• 35.

    מוסר השכל : הרחק עצמך מהממסד שידפוק אותך בסוף

    witwiki, 11/08/07 12:59

    פולארד אשם בשם איזו פטרוטיות הזויה ,למערכת מושחתת צבועה אשר מלקקת את רגלי אמריקה מתוך שיקולים פוליטים הוא הוקרב ,מה חשב לעצמו ,שב על הגבעה והמתן ליום הדין ,מה לך שלקחת חלק במשחק . חבל עליך ,עונשך גדול ומר אך היית חוסך לעצמך כל זאת אם היית חכם להבין שכל זה שקר משחק ארור

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לפעול מיידית לשחרור פולארד כמשימה לאומית ממדרגה ראשונה! (ל''ת)

    בן דוד, 24/07/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מצוין כרגיל (ל''ת)

    ירושלמי, 23/07/07 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להחזיר את נתניהו

    צחי, 23/07/07 12:48

    כדי גם להחזיר את פולארד.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אל: ראש הממשלה

    חדוה, 23/07/07 10:32

    ראש הממשלה היקר!
    תסתכל מה אתה עושה משחרר רוצחים מושפלים שונאי ישראל!!!!
    ואת אחיך יהונתן אתה משאיר אותו בכלא אמריקאי, עד מתי אפשר להתעלם מאחינו , דמו זועק אלינו
    אנא ראש הממשלה תדאג לשחרר אותו מיד, ומי יודע למה עם ישראל כל כך סובל , שדמעות של יהונתן עולים לשמים , ועם ישראל אינו עושה כלום למענו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הלוואי ונלמד לקח, ולא נוסיף חטא על פשע (ל''ת)

    גיתית, 23/07/07 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה עם צד''ל, ומדחת יוסוף

    יהודי, 22/07/07 19:06

    מה שאנחנו משדרים לכל העולם ולאזרחי המדינה שלנו הוא שמי שעוזר/תורם/מסייע לנו יופקר
    אין למדינתנו רגש ולו קטן ביותר של רגשי תודה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל עוד יושבים מושחתים בשלטון

    אזרח, 22/07/07 19:04

    לא נגיע לשום מקום

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פשוט - מרגש!

    יהודי פשוט, 22/07/07 16:32

    אנא ציון התעוררי, לפני שהדמעות של פולארד והדמעות של מגורשי גוש קטיף יטביעו את כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נטישה. מחלה לאומית.

    /////, 22/07/07 15:32

    למה ללכת רחוק?
    בוא נספור את הפעמים שבהם הממסד היהודי / ישראלי נוטש ומבזה את מיטיביו בעבור אינטרס קצר טווח.
    אני כרגע מעלה דברים מהזכרון שלי בלבד .
    1.מדחת יוסף. כל מילה נוספת -מיותרת.
    2.מוצבי צה''ל בתעלת סואץ בתחילת מלחמת יוה''כ. מי שיה שם ושמע את הקשר כמוני -לא מסוגל להירדם בלילות.
    3.דהניה והמשתפים.
    4.חיילי צד''ל.
    5.משמר הירדן .למי שמכיר את הפרשה יודע- מי שלא כדאי שילמד
    6.להבדיל -השואה. הממסד היהודי ציוני בארץ ישראל נטש את יהודי אירופה ולא עשה כמעט שום מאמץ להציל חוץ ממקרים בודדים וכשהיה אינטרס עליון . (כדאי לקרוא את דבריה של חיקה גרוסמן ואחרים על איך התייחסו אליהם.מהארץ)

    כלומר-בשעת משבר -כל אחד תופס לעצמו פינה ושהאחרים ילכו לעזאזל -רק שלא יפריעו לו לדאוג לעצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לשחרר את פולארד מיד!

    יהודיה, 22/07/07 14:58

    בושה כל המצב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • לשחרר את יונתן פולרד

      חדוה, 23/07/07 10:25

      די מספיק!!!עד מתי יישב יהונתן בכלא!
      לדאוג לשחרר אותו מיד!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תודה לך אראל מול בגידת התקשורת

    סטודנט תואר שני, 22/07/07 14:38

    מי שבגד פה הכי בגדול זו התקשורת. כן, זו ששמה את עצמה בפיסגת המוסר והצדק. זו שטוענת לעצמה כתר של סדר היום הציבורי. זה שמנצלת לרעה את כוחה ומשכנעת אותנו השכם והערב שהיא מונחית על ידי אנטרסים פרטיים מאד. אתם הרי יכולים, בהנף קולמוס לקחת על עצמכם אחריות ולדאוג לכך שהנושא לא ירד מהכותרות ושכל מי שרוצה להחשב ''חביב'' ידבר רק על זה כל היום ויטפס על הקירות על מנת להציל את יהונתן ולתת לו סיכוי לחיות את שארית חייו כאדם חופשי וכגיבור לאומי. אז תראו לנו קצת אומץ ואחריות ותזיזו משהו ערכי במדינה הזו... נו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אדישות אוכלת את יושביה

    רונן מרציאנו, 22/07/07 14:35

    אנו לא חים , אין לנו כח לכלום , רוצים רק שקט, תמיד שקמים רוצים לישון , וכמה שפחות לעשות.
    לעשות למען הזולת חס ושלום אם לעצמנו לו ודאי לא לזולתנו
    די היגע הזמן לחיות לעמוד יצבים מול המיצאות לשחחר את יהונתן ואת שאר השובוים, היגע הזמן שיהיה אכפת מהחרפה והבושה ולא מהתענוג

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ראשי מדינת ישראל בגדו בפולארד נ=ק=ו=ד=ה

    סקופידון, 21/07/07 20:16

    המנהיגים שלנו דואגים לישבן שלהם ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    האם השיקול הלאומי של פגיעה ביחסים עם ארה''ב הצדיק את הסגרתו? כן !!

    רן, 21/07/07 19:33

    פולארד הוא עוד חייל שנפל בשירות האומה והמדינה , כולנו כואבים עליו אבל זה המחיר שהוא משלם!! אז מספיק להתבכיין ולהתלהם !! פגיעה ביחסים עם ארה''ב הייתה גורמת לנזק גדול לטווח הארוך לישראל!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא נפל הוא חי!!!

      נריה, 22/07/07 10:09

      איזה מן מדינה מזניה את השבויים שלה בשביל ''יחסים''!? ואיזה יחסים יש לנו עם ארה''ב?! כל הסיפור של פולארד שהוא העביר מידע למדינת ישראל שהאמריקאים הסתירו ממנו!
      מידע שהציל את ישראל מפגיעה אטומית !!

      הגב לתגובה זו

    • יחסים שזה מחירם הם יחסים גרועים מאוד

      אבי, 22/07/07 14:51

      אני מסכים שזה מחיר היחסים עם ארה''ב אבל המחיר מעיד על טיב היחסים. במילים אחרות אם המחיר הוא שתיקה על פרשת דרייפוס במהדורה חדשה הרי שמדובר על פחות ממשענת קנה רצוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם השמאל בעד שיחרור פולארד!!!

    אני לא מדלג!, 21/07/07 18:50

    השמאל בעד שיחרור פולארד , העניין הוא שבאמת אנשים כמוך מקשרים את גוש קטיף ופולארד רק לימין וגורם רק דבר אחד הרחקה מהפגנות לשיחרורו,
    נראה אותך מקים עצרת ללא קשר לגוש קטיף וחשיבה באמת על השבוי ולא בניסיון קמפיין עלוב של לנסות לקשר בין הנושאים,
    אולי אז תוכל לראות גם את שלמה ארצי בכיכר או אחרים שהשד יודע מה דעתם .
    אז תראה את ההמונים מתכנסים ולא תחת הדגלים שלכם אלא בשביל להפגין אחדות בנושא זה דבר שבמידה מסויימת הרסתם,
    להזכירך אין בשמאל המרכזי ואולי אפילו אצל הקיצונים גם בשמאל שום סיבה שלא לתמוך בשיחרורו ,
    הניסיון שלכם לשייך אותו לסקטור מסויים הוא שפוגע בלהראות את החזית האחידה ביחס של גרימת דירדור היחסים בין ארה''ב לישראל בעקבות פרשת הסתרת המידע של ארה''ב מישראל והצורך להשתמש בפולארד כאשר הוא הואשם בבגידה עקב עזרתו למדינה ידידותית לארה''ב.

    ארה''ב שאמנם אנחנו בכיסה צריכה להבין שפולארד מנע מצב שונה שאם היה קורה מעשיי איבה נגד ישראל והיה מתגלה שארה''ב הסתירה אותם
    היה פגיעה יותר רצינית ושיתוף הפעולה בין סוכנויות המודיעין היה נפגע אף יותר! כך שפולארד חסך לאמריקאים את הפגיעה ביחסים בין המדינות ורק קיצונים אמריקאנים ויהודי אמריקה הם ששובים אותו בכלא!



    ההתחלה של הכתיבה שלך מעולה דרך אגב!
    ותשובה אחת בקשר לכך כבר יש פיתחו בטכניון עיתון מננוטכונלוגיה שבקרוב יהיה אפשר לקרוא את הדפי אינטרנט על גבי דף גמיש שניתן לעשות בו שימוש חוזר כי הכתבות מתעדכנות פרוייקט ששווה השקעה על מנת שייצא בהקדם לפועל .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עיתונאי שפוי שאיכפת לו

    נ.כהן, 21/07/07 18:46

    תודה והערכה על כל הכתבות שלך. אנא !! אל תתיאש שאתה כמעט בודד במערכה בעתונות השמאלנית. חשוב מאד שתהיה לפה לכל אלה שאין ביכולתם להשמיע את קולם.
    יש לך הרבה קוראים נאמנים שאני אחת מהם שנהנים מהידע הרחב שלך
    בכל תחום.חזק ואמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סגל, גם אני יהודי וציוני...

    אייל, 21/07/07 18:09

    שטובת מדינתו ועמו זה האינטרס העליון שלו.

    אבל אני, לעומתך,
    עדיין לא איבדתי את תחושת ההיגיון,
    ואת תחושת הצדק הבסיסי ביותר.

    צר לי על פולארד,שנכלא בעת ''מילוי תפקידו'',
    ובעניין מגורשי גוש קטיף אומר לך את זאת: נראה לי שמצוקתם הגדולה היא שאינם נמצאים תחת אש מרגמות,
    כי הם התמכרו לתחושת הסכנה הזו,
    והגמילה מן ההתמכרות הזו אינה קלה.

    הגב לתגובה זו

    • דיברת מימיך עם תושב גוש קטיף?

      שמואל, 22/07/07 01:37

      חבל, אם היית מדבר ומכיר אנשים שלא בדיוק כמוך, היית מגיב בצורה יותר מכובדת. ''בגלל שנאת חינם חרב הבית....''

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד אראל על העובדות שפרסמת, שכחת לציין כי העונש על העבירה

    אל-טוריטו, 21/07/07 18:05

    שביצע פולארד - מסירת מידע למדינה שהיא בת ברית, הוא 4 שנים. פולארד עמד בפני חתימה על עסקת טיעון בה הוא מודה בעבירה הנ''ל, אך בסופו של דבר הפה הגדול שלו גרם לכך שהיא לא יצאה לפועל - אין זו סיבה שבגללה יינמק בכלא עד היום. בכל מקרה כל הכבוד על מה שציינת כאן לגבי ההסגרה של הסוכנים לברית המועצות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפרזיטואידים החרדים חיים בגוף המדינה=פונדקאי ואוכלים את רקמותיה וכך

    החרדים בוגדים?, 21/07/07 16:37

    בהדרגה מביאים לחיסולה.תחליטו אתם האם זה נחשב לבגידה,לרצח,לחיסול מפושט,ממוקד,מה מה לדעתכם החרדים?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פולרד הוא בוגד.בוגד בעמו את זה לא

    גיל, 21/07/07 16:21

    צריך לשכוח ובוגד מקומו בביה''ס לא?
    אז על מה הסגל הזה מלין כל הזמן.נכון שהוא בגד עבורינו.הוא לקח סיכון וקיבל גם הרבה כסף עבור בגידתו.צריך לעזור לו להשתחר אבל לא להפוך אותו לחסיד עומות העולם.

    הגב לתגובה זו

    • ישראלי?

      אמריקאי?, 21/07/07 17:06

      הוא בגד בעמו האמריקאי?
      או עזר לעמו היהודי הישראלי?.הסבר? כי יש לו גם ת'ז ישראלית.
      אני חשבתי שבגלל שפולרד נולד שם באמריקה יש לו אזרחות אמריקאית.
      ואזרחות ישראלית בגלל שהוא שייך לכאן.כמו רוב היהודים שעשו עליה!!
      אחרת לא הבנתי אותך. הכיפה שעל הראש שלו לא עושה רושם שהוא מרגיש אמריקאי בכל רמח איבריו.
      ובטח לא בגלל היותו קובואי בעברו

      הגב לתגובה זו

    • עומות? (ל''ת)

      ירושלמי, 23/07/07 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין שום שוני בין פולארד לועננו מעניין שלא נילחמת למען ועננו (ל''ת)

    ניב, 21/07/07 16:16

    הגב לתגובה זו

    • וענונו כבר שוחרר אם לא שמת לב (ל''ת)

      ליאור, 21/07/07 16:35

      הגב לתגובה זו

    • אכן ההבדל הוא סמנתי -פולארד לטובת ישראל וואנונו נגד. זה הכל. (ל''ת)

      ///, 22/07/07 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הטאלבין החרדי מתבסס בהדרגה בבית שמש וקורא תיגר על שלטון החוק

    הקסבה בבית שמש, 21/07/07 16:09

    ואלה ניצני מרד במדינה וערכיה ואם המדינה תמשיך להיות רופסת בסופו של דבר הגולם החרדי שגודל ע''י המדינה יקום באלימות על יוצרו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עיתונאי גדול כי פשוט כיף לקרוא (ל''ת)

    שע, 21/07/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ask rafi eitan to go to the u.s

    solomon, 21/07/07 14:34

    and help him.

    הגב לתגובה זו

    • רגלו של רפי איתן לא תדרוך בארה''ב

      ליאור, 21/07/07 17:08

      הוא ייעצר מיד והוא יודע את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אראל סגל , נעים לדעת שיש מישהו השם על השולחן נושא חשוב וכאוב !!!!!

    אוהד, 21/07/07 13:15

    רוב העיתונאים כותבים על החומוס הכי טעים בת''א/החופשה בכי ''מדליקה באיים היווניים/הלבוש הכי ''איני'' באולמות האופרה.
    ויש מי ששם על השולחן את המציאות .
    האופן שסגל כותב הינו ייחודי ומקורי.
    אהבתי את הסיפור בסוף עם המשמעות המצמררת שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין לכם סיכוי

    סוגו די סיינה, 21/07/07 13:13

    ברגע שהבנתי שבישראל העשירים מתעשרים והעניים המטומטמים רק בוכים במקום לעלות על הכנסת במקלות ואבנים ולהעיף את חידלי האישים משם,החלטתי לעזוב.גנבתי קצת כסף מהחברה שלי,עשיתי קומבינה עם מכרז של משרד הביטחון,לא נתתי קבלות,תיחמנתי כמה ספקים,צברתי בערך 5 מיליון דולרוברחתי לאיטליה.היום אני צוחק כל הדרך לבנק.אני אוכל מקרוני ואתם תאכלו לוקש סורי.מדינה מופרעת שלא תחזי האבה זמן מעמד.התעוררו והעיפו את השלטון המושחת.תחי המאפיה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אביאם סלע, לא אביעם

    בועז, 21/07/07 13:00

    קצין מעולה שתכנן את השמדת הקרקע-אויר הסורי בשל''ג. היה גם הופך למפקד חה''א לולא הלחץ האמריקני.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אראל סגל כרגיל

    רפי אשכנזי, 21/07/07 12:01

    אראל סגל כרגיל, ישר ובעל אינטגריטי לא רגיל במיקצוע השלישי העתיק בעולם.
    ישר כוח לך סגל!
    כל מילה בסלע

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סג''ל מתי כבר תבין?

    נביא הזעם, 21/07/07 11:47

    ציפיות זה לכריות....
    אך אתה ממשיך לצפות ממדינת חלטורה שמנהיגיה הם מהזן הנחות ביותר... ושהדבר הטוב ביותר לומר על העם שיושב בה הוא שהעם שיושב לידו מטומטם לא פחות ממנו...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איפא האינטיליגנציה חביבי? תהיה ריאלי

    הרצל, 21/07/07 11:35

    לגבי פולארד ה ''עובדות'' שסיפרת שונות ממה שקבע בית משפט אמריקאי.

    האם תברך על שחרורו תמורת 11,000 האסירים הפלשתיניים, או תמורת 1,000 או אפילו 100 בלבד ששפוטים לעשרות שנים?
    דיעותיו של פולארד אינם סוד הם התפרסמו בראיונות, ובין היתר סיפר מה לדעתו צריך לעשות לאלפי האסירים הפלשתיניים. קל לנחש ואין צורך לפרט. כך הוא מיקם את עצמו בשולי החברה הישראלית ולכן הוא לא מעניין את רוב הציבור.

    אילו דיעותיו היו בעד שחרור האסירים הפלשתיניים ובעד פינוי ההתנחלויות האם היית כותב מילה אחת בעד שחרורו?
    אני אוהב לקרוא את מה שאתה כותב כי אתה כותב יפה וחכם אלא מאי מהבחינה הפוליטית מנותק לחלוטין מהמציאות.
    ברור שאין ציבור רציני ולא שולי שחושב שצריך להקים ישובים בעזה. 40 שנים ורק 7,000 התיישבו שם, מה זה אומר?
    תאמין לי שהפינוי מעזה היה רק דוגמית לקראת הפינוי ההמוני מכל השטחים. כל אדם אינטיליגנטי יודע שזה יבוא גם אם לא ידוע מתי. וזה כ''כ הגיוני והכרחי כי חייבים להפריד בין שני העמים ואי אפשר להפריד ולהשאר שם. וכשזה יקרה עם ישראל לא יצא להפגין יותר ממה שהיה בעת ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

    • אויל קשקשן וטיפש

      א.נ, 21/07/07 14:48

      אם לא הספיק לך להבין עד היום שלישראל אין שום סיכוי לשרוד, אלא אם כן תנקוט פעולות קשות מול ערביי השטחים, אזי או שלא אכפת לך מכיוון שאתה נמצא הרחק מעבר לים, או שאתה טיפש מטופש.

      הגב לתגובה זו

    • הרצל אתה מאכזב אותי...

      ehad haam, 22/07/07 07:17

      בגלל דיעותיו השונות משלך, נח לך לישון בלילה ביודעך שהוא סובל...
      איזה מין אח אתה?
      אתה אח?
      אתה יהודי?
      אם חלילה לך יקרה משהו, מבטיח לך שלא מעניין אותי דיעותיך- אני לא אשן טוב בלילה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    החרדים והחמאס קנאי דת קיצוניים רוצים בסופה של מדינת ישראל

    חמאסניקים חרדים, 21/07/07 11:17

    ולכל בר ברב ברור שהחרדים מהווים סכנה קיומית למדינת ישראל.יש אוייבים מחוץ ועל החרדים שלא עושים צבא אבל מלחמות הם אוהבים נאמר כבר ''מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו''.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין מה לרחם על פולארד

    sus, 21/07/07 11:10

    היום, כשהעובדות ידועות ואפילו רפי איתן הודה שפולארד קיבל ממון עבור הריגול, איני מבין על מה הדמעות.
    האם העובדה שפולארד קשר את גורלו בימין הקיצוני היא המניעה את סג''ל, בחור די אינטלגנטי בדרך כלל, לצאת במאמר ההזוי הזה?

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי בגלל היותו

      יהודי, 21/07/07 12:30

      אבל כנראה התבלבלתי.
      וזה שהוא העביר ידיעות למדינת ישראל בזמן אמת ותוך אומץ לב וחירוף נפש.
      כנראה שהיום אין כל היהודים בישראל רואים עצמם מגינים על מדינתם.חוץ מהימין הקיצוני כנראה שהתבלבלתי

      הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק העניין

        א.נ, 21/07/07 14:56

        ''השמאלנים'', ''המתונים''... כבר מזמן איבדו את הקשר שלהם לארץ, ורק חושבים כמה אפשר יותר לינוק מהארץ לפני שהם טסים הביתה לאירופה, ולהתחמק משירות המדינה. ''הימנים הקיצונים'', הם היחידים שעדיין מוכנים להלחם על הארץ הזאת עד טיפת דמם האחרונה, והם אלה שמוקעים מהחברה כמנוולים.

        המסקנה, המדינה היא האוייב של עצמה!
        על המדינה הזאת שולטים אויבי היהודים (נוצרים, מוסלמים, אנטישמים...) ואילו ''מנהיגינו'' הינם בובות בחבל בידיהם.

        הגב לתגובה זו

        • מסקנה מדויקת.ישראל היא סוס טרויאני ליהדות.לכן אני חילוני המסכים עם (ל''ת)

          נטוריקרתא(חילונ, 22/07/07 13:08

          הגב לתגובה זו

    • צריך לברר לאיזה צד שייכים

      החיילים החטופים, 21/07/07 12:33

      ואז על סמך דעותהם אפשר יהיה לדעת בוודאות התבעתינו הלאומית מהחיזבאללה או חמאס נתמכת פלג כזה או אחר.כי אים הם שמאלנים אז נסראללה אולי פיקשש משהו? ומוחמד הנייה גם פיספס? כי בעצם מכפת לשמאל מתומכיו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אין בליבנו דמעות על היציאה מהבוץ העזתי והצלת חיילי צה''ל

    הבוץ העזתי, 21/07/07 11:05

    ו 8000 מתנחלים יחד עם טפם ונשותיהם.אם היינו נשארים שם היינו טובעים בדמעות.

    הגב לתגובה זו

    • אני גם לא בוכה אף פעם

      האופטימי, 21/07/07 11:45

      אפילו אים יהרגו את החיילים החטופים.
      גם כשיעופו אר פי ג'י על אשקלון אשדוד. מכפת לי? העיקר שיש בירה טובה וים בת'א ושכולם יקפצו לי.
      גם כשתפרוץמלחמה עים סוריה והיא תפרוץ אים תרצה או לא תרצה.
      בעצם תמיד אפשר למצוא פתרון טוב לכל מצב.
      אפשרלטוס בנתיים לארץ אחרת עד שהצמב ירגע ושימותו אחרים.אני העיקר חי וקיים

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מר סג''ל היקר

    ששון, 21/07/07 10:49

    האדון פולרד נינטש או נימסר כי היבהירו לנו מעל לכל ספק או שישראל משתפת פעולה או שנחפש לנו פטרון אחר.וכדי לכולנו לזכור אנו כאן כל עוד יש פטרון שמגבה אותנו .המקרה של פולרד מאד מצער ויכול להיות מטופל אחרת אבל המציאות היא שקובעת .

    הגב לתגובה זו

    • קרא את עיתוני העולם

      אוסקר, 21/07/07 11:25

      אתה קורא את העיתונים הלא נכונים, בכל העולם בטוחים שישראל שולטת בארה''ב ולא להיפך.

      פשוט ב 22 השנים האחרונות לא היה מנהיר בישראל.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ עגבניות בלי מלח

      א.נ, 21/07/07 14:58

      בקלות ניתן לשחרר את פולארד, פשוט לא רוצים וככל שעובר הזמן זה מחמיר שכן איך יתרצו את העיקוב הממושך?

      הגב לתגובה זו

      • א.נ. - ואתה קורא לאחרים טיפשים ?!

        ליאור, 21/07/07 17:15

        אפשר לשחרר את פולארד בקלות??? למה יש לך את מספר הפלאפון של בוש??? אתה הולך להתקשר, ישראלי גבר גבר שכמותך, ולסגור עניינים??? אתה האידיוט. יחלפו עוד שנים רבות עד שהאפ בי איי והסי איי איי ישקלו שלא לחסום את שחרורו של פולארד, אם בכלל.

        הגב לתגובה זו

        • שטויות, אתה פתי מאמין

          א.נ, 22/07/07 12:08

          עם כל הכבוד לחכמים במדינה הזאת, לא מדובר בקריעת ים סוף, ואל הירח הגיעו כבר מזמן.
          לשחרר יותר מחמש מאות מחבלים זה אפשרי ולשחרר אסיר ציון אחד זה בלתי אפשרי?! אולמרט אם רצה יכל לדבר עם האמריקאנים לפני שהציע את המחווה שלו בחינם. הוא פשוט לא רוצה. אין בושה במדינה. דווקא אנשים שנותנים את הנשמה, ושופכים את דמם למען המדינה הזאת - הם, הם שמשלמים את המחיר וננטשים למוות. הקשר היחידי שמונע את שחרורו של פולארד הוא השמאל בארץ, ואולמרט ידוע כבר כאיש שמאל. הוא פשוט שיקר לעם במשך השנים הארוכות שהוא שהה בליכוד. למעשה הוא הקשיב לאשתו ולבתו.

          הגב לתגובה זו