• 85.

    שריון

    אני, 06/10/08 22:53

    אני לא מבין למה לחייב חברה ללכת לשריון,
    חייל מתגייס לצבא לשרת את המדינה,
    תן לו ללכת למה שהוא רוצה בצבא,
    אבל מצד שני צבא זה צבא

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אין כמו השריון

    אהוד, 27/07/08 13:24

    חייל לשעבר בחייל רוצה לספר לכם שזה סתם עניין התדמית אבל יש בעיה אחרת שבגלל שהרבה לא רוצים את החייל והם באמת טועים אין מספיק חיילים והחברה קורעים את התחת. גם הרמה של הקצינים והמפקדים לא להיט כי המבחר לא גדול. צריך להעלות את התדמית של השריון ולקחת גם 97 ואין רוצה או לא רוצה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ל-16

    כלבן, 23/07/07 16:37

    איזה שלום בראש שלך? אתה חי בארץ ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    קצין מיון

    קצין מלואים, 23/07/07 14:42

    לא ניתן לדבר עם קצין המיון בבקו''מ
    הוא אינו שומע רק משמיע אין שום דיאלוג ההתיחסות מתחת לכל ביקורת
    ביחוד לגבי חיילים ותיקים החוזרים לשיבוץ מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    היום אושר חוק טל שמרשה לתלמדי ישיבות שחרור מצה''ל (ל''ת)

    דש, 18/07/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    יש לתת לנערים להחליט לבד באיזו דרך הם רוצים להתאבד

    Yossi V, 18/07/07 17:07

    רציתי רק להזכיר למתגייסים החדשים שיקחו בחשבון שטנקיסטים גם נלקחים בשבי והופכים להיות נושא חם בחדשות למשך תקופה ארוכה לפני שהם חוזרים (אם בכלל) חיים או מתים.
    כך שלא יחשבו שמדד המוות עולה דווקא בחי''ר. להישרף עד דק בטנק זו חוויה שלא מו העולם הזה, שרק טנקיסטים יודעים לספר על כך לשאהידים.

    הגב לתגובה זו

    • ניסוח מבריק (ל''ת)

      האדם שבטנק, 18/07/07 18:44

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר מנסיון? אם לא, חבל... (ל''ת)

      ישראל, 18/07/07 19:51

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    תקשיבו לי: רק לא תותחנים!!!

    תותחן, 18/07/07 16:31

    הידעת? בתותחנים ישראל 2007 יורים את הפגז במשיכת חוט!
    הידעת? לקצינים אין תפקיד קרבי בתותחנים!
    הידעת? יש לחיל נגמ''ש מטומטם (אלפא) מלא בפגזים שרק מחכה להתפוצץ!
    תברחו! אני לא ברחתי ואני משלם את המחיר.
    רק גולני!

    הגב לתגובה זו

    • ואללה מושכים בחוט? (ל''ת)

      תומ'ת, 18/07/07 21:36

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    בזה הנוער צודק צריך למגן את הטנקים - ראינו כבר במלחמת לבנון

    את הפגיעות, 18/07/07 16:29

    ממש השאירו את החיילים חשופים. פגיעה ישירה וכולם הרוגים. הפקרות שלא תאמן.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עוד תאונה היסטורית של חינוך הדור (ל''ת)

    מפונק ומפונדרק, 18/07/07 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נראה אותכם מתמודדים עם מי שלא מגיעים לשערי הבקו''מ-חצופים. (ל''ת)

    מגחך, 18/07/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אמיר כדאי שתקרא ותפנים=בבקשה

    אח שכול ולוחם, 18/07/07 15:33

    אחי עליו השלום נפל במחלמת יום הכיפורים כלוחם בטנק סמוך למוצב מצמד.שנים לאחר מכן התגייסנו אחי השלושה ואני,כל אחד בתורו וכולם ללא יוצא מן הכלל ליחידות קרביות,לא לשריון,כולם השתתפו במבצעים ,בבט''ש ובמלחמות לבנון(גם השנייה),שניים אף נפצעו במהלך השירות ונושאים צלקות עד היום.הוריי עליהם השלום כלל לא היססו כאשר חתמו לנו על הסכמתם לגיוסנו ליחידות קרביות.אני אישית שרתתי מספר שנים בגולני וביחידה מובחרת אחרת,התחכחתי עם חיילים מיחידות אחרות ונתקלתי גם ב''בנים של''...'' ילדי אצולה'' כאלה שהאבא דאג לשבצם ביחידות חמ''ן עורפיות,שחלילה לא יזיעו יחד עם דלת העם או שיפספסו משחקים של מכבי תל אביב בשל שרות ביחידת שדה ,וגם מקרים היתה התערבות של בכירים בכדי להעביר למשל את בנו של הנהג שלהם לתפקיד נוח יותר או את חברתו לשרת קרוב אליו.היום קוראים לזה קומבינות ,אני קורא לזה של שחיתות.זכורים לי מקרים אחרים בהם ילדי קצינים בכירים בצה''ל הפכו עולמות בכדי להתקבל ליחידות הטובות ביותר (ראה גבי אשכנזי,נווה יאיר ואחרים שיסלחו לי שאיני מזכיר את שמם).
    אני מאמין שהכל עיניין של חינוך בבית ובבית הספר ומתן דוגמא מצד הפוליטיקאים(לקרוא להם מנהיגים זה לא לעיניין) בני הבכור עומד להתגייס ,אין כל ספק שהוא ילך לטוב ביותר שרק אפשר.גם על הצבא לעשות הכל על מנת למנוע פרוטקציה,התערבות מקורבים והתעקשות על כל חייל וחייל.

    הגב לתגובה זו

    • יישר כחך. הלוואי וירבו כמוך, אחרת אנחנו גמורים. (ל''ת)

      ישראל, 18/07/07 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    בגלל זה הצבא שלנו נראה ככה

    שי, 18/07/07 15:23

    מתי הם יפנימו שכאשר מציבים חייל במקום שהוא לא רוצה להיות הוא יגיע בלי מוטיבציה ורק יעשה בעיות על מנת להשתחרר מהצבא.
    במקום לשלוח חיילים לכלא תחשבו איך להפוך את היחידות הללו ליותר זוהרות.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    סיפור הסטורי

    אבידן, 18/07/07 15:21

    שותפי לעבודה נשלח למשטרה צבאית
    לא קרבי לא מתפנה -ססמא ידועה
    מחבוש
    אחרי שבוע הפך לקצין משטרה צבאית מצטיין
    וככזה גם במילואים
    מסקנה - האדם עושה את התפקיד ולא התפקיד את האדם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    TZODEK

    ephi, 18/07/07 15:12

    AFILU KITAT YERI

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תגובות של אינפנטילים

    מישהו שמבין, 18/07/07 14:46

    עזבו, אל תשרתו בצבא בכלל. תעשו לכולם טובה...

    פתאום כולם חושבים שהם הבנים של אלוהים. טובים מדי בשביל לשרת ביחידות שעושות יותר מחי''רניקים.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    היה צפוי

    אלון, 18/07/07 14:33

    לקראת סיום שירותי הצבאי ב2003 נפלה החלטה לצימצום גדודי התותחנים הסדירים מ6 ל4 .
    אני וחבריי הבנו מיד שמדובר בטעות רצינית של דרג צבאי בכיר או אולי אפילו מדיני חסר כל אחריות.
    תפקידם של חיל התותחנים, השריון וההנדסה הוא השני בחשיבותו במצב של מלחמה ובמצב שגרה אף חשוב יותר מחיל האוויר.
    אני יכול להבין את התפיסה של נער צעיר העומד לפני גיוס ומעדיף סיירות או גולני. אבל כדאי שיידע את הדבר הבא, במצב שגרה הפעולות בשטחים הן די דומות בין כל היחידות. (חי''ר יותר מסתכן ) ובמצב מלחמה השפעתם של החי''ר והסיירות הוא שולי ביותר אל מול כוחם האדיר של חיל השריון והתותחנים.
    פעם היו אוהבים להשוות את הטנק לשווה ערך של פלוגת חי''ר שלמה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מאיימים זה עוד לא מבצעים - התפשרו עם המרגרינות (ל''ת)

    זה לא הדור, 18/07/07 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי לוחם יותר מהשריון?

    קצין שריון במיל, 18/07/07 13:11

    מה נסגר עם הכתבה הלקויה הזו?

    שוב פעם ושוב פעם:
    אין חייל לוחם יותר מהשריון. זהו החייל המסתער, שמוביל את הכח ועליו שדרת הצבא. אין קשר בינו ובין התותחנים. תותחנים =סיוע. שריון=מסתער. לכן רוב אבדות והישגי צה''ל שייכים לחיל השריון. בתחילת הטירונות באמת חצי רוצים לעזוב, אבל אחרי שנה אין טנקיסט אחד שלא אוהב את החייל. בדוק. די ליללות הטירונות והיחס. זה בולשיט. היחס לחייל במסלול ההכשרה אמנם נוקשה, אך מאידך כל תופעת ניצול הצעירים והתעללות הוותיקים לא קיימת כמעט בכלל. האנשים הרבה יותר טובים (בממוצע)מגדוד חי''ר.הרבה הרבה חיר''ניקים מודים אחרי שנתיים שירות שעשו טעות ולא באו לשריון. בדוק.
    רק הטנקים.
    נסו, ולא תצטערו.....


    הגב לתגובה זו

    • לא אכפת לי יחס ולא אכפת לי קושי, פגיעה בטנק וכולם מתים בפנים (ל''ת)

      תום, 18/07/07 14:23

      הגב לתגובה זו

      • ואתה יודע כמה חיילים מתו במדינה הזאת כדי (ל''ת)

        שתתקיים, 18/07/07 15:48

        הגב לתגובה זו

    • צודק

      שריונר 401, 24/08/07 19:02

      שריון זה ה-דבר.
      מי שיגיע לשריון יראה כמה זה הרבה יותר טוב מחי''ר,
      מה יש לחי''ר? כלום ולשריון מכונה בשווי 80 מיליון שקל

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה הבעיה קיבינימאט?

    גידי, 18/07/07 13:04

    נניח שמספר מסוים של מתגייסים רוצים ללכת לגולני או לצנחנים , והמספר הזה הרבה יותר גבוה ממספר המקומות בחטיבה, אז שיעשו מבחנים לקבלה לחטיבה ויקבלו את האנשים הכי מתאימים ע''פ מספר המקומות הפנויים. ומי שלא עובר שהצבא ישלח אותו לאן שהוא רואה לנכון.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מצער מאוד לקרוא את הכותרת ומצער עוד יותר

    סאמוואן, 18/07/07 12:52

    שמתחילת חיינו ועד סופם אנו חיים את המציאות העלובה הזו.
    מתי חיינו יהיו על מי מנוחות, שלא נאלץ להילחם על חיינו, עד מתי תיגמר ההישרדות ויתחילו החיים?
    עד מתי כבר נאלץ ללבוש את המדים 3 שנים מהחיים ועד מתי נאלץ לתת חודש בכל שנה במקרה הטוב?
    עד מתי גופינו יהיה רכוש המדינה?
    מתי חיינו יהיו בידינו ולא בידי מרצחים...?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לי לא היתה בעיה כזאת בכלל. גם לא לז'קו אייזנברג.... (ל''ת)

    אביב גפן, 18/07/07 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לראש אכ''א במידה וכל אזרח במדינה ישתכר כמוך יהיה לנו צבא לתפארת!!!!! (ל''ת)

    הבעיה היא כלכלה, 18/07/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הגיע הזמן !די להתערבות ההורים!די לנוער המפונק (ל''ת)

    יונה, 18/07/07 12:13

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לגמרי! (ל''ת)

      איתן, 18/07/07 12:42

      הגב לתגובה זו

    • למה שההורים לא יתערבו ? שחכתה איך אולמרט שלח 35 חיילים

      ד.ל, 18/07/07 13:03

      למות..ביום האחרון ...בשביל שהרטינג שלו יעלה ..... ועוד אחרי שהוא ידע שבאותו היום תחל הפסקת אש....

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    קודם כל שימגנו את הטנקים ע''פ הטכנולוגיה הקיימת...

    ירון.מ, 18/07/07 12:10

    .. ורק אז ישלחו חיילים לשיריון!

    כל עוד לא עושים את המאמץ האלמנטרי הנ''ל אין למטכ''ל ולמדינה שום תוקף מוסרי לשלוח חייל לטווח!!!

    לא יעלה על הדעת שיש טכנולוגיה ומשיקולי תקציב לא יעשה בא שימוש,ואם הרמטכ''ל לא יכול להסביר זאת לממשלה , שיתפטר!

    הגב לתגובה זו

    • כבר החליטו למגן.

      דני, 18/07/07 13:18

      זה יהיה רק ב 2008 ובשלב הראשון זה יהיה רק ל100 טנקים.
      ההגנה האקטיבים לא תוכל למגן מפני מטענים.
      היא תוכל למגן רק מפני טילי נ.ט

      הגב לתגובה זו

      • מיגון

        ישראל, 18/07/07 15:59

        עד שלא רואים בעיניים
        הם לא מיגנו שום טנק
        יותר מיידי כסף

        הגב לתגובה זו

      • 300 טנקים עד 2012 זה החליטו?!!

        ירון.מ, 18/07/07 17:39

        וגם זה לא מגיע ל 10% מכלל המערך.
        מלחמה יכולה להתפתח כבר בשנה הקרובה.

        לדיעתך.

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    ''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....''

    צחי עמר, 18/07/07 12:02

    איך,יכול לבוא ראש-ממשלה והצבא
    זאת עוד בטרם חלפו שמונה חודשים
    למן אותה מלחמה הרפתקנית-הרסנית-רשלנית-כושלת-נכשלת, מלחמה אומללה.
    כלא קב''ן ולא שריון !!!!
    רק גולני !!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    זה לא הטנק - הבעיה: היחס המזעזע ללוחמים בשריון - מכתב לאמהות!

    יניב, 18/07/07 11:58

    אמהות יקרות, שלום רב.

    כאחד שמכיר את השריון מבפנים לצערי, אספר לכם שהיחס בשריון ללוחמים שונה לחלוטין מהיחס ללוחמים מקבילים בחילות החי''ר.

    השריון נחשב מקום ''מרובע'' וזה אומר
    שעל כל שטות חוטפים ובענק. בשונה מהחי''ר הדיסטנס עם המפקדים לא נשבר, הצוותים מעורבים - צעירים וותיקים, וחיילים נשארים ממורמרים עד כמעט ליומם האחרון בצבא.

    כמו כן, בנוסף לכך שהלוחמים נושאים בכל נטל הלחימה דהיינו המון המון שמירות ומארבים, הם צריכים לטפל בטנקים וזה לא דבר קל.

    אתם רוצים שחבר'ה יבואו לשריון? תשנו כמה נק'.

    1. תביאו גובני'קים כמו בחיל האוויר שיטפלו בכל הטנקים שהלוחמים יוכלו לנוח כמו שהטייסים לא עושים כלום אחרי הטיסה. (כן, לא יקרה כלום אם ההילדים של כל המושחתים פה ישרתו בתומכי לחימה - אגב הנשיא בהחדש ראינו איפה הנכדים שלו משרתים...רק הילד של מופז תותח על...)

    2. תשנו טיפה את המנטליות הקשה כלפי הלוחמים.

    3. תביאו אוכל נורמלי. לא יכול להיות שיש בקריה שווארמה ולוחמים אוכלים זבל של אוכל.

    רק אתן יכולות לשנות במדינה כבר למדנו, אז קדימה כי הילדים שלכם לא יחזרו אותו דבר אחרי הצבא, תאמינו לי..
    לא מספיק השריטה הנפשית גם פיזית שוחקים אותך עד תום. ועוד לא דיברנו על המילואים, שזה לדעתי הצבא האמיתי....

    ולכם שלטונות הצבא:
    יש לי עוד המון הצעות יעול, ואני לא מקצועי. מן הסתם יש לכם פסיכולוגים ארגוניים שיוכלו לעשות את העבודה
    יותר טוב ממני הקטן.

    אשמח לתגובות המכירים גם את המערכת.

    הגב לתגובה זו

    • יותר מצודק. אפילו לישון 6 שעות בלילה לא נותנים, וגם שומרים!

      בכך צהל מסכן את, 18/07/07 12:56

      אי אפשר לא לישון ולשמור, ואי אפשר לא לישון לא לשמור (כי נרדמים בטנק) ולא להיחטף. עובדה.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    זה באמת משנה אם היחידה זוהרת או לא?.... (ל''ת)

    אודלייה, 18/07/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    Eat you heart - I am going to yeshiva

    David, 18/07/07 11:54

    Well ladies and gentlemen, I have decided to join a yeshiva and serve our nation from the tents of Torah (ohaley Torah).
    I know it wont be easy to protect you guys from my yeshiva but this is the best I can do.
    If you are under 17 years of age there is a still chance for you : become 'hozer bitshuva' , get a rabi from Shas to arrange for a yeshiva and an exemption from the military service.
    And on top of the fact that you are exempt from military service you have the extra benefit of nice income, free food, exemption from reserve duties, and so on.
    And dont worry about having fun : many of the yeshiva boys go on trips, visit ladies of the night and even enjoy each others body (if you know what I mean ...)

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ילדיי לא ישרתו בצה''ל-יצאו ללמוד בחו''ל עם אזרחותם הזרה

    מ.א, 18/07/07 11:53

    לאחר שראיתי היכן מבלים צאצאיהם של מקבלי ההחלטות שמטיפים לנו מוסר השכם וערב -את ילדיי אני שולח לחו''ל -למזלי הרב נושאים באזרחות אמריקאית ואירופאית.
    כך גם המליץ אברהם בורג..........

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדוע הילדים של אולמרט לא היגיעו לשריון ולתותחנים

    pnina, 18/07/07 11:47

    יש כאן אי שוויון בולט. יש כאן אי צדק.

    הגב לתגובה זו

    • ולאן הבנות שלו הגיעו...

      ירון, 18/07/07 12:05

      והוא עצמו ירד לשפל המדרגה בנשיקות שלו עם מכחיש השואה אבובה מאזן...

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא לשריון ולא לגיוס בכלל (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 18/07/07 11:46

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שרוצה תשומי?

      רמי, 27/07/08 13:26

      הנה קבלת ילד או ילדה מסכנים

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אופייני לשטרן

    ירושלמי, 18/07/07 11:46

    אבל גם הוא יגיע למצב של מזוז בסוף- כל החזקעים על חלשים האלה משלמים בסוף בעצמם

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    דיי כבר

    יוסי, 18/07/07 11:44

    אדון אשכנזי היקר האיומים שלך כבר לא מפחידים אותנו.....
    האדם שבטנק ינצח אבל בטח שלא את המלחמה
    אנו סה''כ אזרחים שוחרי שלום ולא מעוניינים בגישת הפחדת המתגייסים...כל מה שאתה עושה חלול קטן זה להוריד את המוטיבציה של הנוער הדפוק גם ככה....
    אולי תעלו עוד את משכורות הקצינים זה יתן לנו הרגשה שיש למה להתגייס...
    עד כאן נמאס לי ממדינת הביבים

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ''הנוער לא יכתיב לנו לאן לשלוח אותו''=דיקטטורה?

    טל מהצפון, 18/07/07 11:43

    הגיע הזמן לסיים את האיוולת הזאת. חייבים צבא שכיר, ולא להכריח ילד מפוחד בן 18 ללכת לאן שהוא לא רוצה! בטח יגיבו אלי שאני פחדן, לא פטריוט... אני הכי פטריוט שיש ואוהב א המדינה, אבל אני לא טרומפלדור ולא טוב לי למות בעד ארצנו...

    הגב לתגובה זו

    • טל, שכחת לכתוב הכי בעולם (ל''ת)

      אמא, 18/07/07 17:24

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    כשאין שויון בגיוס, ולא כולם חייבים גיוס, צרכי הצבא לא מעניינים! (ל''ת)

    בלי גיוס לכולם, 18/07/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    המצב בעיתי בשריון ...הסבר.....

    כפיר, 18/07/07 11:26

    הטנקים הם מטרה ...ליחידות נ.ט של חיזבלה וסוריה.....המיגון של מעיל הרוח של רפאל עדין לא נעשה בטנקים עקב בעיות תקציב....רק להזכירכם בקופת המדינה כ 17 מליארד שקל בשביל המלחמה הבאה ואחריה ......איך חילים ירצו לשרת בשריון במצב של חוסר מיגון מטילי קורנט רוסים ואחרים הטנק לא מספיק חזק ללא מערכת הגנה משוכללת מפני טילים.....בנוסף מי צריך טנקים בכלל נגד חיזבלה ..להקים מערך טילים ויחידות גרילה גולני נגד חיזבלה ללא טנקים ונגמשים מספיק מזלטים חיל אוויר ויחידות מיוחדות .....כפיר.טנקים צריך לשמור לצבא הסורי ולמגן אותם שעה אחת קודם ......הבעיה שהממשלה מחזיקה את הכסף קרוב לצלחת והאזרח הפשוט הוא רק מספר חסר ערך וזו האמת לכן המצב מורכב אין יעד מוגדר .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    דברו א-מ-ת! ( בוגר חט'7 בתקופתו

    של גורודיש), 18/07/07 11:25

    ה- סיבה להמנעות מגיוס לשיריון: עם כל הכבוד לפלצנות של אלוף טל ביחס לטנק המרכבה,הוכח ח=ד משמעית שהטנק חשוף לטילים נגד טנקים רוסיים ובכל פגיעה ( כמעט) כל הצוות '' מחזיר ציוד''....

    וכנגד זה ,לצהל ( עד היום) ל-א היה מענה.

    זה יותר מידי מזכיר לי את מלחמת '' יום הכיפורים'' עם טילי '' הסאגר''...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הסוף למעורבות ההורים בשיבוץ !!!

    ע. מיכאלי, 18/07/07 11:18

    הגיע הזמן שהאזרחים ובמיוחד ההורים הדאגניים והמפנקים יתחילו להפנים שלהיות חייל הינה חובה ושמדובר במקצוע הטומן בחובו סכנות רבות ובכלל זה סיכונים ,מאמץ וסיבולת מעל לממוצע.(גם סכנת חיים ממש)
    על הצבא להכשיר את החיילים ולהשכיח מהם את השמלה של אמא והפינוקים של אבא.
    פשוט להוציא כרטיס אדום להורים מסוג זה ולהניח לצבא לחשל את המאמי שלהם כדי שאפשר יהיה לשלבו בגוף לוחם ע''פ צרכי הצבא ולא ע''פ גחמות ההורים או גחמותיו שלו.
    מי שיסרב ,יתחכם או יפקד אחת דינו -משפט צבאי וכלא עד שיכיר בעובדה כי הוא אזרח בוגר וחובתו למלא אחר החוק ללא שום הנחות .
    מי שיעמיד פנים כבעל בעיות נפשיות,יתכבדו הוריו ללוותו לבית חולים שם יאושפז בכפייה עד שיתברר מצבו האמיתי.
    מצב המדינה היום אינו יכול להיות סובלני כלפי כל מי שמנסה להכתיב תנאים ,מי שלא מוכן לקבל את כללי המשחק החדשים ישנים שיוותר על אזרחותו וימצא מדינה שתהיה מוכנה לארח אותו ואנו נסתדר בלעדיו.

    הגב לתגובה זו

    • זו האמת ! גדל פה דור של הורים הסטריים (ל''ת)

      יוני, 18/07/07 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    גיבורים בתחתונים על חבר'ה שרוצים לשרת בקרבי

    מילואימניק ותיק, 18/07/07 11:17

    נראה את אשכנזי עושה כזה שריר על אלה שבכלל לא מגיעים לבקו''ם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    השריון הוא עמוד השדרה של החטיבות הלוחמות

    שריונר, 18/07/07 11:08

    כוח האש שמייצר טנק: תותח, מקלעים ועוד ועוד- גדול מאד.
    הניידות והעבירות - יתרון ענק.
    טווחי הפעולה - ארוכים.

    אלה רק חלק מיתרונותיו של השריון ומהסיבות לתרומתו העצומה לניצחונות שזכינו להם בחסדי ה'.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לך תמות או לך לכלא. יופי של בחירה

    מתושלח, 18/07/07 11:04

    טנק זאת מטרה נייחת שלא קשורה לשנות האלפיים, התאבדות להכנס לטנק

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מנסיון... כנסו מהר!

    ליאור, 18/07/07 10:59

    כאחד שהיה קצין שריון, ושירת בלבנון, אני בטוח ב- 100% שאין כמו שריון. רק אחרי התרגיל המשולב הראשון מבינים את זה, שלהיות ליד טנק שיורה זה מפחיד. כל החירנקים חוטפים פיק ברכיים, ונזכרים, מאוחר מדי, שאין כמו להיות בטנק. מפלצת על זחלים.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, לא הכי הרבה נפגעים יש בשריון? הרי הטנק = מלכודת מוות, לא? (ל''ת)

      אמא אחת, 18/07/07 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תגובה לכתבה

    אלכס, 18/07/07 10:57

    רק אתמול כתבו שיש עליה במוטובציה להתגייס לחיל תותחנים.יש למישהו זכרון קצר.
    אבל, תאמינו, אין כמו שריון.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי מסרב לתותחנים? לפי הכתבה במסגרת החיל מאד מבוקש.....חחחחחחח (ל''ת)

    עיתונות במיטבה, 18/07/07 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''הנוער לא יכתיב לנו לאן לשבצו - מה שמכתיב זה צורכי הצבא'',

    אסף, 18/07/07 10:51

    עם כל הכבוד לך כבוד הרמטכ''ל, אני לא אבלה שלוש שנים במקום שאני לא רוצה להיות בו, רבים מוכנים לתת עצמם לשירות קרבי, אך אין זה אומר שהם יהיו מוכנים לשרת בכל יחידה שהצבא צריך.
    אני שמח לראות החלטיות, אבל תיישם אותה במקומות הנכונים, ואל תייצר לעצמך חיילים מתוסכלים שאינם מרוצים מצה''ל ומחכים לשלוש שנים שיעברו כמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד אף אחד לא שואל אותך- בגלל זה זה נקרא ''חוק גיוס חובה'' (ל''ת)

      מישהו, 18/07/07 11:06

      הגב לתגובה זו

      • אז יש חוק כתוב. בפועל כל ''המחוננים'':הכדורגלנים והזמרים משתחררים (ל''ת)

        שיקחו את, 18/07/07 11:50

        הגב לתגובה זו

        • יופי אז תיקח דוגמא מה''מחוננים'' ואל תתגייס... (ל''ת)

          מישהו, 18/07/07 14:39

          הגב לתגובה זו

    • או שעוזבים באמצע (ל''ת)

      א, 18/07/07 11:21

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    תאמינו לי שהכל שטויות !!

    לא משנה, 18/07/07 10:50

    הצבא מרכז מאמצים בדברים הלא נכונים .
    זה שיהיו בחיל שיריון חיילים חסרי מוטיבציה אשר הכריחו אותם להיות שמה , זה לא מה שיעזור לצבא .
    ( ממילא מי שלא ירצה להיות שמה בסופו של דבר לא יהיה ) .
    הצבא במקום להוציא משאבים לשיפור את תנאי השירות של חיילי השיריון והתותחנים או יוציא יותר על הסברה על החיל וחשיבותו ( יותר על כל הקטע של ההסברה ) .
    שיהפכו את הכל לאטרקטיבי שאנשים ירצו להגיע לשמה , עושה את ההיפך והולך ראש בראש נגד החיילים .
    לא פלא שאנחנו נראים ככה אנחנו עולים מדרגה אבל יורדים 4 מדרגות !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בוחבוט תעשה אולי כתבה על תותחנים ושיריון וזה יעלה את המוטיבציה (ל''ת)

    גיל, 18/07/07 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בקיצור, בישראל עדיף למות מאשר לא להיות פרוטקציונר (ל''ת)

    מוות או קשרים, 18/07/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לזק''ה שם התנאים טובים (ל''ת)

    אסיר בציון, 18/07/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רק לא שריון או תותחנים

    זוועתון1, 18/07/07 10:42

    הייתי שם - זוועה, עדיף לשבת מאשר להיטחן בחיל של דפ''רים...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תותחנים זה חרא של חיל , גיוס בני ישיבות יולי 02

    תותחן, 18/07/07 10:36

    92

    גועל נפש

    לברוח מזה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אותי לא יכניסו לטנק -

    נחלאי, 18/07/07 10:36

    אפילו עם בית-דין. גם לא לצוללת...רק על האדמה...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עדיף שיהיה צבא של שכירי חרב

    א.י, 18/07/07 10:35

    אני , רב סרן פעיל וקרבי במילואים רואה כיום אחרת את כל נושא החשיבות של השרות הצבאי.
    אני קורא את מסקנות ועדות החקירות
    ראיתי בשידור חי איך לא מנעו מות חיילים שנפצעו בקבר יוסף, מעבר הגבול בעזה ובלבנון עקב שיקולים שהיו מנוגדים לערכי השמירה על חיי חליינו.
    לאור המציאות הפוליטית הנוכחית ומעורבותה בהחלטות המבצעיות של הצבא לדעתי יש ליצור איזון גם כלפי המשרתים בו מול אלה שאינם מתגייסים.
    הכוונה:
    1. שיהיה תגמול נאות למי שמוכן להילחם כפי שיש למי שאינו עושה זאת
    2. הגיוס יהיה מבחירה ואז גם החיילים לא יהיו ב 2 מעמדות: עובדים עם קביעות שאחראים על העורף והלוגיסטיקה ומעמד לוחם שאינו מקבל שכר
    הפרדה זו הביאה לידי ביטוי את הכשל המוחלט של כל הלוגיסטיקה במסגרת הצלחות החמאס לפינוי צפון המדינה מחלק מתושביה .

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עדיף כלא על פני תותחנים - מנסיון מר שלי (ל''ת)

    תותחן לשעבר, 18/07/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חחח עדיף כלא מאשר להיות בשר תותחים. (ל''ת)

    ז, 18/07/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט - הכישלון של הדוגמא האישית (ל''ת)

    ישראל, 18/07/07 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא רוצה שריון? תבדוק אולי לאבא יש קשרים בגלי צה''ל

    ישראלי, 18/07/07 10:21

    שומע את שמות המשפחה ובא לי להקיא

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה עובר עליכם??

    שירה, 18/07/07 10:16

    תגידו - הצבא זו ''תכנית כבקשתך''? ''לא מתאים לי להיות בשריון/תותחנים/הנדסה וכו', זה פשוט לא יוקרתי מספיק''', אז מה, אז לא תתגייסו, תשבו בכלא? מישהו אמור בכלל לשאול אתכם מה אתם רוצים לעשות ואיפה אתם רוצים לשרת? זה מה שחשוב לכם - ההילה והפרסטיז'ה? תגידו תודה שנותנים לכם בכלל אופציה לבחור!! מה אתם חושבים שזה כאן, צבא שוויצריה?? אולי תבכה קצת ואבא/אמא ירימו טלפון למפקד לשכת גיוס?

    הגב לתגובה זו

    • את הילדים של אולמרט שאלו... (ל''ת)

      י, 18/07/07 10:31

      הגב לתגובה זו

    • נכון. אחד מתוך 4 לא מתגייסים. אנחנו לא חייבים קרבי.

      חייל עוד מעט, 18/07/07 10:32

      אפשר לא להתגייס. זה כבר לא מפריע בחוץ ואפילו עוזר. אפשר להיות גובניק.
      לא רוצים להתיחס אלינו יפה באגף כוח אדם וחושבים לאיים עלינו?
      לא נתגייס.
      אלוף שטרן יכול להכנס לטנק בעצמו או לירות בתותח.
      לפני הכל שילמדו לדבר כמו בני אדם.

      הגב לתגובה זו

    • ביום שאת תעמדי בפני שלוש שנים שירות

      אסף, 18/07/07 10:54

      במסגרת קרבית, את תני את הדין, אבל עם כל הכבוד לך ולבנות מינך, אתן לא עושות את השירות הזה אז תשאירי את ההתרסה בידי אנשים שהתהליך נוגע בהם.
      הייתי רוצה לראות אותך משרתת שנתיים ביודעין בהכנת קפה, מבחינתי זה שווה ערך לשירות כפוי של שלוש שנים ביחידה מסוג תותחנים או שיריון, בעוד שאני ורבים כמוני מוכנים לתרום הכל לחי''ר.

      הגב לתגובה זו

      • חתיכת שוביניסט!!!

        ליאור, 18/07/07 11:11

        במקרה אני מתגייסת להדרכת שיריון וגאה מאוד להתגייס לזה. לפני זה רציתי להתגייס לטייס או לוחמת תותחנים אבל בשל דברים אחרים שלא אפרט כאן לבסוף אני מתגייסת לשיריון- כשהבסיס הוא מרחק 6 שעות מהבית שלי. התפקיד שלי יהיה לא פחות קרבי משלך ואני אשרת בדיוק את אותה התקופה. מי אתה שתגיד שנשים לא משרתות בתפקידים קרביים ואין לנו זכות דיבור?! זה שיש לך איבר מין שונה בין המכנסיים וקצת פחות שכל לא אומר כלום. אז אתה גבר, יופי, עדיין לא הוכחת את עצמך ונלחמת או התגייסת לתפקיד קרבי כדי שתוכל להעביר ביקורת עליי ועל ''בנות מיני''. בשכבה שלנו לדוגמא מרבית הבנות עושות תפקיד הרבה יותר משמעותי מהגברים. תפסיק להתייפיף ותתגייס לשיריון נראה אותך... אני כבר אקרע לך את התחת כשתגיע.

        הגב לתגובה זו

        • בשעת קרב כשפצועים והרוגים מסביב ולפני נפילה בשבי שהפחדנות שלך לא

          דרישה, 18/07/07 13:03

          תביס את הלוחמים שלידך.

          הגב לתגובה זו

        • תשמעי מותק, עם כל הכבוד ויש כבוד, את לא הולכת למלחמה (ל''ת)

          את לא נשרפת, 18/07/07 13:11

          הגב לתגובה זו

          • ספק... כבר היו מספיק בנות שהיו במבצעים...

            ליאור, 18/07/07 14:37

            מה שאני אומרת הוא שאם רק היו נותנים לי ללכת להלחם הייתי הולכת בלי להסס בכלל בעוד שלאנשים אחרים ''לא נאה'' לשרת במקום שלא נראה להם. אז נכון, נכון שלא כולם מתאימים לקרבי ולא כולם יכולים לשרת בתוך טנק אבל כשאין ברירה אז אין ברירה. אני יודעת שאני הולכת להדריך ולא להלחם פיזית, אבל אני בטוחה שזה לא פחות חשוב ומלבד זאת כמה בנות שהיו בתפקיד אמרו לי שבזמן המלחמה הם היו בתוך לבנון עם הפלוגה שהדריכו. בכל מקרה, הטענה היא לא לטובתי ונגד כלל האנשים כאן שלא מעוניינים להתגייס לשיריון או בכלל... הטענה היא שכשהצבא צריך אותך הוא ייקח אותך לאן שהוא רוצה כמו שלקחו לפני 30 שנה ואז בכלל לא שאלו אותך לאן אתה רוצה ללכת. עיצבן אותי מאוד שהבחור שהגבתי לו אמר שלנשים אין בכלל זכות לדבר ולכן זו הייתה תגובתי. וכן, כמו שאתה יכול להישרף בתוך טנק אתה יכול למות מיריית רובה באחת מיחידות החי''ר והסיכויים הם שווים. אני מצטערת רק שהנכונות שלי ''להישרף בתוך טנק'' גדולה משלכם (ואני עושה כרגע הכללות) ולי לא מאפשרים את זה.

            הגב לתגובה זו

            • שיהיה לך בהצלחה.

              אבי, 18/07/07 18:28

              לא אמרתי שזה פחות חשוב.

              הגב לתגובה זו

        • להדריך זה לא להלחם. להדריך זה ללמד

          אבי, 18/07/07 13:24

          כמו שללמד לירות זה לא להלחם.

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    ההפרטות שורש הרע במדינה!!חייל משוחרר נותן ולא מקבל כלום מהמדינה!!!! (ל''ת)

    לכל המתממים, 18/07/07 10:11

    הגב לתגובה זו

    • ממשפחות שמחתתים בזבל ונתמכים בבית תמחוי!!איזה חיילים המדינה תקבל!!! (ל''ת)

      תתעוררו תתעוררו, 18/07/07 10:33

      הגב לתגובה זו

    • לקשקשן הבור והדמגוג

      שמעון שדה, 18/07/07 11:02

      גם לפני שמשהו חשב על הפרטה, חייל משוחרר לא קבל כלום מעבר למענק שחרור.
      מענק זה בעיקרו נועד לפצות על חצי שנת השרות הנוספת מעבר לשנתיים וחצי שזו תקופת השרות המקורית.
      בעבר היו הקלות שונות למשוחררי צבא אבל השמאל טרפד אותן כי זה ''הפליית הערבים''.
      לפי 67 לא היו תגמולי מילואים למילואימניקים והם ספגו את תקופת השרות מכיסם.
      אז למה לקשקש סתם?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הפירסום מיותר-התקשורת פוגעת בבטחון (ל''ת)

    אילן, 18/07/07 10:06

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה צודק (ל''ת)

      ג, 18/07/07 10:24

      הגב לתגובה זו

    • אגף כ''א הוציא הכל לפרסום. שטרן חושב שאיום על חיילים ישפיע

      הם מנותקים בכ''א, 18/07/07 10:35

      שטרן שחצן ומנותק וחושב שאיום ישפיע על חייל להתגייס ולתת לצבא לעשות בו מה שהוא רוצה.
      הוא שכח שעברו הימים שהיתה בושה לא להתגייס והיום כל אחד יכול לא להתגייס.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    קודם תרכיבו ''מעילי רוח'' למרכבות (ל''ת)

    רוני, 18/07/07 10:06

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      ג, 18/07/07 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא רוצה שריון? לך לישיבה וגם נממן אותך לשנים (ל''ת)

    אירית, 18/07/07 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סרבנים לשריון לכלא ומשתמטים מהצבא לבידור לאוניברסיטה

    אבדה תקוותנו, 18/07/07 10:02

    תמשיכו ככה תשארו עם 3 חיילים .
    מה אתם חושבים שחיילים פרייארים ?, הם ראו שהשריון זו אסטרטגיה מיושנת רקובה וחסרת יכולת התגוננות בשדה הקרב.
    הטנק הוא פשוט מטרה נייחת לטילים מתקדמים מהים מהאוויר והיבשה .
    הוא פשוט איזה חיה פרההיסטורית שמנסה להשתלב בטכנולוגיה של היום.
    אני מעדיף שבני ישב בכלא חי מאשר ישב בקופסא ויחכה לטיל בפגיעה ישירה .
    ואולי הגיע השעה שתכניסו קצת דתיים בדרנים חכמים ספורטאים '' דתיות למינהן'' זמרות וכוכבים נולדים לטנק או לכל הפחות לכלא על כך שבשם ''כישוריהם'' ברחו ולא עושים צבא וצוחקים על כל העולם

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה, במיוחד לאור האישור הצפוי של חוק טל (ל''ת)

      שומר, 18/07/07 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נוער טיפש ומתלהב (ל''ת)

    שריונר גאה, 18/07/07 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    (צהל מאיים על המתגייסים

    סוזן, 18/07/07 09:58

    מדוע אולמרט,שהיה צריך להיות דוגמא אישית, הבריח את הבנים שלו לארה''ב במקום לשמור על ארצנו

    הגב לתגובה זו

    • גיוס לצהל-אולמרט הבריח בניו לארה''ב?

      רגמן סביון, 18/07/07 10:31

      סוזן!!! את חייבת לפרט יותר הטענתך זו.לא מאמין שאולמרט יעשה כדבר הנזי הזה?
      ואולי זה נכון??????????

      אנא ממך יתר פרטים בנידון.!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תעזבו את החרדים !! איפה הילדים של אולמרט ?? (ל''ת)

    פקאצה, 18/07/07 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גיוס לצה''ל

    אילן, 18/07/07 09:58

    מהכתבה הבנתי שעוד לפני שיהיו סירובים צה''ל עולה על עץ גבוה ומוציא אש וגופרית על מסרבים פוטנציאלים עתידיים !!!
    מתחילים לאיים עוד לפני שבכלל יש בעיה .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה עם הילדים של אולמרט ? (ל''ת)

    למה להם יש פטור, 18/07/07 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אין כמו שיריון - החיל הכי שווה!

    שריונר, 18/07/07 09:57

    תאמינו ליי - חירניקים רצים כל היום עם משקל על האפוד ואנחנו יושבים בטנק בסבבה וצוחקים. שלא לדבר על זה ששריון במשך שנים הורדנו מחבלים בכמויות על הגדר בלבנון.
    אחי - שריון זה הכי!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה בעצם הצרכים של הצבא בימינו??

    אל תתגייסו, 18/07/07 09:55

    האם מטרת הצבא מוגדרת, כעת, כשיש שלום ומזרח תיכון חדש?
    אם הצבא מתכונן למלא את משימתו האמיתית,הגנה על יהודים מפני האויב הערבי הרצחני, אכן על המתחיילים להתגייס היכן שנחוצים.

    אלא שלאחרונה בעיתות השלום שבאו עלינו לטובה, ניכר שהצבא הוא למעשה מקום שנועד לקידומו האישי של הפרט.( תוך רמיסת כבודו והריסת חייו של האזרח). אחרת , כיצד תסבירו , לדוגמא, את שיבוצן של נערות ביחידות קרבייות?? כאשר סרגלי המאמץ משודרגים בהתאם ליכולתן היחסית??
    אם צבא, אז צבא!! לוחמים עזי גוף ועזי נפש שיהיו מסוגלים לעמוד גם בתנאי שבי חס וחלילה. זה לא משחק. להיות לוחמת זה גם הפוטנציאל הזוועתי ליפול בשבי ולסבול גם מעצם היותך בגוף אשה.

    הגב לתגובה זו

    • והצרכים עלפי הצבא הם : קסדות שחורות ואלות (ל''ת)

      י, 18/07/07 10:09

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל

      ערן, 18/07/07 10:58

      קיץ 2006 לא המחיש לך את ייעוד צהל? אתה לא רואה בבירור מה התפקיד של צהל? כי אם לא אתה מוזמן לקפוץ לבקר בבתי משפחות ההרוגים.

      אני לא מבין מאיפה באה העייפות הזאת מצהל ומהמדינה, נמאס לי לראות טוקבקיסטים שליליים כל כך שטוענים שאבד הכלח על מדינת ישראל וצבאה, עשו טובה לנו, בני ישראל שלא התייאשו ולא מוכנים להתייאש, ועזבו את מדינתנו בשקט.

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה באה העייפות? אולמרט אומר ''עייפנו מלנצח.'' (ל''ת)

        ישראל, 18/07/07 20:02

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי ירצה להתגייס לשריון אחרי שארז צוקרמן ואייזנברג הובילו את החיילים

    למוות ????????, 18/07/07 09:53

    למוות ?????

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נעשה הכל להגן על המדינה. גם לשריון. (ל''ת)

      תיכון ברמת גן, 18/07/07 10:00

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא מתפנה לא מתפנה. חבל לכולם על הזמן.

    י, 18/07/07 09:51

    לא מתפנה לא מתפנה , אני רוצה לראות קב''ן.

    מילים ולחן : לא אני

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הכי טוב

    יונתן, 18/07/07 09:39

    אני בשריון. ולא רק במלחמה שריון עשה המון. עכשיו אנחנו בעזה ותאמינו לי שעושים המון

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תחילת הדיקטטורה הצבאית בישראל (ל''ת)

    צפניה, 18/07/07 09:38

    הגב לתגובה זו

    • אתה חי הסרט קצר

      הלום אזרחות, 18/07/07 09:47

      מה אני עונה לך בכלל? אתה חי בסרט

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שטרן? מה היחס הזה? 1 מ 4 שמשתמט הוא רק קצה הקרחון

    תקבל חצי שישתחר, 18/07/07 09:37

    שטרן, מה היחס הזה? תגייס אותנו בכוח לקרבי? אתה חולם.
    תקבל השתמטות של 1 מ 2 ולא 1 מ 4. אתה חושב שאם נרצה אנחנו לא יודעים איך ללכת לקבן?
    לא תשב במשרד הנוח שלך ותתיחס אלינו כמו לבעלי חיים.
    אנחנו בני אדם.
    רק מהאולימפוס שלך, שטרן.
    ישוחרר שטרן או שלא יהיה גיוס.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שיתייחסו אליהם כמו בני אדם

    Q, 18/07/07 09:36

    אז הם יבואו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הם משקרים.הסרבנות. לא ביגלל המלחמה. זה ביגלל ההיתנתקות (ל''ת)

    יהודי, 18/07/07 09:29

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאי אפשר להתנתק ממך אישית (ל''ת)

      זי, 18/07/07 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    את בעלי המוטיבציה זורקים לכלא !!!

    דביל, 18/07/07 09:26

    ולמישטמטים (דתיים גובניקים) פ ר ס !?

    הגב לתגובה זו

    • דתיים גובניקים?

      הרבי, 18/07/07 16:41

      מה זה גובניקים?!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה ביגלל המלחמה. זה ביגלל ההיתנקות. שלא ישקרו. (ל''ת)

    יהודי, 18/07/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עדיף סרבן בכלא מאשר בשר מעושן בתוך פח מברזל . (ל''ת)

    לא אוהב B.B.Q, 18/07/07 09:20

    הגב לתגובה זו

    • עדיף פשוט לא להתגייס! (ל''ת)

      שירה, 18/07/07 09:32

      הגב לתגובה זו

      • ומי ישמור?

        חיילת, 18/07/07 09:40

        מי ישמור שהמדינה הזו תמשיך להתקיים? מי יאפשר לאזרחים להמשיך לנהל חיים נורמליים?
        את ממש אנוכית ומגעילה.

        הגב לתגובה זו

        • חיילת , מה הבעיה ? טלפון לאביב גפן ...בטח הוא לא יענה .הוא עסוק

          קצין מיון, 18/07/07 09:48

          עם דילן . אז אוליי תנסי להתקשר לאמדורסקי ...או לבנים של אולמרט - בעצם הם החו''ל ...
          מה אגיד לך ? לא חסר פריירים .

          הגב לתגובה זו

        • שהילדים של אולמרט ישמרו

          101, 18/07/07 11:05

          הוא משחרר מחבלים אז שהילדים שלו יחזרו לארץ וישמרו

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    הדרג הניהולי של הצבא. לא מודע

    פקק תנועה, 18/07/07 09:18

    לזילזול המיתמשך המיקצועי והאישי .שעובר על חייל צהל .הסקרים שהראו אתמול בטלויזה .לפי דעתי האישית אומרים דרשני .ואני יכול גם לתת דוגמא אישית.

    הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה. אם היחס לא ישתנה לא יהייה צבא. (ל''ת)

      -, 18/07/07 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מעדיף לשבת חודש בכלא 6 מאשר להיות בכלא קרבי 3 שנים (ל''ת)

    א, 18/07/07 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואם הערבים או תלמידי הישיבות לא רוצים שיריון? גם אותם תזרקו לכלא? (ל''ת)

    מדינה שדופקת את, 18/07/07 09:14

    הגב לתגובה זו

    • ידידי היקר אני לא חרדי אבל הם תורמים הרבה למדינה.תיתקשר 1700700613

      יהודי, 18/07/07 09:43

      ותיראה.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני יכול לתרום למדינה הרבה..

        .., 18/07/07 11:42

        זה לא אומר שאני לא אתגייס.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    ניסוח גרוע של הכתבה- כנסו

    טנקיסט, 18/07/07 09:14

    ''צעירים שסירבו להתגייס ליחידות שדה כמו תותחנים, שריון או הנדסה, ודרשו להתגייס לחטיבות הלוחמות''

    גם יחידות אלו (שיריון\תותחנים\הנדסה) הן לוחמות ומשתתפות בכל הפעילויות המבצעיות...
    אם בכתבה יספרו קצת על תפקודן במחלחמה - זה יעלה את הרצון לשרת בהן...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מצער מאד להתחיל שרות בכלא ולשרת שלוש שנים באווירה עכורה כדפוק שכל

    אריה, 18/07/07 09:13

    רצונו לשרת ביחידה מובחרת מלחמת לבנון האחרונה הוכיחה שהשריון פגיע מאד והופך למכודת מוות את העבודה הכי מוצלחת היו יחידות הלוחמות . וכל הכבוד לבחורים שבוחרים ביחדה לוחמת.

    הגב לתגובה זו