• 100.

    ציקו תמיר! אולי די? הבנו שאתה רוצה מלחמה! אנחנו לא רוצים! (ל''ת)

    אזרחים שפויים, 20/07/07 17:53

    הגב לתגובה זו

    • הסמול מוכן להקריב את חיי הצחצחים של שדרות

      ..............., 20/07/07 18:46

      בשביל שקט זמני, כדי שיספיק להוציא כבר את הדרכון הפולני\רומני שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    הקצין לא קורא עיתונים? עומדים לסגור את

    התם, 20/07/07 16:45

    עסקת בריטיש גז! איזה מתקפה ואיזה נעליים!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    קצין טיפש!! ממשלת הדמים הזו מתקיימת רק על החמצן שהתישקורת מזרימה

    דרור, 20/07/07 14:30

    לעורקיה וכל מהלך צבאי נגד הטרור ינתק את זרימת החמצן הזו.
    בנוסך לכך, ממשלת האפסים הזו לא מסוגלת לנהל שום מלחמה בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    זה נשמע כהתערבות פוליטית אך זו האמת לאמיתה !!

    ישמעאל, 20/07/07 11:59

    עכשיו כשעדיין החמאס מוקצה ע''י רוב מדינות העולם כארגון טרור קיצוני , זה הזמן להסיר את מורסתו מגבולנו . השארתו ברצועה כמוה השארת איראן גרעינית ללא תגובה !

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    עזה זה עוד ביצה לבנונית בתוכנו - אם לא יטפלו כהלכה (ל''ת)

    נשלם בגדול, 20/07/07 06:49

    הגב לתגובה זו

    • נכון!

      Avi Ecuador, 20/07/07 07:59

      כשעובדים בפינצטה ורוצים להיות צבא הכנה לפלסטין שבונה את סדום-עמלק-פלסין.
      חחח, האמריקאים רוצים לעשות ךעיראקים המוסלמים דמוקרטיה.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    החמאס לא מאפשר לשמאל להביא להשמדתה של ישראל

    Avi Ecuador, 20/07/07 04:45

    בהבנה מי הם השמאל החמאס הוא נס!
    השמאל היה משיג להם את כל שאיפותיהם.
    עזה היתה פשוט עוברת לעכו, יפו, הגליל... יותר מהר.
    כל עוד שהשמאל והגישה האידיוטית שלו קימת ובשלטון החמאס הוא המחסום להשמדת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לחאמאס צבא מאומן לישראל צבא של תבוסה עכשיו (ל''ת)

    הר אופנהיימר, 20/07/07 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צהל מגרש היהודים יובס מול נחאמאס (ל''ת)

    צבא כושל, 19/07/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    דיבורים שמענו מספיק צהל הבזוי !!!!!!! (ל''ת)

    לסתום את הפה, 19/07/07 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    43 מיליארד שקל לשנה אתם משלמים לשמוע את קצין האו'ם הזה צהל לא אחראי (ל''ת)

    רק מדווח על, 19/07/07 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    איזה יופי שהתנתקנו מעזה...

    קמי, 19/07/07 17:21

    עכשיו צריך גם להתנתק מיהודה ושומרון וירושלים.
    כי אין לנו ארץ אחרת....

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    '' הקצין הבכיר '' זה צ'יקו תמיר ששש עלי קרב . בושה לצה''ל !!! (ל''ת)

    אלי, 19/07/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    '' הקצין הבכיר '' זה צ'יקו תמיר ששש עלי קרב . בושה לצה''ל !!! (ל''ת)

    אלי, 19/07/07 17:09

    הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי להתנגשות עם החמאס, ברק מפוקח הוא יברח. (ל''ת)

      המלטו לנפשותכם, 19/07/07 20:44

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם אכן אנו קרובים להתנגשות עם החמאס,טוב שאהוד ברק הוא שר הביטחון (ל''ת)

    אזרח, 19/07/07 16:51

    הגב לתגובה זו

    • הוא שוב יברח! (ל''ת)

      לביא, 19/07/07 16:59

      הגב לתגובה זו

    • התנתקות מאזרחים היה נכון. צבאית: להיכנס בהם

      ציוני שמאלני, 19/07/07 17:00

      אחרי הוצאת אזרחים ממרכז עזה יש לנהוג יד קשה על כל קאסאם.
      בלי רחמים ובלי סליחות

      הגב לתגובה זו

      • כן ממש! ראינו כמה המצב השתפר... (ל''ת)

        ת ת ע ו ר ר !, 19/07/07 20:21

        הגב לתגובה זו

      • אם עוד לא הבנת, ה''אזרחים'' בעזה הם הבעיה. (ל''ת)

        אופיר, 19/07/07 21:30

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    וראש הממשלה מרגיע

    יוסי, 19/07/07 16:43

    על מנת לכסות על מעלליו ושגיאותיו טומן ראשו בחול ויביא אותנו לאבדון

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הפתרון היחד כנסו

    אסף, 19/07/07 16:41

    חברה הפתרון היחיד הוא
    1. טיל קסאם הבא שנורה על שדרות והורג או פוצע אזרחים ( עילה) שבוע שלם של חיסולי מהאוויר של כל צמרת החמס.
    2. כמובן שהחמס לא ישתוק
    ואז להורות תוך 36 שעות על פינוי חצי הצפוני של עזה מתושבים מצידי שיברחו למצריים
    ושיטוח חצי הצפוני של עזה על התושבים שבו
    3. השתלטות על צי פילדלפי עם הפצצות בלתי פוסקות מהאוויר פשוט להרוס את עזה כמו שהרסנו את לבנון
    4. בניית תעלת מים שתמנע את הברחת הנשק ממצרים
    5. איום חשאי על סוריה ועל איראן שאם ירו טילים על ישראל במהלך התקיפה ישראל תגיב בנשק גרעיני
    אחרי שרצועת עזה תכבש על ידי ישראל ואלפי פלשתינאים יהרגו
    לתת את הרצועה לפתח וללכת להסכם קבע
    לתגובות אשמח

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      תומר, 19/07/07 17:00

      לפי דעתי צריך לצאת בעצומה שקוראת לממשלת ישראל לקבל את התוכנית הזו בין אם היא רוצה או לא רוצה היגיע הזמן שהעם יקים קול צעקה .....פן ירבו כמוך ...........

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    שיביאו פועלים סינים ורומנים להלחם

    יוסי רביבו, 19/07/07 16:34

    אני בטח לא אלחם בשביל הפנסיה
    של קציני הצבא והפוליטקאים המושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חבל שמדינת ישראל לא מקשיבה לעצמה

    יקי, 19/07/07 16:30

    אנחנו מתנהגים כמו הבריון שמבקש תעצרו אותי לפני שאני מתפרע. ושכחנו שאנחנו מדינה מסודרת עם שלטון עצמאי וצבא וממשלה. אם וכאשר החמ''ס או כל גוף מאיים או מבצע פעילות נגדנו יש לנו את כל הזכות להיכנס בו במלוא העוצמה ולרסק אותו . בלי סנטימנטים ובלי לגמגם. אחרת אנחנו עדיין לא עצמאיים והמנהיגות הפוליטית שלנו כושלת.יש לעשות כשצריך ופחות לדבר כשלא צריך. בתחבולות תעשה מלחמה לא צריך להכנס לעזה יש להטיל מצור ימי ויבשתי ולייבש אותם מעשית. אין חשמל אין שום מצרכים , גם לא לאוכלוסיה שרובה חמ'' ס. מספיק לאיים ולהפחיד . הגיע זמן המעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מדינת ישראל יצרה ''עם פלסטיני'',הקימה את חיזבללה והצמיחה את החמאס (ל''ת)

    כל הכבוד, 19/07/07 16:30

    הגב לתגובה זו

    • מצחיק, יש להם שרים, ממשלה אבל הם לא עם... (ל''ת)

      ציוני שמאלני, 19/07/07 17:02

      הגב לתגובה זו

      • שרים וממשלה אכן כן...

        ירושלמי, 20/07/07 18:51

        יש שם כנופיות ואיזורי שליטה של חמולות ובנדטים, שטח הפקר שכל מי שיש לו אמ 16 ויודע לירות באוויר הוא גברגבר, שאפשר לתלות ולשרוף את מי שבא לך ואח''כ לטעון שהוא משת''פ, מקום שחוקי לגמרי להתעלל במיעוטים דתיים ולפרוק עליהם אגרסיות. ''משטרה'' שהיא לא יותר ממחבלים במדים, חמולות ששולטות על עניינים כמו גבולות, סחר סמים ונשק, הברחות נשים ופועלים וכל חמולה נלחמת אחת בשניה למען רווח כספי תחת כסות של התנגדות אידאולוגית וכו' וכו'. לא צריך להיות ראש אמ''ן כדי לדעת את הדברים האלה, כשתתגייס תבין.

        את כל המיץ זבל האנושי הזה מאחד רק דבר אחד שהוא עליון להכל - השינאה לישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    החזית האיראנית משולשת: סוריה לבנון ועזה (ל''ת)

    המציאות הכואבת, 19/07/07 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    קצין בכיר מודאג מתריע לעיתונאים !!!!

    אזרחית, 19/07/07 16:10

    נמאס מהדלפות קצין בכיר בחרה ! שמישהו שם ישתיק אותם כבר !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט עסוק בקומבינות ולאנשים חבל על חיים של חיילים שימותו סתם (ל''ת)

      נדל''ן בראש, 19/07/07 16:21

      הגב לתגובה זו

    • הקצין הבכיר הוא הרמטכ''ל

      אלה נץ, 19/07/07 16:25

      או אלוף פיקוד דרום

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    מדוע נשיא אירן הגיע לדמשק? נא לקרוא

    אלון, 19/07/07 16:05

    בדוחה, בירת קטאר, הסתיימה ביום ד' 18.7, וועידת חירום של ראשי תנועת האחים המוסלמיים והחמס שנועדה להתוות אסטרטגיה שתביס ותפורר את מדיניותם של הנשיא ג'ורג בוש, ראש הממשלה אהוד אולמרט, עבדאללה מלך ירדן, ויו''ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, נגד החמס. המקורות שלנו מוסרים בלעדית כי בוועידה שנמשכה 3 ימים מיום שני 16.7, השתתפו השייח' יוסוף קרדאווי Yusuf Al-Qaradawi, הנחשב לסמכות הרוחנית והדתית העליונה אצל האחים המוסלמיים ברחבי העולם המוסלמי, וגם אצל החמס. חלאד משעל, מנהיג החמס, ומוחמד מהדי אקף, ראש תנועת האחים המוסלמיים במצרים. בסיום הוועידה הוחלט על גיוס מלא של כל משאבי תנועת האחים המוסלמיים ברחבי העולם המוסלמי, למאבק צבאי נגד ישראל, ולתמיכה פוליטית, כלכלית, ופיננסית, בחמס ברצועת עזה. זו היא הסיבה, מדוע נשיא איראן אחמדינז'אד, שהגיע היום לביקור קצר בדמשק, עומד לפגוש מלבד את הנשיא בשאר אסד, את חלאד משעל, ואת ראש הג'יהאד האיסלמי רמאדאן שלאח. אחמדינז'אד רוצה לבדוק את אפשרויות שיתוף הפעולה בין איראן והחזית המוסלמית החדשה שתפעל נגד ארצות הברית, וישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד אותי איך מעתיקים מדבקה...לא חוכמה

      עוז, 19/07/07 16:20

      לפחות תן קרדיט לכותבים עוד יחשבו שאתה כתבת את זה ימעתיקן

      הגב לתגובה זו

      • ואולי מגיב 79 הוא תיק דבקה..... (ל''ת)

        קורא מודאג !, 19/07/07 16:37

        הגב לתגובה זו

    • מגיב 79 תודה על הדיווח המפורט, אך גם בלעדיו ברור לנו לאן נושבת הרוח (ל''ת)

      לנו ולא לאולמרט, 19/07/07 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אז מחכים שיהיה להם את כל היכולות? (ל''ת)

    אני, 19/07/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא מתגייס למילואים! (ל''ת)

    ארטילריה, 19/07/07 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    למה גרשתם באכזריות את אנשי גוש קטיף (ל''ת)

    פרופ' יגאל כהן, 19/07/07 15:48

    הגב לתגובה זו

    • מסיבה מאוד פשוטה.

      ד''ר רגב, גליל, 19/07/07 16:37

      בשביל לא להרוג את האחים היהודים שלנו, ברגע שנוריד פצצת נויטרונים על עזה. זה יקח זמן, אבל זה מה שיקרה בסוף. אתה מבין פרופסור - הכתומים יקרים לנו כמו אחים........ וכאשר יש הפרדה בין יהודים לערבים, יותר קל למחוק את הערבים מהמפה.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים איתך 100% (ל''ת)

        ציוני שמאלני, 19/07/07 17:06

        הגב לתגובה זו

      • כן, ראינו איך מחקנו אותם... (ל''ת)

        אולי ההפך?, 19/07/07 20:24

        הגב לתגובה זו

      • ד''ר רגב, אז כדאי לך להתנתק מהגליל. פצצת ניוטרון בדרך לגליל... (ל''ת)

        ישראל, 20/07/07 07:18

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    נו....שום דבר לא חדש לנו...אז מה עושים...

    אזרחית ותיקה, 19/07/07 15:47

    הרי יש לנו שר ביטחון חדש ורמטכ''ל חדש............

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מדהימים אותי כל קציני המודיעין האלה

    דרור, 19/07/07 15:41

    מדהימים אותי כל קציני המודיעין האלה חחחחחחחחחחחח
    ואכשיו אני אומר לכם את התחזית שלי לעתיד
    ובכן הסכיתו ושימעו סוריה מתחמשת נון סטופ הכל מאוניות קרב חומרי לחימה מיוחדים וכלה במטוסים חדשים וזה לא למטרות שלום.
    איראן כבר יש לה אטום מאחר והם מעשירים אורניום ופלוטוניום אותם רכשו על ידי שוחד פקידם רוסיים שבשביל כסף יעשו הכל :-)
    המצרים יש להם כבר צוללות מיוחדות והמבין יבין .....שאחת כבר ביקרה ועשתה מיפוי של מצולות ישראל.
    יש את חברון ועזה אשר אל תתבדו הם לא ישבו בידיים ריקות כשיבוא הזמן האמינו לי מי שהיה בשלום הגליל יכול היה לראות את תגובתם
    בעצם למה אני הולך כל כך רחוק תסתכלו על המבצע האחרון חומת מגן אילו הפגנות עשו הסטודנטים הערבים.
    ובל נשכח את הדובדבן שבקצפת לבנון חיזבאלה קוראים לזה חיזבאלה אבל האמת שזה מיני צבא של סוריה ואיראן ,ואני מדגיש צבא ולא ארגון טרור כי לא מכיר אירגון טרור אם ציוד ותחמוןשת שלא היו מביישים את הקומנדו הטוב ביותר בעולם.
    אז מה אני אומר :-)
    דבר ראשון לקציני המודיעין תתחילו לראות מאקרו ולא מיקרו ודבר שני להתכונן להתכונן ושוב להתכונן.
    אז מי שצריך נא להפנים כי אויבים אכזריים וצמאי דם יש מולינו
    ממני דרור בוגר טכניון וקצין שריון
    ו 1000000% ציוני בדם

    הגב לתגובה זו

    • ניראה למישהו שהפת''ח וגדודי אל אקצה והפת''ח ישבו בשקט?? החמאס הוא

      עדינה, 19/07/07 18:43

      כבר לא בליל של פעילי טרור. הוא צבא לכל דבר המונה 16000 חיילים, זה לא צחוק. אני האופטימית האולטימטיבית רואה שחורות ממה שהולך להיות כאן. לדאבוננו ככל שהצבא שלנו איכותי ומתוחכם, יהיה יתרון הפעם לכמות של אלה שילחמו בנו, וגן להם לא חסר ידע ותיחכום.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    There is a limited window for a limited operation

    Uzi, 19/07/07 15:41

    There is no limitation, however, on an unlimited operation as there is no limitation on self-defence. Hamas, like Fatah, Tanzim, Jihad, Al-Aksa Martyrs, Hizbolla, DFLP, PFLP, PRC, etc, areall rabid murderers that must be hunted down and destroyed to the very last. And the sooner the better

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לחסל מנהיגיהם ורק מרחוק !

    יאיר, 19/07/07 15:40

    אסור לסכן חיילים כדי לחפות על מחדלי המנהיגות החלולה של שלום עכשיו והרגע או אלופי '' השלום והבטחון '' המומחים לבטחון של האתמול שגם בו נכשלו ברובם...
    יש לחסל חיסול ממוקד את מנהיגי החמאס מכל סוג ומין וכל אוחז נשק ברצועת עזה . הרי יש להם אזורי אימונים ומגורי חיילים . לא מובן מדוע אינם מצטרפים לגן העדן של מפקדי החמאס הקודמים ?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    באמת הכתומים זה המיגזר (ל''ת)

    שעושה במכנסיים, 19/07/07 15:35

    הגב לתגובה זו

    • הם עמדו שנים מול פצמרים ושתקו - איפה אתה חי? (ל''ת)

      עושים במכנסים??, 19/07/07 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    קודם צהל צריך לשחרר את באר שבע משלטון הבדואים (ל''ת)

    אבי, 19/07/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בעזרת האל

    פלסטיאל, 19/07/07 15:30

    בה''י רק בעזרת השם ננצח.
    בשמים סופרים למי יש יותר אוהבי ולומדי תורה.
    בעזרת השם נתחזק,ובעוד עשר שנים רק עשרים אחוז פריירים יתגיסו.
    מי שירצה להיבחר, ישאל קודם את הרבנים,הם מבינים את החמס.
    הקיבוצניקים והחילונים שהרסו את המדינה מהתחלה,יעופו מכאן.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה החכי''ם הערבים השהידים חושבים על זה?

    דרור, 19/07/07 15:29

    אני כבר בטוח בתשובה! ואתם?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה החכי''ם הערבים השהידים חושבים על זה?

    דרור, 19/07/07 15:29

    אני כבר בטוח בתשובה! ואתם?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה החכי''ם הערבים השהידים חושבים על זה?

    דרור, 19/07/07 15:29

    אני כבר בטוח בתשובה! ואתם?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה החכי''ם הערבים השהידים חושבים על זה?

    דרור, 19/07/07 15:29

    אני כבר בטוח בתשובה! ואתם?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה החכי''ם הערבים השהידים חושבים על זה?

    דרור, 19/07/07 15:28

    אני כבר בטוח בתשובה! ואתם?

    הגב לתגובה זו

    • קיבלת תשומת לב. אתה מופרע 5 פעמים (ל''ת)

      מ, 19/07/07 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ומה המחיר ? (ל''ת)

    eri, 19/07/07 15:26

    הגב לתגובה זו

    • ~100-500 הרוגים (ל''ת)

      בני, 19/07/07 15:41

      הגב לתגובה זו

      • אז אולי נגייס באמת את כל מחרחרי המלחמה מהתגובות כאן שיעשו את העבודה

        אזרח בכיר, 19/07/07 16:36

        אנחנו צריכים צבא חזק של כותבי תגובות באינטרנט ומקלפי תפוחי-אדמה.

        הגב לתגובה זו

        • יש לי רעיון יותר טוב

          ..., 20/07/07 01:31

          נגייס את כל הדגנרטים השמאלנים שהביאו אותנו ברוב נאורותם למצב הזה מלכתחילה.

          הגב לתגובה זו

  • 62.

    עכשיו אולמרט מכניס אותנו לאותו תהליך ביו''ש (ל''ת)

    רוצים למות?, 19/07/07 15:26

    הגב לתגובה זו

    • ממשלת קדימה היא האשמה ביבוא הנשק החמאסי. (ל''ת)

      המטיף, 19/07/07 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה עם השייבר

    ארז, 19/07/07 15:24

    לסגור לחיות את המים וחשמל בשעות היום ולהפסיק מידית את אספקת דלק וכל מצרך אחר למעט מזון

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חשוב ליקרוא

    שי, 19/07/07 15:21

    זה העונש שמגיע למדינה על כוחי ועוצם ידי חשבתם שצהל חזק תיכף עוד מעט מעט ניראה אים לא הקדוש ברוך הוא מושיע אותנו יום יום מיזמן הינו מיתאדים נעלמים ולא קיימים יותר חזרה בתשובה זו הדרך לשלום אין אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    היכן כל הסהרורים שאמרו לנו מה יש לנו לחפש בעזה!

    שוקי, 19/07/07 15:17

    כל הקצינים הבכירים למינהם והשותפים שלהם בשמאל שישלכו את הילדים שלהם חזרה לעזה..
    עצם השתיקה שלכם בגרוש למרות כל האזהרות עושה אותכם לא פחות אשמים מהפוליטקים....
    ..זוכרים את השיר המטומטם שלום שלום לך עזה...
    ...אתם מושחתים...

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לאומארט ושות' במקום לברבר תתחילו לפעול בעוצמה בעזה זה הזמן

    ארי המזוהם, 19/07/07 15:15

    כשהפתח והחמאס מפוצלים ומסוכסכים עד הראש זה הזמן להכות בחמאס בעזה עד חורמה . אז במקום לברבר שהם מתעצמים להכות בהם עד בלי די להשמיד את כל מערך הנשק התחמושת וכח האדם שלהם זה הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הקצינים טפשים גם בעת ראיון אנונימי (ל''ת)

    מנחם, 19/07/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    טונות של אמצעי לחימה עוברים דרך פילדלפי . הכל בסיוע מצרי!!! (ל''ת)

    זה הרי ברור., 19/07/07 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יש פתרון צבאי לקסאמים ולחמאס

    אבי, 19/07/07 15:07

    אין צורך להסתכן בכניסה למרכזי אוכלוסיית אויב ברצועה. הקסאמים יוצאים כיום מצפון הרצועה, לפיכך יש להודיע לאוכלוסיה בצפון הרצועה כי בתוך 48 שעות האיזור יופצץ ועליהם להתפנות לדרום הרצועה לחורבות גוש קטיף, יש להשמיד טוטלית כל מבנה בבית-חנון ובסביבתה בהפצצה מסיבית מהאויר, ורק לאחר שיוברר שלא נותרו סימני חיים כלשהם יוכנסו כוחות שריון ורגלי לבדיקה ולחשיפת אמל''ח האויב. אם בתגובה יחל החמאס לשלוח קסאמים מדרום הרצועה יש לחזור ולהודיע לאוכלוסיה בדרום כי בתוך 48 שעות עליהם לעקור צפונה לאיזור המגורים שנמחק , ושוב יש להפציץ ולרסק את דרום הרצועה ללא רחמים, ולאחר מכן כניסת כוחות קרקע וטיהור השטח. וכך חוזר חלילה. לטלטל את האוכלוסיה זו שתמכה בחמס וברצח יהודים. מעניין מי יתעייף קודם מטילטול בקבוק המים הקרוי רצועת עזה מהצפון לדרום ולהיפך?
    ללא ספק לאחר פעמיים תשותק הרצועה כולה לחלוטין. תוכנית פשוטה זו שנתן לבצעה מיידית וללא קרבנות היא כה גאונית שאינה עולה כלל בדעת המנהיגות הפושעת שלנו זו המפקירה את תושבי שדרות ועוטף עזה להתקפות הקסאמים היומיות מזה שנים.
    ובכן יש פתרון פשוט לקסאמים צריך רק מנהיגות עם קצת אומץ.

    הגב לתגובה זו

    • יש פתרון כלכלי

      אבי ט., 19/07/07 15:35

      במקום להפציץ להרוג תקרא את תגובה מספר 3

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הציטוט הראשון בכלי התקשורת קשר להתנתקות

    טלי, 19/07/07 15:07

    מענין איך מעריב מחק את ההתנתקות מההקשר למצב עם חמאס.גם ברדיו כנ''ל-אחרי שציטטו את הבכיר בצבא שטען כי מאז ההתנתקות-ז''א בעקבות ההתנתקות-התעצמם החמאס,הם ואתם שינו את הנוסח.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרס כנס

    יוסף, 19/07/07 15:05

    מזרח תיכון חדש לא!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תודה לרבין ופרס וברק ואולמרט (ל''ת)

    יוסף, 19/07/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חיזוק תושבי שדרות

    שבת הקרובהנהיה, 19/07/07 14:58

    המעוניינים לבוא לשבת בשדרות כדי לחזק את תושבי העיר נא ליצור קשר עם :0547587462/3
    הסעה,לינה,אוכל ולו''ז מסודר

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    וכשיאולץ צ.ה.ל לתפוס את הרצועה, עליו למנוע בתקיפות כניסת האזרחים ! (ל''ת)

    מרסק גזרים, 19/07/07 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    האיום הגדול הוא איראן.

    דיפני, 19/07/07 14:52

    אירן היא ''בית ספר'' לטרור. לכן, יש לשנות את השלטון באירן. כל עוד אירן תומכת -אידיאולוגית וכספית בחאמס. אין סיכוי להסדר מדיני. כנראה שלא תהיה ברירה אלא לתת מדי פעם מכה כואבת לקרציות (החאמס) האלה!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שהקצין יזדהה בשמו ולחסל החמאס מיידית (ל''ת)

    יהודי, 19/07/07 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הבג''ץ ! לא יתן. חבל על הזמן! (ל''ת)

    מומו, 19/07/07 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עיסקת טיעון עם אולמרט כל מחבל שמשחרר שיתן אזרחות אמריקנית לישראלי

    המשנה ליועץ, 19/07/07 14:48

    לפחות ככה 11000 ישראלים ישארו כגרעין להמשכו של העם הישראלי אחרי המהלכים ההזויים במדינה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אנחנו מחכים לכמה פיגועים קשים ורק אחר-כך נתנגש בהם.. (ל''ת)

    כמו תמיד, 19/07/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה אתה מפחיד את הכיזבאללה של ביבי,הם משתינים במכנסיים.

    יגאל כהן, 19/07/07 14:42

    הם שומעים את המילה שלום,או את המילה מלחמה,הם משתינים במכנסיים.
    למה אתה מתזז את הביביוגנד?
    למה אתה מפחיד אותם?
    עכשיו הם יזעקו זעקות שבר.
    לא שמעת אותם שואגים לפני חודשיים:
    הצילו,אויבינו יד איש באחיו.
    הושיעו,החמאס הורג את אש''ף ואש''ף הורג את החאס .
    גאוואלד.
    הם סובלים מחרדות.
    נכון שהם קניבלים ורקדני דמדם,
    אבל זה לא אומר שהם לא פחדנים.
    שים לב,שהם תמיד רוקדים רק על הדם של הפצועים והמתים.
    אף פעם לא על הדם של החזקים והחיים.
    הם מ פ ח ד י ם !
    תרגיע.
    אני אנסה לתקן את הטעות שלך ולהרגיע אותם.
    יש לי שיטה.
    ביבונים,היידה סוניה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי שרצה לצאת מעזה-עזה תיכנס אליו

    גדעון לוי, 19/07/07 14:40

    מי שרצה לצאת מעזה-עזה תיכנס אליו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תנו לחיות לחיות!

    LUBER, 19/07/07 14:34

    צה''ל במעיים של עזה פלוס התנחלויות בחוף בהחלת,לא היו מענה מספיק לטרור נקודתי,ולאומת זה,מנו,לגמרי,טרור תעשייתי.
    ''רוב'' בחר באופציה השנייה,לכן גרשתם ורמסתם מתנחלים מתועבים,שבגופם שמרו לכם על הגבול.
    ועכשיו,תנו לפלסטינאיים לחיות,איך שהם רוצים,כמו שפרס אמר בישיבת כנסת על הסכם אוסלו ב 93 :
    ''ניתן לחיות ל 800,000 פלסטינאים,איך,שהם רוצים''.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    התחזית המתקבלת היא.......................

    כפיר, 19/07/07 14:32

    כניסה לעזה ופגעיה קשה בחמאס ...תצית את חיזבלה בצפון וכמובן את סוריה הרוצה שלום כול כך עם ישראל.....בזה הרגע אחמנגד בסוריה מהדק קשרים אסטרטגים .....אתה הבנתה את זה אדון פרס .אולמרט...ברק ..ליבני...כי אריה אלדד ואפי איתם וביבי נתניהו הבינו זות מזמן גם ליברמן הבין זות אבל הוא משוחד משום מה......אנחנו לקראת התנגשות עצבנית טוב תעשה ישראל עם תצית את השטח קודם ומהר לפני שנקבל בראש ..אני שוב ממליץ על כול פגעיה באזרחים רבים ובאוכלוסית העורף אפשרי ורצוי לעבור לטילי יריחו ניוטורון על צבא האוייב ופצצות חושך אלקטרוניות ופשוט לפתוח את הארסנל הצבאי הישראלי כולל מזלטים מתאבדים של צהל ...חייבים לייצר מאזן אימה שעדין לא נראה באזרינו ותאמינו לי זה יגיע בסופו של דבר אסור להגיע למצב של זליגה כימית או ביולוגית לחיזבלה פשוט אסור.........בקיצור העימות בלתי נמנע רבותי ונשאר רק להתכונן ..כי השקט מאוד מתעה בימים אלה .....

    הגב לתגובה זו

    • האם מספקים סמים בכלובי הכפירים בביבר החיפאי!!! (ל''ת)

      ד''ר דוליטל, 19/07/07 14:56

      הגב לתגובה זו

    • ביבי ושרון הביאו אותנו למצב הזה

      עבדיאל, 19/07/07 15:24

      שבו ניאלץ להיכנס לעזה, לאבד חלילה עשרות חיילים. למרבה הצער, נהרוג ודאי אגב הפעולות המלחמתיות ההכרחיות עשרות רבות של זקנים, נשים וטף פלשתינים חפים מפשע.
      וכל זאת משום שהיינו סרבני שלום והכרה בפלשתינאים, לא שיתפנו באמת פעולה עם הכוחות המתונים וכולי. אפילו אחרי שאבו מאזן נבחר, שרון התעלם ממנו, ביצע את ההתנתקות המטופשת מעזה והביא לעליית החמאס.
      ביבי אמנם מזהיר ממלחמות כל הזמן ולאחר מכן מתהדר בצדקתו, אך הוא זה שמביא במו ידיו ופיו לאותן מלחמות ''הכרחיות'' (ואני שם מרכאות משום שהמלחמות נעשות הכרחיות בנקודת זמן מסוימת, אך ניתן היה למנוע אותן הרבה קודם).

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    או כיבוש כל הרצועה וטיהור ממחבלים או לשבת בשקט. (ל''ת)

    חניבעל, 19/07/07 14:21

    הגב לתגובה זו

    • רצוי גם להקים שם כמה ישובים, בדרום הרצועה

      איתי, 19/07/07 15:06

      הם יעזרו לנו לחצוץ בין העיר עזה לבין מצרים וימנעו הברחות נשק.

      הצעה לשם.. נקרא להם ''גוש קטיף''?

      הגב לתגובה זו

    • מה לשבת ולחכות לפורעים?

      לביא, 19/07/07 15:12

      מה אתה יהודי גלותי מרוסיה או פולניה שמחכה
      לפוגרום?

      הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה מחכה?! צא וכבוש!

      לא טמבל, 19/07/07 15:16

      בטח יש משקל צבאי לדעתך בתור טבח במילואים...

      הגב לתגובה זו

      • אם יהיה צו בטח שאני אלך למילואים

        לביא, 19/07/07 17:03

        אני לא סרבן שמאלן קיצוני!

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    עכשיו להעלות את המטוסים

    איציק, 19/07/07 14:10

    ישראל צריכה להכריז עוד טיל אחד וקדימה למלחמה!!! יש להעלות את המטוסים לאויר לתת לחמס שישלם מחיר כבד , לא אנחנו נשלם את המחיר,והכי חשוב לא לאטום את האוזניים כאשר אומרים שהחמס מתעצם.עכשיו..........לגמור את החמס..למחוק אותם...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מזל שיש תיק דבקה

    אחד, 19/07/07 14:02

    חברות וחברים, כבר חודשים שבתיק דבקה ממש מתחננים לקצת תשומת-לב ! הידיעה הזאת מגיעה באיחור של כמה חודשים, או שנה בערך.
    מזל שיש מי שעיניו פקוחות.. חבל רק שהעיתונות רק עכשיו תתחיל להכין פה מטעמים....

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שהסמול וחברי כנופית אולמרט-שרון יבקשו סליחה מביבי והכתומים שחזו מרא

    זאב, 19/07/07 14:02

    שהסמול וחברי כנופית אולמרט-שרון יבקשו סליחה מביבי והכתומים שחזו מראש את הסכנה

    הגב לתגובה זו

    • במה הם צדקו, רק בחלק מהדברים!!

      מאיר (דג)דגן, 19/07/07 15:08

      הטעות אמנם היתה בהסגת הצבא מהרצועה.
      הברכה היתה בפינוי המושלם של משיגי הגבול האזרחים שהגיעו לשם אמנם בתמיכה לדראון עולם של הממשלות מאז גולדה ב1969, עד ש''הקצב מטעם הימין בסברה ושתילה 1982'' יצא מ''תיבת האתרוגים'' ותיקן את ''קילקולי ההתנחבלות''

      ה'(ממשלה ההיא )יישבה, ה'(ממשלה הזו) פינתה , יהי שם ה' מבורך!!
      =צידוק הדין=

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכתב התמים: מסלול התנגשות עם איראן ב 3 חזיתות

    לא מבינים?, 19/07/07 14:02

    סוריה לבנון עזה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שחיילי הגירוש ילחמו. אני לא אתגייס למילואים.

    יואב, 19/07/07 14:00

    גירשתם, נבלות? עכשיו לכו להילחם בחברים שלכם מהחמאס.

    הגב לתגובה זו

    • אוכל חינם היית ואוכל חינם נשארת

      אופיר, 19/07/07 15:19

      נסתדר גם בלי כישורי הטבח המהוללים שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שאולמרט ילך למילואים, או שלפחות יביא מחו''ל את הבנים שלו. (ל''ת)

    איתי, 19/07/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תפסיקו לייליל בצהל ותקפצו גם אתם מדרגות

    קונפוציוס, 19/07/07 13:48

    במקום לייליל ולברבר שהחמאס מתעצם תעבדו גם אתם בצהל על התעצמות התייעלות ותעלו גם אתם מדרגות בהשוואה לחמאס וייתר השרצים שם , ההתמודדות עם האירגון הזה הנקרא חמאס לא צריך להוות בעייה כל כך חמורה לצהל. הם נמצאים באיזור מוגדר וקטן והם השולטים היחידים שם, לפיכך כל חמוש או יחידה שם מועדת להשמדה , מה הבעייה???? קציני צהל הבכירים מחפשים איך לתפוס תחת ואיך לחפש כיסוי תחת במקום להתיעל מי שלא מתאים שיעזוב מיד את הצבא לפני שהוא (צהל)יזרוק אותו .עברו כבר ימי הכיסוי תחת בצבא שמור לי ואשמור לך.

    הגב לתגובה זו

    • על פניו לא, אבל מה יקרה אם וכאשר הדבר יקרה במקביל ללחימה מול סוריה?

      יוספוס, 19/07/07 15:38

      תרחיש, סוריה פותחת במלחמה ברמה''ג + התקפות טילים על אתרים אסטרטגים. שיירות ענק של צה''ל בדרך צפונה, חלקן מופצצות תוך כדי.
      מסוקי האפאצי והקוברה עם הפנים צפונה לתקיפות.

      כמה סד''כ צהל יכול לשים מול רצועת עזה בכזה תרחיש, בו 4 חטיבות חי''ר ברגל בתוך שעתיים יכולות להגיע לאשדוד.

      ולכן מי שנתן למפלצת להתעצם שלא יחשוב שתמיד ניתן להחזירה לגודלה המקורי בזמן קצר, ע''ע ''ההתנתקות'' ומועצת החכמים למינהה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי שעזר לממשלה בהתנתקות......

    לני, 19/07/07 13:42

    שישלך את הילדים שלו למות בעזה!!!!!
    אני ידאג שכל הבנים שלי אסרבו.

    הגב לתגובה זו

    • שב בשקט יא אנאלפבית

      Jehova, 19/07/07 21:48

      שישלך ???
      אני ידאג ?
      הבנים שלי אסרבו.?


      הגב לתגובה זו

  • 31.

    תגובה 3 טועה ומטעה

    פזית א., 19/07/07 13:41

    מניעת שטרות ישראלים מהחמאס תגרום מזקים כבדים למערכת הבנקאות ואז הם יצטרכו להעלות את עמלות הבנקים.

    זה לא משהו שאולמרט מעונין בו.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת - אסור להקשיב ל3

      ז. גלאון, 19/07/07 15:14

      מניעת כסף ישראלי מהחמאס הוא פשע מלחמה

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ומה חשבת , שהם ישבו בחיבוק ידיים ויגדלו עגבניות ורימונים ?

    נתן, 19/07/07 13:40

    ישראל מתחמשת - כן
    סוריה - כן
    ארה''ב - כן
    צרפת - כן
    ירדן - כן
    .
    .
    .
    אז מה הציפיות המטו...ת ? למה הדרישה הבלתי מוסרית הזו ?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הממשלה ממתינה לחמס לחמש את עצמו בעזרתם הנדיבה של איראן וסוריה !

    משה א, 19/07/07 13:37

    ואז יגידו הקודקודים אמרנו לכם שצריך להיכנס לעזה ,ויקימו ועדת חקירה וראש הממשלה יחליט מי יעמוד בראשה נכון ,בסרט הזה ההינו כמה דברים עוד צריכים ליקרות במדינת ישראל ?נ,ב יש לנו עכשיו שני ראשי ממשלה ולשנהם יש הרשעות שעדין אין לאף אחד כוח להעמידם לדין אילו זה היה אזרח פשוט הוא היה מיזמן בכלא !!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זו לא בעיה חדשה והיה ברור שהיא תיקרה

    פקק תנועה, 19/07/07 13:35

    לישראל אן כול ויכוח טריטוריאלי עים מדינת חמאס עזה .הרשות הפלטנאית היתחלקה לשתי מדינות וכך גם תישאר בעיה זו .ישראל יכולה להילחם במדינת עזה חמאס גם בדרכים אחרות שמוכרות לכולם .בסופו של דבר תהפוך רצועת עזה לעיר מדינה .כפי שהיה נהוג בעולם העתיק בתקופת יון ורומי .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נותנים לחמור פתחון פה , עוד אחד שמנסה לפתור בכוח (ל''ת)

    כ, 19/07/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הדברה

    המדביר, 19/07/07 13:33

    צודק!!!!!!!
    אסור לחכות לחורף המחיר יהיה גבוה יותר- החזירו למדינה את הכתר.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    את ציר פילדלפי צריך להציף במי ים-וסוף למנהרות ההברחה (ל''ת)

    הפתרון פשוט, 19/07/07 13:32

    הגב לתגובה זו

    • כבר חשבו על זה - זה יציף את מאגרי מי התהום (ל''ת)

      כתום, 19/07/07 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שקרנים עלובים.

    חשוך ימי בינימי, 19/07/07 13:30

    הרי הבג''צ הקדוש קיבל את טענת הצמח הנבול שרון שההתנתקות ''תוביל למציאות בטחונית טובה יותר''. אז איך מעז ''קצין בכיר'' לחלוק על קביעת בג''צ ''שמש הדמוקרטיה'' היודע טוב יותר מכל מומחה?

    הרי רבין השהיד השמאלני זצוקולההה''ההה''הההה''הההה כבר קבע שאזהרות הימין הן קשקוש של ''פחדני השלום'' וכי ''לא הייתה קטיושה ולא תהיה קטיושה'' מעזה.

    ובכלל, הרי רבין השהיד הבטיח לנו שהפת''ח יילחם בחמא''ס ''בלי בג''צ ובלי בצלם''. נו, לא ראיתם באיזה אומץ לב הם נלחמו בחמא''ס בעזה וגירשו אותו מהרצועה?

    הרי פייירס הבטיח לנו ''מיייזרח תיכון חדש'' והאיחוד האירופאי, שוחר השלום וידיד היהודים כבר אלף שנה, מממן את ''מרכז פיייירס לשלום ולהתראות''.

    הרי ערפאת הבטיח ''שלום של אמיצים'' (ואנשיו הפגינו אומץ לב מרשים בקרבות מול החמא''ס בעזה, כאמור לעיל...).

    בקיצור, תפסיקו עם התעמולה הימנית פשיסטית הזו. עצמו את העיניים לרווחה וראו את המיייזרח התיכון החדש, את שלום האמיצים, את ......

    ואל תשכחו לקחת קצת סוכר. מי הים מלוחים מאוד....!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    היכן מומחי '' שלום ובטחון '' ?

    אחד העם, 19/07/07 13:30

    הם הסבירו לנו לפני הנסיגה המופקרת מעזה על היתרונות העצומים הביטחוניים שינבעו מכך....

    שיסבירו לנו טוב יותר ואולי מוטב יצטרפו הם ובניהם לכוחות שיצטרכו לכבוש מחדש את עזה כדי לתת אותה לשוחר השלום...אבו מאזן ...
    האדם היותר צבוע שלא עשה דבר כנגד הטירור וכנגד ירי הקאסמים למרות אוחזי הנשק מקבלי המשכורות שעמדו לראשותו !

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל עוד אולמרט ראש ממשלה רק לטרור יש חלון הזדמנויות. (ל''ת)

    כבר הוכח בלבנון, 19/07/07 13:26

    הגב לתגובה זו

    • אין בעיות ! ביבי החזק יבוא והחאמס יברח

      יש פתרון, 19/07/07 13:42

      ביבי יפעיל את הנשק הסודי של שלו: בסטיונרים ברברים אנאלפבתים מקללים.

      הגב לתגובה זו

      • אפילו לכתוב חמאס אתה לא יודע, אבל לרדת על תומכי הליכוד כן? (ל''ת)

        יריב, 19/07/07 15:07

        הגב לתגובה זו

        • ליכודניק שיודע לאיית חמאס ? איזו הפתעה

          אז מה ?, 19/07/07 16:08

          כמו כל ליכודניק , אתה מתלהם ושם לב לטפל במקום לדברים החשובים:
          העובדות הן אלה:
          מצביעי הליכוד הם בשיכבה הירודה ביותר בחברה הישראלית מבחינת השכלה, הכנסה ממוצעת, חלקם באלימות ושחיתות...
          אחוז המשתמטים והדחויים מצה''ל בשיכבה הזאת הוא הגבוה ביותר בציבור הלא חרדי. אחוז הליכודניקים שמגיע ליחידות העילית ולקצונה הוא אפסי.
          המנהיגים שהליכוד (כולל אלה שעברו לקדימה) העמיד משקפים את הציבור הזה ואלה הם: קצב, מרדכי, הירשזון, אלפרון, גבריאלי, נתניהו, שרון, בלומנטל, חזן, אולמרט, להקת רשות המיסים...

          הגב לתגובה זו

          • רק מי שהאמין בעראפת הוא חכם!

            לביא, 19/07/07 17:12

            שמע גם אדם ללא השכלה יכל לנחש
            ש''ניסוי עראפת'' יכשל. בישביל זה לא צריך תואר, רק קצת חוכמה, הבנה של המציאות.
            רב מרצחים לא יכול להפוך לאיש שלום גם אם תתן לו מאה פרסי נובל. אבל היו אנשים טיפשים שלא הבינו את זה. שבו בשקט ועל תלמדו אותנו
            מה נכון ומה חכם. לתת כסף ונשק לעראפת
            היה ממש ממש חכם!

            הגב לתגובה זו

      • לפחות הוא לא הביא לכאן את עראפת (ל''ת)

        לביא, 19/07/07 15:10

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    ממשלה כושלת והרסנית

    שי, 19/07/07 13:26

    העיקר שאולמרט רודף אחרי אבו מאזן ומשחרר ביטויי שלום. אבל מה עם עזה? שוב ושוב מדינת ישראל נופלת על אותן טעויות. לא לומדים דבר. מה שהיה הוא שיהיה- נקבל את החמאס כמו שקיבלנו את חיזבאללה. הטמטום, העיוורון, הכסילות והפחדנות יגרמו לכולנו אבדות קשות יותר בעתיד!
    בכל יום שאולמרט יושב על כסא רוה''מ מדינת ישראל מאבדת את עצמה לדעת יותר ויותר. האיש הזה הוא סכנה לעם ישראל ומדינת ישראל. אף אחד לא רוצה אותו כרוה''מ, ואנו מוותרים על הרצונות שלו לפעול ''למען'' מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • רגע!!!! מה אתה מציע ל''עשות'' עם הרצועה

      אלון, 19/07/07 14:40

      האם לדעתך מה שהקצין מציע יעיל ומה המחיר

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מסכנים הילדים שימותו במבצע בעזה

    beetle, 19/07/07 13:25

    כשאנשי החווה החליטו על ספין פוליטי וקבעו את ההתנתקות הם היו בני 15, נערים.
    היום הם בני 18 שהולכים למות בתוך הטנקים וממטעני צד בגלל ההחלטה הזו.
    גם אנשי השמאל הקיצוני ביותר ידעו שהפינוי לא יביא שלום, גם לא רגיעה אלא התחממות צבאית עם החמאס, כל מטרת הפינוי הייתה שמחה לאיד.
    בגלל שימחה לאידם של המתנחלים אנו הולכים להקריב חייהים של עשרות ילדים שיחזרו בארונות.

    יהי זכרם ברוך.

    נ.ב
    אני מקווה שבתור עונש יפלו כמה טילים על גוש דן בכדי שהתושבים שם יפסיקו לחגוג בזמן הקרבות כמו במלחמת לבנון השנייה.
    כמו כן אני לא מתכוון להתייצב למילואים למלחמה בעזה, אני בעד ירי טילים על גוש דן, שילמדו לקח לא להמר על חיים של אחרים (תושבי שדרות) וישלמו בעצמם.
    אם תושבי ותושבות המרכז רוצים מדינה, שילכו להקריב את עצמם.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אני אחד מהחיילים האלה, ואני מסכים איתך (ל''ת)

      אושרי, 19/07/07 14:41

      הגב לתגובה זו

    • אתה שוכח להגיד

      אלון, 19/07/07 14:43

      שעד ההתנתקות המצב לא היה סוגה בשושנים. וכל חודש מתו לנו בממוצע 2 חיילים. לא שאני בעד ההתנתקות כפי שבוצעה אבל בינתיים אחד אפס לשרון

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך אני מהמרכז ונלחמתי

      א, 19/07/07 16:54

      ובמלחמה האחרונה הייתי עם עוד הרבה חברים מהמרכז וגוש דן בתוך לבנון וכמה מאנשי פלוגתי נהרגו כך שתתבייש לך להכליל ככה.אם אתה מדבר ככה אז אין לנו עתיד במדינה הזו עם אנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עזה שטח מקולל מאז ימי התנ''ך ולמתמיד. רק למחוק מעל האדמה הכל.שישאר (ל''ת)

    שדה בור אחד, 19/07/07 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי שפינה , שעכשיו יילחם (ל''ת)

    לא פראייר, 19/07/07 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה לא מידע חדש. זה היה ברור שזה מה שיקרה .

    פקק תנועה, 19/07/07 13:13

    הרשות הפלשטנאית הפכה לשתי מדינות .וכך זה גם ישאר. אן לנו ויכוח טירטוריאלי עים מדינת עזה חמאס .ואפשר להילחם במדינת עזה חמאס בצורות אחרות שידעות לגורמים השונים .בסופו של דבר רצועת עזה תהפוך לעיר מדינה .כפי שהיה פעם בימי היונים והרומאים בעולם העתיק.וכדי לחזק את אבו מאזן בגדה. עליו להבין זאת .שהוא צריך לקבל את תוכנית ההיתכנסות של אולמרט. או את תוכנית המיטווה של בוש שרון . אחרת החמאס יעלה לשילטון גם בגדה המערבית .ומישם הדרך קצרה מאוד. ואבו מאזן יודע זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מצרים חזרה להיות מדינת אויב!!!

    לביא, 19/07/07 13:12

    הם מחמשים את החמאס. זאת הפרה בוטה
    של הסכם השלום. אסור לשתוק. צריך לזעוק
    גם מול האירופאים אבל בעיקר מול ארה''ב.
    ארה''ב ערבה להסכם השלום. דרושה התערבות
    בינלאומית מול מצרים.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה צריכה להיות מול הקונגרס האמריקאי

      א. זרח, 19/07/07 14:15

      להם יש שוט נגד המצרים.

      חבל, עדיין לא מאמינים לשטייניץ.
      אי אפשר לייבא כל כך הרבה נשק בלי עזרה מצרית , או לפחות העלמת עין מכוונת.
      כל פעם שמעלים לחץ על המצרים - הם מוצאים ''פתאום'' 2 טון חומר נפץ.

      הגב לתגובה זו

      • אז מתי שטייניץ מפציץ את וושינגטון ?

        מעונין לדעת, 19/07/07 16:14

        אולי בהזדמנות זו אפשר גם לגמור על פריז ולונדון.

        הגב לתגובה זו

        • בישבילך הכל בדיחה. (ל''ת)

          לביא, 19/07/07 17:13

          הגב לתגובה זו

          • בשביל הסמולנים הכל בדיחה כי מחר הם כבר באמסטרדם\לונדון (ל''ת)

            דרכון אירופאי, 20/07/07 18:54

            הגב לתגובה זו

  • 15.

    כרגיל, נחכה עוד 3 שנים עד שתהיה להם יכולת כמו לחיזבאללה...אז למה לא (ל''ת)

    הורגים נחש כאשר, 19/07/07 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כשאולמרט ''מנהיג'' - פחד להיות חייל - כי אתה נטוש לנפשך (ל''ת)

    בעיה, 19/07/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שיטת האולטימטום - ללא דיחוי

    חוכמולוג, 19/07/07 13:07

    יש לקדם כוחות לרצועת עזה, טנקים, ארטילריה וכו. לכוון את הקנים פנימה ולהודיע שתוך 24 גלעד שליט עובר לידינו בריא ושלם, אחרת מתחילים למחוק שכונות, ואז להודיע על ''תוכנית המחיקה''.
    מצידי שכל עזה תגור על החוף.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון טוב אבל

      אלון, 19/07/07 14:46

      צריך קודם להכינו מבחינה בינלאומית ולעשות זאת בשלבים

      הגב לתגובה זו

      • כן אתה צודק צריך לעשות הכנה בינל

        אסף, 19/07/07 16:24

        אבל מצד שני איזה מדינה או ארגון בינל יאפשרו לנו למחוק שכונות בעזה.... אני אומר פשוט לעשות ואחר כך לדבר.
        צריך להוציא את ישראל מהבוץ, לפני שלא תהיה לה ברירה אלא לשקוע.

        הגב לתגובה זו

    • 100%

      Abe Gill, 19/07/07 14:51

      100%

      הגב לתגובה זו

    • שיגורו על רפסודה בים (ל''ת)

      יהודי, 19/07/07 16:03

      הגב לתגובה זו

    • אבל זה לא היה מציל את שרון ואולמרט מחקירה, מבחינתם התכנסות וכד' (ל''ת)

      יאיא, 19/07/07 21:17

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    20 טון בחודש. אלוהים אדירים!

    לביא, 19/07/07 13:06

    מה אריק עשה לנו?!
    יהיה לזה מחיר דמים כבד.
    עדיף לפעול ראשונים ולא לחכות שהם יבחרו
    את שעת הכושר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישראל צריכה להבין שהדרך לעצור טרור אינה בתפיסת הטרוריסטים זה נגמר

    אבי, 19/07/07 13:06

    הדרך היחידה שנשארה לישראל היא להגיב בעוצמה של פי מאה או אלף נגד כלל הרצועה במקרה התגרות

    ישראל מתישה עצמה עד כלות ברדיפה אחר יתושים קטנים שהפכו לאיום אסטרטגי

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בדיוק כפי שנתניהו חזה

    עי, 19/07/07 13:05

    מי עוד יש לו מה לומר נגד ??

    הגב לתגובה זו

    • אין ויכוח. נתניהו גם אמר:

      מסכי, 19/07/07 13:59

      1. בקיץ חם.
      2. הערבים רוצים להשמיד את ישראל.
      3. המים רטובים.
      4. אנחנו (הוא דיבר על הליכודניקים) אספסוף גאה.
      5. אני אני אני אני אני אני אני
      6. איטליה הציעה לי להיות שר האוצר.
      7. אין אין עלי

      הגב לתגובה זו

      • טוב אני זוכר

        לביא, 19/07/07 15:09

        שהיו אנשים שאהבו את עראפת יותר מאשר נתניהו.

        הגב לתגובה זו

    • למה מה נתניהו היה עושה

      אלון, 19/07/07 14:47

      נשאר ברצועה? אז נהרגו לנו 2 חיילים בחודש

      הגב לתגובה זו

      • צבא חייב להגן על אזרחים. לא להיפך!

        לביא, 19/07/07 17:16

        היום תושבי שדרות מגנים בגופם על חיילי צה''ל.
        זהו דבר מעוות. זה מנוגד להגדרה של חובת הצבא במדינה דמוקרטית.

        הגב לתגובה זו

    • הקרוק נביא,הקרוק נביא(הקלידו בגוגל:''הקרוק נביא,הקרוק נביא)פעמיים.

      יגאל כהן, 19/07/07 14:49

      תבינו שם,למה התכוון הביבון אפור התחת.
      זה מתחיל כך(אבל אין לי כח להמשיך,יש בגוגל חומר רב על כך)החמאס,קסאמים,חמסטן,
      חוטיניסטן,לכו לעבוד,אירן ,נסראללה,
      אחמדינג'ד,חיזבאלל,אשקלון,בן גוריון,
      5דקות מכפר סבא...וכו' וכו',יש המשך,
      זוהי נבואת הקרוק הרוכל הנוכל.
      ודעו,שכל צרה שתבוא עלינו,שמתאימה לאחת מ''מילות החיפוש'',דלעיל,ארי שביט וסמרטוטני הביבים,יפצחו ב:הקרוק נביא,הקרוק נביא,
      והביבונים יניפו זנב בהכתף שק וישאגו:
      היידה שרה,הקרוק נביא.
      ולך תמצא צרה,שאין בה,לא חמאס ולא קסאמים,לא לכו לעבוד ולא 5דקות מכפר סבא.
      שהרי,אם הפלטות הטקטוניות לא יתנהגו כמו ביבון משוגע,חמסטן,אשפטן חוטיניסטן,
      ואפילו ''לכו לעבוד'',לעד,ישארו מונחות שם.
      5 דקות מכפר סבא.
      ביבי לא יצליח לאחד את גבול חמאסטאן אשפסאטן,אם אוזבקיסטן,טג'יקיסטן,
      ואפגניסטן.
      מקסימום ,עם חוטיניסטן.
      דכתיב:''ריזק איל אהבל,על אל ביבונים''.
      הקרוק נביא,הקרוק נביא.
      היידה סוניה.

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי אותך. (ל''ת)

      אריק, 20/07/07 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    היתעצמות החמס מדאיגה

    יוסי כהן, 19/07/07 13:05

    אן מנוס צה''ל חייב למצוא את הדרך ההתקפית כדי לגדוע את ההיתעצמות של החמס היות והוא עלול להביא על ישראל ברבות הימים אסון שאת המחיר אנו נשלם בקורבנות ץ ההגנה אחי טובה זה התקפה ן.חלון ההיזדמנויות מוגבל ועל צה''ל להיתכונן למערכה ארוכת טווח לפני שהארנים יחמשו וידריכו את החמס לאן שיעור

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הפתרון - לתת את הגדה לערבים, החמאס ישלוט גם שם והיה שבע.

    ישראל ישראלי, 19/07/07 13:02

    אין זה הגיוני פחות מהסכם אוסלו.
    כמובן קיימת אפשרות סבירה מאד שאחר השתלטות האיסלאם על יו''ש הוא יתעצם ויהיה אויב הרבה יותר מסוכן מהחיזבאללה.[
    אבל יש לזה פיתרון פשוט, נקרא לנסיגה בשם סיכון מחושב, וכל תוצאה שלילית נקרא לה שם חיובי.
    (דוגמה קיצונית - הגירת שרידי היהודים לאירופה תוכל להקרא חזרה לשורשים)

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה סתם ספינים של רוה''מ (ל''ת)

    algreny omar, 19/07/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    והאחראי לאסון אוסלו נבחר להיות נשיא!! (ל''ת)

    דרור, 19/07/07 12:56

    הגב לתגובה זו

    • צחוק הגורל. (ל''ת)

      לביא, 19/07/07 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    צריך להקשיב לקצין הבכיר, ולהיערך בטרם יהיה מאוחר! (ל''ת)

    פירות התנתקות, 19/07/07 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדוע אותו קצין בכיר לא מזדהה בשמו?! (ל''ת)

    ניר, 19/07/07 12:52

    הגב לתגובה זו

    • כי זו הדלפה של חומר מחדרים שלא אמור להגיע לציבור

      א, 19/07/07 14:44

      אם היית נמצא בדרגים גבוהים בצבא היית מבין שיש דברים שהאזרח הקטן לא יודע ולא אמור לדעת כדי לא להפחיד אותו ולשמור על חיים תקינים במדינה, הקצין הבכיר הנ''ל הדליף מידע שכנראה לא היה אמור להגיע לאזרח הקטן וזה יכול לעלות לאותו קצין בתפקידו, וזה למה הוא לא מזדהה בשמו...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מימון יבוא הנשק של החמאס

    אבי ט., 19/07/07 12:51

    על ישראל מופעל לחץ בין-לאומי לאפשר הספקת חשמל, מים ומזון לעזה אך אין דרך בין-לאומית להכריח את ישראל לספק את המטבע הריבוני שלה לשליטי החמאס בעזה.
     
    שורשי הטעות ב''מעטפת המכס המשותפת'' המכילה את עזה ישראל והגדה אך גם ללא הוצאת עזה ממעטפת המכס יש לישראל כלי שיביא לבידולה מישראל ומהגדה:  איסור הכנסת שטרות ישראלים לעזה.

    מטבע הוא סממן לריבונות. כל עוד משתמשים בעזה בשקלים היא עדיין חלק בלתי נפרד מישראל.

    מידי שבוע עושה משאית כסף עם שטרות ישראלים לבנקים בעזה. בכוון ההפוך היא נושאת עימה שטרות (אירו ודולרים) לירדן, לבנקים בישראל ובגדה ואל חלפני הכספים .

    מאין יש ברצועה כל כך הרבה מטבע זר בעיקר שטרות של אירו ?

    זהו הכסף שהחמאס מבריח פנימה, מקורו באירן והוא משמש לתשלומים למבריחי הנשק מתחת לפידלפי ולמימון פעולות החמאס. שטרות היורו האלו אינם טובים לשימוש בשוק של עזה (שם קונים בשקלים) ולכן הם מוצאים את דרכם לבנקים העזתיים. שום בנק עזתי אינו רוצה לשבת ובכספותיו מיליוני יורו שאינם צוברים ריבית ולכן לכל בנק עזתי יש צורך מתחדש של העברת מט''ח במזומן אל מחוץ לרצועה. העברות אלו הן הדלק השמן שמניע את גלגלי הכלכלה העזתית.
     
     בהתיחסות הישראלית למצב החדש בעזה חסרים שני מרכיבים: ראיה ארוכת טווח ותחכום. מאז הקמת ממשלת החמאס במרץ 2006 ניהלה ישראל מערכה בין לאומית גלויה של בידוד החמאס אך היא שכחה את הגורם המכריע כמו בסרט ''כל אנשי הנשיא'' - משפט המפתח הוא ''עקוב אחרי הכסף''.

    נצחון החמאס בבחירות בא לו בזכות מערכת ה''דעווה'' העניפה שפיתח: מערכת חינוך, בריאות וסעד שניתנו בחינם לתושבי עזה העניים.

    השתלטות החמאס ביוני 2007 באה בזכות בניית כוח צבאי רחב היקף שמשכורתיו וחימושו באו בעיקר מכסף איראני שהוכנס לרצועה פעם אחר פעם במזוודות של בכירי החמאס בעזה. בלא יודעין שיתפה ישראל פעולה במהלכים כלכלים אלו .

    עם השתלטות החמאס על עזה ניתנה בידי המערב הזדמנות בלתי חוזרת לתת לשלטון איסלמי שכבר הודיע שתושביו הנוצריים המעטיים חיבים לנהוג כמוסלמים במרחב הציבורי להתמודד בשיטותיו עם הדאגה לכלכלת תושביו.

    בינתיים, נותנת ישראל לשליטי החמאס מתנה יקרת ערך שאין לשלטון עריץ אחר (צפון קוריאה, קובה או זימבווה) - הצמדות לאחת הכלכלות החזקות והיציבות בעולם כלכלת השקל הישראלי. יש לחמאס בעיות רבות אבל מבעיה אחת הוא פטור לחלוטין מלדאוג: מט''ח ומניעת אינפלציה את כל זה עושה עבורו מדינת ישראל.

    במקום לשלוח את ילדינו לכבוש את ציר פילדלפי יכולה ישראל לדרדר את כלכלת החמאס על ידי מניעת מעבר של משאיות הכסף דרך ישראל. התוצאות לא יורגשו מיד - אבל זהו שם המשחק: הטווח הארוך.


    צריך לחשוב על זה.

    זה לא אוכל מים ותרופות שאותם אסור למנוע מסיבות הומניטריות.

    זה שקלים שבבעלות מדינת ישראל.

    בטווח הארוך זה יחיב את החמאס לתלות כלכלית במצרים. מעניין מדוע עד כה נאלץ החמאס להבריח מט''ח במזוודות לתוך עזה במקום להפקידם בחשבונות נשאי ריבית בבנקים מצריים.

    האם מצרים רק מאפשראת להם הברחה לתוך עזה בידיעה שישראל נותנת להלבין את הכסף בגדה ? (ואילו היתה מצרים משאירה את הכסף בבנקים מצרים היו מאשימים אותה במימון טרור ???)

    מדוע ישראל אינה חכמה לפחות כמו מצריים ?


    הגב לתגובה זו

    • צודק. איך צה''ל מאפשר זאת ?

      גלינה, 19/07/07 13:30

      ואח''כ מספרים לנו שיש שם נשק. איך צה''ל מרשה לכסף שמממן את הנשק הזה לעבור חופשי מישראל לעזה ????

      הגב לתגובה זו

    • עזה-יורו

      דני, 19/07/07 13:49

      שיהפכו את היורו למטבע רשמי

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שאולמרט יקח נשק וילחם בחמאס בגלל הטעויות שלו. לי כבר נמאס. (ל''ת)

    צנחן, 19/07/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נו בוואדי הרי אולמרט ממשיך בעקשנותו לדבר עם החמאס (ל''ת)

    נריה, 19/07/07 12:44

    הגב לתגובה זו