• 111.

    ''החכרת הגולן'' - הטלת הצרות על כתפי הנכדים שלנו! רוציםשלום ''עכשיו''?? (ל''ת)

    מולי, 15/07/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הדגם של הסכם השלום עם מצרים יהיה אסון במקרה של סוריה היושבת בגולן (ל''ת)

    מולי, 15/07/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מדוע פסול הרעיון של חילופי שטחים? ראו פירוט:

    מולי, 15/07/07 09:19

    לביטחוננו רמת הגולן חיונית ממש. גם מבחינה טופוגראפית (אסור שתהיה בשליטת סוריה!), גם מחשש לאובדן מקורות המים, וגם משום שאין צורך בחורבן יישובים.
    לסוריה האזור הזה אינו חיוני (אלא אם כן חשוב לה להיות תמיד איום איסטרטגי על הגליל וישראל כולה). להם זה יותר עניין של כבוד. וכדאי להזכיר: עד 1967 החזיקה סוריה בשטחים שהם מעבר לגבול הבינלאומי, אלו שכבשה בתוקפנות 1948. זה מה שהיא דורשת שיינתן לה.
    השלום עם חוסיין כלל החלפת שטחים ומניעת הרס יישובים.
    ההצעה: ישראל תיתן לירדן שטח שווה ערך בערבה; ירדן תיתן לסוריה שטח דומה (הנה יוחזר כבודה), וסוריה תיתן (תשאיר!) את הגולן לישראל.
    בגין בטיפשותו לא עמד על סידור כזה עם מצריים אלא הרס את יישובי ימית. הכול היה נראה אחרת אילו ''שלום עכשיו'' לא היו לוחצים עליו ''לגמור מהר עם מצרים''.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שמתם לב,איך המילה שלום,מחרידה את הכיזבאללה של ביבי?

    יגאל כהן, 14/07/07 02:15

    גם הסיקיריקים וגם הביבונים של ביבי,
    שומעים את המילה שלום ומשלשלים במכנסיים.
    השלום מפחיד אותם.
    בגלל הנדל''ן.

    הגב לתגובה זו

    • שמתם לב איך יגאל כהן מזנה את המילה שלום? (ל''ת)

      ישראל, 15/07/07 05:14

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    השנסו פנשה הזה , אולמרט , יביאנו אל פי הפחת. (ל''ת)

    סרוונטס, 13/07/07 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כל יום שאולמרט בשלטון מסוכן לישראל. הוא מסוגל למכור הכל

    מאיר, 13/07/07 17:59

    בשביל לאתרג את עצמו. יש להדגיש: הגולן הוא ישראלי, נקודה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    איש הדמים מסכן את בטחון המדינה, כדי להרוויח זמן שיפוטי. הוא יודע

    דרור, 13/07/07 17:59

    שכל מהלך שמאלני קיצוני, ולא הפוגע ביותר בבטחון המדינה, יוריד ממנו את רשויות אכיפת ה(צ)חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אסון למדינה!!!

    גולן, 13/07/07 17:48

    מכירת חיסול

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    המגעים אם אירן בשלבים טובים פינוי על תל אביב

    האליל, 13/07/07 16:53

    גועל נפש הסורים ויתרו על שטח גדול מהגולן שיושבים שם עלאווים בני מואצו של אסד ואנחנו כל חבל ארץ נותנים ביי לעזוב את ישראל אין עתיד כאן איכס

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אולמרט וציפי מעור וגידים רקמו שלום חשאי (ל''ת)

    למדינת ישראל, 13/07/07 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אולמרט זקוק לפסיכולוג טוב. הוא מנותק לחלוטין מן העם. (ל''ת)

    אזרחית, 13/07/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    שני האווזים למעלה מצאו נושא להתפס בו - שישכחו שהם היו

    צריכים לעוף, 13/07/07 15:45

    מקרקרים ימינה שמאלה פה הוא פעם היא.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מכל הקירקורים על סוריה עוד לא שמעתי פעם את את אסד (ל''ת)

    מצהיר שהוא, 13/07/07 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    קורמת עור וגידים - כנראה שניתוח ארוך (ל''ת)

    על לאיחוי, 13/07/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    תרשמו בפניכם, בבקשה: שלום לא יהיה. כמה שניתן יותר, רק נקרב את

    אירית רבין, 13/07/07 15:29

    המלחמה הבאה. יתכן שנקבל פיסת-נייר, אבל שלום לא נראה. נכון שיש לנו פיסת-נייר עם מצרים?... אבל במשך שנים הם מבריחים אמל''ח לרצועה, ונלחמים בנו ע''י שליח...אז תחשבו טוב. ''מי שרודף אחרי השלום, השלום בורח מפניו''.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ללכת בבטחה

    אלי, 13/07/07 14:38

    רבותי זה הזמן אני אומר זאת כלכודניק.מה צריך לחכות לאחר מלחמה שבוטח תהיה הערבים לא יפסיקו לחשוב על הגולן הם לא ישכחו!
    לאחר מלחמה יעלה לנו יותר יקר זה הזמן לנשוך שפתיים גם מי שיקרה לו הארץ כי חפצי חיים אנו.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    למה המתנגדים מתנגדים?

    כפר אתרוג, 13/07/07 14:17

    הרי מודבר בפיקוח נפש או אפילו חשוב יותר הריירה הפוליטית של אולמרט.
    בתקופה הקרובה פרסום דוח מבקר המדינה על מוכנות העורף ואח''כ ועדת וינוגרד, ובמקביל החקירות הפליליות. יש גם פוליטיקאים ממורמרים בקדימה אחרי סבב התיקים האחרון.

    ככה הוא מבטיח לעצמו כמה דיווחים לקוניים והורדה מהירה מאוד של כל אחד מהמקושים האלה מסדר היום - עוד לפני שיבשילו למאמץ להוריד את האדם הלא-ראוי והלא מתאים הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אם נבקש יפה, ונציע עזרה בשיפור מעמדה של סוריה בעולם, יסכים אסאד

    שלום עכשיו!, 13/07/07 14:07

    לקבל את הגלן ומחצית מהכנרת.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני מפחד שאולמרט יסחט על ידי אסד ויפקיר את ביטחון המדינה תמורת פיסת

    הצופה, 13/07/07 12:22

    ניר של הסכם שלום תמורת שרידות מעמדו כאשר ביטחון המדינה יוטל בספק גדול!

    הגב לתגובה זו

    • גם ביבי ניהל מו''מ על הגולן (ל''ת)

      שלום עם סוריה, 13/07/07 12:35

      הגב לתגובה זו

      • ביבי וויתר על כל הגולן

        מישהו, 13/07/07 14:35

        כל נכתב בספרו האוטוביוגרפי של ביל קלינטון.

        הגב לתגובה זו

        • נכון - וגם כולם יוותרו על כל הגולן כי הם חייטרים כבר (ל''ת)

          ומה איכפת, 13/07/07 16:24

          הגב לתגובה זו

      • ביבי לא יותר טוב ממנו.לעם החולה שלנו יש מנהיגות שהוא ראוי לה. (ל''ת)

        דרור, 13/07/07 18:00

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    המדינה שמנהיגיה מתהדרים וחורבנה.

    אבי, 13/07/07 12:20

    בגין הרס את סיני - והביא לנו ''שלום קר'' (קר יותר מהיחסים עם ירדן לפני הסכם השלום איתה) עם מצרים ב''תוספת'' של הברחת נשק, סמים וסחר בבני אדם לסוגיו לאורך כל הנגב.

    רבין, פרס ונתניהו - העבירו כל אחד בתורו חבלי מולדת לאש''ף ובכך תרמו כל אחד את תרומתו לטיפוח מדינת מחבלים.

    ברק רצה לתת לערפאת את הכל ולא הצליח אבל ברח בריחה ''מפוארת'' מלבנון והתוצאות ידועות בצורת אינתיפדאת אל אקצה ואלפי טילים בידי בחיזבאללה בלבנון.

    שרון כידוע השקיע בהכנת עשרות אלפי חיילים במשך למעלה משנה להריסת גוש קטיף מה שהביא לנו מדינת חמאס שיורה באיןו מפריע טילים בין אשקלון לשדרות ולכך שלפני שנה הצבא שאומן בעיקר לגירוש אלפי יהודים התקשה מאוד לסלק כמה מאות מחבלים מאזור בינת ג'בל. שלא לדבר על שבשתי קצות הארץ לקח הרבה מאוד זמן להבין שנחטפו חיילים.

    אולמרט ניסה בתחילת דרכו לצאת למבצע צבאי מפואר שהיה אמור כדבריו לקדם גירוש של עשרות אלפי יהודים מבתיהם רק שמה שהחל במבצע קצר להחזרת החטופים מבינת ג'בל (וגם כמחלץ מהצורך להכנס לרצועת עזה בכדי להוכיח שמנסים להחזיר את גלעד שליט) הסתיים בהדרדרות ביטחונית שכללה הרחבת טווח הטילים של החיזבאללה לצד פעולותך צבאיות גדולות חסרות תכלית ביטחונית ובסוף החלטה של האו''ם שמחזקת את החיזבאללה ומקשה מאוד על ישראל להגן על עצמה.

    אין פלא אם כן שבמציאות כזו אולמרט במקום לשים קץ להתבססות אירגוני החבלה בתוך הארץ ומסביב מחפש איך לשחרר מחבלים לטובת ירדן, מחבלים וכסף לטובת אבו מאזן וכמובן איך לגרש את תושבי הגולן מבתיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מה רע מצבינו היום עם סוריה? למה לקלקל? אנחנו רק נפסיד.

    רון, 13/07/07 12:11

    די לטמטום

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הפירסום מחבל במגעים לשלום

    יואב, 13/07/07 12:09

    זה כבר ידוע ובכל זאת חוזר על עצמו פעם אחר פעם. הלהיטות לרוץ ולספר לחברה, גוברת על המקצוענות. מגעים ומשא ומתן, מצליחים רק אם נשמרת הדיסקרטיות. ואנו הישראלים לא מסוגלים להתאפק. חבל.
    האם אנו באמת רוצים בהסכם עם סוריה? אם כן אז למען השם הפסיקו לפטפט!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כמו ששרון מכר עזה כדי להסיט האש מהגנכות שלו

    עופר, 13/07/07 11:58

    בבה אולמרט ינסה למכור הגולן

    הגב לתגובה זו

    • לא שתיתכן תמיכה ציבורית ליציאה מהרצועה או שלום עם סוריה,חו''ח... (ל''ת)

      תמשיכו למצוא, 13/07/07 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    א.אולמרט את א.ברק מתואמים

    יוד אלף, 13/07/07 11:50

    הממשלה הארורה הזאת תכהן עד סוף הקדנציה..תכהן גם תכהן.אהוד ברק לא ממש יעזוב את משרת שר הבטחון, שימו לב...גם מתן וילנאי וגם שאול שמחון אומרים שאין סיבה לעזוב את הקואליציה. והמבין יבין..ומסכן ביבי כל העולם ודילבי נגדו

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    עסד (ל''ת)

    יהודי, 13/07/07 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כאשר הדלעת הזאת עורך מו''מ, הסיכוי למלחמה גובר.

    יוני, 13/07/07 11:48

    הסבירות למלחמה תרד אם לא יעשו כלום. כמה שהוא מנסה להועיל,ף עדיף שישב בשקט ויתכננן מלחמה יפה. כמה שיקודם שמו''מ, כך תקוד םהמלחמה. החתיכת בלוק הזה רק מזרז אותה. שכל של בטטה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הלוואי שנגיע במהרב בימינו לשלום עם סוריה והפלסטינאים. אמן. (ל''ת)

    מיכל, 13/07/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    רפו ידיו ,רפו שריו , רפו מנהיגינו ,ורפו לבבות ישראל, אוי ואבוי לנו (ל''ת)

    tv, 13/07/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ספין ממשרד ראש הממשלה - ספין אנטי וינוגרד

    א, 13/07/07 11:36

    קישקוש במיץ פטל .
    אין שום משא ומתן - אסד יורק וצוחק לנו בפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הותר לפרסום: אולמרט מוליך שולל את העם לקראת דו''ח וינוגרד השני

    פעמוני שלום, 13/07/07 11:31

    הכל שקרים ובדיות, כדי להסית את העיסוק בדו''ח וינוגרד השני.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ביב היה מוכן לסגת לקו הבינלאומי בטרם החל המו''מ עם סוריה (ל''ת)

    לכול המתלהמים, 13/07/07 11:23

    הגב לתגובה זו

    • כל המתלהמים-- נא באמת להיזכר (ל''ת)

      עובדה!, 13/07/07 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    בעלי הון ונדל''ן מחו''ל מנהלים בשמנו משא ומתן עם הסורים. (ל''ת)

    החברים של, 13/07/07 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אסד צריך לחשוב כבר איך מעברתים לעברית צחה את השם ''דמשק''!! כנסו..

    מתי, 13/07/07 11:17

    מים חיים, טבע מהמם, ישובים וקהילות, בסיסים ושטחי אימונים שאין כמותם עוד בארץ אפילו את ה''מרכבה'' המציאו במיוחד לרמת הגולן, תיירות, בקר, פירות וירקות, שלג, צימרים, ה''טורבינות''... - שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!
    בתקופה האחרונה ישראל מוכנה לחתוך מעצמה שטחים, ולפגוע באיכות חיים של אזרחיה שחיו בשטחים אלה (אובדן פרנסה, מגורים, כסף, הרגשת שייכות).
    אני חושב שישראל מראה יותר ממוכנות לשלום בכך שהיא מוותרת, מבליגה ונשארת עם ז#$ן ביד! לדעתי מספיק לוותר כי עוד מעט באמת שלא יישאר על מה.
    מי שבאמת רוצה שלום - מציע הצעות הוגנות והגיוניות, ולא עומד על שלו כמו חמור. אם סוריה רוצה שלום שתתחיל לקדם את העניינים שהיו צריכים להתקדם כבר מזמן, ולחשוב כיצד אפשר לעשות שלום אמיתי ולא אחד שכפוף בתנאים ברורים ונוקשים. אם היא רוצה את רמת הגולן תמורת שלום ושטויות אחרות כמו שהיא מציאה, אז לדעתי אפשר לגרום להם לילל ולבכות עוד קצת, ואם הם חושבים שלצאת למלחמה מול ישראל ולקבל את הגולן בכוח זה מה שיעשה את ההבדל אז שיינסו - אחר כך אשמח להעביר סוף שבוע בדמשק הישראלית מדי פעם.

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט

      אחד, 13/07/07 11:55

      אתה בטוח שנעבור את כל ארבעת רצועות ההגנה שלהם + הכוחות שיצאו להם מלבנון. בכמה הרוגים זה יעלה לך, אם נצליח....

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    קצה נפשי מכול''הפטריוטים''עם וילות ומכונית פאר הנקראים מתיישבי הגולן

    אני, 13/07/07 11:17

    במקרה של פינוי הם גם יקבלו פיצויים שמנים אשר תושב הארץ לא יצליח לחסוך גם אם יעבוד 3 משמרות במשך כל ימי חייו.

    הגב לתגובה זו

    • תעבור לגולן ואל תעבוד בכלל, מוכן?? (ל''ת)

      שי, 13/07/07 11:46

      הגב לתגובה זו

    • שתזכה לקרווילה עד סוף ימיך

      איתן, 13/07/07 11:51

      אתה בור ועם הארץ במקרה הטוב ועדיף לא ל הגיד מה במקרה הרע
      ראשית הלוואי על כל עם ישראל שמינית מהצניעות והחריצות של תושבי הגולן, שנית אני בטוח שכל אחד ממגורשי קטיף ''הנהנים'' מיש פתרון לכל מתיישב ישמחו להעניק לך את הקראוילה המהוללת שקיבלו מהמדינה

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    תמורת שלום אני מוכן להחכיר את הגולן!

    אלירן, 13/07/07 11:16

    מלחמה עם סוריה יכולה להמנע כך

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נסראללה לקח לאולמרט 2 חיילים,רמטכ''ל וכבוד..מה יקח אסד ? (ל''ת)

    אבו מאזן לקח, 13/07/07 11:14

    הגב לתגובה זו

    • מה נשאר? קצת קרקע? (ל''ת)

      י, 13/07/07 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    האם מדינה שלמה צריכה לחיות בסיכון עד שמר וינוגראד יואיל לכתוב דו''ח? (ל''ת)

    מדינה מושחתת, 13/07/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    איך עם מסכים שראש ממשלה כזה ימשיך בתפקידו אחרי 159 הלוויות מיותרות? (ל''ת)

    עם טיפש, 13/07/07 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אחרי התבוסה המשפילה בלבנון אולמרט זוחל על ארבע לדמשק !!! (ל''ת)

    ראש ממשלה, 13/07/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עכשיו אני יכול להבין מדוע היה השבוע מזג אויר כל כך חם (ל''ת)

    חם קר חם קררררר, 13/07/07 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למגיב 62 קלעת בול. לאולמרט אינטרס כלכלי נדלני בסין- לאחיו עסקים שם (ל''ת)

    מקדם עסקי אחיו, 13/07/07 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם זה אחד מהשקרים המתמשכים של אולמרט (ל''ת)

    חרב דמוקאלס, 13/07/07 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הערבים מבינים שיש לנו ראש ממשלה סמרטוט שאפשר לתמרן אותו בקלות.

    קורא בסתר, 13/07/07 11:02

    אבו מאזן הוציא ממנו את כל הכסף ועוד 200 אסירים כבדים ואת שליט ונסראללה לקח לו שני חיילים ואת הרמטכ''ל ואת הכבוד ומצרים כבר מכניסים גדודי צבא לגבול עם ישראל בניגוד להסכמי השלום ומצפצפים על אולמרט ועכשיו אסד רוצה לקחת את הגולן ובטח עוד ידרוש פיצוי מאולמרט שבטח גם לא יסרב העיקר ליצור כותרות ושלא יתעסקו לו בעיסקאות המושחתות שלו.
    אנחנו מדינה ללא ראש ממשלה ובפשיטת רגל בקצב רצחני.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אם חשאיות,למה אתה מדליף?שחצן,ספסר דלאניידא! (ל''ת)

    שושומן, 13/07/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הולכים ומופשרים עד שאירן הציבה טילים בסוריה

    מאכילים איטריות, 13/07/07 11:01

    באחרונה פרסם ה''דיילי טלגרף'' (25 ביוני) ידיעה, שכותרתה הייתה: איראן מקימה בסוריה מערכת טילים. בגוף הידיעה נכתב כי איראן החלה לפרוס טילים בסוריה כחלק מההכנות בהן נוקטת טהראן כנגד התקפה אפשרית על מתקניה הגרעיניים. הידיעה מספרת כי תחת חוזה ההגנה, שנחתם בין שתי המדינות בשנת 2005, איראן החליטה לפרוס ''עשרות טילים לטווח-בינוני מסוג שיהאב 3 וכן טילי סקאד C תוצרת רוסיה, יחד עם טילי סקאד B''. עוד צוין כי האיראנים שלחו מהנדסים מומחים בתחום הטילים, שיכשירו ויאמנו סורים ואנשי חזבאללה על אמצעים בליסטיים אלו. בהמשך אף נמסר שהאיראנים חתמו על הסכמי הגנה דומים עם הסודנים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אסד חשוב ביותר לישראל

    אבי, 13/07/07 10:59

    חובה על ישראל לחתום הסכם עם סוריה.
    האינטרס שלנו שאסד ישאר בשילטון כי מי שיחליף אותו יהייה שיעי שייתקרב לאירן ובעזרת חיזאבלה לבנון תהפך לאירן עירק כבר בדרך כאשר הנשיא בוש יתחלף
    לבסוף גם בירדן יהייה מהפך
    לכן הסכם עם אסד סופר חשוב

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אולמרט יסכים לכל דבר מטורף אפשרי בכדי לשרוד פוליטית. (ל''ת)

    מוכרים אותכם, 13/07/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    האם ראש ממשלה שחרב וינוגרד על צוארו יכול לקבל החלטות גורליות?

    תנועת ארץ הצבר, 13/07/07 10:48

    החלטות המתקבלות כשחרב פסק דינה של וועדת החקירה/וינוגרד, לא תוכלנה להיות מקובלות על האזרח הישראלי. מי שחרב וועדת החקירה מאיים על צוארו לא יוכל לשכנע את אזרחי המדינה שההחלטות אליהן הוביל מקבל ההחלטות הטובות למדינת ישראל. אפילו אם באמת ובתמים התוצאות תהיינה טובות ורצויות אוביקטיבית. במבט הסטורי, כמו הסכמי אוסלו והקריאות הנרגשות ''אל תיתנו להם רובים''. קריאה שבמבט לאחור הוכחה כנכונה. על רקע קנייתו של אלכס גולפרב/פרשת המיצובישי ומינויו הקנוי, של גונן שגב לשר האנרגיה. קנייה בכסף וטובות הנאה של חברי הכנסת של מפלגת צומת ז''ל. במבט לאחור, ההסכם היה במקומו, אך תוכן ההסכם [לתת להם רובים] היה בניגוד ''לתקנת הציבור'' והתקבל בנוסף בחטא. מכאן, בעייתיות רבה שראש הממשלה מר אהוד אולמרט, שכשל יחד עם ממשלתו כולה בפתיחתה וניהולה של מלחמת לבנון השנייה ינהל משא ומתן עם ממשלתה המושחתת של סוריה. נשיאה של סוריה במוסריותו זהה ליאסר ערפאת. כן, מדובר בנשיא מושחת גנסטר בכיר בטרור העולמי. האם עימו ראוי לנהל משא ומתן? התשובה החד משמעית היא לא! אז קשה למדינת ישראל שאזרחיה הרוצים בשלו. היום שוב בעיתון גלובס, בסקר השחיתות השלטונית נמצאה מדינתנו, בתחתית המדינות המערביות המצטיינות באיכות וניקיון שלטוני. אסור שממשלה זו תנהל משא ומתן ואף אולי תחתום על הסכמים עם הרודן והטרוריסט הסורי. כן, ידוע שהממשלה ובכירי המערכות לא מסכימים עם הסקר של הבנק העולמי. גם גבר המכה את אישתו ושובר עצמותיה לא מסכים לכינוי ''בעל מכה''. הוא תמיד חוזר ואומר- מגיע לה. כן אולי בכירי הממשלה חושבים שלנו האזרחים מגיע ממשלה כושלת מתרשלת. והם באיכות ניהולם ויושרם, הראויים ביותר להנהיג את המדינה. אך אנחנו האזרחים דורשים שהצדק לא רק יעשה אלא כלשון הפתגם, גם ייראה!
    תנועת ארץ הצבר, לא מסכימה שממעמקי בור הלחץ בו מצוי ראש הממשלה ומצוייה ממשלתו, יתנהל משא ומתן עם הנשיא הלא ראוי אסד. מי שמנהל משא ומתן עם לא ראויים, במקרה זה גנסטרים בין לאומיים, מכניס את עצמו ועמו לאותו מעגל של קטגוריות. מי שעושה עסקים עם המפיה, הופך שותף למפיונרים, נותן להם ולדרכם לגיטמציה. אסור לנו כאן במדינת ישראל לתת לאסד, לחבריו ולממשלתו לגיטמציה. אסור לתת לממשלתנו, לנהל משא ומתן בתנאי הלחץ שמצויים חבריה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אכן התקדמות ,אנחנו כבר בנפח לכוון הכנרת (ל''ת)

    Erez, 13/07/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אם יחזיר את הגולן נחזיר אותו לסין במקום בו נולד (ל''ת)

    ראש ממשלה חוצפן, 13/07/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הגיע הזמן להגיד למתנחלי הגולן שהשלום חשוב לנו יותר מכול ולפנותם משם (ל''ת)

    דידי, 13/07/07 10:28

    הגב לתגובה זו

    • רמת הגולן של ישראל לעד ושיקפצו הערבים

      דניאל, 13/07/07 11:12

      הגיע הזמן להגיד לאנשים כמוך שתחזור לחור שממנו באת..
      בושה וחרפה שיש אנשים כמוך!
      רמת הגולן של ישראל לעד ולעולם!
      הלוואי שהייתה אפשרות לטרנספר אנשים כמוך.אולי אם ליברמן יהיה בשילטון אז הוא יעביר חוק שכזה.

      הגב לתגובה זו

      • אני לפחות עובד למחייתי ולא חי כמוך על חשבון זקנים וילדים. (ל''ת)

        דידי, 13/07/07 11:50

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולמרט ימכור את המדינה כדי לשרוד... (ל''ת)

    גיא, 13/07/07 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שיהיה לעומרט שפע בלתי נגמר של כל הברכות שיש לאלוהים

    אהבה שלום וכיף, 13/07/07 10:22

    אני פשוט מאחל אכשיו בעזרת אלוהים חיים את כל ההצלחה שבעולם וכל הברכות שבעולם לאולמרט היקר והאהוב כל כך על אלוהים שאלוהים פשוט ימלא אותו בכל כך הרבה שימחה וטוב לב ואהבה שלבתי נגמרת ובלתע מתפשרת כלפי המנהיגים המהדרים של הצד השני שאלוהים יעניק לו לב כל כך טוב וכל כך אדיב ויעניק לו ענוות רוח אמיתית ושפשוט יברכך אכשיו כל צעד שאולמרט היקר והאהוב יעשה שיקבל פשוט את כל הכוח וכל האהבה שיש לאלוהים להציע לבני האדם שיברכך אותו אם כל הרכות הרוחניות שיש לו להציע,
    ואני פשוט מאחל לו שיהיה מהפיעוליות שהוא עושה ושיקבל את כל האהבה שבעולם וכל הברכות והישועה במלאה שיש שפשוט יתמלה ישועה אמיתית ויהיה לו אהבה אמיתית וחזקה כל כך לבני אדם ויקבל שפע בלתי נגמר של מתנות מהשמיים..אמן ואמן

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עדיף לחכות לראש הממשלה הבא

    אורן, 13/07/07 10:06

    אולמרט הוא ראש ממשלה חלש שהכיסא שלו רעוע, וזה לא טוב לשני הצדדים שהוא זה שיחתום על הסכם עם סוריה:
    לסורים זה לא טוב, כי ספק אם הוא יוכל להעביר את ההסכם בציבור.
    לנו זה לא טוב, כי הוא עלול להיות להוט מדיי להגיע להסכם בשביל להציל את עצמו.
    לכן הייתי ממליץ להגיע עם הסורים להבנות מסוימות שיימנעו מלחמה בקיץ הקרוב ולדחות את המשך המו''מ לקדנציה של רה''מ הבא.
    הסורים לא צריכים לחשוש מזה, כי גם ביבי וגם ברק כבר הסכימו לויתורים גדולים בגולן.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''כיבוש ושלום'' הניבו רק! נרצחים יותר מבכל מלחמה (ל''ת)

    אג'נדת השמאל, 13/07/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש להתיחס ברצינות לאפשרויות שנפתחות (ל''ת)

    מיכאל, 13/07/07 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הדו שיח:

    אני יודע, 13/07/07 09:59

    אולמרט: אני אתן לך את כל הגולן.
    אסד: זה לא מספיק
    אולמרט: אני אפרק את כוחותי מנשקם:
    אסד: ומה תעשה עם הנשק?
    אולמרט: אני לא יודע
    אסד: אם תתן לי אותו, אוכל לנסות ללכת לקראתך, אני בסך הכל רוצה שלום
    וכן הלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כן, ספרו לנו על דיונים ה''חשאיים''

    שמעון, 13/07/07 09:59

    רק פה זה יכול לקרות

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נשמח ונזכה לשלום כולל עוד בימנו (ל''ת)

    אילן, 13/07/07 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה הזמן להתיישב בגולן-הוא לא יוחזר אלא ייחכר ע''י ישראל ל-99 שנה-כמו

    עדינה, 13/07/07 09:53

    הונג קונג. זה יהיה המקום הכי טוב לגור בו בשנים הקרובות. קרוב לסוריה ולבנון. אפשר יהיה לנסוע ברכב עד טורקיה והאיזור יפרח ויתפתח משני עברי הגבול. אינשאללה.

    הגב לתגובה זו

    • זה הזמן לחשוב על הפיצויים בפינוי מגולן נדל''ן (ל''ת)

      ציונה, 13/07/07 10:06

      הגב לתגובה זו

    • למה לא נחכור את מדינת ישראל ל- 49 שנה? זה יהיה יופי

      muli, 13/07/07 10:26

      משאלות לב אינן תחליף חכם לראיית המציאות. ההכרה בבעלות הסורים תהיה עובדה. ההחכר - רק בתנאים הנוחים לסורים. בעוד 5 שנים כשסוריה תתחזק, היא מסוגלת להעמיד דרישות שלא נוכל לקבל. ואז מה יקרה?
      חברה בגולן, תעשו עסק טוב: הציעו לאולמרט את הוילות שלכם תמורת הבתים שלו (ושל החוכמולוגים בממשלה ובציבור). זה קצת יותר בטוח. הם בוודאי יחטפו את ההצעה הזאת בשתי ידיים: כמו הונג-קונג!!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מתנחלי הגולן: זוכרים את ''דין נצרים כדין תל אביב''? (ל''ת)

    ציונה, 13/07/07 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרט- בהצלחה !!! (ל''ת)

    עדי, 13/07/07 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מתנחלי הגולן: מה עוד צריך כדי לשכנע אתכם לעבור דירה?

    ציונה, 13/07/07 09:34

    הברירה פשוטה:
    או מלחמה עם אלפי קורבנות והרס מדינת ישראל
    או 20 אלף תושבי הגולן עוברים דירה.
    אנחנו יודעים שלא נוח לעבור דירה, אבל אתם צריכים להבין כי 7 מיליון תושבי המדינה לא יסכימו להקריב את ילדיהם בשבילכם.

    תשועת השם כהרף עין!

    הגב לתגובה זו

    • אם אני הייתי ערבייה גם אני הייתי קוראת לעצמי ציונה (ל''ת)

      מרוב הבושה, 13/07/07 09:46

      הגב לתגובה זו

    • את הבאה בתור לעבור, ציונה יקרה

      גולן חרמוני, 13/07/07 09:54

      כי אחרי הגולן כבשנו גם את עכו, את יפו, את רמלה ואת ירושליים. בקיצור - לכי תתאמני בשחייה, כי לפי הדברים שלך תצטרכי בקרוב מאוד לחיות בים, בלי סירות הצלה.

      הגב לתגובה זו

    • מתנחלי תל אביב: מתנחלי הגולן מגנים עליכם

      מתנחלת בגליל, 13/07/07 09:55

      בלי הגולן הסורים רואים אתכם עם משקפת. גם היום הטילים הסוריים יכולים להגיע לתל אביב, אבל בלי איום שלנו על דמשק (מהחרמון אנחנו יכולים לראות את סוריה ולאיים עליה)- הסורים יתקיפו את ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו מאיימים על דמשק גם בלי הגולן

        יאיר, 13/07/07 20:24

        אנחנו יכולים להסב נזק רב לדמשק באמצעות חיל האויר וטילים קונבנציונלים שעומדים לרשותנו.
        לא צריך את רמת הגולן כדי לגרום לסורים לשלם מחיר כבד.

        הגב לתגובה זו

    • בוגדת!!! (ל''ת)

      ציונה אחרת, 13/07/07 09:59

      הגב לתגובה זו

    • על מה את מדברת ?, אני לא מוכן להחזיר את הגולן

      איש, 13/07/07 10:20

      אני מוכן להחזיר את מי שמוכן להחזיר את הגולן

      הגב לתגובה זו

      • אז אל תחזיר . ומי בעצם שואל אותך או אותי ? (ל''ת)

        שיבולת, 13/07/07 15:35

        הגב לתגובה זו

    • פיצויים סבירים (ל''ת)

      ציון גולן, 13/07/07 10:41

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-49

      גירית, 13/07/07 10:52

      מה דעתך על השילוב הבא:
      יורדים מהגולן ואז מקבלים מלחמה עם אלפי קורבנות?
      ירידה מהגולן פרושה נחיתות אסטרטגית.
      בסוריה יש קבלת החלטות של שליט יחיד, שאינו צריך מנגנון דמוקרטי שלהן.
      מצד שני, מספיק כדור רובה בודד כדי שייאסף אל אבותיו (להזכירך, הוא שייך למיעוט של 12% מהאוכלוסיה).

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-49

      קיפוד החולות, 13/07/07 11:00

      א) הגולן הוא חלק ממדינת ישראל. יש שם אזרחי המדינה ולא איזה חיות רעות המכונות ''מתנחלים''.
      ב) כנראה לא עברת את גיל ארבעים, או שאת מתעלמת מהעובדות:
      ללא רמת הגולן, הפיתוי לתקוף אותנו, בגלל נחיתות טופוגרפית, חזק יותר.
      ג) איזו תוחלת חיים את מייחסת למשטר העלאוי בסוריה?

      הגב לתגובה זו

    • אוי ציונה , ציונה - אנחנו פה לעולם!

      ציוני, 13/07/07 11:18

      אנחנו באנו לבנות ולא להתפנות - תמיד היו לוזרים כמוך , אבל המשכנו לבנות ולהפריח את ארץ אבותינו - לא שיקול ביטחוני , אלא שיבה לארץ האבות ,אנחנו פה לעולם וציונה גם את חלק מכך כדי שתפנימי.

      הגב לתגובה זו

    • חבל על כל מילה.מתיישבי הגולן אוחזים בנו בגרון היטב,היטב.

      אני, 13/07/07 11:27

      ועל כן נצטרך, כנראה, לצאת לעוד מלחמה נוראה, דוגמת מלחמת יום הכיפורים, על מנת שהם יתרצו ויניחו לנו לעשות שלום, סוף כל סוף.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לכל המלעיזים נגד הסכם כנסו !!!

    המרשת הגדול, 13/07/07 09:29

    לכל אלו שמתנגדים להסכם שלום עם סוריה בגלל שמתנגדים להחזיר את הגולן ולאלו שחושבים שבאמת ראש ממשלת ישראל קובע את מדיניות ישראל בגלל ועדת ויינגורד.

    אין לכם פשוט מושג מה הסכם שלום עם סוריה כול להביא לאזור. זה יהפוך את ישראל למקום הרבה יותר טוב ואם אסד קורא פה את התגובה הזאת רק שתדע שגם סוריה תהפוך למקום יותר טוב לאזרחיה.
    הגיע הזמן שתצרפו לעולם המערבי המתקדם. ואסד יכנס לרשימת המנהיגים הערביים שעשו היסטוריה חיובית ליתר שינוי.

    הגב לתגובה זו

    • החזרת הגולן לסוריה אסון, חסרות דוגמאות? (ל''ת)

      אתה הטמבל הגדול, 13/07/07 09:55

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק

        המרשת הגדול, 13/07/07 10:47

        היה יותר טוב אם היינו עכשיו במצב מלחמה עם מצריים.
        מעניין איזה נשק החמאס היה מייבא (לא צריך להבריח) ממצריים.

        רק שתלמד עובדות, הגולן זה שטח שנכבש ע''י ישראל במלחמת ששת הימים. אגב חוק רמת הגולן נזהר מלהשתמש במילה ''סיפוח''.

        כיום ברמת הגולן חיים לא יותר מ-20000 יהודים.

        הגולן מקום יפייפה וכואב הלב ''להחזיר'' אותו. אבל אם יצליחו להגיע להסכם חכירה להרבה שנים אפשר ושווה להגיע להסכן שלום עם סוריה. הסכם שיביא לפריחה באזור.



        הגב לתגובה זו

    • לא להחזרת הגולן

      רינה, 13/07/07 10:31

      החזרת סיני לא הביאה למה שציפינו .המצרים מתחמשים בשקט רק בגלל שיש שלום? או שהשלום מאפשר להם את זה בלי שאנחנו יכולים להתלוננן. החזרת עזה למה הביאה? הגיע הזמן להפסיק לדבר במונחי שטחים תמורת שלום אלא שלום תמורת שלום. הם יצאו למלחמות והם צריכים לשלם מחיר. תמיד יכול לקום מישהו שלא קיבל מספיק, כמו התירוץ של חוות שבעה בצפון. הגולן נחוץ להגנתנו ויש לעשות כל מאמץ להשארתו.

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!! (ל''ת)

      קורא אחד, 13/07/07 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מתנות לאסאד? עבור מה?

    ישראל גולן, 13/07/07 09:28

    מה ההתקדמות? מה כבר הבטחתם לסוריה? ויתורים בגולן?
    מי שלא נלחם על הגולן אינו יודע איזו עמדה אסטרטגית הוא מהווה.
    בלעדי הגולן, חס ושלום, נהיה כמו לפני מלחמת 6 הימים: כמו ברווזים במטווח.
    אסאד מהתל בנו. הוא בסך הכל רוצה לצאת מרשימת המדינות התומכות בטרור, וזאת מבלי לתת מאומה בתמורה, נהפוך הוא, הוא רוצה את הגולן.
    לדבר איתו זה סבבה, השאלה על מה.
    רק שלום תמורת שלום, זהו תוכן השיחות!
    ואם לא, שיילך לעזאזל!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לבנון לא סוריה

    אפרת, 13/07/07 09:27

    יש לעזוב את סוריה בצד כרגע ולהתרכז יותר בלבנון. אחרי המלחמה עם קולות שונים שנשמעים חובה עלינו לנצל הזדמנות זו ולכונן יחסים עם לבנון וכמה שיותר מהר. לבנון יכולה להיות בת ברית נגד סוריה ולתרום להמשך הלחץ על אסד. נשמעים קולות אחרים בלבנון במיוחד מהדור הצעיר וזה יהיה צעד שגוי להתעלם מהזדמנות זו. למרות שממשלת לבנון אימפוטנטית היא עדיין רלוונטית למשא ומתן כדי לתת לה יותר כוח ותמיכה , יחד עם ארצות הברית, לעשות צעדים שישנו את הדינמיקה באיזור.

    הגב לתגובה זו

    • אפרת את מפנטזת.

      אמיר ברד, 13/07/07 09:45

      שלום לעשות עם לבנון הוא קשה יותר ממה שאת חושבת בגלל כל הפלגים השונים שיש שם,כולל חיזבאללה שנתמכת ע''י אירן,ותשמש כמכשול גדול מאוד,ככה שלעשות שלום עם לבנון זה יותר קשה ממה שנראה לעין.
      לגבי סוריה,הם רוצים את רמת הגולן,ולא איכפת להם מה הם יגידו שימצא חן בעיני האוזניים של הממשלה הרעה הזאת שיש לנו על מנת לקבל חזרה את רמת הגולן.
      לצערי יש לנו ממשלת פתאים אומללה שמסכנת אותך אותי ואת כל עם ישראל יותר מהמחשבה של איך נעשה שלום קודם,כשיש לנו ממשלה כזאת אומללה,כולם בעולם הערבי מציעים דברים שינעמו לאוזני הממשלה הרעה הזאת,אבל אף אחד לא יודע מה עלול לקרות אחר כך.
      החשוב לפני שלום זה להפיל את הממשלה החלשה הזאת,ולהחליף אותה בממשלה חזקה שתראה למדינות ערב,שימי הממשלה הזאת חלפו,וישראל איננה כ'תמול שלשום.
      ורק אז נוכל לעשות שלום אמיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    סדרי עדיפות תשס''ז ...

    ד''ר ארוין, 13/07/07 09:20

    מנהיגים מושחתים
    על עצמם רק חושבים
    את ארצם הם מוכרים
    כאילו מדובר בסוחר נכסים

    מתעלמים מהציונות
    שמים פס על היהדות
    שוכחים את הקרבנות
    ומסכנים את ההתיישבות

    אבל מה נלין ומה נתלונן
    אם כל אחד מאיתנו את קולו נותן
    למפלגות הגדולות אשר מושחתות הן
    ולא למפלגות הטובות נפרגן

    לתפארת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • ארוין,כל מילה סלע,החמשיר/השיר משקף את המציאות. (ל''ת)

      אמיר ברד, 13/07/07 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    זיכרו-

    ישראלי, 13/07/07 09:20

    שלום-תמורת שלום!
    שטחים- תמורת שטחים!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכל השוללים החזרת הגולן האם אתם גרים בגולן? (ל''ת)

    שיבולת, 13/07/07 09:19

    הגב לתגובה זו

    • לכל השוללים את פירוק קומה א': אתם בכלל גרים בקומה רביעית (ל''ת)

      אנחנו גרים בארץ, 13/07/07 09:33

      הגב לתגובה זו

    • אני לא רוצה להחזיר את הגולן טאני לא גר בגולן

      בב, 13/07/07 10:26

      אני יודע היסטוריה מספיק טובה בשביל לדעת שאסור להחזיר את הגולן

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    החכרה כדירה שכורה

    יוספוס, 13/07/07 09:19

    כל מי ששכר דירה יודע כי הדירה תועבר לבעליה בתום תקופת השכירות, מטבע הדברים בדירה שכורה לא משפצים, לא מתקינים את הלא הכרחי, משתמשים בתשתיות מים, ביוב, חשמל על שלא ניתן עוד.

    סיבה זו של הזנחה גורמת לאנשים בנק זמן כלשהי ובמיוחד כאשר גדלה והולכת כמות הציוד לבצע מהלך לא כלכלי ולרכוש דירה משל עצמם.

    נניח ויוחלט כי הגולן ימסר לסוריה עוד 50 שנה, אתם רואים משהו בונה ישוב חדש, בונה בית, מניח קו מים, נוטע עצים? יבואו כולם ויגידו בצדק: מדוע נשקיע היום כאשר את הפירות יקטפו הסורים עוד 47 שנים.
    סין קבלה את הונג-קונג כיהלום אשר הבריטים הפכו עיירה קטנה למעצמת סחר.

    ולכן, נושא ההחכרה הוא קשקוש שנועד לטשטש את עייני הצבור והגדיל את הצבור שיהיו מוכנים לבלוע את הגלולה. מתוך ראיית עולם נהנתנית ועכשיו ומייד ומבלי לחשוב על הדור הבא מבקש רוה''מ ע''פ פרסומכם לפנות אל חלק באוכלוסיה שמרוכז בעכשיו על חשבון העתיד (ע''ע אוברדראפט).

    לדעתי, רוה''מ הזחוח שהיה בטוח בנצחונו במלחמת לבנון השניה, איבד את בטחונו העצמי, את המסר הזה קלטו הסורים ומבצעים כעת פעולת סחיטה: תנו את הגולן או מלחמה.

    בעייני זה נראה כמו: ''מיידלה את ילדה יפה או שתתני לי מרצונך הטוב והחופשי אן שאני אקח בכח''

    על סחיטה חייבים להגיב באיום נגדי דוגמא: ''עלאווי נכבד, באם תתחיל לחימה אתה, ומשפחתיך וכל עדתך תאבדו את השלטון בדמשק, ראה הוזהרת''

    אבל עושה רושם שיש לפנינו רוה''מ בלי ביצים, איש ספינים, שמוכן לוותר על חלקי מולדת ומקורות המים בשביל לדבוק בכסא.
    האיש לא מבין כי ישראל הצפופה תהפוך למדינת בטון בין חדרה לגדרה ובין ת''א וכפ''ס בתוך כמה עשורים אם ימשיכו בדרכו.

    הלקח שלי מהמלחמה: הצבור יותר חזק ממה שנדמה לך, הברזה התקשורתית הראתה את הבכיינים, לעומת זאת הצבור ספג טילים למעלה מחודש, הצבור הגיע לשירות המילואים בהתיצבות של למעלה מ- 100%, ורק שההנהגה חסרת הביצים פחדה לרמוס את חיזבאללה לנד עד הליטאני \ זהרני תוך החרבת כל שבדרכה.
    זה אותו הצבור שלא נשבר בתקופת חומת מגן כאשר אוטובוסים ובתי קפה התפוצצו כל שני וחמישי ובניגוד להערכת ערפת בסופו של יום הוא זה שמת כמו חיה בכלוב.

    לסכום, הגולן שטח הסטורי שלנו (ע''ע גמלא ומרד בר-כוכבה), אין בו בעיה דמוגרפית, עשיר במקורות מים שזורמים לכנרת, ושטח פתוח אחד האחרונים במדינת הבטון של גוש דן.
    אם צריך הצבור ילחם, אבל צריך משהו בהנהגה שלא פוחד מנפגעים, לחץ תקשורתי, מסרים לאתרוגיזם (וותר על נתחים בארץ ולא נזכור את כל הפרשיות בהן אתה מעורב).

    ןבכלל איך משהו שדו''ח וינוגרד מעל ראשו כחרב דמוקלס מאפשר לעצמו מדיניות של שינוים מהותיים מבלי שילך לעם ויבקש את יפוי כוחו, האם זו הכנה לקראת דו''ח וינוגרד ואתנן לתקשורת שתשפוט אותו לכף זכות?

    בוקר טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מוטב מלחמה חמה וקורבנות !!! (ל''ת)

    אזרח, 13/07/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בשעה טובה

    ועד תירני הגולן, 13/07/07 09:18

    הגיע הזמן שהגולן יחזור לסוריה וע''י כך תנתן סוף סוף האפשרות לתושבי הגולן לצאת לחופשי מהשבי הכלכלי שהם נתונים בו כעת . אין באפשרות התושבים להתפרנס בכבוד ואין למי למכור את בתיהם . ציפי ואהוד אנא עשו כל שביכולתכם .

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    היחסים צפויים להתחמם ככל שוינוגרד יתקרב . (ל''ת)

    אבי געזונט, 13/07/07 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הגולן-הוא עוד 4 שניות במעופו של הטיל

    גולני, 13/07/07 09:16

    4 , 5 שניות זה קריטי בדרך למיקלט או לחדר המוגן. לכן אין לוותר על הגולן !

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא להשתגע עם הפרסומים

    ziko, 13/07/07 09:14

    שזה לא יפגע בסיכוי לשלום
    תודה

    אזרח שרוצה שילדיו לא ידעו מלחמות

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הצילו !! אולמרט מוכר את המדינה כמו שרון (ל''ת)

    שדמי, 13/07/07 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ספינים,ספינים,ספינים.די אולמרט,לך ה ב י ת ה !!!!!!

    בחירות עכשיו, 13/07/07 09:09

    תתעוררו,האולמרט הזה גורם לנו רק נזק.הוא מחליש אותנו.שלום עושים מעוצמה ולא מאפסיותו של אולמרט!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אולמרט-די עם המעשים חסרי האחריות!

    היודע הכל!, 13/07/07 09:07

    לא פל ש ציפי ליבני מתנגדת.
    כי הכל נעשה בלעדיה! שרת חוץ שבפועל אינה פועלת, רה''מ עושה הכל בלעדיה.

    ציפי-קומי ולכי! הצילי אותנו ממעשים חסרי אחריות!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נחכיר את אולמרט לסוריה

    יניב, 13/07/07 09:07

    שיקפוץ לנו הוא מחפש דרך להציל את התחת שלו. תתפטר כבר אפס

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עוד ספין מבית מדרשו של אולמרט

    דוד, 13/07/07 09:06

    יעשה הכל כדי להציל עורו ולהשאר בשלטון .
    לא קונים סיפורי רכילות שמטרתם אחת - להשאיר את אולמרט בשלטון .
    להעיף אותו הביתה ולתת לאנשים ישרים אחראיים לנהל את ענייני המדינה ולא לספינולוגים תחמנים .
    והלואי ובימינו יבוא השלום עם כל שכיננו .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה היה קורה אם סוריה היתה מנצחת ?

    דן, 13/07/07 09:06

    הרמה נכבש מידי סוריה במלחמת ששת הימים.

    מה היה קורה אם סוריה היתה מנצחת
    האם היתה מחזירה את מדינת ישראל ליהודים?''


    חשיבות אסטרטגית

    לאזור זה חשיבות אסטרטגית כפולה:

    אזור שולט פיזית על פתחת קוניטרה ועל אזור הבקעות בשטחי סוריה.
    חשיבות רמת הגולן מבחינת מקורות המים של מדינת ישראל היא כפולה:
    רוב מקורות הירדן והכנרת וחלק חשוב של אגני הניקוז שלהם נמצאים ברמת הגולן. אם תיסוג ישראל לגבולות שלפני מלחמת ששת הימים, ינבע הבניאס בשטח סורי. אמנם נחל דן נובע בתוך תחומי הקו הירוק, אך במרחק 10 מ' בלבד ממנו.
    במערב הגולן זורמים נחלי איתן רבים, ביניהם: נחל זוויתן, נחל יהודייה, נחל משושים, נחל דליות, נחל גילבון ועוד.נחלים אלה מזרימים מים לאגן הכנרת והירדן, יתר על כן, אם יזדהמו נחלים אלה, יזרמו המים המזוהמים הישר למאגר המים הגדול והחשוב במדינת ישראל. אם תיסוג ישראל מהרמה, והסורים יישבו בשטחה אוכלוסייה גדולה, מקורות המים של ישראל יעמדו בפני סכנה גדולה, מה גם שלסורים אין מסורת של טיפול בשפכים.
    בנוסף לכך, אם סוריה תשלוט ברמת הגולן, מקורות המים של ישראל יהיו בסכנה מתמדת, שכן יוכלו בקלות רבה לגרום לזיהום מכוון של המים בתחומי מדינת ישראל. (כתבה מתוך האתר ''סנונית''.)
    לסיכום, היתרון הבולט שיהיה לסורים בהחזקת מקורות המים בגולן ,הוא שכך תהיה בידם שליטה על משאב חיוני למדינת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט יימכור את הגולן בחינם בכדי לשרוד

    מני, 13/07/07 09:06

    ולהסיט את דעת הקהל ממחדליו ומהשחיתות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוד ''שלום קר'' כמו עם מצרים לא שווה לתת במתנה שטח שווה מאות מיליארד

    אדון מיכא-ל, 13/07/07 08:57

    גם זו סוג של שחיתות.

    הגב לתגובה זו

    • מלחמות לא עולות כסף. מלחמה חמה: יופי של פתרון (ל''ת)

      אזרח, 13/07/07 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא נכה בציר הרשע אם יחזור מדרכיו הרעים

    אדון מיכאל, 13/07/07 08:54

    ואולי נסכים לחתום על חוזה של שלום שבפועל לא ישנה דבר בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט מסוכן לישראל. ממשל חלש מחפה בטעויות לדיראון עולם (ל''ת)

    EX קדימה, 13/07/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק ראש ממשלה חסר אחראיות מסוגל לדבר עם האויב מספר 1 בכדאי ליסרוד!

    משה א, 13/07/07 08:51

    לא סתם קוראים לאויבנו ציר הרשע , ובזמן שאולמרט מחזר אחרי אסד השירה עוברת לחיזבלה ללא פקקי תנועה ,כניראה שראש הממשלה לא יכול ליקרוא את צילומי האויר שהצבא מספק לו ואולי הוא לא רוצה ליראות את המציאות שבת שלום !!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''יש פה תחושה של אופטימיות והתחדשות''

    דורון, 13/07/07 08:50

    ''יש פה תחושה של אופטימיות והתחדשות''
    כך אמר ראש ממשלתנו אולמרט היום 12.7.2007 בעת סיור בצפון
    יום בו השמש זורחת, השטה פורחת, מדינתנו כמרקחת
    בשדות שוב גדלים מחדש פלפל, שום, בצל, עגבנייה, צנון ומלפפון
    אך כלום יכול ומסוגל באמת ראש מכשלתנו לתושבי הצפון אופטימיות לשדר
    יען כל עוד הוא עדיין בתפקיד ראש-ממשלה נעשה מצבנו עוד יותר שפוף וקודר
    להתייחס לגבולות, לפריחה, התיישבות, התחדשות, לשוחח, להסביר, לבאר, לדבר
    להוסיף מילים על בנייה, על תחייה, על אמון הציבור, אימון הצבא, תהליך, ביטחון, על גדר
    לעשות זאת כאשר מצבו האישי ביש מתמיד, רע, רעוע, גרוע, הולך מסתבך, מדרדר
    אין זאת אלא אם עם ישראל לוקה בתיסמונת של עדר.
    ראש ממשלה לא יוכל להמשיך להיות, גם זאת בלי כל נדר.

    21. ראש הממשלה מנותק וחייב פסיכולוג ל''ת לני, 12/07/07 12:38

    20. מתפלא על תושבי הצפון........ שמעון 101, אירופה, 12/07/07 12:34
    למרות שאני יושב באירופה אינני מנותק ולו ליום
    מהמתרחש בארץ. לאור ההרגשה הכללית מזה שנה, על התנהלותו הכושלת של אולמרט, התנהלות שגרמה לאובדן חיי חיילים הן בסדיר והן במילואים, הרוגים ופצועים בקרב האוכלוסיה האזרחית, מאות משפחות שהודות לאולמרט, הצטרפו בעל כורחן למשפחת השכול. בחדשות אתמול יצאה קריאה ברורה מטעם ועדת וינוגרד לאולמרט קרי: לא הבינות או לא רצית להבין את המסר של דו''ח הביניים! לא לתיקונים כיוונו, אלא להסקת מסקנות אישיות, קרי התפטרותך!
    כל כלב יגיע יומו, ולכן אנו כולנו עוד נזכה לראות את יציאתו המחפירה של אולמרט מחיי העם היקר הזה.
    תושבי הצפון יודעים שמילים שמשמיע אולמרט, בקושי תופסות ל 60 שניות מרגע שנאמרו, וגם זאת בע''מ. בדור שלנו ישנם למעשה שני ''מפורסמים'' עם דמיון משותף:
    הנסיך הבריטי צ'רלס ואהוד אולמרט.
    שניהם מתפארים באמצעי שמע מעולם אחר
    אך רק לצ'רלס יש דם כחול.
    12. הכשל המרכזי הוא שאולמרט ראש הממשלה ל''ת אחד, 12/07/07 12:19

    9. אין לי אמון באיש הזה - כמו 97% מהציבור ל''ת מה עושים?, 12/07/07 11:58

    3. אולמרט אנחנו כבר לא טיפשים ל''ת יוסף, פ''ת, 12/07/07 11:41

    1. ''יש פה אופטימיות והתחדשות'' - האיש שפויי?!!! ל''ת מז.תיכון חדש-2, נוסח משולב,,, 12/07/07 11:35







    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הספינים של אולמרט הולכים ומתרחקים מהמציאות. (ל''ת)

    ''ניצחנו במלחמה'', 13/07/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    וינוגרד הזדרז, האיש מוכר את המדינה בחינם !! (ל''ת)

    אפללו מדימונה., 13/07/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו, אולי במהרה בימינו נזכה לראות שלום (ל''ת)

    שאול, 13/07/07 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הגולן ישראלי לעולם ועד

    giro, 13/07/07 08:34

    גמלא היא ירושלים של הצפון.
    מקורות המים הם בגולן.
    העיניים של המדינה בגולן.
    הגולן אינו למשא ומתן.

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן, כן יהי רצון (ל''ת)

      גולן, 13/07/07 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לצאת לרחובות

    העם עם הגולן, 13/07/07 08:31

    מי שעוד לא יצא לאחר מלחמת לבנון השניה מתבקש לעשות זאת כעת

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לפי רצון העם

    לוזר, 13/07/07 08:29

    המנדט של אהודון נגמר . אסור לתת לו לנהל שום ''מו''מ

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגולן לא נדל''ן-אולמרט לך הבייתה

    אלון, 13/07/07 08:29

    אני מוכן לוותר על יהודה ושומרון ועל מזרח ירושלים,אבל על הגולן-לעולם לא.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תוך שבועים מקסימום מלחמה

    אילן, 13/07/07 08:23

    כל יום שני ספינים על סוריה.
    אל תאמינו לאולמארט.
    אתמול בכיר סורי אמר שלישראל
    יש בדיוק חודשים להחזיר את הגולן.
    בשטח סוריה כבר מוכנה למתקפה
    חסרת תקדים.
    היום למשל אמר פרקש כיאולם היא אין סימנים לפתיחה יזומה של סוריה במלחמה, ''אך ייתכן שסוריה תיגרר למאבק אלים כתוצאה מהידרדרות והסלמה באזור''.
    בקיצור חרטה!
    אגב,
    מה זה 'מאבק אלים' בלקסיקון הפרקשי?

    הגב לתגובה זו

    • תאמין לי אחי אתה לא יודע כמה אתה צודק

      אהוד יערי, 13/07/07 09:41

      ותאמין לי זה יהיה יותר מוקדם ממה שאמרת ולי יש מידע בדוק

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    צריך לבדוק את הדברים ברצינות. אולי יש כאן פתח להסכם. (ל''ת)

    מפוכח, 13/07/07 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עם התמיכה שיש לאולמרט בציבור מקסימום נרשה לו כוס קפה בלי ''הל'' (ל''ת)

    דוד, 13/07/07 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חובה לקרוא.

    ק, 13/07/07 08:15

    הגולן הוא הרבה יותר ''ישראלי'' מאשר ''סורי''. כבר 40 שנה שהוא ישראלי, פרק זמן כפול מזה שבו היה בחזקת סוריה. הריבונות הישראלית חלה בו זה 26 שנה. אין בו לא עם זר, ולא בעיה דמוגרפית. הגולן הפך לחלק מן ההוויה הישראלית. הוא האזור המטויל ביותר בארץ, זרוע בעשרות יישובים יהודיים, שטחי חקלאות, אזורי תעשייה ותיירות, שמורות טבע ונוף פראי.

    השורשים שהכינו בו אינם מליצה. לפחות אצל שני הדורות האחרונים, הוא התקבע תודעתית כחלק בלתי נפרד מהמדינה. אין הוא רק חלק מהבית הלאומי. רובנו רואים בנופיו, ואפילו בתוצרת שלו, חלק ממרכיבי הישראליות שלנו, בין שמדובר ב''מי עדן'', ביינות הגולן או בצימרים שם, ובין במסלולי הטיולים של בתי הספר ותנועות הנוער. אין צורך בשום סקר כדי לדעת שהציבור הישראלי קשור לגולן, אוהב אותו וחש באינטואיציה בריאה שהוא חלק ממנו.

    מי שמדבר על ''החזרת'' הגולן לסוריה - מטעה. הגולן נמסר למנדט צרפתי על פי הסכם החלוקה הקולוניאליסטי. סוריה נהפכה לעצמאית רק ב-1946. בתקופה הקצרה שבה ישבה בגולן, 0.5% משטחה, הפכה סוריה את חבל הארץ הזה לכן זינוק בניסיונה לכבוש ולחסל את ישראל. הצבא הסורי הפגיז את היישובים הישראליים לאורך הגבול, פגע בדייגי הכנרת, ניסה להטות את מימיה והפך את החיים ''למטה'' לגיהנום נוסח שדרות. הגולן נכבש במלחמת מגן צודקת. אנו הרווחנו אותו בדם. הסורים הפסידו אותו בדין.

    גם בהיסטוריה המוקדמת יותר, הגולן לא נחשב חלק מסוריה והוא רווי בשרידי גבורה וריבונות יהודית: החל בימי שלמה, עבור בימי בית שני, קרב הגבורה של העיר גמלא ותקופת התלמוד. לא ארץ נוכרייה כבשנו. הזיקה שלנו לגולן קודמת לנחיצותו הביטחונית או לצורך לשמור על מקורות המים, ועוד נימוקים מצוינים אחרים.

    מי שמתייחס היום לתביעה הסורית האולטימטיווית לנסיגה ישראלית מלאה מהרמה, ופינוי אחרון היישובים ממנה, כאל גזירת שמים טועה ומטעה. את מוסכמת ''תו המחיר'' צריך לנתץ. ההתייחסות צריכה להיות שונה לחלוטין. הגולן אינו סורי. הוא ישראלי. סוריה יכולה להרוויח הרבה מאוד משלום, לאו דווקא טריטוריה. לפני ישראל נפתח חלון הזדמנות נדיר להסביר זאת לעולם, בלי להתבלבל. סוריה מוכרת עתה בעולם כמדינה תומכת טרור, כחלק מ''ציר הרשע'', וזה הזמן לנסות למנף את הנרטיב הישראלי על הגולן כדי לנתץ את מוסכמת ''תו המחיר''.

    ייתכן שבעוד דור או שניים תהיה פשרה גם בגולן, אבל היא תהיה טובה לאין שיעור, אם נקודת המוצא תהיה אחרת: כששני הצדדים מסכימים מראש שהגולן שייך לצד אחד, תוצאת המו''מ ידועה מראש. כששני הצדדים טוענים לבעלות עליו, גם המתווכים יתייחסו אליו אחרת.

    תוצאותיה של מלחמת לבנון השנייה הגבירו מאוד את התיאבון של סוריה והובילו לאיום במלחמה על ישראל, אם הגולן לא יועבר לידיה. לצד ההרתעה שעליה מדבר שר הביטחון הנכנס אהוד ברק, זה בדיוק הזמן לספר את הסיפור הישראלי על רמת הגולן

    הגב לתגובה זו

    • סחתיין - תודה (ל''ת)

      מוטי, 13/07/07 08:48

      הגב לתגובה זו

    • צודק, אבל

      שוקי, 13/07/07 08:53

      הבעיה היא שהיסטורית,מה לעשות, כבשנו את הגולן מידי הסורים, כך שיש לגיטימיות בדרישות שלהם. גם יש בגולן אוכלוסיה דרוזית שנאמנה לסוריה, כך שיש כאן אלמנט של כיבוש עם.

      הגב לתגובה זו

      • איזה מחשבה לוזרית

        לא שוקי, 13/07/07 09:25

        ללמוד מהאיראנים איך מנהלים משא ומתן...מעלים את הרף מיד בתחילה, ומשחררים מעט. ''הגולן ישראלי ואם לא יהיה שלום נשמיד את דמשק'' ...ואחר כך נסכים לוותר, ולהמשיך להחזיק בגולן ותמורת שלום, לא נשמיד את דמשק...עם לוזרים כמו שוקי, נעלם מפה תוך דור!

        הגב לתגובה זו

      • כבשנו את הגולן במלחמת מגן שנכפתה עלינו. ולכן עכשיו הוא שלנו.

        מתנחלת בגליל, 13/07/07 09:59

        בדיוק כמו שהגליל הוא שלנו. רובו לא היה בגבולות החלוקה, אבל נכפתה עלינו מלחמה (ב0 47) וכבשנו אותו. ועכשיו הוא שלנו.

        הגב לתגובה זו

      • לכל מי שמוצא לגיטימיות בתביעות הסוריות

        היגיון פנימי, 13/07/07 11:00

        אל תשכח שגם ביתך נכבש מידי הערבים.
        אם אתה מאמין בדרישות הסוריות יושר - לך מכאן.
        אינני מבין איך אותו היגיון מקדש את קו שביתת בנשק (''הקו הירוק'') ושולל את מה שמעבר לו.

        הגב לתגובה זו

    • טעות ! החוק הישראלי חל על הגולן ולא ריבונות (ל''ת)

      שיבולת, 13/07/07 09:13

      הגב לתגובה זו

      • החוק חל ולו רק בגלל שניצחנו. אטלס משורטט עם השפיץ של הכידון. (ל''ת)

        אורי, 13/07/07 10:49

        הגב לתגובה זו

    • מקורות המים

      אמיתי, 13/07/07 11:23

      ל ק!
      כתבת ברור צלול ונכון,אבל לאהדגשת
      את חשיבות מקורות המים שממלאים
      את הכנרת,וגם מי התהום והמאגרים
      שנמצאים שם!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אסאד , אולמרט , תמשיכו לחלום . לחלום שלכם ,צריך רוב בכנסת . (ל''ת)

    לא מודאג, 13/07/07 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הייתכן כי אפשר בלעדיו ?

    תמרה, 13/07/07 08:14

    הייתכן כי אפשר בלעדיו ?
    לא רק ייתכן, אין ספק כי אכן כך גם ראוי ורצוי ומוטב. כבר עכשיו.
    ולוּ רק לאור אירועי הקיץ האחרון, חודש אב, התשס''ו.
    אסון כה גדול המיט שלומיאל זה עלינו, יגון כה רב,
    כְּאֵב נורא ועָצוּם על עשרות בתי-אב
    שכח בכלל, העדיף להתעלם (את משכורתו מי משלם?)
    למי את תפקידו הממלכתי-ציבורי הִנוֹ חב ?
    מאין ומהיכן, אם לא מאיתנו, את כוחותיו, כראש-ממשלה,
    ללא-סייג וגבול, קִבֵּל, ינק ושָאַב ?
    ומאז, מאז אותה מלחמה, מלחמה אשר אותה בחובבנות נוראה,
    בחוסר-מקצועיות כה בולטת-ברורה-מרושלת-כושלת-נכשלת ניהל,
    מלחמה מן הבעייתיות בתולדות עם-ישראל,
    מלחמה בה ממשלתו והוא מעלו-מעדו לשווא,
    בתפקדם בחלמאות משוועת, באיטיות כצב
    מאותה עת, את כוחותינו שלנו, במשך שנה תמימה,
    כִלָה, אין מלה, התיש ללא הרף, חָלַב כוחותינו, חָלַב וחָלַב.
    עד מתי נאלץ להתפטרותו להמתין ? עד יום בו נזקין ?
    עד הסתו הקרוב ? עד פריחת החצב ?
    התנהלותו והתנהלות ממשלתו פגומה-עקומה-עגומה-ערומה מיסודה,
    חזויה, הזויה וצפויה, נידפת-מיטלטלת ברוח עזה כלולב
    לכוכב עליון דימה האיש את עצמו,
    סבר כי בתוקף תפקידו הבִּיש, המֵבִיש, הִנוֹ כוכב, כך חשב
    הפגין תכונות של אדם לא צנוע, יהיר, מהיר, לא זהיר,
    נמהר, מתנשא, מזלזל, איש לא ענו
    עתה, סוף-סוף בוער גם הכובע על ראש הגנב
    אך אצלנו, עדיין קיימת תחושה בלבב,
    תחושה לא-חולשה, ממשית, מוחשית, גוברת-הולכת,
    המתחזקת יום-יום פי-כמה (יודעים אתם אף מדוע ולמה ?)
    תחושה אשר מקננת במשך תקופה ארוכה, שנה שלמה, שנה תמימה,
    שאף את מדינתנו, מדינתנו שלנו, האיש מאיתנו הצליח לקחת, סחוב-גם-סחב.
    מדוע לא נזכה למנהיג כן ודגול,
    מנהיג המסוגל לבנות, ליצור, לעשות, להחליט, לא עלול....
    אדם בו נוכל לתת אמון בעת שלום כבעיתות משבר,
    מנהיג עמו אפשר וניתן לשוחח, להסביר, לבאר, לדבר,
    איש הגון, אמיתי, מציאותי, עממי, אדם ללא רבב,
    ייתכן אולי כי אפשר היה לסלוח לוֹ, לוּ היה רק שובב
    אך האיש מאחריות אישית-ציבורית-פוליטית-מדינית-ממלכתית,
    ברח סידרתית ובורח - נס מאחריותו כמו ארנב.
    מתנהג כמו מלך, מושל בלתי מעורער בפלך, בהתבטאויותיו מזכיר לֶמֶך,
    בין טיפות-גשם מהלך, ביניהן מקפץ כחגב.
    בעבר כבר שמענו מפי ''חכמינו'' ''יודעי-כל'' ו''סְמוֹך''
    ביניהם כאלו אשר הביאונו הלום לאסון, לאַבְרוֹך כי ''אין מלחמה בה לא עף שבב''
    אך הפעם הן לא מדובר אך בשבב, מדובר בבצורת, בכמיהה, בערגה, ברעב
    ברצון כן למנהיג אמיתי והגון, מנהיג חכם ושנון,
    בו אפשר וניתן אף יהיה לתת את מלוא האמון.
    מנהיג אותו אולי, הלוואי, כולנו נאהב.

    הן אפשר, לא רק אפשר, גם ראוי ורצוי ונחוץ בלעדיו
    זאת עם-ישראל, לצורך הישרדותו, קיומו,
    בלית כל ברירה אחרת, לעצמו, לחייו, זקוק עתה וחייב
    כך לבטח לכולנו ייטב, לכל אזרח, נתין ותושב,
    לכל-בר-בי-רב, בקיבוץ, בעיר, בכפר, במושב
    חמסין הן תמיד היה ויהיה בארץ הזאת.
    תמיד שרר כאן שָרָב.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אפילו לבני נגד הקומבינה של אולמרט!!

    הוא מסוכן, 13/07/07 08:12

    אולמרט עורך מכירת חיסול של ישראל

    הכול בכדי להדבק לכיסא - לצבור תהילה שתתברר כגורם להחריבת ישראל -

    לבני הצהירה כי היא נגד
    כל שר אחראי במדינה חייב להבין שאולמרט זו סכנה קיומית למדינת ישראל

    ולהפיל את הממשל-חרא שלנו
    גם אם זה אומר שלא מקבלים ג'וב ושוחד לכיס!!!
    [ממש דרישה מוגזמת!]

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איש חסר אחריות מסוכן להחריד - וחסר כל שיקול דעת (ל''ת)

    פרופיל, 13/07/07 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    השעיית היחסים - זה ההודנא המפורסמת באיסלאם

    צא ולמד, 13/07/07 08:05

    ההודנא פירושו הסכם שלום שמטרתו התארגנות למלחמה שתביא להשמדת האוייב

    את הרעיון הוא קיבל מהאייטולות באיראן

    הגב לתגובה זו

    • עם ידע כזה באיסלם את יכול להיות אייטולה או לפחות חתן פרס הקוראן לשנ

      ZZZZZZZZZZZZZZZ, 13/07/07 08:30

      עם ידע כזה באיסלם את יכול להיות אייטולה או לפחות חתן פרס הקוראן לשנת 2007

      הגב לתגובה זו

      • עראפאת ביוהנסבורג: כמו שעשה מוחמד בהסכם עם יהודי קורייש

        muli, 13/07/07 10:19

        עראפאת בנאומו ביוהנסבורג, אחרי הסכם אוסלו, אמר, והוסיף קריצה: ההסכם הוא כמו ההסכם שעשה מוחמד הנביא רסול אללה (שליח האל) עם יהודי קורייש, שלא יפגע בהם לרעה; אבל מוחמד קבע שההסכם תקף רק כל זמן שהוא (מוחמד) ואנשיו לא מספיק חזקים. אבל ברגע שמגיעה שעת הכושר, ההסכם מבוטל. כך קבע מוחמד וטבח את כל יהודי קורייש. כדאי לכם לעיין בספרי ההיסטוריה.
        אני לא יודע אם זה ציווי של הקוראן, אבל זוהי פרקטיקה שהנהיג מוחמד, וזהו התקדים שהוא מציג לממשיכיו.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    החכרת הגולן - עוד ספין של האולמרט (ל''ת)

    ארתור, 13/07/07 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אהוד בריבוע(ראש+ביטחון)

    סמדר, 13/07/07 08:01

    דברו פחות מול התקשורת,והכוונה פה לא להרבות בדיבורים על מה אתם עושים למעאן החטופים,אלא עשו מהר ובשקט וכתהיה תוצאה של ממש צאו בעדינות אל התקשורת או אל המשפחות..אבל תנו כבר גז......די די די נשבר לנו מכל הבטחות השווא שלכם...קחו זאת לתשומת ליבכם החזירו את הבנים הביתה.....הלב שלי נקרע....די די די..צאו מהאדישות..וחשבו עליהם כאילו הם בניכם......הרי עם ישראל ערבים זה לזה....מה קורה לכם......???????

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חבר'ה, תתכוננו. אולמרט המיואש עושה הכל להוריד את המדינה ביחד איתו. (ל''ת)

    ישראל, 13/07/07 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עוד ספין תיקשורתי

    רחל, 13/07/07 08:00

    למה נדמה לנו שלישכת ראש הממשלה מספרת לנו סיפורי בדייה שאין בהם כל אמת. לא מגעים ולא נעליים. עוד ספין תיקשורתי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שלום תמורת שלום

    משה, 13/07/07 07:58

    1.הגיע הזמן להוציא את השטות של ''שטחים תמורת שלום'' כי כולנו יודעים ש''אהבה התלויה בדבר אין סופה להתקיים'' כך שאם הסורים רוצים שלום כמונו יאללה בואו נעשה[ובלי שום קשקוש על נתינת הגולן]2. אני אישית לא סומך על אולמרט ומניעיו אחרי כל הפרשיות שחיטות שהוא מעורב בהם נראה לי שיש בזה כדי להציל את עורו-המושחט

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יופי. אולמרט אפילו לא התמקח על המחיר. הוא שילם לסורים שיקחו הגולן.. (ל''ת)

    ישראל, 13/07/07 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ביג דיל מגעים עלק...תכניסו את זה טוב טוב לראש

    just me, 13/07/07 07:57

    אם אולמרט ינסה לפנות את רמת הגולן דם יישפך....רוב העם מוכן להלחם למען הגולן ולא לפתוח רגליים לסורים!

    נראה את אולמרט מנסה לפנות את הגולן....

    הגב לתגובה זו

    • תרגע. יחליטו לפנות-יפנו. גם אתה. (ל''ת)

      ., 13/07/07 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הלכה ישראל,נקודה. (ל''ת)

    אמיר ברד, 13/07/07 07:49

    הגב לתגובה זו

    • תוספת ששכחתי להוסיף כשאילתא.

      אמיר ברד, 13/07/07 07:59

      כאזרח המדינה אני מעוניין לראות בבקשה מה מציעה הממשלה על גבי תושבי ישראל לסוריה? זאת זכותינו הלאומית לדעת,איזה בריחה מתכננים עכשיו שני האהודים,זה שברח מלבנון,וזה שממשיך להרוס את המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • איזו מדינה מכוערת בלי הגולן ..

      שלומי, 13/07/07 10:22

      מי צריך שלום איתם ??? אם יהיה ''שלום'' הוא לא יביא לנו כלום תוך כמה שנים מעטות הם יחזרו לאיים עלנו והפעם מעמדת כוח !
      אני בעד לשלם להם על הגולן כמו שהאמריקאים שילמו לרוסים על אלסקה . שיוציאו מהראש שלהם שבגלל הגולן אין שלום !! לסורים הגולן הוא עוד סיבה להצדיק את האיבה נגדנו ברגע שיהיה להם צבא מתקדם הם יתנהגו יפה כדי לקבל את הגולן מראש ממשלה חסר ראיה לטווח ארוך ובבוא היום הם יחזרו ויתקפו יחד עם שאר המדינות הערביות ( מצרים לא מחוץ למעגל הזה האחים המוסלמים עוד יכופפו את מובארק הקשיש ) .

      הגב לתגובה זו