• 25.

    חוות מעון-מאחז בלתי חוקי

    רון, 22/07/07 13:44

    לפרק ולסלק משם את המתנחלים פורעי החוק.נאוי הניח גווית כבש
    שהורעל ע''י המתנחלים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל25 רון מרמת גן

      עמיצור, 23/07/07 14:28

      למדען מרמת גן: אני בטוח שלקחת מספר בדיקות דנ''א ובלשת ימים ולילות אחרי תושבי חוות מעון. כי אחרת לא נראת לי כל סיבה אחרת שהיתה כותב דברים סתם כדי להקניט, הרי אתה בא למען השלום והאחווה בין היהודים לערבים, ואינך כותב דברים חסרי כל בסיס הגון.
      בתקווה שתלמד על החיים מעובדות ולא מאשליות!!!!!!! ששבוע ויום טוב!

      הגב לתגובה זו

    • ר''ג בנויה על קרקע ערבית

      טול שטיח, 24/07/07 18:37

      סלמה - עליה יושבות השכונות הרמת גניות רמת-חן ורמת השקמה.

      אז אחי, לפני שתצא בהכרזות נגד יהודים אחרים דע לך שעל פי הלוגיקה שלך כדאי גם לך להתחיל לארוז.



      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מרים אדלר וכמה מאות ימניים הם הסכנה הקיומית לישראל. לא איראן וסוריה

    ולא שאנחנו, 22/07/07 12:01

    כמה מאות ימניים כמו מרים אדלר הם הסכנה הקיומית לישראל ולא סוריה שקיבלה מיליארד מאיראן כדי להשקיע בנשק שישמיד אותנו וגם לא אנחנו שלא נתגייס ולא נהרג עבור מדינה של הון ושלטון.
    25% לא מתגיסים, סוריה ואיראן עם החיזבאללה וחמאס מכינים מלחמה אבל הסכנה הקיומית לישראל היא מרים אדלר וכמה ימניים בשטחים.
    אחרי שסוריה ואיראן יפתחו במלחמה הבעיה של המתנחלים תפתר סופית.
    גם הבעיה היהודית תפטר סופית.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! וגם גנבי רכב, אנסים, רוצחי נשותיהם לא בעיה קיומית וחבל לבזבז (ל''ת)

      עליהם זמן!, 22/07/07 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    גדול. פינה גדולה. תעלו אותה לאתר הראשי! (ל''ת)

    רס''ן במיל, 20/07/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לשתי האינטיליגנטיות האחרונות

    הרצל, 20/07/07 09:42

    יש עוד הרבה פרטים שאפשר לספר על חוות מעון וכמובן על עזרא נאווי. (תבדקו לדוגמא, במה הוא הורשע בבית משפט). כל אלה לא רלוונטיים לחשיפת ישבנו שפטרה את פטי תור מאשמת איומים

    הגב לתגובה זו

    • כמה שרוטים קשה חוברים ביחד לקטעים מטורפים

      כמו קטעים, 20/07/07 13:21

      לפחות צריך להפריד בין המטורפים ולא לתת להם להיות ביחד.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מסכנים אנשי חוות מעון

    סנונית, 20/07/07 01:04

    ממש יושבים ומשקשקים מפעילי השמאל שמתקיפים אותם כל יום. רועי שרון - אמנם אתה מייצג את הימין אבל קצת הגינות ואמינות בדיווחים. קצת מגוחך להציג את הדברים בצורה כל-כך מוטה וחד צדדית, הרי כולם יודעים שאנשי חוות מעון לא בדיוק שיות תמימים ואנשים שומרי חוק. לצערנו המשטרה פוחדת להיכנס לחווה ולכן הם עושים ככל העולה על רוחם.

    הגב לתגובה זו

    • רועי שרון ימין? חשבתי שהוא שמאל שרוצה להוריד את המתנחלים

      מותר לאנשים, 20/07/07 13:19

      איך רועי שרון ימין כשכל הכתבות שלו מראים את הימניים והמתנחלים כמו חולי נפש הזויים?
      כמעט כל סיפור של רועי שרון מוציא את המתנחלים יותר הזויים.

      הגב לתגובה זו

      • הוא ימין, וזה לא אומר שהוא בעד הזויים

        ינשוף, 20/07/07 13:54

        לא כל פסיכי בימין עושה שירות טוב למתנחלים

        הגב לתגובה זו

      • אפילו הוא נתקל באמת שאי-אפשר להכחיש אותה...

        שמאלני, 20/07/07 15:42

        גם שרון מבין-כנראה-שיש גבול כמה אפשר להיות ''לא מדוייק''... האמת היא שבנוסף להיותם הזויים [זה לכשעצמו לא מפריע],הם עוכרי ישראל ופורעי חוק !

        אגב--יואל מהרשק איננו שמאלני. הוא סתם ימני שפוי.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    שכחת כמה פרטים על הצדיק ''פטי''

    ציונה, 20/07/07 00:56

    למשל שאנשי חוות מעון תקפו ילדי בי''ס ומתנדבים בינלאומיים שליוו אותם ונזקקו לאשפוז, שהם מתנכלים יום יום לרועים הפלסטינים שנמצאים באדמותיהם, שהם הרעילו את השדות בהם רועים הפלסטינים ולכן נמצאו באיזור כבש וצבי מת, שהרעילו בארות מהם שותים הפלסטינים שכניהם, ועוד ועוד. אבל בכל מקרה לא בחשיפת האמת אתה עוסק אלא בקידום האג'נדה הגזענית והכוחנית של תור ''המושל'' הקלגס וחבריו.

    הגב לתגובה זו

    • ''הרעילו בארות''

      כתום ירוק, 22/07/07 08:14

      שכחת לציין שהם הפיצו את הדבר השחור בקרב הפלסטינים

      הגב לתגובה זו

      • ה היה מצחיק, אם לא היה מדובר באנשים שאשכרה שפכו רעל לבארות. (ל''ת)

        הרוג תת''ו, 22/07/07 16:56

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל20 ציונה מירושלים.

      עמיצור, 23/07/07 14:34

      כתב האישום המתוקן מייחס לנאשם שתי עבירות שונות – גרימת מוות בכוונה, ותקיפה בנסיבות מחמירות – ששתיהן נגזרות מאותו אירוע.

      על פי הנטען בכתב האישום המתוקן, יצא הנאשם ביום 19/04/98 יחד עם עיסא דבאבסה, מחמוד דבאבסה, אברהים דבאבסה, מחמד דבאבסה וטאלב דבאבסה, לרעות את צאנם באזור חוות מעון. חלק מבני המשפחה נשאו עימם מקלות רועים ואחד מהם, לכל הפחות, נשא עימו סכין. סמוך לשעה 09:00 עשו דב דריבן ז''ל, יהושפט תור ואפרים פרל את דרכם לעבר בני משפחת דבאבסה במטרה להרחיקם מהשטח כשלשלושה נתלוו כלבים. משהגיע דב ז''ל בסמוך לבני המשפחה התפתחה תגרה בין מוסא ואדם נוסף לבין דב. יהושפט ואפרים חשו לעזרתו של דב, אולם הנאשם ויתר בני משפחתו עטו עליהם והחלו להיאבק בהם. במהלכה של התגרה נורה מוסא דבאבסה בחזהו. בני המשפחה התנפלו על יהושפט והיכוהו באמצעות אלותיהם בראשו ובשאר חלקי גופו. כתוצאה מכך איבד יהושפט תור אחת משיניו. הנאשם ואברהים דבאבסה אחזו בידו ודקרוה עם שברייה עד אשר שלפו את האקדח מידו של יהושפט. יהושפט הצליח לעמוד על רגליו ואז אחד מבני המשפחה, צעיר כבן 20 כיוון את האקדח לעברו וירה בו כדור אחד. באותה עת התנפל עיסא על אפרים פרל, והיכהו נמרצות בראשו ובשאר חלקי גופו. במקביל השליכו מחמוד דבאבסה וטאלב דבאבסה אבנים על אפרים פרל. תוך כדי כך חטף עיסא את נשקו של אפרים וירה באמצעותו 10-15 כדורים בדב דריבן ז''ל וגרם למותו. לאחר מכן נמלטו בני משפחת דבאבסה מהמקום כאשר הנאשם ועיסא נושאים את האקדחים שחטפו מידי יהושפט תור ואפרים פרל. במהלך המנוסה החליפו הנאשם ועיסא את האקדחים שהיו ברשותם והנאשם הותיר את האקדח שקיבל על סלע במקום.
      בהתאם למעשים אלה, מבקשת התביעה להרשיע את הנאשם הן בעבירה של גרימת מוות בכוונה בגין גרימת מותו בכוונה של דב דריבן ז''ל, והן בעבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות בגין הפגיעות שנגרמו ליהושפט תור ואפרים פרל.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עזרו לי! בלילות אני חומד מזוזות! (ל''ת)

    תשוקה למזוזה, 19/07/07 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רועי סחטיין, טור שנון ומעניין (ל''ת)

    אני נהניתי, 19/07/07 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אתה חתיייייך רועי...אוייי (ל''ת)

    איתן, 19/07/07 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רועי שרון מפציץ

    אורי א, 19/07/07 16:16

    גם טור מעולה וגם כותרת ראשית במעריב באותו יום! כל הכבוד. מקווה שדנקנר דאג לך לבונוס

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הבהרות לכתומים

    רון, 19/07/07 16:07

    1. חוות מעון - אכן יש דרכים יעילות יותר להתמודד עם הימין הקיצוני. הטובה ביותר היא להפסיק לממן אותם ולהפסיק לשמור עליהם. שיסתדרו לבד.
    2. הסנדקית מסנור - שוב מיותר לחלוטין. מכספי המסים של כולנו מממנים צבא ומשטרה למתנחלים מחוץ לשטחה הריבוני של ישראל רק כדי לקיים את האידאלוגיה שלהם. אח''כ הם בועטים בנושאי המשרה. שוב, יש להחזיר את השוטרים והחיילים למדינת ישראל ולהשאיר את הסנדקית וחבריה שם אם הם לא רוצים לחזור.
    3. חומש - שוב, מה הבזבוז הזה של כספי ציבור וטרטור הצבא והמשטרה. שיעלו לחומש 365 יום בשנה. פשוט יותר להעביר את השטח לרשות הפלסטינאית ולהפסיק לממן את המתנחלים.
    4. גוש קטיף - האיש מעפרה שכח שאנחנו שילמנו על גגות הרעפים והחצרות המוריקות. זאת על חשבון עיירות הפיתוח. הוא גם שכח את משטר האפרטהייד ואת העבדים בחממות.
    5. הביפר של רועי שרון כרגיל מתמלא בג'אנק מייל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה שכחת שההתישבות היש''ע היא קו המגן למרכז הארץ

      שרית, 19/07/07 16:16

      יצאנו מעזה- קיבלנו קאסמים כמעט עד אשקלון.
      אגב רון,
      אתה כותב על כספי משלם המיסים
      אך נראה לי שאתה בצד של המקבלים ולא המשלמים
      כלומר מהכמה מאות שקלים שאתה משלם בקושי מכסים את הוצאות הבריאות שלך.

      הגב לתגובה זו

      • על קסאמים ומסים

        רון, 19/07/07 19:00

        א. הקסאמים לא קשורים להתנחלויות. החממות לא עצרו אף קסאם. התקדמות הקסאמים קשורה להתקדמות בפיתוח וביצור שלהם והירי המוגבר בגלל חוסר היכולת של הפלסטינאים לקדם תהליכים, בלי שום קשר להתנחלויות.
        ב. זה לא בדיוק חכם לנסות ולהסיק מי אני ומה אני, זה בעיקר מעיד עליך. בכל אופן, עד עתה שילמתי הרבה יותר מסים מהממוצע המתנחלי ושיררתי בשטחים יותר מדי. כפויית טובה.

        הגב לתגובה זו

        • גוש קטיף היה העורף של שדרות ועוטף עזה....

          יהודיה, 19/07/07 23:36

          את הקסאמים שאנשי הגוש קיבלו, מקבלים עכשיו שדרות ביותר עוצמה. (לפני שנתיים המצב בשדרות היה נסבל, תשאל אותם מתי החמיר המצב, הם זוכרים זאת מצוין). הקסאמים מגיעים יותר רחוק, מכיוון שהם נורים מהשטחים שפעם היו ישובים יהודיים והייתה שליטה של צה''ל. נכון שהם מתקדמים ומשתפרים ואגב, ההשתפרות וההתחזקות הכללית נובעת גם מהברחות הנשק המתבצעות ממעבר רפיח הפרוץ שבמקרה נהיה כזה לאחר הגירוש.
          ולגבי הבתים שאנשים בנו על חשבונך- אנשים בנו את הבתים מכספם הפרטי ובעשר אצבעות. מאיפה החוצפה לטעון טענות כאלה? מה שהכי דבילי בטענה הזו זה שהרבה מתושבי הגוש הם בכלל תושבי עיירות פיתוח לשעבר. הרבה מאנשי הגוש עבדו בעיירות פיתוח ולא דיברו בהתנשאות על הצורך לפתח את עיירות הפיתוח.
          ולגבי חומש- מסתבר שכמה שהמדיניים שלנו כסילים, יש עדיין קצת שכל בקודקודם. כולם יודעים שמסירת חומש לפלשתינאים זו סכנה לקיומה של המדינה. צפון השומרון זהו איזור אסטרטגי בליבה של המדינה. לכן כ''כ טיפשי שגרשו משם יהודים ללא סיבה. באמת לא ברור מה היתה התכלית לגרוש שם. מילא בגוש קטיף שכביכול המטרה הייתה להתנתק וליצור מזרח תיכון חדש.תן לי סיבה אחת מדוע לא לחזור ולהתיישב שם. הממשלה לא מוכנה לאשר זאת, כי זו הודאה בכישלון שלה, והמסכנים בסיפור הזה אלה אנשי הביטחון שהופכים לכלי משחק במשחק חסר כל הגיון....

          הגב לתגובה זו

          • גם לפני שנתיים נהרגו בשדרות אנשים מעזה

            גיל, 20/07/07 13:48

            וחוץ מזה: האם דמם של אנשי קטיף אדום יותר מדם אנשי שדרות? אני לא מבין את האמירה הזו ש ''גוש קטיף היה העורף (התכוונת אולי חזית?) של שדרות.'' מה היא מנסה להגיד?
            ד''א אני באמת גר בעוטף עזה, אתמול נפל כאן קאסם, אז מה? קסאמים עלינו היו גם לפני ההתנתקות.

            הגב לתגובה זו

            • לפני שנתיים העוצמה לא הייתה כ''כ גדולה...

              יהודיה, 20/07/07 18:04

              תשאל את אנשי שדרות בעצמם, ממתי הקסאמים התחילו להיות בלתי נסבלים.
              לגבי האימרה שגוש קטיף היה העורף לאנשי שדרות- הכוונה בזב שהישיבה בגוש קטיף הייתה חיונית, מכיון שע''י כך שישבו שם אנשים, נמנעו קסאמים לאיזורים יותר עמוקים בתוך הארץ. הם הגנו בגופם על אנשים אחרים מהארץ. את הקסאמים שעכשיו אנשי שדרות וכל עוטף עזה סופגים, ספגו בעבר אנשי הגוש. היציאה משם גרמה להגדלת טווח הקסאמים.
              למיטב ידיעתי הקסאמים היו לפני ההתנתקות רק על שדרות והגוש,אני אפילו זוכרת את הכותרות כאשר הקסאמים הגיעו גם לשם אחרי ההתנתקות.(על הקיבוצים בסביבה וכו'.) באיזה ישובים כן היו? באמת מעניין לדעת. בכל אופן הטווח גדל וקסאמים אפילו עד אשקלון... מצחיק אותי שאנשים מנסים להתכחש לנזקים של ההתנתקות..

              הגב לתגובה זו

            • זה מזכיר לי בדיחה

              גיל, 22/07/07 17:01

              ברנרד שאו ניגש לאישה אחת במסיבה ושאל אותה אם היתה מוכנה לשכב איתו תמורת מיליון לירות שטרלינג. היא חושבת קצת ומסכימה. ואז הוא שואל אותה'' האם היית מוכנה לשכב איתי תמורת עשר לירות שטרלינג?'' היא מביטה בו במבט זועף ואומרת ''אדוני! מה אתה חושב שאני?'' והוא עונה ''את זה אני כבר יודע, עכשיו רק צריך לסגור על מחיר.''
              אם רק העוצמה השתנתה, מה הרבותא? ולידיעתך, גם לפני ההתנתקות נפלו קסאמים באזור התעשיה הדרומי של אשקלון. ההתנתקות לא שינתה שום דבר מהבחינה הזאת.
              זה גם מה שתכוונתי על כך שגוש קטיף היה החזית של שדרות. טיל שנפל בגוש קטיף שווה פחות מטיל שנפל בשדרות? אין שום הבדל. אני מסכים שהממשלה הגיבה ברפיון לאחר ההתנהתקות והיתה צריכה להגיב באלימות מוגברת לאחר הקסאם הראשון שנורה משם לכאן.
              אני שמח שיצאנו משם ושאנחנו צודקים יותר.

              הגב לתגובה זו

    • עדיף שתחתום ''היען''. אתה פשוט טומן ת'ראש באדמה ומסרב להביט נכוחה

      דוסלי, 19/07/07 17:03

      היציאה מלבנון הביאו את הקטיושות לחיפה...
      היציאה מעזה הביאה את הקסאמים לאשקלון ולאשדוד....
      היציאה מיהודה ושומרון תשבית את נתב''ג, הקריה, ואת כל שלל הערים העוטפים את יהודה ושומרון. שזה בעצם כל מרכז המדינה.
      ומה תעשה אז? אהההה?
      אידיוט!

      הגב לתגובה זו

    • אבל גם אל תכניס את השוטרים

      מוקצן, 20/07/07 08:53

      כשינסו כמה פלסטינאים להזיז אותנו משם, ואנחנו נראה להם מה זה להתעסק עם יהודים רצינים, ולא סתם איזה ממשלת בובות.
      אם ככה אני בעד הצעתך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    שנתיים אחרי החורבן..לא נותר קלגס אחד מאדריכליו ללא עונש (ל''ת)

    יום טוב, 19/07/07 15:03

    הגב לתגובה זו

    • אפילו התאילדים חטפו צונמי, והברזילאים התרסקות! (ל''ת)

      רו''ח, 19/07/07 15:57

      הגב לתגובה זו

      • ההתרסקות של הברזלים זה בגלל גנבת הקופה לארגנטינה (ל''ת)

        נוח, 19/07/07 17:40

        הגב לתגובה זו

      • גם אני תמכתי, ועכשיו יש לי ציפורן חודרת! (ל''ת)

        קלגס מצוי, 19/07/07 17:59

        הגב לתגובה זו

    • ניסו שחם דווקא קודם לתפקיד בכיר יותר (ל''ת)

      גיל, 19/07/07 19:39

      הגב לתגובה זו

      • אני עונה במקום יום טוב:''יש דברים שאנחנו לא מבינים''! (ל''ת)

        עידן, 19/07/07 19:46

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    יהושפט תור בעניי יהודה המכבי המודרני ישר כח (ל''ת)

    רונן, 19/07/07 14:59

    הגב לתגובה זו

    • בעיני הוא בר-כוזיבא שיוביל את ישראל למרד חסר תועלת ועקוב מדם (ל''ת)

      אז מה?, 19/07/07 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    קינה מרגשת (ל''ת)

    שרית, 19/07/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רק חסר הסוף של הסיפור בשא-נור

    נאור, 19/07/07 14:43

    האם מתעתד בית המשפט (האמיתי, של המדינה) לעשות משהו בעקבות הסרוב לבצע את פסיקתו? האם נשלחה התראה? האם מישהו בכלל מתכוון להתייחס?
    ואגב, כל הכבוד על הסיום השנון.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בתחבולות תעשה לך מלחמה. צריך לנהוג עם המתנחלים בחוכמה ולא בכוח.

    בטוח שהשבכ, 19/07/07 13:46

    לא צריך לדבר עם המתנחלים הקיצוניים ולעשות להם פרובוקציות.
    לא צריך לתת להם לפגוע בפלשתינאים אבל אם הם מדברים לעצמם יכולים לתת להם לדבר.
    בטוח שהשבכ בפנים ושומר שהם לא ישתוללו במעשים וישארו בדיבורים.
    אין לשמאל מה לעשות אצלם.
    אם הם פוגעים בפלשתינאים תפקיד הצבא לעצור אותם ולהגן על האוכלוסיה האזרחית.
    ההתנהגות של השמאל בזויה לגמרי.
    מצפים מהם להתנהגות בוגרת.
    הקיצוניים הדתיים הם משיחיים ומאמינים באמונות דתיות משונות. מה התירוץ של השמאל?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    השמאל בזוי בעיננו ובעני המחבלים כול הכבוד לזיכוי וחבל שהתיק לא נגנז

    יהודי, 19/07/07 13:32

    אם המשטרה היתה פועלת בתיק בשכל ישר היו מעמידים לדין את האפס נאווי שיזכור גם אוייב בז לזבל כמוהו

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עכשיו אני מבין מדוע רועי שרון אינו העורך הראשי של המדור

    יהודי-חילוני, 19/07/07 12:38

    האם המאמר השבועי של רועי שרון הוא פיצוי על כך שהעיפו אותו מעריכת המדור? האם לא הבינו שם במדור, שבשביל דעות וסיפורים כמו של רועי שרון ניתן לעבור לאתרים המתמחים בדעות של הימין הקיצוני - האתר של ''שבע'' למשל, או שמא הם באמת חושבים שהם משיכים כך רייטינג כלשהו?

    הנסיון של רועי שרון להציג את הדברים באופן לכאורה אנתרופולוגי וללא ביקורת כלשהי אינה עושה טוב לאף אחד. לתת במה לדעות מטורפות רק בגלל שהם קיימות אי שם בספירה של המדינה המשוגעת שלנו אינה תורמת לדבר, למעט לליבוי יצרים ושנאה. בשביל מה כל זה? למה המדור מעודד את קוראיו לשמוע סיפורים על קבוצה של אנשים הזויים שנותנת החלטות שיפוטיות מבלי שהוסמכה לכך על ידי איש? מדוע עלינו לשמוע על נסיונות חוזרים ונשנים לעלות לחומש כדי לשגע את כוחות הביטחון? מדוע מעניין אותי שאיזה פנאט שמאלני מניח כבשים מתות לפתחם של פנאטים ימניים?
    אם זה חדשות - אז אלו הם חדשות מאוד לא מעניינות, ולמרות שאיני נמנה עם המגזר הדתי, יש לי תחושה שזה לא מעניין את עיקר הציבור הזה, ואם זה כן מעניין אותו - אז זה עצוב מאוד.

    עשו טובה שם למעלה - תביאו סיפורים יותר מעניינים על הציבור הדתי, ולא רק את הרפש וטירוף. זה הרבה יותר חשוב, ובפרט כך בסמוך לתשעה באב. ההערה הזו מתייחסת גם למאמר ההזוי של יקרת פרידמן.

    הגב לתגובה זו

    • זה דווקא כן מעניין אותך. עובדה שקראת.

      אורי, 19/07/07 13:33

      וחוצמזה אותי זה מעניין.

      הגב לתגובה זו

    • רועי שרון לא 'הועף'. הוא קודם, יא מצחיק... את הטור הזה הוא כותב (ל''ת)

      כי ביקשו ממנו, 19/07/07 13:47

      הגב לתגובה זו

    • במה מתבטאת יהדותך?

      דוסלי, 19/07/07 17:08

      בשנאת חינם? באהבת הפלסטינים? או שאולי אתה שומר מסורת... קידוש מול הטלוויזיה עם בחורות ערומות כדי לא להפסיד אף קטע.
      למה להתעקש על יהודי?
      תכתוב חילוני, ממילא אין הבדל בינך לבין חילוני פלסטיני או חילוני מוסלמי או חילוני נוצרי או חילוני צ'רקסי. אתם סתם חילונים. בלי שום תוספת או תרבות או השתייכות רלוונטית!

      הגב לתגובה זו

      • היהדות מזמן חדלה להיות רק דת - היא גם לאום

        יהודי-חילוני, 22/07/07 12:12

        הנסיון שלך ושל כמותך לנכס את היהדות נכשלה ברגע שהציונות ניצתה. ברגע שבו הוגי דעות יהודיים, הן חילוניים והן דתיים (לאומיים) החלו לייחס ליהודים גם שאיפות לאומיות, ולא רק דתיות - הסתיימה ההגמוניה של היהדות כדת בלבד. היחידים שלא הבינו את זה ואינם מבינים את זה עד היום זה החרדים. זה כמובן לא מונע מהם להשתתף בבחירות חופשיות לכנסת ולבחור את נציגיהם בפרלמנט, אבל בכך מסתיימת 'תרומתם' למדינה הלאומית של היהודים.
        אני מוכן לקבל, שללא מסורת יהודית - דתית, הנעשנת על מסורת, על ההלכה ועל פרשנות הלכתית, קיים היום קושי להמשיך ולהזדהות עם הלאום היהודי, וכך אנו רואים בהתחזקותם של הפוסט ציונים - אלה שהדת היא מהם והלאה, ואינם מרגישים חלק מ'לאום יהודי', אלא חלק מ'לאום ישראלי' או אחר.
        מבלי לקבוע מסמרות, אני נכון להניח הנחה מסויימת -והיא, שחלק מהסיבה לניתוק מהדת של אותם אנשים, אינו נובע אך ורק מסלידתו של האדם הרציונלי מערכי הדת והאמונה, אלא בעיקר לאור התנהלותם של אישי הציבור הדתיים במדינת ישראל - הן החרדים, והן הדתיים - לאומיים. החרדים - לאור התבדלותם המופגנת וחוסר היכולת להבין שבהתנהגותם הבדלנית הם הופכים את עצמם למיעוט שנוא. הדתיים - לאומיים - בגלל הכיבוש וההתנחלויות. כאשר אדם יהודי שמכיר את זוועות השואה ואת רדיפות היהודים באשר הם יהודים, רואה שיהודי מעכב במחסום אישה הכורה ללדת - קשה לו להזדהות עם המעשה, גם אם הדבר מוסבר לו בצרכים ביטחוניים ואחרים. כאשר אדם יהודי קורא את דבריו של פייגלין בדבר התנגדות לסייע לפליטים של דרפור, וחושב על אוניית הסט. לואיס שאנשיה התחננו להישווע וחזרו ריקם - הוא חש סלידה וכאב בטן מבחילה.
        על מנת למנוע את התחזקותם של הקיצוניים בשני הצדדים (חילוניים ודתיים הסבורים שהיהדות מתחילה ומסתיימת בקיום מצוות בלבד, בלי ערך מוסף אחר), יש לפעול לחיזוק האתוס היהודי - הלאומי, שנשען על ערכים אוניברסליים של ליברליות, דמוקרטיה ושיוויון, על פי חזון מגילת העצמאות של מדינת ישראל.

        לכן, בהחלט, אני רואה עצמי כיהודי - חילוני, ולבטח אין בדעות האישיות שלך בדבר יהדות של קיום מצוות בלבד ופונדמנטליסטיות כדי לפגוע בעמדה זו.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא הבנתי: האישה מסנור שכבה בביתה במיטתה ובא שוטר לאנוס אותה?

    גיל, 19/07/07 11:49

    או שאולי מדובר במקרה בו האישה סרבה למלא את חוקי מדינת ישראל והשוטר בא לדאוג לכך שהחוקים יכובדו?
    בכל אופן, גם אני מתכוון להקים בית דין אלטרנטיבי. בבית הדין הזה שלי יכהנו אנשים רבי מעלה ששמם ושמעם נודע למרחוק (המעונינים להצטרף יגישו בקשות בכתב ליד עמוד החשמל שמול המכולת של ליזי ברחוב רבי מאיר 27 ת''א) והוא ישפוט בצדק כל מקרה, כמובן ללא קשר להשקפת העולם של היושבים בדין. הוראות בית הדין הזה שלי יהיו מעל למערכת בתי המשפט הרגילה של ישראל ומעל לכל בית דין פרטיזני אחר (כמו למשל המתחזים העלובים מבית הדין שהוזכר בכתבה, שעליהם נאמר במשכן לצים לא תשב והמה ישבו גם ישבו בבתיהמו ועל כיסהמו.) אני חושב על השם הבא לבית הדין שאקים :''בית הדין שנועד לבצע ביצועים ולהוציא לאור את כל הפעולת המתאימות לטובת העם והמדינה וכל זה במסגרות שיכבדו את הנדרש בדרישות וכולי וכן למען הקידמה במתינות'', אבל אני פתוח להצעות.
    בכבוד רב: מפקד העיר בוגלומה.
    החבר גאשק.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה מרגיש נאור ואינטליגנטי, לך תשטוף את הפנים במים קרים ותתפכח (ל''ת)

      כי אתה מסמל, 19/07/07 12:12

      הגב לתגובה זו

    • נהדר (ל''ת)

      עידן, 19/07/07 12:18

      הגב לתגובה זו

    • שום דבר לא סנוור את האישה משא-נור

      תלמד לכתוב, 19/07/07 12:18

      היא ישבה בביתה החוקי שנבנה מכספה על אדמתה שלה, בשליחות המדינה שבמשך שנים נהנתה מההקרבה שלה ושל שכניה. ופתאום בא שוטר בשליחות שרון אבי כל המושחתים, ובשם האי היווני דרש ממנה לעזוב את ביתה ולהפוך לפליטה בארצה.
      וכל זה קרה באישור של בית המשפט שלך(!!!) בית המשפט שעקרונות הצדק בו מוטים לצד אחד בלבד (זה שאין לו כיפה על הראש). ולכן, גיל נגיל, אין לך מה להתאמץ בהקמת בית משפט אלטרנטיבי. יש לך ערכאות מוכנות ומזומנות שפוסקות תמיד לפי ערכיך הליבראליים.

      הגב לתגובה זו

      • אוי,הטרחנות.

        עידן, 19/07/07 19:07

        ''בית המשפט שלך''?
        ומה עם השופטת שולמית דורון מבית משפט השלום בירושלים שמוזכרת בתחילת הכתבה?
        היא השופטת שלך (???)

        הגב לתגובה זו

    • מעניין

      יהודיה גאה, 19/07/07 19:08

      כאשר שמאלני מסרב להתגייס לצה''ל בטענה ש''זה נוגד את צו מצפונו'', מעריכים אותו. וכאשר אנו כיהודים, מעמידים את ערכיה הנצחיים של התורה מעל לחוקות הגויים שמונהגות לצערנו במדינה שאמורה להיות יהודית, אנו נחשבים פרימיטיביים. יפה מאוד. אולי כבודו יואיל בטובו לומר במה מתבטאת יהדותו?

      הגב לתגובה זו

      • אני חושב שגם ''שמאלני שמסרב להתגייס וגו'

        גיל, 19/07/07 19:33

        צריך להענש.
        איך אני בשבילך?
        דין אחד לכולם, לידידי מפלוגת המילאוים שסרב בשל סיבות שמאליות לפני מספר שנים ול''צנחנים'' שסרבו לאחרונה. את כולם לזרוק מהגדוד. (את ידידי זרקו, את החבר'ה העלובים אלו לא, ודי לחכימא...)

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    איך אמורים המתנחלים לזהות מבוקשי צה''ל? או שכל ערבי מבוקש בפוטנציה? (ל''ת)

    גיל, 19/07/07 11:38

    הגב לתגובה זו

    • פה אני מסכים. כל ערבי הוא מחבל בפונציה לכן גם מבוקש... (ל''ת)

      דולפין מרושע, 19/07/07 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כשעבריין מוכרז 'מושל' חווה..לאן הגענו?זו אפילו לא בדיחה (ל''ת)

    שופט, 19/07/07 11:38

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת לאריק שרון??? (ל''ת)

      יוגי, 19/07/07 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מעולה!!! מזמן לא קראתי מאמר בהיר ושנון על נושאים כואבים. (ל''ת)

    אני, 19/07/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    השמאלנים מחליאים אותי. בוגדים ומשתפי פעולה עם האויב הרצחני. השמאל

    דרך ארץ אין, 19/07/07 11:16

    יהרוס את המדינה ולא הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נשיקות וחיבוקים? לרמון? הוא לא עמד על זה למשפט בדיוק עכשיו? (ל''ת)

    מר ינשוף, 19/07/07 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוף,עוד פעם המדור המטריד,המציק והבכייני הזה של רסיסי ימין הזוי. (ל''ת)

    די כבר!!!, 19/07/07 10:54

    הגב לתגובה זו

    • אוי, סמולן קיצוני מסכן שלי. אתה בפאניקה כי עכשיו האמת על ההתנכלויות

      שמואל, 19/07/07 11:18

      של פעילי לשמאל למתנחלים יוצאת לאור.
      עכשיו איך תמררו להם את החיים אם העם ידע על כך?
      איך תכרתו עצי זית אם התקשורת עכשיו לא תגן עליכם?

      אתה מחליא חתיכת נבלה.
      מצידי שיצאו מחבלים מהכלא אבל אתה תכנס במקומם.

      הגב לתגובה זו

      • אין מה לומר.כולך נוטף אהבת ישראל יוקדת...

        שמלאני, 19/07/07 11:51

        וזה עוד בתשעת הימים תוך כדי אבל על חורבן הבית שנחרב בגלל שנאת חינם.

        הגב לתגובה זו

        • זה נשמע כמו אוי-אוי-אוי, אנחנו הקוזאק הנגזל (ל''ת)

          גרוטסקים, 19/07/07 12:13

          הגב לתגובה זו

        • מה חינם פה?

          יהודי, 19/07/07 12:17

          הרווחתם את השנאה הזאת ביושר כשהחלטתם לרמוס כל מה שיהודי ולעשות דמוניזציה מוחלטת ליהדות ולמאמיניה וכרתתם ברית עם אלו שרוצים לזרוק אותנו לים...

          הגב לתגובה זו

        • בית המקדש לא חרב בשל שנאת חינם

          רון, 19/07/07 15:50

          בית המקדש חרב, כל עם ישראל הוגלה, חלקו הגדול הושמד, נשים רבות נהפכו לשפחות, ילדים לעבדים. וזה לא קרה בגלל שנאת חינם אלא בגלל שפנאטים דתיים לא הבינו את סדר הכוחות. כמו אז, כך היום.

          הגב לתגובה זו

      • אולי מישהו יסביר לי

        אורן, 19/07/07 14:24

        למה זה נחשב הברקה לטעות באיות ''שמאלן''
        כאילו, אם אני כותב מטנחל במקום מתנחל אז ניצחתי בויכוח?
        לא שמעניין אותי, אני כל כך עייף מכם ממרזל והרבנים...

        הגב לתגובה זו

        • Small. Got it? (ל''ת)

          Yaniv, 23/07/07 23:09

          הגב לתגובה זו

          • small כותבים בש (שמאלית) לא בס (ימנית) (ל''ת)

            מה ניסית, 24/07/07 10:06

            הגב לתגובה זו

    • אל תקרא!

      מדור ענק, 19/07/07 11:37

      לך לאתר הארץ- שם תקבל הרבה גיוון לעמדותיך הנאורות והפלורליסטיות...

      הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק מה שאעשה.אתם תישארו כאן ותתבוססו לכם בתוך הביצה הטובענית.

        שמאלני, 19/07/07 13:10

        אני עוזב את המדור.
        יותר לא תצטרכו לקרוא את הגיגי
        השמאל התבוסתני שלי ולא יהיה לכם על מי להוציא את כל האגרסיות החבויות בכם,לקלל,לגדף ולחרף.
        כאן יכולתם לעשות זאת עלי ולהוציא את כל הרפש המילולי שחבוי אצלכם מתחת לחזות הנעימה שלכם.עכשיו מה תעשו?
        היו שלום.
        אה,סליחה.שכחתי ששלום זו מילה שמאלנית תבוסתנית.

        הגב לתגובה זו

        • ושוב שגעון הגדלות השמאלני מוצא את ביטויו

          גחחחח, 19/07/07 14:01

          א-הא, כולנו נשב בחושך ונבכה את לכתך. שהרי ידוע שיש (או היה) רק שמאלן אחד במדינה שמבקר באתר הזה, וזה אתה, הידוע גם בניק-ניים הכל כך אלמותי: שמאלני!

          הגב לתגובה זו

    • באמת מצטערים

      בנצי, 19/07/07 12:06

      אנחנו מצטערים שהאתר העלה כתבה שאינה עולה בקנה אחד עם השקפותיך!
      זה לא יקרה שוב!
      אנא!
      סלח לנו!
      דביל...

      הגב לתגובה זו