• 30.

    לטוקבקים החולנים שלום ! אתם שמים לב. כל התגובות שלכם צפויות. כנסו.

    מני, 17/07/07 22:07

    אני מאמין באמונה שלימה. שכל המגיבים החילונים פו. הם לא ירושלמים. כי הירושלמים אנשים חמים ויש בניהם אחדות שורות. הרוב נותנים כבוד אחד לשני. אני יודע זאת מקרוב. (נולדתי שם. ואיך שאני מגיע למוצא. כל גופי רועד). אבל החוצניקים אנשים רעים וחטאים. אפילו את מצעד הגאוה הם אילו שמארגנים. ומשהוא אופטימי. ''ירושלים שחוברה לה יחדיו''.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חילוני אחד שפך את הלב בפני בעלי

    הילה, 17/07/07 12:31

    אינני זוכרת אם אדם זה נמנה עם הקולגות שלו בעבודה או שהוא חיל שלו במילואים.
    וכך הוא אמר: זהו, אני הולך לחזור בתשובה . נמאסו עלי כל השבתות האלה שצריך להתחיל להתרוצץ ולחפש להיכן ליסוע ,איך לבלות בשבת ועל מה לשרוף את הכסף.
    אני מגיע ליום ראשון עוד יותר עייף מכל יום אחר.
    כל מילה מיותרת.

    הגב לתגובה זו

    • ובעלך בטח חשב שהוא מתכוון לזה

      ישראלי, 17/07/07 12:42

      כמו שאת חשבת שבעלך במילואים ולא רוקד באילת עם נוצצים בזקן.

      הגב לתגובה זו

      • בהמות...

        nestol420, 17/07/07 17:53

        תמשיכו לצאת ולצאת עד שתתפוצצו...
        חבל שאתם כאלה בורים, שכדי להשתייך לחברה המגעילה ,אתם לא יכולים לתת לעצמכם יום מנוחההההה
        אפילו לא פעם בחודש...

        תמשיכו טמבלים....

        הגב לתגובה זו

    • אז לחילוני הזה מתאים לשמור שבת...

      יגאל, 17/07/07 15:58

      אני לא אשמור שבת - כי לא מעניין אותי לשמור שבת!

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט כל מילה מיותרת

      דודו, 18/07/07 19:28

      מישהו רוצה לחזור בתשובה כי אין לו כח לחפש איפה לבלות - טיעון תיאולוגי מנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מרכז תרבות בשבת

    דוצי, 17/07/07 12:04

    סוף סוף ירושלים תתערר בשבת וגם בשער ימות השבוע , ולא נייצתרך לחפש בילוים בחוץ.אולי זה יקטן את אחוזי הבריחה של הצעירים מהעיר שמתחרדת בקצב מסתחרר.
    יש לדאוג למספר גדול של מקומות חניה בחינם למבקרי המתחם על מנת לשמור על פרטיות הגרים בסביבה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כנסו: לכל החילונים שאסורים בידי הקליפות

    יהודיה, 17/07/07 11:43

    אנו הדתיים אוהבים אותכם למרות שקשה לנו מאד עם החשיכה שלכם. אך אתם אוהבים את הגויים ורוצים לידבק בהם. בסופו מאין מגיעה השנאה האמיתית של רצון להשמיד את היהודי - מהגויים כמובן שאתם כל כך רוצים להידמות להם, בסגנון, באוכל, בלבושים ב''תרבות''. אח''כ אתם מתפלאים היכן הקב''ה?!

    הגב לתגובה זו

    • איפה הקב''ה?

      הקב''ה, 17/07/07 12:43

      חרא עליו, נשרף.

      הגב לתגובה זו

      • לכל אלה ששואלים איפו הקב''ה. פשוט ה' לוקח אותו למעלה ואז הוא רואה (ל''ת)

        מני, 17/07/07 22:11

        הגב לתגובה זו

    • תודה לך שאת אוהבת אותנו החילונים...

      יגאל, 17/07/07 15:55

      למרות עד כמה שקשה לך עם החשיכה שלנו. אני אוהב גם יהודים- לא משנה דתיים או חילונים- וגם גויים. תתפלאי אבל רוב הגויים נגד אנטישמיות.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שמישהו יקום ויזום כבר הפגנה. שכל אלה שאכפת להם

    הפגנה בגדול, 17/07/07 11:39

    מעיר הקודש, אבל כולם בלי יוצא מן הכלל, לצאת לרחובות להפגין, מה זה כולכם ישנים בעמידה!!! בגלל זה רק נוצר מצעד הטומאה!!! רק בגלל שכל אלה שאכפת להם ישנים בעמידה. כל אחד שאכפת לו - אבל בלב. מעניין אם היה כואב קצת בבוהן של ילדיכם היה אכפת לכם רק בלב!!! הייתם קמים ועושים מעשה.... לוקחים לרופא, לבדיקות, מתקנים מצב. אבל ארץ ישראל הקדושה לחרפה ולאף אחד (חוץ מאלה שיוצאים ומפגיעים) לא אכפת באמת. וכך ירבו כל הטומאות המדוברות....

    הגב לתגובה זו

    • וואי איזה קריאה...

      ולרי, 29/07/07 13:44

      טוב דיי. מה זה הימי הביניים האלה?? ימי הרמב''ם תמו מזמן... המאה ה-21, ברוכה הבאה!! תחזור הביתה ותפגין בשירותים...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כן יהי רצון! אמן (ל''ת)

    משיח, 17/07/07 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לחילונים שבעד... עד כדי כך משעמם לכם?!

    nestol420, 17/07/07 11:23

    די מספיק תמצאו חיים!!!!
    די לכפיה החילונית!!
    תנו לנו קצת שקט ואנחנו ניתן לחיות לחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למתנגדים-בכוחכם למנוע ע''י הצבעה ברגליים

    שומרת שבת, 17/07/07 11:16

    מי שהשבת יקרה לליבו, פשוט יימנע מלהגיע למקום גם בימי החול. המרכז לא יוכל להתקיים בלי הדתיים. במקום לסמוך על הפוליטיקאים כל אחד יכול לשנות את המציאות. זה פעל בקניונים אחרים, קל וחומר שזה יפעל בירושלים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חסר בכתבה... מתי המרכז אמור לקום? (ל''ת)

    יוסי, 17/07/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש להקים את המרכז הזה בלי קשר ואז (כנסו)

    בועז, 17/07/07 11:09

    קודם כל יש להקים את המרכז הזה כי הוא אכן יקדם את התרבות בעיר ובאזור. ואחרי זה ניתן לבצע משאל בשכונת אבו תור. זה שאלה רלוונטית רק אליהם. אם כל הכבוד לחרדים ולחילונים זאת שכונה יחסית מבודדת בודאי מחרדים וזה ענין של התושבים. רוב הסיכויים שהם יסכימו כי כל המסעדות באזור הזה והסינמטק והדיסקוטק ליד פתוחים בשבת. זה יקדם את העיר וזה ממש לא יהיה ת''א אלה בדיוק מה שירושלים צריכה.

    הגב לתגובה זו

    • לבועז! האם תסכים גם למשאל בכל חלקי ירושלים? כנס.

      מני, 17/07/07 22:23

      לדגמא. על סגירת כבישים? או על סגירת בתי עסק? וכו

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני תומך בהקמת מרכז התרבות

    יגאל, 17/07/07 11:04

    ופתיחתו בשבת. די כבר לכפייה הדתית!

    הגב לתגובה זו

    • דיי לכפייה החילונית ! (ל''ת)

      נ.צ, 17/07/07 11:15

      הגב לתגובה זו

      • איזו כפייה חילונית? על מה אתה מדבר?

        יגאל, 17/07/07 15:49

        'כפייה חילונית' זהו מושג שהמציאו הדתיים בתור תשובה לכפייה הדתית שקיימת בגדול!

        הגב לתגובה זו

    • יגאל, אני מתה עלייך!! (ל''ת)

      ולרי, 29/07/07 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אין דבר כזה אופיה של העיר. יש חרדים שמשליטים טרור!

    גל, 17/07/07 11:00

    הטיעון המגוחך הזה בדבר אופיה של העיר שהסתובב פה בימים שבהם החרדים ניסו לסגור את ההומואים בבתים, הוא טיעון אווילי.
    יש אנשים שחושבים שאופיה של העיר הוא עיר מוסלמית, יש כאלה שרואים את אופיה של העיר כמקום חשוב לנצרות, יש כאלה שרואים את אופיה של העיר בתור מוקד לתרבות חילונית ומערבית, ויש כאלה שרואים את אופיה כמוקד של עשיה דתית יהודית.
    זה בדיוק מה שמאפיין את ירושלים - היותה עיר גדולה, מגוונת מאוד שמתקיימים בה בכפיפה אחת סגנונות שונים בתכלית.
    הטיעון בדבר אופיה של העיר הוא כסות לטרור הדתי הלא סבלני, הלא ליברלי והאטום.
    בכל המדדים הכלכליים והתרבותיים ירושלים פותחת פערים בלתי נסבלים מתל אביב, והסיבה העיקרית לכך היא בדיוק הניסיון הדתי לייצר פה 'אופי של עיר' שהוא עיר שקופאת על שמריה, מיושנת ומנוונת.
    בקצב הנוכחי האופי של העיר יהפוך להיות עיר שולית, ענייה, טיפשה, ללא חופש ביטוי, ללא בילויים וללא שמחה.

    באופן כזה, מתבצע למעשה טרנספר לאנשים שחושבים שאמונה באלוהים זה המצאה אנושית מצערת.
    לפני שיגיבו פה, ויגידו 'מה אנחנו צריכים אותך'. אז רק תקחו בחשבון שמעט התוצרת, הכסף וההתקדמות שירושלים עוד מצליחה לספק מסתמך במידה רבה על החילוניים האלה, שהייתם שמחים לגרש מפה.

    הגב לתגובה זו

    • לגל כל מילה בסלע, אבל ישנם דברים נוספים לשקול

      מרים, 17/07/07 22:15

      אני מסכימה עם דעתך לאפשר למגוון של אוכלוסיות להתקיים בכפיפה אחת.
      אבל אני אישית לא אכנס למקום כזה מכיוון שהוא לא מכבד את העובדים שלו, בתעשייה המפוארת הזו ישנם עובדים ''קטנים'' רבים שינוצלו (אמנם תמורת שכר נוסף) לעבוד בסופי שבוע וזאת מבלי שיוכלו לבלות עם בני משפחתם את סוף השבוע, אולי לנוח בעצמם ולהיטען.

      הטירוף הזה של מסביב לשעון כל הזמן גורם לשחיקה אנושית בכל העולם המערבי - זו הרי אשליה של תשלום נוסף וסמלי עבור סופי שבוע בסופו של דבר עובד שזקוק לכסף ימכור את נשמתו בשביל להרוויח יותר ולכן בסופו של דבר הוא מפסיד! מבלי לשים לב לכך.

      אני כותבת את זה מנסיון כי מקצועי דורש ממני עבודה גם בסופי שבוע לעיתים אז העבודה הכי עמוסה אך לי יש גם חירות להחליט לקחת יום חופש בתמורה כדי לאזן אך בא ונודה על האמת האפשרות הזו כמעט ולא קיימת עבור העובד הפשוט.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אפשר לבלות בירושלים בשבת

    ברוס, 17/07/07 10:59

    חוץ מחנויות (כמו ברוב הערים בישראל, לרבות בתל אביב), הכל פתוח בשבת או מתקיים בשבת בירושלים: מוזיאונים, גן חיות, קולנוע, מופעי תרבות, מסעדות, פאבים, סיורים...

    למה לכתוב דברים לא נכונים?

    הגב לתגובה זו

    • לברוס לי! שכחת לציין שגם בתי כנסיות פתוחים בשבת. (ל''ת)

      מני, 17/07/07 21:51

      הגב לתגובה זו

      • ואני באמת מקפיד לנסוע לשם

        ברוס, 18/07/07 09:26

        באוטו שלי

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם זה מתחם מסויים-דוקא משלב (ל''ת)

    צרכים חילונים, 17/07/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בימקום ליבנות במיתחם זה בתי תאווה ומאכל

    פקק תנועה, 17/07/07 10:52

    יש להקים את בית המיקדש .במיתחם זה .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סופסוף גם י-ם עושה לביתה (ל''ת)

    בעד!בעד!בעד!, 17/07/07 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה יהיה נהדר - לירושלמים ולתיירים כאחד (ל''ת)

    למה לא?, 17/07/07 10:39

    הגב לתגובה זו

    • ברור שכן (ל''ת)

      ולרי, 29/07/07 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ירושלים - עיר יפהפיה

    א.נ, 17/07/07 10:22

    ואם סוף סוף תחליט המדינה הזאת שזאת היא עיר בירתנו, היא תהיה יפה עוד יותר. לא צריך בשביל זה לפתוח מרכז מסחרי בשבת! ישנם עוד שישה ימים נוספים בשבוע!

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון!! לא שישה!

      ולרי, 29/07/07 13:57

      י-ם היא עיר פשוט ''נהדרת'', מכיוון שחצי מהסופרים סגורים במוצ''ש, איזה כיף!! רק אתמול התעדכנתי בזאת. אז זה יוצא לנו 5 וחצי ימים בלבד.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תרבות של עבדים

    בטל בשישים, 17/07/07 10:02

    עם עם נפש של עבד גלותי שקיבל לידיו את האפשרות להעביד בפרך את עצמו.

    סיוט קווקאי

    www.medinayehudit.org.il

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון (ל''ת)

      יניב, 17/07/07 10:44

      הגב לתגובה זו

    • מה זה קווקאי?

      פרנץ קפקא, 17/07/07 12:12

      הכוונה לקול שיוצא מגרון הברווז?

      הגב לתגובה זו

      • מה העניין? אז הוא לא כתב נכון את שם המשפחה...

        יוני, 17/07/07 15:10

        חייבים לעשות צחוק מהכל?

        הגב לתגובה זו

        • אם מר בטל בשישים יסביר לנו את פירוש

          דודו, 18/07/07 19:30

          המושג קפקאי בצורה נכונה ויסביר איך זה קשור למקרה דנן זה יפתיע אותי מאד

          הגב לתגובה זו

    • האתר שלו ממש יפה (ל''ת)

      ניב, 17/07/07 13:38

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    רוב היהודים בשכונה השתלטו על הבית לאחר 67

    נס בזמן, 17/07/07 09:52

    סיום מלחמת ששת הימים.מגיע להם שהתעללו בהם!
    זה עוד לא הכל-ברור שהמוני תושבי מזרח העיר ימלאו ויתגודדו במרכז
    בשבתות וחגים,יציקו ל''בנות ישראל
    הכשרות'' וימררו (בצדק!) את מנוחתם של יהודי השכונה הנגזלת!

    הגב לתגובה זו

    • אתה גם בור וגם גזען

      תושב אבו-טור, 17/07/07 11:14

      אתה בור כי אבו-טור היהודית קיימת
      הרבה לפני 1967, ואבו-טור הערבית נשארה ערבית גם אחרי 1967.

      אתה גזען כי אתה מניח שהתושבים של השכונה הערבית ימררו את חיי היהודים: למה? מה הם עכברושים? מה ההבדל בינם לתושבים היהודים שיגיעו לקניון? הם מוזמנים להגיע כמו כל אחד אחר.

      חוצמזה כדאי שתיקח קורס כתיבה בעברית.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ירושלים צריכה להיות עיר הקודש!!

    יהודיה גאה!!, 17/07/07 09:43

    מזה פה? ת''א??
    שכחתם שגם המתנחלים נגד פתיחה בשבת...למה רק החרדים שומרי מצוות???

    הגב לתגובה זו

    • ירושלים עיר של כל האנשים הגרים בה (ל''ת)

      יגאל, 17/07/07 15:45

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאד (ל''ת)

        ולרי, 29/07/07 14:04

        הגב לתגובה זו

    • כי החרדים הם יוצאי דופן לכל דבר (ל''ת)

      ולרי, 29/07/07 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חבל שבשם הרייטינג מגמדים את מה שיש בירושלים

    ערן, 17/07/07 09:38

    ציטוט - ''כל מי שמסתובב בירושלים בסופי שבוע ומחפש אטרקציות לבילויים ולקניות, יודע שמדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית: פרט למספר בתי קפה ומסעדות, ירושלים היא אחת מהערים שבהן השקט של השבת נשמר כמעט לחלוטין. ''

    קשקוש - בירושלים פועלות עשרות מסעדות ביום שבת ובנוסף בתי קפה.

    גן החיות התנכ''י פתוח בשבת.

    קולנוע רב-חן בתלפיות פתוח בשבת (7 אולמות).

    מוזיאון ישראל פתוח בשבת

    בריכות שחיה פתוחות בשבת

    דיסקוטקים ופאבים פתוחים בימי שישי

    מה בדיוק חסר פה? למה לגמד את ירושלים? בשביל כתבה?

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-1000%

      אלה, 17/07/07 11:02

      הדבר היחידי שכנראה מפריע לכתבת היא שאי אפשר לקנות בקניון בשבת - ממש נורא ואיום!!

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון- ירושלים מתה בשבת (ל''ת)

      יגאל, 17/07/07 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נוגד את אופיה של העיר. יש כאן שפע של תרבות למי שרוצה

    עסקן מוכר לוקש, 17/07/07 09:30

    גם בלי הקניון בשבת.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זו בדיוק לשון הכתבה ששמעתי הבוקר ברדיו

    תקוע בפקק, 17/07/07 09:18

    לעצם העניין, אני מאחל הצלחה לכל המתנגדים לפתיחת קניון התרבות החדש בשבת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי שרוצה לישון ולהתפלל בשבת, שישן - תנו לנו לחיות את חיינו (ל''ת)

    julia, 17/07/07 09:17

    הגב לתגובה זו

    • איזה חיים בדיוק יש לך? אולי חיים של כלב? (ל''ת)

      מני, 17/07/07 21:55

      הגב לתגובה זו

      • עדיף להיות כלב מאשר חרדי

        כלב, 18/07/07 17:42

        לחרדי יש יותר כינים, שועל מת על הראש והוא לא מזיין.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ירושלים כבר לא ישראלית היא עיר של חרדים ערבים והומואים.הנורמלים (ל''ת)

    עוזבים וימשיכו!, 17/07/07 09:12

    הגב לתגובה זו

    • עיר של הומואים לא ישראלית ?

      $, 17/07/07 12:49

      אלו הומואים כחול-לבן

      גזען חשוך !

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בירושלים פתוחות כבר שנים מסעדות בשבת

    רות פורסטר, 17/07/07 09:05

    והדבר אינו מפריע לשקט הכללי.דבר נוסף,אם תושבי ירושלים מעונינים רק בתושבים חרדים וערבים יבושם להם,לדעתי חובה להביא ולחזק את העיר בחילונים וכמה שיותר.מן המפורסמות היא,שכל חילוני ירושלים יורדים לבלות בתל-אביב,אז מאיפה ההתנגדות?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שונאים את ירושלים בגלל מה שהיא

    gidi, 17/07/07 08:58

    עיר מכוערת, קשה, מסוכסכת, מלוכלכת, פנאטית, פרחית, מזוהמת, ענייה, מוזנחת. נראית כמו עיר בירה של מדינה בעולם השלישי. הכי גרועים הם תושביה - ערב רב של אספסוף פרימיטיבי שמוצא את מפלטו בדת. החילוניים בורחים מהמקום הזה ובצדק. ללא חילוניים ירושלים תהפוך לניו דלהי או לקהיר. המרכז המתוכנן הוא קרש הצלה. אבל האמת היא שמגיע לכל הפאנטים והפרחים שנשאיר אותם לבד.

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים ,יפה נפש כמוך ,משלמים הרבה כסף כדי לעשות חיים בניודלהי . אם

      ג.ל, 17/07/07 09:16

      אתה כל-כך אוהב את ירושלים , מה אתה עושה שם ? למה לסבול ?

      הגב לתגובה זו

    • תעופי לעיר הטמעה ת''א (ל''ת)

      תסבלי שם, 17/07/07 09:17

      הגב לתגובה זו

      • כרגיל, מתחזה לחרדי הכותב בכוונה בשגיאות כתיב (ל''ת)

        מלי, 17/07/07 09:51

        הגב לתגובה זו

    • אוהבים את ירושלים בגלל מה שהיא

      brus-laguna com, 17/07/07 09:18

      עיר יפיפיה,רכה,מאוחדת,נקיה,פלורליסטית,צנועה,טהורה,עשירה,מטופחת.
      נראית כמו עיר בירה של מלכות השמיים.הכי מוצלחים הם תושביה-מגוון של בני אדם רוחנים שמחזקים עצמם בדת.הדתיים נוהרים למקום זה בצדק.עם דתיים נוספים ירושלים תהפוך לירושלים.המרכז המתוכנן הוא מכשול.אבל האמת היא שמגיע לנו שתשאירו אותנו לבד.

      הגב לתגובה זו

    • אתה רווי שנאה בצורה מטורפת. אנחנו ירושלים

      לגידי, 17/07/07 09:24

      וטוב לנו כאן.

      הגב לתגובה זו

    • בטעות כתבת ירושלים במקום תל אביב

      יונתן, 17/07/07 09:35

      מכוערת? מזוהמת? מוזנחת? מלוכלכת? תושבים גרועים?

      הגב לתגובה זו

    • אתה פרימיטיבי

      פנחס, 17/07/07 10:12

      ושטוף מוח.
      אם היית אדם נאור באמת,היית מבין שהנאורות מחייבת לתת לאנשים החושבים אחרת ממך ומשכמותך לחיות כפי שהם מבינים,ולא לפרוץ בשטף של דיעות קדומות וגידופים.
      אבל אינך כזה,וכנראה שהאשמה גם לא בך.
      נתפלל גם עבורך,שיפקחו עיניך.

      הגב לתגובה זו

    • היו אלו מילים כדורבנות (ל''ת)

      מסכימה לכל מילה, 17/07/07 10:53

      הגב לתגובה זו

    • לגידי, מספר הצעות ותובנות:

      אלדד, 17/07/07 11:48

      אתה מ וזמן לעזוב את העיר עוד היום אם אתה כל כך שונא את שכניך, אל תחיה עמם. תגובתך באה מרוגז ושנאה ואתה מכליל בגזענות את כולם.
      ולידיעתך, ההיסטוריה של י''ם כנראה מהותיקות בעולם כולו, נשלטה כמעט תמיד ע''י מוסדות דתיים מכורח האמונה שלהם ובטח לבטח העם היהודי שממנו קורצת.
      אני לא בעד כפייה דתית ולא להפך, אלא למען כיבוד רעך.
      אבל, יופייה של ירושלים הוא עתיקותה ומרכזה הדתי שנותם לה אופי מיוחד.

      הגב לתגובה זו

    • לgidi

      ולרי, 29/07/07 14:15

      שים ז..ן לכל התגובות למעלה.. לרוב אתה צודק, למרות שלא בהכל

      הגב לתגובה זו

    • לא להתייחס

      ולרי, 29/07/07 14:23

      גידי, אל תתיחס לכל התגובות למעלה. אתה צודק כמעט בהכל. למשל רוב הסטודנטים של האוניברסיטה העברית מסיימים את התואר וישר עוברים למרכז, מעניין למה...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק ערבים יבואו לשם בשבת- ואז ממילא (ל''ת)

    החילונים המעטים, 17/07/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוהבים את ירושלים בגלל שהיא ירושלים . למה להפוך אותה לת''א ? (ל''ת)

    הורדוס, 17/07/07 08:51

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז...

      nestol420, 17/07/07 11:06

      כמי שגם בת''א בשבת קודש אני ''סובל'' נורא כי כול הזמן יש רעש והמולה ברחוב של אנשי החומריות(וכמוני עוד הרבה מאוד חרדים ודתיים בשכונות הדרומיות שיושבים ששותקים כי אין מה לעשות).
      אז שיהיה גם מקום אחד שחילונים יצטרכו'' לסבול'' טיפה.

      נ.ב.
      במקרה של החילונים הם יכולים לחמם את המנוע (וגם את עולם הבא) ולנסוע לכל מקום, ירושלים מאוד קרובה לכולם.
      ועוד דבר , כל הכבוד לחילונים שמתנגדים לבניה הזאת, טוב לראות שיש גם חילונים עם שכל שרוצים לנוח יום בשבוע ולא לרדוף אחרי הזנב שלהם כל החיים.

      הגב לתגובה זו

    • לא הופכים אותה לתל אביב!

      יגאל, 17/07/07 11:10

      אם פותחים בשבת - כנראה שיש ביקוש ויש אנשים שילכו לשם בשבת. חוץ מזה שיש המון תושבים ותיירים לא יהודים שעליהם אין מה לעשות כפייה דתית!

      הגב לתגובה זו

      • רוצים תרבות בשבת יש ערבים

        יאיר, 19/07/07 11:27

        אם רוצים לבנות מרכז 'תרבות' שגם פתוח בשבת מדוע שלא יבנו אותו בשועפט גם קרוב וגם בסביבה של גוים ואז נראה מי באמת צריך את המרכז הזה פתוח בשבת

        הגב לתגובה זו

    • מנוחת השבת היא עניין פרטי.

      ישורון, 17/07/07 12:56

      אני מנצל אותה למצוות ולמעשי אונן.

      הגב לתגובה זו

    • נכון, בואו נהפוך אותה לטהרן

      הקצב האירן, 17/07/07 16:19

      לפי ההגיון שלך: אם אני לא נוסע ולא יוצא לבלות בשבת, אז בוא נוציא חוק שאוסר על בילוי בשבת.

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      ולרי, 29/07/07 14:17

      ונחזור לתרבות של ימי הביניים, אינקוויזיציו וכו'

      הגב לתגובה זו