• 93.

    כנסו! פרדוקס..

    לי, 21/07/07 11:35

    אם הוא יישלח עובדים שלו בשבת למקומות שכבר עובדים בהם בשבת.. הוא לא גורם ליותר חילול שבת?! לא

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    יש בעיה אחרת

    אביב, 21/07/07 11:30

    אנשים פה מרוחקים מהמסורת שלהם בצורה מגעילה. ואני אומר את זה כאדם שמתעב כל מה שקשור לחקיקה דתית מטומטמת.
    מישהו פה נותן דוגמא על מזוזה מלוכלכת שמנשקים אותם אלפי אנשים ביום אז זה מזוהם ואסור לגעת בזה... איזה שטויות, כל אדם שנולד יהודי צריך זיקה מינימלית לדת שלו. אותי לפעמים מגעיל יותר לראות אנשים שאין להם זיקה לדת בכלל מאשר חרדיים פאנטים. אתם כל כך שונאים את מי שאתם, את המסורת והמורשת שלכם שאין לי מה להגיד פרט לזה שאתם חייבים לשנות את זה בדחיפות. הדת זה לא רק להתפלל וכל מיני שטויות פולחניות אחרות. זה מה שעושה אותנו עם ומגבש אותנו. ואיסורים כמו כשרות ודברים הגיוניים אחריים לדעתי מונעים מאדם להפוך להיות הדוניסט כבד. סתכלו על עצמכם, לא רוצים לחכות לי יום אחד בשביל ספר, טוב ככל שיהיה. זה אפילו לא יום, זה עד 5 בצהרייים ככה שיוצאת השבת.
    ולחכות יום יומיים או אפילו שבוע בשביל משהו שאתם רוצים לפעמים יותר בריא מאשר לקבל אותו במקום ולהיות אנשים שכל מה שרוצים מקבלים על המקום.
    בשביל לחכות יום אחד (ולא מתוך ''כפייה דתית'' ולא בגלל ה''אוכלי חינם שכופים עלינו תרבות של מגיה שחורה'') בשביל ספר אף אחד לא מת. גם לא שבוע. לא יקרה כלום גם אם תחכו שנה בשביל משהו שאתם רוצים.

    אז מי שמתכחש להיות יהודי ורוצה להיות נאור ואתאיסט ולהתווכח כמה ששבת זה כפייה וזה סבבה, אין לי מה להגיד לכם כי זה לא מריבה של עובדת זה מריבה של ערכים שאין לי ספק שהערכים של הדת הרבה יותר טובים , מועילים ומחנכים את האדם להרבה יותר טוב.(לפחות במקרים היותר מהותיים ולא בערכים כמו אסור לנגב חומוס באלכסון של הרב עובדיה או שאסור לשים לימון בתה ביום שבת או כל השטויות האלה עם הלבוש צנוע).

    יום שבת היום, לכו תנוחו תצאו לטייל בארץ קצת אם את רוצים , או תראו סרטים ותשחקו תקראו ספרים תעשו מה שבא לכם ותלכו בערב לקנות את הספר. ממש נורא. אפשר לחשוב אין לכם אוכל בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ישי קרא את הספר החדש ''הכלב היהודי''. אולי

    אביבי, 19/07/07 15:19

    יבוא לך קצת שכל לראש. ממליץ לכולם כאן, צעירים ומבוגרים, לקרוא אותו. ספר הזוי, מוטרף ובלתי ניתן לחדול מקריאתו.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    זוהי סיפרות ילדים שמהנה מבוגרים וילדים כאחד

    פקק תנועה, 18/07/07 11:26

    מיפלגת שס. לא צריך לעשות ענין מדברים רציניים .

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מר ישי,זה מאד פשוט:אל תתערב לי ואני לא אתערב לך.זו מהות הדמוקרטיה. (ל''ת)

    אזרח, 18/07/07 08:41

    הגב לתגובה זו

    • טיפש, איך אכיפת חוק במדינת ישראל היא בניגוד לדמוקרטיה? (ל''ת)

      דוד, 18/07/07 10:57

      הגב לתגובה זו

    • טיפש, אכיפת חוק נוגדת את מהות הדמוקרטיה?

      דוד, 18/07/07 11:02

      עפ''י החוק אסור לפתוח חנויות בשבת זה ידעת?
      לא מוצא חן בעיניך מדינה יהודית, אז תרד מהארץ

      הגב לתגובה זו

      • אם ארד מארץ מי יממן אותך,פרזיט? (ל''ת)

        אזרח, 18/07/07 11:29

        הגב לתגובה זו

        • אה... אתה כאן בשביל לממן אותי...

          דוד, 18/07/07 16:08

          הבנתי! אבל תודה אני מוותר.
          אתה לא מממן אותי אפילו בשקל.
          אז עכשיו אתה יכול ללכת?אה, נרגעת?
          יהיה פה הרבה יותר טוב- יותר ערכים, כבוד, עזרה לזולת ו..כן יותר שמירה על ערכי הדמוקרטיה.(אתה ממש לא דמוקרט)
          גם לך יהיה טוב יותר- גויים כמו שאתה אוהב, תרבות כזו, מתירנות, פשע. בקיצור- מצוין לכולם. אז לך...

          הגב לתגובה זו

          • לא, אצלכם השחורים אין פשע

            איש אמת, 19/07/07 00:31

            אין אלימות
            אין הטרדה מינית
            אין פדופיליה
            אין, כלום אין אצלכם - אתם זכים כמו דבש כולם.
            ממש לא כמו אומות העולם.
            אז מספיק להכפיש את ה''גויים'',
            טול קורה מבין עיניך

            הגב לתגובה זו

            • עזוב אותם,שם הם צבועים ושקרנים (ל''ת)

              אזרח, 19/07/07 07:45

              הגב לתגובה זו

            • מה... מה... מה אתה קופץ?

              למה אתה עצבני?, 19/07/07 20:52

              מה כ''כ הקפיץ אותך? יש הכל אצל כולם. כן... גם אצלכם יש לפעמים אנשים ישרים (שלא גונבים כשאף אחד לא רואה), גם אצלכם יש מתנדבים לפעמים איזה שניים בעיר, גם ערכים קצת וילדים מחונכים בודדים (שמרגישים קצת שונים. מידיעה!! הם סובלים בתור ילדים טובים בכיתה!!)
              קורה לפעמים שלא שמעו איזה שבוע אחד על רצח או אלימות בין בני נוער
              למה זה כ''כ פגע בך?
              שב עם עצמך... אני לא אומר כלום. שב... חשוב...

              הגב לתגובה זו

            • ..

              --, 24/07/07 20:45

              הארי פוטר יצא וזהו!
              שום דוס משועמם לא עצר את זה..-_-

              הגב לתגובה זו

  • 88.

    בא לי על מזוזה. חשקתי בתפילין. נישקתי פרוכת (ל''ת)

    התאווה למזוזה, 18/07/07 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ''עובד אלילים''

    ר' יוסי, 18/07/07 08:12

    ממילא ישי וחבר מרעיו לא מקימים את מצוות התורה ,אלא את מה שחכמים לתקופותיהם ,התאימו לרוח התקופה.
    והיום הם למעשה כעובדי אלילים ואין להם ''ביצים''לבצע התאמה לרוח התקופה,ולהפך מחמירים כמו שחל איסור ''לצחצח שינים בשבת''.
    מענין איך משפחתו של ר' ישי נהגה בהיותם בגולה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מר ישי היקר

    ששון, 18/07/07 07:02

    למה לא תלך לרב שלך תנשק את יד ותאזין לדברי חוכמה ותניח לנו לחיות את חיינו כמו שנהוג בדמוקרטיה???? אני לא אומר לך מה לקרוא ואתה אל תגיד לי מה לקרוא .אולי אדוני שכח אנו חיים באלף השלישי כבר יש חשמל והגנום האנושי כבר מוכר למדענים פשוט אתה ועדתך צריכים רק להרים ראש ולבחון את העולם ולנשק פחות את ידו של הרב.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שר עכו''ם (ל''ת)

    נישטגיטער, 18/07/07 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    השר ישי צדק, -צעירים במדינת ישראל

    בוריס ד, 18/07/07 02:17

    צריך לחנך לכבוד את רגשות של מאנים, -לא לחפס הזדמנות לפגוע ברגשות של דתיים ולא לאפשר את מעשיי השתוללות כנגד דעת.
    שימצו את העסק אחר שיספק אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ש'ס אתנן מתמחים בייצור של עניים חדשים בכספי האתנן של אולמרט (ל''ת)

    אחלה הצלחה, 18/07/07 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הארי פוטר ישכפל את החלות לעניי ש'ס (ל''ת)

    כמו המשיח, 18/07/07 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אולי תדאג שיהיו כבר חלות לשבת ? מה לך ולספרות? מה לך ולתרבות ? (ל''ת)

    אשכנזי, 17/07/07 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איש באמונתו יחיה ..

    עידו, 17/07/07 23:45

    ישנם אנשים ששמירת השבת חשובה להם מכל .. אז שישמרו אותה, אף אחד לא מכריח אותם ללכת לעבוד או לקנות ספרים ביום שבת. אני לא יהודי חרדי וכמו שאני לא מתפלל, אין לי גם שום צורך להביע את היהדות שלי באמצעיים חומריים או חוקים חסרי בסיס שקיימים מזמנים בהם האמינו שהעולם אינו עגול.
    אין לקניית הספר שום קשר להזדהות אם שאר העולם, אלא לעובדה שיש אנשים שקוראים את הסדרה כבר זמן רב והציפייה לספר האחרון הייתה רבה, ועל כן אין שום סיבה שיאסרו על אנשים כאלו לקרוא אותו בתאריך שבו קבעו לפרסמו.

    יש נושאים חשובים הרבה יותר בארץ בהם כבוד השר צריך להתעסק במקום מבמקרה חד פעמי שכזה .. לא כל יום ישנה סצנה כל כך גדולה לגבי ספרים, אז תתנו להנות ממנה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אלי ישי לא יודע לקרוא באנגלית

    טלית, 17/07/07 21:53

    ולכן הוא רוצה להרוס את השימחה לכל השאר.

    אני קוראת לכולם לקנות את הספר דווקא בשבת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    חכו למוצ''ש תנו לישון מה זה פה סין. (ל''ת)

    בשבת ישנים, 17/07/07 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    פסיקת הרבעז:אסור למכור!זה ע'ז ר'ל (ל''ת)

    הרב בהלול תעלול, 17/07/07 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לכל מי שטוען שזה ''כפייה דתית'' כנסו!!! יש לי תשובה.

    יוני, 17/07/07 20:42

    אם אתם משווים את היהדות לאיסלם הקיצוני (איראן) אז יש לכם בעיות...
    חוץ מיזה ''אתם'' החילוניים צועקים תמיד ''מדינה דמוקרטית מדינה דמוקרטית''
    אז הנה!! הכל נעשה ע''פ חוק!!!
    חוצמיזה יש מאות מדינות נוצריות ומוסלמיות בעולם..
    ואנחנו המדינה היהודית היחידה ביקום!!! וכל מי שעלה ארצה לקח בחשבון שהוא עולה למדינה יהודית ולא לעוד איזה מדינה נוצרית.
    - לכן עלינו לעשות לפחות את המינימום שביהדות! שזה - כשרות,שמירת שבת,וצניעות.

    אם לא נוח לכם אתם מוזמנים ללכת לאמסטרדם או למקום אחר...

    אם אנחנו מתלבשים,אוכלים,רואים אותם סרטים, ועושים הכל כמו הגויים אז למה לנו מדינת יהודים?!? יהודי זה לא רק שחתכו לך בגיל 8 ימים... יהודי זה גם ערכים....
    יהודי זה בלשון יהודה מהתנ''ך!!!!!!! והוא בטח מתהפך בקבר שהוא רואה את בניו זוללים חזיר ככה.

    יוסי ביילין שואל אותי: ''למה מי אתה שתיקבע לי מה להשים בצלחת?!''
    אני אני שואל אותו בחזרה: ''למה מי אתה שתעשה דברים אנטי יהודים במדינת היהודים?!''

    אשמח לתגובות - אוהב אתכם!

    הגב לתגובה זו

    • עם יהודים כמוך כדאי לסגור את המדינה (ל''ת)

      יהודי, 17/07/07 22:36

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד יוני - אנחנו איתך!

      צבי, 18/07/07 00:36

      אל תתייחס למגיב המשונה הזה...
      אפשר לחשוב שלא יכולים לחכות עוד יום לקרוא הארי פוטר, בין כך זה באנגלית...

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הקוף השחור הזה בכלל יכול לקרוא את הספר באנגלית? (ל''ת)

    איש לבן, 17/07/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    Ayatollah Yisahi (ל''ת)

    Mister Cuttings, 17/07/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הבישוף עובדיה והשחורים סביבו ממשיכים לגנוב את דעת הציבור (ל''ת)

    ארי פוטר, 17/07/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לכל מי שמשווה את מה שקורה כאן לאיראן כנסו

    יוני, 17/07/07 20:26

    אם אתה משווה את היהדות לאיסלם הקיצוני אז יש לך בעיות...
    חוץ מיזה ''אתם'' החילוניים צועקים תמיד ''מדינה דמוקרטית מדינה דמוקרטית''
    אז הנה!! הכל נעשה ע''פ חוק!!!
    חוצמיזה יש מאות מדינות נוצריות ומוסלמיות בעולם..
    ואנחנו המדינה היהודית היחידה ביקום - לכן עלינו לעשות לפחות את המינימום שזה - כשרות,שמירת שבת,וצניעות.

    אם לא נוח לך אתה מוזמן לחפש לך מדינה לא יהודית במקום אחר!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רק מרחיק אנשים מהיהדות! חבל! מתי תבינו זאת?

    גלית, 17/07/07 20:13

    משיגים את הדבר ההפוך...לפני שאתם דואגים לשמירת השבת של אנשים אחרים בבקשה תסתכלו פנימה ותחפשו את השבת האמיתית שלכם...ותאמינו לי ששבת עונג אינה באה מתוך כפיה ושנאה לאחר.....חפשו בתוך עצמכם פנימה...תמיד קל לצאת החוצה ולהאשים אחרים
    יום טוב לכולם......

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מדינת חלם כבר אמרנו ???.!!!!!!! (ל''ת)

    ל, 17/07/07 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    וללכת לימי הביניים זה מוצדק?

    NY, 17/07/07 19:56

    לשר ישי, תתיסק בדברים שלך, אני אקנה את הספר מתי שאחפוץ, ומי ששומר שבת לא יקנה את הספר בשבת. איש באמונתו יחייה.
    למה אתה מעורר שינאה, הלקוחות שיגיעו לקנות את הספר אינם שומרים שבת, וזכותם לקבל את הספר מתי שהם בוחרים בכך.

    הגב לתגובה זו

    • אסור עפ''י חוק לפתוח חנות בשבת. נהיית עבריין? (ל''ת)

      שרש, 18/07/07 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הארי פוטר הוא לא גוי? (ל''ת)

    חרד''לית, 17/07/07 19:51

    הגב לתגובה זו

    • הוא גר צדק

      רון, 17/07/07 20:34

      שמו היהודי הוא אריה פטר,והוא צדיק נסתר הלוחם ביצר הרע ופועל למען תיקון העולם.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    די לשנאת חינם

    מעין, 17/07/07 19:37

    די כבר!שבוע הבא ט' באב!ובית המקדש חרב בגלל שנאת חינם! כל מחנה דאג רק להרוס למחנה השני (ואף שרפו מחסני תבואה!)זה מה שיש לכם לעשות שבוע לפני ט' באב?רק להטיל האשמות אחד כלפי השנ הוא לא שומר את הצביון היהודי,לא דואג לעובדים-השני לא עובד וחי על חשבון המדינה המפרנסת את עשרת ילדיו-די! לא אלו צודקים ולא אלו צודקים!למה אי אפשר פשוט ליגיב בצורה עניינית?! צו השעה-אהבת חינם!

    הגב לתגובה זו

    • צודק!! גם את האוכלים חינם יש להפסיק...וש''ס בראשם!!! (ל''ת)

      די לחינם!!!, 17/07/07 20:02

      הגב לתגובה זו

    • אם תשלמי לנו גם נתעב אתכם. (ל''ת)

      די לחינם, 17/07/07 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הוא צודק אסור לנו להידמות לגויים ..אפשר גם לקנות בימי השבוע (ל''ת)

    אריה, 17/07/07 19:28

    הגב לתגובה זו

    • מה כל כך רע בגויים?

      יגאל, 17/07/07 20:21

      גויים הם אנשים רעים? הם דוקא ניראים לי אנשים בדיוק כמו היהודים... מה ההבדל בעצם? לא כולנו בני אדם?

      הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא אומר שהם רעים,אבל שוני יש

        פנחס, 17/07/07 22:20

        אחד השקרים החמורים הוא שכאילו היהודים שונאים את הגויים בגלל סיבות אתניות או אחרות.
        זהו שקר מוחלט.
        דוגמא קטנה לשקר-
        במגיפה השחורה מתו כשליש מתושבי אירופה.הגויים האשימו את היהודים שהם הרעילו את הבארות
        ורדפו אותם.
        הסיבה האמיתית למגיפה היתה התנאים ההיגיינים הציבוריים והפרטיים בהם הם חיו אז.
        היהודים לא נפגעו כמו הגויים,מהסיבה ה''פשוטה'' שרובם ככולם שמרו על דיני ההלכה הנוגעים
        לשמירה על הנקיון,וזה נתפש כמצוה דתית.
        היום זה מובן מאליו לכל,כולל כופרים
        וכולל גויים.
        אז תבינו מה זה בדיוק ''מצוה דתית''
        יכולים ללעוג למצוות התורה כמה שרוצים,אבל זה יתברר כמשגה חמור.
        ערכי התורה מחייבים הבדלות
        מתרבות הגויים.מבלי להתייחס לסיבות לדרישה זו,המציאות הוכיחה
        שדרישה זו הכרחית,ונסיון לחרוג ממנה
        לא רק שאינו מקדם את הסובלנות
        אלא ההיפך מכך.
        בכדי להבין את הסיבות לכך,חובה
        קודם לחיות על-פיהן.
        אי אפשר להבין דרישות שמטרתן
        השגת ערכים והתקדמות רוחנית, כשכל עולם המושגים שלך,הינו חומר .
        וגם אלו שמושגיהם רחבים יותר,לא
        בהכרח תמיד מבינים כמו שצריך את הסיבות.
        אבל אפשר לנסות,ואם זה רציני זה יצליח.

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    שיכנע אותי לקנות הארי פוטר בשבת

    מודי, 17/07/07 19:21

    אני לא חובב הסדרה, אבל אני מבטיח שאם ישי ישלח פקחים, אני אלך לקנות את הספר בשבת (אח''כ אחשוב למי לתת אותו).

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    להחזיר את דרעי (ל''ת)

    moshe, 17/07/07 19:18

    הגב לתגובה זו

    • Where ? To jail (ל''ת)

      Shasnik, 17/07/07 19:32

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אדון ישי-מרוב רוח בסוף תעוף!!!! (ל''ת)

    טליה, 17/07/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הצעה לחנויות הספרים! להקים דוכנים מחוץ לחנות עם תפאורה של ישיבה (ל''ת)

    שולמית בונה סוכ, 17/07/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    Rabanut Kashrus required on each movie (ל''ת)

    Dayan, 17/07/07 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בוקר טוב איראן

    יניב, 17/07/07 19:03

    מפחיד לחשוב מה היה קורה אם היה פה רוב דתי\חרדי.

    הגב לתגובה זו

    • חכה 20 שנה ותראה....

      יוני, 17/07/07 19:25

      ואין שום דבר שאתה יכול לעשות בנידון...

      הגב לתגובה זו

      • שאלה פשוטה ליוני

        דודו, 18/07/07 14:23

        נניח הדתיים השיגו 61 מנדטים . האם תתמוך בחוק שאוסר נסיעת רכבים פרטיים בשבת?

        הגב לתגובה זו

    • ליניב ''החכם''

      יוני, 17/07/07 20:26

      אם אתה משווה את היהדות לאיסלם הקיצוני אז יש לך בעיות...
      חוץ מיזה ''אתם'' החילוניים צועקים תמיד ''מדינה דמוקרטית מדינה דמוקרטית''
      אז הנה!! הכל נעשה ע''פ חוק!!!
      חוצמיזה יש מאות מדינות נוצריות ומוסלמיות בעולם..
      ואנחנו המדינה היהודית היחידה ביקום - לכן עלינו לעשות לפחות את המינימום שזה - כשרות,שמירת שבת,וצניעות.

      אם לא נוח לך אתה מוזמן לחפש לך מדינה לא יהודית במקום אחר!

      הגב לתגובה זו

      • רוב הישראלים אינם שומרי שבת

        יגאל, 17/07/07 20:34

        אמורה להיות הפרדה בין דת ומדינה, וחוץ מזה יש המון ישראלים שאינם יהודים

        הגב לתגובה זו

        • אז עזבו את המדינה!!! זו מדינה י..ה..ו..ד..י..ת! הבנת? (ל''ת)

          גיל, 18/07/07 11:06

          הגב לתגובה זו

          • מדינה יהודית ועדיין...

            יגאל, 18/07/07 22:09

            אי אפשר לכפות את חוקי הדת על אף אחד

            הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה נזכרת בהארי פוטר??? אין להשיג לחם אחיד כבר חודש בגללך!!! (ל''ת)

    מריוס, 17/07/07 18:53

    הגב לתגובה זו

    • נכון ''בגללו'' אין להשיג לחם אחיד

      משה, 17/07/07 19:14

      זה לא קשור בכלל לרצון של המאפיות להעלות את מחיר הלחם...

      הגב לתגובה זו

      • העסקן הליצן הזה אחראי על הנושא ולא מצליח לעשות כלום (ל''ת)

        שסניק רעב, 17/07/07 19:55

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    האירניים יותר נאורים ..ישי חדל קשקשת ואני אומרת לקרוא בתנך בשבת זאת (ל''ת)

    עבודה, 17/07/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה מצפים ממפלגה שהמליכה עלינו את הנשיא שימון ? (ל''ת)

    אקסלרוד, 17/07/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אלי ישי אפשר את בחירת החתרן חנשיא (ל''ת)

    נזכור בקלפי, 17/07/07 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אלי ישי חבר בממשלה הפושעת שמספקת נשק כסף ולןחמים לאוייב ובוגדים (ל''ת)

    במדינת ישראל, 17/07/07 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אלי ישי הצביע בעד עבריין המין בממשלה (ל''ת)

    לזכור בקלפי, 17/07/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לקבל אתנן מאולמרט זו מצווה נוצרית או יהודית (ל''ת)

    רחב, 17/07/07 18:40

    הגב לתגובה זו

    • LOL את גאונה!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אדמת הזועמת, 17/07/07 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חלוקת מענקי האתנן עי הבישוף עובדיה למתנצרי ש'ס תתקיים ביום חגם (ל''ת)

    בכריסמס, 17/07/07 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    טוב, נו, מה אתם רוצים

    אדמת הזועמת, 17/07/07 18:38

    אם יצא פסק הלכה שאסור לחטט באף בשבת (חשש תלישה, השמרו לנפשותיכם),
    אז למכור ספר חמור ומסוכן על אחת כמה וכמה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    די כבר לכפיה הדתית!

    יגאל, 17/07/07 18:37

    הוא לא יכול להשלים עם זה שאנשים שלא שומרים שבת יקראו את הספר לפניו?

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה נגד אכיפת החוק? תומך בעברינים? (ל''ת)

      גיל, 18/07/07 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מיליון חלות של עניי ש'ס עלתה הכתרת שימון הראשון (ל''ת)

    בסיוע ש'ס אתנן, 17/07/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דביל. תשמור את הקפריזות שלך לעצמך.

    ערן, 17/07/07 18:36

    אל תגרום לאחרים לסבול בגלל אמונתך, כפייה דתית לא מבורכת אצלנו, אם אתה בוחר להאמין תהנה, אלו שמצאו לנכון לא להאמין צריכים לחיות באותה הדרך.
    חצוף.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ספויילר

    זנב, 17/07/07 18:30

    חחייי חחחחח חיחיח חחחח
    נראה לכם?

    הגב לתגובה זו

    • אופס... (ל''ת)

      אופסיייי!, 17/07/07 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    נראה לי שאלי ישי פשוט מפחד שייגמרו כל ההעתקים של הספר לפנ י שהוא

    מעריצה, 17/07/07 18:28

    לפני שהוא יספיק לקנות חחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הבבון הזה פשוט לא לומד

    נמאס, 17/07/07 18:27

    הוא יודע שהפתיל של החילונים עוד רגע הולך להיגמר. הוא יודע שהמשכילים והמממנים אוטוטו מרימים ידיים ומחליטים שנמאס להם להחלב. ובכל זאת הוא ממשיך ללעוג לנו, להכנס לנו לחיים, לכיס ולנשמה.

    אלי, תקשיב לי טוב. אתם לא עובדים, אתם לא תורמים דבר למדינה ואתם גורמים נזקים שנשלם עליהם עוד שנים רבות (קרי: תלמידים בורים אנאלפבתים שידעו רק לשנן פסוקים). בפעם הבאה שנכריז על מלחמה, שינוי תראה לך חלום רטוב. כי השינוי הבאה תהיה משהו שאתה לא רוצה שיקום.

    שלך,
    חילוני, אקדמאי, מפרנס אותך ואת עשרות ילדיך הסתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פקחים עולים כסף,נישרוף הספרים ומהאפר נאפה לחם! (ל''ת)

    שורפי ספרים, 17/07/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מזונה פוליטית תמורת אתנן לא מצפים להרבה (ל''ת)

    שב בחור שלך, 17/07/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כבוד נשיא האתנן הון שלטון חבר כנופיית הנוכל ועבריין המין (ל''ת)

    נבחר בסיוע, 17/07/07 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    המפגר עושה פרסום חינם להשקה

    מהגר, 17/07/07 18:25

    ומה זאת ההצאה המוזרה הזאת למכור את הספרביום שישי? יכול להיות שהשר מדבר על נושא שהוא לא מבין בו?
    החילוניים שילכו לקנות את הספר בשבת, גם כך לא שומרים שבת. שומרי השבת שקוראים הארי פוטר גם כך יחקו למוצ''ש. אז מה בדיוק הבעיות של הנ''ל- עליו להראות לציבור בוחריו את מלחמתו בכוחות האור והשפיות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המן לא הביא עלינו יציאות כאלו!האיש לא קורא ספרים! (ל''ת)

    גזר גמדי, 17/07/07 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ומה עם יתר השבתות

    שסניקית לשעבר, 17/07/07 18:23

    פעם הבאה רק מ ר צ

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה מה שקורה כשתן מרוקאי עולה לראש חרדי (ל''ת)

    עירקי, 17/07/07 18:21

    הגב לתגובה זו

    • למה להעליב מרוקאים, בגלל תוניסאי! (ל''ת)

      סטילבן מוזס שלו, 17/07/07 19:02

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    יוגלה אלי לחאן יונס! השתן המרוקאי עלה לו לראש! (ל''ת)

    אסון לאומי, 17/07/07 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דוגמה מובהקת להתנהלות שר חרדי

    שרון, 17/07/07 18:19

    נטפל לשטויות שרק משניאות אותם על החילונים.

    קצת טקט ! לפעמים עדיף להיות חכם ולאו דווקא צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מכינים כבר צוותים להכאת פקחים! האיש הזה פשוט חולה! (ל''ת)

    מישהו, 17/07/07 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''געוואלד'' ולא ''גוועלד''!! תלמדו לכתוב יידיש, או שלא תכתבו בכלל! (ל''ת)

    בורים, 17/07/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אלי ישי, תפסיק לקשקש ותדאג שיהיו חלות לשבת (ל''ת)

    שסניק עני ורעב, 17/07/07 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודק-חוק זה חוק (ל''ת)

    someone, 17/07/07 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    געוולד זה יידיש וספק אם אלי יודע את משמעותה (ל''ת)

    אשכנזי, 17/07/07 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להקדים את המכירה ליום שישי בבוקר...??? פחח..

    ב, 17/07/07 18:08

    רואים שהוא לא יודע על מה הוא מדבר...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האוייב של ישי הבזוי אלו היהודים שמתעבים אותו (ל''ת)

    ממשלה פושעת, 17/07/07 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צודק - אפשר לחכות כמה שעות

    שי כנען, 17/07/07 18:01

    הארי פוטר נותן להשם אשור

    הגב לתגובה זו

    • אפשר אבל לא חייבים לחכות (ל''ת)

      יגאל, 18/07/07 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    פתאום ''שלטון החוק'' לא חשוב...יק ''חוק שעות עבודה ומנוחה''. אבל

    צבועים, 17/07/07 18:01

    לשמאל החוק חשוב רק אם הוא משרת את ענינם.

    הגב לתגובה זו

    • חולה שמאל מזיל ריר וצבוע

      שמאלן, 17/07/07 19:04

      החוק הוא חוק סוציאלי לא דתי. תשתמש בו למטרות הנאותות ולא כי הוא משרת לך אינטרסים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה נגד החוק???? פורע חוק???? (ל''ת)

        שלןם על ישראל, 18/07/07 11:09

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    לסגור את כל בתי הכנסת שפועלים בשבת

    הפירט, 17/07/07 18:00

    לסגור את כל בתי הכנסת שפועלים בשכונות חילוניות בשבתות.
    על כל הרעש שיוצא מבתי הכנסת בשבת, יום המנוחה.
    זה מפריע למנוחה של האנשים שעובדים קשה בימי השבוע, במקום לנוח הם נאלצים לסבול נטע זר באיזור מגוריהם

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאה אחוז (ל''ת)

      יגאל, 18/07/07 09:23

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שלום עם ערבים אתם רוצים? שלא יבוא. קודם תעשו שלום עם היהודים... (ל''ת)

    יהודי, 17/07/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כחילוני אני אומר - הגיוני ומכובד

    עו''ד אייל, 17/07/07 17:57

    הרי יש לעם הזה מאפיינים ?? ומה יקרה אם המועד יותאם ?? ילמדו הילדים מהי שבת וסבבה ...

    רעיון מכובד

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כותרת מאוד לא הוגנת...

    בנג'י, 17/07/07 17:56

    הכותרת כפי שכתבתם מציגה את את מעשה ישי בתור גחמה אישית ללא כל סיבה. אבל ההפך הוא הנכון, השר ישי עושה את המוטל עליו גם כשר שאוכף את חוקי משרדו וגם חובתו גנציג הציבור החרדי שבוודאי אינו מעוניין בחילול שבת הזה.
    ולסיום, כמי שבודאות יקרא את הספר, אני יכול להבטיח שדבר לא יקרה אם יחכו יום אחד בשביל לכבד את החוק ואת אחייכם שומרי השבת...

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 101% אבל מה עוד חדש פה במדינת ה''קופ-רים'' (ל''ת)

      מאמן קופים, 17/07/07 18:46

      הגב לתגובה זו

    • איך זה פוגע בציבור החרדי?

      יגאל, 18/07/07 09:22

      אף אחד לא מכריח אותם לחלל שבת

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק גם לעובדים מגיע חופש

    דוד החפש, 17/07/07 17:55

    העובדים לא צריכים לשעבד את עצמם ולמכור את יום המנוחה שלהם, בעבור איזה קפטליסט שבטוח נהנה בשבת באיזה טיול , די לשעבוד , זכויות העובדים אינם הפקר!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הגיע הזמן שנהיה כאומות העולם

    שמוליק, 17/07/07 17:55

    אולי אז יפסיקו כולם לשנוא אותנו. מה קרה ?? אם החנויות פתוחות גם ככה כל שבת אין בעיה למכור ספר זה. אם הן סגורות, אני מניח שלא יפתחו רק למען הספר. תפסיקו לעשות רעש מכל שטות כי בין כה וכה לא תצליחו לעצור את הקידמה

    הגב לתגובה זו

    • יפסיקו לשנוא אותנו?

      מעין, 17/07/07 18:53

      ''בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו'' ידוע שהאנטישמיות לובשת פנים וצורה חדשה בכל דור,אך אינה נעלמת (גם בשיעור הסטוריה לומדים את זה) בעבר שנאו את ישראל בגלל האמונה באל אחד לעומת עבודת האלילים הרבים שהייתה נפוצה אצל כולם. אח''כ גם הנוצרים שנאו את העם על רקע דתי-בכל מקרה שנאו אותם בגלל השונות!אבל למרבה הפלא,(או לא)כאשר היהודים ניסו להשתלב ואף כפרו באמונתם-אז שנאו אותם בטענה שהם מנסים ''להשתלט על העולם''-הרי מתי השואה באה?בדיוק לאחר תקופה זו..אז לומר שאם נהיה כמו כולם יפסיקו לשנוא אותנו זה ממש חסר בסיס.יהודי לא יכול לברוח מיהדותו!ואולי כדאי דוקא להפסיק לנסות?

      הגב לתגובה זו

    • ועוד משהו-

      מעין, 17/07/07 18:54

      הרי זו בדיוק הבעיה פה-החנויות שלא פתוחות בשבת ורוצות בגלל הספר לפתוח בשבת!

      הגב לתגובה זו

      • אבל זו זכותם לפתוח בשבת (ל''ת)

        יגאל, 18/07/07 09:19

        הגב לתגובה זו

    • תגובתך תגובת טיפש שלא מעיין בהיסטוריה היהודית

      משה, 17/07/07 20:28

      בזמנים שעמדנו על שלנו ושמרנו על יחודנו, לא היו רודפים אותנו, היו מכבדים אותנו ומחשיבים לעם חזק שלא כדאי להסתבך עמו. הדוגמא היא יציאת מצרים, מלכות דוד, חלק ממלכות שלמה, ימי החנוכה ועוד דגמאות רבות.
      דווקא ברגע שניסינו להדמות לאומות העולם רדפו אותנו ורצחו אותנו ושנאת גויים היית עולה אלעל. והנה הדגמאות - הדמות לעובדי עבודה זרה ובא חורבן בית ראשון ע''י נבוכודנצר, הדמות לרומאים וחורבן בית שני, התנצרות בספרד ובעקבות זה אינקביזיציה ( לידע כללי אינקביזיציה לא פגע ביהודים ששמרו על יהדותם, כי לא היה לה עסק עם מישהו שאינו נוצרי, דווקא יהודים שהתנצרו נשרפו חיים ועונו ע''י האינקביזיציה ), חילון בגרמניה ( ההדמות הגמורה לגויים הגרמנים) ומיד שואה.
      תפתח קצת ספרים, תפעיל את השכל שלך ולא חושי הנאה ואז תתבייש בתגובתך הטיפשית שאינה משקפת מציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כמה גרושים אתנן והבישוף עובדיה יכשיר גם את הרי פוטר כמו שהכשיר את (ל''ת)

    הקיסר בוקסה, 17/07/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עניי ש'ס תורמים את חלות השבת לקניית כתר היהלומים לקיסר בוקסה שימון (ל''ת)

    הראשון במצוות, 17/07/07 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אז כדורגל מותר וספרים לא?

    א., 17/07/07 17:48

    נו, כמה מפתיע. מדינה תרבותית ונאורה, אחרי הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ש'ס אתנן והבישוף עובדיה אינם יהודים תפסיק את ההצגות שלך (ל''ת)

    ישי המתנצר, 17/07/07 17:48

    הגב לתגובה זו

    • אני מוכן לשלם עבורך אישפוז

      אלעד, 17/07/07 18:43

      פסכיאטרי. איך אני בתו ר חילוני...

      הגב לתגובה זו

      • מה 10 שקל תגובות בתשלום מזומן לא תממן נסיעה באוטובוס (ל''ת)

        המזומן נגנב, 18/07/07 00:23

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    אלי ישי,היהודים איתך.

    ההמום מהחוצפה, 17/07/07 17:46

    דווקא בשבת,רשעים שכמותכם???

    הגב לתגובה זו

    • ישי התנצר תמורת אתנן מאולמרט (ל''ת)

      זהירות, 17/07/07 18:35

      הגב לתגובה זו

    • זה לא 'דוקא' בשבת. מי שלא רוצה- שלא יקנה!

      יגאל, 18/07/07 09:17

      אני יהודי ואני ממש לא עם אלי ישי

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מדינת פוניבז'

    חילוני, 17/07/07 17:43

    מי זה ישי? מי זה הרב עובדיה? דחלילים ולא יותר. אפילו את הצפרים כבר לא מפחידים

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    משחק השבת

    האמרגן, 17/07/07 17:43

    הארי פוטר נגד קטב מרירי!
    מי לדעתכם ינצח?
    אגב, במשחק המוקדם: וולדמרט נגד אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בסך הכל גם אלי ישי רוצה להיות קוסם (ל''ת)

    :-), 17/07/07 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    Kashrus Certificate of Rabanut on Harry Potter required (ל''ת)

    Dayan, 17/07/07 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נהדר!!! (ל''ת)

    a, 17/07/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איפה חופש הבחירה?

    oscar דתי שפוי, 17/07/07 17:39

    מדינה דמוקרטית יכולה לאפשר לתושביה האם הם רוצים לעבוד ביום שבת או לא, אין צורך בחקיקה שתכתיב לאנשים כיצד לנהוג, אלי ישי עובר את הגבול, קיום מצוות השבת אינו עונש ואסור לכפות אותו על אנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה יש לאלי ישי עם אנשים שבשם אריה?

    וייזתא, 17/07/07 17:37

    קודם אריה דרעי, עכשיו אריה פוטר...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לידיעת ישי:נודע לי שבביהכנ''ס הגדול בי-ם החזן עובד בשבת !! (ל''ת)

    סרג'נט פפר, 17/07/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אלי ישי תפסיק כבר עם השטיות שלך

    מוטי אשכנזי, 17/07/07 17:30

    אתה מוכן להתחיל לעבוד ולעביר תקציבים

    הגב לתגובה זו

    • נו די כבר

      לייזר ברוד, 18/07/07 11:18

      מספיק לכתוב שטיות כל היום ימי לא מרשה

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    דוגרי: למה אנחנו צריכים למכור את האמא שלנו בשביל איזו גחמה עולמית

    דמבלדור, 17/07/07 17:30

    השבת היא ערך של מדינת ישראל.
    אז הקוראים יחכו יום אחד, מה יקרה. חייבים כל החיים לרקוד לפי החליל של העולם?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ובתי כנסת מותר להפעיל בשבת - בתגובה צריך לסגור אותם.

    מישהו, 17/07/07 17:27

    יש ליד הבית שלי בית כנסת, בתגובה אני וכל האנשים שגרים באיזור נסגור את בית הכנסת, בגלל שהרעש שיוצא ממנו מפריע בשבת למנוחה של כל האנשים העובדים קשה בכל ימי השבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    במקום לפרוש משממשלה ההזויה הזאת ש''ס מחפשת עלה תאנה

    ש''ס איכזבתם, 17/07/07 17:26

    על זה שהמדינה מוכרת אותנו לאויבנו ש''ס ממלאים פיהם מים.
    מנעמי הכסא טוב להם יותר מהאמת שממשלת זדון זו היא אסון והם שותפים מלאים

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גאון, את בעיית הלחם האחיד פתרת כבר?! (ל''ת)

    נסיך, 17/07/07 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אפשר לחכות למוצש

    צודק לגמרי, 17/07/07 17:19

    אנחנו לא אומה ככל האומות. זה בסך הכל ספר, ולא צריך להכנע ליחצנים שרוצים להשיק את הספר ביחד עם כל העולם.
    די להתבטלות בפני הגויים.
    אפשר לפתוח את חנויות הספרים במוצאי שבת.
    גם לעובדים מגיע לנוח!!

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה ומה אתה ולמה שתגיד לנו מה לעשות? (ל''ת)

      חילוני, 17/07/07 17:52

      הגב לתגובה זו

      • אני שומר חוק! (ל''ת)

        יהודי, 18/07/07 11:12

        הגב לתגובה זו

    • עובד בשבת

      oscar, 17/07/07 17:59

      אני בוחר לעבוד ביום שבת, לא מכריחים אותי, אני מרויח יותר כסף וזקוק לו למחייתי, אז מי אתה שתגיד לי ולאחרים מתי לנוח ומתי לעבוד. מוסרי הוא יהודי אמר לוינס ולא להפך.

      הגב לתגובה זו

    • ברוב המקומות בעולם סוגרים את

      אלעד, 17/07/07 18:16

      החנויות בחוק ,בימי ראשון. באירופה סוגרים את הקניונים ב 7 בערב, הרבה ארצות בעולם גם יש שעת מנוחה וארוחת צהריים... אבל בארץ עושים דווקא ונופלים ליחצנות של בעליי ההון ,כאילו שזואת כפייה דתית.. הדתיים הם שנלחמו בחברות כח האדם ..והנה תראו היום אלו חברות של סחר בעבדים... כאן אלעד החילוני...

      הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי טועה לגמרי. הוא מוכיח שיהודים יכולים להיות טפשים

      דמבלדור, 17/07/07 18:22

      מה הקשר לעובדים? זה המניע של אלי ישי? האיש הרע הזה, ישי, רוצה בכל דרך לכפות עלי ועליך לחיות על פי ספרי הכשפים ועבודת האלילים של עובדיה יוסף והרב כדורי. הוא יודע שהלחשים של פוטר חזקים על הציבור יותר מהקמעות של ש''ס. הוא יודע שהעם הזה מתחיל להחכים ולהבין שהיהדות הדתית סתם אלימה, פרימיטיבית ומאמינה בשטויות.
      תשמעו סיפור: היום ישבתי לצערי בבית מרקחת של קופת חולים כללית. עשרות אנשים חולים. מה אני רואה? אשה דתיה נכנסת ואשקרה מנשקת את המזוזה! ואחריה עוד אחד עשה את זה! את המזוזה המזוהמת מפיהם וידיהם של אלפי חולים שעוברים שם ביום, את המזוזה שאף אחד לא טורח לנקות... את זאת שבבדיקות מעבדה הוכיחו שהיא מכילה יותר חיידקים מאשר הקפל בין רגליהן של כל הנשים העובדות בתל ברוך גם יחד!!!!
      זאת התרבות של אלי ישי. למען זה הוא נלחם, משם הב.מ.וו של עובדיה יוסף, משם ההקצבות למשתמטים, הכל שליטה, כסף, כח

      הגב לתגובה זו

      • דיבורים מלוכלכים לאדם נאור כמוך (ל''ת)

        הארי חוטר, 17/07/07 22:53

        הגב לתגובה זו

      • בן כמה אתה? (ל''ת)

        חיים, 18/07/07 11:11

        הגב לתגובה זו

    • אפשר לחכות למוצש, אבל לא רוצים!!!!!!

      יגאל, 17/07/07 20:39

      מי שרוצה - שיחכה, אני לא רוצה לחכות!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • ילד קטן. לא יודע לדחות סיפוקים למען ערכים (ל''ת)

        גיל, 18/07/07 11:10

        הגב לתגובה זו

      • ילד קטן. לא יודע לדחות סיפוקים בעבור ערכים.

        שלום, 18/07/07 11:14

        מקוה שתתבגר, אחרת מצבנו עם דור העתיד הזה במדינה, יהיה חמור עוד יותר. האונס, השחיתות... טוב בשביל מה לפרט?

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    שיטפל במשבר הלחם

    דתי, 17/07/07 17:04

    גם אנחנו הדתיים לפעמים עושים רעש ומשבשים את שגרת החיים (הכנסת ספר תורה, הלוויות, פורים וכאלה). מהחילול שבת שזה דבר נורא לא צריך לעשות ענין. צריך להתפלל שיחזרו בתשובה. זה מה שאלי ישי עושה במקום לדאוג למשבר הלחם ולמנוע אתשחרור המחבלים. ש''ס הפכו למפלגה הכי נקלית.

    הגב לתגובה זו

    • לא קדושת השבת,הארי פוטר מעסיק את סגן רה''מ?!שיעביר את השבת ליום שלא (ל''ת)

      מוכרים בו הארי,, 18/07/07 09:16

      הגב לתגובה זו