• 182.

    הורגים בכם וחוטפים בכם ואתם עוד חושבים שאתם גיבורים גדולים. (ל''ת)

    עם מצחיק, 15/07/07 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    אם אולמרט ראש ממשלה אנחנו נחטוף מפלה רצינית. (ל''ת)

    יודע דבר, 15/07/07 02:43

    הגב לתגובה זו

    • ואם ברק שר הביטחון הוא מנהל את המלחמה (ל''ת)

      אז מה יהיה ?, 15/07/07 06:52

      הגב לתגובה זו

      • גם ברק וגם אולמרט ברחו מלבנון עם הזנב בין הרגליים. (ל''ת)

        קורא בסתר, 15/07/07 08:46

        הגב לתגובה זו

        • סוריה זה לא לבנון - יש הבדל (ל''ת)

          תבין לבד, 15/07/07 10:01

          הגב לתגובה זו

  • 180.

    אסד הפעם זה לא יהיה בום על קולי - הפעם לא ישאר (ל''ת)

    ארמון רק, 14/07/07 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    אסד יש לנו טילים חודרי בונקרים ומחסלי (ל''ת)

    ארמונות, 14/07/07 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    תגובה ל- 177 כנסו!

    הפסיכולוג, 14/07/07 19:50

    מדרך התבטאותם המשתלחת נגד בנימין נתניהו נראה שתגובתם מודרכת משינאה יוקדת לאיש שהצליח בכל תחזיתיו ומעשיו, הן כנציג ישראל באו''ם,הן בתחזיתיו בסריו נגד הפונדומיטליזם האיסלאמי, כראש הממשלה במהלכיו עם הרשות הפלסטינית והן כשר- אוצר ושאינה נשענת על מניעים אמיתיים וכנראה היא תגובה ספונטנית של של הסתה ושטיפת מוח שכלי התקשורת הצליחו לבצע בכם!

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    מילה אחת של רופא העיניים הפוזל הזה והכיזבאללה של ביבי בפאניקה. (ל''ת)

    יגאל כהן, 14/07/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    חייבים , אבל חייבים להבהיר לסורים ...

    שוטר, 14/07/07 18:21

    התקפת טילים על מרכזי אוכלוסין -
    תיענה בתגובה לא קונוונציונלית שסוריה או איראן לא יוכלו לעמוד בה.
    ישראל תמיד נהגה בדרך הנכונה
    של תגובה לא פרופורציונלית להתגרות , כמו שקרה במלחמה האחרונה . תגובה מסוג זה
    על מתקפת טילים יכולה להיות אחת בלבד - סוריה ואו איראן לא יתקיימו
    יותר כמדינות .

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להבהיר - הם יודעים ואנחנו יודעים שכל הטילים מכוונים ליעדים (ל''ת)

      האסטרטגיים, 14/07/07 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    חבר'ה למה אתם בלחץ של מלחמה - הולך להיות שלום יפה

    ונפלא, 14/07/07 17:42

    רואים רק שחור. תמיד אחרי שחור זורח האור.

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    תשובתו של אסאד לדברי הרהב של אולמרט .

    ישמעאל, 14/07/07 16:06

    כדי לגמד את הצהרותיו הראוותניות של אולמרט בנוגע לתוצאות המלחמה בלבנון , בא אסאד המבודד ע''י מדינות רבות כולל מדינות ערביות מתונות , ומאיים על ישראל ! אם לא תסוגו מרמת הגולן תוך חצי שנה , אוי ואבוי לכם!! זו התשובה , שמסבירה לאן נעלם כח ההרתעה הישראלי כתוצאה מאותה מלחמה .

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    לדעתי..ישראל הפעם צריכה לאיים ברמזים גרעיניים על סוריה ואף על איראן

    עודד יערי, 14/07/07 14:43

    שחתומה איתה על ברית צבאית..ישראל לדעתי לא תוכל לספוג התקפת טילים מסיבית על העורף בשתיקה..גם תגובה קונוונציונלית לדעתי לא תספיק כי סוריה ואולי איאן לקחו את זה בחשבון וזה לא ימנע מהם לתקוף את העורף הישראלי.
    יש הבדל גדול בין מלחמה עם החיזבאללה שלא כל כך איכפת לו איזה נזק נעשה לערי לבנון..כאן צריך לבוא ההבדל הגדול..צריך להיות איום איום ונורא על סוריה ואיראן..ישראל בלי פחד צריכה לאיים כמו צרפת..על איראן שאם יגרם לה נזק גדול בפיגוע טרור היא שומרת לעצמה את הזכות לתקוף את איראן בגרעין...
    ישראל או שתודה שיש לה אטום ותאיים ללא כחל ואו שרק על מדינות אלה ואו בלי להודות שתרמוז שתעביר את סוריה ואיראן לתקופת האבן אם ירו מדינות אלה על העורף שלה..בטח ובטח שצריכה לציין שאם ירו טילים כימי ואו בקטריאלי..הגיע הזמן להסיר את הכפפות לא לדעת לאיים זו גם חולשה ובזה מנהיגיה האפסים של ישראל מצטיינים.הם את חוסר המעש שלהם וחוסר האונים שלהם מטייחים בפרשנויות לעורף..

    הגב לתגובה זו

    • כלב נובח לא נושך - די באיומים

      יוספוס, 14/07/07 15:23

      אינני מביע דעה האם יש להשתמש בנשק להשמדה המונית, האם, מתי, האם זמין?

      מדינת ישראל איימה ללא הרף, אבל לא ממשה את האיום, ברק איים שאם ירו כדור משטח לבנון הוא .....

      נו, לא היתה חטיפה של 3 חיילים? שגופותיהם הוחלפו באלפים ואני לא יודע כמה מתוכם הרגו בחיילי צה''ל בקיץ האחרון.

      לסכום, מדיניות תבוסתנית וצדקנית דוגמאת ועדת כהאן בגין מלחמת לבנון 1 (מדוע לבנונים הרגו בלבנונים ואריק שרון הודח מתפקיד שר הבטחון) מוליכה אותנו אל האבדון ב- 25 שנים האחרונות.

      הגב לתגובה זו

    • יש לסוריה טילי שיאב 3 מכוונים לכל המקום האסטרטגיים שלנו השאלה (ל''ת)

      מי ילחץ ראשון, 14/07/07 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    מזל שעוד יש פראיירים שמוכנים לסכן את חייהם עבור ממשלת הדמים המושחתת

    דרור, 14/07/07 14:10

    הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    אסד תיאם את ''האיום'' הזה עם דוברי השמאל הקיצוני בישראל, כדי לשמן את

    דרור, 14/07/07 14:08

    הסתתם הבלתי פוסקת להכנע לתביעות האוייב הסורי.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    פיקוד מטומטם מדיני+צבאי הפך את הנמר הישראלי לחתלתול...

    עודד יערי, 14/07/07 13:47

    היציאה למלחמה הייתה מהלך נכון ניהולה של המלחמה על ידי פיקוד מטומטם וכושל מדיני+צבאי הפך את המלחמה לתיקו צבאי=שזה כשלון במלחמה,אמנם לא הפסד כי בכל זאת חיסלנו מאות חיזבלונים...אבל היה צריך לרסק אותם וזה לא נעשה כאמור בגלל הפיקוד הטיפש שנתן הוראות סותרות ומבולבלות תוך אפילו התנגדות של מפקדים בכירים למהלכים כמו לכבוש בשביל מה?את בינת ג'בל..במהלך קרקעי במקום לשטח את העיירה בהפצצות תוך כדי כיתור של טנקים מסביב..דבר שצריך היה לעשות גם בעיר עזה ובכל הרצועה נעשה בצורה כושלת כמו ההתנהלות בדרום לבנון בזמנו כאשר ללא צורך הפכו את הפטרולים הרגליים למטווח ברווזים עלינו.
    אי אפשר לעשות שלום מתוך אקדח המונה לרקת ישראל באולטימטום...מטרתה של סוריה היא אחת וזה לחלץ את רמת הגולן ולא השלום..עובדה שעם טורקיה מפחדת סוריה להתעסק ולא דורשת את חבל אלכסנדנטה הכבוש זאת אומרת שסוריה מניחה שאם הצבא לא ''יכול''לחיזבאללה הקטן אז לבטח לא יוכל לצבא סוריה..יש לשחרר כל אזיק מצבאנו ולהניח לו לחזור להיות נמר...
    ישראל צריכה לצאת עם אולטימטום משלה..באם סוריה לא תחדל ומיד לתמוך בחיזבאללה היא תישא בתוצאות..ובאם לא תגרש את מפקדות הטרור ומחבלים בכירים היא תישא בתוצאות...רק איום שכזה כמו שטורקיה איימה עליה שאם לא תסלק את מפקד הכורדים אוצלן היא תכנס מצד אחד של סוריה ותצא בצד השני בישראל..רק זה הרתיע את סוריה מטורקיה..אבל מישראל היא לא מפחדת בגלל תוצאות המלחמה האחרונה..אז צריך להבהיר לה שלא רק שלא מפחדת ישראל מאיומיה החתלתול חזר להיות נמר...אלא אם כן באמת הנמר הפך להיות נמר של נייר..

    הגב לתגובה זו

    • אידיאולוגיית השמאל שתפסה אחיזה בפיקוד העליון של צה''ל, תביא לאובדננו

      לעודד, 14/07/07 14:31

      לצערי, במלחמה האחרונה הייתי עד ל''שיקול מוסרי'' מסויים שעליו הוחלט ושגרם לכוחותינו לתוצאה לא רצויה (בלשון המעטה) שעליה איני רוצה להרחיב את הדיבור.

      הגב לתגובה זו

      • צריך לתת לאוייב בכל מקום אוטימטום לפנות השטח ואז להפוך העיר לגרוזני

        עודד יערי, 14/07/07 14:56

        אין מה לעשות שיטת היפי הנפש הביאה את מיטב בנינו לנשום פרחים מתחת לאדמה.
        בכל מקום סוריה,או לבנון,או רצועת עזה ובמיוחד בעיר עזה..לתת אולטימטום(שלא כמו הרוסים הרוצחים..)ואז בתום האולטימטום להפוך את עריהם לגרוזני.זו הדרך היחידה להראות לערבים וזו ההרתעה היחידה והשפה שיבינו..צריך ללכת עד הסוף.נודה.או שבג'ונגל הזה ישרוד המלוכלכים ביותר ואנחנו יפי הנפש נושמד..צריך לא להיכנס כלל לערים שלהם צריך להשמיד אותם בהפצצות מכל הסוגים,ממטוסים ומתותחים ומטנקים אשר יכתרו אותם ואת עריהם כמה זמן שידרש כדי להשמיד אותם מבלי להכנס..תוך הפעלת מסוקי קרב לחיסול מי שמוציא את האף מההריסות.לא לאפשר שום אספקת מים ולא מזון ולא תרופות ולא כלום צריך להפוך כל איזור מלחמה לסטרילי..

        הגב לתגובה זו

        • אוטימטום=אולטימטום. (ל''ת)

          עודד יערי, 14/07/07 15:06

          הגב לתגובה זו

  • 169.

    נמאאסס כבר ממכככככםם נמאסססס

    חייל קרבי מתוסכ, 14/07/07 12:09

    דיי.
    זה לא יכול להמשך כך.
    אנחנו מציגים את עצמנו כאילו אנחנו שוויץ, או איזה שהיא מדינה שאין לה יכולת צבאית, רק בשביל להראות הומנים ורודפי שלום?!
    אני קורא פה טוקבקים של שמאלנים, שאומרים שהצבא שלנו חלש, ושההוכחה לכך היא ''מלחמת לבנון ה-2''
    הלו?! יא שמאלנים סרבני כיבוש שכמוכם, מי אתם שתעבירו על הצבא ביקורת? אתם אלה שמשווים אותי ואת החטיבה שלי, ואת שאר החטיבות הקרביות לפאשיסטים ורוצחים.
    אתם מעבירים עליי ביקורת? אתם?
    אז בואו אני יסביר לכם משהו.
    יש שתי סוגי מלחמות.
    שאתה נלחם מול מדינה,
    ושאתה נלחם מול ארגון טרור לוחמי גרילה.
    לצערי, המדינה שלנו הומניסטית ושמאלנית, והתקשורת בארץ הרעילה את הממשלה, ואנחנו מפחדים לפגוע באזרחים חפים מפשע, שחס וחלילה האו''ם לא ייצא נגדנו. מה זה משנה שדם יהודי נשפך על הדרך. העיקר שאחמד מוואף מלובנאן, או מרפיח לא ייפגע, נכון?
    נמאס משמאלנים חארות כמוכם שמורידים את המורל, במקום לתמוך בחיילים שמגינים על התחת הלבן שלכם, במקום לעזור לבוא להתנדב לתרום משהו למדינה הזו, לאדמה שלנו, אתם מחלחלים שנאה בין עמנו, וקוראים לנו ''צבא הכיבוש''.
    סליחה, אבל אם זה שיצאתי ללבנון במלחמה האחרונה על מנת להחזיר את אוהד ואלדד, ואם זה שנכנסתי לעזה כדי לסקל חוליה שהיית בדרך לשיגור רקטות לעבר שדרות, אם זה נקרא כיבוש ורוע, אז אתם הרעים פה.

    יש שטח במדינה שהוא שטח ישראלי לכל דבר, רמת הגולן.
    השמאל הישראלי בארץ הכניס לתושבים, לפוליטיקה, ולכל מקום שהגולן הוא שטח סורי.
    יש משפט במרוקאית שאבא שלי תמיד אומר - אלא כל מטאל נשייאה אבואל לקראבן פאס.
    שזה אומר, הכלבים עוברים ואיתם השיירה.

    סוריה יצאה למלחמה נגדנו, הרגה לנו הרבה חיילים(גם דוד שלי מת במלחמה ההיא), ואתם מזלזלים בחיי אדם כאילו כלום?? הם הפסידו במלחמה והשטח הזה הוא שטח ישראלי כבר 40 שנה, וכך הוא יישאר לנצח. דם של חיילים נשפך עבור האדמה הזו שנקראת ארץ ישראל, ואתם רוצים להחזיר אותה? מי אתה ירון אופנהיימר משלום עכשיו? מי ?
    מי אתה יוסי ביילין? מי אתה יוסי שריד? מה אתה עשית משהו למען המדינה שלנו? מי אתם אלה שמה המושחטים שמקבלים מהאזרחים כסף, ואחרי זה מביאים אותו לפת''ח?
    מי אתם אלה שמה למעלה, שמשחררים מחבלים שרצחו משפחות, שהרסו משפחות, מי?!?! מי???? כוס אומק ערס מי?

    ישראל - המדינה היחידה שמנצחת מלחמה ואחרי זה מתנצלת ומצטערת בפני כל העולם שלא הפסידה.

    הגב לתגובה זו

    • כתבת לא הכי רהוט שבעולם אבל דווקא

      בגלל, 14/07/07 12:24

      אני איתך כי זהנכתב מהלב

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    לנסות כל דרך להשיג שלום

    אסף, 14/07/07 11:52

    לנסות את שתי האופציות

    הגב לתגובה זו

    • הדרך היחידה להשיג שלום היא להביס את האוייב. (ל''ת)

      ישראל, 15/07/07 05:20

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    מי שרוצה לדעת למה אסד חושב ברצינות ששווה לו להלחם בישראל שייכנס:

    צ. בינו, 14/07/07 11:34

    הרף לנצחון על ישראל מעולם לא היה נמוך יותר ומספיק שצה''ל לא מסוגל להגן על העורף שלו והדבר כבר נחשב לנצחון של הערבים.לפיכך בשאר מאמין שהטילים שיירה על העורף בישראל,הם שיגרמו לו להיראות כמנצח הגדול של המלחמה,מבלי שלישראל תהיה תגובה הולמת להפסקת ירי הטילים ובכך הוא חושב ,שהוא ישקם את כבודה האבוד של סוריה וימחק את
    זכרון התבוסות שנחלה סוריה במלחמות קודמות ויוכל להגיע לשולחן המו''מ ,אחרי המלחמה ,ביתרון יחסי.
    מיותר לציין,שהתבוסה שלו לא רק שתהיה מוחצת,היא גם תמנע ממנו לקבל את הגולן ב-20 שנה הבאות,אבל שלא תטעו-הגולן מעניין אותו לא יותר מחיי האזרחים הסורים שייהרגו במלחמה נגדנו.מה שחשוב לערבי הוא הכבוד ולא הרבה מעבר.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    תהליך שלום

    מוטי קליפורניה, 14/07/07 11:33

    בתהליך שלום עליך לחוש את המאויים
    של הצד האחר על מנת למצוא פתרונות הגיוניים.
    כין שברור שישראל לא תרד מרמת הגולן ומאידך יש לרצות את הצד האחר,
    יש לדאוג שתשלומי הארנונה על בתים ועסקים שנבנו ויבנו בעתיד יעברו לידי הסורים.זה נקרא פשרה בגבולות ההגיון,הניהול של שטח זה ימשיך להיות ישראלי.
    וכאשר נסגר הנושא הזה סופית אז ניתן לעשות שלום בו אזרחים סורים יוכלו לגור במרחבי ישראל וכן קהילות יהודיות יחדשו ימיהן כקדם בסוריה.
    מסחר ער בין שתי המדינות יקנה את השלום המיוחל.
    גם הצבאות הישראלי והסורי יוכלו לעשות תמרונים משותפים בהצלת חיים מאסונות טבע כגון רעידות אדמה,והמתח יתפוגג.
    מאידך כניסה למלחמה שהיא במהותה
    גרעינית נראית כצעד לא רצוי ורק תרחיק סכוי לשלום בעתיד.
    ברבות השנים הצבאות הישראלי
    והסורי יסיגו את כוחותיהם המשמעותיים מהגבול בין שתי המדינות וישאר כוח קטן מספרית
    לשמירת הסדר בין הגבולות כנהוג במדינות מתוקנות.
    גם יהיו הסדרי מים וניתן גם להעביר צינור מים מטורקיה דרך סוריה לכנרת.
    יש עתיד לרכבת העמק שתחדש ימיה כקדם,ותעביר סחורות סוריות לנמלי הים בדרכם לאירופה.
    אז הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן ולא לדוש בעבר הרחוק יתר על המידה.
    כל נסיון סורי לדרוש שטחים יתפרש כאיום מידי על בטחון ישראל ויחטיא בסופו של דבר את המטרה.
    להזכירכם שטח רמת הגולן הוא אפסי
    (סוריה בפועל לא זקוקה לו) והוא היווה פחות מחצי אחוז משטחה של סוריה.
    שטח זה לכל הדעות מהווה צורך בטחוני עבור ישראל ועבור ההתישבות העירונית והכפרית הקיימת בו ואינו מאיים בשום צורה על סוריה.
    לדעתי,תשלומי ארנונה תמורת שלום זה צעד מבורך שיחזק את הקשר למליוני השנים הבאות ואף יגביר התישבות אזרחית ברמת הגולן שזה
    טוב לכל הדעות.
    בנוסף שלום עם סוריה יכלול את הסעיף של אפקט החממה ועליית
    מי הים והבטחה מפורשת בנכונותה
    לסייע בעתיד לאוכלוסיה יהודית להשתקע בארצה.
    -אין עוד מלבדו.


    הגב לתגובה זו

    • בקרוב יהיו טיסות לירח עם המשך למאדים..אז תוכל לחזור הבייתה... (ל''ת)

      עודד יערי, 14/07/07 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    ערבי צריך לקבל מכה כואבת ואז הוא יכול לעשות שלום, זה הטבע שלהם (ל''ת)

    דוד, 14/07/07 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    לכל המגיבים ''הגיבורים'' שחושבים שמלחמה עם סוריה היא טיול שנתי

    תתעוררו, 14/07/07 10:22

    מדהים לקרוא את דברי הרהב של כמה מגיבים כאן, שחושבים שצ'יק צ'אק אנחנו מנצחים את הסורים וכובשים את דמשק.
    המגיבים האלה לא למדו דבר ממלחמת לבנון השנייה או שהם מנסים להדחיק את הכישלון ואת הפאשלות.
    בואו נזכור שצה''ל של היום הוא לא צה''ל של פעם וחיה''א של היום, הוא לא חיה''א של פעם.
    זהו צבא אחר. נהנתן, שמן, חסר תעוזה, חסר מעוף, חסר דמיון וחסר חוט שידרה פיקודי שכל פרט שמשרת בו דואג אך ורק לתחת שלו.
    עלינו גם לזכור שהטייסים ממלחמת לבנון השניה, נשארו אותם הטייסים.
    אלה הם אותם טייסים שמאלנים שסירבו להפציץ מחבלים ''משיקולים מוסריים'' שמא ''ייפגעו חפים מפשע'' בצד השני, דבר שנעשה על חשבון דם חיילינו.
    וזהו גם אותו האולמרט יחד עם יועציו הסהרורים, שסירבו להפציץ כפרי חיזבאללה כדי לסייע לכוחותינו, שמא ייפגעו ''אזרחים תמימים'' בצד השני.
    דבר לא השתנה מאז, ואין לי ספק שאותו התסריט יחזור על עצמו גם במלחמה הבאה.
    ראו איך יצאנו בשן ועין מהמלחמה ההיא, אחרי שבקושי הצלחנו לעמוד מול 2000 לוחמי חיזבאללה, וכל מילה נוספת מיותרת.
    אז לכל אלה שחולמים על ''נצחון מהיר'' ו''מכה מוחצת'' של צה''ל מול הסורים, תפסיקו להשתחצן ולהזות.
    חלומות טובים לשעות הלילה. בבוקר כשמתעוררים, חייבים לחזור למציאות.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא רוצה מלחמה, אבל..

      זאב, 14/07/07 11:40

      שלום לא משיגים באיומים. מי שמאיים במלחמה, כדי להשיג שטחים, (ויותר מזה, שכן הסורים מבקשים להשיג שליטה על מקורות המים המועטים של ישראל) אינו רוצה שלום. ישראל רוצה שלום, על כל משמעויותיו, אבל הסורים אינם מוכנים לנורמליזציה. אז מה הם באמת רוצים? לחנוק את מדינת ישראל. אם זה המצב, צריך להבהיר לסורים שהם לא מפחידים אותנו, וצריך לקחת את הסיכון שבנזקי המלחמה. גם הסורים צריכים לדעת שאחרי המלחמה הבאה הם יפסידו אפילו את הלגיטימציה לדרוש את הגולן. גם הסורים צריכים לטעום מ'פירות' המלחמה, אחרי שנים ארוכות שבה הם ניהלו מלחמות נגדנו על אדמת לבנון, אולי אז הם יתעוררו.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100% אבל חייבים לחזור להגיון ולהלחם במלחמה כמו

      שנילחמים במלחמה, 14/07/07 11:42

      ולא כמו שמשחקים ילדים במלחמות עם צעצועים.
      פה זה מלחמה עם אש חיה.

      הגב לתגובה זו

    • יש בכל זאת הבדל פה זה מלחמה צבא בתנועה מול צבא בתנועה ולא גרילה מתח

      עודד יערי, 14/07/07 14:08

      מתחבאת בין אזרחים.ישראל תוכל לכבוש את דמשק והגיע הזמן שאני אוכל לאכול חומוס עם פול בדמשק הכבושה...

      הגב לתגובה זו

    • מדוע צנזרתם את תגובתי לתגובה 164?

      יוספוס, 14/07/07 14:43

      האם לא מתאים לקו המדיני שלכם?

      האם כתבתי משהו שיש בו משום הוצאת לשון הרע?

      בסה''כ כתבתי כי אני מסכים עם עקרי דבריו של 16 והוספתי את התנהלות התקשורת.

      כתבתי כי לו התקשורת היתה מתהגת כמו במלחמת לבנון 2 בזמן היום השני למחמת יומה''כ לא סביר כי הינו יכולים להפוך את הקערה על פיה.

      נו, על שום מה בחרת לצנזר? הוצאת לשון הרע? גדוף? סתם הדעה לא מתאימה לטעם המבקר מטעמכם?

      אי לכך נא להוסיף את לגובתי ל- 164.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - אין מי שינצח עבורנו את המלחמה הבאה

      אני כבר יודע, 14/07/07 16:49

      כמו שכתבת, אותם טייסים שמאלנים שנמנעו מלהפציץ מחבלי חיזבאללה ''משיקולים מוסריים'', כבר לא יוכלו לנצח בקרב ולו בגלל המעצורים הנפשיים שלהם.
      אותו מפקד טייסת יפה נפש (כפי שראינו בתכניתו של חיים הכט בערוץ 2) שנמנע מלהפציץ קבוצות של מחבלים שמא ייפגעו ''חפים מפשע'', גם הוא כבר לא יוכל להוביל את טייסיו לניצחון במלחמה הבאה.
      השמאלנות ויפהפיות הנפש מתפשטים בצבא ובמיוחד בחיל האוויר כמו סרטן וכמו רעל.
      ככה לא מנצחים מלחמות ובוודאי שלא במזה''ת.
      גורלנו נחרץ.

      הגב לתגובה זו

      • זאת תהייה מלחמת כפתורים והפצצות אויריות (ל''ת)

        בדוק, 14/07/07 19:47

        הגב לתגובה זו

  • 163.

    החשבון הסורי פשוט: ישראל הפסידה במלחמה והיא חייבת לקבל תכתיבים ! (ל''ת)

    עמי, 14/07/07 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    שלום עם אקדח לרקה !!! אנחנו מדינה בלי טיפת כבוד עצמי. (ל''ת)

    מתי, 14/07/07 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    נאסרללה במקלט לבנון הרוסה ואת זה אתה מאחל לעצמך ולארצך-אתה אדיוט ! (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 14/07/07 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    להזכיר לכם על שלום אמת ויציב

    Avi Ecuador, 14/07/07 07:38

    ארצות הברית חתמה חוזה שלום (כניעה של המסיקנים) בשערי מקסיקו סיטי והמלחמה עם גרמניה ויפן והשלום איתם היה חוזה כניעה.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    ומה אחר אובדן שטחים אסטרטגיים? לים ??? (ל''ת)

    ''כיבוש ושלום'', 14/07/07 07:18

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    מה קורה כאן?!

    Avi Ecuador, 14/07/07 07:01

    להסביר לאסד שבהימור שלו במלחמת ששת הימים כשהפציץ את טבריה וחשב לכבוש את ישראל הוא הימר והפסיד, אז שיפסיק מייד לבכות ולאיים מכיוון שבהימור הבא שלו הוא יפסיד את דמשק ולא יהיה לו אפילו ארמון.
    כן, להסביר לו שיסדרו לו בתולות; 72.
    חבל שלא הסבירו למצרים תמורת שלום או לפחות היו מחזירים להם את סיני תמורת 40000 מיליארד דולר אולי.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אסד תציל אותי...וינוגרד בפתח והעם כבר הבין פחות או יותר שאני לא

    א. אולמרט, 14/07/07 06:22

    מסוגל להרבה ,אז אני קורא לך להיענות לקריאה הפיקטיבית שלי,לבוא ולקיים מו''מ לשלום.זה מה שחסר לי עכשיו-עוד מלחמה שאני אהיה האחראי לה...

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    Yhie Shalom

    ליאור, 14/07/07 03:28

    Ksheani achzor la'aretz be'ezrat hashem bli neder next week :)L:)L:)IL

    הגב לתגובה זו

    • לא תבוא על חמור לבן במקרה?

      Avi Ecuador, 14/07/07 07:03

      חחח, תיזהר לא לטבוע עם החמור שלך באוקינוס.

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    את האדמה שלי אף אחד לא יגנוב בשביל אדמה נילחמים

    Human Being, 14/07/07 03:23

    אני על הבית שלי ילחם היהי מה וזה לא חשוב איפה הוא יהיה ומי רוצה ליגזול אותו ממני.

    כל בית או דירה יושבים על אדמה משמעות הדבר שאדמה זה הבית והבית זה האדמה של כל אחד.

    מי שלא מוכן להילחם על האדמה שלו שזה הדבר הקדוש ביותר לכל בן אדם אין לו זכות לחיות. באותה מידה מדינה שלא נילחמת על הבית/האדמה שלה אין לה זכות קיום וכפועל יוצא היא תחדל מלהיתקיים.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    תוך שעה מפרוץ מלחמה עם סוריה אנחנו בדמשק

    ניר י-ם, 14/07/07 01:38

    ואסד מתחת לאדמה

    אז על מי בדיוק הוא מאיים ?

    הגב לתגובה זו

    • לבנות שם בית כנסת מייד (ל''ת)

      Avi Ecuador, 14/07/07 07:04

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    שליטי ערב השכילו להבין שמדינת ישראל מנוהלת על ידי כישלונים

    צברי אחד מהעם, 14/07/07 01:30

    לכן הם אוצרים כוח ואומץ להיתגרות ואולי אפילו לפתוח במלחמה נגד ישראל.
    הם, השליטים הערבים, הבינו שמדינת ישראל *בניהולו* של אולמרט וחבורתו, מעניקה להם כעת,
    יתרון אנושי ואסטרטגי מעולה,
    לחיסול מדינת ישראל,
    זהוא צ'נס, שלעולם לא יוענק להם בעתיד מאף מנהיג ישראלי אחר אשר יבוא ויעלה להנהגה בישראל......
    אחרי אולמרט.................
    והם השכילו להבין את אולמרט...........

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ישראל חייבת להזהיר את סוריה היום

    Avi Ecuador, 14/07/07 01:20

    שפגיעה בתושבים וערים ישראלים לא תהיה נורמה ולא תתקבל וישראל תחריב את סוריה לאפר ותספח חלק גדול מחורבותיה אם סוריה תעיז לפגוע באזרחים או ערים ישראלים כולל הגולן.

    הגב לתגובה זו

    • גם לסוריה יש יכולת לא רעה להחריב ערים שלמות בישראל

      יאיר, 14/07/07 08:41

      נמאס כבר מהקשקשנים שמזלזלים בצבאות ערב.
      ראינו את כולכם במלחמת לבנון השניה, שאף אחד מכם לא ידע על ההפתעות שחיזבאללה הכין.
      לסוריה יש מערך סקאדים שמטווח לכל עיר בינונית/גדולה בארץ, וחלק מראשי הקרב הם כימים וביולוגים.
      אתה לא יכול להרוס את דמשק לגמרי, כי אז יש סיכוי לא רע בכלל שחלקים שלמים מהשכונות היהודיות בירושלים יהרסו, שלא לדבר על תל אביב (אני יודע שאין לכם כבוד לתל אביב ''מעוז השמאל והתבוסתנות'' כפי שאתם מכנים אותו), שכונות יהודיות בחיפה (וגם אם יפגעו שם בשכונות ערביות, הם יכריזו על ההרוגים כשאהידים, וההמון הערבי המוסת יאשים את ישראל על ההרג), טבריה, ועוד מקומות אחרים.
      אני לא אומר שאי אפשר להלחם בסוריה, ושאי אפשר להחריב את ערי סוריה ,אני אומר שהמחיר כבד (הרס נרחב של שכונות וערים, אלפי אם לא עשרות אלפי הרוגים) וצריך לקחת את זה בחשבון.
      אולי תחזור לארץ כבר, במקום לתת לנו עצות מאקוודור? יהיה לך מאוד קל לראות את הטילים נוחתים על שני הצדדים מהטלויזיה שלך באקוודור (אלא אם צוות הצילום של רשתות הטלויזיה שם גם ייהרג בהתקפות ההדדיות).
      דרך אגב, סתם שתדע למתקפת סקאדים (ולא משנה שזה טילים ישנים יחסית) יש נזק הרבה יותר גדול מכל זילזאל שיש לחיזבאללה, גם אם הוא קונבנציונלי , ולכן במלחמת לבנון השניה כן תמכתי בהרס כל הכפרים והעיירות השיעים, כולל בעל בק.

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    מממ... עכשיו ממש בא לנו לעשות שלום איתך אסד...

    מאוס, 14/07/07 01:10

    ככה מתנהג שוחר השלום אסד?

    זה רק מראה שהשלום ממש לא מעניין אותו.
    הוא רוצה את הגולן ולהחזיר את כבודו האבוד.

    אסד היקר, אם פנייך למלחמה, אל תבוא אחרי זה לבקש את דמשק בחזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    פנה לעימות וניקח גם את דמשק

    חמידוש, 14/07/07 00:01

    אסד(אריה) בלבנון ארנב בגולן תקבל מכות יה -טס

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מה הוא מאים עלינו ? (ל''ת)

    סמי, 13/07/07 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    הגיע הזמן כבר שאולמרט יפסיק

    צח, 13/07/07 23:41

    להתרפס,ולהזמין את אסד לכאן...שהרי על מה ידבר אתו אם יבוא?שהרי מי מוכן באמת להחזיר את הגולן?אף אחד.ולכן,יש להתכונן למלחמה,ובקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    איזה פ ח ד, להחזיר מייד את פרץ למשרד הבטחון (ל''ת)

    יראה, 13/07/07 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    לצערי אין מנוס ממלחמה אני אישית אלך להילחם למה רק גברים (ל''ת)

    אילת, 13/07/07 23:39

    הגב לתגובה זו

    • Ayelet we need you there! (ל''ת)

      Really!, 14/07/07 04:41

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    המפתח

    מוטי קליפורניה, 13/07/07 23:38

    סוריה תקבל את תשלומי הארנונה של כל הבתים והעסקים שנבנים ברמת הגולן הניהול יהיה ניהול ישראלי.
    מעבר לשטח זה אזרחים סורים יוכלו להשקיע ולהשתקע בישראל,וגם קהילות יהודיות והדגש על המלה יהודיות יפתחו מחדש בסוריה.
    -אין עוד מלבדו.
    מכאן אתה מבין שמלחמה היא מחוץ לתחום הדיבור המותר.
    בנוסף צבאות סוריה וישראל יעשו תרגילים משותפים להצלת חיים במקרה של רעידות אדמה אני ה'.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי מתי תלמד את סיפור יציאת מצריים?

      Avi Ecuador, 14/07/07 04:32

      כל יום כשמניחים תפילין יש אזכור?!
      לא למדת שדור עבדים היה צריך לסובב ולמות במדבר בכדי להצמיח דור בן חורין שיחליף אותו?
      מה למדת מתורת משה וממורשת עם ישראל?
      שיכולים דור של חיות מחר לעשות בני אדם ויש להם אסאד משה אולי שיחנך אותם?
      יאללה, מספיק שטויות ברשת.

      הגב לתגובה זו

      • אבי, אתה האחרון שיכול לדבר על ''שטויות ברשת''

        יאיר, 14/07/07 08:46

        רואים בתגובות שלך זלזול תהומי בצבא הסורי.
        אנחנו נחריב את דמשק ולא תהיה שום תגובה? אף עיר ואם בישראל לא תהרס? איפה אתה חי בדיוק?
        אה, כן, באקוודור, לא במזרח התיכון, בגלל זה אתה מסוגל לתת לנו עצות כאלה.

        הגב לתגובה זו

        • הוא אבי אקוודור ולא אבי מאקוודור... (ל''ת)

          עודד יערי, 14/07/07 15:29

          הגב לתגובה זו

  • 144.

    לא יעזור כלום אסד רוצה מלחמה, הוא רק מנסה לפני כן להראות כאיש שלום (ל''ת)

    ומכין את הקרקע, 13/07/07 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    ראשית, יש לפרק לו את הצורה. שנית, יהיה הרבה יותר קל!

    אחד, 13/07/07 23:23

    פה לא נצטרך לחפש פחדנים בחורים שלהם.

    טבעת חנק על דמשק תכניע את הסורי הברברי הזה

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    מיאו מיאו

    NY, 13/07/07 23:16

    תפסיק לבלבל את הביצים. והיום אתה לא שוחה בתוך? בריכת התוקפנות מי מחמש את החיזבללה וחלק מהקבוצות הפרו סוריות בלבנון? אצל מי מוחזקים הטילים שהם אשל החיזבללה מורים לקבל אותם במקרה של עימות? מי משכן את כל ראשי אירגוני הטרור בבירתו?
    כלב נובח לא נושך!!! ואתה יודע מה עושים עם כלב שנושך?!?

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    עוד קשקשן, גם אנחנו למדנו ממלחמת לבנון

    ., 13/07/07 23:12

    אל תישכח שארטילריה ציונית כבדה נמצאת בטווח הארמון הנשיאותי שלך יא אפס אינפנטיל.

    הגב לתגובה זו

    • מי זה אנחנו? אולמרט?! (ל''ת)

      חחח, 14/07/07 04:15

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    וואי וואי רק שלא יזרוק טילים על אוסישקין...

    טל, 13/07/07 23:11

    חניתי שם...פחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    שיסתכל על רובע דחיה וידמיין את דמשק

    יוני, 13/07/07 23:09

    כשישראל נלחמת באירגון טרור הם יורים בלי אבחנה באוכלוסיה ואנחנו נזהרים שלא לפגוע בריכוזי אוכלוסיה.
    זה לא יקרה מול מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אני ממליץ לישראל במקום להתעסק בשטויות

    Avi Ecuador, 13/07/07 23:08

    ובניית סדום-עמלק-פלסטין-שמאל על ידי אידיוטים שמאלנים והעסקת צה''ל כצבא הכנה לפלסטין ופתרונות אנרכיה לרשעים לחשוב על איזה שטחים בסוריה מספחים ואיך מישרים ואיך מעבירים לשם את ערביי השטחים וההקו הירוק.
    להכין חוזה שלום עם סוריה שכבר מהיום יהיה מוכן עם כמה שינויים קלים שאותו מחתים הרמטכ''ל בשערי דמשק את הממשלה הסורית.
    אם תרצו אין זו אגדה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    להחזיר את הגולן מיד, ולמנוע בזיון בקרב (ל''ת)

    לילו, 13/07/07 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לידיעתכם

    Avi Ecuador, 13/07/07 23:03

    את חוזה שהשלום של האמריקאים עם המקסיקנים לאחר כיבוש קליפורניה, אריזונה, ניומקסיקו וטקסס עשה גנרל אמריקאי בשערי דמשק, סליחה מקסיקו סיטי הבירה שאיים להיכנס ולכבוש אותה.
    מה יש?
    גם הרמטכ''ל שלנו יכול לחתום על חוזה שלום.
    שאף אחד לא יספר לי שהשלום עם המקסיקנים פחות טוב מ''השלום'' עם מצריים.
    אם תרצו אין זו אגדה!

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ככה מנהלים מו''מ לשלום????

    מאיר, 13/07/07 23:02

    אם זו הדרך למו''מ של אזד, חבל לבזבז זמן על מו''מ.
    אפשר ישר להכין את הימ''חים

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    כתבה מבלבלת

    המחתרת הסגולה, 13/07/07 22:47

    לא כל נביחה מדמשק צריכה לקבל כותרות אצלנו. אסד נובח לעמו וללבנון כי זו מנטליות הנאום שלו ותו לא. כמו אולמרט אצלנו, אסד המשופם מנסה למחוק את הכותרת של אתמול.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    שאלה....בשירותי בצה''ל הייתי ג'ובניק...

    אורן, 13/07/07 22:26

    במצב של מלחמה הייתי מאוד רוצה
    לתנדב ליחידה קרבית.
    האם הדבר אפשרי?

    תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

    • ג'ובניק:

      אלון, 13/07/07 23:00

      אם אין לך בעיה פיזית, או בעיה גופנית כלשהי שתקשה עליך, אין סיבה למה שלא תוכל לשרת כחייל קרבי.

      הגב לתגובה זו

    • לא (ל''ת)

      לא, 13/07/07 23:19

      הגב לתגובה זו

    • אפשרי,

      ל, 13/07/07 23:30

      תלוי בפרופיל ובשאר הנתונים ולאיזו יחידה קרבית תוכל להתקבל עם נתונים אלו.

      פנה לקצינת הקישור שלך לקבלת פרטים מדויקים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה חי בקליפ של מדונה

      אבי, 13/07/07 23:35

      תגיד אתה רציני בשאלה הזו?

      הגב לתגובה זו

    • 133 באופן עקרוני לא אתה לא יכול כי

      איציק מ, 14/07/07 01:53

      אין לך הכשרה מתאימה אבל יש הרבה דרכים ליתרום גם כגובניק כן ירבו כמוך
      שבת ש

      הגב לתגובה זו

    • פתרון

      ציון, 14/07/07 01:57

      לך תעבור מהר איזו הכשרה בת חודשיים בתור חי''רניק או בתור תותחן (כתותחן תוכל לעשות את טירונות המילואים הקצרה ביותר ותוך כמה שבועות תוכל כבר להצטרף לצוות).
      לגבי חי''רניק זה קצת יותר מסובך כי יש מצב שיתקעו אותך במחסומים כי ההסבות המהירות לחי''ר בזמן מילואים מתאימות רק לשטחים ולבט''ש.
      אם אני לא טועה ליברמן עבר טירונות של 3 שבועות בחיל התותחנים והוא מעולם אפילו לא היה בסדיר.

      הגב לתגובה זו

    • הפרעה נוירולוגית (ל''ת)

      שיבולת, 14/07/07 02:44

      הגב לתגובה זו

    • לא , תעשה סדיר עוד פעם (ל''ת)

      תומר גולני שלי, 14/07/07 02:45

      הגב לתגובה זו

    • לפני זה אתה צריך להיות פעיל בצופים ולצאת איתם למחנה קיץ (ל''ת)

      ואחרי זה לעשות, 14/07/07 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    אולמרט שוב מתנהל בהפקרות מוחלטת

    דוד, 13/07/07 22:25

    במקום לשבת ולנהל מגעים חשאיים כאלה ואחרים עם הסורים אולמרט עסוק בשיגור ספינים חלולים לעבר מצלמות הטלויזיה. אפילו עלינו זה כבר לא עובד מר אהוד - מופקר - אולמרט! אהוד אולמרט, כל דמי אחיך צועקים אליך מן האדמה!!

    הגב לתגובה זו

    • וויתור על הגולן זה סוס טרויאני שאסד ואירן מנסים לזמום (ל''ת)

      אוהד רמה''ש, 13/07/07 23:20

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    הוא לא רוצה שלום וזה מתואם עם איראן

    Avi Ecuador, 13/07/07 22:18

    הם צריכים זמן וזה חלק מהזמן שאיראן מבקשת היום כאשר היא מאשרת את כניסת הפקחים.
    היום לשעון המלחמה כבר אין מעצורים והאמריקאים מספיק חכמים להבין שהפיתרון ביפן לסיום המלחמה יכול להיות גם כאן, הם הולכים לשנות את העולם, הדמוקרטיות יושעו לתקופה ארוכה וכנראה גם האנטרנט יצונזר וייעצר לתקופה ארוכה.
    טוב, שיהיו לכולנו זכרונות טובים מאיך פעם חיו בדמוקרטיה, אולי בדורות הבאים לאחר שלטון כוח הזרוע ומיליונים או מליארדים של הרוגים ולאחר חלוקת העולם מחדש כמו שזה קרה לאחר מלחמת העולם השניה זה יחזור.
    המבול שהולך להעשות בידי אדם הפעם ואפילו לא יחכו לאלוהים בכדי להביא את הגהנום לכדור הארץ...

    הגב לתגובה זו

    • avi equador

      ron messer, 13/07/07 23:30

      i have to be honest , that sometimes i enloy reading you comments more than reading the article itself.
      you always have something interesting to say and it absolutely makes sense.
      keep commenting . thank you
      ron

      הגב לתגובה זו

      • תודה

        Avi Ecuador, 14/07/07 04:25

        פשוט זה יוצא לי מהשרוול.

        הגב לתגובה זו

    • אמת וחציב

      ג'קי, 14/07/07 00:42

      הכל קומבינה עים האירנים ואין להאמין לתעלולים של החלאה.

      הגב לתגובה זו

    • מאוד יכול להיות שאתה צודק, אבל...

      יאיר, 14/07/07 08:33

      תשאל את ההורים שלך, אולי הם זוכרים - זה בדיוק מה שאמרו על סאדאת
      ''הוא לא רוצה בדיוק שלום , הוא צריך זמן כדי לשקם את הצבא שלו ולתאם עוד מלחמה עם סוריה נגד ישראל''.
      אתה יודע מה קרה בסופו של דבר.

      הגב לתגובה זו

      • אם המצרים רצו שלום ואם זה באמת שלום

        Avi Ecuador, 14/07/07 08:58

        הם היו משלמים קצת יותר, אולי 40000 מיליארד דולר תמורת הנסיגה ונסיונות ההשמדה שלהם.
        הכל בחינם?
        זה עם פצצת זמן עזה שסעדת השאיר לישראל ולא היה מוכן לקבל אותה, הבין שיש לו את הפלסטינים.

        הגב לתגובה זו

  • 130.

    האם אנחנו מוכנים?

    מיכה, 13/07/07 22:13

    האם העורף מוכן הפעם למתקפת טילים מסיבית מסוריה ואולי גם מלבנון ומאירן?

    האם הצבא מוכן להתמודד אסטרטגית עם אויב שינסה לשחזר את השיטות של החיזבאללה?

    האם נם מבינים הפעם שישראל לא צריכה לנהל מלחמה שנמשכת חודש או יותר?

    האם מוכנים להתמודד עם כוחות קומנדו שיסתתרו באוכלוסיה אזרחית ובתוך בונקרים, ושיהיו חמושים בטילי נ''ט רוסים ובטילי קרקע אוויר נגד מסוקים ומטוסים?

    האם חיל האויר מוכן להתמודד עם הנ''ט שהסורים קיבלו מרוסיה?

    האם הממשלה, המטכ''ל והקצינים הבכירים יהיו מוכנים להשתמש בצבא בצורה יעילה? או ששוב נראה מצב שבו כל אחד מעביר את האחריות לאחר?

    האם דובר צה''ל ידע להתמודד עם התעמולה של האויב? נסראללה הוכיח כמה חשובה תעמולה במלחמה?

    האם מוכנים למלחמה בכמה חזיתות: סוריה, לבנון, עזה, הגדה אולי, ואולי אפילו איראן?

    האם יש מוכנות למערכה הדיפלומטית?

    בכל מקרה צריך לפחות להתנהג כאילו אנחנו פועלים לשלום, כדי שכשתפרוץ המלחמה תהיה לנו לגיטימציה.

    האם אנחנו מוכנים להתמודד עם ההשלכות של נפילת משטר אסד, או האם אנחנו יכולים למנוע זאת?

    אני מקווה שכן.

    יהיה נחנד אם האיראנים יצטרכו לשלם את המחיר הכלכלי של שיקום סוריה, ושזה יכביד עליהם כלכלית.

    האינטרס שלנו זה נצחון שיהיה ברור, ויפגע בתדמית של כל אלה שחושבים שאפשר להביס אותנו עם גרילה.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ב100% (ל''ת)

      נענע, 13/07/07 22:18

      הגב לתגובה זו

    • ישראל צריכה להבין שהפעם אין לעבוד עם פינצטה

      Avi Ecuador, 13/07/07 22:21

      ויש לגבות שטחים מיושרים ללא אזרחים ולהתרחב כפיצוי.
      להעביר את כל הפלסטינים ממערבית לירדן כולל אלה הנקראים ''ישראלי'' מהקו הירוק לסוריה המשוחררת.

      הגב לתגובה זו

      • תמשיך לחלום יא אהבל. (ל''ת)

        חליל, 13/07/07 23:01

        הגב לתגובה זו

        • מאחל לך שתזכה להעברה לגן עדן עם בתולות ומהר (ל''ת)

          חלום יותר טוב, 14/07/07 04:08

          הגב לתגובה זו

        • תודה שאתה מסביר לשמאל האידיוט שלנו שהצפון כבוש

          Avi Ecuador, 14/07/07 04:13

          שיכבשו גם את סוריה ולא יעשו טעויות הפעם, שיעבירו את האזרחים לאיראן.

          הגב לתגובה זו

        • חחח, באמת העלת לי חיוך

          Avi Ecuador, 14/07/07 04:26

          תעשו לי טובה, אל תשמעו לשמאל, הוא יכול להרוג אותנו...

          הגב לתגובה זו

        • הרצל על חלום הרבה יותר ''מטורף'' ולדור שיצא מהתנורים אמר

          Avi Ecuador, 14/07/07 08:06

          ''אם תרצו אין זו אגדה''!

          הגב לתגובה זו

      • זו האמת לאשורה (ל''ת)

        ארז, 14/07/07 01:27

        הגב לתגובה זו

    • התשובה לרוב השאלות - שלילית. (ל''ת)

      אזרח, 13/07/07 23:15

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    העם בציון מת לגמור את הסיפור הלא פתור מ-48 . (ל''ת)

    אז קדימה לעבודה, 13/07/07 22:12

    הגב לתגובה זו

    • ציון מלא בחרא-עזוב אותו

      רועי, 13/07/07 23:02

      העם בציון הלך לישון על הספה של אמא של הראל מויאל, אחרי זה הוא קבע תור אצל איילון הגרפולוג ואחרי זה הוא חייב לעבור על תמונות של בוהדנה.
      אז עם כל הכבוד תעזוב את העם בציון הוא מלא בחרא ואף אחד לא רוצה להחליף לא חיתול.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    לא להכנע לאיומים

    ציוני, 13/07/07 22:09

    אסור להחזיר את הגולן לידיים סוריות כדי לא לחזור למצב שלפני 67 שבו הסוריםישבו על הרמה והפגיזו את ישובי הצפון
    על אולמרט וחבריו לכנסת להיות מוכנים למצב מלחמה ולא להיות שאננים

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    קשקוש

    שוקי, 13/07/07 22:07

    לא מאמין

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אין בעיה איש ישמעל תותחי צהל נמצאים 40 ק''מ מדמשק (ל''ת)

    אריה, 13/07/07 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לא צריך להתרגש מהם

    רוני, 13/07/07 21:54

    הם לא שווים הרבה
    ואני מאמין שניקח להם את דמשק

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    למרות תואר הד''ר, הוא טאוייל והאביל ושכל אין במיל. (ל''ת)

    :-(, 13/07/07 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לאחר שראו את פסטיבל הבכיינות

    חיים ארד, 13/07/07 21:47

    שהיה כאן ביומים האחרונים הם החליטו שעל עם של 4 סמרטוטות כמונו אפשר לאיים.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    לא אסד ולא אחמדי ולא נסראללה ולא פלשתינאללה ... (ל''ת)

    הסיבוב הבא יהיה, 13/07/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    talk peace to arabs & islam they take it as a weekness (ל''ת)

    talk peace to a, 13/07/07 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    how did a smart nation become so stupid

    dr marc jacob, 13/07/07 21:34

    how long is it going to take , for the israelis to relize that wene u talk peace to arabs & islam they take it as a weekness lets attac sirya preamtve since the declerd war on us in public ;why are we so stupid and why are we waiting ; lets take more land from syria now;

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    תחזיקו אותי!!! (ל''ת)

    אסד, 13/07/07 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אולי התקשורת שלנו תפסיק ליילל

    יוסי, 13/07/07 21:33

    שהפסדנו את מלחמת לבנון השנייה?
    לא מספיק שנסראללה טוען שהוא ניצח, אחרי שנה התקשורת הישראלית מחריזה כמה שישראל חלשה. די, מספיק !!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מר איתמר ענברי, עבור מי אתה עובד?

    א, 13/07/07 21:31

    נמאסתם עיתונות מגוייסת מחרחרת מלחמה בוקר צהריים וערב.
    לכו תז...
    אני עובר לקרוא חדשות רק באתרים זרים. אמינים פי 1000 מכל ה-ynetים וה-nrgים למיניהם!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    צחוק הגורל

    Avi Ecuador, 13/07/07 21:30

    במקום לתת מדינה ליהודים מערבית לירדן כולל השטחים עזה יהטדה ושומרון ירושליים הגולן ואולי גם שטחים בסוריה ירדן ומצריים קצת, מדינות שיש להם עודפים, הולכים לדרוש את כבשת הרש ורוצים להתחלק או יותר נכון לגזול אותה מיהודים רשעים בעולם.
    התוצאה?
    הם יפסידו מיליארדים או מליונים של חיות, סליחה, אזרחים ויחזרו לימי האבן כאשר בסה''כ הפסידו כל כך הרבה שיבכו לדורות על הטפשות שלהם.
    בטח שזה לא יחסוך לישראל את הקטסטרופה אבל יביא בהמשך לעולם עם הרבה יותר מקום וסובלנות כשהגויים מעצמם יפנו את שארית הזבל ויתנו את כבשת הרש ליהודים מרצונם וכבקשת סליחה וחרטה וניסיון פיצוי ליהודים, אולי יתנו לישראל את כל סוריה שיעבירו משם את שארית התושבים למדינות אחרות כמו איראן שלא נשארו בה כמעט תושבים לאחר כל כך הרבה פצצות אטום שהושלכו עליה.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הקיצונים האיסלאמיים ידיחו אותו הרי

    רועי, 13/07/07 21:24

    אם הוא לא יודע את זה, אנחנו לא יכולים לעשות בשבילו שום דבר. עוד מנהיג ערבי מטומטם, מסכן העם שלו, והעם שלנו גם, עם כאלה מנהיגים מפגרים באזור. מה לעשות, ככה זה כשהשלטון מוגש מאבאל'ה על זר של עלי דפנה

    הגב לתגובה זו

    • זכור לנו על חוסיין שהצטרף לנאצר וחטף

      Avi Ecuador, 13/07/07 21:40

      ולגבינו אנו יודעים שלפחות בעבר מי שהביא ועשה מלחמות גדולות אלו השמאל ומי ש''הצליח'' להביא ל''שלום'' ולוויתורים גדולים הוא ''הימין''.
      אולמרט הולך להתחבר לגו(ר)ג בום ומגוג במלחמה הבאה וישראל מודעת לזאת, אולמרט ביקר אצל גו(ר)ג בום וקיבל הוראות והיום לא שומעים על ליברמן שמקרקר או ברק שמצייץ ודורש את פיטוריו של אולמרט.
      הולכים למלחמה אחרי אולמרט!
      אין כבר איך לעצור.
      הלוואי שאתבדה.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    נחריב את דמשק כמו שהחרבנו את בירות. וניקח לך עוד אדמות ועוד אדמות

    אסד יא פחדן...., 13/07/07 21:24

    נחריב אותך הרי אין מדינה ערבית שתתמוך בך, מי המצרים הירדנים שונאים אותך אתה אידיוט

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ל96 האפס הימני, גם על אשכול אמרו את זה ואז מאז הגולן אצלנו.........

    צוציק, 13/07/07 21:22

    דרך אגב לימני אמבסיל כמוך - לוי אשכול היה ראש ממשלת ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הוא ניסה לברוח מרצח חרירי,דרך מו''מ עם האמריקאים.

    יגאל כהן, 13/07/07 21:20

    בוש לא הסכים.
    לא נותר לו,אלא לחמם את האוירה.
    זה קשור לעבודה של האו''ם בעניין רצח חרירי.
    סגרו עליו.
    לכן האמריקאים לא משחקים איתו.
    הוא יודע שצה''ל יחזיר את סוריה לתקופת האבן על אבן על אבן.
    הבית שלו יהיה דחיה גדולה.
    אבל הוא בפאניקה ולכן יש להזהר.
    כמו חתול שנלכד והדלת סגורה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק זה בדיוק העניין

      אסף, 13/07/07 23:05

      סוריה זאת מדינה עלובה ממש

      הגב לתגובה זו

      • וסאדאת היה צדיק גדול?

        יאיר, 14/07/07 08:48

        לא, הוא רצה את הכסף האמריקאי, אחרי שמצריים נכנסה למשבר כלכלי עמוק אחרי מלחמת יום הכיפורים.
        אין מה לעשות, הכל אינטרסים.
        ישראל חייבת להכנס למו''מ עם סוריה על מנת לחשוף את הבלוף הסורי, אם הוא קיים

        הגב לתגובה זו

        • יאיר,אולי הסברתי את עצמי לא נכון,יש לשוחח את אסד ולא להפסיק לרגע. (ל''ת)

          יגאל כהן, 14/07/07 18:27

          הגב לתגובה זו

  • 111.

    ישראל לצערי לא הבינה

    Avi Ecuador, 13/07/07 21:20

    שהמלחמה על שחרור החטופים ועם חיזבאללה היתה צריכה להיות בסוריה ושחיזבאללה חמאס ופלסטינים בכלל הם כלי ב''משחק'' השח-מט של סוריה ואיראן וארצות הברית.
    הטעות הבלתי נסלחת של ישראל שהיא לא הכינה את צבאה בגבול סוריה והיתה מוכנה למלחמה איתה ולא איימה עליה להחזיר מייד את החטופים ולהוציא את חיזבאללה נשקו נשיו וילדיו מלבנון לסוריה תוך 24 עד 48 שעות כשהיא מוכנה עם המילואים שלה בכל כוחה עם אצבע על ההדק, לאחר פסק זמן זה להחזיר את סוריה לימי האבן.
    היתה צריכה להסביר ולהתריע לסוריה ולעולם שישראל תספח שטחים בסוריה, שטחים מיושרים ותכפיל תשלש או... את שטחה ותביא לטרנספר לכל הפלסטינים ממערבית לירדן (כולל בקו הירוק הנקראים ישראלים) וזאת כפיצוי על העבר ולא להמר שוב על עתידנו עם רשעים שמקבלים פרסים.
    היום מצבה של ישראל היה אחר.
    בקשר לאיראן?
    ישראל ''בסך הכל'' היתה מספקת אמטלה'' תירוץ או סיבה לאמריקאים להיכנס באיראנים ולפתור את האיום האיראני אחת ולתמיד ולא מאוחר מידי לישראל או עם הרבה יותר תשלום בהרוגים והרס בעתיד.
    תגידו חוכמה לאחר מעשה?
    כתבתי לכם עוד ב''במלחמת'' לבנון שישראל טועה טעות קטסטרופית וסיפרתי לכם על משבר הטילים בקובה שבו האמריקאים לא נכנסו ולא איימו על לבנון, סליחה קובה, אלא איימו על סוריה, סליחה, ברית המועצות כאשר הפגנת השרירים הספיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    האיומים הסוריים הם האינדיקצייה הטובה ביותר להפסד שלנו בלבנון 2 '

    אייל, 13/07/07 21:19

    זה לא שהפסדנו בלבנון את המערכה הצבאית לחיזבאללה.
    בלבנון הפסדנו בעיקר את כוח ההרתעה שלנו , עקב התנהלותה השלומיאלית של הממשלה ועקב התקפלותה בדמותו של הסכם הפסקת אש כנוע , שלא כלל את השבת החטופים במסגרתו, שאיפשר לחיזבאללה להפר אותו ושבעקבותיו הוצבו כוחות בינ''ל שלא רק שאינם תקיפים אל מול החיזבאללה , הם גם הכניסו סוללות נ''מ שכוונו אל מטוסינו משטחי לבנון.

    אסאד , אחמדיניג'אד והנייה קיבלו ביטחון ממה שמבחינתם נראה כמו ההתנוונות של הצבא הישראלי
    (ואני רוצה להאמין שפרשנותם למצבו , אכן לקויה).

    ולמרות מסכת צפירות ההרגעה מצידם של שלל האלופים בהווה ובעבר , באמצעי התקשורת , לרגל שנה למלחמה , יש לקחת ברצינות את האיומים האלה.
    לא לפחד מהם , חלילה , אבל להיערך לאפשרות שהם יתממשו בשטח , מפני שישנה מגמה בשטח שמעידה על כוונותיהם של הסורים להילחם , גם אם ולמרות שנוח לנו להדחיק את העובדה הזו.

    אסאד (באשמת התנהלותנו מול הפלשתינאים) אינו מבין את המושג 'שלום'.
    הוא סבור שהמושג 'שלום' , הוא מעין עסקת נדל''ן שמצויינת על טיוטא ושכל ששני הצדדים של עסקה זו צריכים לעשות , זה לחתום עליה , להעביר שטח ולהמשיך את היחסים הקרים והעוינים , באותו האופן שבו הם התקיימו לפני כן.


    אי לכך ,אנחנו זקוקים למנהיג שיעביר מסר פשוט וישיר לאסאד שתוכנו אומר :

    '' עם מדינת ישראל לא מתדיינים
    באמצעות איומים.

    שלום מתחיל בנורמאליזציה , והנורמאליזציה הנדרשת מהסורים , היא הפסקת הסיוע לארגוני הטרור שרוצחים את אזרחי ישראל.

    מי שאינו מעוניין בנורמאליזצייה , אינו מעוניין בשלום אמת.

    אנחנו לא פוחדים מאיומים , אבל מאזינים להם במלוא הרצינות ונערכים לכל התסריטים האפשריים שעלולים להתפתח בעתיד.

    מי שיבחר בלצאת במלחמה כנגד ישראל , יצטרך לקחת בחשבון את תג המחיר שלה. ''

    אז תוכן לנאום עם מסר תכליתי ומתומצת כלפי הסורים כבר יש ,
    עכשיו , כל שנותר לנו , זה למצוא כאן מנהיג שיעביר להם אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הוא ניסה לברוח מרצח חרירי,דרך מו''מ עם האמריקאים.

    יגאל כהן, 13/07/07 21:19

    בוש לא הסכים.
    לא נותר לו,אלא לחמם את האוירה.
    זה קשור לעבודה של האו''ם בעניין רצח חרירי.
    סגרו עליו.
    לכן האמריקאים לא משחקים איתו.
    הוא יודע שצה''ל יחזיר את סוריה לתקופת האבן על אבן על אבן.
    הבית שלו יהיה דחיה גדולה.
    אבל הוא בפאניקה ולכן יש להזהר.
    כמו חתול שנלכד והדלת סגורה.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    נישהו צריך לספר לכלב הסורי על 250 פצצות אטום ישראליות (ל''ת)

    פטריונת על דמשק, 13/07/07 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הגיע הזמן להשמיד את סוריה ! (ל''ת)

    דני, 13/07/07 21:16

    הגב לתגובה זו

    • Everyone relax

      Meni Egosi, 13/07/07 22:05

      The whole Arab world knows that even after the last was we are not losing a nights sleep over their idle threats! Common, Syria - give me a break, they don't even know what war is, the only two problems are Iran and Egypt. Nothing to worry about, let this daddy's boy blow some steam:-) 1

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    חוץ מזה ישראל מתה למלחמה כדי להוכיח שבסוף יהיה ניצחון, כאילו (ל''ת)

    איש, 13/07/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אז רגע זה מו''מ עם תנאים מוקדמים . עדיין לא הבנתי את אסד (ל''ת)

    אזרח, 13/07/07 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כמה עובדות הסטוריות לגבי הסכם השלום עם מצריים

    יאיר, 13/07/07 21:09

    לפני מלחמת יום כיפור, סאדאת פנה לישראל באמצעות מתווכים על מנת להתחיל במו''מ. כשישראל ראתה בהצעות שלו תכסיסים לא רציניים, הוא פנה למלחמת יום כיפור, בה שיתף פעולה עם סוריה.
    גם אחרי מלחמת יום כיפור, רבים במערכת הבטחון לא האמינו לסאדאת שהוא מעוניין ברצינות לפתוח במו''מ. בואו לא נשכח בכל אותם שנים מצריים העבירה כסף רב לאש''ף וארגוני טרור אחרים שפעלו נגד ישראל.
    אין לי מושג מה כנות כוונתיו של אסד, אבל ישראל לא יכולה להצטייר כסרבנית שלום, כפי שהצטייירה בתקופה בין 1967 ל1973.
    אנחנו חייבים לפתוח במו''מ עם סוריה, גם במחיר חשיפת הבלוף הסורי, אם הוא קיים

    הגב לתגובה זו

    • מו''מ עם סוריה אנחנו מנהלים און אנד אוף מאז 92 (ל''ת)

      התוצאות לפניכם, 13/07/07 23:28

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    כנסו

    זיו, 13/07/07 21:05

    מהרגע שקם עם ישראל הייתה אהבת הזולת הדבק שקשר בינינו. כל עוד החזקנו באהבת הזולת, שגשגנו ופרחנו, אבל כשהתגברה בינינו שנאת החינם, הידרדרנו לתקופות קשות של חורבן וגלות. היום, אנחנו נמצאים בנקודה מכריעה, אנו זקוקים לאהבת הזולת ממש כמו אוויר לנשימה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לא מבין למה צריכים להסתבך במלחמה נוראה בגלל מתנחלי הגולן

    אני, 13/07/07 21:03

    הגיע הזמן שאנו נקיים את החלטות האו''ם עליהם הסכמנו ושבהם נקבע מפורשות שעל ישראל לפנות השטחים תמורת שלום. אגב, גם בהסכמי קמפ דייויד עם מצרים הסכמנו על העיקרון הזה.

    נכון שצפויה זעקה עד השמים מצד מתנחלי הגולן, אולם בטוחני שדי בכמה $$$$$ על מנת להשתיק אותם.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את ספרי ההיסטוריה

      X, 13/07/07 21:36

      ומה קשור הסכם השלום עם מצרים לרמת הגולן ?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה למספר 102

      אסף לוץ, 13/07/07 23:33

      כמה אווילי אתה יכול להיות אבל בעצם הרי אתה תהיה היודנרט החדש,אגב איך אתה קורא לתושבי יפו היהודיים,מתנחלי יפו,או אולי לכולנו אתה קורא ''מתנחלים''.לסיום ,יהודון קטן. גם אתה כמו היודנרטים בעבר תזכה לראו את ''טוב ליבם של המוסלמים

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    להחזיר את הגולן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    שמאלנית, 13/07/07 21:02

    להחזיר את הגולן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לערבים מגיע מה ששייך להם
    ישראל הכובשת:כבשה את כל אדמות הערבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לא לצנזר בבקשה
    להחזיר את המדינה לפלסטינים אני אגור בחו''ל
    די לכיבוש!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תחזרי להפגנה בגדר

      אילן, 13/07/07 21:10

      ושיקח אותך אלהים

      הגב לתגובה זו

    • אלה ג'וקים מ- ''שלום עכשיו''

      -, 13/07/07 22:12

      איזה בוגדים.

      הגב לתגובה זו

    • הגולן הוא לא אדמה ערבית

      שמאלן, 14/07/07 03:24

      מזמן כבשנו את חבל הארץ הזה, ולא רק בקרב. יש שם ישובים וותיקים וענפים משגשגים של תיירות וחקלאות. כבשנו את האדמה וזאת אדמה יהודית.

      די לכיבוש בשטחים.
      די לגדר ההפרדה.
      די לאתוס הצבאי והמיליטנטי בחברה הישראלית.
      די להרס תשתיות אזרחיות במדינות אחרות במסווה של מלחמות קיום.

      אבל בגולן אני חולק עלייך. זו לא אדמה ערבית.

      הגב לתגובה זו

    • מי מונע מבעדך

      השפוי, 14/07/07 09:13

      לרדת מהארץ?
      לכי לחפש את עגל הזהב בבלגיה
      שמעתי שיש שם פסל של ילד שמשתין
      לפי איך שאת כותבת בטח תעברי לגור שם רק בשביל לעמוד מתחת לפסל הזה

      לרוויייה!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    נקווה שיש לו טיל שיגיע לכנסת (ל''ת)

    המושיע, 13/07/07 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה כולם מפחדים מהצבא הסורי

    דני, 13/07/07 20:54

    ברגע שתתחיל מלחמה, זו כבר לא מלחמה נגד ארגון טירור זו מלחה נגד צבא, ואז אנחנו מסיימים את המלחמה הזאת מהאוויר תוך יומיים וגם אם לא מהאוויר אנחנו לא צריכים לחשןש, הם אלה שצריכים. אנחנו חזקים מאורגנים יש לנו רמטכ''ל חזק ומצויין. ואחרי מלחמה עם סוריה הם ישתקו אחת ולמתמיד, ודיי עם החנופה לאסד, מה בכוח להחזיר להם את הרמה... אנחנו לא ניתן להם לקחת את הרמה שלנו

    הגב לתגובה זו

    • דני תקרא את הספר שבויי סוריה של יחזקאל המאירי ואז תבין (ל''ת)

      שיבולת, 13/07/07 21:52

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    שלום פירושר עולם ללא תקשורת. התקשורת מביאה למלחמה וסכסוך (ל''ת)

    אור, 13/07/07 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שוב התקשורת, במסווה של ''רוצה שלום'', מלבה מלמחה. (ל''ת)

    אריק, 13/07/07 20:50

    הגב לתגובה זו

    • איפה ההבנה?

      רועי, 13/07/07 23:10

      אתה חייב להבין את התקשורת, היא נורא רוצה למכור פירסומות של פוקס ושל ביטוח ישיר.

      השדרנים עם העיניים הדומעות המבט החודרני והמזדהה ועם המשכורת של 400,000$, חייבים לעבוד עם משהו, אז מחרחרים קצת מלחמה מידי פעם או שוחטים איזה פוליטיקאי שעוד לא מתקרב לכתב אישום (בייחוד עם הוא לא שייך למחנה השלום), מה אתה רוצה מהם, איפה ההבנה?

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אסד אתה חכם על אולמרט וזה לא הוגן - אולמרט תבקש סליחה ומיד. (ל''ת)

    רפי, 13/07/07 20:43

    הגב לתגובה זו

    • רפי שכחת לקחת את הכדורים היום ? (ל''ת)

      שיבולת, 13/07/07 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    זהו לא אולטימטום,זה איום,אבל..

    אמיר ברד, 13/07/07 20:42

    אולמרט ישקשק מאוד כמו אהוד ברח מלבנון,והלכה למעשה המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הסורים הם הצבא הכי האכזרי שקיים סביבנו (ל''ת)

    בדוק, 13/07/07 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עד לפני שבוע פחדתי , עכשיו כבר לא...

    מילואימניק, 13/07/07 20:38

    השבוע חזרתי מאימון ברמה ותאמינו לי, מזל שאשכנזי התמנה לרמטכל.

    אם ציפיתם לרעידת אדמה בצהל אז הייתה כזאת וכל המערכת עברה טלטלה רצינית.

    הצבא מוכן למלחמה יותר ממה שאתם מתארים , אני כבר מוכן ויודע איפה אני אהיה במלחמה מול הסורים ואתם??

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    כותרת מטעה.. כשאומרים ''החזירו הגולן או ש..'',זה לא ''אולטימטום השלום'' (ל''ת)

    כבשה דידקטית, 13/07/07 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מלחמה בפתח ואל לנו לישון

    אני, 13/07/07 20:31

    בעקבות המלחמה האחרונה ואנחנו שומעים שכולם מסביב הפיקוח את הלקחים דבר שהיה צפוי למדיי אין לנו ברירה אחרת אלא להערך במלוא כוחינו ובמיטב מוחות הגנרלים מהדור הקודם על מנת להנחית מכה אחת אפיים על כל מי שיעז להרוג בנו או אז רק אז נוכל לאזן את המצב במזרח התיכון כולו
    לסיכום : היידה מלחמה חזקה

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כל אסטרטג צבאי מבין כי אין סיכוי בעולם

    קול הצדק, 13/07/07 20:29

    שמלחמה צבאית מתוכננת תיפתח מכיוונה של סוריה או איזו מדינה סוברנית אחרת. זה יכול להגיע מכיוונן של תנועות פלסטיניות מתוסכלות מתוך ומחוץ לישראל, מתוך ארוני טרור וגרילה (וכיום חיזבאללה הוא כבר לא כזה, וטלכן אף הוא לא מעז, פן יאבד את אחיזתו הרופפת בלאו הכי בלבנון, כיום). אסד לא ייקח סיכון. שלטונו חשוב לו מדי, והריסת דמשק וחלקים נרחבים מסוריה במלחמה שהוא כפה - תביא בהכרח להיעלמותו, הפיזית או הפוליטית (שזה היינו הך בסוריה). מה שכן, מלחמה יכולה לפרוץ גם בגלל אי הבנה, בגלל גורם שלישי שיחמם את הגבול, בגלל צה''ל שיחליט להגיב על משהו. זו הסכנה. מבחינת הסיכויים, תמיד קיים סיכוי שמנהיג לא כל כך שפוי יתחיל במהלך צבאי. לא זה המצב. אסד אינו סאדם חוסיים שסבל ממגלומניה מפחידה. אסד חושש לשלטונו ולאיך שהעולם מהערבי מתייחס אליו.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אולמרט לא מסוגל להזיז אבן בגולן-מי ישמע לו ?? (ל''ת)

    אולמרט בדיחה, 13/07/07 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    Peace is NEVER done with OLTIMATUM ,Mr Assad

    Abi, 13/07/07 20:20

    You better prepare for war and
    to be kiked out of power soon...together with your body from Iran

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    משא ומתן לא בכל מצב

    ניר, 13/07/07 20:19

    קודם שסוריה תפעל ותרצה שלום לטובת שני הצדדים ולא רק לצד אחד.
    אם הם פועלים רק בשביל עצמם אז השלום שווה לתחת.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    asad sorya

    zohar, 13/07/07 20:19

    aod nitgagegea lehalots taminu le

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ושוב תודה לאולמרט פרץ וחלוץ האימפוטנט (ל''ת)

    מטומטמים, 13/07/07 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    זוכרים את המערכון של הגשש על העולים מוינה

    יהודי, 13/07/07 20:09

    ובכן מי שזוכר יודע שהעולה מהמערכון (פולי) אומר לכתב הרדיו (שייקה) דרך ''במתורגמן'' (גברי) שכל תביעותיו יתקבלו (''ארלוזורבה פינת דיזנגובה''). אסאד הבן למד מאביו שעם מספיק סבלנות והתנהגות של הביריון השכונתי (אזורי) הלחץ על ממשלת ישראל הרפה (גם שכלית) יניב את התוצאות ללא שהוא יצטרך להפעיל תוחים ומטוסים, ובעיקר את הטילים. אז כניראה שמישהו לחש לו ''איים על אולמרט, והוא יתן לך הכל, והעיקר שיוכל לקבל גם הוא פרס נובל''. כי זהוא בעצם מצבינו עוד מערכון מצחיק אבל מציאותי מאוד. נ.ב נא לא את אהוד ברק מפנה לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט

      שי, 13/07/07 20:24

      רק שהשדרן היה גברי והמתורגמן היה ''עובד ניקיון מטעם הליכלוך'' שייקה

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    למה לא זורקים כבר אטום על סוריה ועל אירן

    מ.פ, 13/07/07 20:07

    נגמור עם הסיפור הזה אחת ולתמיד

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      רועי, 13/07/07 20:19

      אני אתן לך רמז זה קשור לתבונה ויש לזה קשר לקליפת המוח.

      הגב לתגובה זו

      • אני ממש המום מהיכולת שלך..

        ירון, 13/07/07 20:45

        להגיב תוך כדי שתיה קפה בארומה...

        פשששששששששש...

        הגב לתגובה זו

        • ושוב תגובה גזענית מלאת שנאה נגד תושבי תל אביב

          יאיר, 13/07/07 21:12

          מה יהיה?
          בלי תל אביב ומרכז המדינה, לב העסקים של המדינה, המדינה שלנו היתה מדינת עולם שלישי, ואז מי היה נושא בנטל המס?
          ולגבי התגובה של רועי - הוא לא היה צריך להעליב ככה.
          בוא נגיד ככה, אטום על סוריה לא ריאלי, שכן הנשורת עלולה לפגוע בצפון הארץ.
          היית צריך לראות את פרק 2 של ''יריחו'' כדי להבין מה קורה כשגשם שחור יורד על ישוב, ומה ההשלכות של זה , כדי להבין שזה שאסור להשליך פצצת אטום על מדינה שכנה.
          לגבי איראן, די לזלזל כבר ביכולות הצבאיות שלהם, אולי אין להם חץ, אבל אני בטוח שיש להם מערכות אחרות ליירוט טילי קרקע-קרקע.

          הגב לתגובה זו

          • אין להם....

            אהרון, 13/07/07 22:16

            אין אף מערכת מבצעית נכון להיום בעולם זולת החץ הישראלי שמסוגלת לירט טילי קרקע קרקע.

            האמריקאים טורחים על מנת להשלים את ה THAD שלהם שיהיה מבצעי אוטוטו.

            אבל זו מערכת אמריקאית - קרי מהצד שלנו. לאירנים מן הסתם לא תהיה אותה.

            אגב, את ה THAD יציבו על חשבון האמריקאים גם על אדמתנו כמערכת נוספת ''לעבות'' את מעגל האבטחה של החץ ובכדי לצבור עליה נסיון מבצעי.

            מן הסתם האמריקאים מאמינים שהסיכוי הגדול ביותר שהמערכת הזו תתחכך באופן מבצעי היא אצלנו - וזה לא מפתיע.

            הגב לתגובה זו

            • ואתה בטוח שאתה יודע לגבי הדברים שמפותחים על ידי הרוסים והסינים?

              יאיר, 13/07/07 22:48

              מעניין, כי פעם אחר פעם הרוסים והסינים מפתיעים את צבאות המערב בפיתוחים שלהם.
              לא שאני אומר שאני אפשר לנצח, אני אומר שלא צריך להיות שאנן ולהיות בטוח במאה אחוז שטילי הקרקע-קרקע שלנו אכן יפגוע במרכזי הערים האיראניות

              הגב לתגובה זו

      • אתה מיתכוון שאין כאן לאף אחד (ל''ת)

        נירולוג, 13/07/07 20:51

        הגב לתגובה זו

      • רועי למ.פ.יש הכנה למוח (ל''ת)

        שיבולת, 13/07/07 21:41

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    עוד מסע הפחדה של השמאל (ל''ת)

    א, 13/07/07 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מי שרוצה שלום לא מעמיד אולטימטום - רק מי שרוצה (ל''ת)

    מלחמה, 13/07/07 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מדינה של פחדנים!!! כנסו

    פטריוט, 13/07/07 19:57

    במקום ללעוס את הסורים ולגמור איתם פעם אחת ולתמיד הראש ממשלה היקר שלנו בוחר ללקק לאסד את ה......
    איפה החוזק וההרתעה שלנו חייבים להחזיר אותם לא לשלום בכל מחיר עם רוצים את דמינו נלחם על המדינה ונראה שאנחנו לא קורצנו מחומר רגיל!

    הגב לתגובה זו

    • איפה החוזק?

      רועי, 13/07/07 20:08

      איפה החוזק וההרתעה? הם על הספה רואים טלוויזיה, כוכב נולד או דודי טופז, מקלפים גרעינים ושולחים ביחד עם הילדים המטומטמים שלהם sms.

      אגב נעשים ניסיונות לשדך להם את חינוך ופטריוטיות, אבל הם משתתפים בתוכנית לרדת בגדול, אז נצתרך לחכות.

      הגב לתגובה זו

      • רועי, ת''א: אתה אמרת את התשובה הנכונה ביותר! (ל''ת)

        T, 13/07/07 21:28

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל פעם שערבי מצית תקווה למשהו נורמלי, מתברר יום אחרי- (ל''ת)

    שזה סוג של, 13/07/07 19:54

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו בעיה של שפה ובעיה של אגו. אנו

      יהושפט, 13/07/07 20:11

      חושבים שכולם חושבים כמונו. ולמשל, אנו חושבים שכאשר אסאד (הפעם זה אסאד) אומר ''שלום'' זה אותו שלום כמו כשאנו אומרים ''שלום''. ראו כיצד הוא מבחין בין ''שלום צודק'' לבין ''יחסים נורמליים''. כאשר נדבר על החזרת הגולן (חלילה וחס, אבל כבר עשינו זאת) יפרק אסאד את ה''שלום'' לשלבים, כאשר תמיד בשלב הראשון יופיע ה''צדק'' כהחזרת הגולן ומייד אח''כ שלבי משא ומתן נוספים למחיר נוסף שנידרש לשלם ולא נגיע עוד ליחסים נורמליים. הוא לא מצית תקווה - הוא משתמש בשפה שמעוררת את השוטים שבנו להאמין שסוף סוף האויב הפך לבר-שיח. ובינתיים הוא מזרים נשק ותחמושת לחיזבאללה ומדשן את החמאס. בחייכם! כבר אין לכם ראש כדי ליפול עליו.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    Asado

    Ilan, 13/07/07 19:52

    asado if you want to shoot shoot do dont talk

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ישראל צריכה להציב בגולן 200-300 טלי סקאד לכיוון דמשק.. (ל''ת)

    יזרז את השלום, 13/07/07 19:51

    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות אתה חושב שמחכים להצעות שלך - כבר לפני שנים

      פורסם כי, 13/07/07 19:57

      גם לנו וגם לסורים יש טילים מכוונים לכל המקומות האסטרטגיים שלנו ושלהם. השאלה מי ילחץ ראשון. היה סירטוט בעיתון על כך.

      הגב לתגובה זו

    • סקאד?! לא חשבת על טיל קצת יותר מיושן?

      אני, 13/07/07 20:08

      לסורים המפגרים מבחינה טכנולוגית עוד יש את הטיל העתיק הזה.. תודה לאל, לישראל יש טילים הרבה יותר מתוחכמים.
      הסורים טפשים אם הם חושבים שחיזבאללה ניצחו. מבט אחד בלבנון ההרוסה והם היו חושבים פעמיים.

      הגב לתגובה זו

      • אל תזלזל בסוריה יש טילים מתוחכמים - זה כבר לא הצבא

        של 73, 13/07/07 20:21

        מכוונים ישר לבור של הקריה בת''א.
        וגם לדימונה. ויותר מזה יותר טוב שלא תדע.

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    ומה רע בתיווך אר''הב ,העיקר שלום

    מוי, 13/07/07 19:46

    קשקשנים
    שני הצדדים מחפשים תרוצים
    זה רוצה את הגולן והשני רוצה יח;סים עם ארה''ב
    ומי ישלם א נ ח נ ו

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    let,s bomb them back to the stone ages (ל''ת)

    asi, 13/07/07 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    על שלשה פשעי דמשק...

    שמוקלר, 13/07/07 19:46

    ועל ארבעה לא אשיבנו,
    על דושם בחרוצות הברזל הרות הגלעד.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אסד מאים במילחמה אז ניתן לו מילחמה..........

    איציק מ, 13/07/07 19:43

    אני בתל אביב מוכן ליסבול טילים ביתנאי שסוריה תחזור 100 שנה אחורה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שימו לב לשכת אולמרט מנפקת כל יום ספינים על סוריה לטשטש דו''ח וינוגרד (ל''ת)

    אל תשתפו פעולה, 13/07/07 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בעימות צריך לחסל ספציפית את אסד ולכבוש לו עוד שטחים,כולל דמשק

    ולשלוח את, 13/07/07 19:42

    לחלק בסוריה שישאר ברשותם.
    ללמד לקח,
    לייצר הרתעה,
    ולמנוע ע''י זה את המלחמה הבאה.
    לכבוש ולנקות שטחים מתושבים.
    לחסל את ההנהגה הסורית.
    תושבי ישראל יצתרכו לשבת תקופה במקלטים,שיפציצו חופשי,
    אבל למה לא בונים אותם?
    אנחנו צריכים לכבוש שטחים ולנקות אותם מתושבים,לשלוח אותם לסוריה.
    אבל להלחם בכל הכח,בכח קטלני מבלי לתת הסברים לאנטישמים מהעולם הנוצרי(המערבי)
    הרי העולם הנוצרי הוא האוייב ההיסטורי של העם היהודי,שעשה הפסקה של 50 שנה באנטישמיות האקטיבית שלו כתוצאה מריגשי אשמה.
    אז לא הגיוני שננסה לרצות את האוייב(העולם הנוצרי)
    עם הערבים יש לנו מלחהמ ואוייבות ספציפית שקשורה למשהו עכשוי.
    האוייב הנוצרי זה עיניין עקרוני אצליהם.
    ולא צריך להתבלבל,
    כתוצאה משליטת העולם המערבי בעולם ובתיקשורת העולמית(שזה ארצות הנצרות)אנחנו נוטים לחשוב שהם הרוב,אבל הם אפילו לא רבע מהעולם,הם פשוט הישתלטו על העולם,מבחינה כוחנית,כספית,ותיקשורתית.
    הודו וסין הם ביחד חצי מהעולם,
    ההודים הם הינדים,חברים שלנו,(עד להתחלת ההסתה הנוצרית בתיקשורת העולמית שלהם)
    הסינים הם בודיסטים במקור,אבל כיום הם ללא דת,והם רובם בכלל לא יודעים מי אנחנו.
    כל הכושים באפריקה בכלל לא יודעים מי אנחנו.
    אלה רוב העולם.
    הערבים הם אוייב עכשוי שלנו,
    אבל ארצות הנצרות הם האוייב האמיתי שלנו לאורך כל הדורות עם הפסקה של 50 שנה שניגמרה ליפני 7 שנים.
    ארצות הנצרות שולטות בעולם אבל הן לא הרוב בייחס למספר התושבים.
    הם שונאים אותנו וזה בסדר,זה מה שכתוב להם בדת לעשות.
    אבל לנו אסור לנסות לרצות אותם.
    אנחנו צריכים להבין את המציאות,ולהתנהג בהיגיון ובדרך שטובה לנו,לעשות מה שטוב לנו.
    וזה לא לרצות את האוייב שלנו(ארצות הנצרות)
    אנחנו צריכים לייצר הרתעה,זה מה שטוב לנו,וזה צריך להיות קטלני ומהיר.
    הסברים אנחנו צריכים לתת להם רק לאחר מעשה.
    בגלל זה צריך לבצע במהירות ובכל העוצמה ובלי רחמים על אף אחד בתוך המלחמה.(בטח שלא על האוייב או על אזרחי האוייב)
    תפקידו של האוייב הוא לישמור על אזרחיו,ע''י אי יציאה למלחמה.
    ברגע שהאוייב יצא למלחמה נגדנו,הוא אחראי לכל מה שקורה לאזרחיו,ולנו אסור להתעסק עם זה,אנחנו צריכים לרמוס להשמיד לייצר הרתעה,שחלק גדול ממנה הוא כיבוש שטחים רבים ככל האפשר ולנקות אותם מתושבים,שהאוייב ילמד שכשהוא פותח במלחמה נגדנו הוא מפסיד עוד שטחים ולא מחזיר לעצמו שטחים.
    זה ניקרא לייצר הרתעה.
    זה מונע את המלחמה הבאה.

    בשום הסכם שלום לא צריך תלהחזיר לאוייב את כל השטחים שניכבשו בדם חיילינו.
    האוייב צריך ללמוד ולהפנים שכשהוא יוצא למלחמה נגדנו,הוא משלם על זה לעד,על הרג חיילנו בקרב.
    הרתעה טובה בעימות הבא שהאוייב יפתח נגדנו,תלמד אותו.

    הגב לתגובה זו

    • you have 100% reson

      jacques, 13/07/07 19:55

      may dear your have 100% reson!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • תסתום גזעני.

      נוצרי גאה, 13/07/07 20:39

      אם אין נוצרים בעולם הייתי נמחק מהפה יא גזעני שכמוך.

      הגב לתגובה זו

      • צרות זה לא גזע,זאת דת,ולא נאמר פה שום דבר נגד הנצרות.

        רק הצגת עובדות, 13/07/07 21:09

        מדינות הנצרות תמיד היו אוייב העם היהודי.
        מדינות הנצרות שהן העולם המערבי,שולטות כיום בעולם.
        וישראל צריכה לזכור את זה ולא לנסות לרצות את האוייב כי מחוץ לזה שזה לא הגיוני זה מסוכן ולא משתלם.
        דע את אוייבך.
        דבר מאוד חשוב כדי שתוכל להגן על עצמך כמו שצריך.

        הגב לתגובה זו

      • נכון באופן עקרוני היום היתה נמחקת ישראל

        Avi Ecuador, 14/07/07 01:14

        אבל אל תשכח שאם לא היו יהודים גם ישו היהודי לא היה קיים ולא היו נוצרים ולא היו אפילו מוסלמים.
        זה טוב?
        ממממ...

        הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. יפה אמרת (ל''ת)

      יוסי, 13/07/07 21:24

      הגב לתגובה זו

    • צודק בתחלס (ל''ת)

      אני, 13/07/07 21:37

      הגב לתגובה זו

    • ומי יעשה את זה ? צ''הל שלא היה מסוגל לבנת גבל ? (ל''ת)

      שיבולת, 13/07/07 21:45

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל מסוגל להשמיד את בנת גבל בדיוק כמו שהוא השמיד את דחיא בבירות

        אבל הוא לא רצה, 13/07/07 23:30

        מי שלא רוצה להשמיד את האוייב במלחמה.
        הוא דבר ראשון אדם מבולבל,לא הגיוני,וזה גורם לו לבצע פשע נגד מדינת ישראל שמאבדת את יכולת ההרתעה שלה(דבר שמייצר את המלחמה הבאה)ונגד חיילי צה''ל שנהרגים וניפצעים הרבה יותר ולחינם, תוך כדי לוחמה שלא מחוייבת במציאות באיזור שצריך להיות מושמד עם אש כבדה,כמו שמשמידים אזורי אוייב במלחמה.
        לצה''ל יש יכולת,
        יש לנו בעיה עם הנהגה מדינית מובסת ע''י ארצות המערב שניטפלות אליה ורודות בה כבר 7 שנים ללא הפסקה.
        צריך לשים גבול ולעשות את מה שצריך לעשות במלחמה,כמו שעשינו בעבר,ולהכריע את המלחמה עם הרבה עוצמה,ובכל הכח,ולייצר ע''י זה שקט באזור,כמו שעשינו בימים עברו.
        שקט=שלום.

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    איך כזה מכוער עם אישה כזו כוסית, איך? (ל''ת)

    נ, 13/07/07 19:41

    הגב לתגובה זו

    • רוב הנשים נמשכות לכח, סטטוס וכסף

      למדתי מאוחר, 13/07/07 20:35

      החוכמה האמיתית היא למצוא את אותן בודדות שאינן כאלה, ויש גם כאלה. בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • חוכמה

        רועי, 13/07/07 22:47

        יותר חכם לצבור כסף וכח

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    רק על האילטימטום הזה אני הייתי מתעלם ממנו עכשיו לעוד שנה

    שמאלני שפוי, 13/07/07 19:39

    צריך להבהיר לאסד הבן שגם אנחנו הפקנו לקחים ממלחמת לבנון השניה, בכוח הוא לא יקבל כלום, לשלוח לו מסר שרק בגלל שהוא הציב אולטימטום לא נחדש את המשא ומתן עד לאחר סיום האולטימטום על ידו, רוצה לדבר בשפת הכוח, אין בעיה, את אבא שלו לימדנו בכוח ונלמד גם אותו, הפעם נראה לצדיק את האמירה שצה''ל הוא הצבא הטוב בעולם, נראה לאסד עד כמה הפקנו לקחים, על הדרך נראה גם לנסראללה אם הוא יתערב ולאחמדינג'ד אם הוא יחשוב לצאת מהספארי שלו... ואז אתם תראה שכל מדינות המזרח התיכון יעמדו בתור בשביל לעשות שלום, יריבו בינהן מי תעשה שלום איתנו קודם..., כל הבעיה היא בגלל שכנראה לא הסברנו את עצמנו בשפה המובנת לאסד, אנחנו יודעים לדבר גם שלום וגם מלחמה והוא כנראה לא הפנים את זה וחושב שאנחנו לא יודעים לד'בר בכלל, אין מה לעשות, לצערי הרב לפעמים רק דרך מלחמה מגיע השלום המיוחל, כולי תקווה שאסד יבין ויחכים ולא תשתבש עליו דעתו או תוסט עקב השפעות של הקוף מאירן או הג'וק הפחדן המסתתר בבונקרים מלבנון

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שמדובר בהערצה של תרבות מוות, אלימות נוראה וסילוף מזוויע של האסלאם.

    איזה בומרנג, 13/07/07 19:36

    כמה גדולה היתה ההתלהבות בתחנות הטלוויזיה הערביות, הלוויניות, שחיו מן הפופולאריות העצומה של התופעה: ערב-ערב נהנה העולם הערבי לצפות בחזיון הטלוויזיוני, כיצד ''לוחמי קודש'' פלסטינים מתפוצצים ברחובות הערים הגדולות בישראל, והיהודים זועקים לשמיים. כמו במחזה אפוקליפטי, מטפיזי, דתי. כמין נקמה שמיימית כנגד הכופרים היהודים.
    שירי הערצה מצמררים נכתבו על גיבורי הזמן הערבי החדש. ילדים למדו את שמות המתאבדים נגד ישראל בעל פה, ופובליציסטים כתבו כי זו הדרך להלחם באויב הציוני ולחסל אותו. איזה פרדוקס נורא: העולם הערבי ראה חיות ויצירתיות דווקא במוות; כאשר האקטיביות היחידה שסביבה יכול היה להתאסף היתה של הרג עצמי.
    איש לא דיבר על העובדה שמדובר בטיהור אתני; שמדובר באזרחים שלווים; שמדובר בפשעים נגד האנושות; שמדובר בהערצה של תרבות מוות, אלימות נוראה וסילוף מזוויע של האסלאם. תרבות שבה האינדיבידואל הערבי הוא גרגיר קטן בשירות האידאולוגיה הגדולה, שעליו להקריב את עצמו כמובן מאליו; שאין ערך לחייו. השנאה לישראל כה יוקדת, עד כי הכל מותר. השנאה הזו עיוורה את עיניו של העולם הערבי מלראות את המחירים הכבדים.
    השבוע, כאשר מחבל מתאבד התפוצץ באלג'יריה בפיגוע אכזרי במיוחד, כאשר כל יום מתפוצצים מחבלים מתאבדים בעיראק, בסעודיה, בלבנון, בסוריה, במרוקו, במצרים, באפגניסטאן,בפקיסטאן, ואיפה לא, הגלגל מתהפך. הנקמה התהפכה. מי שביקשו לנקום באחרים, הבינו כי בעצם נקמו בעצמם.
    שימחת ההתלהבות בעולם הערבי נדמה. ההערצה נעלמה. עכשיו מדווחים על התופעה בתקשורת הערבית בפלצות, כמובן. מדגישים את העובדה שמדובר ברצח של נשים, ילדים ואזרחים שלווים, ובתרבות של מוות. כמה נוראה היא הנקמה: העולם הערבי שהלך לישון לאחר מסיבת המתאבדים נגד ישראל, קם בבוקר והמתאבד מתעורר עכשיו לידו. הוא כבר לא בעיה של ישראל, היא ידעה להגן על עצמה יפה. עכשיו הוא בעיה מחרידה שלו. העולם הערבי נפל בפח שטמן לנו.

    הגב לתגובה זו

    • עד כמה שאת/ה צודק/ת, נהנתי לקרוא. תודה (ל''ת)

      דורון, 14/07/07 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    יאאלה מלחמה!! החלשלוש הזה מאיים?

    אמירה, 13/07/07 19:35

    אני חושבת שכמו ארה''ב עלינו לעזור למדינות שנשלטות ע''י רודן. עלינו לנצח את סוריה ולהפוך בא את המשטר לדמוקרטי, בעזרת ארה''ב כמובן.
    לא עוד אדם אחד שמחליט בשביל כל הסורים
    . כמו שאומרים סוריה לסורים
    ולא לאסד. יאאלה מלחמה!!!
    אסד נבחר רק בזכות אביו, אין לו יכולות של מנהיג אמיתי, הניצחון יהיה קל ותפארתנו בעולם הערבי תשוב. מלחמת לבנון תהיה רק זיכרון רחוק.

    הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה לתגובה 10 (ל''ת)

      רועי, 13/07/07 19:46

      הגב לתגובה זו

    • את חושבת יותר מדי כנסי:

      שמעון, 13/07/07 19:58

      להפוך את סוריה לדמוקרטית הא?
      כמו ארהב אה??????
      שימותו לנו חיילים כמו שמתים לאמריקאים בסיטונאות?
      אם חלילה הסורים יפתחו באש אנחנו נרסק אותם במדינה שלהם וניתן להם לאכול תבוסה ואז הם יהיו שקטים בדיוק ל 20-30 שנה....

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק כמו שארה''ב הקמיה דמוקרטיה בעירק (ל''ת)

        לא עלינו, 13/07/07 20:33

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    עוד כמה פרטים חשובים ומעניינים

    אהרון, 13/07/07 19:31

    צריך לזכור שהלקחים שהפיקו הסורים ממלחמת לבנון הם די בודדים ומעטים:

    הם למדו שלחימת גרילה עם טילי נ.ט תוך כדי הסתוואות בשטח יעילה כנגד לחימה צבאית של כוחות שריון.

    ולמדו שירי רקטות קטיושה מרחוק לא ניתנת למניעה צבאית מיידית.

    אבל, זוהי לחימה שאיננה כובשת!
    זו לחימת טרור שמרתקת משק אזרחי, מבלי לכבוש את השטח שלו.

    כדי לכבוש שטח סוריה תצטרך לשנע את כוחתויה קדימה, מצב שחיזבלה לא ביצעו.
    במצב שכזה הכוחות שלהם חשופים ויחטפו אש כמו במטווח.

    כאשר חיילים שלהם רכובים על אופנועים או רצים בשטח כמה קילומטרים לעבר רמת הגולן - הם יקטשו.

    לכן הלקחים שסוריה הפיקה רלוונטים רק כדיפנסיבה ולא כאופנסיבה.

    שנית, ירי קטיושות מצד סוריה על מנת לרתק משק אזרחי ישראלי, יענה בירי מקביל משלנו רק קטלני פי כמה על ידי ארטילריה, כלים מסווגים שיפתיעו אותם בנוסף, ופצצות חיל האויר בעלי רשק של טונה לכל פצצה על תשתיות אזרחיות שלהם.

    לכן במצב שכזה הם עדיין בנחיתות ולא ביתרון - להזכיר הם לא ארגון טרור שממנו נמנעו למהגיב בנשק מקביל.


    בנוסף לכל זאת אם הסורים שכחו, במקרה של מלחמה מלאה בין ישראל לסוריה, יש כאן באזור המפרץ הפרסי והמזרח התיכון, כמות גדולה מאד של כוחות אמריקאים שיכנסו לפעולה כדי לסייע לישראל.
    זה מידע שאולי אסאד מתעלם ממנו או שכח.
    רק בגבול המזרחי שלו עומדים כ 160 אלף חיילים אמריקאים.
    יש באזור 3 נושאות מטוסים - עוד מעט 4.
    וכוחות מארינס בכמות מטורפת.
    נראה כמה זמן אסאד יחזיק התקפה מגבול ישראל וגבולות נוספים שמהם האמריקאים יגיחו.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו שמדבר מתוך היגיון

      א, 13/07/07 19:53

      זה בדיוק מה שאני תמיד אומר ומסביר,
      אבל לא...
      כל אחד פה בפוסט טראומה על כך שלא נתנו לו ללכת לים בקיץ שעבר.
      מזכירים השכם והערב על איך ש
      ''חיזבאללה ניצח מכת מחץ את ישראל ''
      הזיעזוע העמוק מהעובדה שגם לוחמי צה''ל בני תמותה.

      רכי לב....
      בושה לעם הזה שחושב שהוא חיי בשוויץ

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אם מוחמד רוצה מלחמה, אהלן וסהלן... (ל''ת)

    מושיקו, 13/07/07 19:29

    הגב לתגובה זו

    • מושיקו מושיקו

      רועי, 13/07/07 19:52

      מושיקו... ראית מלחמה? השתתפת במילחמה? ראית אנשים שחיבקת לפני רגע מתפוצצים לידך? ישבת ליד גופות חבריך הרבה זמן, לפני שההורים שלהם קיבלו את הידיעה?

      נראה לי שלא, כי אחרת לא היית לוקח את זה כל כך בקלות. האמרה שלך די מתאימה למישהו שהיה אחראי על צביעת גדר הבסיס או משהו כזה... משה בהחלט זה נראה אהלן וסאהלן

      הגב לתגובה זו

      • ואתה עשית את מה שכתבת ? (ל''ת)

        WW, 13/07/07 21:42

        הגב לתגובה זו

      • נכון, ההתבטאות שלו לא נכונה

        Avi Ecuador, 14/07/07 01:16

        אבל אל תשכח שזה לא תלוי בך ובנו אלא ברשעים שחולמים, חושבים, חולמים ופועלים להשמיד אותך בכל מקרה ועדיף להקדים מכיוון ולהיות הריאשון שיתקיף עם שכל ולהביא לשיתופה של ארצות הברית בלי או עם מניפולציה.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    אין ספק ששלום עושים באיומים.. לא לתת לרוצח אסד מיליגרם אדמה, ולהפיל (ל''ת)

    להפיל את הבעת', 13/07/07 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זאת תהיה הזדמנות להרחיב את הגולן שלנו

    שמוליק, 13/07/07 19:26

    לסוריה יש מלא מקום.
    הגולן הוא רק 0.9% משטחה, כדאי שהיא תאבד 5% הפעם כדי שתבין שעם ישראל לא מתעסקים.

    הגב לתגובה זו

    • לא חבל? עוד לא הבנת?

      בוקר טוב, 13/07/07 19:30

      יש יותר סיכוי שאנחנו נאבד 5%...
      איפה היית בקיץ שעבר?

      לא שמת לב שאין לנו צבא שמסוגל לעמוד במשימות?

      הגב לתגובה זו

      • לפני כל ניצחון היו תבוסתנים כמוך גם נסראלה הובס . (ל''ת)

        רואה שקוף, 13/07/07 19:39

        הגב לתגובה זו

      • יש לנו צבא איכותי ומצוין, הייתה תקלה

        למה אתה מקשקש, 13/07/07 19:45

        בגלל תקלה חד פעמית אתה מחליט שהצבא לא טוב !!!

        הסיכוי שלנו במלחמה הבאה הוא לא להפסיד 5% אלה להרחיב את גבול ישראל עד דמשק, רק ככה אסד יבין, כשהוא יתעורר בבוקר ויראה תותח של טנק ישראלי מולו וחייל ישראלי שמחייך אליו ואומר לו ''סַבַּאח אלְח'יר''
        אח''כ הוא ירוץ עם תחתונים כמו אוגר על אקטזי בכלוב ויתחנן לעשות איתנו שלום, הוא יוותר על רמת הגולן ועל מה שנרצה, הוא יהיה הסגן של האפיפיור אפילו, אבל לפני זה צריך להראות לו מי הבוס, מי שולט ולי יחסל לו את כל השיריון וח''א בשעתיים, רק אח''כ הוא יבין

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    קדימה בוא ונדפוק אותך פעם אחת ולתמיד (ל''ת)

    זה זמן הנקמה, 13/07/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    eny civil house who will hide truck with missles

    simple, 13/07/07 19:22

    should bomed as it is a regular soldier's camp.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כבר יותר מ - 50 שנה מאיימים עלינו לאורך כל חיינו

    היינו בכל, 13/07/07 19:20

    לא להתרגש הוא רוצה קצת לנשנש.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שתתרגש תפנים ותנצל

      Avi Ecuador, 14/07/07 01:18

      מאשר ''תתאכזב'' שזה לא היה איום.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אופי התגובות כאן לא חשוב.חשוב איך יגיב רוה''מ (ל''ת)

    אורי, 13/07/07 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להפציץ אותם באטום ועכשיו (ל''ת)

    יוסי, 13/07/07 19:14

    הגב לתגובה זו

    • ע''פי רמת המוכנות של צ''הל הסיכוי היחיד הוא שנפגע בכוחותינו בלבד (ל''ת)

      שיבולת, 13/07/07 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    r u blind

    asado, 13/07/07 19:12

    its all tactics of syria and iran with hezzbola
    we better attack first, not to give a f about world opinion, this is survival

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל מטר שנחזיר יעלה לנו באלפי הרוגים שלום עכשיו מלחמה מיד אחר כך (ל''ת)

    רואה שקוף, 13/07/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לרוב הטוקבקיסטים שהגיבו לכתבה

    סבא, 13/07/07 19:11

    מניסיון עבר יש לנו צבא מקצועי ומהטובים בעולם אם לא הטוב שבהם, היהירות שלנו לא תועיל לנו פה!! היינו יהירים לפני שנה ותראו מה קרה, לא היינו יהירים ואף הרגשנו נחותים במלחמת ששת הימים וניצחנו ניצחון גדול.

    תקללו את אסד, את נסראללה, את אחמדינג'אד הקופיף, תאחלו להם שיתרסקו במטוס ביחד או שתהיה איזה דליפה רדיואקטיבית באחד מהכורים באיראן, אבל אל תגידו מילה טובה או רעה על הצבא.
    אתם הורסים את כל העבודה שהמפקדים של חיילנו האמיצים עושים כשהם חוזרים הביתה אחרי שלוש שבועות כל פעם וקוראים את התגובות שלכם!!

    הגב לתגובה זו

    • תקשיבו למה שהוא אומר.. ^ (ל''ת)

      .., 13/07/07 19:20

      הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה לתגובה 10 (ל''ת)

      רועי, 13/07/07 19:36

      הגב לתגובה זו

    • מסכים אבל...

      רועי, 13/07/07 19:45

      אני מסכים עם כל מה הכתבת. יחד עם זאת, ציפיתי שאחרי המילחמה האחרונה תיהיה רעידת אדמה בתוך הצבא, מתוך הצבא, בנוגע למחדל הזה בנוגע לאיך שהצבא נלחם ולאיך שהוא נראה. במקום זה, אנחנו נורא עסוקים בלתלות את הפוליטקאים שעמדו בראש. כאילו שהצבא היה נראה אחרת אם בראש היה, אהוד ברק, ביבי או אריאל שרון. אני מקווה שהצבא מבין ששינוי ההרכב הפוליטי לא משנה את יכולת הלחימה, את התעוזה את החשיבה, כי אם כן אולי כדאי לחשוב על נטישת הגולן כבר מחר.

      הגב לתגובה זו

      • אני אגיד לך את דעתי בנושא

        סבא, 13/07/07 21:28

        דבר ראשון, אם ראש הממשלה שלנו היה ראוי לכהן כראש ממשלה, הייתי אומר בסדר, אם השר ביטחון שלנו היה ראוי לכהן כשר ביטחון (שמעת פעם על שר ביטחון ללא ניסיון מבצעי אחד?) גם הייתי אומר בסדר, אבל זה לא המצב.

        הצבא היה בסדר, הצבא הוא גוף מבצע המקבל פקודות מהמטה הכללי ועם ההחלטות החשובות דנו עם ראשי המדינה (אולמרט פרץ) ולבסוף הם אלה שקיבלו את ההחלטות החשובות ביותר (כולל קבלת החלטה ליציאה למלחמה נוספת). בניגוד ללוי אשכול בזמן ששת הימים שלא יכל היה לקבל החלטה ולא היה שותף למלחמה, או''מרט שהיה שותף עשה טעות אחרי טעות. אבל הטעות הכי גדולה שהוא עשה זה בזמן שהוא ראה שהתקשורת עושה לנו מסע פרסום שלילי הוא לא עשה דבר. ובסופו של דבר מי שקבע מי ניצח ומי הפסיד זה לא הצבא לא אולמרט ולא נסראללה, זה התקשורת. שדאגה לנפח את הנזקים ולהראות כמה הצפון חסר אונים.

        אין לי ספק שעם ביבי זה היה אחרת לגמרי.

        הגב לתגובה זו

        • המשך

          רועי, 13/07/07 22:00

          גם עכשיו אני מסכים איתך, לא ראש הממשלה, בטח לא שר הביטחון מתאימים לתפקיד. אף על פי כן, אי אפשר להתעלם מהכרסום ביכולת הצבאית של צה''ל, הנובעת מסיבות שונות, לרבות שינויים שעברו בחברה הישראלית במשך ה - 30 שנים האחרונות. (איבוד ערכים קולקטיב, סוצייאלים, פטריוטיות, סכנת הכחדות, תקשורת וכדומה). בראיה ניתן למצוא צה''ל חזק, גם כשהובל ע''י צמרת לא מנוסה, לפעמים מבולבלת ופזיזה. ביבי (ולא שאני לא מחזיק ממנו) לא היה מונע קטילה של כל היחידות המיוחדות בהן נעשה שימוש בתחילה, ביבי לא היה מונע השמדה של כ - 100 טנקי מרכבה 4, ביבי לא היה מצליח לטשטש עדויות על חיילי מילואים שברחו, שהתחבאו, שעסקו במקרה הטוב בחילוץ ולא לחימה. אנני מזלזל בחיילים שכן לחמו בעוז, אני רק אומר שהצבא היום יותר חזק, אבל פעם הוא היה יותר טוב

          הגב לתגובה זו

  • 54.

    ולזה אסאד קורא ''בלי תנאים מוקדמים''

    יצא המרצע מהשק, 13/07/07 19:10

    שקריו התגלו מהר מידי !

    אם הוא רוצה מלחמה יקבל מלחמה שהוא , בני ביתו וארצו לא ישכחו כל כך מהר.

    הבעיה שאסד מריח את החולשה של אולמרצ
    ורוצה לעשות מחטף.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חולשת אולמרט מזמינה מלחמה ונוכח כשלונו בלבנון (ל''ת)

    דיקן הפקולטה, 13/07/07 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש לי הצעה לאסד החמור גרם

    עמרי.א, 13/07/07 19:10

    אני מוכן לתת לך את עמיר פי גוטמן שתעשו ביחד אהבה, שאץ תתן לו והוא ייתן לך.
    זה דיל מעולה ואני מציע אותו רק לחודש. אין כפל מבצעים ולא ניתן להחזירו ללא האריזה המקורית.
    עמרי.

    הגב לתגובה זו

    • נחש היכן מקומם של הומופובים כמוך?

      מישהו, 13/07/07 19:16

      נכון...

      אמא סוריה.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אסד חושב שאין לו מה להפסיד

    גל, 13/07/07 19:10

    והוא טועה בגדול. הוא ישכיל אם לא ינסה להכנס לפעולות שיובילו למכה חזקה על המשטר והמדינה שלו וינסה ללכת למהלכים של שלום בחשאי וללא תנאים מוקדמים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אסד

    מרק, 13/07/07 19:08

    אתה גם עלול לא לישכוח את השם
    עמיר פרץ כי אנחנו כבר שכחנו אותו
    אבל עמיר פרץ יש רק אחד בדור ולא
    יבוא יותר אחד דומה לו אנחנו למדנו
    מספיק מהליצן הזה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט יכול לעהגיד מה שהוא רוצה - אנחנו לא נוותר על הגולן!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 13/07/07 19:06

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתם ?

      אבשלום קור, 13/07/07 19:11

      בלה בלה בלה תהליך השלום עם ישראל, ואם עד אז לא יוחזר הגולן - יפנה לעימות.

      איך לא ניקח את היד הסורית המושטת לשלום, החבר אהוד ?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    המכה

    אחד על אחד, 13/07/07 19:05

    יש להכות בסורים בכל העוצמה . למען יראו וייראו כל הערבים. עכשיו זוהי מלחמת הקוים של עם ישראל. אסאד בכל מקרה עושה מאולמרט צחוק. זה רוצה שלום בכל מחיר וההוא מתמרן אותו למלחמה. אבסןרד. העניין הוא שכאן לא תהיה דרך אחרת ואין מקום לתיקון. כישלון במלחמה ומדינת ישראל ננימחקת.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    משום מה שמתי לב שתמיד בכל ההיסטוריה

    הסרוג, 13/07/07 19:04

    שלנו תמיד הותקפנו ולא התקפנו(או שהתקפנו כי עמדו להתקיף אותנו).
    גם במלחמת לבנון זו היתה מלחמה כפויה......
    הגיע הזמן שנפתיע ונתקוף את איובנו!
    לא לפחד!

    הגב לתגובה זו

    • ההיסטוריה שלך קצרה - כי בששת הימים אנחנו פתחנו במלחמה

      הם איימו, 13/07/07 19:18

      היו על הגבול ואנחנו תקפנו ראשונים.

      הגב לתגובה זו

      • תלמד שוב היסטוריה

        GG, 13/07/07 21:41

        המלחמה פרצה, כי זה או שאנחנו נפתח או שהם יפתחו ובכלל היא הייתה תגובה על כל הירי של הסורים מהרמה על ישובי הכנרת ועל חסימת תעלת סואץ לשייט של אוניות ישראליות.

        הגב לתגובה זו

        • ומה עם מלחמת לבנון הראשונה-שלג??

          ilan hatav, 14/07/07 00:36

          תיכף תאמר שרצח השגריר ארגוב היווה עילה סבירה למלחמה
          אתה לא באמת מאמין לשטות הזו אני מקווה

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    דה-פקטו אסד מתעלל באולמרט-פה גדול (ל''ת)

    אסד הוציא את, 13/07/07 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כמה דברים בקשר למצב

    דניאל, 13/07/07 19:03

    1. ללא קשר , אם סרן קרבי כותב בשגיאות כתיב, המצב שלנו בכי רע...

    2. בתור אדם שמכיר את חה''א טוב מבפנים, לסוריה אין יכולות להתמודד איתנו באוויר באופן משמעותי באוויר (ותזכרו שמעל 30 שנה לא נלחמנו נגד צבא קונבציונלי - בינתיים כבר פיתחנו כמה קלפים שנוכל לשלוף מתוך השרוול )

    3. הבעיה היא לא צבאות קונבציונאלים אלא פעם נוספת כוחות גרילה - במקרה של מלחמה עם סוריה המצב יהפוך די מהר ללבנון ותהיה נהירה של כוחות חיזבאללה ושאר דברים לתוך סוריה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא בקיא בטופוגרפיה

      מישהו, 13/07/07 19:14

      ואין לך מה להתנשא על סרן במילואים למרות שזה באופנה לבעוט בצבא.

      בגולן אין שמורות טבע והוא זירת קרב אחרת לגמרי מלבנון.

      אתה מדבר שטויות ועושה את זה ביצירתיות רבה, אפילו יותר מזאת של חיל האוויר שלנו....

      הגב לתגובה זו

    • איפה יש סרן עם שגיאות כתיב (ל''ת)

      DD, 13/07/07 19:24

      הגב לתגובה זו

    • יש להפסיק לעבוד בפינצטה מההתחלה

      Avi Ecuador, 14/07/07 01:24

      היפנים נכנעו מייד...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שישק לי בסמי שלום שטרית.... (ל''ת)

    שרלי, 13/07/07 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לך לאבא שלך לקבר ותשאל אותו איך פעמיים הבסנו (ל''ת)

    אותו, 13/07/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    על כמה חודשים מותר ?

    בוקי, 13/07/07 19:00

    חודש, חודשיים, 12 חודשים שנים, 36 חודשים ?
    1024 חודשים ?

    הגב לתגובה זו

    • עין תגובה 9

      אילן, 13/07/07 19:11

      המצב בצפון הוא חבית נפץ,
      עפ שהסורים נותנים לנו חודש
      וחצי חודשים הרגשה שלי אישית
      שתוך שבועים מקסימום מלחמה.
      אחת הסיבות הוא תשעה באב
      בעוד עשרה ימים בערך.

      הגב לתגובה זו

      • ומה קשור תשעה באב ?

        ~~, 13/07/07 19:24

        בגלל בית המקדש ?

        הגב לתגובה זו

    • 2048M months (ל''ת)

      2GB, 13/07/07 19:23

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט יודע שסוריה פניה למלחמה

    אילן, 13/07/07 19:00

    הוא פשוט מנסה לדחות את המתקפה
    הסורית בכדי לתת לצהל זמן לגמור להתארגן.
    אסאד יודע את זה והוא לא רוצה שצהל יתאושש
    ולכן הוא נותן אולטימטום.
    יש כמה מערכות נשק שצהל צריך להשלים
    התקנתם בעיקר על טנקים ומטוסים.

    הגב לתגובה זו

    • יש לי הפתעה בשבילך

      אהרון, 13/07/07 19:36

      מערכות ההגנה שאמורות להיות מותקנות על שריון,
      כבר מוטמעות בכמות לא קטנה.
      אלו ישלחו ראשונים לקרב ובכך יפתיעו את סוריה ואת הקורנטים שהם רכשו ;-)

      הצורך ''בעוד זמן'' הוא עבור ההתקנה על כלל כוחות שריון של צה''ל.
      כבר היום יש מאות של טנקים מצוידים בימחים.

      הגב לתגובה זו

      • כתבתי להשלים התקנתם

        אילן, 13/07/07 20:16

        אתה ואני התכוונו לאותו הדבר.

        הגב לתגובה זו

      • אולמרט מקבל הוראות, סליחה, פקודות מארצות הברית

        Avi Ecuador, 14/07/07 01:27

        הם במסע הטעיה ועומדים לתקוף ולקבל גיבוי מישראל בסוריה.
        הם יעבדו על איראן וישראל על סוריה כשקימת אופציה אטומית שהיא לא נשללת היום לא בידי ארצות הברית ולא בידי ישראל.
        הולכים לחלק את העולם מחדש...

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    העיתון הכי סהרורי במדינה !! רק הבוקר הבטחתם שלום, לא ? (ל''ת)

    זלמן, 13/07/07 19:00

    הגב לתגובה זו

    • מספר הכניסות לא השביע את דעתם

      מישהו, 13/07/07 19:15

      אז חזרו למה שמוכר יותר טוב מכל דבר אחר...

      הפחד.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מלחמה ושלום

    ליאור, 13/07/07 18:59

    כל העניין של אולמרט בזה שהוא כביכול מושיט יד לשלום זה עניין של אסטרטגיה.כרגע אנחנו עדיין לא מוכנים לעימות וככל שנוכל לעכב את העימות הבלתי נמנע לפי דעתי כך נוכל להציל חיי אדם שכרגע אין פיתרון לגביהם כגון הבעיה הכואבת של מיגון הטנקים ומיגון צפון הארץ.לכן לפי הערכות שקראתי בעיתונים יקח שנה בערך עד שנוכל למגן את הטנקים ואת צפון הארץ עם טילי הגנה.זו דעתי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה די צודק

      אהרון, 13/07/07 19:22

      אכן יש מטרה לעקב בכל דרך דיפלומטית את הכניסה למלחמה (ובכלל מלחמה אם אפשר), ובזמן שמרוויחם רק להתארגן עוד יותר.

      אבל, גם אם כעת תפתח מלחמה, יש לישראל הרבה קלפים חזקים בשרוול -שכנגדם אין לאף מדינת אויב מסביבנו כל מענה.
      מדובר ביכולות מסווגות ביותר שנבנו במרוצת ה-20 שנה האחרונות וממתינים ב''במחסנית'' לשליפה לפי הצורך.

      זה מתחיל בחיל האויר, וזה ממשיך ביכולות קרקעיות מסווגות השמורות רק למקרה של מלחמת אמת מול מדינת אויב.

      היכולות הללו לא הופגנו בעימות מול חיזבלה מישום שחבל ''לבזבז'' אותן מול ארגון טרור של כמה אלפי חיילים בודדים ולאבד את אפקט ההפתעה שלהן - אפקט קטלני ביותר שכדאי כאמור לשמור למקרים בהם יהיה צריך אותו.

      היה וסוריה תנסה לפתוח במלחמה, אני מעריך שתוך זמן קצר למדי מפתיחתה הם יאלצו לעצור את הכל ולבקש הפסקת אש דרך האו''ם.

      אז לנו ילכו לעזאלזל כמה עשרות ומאות חילים ואזרחים - אולי כמה אלפים בודדים אם הם יעזו לתקוף ישובים אזרחיים,

      אבל מכנגד להם יושמדו מרבית בסיסי הצבא, המפקדות, והיה ויעזו לתקוף אזרחים כאמור או תשתיות אזרחיות אצלנו,
      אזי אצלהם לא ישאר שום דבר עומד על הקרקע.

      מעניין כמה זמן לסוריה יקח לבנות מחדש את המדינה מבראשית.
      לנו לפחות האמריקאים יעזרו במרץ בסיוע חירום לשיקום שלאחר מלחמה.
      ולמי יעזרו הסורים ?
      האיראנים ... :-D

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הם שוכחים שסוריה הוא צבא

    מיל, 13/07/07 18:58

    ונגדו מותר לפעול בכל הכוח, כמו כן אסור להם להשתמש באזרחים כמגן כמו שעושה חיזבאללה, גם לחיזבאללה אסור אבל החוק הבינלאומי לא חל עליו כי הוא ארגון טרור.

    אם סוריה תפגע באזרחים ישראלים, יהיה מותר גם לנו לפגוע באזרחים שלהם, אם הם ישתמשו באזרחים כמגן האזרחים שלהם יפגעו.

    אני מאמין בכוח של צה''ל ואני גם אלך להלחם למען הגולן.

    הגב לתגובה זו

    • מה תלך להגן? נראה לי אתה בן 15 (ל''ת)

      עמרי.א, 13/07/07 19:13

      הגב לתגובה זו

      • לפי מה קבעת את זה ?

        ., 13/07/07 21:38

        ואני כן אלך, מה אתה תעשה ?
        תשתה קפה בשנקין ?

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    מתנחלי הגולן מפציצים בתגובות מתלהמות: הם מפחדים!

    ציונה, 13/07/07 18:57

    מתנחלי הגולן מוכנים לגרור את מדינת ישראל למלחמה מיותרת עם סוריה, העיקר שלא יצטרכו לעבור דירה!

    תשועת השם כהרף עין!

    הגב לתגובה זו

    • אויש, את מטומטמת... (ל''ת)

      ישראלי, 13/07/07 19:03

      הגב לתגובה זו

    • את באמת מאמינה שברגע שניתן להם את הגולן הם יפסיקו?

      ציון, 13/07/07 19:04

      תעשי טובה לכולם ותסתכלי במפה... תראי כמה ענקית סוריה וכמה שטחים ריקין מאדם יש לה?

      אחרי זה תפתחי ספר היסטוריה שם תגלי שערבים רצחו יהודים שנים רבות לפני שקמה ישראל והחל ''הכיבוש''...

      בקיצור... הולך להיות לך ערב מהנה!

      מפפפפגגגגרררתתתתת!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ב-67 אבא שלך גרר את צה''ל למלחמה כי הוא לא רצה להתפנות מרמת אביב ג (ל''ת)

      ימי, 13/07/07 19:12

      הגב לתגובה זו

    • עוד כמה פעמים ?!

      נמאס, 13/07/07 19:13

      נמאס כבר לראות שערבים ישראלים כמוך מגיבים פה בשם ישראלים..
      ואגב אם לא הבנת מטומטמת שמאלני שמדבר כמוך ראוי להיחשב כערבי...

      הגב לתגובה זו

    • אני לא גר בגולן, ואני לא מוכן להחזיר אותו

      איש, 13/07/07 19:22

      מה את גוררת את השם לעניין הזה ?

      את בטוחה שהשם שלך זה לא פאטמה במקרה?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    חובה להיכנס ולקרוא!

    מישהו, 13/07/07 18:56

    ציפי לבני הודיעה כי לא יתקיים כל משא ומתן עם סוריה רק אתמול.
    שלשום אמר בכיר סורי בהמשך לדיווח הנ''ל כי לישראל יש חודשיים.

    המשא ומתן עם סוריה היה תמיד חשאי ובניגוד גמור להצהרות.

    מי שלא שם לב לשיטה ולדרך הפעולה של בכירי שתי המדינות, לא מבין כלום בפוליטיקה.

    שני הצדדים מסתירים קיומו של משא ומתן חשאי שדווח עליו, ושתי המדינות רוצות לשדר לעם שלהם שהן באות מעמדת כוח.

    דרך ה''התנגדות''?
    ההתנגדות טובה לכותרות העיתונים.
    היא לא טובה לסוריה, ולסוריה יש מנהיג שיודע את זה טוב.
    ההעירכות שלהם היא מחשש שישראל שבעיניהם אינה שפוייה ותוקפנית, תרצה לכסות על ''כשלונה בלבנון'' על ידי סיגרת חשבון עם סוריה.

    לא היה ולא נברא.
    רק פטפטת תביא עימות.

    אני ראיתי דו''ח על עימות - מדובר שם על פי 10 חיילים סורים הרוגים, הרס כל בסיסי הצבא הסורים ותחנות הכוח הסוריות.

    פי 10 חיילים הרוגים.
    זה חשבון שאסד יודע לעשות.

    התקשורת מלבה עימות, ועושה מכל כותרת שולית מלחמה בקיץ.

    האמת היא - שלא מלחמה ולא בטיח, אלא משא ומתן חשאי עם וויתורים מרחיקי לכת משני הצדדים.

    הגב לתגובה זו

    • איפה ראית את הדו''ח ואיזה דו''ח זה ? (ל''ת)

      אספן, 13/07/07 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אין ישראלי אחד שלא מחכה לסתום פעם אחת לתמיד האיומים של אסד במלחמה (ל''ת)

    דודי, 13/07/07 18:56

    הגב לתגובה זו

    • איומיו של אסד

      מני לוי, 14/07/07 00:07

      אני מציע לא לזלזל בצבא הסורי.יש להם כ-70 גדודי קומנדו מאומנים הייטב.במלחמת לבנון ה-1 ,בתחילת הלחימה צהל פגע קשות בצבא הסורי אך לאחר ששינו הסורים את הלחימה לליחמה זעירה עי כוחות קטנים לצהל היו הרבה אבדות.במקום בו אנו חיים החרב תמיד על צוארינו.במידה ותפרוץ מלחמה עלינו לפעול במהירות וביעילות כדי שהסורים יבינו מה קורה.במידה והמלחמה לא תוכרע במהירות תתרחש מלחמה איומה שבמהלכה ישתמשו הסורים בנשק כימי וביולוגי שתהלץ אותנו להגיב בהתאם.על מנהיגנו להחליט על יעדים וזמנים מוגדרים עם מספיק חלופות לכול תרחיש.לדעתי במידה והסורים יתחלו במלחמה האיראנים ייצטרפו ובתחילה ינסו לבצע מהלך קיצוני -כדוגמאת פגיעה בכור האטומי בדימונה.מטרת המהלך לעמם את מדינת ישראל ולהכריע את המלחמה מהר.כוחות קומנדו סוריים ינסו להשתלט על סוללות התותחים בצפון הארץ ולכוונם לשטח מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • הגזמת!! הצבא הסורי ירוד ביכולתו, ללא מטריה אוירית ונשק מיושן!!! (ל''ת)

        דודי, 14/07/07 10:37

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא כדאי לך לצייץ - כי ישראל תימחק אותך כליל (ל''ת)

    ראה, 13/07/07 18:55

    הגב לתגובה זו

    • כבר צייצ

      א, 13/07/07 20:14

      תנו לאמריקאים להכניס תזיבלון לקבר חי

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שאלה רטורית: אולמרט וברק מחכים לאסד? (ל''ת)

    יוני, 13/07/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה לא מה שהבין שליח האו''ם (ל''ת)

    רק לפני יומיים, 13/07/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    Assad-come on down

    Eli, 13/07/07 18:53

    I guess your dad did not teach you how humiliating it is to loose wars against Israel. It is now your turn to learn. Come on down and Israel will be happy to teach yo a lesson or two.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא מאשים את ישראל שהיא לא רוצה ''שלום'' אלא ''נורמליזציה''..

    הוא נורמלי??, 13/07/07 18:53

    כלומר הוא רוצה ''שלום'' עם אי הסכמה לקיומנו?
    שאנחנו נחתום לו על זה??

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    המקורות שלי מוסרים שהעיתונאים בארץ חושבים שמלחמה זה משחק נינטנדו.

    מילואמניק זועם, 13/07/07 18:53

    העיתונאים בארץ מחממים את העיניינים. כל 4 שניות יש כותרת אחרת (שלפעמים סותרת את זאת שקדמה לה כמה שעות קודם).

    ממש מחכים בכיליון עיניים שיהיה כאן ''קצת אקשן''. כמה מאות או אלפי הרוגים, אולי שילוב של לוחמה כימית. שיהיה על מה לדבר בחדשות.

    רבותיי וגבירותיי העיתונאים, בתור אלו שילחמו במלחמה הבאה אני קורא לכם לסתום את הפה!

    חבורת חסרי אחריות שכמוכם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להכריז רישמית: דמשק תיכבש ולא תוחזר!

    רוני, 13/07/07 18:51

    רוצים מלחמה?

    אין בעיות!

    אבל, אם נכבוש שטחים נוספים הם ישארו בשליטה ישראלית לעד!

    אם ישראל תכריז זאת לא יהיה מלחמה!

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך לכבוש את דמשק

      ב, 13/07/07 19:04

      מספקי להשמיד את ארמון הנשיאות,
      אין מה לחפש בדמשק.

      הגב לתגובה זו

      • אומרים שיש שם חומוס פגז (ל''ת)

        עמרי.א, 13/07/07 19:16

        הגב לתגובה זו

    • שיחשבו פעמים!

      שיחיה להם, 13/07/07 19:42

      אויבי ישראל צריכים לדעת אחד ולתמיד,שבכל מילחמה עתידית ,כל שטח שיכבש על ידינו לא יוחזר לעולם!
      ואזרחי האויב יאלצו לפנות את השטח!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מתנחלי הגולן: הברירה היא לעבור דירה או לגרור אותנו לאלפי הרוגים

    ציונה, 13/07/07 18:50

    7 מיליון ישראלים לא מוכנים לשלוח את בניהם למות רק בגלל שאתם לא מוכנים לעבור דירה.

    הגב לתגובה זו

    • תני לנחש...את מתל אביב? (ל''ת)

      just me, 13/07/07 18:58

      הגב לתגובה זו

      • היא גם משכירה דירות במחיר מופרז

        .., 13/07/07 19:14

        ורוצה לעשות כסף על תושבי הגולן..

        הגב לתגובה זו

    • את צודקת ציונה, אני על תל אביב לא מוכן לאבד ציפורן,

      סלבריטה, 13/07/07 18:59

      לכן, נסאראאלה יש לך אור ירוק להרוס את תל אביב, מה אכפת לי אני גר בבאר שבע.

      הגב לתגובה זו

    • מי מתן לך מנדט לייצגי את 7 המיליונים?

      dkfir, 13/07/07 19:01

      רוב העם , בכל סקר ב 30 שנים האחרונות - לא מוכן להחזיר את הגולן בשום אופן.
      כל עזה ויו''ש היה תיקו בכל המישאלים, אבל על הגולן יש הסכמה שלא נוגעים בו.
      מה הקשר לגולן ולשלום????
      אם הם רוצים שלום אנחנו ניתן שלום, אבל את באמת מוכנה לגרש - ופה זה באמת גרוש עצום של 30K איש - בשביל ''כבוד'' מחורבן ????

      את הזוייה יותר מאסד !

      הגב לתגובה זו

    • תהי בשקט, אל תדברי בשמי

      פופאי, 13/07/07 19:03

      אני לא מוכן להחזיר את הגולן.

      קודם זה רק 6 מיליון, יש מיליון ערבים שמוכנים למסור את כל ישראל לסוריה.

      איפה את גרה בכלל ?
      בטח בתל אביב אם את שמאלנית או באיזה כפר אם את ערביה.


      הגב לתגובה זו

    • למתנחלי תל אביב כנ''ל, מלחמת ששת הימים היתה בגללכם (ל''ת)

      ימי, 13/07/07 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אסד לא מטומטם- כנסו ותבינו.

    אופטימיסט, 13/07/07 18:48

    אסד יודע שאם הוא יפתח במלחמה נגד ישראל, אז אולי הוא יסב נזק לישראל, וכמה בתים יפגעו, אבל מאידך סוריה עצמה תחזור חמישים שנה אחורה, ותהפוך להיות גל חורבות, לא ישאר שם בניין אחד עומד, אל לו לאסד לשכוח שטייסי חיל האוויר של צה''ל רק לפני שנה יתאמנו על רטוב ממש, והפכו את לבנון לאיי חורבות, כך שהם בניגוד לטייסים הסורים בכושר טוב...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הסורים יכולים לשחק אותה עד מחר אבל שלא ישכחו דבר אחד

    לא אני, 13/07/07 18:48

    בשורה התחתונה הם מדינה ואם ניאלץ להילחם עם מדינה, את זה אנו יודעים לבצע היטב. סוריה היא אולי מדינת טרור, אבל לא ארגון טרור, ולא תהיה בעיה מיוחדת לנגף את הצבא שלהם תוך שבוע.

    שיזכרו היטב שכשדוחקים אותנו לפינה באמת, אנחנו יודעים גם להוריד חיל אויר שלם תוך שעות.

    בכל מקרה, בהחלט עדיף שלום, לפחות לזמן מה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בוא אסד בוא....נפרק לכם ת'צורה!!! נגיע עד חלב!!

    סרן קרבי במיל, 13/07/07 18:47

    את כל התיסכול מהמלחמה האחרונה נפרק עליכם! לא נשאיר מכם אבק, נחזיר אתכם 400 שנה אחורה!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגמל הסורי מדבר ומאיים בפועל הוא לא יצא למלחמה

    מוסטפה, 13/07/07 18:46

    הסורים אינם יכולים לצאת למלחמה נגד ישראל גם אם ישלחו טילים לערי ישראל התוצאות בצד השני יהיו הרות אסון פי כמה וכמה , הגמל הסורי משחק פוקר עם עיני גמל .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רק בגלל אולמרט מרשה לעצמו המוקיון אסד הבן לאיים עלינו (ל''ת)

    יעקוב, 13/07/07 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תבוא, תתעמת. נמחוק אותך כמו דחיה. (ל''ת)

    ירון, 13/07/07 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הזכר נא לי, מה זה אולמרט? (ל''ת)

    אפי שדה, 13/07/07 18:43

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 20

      שמחה העצוב, 13/07/07 23:12

      אולמרט להזכירך כנראה בא מצרפתית - אול - מארד
      ,או מאנגלים - ALL- MERD ,תתקן אותי אם אתה יודע על זה מה שהוא.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    דיבורים, דיבורים וחול. סוריה פוחדת ממלחמה

    א. פרשנויות, 13/07/07 18:41

    הכל פוליטיקה פסיכולוגית ואם איראן לא הייתה לצידה הם אפילו לא היו פוצחים את הפה. אחרי שהשליטו את חיזבאללה יחד עם איראן בלבנון הם מעיזים להנתנות תנאים. למזלנו הרע האו''ם לא יודע תמיד להתנהג במצבים כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ל-1 זה לא אולמרט, זאת עליזה.... (ל''ת)

    ילי, 13/07/07 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אהלן וסהלן ....אדון אסד ..אנחנו מחקים לכם...

    כפיר, 13/07/07 18:41

    אם אני ראש ממשלת ישראל .....אני מכריז בזות על כול נסיון תקיפה סורי או לבנוני או יחדיו ישראל תגיב חזק מאוד...על כול נסיון לירות טילים כבדים כמו זלזל פתח 110 ורקטות וסקאדים על ריכוזי אוכלוסיה ישראל תגיב וחזק על ידי הורדת בנינים וטילי יריחו חזרה במכת מחץ......ואם משטר אסד ילחץ לפינה ויאים בנשק לא קונבנציונלי ישראל צריכה לאיים בצינורות המקובלים בנשק גרעיני טקטי במקרה של פגעיה כימית או ביולוגית על ריכוזי אוכלוסיה כי להכנס למלחמה זה קל אבל במלחמה קורים הרבה דברים בלתי נתנים לשליטה ..בקיצור אומר מאזן אימה עצבני ישראל צריכה לייצר על פגעיה באוןכלוסיה אזרחית כגון פצצות הדף אוויר או ניוטורון על לבנון וסוריה ....וכמובן להכניס גם את אירן לתמונה .......כנראה שזה בלתי נמע העימות .....חבל אבל הערבים מבינים רק כוח כנראה .......בקיצור מעניין הולך להיות פה אסד כבר מגביר הילוך לפתח אל איסלם היום בלבנון ......המבין יבין.צפי לגיזרה לא שקטה בצפון בטווח הקרוב עד ההתפוצצות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול להיות רה''מ, גם אתה עילג כמו אולמרט (ל''ת)

      X, 13/07/07 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    יריב אופנהיימר-לתוך פרצוף שלך! חחח (ל''ת)

    just me, 13/07/07 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אוי איזה מכה אתה עומד לחטוף!! (ל''ת)

    אני, 13/07/07 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אסור למצמץ. שיאיימו. המלחמה היא בלתי נמנעת עדיף לעשות אותה מלמעלה (ל''ת)

    שי, 13/07/07 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אוי איזה מכה אתה עומד לחטוף!! (ל''ת)

    אני, 13/07/07 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אוי איזה מכה אתה עומד לחטוף!! (ל''ת)

    אני, 13/07/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    וואוו איזה פחד (ל''ת)

    רביב, 13/07/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אנחנו עם עם מנגנון השמדה עצמי: תכף תראו אך זהבה גלאון קופצת . (ל''ת)

    אייל, 13/07/07 18:39

    הגב לתגובה זו

    • צודק- חובה לקרוא

      רועי, 13/07/07 19:25

      אכן אתה צודק. אני במקום אסד הייתי מאמץ אסטרטגייה אחרת לגמרי.

      ממתין 30 שנה, חוסך בחיי אדם. אולי בכלל מפזר את הצבא. נותן למדינה המטומטמת הזאת להשיך לראות טלוויזיה, להמשיך לקצץ בחינוך, לפרנס ח''כ ערבים שהתחתנו עם אוייבינו, להמשיך להפוך כל אבן לשלום מתוך בתי קפה בת''א, להפריח יונים מהתחת של האינטלקטואלים שלנו ולחגוג עם גיידמאק בירקון. במחשבה שנייה שייחכה 20 שנה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ידיעה אמינה ונכונה

    אילן, 13/07/07 18:38

    לפני יומים התראין בכיר סורי
    לתחנת רדיו ואמר שלישראל
    יש בדיוק חודשים להחזיר את הגולן.
    תואם בול את הידיעה הנל.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח יפה (ל''ת)

      אחד העם, 13/07/07 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כדאי שיבקר בדאחיה קודם! (ל''ת)

    רוני, 13/07/07 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תבקר בדאחיה, חתיכת טמבל

    אחד, 13/07/07 18:38

    אם למה שקרה לחיזבאללה אתה קורא הניצחון האלוהי, כדאי שתחפש רופא עיניים כדי שתוכל לראות נמה קרה לחברים שלך, יא חתיכת אפס שכמותך.

    מחכה לטוקבק תגובה שלך

    הגב לתגובה זו

    • חח הוא בעצמו רופא עיניים... (ל''ת)

      כן, 13/07/07 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט מהר מהר יא פחדן פתח רגלים...

    ארז, 13/07/07 18:38

    הבעיה שאסד יותר חכם מראש הממשלה הטיפש שלנו. הוא מבין שאנחנו בתקופה שאיומים עושים עלנו רושם. כשיש ראש ממשלה פחדן זה זמן טוב ללחוץ את הישראלים. לחיצה קטנה והם רצים. עוד רגע יתחילו כל ההפדנות בכיכר של 7 אמהאות ושמונה אבות תחת הסיסמה ''להחזיר גם את רמת אביב אם צריך רק לא מלחמה''. מי שחכם שפשוט יארוז ויעוף מפה. אנחנו עם עם מנגנון השמדה עצמי.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט:תן לאסד הגולן ללא שלום!!

      איתי, 13/07/07 18:51

      כי זו דרכו של אולמרט: שיחרר205
      אסירים ללא תמורה וללא שבוי אחד שלנו.
      שיחרר 4 רוצחים.אז מה אם הם ירדנים??

      אודרוב אולמרט תן הכל מיד!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם אולמרט יהיה ראש ממשלה עד אז

    .., 13/07/07 18:37

    אז ההצהרות האלה אכן מדאיגות...
    ביבי לראשות הממשלה !!! ויפה שעה אחת קודם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ביבי? עדיף אפילו עזמי בשארה, רק לא ביבי.

      אחת, 13/07/07 18:56

      נתנו לו את הלחי פעם אחת בתור ראש ממשלה וחטפנו סטירה מצלצלת. הגשנו לו את הלחי השנייה בתור שר עוצר וגם קבלנו סטירה.

      סורי. כבר לא נשארו לחיים לתת.

      ביבי בעבור נזיד עדשים ימכור את המדינה, ילדיו, אשתו והוריו.

      כל אחד רק לא ביבי.

      הגב לתגובה זו

      • קודם כל

        .., 13/07/07 19:08

        להצהיר הצהרות ללא הצגת עובדות זה תת רמה. ודבר שני ''אוצר'' ולא ''עוצר''. ומנקודת מבט סובייקטיבית אולי אכן קיבלת סטירה קטנה.. אבל לטווח הארוך קיבלת כפית מכסף לפה.

        הגב לתגובה זו

      • מי את שתקבעי אם הוא היה שר אוצר טוב או לא?

        יאיר, 13/07/07 21:15

        אם ביבי היה מחסל את הכח של מרכז הליכוד בזמן, לא מזגזג בתוכנית ההתנתקות ומוציא את פייגלין משורות הליכוד, הליכוד לא היה צונח ל12 מנדטים. נכון שהליכוד איבד מנדטים בגלל המדיניות הכלכלית של ביבי,אבל בתכל'ס -הוא עשה דברים נכונים, שאת הפירות שלהם אולמרט ושרי האוצר שלנו (הירשזון את בראון) קוטפים. מה שכן, אולי ביבי עשה את הדברים מהר מדי ובצורה דרסטית מדי

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    אסד אם תמשיל לאיים נחזיר את עמיר פרץ וחלוץ ראה הוזהרת . (ל''ת)

    רפי, 13/07/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נו, אז מה יהיה אם הספינים של בן כספית?

    א, 13/07/07 18:35

    מסתבר שאסאד לא משחק את המשחק של בן כספית הסורים רוצים את הגולן או מלחמה, שלום עאלק.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק בגלל הדיבור שלו אסור לנהל איתו מו''מ (ל''ת)

    יעקוב, 13/07/07 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לאן הבאת אותנו אולמרט סוריה נותנת לנו אולטימטום ..

    המעניש, 13/07/07 18:33

    תתבייש ..לאן ניווטת את הספינה .. חמור .

    הגב לתגובה זו

    • שליטי ערב לא סופרים את אולמרט ממטר . (ל''ת)

      מהנדס, 13/07/07 18:41

      הגב לתגובה זו

      • גם אנחנו לא (ל''ת)

        טל, 13/07/07 20:12

        הגב לתגובה זו

      • גם אזרחי ישראל לא (ל''ת)

        אני, 13/07/07 21:42

        הגב לתגובה זו

    • זה לא אולמרט. אולמרט הוא רק שליח הקב''ה !! זה העם !!!!!!

      א, 13/07/07 18:51

      אולמרט הוא רק סימפטום אחד של מחלה שיצרה ה''ציונות החילונית ''.

      אין מסורת, אין מצוות, אין כיבוד הורים, אין ערכים.
      אלימות משתוללת בבתי ספר, בבתים וברחובות .
      אלימות משתוללת גם בכבישים .

      מאשימים את החרדים שלא מגויסים לצבא כאשר אצל החילונים בקושי עושים צבא , ובודדים המסכנים שמשרתים במילואים וכל העול נופל עליהם !!!!!!!!!!!!!

      אין ערך לארץ הקדושה -
      ובגלל זה מוותרים עליה בקלות רבה, והצעירים אף חלקם עוזבים את הארץ לחודשים, שנים ואף לצמיתות .

      איזה ערך מקדשים מנהיגי הציונות החילונית ?????????
      הם לא מקדשים שום ערך ולכן לא יכולים להוות דוגמא לעם .

      אז כדאי לעבור את העולם הזה במצוות ומעשים טובים !
      ובכך גם לקרב את ביאת משיח צדקנו !


      הגב לתגובה זו

      • תבדוק טוב בציציות כי רוב הסקרים מראים על % גבוה של פשע במגזר הדתי,

        אז לפני שאתה, 13/07/07 19:16

        מדבר, תשקול היטב את מילותיך.

        הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה שאכ''א יפרסם דו''ח שנתי לגבי אחוז ההשתמטות בכל מגזר?

        יאיר, 13/07/07 21:16

        נכון, יש משתמטים בקרב הציבור החילוני.
        אבל אם אכ''א יפרסם דו''ח שנתי לגבי אחוז המשתמטים בכל מגזר, יוכח באופן חד חלק וברור שהמגזר החרדי הוא המגזר שהכי משתמט מהצבא.

        הגב לתגובה זו