• 45.

    יש לחוקק חוק נגד דיבור בסלולרי

    שמיל, 20/07/07 10:26

    בזמן הנהיגה ובא לציון גואל. הבעיה... שחברות הסלולר יתנגדו, ועם הכח שלהם בממשלה לא יקרה כלום

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בכיינים=עבריינים!

    דייב, 18/07/07 15:27

    תפסיקו כבר לבכות על הכסף, חבורת יללנים.
    הרכב נועד להביא אותנו יותר מהר ממקום למקום, אבל יש אנשים שחושבים שהם לבד על הכביש, או שהם חושבים שמשום מה הם יותר חשובים על הכביש מכל אחד אחר, או שהם באים לעשות כל מיני דאווינים ופלאברות בכביש.
    תפנימו: הרכב הופך בשבריר שניה ממכשיר שנועד לשפר את הנוחות שלנו למכונת הריגה קטלנית. מי שעובר באדום, חוצה פס הפרדה לבן, מדבר בפלאפון, נוסע בנתיב השמאלי, לא מאותת (ועוד מליון דברים) ובכלל נוסע בצורה פרועה ומסוכנת יכול תוך אלפית שניה להפוך לרוצח.
    החוקים והקנסות נועדו להגן עלינו ולא לפגוע בנו. אולי אם תנהגו כמו בני אדם, לא תצטרכו לשלם את הקנסות הגבוהים (והלוואי שיהיו יותר גבוהים). כל מי שמתבכיין פה על ה''עושק'' כנראה הוא עבריין כביש רציני שהיה מתרושש אם היה מקבל קנסות על כל העבריינות כביש שלו. מבחינתי אנשים כאלה יכולים ללכת לכלא, רק שלא יסכנו אותי על הכביש.
    אין ספק שצריך גם לחנך וגם להגביר את נוכחות המשטרה וגם להשקיע בתשתיות, אבל הדבר הראשון שישראלי מבין זה פגיעה בכיס, וברגע שמישהו יחטוף 10,000 ש''ח קנס על עבירת תנועה וישללו לו את הרשיון לכמה שנים ויחרימו לו את הרכב, נראה מי יעיז לעשות עבירות מסוכנות.
    תתביישו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    האם חייבים דיבורית או ניתן לדבר בסלולרי עם אוזניה (ל''ת)

    נועה, 18/07/07 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ''אופנוע שינוע בשולי הכביש ישלם מעתה 250 שקלים '' (ל''ת)

    מצחיק חחחחחחחחח, 18/07/07 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדובר בהון רב ולא חוקים (ל''ת)

    נהג, 18/07/07 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נהג שייעצר ויימצא ללא תעודות רישוי מתאימות ישלם 250 שקלים

    אמיר, 18/07/07 10:10

    זו בעיה
    אתה תופס נהג ללא שום תעודה מזהה
    אתה רואה שהוא חזר מחדר כושר או שהיא חזרה מהמקווה
    מה תעשה? תעכב לתחנה?
    איך תרשום דו''ח אם אין לך פרטים מזהים?

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג!

      ישראל-מתנא, 18/07/07 10:31

      בכלל לא בעיה.
      אם ניתן, מלווים אותו הביתה. אם לא, אפשר לעשות שאילתה במחשב לפי פרטים מינימליים. או לחילופין, לחייב אותו להגיע לתחנה בזמן מסויים להציג תעודות.

      הגב לתגובה זו

      • איך תחייב אותו? מיהו בכלל?

        אמיר, 19/07/07 14:32

        אתה לא יודע מיהו והוא יכול להיות מישוב אחר
        כל עוד אין לך ת.ז. אין לך נהג

        הגב לתגובה זו

        • יותר קל מקל

          מר בחור, 19/07/07 16:17

          אתה שולח קנס לבעל הרכב , מה תעשה אז?!
          יש קנס על שם הבעלים, והבעלים שהוא אחראי על מיש נוהג באוטו ישא את האחריות לתשלום.

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    לחייב כל אוטו חדש להתקין דיבורית...

    צבי, 18/07/07 08:51

    לא משנה אם יש טלפון.

    הגב לתגובה זו

    • בעייתי

      ישראל, 18/07/07 09:03

      עדיין לא חשבו על דיבורית אוניברסלית שתתאים לכל סוגי המכשירים. לכן זה לא רלוונטי.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שמישהו יסביר לי מה השטות הזאת שנהג חדש מוגדר כך במשך שנתיים? (ל''ת)

    תמר, 18/07/07 08:39

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שזה לא מספיק

      ישראל מתנא, 18/07/07 08:58

      כי לפי מה שקורה בשטח גם נהגים עם ותק של 3-4 שנים ויותר עושים שטויות על הכביש.

      הגב לתגובה זו

    • זה המצאה של חברות הביטוח כדי לעשות ביזנז (ל''ת)

      א, 18/07/07 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בתיסכולם ציוו לנו קנסות מוגדלים

    חל''מ, 18/07/07 08:36

    להעשיר את בעלי השררה שאינם מבצעים את תפקידם בשום שכל בתכנון אלה בכיבוי שריפות והמתנה אדישה לשריפה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    האם כשיושבים 4 אנשים/ילדים מאחור זה קנס? (ל''ת)

    יפית, 18/07/07 08:35

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      ישראל-מתנא, 18/07/07 08:56

      ברוב כלי הרכב המושב האחורי מיועד ל 3 נוסעים. לכן נוסע מעל המותר זו עבירה, וגורר דוח.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומה עים נהגים ששותים קפה מעשנים

    פק'ק תנועה, 18/07/07 08:31

    וקוראים בעיתון תוך כדי נהיגה .?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מחלבת כסף

    יעקב, 18/07/07 08:16

    המדינה משקיעה יותר בענישה כמו קנסות ולא בהדרכות ולמידה לצערי הרב הפכנו למדינה חולבת את אזרחיהה שילמדו האזרחים אולי תקום תנועה פוליטית לשם ניהול התנהגות בכביש משרד התחבורה הפך לסוכן חליבה חברי הכנסת אתם שם כדי לטפל ולא לחלוב הבחירות באופק

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תרדו מהאופנועים

    אבי מספיק, 18/07/07 08:09

    יש לנו לצערנו שר תחבורה שחושב שהכל ''צבא'' אין לו שום מושג בחיים אזרחיים ולפיכך כל דבר אפשר לפתור בכוח ואם לא אז ביותר כוח...שאולי מופזי אולי קצת שכל מה דעתך?רוכבי האופנועים לא תופסים חניות לא מעמיסים על הכבישים העמוסים ממילא(לטיפולך כבישים) מזהמים פחות וכו' לכן אולי עדיף שתרדו קצת מרוכבי האופנועים ובכלל תתחילו להתעסק בגורמים הקשים של התאונות כבישים וחוסר מקצועיות של נהגים............

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה, אבל נוסעים על הדשא,מדרכות,אין כניסה, שוליים. חרא של עם (ל''ת)

      במדינה ללא חוק, 18/07/07 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    זאת עדות לפשיטת רגל, אין קשר בין תאונות לדיבור בטל או מהירות מופרזת (ל''ת)

    יאיר, 18/07/07 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חסרים שוטרים, לא חוקים

    איטה, 18/07/07 07:19

    הבעיה איננה החוק אלא האכיפה הלקויה. חבל שהמשטרה איננה אוכפת את החוק, כי אנשים מזלזלים בו בראש חוצות.צתביטו ביטו מסביב וראו כמה אנשים מצפצפים על החוק והבטיחות ומדברים בטלפון בשעת נסיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לפי המצב בכביש, ביטלו את החוק נגד דיבור בסלולרי בזמן נהיגה

    דור, 18/07/07 07:15

    בתור משהו שנוסע באופנים, הרבה, אני רוצה לציין שלהערכתי, 70-80 אחוז מנהגי המכוניות מדברים בסלולרי בזמן נהיגה.

    או שולחים .SMS

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לאחרונה נעשתה אכיפה נגד נהגים ששתו

    ברק, 18/07/07 06:33

    נשללו עשרות רשיונות לתקופות ארוכות
    אין ספק כי ההד שזה יצר בציבור
    מרתיע, והעלה את העניין לסדר היום בשיחות סלון רבות
    תאמינו לי
    במדינה שהנהגים לא מבינים שהחוקים הם הבסיס לשמירה על חייהם וחיי קרוביהם
    אכיפה היא הפיתרון
    ישר כח לגלעד ארדן

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הוד השרון,גן עדן לעבריני תנועה. (ל''ת)

    אורי, 18/07/07 05:53

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני מעדיף שיהיו תאונות - מאשר יקחו לי חצי משכורת על דיבור בפלאפון

    העדפה אישית, 18/07/07 05:40

    גם כשזה מסכן אותי...

    הגב לתגובה זו

    • להתראות בבית לוינשטיין (ל''ת)

      בני, 18/07/07 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אופנועים בשוליים

    איציק, 18/07/07 05:08

    למיטב זכרוני לפני מספר חודשים אושרה נסיעת אופנועים בשוליים ללא קנס.
    מה קרה עכשיו שהחליטו על קנס חדש להוראה שכבר בוטלה.
    מעירים חוקים מתים?
    ותאמינו לי, ככל שנדבר פחות בסלולארי, ככה נהיה עם הראש בכביש ולא במשרד או בשטויות. כביש זה לא בית קפה ואת הפטפטת תשאירו למפגשים.
    ומה עם הבני זונות שנוסעים ומתכתבים בסלולארי? אותם צריך להוריד לגמרי מהכביש. הם סכנה. רוצחים בפוטנציה.
    יום טוב לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה עם ערסים שהופכים את הרכב לדיסקוטק?

    נוגד ערסים, 18/07/07 03:12

    צריך להחמיר עם אלה ששומעים מוזיקה בקולי קולות(בד''כ שירים של אבי ביטר)ועם אלה ששמים אורות אולטרא סגול מסנוורים בפנסים הקדמיים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה בהחלט

      שרית, 18/07/07 06:28

      ואם אפשר, אגד תרימו את הכפפה ותאסרו השמעת מוסיקה מהפלאפון בקולי קולות באוטובוס
      על ידי אותם ערסים, רק בגירסא המוקטנת שלהם...

      הגב לתגובה זו

    • רק אחרי 12 בלילה שזה מפריע לשכנים.... (ל''ת)

      סרג'נט פפר, 18/07/07 06:47

      הגב לתגובה זו

      • 11 בלילה ביום חול

        ישראל, 18/07/07 09:25

        12 בלילה בערב שבת

        הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי

      בימבו, 18/07/07 09:35

      נראה לא למדתה בתיכון, אור אולטרא-סגול אינו נראה כלל, התבלבלת בין אולטרא-סגול לפנסי קסנון. היום בעולם הנאור רוב המכוניות ברמה של משפחתית ומעלה מסופקים עם פנסי קסנון אשר מאירים בצורה טובה יותר ובכך מגבירים את הבטיחות בכביש.
      ולגבי ארסים המשמיעים מוזיקה רועשת - אני מסכים איתך, אך כל עוד מדינתנו נשלטת,בידי ארסים - לא תשמע את בטהובן או שוברט נשמעים ברכב ( אלה עם כן תיסע לגרמניה )

      הגב לתגובה זו

      • למדתי בתיכון שכותבים למדת ולא למדתה ואלא ולא אלה

        נוגד ערסים, 18/07/07 10:05

        (אלה זה שם של בחורה),אבל מעבר לזה אני מסכים איתך שהערסים שולטים.
        ד''א הפנסים באלה,איך שאמרת שקוראים להם ונראים כמו האורות עם החתימה במועדונים,יותר מסנוורים מפנסים רגילים.

        הגב לתגובה זו

      • אלה עם כן, תרשום: אלא אם כן (ל''ת)

        תיכון?, 18/07/07 13:02

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא מספיק-מה שווה חוק ללא שוטרים שאוכפים (ל''ת)

    אותו?, 18/07/07 02:59

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב - 100% (ל''ת)

      רן, 18/07/07 07:04

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדינת דקטטורה

    רן, 18/07/07 01:50

    מזל שאני גר בחול אלף שקל בשביל סלולרי ממש לא נורמלי אפשר לחשוב זה אור אדום או אי עצירה בעצור גועל נפש של ממשלה זבלים אנושיים תמותו לא אחזור לארץ

    הגב לתגובה זו

    • משטרה ביו-אס

      היה ב-יו אס, 18/07/07 04:57

      משהותי הארוכה בארה''ב למדתי שהמדינה (שם) היא במובנים רבים מדינת משטרה. אני בטוח ש''רן'' לא מאז לדבר עם שוטר שעצר אותו בצד הדרך בארה''ב מלבד שילובי המילים ''יס סר'', ''נו סר''. אוי ואבוי שם אם מתחכמים עם שוטר.מי שנפל לידי המשטרה מתחנן לקנסות ה''נוראיים'' שיש כאן. שם השוטרים הם אדוני הארץ ועושים מה בראש שלהם. בנוסף, אני מניח שמנהג האוטובוסים השכונתיים (בארה''ב) לעצור בכל פינת רחוב (תוך יצירת פקקים) גם נעים למזג הישראלי בגולה? ומה אם החוק לפיו אטובוס ילדי ביה''ס עם אור מהבהב דורש עצירה מוחלטת של כל התנועה בטווח משמעותי מהאוטובוס? לא בטוח שישראלים עצבניים אוהבים את זה.

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט, נהיגה בפלאפון מסיחה את דעת הנהג

      שרה, 18/07/07 06:26

      וברוב המקרים שעוברים באור אדום
      או עושים שטות אחרת
      זה בגלל הסחת דעת (פלאפוון, משחק ברדיו וכו)

      אז אם הקנסות הם אלו שיתריעו
      ולא הבנה פשוטה של הדברים
      יש לאכוף את החוק במהרה ובהיקף רחב


      11 הרוגים כל שבוע
      ועוד מעט פצועים
      שווים הרבה יותר מאלף שקל....

      הגב לתגובה זו

    • אתה יותר ממוזמן לא לחזור

      ירון, 18/07/07 06:27

      מי צריך אנשים כמוך במדינה?
      יש כאן מספיק מטומטמים
      לפחות אחד פחות

      הגב לתגובה זו

    • עוד עארס יורד שמאיים לא לחזור

      השאר שם לנצח, 18/07/07 08:01

      לאנשים כמוך בדיוק התכוון רבין שאמר ''נפולת של נמושות''.

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת גר בחול!!! תחת האדמה (ל''ת)

      א, 18/07/07 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה עם קנס לנהגים שצופרים סתם?

    אבי, 18/07/07 01:15

    לנהגי מוניות צריך לתת קנס
    כפול על הפעלת צופר שלא
    לצורך 3000 ש''ח

    למשטרה תתחילו לאכוף גם
    את התקנה של הפעלת צופר
    שלא במקרה חירום{מניעת תאונה}

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רוצים להרתיע באמת?אז ככה

    עלי בבה, 18/07/07 00:54

    5700 ש''ח לנהיגה תוך דיבור בסלולר,3200 ש''ח לנוסע לא חגור,חנייה כפולה 1200 ש''ח,נסיעה בשוליים 1500 ש''ח,זאת הרתעה וככה צריך לעשות,עכשיו לכל השמוקים שקופצים,כמובן שאתם מצפצפים,כמובן שלא תעשו כמוני ותשקיעו 800 ש''ח במכשיר בטיחותי מותקן באוטו,וכמובן שלא תשלמו חנייה לרכב במחיר של 15 ש''ח לשעה כפי שאני עושה,כמובן שלא תדאגו שנוסעי הרכב המופקדים בידיכם יהיו חגורים אז הגיע הזמן שתשלמו בגדול,אולי סכומי הכסף שציינתי ישנו לכם את צורת הנהיגה ובכלל את החיים

    הגב לתגובה זו

    • אתה איש שומר חוק , אין ספק...

      מקס, 18/07/07 02:08

      אבל אתה סנוב מרושע ואווילי...
      לא כולם יכולים לשלם 15 ש''ח לשעת חנייה , או 800 ש''ח לאביזר בטיחותי .
      אתה כנראה מהעשירון המטומטם והשחצני ...

      הגב לתגובה זו

      • כל הערסים והעבריינים נוסעים על ג'יפים של מרצדס וב.מ.וו

        א, 18/07/07 13:00

        אז אני בטוח שיש להם כסף לשלם 800 שקל דיבורית אבל הבעיה זה הדוואין והשוף אוני

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    יותר מידי רוצים (ל''ת)

    חסוי, 18/07/07 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בה צעד נבון וחכם מאוד לדעתי אם היה אפשר לחזור לימי האסימון והטלכרט (ל''ת)

    משה, 18/07/07 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כיסוי תחת

    אמנון אשד, 18/07/07 00:11

    לו הייתה אכיפה ,לא היה צורך להעלות את הקנס.כנסת היסטרית ואין משטרה בכבישים

    הגב לתגובה זו

    • צודק, עוד שוטרים והרבה.....זה מה שירתיע (ל''ת)

      את העבריינים, 18/07/07 03:02

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ומה עם הבריונות בכביש?

    גל, 18/07/07 00:00

    מתי ישללו רשיונות לכל החכמים שבבוקר בזמן הפקקים חותכים מנתיבים שאסור לפנות בהם, נוסעים בשוליים ועוד המצאות וחוצפה שלא תאומן שנתקלים בה יום אחר יום? בצמתים במרכז אפשר לראות זאת ולא צריך להעמיד שוטר בכל פינה, אפשר לשים מצלמה במעגל סגור שתעשה את העבודה. זה הרבה יותר מטריד אותי מאשר רוכב אופנוע שנע בשולי הכביש בצד ימין.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה הקשר ביו נהיגה ללא מסמכים עליך לתאונות דרכים?

    עידן, 17/07/07 23:34

    להעלות את הקנסות לעבירות המסכנות חיים - מעולה וצריך לעלות יותר!! אבל אם מישהו נוהג כשורה רק שכח את הארנק בבית מדוע להכפיל את הקנס? הוא לא סיכן מישהו ולא את עצמו.זו סתם חליבת כספים מהציבור (לא מדובר על מישהו ללא רישיון בר תוקף אלא על אדם שלא נושא על עצמו את הרישיון - איבד / שכח)

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ומה עם זחילה מתחת למהירות בנתיב השמאלי?

    נוסטרדמוס, 17/07/07 23:31

    למה שלא יהיה קנס על כל אלה שנתקעים בנתיב השמאלי ללא כל סיבה ונוסעים 70 קמ''ש במקום 90 קמ''ש כשהתנועה זורמת ומהווים סכנה וגורם לתאונות? למה שנהג כזה לא ישלם למשל 2000 ש''ח קנס כדי שהטמטום שלו לא יגבר על הגיונו? מה לגבי ניידות משטרה שאינן בתפקיד והן חונות באדום לבן? אולי עבירת חנייה של ניידת משטרה ''תזכה'' את מבצעיה בקנס כפול מזה המשלם אזרח כיוון שאנו רוצים ומאמינים שהמשטרה מהווה דוגמה ומופת לשמירה על החוק? ולגבי החנייה המוזרה של ניידת משטרה על נתיב אחד מתוך שני נתיבים כאשר המטרה למעשה לבצע ביקורות רישיונות, אולי חנייה זו תזכה קנס פי 10 ממה שמקובל לבקש מאזרח רגיל כי מדובר בהפרעה ממשית לסדר הציבורי? ראיתי ניידת כזו חונה לה ברחובות המהווים כניסה לנתיבי איילון במקום שממש חוסם נתיב וגורם לפקק מיותר ובמו עיני ראיתי איך נוצרות תאונות (קטנות אמנם) כתוצאה מהמפגע. ולגבי הקנס על חגורה מאחור - צריך למעשה שיהיה קנס כפול מאחור כיוון שמי שעף מאחור הורג את אלה הנוסעים קדימה! אז שישלם קנס כפול על חוסר האחריות. אני דואג שילדי יחגרו מאחור כי אני אוהב את ילדי! בתאונה חס וחלילה, אם לא יהיו חגורים יעופו קדימה וייפגעו קשות או שיעופו לתוכי ויחסלו אותי או את אשתי שתחיה. אז החוק הזה צריך עוד החמרה!
    תסעו בזהירות!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק!

      ישראל-מתנא, 18/07/07 09:18

      גם זו עבירת תנועה- נסיעה בנתיב השמאלי שלא לצורך עקיפה. ואנשים מקבלים על זה דוחות.

      הגב לתגובה זו

    • כוונתך שהנתיב השמאלי לעקיפה בלבד ולא ''ב90 קמ''ש'' (ל''ת)

      שמאלי- לעקיפה., 18/07/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    חנית נכים גם בקניונים ולהעניש את המתחזים (ל''ת)

    נכה, 17/07/07 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תדברו מהתחת , כמוני. חרא עליכם. (ל''ת)

    ניסו שחם, 17/07/07 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא נותנים לחיות

    דליה, 17/07/07 22:50

    במקום לתפוס עברייני תנועה בכבישים המהירים נטפלים לאזרח הפשוט. עוד אף אחד לא הוכיח לשדבר בסלולרי גורם לתאונה, שחנייה כפולה היא בגלל שאין חניה בערים, וכל הדוחות האלה הם בשביל לרפד את קופת המשטרה. במקום לצבוע כחול לבן בכל העיר על מנת שמאות אלפי המכוניות יוכלו לחנות בשלווה נטפלים אלינו למלא הקופה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האם מישהו יכול לומר לי אם מותר לנהוג עם אזניה במקרה תקלה בדיבורית? (ל''ת)

    נהג ותיק, 17/07/07 22:33

    הגב לתגובה זו

    • שלילי ביותר תגובה לאוזניה באוזן

      גדי רשטיק, 17/07/07 22:52

      שהדיבורית התקלקלה שלילי חזק אסור בתכלית האיסור

      הגב לתגובה זו

      • תודה! מודה שלא ידעתי! שמעתי שהיה דיון! אעצור בצד!

        נהג ותיק, 18/07/07 03:44

        פאדיחה מצידי שלא ידעתי אך יודע שלדבר עם טלפון ביד זה...

        אני מעוצבן לפעמים שיש במשפחה כאלה המדברים חופשי עם הטלפון באוזן בנהיגה.

        אם רואים נהג מהסס בכביש, זהירות כי לרוב רואים שהוא מחפש כפתורי הטלפון.

        לגבי האזניה, מודה לך, שכן זוכר שהיה דיון במחוזי בת''א ולא זוכר איך נגמר.

        מודה שאני נהג ח'ננננננה גדול! פעם הייתי שד משחת אך עם הגיל לומדים ואם יטלפנו לי - עוצר בצד וזהו.

        הבעיה היא המסטולים על הכביש, כי בליל שישי ראיתי בצומת אלומות קבוצה שתוייה עם גולף, מוזיקה אדירה ורעש ולא היה אחד שלא השליק בקבוקים כאלה צבעוניים ורק תפילה בלבי ששבו הביתה בשלום...

        נשאר להרים ראש לשמיים ולבקש מאלוהים שירחם עלינו בכבישים שהפכו ממש לפחד.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    גורמות לתאונות כמו חניה?!

    ben, 17/07/07 22:30

    נו באמת..!! מס נוסף על האזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד לחוקים החדשים,עכשיו תהיה הרבה פרנסה לשוטרים. (ל''ת)

    מוסא, 17/07/07 22:25

    הגב לתגובה זו

    • חחחח הצחקת!!

      ישראל, 18/07/07 09:01

      זה כבר מיתוס חרוש ומנופץ לרסיסים שאין קשר בין דוחות לבין משכורת של שוטר. זה עניין של מכסה יומית מסויימת, אבל אין לזה קשר למשכורת או קידום.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני מדבר בשני פלאפונים בנהיגה.

    בובי, 17/07/07 22:24

    1000 שקל קטן עלי,יש לי חובות מצטברים למשטרה ולעיריה בסך 500 אלף שקל עם הריביות והם יודעים שהם יקבלו את הכסף אולי בעוד 20 גילגולים.
    אני משלם כמה שקלים בחודש כדי שיעזבו אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דיברת שילמתה

    גדי רשטיק, 17/07/07 22:21

    ברכב מדברים רק שהפלאפון בתוך דיבורית קבוע באוטו שהותקנה חוקית בחברת הסוללר חוק חייבים ליישם

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מותר לדבר דרך הרמקול של המכשיר ?

    ננ, 17/07/07 22:05

    או שחייבים דיבורית ?

    הגב לתגובה זו

    • שמישהו יענה בבקשה!! (ל''ת)

      תודה, 18/07/07 00:07

      הגב לתגובה זו

    • לדעתי, מותר

      מיכאל, 18/07/07 06:29

      אבל שווה לבדוק ממש במשרד התחבורה או משהו

      הגב לתגובה זו

    • אסור!

      ישראל-מתנא, 18/07/07 08:52

      אם אתה מדבר ברמקול זה אומר שאתה מחזיק את הפלאפון ביד, ואז אין 2 ידיים על ההגה, וזה גורר דוח!

      לכל אלה שטוענים שלא הוכח שדיבור בפלאפון (גם בדיבורית) גורם לתאונות - תשוו את שיעור התאונות לפני כניסת הפלאפונים לשימוש גורף בארץ ואחרי. תראו איזה הבדלים אסטרונומיים!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לא להחזיק את המכשיר ביד.

      עדו, 18/07/07 09:11

      אם אתה שם על רמקול ומניח אותו על משהו אז בסדר גמור.

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא יותר בהסחת הדעת שהפלאפון יוצר בנהיגה ופחות באי אחיזת ההגה

      הצעה, 18/07/07 10:07

      בשתי ידיים ולפיכך יש לאסור אפילו דיבור בדיבורית ברכב.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תגידו... מחוקקים נכבדים...

    בני, 17/07/07 22:02

    על גניבת כספי הציבור אתם לא מקלים? יושבים באולימפוס ושודדים את העם...
    מוציאים רק חוקים למלא את כיסכם.
    אתם הפכתם את המדינה לפאודלית, כל מוחכם עובד במרץ רק על דבר אחד:
    איך למלא את כיסכם מבלי להיתפס. כל החוקים שלכם נועדו למלא את הקופה הציבורית המרוקנת את האזרח ומנפחת את כיסכם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אתם רוצים להרתיע? תנו קנס של 10000ש''ח. (ל''ת)

    אבי, 17/07/07 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טוב מאוד תדברו שתרדו מהאוטו - מה מחלת הדיבורים הזאת (ל''ת)

    מסכנת חיים, 17/07/07 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    טוב מאד לכל המשוגעים שמדברים עם הפלאפון בזמן נהיגה או כל עבריין

    מפוכח, 17/07/07 21:18

    תנועה אחר , תשלמו כמו שצריך אולי אתם תלמדו בדרך הקשה שחיי אדם חשובים , אותם אלו שיש להם הרשעות של כמה שנים וצברו יותר מעברה אחת לדעתי חייבים לשלול להם את הרשיון אבל יגידו שאני מגזים אוקיי אבל לתקוע להם דוחות כבדים זה המינמום

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל כך הרבה מדברים בנהיגה בסלולארי!!

    איל, 17/07/07 21:17

    והמשטרה לא עושה כלום. בשכונה שלנו קרתה תאונה עקב אחד שלא
    שם לב לרמזור עקב שיחה.

    איפה המשטרה???
    ואיזה עם ישראל אחראי...

    הגב לתגובה זו