• 33.

    הוא אמר שהפסדנו--וכולם הסכימו איתו-לוחמה פסיכולוגית- והוא גדול בזה (ל''ת)

    כלנית, 23/07/07 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודק לגמרי - ראה מקרה טננבאום

    בעל זיכרון טוב, 23/07/07 04:28

    ביום שבו הודיע נסראללה על כך שטננבאום בידי חיזבאללה, ערוץ 2 שידר את הודעתו השחצנית שלוש (3!!!!!!) פעמים בתוך רבע שעה. אם זה לא סיוע לתעמולת האויב, אני לא יודע מה כן.
    ואכן, צודק אחד המגיבים לפניי - נסראללה טען שהסטי''ל טבעה, מה שהיה רחוק מהאמת.
    בארה''ב ובמדינות אחרות לא נותנים לתעמולה זולה של האויב במה כה נרחבת, ורק כאן העיתונות מתעלמת מכל אינטרס ציבורי, והעיקר הרייטינג.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נסראללה קרא את הדו''ח הסודי של וינוגרד והסיק מסקנות.

    יגאל כהן, 18/07/07 11:39

    כולנו קורי העכביש של נסראללה.
    במיוחד הכיזבאללה של ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    וזה שלחיזבאללה יש האזות סתר בצורה גלויה בצפון גם זה לא קיבל טיפול כ

    ג'ינג'י, 17/07/07 18:22

    כפי שצריך וזה ששדרני איראן שידרו מישראל ועזרו לחיזבאללה גם זה לא קיבל טיפול כפי שצריך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כשציפי ליבני שרת החוץ-עדיף להקשיב לנסראללה (ל''ת)

    ליבני- נכשלת!, 16/07/07 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הלו???

    הדמוקרט, 16/07/07 10:58

    חובתה של המדינה להגן על אזרחיה מפני תעמולה זדונית

    איפה אתה חי? אצלי כבר 2007 ולא 1984

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא לא מרצה באוני חיפה

    סקרן מאד, 16/07/07 10:47

    משונה מאד: אין יניב לויתן או לוויתן שמלמד באוניברסיטת חיפה
    בדקו כמוני את רשימת הסגל באתר של אוניברסיטת חיפה ותראו שאין יניב לוויתן.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד איך מלמד - למדתי אצלו הסמסטר!!! (ל''ת)

      סטודנטית, 16/07/07 11:50

      הגב לתגובה זו

    • כן מלמד באונ' חיפה

      יניב לויתן, 16/07/07 16:54

      אתה מוזמן לבדוק מי מעביר את הקורס 212.3241 סמסטר ב' שנת לימודים 2006-2007. החוג ללימודים רב תחומיים

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הליברליזם,האיסלם והקומוניזם

    אאא, 16/07/07 08:59

    הן 3 התנועות הצחניות,הגזעניות והמסוכנות ביותר להמשך קיומה של האנושות.בעיקר משום הרטוריקה הצדקנית והצבועה כמו גם השאיפה לכפות על כל יתר האנושות אורח חיים מסויים.
    לא פלא לפיכך כי מפעם לפעם יהיה בינהם שת''פ הדוק,למרות היריבות, כמו שהיה בעבר בין הנאצים והקומוניסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ישנם ערוצים לא רק בישראל ...

    קובי, 16/07/07 08:20

    צריך לזכור שעידן התקשורת בו אנו חיים הכולל כמובן את האינטרנט בראשו ואין ספור ערוצים זרים נוספים להם נחשף האזרח הישראלי ,יוצרים מצב בו כמעט בלתי אפשרי לא להתייחס למסרי האוייב ,כאשר למסרים אלו נחשפים אזרחי ישראל בערוצים אחרים .מה שכן מהווה בעיה חמורה זו התחושה שמשחקים לידיים של נסראללה וכמעט העריצו אותו ,ופעמים הייתה לצופה תחושה שהכתבים יוצרים גלוריפיקציה לנסראללה ומאידך דמורליזציה לחיילי צה''ל .היד החופשית לפטפטת שלוחת הרסן של כתבים מביני בטחון בינוניים ומטה יצרו מצב בלתי נסבל בעיני האזרח האינטלגנטי .

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אף אחד לא בודק את הפטפטת של כתבי הצבא והם מתחרים למי יש יותר גדול (ל''ת)

    על חיי הילדים, 16/07/07 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    התקשורת שירת ומשרת עדין את נסרלללה בלי לתת דין וחשבון .רק מנבר משלם (ל''ת)

    ועוד., 16/07/07 07:13

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    התקשורת במלחמה הייתה כמו גיס שלישי

    שמעון, 16/07/07 05:22

    מי היה צריך מרגלים בישראל שאחרי כל פגיעת טיל ישר היו הולכים לצלם שם.
    צריך לעשות ועדת חקירה גם בתחום הזה.

    הגב לתגובה זו

    • גייס שלישי?

      גירית, 20/07/07 08:28

      ומי היו שני הגייסות האחרים?
      פרוש רש''י, לפני שליחת תגובית, עשה שיערוי בית!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מסכימה לגמרי

    קרן, 15/07/07 22:36

    הלהיטות שבה כתבים כמו צבי יחזקאלי הביא כל אמירה של נסראללה, מבלי לחשוב לרגע כיצד האדם הזה מנצל את התקשורת שלנו החופשית כדי לפגוע במורל, קוממה והרגיזה.
    זאת בשעה שאנשיו הובילו כתבים זרים ולא נתנו להם לרגע להתרשם בעצמם מהמצב.
    צריך להבין שיש פה מלחמה א-סימטרית-גוף שאין לו שום עכבות או מגבלות מול מדינה שמשתדלת להתנהג באופן גלוי ופתוח, ונותנת גם לכתבים של רשתות עוינות, ששידרו תעמולה נגדנו, חופש סיקור.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תבדוק התבטויות של שרים ביחס לאמירות

    ומה עם השרים, 15/07/07 19:48

    של נסראללה ותגלה שגם הם האמינו לו... למשל פואד ככשאלו אותו על איומי נסראללה להפציץ את האזור שמעבר לחיפה אמר ''תשמעו טוב טוב מה הוא אומר, כי הוא גם מקיים''
    אם שר בכיר בממשלה חבר קבינט אומר מה שאומר...אז מה הפלא שהשקרן נתפס כאמין?????
    (וזאת מבלי שאנחנו מוסיפים את ההערות המגישים, שתמכו והגדילו את אמינותו)

    הגב לתגובה זו

    • השרים לא מעיזים למתוח ביקורת על התקשורת

      אמנון, 15/07/07 23:08

      אין ביניהם אחד שמעיז למתוח ביקורת על התקשורת. כולם מתחנפים כי הם מפחדשים שיגידו עליהם דברים רעים.
      ולכן הגענו למצב שאין על התקשורת שום ביקורת - לא של עצמה על עצמה, לא של ההנהגה הפוליטית, ורק פה ושם יש מאמר של מישהו באינטרנט שאומר את האמת.

      הגב לתגובה זו

      • פואד צדק לגמרי. צריך להקשיב מה נסראללה וכל מנהיג אומר

        נסראללה שלח טיל, 16/07/07 03:55

        אמנון מחיפה, אל תתיחס אל כל הציבור כאידיוטים ולך כחכם היחידי.
        פואד צדק כשאמר לציבור דרומה מחיפה להזהר כי נסראללה איים.
        לא תוכל להסתיר מהציבור את האמת.
        אם לא נשמע את נסראללה בישראל נשמע אותו בבי בי סי בלי הפרשנויות ונחשוב שלצהל אין תשובה לדברי נסראללה.
        עדיף להשמיע אותו בישראל עם תשובה רשמית של צהל או עם פרשנות שלנו.

        הגב לתגובה זו

        • לא כל הציבור אדיוטים

          דון קורטיזון, 16/07/07 06:43

          ואמנון לא החכם היחידי.
          אבל אתה בטח שלא החכם השני.
          פואד לא צדק כשהוא אמר שצריך להקשיב לנסראללה. הוא צריך לשמש כדוגמא למנהיג ולהרגיע ו/או להכניס את דבריו לפרופורציה. ופרופורציה זה לא אומר לסתור את דברי נסראללה בכח. וגם אתה לא צודק. האמת צריכה להיאמר, אבל אתה צריך גם להבין שאנשים כמוך הם התקווה של כל תעמולן אצל האויב. האמת ורק האמת צריכה להגיע מהצד שלך ולא מצד האויב שלך. אני לא יודע אם אתה יודע על ''רדיו קהיר'' בזמנו. רדיו קהיר בזמנו היה שופר תעמולה שקרית שהופנה אל עבר הציבור הישראלי בשביל שאנשים כמוך ישתו את המיץ של הזבל ואת השקרים חופשי על הבר וישברו את המורל הלאומי. גם בביביסי יש כתבים שהם קורבנות תעמולה ערבית ואם אתה מתייחס לכל מילה שלהם כאל תורה מסיני הרי שאתה פתי. כך בתור דוגמא את ניפוח סיפור ''הטבח'' בכפר כנא. כולם כולל כולם היו קורבנות של הפרופוגנדה השקרית שהוצגה על ידי החיזבאללה ונאספה על ידי עיתונאי סוכנות אייפי.
          אם אמנון לא חכם, אתה לא מצליח להגיע אפילו לשם.
          צריך להעביר את דברי הערבים בזמן המלחמה, אבל חובה לסנן מהם את השקרים לפני שידור.
          אתה ושכמותך רוצים ליבב בטוקבקים השונים בזמן המלחמה ולדמיין שהם עיתונאים ולהעביר אלינו דיווחים שקריים היישר מאת תעמולת האויב. תתפקח בבקשה לשלום כולנו.
          אמת כל מה שד''ר יניב כתב ואתה הדוגמא החיה לכך.

          הגב לתגובה זו

      • ביקורת שרים על התקשורת

        גירית, 20/07/07 08:31

        חכה עוד כחודשיים +.
        יגיעו חגי תחילת השנה וביניהם סוכות.
        תוכל שוב לראות שהאתרוג איננו מתלוננן נגד מי ששם אותו בקופסה מהודרת, מתפלל בחברתו ושומר עליו.
        עשה בעצמך את האנלוגיה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    צודק צודק צודק

    א, 15/07/07 16:52

    אילו התקשורת שלנו היתה עושה שעירוי בית, יגיע הזמן שאנשים כמו ד''ר לויתן ישבו במטה ויעזרו לעצב את מלחמת התקשורתת בסופו של יום המורל שלנו יקבע את התוצאה, ולכן חשוב איה מידע אני סופגים, לכל גורמי הביטחון / פוליטיקאים ועוד יחצנים עוזרי שרים וקציני מודיעין, אנשים כמו יד''ר לויתן יכולים לשנות תמונה שלמה בכוח המילה , תחשבו על זה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קרן אור באפלת התיקשורת המוטה

    א. ברזאני, 15/07/07 13:26

    שמחתי לשמוע את הקול הברור של יניב המתריע על מחדלי התיפקוד התיקשורתי במלחמה. בעולם שהמציאות מעוצבת עלידי אמצעי תיקשורת -טוב לשמוע קול המבקר את חוסר המקצועיות והלהיטות לזמן מסך וכתבות של חלק ניכבד מכתבינו הלא כל כך מאוזנים

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת את המסר: הביקורת נגד המדינה, לא רק התקשורת

      יעקב, 15/07/07 15:56

      מי שצריך להשיב למתקפה התקשורתית של נסראללה היא מדינת ישראל, באמצעות הכלים שעומדים לרשותה, ולא העיתונות הישראלית. עיתונות איננה צבא. היא לא מגויסת ואינה לוחמת במדינה אחרת. עיתונות צריכה להיאבק לשיפור פניה של החברה במדינה שלה

      הגב לתגובה זו

      • היתונות הישראלית היא חלק מישראל

        אמנון, 15/07/07 23:10

        בשעת מלחמה החוקים משתנים. למוראל הלאומי יש השפעה גם על החיילים הלוחמים וגם על ההנהגה. זה מרכיב חשוב מאוד במלחמה, לא פחות מאספקה או מודיעין או תמיכה בינלאומית. אף גוף לא מתנהג במלחמה כמו בשגרה, וגם התקשורת לא יכולה.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    צודק, וחבל שהתשקורת לא למדה מזה כלום. (ל''ת)

    שרון, 15/07/07 12:54

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה שכל העולם ידע ולנו ישקרו?את מי אנחנו מרמים?יופי נחמה,.יופי

      רק אתה לא, 15/07/07 14:16

      תושבי ישראל שיודעים אנגלית יצפו ב CNN וב SKY NEWS ויספרו באינטרנט בעברית שהצבא הישראלי הפך דומה לצבאות הערביים לפני 67 ששקרו לאזרחים שלהם.
      ראינו מה קרה להם.
      מתאים לשיר ''סה''כ כולנו במזרח התיכון''. צהל מתחיל להיות דומה לצבאות הערביים שפני 67 והם מתקדמים והופכים להיות דומים למה שהיה צהל של אז ומספרים את האמת. יופי נחמה, יופי.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם באל-ג'זירה הקרינו כל נאום של אולמרט פרץ וחלוץ. אי אפשר להשתיק.

    עמנואל, 15/07/07 12:29

    אם אל היו משדרים את דבריו של נסראללה, הדברים היו מחלחלים דרך הערוצים הזרים, והרושם שלהם היה עוד מתעצם
    יותר אם היו מנסים להשתיק אותם.

    סה''כ הציבור ידע להבדיל בין האמת והשקר בדבריו של נסראללה, והתקשורת עזרה בכך.

    הפתרוןם להציב מולו מישהו שיהיה יותר אמין ממנו, ולא פחות אמין.

    הגב לתגובה זו

    • ''הציבור ידע להבדיל'' - האמנם?

      אמנון, 15/07/07 23:13

      מי זה הציבור הזה שידע להבדיל? עד היום אתה יכול לראות טוקבקים שאומרים ''הלוואי עלינו מנהיג כמו נסראללה''. זה ציבור שמבין במי מדובר, לדעתך?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    התקשורת היא שמאלנית, אל תצפה לפטריוטיות ממנה, אלא ההפך. (ל''ת)

    טל, 15/07/07 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר. אנחנו רוצים לדעת את האמת.

    שיקרו לנו בקרב, 15/07/07 12:20

    אם המצב בישראל הגיע לידי כך שהאויב מספר לנו את האמת והמנהיגים שלנו, הצבאיים והפוליטייים, רוצים לשקר לנו אנחנו צריכים לשמוע את האמת כדי לדרוש לתקן את הליקויים.
    אם ישקרו לנו וימשיכו להפסיד את הקרבות ולהרוג חיילים אחרי המלחמה הבאה לא נהיה פה.
    לא צריך להעביר את נסראללה בשידור ישיר אבל צריך להעביר את הקטעים של העובדות. כשהוא אמר שלא כבשנו את בנת' ג'בל והאמת היתה של פעולה מוגבלת לא היה צריך לשקר כי למי משקרים?
    הם ידעו את האמת ואנחנו בצד של ישראל וצהל.
    יכלו לומר את האמת ולא להכניס את החיילים שלנו למוות בבנת' ג'בל בגלל רצון לתעמולה. 8 חיילים שלנו מתו שם.
    הצבא הישראלי צריך לחזור לומר אמת כדי שלא נופתע מהעובדות שנסראללה אומר לנו.
    התעמולה שלו לא משכיחה את הצד שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • אם הנאומים של נסראללה הם השמש שלך, מצבך קשה

      אורי, 16/07/07 04:07

      נסראללה לא עומד ומדבר בתור עתונאי חוקר. הוא מדבר בתור תעמולן (מעולה) שיש הרבה מאד אנשים (טפשים) שמאמינים לו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מסכים מאוד

    אביעד, 15/07/07 11:57

    נראה כי הדבר החשוב ביותר עבור התקשורת בזמן המלחמה היה לספק כותרות בכל מחיר. כמובן, תרבות הרייטינג באה לידי ביטוי גם בשידורים בזמן המלחמה. כאשר שודרו נאומי נסראללה בשידור חי וכולנו ישבנו מרותקים לאקרנים על מנת לשמוע מה הולך לקרות. לצערי לא היה שום גורם מוסמך, דוגמת ''המרגיע הלאומי'', שהיה יכול להעלות את מורל העורף והחיילים, להסביר וולנטרל את הרעל שהוא האכיל אותנו. בפירוש נתנו לנסראללה לנהל את ההצגה. אני באמת מקווה שהתקשורת תלמד מהטעויות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צריך פתרון

    דני, 15/07/07 10:50

    צריך להקים יחידה שתתחיל לפעול ולקיים מסרים תקשורתיים אסטרטגיים - על ידי הקאת '' השלטון הטרוריסטי'' בתקשורת והבאת האמת הפשוטה - זה הזמן להפשיל שרוולים ולהפסיק לשחק ''נייס גיא'' - אנחנו לא ארה''ב - אצלנו זה חיים ומוות

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. צריך להקים ערוץ תקשורת פטריוטי ישראלי

      אמנון, 15/07/07 23:17

      כדי שלא נהיה נתונים לשטיפת מוח סופר-ביקורתית ועויינת לישראל כמו שהייתה בזמן המלחמה בחלק מערוצי השידור.
      פתחתי חדשות כדי לדעת מה קורה, וזכיתי למנת רעל מדכא מפרשני הטלוויזיה, שחלקו הגדול התבסס על בורות והתברר כלא נכון כמעט בזמן אמת (''השעון הבינלאומי מתקתק'', אמרו מהיום השלישי למלחמה ועד היום השלושים ושלוש).
      וכמובן, יש גם את הכתבים שמשדרים מתוך עמדה אידיאולוגית כמעט לא מוסתרת, אבל בניגוד לפוליטיקאים, הם לא נדרשים להשתתף בדיון שבו יהיה אפשר לבחון את עמדתם ולתקוף אותה (למשל יואב לימור - שעד היום מחזיק בדעה מופרכת שישראל לא הייתה צריכה לצאת למלחמה בכלל, למרות החטיפה).

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד יניב לוויתן! - ממש כמו ''נח איש צדיק בדורו'', אלא שזאת רק

    מי שמדבר, 15/07/07 10:10

    השאלה הראשונה.
    יש עוד כמה מאוד שאלות על התקשורת הישראלית לברר אחת ולתמיד את מי ואת מה היא משרתת.
    ודוגמא אחת: מאמר מרכזי של מספר עצודים הוקדש בסופשבוע של מעריב ללוחם הגיבור למען איכות הסביבה.
    אלא שהאיש הזה הוא חלק ממפלגה המייצגת את האינטרסים של החמאס ואל קעידה בכנסת ישראל.
    האם היו נותנים במה חופשית ללוחם לשימור הסביבה גם אילו היה חבר במפלגה נאצית?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    וועדת וינוגרד צריכה לחקור את התקשורת

    יאצק, 15/07/07 10:05

    התנהגות התקשורת והשפעתה הן על המורל והן על תחושת הכשלון מעבר מעבר לחקירת הפאן הצבאי מדיני. התקשורת מכל הגופים במדינה לא חקרה את עצמה ו/או את התנהגותה למרות שהוותה גורם מרכזי בהוויה של מלחמה זו. היו כתבים מאוזנים ומעניינים אך היו כתבים גרועים שנסחפו בזרם ללא דעה עצמית ללא הבנת החומר. אחרי כן הם אלה שעשו בכתיבתם או בהופעתם הטלוויזיונית כלי לחפור בו להאדיר את שמם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נסראללה המגלומן

    ציפי גרוס, 15/07/07 09:54

    צודק, הלואי ונלמד מדבריו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איך אתה יכול לעשות את זה למעריצי נסראללה בישראל??!! (ל''ת)

    שלום, 15/07/07 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי אחראי לאיכות המידע המופץ לציבור

    צרכן תקשורת, 15/07/07 09:42

    האם האחראי לאיכות ואמינות המידע הוא דובר צהל או דובר החיזבאללה או העיתונאים למיניהם או עורך העיתון או עורך מהדורת החדשות?
    בסופו של דבר אני כצרכן תקשורת מקבל מוצר או שירות פגום ואין אפילו כתובת להתלונן על כך.
    מי מגן על הקהל מהתקשורת המשקרת?
    או אולי כדאי להתנתק ולחדול לצרוך מוצרי תקשורת בכלל . אולי עוד כמה עיתונאים מובטלים אבל הרבה יותר שקט נפשי.
    אז מה אם הגנבים גונבים והנשיאים אונסים? הם ימשיכו בכך עם או בלי תקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפסדנו את המלחמה בגלל המונדיאל

    abrakadabra, 15/07/07 08:58

    מעולם לא שמעתי גיבובי שטויות כאלה המורל שלנו היה ברצפה בגלל הנאומים של נסראללה ולא בגלל החיילים שמצאו את עצמם בחזית ללא אספקת מזון וללא תחמושת או שמא בגלל שזידאן נגח במטרצי ולא יכולנו להתגבר על ההלם מה יהיה עלינו אלו אנשי האקדמיה פה במדינה
    אז תסיקו מכך לגבי הפוליטיקאים

    הגב לתגובה זו

    • חד ונכון. המוראל היה בקרשים כי צהל לא היה מוכן למלחמה.

      לא הפכנו לתומכי, 15/07/07 16:13

      נסראללה עצבן אותנו והמוראל היה בקרשים כי ראינו שצהל לא מוכן בלי אוכל, בלי נשק ועם פיקוד גבוה במריבות.

      הגב לתגובה זו

      • שניכם בורים. המאמר לא טוען שהפסדנו בגלל נאומי נסראללה

        ניר, 16/07/07 04:11

        אלא שהנאומים האלה החלישו את עמידת הציבור בישראל, וכתוצאה סייעו לנסראללה.

        הטענה הזו נכונה ומדויקת. אם אתם לא רואים את זה, כנראה שאתם עתונאים בעצמכם. לשאר הציבור ברור מזמן שבשביל רייטינג אתם מוכנים להחריב את המדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    האמת של חלק מעיתונאי ישראל היא הבעייה

    מוטי, 15/07/07 08:46

    הבעייה היא לא האמת של נסראללה שהיא רחוקה מלהיות אמת.

    הבעייה היא שחלק מהעיתונאים הישראלים כבר מזמן לא מבדילים בין אמת לשקר.

    הבעייה היא שחלק מהם הפך להיות גרופי של נסראללה מרוב שנאה עצמית ושנאה לממסד הישראלי.

    לדוגמא: באתו נאום (ועד היום) נסראללה טען שה''ספינה הציונית'' טבעה בחופי בירות.
    נסראללה הביא נתונים שקריים על אבדות צה''ל שהיו ממש אבסורדיים.

    כל נאום שלו היה מתובל בעשרות שקרים שאותם העיתונאים בלעו בנפש חפצה וסיפרו לנו כמה הוא אמין.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      א., 15/07/07 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    היידה נסראללה,יש אלוהים,צה''ל הובס,היידה שרה.

    יגאל כהן, 15/07/07 08:46

    ואידך זיל גמור.
    התשקורת זנתה לביבי ה''לויאלי'' שוב.
    ביבי הסית את הכיזבאללה שלו ואת הסמרטוטונים הנוהים אחריו נגד צה''ל ובעד הפאתווה של נסראללה.
    להזכירכם:נסראללה ביקש מקורי העכביש להדיח את חלוץ,השפמנון ואולמרט.
    והביביוגנד והתשקרות ובמיוחד הטמבלביזיה,
    קיימו את הפאתווה של נסראללה בדבקות שיעית וזכו לאות השהיד החיזבאללי.
    עוכרי ישראל
    בכל מדינה מתוקנת מעמידים בוגדים כאלה לקיר במשפט שדה.
    יש אלוהים,צה''ל הובס,היידה שרה.
    ''וכי ידיה של שרה,עושות מלחמה,
    או ידיה שוברות מלחמה''?
    ''וכי נחש ממית,או קרוק מחייה''?

    הגב לתגובה זו

    • יגאל, לא רק שבגללי הפסדנו במלחמה, אני גם גונב לך את העיתון כל בוקר.

      ביבי המפחיד, 16/07/07 04:09

      אני גם העליתי את התעריף של הפסיכיאטרים, והתוצאות ברורות.

      הגב לתגובה זו

      • אל תתכמן אותי קרוק,מגניבת עיתונים לא עוברים דירה לקיסריה.

        יגאל כהן, 17/07/07 16:45

        אתה קנית ביוקר,
        מכרת בזול והתעשרת.
        זה כל הקסם.
        קנית ביוקר בכספנו ומכרת בזול את נכסינו,
        ובהפרש התחלקת עם המציע היחיד בכל ה''מכרזים'' שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    קראתי וקראתי וקראתי וקראתי

    truth runner, 15/07/07 08:45

    ועדיין לא הבנתי כלום. האם האשמה בי או בכותב הבלתי קוהרנטי?

    הגב לתגובה זו

    • האשמה בך! מה לא הבנת??? (ל''ת)

      שעורי עזר בלשון, 15/07/07 11:57

      הגב לתגובה זו

    • האשמה היא צרת החינוך ניבלת הלימור,היא שהרסה את מערכת החינוך.

      יגאל כהן, 18/07/07 11:42

      וכך יש לנו ביבונים כמוך שלא למדו הבנת הנקרא.
      אתה מלמד קטגוריה על ניבלת הלימור.
      חזור לכיתה ב' ותתחיל הכל מההתחלה.
      חמאר.
      עייר.(זה חמור זכר,בערבית).
      ג'חש(זה חמור קטן,למרות שאתה כבר די גדול).

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמה שאתה צודק

    אורן, 15/07/07 08:38

    בלי לשים לב אנחנו משרתים את האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק - אין היערכות הסברתית נגדו

    יעקב, 15/07/07 08:38

    צה''ל נערך צבאית, אבל אין לו מושג איך להתמודד עמו הסברתית. הל''פ המגוחך שאגף המודיעין עשה במלחמה רק המחיש זאת עוד יותר

    הגב לתגובה זו