו למצב של חיטוט בפחי אשפה או ערימות זבל בשווקים, ילדים שהולכים לבית ספר ללא פרוסה בתיקם, עמותות שדואגות לשקיות מזון למשפחות כי אחרת הברירה היא רעב בבית. האם זה מספיק או צריך לתת עוד דוגמאות. אין ספק שהצלחתו היתה כל כך כבירה שאזרחי ישראל העיפו אותו מכל המדרגות בבחירות האחרונות ואני מקווה שגם בעתיד המצב לא ישתנה, ובעצם למה שישתנה?

        הגב לתגובה זו

      • בגלל זה ביבי בקושי עבר את אחוז החסימה? (ל''ת)

        סמי האדום, 23/07/07 01:51

        הגב לתגובה זו

  • 133.

    לכו תהיו שרי ביטחון במקום ברק

    שי, 22/07/07 20:51

    כניראה שאתם מבינים יותר טוב ממנו בביטחון.
    אל תתנו לעובדה שלחיזבאלה היו 700 הרוגים, להרוס לכם את מה את הדיעה שהפסדנו.

    הגב לתגובה זו

    • 10 שקל לתגובה תמכור גם את האמא שלך (ל''ת)

      בזוי, 22/07/07 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    אהוד ברק מנהיג חזק וראוי שר בטחון מעולה. ובעתיד הקרוב!

    אזרח הארץ, 22/07/07 20:49

    ראש ממשלת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל- 132 אני תקוה שציפיותך יתאכזבו! (ל''ת)

      הצופה, 22/07/07 21:29

      הגב לתגובה זו

    • ברק רק פתח את הפה וכבר מדבר שטויות

      אחד שלא מבין, 22/07/07 21:41

      איזהו גיבור? הכובש את יצרו ברק לא.
      מתגעגעים לפרץ .

      הגב לתגובה זו

    • ברק הוא רק הרע במיעוטו, ביב=אולמרט=כישלון!!! (ל''ת)

      ג'וי, 24/07/07 07:01

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    הערבים בחרו בו כדי שיחסל את מדינת ישראל הקיבוצים שימשיך להזרים את (ל''ת)

    הכסף מהסדר, 22/07/07 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הנה הוא מגיע..... ושוב הוא משתחצן.... (ל''ת)

    מה יהיה.......?, 22/07/07 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    גם גוליאת היה האיש החזק באזור

    אילן, 22/07/07 20:40

    ולא היה צריך יותר מאבנו הקטנה
    של דוד להכריעו.
    חזק זה לא בלתי מנוצח....

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שהנשק של דויד היה יותר טוב

      נועם, 22/07/07 21:00

      ולנו יש יותר טוב מאשר למדינות האחרות

      הגב לתגובה זו

      • גם המרכבה מול האנטי טנקים שלהם ?????????? (ל''ת)

        גם הטיל נגד, 22/07/07 21:27

        הגב לתגובה זו

        • כן ! ואני אסביר לך למה

          נועם, 24/07/07 19:47

          קודם כול, כול חייל שנהרג זה טרגיה גדולה ואני התנגדתי לכניסה יבשתית ללבנון.
          אבל מספר הטנקים מרכבה סימן 4 שנפגעו במלחמה, הוא הרבה יותר נמוך מהרושם שנוצר בציבור.
          ובעוד שנה יהיה לנו את ה''מעיל רוח'' שיגן על הטנקים מטילי הנ.ט.
          בספינה , מערכות המיגון היו כבויות.
          אם מערכת המיגון לא היתה כבויה, הספינה היתה מיירטת את הטיל בקלות.

          הגב לתגובה זו

          • זה לא יעזור, ישראלים אוהבים לבכות ולקנטר

            אביב, 25/07/07 11:07

            נכון, אבל לא אף אחד לא אכפת מזה, חיזבאללה ניצל את האימפוטנטיות של החברה הישראלית כדי להעביר הישגים בכאילו.

            כולה היה לו מזל עם ספינה וזה מה נתן מספיק סיבות לכולם לבכות.
            יאמר לזכותו שהחיילים שלו כנראה נלחמו טוב, אבל בתכלס הקשר בין זה לבין ההישגים וה''נצחון האלוהי'' הם הופרזו במידות שיתאפשרו רק בגלל שעם ישראל מזוכיסט אידיוט קטרן מאנייק שלא מבין איזה עוצמה יש לו בהיותו מאוחד נגד אויב וכשהוא מאמין בצדקת דרכו.

            לצהל יש כח להשמיד את עזה בכמה דקות ואם נגיע למצב שנוכל להפגיז כל מקום שנראה כמו חמאס ולשים פס אם יש שם אזרחים או לא (כמו שצריך, כל מה שמריח כמו חמאס תברח ממנו) הוא לא יקום להרבה זמן.

            אבל מזה כולם מתעלמים, הם פשוט רוצים להאמין שהם חלשים וחסרי אונים.
            אני לא בדיוק חסיד של אולמרט אבל כשהוא אמר ''שהעם הישראלי הוא עם מוזר, שבוכה גם שהוא מנצח'' הוא די צדק. אמנם לא ניצחנו אבל להגיד שהפסדנו זה רחוק מהמציאות. זה עם מוזר,לא יעזור כלום.

            הגב לתגובה זו

          • אתה טועה

            משה, 25/07/07 16:41

            ארהב עם כל עוצמתה הפסידה
            לעובדי אדמה בויטנם

            הגב לתגובה זו

      • מי שלא מאמין בצדקת דרכו

        ל, 22/07/07 21:41

        יפסיד גם לזבוב לא חמוש.

        הגב לתגובה זו

      • הבסיס של המלחמה הוא

        אילן, 22/07/07 22:48

        רוח לחימה לא נשק
        זה הפקטור היחיד שלא השתנה
        לעולם.

        הגב לתגובה זו

        • מסכים איתך

          גידי, 23/07/07 23:45

          גם בקרב הביניים של דוד מול גוליית רוח הלחימה של דוד ניצחה. דוד המלך- המנהיג הכי גדול לדעתי בהיסטוריה של העם היהודי- לא היה מסוגל לשאת את העובדה שהפלישתי החצוף מחרף את מערכות ישראל, ויצא למלחמה נגדו כדי להעמיד את הזבל על מקומו. כך צריך גם לעשות לצורר המכוער אחמדינגאד שלא מפסיק לחרף את מערכות ישראל.

          הגב לתגובה זו

  • 128.

    חשבתי שרק פרץ מחרטט או שזאת המפלגה..

    יפה, 22/07/07 20:35

    נראה לי ששרי הבטחון ממפלגת העבודה למדו מהערבים להתנפח כמו בלון שקל לנקבו עם סיכה. ברק (או ברח) שכחת את הקיץ האחרון?? או ייתכן שגם אתה נסעת לחופשה בחו''ל. שכחת את התרגיל שנתת בלבנון?? שכחת את החיילים שהזנחת?? על מה אתה מדבר?? עם שר בטחון כמוך מי צריך בטחון??

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מדינה חזקה עם מנהיג חלש לא שווה כלום

    דן, 22/07/07 20:34

    כמו מכונית מרוץ עם נהג מתחיל
    תמיד יגיע אחרון
    וזה אולמרט אחרון הדיקטטורים שהיו למדינת ישראל
    בקרוב הוא ייכנס לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ברק = עזמי בשארה

    אאא, 22/07/07 20:33

    הדעות של שניהם זהות לחלוטין.שניהם תומכים בגבולות 49 ושניהם תומכים בזכות השיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אולמרט שם את ברק בפינה שלו (ל''ת)

    השחצן הזה, 22/07/07 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ברק - קאסמים יורדים 5 ק''מ אשקלון

    אריסטו, 22/07/07 20:32

    קשקשן , אין לך שום יכולת החלטה
    לפתור בעיה צבאית
    מלבנון ברחת והתוצאה ידועה
    מול קבוצת טרוריסטים החמאס עומד
    צה''ל הגדול ומה ברק עושה מול ירי
    הקאסם כלום !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    המפקיר הלאומי מפקיר אותנו לאולמרט ולהשמדה תמורת אתנן (ל''ת)

    תמשיכו לשתוק, 22/07/07 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אין ספק כי הערבים ששולטים

    אאא, 22/07/07 20:29

    במרכז מפא''י בחרו באהוד ברק בשל דאגתם הכנה לבטחונה של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    במקום לדבר תחזיר את כל הקצינים המעולים שקומבינת פרץ זרקה מצה''ל !!!! (ל''ת)

    מנור, 22/07/07 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    טוב שצ.ה.ל לא תבוסתן ומזוכיסט,

    איתן, 22/07/07 20:24

    כמו עם ישראל עם הגישה העלובת נפש, שהיא זו שרחוקה מהמציאות.

    הגב לתגובה זו

    • מילה במילה

      אביב, 25/07/07 10:58

      אהבתי, אתה צודק ב100 אחוז. אנשים פה בכיינים בצורה בלתי נלאית שבא לי לבכות.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    מי שהולך עם אולמרט - אני לא מאמין למילה אחת שלו!!!

    מי חברך .., 22/07/07 20:21

    סתם
    עוד קומבינטור עלוב

    הגב לתגובה זו

    • ולנוכל הזה ביבי אתה מאמין ?

      שלומי קורפו, 24/07/07 15:51

      הרי ביבי הוא אבי אבות השקרנים והדמגוגים בארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    אנו חייבים להתעלות - להתגבר - לשפר - להפתיע - להכריע

    לא באוויר ריק!, 22/07/07 20:20

    כל תרגיל כל נשק חדש
    כל טקטיקה מבריקה
    מצילה במלחמה חיי אדם רבים

    בינוניות אטימות ברברנות דיבורים ללא כיסוי - מחלישים מרפים מטמטמים וגורמים לאנשים רבים לאבד חייהם ל ח י נ ם!

    אם היינו במיטבנו - בלבנון 2 היינו מגיעים להישגים טובים יותר עם 30-40 הרוגים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אין לנו בעיה להיות חזקים ואפילו חזקים מאד

    משה, 22/07/07 20:19

    הבעיה היא בעיקר חברתית וממשלות ישראל לדורותיהם שיחקו בראש קטן.
    מדינה במצור כמו ישראל ואשר כמעט חצי מהנוער משתמט מצה''ל לא תוכל לשרוד לאורך זמן. לא רק בגלל שחסרים חילים.. זה בעיקר מקרין לרעה על כל אלו שכן תורמים לחברה בשרות צבאי ומרגישים פראיירים.
    צריך לשנות מייד כיוון. אין דבר לא לשרת בצבא וללכת לחפש בחורות בשנקין.

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת

      לוק, 24/07/07 21:07

      חברה שהגבורים שלה הם בדרנים ,זמרים ושאר מפורסתמים
      לא מסוגלת להתמודד עם קשיי המלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    ההון שלטון כבר מאורגן עם בתים וחשבונות בחו'ל ששדדו מכם (ל''ת)

    תמשיכו לשתוק, 22/07/07 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לך גיבור חיל! ברק הקצין האמיץ ביותר בעם העברי בעת החדשה

    אוריין, 22/07/07 20:19

    5 איתורי עוז וגבורה, מנהיג אמיתי שלא מפחד מאויביינו ומיישיר מבטו אל מול הארי!

    הגב לתגובה זו

    • אני רואה שיועץ התדמית האמריקאי

      אאא, 22/07/07 20:31

      של ברק כבר החל לעבוד.
      עיטורי ה''גבורה'' של ברק ניתנו לו בשל היותו סמולני לבן ומתוך כוונה לקדם אותו לקריירה פוליטית במפא''י.
      וגם אם היה מדובר בגבורה אמיתית (לא במקרה של ברק) הרי שזה לא רלוונטי כלל לקצונה בכירה או קריירה פוליטית.
      לא במקרה,המדינה היחידה בעולם בה גנרלים מנצחים מערכות בחירות....היא ישראל.
      בכל יתר העולם,משטרים צבאיים יכולים להתקיים רק לאחר הפיכה צבאית.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    סוף סוף מנהיג שקול ולא היסטרי(אולמרט) או שמהלך אימים עלינו (ביבי)

    בן צבי, 22/07/07 20:16

    ברק חיוני ביותר היום לביצורה ועוצמתה של המדינה אנו זקוקים לניסיון וליכולות המנהיגותיות שלו

    הגב לתגובה זו

    • 10 השקל שמשלמים לך יחסלו אותנו (ל''ת)

      בזוי, 22/07/07 20:29

      הגב לתגובה זו

      • אתה מקבל אצל ביבי 10 שקל (ל''ת)

        תתעדכן, 22/07/07 23:29

        הגב לתגובה זו

      • מה טוב שפרץ יצא בחוץ

        מירו, 22/07/07 23:39

        והגיע הזמן שגם מגיביו של פרץ יבינו שפרץ בחוץ למרות שקשה להם להבין זאת בזמן אמת.

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    שחצן טיפש -- אין לתת לו תיק בטחון או תיק חיוני אחר!

    האולמרטים, 22/07/07 20:16

    אפסים שחושבים שבדיבורים חלולים ללא כל כיסוי יצליחו באמת בשטח!!

    זה ממש מבאס לדעת שספינרים עלובים יש לנו במקום אנשי בצוע ולוחמים רציניים

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולמרט ברק מרדימים אתכם כהכנה להשמדה (ל''ת)

    תמורת עמלות, 22/07/07 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מי חפר עמוק מידי במזבלת ההיסטוריה - והוציא משם את ברק?!?

    HECTOP MAXHO, 22/07/07 20:15

    תחזירו אותו למקום, אל תגעו יותר.

    הגב לתגובה זו

    • מי? הפלסטינים ששולטים במרכז מפא''י (ל''ת)

      אאא, 22/07/07 20:33

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    ''לא עשה כלום''

    חזי שלח, 22/07/07 20:13

    ''לא עשה כלום''

    הגיע הזמן, שמישהו שלא היה בצאלים כאשר אירע שם האסון ייצג את כל מי שלא היו שם אך יודעים בדיוק איך התנהג הרמטכ''ל אז. צריך רק להסתמך על מה שאהוד ברק בעצמו אמר, ומה שאמר מתאים למה שאמרו האחרים שהיו שם, אלופים ופחות מאלופים.
    אני יודע שהוא דיבר אמת כי מה שאמר הוא בהחלט לא לטובתו, מעיד על אופיו ומחדד את השאלה, מיהו האיש הרוצה עכשיו להיות ראש הממשלה.
    ברק אמר שהוא לא ברח ולא הפקיר פצועים. יש להניח שבאמת לא ברח, ואין ספק שלא הפקיר פצועים. הוא לא היה יכול להפקיר כי הפצועים היו בידיים נאמנות. מה כן עשה ? הוא לא עשה כלום. וזהו לבו של העניין. על פי דבריה של מבקרת המדינה, ברק הציג לפניה עמדה חד משמעית: הוא נהג כפי שנוהג רמטכ''ל, והיה עליו לעסוק ב''קשירת קצוות''.
    אבל ממתי רמטכ''לים קושרים קצוות ? ובייחוד באירוע כזה, כשמסביב המוני קושרי קצוות פוטנציאליים, והיחידה הצבאית היא אירגון מיומן ומשופשף – סיירת מטכ''ל ? מה היה שם לקשור ? היה צריך לדווח על האסון, להזעיק מסוקים לחילוץ, להורות אולי על תיגבור האמצעים הרפואיים ולהכניס לכוננות בתי-חולים. האם מישהו מאמין שהיה צריך רמטכ''ל שלם בשביל כל הדברים האלה ?
    לעומת זאת, יש לשים לב מה עשו האלופים שהיו שם: אורי שגיא, עמירם לוין ושמואליק ארד רצו אל הפצועים, עזרו לחבוש, עודדו, פשוט כרעו לידם, כי גם כשכואב נעים שאלוף מחזיק לך את היד ואומר כמה מילים של בן אדם נבוך.
    בן אדם, זו מלת המפתח, ואני מציע שבנקודה זו נפסיק לחקור ונסיק את המסקנה היחידה המתחייבת מן האירוע ומהתנהגות הרמטכ''ל של אז: הוא פשוט לא בן אדם.
    תרבות הניסוח שלי בעניינים כגון אלה היא נטולת רחמים ולקוחה מהלקסיקון הבדוק והמדוייק של הדור שאליו אני שייך ושל הסביבה הצבאית שבה גדלתי. אני מכיר היטב ומקרוב את הרמטכ''לים שבאו מהסביבה ההיא, ושלא יבלבלו לי את המוח על מצבים היפותטיים. מוטה ורפול ומוישה וחצי ודן שומרון לא היו סוגרים שום קצוות ולא מדווחים לאף אחד. הם היו הדוגמא שלפיה נהגו אורי ועמירם ושמואליק.
    העובדות ברורות: אהוד לא ברח, הוא עמד שם שלוב ידיים. אין לי ספק שהיה מזועזע, אך הוא לא לכלך את הידיים ולא כרע על מנת לעודד. מי שלא יבחר בו בגלל זה להיות ראש ממשלת ישראל, או שהוא עדיין רוצה את נתניהו, או שהוא סתם יפה נפש, או שהוא דוגל באימרה הרומית, שמדבר אחד מסיקים על כל היתר.

    חזי שלח
    תל-אביב

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מי זה ברק? זה ההוא עם העמותות? (ל''ת)

    קומבינה, 22/07/07 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אלו לא היו שרון ואולמרט שדאגו להזכיר לנו שהם ורק הם אחראים לכל? (ל''ת)

    אז הם גם אשמים, 22/07/07 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ברק חזר?!? אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאל'ה!! (ל''ת)

    מילואימניק, 22/07/07 20:11

    הגב לתגובה זו

    • ביב ופיגי בפתח- ה צ י ל ו !!!!!!! (ל''ת)

      שיר, 24/07/07 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    מי ינצח עבורנו את המלחמה הבאה?

    ברק תפסיק, 22/07/07 20:08

    האם אותם טייסים שמאלנים שנמנעו מלהפציץ מחבלי חיזבאללה ''משיקולים מוסריים'', הם אלה שינצחו במלחמה הבאה?
    האם אותו מפקד טייסת יפה נפש (שהופיע בתוכניתו של חיים הכט בערוץ 2) שנמנע מלהפציץ קבוצות של מחבלים שמא ייפגעו ''חפים מפשע'', הוא זה שיוביל את טייסיו לניצחון?
    השמאלנות ויפיפיות הנפש מתפשטים כמו סרטן בצבא, ובמיוחד בחיל האוויר.
    והיום, השמאלנות והתבוסתנות בצבא מקבלות רוח גבית ועידוד משר ביטחון שמאלני וברחן כדוגמת ברק.
    ככה לא מנצחים מלחמות ובוודאי שלא במזה''ת.
    גורלנו נחרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ברק חי בבועה שתתפוצץ.

    ROZBAR, 22/07/07 20:00

    האיש לא יודע על מה הוא מדבר. זו דמגוגייה זולה ביותר. נראה אותו מול חיזבאללה במלחמת לבנון השלישית. במקום לערוך מיד אימון הקמה כלל צה''לי, הוא משחק במשחק של מנוצחים והוא יוכה אפיים ארצה בלבנון השלישית. תתפללו שראש הנקרה, מטולה ורביבים לא יפלו. החיזבאללה יכבוש שטחים רבים והתמורה להחזרתם אלינו תהיה מאוד כואבת: כל מזרח ירושלים, מעלה-אדומים, גבעת-זאב ועמנואל. אל תגידו שלא הזהרנו אתכם.

    מילואימניק שהיה שם ביולי 2006 וראה בעיניים איך הם אוכלים אותנו בכל קרב !

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אנחנו כל כך חזקים ב1500 ק''מ האלו מר ברק

    שאול, 22/07/07 19:57

    שאפילו על עיר שנמצאת חמישים ק''מ מת''א . אתם לא מסוגלים להגן.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אולמרט ברק טובים בברבורים יותר טובים מפרץ (ל''ת)

    ואתם רדומים, 22/07/07 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    במקום לדבר תחזיר את כל הקצינים המעולים שקומבינת פרץ זרקה מצה''ל !!!! (ל''ת)

    אלי, 22/07/07 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    העם מתמכר להיסטריה המונית, ותחושת התבוסה הופכת לנבואה שמגשימה את

    אדי, 22/07/07 19:55

    עצמה...
    היבבות שעולות מהציבור הישראלי מגבירות את תחושתם של הסורים, האיראנים, החיזבאללה, והחמאס שהם בדרך הנכונה להשמדת ישראל...

    הגב לתגובה זו

    • דיבורים רציניים של צמרת הבטחון עדיפים מדיבורי האולמרטים למיניהם (ל''ת)

      חלולים ריקנים, 22/07/07 20:18

      הגב לתגובה זו

      • תפקיד צמרת הבטחון לעשות ולא לדבר, זריעת דמורליזציה אינה דיבור רציני

        אדי, 22/07/07 20:59

        תוצאות מלחמת לבנון השניה לא מצדיקות את זעקות השבר שעולות מהציבור הישראלי...

        בחינה אוביקטיבית מראה שהכשלים שהיו ניתנים לתיקון, ולטווח ארוך נראה שמצב החיזבאללה הורע ומצבנו השתפר...

        נקודת התורפה היא תחושת כשלון ויאוש שאנחנו יוצרים במו ידינו ללא צורך, והיא מעודדת את אויבינו להעמיד אותנו במבחן נוסף...

        הגב לתגובה זו

        • רק לראות את הנוכל ועבריין המין יחד ואתה בדכאון לשבוע (ל''ת)

          ייאוש עצמי ?, 22/07/07 23:13

          הגב לתגובה זו

  • 100.

    אהוד ברח היה ואהוד ברח נשאר.. גמד עלוב (ל''ת)

    cyrano, 22/07/07 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אם ישראל לא למדה את הלקח מלבנון ואנחנו מברברים שאנחנו חזקים-נפסיד

    יש מועד ב' אחרי, 22/07/07 19:52

    לא יכולנו להכניע כמה לוחמי חיזבאללה והנוער לא רוצה להתגייס וברק אומר שהצבא חזק.
    אנחנו יודעים את האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מר ברק סוף סוף החלטת לדבר . ואתה מדבר שטויות (ל''ת)

    דנה, 22/07/07 19:50

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק מה שחשבתי. אלא שהמנהיגים מזמן הבינו שלא

      מיואש, 22/07/07 20:16

      צריך לדבר אלינו באופן אינטלגנטי יותר מדי, כי אנחנו לא מפגינים עודף שכל.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    ברק מפזר סיסמאות נבובות פחות טוב מברק שותק (ל''ת)

    ירוק חיוור, 22/07/07 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    רק דליה עם טראנס סיאנס וקוצים ארוכי טווח תציל אותנו (ל''ת)

    ש', 22/07/07 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מקוה שיהיה פינוי מהיר של אזרחים עם דרכון זר כשהכל יתמוטט כאן (ל''ת)

    אחרי מטחי טילים, 22/07/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הוא מכין אותנו לבריחה הבאה שלו...

    זנב, 22/07/07 19:39

    אתם מבינים ? אנחנו המדינה החזקה ביותר באזור ולכן לא יקרה כלום אם נברח מיהודה, שומרון והגולן.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרס אולמרט ברק ליברמן רמון מאותה כנופיה של שלאף (ל''ת)

    מתי תתעוררו, 22/07/07 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    חזקה ? לא אנחנו לא חזקים בכלל. לא נגד טילים. אולי בבור מרגישים אחר (ל''ת)

    אזרח, 22/07/07 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בגידה במדינת ישראל תמורת עמלות הגז בעזה (ל''ת)

    העם יודע מנקור, 22/07/07 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חזקים במיוחד עם גבי אשכנזי... בושה! (ל''ת)

    רונית, 22/07/07 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אמר בחוכמה ברק. באין ברירה אני אעדיף אותו בשלטון ממשהו אחר. (ל''ת)

    שקט, 22/07/07 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הכסף הנשק והלוחמים לאוייב תמורת עמלות שמנות לאולמרט ברק (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 22/07/07 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    דנינו ממשטרת קדימה לא חוקר את קניית השלטון בכסף של ברק (ל''ת)

    העם זוכר, 22/07/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    BIBI is THE BEST,,,so FORGET the REST (ל''ת)

    Sir Charles, 22/07/07 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אולמרט ברק (ל''ת)

    אותם מפעילים, 22/07/07 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    על חוק האיזון של הרשות השניה,ולונדון וקירשנבאום

    כנסו, 22/07/07 19:29

    יש במדינת ישראל מועצה שנקראת מועצת הרשות השניה ,בראש המועצה עומדת נורית דרבוש,היא אמורה להשגיח שיהיה איזון ביצוג בין הימין לשמאל בערוץ 2 וערוץ 10,אז איך זה שבערוץ 10 עשו תוכנית של 2 אנשי השמאל הקיצוני,שמזמינים רק אורחים מהשמאל הקיצוני?איפה נורית דרבוש,איפוא האיזון?זו עבירה על החוק,וממשלת ימין עתידית צריכה להעמיד אותה לדין

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הבוגד הבזוי ביותר ברדיוס של 6000 ק'מ (ל''ת)

    אהוד ברח בגד, 22/07/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ברק היית חייל גדול,,ובלי מדים אתה סתם ננס שחולםםםםםם,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    ביבי עדיף הפעם,, 22/07/07 19:28

    הגב לתגובה זו

    • תבוסתן ! (ל''ת)

      איתן, 22/07/07 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    איזה אמירה הזויה - חשבתי שברק יהיה קצת יותר מחובר למציאות (ל''ת)

    צופה מן הצד, 22/07/07 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ברקי..חזקים על הזקנה ההיא במיטה בבית חולים בפרוזדור!! זוכר...!!???? (ל''ת)

    דודי, 22/07/07 19:22

    הגב לתגובה זו

    • ברק הקים בי''ח גריאטרי בנהריה. די ללכלך. (ל''ת)

      ישר, 22/07/07 19:36

      הגב לתגובה זו

      • את הזקנה הוא לא הקים....בית חולים יקים..? (ל''ת)

        דודי, 22/07/07 20:06

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    תפסיק לספר לנו לוקשים, ברחן סידרתי!

    הצופה, 22/07/07 19:21

    העם לא קונה את המנטרה המטומטמת הזו, הרי לא יכולנו לכניע 2,500 לוחמים של חיזבאלה, אז על מי אתה עובד??? תתמקד במעשים ולא בדיבורים!

    הגב לתגובה זו

    • תבוסתן ! לחיזבאלה יש פי 7 הרוגים (ל''ת)

      איתן, 22/07/07 19:42

      הגב לתגובה זו

      • מה מעניין כמה הרוגים יש לחיזבאללה, העובדה שלא הכרענו את המערכה ולכן

        הצופה, 22/07/07 21:26

        זו תבוסה!

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    ברק מדבר=אדלר בכוננות (ל''ת)

    מי הבוס כאן?, 22/07/07 19:21

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע כמה אדלר ויועצי ברק כועסים עליו . הם ציוו עליו

      מנז ר השתקנים, 22/07/07 19:56

      לשתוק .ככל שברק ישתוק יותר כך הוא יעלה יותר בסקרים .
      מדי פעם , ברק מפר את השתיקה שציוו עליו ...וכל העולם תוקף אותו ..
      עכשיו לא נשמע מברק ...חודשים , למרות שהוא שר בכיר בממשלה .

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מבין קוראי NRG אהוד ברק מקושש 000.1 מצביעים.

    ענן קריסטל, 22/07/07 19:21

    ביננו, אני כמעט בטוח שהמגיב שתמך בו היה השר שמחון, אבל גם זה נחשב.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אז מדוע הפסדנו ל10,000 חיזבלונים? (ל''ת)

    תוהה, 22/07/07 19:19

    הגב לתגובה זו

    • הוא אמר אחרי המלחמה בחיזבאללה, לא לפניה ולא במהלכה. (ל''ת)

      שי, 22/07/07 19:52

      הגב לתגובה זו

    • ל-76

      E.ALI, 22/07/07 19:53

      כי הם חזקים יותר ומאמינים יותר וצודקים יותר ....פשוט יותר הם גיבורים וגברים ....

      הגב לתגובה זו

      • לחיבאלה יש 800 הרוגים

        מוני, 22/07/07 20:20

        לא כולל אזרחים.
        אז איך אפשר להגיד שהפסדנו ?

        הגב לתגובה זו

        • גם אם היו להם 10000 הרוגים

          אאא, 22/07/07 20:41

          זה לא משנה.
          להם זה לא חשוב.הם לא הפסידו טריטוריה והצליחו לנהל מאבק שקול לחלוטין מול צבא חזק מהם פי מאה.
          כשהפועל ר''ג תצליח לחלץ תיקו מול ריאל מדריד,זה ניצחון ענק.

          הגב לתגובה זו

      • היי אתה

        ב, 22/07/07 20:33

        למי אתה קורא גיבורים יא חתיכת בכיין
        תפסיקו כבר להתבכיין כולכם
        תלכו לצבא וסתמו תפה
        חצי מהאנשים פה שמקשקשים לא היו בצבא לא יעשו מילואים ובמקרה הטוב היו גובניקים בסדיר
        אם תהיה מלחמה וכנראה שתיהיה
        לא צריך חבורה של תבוסתנים שבוכים שלא טוב להם
        תחיו את החיים שלכם ותפסיקו להסתכל כל הזמן לצדדים..

        תהיו מאחורי המדינה שלכם ולא נגדה, כל הזמן להתווכח ולהתעצבן, זה הריי לא ישנה כלום..

        הגב לתגובה זו

        • קונה כל מילה

          שי,מילואימניק, 22/07/07 21:55

          פשוט אחד לאחד מה שכתבת. יש לנו פה חבורת יללנים שכאילו עושים טובה למישהו שהם חיים פה. אם נישיר מבט אל הסכנות- לא בזחיחות אלא בחישות ונשיכת שפתיים,נוכל להן.

          הגב לתגובה זו

    • עשרת אלפים?! מספר דימיוני

      סוכן מוסד, 24/07/07 21:15

      בסה''כ 2000 לוחמים למרבה הבושה.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אהוד ברח - חלק 3

    מזרחן, 22/07/07 19:17

    הפעם מהמציאות

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני רק לא מבין דבר אחד,למה לא מפסיקים את הקאסמים? (ל''ת)

    מוטי, 22/07/07 19:13

    הגב לתגובה זו

    • כי הקסאמים לא נופלים על ראשי ילדי מנהיגינו

      אל''מ י. שוורץ, 22/07/07 20:00

      זה למה לא עושים כלום.
      לפחות קדימה והעבודה יודעים שמעוטף עזה והסביבה, איש לא יבחר שנית במפלגות החארטבונה האלה.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    Y NET ,ווואלה מצנזרים תגובות תמיכה בנתניהו!!

    שימו לב, 22/07/07 19:09

    שימו לב שכמעט לעולם לא תמצאו תגובות שתומכות בבנימין נתניהוב2 האתרים ,השינאה לביבי העבירה אותם על דעתם

    לכן אתר הבית שלי הוא NRG
    שימו לב

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-73

      רונן, 22/07/07 19:40

      אתה צודק ב 100%

      הגב לתגובה זו

    • צודק מאד. גם לי זה קורה שם. חמור מאד

      רות, 23/07/07 00:24

      הם נוטים בפירוש לצנזר תמיכה בביבי. ברור למה.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ספר את זה למדחת יוסוף ז''ל!

    מילואימניק, 22/07/07 19:08

    ולכל העדה הדרוזית אני מתנצל בפניכם !

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    והוא עוד פעם מתנשא.

    cinege, 22/07/07 19:05

    את הסגנון הזה כבר שמענו מספיק אחרי ששת הימים ומה יצא לנו מזה ?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ברק נטש את הצפון ונתן מליונים למתנחלים במקום למקלטים. (ל''ת)

    דן, 22/07/07 18:55

    הגב לתגובה זו

    • אה????????????????? (ל''ת)

      קח כדור, 22/07/07 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אדון ברק,בחיים אני לא אצביע בשביל מי שהפקיר חייל למוות. (ל''ת)

    מדחת יוסוף, 22/07/07 18:47

    הגב לתגובה זו

    • אין לןדעתי במערכת הבטחון נאד יותר נפוח וחסר אמינות מאהוד ברק. (ל''ת)

      אדם אילת, 22/07/07 18:57

      הגב לתגובה זו

    • BARAK BARACH (ל''ת)

      EM, 22/07/07 19:23

      הגב לתגובה זו

    • גם את גילה המנוול הזה הפקיר

      אאא, 22/07/07 20:44

      אם היו יורים על כפר שמריהו,אני יכול להבטיח לך שברק לא היה מייעץ לתושבים לשים שקי חול במרפסת.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    עוד אמירה פלצנית

    בית לאומי, 22/07/07 18:43

    הבל הבלים אמר קוהלת

    הגב לתגובה זו

    • הבל הבלים להקשיב לקוהלת

      יוסי, 22/07/07 18:54

      בעיקר כאשר הדבר אינו ממין העניין. ראינו את עם ישראל הגדול והכביר בעבר, שאלוהים לכאורה היה לצידו. על כל ניצחון חטפנו 10 תבוסות, גלויות, שואה, אינקוויזיציה, מוות ביסורים, ועוד ועוד. אתה בית לאומי אתה? אתה היאוש, הפחת והנהי בהתגלמותם - בהחלט, הפלצנות בהתגלמותם.

      הגב לתגובה זו

      • מי שלחם כמעט בכל מלחמות ישראל

        בית לאומי, 22/07/07 19:25

        ורואה איך התמודדנו במלחמה האחרונה איך העורף היה לחזית ושר בטחון וראש ממשלה...לא הבינו מה קורה סביבם .
        חושב שאמירה של ברק היא רייקה ונבובהנ
        תתחיל לעשות ברק לא למענך למען ילדינו

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    אולמרט, הממשלה וחברי כנסת - אשמים

    אריה, 22/07/07 18:41

    כשאלה ''מנהיגנו'' - יש את כל הסיבות בעולם להיות חרדים.
    ללא מוסר, ללא יושרה וללא דוגמא אישית - אין שום סיבה להאמין בהם וללכת בעקבותיהם.

    הגב לתגובה זו

    • לאריה, הגאון ממבשרת:

      מוטי, 22/07/07 18:51

      לבכות על מר גורלנו זה מאוד מאוד קל. מה אתה תרמת? מה אתה עשית מלבד לילל בנט? יש לך פיתרון חלופי כלשהו אחר? יצירתי אולי? תבקר, אבל אל תבכה, איש קטן. תציע חלופות טובות יותר (אולי ביבי? איתם? מצחיק, לא??) ואז נראה כמה אתה נבון.

      הגב לתגובה זו

      • מוטי יקירי, תמשיך לתמוך באולמרט ותצטרך עוד שנה לחפש עיר אחרת לגור (ל''ת)

        כל אחד אחר עדיף, 22/07/07 19:05

        הגב לתגובה זו

      • מוטי! מכל הצער שהמיטו עלינו ברק ואולמרט, נתניהו הוא ה''בעייה'' שלך? (ל''ת)

        רונה, 22/07/07 19:31

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    מסכנים אולמרט וברק,,,הם חושבים שהשטויות שלהם יעצרו את מר ביבי הטוב (ל''ת)

    הפעם אני עם ביב, 22/07/07 18:34

    הגב לתגובה זו

    • גם אני הפעם עם נתניהו.

      לא קונה יותר, 22/07/07 18:43

      אולמרט וברק הם בולשיט.

      הגב לתגובה זו

      • אנא הייתי בא בלי בולשיט ?! (ל''ת)

        יודע חקלאי פיקח, 22/07/07 18:53

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    צודק זו האמת . (ל''ת)

    ע, 22/07/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הכלבים נובחים,,,ושיירת ביבי עוברת בשלום ובבטחה לכסא רה''מ,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 22/07/07 18:32

    הגב לתגובה זו

    • רגע, וכשביבי יבחר ישתנה משהו?

      אין חכם, 23/07/07 01:29

      הוא חושב בדיוק כמוהם, רק יותר לאט. הוא יעודד את ה''מתונים'' של הפתח- יותר לאט. ילחץ את היד של אבו מאזן (לשעבר עראפת) יותר לאט. יעקור את המתנחלים אבל יותר לאט. בסוף, נגיע לאותו בור בדיוק.
      זה מה שקרה בקדנציה הקודמת.
      אם רוצים לשנות את הכיוון של הרכבת הדוהרת לתהום, צריך להצביע פייגלין. רק לו יש רעיונות חדשים באמת שיכולים להוציא את המדינה מהבוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אתה צודק אולמרט.מדינה צריכה למצוץ את דמינו ומנהיגיה שיתעשרו (ל''ת)

    ex קדימה, 22/07/07 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ברור שאנחנו חזקים !

    בהחלט, 22/07/07 18:31

    כי רק לנו יש את המנהיג החזק (ביבי המפחיד) וקומנדו הליכוד:
    IQ 79 + פרופיל 21 = 100.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גזען ובנוסף מתעלם מעובדות! -ה-IQ של נתניהו מפורסם בכל העולם

      פרט לישראל!, 22/07/07 18:58

      פתח אתר חיפוש.
      הקש באנגלית נתניהו -IQ
      ותגלה שה-IQ, של נתניהו - איש הליכוד, שאתה מסיט לזלזל בו, מפורסם וידוע כאחד מהגבוהים בעולם.
      אני יודעת ש-IQ 180, נראה לך גבוה מידי.
      איך אני יכולה להאשים אותך, כאשר נקודת התצפית שלך נמוכה כל-כך.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא ברקי,,ולא ציפי, ולא אולמרטי,,אך ורק ביבי ברמה 10 מכל השאר (ל''ת)

    ביבי שליט''א, 22/07/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בטח שבודאי.במיוחד אחרי הפקרת צד''ל וה''התנתקות'' המופקרת. (ל''ת)

    קרויצפלד יקוב, 22/07/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ברק זחיחות הדעת שלך מדאיגה. זוכרים את פרץ הזיחיחות שלו (ל''ת)

    משה, 22/07/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חזקים

    יוסי, 22/07/07 18:26

    במה?
    כלפי מי?
    פרט
    בנתיים אנו סופגים קסמים
    הם מתפארים
    אולי גם בודדים נהרגים
    אצלנו נפגעים
    נפצעים
    למזלנו לא מתים
    אבל הרבה נזקים

    עד מתי מר ברק השתקן
    הראה כוחך
    לא רק בבריחה
    שלגע נראית - בעינך- נכונה
    אבל במחשבה ארוכה
    אותנו מחלישה

    אנא אל תדבר
    עשה ונראה

    קייים את נעשה ונשמע

    עשה תחילה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מענין, בעיתון אחר מופיע שברק דוקא תמך באולמרט

    עין, 22/07/07 18:26

    מסתבר שעיתןנאים בוחרים להבליט את מה שמתאים להם.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולמרט צודק. שהפלשטינים יצטרכו למגן את בתי הספר שלהם. להשיב בהפגזה

    זיגי אמסלם, 22/07/07 18:24

    לאיזורי מגורים!
    ולבג''ץ נאמר: אתם חורגים מסמכותכם, ולכן ניתן להתעלם מפסקי הדין שלכם. ואל תתבכיינו. הבאתם זאת על עצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עם ברק מעמדה וחוסנה של ישראל גרוע יותר (ל''ת)

    שי, 22/07/07 18:23

    הגב לתגובה זו

    • ברק בממשלה, אני רגוע. איש מנוסה, אחראי ומבריק. (ל''ת)

      לירון, 22/07/07 18:33

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה מתלוצץ...הנושא רציני. (ל''ת)

        קמוט מצח, 22/07/07 18:48

        הגב לתגובה זו

      • ל 55 מזה מבריק,ממש מסנוור (ל''ת)

        נח, 22/07/07 19:11

        הגב לתגובה זו

        • תן כבוד לגיבור ישראל. חוצפן. (ל''ת)

          ארז, 22/07/07 19:38

          הגב לתגובה זו

  • 54.

    גיבור על עמיר אבל מלבנון ברחת (ל''ת)

    עלי באבא, 22/07/07 18:23

    הגב לתגובה זו

    • לא. מלבנון לא ברחנו. הפסקנו לכבוש אותה. זה לא שטח שלנו. (ל''ת)

      שש, 22/07/07 19:38

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אפילו את הקסם אתה לא מנצח (ל''ת)

    קוקי, 22/07/07 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שר הביטחון האדיוט ביותר שקם לישראל !

    כבר שבענו ממך!, 22/07/07 18:21

    כרה''מ ושר ביטחון הרסת את המדינה עדיף שתסתום!

    הגב לתגובה זו

    • פחות אידיוט מפרץ הסתום

      גדעון לוי, 22/07/07 18:39

      פחות אידיוט מפרץ הסתום

      הגב לתגובה זו

      • הוא יותר גרוע מפרץ! אחראי לבריחה מלבנון

        הדר, 22/07/07 19:58

        שהובילה למלחמה. כמו כן, כשפרצה האינתיפאדה לא ידע איך להגיב עליה.

        התפקיד גדול עליו.

        הגב לתגובה זו

      • ממש לא

        אאא, 22/07/07 20:51

        לפרץ אין מושג ולכן הוא התייעץ עם מי שמבין ובדק כל דבר 7 פעמים לפני שעשה.ברק חושב שהוא מינימום נפוליאון ויודע יותר טוב מכולם.
        חוץ מזה הוא ממנה את כל חבריו לתפקידים בכירים כדי שיהיה למפא''י דור גנרלים נוסף בעתיד.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    הדעת אינה סובלת את השטויות שאתה מוציא מהפה. תתפטר כבר (ל''ת)

    תומר, 22/07/07 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אפילו את החיסבלה אינך יכול לנצח (ל''ת)

    קדימה, 22/07/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ספר את זה לבוחרים הערבים שלך (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 22/07/07 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צו המוסר של קאנט: להתיחס לאויב כמו שהוא מתיחס אלינו... (ל''ת)

    ישעיהו לייבוביץ, 22/07/07 18:12

    הגב לתגובה זו

    • נכון כשהם יורים עלינו פצצות מצרר

      ישעיהו השני, 24/07/07 21:20

      אנו נחזיר להם באותה מידה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    בלה בלה בלה.... (ל''ת)

    י, 22/07/07 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שתיקה שווה זהב (ל''ת)

    צחצוחי חרבות, 22/07/07 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תעשה במקום לדבר. בינתיים לדיבורים אין כיסוי. (ל''ת)

    ---------------, 22/07/07 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה להעליב מדינות ידידותיות?מצרים , יוון תורכיה ?

    ישמעאל, 22/07/07 18:07

    יכול להיות שאנו המדינה החזקה במזה''ת , מדינה שאינה מסוגלת להתמודד עם מאות של מחבלי חמאס או חיזבאללה , אינה מדינה חזקה ! מדינה שאזרחיה מחפשים בדמיונם את המקלט הקרוב , אינה מדינה חזקה ! מדינה שממשלתה כושלת , לא יעזור לה צבא חזק .! ממשלה צריכה לדעת להשתמש בכוח צבאה !

    הגב לתגובה זו

    • ממשלה שמפחדת מתגובות אוייבנו בעולם המערבי,הופכת את כל החוזק לחולשה

      ולמדינה חלשה, 22/07/07 18:42

      שכמו שנאמר,לא יכולה אפילו למגר את הטרור החלשלוש של הפלסטינאים.
      האיש הכי חזק פיזית,עם נפש חלשה,הופך לחלש.
      כח פיזי=עוצמה צבאית.
      נפש חלשה=הנהגה פחדנית.
      צריך עוצמה מדינית משולבת בעוצמה הצבאית.
      בשביל זה צריך מנהיגים אמיצים.
      איפה המנהיגים של פעם שהלכו לפי דרך,
      כיום מזעזעים אותם עם כל תגובה מאיזה מדינה או אירגון שמנסים לשחק אותה חלק ממנהלי העולם.
      בושה,לאן התדרדר העם היהודי.

      הגב לתגובה זו

    • למה להרחיק עד תורכיה. כל משפחת פשע יותר חזקה מישראל (ל''ת)

      עח בגכטי גימ, 22/07/07 18:52

      הגב לתגובה זו

    • טוב למה ללכלך ?! צה''ל שלנו הוא אחד הצבאות החזקים במדינת ישראל. (ל''ת)

      מפרגן, 22/07/07 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אהוד ברק

    ורדה, 22/07/07 18:07

    אני מאמינה באהוד ברק כעט כ שאהוד שר הביטחון אני רוצה ליראות איך הוא מטפל בקסמים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה מה שקרה לפני מלחמת יום כיפור! חשבנו שאנו הטובים ביותר והיינו

    שר ביטחון יהיר, 22/07/07 18:03

    באופוריה וכשתקפנו אותנו חשבנו לעצמנו איך הם מעזים.

    עכשיו יש לנו שר יהיר ששם פס על ציר הרשע וחושב שהן לא יכולות עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל חייו הפוליטיים עסק אולמרט בקומבינות שהעשירו את לקוחותיו על חשבון (ל''ת)

    הקופה הציבורית!, 22/07/07 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כשהוא יגיד אנחנו נדע מה לעשות פשוט תברחו לארץ אחרת (ל''ת)

    אבי, 22/07/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אהוד אתה מלך אוהבים אותך !! רק ברק!!! (ל''ת)

    ברק מלך ישראל, 22/07/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גם גוליבר היה גדול וחזק אבל..

    יואב הזועם, 22/07/07 17:57

    כשישן הגמדים קשרו אותו ובסופו של דבר הוא עשה כרצונם
    נכון אגדה ,אבל זה יכול להמשיל על מדינה חזקה שישנה שנת ישרים העניים בה רעבים מאוד החלשים בה מותקפים ומוכים
    בונים כאן יותר מקלטים מקניונים
    כן אנחנו חזקים
    לא יכולים על ארבע אימהות אז על מי אתה עובד מר ברק?
    ברגע שהאירני יחליט לתקוף מעניין איזו ועדה תוקם אז

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מר אולמרט הקשקשן הגיע הזמן שתאמר לעצמך די!!!!! (ל''ת)

    שימי, 22/07/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    על מי אתם באים לעבוד ? צה''ל חאפר . (ל''ת)

    עידן, 22/07/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אף אחד לא לוקח אותם ברצינות!

    משקפת פתוחה, 22/07/07 17:52

    אחמדינג'אד, ואסד , ונאסראללה, והנייה, ומשאל, לא ממש לוקחים ברצינות את צמד הלייצנים ברק\ אולמרט, וחבל כי הם מכינים מילחמה, רצינית, ומי שעומד לשלם את המחיר, כרגיל זה לא הלייצנים, אלא חיילים ואזרחים, וככה זה עובד כאן, כי הציבור בכללותו הוא עדר של כבשים שותקות, אבל זה לא ימנע את הבכי הגואה בהמשך, בכי , דמעות, ודם,
    וחבל,,,

    הגב לתגובה זו

    • ל-35

      יהודה'לה, 22/07/07 18:59

      הצדק עמך , אבל אין מה לעשות העם הזה הולך במה שנקרא ''תסמונת העדר ''מבלי להבחין בסכנה שמימין ומשמאל. עם נבל ולא חכם.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    די אתה וממך לך הביתה .לא רוצים אותך (ל''ת)

    די, 22/07/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל כך חזקה שלחמישית מאזרחיה אזרחות זרה לביטוח (ל''ת)

    AA, 22/07/07 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אך אין להטיח האשמות במוסדות ובאנשים

    Avnera, 22/07/07 17:47

    AT LAST!!! Mayby ONE Israeli politician has learned somthing in the UK and the US! Bravo!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לחימה בארגון טרור קשה מלחימה במדינה!

    א', 22/07/07 17:47

    בתור מישהו שבקיא בענייני הביטחון -אני יכול להגיד שאהוד צודק.
    נגד החיזבאללה היה קשה כי זה ארגון טרור שנלחם בין אזרחים וקשה לעשות את ההבחנה בין אזרח למחבל-גרילה.....ברגע שמדובר במלחמה בין מדינות הכל הופך להיות כשר ורישמי ובנושא זה אין מדינה באזור שיכולה להתמודד איתנו, כל מדינה שתעז לפתוח במתקפה תקבל שוק שיכניס את כל העולם לתדהמה כבדה, אני מציע לכולכם לסמוך על צה''ל שהוא הפיק לקחים בלחימה נגד החיזבאללה ...ובנוגע למלחמה בין מדינות-באמת שאתם יכולים להיות רגועים. שבוע טוב.

    הגב לתגובה זו

    • שאלת תם? מדוע לא הפעלתם את זה בקיץ האחרון

      יוספוס, 22/07/07 17:59

      נניח ביום השני למלחמה, כתישה של כל עיירות השיעים בדרום? האם אפשרי? כמה זמן לוקח? האם לו לא הייתם מנסים להיות יותר צדיקים מהאפיפיור אלא כותשים עם כל מה שיש את עיירות הדרום, צור וצידון, בעל בק וחלקים שיעים בבירות האם לאחר שבוע היה ניתן לשלוח את החיילים לחורבות אותם כפרים רק בשביל לתקוע דגל? ולסיים את המלחמה לאחר שבוע כשחיילי צהל מעבר לזהרני ולספח את אחד השטחים היפים במזה''ת?

      האם גם אז היו אומרים שהובסנו?
      וכך גם מחשבתם של מובילי דעת הקהל בארץ?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לקקן

    אייל, 22/07/07 17:42

    לקקן עלוב ותו לא

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    העובדה היא שמאז קיבל ברק את דרגת סא''ל יבשו מעיינותיו. (ל''ת)

    עוקב., 22/07/07 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וגם למלחמה אני לא אחראי!

    אהוד אולמרט, 22/07/07 17:41

    וכמובן, לכשלים בעורף.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עוד זחוח,עוד מעט תגיד לאסד שהוא לא ישכח את שמך לעולם.... (ל''ת)

    Key, 22/07/07 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אבל למגן את ברק ב5 מיליון שקל לשנה - אין בעיה. (ל''ת)

    אזרח, 22/07/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    להרחיק את ''שני האהודים'' מהציבור, ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

    רון, 22/07/07 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זו בדיחה לתוכנית של ''ארץ נהדרת'' החחה (ל''ת)

    הודי בילבולי, 22/07/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברק בורח מביבי...

    היידה, 22/07/07 17:34

    אבל לא רק ברק בורח מביבי, אלא כל אדם נורמלי, הגיוני, אוהב, ומגן על בטחון ישראל. כל אדם כזה שמוצא את ביבי דמגוג מופרע מגעיל ומבחיל.

    הגב לתגובה זו

    • shalom Yigal Cohen (ל''ת)

      zuzu, 22/07/07 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    רואים שברק היה בחו''ל הרבה זמן

    מלחמת לבנון 2, 22/07/07 17:34

    עם כל החוזק שלו הוא לא היה כאן כנראה בקיץ שעבר

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בולשיט. אח''כ יגידו ש''ישראל החזקה יכול ליטול סיכונים''. מה אמר הרצוג?

    הרצוג אמר שמזל, 22/07/07 17:33

    ברק רוצה לומר שצבא שלא יודע להעביר אוכל מנקודה א' לב' ולא יודע להלחם בהפתעה בארגון טרור לא מוכן הוא החזק במזרח התיכון?
    בולשיט.
    רוצים להרדים את העם עד שיעשו שוב החלטות שגויות או שיתקיפו אותנו וישמידו אותנו במלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כשאלו מתחילים להתייהר כדאי להתחיל לפחד

    מני, 22/07/07 17:29

    וד''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא מספיק חזקה לחלץ את החיל המדמם מדחת יוסף הי''ד.. (ל''ת)

    עדו שלא שוכח, 22/07/07 17:29

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד (חוץ ממופז וברק כמובן) לא שוכח. (ל''ת)

      אזרח, 22/07/07 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אבוי לנו מהשוויצר הזה! נקווה למשבר שיביא בחירות שיעוף מהר!

    נתנייתי, 22/07/07 17:28

    רק תפילה בלבי שאלוהים ישמור אותנו מעוד סיבוב עד למשבר בחירות שהוא יעוף מהר.
    השוויץ שלו בדיוק בימים אלה שאיראן משגעת העולם הערבי רק מדליק את היצרים הערביים לזנב בנו.
    כך דיבר נאצר לפני ששת הימים.

    למי שקורא:
    חלילה תהיה מלחמה נראה אותו מעופף בעולם בכל מיני תירוצים ורק לא יושב פה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    והמדינה הכי חזקה אחרי 1500 ק''מ היא ... איראן (ל''ת)

    הממממממ, 22/07/07 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תכינו פיצוחים, יהיו צחוקים, הוא תיכף מתחיל לאיים. (ל''ת)

    ''נדע מה לעשות'', 22/07/07 17:27

    הגב לתגובה זו

    • ''לא חיחיחי נותיר אבן על חיחיחי אבן חיחיחי'' (ל''ת)

      די...אני נחנק., 22/07/07 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אבל דרום מזרח אירן רחוק מישראל רק כ-1000 ק''מ..

    לורי, 22/07/07 17:27

    הלו, זה שר ביטחון זה?

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל אבל הוא התכוון לאיום ממדינת צ'אד. (ל''ת)

      שמאל מתון, 22/07/07 17:55

      הגב לתגובה זו

      • עזוב, לך תסביר לטוקבקיסטים של ביבי דברים כאלה. (ל''ת)

        ניר, 22/07/07 18:35

        הגב לתגובה זו

        • נו שוין, לך תסביר לחתיך-נפש שצוחקים עליו. (ל''ת)

          שמאל מתון, 22/07/07 19:08

          הגב לתגובה זו

        • ...לך תסביר לביביפוב שהוא הבדיחה. (ל''ת)

          צפנת פענח, 22/07/07 19:25

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    עוד מעט כבר לא נהיה הכי חזקים

    מעיר, 22/07/07 17:27

    כשלאירן יהיה אטום

    הגב לתגובה זו

    • חחחח מה אתה אומר....חחחחח (ל''ת)

      מעריץ סטנדפיסט, 22/07/07 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    עוד בצעירותי חיבבתי את ברק [ברקונוביץ']..........

    לבנה קאראדיי, 22/07/07 17:24

    היום אני רואה בו עוף שדוף ללא עצמות וללא נוצות..... !
    יש להחזיר את פרץ.

    הגב לתגובה זו

    • ברוג (ל''ת)

      זה השם שלו, 22/07/07 17:28

      הגב לתגובה זו

    • 1500 ק'מ.....wow....,זה כולל את עזה.....,אז אנחנו ננצח ??? יש !!!

      לאון ג'מילי, 22/07/07 17:33

      בוא לפה לשכונה ואנו נראה לך מה זה 1500 ק'מ........
      אוליי 1500 מטר...חחח חח חח !!! !!

      הגב לתגובה זו

    • אז כנראה היום את בת 3 (ל''ת)

      משה, 22/07/07 17:55

      הגב לתגובה זו

    • אולי הכרת את ברקונוביץ אבל בטח

      בריג, 24/07/07 21:26

      לא את אהוד בריג

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי זוכר הקריקטרה''שמשון הנבכדיקער''

    ילד גדול, 22/07/07 17:23

    בו לוי אשכול הוא שמשון הגיבור אבל לא יכול לעשות מאומה כי הפחד קושר אותו...

    ודרך אגב מי ששם עצמו ''כאחראי ''על כל דבר קטן כולל גירוש יהודים מאוטובוסים בדרך להתנתקות, אל יבכה כשמפנים האצבע כלפיו.
    מי שחושב שהוא מעל החוק לא יבכה כשהעם יריק עליו.
    הוא עוד יגורש מהכסא בבושות יותר גרועות מצ'צסקו ורודנים אחרים.

    והאוטובוסים ברחבי הארץ עוד לא החלו להתפוצץ השם ישמור

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ברק חושב שבגלל שהוא שר ביטחון אז אנחנו חזקים...

    יורם הרומי, 22/07/07 17:20

    גיוועלד!

    הגב לתגובה זו

    • והוא צודק. (כשמדובר בתוך העולם המאוד מאוד מיוחד שלו. )

      מתמחה, 22/07/07 18:20

      לענ''ד, במקרים כאלה עדיף ''לזרום'' עם הפציאנט.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני רוצה להאמין שזה נכון! ''ואם ה' לא ישמור עיר. שוה שקד שומר'' (ל''ת)

    מני, 22/07/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    וברק הכי טיפש ברדיוס של 1500 ק''ם

    א, 22/07/07 17:18

    גם אולמרט לא הרבה יותר חכם ממנו
    בחירות עכשיו

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון עובדתית...הנה אביגדור ליברמן. (ל''ת)

      מתקן בענווה., 22/07/07 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    די לכהונתו של אולמרט (ל''ת)

    רז, 22/07/07 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אחרי הכהונה שלך היא תחזור להיות נחותה באזור (ל''ת)

    משה, 22/07/07 17:15

    הגב לתגובה זו

    • גדול! כמה שאתה צודק... (ל''ת)

      עמית, 22/07/07 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שלום ברק, איפה היית ומה עשית? (ל''ת)

    נילי, 22/07/07 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכי חזקה ?? אז למה ברחת מהחיזבאלא ? עם הזנב בין הרגליים ? (ל''ת)

    אהוד ברחחחחחחחח, 22/07/07 17:12

    הגב לתגובה זו

    • טוב אז

      שמעון, 22/07/07 18:21

      שניה הכי חזקה ברדיוס של 150 מטר מגבול לבנון.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט = ברק למה אתה נותן גב לאולמרט?

    דן רביב, 22/07/07 17:11

    אתה תומך בשחיתויות שלו? בהתנהלות שלו מול המבקר ובכלל?
    עצם זה שאתה בממשלה אתה נותן לו גב. אני הפעם לא אצביע עבורך - בצער אאלץ ללכת עם נתניהו. הפסדת אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי שצריך להגיד לו די זה אולמרט, לא העם (ל''ת)

    חיפאי, 22/07/07 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ברק חי ''בסרט'' (ל''ת)

    רחלי, 22/07/07 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק שמעון ודליה יצילו אותנו !!! (ל''ת)

    יעקב, 22/07/07 17:09

    הגב לתגובה זו

    • אכן, ודה-הרטוך גם, שיהיה... (ל''ת)

      עוזר מציל, 22/07/07 19:29

      הגב לתגובה זו