• 51.

    גם חגי מרדכי לקח חלק בסכינאות במלחמה הכל יוצא לאור... (ל''ת)

    יודעת, 14/07/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אנשי המילואים שבכו שנשארה להם קופסת טונה? בושה?

    אחת שמכירה אתכם, 14/07/07 10:58

    אבי ז''ל נלחם בכל מלחמות ישראל ולא בכה כשלחם שלושה וארבעה ימים בלי אוכל
    גם כשהיו מנות קרב הסתפק בהם בשקט בלי רעש תקשורתי מיותר.
    לחיילים בכרמלי כאב שלחיילים שנתקעו על הגדר פתחו טבחי הצפון שורה של מנגלים וסטייקים במלחמה דבר פסול לכשעצמו ואילו הם נאלצו להסתפק במנות קרב.
    מפה צמחה האגדה ההזויה שלא היה אוכל במלחמה וגם האגדה הזו מתפוגגת ככל שהזמן עובר.
    היה מספיק אוכל!!!!
    לא היה רעב!!!
    וחיילי המילואים צריכים לעשות עם עצמם חשבון נפש ארוך על התנהגותם התינוקית במלחמה !
    זו היתה מלחמה תפנימו!

    הגב לתגובה זו

    • אמת דיברת . חיילים שכחו שזו מלחמה. אולי רצו בקטרינג עד מקום הקרב ? (ל''ת)

      יהודה, 14/07/07 13:55

      הגב לתגובה זו

    • לפני שתדבר שטויות תבדוק

      ליאור, 15/07/07 04:37

      אני לוחם באלכסנדרוני... אצלי בגדוד היה מחסור באוכל ומים דבר שגרר בעיות בריאות שונות אצל הלוחמים. אני מסכים אתך שצריך להכניס הכל לפרופורציה במלחמה ושהבריחה לתקשורת הייתה קטנונית, אולם זה לא נכון להגיד כי לא היה רעב

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אמיר:חבל לא היית ליד ציקו תמיר וראית את חתרנותו במלחמה תחת מ. אוגדה

    חייל בצפון, 14/07/07 10:51

    כל האמת יוצאת לאור במעריב תחת כתבותיו של אמיר רפופורט.
    כשכולם היו עסוקים בלהלחם ציקו מצא זמן לחתור תחת מפקד אוגדה מצטיין ונערץ על פקודיו ועל דורות שלמים של חיילים וקצינים בצהל.
    אבל ציקו לא היה לבד, אליו ניתן לצרף קצינים נוספים ששמם אוזכר בכתבות כמו מפקד אגוז כהנא שאף הגדיל לעשות ושיקר לסביבתו באשר להתנהלות הקרבות מעשיו ותפקוד חייליו.
    כמה טוב שיש וינוגרד בסוף הכל יוצא החוצה ועוד יוצא.

    הגב לתגובה זו

    • קראתי את עמיר רפפורט שהדהים עם ספור חתרנות ציקו ונוספים (ל''ת)

      מתבייש, 14/07/07 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם לא היו הפלזמות המצב היה נראה אחרת.. (ל''ת)

    מילואימניק, 14/07/07 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רוץ אמיר רוץ ....אל תביט לאחור (ל''ת)

    שרון, 14/07/07 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדוע תמיר ידעי ישב בפלזמה ולא יצא לשטח ? מכאן מתחילה הבעיה. (ל''ת)

    יוני, 13/07/07 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בוחבוט ? יצא לך לקרוא את עמיר רפופורט ? שונה לחלוטין מהתמונה שאתה (ל''ת)

    מצייר ., 13/07/07 21:46

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שבוחבוט התכוון להוציא פה כתבת תחקיר?? (ל''ת)

      מה קרה לכם??, 14/07/07 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אמיר בוחבוט מה שאתה עושה זו לא עיתונאות אלא בידור ! (ל''ת)

    עיתונאי, 13/07/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אמיר בוחבוט מה שאתה עושה זו לא עיתונאות אלא בידור ! (ל''ת)

    עיתונאי, 13/07/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אכן תמיר ידעי היה תקוע בפלאזמה...בושה!!! עם חלוץ!!!

    כשל ערכי!!!, 13/07/07 21:11

    ראינו את שניהם יושבים בחמ''ל ונהנים מכל רגע כאילו שהיתה לשניהם הצלחה גדולה.
    ידעי הוא מינוי חפוז ולא ראוי שכשל ערכית בחתרנותו תחת מפקדיו ועל חלוץ נאמר כבר הכל לא?...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חגי מרדכי לידיעתך היה בין תוקעי הסכינים בגב מפקדי האוגדות! (ל''ת)

    תברר קצת, 13/07/07 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אמיר בוחבוט - תתבייש!

    דניאלה, 13/07/07 20:57

    אינך כתב צבאי אמיתי. אתה הולך בדרך של רוני דניאל ככתב חצר חסר דעה ששותה בשמחה כל מה שמאכילים אותך בצה''ל. מעניין שלא ציינת את התבטאויות דוברת צה''ל הנלעגות במהלך המלחמה. האם זכרונך בגד בך? לא. אתה בגדת בקוראים! די לטור הנלעג שלך! צריך להחליף אותך בכתב רציני ולא משוחד כמוך.

    הגב לתגובה זו

    • מה ההשוואה הזו ? רוני דניאל לפחות לא מכור לגולני !!!! (ל''ת)

      אני, 13/07/07 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    רגע רצינות

    רונן, 13/07/07 19:10

    אם מפקדים לא דבקים במשימה וחושבים קודם כל איך לא יהיו להם נפגעים לא פלא שמפסידים במלחמה. מלחמה לצערינו היא לא משחק כדורגל ויש בה נפגעים. עם שלא מוכן לקבל את העובדה הזאת אין לו זכות קיום, אחרת אפשר לוותר על המדינה ולעוף מפה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קראתי את הכתבה על הערכים בצבא

    רונן, 13/07/07 18:09

    ונדהמתי. לדעתי שטרן ויה יה צודקים. סיבת הכישלון היא אובדן הערכים ולא שום דבר אחר.

    הגב לתגובה זו

    • יהי יה לא בבית אבות?

      מנצור, 13/07/07 18:27

      מיזה יה יה?

      הגב לתגובה זו

    • שטרן בעצמו הוא סיבה לכישלון

      ניקולאי, 13/07/07 18:48

      שטרן והשטרניזם הנו אסון למדינת ישראל - לא רק לצבאנו הכושל.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חייל המילואים הוא לא מנצח הוא לוזר

    יואבי, 13/07/07 17:47

    כמה טפיחות על השכם והלוזר מוכן להקריב את החיים שלו בשביל אנשים ציניים שלא איכפת להם ממנו ורק מבטיחים הבטחות

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני שמח שלא שכחו אותי ואת תרומתי להחמצת הפנים לחוזרים ממילואים. (ל''ת)

    ברוך קימרלינג, 13/07/07 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    טור מומלץ . כל שבוע. לקרוא את האמת...כל שבוע על צה''ל. (ל''ת)

    בוקסבאום, 13/07/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני מסכים, תמיד מסכים ובעד וגם תומך.הסכמה חשובה לי ואני אוהב להסכים

    מסכים, 13/07/07 16:28

    אני מסכים אתך גם איתו ועם כולם.ההסכמה היא בראש מעייניי.להסכים זורם אצלי בדם.הסכמה היא בבת עיניי,תמיד שאני מסכים אני מאושר .אני מסכים עם אמיר ,ואיתך ואיתך וגם איתכן ואיתכם ואיתן ואים ומסכים ם כולם.

    הגב לתגובה זו

    • למסכים-אתה חתיכת מצחיק......בחיי (ל''ת)

      דימקולו, 13/07/07 18:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה מזכיר לי את הפקידה הפלוגתית שלנו (ל''ת)

      ניקולאי, 13/07/07 18:49

      הגב לתגובה זו

    • מרוב שנינות יצאת אידיוט (ל''ת)

      30, 13/07/07 19:44

      הגב לתגובה זו

      • צ.ל. 29 (לא 30) (ל''ת)

        *, 14/07/07 10:50

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    ואני הייתי בטוח שבוחבוט הוא שמאלן מצוי עכשיו אני מבין שהוא אחד משלנ (ל''ת)

    קרני שומרון, 13/07/07 16:27

    הגב לתגובה זו

    • קחו אותו. הוא כולו שלכם. אנחנו נישאר עם יוסי יהושע (ל''ת)

      שמאלן מצוי מאד, 13/07/07 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם יש מישהו שאני אזכור כמי שבגללו המלחמה נראית ככה זה אמיר בוחבוט

    עורף וחזית, 13/07/07 16:12

    בגלל הכתיבה הרפה שלך והבלתי מקצועית כולם מסתובבים עם תחושת כשלון.
    לך אחרי חלוץ. עוף לנו מהאינטנרט

    הגב לתגובה זו

    • אמיר הבטיח שייזכור אותי. אין מאושר ממני! (ל''ת)

      חייל מילואים, 13/07/07 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אמיר הכתיבה שלך מהווה יצירת מופת ספרותית בהחלט ראויה לפרס.ממש לבלוע

    מייק אמזלג, 13/07/07 16:02

    איכותית כבר אמרתי?חדת לשון,רהוטה,עילאית ,עשירה מילולית ובהחלט מובילה ,השפה ב אתה משתמש קולחת,קולמוסך מפיק פניני לשון ומרגליות שהופכות את הצבא האפרורי לסיפור חי נושם בועט וגם לוחם.
    כתיבתך רגישה ומרגשת....
    כן אני ממש ממתין להגיגי לשונך המשתלחת מידי שישי.
    אני חי משישי לשישי.
    הגב

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בוחבוט הוא אחד הכתבים החרוצים והמקצועיים ביותר (ל''ת)

    סוזי, 13/07/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זו לא כתבת תחקיר /הפקת לקחים---

    למי שלא קלט כאן, 13/07/07 15:56

    אלא על החוט המקשר שבבסיס הדברים, בסופו של דבר

    הגב לתגובה זו

    • אהההה איזה מזל שהסברת, באמת תודה לך (ל''ת)

      סוף סוף קלטתי, 13/07/07 16:07

      הגב לתגובה זו

      • יש פה כמה (ל''ת)

        שלגמרי לא קלטו, 13/07/07 17:34

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    סוף סוף מישהו אמיתי שיודע לפרגן. יישר כוח (ל''ת)

    נורית ד., 13/07/07 15:48

    הגב לתגובה זו

    • מצטער שאחרתי לפרגן אני תמיד מפרגן רק שהפעם הייתי מחוץ לבית לכן לא

      מפרגן, 13/07/07 16:12

      הספקתי לפרגן,אני מתנצל ומבקש סליחה שלא פרגנתי בזמן.אני ממש עצןב שלא הייתי כאן קודם בשביל לפרן,פרגון הוא חשוב וחשוב לפרגן.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    טור מרגש. יפה (ל''ת)

    פליקס, 13/07/07 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חלוץ חשב שצריך לשלוח את כל המילואימניקים הביתה חוץ מהטייסים (ל''ת)

    מוטי, 13/07/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תודה. מחטיבת ''כרמלי'' (ל''ת)

    מילואימניק, 13/07/07 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פשוט ביזיון!!!!!

    דרור, 13/07/07 15:13

    שכחת את העורף שהופקר ולמרות זאת שרד????
    את הרופאים שעבדו 24 שעות ללא שינה בבתי החולים תחת ההפגזות על רמב''ם????
    גיידאמק????
    חיל האויר שהוכיח שוב למה הוא מספר אחד???
    דני גילרמן???
    לא תמיד החיילים הם הגיבורים במלחמות מר בוחבוט!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פשוט ביזיון!!!!!

    דרור, 13/07/07 15:13

    שכחת את העורף שהופקר ולמרות זאת שרד????
    את הרופאים שעבדו 24 שעות ללא שינה בבתי החולים תחת ההפגזות על רמב''ם????
    גיידאמק????
    חיל האויר שהוכיח שוב למה הוא מספר אחד???
    דני גילרמן???
    לא תמיד החיילים הם הגיבורים במלחמות מר בוחבוט!

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת!!!!

      אבי, 13/07/07 16:16

      לגבי הרופאים אנני חולק עליך אך לא יותר מזה.
      גיידאמק??????נו באמת עכשיו הגזמת.
      אני מסכים עם דעתו של אמיר וגורס כי המילואימניקים הם הגיבורים של המערכה הזו כמובן לא אשכח לציין לשבח את הצבא הסדיר.

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם מפקדינו הנועזים

        ניקולאי, 13/07/07 16:45

        שהפסידו בעוד מלחמה ויפסידו גם בבאה. למה אין להם אמא? למה לא מזכירים אותם שעושים הכל כדי שנפסיד במלחמות?

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    בוחבוט הוא המרוקאי הכי יוצלח מקום המדינה!

    דרור, 13/07/07 15:09

    אתם לא מצפים שאומר שאריה דרעי, וענונו, מרציאנו, עמיר פרץ, טלי פחימה, אבוטבול, אברג'ל ועוד הם היוצלחים??

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בוחבוט הוא המרוקאי הכי יוצלח מקום המדינה!

    דרור, 13/07/07 15:09

    אתם לא מצפים שאומר שאריה דרעי, וענונו, מרציאנו, עמיר פרץ, טלי פחימה, אבוטבול, אברג'ל ועוד הם היוצלחים??

    הגב לתגובה זו

    • לידיעה בוחבוט הוא טורקמני ולא מרוקאי (ל''ת)

      רונן מ., 13/07/07 15:39

      הגב לתגובה זו

      • הוא דווקא עירקי חברים... (ל''ת)

        ****, 19/07/07 16:44

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    צמרת האוגדות בפלזמה וביישובים מוגנים ואנחנו עמוק בשטח. (ל''ת)

    רגעים מביכים., 13/07/07 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עם כל הגבורה - המדינה ממשיכה

    בנקאי בכיר, 13/07/07 14:57

    לאפשר לחמאס להחליף את המט''ח המוברח בשטרות שקלים חדשים של בנק ישראל.

    עד מתי הבזיון של מימון הטרור ימשך ?

    הגב לתגובה זו

    • עם שר אוצר כמו הירשזון או רוני בר און מה אתה מצפה? (ל''ת)

      שלומי, 13/07/07 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הלואי שכל אנשי התקשורת היו כמוך!

    אזרח פשוט, 13/07/07 14:34

    יישר כוחך!

    לצערנו היום אתה כמעט יחיד במערכה -
    במקום להחליש אתה מחזק!
    במקום להפחיד אתה מעודד!
    במקום להשמיץ אתה משבח!

    המשך כך למען מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אמיר כפרה על הכתיבה שלך ממש מדליקה.מרעננת ,איכותית שובת עייןמשובחת

      מתי, 13/07/07 15:44

      איכותית כבר אמרתי?חדת לשון,רהוטה,עילאית ,עשירה מילולית ובהחלט מובילה ,השפה ב אתה משתמש קולחת,קולמוסך מפיק פניני לשון ומרגליות שהופכות את הצבא האפרורי לסיפור חי נושם בועט וגם לוחם.
      כתיבתך רגישה ומרגשת....
      כן אני ממש ממתין להגיגי לשונך המשתלחת מידי שישי.
      אני חי משישי לשישי.

      הגב לתגובה זו

      • שווה לקרוא את התגובה של מתי על אמיר ממש מדהים (ל''ת)

        לא מאמין והמום, 13/07/07 15:53

        הגב לתגובה זו

      • תכין לנו קפה עם סוכרזית במקום לזיין תשכל

        זליג, 13/07/07 18:25

        אבל אתה צודק

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה פתאום צל''שים לחיל האוויר???

    ניצן, 13/07/07 14:30

    מסוקי סער פחדו להיכנס ולחלץ פצועים (אלא אם זה היה פצוע בכיר כמו סמג''ד), מסוקי קרב לא רצו להיכנס כי יורים בשטח (כאילו, דה,בדיוק בגלל זה הכוח הירוק היה צריך אתכם לחיפוי).
    חיל האויר היה גרוע, וזה עוד בלי קשר לתיפקוד של הרמטכ''ל הכחול.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין על חגי מרדכי

    מושיקו, 13/07/07 14:26

    המח''ט היחיד שנכנס ונלחם לצד החיילים שלו ועשה זאת בצנעה בלי רעש והמולה והוביל את החטיבה להישגים בקרבות שלה כל הכבוד לחטיבה האדומה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נדמה לי שזה המקום היחיד שכל התגובות מחמיאות. תודה (ל''ת)

    יהודי, 13/07/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אמיר, מז''ט על המינוי לרען תקשורת בדו''צ

    עיתונאי אוביקטי, 13/07/07 13:36

    קומוניקט חנופה לרמטכל יותר טוב מזה, אי אפשר למצוא.

    הגב לתגובה זו

    • אותי לימדו שאין דבר כזה עיתונאי אובייקטיבי. אז אתה לא עיתונאי (ל''ת)

      סטודנט, 13/07/07 15:23

      הגב לתגובה זו

    • בוחבוט אמיר אתה המחליפ/ה של השלוכית מירה גרב? (ל''ת)

      אשכנזי ולא גבי, 13/07/07 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מצטרף למחמאות ולרגשות,חגי מרדכי מח''ט הצנחנים

    מילואים בחפ''ק, 13/07/07 13:33

    אדם פשוט מדהים.. משכמו ומעלה..

    הגב לתגובה זו

    • ויניב עשור? כולם נתנו הנשמה (ל''ת)

      מיל מיל, 13/07/07 18:26

      הגב לתגובה זו

    • חגי מרדכי נתן יד לסכינאות נגד מפקדים לוחים המלחמה הזאת-ראו כתבה של (ל''ת)

      רפפורט במעריב, 14/07/07 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תודה רבה על הפירגון, היה כיף לקרוא (ל''ת)

    דודו, 13/07/07 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מרגש מאד, מחכים, ומשקף את אחוות הלוחמים, למרות הכל. (ל''ת)

    pini, 13/07/07 13:04

    הגב לתגובה זו

    • פיני אתה מחכים מכתיבתו של מר בוחבוט אמיר??? (ל''ת)

      חכם מימון, 13/07/07 15:55

      הגב לתגובה זו

      • הכתבה הזאת מרגשת ובמקום-לא שייכת להתנצחויות והביקורת(לא הנושא כאן!)

        לא ברור על מה, 13/07/07 19:42

        ועוד יותר-סוג של חוסר הבנת הנקרא מצידכם

        הגב לתגובה זו

    • אם החכמת מאמיר מצבך קשה... (ל''ת)

      פנינה, 13/07/07 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין על חגי מורדכי מח''ט הצנחנים (ל''ת)

    שרון, 13/07/07 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מצטרף ומוקיר תודה לך אמיר

    שי, 13/07/07 12:50

    על זה שכולם מסביבך בתקשורת מתחרים מי יגרום יותר נזק מורלי אתה, נשאר לאמת שלך ובכל כתבה מוקיר בצורה זו או אחרת את לוחמי צה''ל.
    לא מפספס אף כתבה שלך.
    שבת שלום שתהיה לך ולכל עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איזה עצוב ומרגש

    רני, 13/07/07 12:37

    שיהיה לכולנו רק טוב...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מרגש

    zxc, 13/07/07 12:24

    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בוחבוט-מצטרפים לכל הרגעים! (ל''ת)

    לכל רגע ורגע, 13/07/07 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יפה, מרגש. חוץ מזה, מסתבר שלא כל הפיקוד רקוב. (ל''ת)

    יאיא, 13/07/07 12:18

    הגב לתגובה זו

    • מה רקוב איזה רקוב? (ל''ת)

      עששת, 13/07/07 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    החופש האקדמי -מפלטו של הנבל

    יצחק, 13/07/07 12:10

    יש לזהות, לרדוף ולהוקיע את
    אותם מרצים המנוכרים ללוחמים.

    אלה כורתים באופן מודע את הבסיס התודעתי של מדינת ישראל היהודית ציונית והמנסה להיות דמוקרטית.

    אלה הם אותם פסבדו אינטלקטואליים אשר פוררו ומפוררים דמוקרטיות המוחלפות על ידי משטרי אימים משמידי דורות אדם.

    הגב לתגובה זו

    • הצבעת אל ראש הנחש - כל הכבוד (ל''ת)

      שפתיים יישק, 13/07/07 12:49

      הגב לתגובה זו

    • חופש הכתיבה מפלטו של המופרע

      רפי, 13/07/07 14:44

      אינני יודע מאיפה אתה מביא את השנאה הזאת. בטכניון הלכו לקראת החיילים הסטודנטים הכל דרך אפשרית, כך אני מתאר לעצמי גם באוניברסיטאות אחרות.
      ההשמצה הגורפת בכתיבתך מלמדת על הצורך שלך בטיפול פסיכיאטרי דחוף.

      הגב לתגובה זו

      • חופש התגובה העניינית

        יצחק, 13/07/07 16:24

        להלן הציטטה מתוך המאמר:
        '' יותר מכולם אזכור את ''חייל המילואים''. אותו חייל מילואים שעזב את הלימודים באוניברסיטה וכשחזר מצא מרצים קרים ומנוכרים בלשון המעטה.''

        נראה לי שאף קורא סביר לא יניח כי קראתי לסגירת המוסדות האקדמיים.

        אני כן קורא להוקעתם, רדיפתם, פיטוריהם של אותם ''מרצים מנוכרים'' שסרבו והדברים פורסמו בשל אג'נדה פוליטית להתחשב בלוחמי המילואים.

        אלה חוטאים לחופש האקדמי, לחרות האדם,לערעור הסיס המוסרי של מדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית - אולם לא מתאבדת.

        ראה רפובליקת ויימאר, ממשלת קרנסקי,צ'כיה שלפני מלחמת העולם השניה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא היית יכול לזרוק איזו מילה טובה על הסטי''לים ועל חה''י בכלל ?

    חה''י, 13/07/07 12:10

    טוב, כנראה שאין. :\

    הגב לתגובה זו

    • כמעט זרקו סטי''ל שלמה וגדולה

      ניקולאי, 13/07/07 12:46

      מנסה להיזכר - לא קראו לה אח''י חנית?

      הגב לתגובה זו

      • אין שנה שאין בה פאדיחה לחיל הים עד שיבוא צ'ייני ויעשה לכם סדר (ל''ת)

        חיפאי, 13/07/07 13:15

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    ישר כוח אמיר (ל''ת)

    רן, 13/07/07 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מרגש מאוד! כל הכבוד עמיר!

    איציק, 13/07/07 11:53

    טוב לדעת שיש עוד פטריוטיים אמייתים בארץ שלנו! כתבה מאוד מררגשת עמיר..תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך כך, אמיר, ותהיה דו''צ

      ניקולאי, 13/07/07 12:47

      בכל כתבה אתה מלקק לאשכנזי. ואללה, בסוף לא תהיה לו בררה והוא יעשה ממך דו''צ.

      הגב לתגובה זו

      • האם זה הליקוק- ''הרמטכ''ל רב-אלוף גבי אשכנזי מכיר ומוקיר אותם''???

        ברק, 13/07/07 13:33

        איפה ראית ליקוק לאשכנזי?
        האם כדי להיות כתב צבאי ''רציני'' צריך לרדת על צה''ל? לחשוף סודות?.

        מר בוחבוט כותב יפה.

        הגב לתגובה זו

      • אמיר אתה פאטטי לאללה וגם לקקן זה דיי מביש. (ל''ת)

        יעקב, 13/07/07 15:35

        הגב לתגובה זו