• 59.

    אני מצביע מפד''ל

    הסרוג, 20/07/07 15:25

    נכון שיש להם מגרעות וטעיות אבל הם הטובים ביותר יחסית לאחרים.
    בנוגע לכיסוי ראש וכו' אני לא יודע על זה כלום לכן אני לא שופט.
    לי היא נראת אישה מאוד אידיאלית ומלאת מרץ ורצון לתת.
    חוץ מזה תמיד אפשר לחפש ולמצוא את החסרונות שבכל אחד שכן אף אחד לא מושלם.......

    הגב לתגובה זו

    • אין שכל (ל''ת)

      אין דאגות, 22/07/07 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    שימו לב כולם דחוף!

    אראלה, 19/07/07 09:01

    הדבר הכי רע שיש לכם לומר על גילה זה שאין לה כיסוי ראש? אז כנראה שהיא באמת צדיקה, אם הדבר החיצוני הנ''ל, שאגב - מקפידה עליו ולא בגלל הכנסת - חשוב לכם יותר מכל מה שעשתה עבור הנוער הכתום ועבור העם בכלל, אז מצבכם קנאי ושפל

    הגב לתגובה זו

    • אראלה. כנראה שאת לא יודעת לקרוא

      תל אביבי לשעבר, 22/07/07 12:35

      האשה השנואה הזו והצבועה הזו, גילה פינקלשטיין עשתה עוד הרבה דברים רעים.
      אבל אם כל כך אכפת לה מאנשי גוש קטיף, איך זה שהצבועה הזאת לא יושבת ברגעים אלה ממש במאהל המחאה?
      הגיע הזמן שהיא תבין שהצבע הכתום הוא לא רק קטליזטור לקידום הכוח האלקטוראלי שלה!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    היו לה הצעות?

    חיה, 19/07/07 00:52

    היו לה הצעות לעבור למפלגות אחרות? ח ח ח - תספרי לנו ממי? מה מה הציעו לך?
    תעסקי בגמילות חסדים, נישוקים וחיבוקים, וזה מה שמתאים לך. לייצג ציבור זה קצת גדול על האינטיליגנציה שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חושבת את עצמה

    אחת שמכירה, 18/07/07 19:37

    כמי שמכירה אישית את הגברת הזאת כדאי שתדעו כי היא סתם חושבת את עצמה ואין לכך הצדקה.
    תכתבו בבקשה על אנשים טובים ומעניינים ולא על אחת כזאת שאין מה ללמוד ממנה!

    הגב לתגובה זו

    • חושבת את עצמה, וגם חושבת רק על עצמה- ההתבכיינות שלה שלא נבחרה

      גילה המגעילה, 18/07/07 20:08

      הפכה לבעיה לאומית....

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    תפסיקו לרדת על המפד''ל! אפשר לחשוב שהאיחוד הלאומי טובים יותר..

    תומר, 18/07/07 17:08

    אז להזכירכם, גם האיחוד הלאומי היו באותה ממשלה שביצעה את התנתקות בדיוק כמו המפד''ל, גם הם ישבו יחד עם טומי לפיד ושינוי כשביטלו את משרד הדתות. רוצים עוד דוגמאות??

    בקיצור, זו חוכמה קטנה מאד להיות שותפים ולהינות ממנעמי השלטון, ואח''כ להפיל את זה רק על המפד''ל, ולהפוך אותה לשק החבטות הקבוע...
    טיפה הגינות- זה כל מה שאני מבקש!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אמנם לא למדתי בצייטלין, אבל מכל הסיפורים האלה אני מסיקה:

    רעות, 18/07/07 16:39

    1. הדרך שגילה פינקלשטיין חינכה את התלמידות, ולפיה חשיבות התפילה היא כלפי מסגרת ביה''ס ולא כלפי ריבונו של עולם, מעידה על סולם ערכים מעוות ביותר מיסודו, שלכן אח''כ החרדים לועגים לנו שהכל אצלנו נותר ברובד החיצוני של הדברים, ושבאים להתפלל ''רק כדי שלא יעיפו אותנו מבית הספר'' ותו לא....

    2. העובדה שגילה הולכת בלא כיסוי ראש בימי השנה הרגילים, אבל מכסה את ראשה רק בתקופת הבחירות- אין לכם מושג עד כמה מדובר בזילות איומה של היהדות, ועד כמה היא מהווה בכך דוגמא שלילית בתור ''אשת חינוך'' עבור כל התלמידות הרבות שעברו דרכה!

    3. לאור כל הנ''ל, מובן לגמרי מדוע רבים מבוגרי צייטלין עוזבים לגמרי את הדת ( אם אני הייתי ח''ו נופלת ל''מחנכת'' כזאת, ייתכן וגם לי זה היה קורה ), ומדוע הפריצות וחוסר הצניעות חוגגת שם....

    הגב לתגובה זו

    • היא הולכת עם כיסוי ראש כל השנה-להבא תבדקי! (ל''ת)

      רז, 18/07/07 19:22

      הגב לתגובה זו

      • כיסוי ראש?!?! היית מת (ל''ת)

        אחד שבדק, 18/07/07 21:10

        הגב לתגובה זו

    • ממה שטרחה רעות אני מסיקה

      אחוה, 18/07/07 20:36

      שבלי לבדוק כלום, בלי לטרוח כלל, בלי לדעת עובדות בסיסיות ביותר, את מגיעה למסקנות פסקניות.
      זו דרך מעיינת, ואם כך את נוהגת בחייך, את בודאי תגיעי רחוק מאוד, מאוד, מאוד...

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    באמת בצייטלין למדתי ה-מ-ו-ן!

    עוד בוגרת, 18/07/07 14:11

    מה למדתי ב-6 שנותיי בצייטלין (וגילה עוד הייתה אז המורה לאנגלית):
    - למדתי שם שאם קוראים לך פישבורגר תהיה בכיתה אחת ואם קוראים לך ערוסי תהיי כנראה בכיתה אחרת (ואולי לא תיהיי בכלל).
    - למדתי שם שגם עם המורה שלך הוא רב - זה לא יפריע לו להתבונן בריכוז רב בברכיים שלך כדי ''לוודא שהחצאית מספיק צנועה''
    - למדתי שם שתפילה זה משהו שעושים בשביל המורה ולא בשביל אלוהים ואבוי אם יתפסו אותך מדברת בתפילה- עוד יורידו לך ציון!
    - למדתי שם שחינוך טוב משמעותו תחרותיות, הישגיות וציונים גבוהים וזהו. ומה לגבי חינוך להיות אדם טוב יותר? זה לא היה בתוכנית הלימודים.
    - למדתי שם שבין אם אני מעוניינת בחינוך דתי ובין אם בחינוך חילוני- מה שבטוח שצייטלין יהיה הבית ספר האחרון שאבחר עבור ילדי

    הגב לתגובה זו

    • שטויות! גילה מדהימה תפסיקו להלעיז

      יפעת, 19/07/07 08:56

      גם אני למדתי בצייטלין, הרבה דרך ארץ והרבה השכלה, ועל כך תודה לגילה!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ציטלין זה מקום מתועב. כנסו כנסו

    אחד שיודע, 18/07/07 13:33

    למדתי שם בשנות ה-90'. כמעט אף אחד מהחברים שלי לא נשאר דתי. אז מה הגאווה? תיכונים דתיים זה כישלון וציטלין זה הכישלון הכי גדול של הציונות הדתית. איפה הבושה?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    Rabbi Metzger said: Women in Kitchen. (ל''ת)

    jerry, 18/07/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הבעיה בציטלין

    פוסט ציטלין, 18/07/07 11:57

    גילה,

    בתור מנהלת בי''ס דתי, לא הלכת בכיסוי ראש למרות שלדבריך זו חובה הלכתית.

    רק כאשר עשו לך בעיות במפד''ל בעניין הזה, הסכמת ללכת בכיסוי ראש בשביל לא לפגוע בקריירה הפוליטית.

    איזה מסר חינוכי-דתי-הלכתי את מעבירה בכך לדורות של תלמידים?

    לעניות דעתי עדיף כבר לא ללכת כל בכיסוי ראש, מאשר להפוך הלכה לאתנן פוליטי ולהתייחס אל כולנו כאל מטומטמים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תת רמה

    מכיר, 18/07/07 11:30

    הורדתם את הרמה. מה זה הכלום הזה? אם הרב אליהו היה רואה איך היא נבחרה במפד''ל ...כמה נשיקות, חיבוקים וליטופים שהיא חילקה לצירי המפדל ביום הבחירות...מה היא מזכירה את שמו כמי שתמך בה? אינה מתביישת ? כיסוי ראש כזית היא אוסיפה לעצמה אחרי שנבחרה...מסכנה נתקעה איתו לנצח...אבל לא נורא כי לא רואים אותו...
    זאת אישה שאין לה מה להגיד . סתם איזה מנוע תעשייתי. והכי קורע זה הבכיינות שלה על זה שהיא לא בכנסת ועל זה שהיא חולמת לחזור לשם. גברת- לא לבנות את העתיד על העבר. תתחילי לחיות את ההווה שלך , עשי חיים, ותשתקי.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עדיין לא פירסמתם...

    בוגר צייטלין, 18/07/07 11:17

    שלחתי אתמול רשימת תגובה להתדיינות מס' 18 בעניין המורה לאנגלית בצייטלין ובעלה המרצה המטריד מינית הסדרתי ומשום מה בחרתם לא לפרסמה.יש סיבה לכך?

    הגב לתגובה זו

    • בעלה לא מרצה בכלל-אתה נורמלי? מה זה הרכילות הזאת? מאיפה אתה מביא את

      מיכל, 18/07/07 19:23

      זה???

      הגב לתגובה זו

      • אכן בעלה לא מרצה אבל נחשד במעילה (ל''ת)

        ליתר דיוק, 18/07/07 21:13

        הגב לתגובה זו

      • לא הבעל של גילה

        בוגר, 19/07/07 00:41

        אלא של אחת ממורות האנגלית לשעבר בצייטלין, שיצאה לפנסיה. תקראו היטב ואל תתלהמו.

        הגב לתגובה זו

        • הירח זורח?

          אהרן, 23/07/07 01:47

          נכון מאוד.גם באוניברסיטה וגם במכללה הבעל של אותה מורה לאנגלית(ולא של פינקלשטין) הטריד ועדיין מטריד מינית כל אשה שנמצאת בסביבתו.אין לו פחד.המנהל מחותן שלו.

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    הבה נגעילה (ל''ת)

    הבה נרננה, 18/07/07 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 18/07/07 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    דתיים - קשה להם לראות חילונים נהנים

    בא על הטורים, 17/07/07 19:58

    אז באו להרוס את השמחה בתל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גילה היא היחידה מבין כל הח''כים

    מוריה ל', 17/07/07 18:31

    שפועלת כפי שאיש ציבור באמת צריך לפעול. אין נושא שלא מעניין אותה, ואין ציבור שאינה ערה ושותפה לבעיותיו, ללא הבדלי השקפה. גילה היקרה עלי והצליחי! אנחנו מחכים לשובך, תמיד איתך!

    הגב לתגובה זו

    • כשתקום מדינת הלכה בקרוב לא יהיו נשים בשום תפקיד שררה ובטח ובטח

      חרדי, 17/07/07 20:29

      שלא בסנהדרין.למה אתם בטח יודעים.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לידיעת הקוראת גילה פינקלשטיין- חומר למחשבה:

    כתום אמיתי, 17/07/07 17:39

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART1/070/138.html

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אצלנו האשה המוסלמית נחותה כי ככה כתוב בשריעה וגם בדת שלכם האשה אותו

    האימם עלי, 17/07/07 17:03

    דבר כמו אצלנו ולכן אנחנו מעריכים דת שלכם כי האשה צריכה לדעת מקום שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    במשפחת בעלה יש חרדים. עם מי מהם היא בקשר ב20 השנים האחרונות? (ל''ת)

    יאללה יאללה!, 17/07/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הייתי שם

    גיל הקצב, 17/07/07 16:52

    בתור אחת שחגגה את חתונת בנה יחד עם כל הפרעסערים השמנמנים מהמפד''ל בדיוק כשתושבי גוש קטיף היקרים גורשו ממפעל חייהם, הייתי מצפה מגב' פינקלשטיין היקרה להשיל נעליה כשהיא מדברת על גוש קטיף.

    אכן, המפד''ל הוא ביתך. את יאה לו והוא יאה לך.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מאיפה היא צצה? אני מקווה שהיא לא מתכננת קמבק! (ל''ת)

    אימא'לה, 17/07/07 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש לה משהו אינטלגנטי יותר להגיד

    עדיף שתשתוק, 17/07/07 16:43

    חוץ מזה שדברים מקסימים אותה ושהיא מוקסמת?
    מי בכלל שאל אותה. למה העלתם אותה באוב?
    לכי הביתה ואל תצאי.
    טיפשה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גילה גילה בוצ'ה בוצ'י (ל''ת)

    משינה, 17/07/07 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בתור קרוב משפחה יצא לי לבדוק את עניין הפאה

    אין ולא היה לה, 17/07/07 16:40

    זה שיער טבעי (ואולי עדיף היה פיאה - אסתטיקה אתם יודעים)רואים את השורשים - השיער דליל אז רואים.
    בכל אופן מדובר בצביעות.
    האישה מניפולטיבית ורחוקה מכל ריח של אידאולוגיה אמיתית.
    לא מבין למה טרחו לראיין אותה בNRG.
    כאילו מדובר באיזה אשת רוח או אישה שיש לה מה לדבר.
    במקרה הטוב מדובר בסלבס ליגה ח'.
    במקרה הרע (והאמיתי) מדובר בעלוקה שעלתה על הגל וניפחה את עצמה למימדים של אשת ציבור שכביכול עשתה רבות.
    ולגבי גוש קטיף - איך אנחנו נותנים לה לבלבל את העובדות? חוץ מלהצטלם עם ילדים שב''חים אין לה מושג בכלל איפה גוש קטיף נמצא על המפה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא דומה קצת לדורית בייניש?.. (ל''ת)

    מוטי, 17/07/07 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ההתנתקות היתה סופר ציונית ודמוקרטית! (ל''ת)

    בוגרת צייטלין, 17/07/07 16:13

    הגב לתגובה זו

    • אם זו ציונות ודמוקרטיה..

      מעין, 17/07/07 20:17

      אם גירוש יהודים מאדמתם,עליה התיישבו כאשר היתה שוממה ובנו בה ישובים וחקלאות לתפארת,בלי לדאוג להםן אח''כ,וללא סיבה הגיונית בטחונית-זו ציונות-אז את צודקת!

      אם התחייבות לשמוע למפקד הליכוד-ולהפר אותה,אם להבטיח בבחירות א' ולעשות ב'- זו דמוקרטיה(במובן מהותי!לא במובן הפורמלי של ''החק נחקק בכנסת'')אז את צודקת.

      אין מילים

      הגב לתגובה זו

      • מעין- את רק שוכחת שמפלגתה של פינקלשטיין הייתה שותפה מלאה

        כתום אמיתי, 17/07/07 22:02

        לממשלת הגירוש!
        הרי ידוע, שכל מי שהוא חלק ממשלה מסויימת נושא באחריות מלאה לכל ההחלטות, גם במקרה שהוא אישית הצביע נגד.
        נקודנ למחשבה.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא ראויה

    יעקב, 17/07/07 16:08

    מאז שתמכה בירי של הצבא על מפגין ישראלי נגד הגדר, שוב אינה ראויה להתייחסות

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    29 צודק לח-ל-ו-ט-י-ן!!! עוד כמה עובדות על גילה פינקלשטיין:

    רונן, 17/07/07 15:43

    1. ישנם הטוענים שהיא עזרה למגורשים.....חחחחח
    ולהלן העובדות: לפני שגילה פינקלשטיין הייתה חברת כנסת, כמה פעמים בחייה יצא לה לבקר ביש''ע?!!!
    ממה שהיא בעצמה אמרה פעם, אחת לשנה הייתה מארגנת ביקור של תלמידות ביה''ס צייטלין בקדומים, ומעבר לכך לא ביקרה ביש''ע.....
    אז מה לה ולהתיישבות?????
    רק שזה נורא קל ונוח לאחת כמוה, שלפני הגירוש אף אחד לא ידע מי היא ולא שמע את השם שלה, לתפוס טרמפ על אירוע כל כך נורא, ולהצטלם מעל כל במה אפשרית עם חולצה כתומה, ובכך להפוך עצמה ''ללוחמת גדולה'' כביכול על ארץ ישראל.....

    2. לאחר שב''ה לא נבחרה לכנסת, החלה גילה פינקלשטיין להתבכיין מעל כל במה, תוך שהיא משתפכת בראיונות עם דברי ההבל שלה כגון: ''הייתי הח''כית הכי מצטיינת'', ''עשיתי כ''כ הרבה''.
    הלו, מה עם קצת ענווה???
    האם שמעת פעם אולי על הפסוק: ''יהללך זר ולא פיך''?.....

    3. ובהמשך להערותיו של מגיב 29, אכן לא נותר לי אלא להסכים עמו לחלוטין ואף לחזק את דבריו: גם אני וחבריי הצבענו לברוך מרזל ושלמים עם זה במיליון אחוז! איך בכלל אפשר להשוות מסירות נפש בת עשרות שנים של ברוך מרזל, איש ירא אלוקים, שכל תושב יש''ע שלא מבין שהוא חייב למרזל לא רק את הקול בבחירות אלא את עצם החיים שלו ביש''ע, ובמקום זאת לתת את הקול לעסקנים העלובים של מפד''ל והאיחוד הלאומי, מדובר בכפיות טובה שאין לה אח ורע!!!
    ובוודאי שאין בכלל כל מקום להשוואה לעליבות ולבכיינות של גילה פינקלשטיין, מנהלת ''צייטלין'' שמה שהולך שם זה פשוט סדום ועמורה...

    4. גם העובדה ששמה כיסוי ראש ''למען ההצלחה בבחירות''- זהו אכן גועל נפש!
    לבוא ולהחצין זאת בתקשורת ובציבור וכל זה כאמור אך ורק משיקולי בחירות?!?!
    לא לימדו אותה אף פעם שדברים כאלה הם בינך לבין ריבונו של עולם בלבד, ושלא עושים את התורה ''כקרדום לחפור בו'' בכדי להשיג איזושהי תועלת אישית, חברתית, פוליטית או אחרת?!!!!

    5. שורה תחתונה: אם בהצבעתנו למרזל ( שהסיבה שלא עבר נבעה אך ורק מהפחדות ושקרים של גורמים אינטרסנטים בעניין אחוז החסימה ) תרמנו לפחות לכך שגילה פינקלשטיין ( ושאול יהלום השמאלן ) יישארו בחוץ- דיינו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תגידו, כשגילה קוראת את התגובות שדורשות ממנה לחבוש פאה,מה היא חושבת?

    יחיאב, 17/07/07 15:11

    האם היא אומרת:

    1. אידיוטים, זו פאה!

    2. וואי, כולם חושבים שזה שיער רגיל, אז אולי כדאי שאחליף לפאה סטייל צביה גרינפלד. אחרת מה הטעם?

    3. איזה מצחיק הקטע הזה עם הפאה... במפד''ל רצו לחייב אותי ללכת עם כיסוי ראש כדי שיאפשרו לי להצטרף לכנסת, אז הראיתי להם מה זה... שמתי פאה בדיוק כמו השיער והתסרוקת שלי, וכולם חושבים שזה השיער הטבעי שלי. והאמת היא, שלפעמים אני גם לא שמה פאה ואף אחד לא שם לב... אידיוטים קטנים. יחי הנקמות הקטנות. כי מה אישה יכולה לעשות יותר מזה? להתחיל להילחם? זה כבר לא לגיל שלי.

    4. איזו אהבלה אני שהסכמתי לכפוף את ראשי, ועוד כנציגת האישה הדתית בכנסת, לציווי של הגברים במפד''ל ולרב אליהו. גם ככה היום כולם גוערים בי שאלך עם כיסוי ראש, אז מה יצא לי מזה? כיהנתי בכנסת במשך שנתיים-שלוש ומאז אני תקועה עם השקר הזה על הראש. האם בכלל היה שווה לי להצטרף לכנסת? מצד שני, לא צריך ללכת כל שני וחמישי לספר. זה חוסך המון זמן. גם זה משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא מבין - למה מכנסיים פחות צנועים מחצאית ?

    יובל המבולבל, 17/07/07 14:59

    חצאית מעבר להיותה ''מזמינה'' יותר במובן המיני (סליחה על הבוטות) יש משהו פחות צנוע גם בגלל בתכונות של הבד והעיצוב. הבד דק יותר ובמצבים מסויימים (כמו ישיבה) הוא עולה ומגלה טפח וזה יכול להיות מאד לא צנוע בלשון המעטה...

    הגב לתגובה זו

    • הסבר למבולבל:)

      מעין, 17/07/07 20:11

      הבלבול שלך ברור,אבל האמת היא שחצאית יותר צנועה רק כאשר זוהי חצאית צנועה-כלומר כמובן שיש חצאיות צמודות קצרות וכו' ולכן הם לא צנועות,וכמובן שמכנסיים רחבות יותר צנועות מזה-אבל בכל מקרה חצאית צנועה היא בודאי יותר צנועה ממכנסיים,ומכנסיים צמודות הם בודאי לא צנועות(אך גם מכנסיים רחבות זה בעייתי כי אי אפשר להתיר מכנסיים רחבות כי איך מגדירים בדיוק מה נחשב רחב?דבר אחד רחב על אחת וצמוד על אחרת..ובכלליות במכנסים קשה יותר לשים גבול)מקוה שקצת הצלחתי להסביר בכמה מילים באינטרנט..

      הגב לתגובה זו

      • מעין - אני מקווה שאת הבנת כי אני ממש לא

        יובל המבולבל, 18/07/07 00:33

        אולי אני לא מבין כי אני בן אבל עדיין ההסבר שלך ממש לא מובן.

        הגב לתגובה זו

    • אין מה להבין. זה באמת בלתי מובן. (ל''ת)

      דוס, 18/07/07 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי את שתדברי על מרזל??? יהודי שכל חייו מוסר נפשו למען

    כתום אמיתי, 17/07/07 14:27

    עם ישראל, ארץ ישראל ועיר הקודש חברון?!!!
    מה את עשית לעומתו???
    ניהלת בית ספר ''דתי'' עאלק, ללא שום גדרי צניעות, שרבים מבוגריו טוענים ש''צייטלין'' מהווה את אחד ממוקדי הפריצות העיקריים של תל אביב, והתחלת לחבוש כיסוי ראש רק לכבוד הבחירות, דבר שמהווה כמובן זילות איומה של ערכי היהדות!!!

    וכן גילה, עם אנשים ''ימניים-דתיים'' שפלים וצבועים בצורה כל כך מחרידה כמוך- אני אפילו שמח מאד שאבו-וילן וזהבה גלאון נבחרו על חשבונך!

    הגב לתגובה זו

    • אז זה אתה שמצביע מרזל...עכשיו אנחנו יודעים מי זה. (ל''ת)

      ועדת הבחירות, 17/07/07 16:12

      הגב לתגובה זו

      • לא סותר!

        מעין, 17/07/07 20:07

        מרזל יכול להיות אדם ירא שמים המוסר נפשו למען א''י,ובכל זאת לגרום לעליית מרץ-בגלל יצירת פילוג וריבוי מפלגות בציבור הדתי.הביקורת שלה היתה עניינית לא אישית.ותרגע עם ההשמצות!אם אתה רוצה תיקון וגאולה אמיתית יש להרבות באהבת חינם!

        הגב לתגובה זו

        • מעין- אם רק היית יודעת עד כמה הטיעון שלך מקומם!!! (כנסי)

          כתום אמיתי, 17/07/07 21:58

          אז חשוב שתדעי את האמת המרה: האיחוד הלאומי השתמשו בטריק המכוער הזה של ''הוא לא עובר את אחוז החסימה'' וחזרו על כך שוב ושוב, ובכך הם אלה שגרמו לזה שבאמת אנשים יפחדו להצביע עבורו ולכן הוא לא עבר וזה מאד מרגיז!!!

          הם ישבו יחד עם אריאל שרון באותה הממשלה, ובמקום לפעול להפלתו הם נדבקו לכיסאות עד ששלא נזקק להם עוד וזרק אותם בעצמו.....

          בקיצור- תחשבי על כך שאם את ועוד עשרות אלפים שאמרו ''חבל לבזבז את הקול'' היו בוחרים בו- הוא בוודאי היה עובר, כי מספרם של כל אותם ספקנים גדול בהרבה ממה שהיה חסר לו!!!!!

          אז בבקשה תחשבי על הדברים הללו, והנה עוד חומר למחשבה:
          https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART1/070/138.html


          הגב לתגובה זו

  • 28.

    המפד''ל מפלגה צבועה ואלימה

    אחד שהיה שם, 17/07/07 14:03

    אני חילוני, עבדתי עם המפד''ל בצורה צמודה ובכירה באחד הקמפיינים. בעיני, אוסף של נחשים, צבועים ואלימים. מאלו שמנסים לחנך את כל העולם אבל לא משגיחים על עצמם. ראיתי שם תופעות שנמצאות גם אצל חילונים אבל לא האמנתי שקיימות שם ואני מקווה גם שלא קיימות אצל החברים שלי
    הגברת פינקלשטיין שייכת לעולם של פעם. לא מעודכנת, את הפרדת הדת והמדינה היא פוטרת בתשובה לא ענינית, ממשיכה כאילו בנעימות את הכפיה הדתית שבגללה שונאים את המפדל ואת מה שהיא מיצגת, וסופה להכחיד את כל המפלגות האלה, התנועות האלה וסוג האנשים שתומכים בהם

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מדוע תנועת בני עקיבא, אינה מצמיחה מנהיג ברמה הלאומית.

    אקי, 17/07/07 13:44

    נתון עובדתי ואכזרי זה מחייב מחשבה עמוקה מצד ההנהגה. כיצד למעלה מ- 70 שנה תנועת נוער מפוארת לא הצמיחה אפילו מנהיג אחד ברמה כלל ארצית. בעוד תנועות הנוער האחרות פולטות מנהיגים למכביר. עובדה זו בין השאר גורמת לחוסר היכולת של המחנה הדתי לאומי לגדול ולהשפיע בהתאם לפוטנציאל האלקטוראלי שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    החרדים הם הכי קרובים לחמאס אידיאולגיה של שנאת המדינה וערכיה וגם

    הכי קרובים, 17/07/07 13:34

    בקנאות הדתית האלימה והקיצונית שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אוי גילה גילה מתי תחזרי

    גילה לכנסת, 17/07/07 13:25

    את כל הגברים השמנים של המפדל והאיחוד הלאומי את הכנסת עם כל המרץ שלך ששווה אולי את כולם ביחד.
    אל תדאגי, את עוד תחזרי ובגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''ישרפו דברי תורה ואל ימסרו לנשים'' וכל המלמד אשה תורה משול למי

    חרדי, 17/07/07 13:23

    שמלמד אותה תיפלות כי אשה מיגבלת קוגנטיבית והמבין יבין.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוציא דברי חז''ל מהקשר התקופה!

      מעין, 17/07/07 20:04

      חז''ל אמרו זאת בימים בהם נשים היו עסוקות אך ורק בגידול הילדים ובבית,כי הכל היה הרבה יותר מסובך ולא היה פנאי,והכל היה סגור לנשים! כיום,נשים לומדות עובדות ומשכילות- וזאת אף בציבור החרדי!בו לפעמים נשים מפרנסות וגם אם לא,בבית ספר הם ודאי לומדות מתמטיקה,מדע ושאר חכמות.בדור כזה לא הגיוני ולא יתכן שדוקא תורת ישראל מקור חיינו וערכינו יהיה סגור בפני בנות ישראל!!?ואני בטוחה שאף רב גם לא חרדי יאמר שנשים לא צריכות ללמוד תורה-הרי גם במוסדות חינוך חרדיים בנות לומדות תורה

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    טוב שלא שאלתם אותה גם על הספרייה הלאומית ועל גני חיות באפריקה (ל''ת)

    ניר, 17/07/07 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Metzger asked women to go back to kitchen (ל''ת)

    Dayan, 17/07/07 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אשה מרתקת והגונה כל כך חבל שהיא כבר לא ח''כ ! (ל''ת)

    אזרחית שפויה, 17/07/07 12:42

    הגב לתגובה זו

    • מרתקת?

      מפדלניקית, 17/07/07 22:04

      אין לה מה לומר על כלום. שטחית וחסרת ידע מכל סוג שהוא . חוץ מאנגלית. תקלה טכנית לאשה הדתית לאומית.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    השד העדתי

    דני, 17/07/07 12:35

    האוכלוסיות המקופחות הן השד העדתי ?
    מבלי משים היא אמרה את האמת, על דרכה ועל יחסה לאחר.
    שעליה הצהיר כבר הרמבם שכידוע היה אשכנזי במוצהר, בכל דרכיו והיה תלמידו של הרב שפירא וכך הוגדר מקומם של השדים בעולם.
    אז איך נלחמים בשדים הללו ?
    שדים כידוע הן בריות ''משונות'' שנבראו בין השמשות אם כסף תגבה מהן בני יום הן ואם חינוך תעניק להן בני הלילה...
    הנה תשובה קטנה שמי יודע אולי היא נכונה ? אבל למען האיזון הנאות וכללי האתיקה ראוי להזכירה:
    תלמידי כיתה י' הצטרפו למחאה – ''אנחנו מכיתה י' 1 כולם כאן שחורים, וזה מכיתה י' 2 של הצפונים הלבנים. תשאל אותו, הוא יגיד לך איך זה שאנחנו בכיתות נפרדות''. התלמיד האשכנזי מהכיתה המקבילה אישר: ''חייבים להודות: יש כאן אפליה. אבל זה אף פעם לא בא מצדנו התלמידים, אם זה היה תלוי בי הייתי רוצה שיערבבו את הכיתות. ככה נצא מוכנים הרב היותר טוב לצבא ולחיים''.
    מתוך כתבה על ציטילין....ועל שדים שדות ושידות ..ועל חכמות כשלמה המלך..

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יום הכפורים תש''י היה בשנת 1949 (ל''ת)

    גילי, 17/07/07 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אוי הצביעות!

    בוגר צייטלין, 17/07/07 12:06

    איזה נאורות היא מפגינה בראיון כשלמעשה עשתה לנו טרור בבית ספר, כל בוגר יוכל לספר על האפליה בצייטלין בין אוכלוסיות תלמידים.
    צריך להוציא בתי ספר כמו צייטלין אל מחוץ לחוק.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      anati, 17/07/07 13:23

      הגב לתגובה זו

      • לא מסכימה אתכם

        בוגרת צייטלין, 17/07/07 15:14

        אשה מקסימה!!! שהרימה את הבי''ס! וכל מי שרצה לפנות אליה זכה לאוזן קשבת...

        הגב לתגובה זו

        • מדוע לא פרסמתם?

          בוגר, 18/07/07 02:44

          עברו כשעתיי מאז שלחתי תגובה לרשימה זו, בעניין המורה לאנגלית ובעלה המרצה.עדיין לא פירסמתם. יש סיבה?

          הגב לתגובה זו

    • דווקא אליה נטפלת????

      עוד בוגרת, 17/07/07 15:09

      היא היתה מלאה באמת באדרנלין והדביקה אותנו במרץ ובאופטימיות שלה.
      גילה היתה מאלה המעטים בחינוך הדתי שדיברו על נושאים ללא טיפה של התחסדות.
      למדתי בצייטלין לפני כ-20 שנה.
      הבורגנות הדתית של צייטלין לא היתה כוס התה שלי אז והיא בודאי לא כזו כיום.
      בכל זאת אני משתדלת לנהוג בכבוד במורים ובעיקר בגילה, שהיתה מיוחדת ומאירת פנים.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אישה

    עוזר פרלמנטרי, 17/07/07 12:04

    עוד יבוא יום ויסופר על מעלליה של גברת פינקלשטיין וההתעללות שלה בעוזריה הפרלמנטריים... אישה רדודה.. אשר לא עושה גראפצ בלי להתייעץ עם בעלה...
    זו אות קלון שאישה כזאת היא דמות חנוכית במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לא יפה

      משה, 17/07/07 12:48

      אם אתה מלכלך לפחות תכתוב מי אתה, למרות שידוע שאנשי ניסן סלומיאנסקי לא מרוצים מהאהדה הציבורית לגילה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפאה עלתה על הראש כאשר התמודדה על הכניסה לרשימת המפד''ל (ל''ת)

    בוגרת צייטילין, 17/07/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שימו לב לגיליוטינה שברקע... (ל''ת)

    מוטי, 17/07/07 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צבועה וגזענית

    מירב כהן-דויטש, 17/07/07 11:21

    בתור בוגרת אני זוכרת שנתת יחס טוב רק לאלה שצבעם בהיר.
    בזמנך בבית הספר מעולם לא היה שיוויון.
    ואם את כל כך מקפידה על צניעות וחצאיות איפה כיסוי הראש שלך?
    את תככנית שאינך ראויה להיות אפילו מורה קל וחומר מחנכת.

    הגב לתגובה זו

    • ואת זה אומרת ''כהן'' שנישאה ל''דויטש''!

      בהיר, 17/07/07 11:36

      חחח...

      הגב לתגובה זו

      • אין כוהנים אשכנזים? לא הבנתי את הפואנטה (ל''ת)

        יואב, 17/07/07 14:42

        הגב לתגובה זו

        • יש כהנים אשכנזים

          עידו, 17/07/07 15:08

          אבל לא קוראים להם ''כהן'', אלא שמות כמו ''כץ'' או ''כצמן'', לרובם אין בכלל שם משפחה מיוחד.

          הגב לתגובה זו

    • זאת פאה!!!

      יודעת דבר, 17/07/07 11:43

      גילה פינקלשטיין הולכת עם פאה.
      אמנם זאת פאה שנראית טבעית לחלטין, אבל זאת בוודאות פאה.

      הגב לתגובה זו

    • אכן צבועה.

      אחד שהיה שם, 17/07/07 12:10

      אני עדיין זוכר את הסלקציה בבוקר בכניסה לבית ספר.

      הגב לתגובה זו

    • מחנכת דגולה!

      רננה, 17/07/07 14:07

      סיימתי את לימודי בצייטלין כבר מזמן,אבל היחידה ז\שעזרה לי אח''כ,בשירות הלאומי ובמציאת עבודה-זו גילה! חבל על ההשמצות ועל הקנאה.הנה אשה שעשתה את זה והשפיעה: בים בעזרתה למגורשי וילדי גוש קטיף והן עם לר\קויי הלמידה.בעוד אתם רק מתחבאים מאחורי טוקבקים תככננ\יים,היא עושה!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שליפות לא אמורות להיות קצרות וקולעות?! (ל''ת)

    *, 17/07/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כן ירבו כמותה, שווה אלף זהבה גלאון ומיליון שולמית אלוני (ל''ת)

    סוף סוף המדור, 17/07/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מחכה לרגע

    מפדלניק, 17/07/07 10:53

    שגילה היקרה שתרמה רבות בחקיקה תחזור לכנסת במקומו של ניסן סלומיאנסקי שאינו עושה דבר למען המדינה ו/או שולחיו מלבד לקחת את המשכורת.

    סלומיאנסקי בבקשה תתפטר אני בטוח שכולם במפד''ל ישמחו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''אשת חיל מי ימצא..''

    מירית, 17/07/07 10:52

    מהכרות אישית עם גילה ,היא תמיד מוכנה לעזור בשמחה ונותנת ידה בכל.
    ''יישר כח ''גילה שירבו נשים כמותך.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גילה ומה עם כיסוי ראש?? בתור אחת שמייצגת את זרם הדתי לאומי??? (ל''ת)

    שיר, 17/07/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ולא שמתי לב שבאתי ליחידת עילית?!!!!

    בוגרת צייטלין, 17/07/07 10:36

    למדתי שם כשהייתה מנהלת - לא אני ולא חברותי הרגשנו כך!
    והצביעות - כיסוי ראש זו ''חובה הלכתית לאישה נשואה'' אבל היא לא הולכת בכיסוי ראש - העיקר שהקפידה על ''חצאיות צנועות''!

    הגב לתגובה זו

    • היא כן. היא חובשת פאה ואף דיברה על כך במספר ראיונות (ל''ת)

      מבלבלת במוח, 17/07/07 11:01

      הגב לתגובה זו

      • אם זו פאה (ל''ת)

        זה פספוס של, 17/07/07 11:56

        הגב לתגובה זו

      • האם היא חבשה פאה גם כשהיתה בצייטלין

        רעות, 17/07/07 13:08

        או רק כשנכנסה לכנסת?
        אני לא צינית, אלא באמת לא יודעת..

        הגב לתגובה זו

        • רק כשנכנסה לכנסת התחילה ללכת עם פאה. אבל לך תמצא את ההבדלים...

          יואב, 17/07/07 14:41

          מגוחך כל הסיפור הזה.
          אומללה.

          הגב לתגובה זו

    • בוגרת - לא שמעת על פאה? (ל''ת)

      בוגר, 17/07/07 11:30

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שהיא שמה את הפאה רק כהתמודדה לכנסת

        גלית, 17/07/07 13:53

        עד כמה שזכור לי, היא עצמה הודתה בזה בראיון כלשהו.
        אם כך - בוגרת צייטלין צודקת. כשהיתה שם היא לא כסתה את הראש, אבל דרשה מהתלמידות ''חצאיות צנועות'', ולפתע, כשזה מגיע לעניין קולות ובחירה לכנסת - היא הופכת צנועה..

        הגב לתגובה זו

    • תפסיקו לשפוט

      מעין, 17/07/07 19:54

      יכול להיות שכולכם צודקים ויכול להיות שלא..בכל מקרה זה לא המקום לשפוט את מעשיה ובחירותיה הפרטיים של גילה פינקלשטיין..אולי היא עברה שינויים אולי לא..בכל מקרה זה לא משהו שנוגע ישירות לכלל הציבור ולכן זו סתם רכילות

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שליפות כל כך רדודות... בעצם כמו גילה, לא? (ל''ת)

    חיים, 17/07/07 10:31

    הגב לתגובה זו

    • סייג לחוכמה שתיקה

      שליפות מצוינות, 17/07/07 11:14

      אל תוכיח לנו כמה אתה טמבל

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יו''כ תש''י חל ב-1949 (ל''ת)

    ש''ש, 17/07/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    השליפה שלא היתה- ''נשיא המדינה''

    משמרת הצביעות, 17/07/07 10:14

    אוי ההתחסדות....

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אשה פסולה עפ''י תורתנו הקדושה לכהן בתפקיד שיש בו משום שררה ולכן

    חרדי, 17/07/07 09:51

    אסור לתת דריסת רגל לנשים לא במוסדות מדינה ולא בבתי משפט כי גם להיות דיינת היא פסולה.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר להתוכח על זה

      יונתן, 17/07/07 10:21

      הרי הטעם העיקרי הוא מפאת צניעות וכבוד הציבור,אין ספק שהיא תשמור על צניעות ושהציבור רק יתכבד בה .

      הגב לתגובה זו

    • איפה קראת את זה?

      דתי, 17/07/07 10:51

      אני דווקא קראתי בתנ''ך על מרים אחות משה ועל דבורה הנביאה שהיו מנהיגות וקיבלו תפקידי שררה. כתוב במפורש שבני ישראל עלו לדבורה למשפט.
      אז אדון חרדי יקר או שאינך מכיר את ספר שופטים או שמה שאתה מאמין בו איננו ''תורתנו הקדושה''

      הגב לתגובה זו

      • אתה מוזמן לקרוא בהלכה או באתר דעת אמת על מעמד האשה בהלכה

        מלח הארץ, 17/07/07 13:15

        ושם תמצא את האמת שאתה מכחיש כל כך........

        הגב לתגובה זו

    • ודבורה הנביאה שהיתה שופטת, זה היה בניגוד לפרוטוקול? (ל''ת)

      חובב תנ''ך, 18/07/07 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא מסכימה לדעותיך

    טלי, 17/07/07 09:37

    אבל חייבת לציין שהמפד''ל היא מפלגה חברתית ופועלך בתחום החינוך מדהים .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מתוך קריאת המאמר באתרנו על מעמד האשה בהלכה ברור כי רק שינוי ההלכה

    דעת אמת הכנסו, 17/07/07 09:37

    הוא המפתח האמיתי להשוואת זכויות האשה ושיפור מעמדה.

    הגב לתגובה זו

    • דעת אמת הוא אתר שקרי ומגמתי שאנשיו הורשעו בפלילים בבית משפט (ל''ת)

      סתם שתדעו..., 17/07/07 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אישה מיוחדת. בזבוז שהיא כבר לא בכנסת (ל''ת)

    זבולון, 17/07/07 09:29

    הגב לתגובה זו

    • אבשלום וילן גם הוא יהודי! לא כל מי שחושב אחרת ממך הוא נגד היהדות!

      יהודי, 18/07/07 16:46

      מתי תבינו את זה כבר?

      הגב לתגובה זו