• 123.

    זכור לי קצין משטרה בכיר ומרכזי שיצא לחופשה בחול,באמצע המלחמה,מישהו (ל''ת)

    זוכר מי הקצין??, 19/07/07 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מה אתה רוצה מהמשטרה מר לינדנשטראוס ? שירשמו דו''ח לטיל ? (ל''ת)

    אתהבושה למדינה., 19/07/07 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    הרוצה בשלום יכון למלחמה

    נחום שחף, 18/07/07 22:51

    המלחמה בצפון המוכרת כמלחמת לבנון השנייה פועל יוצא של זלזול ב-''חיזבאלונים'', זלזול בחמאס, זלזול בערבים בכלל (על פי תפיסת ה-''עבודה הערבית'' המזלזלת). שר הביטחון הישראלי הבטיח לנו ביהירות אין קץ שנאסראללה לא ישכח אותו. וכך אכן היה. פרץ האיש והשפם הבלתי נשכח, יזכר לעד כשר ביטחון עיוור שכיסויי עור אטומים מכסים על משקפות עיניו.
    תפיסת אהוד ברק ''צה''ל צבא קטן וממזר'' התגלתה כיוהרה ישראלית אופינית, שהשקיעה את ימי המילואים הנדרשים להכנות למלחמה, ליצירת כוח התקפי מרתיע, מובע בפתגם רומי עתיק ''הרוצה בשלום יכון למלחמה'', בהכנות לגירוש 7 אלפי יהודים מבתיהם, להחרבת 27 ישובים, למתן רוח גבית לטרור, לעלית החמאס, לחטיפת החיילים, ופריחת שוק שופרות המלחמה.
    מצורף מאמרי ''מדינת ישראל כנכס אסטרטגי'' החוזה את התוצאות הצפויות מהחלשות כוח הרתעה תוצאת ה-''התנתקות''.
    http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-5875-00.html?tag=19-23-59
    נסיגה עתידית מעזה כמו הנסיגה מלבנון יש בה הגיון - בהיפרדות מגושי הטרור וביכולת להגן על עצמנו; אבל הגיון זמני, לוקאלי, אינו מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת...

    דורון, 18/07/07 22:32

    מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
    מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
    מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מִתְנַווֶנֶת, נִרְגֶנֶת, מְשוּעַמֶמֶת, חוֹמֶסֶת, מְקוּרְקֶסֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת.
    אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
    שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, רוֹמֶסֶת, גוֹרֶסֶת, דוֹרֶסֶת.
    חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
    בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
    כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
    מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
    חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ ''נְצִיגֵינוּ'', ''נִבְחרֵינוּ'' בַּכְּנֶסֶת.
    בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
    אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
    מֶמְשָלָה עֵצָה מְטַכֵּסֶת. מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
    מי יְתַאֵר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הֵיקֵף הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
    עוֹמֶק הַקֶרַע ? חוּמְרַת הַשֶסַע ? גוֹדֶל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
    מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
    אַף אִם יֵש מְלָאי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    הקיצוצים הנוראיים בתקציב שביצע נצניהו הם בשורש המחדל. (ל''ת)

    נתניהו אסון., 18/07/07 22:30

    הגב לתגובה זו

    • על משרד הביטחון מוטלת קביעת סדרי עדיפויות בתקציב וזה לא נעשה

      כלכלן, 20/07/07 10:12

      האשמה היא לא בגלל נתניהו שהציל את כלכלת המדינה אלא שר הביטחון מופז בלבד!

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    ''פופוליסט בלתי נלאה''

    אליס, 18/07/07 20:51

    זהו המבקר לינדשטראוס, שום בקורת בונה. השאלה היא, מדוע דו''ח ועדת אגרנט מאז 73לא יושם?! מה חלקם של ראשי הערים והמועצות המקומיות במחדלים במלחמה?, פיקוד העורף, לשם מה, מדוע, ממילא לא מתפקד, החזירו אתה הג''א. האצבע המאשימה צירכה להיות מופנית בעקר לעבר החונטה הבטחונית,שרק טועה ומטעה, שאינה מקצועית, מסורבלת, בזבזנית, ראוותנית, שגוררת את מד''י למלחמות, שכן אלה הן סלע קיומה, ומסכנת את מד''י. הבעיה היא, שהחונטה הזו, מצליחה להפוך ולכפות את ה''אג'נדה'' המטורפת הזו, על מנהיגי ישראל ועל אזרחיה, גוררת אותנו מדחי אל דחי, ומסכנת את בטחוננו. ע''מ לקצץ את כנפיה של המערכת הזו, וע''מ שסו''ס תתיעל, יש לקצץ בצורה משמעותית ביותר בתקציבה!.אגב, תגובת הפולטיקאים העלובים, הרדודים, תאבי הכסף והכותרות,פשוט בושה, אתם הייתם תמיד שם וראיתם, מדוע לא נלחמתם על ישום דוחו''ת מבקרי המדינה, שתמיד דנו באותם הנושאים?! נבלות ,צבועים,וחסרי אחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    בזמן שכלום לא הייה מוכן,האפשרות היחידה להגן

    קיקו, 18/07/07 18:44

    על העורף הייה להפציץ ללא רחמנות ופחד את כל לבנון, ובמיוחד את כל ביירות ולא רק השכונה של חיזבאללה.אי אפשר לצאת למלחמה ולהתחשב באזרחים ובמה יגידו העולם.רק הפצצות כבדות על כל ביירות הייה גורם להם להפסיק את הטילים, והיו מחפשים מהר את הפסקת האש.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    שאולמרט עדיין ראש ממשלה

    בושה, 18/07/07 18:44

    כולם עסוקים על דברים שלא לענין
    בייניש ומזוז על הזין של קצב
    ברק שר הביטחון ברח לא מצאו אותו
    והעיתונאים אברמוביץ ואודי סגל בהגנה על המושחת אולמרט. מתמוגגים מהספינים שלו של עצמם.
    ורק בחו''ל מתייחסים ברצנות לדו''ח
    חלק מאתרי חו''ל מסתמכים על ניתוח של הג'רוסלם פוסט, מישראל.
    יש המצטטים אותו, שישראל התבלבלה והיא מחפשת שלום הזוי במקום בטחון.
    מדינת מאעכרים, שם אין כל ערך ליושר, להגינות, לאמת, לידע וליכולת.
    זו מדינת פתקים והטחת האשמות בציבור המסכן, שעסקניו רק רוצים לשרוד
    בכסאותיהם ולהמשיך לשדוד את הקופה הציבורית.
    כמובן, שלרמה של סדום עוד לא הגענו.. עובדה שאין לנו מיטת סדום בכיכר העיר.
    קשה שלא להבין, שישראל מתנהלת כמדינה מושחתת ומבולבלת.



    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ממשלת הליכוד אתם כן אשמים

    יפה, 18/07/07 17:45

    אני רוצה לומר ללימור לבנת שהם כן אשמים כי מבקר המדינה במפורש אומר שכל הממשלות שקדמו לזאת אשמים אז הכי קל להגיד אנחנו לא אשמים אז במקום להטיח אשמות מי כן אשם ומי לא תתחילו לדאוג שבפעם הבא חס וחלילה לא תגידו לא ידענו ושוב תעשו את אותם השגיעות אז מה שנותר לי להגיד לך גברתי זה תתחילו לעבוד בשביל זה נבחרתם בשביל להגן עלינו

    הגב לתגובה זו

    • לימור ובנימין הצדיקים שלאע עשו רע לאיש

      יוסף גזית, 18/07/07 19:25

      את חברון בנימין לא החזיר ולהחזיר את גוש קטיף בנימין ןלימור לא הסכימו ונלחמו בזה בחירוף נפש ובינמין כן ההוא נתניהו משכונת העוני בקסריה לא קיצץ אץ תקציב הבטחון ובכלל כל המלעיזים שכחו כי בנימין ולימור הם צדיקים גמורים וכל תחלואי הבטחון וההגנה האזרחית הם לא בדיוק בגלל אולמרט אלא בגלל שלנשיא המדינה שמעון פרס היתה אמא ערביה שאת כל הכספים שהיו מיועדים להגנת הישוב היהודי לקחה והפנתה אותם לפיתוח הכור בגרעיני בבושאר וכי כל אצבע שתופנה לממשלות העבר היא למעשה לא אצבע מאשימה אלא רה תנועה סביבית של תחנות הרוח שלא מוצאות כיוון די לימור ובנימין תפסיקו את החארטה אומנם אנו בני עם דבילים ולא מפותחים אבל בטח שלא אדיוטים

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    הערב ב-8 בכיכר לצאת להפגנה (ל''ת)

    אולמרט הביתה, 18/07/07 17:28

    הגב לתגובה זו

    • I agree 100%

      Abe Gill, 18/07/07 17:50

      I agree 100%
      All the People of Israel must start daily protests until Olmert Goes Home!

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    איזה הפתעה! חחחחחחח, הרגתם אותי!

    Walla, 18/07/07 17:28

    מה?! העורף לא מוכן? פחחחח, ההתנהלות המגוחכת של המדינה הזאת בכול נושא כלשהו, כול דבר, פשוט כול דבר, גורמת לסרטים כמו ''בוראט'' ו-''לרקוד עם טייסים'' ולדמויות שמשתתפות בהם להיראות כמו סרט דרמה שמבוסס על סיפור אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולמרט אומר לכולם בראש גלי לא חשוב המדינה אולמרט מעל כולם ולפני כול

    אולמרט אומר לכו, 18/07/07 17:26

    אולמרט אומר לכולם בראש גלי לא חשוב המדינה אולמרט מעל כולם ולפני כולם ולעזאזל המדינה לכן לציבור יש ברירה אם הציבור רוצה לשבת צפון בביתו אז שיקבל את המצב כפי שהוא ואם הוא לא יכול עוד להבליג שיצא למשרד ראש הממשלה ויזרוק את אולמרט מהחלון רק כך הוא יבין את מצבו

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הביקורת של לינשטראוס כ''כ רדודה שזה מדהים

    המבקר מבזה את, 18/07/07 17:00

    איך אפשר להתייחס ברצינות לביקורת שאמורה להיות עניינית, כאשר כל ההתעסקות היא עם אנשים (אולמרט וכו') שנמצאים פחות משנה בתפקיד כשהמלחמה פרצה ?

    האם זה הופך אותם לנושאי האחריות על כל השנים הרבות בהם הוזנח העורף ?

    האם זה הופך אותם לאחראים על שנים של מינוי מקורבים חסרי כישורים ממרכז הליכוד לתפקידי מפתח במשק?

    הביקורת של המבקר רדודה עד כדי ביזוי המוסד.

    חבל שבנושא כ''כ חשוב לא הוסקו מסקנות רציניות יותר מאשר התנגשות אובססיבית עם אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה שלך אמת. אכן , המבקר נוהג כפוליטיקאי קטנוני ומביש. (ל''ת)

      אדם אילת, 19/07/07 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אולמרט - עשה טובה ותתחפף!!!! (ל''ת)

    lizet, 18/07/07 16:54

    הגב לתגובה זו

    • חבל על הטוקבק כי אולמרט לא מתכוון לעשות טובה ו''להתחפף'' (ל''ת)

      לוזון, 18/07/07 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    בריטיניה לא ''נערכה'' לבליץ- (ל''ת)

    זה מחדל?, 18/07/07 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לינדנשטראוס לרשות הממשלה. הוא יציל אותנו מכל פגע (ל''ת)

    קל לבקר, 18/07/07 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    די לספין - בואו להפגין! הערב ב 8 בכיכר!

    תושב חלם, 18/07/07 16:26

    בואו נצא לרחובות ביום ב 8 בערב-אולמרט לא ילך לבד. הוא יעשה הכול להישאר בשלטון. לאיש הזה יש עור פיל וכשמשתינים עליו הוא קורא לזה גשם. אנחנו אשמים שבחרנו אותו, ואנחנו צריכים להוריד אותו. נעשה את זה בצורה דמוקרטית ונראה אזרחות טובה. הערב ב 8 בערב בואו בהמוניכם להפגנה בכיכר!
    די לספין - בואו להפגין!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ]היה צריך להתחיל בסיפא , המחדל הינו של ממשלות ישראל לדורותיהם ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 18/07/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כל עוד יש מה לגנוב,כל עוד אפשר לעשוק

    גורביץ, 18/07/07 16:01

    את אזרחי ישראל אין סיכוי שאלמרט
    יעזוב.
    הוא כבר הכין לעצמו דירה באמריקה

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ממשלת החלומות של התקשורת עבודה קדימה ?התוצאות הרס וחורבן (ל''ת)

    כישלונרים הביתה, 18/07/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    במלחמה הבאה תברחו לחו''ל - אין במדינה על מי לסמוך (ל''ת)

    יזרקו אותכם, 18/07/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אולמרט לא ילך עד שהוא לא ישאיר אחריו שדה חרוך. (ל''ת)

    הלאה דיקטטורה, 18/07/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    צאו לרחובות ותפגינו ותשבתו עד שהסכנה בשם אולמרט תחלוף. (ל''ת)

    הצעה ידידותית, 18/07/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ברק, ליברמן וכל מי ששומר ומסייע לכנופיית אולמרט הם חלאות

    זאב, 18/07/07 15:53

    ברק, ליברמן וכל מי ששומר ומסייע לכנופיית אולמרט הם חלאות

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. (ל''ת)

      איציק, 18/07/07 17:50

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אולמרט יעשה הכל על מנת שהמדינה לא תשתקם ותפריע לו בעיסקאות הנדל''ן. (ל''ת)

    יודע דבר, 18/07/07 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    התקשרתי במלחמה לרענן דינור לבקש עזרה הוא טרק לי את הטלפון בפרצוף

    יאיר, 18/07/07 15:50

    אמרתי שיש קשישים בלי תרופות ומזון במקלטים אצלנו אז הוא אמר תפנה למחלקת הרווחה בעיריה,
    שם לא היה אף אחד ופיקוד העורף בכלל לא נראה בשטח...
    ככה טרק לי את הטלפון בלשכת רה''מ.. זו צורת הטיפול גם עכשיו במחדלים.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    רק רוחמה תציל את עם ישראל!

    קוטר, 18/07/07 15:48

    מאז אברהם אבינו ועד אברהם רוחמה...........

    הגב לתגובה זו

    • בטח רק רוחמה..נעמיד אותה בכביש ובכסף נקנה טילים. (ל''ת)

      סרסור, 18/07/07 15:56

      הגב לתגובה זו

      • אהבתי!!!! (ל''ת)

        lizet, 18/07/07 16:55

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    לא רק שאולמרט כשל אלא גם מכשיל אחרים שרוצים לתקן באמת. (ל''ת)

    מדינה מושחתת, 18/07/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ליברמן=בוגד!!! (ל''ת)

    עד כאן, 18/07/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ככה זה במדינת חלם מפקירים הכל - עד שקורה אסון (ל''ת)

    ונותנים, 18/07/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    רק דליה איציק תציל אותנו !!! (ל''ת)

    שמעון, 18/07/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ***** כתומונים--בפעם הבאה שאתם דורשים מלחמה נא לזכור שאין מיקלטים

    ויש לאוייב, 18/07/07 15:27

    ואלה גם היו תנאי הפתיחה של לבנון 2-
    אז להתבכיין ולצווח רק במינון המתאים..

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    היה היו 2 חברים,,1 רב''ט,והשני גנרל ברק שברח מלבנון,והרב''ט ברח מהצדק (ל''ת)

    איתן -פ''ת, 18/07/07 15:21

    הגב לתגובה זו

    • באמת חבל שאנחנו לא בדרום לבנון. איזה כיף קטיושות על ק.שמונה (ל''ת)

      ומטעני צד, 18/07/07 15:31

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    לינדנשטראוס זיכה האנסים משמרת-אז שישתוק! (ל''ת)

    א, 18/07/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מי לעזאזל בחר בקדימה,,הם הכנופיה שחיה על שקר ושחיתות,ומחרבנת על העם (ל''ת)

    טל ועקנין, 18/07/07 15:16

    הגב לתגובה זו

    • לכנופייה הכתומה לעולם אין תובנה עניינית (ל''ת)

      כולה נקמנות, 18/07/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    כתוב: שמאלו במחרשה ,,וימינו ברומח,,,אצל אולמרט ידיו בשחיתות נטו,, (ל''ת)

    מרדכי ולא צדיק, 18/07/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    המאמר שאומר הכל hazman.co.il (ל''ת)

    כמה כמה בטילים, 18/07/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תקראו את המאמר הראשי ב hazmn.co.il (ל''ת)

    מופקר מלחמה, 18/07/07 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הכי טוב שביבי יהיה ר''מ.. יש לו מיקלטים ואנטי טילים סודי(לא בשימוש.. (ל''ת)

    העולם מצחיק, 18/07/07 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ליקוי מטורות אצל מקרקר המדינה

    ש.הכנעני, 18/07/07 15:09

    לא קראתי את הדו''ח קראתי את הכתבה באתר
    וכשאני קורא את ההאשמות לגבי ראש הממשלה
    ואת ההאשמות לגבי שאר נושאי התפקידים
    איני מבין איך אפשר להגיע למסקנות כל כך
    קשות.המקרקר חי בפלנטה אחרת.והוא כהרגלו יורה את החץ ואח''כ מסמן את המטרה.
    ועכשיו מנסה להסביר לנו שצריכים להשקיע קודם בעורף ולאחר מכן בלחימה.ואני רוצה לומר לך המקרקר הלאומי שאים לא ישקיעו בלחימה לא יוכלו להגן על העורף.אתה ציינת כי מלחמה זו נערכה כחודשיים לאחר קינון הממשלה.אין לי ספק שלו אתה היית ראש ממשלה היה לוקח לך יומיים לטפל בבעיות ולפתור אותן כי תמיד היד הרבה יותר קלה על העט מאשר על ההדק.לקח לך שנה לבדוק עים 80 חוקרים מה קרה במלחמת לבנון השניה ומהם הכשלונות שהיו בה .ואתה בדו''ח תוקף את ראש הממשלה כאילו הוא מינמום 10 שנים ראש ממשלה וקיבל עשרות ומאות דוחות ולא יישם שום דבר .
    ואתה רוצה שמישהו יתיחחס ברצינות לדוח המגלומני הזה שלך.לך אין שום אחריות את תפקידך הפכת לתעמולת רייטינג מין המשובחות שקיימות בישראל.וכך עובדת תעמולת הרייטינג שלך.לפני שבועיים כבר ידענו שהולך להתפרסם דו''ח קשה כמה ימים לאחר מכן זה יהיה דו''ח שעוד לא היה כמוהו.אתמול הדו''ח החמור ביותר שיוגש אי פעם בישראל.והיום אולמרט ופרץ הפקירו את תושבי הצפון.אני לא צריך שנה ולא 80 חוקרים בכדי לראות כי הכל מגמתי ורדוץ שינאה ורדיפה אישית ורדיפת רייטינג חסרת מעצורים הנגועה באובססיה קשה.
    בתגובת ראש הממשלה כפי שפורסמה נכתב כי קויימו ישיבות שעסקו בעורף.אתה כנראה צריך עוד שנה ועוד 80 חוקרים בכדי להגיע לממצא פשוט זה.אך תוכל לכתוב דו''ח חמור כזה אים למשל ידע עם ישראל כי התקיימו ישיבות בנושא זה.התייחסת בדו''ח לפינוי הישובים. אתה יודע אולי בעצם לא. שלחיזבלה יש טילים המגיעים עד ת''א ואים חס וחלילה היו נורים טילים על ת''א אתה היית בוודאי טוען למה לא הכינו את הים לשעת חירום.הגנת העורף חשובה מאוד והכרחית .אך מדינת ישראל .ארצנו הקטנטונת יכולה להיות מותקפת כל רגע ע''י טילים מכל הגבולות שלה לכל מקום במדינה.
    אני ציפיתי ממך ומ80 חוקריך שתציעו פיתרון יותר יצרתי כי גם אתה יודע ואולי לא .כי אי אפשר לעטוף בשכפ''ץ את כל מדינת ישראל אלא אים כן יש לך ולחוקרך את הפתרון.אני למשל הייתי מציע להשקיע את מירב המאמצים לפיתוח אמצעי לחימה שיתנו תשובה לאיום הטילים זה יהיה יותר זול ויותר יעיל.
    לא היית צריך 80 חורים ושנה זמן בשביל לכתוב את מה שכל ילד בגן יודע.אתה מבזבז את כספנו ואת זמננו בדו''ח שאים אני אקרא אותו אין לי ספק שאגיע לאותה המסקנה שירית את החץ ןעכשיו אתה מסמן את המטרה .
    אתה מחפש ראשים לא שינויים

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הסנילי מצא את שלושת האשמים בהזנחה של 30 שנים?

    יגאל כהן, 18/07/07 15:06

    רק בגלל שנכנסו לתפקידם חודשיים לפני כן?
    האיש אסטרונאוט.
    הוא מרסק את אמון המערכת במוסד מבקר המדינה.
    סלבריטי,סנילי ועבריין.
    איך בכלל חשבת,לחצוב גליוטינה ממחדלי הגנת העורף שהם עניין של עשרות שנים?
    אם היית מדבר על ביבי שקיצץ ושיבר את כולם כולל הרשויות המקומיות וצה''ל,ניחא.
    מה אשם לך השפמנון שקיבל את צה''ל חודשים לפני כן.
    ומה אשם אולמרט שאין מקלטים במדינה?
    ממש שוטה.
    צייד גולגולות.

    הגב לתגובה זו

    • 83 צודק לחלוטין

      יוסי, 18/07/07 16:18

      לשיטת המבקר על ראש הממשלה להורות על הרס כל הבתים ובנית מבנים מוגנים כנגד הפגזות וטילים ומוגנים כנגד חל''כ ושלא נשכח כנגד רעידות אדמה צפויות, וגם כנגד צונאמי כי יבוא ועוד... בעקבות טילי הסקאד במלחמת המפרץ הראשונה, הפיתרון הוא בנית מגורי ביטחון תת קרקעים ואין לזה סוף.
      לממשלה תקציב נתון ואלף בעיות ועליה להחליט על סדר קדימויות. היה וסדר קדימויות זה אינו מקובל על האזרחים, יחליפו הם את הממשלה בבחירות הבאות ותקום ממשלה חדשה שתעמוד בפני אותן בעיות, עם הצעה לפתרון שונה.
      על המבקר לבקר נהלים וסדרים, משרדי ממשלה והתנהלות שילטונית, לצורך לימוד לקחים וישומם בתנאים הקיימים.
      עם כל הכבוד למבקר אין הוא מבקר אישי של ראש הממשלה, שר הביטחון ואף לא של הרמטכל. הווה ידוע שבצהל לדוגמא, מבקר מג''ד חייב להיות מי שהיה כבר בנעלי המבוקר וכעת הוא במעמד ותפקיד רם יותר ולא סמל הוא המבקר.
      כותרות ועריפת ראשים אינם מתפקיד המבקר, אף שהדבר בוער בעצמותיו

      הגב לתגובה זו

    • הפרימיטיבי ההזוי כותב עוד תגובה מבולבלת (ל''ת)

      איציק, 18/07/07 18:04

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לא רק אולמרט אשם אלא אילה חסון

    מושחתים, 18/07/07 15:04

    רינה מצליח אודי סגל בן כספית אברמוביץ עמנואל רוזן אשמים.
    הם אשר הביאו לעם את קדימה .

    אילה חסון במיוחד יש לבעלה זיקה כלכלית לעליזה אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    נמשיך להשתין עליכם מהמקפצה (ל''ת)

    מוזכרי הדוח, 18/07/07 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הדו''ח המבקר והכשלון

    בן אבו דניאל, 18/07/07 15:02

    לאחר קריאת המיתקפה על הדו''ח, ושמיעת דברי הביקורת מצד לשכת ראש הממשלה ופיקוד העורף, ומתוך ידיעה על הנעשה במשרד המבקר אני נאלץ לקבוע בצער את הקביעות הבאות:
    1. אין ספק שהדו''ח חמור ואכן שורת המחדלים של ראש הממשלה, משרד הבטחון - מל''ח, משרד הפנים - פס''ח וכל הגופים האחראים על הטיפול בעורף מחייבת דו''ח חמור ביותר!!! אגב ההחלטה על אי הפעלת פס''ח מקורה בהוראתו של אופיר פינס, שבימיו כשר פנים פירק את המנגנון הזה וזו כנראה הסיבה האמיתית להתפטרותו מהממשלה!!!
    2. אין ספק בליבי שהמבקר הזה עוסק בפופוליזם לשמו!!!
    אבל!
    מאז ומתמיד יצאו גורמי צה''ל ומשרד הביטחון בהתקפות כבדות על מבקרי המדינה לדורותיהם וזוהי שיטה שמשמעותה אחת:
    על צה''ל ומערכת הביטחון אסור לדבר סרה, אפילו הדברים אמת.

    לכן על כל הקודקודים: ראש הממשלה; מפקד פיקוד העורף ומבקר המדינה הנוכחי ללכת הביתה ומהר!

    הגב לתגובה זו

    • מה זה פס''ח? (ל''ת)

      התכוונת מל''ח?, 18/07/07 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אני לא איש קדימה אך:

    רון, 18/07/07 15:01

    לפי דעתי שרון ובנימין נתניהו ואולי עוד קודם אשמים הבזיון יותר מאולמרט.
    מבקר המדינה לא הוציא דו''ח הוא הוציא אמצעי להתנקם באולמרט.
    רק למען הצדק אולמרט ופרץ לא אשמים גם במלחמה יעלון ומופז אשמים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    קדימה = עלי באבא ו28 השותפים,,חיים משחיתות ואוחזים בכיסא (ל''ת)

    שאול המלך, 18/07/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הצילו! לקחו לי את

    אורי, 18/07/07 14:55

    ערכת אב''כ. מי לקח? פיקוד העורף.
    מתי יחזירו?לא יודעים.
    האם ניתן לרכוש ערכה תקנית בכסף פרטי? איש לא יודע.
    מפקד פיקוד העורף תתפטר היום.
    או אולי אתה מצויד בערכה מתאימה
    דרכה תוכל לקרוא את דו''ח וועדת החקירה בעקבות האסון שעלול לקרות.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הדו''ח והמסקנות

    אוונטי פופולו, 18/07/07 14:50

    רק במדינת ישראל השלטון מתקיף את המבקר עוד לפני הפרסום הרשמי של הדו''ח. עם יד על הלב: באיזו עוד מדינה מערב אירופית צפון אמריקנית או אוסטרליה ניו-זילנד, היתה ממשלה כזאת ממשיכה לכהן שנה אחרי שכו....לם יודעים את כשלונה ומושחתיה. היכן בעוד מדינה ו99% מהעתונאים אינם מבקרים את הממשלה הזאת כפי שהיו מחוייבי משום שדעותיהם הפוליטיות נוטות לכיוון הדעות של ראש הממשלה . נקווה שהתוצאה בעקבות דו''ח זה לא תהייה כמו ברומניה, אולם אם הכנסת לא תסיק מסקנות במיידי, אין לדעת אם אירועי צאושסקו לא יחזרו בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני ויועציי עובדים עכשיו על ספין,אחרי שהספין על המתקפה האישית של

    א. אולמרט, 18/07/07 14:49

    המבקר עלי לא השיג את מטרתו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    רציתם ההתנתקות/אולמרט/השמאל...

    א, 18/07/07 14:49

    קיבלתם סוף למדינה ''היהודית''.

    הגב לתגובה זו

    • זוהי האמת העצובה (ל''ת)

      בדיכאון עמוק, 18/07/07 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    תתחילו לרדת על ש''ס וליברמן...הם העמודים שמחזיקים תממשלה (ל''ת)

    פועל בניין, 18/07/07 14:38

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן, קדימה והגימלאים שבגדו בבוחריהם יעלמו בבחירות הבאות (ל''ת)

      זאב, 18/07/07 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל סִיוּט

    אלישבע, 18/07/07 14:31

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל, צֵל פְּתַלְתַּל-מִתְפַּתֵּל,
    צֵל מְהֲלֵך (אֵין כָּל סִיבָּה לְחַייך, גַם לא סִיבָּה לגַחֵך, מוּטָב אַל תִשְאַל לָמָה, מַדּוּעַ וְאֵיך....)
    צֵל מְהֲלֵך עֲלֵינוּ אֵימִים, וְהוּא עֲבוּרֵנוּ בְּגֶדֶר סֵבֶל, אֵבֶל, עִינוּי וְסִיוּט !
    אוֹלְמֶרְט, לא לָקַח, לא נָשַא, לא נָטַל עַל עַצְמוֹ עַד עַתָּה
    יוֹתֵר משְמוֹנָה חוֹדָשִים לְאַחַר מִלְחֶמֶת לְבָנוֹן הַשְנִיָה
    וְלוּ מְאוּם, כְּלוּם, שוּם טִיפַּת אַחֲרָיוּת !
    כְּשֶאוֹלְמֶרְט מוֹפִיעַ בְּיָמֵינוּ-בְּלֵילוֹתֵינוּ מְהַוֶוה הוּא לָנוּ חֲלוֹם-רָע-וְנוֹרָא. בִּיעוּת.
    מִי הָיָה מַאֲמִין כִּי בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, יִתְגַלְגלוּ כָּך פְּנֵי הַדְבָרִים ? ייהפְכוּ לִמְצִיאוּת.
    אֵינֶנִי יוֹדַעַת, אַך אֲנִי כּוּלִי מְקוָוה, כִּי אוֹלְמרְט בַּעָם מְהוֶוה רַק מִיעוּט.

    נ. ב.

    מה שקשור ונוגע באולמרט מאיים ומְסַכֵּן בריאות.

    הגב לתגובה זו

    • אלישבע מי מפרנס אותך? נראה שאפשר לחיות רק מטוקבקים (ל''ת)

      מה נחמדת, 18/07/07 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    אזרח, 18/07/07 14:30

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''. ישראל מימון, מזכיר הממשלה.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כָּשְלָה המֶמְשָלָה כָּשוֹל !
    ומה עלינו ? אזרחיה ? עד היכן ? עד אנא ?
    לאן נוליך את חרפתה ? את חרפתנו ?
    עד מתי בשיפלותה, בעליבותה, נאלץ בלב כוֹאֵב-דוֹאֵב לִצְפוֹת ?
    עד מתי מתיפקודה ומהתנהלותה באופן כה שיטתי-בעייתי-מגמתי נצטרך לִסְבּוֹל ?
    יען עָצוּם הכֶּשֶל.
    עָמוּק השֶבֶר.
    חָמוּר השֶסַע.
    עֲנָק הַפַּעַר.
    כה רב !
    כה רחב !
    כה גָדוֹל !

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כל יום שבא, שחר מפציע, פֶּתַע מופיע עוד נַחְשוֹל !
    להרגיע – אין כבר שום כוח שיכול.
    מֶמְשָלָה מנוונה-אטומה-מנוולה נָבול-נַבְלָה, קָמול-קמְלָה. לא יוֹעִיל אף אקאמול.
    מעצמאותינו, חירותינו, כמיהותינו, כיסופינו, תיקוותינו, ערגותינו, חזונינו, עתידנו
    בין אם יום שבת זה, יום של חג, או סתם יום של חול
    ממשלתנו-מַכְשלְתֵנוּ, את הבסיס לקיומנו, את שמחת-חדוות-חיינו, אפילו את מדינתנו,
    סָחבָה-סָחוֹב, גַנְבָה-גַנוֹב, גָזְלָה-גָזוֹל, נִישְלָה נָשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל, כל זאטוט, די-בקלות, להבחין בזאת יכול
    יד כל עתה בממשלה - ידה של ממשלה בכָּל
    עד מתי חושבת מכשלתנו כך לשְרוֹד ? לִרְעוֹד ? לִפְחוֹד ? למְעוֹד ?
    עד מתי תתעקש מַכְשלתֵנוּ על חשבוננו כך למְשוֹך ? לִפְעוֹל ? למְשוֹל ?

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – על חטאיה, יוהרתה, אין-אפשרות בכלל למְחוֹל !
    ימין ושמאל רק שְכוֹל ותְכוֹל. מכירת חיסול כללית הפעם - לחיינו ערך מאד זוֹל.
    אך מכשלתנו אשר בתיפקודה-בהתנהלותה כל-כך התרשלה-רָשוֹל
    בדרכה, לשיטתה, כהרגלה, שוֹרֶדֶת-חוֹגֶגֶת-מִתְמוֹגֶגֶת,
    עם שלל בעיותיה כלל איננה-מִתְמוֹדֶדֶת, יוצאת בסערת מָחוֹל.
    אותנו, במאבקנו כנגדה, מַכְשלְתֵנוּ ברַפְסוּתָה, ברִיפְיוֹנָה, בחִידְלוֹנָה, מְחַשֶלֶת רק חַשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל –עבור עצמה ועבורנו הפכה מזמן לנֵטֶל, עוֹמֶס, עוֹל, מִכְשוֹל.
    זָנְחה אותנו, אזרחיה, כָּלִיל הפְקִירה ! לעצמה תקעה (ואיזה...) גוֹל !
    זו על רגל אחת, באמת ואמונה, כל התורה כולה, הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למה כאשר אני מסתכלת בעיניים של דן חלוץ אני חושבת על מניות... ?

    מרים, 18/07/07 14:28

    למה כאשר אני מסתכלת בעיניים של דן חלוץ אני חושבת על מניות... ?
    ומיד אחר-כך, חוזרת אנכי ונזכרת,
    בתוצאות אותה מלחמת-ברירה
    רשלנית-הרסנית-שלומיאלית :
    בסבל, באבל, בכעס, בצער, בזעם, בצרות,
    ביגון, בשכול, בכאב, בים הדמעות.
    איך נפלו כך בחורים ?
    איך הקריבו נפשם עלמים צעירים, פרחי-חמדה, שְכִיוֹת.
    איך בעקבות מלחמת ברירה הרפתקנית-חובבנית-מרושלת-כושלת-מקוממת-נכשלת
    הצטרפו למעגל-שכול עוד משפחות ?
    איך הצטנפו-התכרבלו בתוכן אמהות, אבות,
    אחים, אחיות, בנים, בנות ?
    איך התכנסו בריות, אט-אט פנימה,
    כמו שבלולים אל תוך קונכיות ?

    אכן, גם הפעם לא תעזורנה, קינות, נהיות, תהיות, תמיהות, פליאות.
    אכן גם הפעם לא תיטולנה-תקחנה-תשאנה דמויות-פוליטיות
    ולו מעט טיפת אחריות על חיי-חיילינו, חיי בנינו, חיי-נערינו,
    בגין רצף טיפשי, מר, נמהר, נמנע, מיותר, הרה-אסון
    אשר נגרם בעטיין של החלטות כושלות, אומללות, לקויות, שגויות.
    אכן, גם הפעם, ייתכן כי לא יהיה איש שילמד, מי אשר יפיק לקחים
    משרשרת מקוממת-נמהרת-מיותרת-נמנעת-פזיזה של טעויות.

    למה כאשר אנכי מתבוננת בעיניו של דן חלוץ אני חושבת על מניות.... ?
    כאילו שלא חסרות לנו, באמת ובתמים, במדינתנו, כלל יותר צרות, מצוקות, בעיות ?
    או שמא נובעת אכזבתנו מכך שגבוהות מדי היו מ''מנהיגינו'' וממפקדינו הציפיות ?
    בלית-כל-ברירה, מתמיהות, משאלות, מפְּלִיאוֹת אותה מלחמה, אזכור אף אזכורה,
    כי היה מי שזמן ופנאי היה לו (איך וכיצד ייתכן הדבר ?), ערב פרוץ מלחמה,
    לחשוב, לעסוק ולטפל בתיק-מניות.
    והיתה בקרית-שמונה המופגזת, אשה אחת (היש מי שיודע את שמה?)
    אשר בעת מטחי הירי, את כל זמנה ועיתותיה הקדישה
    לחילוצן, רווחתן ולהצלתן של חיות.

    עצוב בלב. מיכל כהן, כדא''ה, 11/05/07 09:09
    מה אפשר לומר ? שיהיה בסדר ? שיהיה טוב ? שממה שקרה נלמד ? נתקן ? נפיק לקחים ?
    את חושבת שהם יודעים איזה לקחים להפיק שם למעלה?
    צה''ל חזק יותר ? זאת התשובה ?
    שר בטחון מוכשר יותר ? זאת התשובה ?
    רמטכ''ל שהוא חי''רניק ולא מחיל האוויר ? זאת התשובה ?
    ראש ממשלה בטחוניסט אולי ?
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    וינוגרד אמר נכשלתם,מבקר המדינה אמר נכשלתם.

    אמיר ברד, 18/07/07 14:28

    אז איזה עם טיפש ואומלל נותן לממשלה הרעה הזאת להמשיך להיות בשלטון? רק עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את מני מזוז שחוקר חשדות לפלילים של אולמרט בפרשת

      אולמרט מושחת, 18/07/07 14:46

      הבית בכרמיה,מרכז ההשקעות ועוד.

      הגב לתגובה זו

      • ושכחת את ה''הורים השכולים עם הכיפה הסרוגה''.

        יגאל כהן, 18/07/07 15:07

        ושכחת את מרד החפ''שים.
        ואת מרד הלוזרים של ארנס ושריד.
        ואת מרד הלזיכות.
        ואת מרד המזוזות הפסולות.
        ואת מרד נוקמי נקמת גוש עזה.
        ועוד הרבה שכחת.

        הגב לתגובה זו

        • יגאל כהן אתה חלאת אדם כאולמרט אדונך (ל''ת)

          זאב, 18/07/07 15:52

          הגב לתגובה זו

          • אתה מצפה מאחד שהילדים שלו זרקו אותו שידע מה זה הורים שכולים? (ל''ת)

            קח אותו קליל, 19/07/07 11:04

            הגב לתגובה זו

  • 68.

    חֲנוּת מַכּוֹלֶת

    אלכס, 18/07/07 14:25

    חֲנוּת מַכּוֹלֶת

    מְנַהֲלִים הֵם אֶת מְדִינָתֵנוּ הקְטַנְטוֹנֶת, בָּבַת עֵינֵינוּ, אֶת אַרְצֵנוּ הַפִּיצְפּוֹנֶת
    כְּמוֹ אֶת מֶמְשָלְתָם-מַכְשֵלְתָּם-מַכְשֵלְתֵּנוּ מָשָל וּכְּאִילוּ הָיְתָה זוֹ חֲנוּת מַכּוֹלֶת
    חֲנוּת מִשְפַּחְתִית, פִּינָתִית, שְכוּנָתִית, יוֹם סְגוּרָה, יוֹם פְּתוּחָה,
    יוֹם יֵש, יוֹם אֵין קֶמָח, אוֹרֶז או סוֹלֶת.
    חֲנוּת מַכּוֹלֶת בָּה אֶפְשָר, לְעִיתִּים, מִפַּעַם לְפַּעַם, לִמְכּור לָנוּ אַף פְּסוֹלֶת.
    תַּרְנגוֹל גָדוֹל פוֹסֵעַ-טוֹפֵף בַּחֲזִית חֲנוּת המַכּוֹלֶת,
    צוֹעֵד הֲלוֹך וחֲזוֹר כְּשוֹמֵר-סַף, שְמַר-טַף
    תַּרְנגוֹל אָדוֹם גָדוֹל, תַּרְנגוֹל מְגוּנְדָר, תַּרְנגוֹל צִבְעוֹנִי בַּעַל כַּרְבּוֹלֶת
    מִדֵי פַּעַם התַּרְנגוֹל עוֹצֵר, מְנַקֵר, גַרְגֵר חִטָה אוֹ שִיבּוֹלֶת.
    הַאִם יַצְלִיחַ תַּרְנגוֹל זֶה לְבַדּוֹ, בְּעַצְמוֹ, לִשְמוֹר אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת ?
    לְהַבְטִיח אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְנֵי סְגִירָה ?
    נְעִילָה ? טַלְטֵלָה ? לְהַצִילָה מִמַפּוֹלֶת ?
    לְהַגֵן עַל חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְּנֵי מְעַרְבּוֹלֶת ?


    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵ

    אלכס, 18/07/07 14:23

    אולמרט פָּשוּט אָסוֹנֵר-הַסְסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
    לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
    כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
    יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
    אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
    יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
    עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
    בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
    עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ? אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
    עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
    הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
    עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
    לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
    עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
    עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
    עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
    עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
    עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
    מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
    הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
    כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
    לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
    אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
    תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
    ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
    מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
    מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
    ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    המבקר-דמות הצבר החדש-כל חיו שופט ומבקר ואין לו מושג בעשיה ובניה

    אבי, 18/07/07 14:22

    הכי קל לשבת על התחת כל החיים ולחכות לרגע בו אפשר לטלטל את המעטים שעושים וטורחים ומסכנים.
    כל פלצן מפרסם אודות רעידת האדמה הבאה מבלי להבין שבעיות המדינה כל כך עצומות ואי אפשר לפתור את כולם
    צריך לשמוח שאף אדם ששהה במקלט לא נהרג למרות כמה אלפי הטילים

    הגב לתגובה זו

    • אותו דבר אפשר להגיד על ביבי נתניהו

      רן, 18/07/07 15:41

      גם אני יכול להגיד שהמצב רע ושהחמאס רוצים להשמיד את המדינה ואני לא רוצה להיות ראש ממשלה

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ראש הממשלה צריך פסיכולוג (ל''ת)

    פסיכולוג מדיני, 18/07/07 14:21

    הגב לתגובה זו

    • לא רק ראש הממשלה צריך פסיכולוג. כל שותפיו לכישלון בלבנון זקוקים לכך (ל''ת)

      נחמה, 18/07/07 14:35

      הגב לתגובה זו

    • אישפוז התכוונת. (ל''ת)

      המטיף, 18/07/07 14:40

      הגב לתגובה זו

    • ואתם צריכים להחזיר לביב את הכסף עבור הטוקבקים (ל''ת)

      שפוי, 18/07/07 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ההזנחה היא שקר של המבקר , בניו של אולמט היו מוגנים היטב בחו''ל . (ל''ת)

    אבו יסמין, 18/07/07 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה לא נכשל - העם הופקר הפקרות מוחלטת שקטיושות (ל''ת)

    וטילים, 18/07/07 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    נתן, 18/07/07 14:17

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-נִמְנַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מִתְיימֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
    הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
    ְ
    ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, האָב, האָח, האָחוֹת, הַבֵּן והַבַּת,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
    ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט-לִבְנִי-פֶּרֶץ-פֶּרֶס
    שוֹפְטֵי בג''ץ ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
    ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !


    כמה עצוב, כמה נכון, כמה נורא! ל''ת ענת, 28/10/06 18:14

    דמם של הנופלים במלחמה המיותרת על מצפונם של מנהיגינו ששלחו אותם למות ל''ת יוסקה, 28/10/06 14:53

    הגב לתגובה זו

    • אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?

      חיים נחמן, 18/07/07 14:22

      ''...וְאֶל מִחוּץ לָעִיר תֵצֵא וּבָאתָ אֶל בֵית-הָעוֹלָם,
      וְאַל-יִרְאֲך אִיש וִיחִידִי תָבוֹא שָמָה,
      וּפָקַדְתָ קִבְרוֹת הַקְדוֹשִים לְמִקְטַנָם וְעַד-גְדוֹלָם,
      ונִיצַבְתָ עַל עֲפָרָם התָחוּח וְהִשְלַטְתִי עָלֶיך דְמָמָה.
      ולְבָבְך יִמַק בְך מעצֶר כְאֵב וכְלִימָה -
      וְעָצַרְתִי את-עֵינֶיך ולא-תִהְיֶה דִמְעָה,
      וְיָדַעְתָ כי-עֵת לִגְעוֹת היא כְשוֹר עָקוּד על הַמַּעֲרָכָה -
      וְהִקְשַחְתִי את-לְבָבְך ולא-תָבוֹא אֲּנָחָה.
      הִנֵה עֶגְלֵי הטִיבְחָה, הִנֵה הֵם שוֹכְבִים כוּלָם -
      אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?
      סִילְחוּ לי, עֲלוּבֵי עוֹלָם, אֱלוֹהֵיכֶם עָנִי כְּמוֹתְכֶם,
      עָנִי הוא בְחַיֵיכֶם וְקַל-וָחוֹמֶר בְמוֹתְכֶם,
      כי תָבוֹאוּ מָחָר על-שְכַרְכֶם וּדְפַקְתֶם על-דְלָתָי -
      אֶפְתְחָה לכם, בוֹאוּ ורְאוּ: יָרַדְתִי מִנְכָסָי !
      וְצַר לי עֲלֵיכֶם, בָּנַי, וְלִבִּי לִבִּי עֲלֵיכֶם:
      חַלְלֵיכֶם - חַלְלֵי חִינָם, וְגָם-אֲנִי וְגָם-אַתֶם
      לא-יָדַעְנוּ לָמָה מַתֶם וְעַל-מִי וְעַל-מָה מַתֶם,
      וְאֵין טַעַם לְמוֹתְכֶם כְּמוֹ אֵין טַעַם לחַיֵיכֶם.
      ושְכִינָה מָה אוֹמֶרֶת ? - הִיא תִכְבוֹש בֶעָנָן רֹאשָה
      וּמֵעוֹצֶר כְּאֵב וכְּלִימָה פוֹרֶשֶת וּבוֹשָה...
      וְגַם-אֲנִי בַלַיְלָה בַלַיְלָה אֵרֵד על-הַקְבָרִים,
      אֶעֱמוֹד אַבִיט אֶל-הַחֲלָלִים וְאֵבוֹש בַמִיסְתָרִים -
      וְאוּלָם, חַי אֲנִי, נְאוּם יי, אִם-אוֹרִיד דִמְעָה.
      וגָדוֹל הכְּאֵב מְאֹד וּגְדוֹלָה מְאֹד הַכְּלִימָה -
      וּמָה-מִשְנֵיהֶם גָדוֹל ? - אֱמוֹר אַתָה, בֶן-אָדָם !
      אוֹ טוֹב מִזֶה - שְתוֹק ! וְדוּמָם הֱיֵה עֵדִי,
      כִּי מְצָאתַנִי בִקְלוֹנִי וַתִרְאֵנִי בְּיוֹם אֵידִי.
      וּבְשוּבְך אֶל בְנֵי עַמְך - אַל-תָשוּב אֲלֵיהֶם רֵיקָם,
      כִּי מוּסָר כְּלִימָתִי תִשָא והוֹרַדְתוֹ על-קֳדְקֳדָם,
      וּמִכְאֵבִי תִקַח עִמְך והֲשֵבוֹתוֹ אל חֵיקָם''.

      חיים נחמן ביאליק, בעיר הַהֲרֵיגָה
      תמוז-תשרי, תרס''ד

      הגב לתגובה זו

      • ממה אתה מתפרנס? (ל''ת)

        מתעניין, 18/07/07 16:38

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    הממשלה יצאה למלחמה והפקירה את העם הפקרות (ל''ת)

    מוחלטת, 18/07/07 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולמרט!! אולי הגיע הזמן להתייחס עניינית במקום להספין אותנו?!

    בצלאל, 18/07/07 14:16

    סוף סוף יש לנו במדינה מבקר המנסה לעקור במדינה את השחיתות וחוסר המעש,שפרץ בתקופת מלחמת לבנון.
    אני פונה אליך ומחזקת אותך שלא לפחד מאותם ''כנופיות'' במדינה המנסות להטיל פחד על חושפי השחיתויות.
    העם זקוק לאנשים כמוך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק ליברמן וש''ס יצילו את אולמרט!

    עובדה, 18/07/07 14:13

    זה החמצן שלו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חברי הכנסת מחפים על מחדלי ממשלת אולמרט מרצון לשמור על הכסא

    ירדן, 18/07/07 14:11

    ובמדינה מושחתת כזו, למי זה יזיז באמת??

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''''טִיוּל שְנָתִי בִּלְבָנוֹן עִם עוֹד כַּמָה יְלָדִים בַּגַּן....

    משה, 18/07/07 14:10

    ''אם הנחת העבודה שלנו היא כי הצפון הולך להיות מותקף, אני מציע שלפני שאנו מגיבים, לנקוט פעולות בשביל להגן על האוכלוסייה בצפון וראוי לעשות את זה שעה אחת קודם ולא להמתין להידרדרות. אני מציע לפני זה לעשות את כל פעולות ההכנה בצפון, בשביל לראות איך אפשר לצמצם את הנזקים בעניין, לפני שאנחנו תוקפים. ואם צריך להמתין כמה שעות - אז צריך להמתין אותן''. מאיר דגן, ראש המוסד, ערב המלחמה.

    ''אל-יתהלל חוגר כמפתח''. מלכים א', כ', י''א

    ''יקומו נא הנערים וישחקו לפנינו''. שמואל ב', ב', י''ד.

    משה רודובסקי, אבא של גל רודובסקי זכרונו לברכה אשר נפל בפעולתה הכושלת-מרושלת של השייטת בלבנון אמר בשעתו: ''הם (מתכנני המבצע) חשבו שהם יוצאים עם כתה ז' לטיול שנתי בלבנון''. על משפט זה מבוסס השיר.

    ''''טִיוּל שְנָתִי בִּלְבָנוֹן עִם עוֹד כַּמָה יְלָדִים בַּגַּן....''

    הֵם בָּחֲרוּ שֶלא לִשְעוֹת, לא להַאֲזִין כְּלָל, לְהִתְעַלֵּם לַחֲלוּטִין
    מהַצָּעַתוֹ-הַתְרָאָתוֹ ומאַזְהָרוֹתָיו שֶל רֹאש הַמוֹסָד, מֵאִיר דָגָן
    חָשְבוּ.... כָּך עָשוּ לְעַצְמָם חֶשְבּוֹן.... כִּי לְכָּל הַיוֹתֵר הֵם יוֹצְאִים
    לְטִיוּל שְנָתִי בִּלְבָנוֹן עִם עוֹד כַּמָה יְלָדִים בַּגַּן....
    לא קָלְטוּ, לא תָּפְשוּ, לא הִשְכִּילוּ לְהַבִין, כִּי הִכְרִיזוּ מִלְחָמָה (לא ''קְרָב'' או ''מִבְצַע'')
    אַך אֲבוֹי... כַּמָּה חָגָג לְפֶתַע ''פִּתְאוֹם'' הַבַּאלָאגַן ....
    יָם הַדְמָעוֹת אֲשֶר נִשְפַּך מֵאָז בְּעֶטְיים
    הָפַך מִזְמַן כְּבָר לִהְיוֹת אַגָּן.

    ''באלאגן, באלאגן'' אמר סרן בניה ריין זכרונו לברכה לאמו חגית בשיחת הטלפון האחרונה שלו מלבנון.

    מאיר דגן (ראש המוסד) ביום החטיפה: לפני שמגיבים - להכין את העורף

    ראש המוסד, האלוף (מיל') מאיר דגן, המליץ ביום פתיחת המלחמה בלבנון לעכב את התגובה הישראלית לחטיפת שני חיילי המילואים בידי חיזבאללה. דגן אמר בדיון: ''לדעתי, אנו הולכים במהלכים האלה להידרדר לעימות ארוך טווח. הפוטנציאל של עימות כזה לפגוע במטרות עורפיות בישראל הוא גבוה מאוד. לא חייבים לתקוף מחר בבוקר. אפשר להתכונן, להכין. מה יקרה אם נתקוף בעוד יומיים?''
    דגן סבר כי יש לנקוט צעדים בסיסיים לשיפור ההתארגנות בעורף הישראלי לקראת מתקפת קטיושות של חיזבאללה, בטרם יתקוף צה''ל בלבנון. הדברים נאמרו בהערכת מצב מיוחדת שכינס שר הביטחון, עמיר פרץ, בלשכתו בעקבות החטיפה. הישיבה התקיימה ב-12 ביולי אשתקד, בשעה 14:30. להערכת דגן כי מהלומה בלבנון תביא להסלמה ניכרת וממושכת שבמהלכה יותקף העורף, הצטרפו גם ראש השב''כ, יובל דיסקין וראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, האלוף (מיל') עמוס גלעד.
    דיסקין טען, כי ''אין דרך להימנע מחזית בצפון. אם אנחנו יורים עליהם, אם אנו הולכים ליזום כעת, משמעות הדבר כי הם יירו עלינו חזרה ואנחנו נצטרך להמשיך, מתגלגל הגלגל''. עמוס גלעד צפה: ''הוא (חיזבאללה) יכה אותנו קודם כל בקטיושות רגילות, שמספרן עצום. הטווח שלהן הוא 20 קילומטר והעומק שלהן בגליל הוא גדול. זה אומר שהגליל יכול להיות די שומם''. גלעד הוסיף אזהרה לפרץ: ''אתה צריך להתכונן למלחמה ארוכה כשאין מקלטים בגליל - זה גם אחד הסודות הגלויים. אין בו מספיק מקלטים''. חרף האזהרות בישיבה בצהריים, המליצו בערב לממשלה שר הביטחון ובכירי צה''ל על תקיפה אווירית נרחבת ובכלל זה השמדת מערך הרקטות. בטרם התקיפה לא ניתנה הנחיה לנקיטת צעדים מיוחדים להכנת העורף בצפון, כמו גיוס מילואים משמעותי לפיקוד העורף או תדרוך של האוכלוסייה. בשורת תחקירים שנעשו לאחר המלחמה נמתחה ביקורת קשה על ההיערכות המאוחרת לטיפול באיום הקטיושות על העורף. כנקודת תורפה מרכזית סומנה העובדה שבזמן שהצבא התארגן בהדרגה למהלך התקפי ממושך, לא ננקטו צעדים דומים בעורף.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל הכבוד למבקראולמרט תפסיק להאשים

    אולמרט תתפטר, 18/07/07 14:09

    אתה אשם קח אחריות ולך ההביתה.
    ישבנו במקלט אם עוד 10 אנשים בלי אוכל ושתיה.
    הילדים היו בהלם . עם התפרצויות של בכי בכל אזעקה.
    לך הביתה אולמרט די נמאסת על כל המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    העיקר שש''ס וליברמן מבסוטים!!!

    דני, 18/07/07 14:09

    מה אכפת לאולמרט, הוא יעשה סבב תיקים וכך יהיה שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ:''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    בנימין, 18/07/07 14:08

    מתוך מילות הספד אותן נשא יוסי, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ ושאר פוליטיקאים:''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב.

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    וב''מנהיגיך'' ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

    אור שחר הי''ד נצרב בליבי כבר אז עם כל חיילינו- מודה על הכתוב ל''ת לזכור ולשמור, ולהזכיר תמיד, 12/11/06 12:11

    אבוי ליבי, ליבי,ליבי אוי כתם דם שותת.... כולו איתך בזעקתך אינכם לבד באובדנכם. אובדנכם הוא גם שלנו האמן.... שתמצאו נחמה נועה, 04/05/07 14:39

    הגב לתגובה זו

    • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול, 18/07/07 14:21

      רְאִי, אֲדָמָה

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
      בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
      פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
      גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
      פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
      אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
      מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
      וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
      וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

      הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
      בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
      וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
      אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

      וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
      מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
      בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול טשרניחובסקי

      תל-אביב, 3.9.1938

      הגב לתגובה זו

      • אולי די כבר עם זה? (ל''ת)

        כתום, 18/07/07 14:47

        הגב לתגובה זו

      • יישר כוח ! (ל''ת)

        ירוק, 18/07/07 18:13

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני אשם - הצבעתי אולמרט ! (ל''ת)

    לוקח אחריות, 18/07/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אבינו שבשמים,,,עד מתי עוזך בשבי,,,אנה הסיר מעלינו את מגפת האולמרט,, (ל''ת)

    הצדיק ה 37, 18/07/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    להרב עובדיה הצדיק כתוב: והכסף יעוור עיני צדיקים,,ואתה טוב בזה,, (ל''ת)

    בצלאל, 18/07/07 14:06

    הגב לתגובה זו

    • ש''ס מתים על ה $$ שאולמרט נותן להם-והם דתיים? איזה שקר,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      מיוחס מהבנק, 18/07/07 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ליברמן האפס תומך בש''ס לך הביתה (ל''ת)

    אולמרט תתפטר, 18/07/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לאולמרט לא איכפת עליזה ישנה

    חיפאית, 18/07/07 14:05

    בשקט ובשלווה מכל הבחינות הן זה שבניה היו בחו''ל ובנינו נלחמו והן מבחינת העורף.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט אתם ממשלה חסרת אחריות מכל הצדדים (ל''ת)

    רק טיפשים, 18/07/07 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ,מזל שיצאנו למלחמה....'' ח''כ רפי איתן בעדותו בפני ועדת וינוגרד

    תמרה, 18/07/07 14:04

    רפי איתן: ''מזל שיצאנו למלחמה....' בעדותו בווינוגרד אמר השר לענייני גמלאים כי המערכה מנעה אסון וכי צה''ל החזיק את כל הקלפים בידיו

    ''מזל שיצאנו למלחמה....''
    אף שהסתיימה בצורה כה שלומיאלית, רשלנית, מקוממת, כושלת, מרושלת, נכשלת, עצובה, עגומה, אומללה.
    אמנם יש עתה אנשים הצריכים להתמודד, מה חבל, עם מר גורל
    אך לנו, חברי כנסת, היה יש ונותר כמובן הרבה יותר שכל, שחק לנו הפעם, אכן באמת, המזל.
    מזל שלא אנחנו צריכים היינו לשלוח את בנינו אל קו החזית (מי מוגדר ונחשב כאן בחזקת פרזיט?)
    שעה שמדינה שלמה ועם מוּבַל (גם על כך מה חבל) מונעים על-ידי רוח עיוועים, רוח טיפשים, רוח חלמאים, רוח תזזית. ראש ממשלה היה ויש לנו, שלומיאל בחסד-עליון-גדול, לנהל מדינה לא היה לגמרי יכול, לא היה לכך כלל מסוגל
    אך בהיותו פוליטיקאי מיומן-מתוחמן-משומן, איש פתלתל-חמקמק-עקלקל, כך גם למד, התפתח, הסתגל והורגל
    המתין וחכה למוצא פיו של רמטכ''ל, אדם יהיר, נמהר, מהיר, לא זהיר, הכל לו ברור ונהיר,
    למילותיו בלבד יִיחֵל אולמרט, פִּלֵל ופָּזַל לא הבין, כי בינתיים, אף זמנו שלו הלך לאיבוד. תם ואזל.
    רמטכ''ל אשר עד ליומו האחרון בתפקיד לא תפש כלל כי פתח במלחמה
    לא במעט, משום כך, נראתה תוצאתה כה עלובה, עצובה, כאובה, אומללה, הרסנית, טרגית, גרועה. שממה של דממה.
    מן הראוי כאן וזה המקום אף לומר ברבים, לכל אלו המצהירים, חדשות לבקרים, אזרחים פשוטים, עמלים, נאורים, חכמים, תמימים, שאינם יודעים לשאול וביניהם (מה לעשות?) יש גם כמה אווילים וכסילים,
    אלו אשר שבים וחוזרים על מנטרת שְאוֹל : ''היה מזל שיצאנו למלחמה''
    להצהיר בפניהם : ''בכנסת הבאה לא תימצאו את מקומכם'' אף אם בכך לא נמצא אנו ולוּ טיפת נחמה.
    לכם ולשכמותכם, בעזרת אל, תחדל כנסת-ישראל, מלשמש בעתיד מקלט, מפלט, חממה.
    נכשלתם ב''אחריותכם'' בערבותכם ההדדית לשלומינו, קיומינו, בריאותינו, חיינו.
    החרבתם, גרמתם לקריסת-עולמינו. עשיתם כך טוב והיטב, עם-בלי כְּאֵב, ללא סיבה או טעם, טוב יותר מאשר אי-פעם
    הפכתם יוצרות-עולם על בסיסם, על ראשם, בהפילכם מוסדות-ארץ ועמודי-תווך ישירות עלינו,
    לא עוד כאשר מדובר אף בנפשו של עמנו. איך העזתם להפוך כך את חיינו למדבר שממה ?
    להחליט, בלי-תכלית, כך סתם אסון להמיט ? להֵלִיט ללא שיקול-דעת גלגל חמה ?
    יקוב הדין והדם את דבריכם ! יקוב הדין והדם אף את הדממה !

    31. קשקשן סנילי, ספר לי על דבר טוב אחד שעשיתה למען הגימלאים במשך שנה.

    ציון, חיפה, 05/07/07 20:12 הייתי בטוח שלמשימה הזאת ניבחרת. הגב לתגובה זו

    30. העדות נשמעת כמו מלמול חסר שחר של איש סנילי ל''ת אחות גריאטרית, 05/07/07

    22. ומזל שהמדינה עוד קיימת אחרי המלחמה ל''ת עם צוות שכזה, 05/07/07 14:55

    17. רפי איתן! לא משאירים אנשים מאחור ! ירון זהבי, שקר כלשהו,05/07/07 14:05 בוגד שנטש את ג'ונתן פולארד !

    16. רפי, אם זה המצב למה אתה נשאר בממשלה הזאת ? גידי, חיפה, 05/07/07 13:51 כמו שהפקרת את פולארד אתה
    מפקיר את אזרחי ישראל למען הכיסא. הגב לתגובה זו

    5. עוד הוכחה שכל דקה שאולמרט ר'מ היא בעייה אמיתית למדינה ל''ת גדעון, 05/07/07 12:46

    3. רפי, ואתה עוד יושב בממשלה הרעה הזאת ? אמיר ברד, צפון, 05/07/07 12:35 הכל נרשם אצל העם הזה, הכל.

    2. איזה גמד ל''ת י, 05/07/07 12:35

    1. האיש כבר לא רלוונטי, ומפלגתו כנ''ל... ל''ת בחירות עכשיו, 05/07/07 12:31

    הגב לתגובה זו

    • חלאס, אלכס, די.... (ל''ת)

      כתום, 18/07/07 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לצאת מהאדישות!!!!לארגן הפגנה

    אדישות הורסת, 18/07/07 14:04

    אולמרט וממשלתו האפסית חייבת ללכת הביתה מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ראש הממשלה כשל באורח חמור,צריך להוסיף?

    צריך להוסיף?, 18/07/07 14:04

    הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברק, הגם אתה בתומכי אולמרט המושחת,,,אם לא, אז קום וצא מהממשלה היום, (ל''ת)

    בצלאל, 18/07/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אהוד ברח – גרסת 2007 ?

    יצחק גאגולה, 18/07/07 14:02

    אהוד ברח – גרסת 2007 ?

    המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס

    עברה שנה מאז מלחמת לבנון השנייה, עדיין הפצעים לא הוגלדו, המסקנות (אם ישנם) לא הופנמו והושמו, המדינה עדיין מדממת וכואבת, כאילו לא מעכלת את המחזות והמראות הקשות שנראו כאן, רק לפני שנה בסך הכול.

    המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס (בטקס שנערך בתאריך טז' בתמוז תשס''ז - 2.7.07).

    בעיני אין זו עוד כותרת, אלא משהו פגום, עמוק בבסיס התנהגותו של ראש הממשלה. כוונתי לבריחה של מנהיג ממציאות, בשעה שכולם מצפים דווקא ממנו להיות אתם בשעתם הקשה. את זה לא מבין מר אולמרט. פשוט התעלמות.

    אכן, זוהי שאלה מהותית, מי ראוי להיות מנהיג ? שאלה אקטואלית ורלוונטית, בכל עת. המדרש מספר, על משה רבנו, שבטרם קיבל עליו את השליחות להיות מנהיגם של ישראל, בהיותו רועה צאן, ראה כי כבשה אחת קשה לה ללכת כמו יתר הכבשים, ריחם עליה, נטלה על כתפו, האכילה, השקה אותה והביאה אל מקום חפצה... חז''ל קבעו, כי מעשה זה הכשיר את משה להיות מנהיגם של ישראל. ''... אמר הקב''ה, אם לכבשה אתה עושה כך, ראוי אתה משה להיות מנהיגם של ישראל...''.

    משה אינו היחיד בתולדות עם ישראל ששימש כרועה בטרם היבחרו למנהיג מוביל. קדמו לפניו האבות אברהם, יצחק ויעקב ולאחריו דוד המלך. אומר הרש''ר הירש זצ''ל, כי היותם רועי צאן, זה הכשיר אותם למנהיגות.

    מנהיגותו ואופי אישיותו של המנהיג נמדדים במעשיו הקטנים. מנהיג זקוק לתכונות סותרות המשלימות זו את זו, והופכות אותו למנהיג בעל שיעור קומה. זה המשלב בין חוזק לרכות. כאשר הוא חייב להתנהג בחוזק וביד רמה כלפי האויבים מסביב, אך עליו להיות רך לעם, להיות קשוב אליהם ולרגשותיהם ולהיטיב עמם. אחרת, הוא חוטא לתפקיד שניתן לו.

    אין לך שעה קשה מזו, בה זקוקים ההורים השכולים לחיבוק חם וליד מלטפת של האיש בעל התפקיד והמעמד הביצועי הגבוה ביותר בממשלה - ראש הממשלה. עם כל הכישלונות שהיו במלחמה זו ועם כל הקושי שיש לרה''מ להסתכל להורים אלה בעיניים, חובתו היא לעמוד לצדם ולהיות איתם בטקס זה. זוהי גדלות השעה בה היה קונה את עולמו. שהרי המלחמה היא על הבית, והאבל הוא של כל בני הבית. אם ראש הבית יברח, הרי שמשמעות הדבר הינה קשה ובלתי נסלחת.

    האם חמור הדבר פחות מאסון צאלים ב', בו אירעה תאונה קטלנית במהלך תרגיל של יחידת סיירת מטכ''ל, שתוצאותיה הטרגיות של התאונה עמדו זמן רב במרכז סדר היום הציבורי, כאשר בראש הפרשה עמד הרמטכ''ל אהוד ברק ?
    בעיני במידה מסוימת היא אף חמורה יותר (וא''כ המקום להרחיב, וד''ל). מנהיג שבורח מהמערכה, ומשאיר את אזרחי המדינה בצערם, לבד , מבלי לחוש יחד אתם את כאבם, ביום זה כאשר על כולנו החובה לזכור את הבנים שהלכו מאתנו בטרם עת, אלה שמסרו את נפשם להגנתנו - אינו ראוי להיות מנהיג !















    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הוּא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.. מְאוּמִיאֵל..שְלוּמִיאֵל..ישְנוּנִיאֵל.

    אלכס, 18/07/07 14:00

    הוּא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.... מְאוּמִיאֵל.... שְלוּמִיאֵל.... יַשְנוּנִיאֵל...
    מפגיעתו הקשה-אנושה ישמרנו האל.
    שורו.... הביטו וראו-נא מה בארצנו שלנו, לנגד עינינו ממש, עתה מתחולל –
    כשצל דמותו אך מופיעה בקצה-קצות האופק, התן מתחיל ליילל.
    מה, איך וכיצד מצליח איש אחד, בלהטוטיו-מחדליו-כשלונותיו, לבדו, בעצמו, לחולל ?
    איך באמון העם, באמון הצי-בור כך, בעזות, בחוצפה, במצח נחושה, בלי להניד עפעף,
    בנו-בכולנו ראש-מכשלתנו, אולמרט, מוֹעֵל ?
    כלום ייתכן כי מורשתו-מוסרו-תרבותו-התנהלותו-התנהגותו בחברה, במדינה ובעם תאוּמַץ ?
    תזכה בפרס ? באוטו ? בלוטו ? בטוטו ?
    בציבור תתקבל ? תהפוך (אוי לנו...!) לטבע-שני ? להרגל ?
    ''תסתדר''-תסתגל ? תמצא לה תומכים נאמנים ?
    אחריות-אישית-ממלכתית-ציבורית-פוליטית-מדינית הלאה תשליך ? תגלגל ?
    בנו תשקע ? בלבבנו תבקע ? תעמיק ? תכה שורשים ? בקרבנו תחלחל ?
    מה צופן המחר בחובו ?
    מה עוד מסוגלים חברי ממשלה-מכשלה זו, יחדיו עמו, כאן ועכשיו, עדיין לעולל ?
    הבור נכרה כבר לפני מספר חודשים, עתה נותר רק לסתום בעפר עליו או עלינו את הגולל.
    לדאבוננו, לא נשאר כמעט בעם אפילו תם, נבון, צדיק אחד, אמיץ או חכם אשר שואל :
    מָתַי, אִם בִּכְלָל, יבוֹא לְצִיוֹן גוֹאֵל ?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה אכפת לאולמרט העורף? הבנים שלו כבר מסודרים בחו''ל..והבת לסבית (ל''ת)

    זה ציוני זה?, 18/07/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לאולמרט, לעזאזל המדינה העיקר הכיסא,,וכך גם ברק,וש''ס,והגימ.וליברמן (ל''ת)

    רחב הזונה, 18/07/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תראו מי עדיין תומך בו,,,,ברק ליברמן ליבני ש''ס גימל.קדימה,בלי בושה,, (ל''ת)

    בצלאל, 18/07/07 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סמולמרד: תפקידי לשמור על שלום הממשלה, ואני עושה זאת הכי טוב

    מזכיר, 18/07/07 13:53

    אז מה כל הקשוקושים של ווינוגרד על 'הגנת העוף'.
    שהעורף יגו על עצמו, כמו שאני מגן על עצמי. עד כאן דברי סמולמרד.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אפילו האינדיאנים שהיו יוצאים למלחמה דאגו (ל''ת)

    לשמור על העורף, 18/07/07 13:53

    הגב לתגובה זו

    • איך היית שומר על העורף? (ל''ת)

      ?, 18/07/07 13:59

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    בורח סידרתי מאחריות

    גורי גרוסמן, 18/07/07 13:53

    בורח סידרתי מאחריות

    לב כולנו היה אתמול עם המשפחות השכולות שהתכנסו בטכס הזיכרון בהר הרצל לבכות את בניהם שנפלו במלחמת לבנון השנייה. רבים נפגעו עד עומק נשמתם מכך שדווקא האדם האחראי יותר מכולם לאסונם, ראש הממשלה אהוד אולמרט, העז להעדר מהטכס בתירוץ אווילי המעורר בחילה, בלשון המעטה.

    במחשבה שנייה, בריחתו של אולמרט מלהישיר מבט בעיניהם של המשפחות הדואבות היתה צפויה ואינה צריכה להפתיע איש. ההפתעה היתה אילו היה הופך לפתע את עורו, מפגין שמץ של אנושיות ומגלה שלב אדם פועם בקרבו ועושה את הצפוי מכל מנהיג שפוי, בין שיהיה ראש ממשלה נבחר במדינה דמוקרטית, או רודן במדינה טוטאליטרית.

    האיש שעמד בראש המערכת שפקדה על חיילי צה''ל לצאת למערכה, היה חייב לעמוד דום בבית הקברות הצבאי, להרכין ראש בשעה שהרב הצבאי קורא אל מלא רחמים לעילוי נשמתם של בנינו היקרים. ללא כל קשר אם היציאה למלחמה היתה נכונה או שגויה.


    לא יעלה על הדעת שהאיש הנקלה הזה ימשיך לכהן כראש ממשלה וברוב חוצפה יוסיף ויכריע בדיני נפשותיהם של בנינו, אותם הוא עתיד חלילה לשלוח שוב למערכה. מה עוד ששערה לא תיפול מראשם של בניו השוכנים לבטח הרחק מהמדינה המדממת שלנו.

    המעשה המביש הזה היה צפוי מהאיש היהיר הזה, הבורח הסדרתי מאחריות, המסרב עד היום להתפטר מתפקידו עקב הניהול הכושל של המלחמה, וחסר בושה בקומבינות שפלות, הוא נאחז בקרנות המזבח של תפקידו, כשהוא מצפצף על אזרחי ישראל הזועקים מזה שנה תמימה ''אולמרט התפטר''. הקריאה הזאת חייבת להתחזק ביתר שאת בשל בריחתו הנפשעת אתמול מטכס הזיכרון.

    בריחתו מאחריות זעקה לשמים בעיקר כאשר שני שותפיו לכישלון, הרמטכ''ל דן חלוץ שהשכיל להתפטר, ושר הביטחון עמיר פרץ, שהבטיח לפני הפריימריז, שיפרוש ממשרד הביטחון. שניהם להבדיל ממנו לא העזו להעדר מטכס הזיכרון, הם גייסו את אומץ הלב הדרוש והתייצבו פנים אל פנים מול המשפחות השכולות. הם לא ברחו מאחריות, הם הבינו שחלילה להם מלהיעדר מהטכס בהר הרצל ולהתנכר לאבלן של המשפחות שאיבדו את היקר ביותר במלחמה שהם היו אלה ששלחו את יקיריהם להילחם בה.

    ולנו לא נותר אלא להמשיך ולזעוק: ''אולמרט התפטר!!!''

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ראש הממשלה אהוד אולמרט, בדבריו

    אלישבע, 18/07/07 13:50

    ''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ראש הממשלה אהוד אולמרט, בדבריו למטיילים בצפון, ערב חג-הפסח.

    איך, בתחילת חודש אפריל השנה, ערב חג-הפסח, יכול לבוא ראש-ממשלה
    זאת עוד בטרם חלפו שמונה חודשים
    למן אותה מלחמה הרפתקנית-הרסנית-רשלנית-כושלת-נכשלת, מלחמה אומללה.
    איך יכול ראש ממשלתנו לבוא ולומר,
    קבל עם ועדה, לציבור מטיילים המבקר בצפון
    דברים ללא טיפת מחשבה, ללא קורטוב של מצפון,
    ללא שמץ של הגיון בריא, אמירות שאינן ראויות כלל לאמון
    הירהורי-לב מקוממים, לחלוטין בלתי-אמיתיים,
    דברים חסרי-בסיס, לא-מציאותיים
    הבאים לידי ביטוי בהצהרות נעדרות-הבנה ואמת, היישר אל תוך מיקרופון
    לומר ש''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ? ? ?
    זיכרון רָחוֹק ?
    אולי במחשבתו של ראש ממשלתנו, אירועים אלו היו בבחינת ''זיכרון רָחוֹק'',
    ייתכן אפילו (לאור ה''ניצחון בנקודות'')
    כי האירועים בצפון אף היוו עבורו זיכרון שלא נס ליחו, זיכרון ''מָתוֹק''.
    אין זאת, כמסתבר, כי מי אשר יכול ומסוגל להתבטא כך ומַצְלִיחַ לִפְגוֹעַ בָּנוּ כָּל-כָּך עָמוֹק
    מצביע כי את זיכרונו הצליח ללא-כל קוֹשִי לִשְחוֹק, לִמְחוֹק, לִדְחוֹק ולִדְחוֹק
    ותוך כדי כך את עובדות ההיסטוריה לְסַלֵף, לְזַיֵיף, לְשִימָן לְלַעַג, לְקֶלֶס, לְהֶבֶל, לצְחוֹק.
    לִגְרוֹס, לִדְרוֹס, לִרְמוֹס זִכְרוֹנוֹת, כרֶמֶץ תחת אֶבֶן רֵיחַיִים, לִטְחוֹן אוֹתָם לְאָבָק, עַד דוֹק.
    בזאת אף מוכיח, מי אשר ניצב ועומד היום בראש ממשלתנו-מכשלתנו
    כי אינו אלא בּוֹק, ליצן-מוקיון-טראגי, הֶדְיוֹט, כְּסִיל-אֱוִיל ולא פָּחוֹת מִכָּך: שְמוֹק !

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵ

    אלכס, 18/07/07 13:49

    הוּא פָּשוּט אָסוֹנֵר-הַסְסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
    לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
    כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
    יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
    אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
    יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
    עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
    בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
    עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ? אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
    עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
    הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
    עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
    לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
    עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
    עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
    עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
    עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
    עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
    מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
    הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
    כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
    לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
    אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
    תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
    ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
    מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
    מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
    ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט- הופך את הביקורת לאישית כדי לא לדון בתוכן!

    חרפה, 18/07/07 13:44

    שיטה מאוד שימושית במשרדו כדי להתחמק מתגובה עיניינית.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מהמבזקים: צה''ל בתגובה לדוח המבקר: ההמלצות חופפות את ממצאי התחקירים (ל''ת)

    תקראו, 18/07/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רק גיידמק יכול לטפל במיקלטים וכן במיקלט המדובר בבת גלים המצולם

    אלי, 18/07/07 13:42

    בעיתון בכותרת של אחד העיתונים בונקר מימי קום המדינה שבו חיו כל המילחמה האחרונה שלא תהיה אחרונה צפויות עוד מילחמות

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט, ראש ממשלה חלש ! (ל''ת)

    ירון, 18/07/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פיקוד העורף, העיריות, ומל''ח_______ פה צריכה להיות עבודה רצינית! (ל''ת)

    מעגלי התנהלות, 18/07/07 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש לצאת להפגנות ענק ולעזוב את התגובות באינטנט!

    קרית ימי., 18/07/07 13:37

    בתור אחד שחווה 30 יום של אזעקה בכל שעה לפחות לי נמאס שאולמרט עושה מאיתנו סמרטוטים וחי על חשבון העם והאנשים שבאמת היו זקוקים ועדיין זקויקים לעזרה!!!

    הגב לתגובה זו

    • תפטר קודם את צה''ל שלא הצליח להפסיק ת'טילים

      ולך לשנות ה70, 18/07/07 13:48

      הפסיקו לבנות מיקלטים תת קרקעיים

      הגב לתגובה זו

      • דע את מקומך!!!כנס ותבין.

        קרית ימי., 18/07/07 13:57

        שמע אני מתגייס עוד מעט ואני לא מוכן לשמוע כאלו מילים החיילים והמפקדים בשטח עשו מעל ומעבר אך המערכת הביטחונית הבכירה והדרג המדיני לא ידעו מה עושה יד ימין ומה עושה יד שמאל בינתיים 2 לקחו סוג של אחריות והתפטרו ואיתם עוד מספר קצינים ואלופים שלקחו אחריות רק אולמרט איננו נוכן להכיר בכל הכשלים שהוא עשה.
        וגם אל תשכח שנלחמנו נגד אירגון גרילה שירה מבתים מאוכלסים ואנחנו בתור צבא עם קוד אתי לא רצינו לפגוע בחפים מפשע ועל זה אני כן כועס שדווקא לא פגעו בהם בגלל זה.
        בשורה התחתונה אני חושב שעל אולמרט ללכת הביתה יחד עם כל הלשכה והמפלגה המסריחה שלו.

        הגב לתגובה זו

    • ''יש פה תחושה של אופטימיות והתחדשות''

      חוה, 18/07/07 18:16

      ''יש פה תחושה של אופטימיות והתחדשות''
      כך אמר ראש ממשלתנו אולמרט היום 12.7.2007 בעת סיור בצפון
      יום בו השמש זורחת, השטה פורחת, מדינתנו כמרקחת
      בשדות שוב גדלים מחדש פלפל, שום, בצל, עגבנייה, צנון ומלפפון
      אך כלום יכול ומסוגל באמת ראש מכשלתנו לתושבי הצפון אופטימיות לשדר
      יען כל עוד הוא עדיין בתפקיד ראש-ממשלה נעשה מצבנו עוד יותר שפוף, נמוך וקודר
      להתייחס לגבולות, לפריחה, התיישבות, התחדשות, לשוחח, להסביר, לבאר, לדבר
      להוסיף מילים על בנייה, על תחייה, על אמון הציבור, אימון הצבא, תהליך, ביטחון, על גדר
      לעשות זאת כאשר מצבו האישי ביש מתמיד, רע, רעוע, גרוע, הולך מסתבך, מדרדר
      אין זאת אלא אם עם ישראל לוקה בתיסמונת של עדר.
      ראש ממשלה לא יוכל להמשיך להיות, גם זאת בלי כל נדר.

      21. ראש הממשלה מנותק וחייב פסיכולוג ל''ת לני, 12/07/07 12:38

      20. מתפלא על תושבי הצפון........ שמעון 101, אירופה, 12/07/07 12:34
      למרות שאני יושב באירופה אינני מנותק ולו ליום
      מהמתרחש בארץ. לאור ההרגשה הכללית מזה שנה, על התנהלותו הכושלת של אולמרט, התנהלות שגרמה לאובדן חיי חיילים הן בסדיר והן במילואים, הרוגים ופצועים בקרב האוכלוסיה האזרחית, מאות משפחות שהודות לאולמרט, הצטרפו בעל כורחן למשפחת השכול. בחדשות אתמול יצאה קריאה ברורה מטעם ועדת וינוגרד לאולמרט קרי: לא הבינות או לא רצית להבין את המסר של דו''ח הביניים! לא לתיקונים כיוונו, אלא להסקת מסקנות אישיות, קרי התפטרותך!
      כל כלב יגיע יומו, ולכן אנו כולנו עוד נזכה לראות את יציאתו המחפירה של אולמרט מחיי העם היקר הזה.
      תושבי הצפון יודעים שמילים שמשמיע אולמרט, בקושי תופסות ל 60 שניות מרגע שנאמרו, וגם זאת בע''מ. בדור שלנו ישנם למעשה שני ''מפורסמים'' עם דמיון משותף:
      הנסיך הבריטי צ'רלס ואהוד אולמרט.
      שניהם מתפארים באמצעי שמע מעולם אחר
      אך רק לצ'רלס יש דם כחול.
      12. הכשל המרכזי הוא שאולמרט ראש הממשלה ל''ת אחד, 12/07/07 12:19

      9. אין לי אמון באיש הזה - כמו 97% מהציבור ל''ת מה עושים?, 12/07/07 11:58

      3. אולמרט אנחנו כבר לא טיפשים ל''ת יוסף, פ''ת, 12/07/07 11:41

      1. ''יש פה אופטימיות והתחדשות'' - האיש שפויי?!!! ל''ת מז.תיכון חדש-2, נוסח משולב,,, 12/07/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    להפסיק לבוא לעבודה, להכריז על שביתה כללית במשק - רק זה יעזור. (ל''ת)

    ארנון, 18/07/07 13:33

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק זה רעיון טוב

      שירי, 18/07/07 13:48

      אולי זאת הדרך הנכונה ביותר.

      הגב לתגובה זו

    • מקובל- להרים את הכפפה ולהתארגן

      ציוני, 18/07/07 15:29

      בסוף יום אנו (האזרחים) נעיף את ממשלת הפרחים , יש להתארגן ולא רק לדבר אחרת הסבל יהיה ארוך יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    במדינה מתוקנת אולמרט וגרשון היו הולכים הביתה !! (ל''ת)

    מיקי, 18/07/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני אוהבת את אהוד!!

    רק אהוד יכול., 18/07/07 13:32

    אהוד יפה וחכם..

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כישלונרים - לכלא! (ל''ת)

    חיפאי, 18/07/07 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אם היו ממליצים מראש על ''התרעננות''-היתה נוצרת פאניקה (ל''ת)

    בדיעבד כולם, 18/07/07 13:32

    הגב לתגובה זו

    • אוי,כמה שאני מסכים איתך... (ל''ת)

      חגי, 18/07/07 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כתומים חמודים------אין מיקלטים. יש טילים. מסקנה-אסור לצאת למלחמות!!

    ***************, 18/07/07 13:30

    נא להיות עקביים ביללות השבר,הכשל,התבוסה,וההמלצות המתבקשות.....

    הגב לתגובה זו

    • אחותך ''חמודה''. (ל''ת)

      כתום, 18/07/07 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תגובותיו של אולמרט נגד המבקר מסוכנות לדמוקרטיה

    מפחד, 18/07/07 13:29

    האיש הזה מסוכן

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אצלנו לא הרגישו כלום, על מה אתם מדברים?

    יעל, 18/07/07 13:26

    אולמרט מבצע את תפקידו הכי טוב בתנאים הנוכחיים.
    וחוץ מזה כולם יכלו לבוא למרכז, כאן הוא ביצע את תפקידו נאמנה ולא הורגש שום דבר בעורף, כל הכבוד לו שהצליח לנטרל את הטילים ארוכי הטווח ופטר אותנו מהמלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • ברור, יעלי. תרשי לי לנחש שלא קראו לך למילואים. (ל''ת)

      שוויון אמיתי, 18/07/07 13:31

      הגב לתגובה זו

      • נכון, גם לא עשיתי צבא בכלל

        יעל, 18/07/07 13:48

        צבא זה לא תפקיד של בנות, זו עבודה שחורה וזו עבודה של בנים.
        כמו שלא תראה בת עובדת בנין כך לא תראה אותי בצבא. כל אחד והתפקיד שלו בעולם.

        וחוץ מזה במלחמה הקניונים היו מפוצצים מתושבי הצפון ולא היה אפשר לעבור ברחוב, אפילו ראיתי במועדון באיזה מסיבה בנות מנהריה אז כולם יכלו לבוא למרכז ולהינצל, לא היו חייבים להשאר ולמות.
        פארק הירקון היה ריק והיה אפשר להקים כל אחד לעצמו אוהל, גם היה אפשר ללכת לים ובערב לשתות משהו בבית קפה ואז כולם היו מעבירים את המלחמה בסבבה והכל היה נגמר טוב.

        הגב לתגובה זו

        • את גדולה!

          איציק, 18/07/07 14:54

          למה לא חשבו על זה קודם?
          האמת, הכי טוב שגם הצבא שלנו היה יושב בבית-הקפה, אפשר היה להזמין אפילו את החבר'ה מהחיזבאללה לאיזה לאטה קטן, מה יש?

          הגב לתגובה זו

        • יקירתי, סייג לחכמה.. שמעת על זה פעם?

          המגיב מקודם, 18/07/07 14:58

          155 הרוגים. גם מהמרכז, בעיקר בנים - אבל גם בחורה אחת שנהרגה.

          ואלה יכלו להיות מהמשפחה שלך. עכשיו תגידי שהכל טוב, בית קפה, נעליים.

          את הפדיחות שלך כבר עשית.

          הגב לתגובה זו

    • ביבי היה עוצר כל טיל וטילה (ל''ת)

      זה ידוע, 18/07/07 13:33

      הגב לתגובה זו

      • ביבי לא היה פועל ככה במלחמה. על זה כל העניין. (ל''ת)

        נתי, 18/07/07 13:44

        הגב לתגובה זו

        • זה ברור. היה לו צבא אחר, מיקלטים מאובזרים לכל דורש (ל''ת)

          ואבקת קסמים, 18/07/07 13:58

          הגב לתגובה זו

          • אבקה לא, אבל שכל היה לו. בעצם, אולי לאולמרט היתה אבקה.

            נתי, 18/07/07 14:55

            זה יכול להסביר כמה דברים.

            הגב לתגובה זו

    • לכי לעזזל וגם אם זה סתם תגובה זה פשוט דביליי!

      ששששש., 18/07/07 14:58

      אני בשקט יכלתי לעבור למרכז בזמן המלחמה אבל אני העדפתי להישאר בבית שלי גם אם הייתי צריך לרדת למקלט.
      אני מאחל שבלחמה הבאה יפלו טילים סביבך!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    העם ובעיקר תושבי הצפון ,מחזקים אותך אדוני המבקר

    גדי, 18/07/07 13:26

    ואילו אתה אולמרט יחד עם ממשלתך כשלתם בכל מעשיכם ובשחיתות שלכם . הגיע הרגע שתתפטרו ותתנו לאחרים להנהיג את העם .

    הגב לתגובה זו

    • ''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ראש הממשלה אהוד אולמרט, בדבריו

      אלישבע, 18/07/07 17:35

      ''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ראש הממשלה אהוד אולמרט, בדבריו למטיילים בצפון, ערב חג-הפסח.

      איך, בתחילת חודש אפריל השנה, ערב חג-הפסח, יכול לבוא ראש-ממשלה
      זאת עוד בטרם חלפו שמונה חודשים
      למן אותה מלחמה הרפתקנית-הרסנית-רשלנית-כושלת-נכשלת, מלחמה אומללה.
      איך יכול ראש ממשלתנו לבוא ולומר,
      קבל עם ועדה, לציבור מטיילים המבקר בצפון
      דברים ללא טיפת מחשבה, ללא קורטוב של מצפון,
      ללא שמץ של הגיון בריא, אמירות שאינן ראויות כלל לאמון
      הירהורי-לב מקוממים, לחלוטין בלתי-אמיתיים,
      דברים חסרי-בסיס, לא-מציאותיים
      הבאים לידי ביטוי בהצהרות נעדרות-הבנה ואמת, היישר אל תוך מיקרופון
      לומר ש''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ? ? ?
      זיכרון רָחוֹק ?
      אולי במחשבתו של ראש ממשלתנו, אירועים אלו היו בבחינת ''זיכרון רָחוֹק'',
      ייתכן אפילו (לאור ה''ניצחון בנקודות'')
      כי האירועים בצפון אף היוו עבורו זיכרון שלא נס ליחו, זיכרון ''מָתוֹק''.
      אין זאת, כמסתבר, כי מי אשר יכול ומסוגל להתבטא כך ומַצְלִיחַ לִפְגוֹעַ בָּנוּ כָּל-כָּך עָמוֹק
      מצביע כי את זיכרונו הצליח ללא-כל קוֹשִי לִשְחוֹק, לִמְחוֹק, לִדְחוֹק ולִדְחוֹק
      ותוך כדי כך את עובדות ההיסטוריה לְסַלֵף, לְזַיֵיף, לְשִימָן לְלַעַג, לְקֶלֶס, לְהֶבֶל, לצְחוֹק.
      לִגְרוֹס, לִדְרוֹס, לִרְמוֹס זִכְרוֹנוֹת, כרֶמֶץ תחת אֶבֶן רֵיחַיִים, לִטְחוֹן אוֹתָם לְאָבָק, עַד דוֹק.
      בזאת אף מוכיח, מי אשר ניצב ועומד היום בראש ממשלתנו-מכשלתנו
      כי אינו אלא בּוֹק, ליצן-מוקיון-טראגי, הֶדְיוֹט, כְּסִיל-אֱוִיל ולא פָּחוֹת מִכָּך: שְמוֹק !

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגל יעבור ,הכל ירגע. ואולמרט ימשיך

    אורי, 18/07/07 13:26

    טרנד מוכר, 1. הכל סוער כמה ימים, כולם תוססים ,כלם מצהירים הצהרות.
    2. אחר כך שלב הרגיעה, חזל''ש.
    3. אולמרט ממשיך לשלוט בפוליטיקה
    4. אולמרט גם עושה מעשים, ממנה מנויים וגם כאלה שתבעו את פיטוריו.

    וחוץ מזה הכל בסדר...........

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט יגיד נו טוב המבקר לא יודע לראות את העורף החזק שאני אני

    מפוכח, 18/07/07 13:24

    חינכתי , אני לימדתי אותם שאין על מי לסמוך אנילימדתי אותם שיש עמותות שעוזרות אני לימדתי את העם שיש אנשים טובים בארץ שמכניסים אורחים אני ואני אני ואני כולכם לא בסדר ואני הכי בסדר מי שלא מבין את הדבר הבסיסי הזה שילך לרופא ומי שיגיד את זה הוא חוצפן וצריך לפתוח חקירת שב''כ נגדו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    התנהגותו של אולמרט-בלתי נסבלת!

    דיפני, 18/07/07 13:23

    הרי כל בר בי רב שחי פה בשעת המלחמה יודע שהיה ''כישלון טוטאלי'' מצד הממשלה והצבא בטיפול בעורף. ממשלה שלא מבינה שהיא במלחמה -אינה יכולה לטפל בעורף. מה הקשר בין ההזנחה של שנים (שאכן היתה) לתת הוראה על משק לשעת חירום. להטיל על גוף מרכזי לטפל בעורף. האבסורד עוד יותר גדול -אפילו דובר בשעת המלחמה לא היה לממשלה. לכן הכישלון הוא קולוסאלי. המסכנה-אולמרט הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לי חדשות בשבילכם

    אילן, 18/07/07 13:23

    אם הדוח הזה והמבקר הזה היו לפני 3, 4, 5, ויותר שנים הדוח היה בדיוק אותו הדבר . שום דבר לא קרה במהלך ממשלתו של אולמרט שלא היה גם קודם לכן . אולמרט לא יכול היה לקלקל משום שיותר גרוע לא יכול להיות וזה היה המצב שהוא קיבל לידיו . זה לא אומר שלא היה עליו לתקן אבל להפיל את כל התיק עליו ????

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור? את מה שהיה צריך לעשות הוא עשה?

      רוני, 18/07/07 13:32

      לשלוח חיילים למות ללא צורך זו לא חוכמה גדולה.

      הגב לתגובה זו

    • אסור היהלו לצאת למלחמה הזאת. בתנאים שהיו היה עליו לחשוב על פתרון (ל''ת)

      אחר, 18/07/07 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    המבקר אינו מבין את תפקיד ראש הממשלה ושריו !

    יאיר, 18/07/07 13:22

    תפקידם לדאוג לרווחתם האישית , לקבל את הכבוד הראוי בוולבו המכובד , לדאוג למקורבים , לדאוג להטבות לעתיד כולל לפנסיה . ואז לא נותר זמן לדאוג לנו !
    וזה נורא נורא פשוט וזו האמת .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אהוד ברק מאמין ותומך באהוד סמולמרט (ל''ת)

    לילך, 18/07/07 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האים היה צריך להיסתפק בתגובה קטנה או ביכלל לא

    פקק תנועה, 18/07/07 13:21

    על פרשת החטיפות של חיילי צהל ?או להכין את צהל למלחמה רצינית נגד החיזבאלה ורק שנה לאחר החטיפה לצאת למלחמה כמו זו שהייתה ולהתקיף את החיזבללה .?בכול מלחמות צהל היו ניפגעים מסיבות שונות וכישלנות שונים בכול דרג ואצל מקבלי ההחלטות של המדינה .ובכול מהלך חיינו הציבורים לכן המצב במדינה כול כך נפול .שום דבר כאן לא חדש מה ההיתלהמות הזו .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ג'רי אל תשבר!

    אבנר, 18/07/07 13:21

    ג'רי תחזיק מעמד אנחנו איתך!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כולכם הביתה הנדלניסט הברחן המפקירן הטפלונית והמועל ממשלת כישלונרים (ל''ת)

    אהוד+אהוד=אסון, 18/07/07 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין על מי לסמוך

    ורד, 18/07/07 13:18

    לצערי אף אחד כולל כולם!!!!!!! לא ראוי לכהן בממשלה לאף אחד לא אכפת מהאזרחים

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קראו את הדוח ותבינו שמדובר בחסרי אחריות סדרתיים

    ציוני, 18/07/07 13:16

    מילא פעלה המשלה כראויה על אף ליקוי העבר (כך טוענים אנשי אולמרט שלמעשה הם קיבלו ירושה גרועה) , אך משלת אולמרט כשלה , במענה לשטח , הפקירה אזרחים (אם יש לכם קרובים בצפון - שאלו אותם) - המסקנה ברורה: הביתה ומהר , מחריבי המדינה שלא יהיו בה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • בורח סידרתי מאחריות

      גורי גרוסמן, 18/07/07 13:52

      בורח סידרתי מאחריות

      לב כולנו היה אתמול עם המשפחות השכולות שהתכנסו בטכס הזיכרון בהר הרצל לבכות את בניהם שנפלו במלחמת לבנון השנייה. רבים נפגעו עד עומק נשמתם מכך שדווקא האדם האחראי יותר מכולם לאסונם, ראש הממשלה אהוד אולמרט, העז להעדר מהטכס בתירוץ אווילי המעורר בחילה, בלשון המעטה.

      במחשבה שנייה, בריחתו של אולמרט מלהישיר מבט בעיניהם של המשפחות הדואבות היתה צפויה ואינה צריכה להפתיע איש. ההפתעה היתה אילו היה הופך לפתע את עורו, מפגין שמץ של אנושיות ומגלה שלב אדם פועם בקרבו ועושה את הצפוי מכל מנהיג שפוי, בין שיהיה ראש ממשלה נבחר במדינה דמוקרטית, או רודן במדינה טוטאליטרית.

      האיש שעמד בראש המערכת שפקדה על חיילי צה''ל לצאת למערכה, היה חייב לעמוד דום בבית הקברות הצבאי, להרכין ראש בשעה שהרב הצבאי קורא אל מלא רחמים לעילוי נשמתם של בנינו היקרים. ללא כל קשר אם היציאה למלחמה היתה נכונה או שגויה.


      לא יעלה על הדעת שהאיש הנקלה הזה ימשיך לכהן כראש ממשלה וברוב חוצפה יוסיף ויכריע בדיני נפשותיהם של בנינו, אותם הוא עתיד חלילה לשלוח שוב למערכה. מה עוד ששערה לא תיפול מראשם של בניו השוכנים לבטח הרחק מהמדינה המדממת שלנו.

      המעשה המביש הזה היה צפוי מהאיש היהיר הזה, הבורח הסדרתי מאחריות, המסרב עד היום להתפטר מתפקידו עקב הניהול הכושל של המלחמה, וחסר בושה בקומבינות שפלות, הוא נאחז בקרנות המזבח של תפקידו, כשהוא מצפצף על אזרחי ישראל הזועקים מזה שנה תמימה ''אולמרט התפטר''. הקריאה הזאת חייבת להתחזק ביתר שאת בשל בריחתו הנפשעת אתמול מטכס הזיכרון.

      בריחתו מאחריות זעקה לשמים בעיקר כאשר שני שותפיו לכישלון, הרמטכ''ל דן חלוץ שהשכיל להתפטר, ושר הביטחון עמיר פרץ, שהבטיח לפני הפריימריז, שיפרוש ממשרד הביטחון. שניהם להבדיל ממנו לא העזו להעדר מטכס הזיכרון, הם גייסו את אומץ הלב הדרוש והתייצבו פנים אל פנים מול המשפחות השכולות. הם לא ברחו מאחריות, הם הבינו שחלילה להם מלהיעדר מהטכס בהר הרצל ולהתנכר לאבלן של המשפחות שאיבדו את היקר ביותר במלחמה שהם היו אלה ששלחו את יקיריהם להילחם בה.

      ולנו לא נותר אלא להמשיך ולזעוק: ''אולמרט התפטר!!!''

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    העורף טוב רק לבחירות!!אחרי הבחירות לא מעניין אפילו את מחלקת התה !!! (ל''ת)

    העורף חשוף תמיד, 18/07/07 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט החזיק ב-7 תיקים, 3 שנים. יחד 4 שנות אחריות למחדל !!!! (ל''ת)

    גדי, 18/07/07 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אצל ביבי החזק והמפחיד זה לא היה קורה

    כפרה נשמה, 18/07/07 13:11

    הליכוד היה מארגן את כל האספסוף הגאה (שלא שרת בצה''ל) וחיזבאללה והחמאס היו בורחים.

    הגב לתגובה זו

    • איפה כואב לך בדיוק. כמה אתה מקבל כדי להגן על פטרונך אולמרטו ? (ל''ת)

      נעמן, 18/07/07 13:16

      הגב לתגובה זו

      • כל התגובות באות מחיל דון בנימין ושרלה

        דון אלברטו, 18/07/07 13:49

        מה זה שלל התגובות זה הבלוגרים של דון בנימין או דון אורלב מי מהם הזרזיר ומי הגרגיר ושלא ישכחו כי ביום מן הימים השוחט מיכה ישים גם אותם על הקרדום שהרי עקרב הוא עקרב ושוחט הוא שוחט ומיכה הוא נפולאון העקרב ששוחט

        הגב לתגובה זו

    • טיפש זו התגובה שלך ?מה הקשר (ל''ת)

      יועץ של ברק, 18/07/07 13:22

      הגב לתגובה זו

    • ביבי היה נכנס (באותה הזדמנות)גם בסוריה ואיראן ובפלסט'

      ומחלק מיקלטים, 18/07/07 13:27

      ביד אחת היה מחלק מיקלטים, ביד השנייה עוצר טילים
      וכל הכתומים במקום לצווח היו מזמרים היידה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מישהו צריך לשמוע עוד משהו?

    ירושלמי, 18/07/07 13:09

    יאללה אולמרט- הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הביתה ומה שיותר מוקדם (ל''ת)

    שוקי, 18/07/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לצערי אולמרט מחרבן על כולם!

    אחד העם, 18/07/07 13:06

    צריך להעיף אותו כמה שיותר מהר...
    פשוט סכנה לעם ישראל!
    מושחת מהיסוד, לא רואה אף אחד ממטר!

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג ידידי....

      שמעון 101, 18/07/07 13:22

      זה שנים ארוכות שהשלטון מאכיל את כולנו
      בחומר שהזכרת......
      האימפוטנט ''המוביל'' אותנו כיום באף,
      יעלם כמוץ ברוח - עוד השנה!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט וגרשון הביתה ומיד! (ל''ת)

    שרי, 18/07/07 13:04

    הגב לתגובה זו

    • לא הבייתה לכלא ומיד!!! והחיפאים אדישים

      ערן, 18/07/07 13:12

      כמעט ''הלכו'' 100 אלף חיפאים בפגיעה במפעלים הכימיים.
      ומה אכפת לחיפאים??מי מהם מגיע להפגנות נגד המפעלים??
      כולם קונים בגרנד קניון!! עם אדיש וטיפש החיפאים!!

      הגב לתגובה זו

    • מנסים לשחוט את ראשי המדינה והצבא

      חיים ארבוב, 18/07/07 13:38

      מה קרה להוא מחיפה הוא הלך למשרד הפנים לשנות את שמו לנפולאון או לשוחט מבגדד מה שלא יהיה הוא התחרפן השתבש שכלו הוא שכח מאין הוא בא ולאן הוא הולך וכי ניתנה לו רשות הביקורת ולא רשות השחיטה.
      רק לראות בתמונה את אורלב המחייך ולהבין כמה רגעי אושר קיבלו שונאי הממשלה

      הגב לתגובה זו

      • they are all corrupt parasites came in under sharon (ל''ת)

        hello, 18/07/07 15:29

        הגב לתגובה זו