• 132.

    סילבן מול ביבי? כבר עדיף ברק. (ל''ת)

    מפוכח, 26/07/07 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אני לא סובל אף אחד מהם כלומר מהפוליטיקאים בכלל אבל את ביבי ואת ברק

    מפוכח, 16/07/07 07:02

    אני ממש מתעב אנשים שכל כולם שקר , אנשים הרומסים אנשים בדרך לצמרת , אנשים עם אגו כ''כ נפוח שעוד מעט יקיאו , אנשים שכל מה שיש להם בראש זה איך לדפוק את הצד השני ולא איך להועיל למדינה , וסילבן ? האמת לא ממש יודע , נראה לי כמו טעות בזיהוי

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    8 שנים בלי נתניהו והמדינה במיץ של הזבל

    אנטוני הופקינס, 15/07/07 02:25

    נתניהו טוב ליהודים.

    הגב לתגובה זו

    • המדינאי היחידי במדינת ישראל (ל''ת)

      דני, 19/07/07 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    שום נוק אאוט אינו בזיון כמו יריב פחדן

    fryday, 15/07/07 01:32

    שבורח מהתמודדות ולחשוב שהאיש הזה רצה להוביל את הליכוד! סילבן אינו מסוגל להתמודד ולהפסיד בכבוד ומוסיף חטא על פשע כשמשווה את הליכוד למפלגת הבעת'! הכתבה עצמה מאוד מגמתית וחופרת עמוק באדמה בחיפוש נואש איך לתקוף את נתניהו... כל קורא מתחיל יגלה די מהר כי לכתבה הזאת אין בשר והטיעונים שלה לא מחזיקים מים וכל תכליתה היא מגמתית פוליטית של כתב מגויס.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לכל מכני נתניהו כ''ביבי''

    הפסיכולוג, 14/07/07 17:37

    נראה שזאת הקריאה היפנוטית לכל שטופי המוח של התקשורת השמאלנית שהיתה לפני הבחירות נגד נתניהו, ניתן לראות שכל המתלהמים אינם נותנים נימוקים משכנעים נגד הזהרותיו ומדיניותו כי בכל מה שעשה הצליח! וניתן חלק מהדברים:
    1. ספריו מלפני יותר מ-20 שנה על סכנת הפאונדומנטליזם האיסלמי נגד תרבות המערב- דבר שמתגשם בימנו!
    2. ההתנהלות מול הפלשתינאים בזמן שלטונו של הדדיות - 'תנו יקבלו'.
    3. הקמת המועצה לבטחון לאומי שהיתה אמורה להתריע על סכנות בטחוניות ולעזור לממשלה לקבל החלטות (שיותר מאוחר בזמן שלטונו של שרון סורסה והתבטלה).
    4. מינוי מקצועי של בעלי תפקידים במשרד האוצר וביצוע רפורמות שהצעידו את המשק לשנות ה-2000 מסכנת התרסקות כלכלית.
    ולסיכום עם עובדות קשה להתוכח ולכן באים הגידופים והחרפות - תגובה של אנשים מוסתים שפועלים בכח ההיפנוזה של המנטרה -ה''ביבי''.

    הגב לתגובה זו

    • אכן פסיכולוג נדרש למחלת אנטי נתניהו

      איציק, 14/07/07 19:49

      נראה לי שקלעת בול מר פסיכולוג.
      העתונות והתקשורת האלקטרונית לא מסוגלים להתייחס לתכנים שנתניהו מביא כבר שנים.
      כל ההערכות האסטרטגיות שלו מלפני 15 שנה מתממשות להן אחת לאחת.
      גם כעת במקום להתייחס לדבריו בנוגע לאיום האיראני והמוכנות שלנו, התקשורת מסיתה את הדיון לכך שביבי מהלך עלינו אימים.
      רדידות מחשבתית או שנאה חולנית
      בכל מקרה זה רע.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    לכל מגיבי הסמול פה במימון האיחוד הארופי

    שימו לב, 14/07/07 16:37

    ע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1500 יורו בחודש למגיבים מטעם קדימה פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
    כנסו לגוגל ותקראו על הקרן החדשה לישראל

    הגב לתגובה זו

    • אני מכיר אותך !

      אתה שתול של, 14/07/07 19:18

      בעלה של שרה'לה בואי הולכים הביתה

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    פייגלין לא יימכור אותנו תמורת כסף ועמלות כמו ברק ביביאולמרט שרון (ל''ת)

    וכנסת האתנן, 14/07/07 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מיה צודקת - ביבי ניצח אבל בלי הפייט

    שוק על ירך, 14/07/07 16:11

    וזה מבאס

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ביבי תבוא כבר,מחכים לך,אנחנו רוצים הביתה.

    ברגותי וחבריו, 14/07/07 16:06

    כל האסירים הבטחוניים מחכים לביביהו שישחרר אותם כמו ששיחרר את יאסין.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    והם ימשיכו להצביע ביבי ביבי והוא ידפוק אותם

    מרוקאי מפוכח א, 14/07/07 15:39

    מימתי לביבי איכפת מהפריפריה מתי הוא ביקר שם בישביל ביבי עדות המיזרח הם רק קולות לא בני אדם קפיטליסט מיתנשא ולכל עדותה מיזרח אחיי היקרים בואו נפסיק להיות רובוטיםדי להצביע ליכוד רוצים סוציאליזים סימו מרץ גם ככה כולם מחזירים שטחים ביבי יחזיר ראשון בואו נראה לכולם שהיפסקנו להיות קבלני קולות של הליכוד ונחשוב על עצמינו לשם שינוי

    הגב לתגובה זו

    • תסמוך על ביבי. הוא יבקר אותם ועוד איך בערב הבחירות ויעשה עליהם רוח

      benzi. a, 14/07/07 16:52

      והם האהבלים האלה יריעו לו כמו
      שמריעים ללחסן נסראללהבלבנון
      ולאחמדינג'אד באירן.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    כך מתבצע הפריימריס בליכוד !

    ליכודניק, 14/07/07 13:23

    כל הכורדים והמרוקאים והתימנים חמומי המוח . ושאר הצ'חצ'חים המזרחים יצביעו עבור נתניהו.
    האשכנזים יצביעו עבור משה פייגלין.
    אגב ! האשכנזים בליכוד היום הם בעיקר הכתומים הפנאטים המוגדרים ימין קיצוני...

    הגב לתגובה זו

    • ליכודניק. לא חידשתה כלום. כולם יודעים מי הוא ביבי ומי הם תומכיו.

      כולנו, 14/07/07 13:50

      וכול עם ישראל יודע שרוב מצביעי הליכוד הם עם של אספסוף וערסים.

      הגב לתגובה זו

      • ווההוו כמה שזה נכון. רק שלא נעים לספר את זה יווו. (ל''ת)

        נילי, 14/07/07 15:00

        הגב לתגובה זו

    • בתור תימני,אני בוש ונכלם ומודה שאתה צודק ואוסיף רק:''אורור כנען''. (ל''ת)

      יגאל כהן, 14/07/07 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    עיתונאית בעייתית דוברת תבוסה עכשיו (ל''ת)

    לקחת בערבון, 14/07/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מיה צודקת, ביבי אמנם ינצח ניצחון משעמם

    מורניטוס גורו, 14/07/07 09:38

    אבל הוא ינצח! וזה מה שחשוב. הוא ראש הממשלה הבא!

    הגב לתגובה זו

    • מיה לא צודקת נתניהו לא ינצח ולעולם לא יהיה ראש ממשלה. נ.ק.ו.ד.ה. (ל''ת)

      benzi. a, 14/07/07 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    בואו וכולנו מתפקדי הליכוד ונצביע יחדיו למשה פייגלין.

    benzi. a, 14/07/07 09:32

    נכון שמשה פייגלין הוא ימין קיצוני
    (ומאוד קיצוני). אבל הוא איש ישר דרך ואמינותו היא רבה. פייגלין כראש הממשלה הוא כבר יתרכך מהקיצוניות שבו . (כמו כל מנהיגי התנועה בעבר) וישאר בו העיקר מנהיגות יהודית חכמה ומוסריות גבוה.
    משה פייגלין יחזיר לליכוד את ההוד והתפארת של תנועת החרות ההיסטורית ואת כבוד משפחות לוחמי המחתרות. ואני משוכנע שרוב הבורחים מהתנועה בשנים האחרונות עוד ישובו לאחר שהביבי הזה ועוד כמה ליצנים יעוף להם מהעניים.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אולמרט וסילבן רוצים להיות ביבי

    הנדיב, 14/07/07 07:52

    אבל ביבי יש רק אחד סליבן היה צריך
    להגיד תודה כל יום שביבי בכלל נתן לו תפקיד אני בכלל הייתי שם את סילבן ואולמרט לעבוד במוסך של הכנסת ולתקן פנצ'רים ולנקות את המכוניות של השרים וגם שם עליהם מנהל מוסך.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    פייגלין,לא היית ולא תהיה ליכודניק,אתה סתם כינה שאוכלת חינם ע''ח ביבי (ל''ת)

    תצטרף לסילבן, 14/07/07 06:26

    הגב לתגובה זו

    • סילבן נבלה וביבי טריפה . רק משה פייגלין. (ל''ת)

      מתפקד לליכוד, 14/07/07 09:34

      הגב לתגובה זו

      • בליכוד רוצים רק את קולותיהם של הימנים, לא את דעותיהם.

        כבשה, 14/07/07 10:17

        בליכוד רוצים את המצביעים הימניים רק בשביל להגיע לשלטון.
        וכשמגיעים מיד זורקים אותם והופכים אותם ל''סרח-עודף''. ראו מקרה - מנחם בגין, ראו מקרה - שרון.
        באותו האופן פועלת מפלגת העבודה עם המצביעים הערביים.

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    חוק יסוד

    הראל, 14/07/07 04:14

    מי שמוותר מפסיד.
    סילבן פרש והפסיד. נקודה. מיה בנגל מאוד ציורית כשזה מגיע לנתניהו ומגיעה לה טפיחה על השכם על כך, אבל אי אפשר להציג פרישה בזוייה וסתמית של לוזר כשלום, כאילו יש בה נקמה או פגיעה כלשהי בנתניהו.
    ובאשר לחשיפה התקשורתית, לא נראה לי שביבי זקוק לפריימריז עלובים כדי להגיע לתודעת הציבור. העיתונים יודעים שהוא הפוליטיקאי הכי פופולרי באיזור ולא יוותרו על סלבריטי כמוהו לקידום המכירות.
    ואם בסופו של התהליך שני העצמות בגרון הליכוד-קרי, שלום ופייגילן- יעזבו סוף סוף את התנועה, אז רק בשביל זה היה כדאי לבחור בנתניהו.

    הגב לתגובה זו

    • הראל, אכן 2 עצמות בגרון הליכוד וחובה להפטר מגופים ללא ראש,,,,,,,,, (ל''ת)

      בצלאל, 14/07/07 06:21

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    דוד לוי חוזר מעשה קסם!! (ל''ת)

    הבכיין, 14/07/07 00:12

    הגב לתגובה זו

    • דוד לוי ? זה לא סאלח שבאתי במיקרה ?

      סחבק, 14/07/07 17:51

      לא חסרים כאלה בליכוד.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    Bengal you will enjoy to see Bibi as a prime minister

    Judi Lehitraot, 13/07/07 22:25

    Sylvan why Rabak why tell judi to stop pushing you come back to be the happy and friendly sylva from the time of modai

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    why is it that honest people don't believe barak (ל''ת)

    the profesor, 13/07/07 21:56

    הגב לתגובה זו

    • כי מי שברח מאשתו,וברח ממולדתו,וברח מצאלים,וברח מלבנון,אין בו אמונה (ל''ת)

      הכריש, 14/07/07 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    why is it that smart people dislike olmart (ל''ת)

    the profesor, 13/07/07 21:55

    הגב לתגובה זו

    • נו,,כשמדובר באולמרט,,92% של חכמים ופחות חכמים מבינים שאולמרט מושחת (ל''ת)

      הכריש, 14/07/07 00:44

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    why is it that brainless people like silvan (ל''ת)

    the profesor, 13/07/07 21:54

    הגב לתגובה זו

    • זה כל כך מובן מאליו,,,הוא המנהיג של הלא מבינים,, (ל''ת)

      הכריש, 14/07/07 00:43

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    why is it that brainless people dislike bibi... (ל''ת)

    the profesor, 13/07/07 21:53

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,,כי צריך קצת שכל,,,וכשאין אז שונאים את אלה שיש להם (ל''ת)

      הכריש, 14/07/07 00:40

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    Bengal silvan pay yopu very good

    Chebi Checker, 13/07/07 21:27

    Poor silvan when he need help from a pseodo jurnalis as bengal his position is very bad
    and to you Lady bengal
    you are the reason of pure hatred and spinilogia

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    עש מגיב אחד בתשלום פה נגד נתניהו,הוא משתולל

    שימו לב, 13/07/07 21:06

    מהקרן החדשהלישראל,במימון אירופי עוין

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    התקשורת מחפשת ספינים ולא אמת

    נוגה, 13/07/07 21:06

    חזק ואמץ לבנימין נתניהו שבתרגיל שלא העיף זבוב חתרן שמזמן היה צריך להעיף את סילבן שיש כמו עוד חתרני סומך על המנהיג הנחוש נתניהו שיביא ליכוד אמין וחבל שהעיתונאי במקום להלל מחפש את נתניהו שמזמן הבין שרק בדרך נכול הליכוד מנציח שבת שלום לעמי

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ביבי: תעלה כבר ותשחרר אותי כמו ששיררת את השייך יאסין (ל''ת)

    מרוואן בראגוטי, 13/07/07 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ביבי,הקלטת ''הלוהטת'' מ-86 שרירה וקיימת. סילבן כבר זרק מחיר ''דירבלק''

    אריקו, 13/07/07 20:39

    ''

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לייבא ראש ממשלה ושרים מחול

    ראוב ן, 13/07/07 20:31

    עם כל הכבוד לסדרת הכתבות וככל שאת ממשיכה לתאר את סגולותיהם של מנהיגיינו המיועדים להחליף את אולמרט כמו ביבי ברק סילבן ליבני ואחרים הלא את כולם כבר חווינו וכמה הם מוצלחים אנו כבר יודעים אז אם אלה המיועדים להנהיג אותנו כבר רצוי ללכת לכוון של חשב משרד האוצר וגם כאן לפרסם אולי מכרז בינלאומי ולייבא מועמדים ראויים יותר מחול ועבור תשלום טוב אולי זו השיטה לקבל מנהיגות מיקצועית וראויה לנו

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הנבחרים:משה ''הקודח'' קצב ,חיים ''בוסה'' רמון, ביבי ''הנואף'' נתניהו... (ל''ת)

    אריקו, 13/07/07 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הפעם באמת נפרסם ונזכיר את ה''קלטת הלוהטת'' י'נואף (ל''ת)

    אריקו, 13/07/07 19:09

    הגב לתגובה זו

    • אריקו טוקמאיקו, חברו של סילבן המסכן.

      pini, 13/07/07 22:18

      רחוץ פיך בבורית, לפני שאתה מעלה את שמו של מר נתניהו, בשבילך, על
      דל שפתיך. אתה וכל המרחמים על סילבן הטוקמאק. שברח.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    בתי הזיקוק,מכתשים,כימיכ' לישראל, אל-על, ארקיע ועוד חילקת בחינם .. (ל''ת)

    גם אני רוצה, 13/07/07 19:02

    הגב לתגובה זו

    • הקרוק אמר מראש:''יתנו יקבלו,לא יתנו לא יקבלו''.

      יגאל כהן, 14/07/07 01:22

      ביבי קנה ביוקר,
      מכר בזול,
      והתעשר.
      הוא קוסם,הוא קוסם,הוא קוסם,אם,אם,אמו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא ישן

        מירון גלעדי, 14/07/07 07:45

        תגיד כהן כל כך אתה זקוק לכסף של אולמרט שאפילו אינך מוצא זמן לישון?

        לא יעזור לך כלום ביבי הוא ראש הממשלה הבא ואתה יכול להמשיך לכתוב (כן יש שפור כבר אין כל כך הרבה שגיאות כתיב)

        הגב לתגובה זו

      • הצחקתני קשות עד מוצאי שבת .מחר יום חדש !!! (ל''ת)

        ליכודניק {מי'ל}, 15/07/07 16:32

        הגב לתגובה זו

      • ראבאק השורה האחרונה מליון דולררר!!! (ל''ת)

        אריקו, 15/07/07 16:33

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    ביבי'ס לא נשכח ולא נסלח...אתה גיס חמישי בליכוד (ל''ת)

    העובד ה''תפרן'', 13/07/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    נתניהו המציא את העוני והגדיל את העוני!!! (ל''ת)

    אריקו, 13/07/07 18:52

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו המציא והגדיל את העוני. כי העניים האלה הם רוב מצביעיו. (ל''ת)

      benzi. a, 14/07/07 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    עדיף נסאראללה מהביבי (ל''ת)

    ליכודניק מי'ל, 13/07/07 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אבחר אפילו בעזמי בשארה ...רק לא בביבי'ם (ל''ת)

    ליכודניק {מי'ל}, 13/07/07 18:49

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    חח הסילבן הזה הוא פשוט בדיחה

    עידן, 13/07/07 18:34

    אידיוט לא נורמלי, הסטיב. חבל שהשרץ הזה היה כל כך פחדן בשביל להתמודד עם נתניהו, אחרת היה מקבל את המכה של חייו.

    אבל לא נורא, ההשפלה שהוא חש בשבוע האחרון היא קשה שבעתיים ממה שהיה חש אם היה מתמודד לבסוף.

    סטיב, הרשה לי להגיד לך רק דבר אחד -

    תעשה טובה לכולם - לליכודניקים, לציבור המצביעים ובכלל לכל העם - סתום את הפה ותעוף לנו מהחיים כבר! תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    שלום ולא להתראות, סילבן (ל''ת)

    עומר, 13/07/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אין לך על מה לדבר רק על משהו שיתן לך עוד הנאה שירדת על ביבי טיפשונת (ל''ת)

    שלי, 13/07/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עכשיו כולנו פייגלין. היידה פייגלין(מה שם אשתו,שנריע גם לה?).

    יגאל כהן, 13/07/07 17:39

    שלא תטעו,אני לא חבר קדימה.
    אני עדיין כמו מיום לידתי,חבר ליכוד.
    ואני אבוא לתמוך בפייגלין.
    ביבי סכנה קיומית.
    לא רק למדינה,אלא גם לתפוצות.
    הכוכב החדש שבא מאמריקה,השתלט על היחסים עם אמריקה,בתקופת יצחק שמיר.
    ואז,הפך את יצחק שמיר,למוקצה מחמת מיאוס באמריקה והפך את בוש האב לצורר שלו,
    והפך אותם לשונאי הליכוד.
    זוכרים שבוש הבטיח 10 מיליארד,
    אבל בתנאי שהליכוד יפול?
    והליכוד נפל ויצחק שמיר נפל וביבי מיד בתנועת להטוטן נעץ סכין בגבו של יצחק שמיר ושל מישה ארנס.
    אז אמר יצחק שמיר את המילים המפורסמות של השתקן מהשב''כ,כדלקמן:
    ''הים אותו הים והביבי אותו הביבי,
    מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים''.
    מי כמו יצחק שמיר, שה''כוכב העולה''(אהובם העובר מסך של הסמרטוטונים) האמריקקי, ''סידר לו'' את העניינים,עם בוש האב,יודע, איזו סכנה, השוטה הזה, מהווה,לעצמו ולאחרים?

    הגב לתגובה זו

    • הון עתק

      דני דרעי, 13/07/07 18:17

      הרבה כסף עשית השבוע יגאל כהן בתגובותיך הממומנות על ידי אולמרט.כל ''פנינה'' כזו שלך רק מקרבת את נתניהו לשלטון ומקרבת את זה שמידו אתה אוכל הביתה.

      תמשיך בדרך זו.

      הגב לתגובה זו

      • אם אומר לך,שהדרייק הזה(ראש ממשלתנו)לא הרים טלפון ביום הולדת שלי.

        יגאל כהן, 13/07/07 18:58

        תאמין?
        אני לא דיברתי עם אהוד,מזה 4 שנים.
        לדעתך,הוא היה צריך להתקשר ולאמר :תודה?
        אני מסכים איתך,אבל הוא עסוק.
        ואני לא מקפיד עם החברים שלי.
        אבל מכל הלב,אשמח אם תעקוץ אותו בעניין.
        יכול להיות שאתה צודק,שהוא מתנהג אלי לא יפה.
        אם זה לא היה חשוב לעם ישראל,
        אולי אפילו הייתי כועס עליו.
        אבל ראש ממשלה כזה,עוד לא היה לנו.
        לאט,לאט אתם אספסוף יקר ונבער מדעת,
        תבינו את ההבדל ,בין אולמרט ובין הלהטוטן הקוסם המזיע שלכם.
        שוטה,משטה בכם,שוטים.
        אהבל,ביהבלכו,הבלין.

        הגב לתגובה זו

        • רעיון יוצא מהכלל. אני עדיין חבר ליכוד ובעל זכות הצבעה אצביע פייגלין

          benzi. a, 13/07/07 20:53

          אני לא חבר בקדימה ולא בשום מפלגה אחרת בפועל אני חבר ליכוד ובעל זכות הצבעה. בעני פייגלין הוא הכי ראוי כי פייגלין הוא איש ישר דרך ואין בו שום שמץ של ערמומיות .ואתם יודעים מה? אם ואכן פייגלין יבחר לראשות התנועה. אני אולי אשכול את את דרכי חזרה לפעילות בתנועה.
          והכי חשוב! שבזכות פייגלין הביבי הזה יעוף לנו מהעניים...

          הגב לתגובה זו

          • פייגלין יעשה צרות,אבל לא יחריב את הבית השלישי ויברח למולדתו.

            יגאל כהן, 14/07/07 01:28

            פייגלין לא בועל ארמית שלא שכח להיות יהודי.
            פייגלין לא ברח מהארץ.
            פייגלין לא החליף את שמו לשם של גויים,
            בורטוס,בנג'מין ניתאי.
            פייגלין,לא קיבל דרכון אמריקקי.
            פייגלין לא ויתר על האזרחות הישראלית.
            פייגלין לא התעשר פתאום מ''הרצאות''.
            איפה ביבי ואיפה פייגלין.
            פייגלין רק ימני קיצוני.
            ביבי,סכנה קיומית.
            שוטה,משטה בכם,שוטים.
            שוטה שיודע להחליף שקרים,
            כמו שרק נרקמונים יודעים.
            היידה פייגלין.
            ואין צריך לאמר,שפייגלין לא שבר לגוייה את הכוס ונשבע לה,שלא יתן לסילבן לחלק לה את ירושלים.
            פייגלין,מה ביסרוק איל כוחול מין איל עיין.
            פייגלין,לא מסוגל לגנוב לך את הכחל שמרחת בעינייך בלי שתרגישי.
            רמאי ,אחו לובון הארמי,הקרוק שלכם.

            הגב לתגובה זו

            • בנצי ויגאל-אתם מעדיפים את פייגלין? (ל''ת)

              מזת'ומרת ''רק'', 14/07/07 10:37

              הגב לתגובה זו

        • כרו כרו כרו התעוררת?

          י., 14/07/07 00:36

          אני רואה שאתה מתעורר שוב עם ההזיות שלך יא מסטול.
          לך לך לאולמאטר ולקק לו אוליי ישלח ברכה ליום ההולדת שלך.
          אתה חולה ונותרת חולה.
          כל פעם שביבי עולה לזירה אתה בא ושופך לכלוך כדי להעיב על כבודו אבל אתה סתם נובח אין לך אפילו הקול של אשתך אז תמשיך לברבר לא יעזור לך אתה מבין ? צרעת אחת.

          הגב לתגובה זו

  • 92.

    בפעם שעברה,זה היה הקרוק ושומר הבארים,עכשיו זה הקרוק וגאידמק.

    יגאל כהן, 13/07/07 17:32

    והגליוטינה תעבוד שעות נוספות בליקוק.
    במפלגת הבעת',אין שלטון טרור כמו שביבי וליברמן הביאו לליכוד.
    או כמו שביבי וגאידמק מכינים לליקוק ולעם ישראל.
    היידה שרה.
    יו וויל נבר ווק אלון.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עמיר פרץ נוסח הליכוד מי אתה ביכלל סילבן שלום (ל''ת)

    האליל, 13/07/07 16:54

    הגב לתגובה זו

    • כשבנג'מין ניתאי היה נשוי למדיינית שלו באמריקה,סילבן היה בליכוד.

      יגאל כהן, 13/07/07 17:44

      אני הייתי שם.
      האחד בא לגור וישפוט שפוט?
      העולה המחודש הזה יסד את הליכוד?
      לא.
      הוא יסד רק את הליקוק.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם ביבי לא יהיה ראש הממשלה הבא, מי יהיה?

    פיני ש, 13/07/07 16:43

    ברק שברח, והביא עלינו את החיזבאללה. עמי איילון, שאפילו שר עוד לא היה? חסר ניסיון בניהול מדינה.
    פינס, שאפילו חבריו משנים במפלגתו, לא בוחרים בו לראש מפלגתם? פרץ שנכשל, במשרד הבטחון? אולי סילבן שלום שעושה ברוגז כמו דוד לוי, ושבורח מהיתמודדות? אולמארט המושחת שבמושחתים? הרשזון הגנב? ציפי ליבני המזגזגת? שיטרית שציין באוזני האומה, שלו אין יותר אידיאולוגיה, זה נגמר טען, מה זה בכלל? שאל בתום הגאון. מי אם לא מר נתניהו, האחד ויחיד, המתאים לתפקיד ראש הממשלה?

    הגב לתגובה זו

    • רק נתניהו ראוי להנהיג אותנו

      גידי, 13/07/07 17:34

      מי יותר טוב? סוחר הנדל''ן השקרן התבוסתן העלוב והמושחת אולמרט? הבורח הסדרתי שהפקיר את צד''ל ואת מדחת יוסוף, ברח מלבנון והביא את נסראללה לגדר אהוד ברק?הטיפש חסר ההשכלה שלא רואה מהמשקפת פרץ? המתרפסת החלשה התבוסתנית הפטפטנית והעלובה חסרת עמוד השדרה לבני? הזגזגן שהרס את צה''ל מופז? היורש של מצנע השמאלן הקיצוני ועושה הדלים עם פרץ עמי נוסייבה איילון? הבולדוג המתלהם שזחל כמו כלבלב לממשלת הכישלון ליברמן? הגנב הירשזון? הנשקן רמון? אופירי פינס החמוד? הורס המשטרה הצבוע דיכטר? מי יותר טוב? מי?

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    BIBI BIBI YA HABIBI...ONLY BIBI HABIBI..ITS BIBI TIME 4 SURE (ל''ת)

    i am a dati, 13/07/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ביבי בחרת - בחרת בחארטה

    רונן, 13/07/07 16:30

    סיסמה עתיקה ומדוייקת להפליא.
    זהו ביבי נתניהו: תמיד רהוט, תמיד נראה טוב, תמיד מדבר יפה ויודע לומר את הדברים הנכונים.
    כמה חבל שכשמגיעים למעשים, מתגלה החארטה בהתגלמותה: לחוץ, מזיע, הססן, פזיז ומבוהל!
    לתשומת ליבכם...

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ביבי פחדן, בגלל זה ברחתי... (ל''ת)

    סילבן, 13/07/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תזרקו כבר את סילבן מהמפלגה

    ממש לא ליקודניק, 13/07/07 16:27

    יש לי כמה שאלות לליקודניקים ולאנשים שמבינים בפוליטיקה.

    מי זה סילבן שלום?
    ידוע לי שזה בעלה של גודי.אבל מי הוא בנוסף לזה?

    הוא עשה משהו מועיל למען המדינה?
    עד כמה שזכור לי מר סילבן שלום לעולם לא דאג לאינטרסים של מדינת ישראל.הוא תמיד דאג להגיע לכסא ומשם הוא כבר דאג אך ורק לעצמו.

    האיש נכשל בכל תפקיד שקיבל:הן בתפקיד של שר החוץ(הסברה של ישראל הייתה גרועה ביותר)
    והן בתפקיד של שר האוצר(דרדר פה את הכלכלה עד למצב של משבר).

    אז איך אתם מחזיקים במפלגה שלכם בן אדם שחוץ מנזק למדינה לא ראינו ממנו דבר?

    עוד שאלה:איך כזה דבר יכול לקבל מספר 2 ברשימה של המפלגה שלכם?חסר אנשים מוכשרים כגון עוזי לנדאו או משה ארנס?ואם לא הם אז שטייניץ נראה לי גם בן אדם עם שכל שיכול להיות מספר 2 מצויין.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    גויים הולכים בלי להגיד שלום

    מזרחן, 13/07/07 16:09

    יהודים אומרים שלום ולא הולכים.

    אני מקווה שסילבן שלום אכן ילך, וישחרר אותנו מנוכחותו שאינה מועילה ל''ליכוד''.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ביבי מול פייגלין, לא רע (ל''ת)

    איזה ליכוד, 13/07/07 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    סילבן יורק לבאר!!!

    לביא, 13/07/07 15:53

    אולי באמת צריך לעבור לקדימה!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין מקום באותו משפט לסילבן ונתניהו.

    א.ב, 13/07/07 15:49

    זה כמו להשוות בין ג'ורדן לקטש.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    SILVAN NEVER WAS...NEVER WILL BE..HE'S NO MATCH 4 BIBI (ל''ת)

    YOCHIMEK, 13/07/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ביבי ? עדיף ברק מאשר ביבי.יהדות גאה זה רק פייגלין (ל''ת)

    רק פייגלין, 13/07/07 15:23

    הגב לתגובה זו

    • לעולם לא אצביע ליכוד כל עוד ביבי רובץ לו שם . רק פייגלין.

      ליכודניק התומך, 13/07/07 16:12

      ורבים מחברי כבר מעדיפים את ברק על פני ביבי.
      אז ליכוד? רק ואם פייגלין הוא המנהיג . כי פייגלין הוא מנהיג חכם ואמיתי ונטול ערמומיות . וכול דרכיו הם אמת והצדק...

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    סטיב=מרציאנו=דויד לוי

    המקופחים...חי,ח, 13/07/07 15:17

    תמיד מתנכלים להם...
    מקופחים תמיד....בכינים..חחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כינוי 'ביבי'= התנהגות של ציבור מוסת תחת שטיפת מוח

    הפסיכולוג, 13/07/07 14:58

    כשבוחנים את רוב תגובותיהם של הטוקביסטים המכנים את בנימין נתניהו כ 'ביבי' מיד מבחינים שבתגובתם תתפרץ אלימות מילולית בלתי מוסברת ומובנת כלפי האיש שכל אמרותיו יצאו נכונות בהמשך הזמן, ולכן התנהגותם סותרת את ההגיון הבריא, אך אנשים אלו לא מבחינים בטעותם כי הם שרויים במצב היפנוטי ומעשיהם אינם מונחים על ידי הגיון רציונלי בריא!

    הגב לתגובה זו

    • ''BIBI'' IS A NICKNAME OUT OF LOVE TO THE MEN (ל''ת)

      YOCHIMEK, 13/07/07 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    נמאס כבר מהג'ודיאיזם של סילבן שלום (ל''ת)

    ד''ר נו, 13/07/07 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אין מה להשוות נתניהו ענק לאהוד ברח גמד בשנה וחצי הרס את המדינה (ל''ת)

    אהוד ברח, 13/07/07 14:51

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה טיפש אדם יכול להיות.כן כן רק ביבי ושרה (ל''ת)

      אייל, 13/07/07 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    המדינה צריכה נתניהו כפול 4 שר האוצר חוץ ביטחון וראש ממשלה (ל''ת)

    מדינאי מפוכח, 13/07/07 14:44

    הגב לתגובה זו

    • ממש רעיון מבריק.למעשה עדיף ביבי כפול 7 מליון אזרחים להחליף את כולם (ל''ת)

      הקוסם, 13/07/07 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    טיה ואבירי התקשורת בפניקה מטורפת בנימין נתניהו מוביל בסקרים (ל''ת)

    הפעם נתניהו, 13/07/07 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא ברק,לא ציפי ולא בטיח,,וימליך ישראל את בנימין למלך,בקול תרועה רמה (ל''ת)

    בצלאל, 13/07/07 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עוד ישמע בהרי ישראל ובקרוב,,קול ששון ושמחה,,ביבי בא ברוך הבא,,,,,,, (ל''ת)

    ביבי שליט''א, 13/07/07 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רק ביבי ! (ל''ת)

    אסף, 13/07/07 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נו,,אפשר להתחיל לשיר,,ביבי ביבי יה ביבי,,אנה בחובאק יה ביבי,,,,,,,, (ל''ת)

    לא ברקי לא פיצי, 13/07/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סילבן צנח ללא מצנח,,,וחושב שהוא ישרוד,,,איזה אופטמיסט עלוב,,,חאראם (ל''ת)

    בצלאל, 13/07/07 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שונאי ביבי מסכנים,,שהרי לשנא לא צריך שכל,,וזה קל להם לעשות,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 13/07/07 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יש בליכוד הרבה אנשים יותר חשובים מסילבן שלום

    משה, 13/07/07 14:11

    אני לא מצליח להבין איך אדון סילבן מנסה לצבור לו מעמד גבוה בליכוד למרות שהוא איש לא כל כך חשוב .אחרי ביבי רק ב11 חברי הכנסת הנוכחים של הליכוד רובם עדיפים על על סילבן.
    ההתנהגות הילדותית של סילבן הוכיחה כמה הוא לא ראוי להנהיג.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הכהן: לכל משפחת ה האו האו מתנגדי הליכוד, תמשיכו לנבוח עד שתחנקו

    יצחק הכהן, 13/07/07 14:04

    הפעם לא יעזרו ההשמצות, העם למד לקח. בקרוב שנוי במנהיגות ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    האם אנו צריכים ראש ממשלה נלחץ, פזיז, מזיע ועושה שטויות?

    אדי בנדיט, 13/07/07 13:58

    ביבי טוב אולי כשר אך לעולם לא כראש ממשלה. אפילו אביב מולידו פרופ' בן-ציון נתניהו אמר עליו שהוא יכול להיות שר טאוב אך לעולם לא מנהיג בראש הפירמידה. על-כן, לא ברורה לי הנהירה אחרי האיש השטחי והפופוליסט הזה שאינו מחדש דבר בנאומיו כבר 20 שנה. הבעיה היא שכאשר הוא היה ראש ממשלה הוא לא עשה דבר התואם את הצהרותיו. אפילו הצביע בעד ההתנתקות...מדוע לתת לו את השלטון? בגלל שהוא טוען כי השתנה? אני לא מאמין שאנשים מבוגרים יכולים לשנת דרכיהם בכזו קלות.

    הגב לתגובה זו

    • chch is the BEST ...forget the REST (ל''ת)

      YOCHIMEK, 13/07/07 15:39

      הגב לתגובה זו

    • YES,BECAUSE, BIBI IS THE BEST..FORGET THE REST (ל''ת)

      YOCHIMEK, 13/07/07 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    פייגלין הורשע בכח שניסה להציל אותנו מאוסלו

    יהודה, 13/07/07 13:35

    דוקא זה שבית המשפט הרשיע את פיגליין בכך שקרא לעצור את אוסלו זו ההוחכה לכך שיש פה מנהיג אמיתי שמנתח נכון את המציאות וצפה מראש את מה שמתרחש עכשיו הוא שהבין שאסור לתת לערבים רובים הוא שהיה מוכן לשלם מחיר אישי יקר בשביל להציל את מדינת ישראל הוא שראוי להיות מנהיג

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ביבי לא מתאים להיות ראש ממשלה

    דניאל, 13/07/07 13:23

    אתם לא זוכרים אותו ב-96? הוא לא סיים קדנציה העפנו אותו מרוב שהוא היה מחריד.
    אלק השתנה.ברור שהוא יגיד את זה-מה הוא יגיד שהוא לא השתנה?
    למה לתת לו צ'אנס ולא למי שעדיין לא נבחר מעולם לראשות הממשלה?
    והאמת-ברק גרוע מביבי.אני עדייין זוכר את הקריאות או הא מה קרה אהוד אכל אותה.

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה הצחקתני,,,ביבי ממלכתי, נבון, שם בכיס את השאר,ביבי רה''מ הבא (ל''ת)

      עזבתי את העבודה, 13/07/07 14:29

      הגב לתגובה זו

      • אני לא אצביע עבור ברק אבל ! ברק הוא ראש הממשלה הבא (ל''ת)

        benzi. a, 13/07/07 20:58

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    זהו אותו הביבי שהוריד את עם ישראל לעוני הגדול ביותר

    ישראל, 13/07/07 13:18

    לא שכחנו לך ביבי
    ולא נסלח

    הגב לתגובה זו

    • איזה עוני 7% אבטלה פריחה כלכלית מדהימה (ל''ת)

      אנונימי, 13/07/07 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    זו הנבחרת שתציל אותנו

    גידי, 13/07/07 13:16

    ראש הממשלה- בנימין נתניהו
    שר הביטחון- משה [בוגי] יעלון
    שר החוץ- משה ארנס
    שר האוצר- ראובן ריבלין
    שר החינוך- אריה אלדד
    שר המשפטים- עוזי לנדאו
    השר לביטחון פנים- אפי איתם
    שר התמ''ת וסגן שר הביטחון- יוסי פלד
    שר התשתיות- בני אלון
    שר הבינוי והשיכון- יפתח רון טל
    שר הפנים- אהוד יתום
    שר הבריאות- זבולון אורלב
    שר התחבורה- גלעד ארדן
    שר התיירות וההתישבות- אורי אריאל
    שר החקלאות- מאיר הר ציון
    שר המת''ס- משה פייגלין
    שר התקשורת- גדעון סער
    סגן שר החוץ- דורי גולד

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שהולכים להקים עוד התנחלויות ? (ל''ת)

      איפה אתה חי, 13/07/07 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ביבי, סילבן, ישראל כץ, שטייניץ, לבנת... בא לי להקיא!

    ליאור, 13/07/07 13:11

    אסור לחזור לימים האפלים האלה..

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה..אז אתה מעדיף אפלת ברק הברחן מלונדון,,,חה חה חה (ל''ת)

      בצלאל, 13/07/07 14:38

      הגב לתגובה זו

    • מרציאנו,רמון,ברק,בא לי להקיא (ל''ת)

      ברוך, 13/07/07 14:56

      הגב לתגובה זו

    • ליאור היקר,בא לך להקיא

      ויליאם הכובש, 13/07/07 15:22

      על מי ?על המלכה שבתחומה אתה חי? על הארי הנאצי ?,לא הבנתי חתיכת יורד.
      ביבי חירף את נפשו בסיירת כשאתה חירבנת בסיר.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    המרוקאי הנעלב המשודרג ..סילבן שלום (ל''ת)

    מקס, 13/07/07 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    סילבן סטיב, ויהודית ג'ודי. מצא מין את מינו. (ל''ת)

    וזה אומר הכל, 13/07/07 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק שכחת שפיגלין וגם שלום תלויים במתפקדי הליכוד, מחכה להם הפתעה

    מתפקדי ליכוד, 13/07/07 12:59

    שלום ימצא את עצמו במקום ה40 לכל הפחות פיגלין שימשיך לחפש , שתאמצו ולא כמו השפעם שעברה שגרמו לליכוד להפסיד

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    סילבן אני לא אצביע לך בגלל שלכלת!

    ליכודניק בדם, 13/07/07 12:58

    אני בעבר הצבעתי לך תמיד, אבל עכשיו אחרי שאתה מוכן להרוס את הליכוד כדי לפגוע בביבי אני לא אצביע לך יותר!

    חבל!

    הגב לתגובה זו

    • ביבון,תגיד לו:''ליקוקניק לא תוקף ליקוקניק'',רק מעשן אותו.

      יגאל כהן, 13/07/07 17:49

      כפי שהכיזבאללה של ביבי עישנו את כב' הנשיא הליקוקניק שלהם.
      איך עישנו אותו?
      ב''אין עשן בלי אש''.
      הכנופיה לבד לא היו יכולים לכב' הנשיא הליקוקניק.
      ללא התמיכה של הכיזבאללה של ביבי ,
      מצבו של הליקוקניק היה יותר טוב.
      הם שרקדו על הדם של הליקוקניק שלהם.
      מכאן אתם למדים.
      שליקוקניק לא תוקף ליקוקניק,
      הוא שולח מי שהוא אחר לתקוף אותו ואז יוצא ורוקד על הדם שלו.
      אין ביבי אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל האווילים שמגיבים מתוך שינאה לביבי תמשיכו לאכול את הלב שאין לכם (ל''ת)

    דדי, 13/07/07 12:41

    הגב לתגובה זו

    • נורא מצחיק כשימנים/כתומים (ל''ת)

      מתלוננים על, 13/07/07 13:08

      הגב לתגובה זו

    • ואתה תמשיך לאכול מהפחים כמו שביבי לימד אותך ואת כולנו (ל''ת)

      שמואל, 13/07/07 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מי שרוצה לראות את דעותיו של פייגלין

    הסרוג, 13/07/07 12:18

    שיכנס לשליפות עם משה פייגלין(יהדות).
    תראו שם את דעותיו ותחליטו עד כמה הוא ''קיצוני''

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין אמנם קיצוני. אך לא נחש ושרלטן כנתניהו. (ל''ת)

      פעיל ליכוד., 13/07/07 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ביבי הדופרצופי תמך בהתנתקות ונתן את חברון ללא תמורה

    רק פייגלין, 13/07/07 11:56

    הוא גם שחרר את השייך יאסין מן הכלא, דבר שסלל את הדרך של החמאס להשתלט על עזה, וכמו כן הוא גם אחראי לקיצוץ בתקציב הביטחון אשר עלה לנו ביוקר רב במלחמה האחרונה.

    הגב לתגובה זו

    • קישקוש דמגוגי ועלב של קטן ראיה עלוב ובכיין (ל''ת)

      מישהו שיודע, 13/07/07 15:14

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה שלו אמת לאמיתה. הוא שכח שביבי גם הציל את משעל (ל''ת)

        אתה לא יודע, 13/07/07 21:06

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש בי חמלה על ג'ודי.....

    ברטה אורמן, 13/07/07 11:55

    לפתע היסתבר לה ,שהיא נשואה לדוד לוי המודרני......רק קרחת במקום בלורית קידמית.
    היא גדלה וצחקה רבות על בדיחות דוד לוי והנה יש לה דוד לוי בחדר המיטות....חחחח.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תבואו בטענות לביבי-לא לבנגל

    בקשר ללגיטימיות, 13/07/07 11:39

    חה חה חה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כשמסתכלים על תמונתו של ביבי,מפחיד לחשוב עליו כרה''מ הבא של ישראל. (ל''ת)

    דידי, 13/07/07 11:38

    הגב לתגובה זו

    • כשאני קורא את התגובה שלך אני מבין שאתה אוויל (ל''ת)

      דדי, 13/07/07 12:38

      הגב לתגובה זו

      • ביבונים,בדבר אחד צדקתם,אנחנו מ פ ח ד י ם,ממלאך החבלה שלכם.

        יגאל כהן, 14/07/07 01:33

        ביבי מפחיד.
        רק לראות אותו נלחץ ומזיע בשעת משבר,
        זה מעורר צמרמורת בגב.
        אנחנו מפחדים ביבון.
        צדקתם.
        עלאק:''מאן חאף,סלים''.
        או בשפת התורה:''ונשמרתם מאוד לנפשותיכם''.
        ביבי מפחיד.
        ושרה?
        שרה לא מפחידה?
        אז איך לא נפחד,ביבון?
        נעל אחת(נעל שפיץ עם עקב דק),
        יכולה לחסל קריירה של בן אדם.
        אבכי עליכום ,אתם והלהטוטן שמלהטט בכם,אדומי התחת,השוטים.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    By Byעל -משקל ביבי-

    א.מ., 13/07/07 11:38

    מה כל המגיבים האומללים מחזיקים מביבי,הרי הוא כשלונר לא פחות מאהוד ברק.
    שני אלה האמורים להיות מנהיגים לא גמרו אפילו קדנציה אחת בתור ראשי ממשלה,ומה אתם אתם המתלהמים חושבים ? שהם השתנו לא! ביבי נשאר אותו ביבי לחוץ ומזיע ובוגד בכל אלב שנתנו בו את מבטחם!!
    כנ''ל לגבי אודי השתקן- ולמה הוא שותק ,הוא שותק מפחד למסור את המדינה לפלסטינאים כמו שכמעט מסר לעארפת! אחד יקח את הפריימריס במחטף והשני לקח אותם בעזרת המיעוט הערבי בארץ מעניין אה !!! המדיהנ מתקיימת עם ראש ממשלה שלא לוקח אחריות וכל מלחמתו היא ספינים איך לשרוד,כמו גם שני המועמדים של שתי המפלגות במתחרות על השלטון גם הם ירבו בספינים ע''מ לשרוד אני רק תקווה שיקום איזה מנהיג מחוץ למערכת הפוליטית שיתן שיתן סנוקרת לשלושת המוקיונים שאמורים להנהיג אותנו-השם ישמור.
    עלי לציין שאני איש ליכוד....

    הגב לתגובה זו

    • שובי אנשי קדימה חברי ציפי לבני מגיבים ברמה נחותה (ל''ת)

      ידוע דבר, 13/07/07 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הוא הא מי זה בא? ראש הממשלה הבא

    שרלה נ, 13/07/07 11:25

    רק שזה יהיה אהוד ברק

    הגב לתגובה זו

    • שרה ג. מהפה שלך לאלוהים.

      שרה ב., 13/07/07 12:33

      אהוד ברק הוא ראש הממשלה הבא !!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • ברוח הלחוץ המתנשא שונא יהדות כופר מושחת רק לא ברק! (ל''ת)

        רק לא ברק, 13/07/07 15:16

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''הנבחרת הלאומית'' היחידה...כנסו:

    שלמה שרף, 13/07/07 11:23

    זוהי הנבחרת היחידה היום שיכולה להציל את מדינת ישראל מהתרסקות ודאית ומאוסף השרלטנים שהשתלטו עליה...זוהי הנבחרת היחידה היום שלכשתיבחר תיקח לא רק את ה'שילטון' אלא גם את ה'שליטה' (וזאת בניגוד למצב עד היום שבו גם אם השמאל לא היה ב'שלטון' - תמיד היתה לו את ה'שליטה'!). קיראו והציעו מועמדים נוספים:

    ראש הממשלה - משה פייגלין: לפי דעתי, מנהיג ברמה בן-גוריונית. חכם, עמוק אבל יחד עם זאת אמיץ, מעשי וישר. האיש היחידי שמציעה היום אלטרנטיבה אמיתית בכל תחומי החיים לשלטון ולנגזרות אוסלו ששלטו במרחב הפוליטי הישראלי ב 13-15 השנים האחרונות. (שאגב, גם ביבי וליברמן שותפים לה).

    נשיא המדינה - פרופ' ישראל רוברט אומן: חתן פרס נובל לכלכלה 2005 ומגדולי המתמטיקאים בתחום תורת המשחקים. בנוסף, אורח חייו ומשפחתו משמשים דוגמא ואות למופת (וזאת בניגוד לראש הממשלה, שהוא ומשפחתו מסמלים אנטי-תיזה מושלם לחלום הציוני)

    שר הביטחון - תא''ל מיל. אפי איתם: צריך שם איזה גולנצ'יק למעלה שיחזיר למערכת הביטחון את הפשטות ובהירות המחשבה וזאת במקום 'המשתבללים' ו''המנצחים בנקודות'' למיניהם וסוגיהם.

    שר האוצר - בנימין נתניהו: הציל את כלכלת ישראל אבל במובן המדיני חייב להיות 'מוכוון' מלמעלה ע''י ראש ממשלה חזק ממנו (אני אישית לא סומך על ביבי בתחום המדיני!)

    שר החוץ (כמו כן, אחראי על ההסברה) - ערן שטרנברג: דובר גוש קטיף לשעבר. צעיר, ישר וכריזמתי אשר יגרום להסברה 'תוקפנית' ולא רק 'מתנצלת' על עצם קיומינו כאן. לערן הבנה מעולה וניסיון רב בתחום המדיה.

    שר החינוך - רמטכ''ל במיל. משה (בוגי) יעלון: ישר, ערכי וכריזמטי. כל מילה מיותרת לגבי יכולת מנהיגות והובלה של מערכות גדולות.

    שר הרווחה - אלוף מיל. דורון אלמוג: ''אלוף בצבא - אלוף בחיים!''. איש בעל לב ענק ויכולת ביצוע מרשימה אשר יוכל להוביל בהצלחה את מערכת הרווחה בישראל ולשמש אוזן ופה לאותם אלו שלעולם אין להם את הכוח הכלכלי והפיזי לצעוק.

    שר המשטרה - אביגדור ליברמן: ברמה המדינית מסתתר באיש ''אריאל שרון קטן'' (שקרן ומושחת אשר ירוץ על אג'נדה ימנית אבל מיד לאחר בחירתו יבצע מדיניות שמאלנית; אין אני מאמין למילה שיוצאת מפיו בתחום המדיני) אבל...כמו ביבי, יכול להיות איש ביצוע מעולה אם קיימת 'השגחה' ו'פיקוח' מלמעלה של ראש ממשלה חזק וערכי ממנו (...פייגלין).

    שר הבריאות או ההתיישבות - פרופ' אריה אלדד: איש ישר והגון אשר פיו וליבו שווים. יכול לבצע היטב כל אחד מן התפקידים המוצעים.

    שר המדע והטכנולוגיה - ד''ר בנימין זאב בגין: כל מילה מיותרת. איש בעל יושר אישי ואורח חיים משכמם ומעלה. איש אשכולות אשר נמצא בחזית העולמית של חקר רעידות האדמה. גאולוג ובנו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז''ל. הוא הבחירה האישית שלי להובלת משרד חשוב זה.

    מנכ''ל משרד ראש-הממשלה או שר המשפטים - מיכאל פואה: מיכאל הוא מנכ''ל חטיבת ''מנהיגות יהודית'' שבליכוד. איש אירגון מעולה, עובד היטב עם פייגלין אשר יש לו את הכישרון לבצע היטב תפקידי אירגון או, לחילופין, את האנרגיה ל'התנגש' אם ''האליטה המשפטית'' על מנת להביא לשינוי אירגוני-ערכי ולפלוראליזם מחשבתי (וזאת בניגוד לשיבוטים ''של שודד הים המשפטי, אהרון ברק'' שנמצאים כיום במערכת זו...)

    עוד הצעות?

    הכותב הוא איש חילוני, קיבוצניק בעברו!

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה מעז להזכיר את בגין בתוך רשימה של טרנספריסטים הזויים אלו (ל''ת)

      תתבייש לך, 13/07/07 11:46

      הגב לתגובה זו

    • רשימה חזקה ביותר!! (ל''ת)

      חיים, 13/07/07 11:58

      הגב לתגובה זו

    • אישית אני חושב שזהו רעיון מעולה לישראל מעולה, אך מי יעיר מריבצו את

      יאיא, 13/07/07 11:59

      העם היושב בציון שיש לו נטיה להיות שמאלני כדי להידפק ולשנוא את עצמו?

      הגב לתגובה זו

    • שוב התגובה ההזוייה של פייגלין?? כמה אפשר למחזר, כנס לנבחרת שלי...

      אברום גרנטוביץ, 13/07/07 12:27

      ראש ממשלה - קרמיט הצפרדע
      שר הביטחון - יובל המבולבל
      שר האוצר- מתי כספי
      שר החוץ - שלישיית מה קשור
      שר החינוך - אלון מזרחי
      שר הרווחה - לורנס איש ערב

      ופייגלין?? פייגלין יהיה אחראי על כתיבת תגובות לאינטרנט בשם ממשלת ישראל, בדיוק כפי שהוא עושה עכשיו.

      הגב לתגובה זו

      • חח גדול (ל''ת)

        שלמה, 13/07/07 16:37

        הגב לתגובה זו

    • נורא ואיום

      רונרון, 13/07/07 12:57

      א. פייגלין רוה''מ?! - קח אקמול, כוס מים קרים ושב בצל. הבטחות בחירות אינן ישום בפועל, הבנאדם לא ניהל מערכת מסובכת מימיו, אז להפקיד בידיו מדינה?
      ב. דובר גוש קטיף למשרד החוץ?! - למה? כי ההסברה שלנו במצב כל כך טוב שאנחנו יכולים למנות מישהו שאין לו מושג ביחסי חוץ ובין מדינות? בארגונים בינ''ל כמו האו''ם? בהקמת הסכמי סחר חופשי עם האיחוד, סין והודו?
      ג. אפי איתם אינו גולנצ'יק, הוא מגבעתי.
      ד. פרופסור אומן מתאים לנשיאות, השאלה אם הוא רוצה.
      ה. בוגי שר החינוך?! מה הקשר בינו ובין חינוך?

      ואילך ידידי - ציון היותך קיבוצניק אינה מעניקה לך נקודות. הניתוח הפוליטי של ממשלתך הבאה מעניקה לה אורך קיום של יומים, כולם תככנים וחתרנים ובעיני עצמם ראויים לרוה''מ.
      באופן כללי הניתוח שלך חוטא לאמת, ולוקה בקלישאות מטורפות על האישים עליהם אתה סומך בניהול מדינה.
      שבת שלום

      הגב לתגובה זו

    • הצעות מצויינות אבל...

      בנצי, 13/07/07 12:57

      אני לא מאמין שהשמאל הקיצוני ששולט במדינה מאחרי הקלעים ייתן לדבר כ''כ שפוי לקרות.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה תמיד מצמידים לימין את התואר קיצוני ?

    חוצפה, 13/07/07 11:22

    למה כשמזכירים את השמאל לא אומרים קיצוני ?
    פייגלין לא קיצוני, הוא ימני לגיטימי עם דעות שלא עובדות לפי משבי רוח
    אני רק מקווה שהוא לא יגזים אבל הוא עדיף בינתיים מכל המתמודדים

    הגב לתגובה זו

    • קיצוני=לפי המרחק מהמרכז (ל''ת)

      נה לעשות, 13/07/07 11:37

      הגב לתגובה זו

      • מרכז הוא מונח הנתון לפרשנות

        בנצי, 13/07/07 13:02

        ומשום מה, התקשורת נוטה לקרוא לכל מפלגה שנמצאת ימינה מהליכוד ''ימין קיצוני''.
        ועוד לחשוב שעם ישראל קונה את שטיפת המוח הזו...

        הגב לתגובה זו

        • מה שימינה מהליכוד (ל''ת)

          באמת קצת קיצוני, 13/07/07 13:51

          הגב לתגובה זו

  • 45.

    סילבן..סילבן..סיללבבןןן.....המשך

    פרלה, 13/07/07 11:16

    למען הצלחת הליכוד צריך להוציא
    את הנחש סילבן החוצה !!!!!!!!
    סילבן הוא ענק בין גמדים........
    הוא איש קטן שחולם שהוא גדול.........
    חה. חה. חה. ........

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תרבות הבכי....

    ירון, 13/07/07 11:10

    די די לבכות,להכפיש ולזרוק בוץ. מי שרוצה לשחק צריך לדעת שיש גם מפסידים מר שלום אם אתה כל-כך בוטח בעצמך לך תתמודד זה לא המומנטום שיכול לעשות אותך מנהיג טוב או רע מר שלום אתה בונה לך חזות של מנהיג בכיין כדאי לך לעסוק בעיקר ולא בטפל הרי בפריימריס הקודם ביבי לא היה בשיא הפופולאריות שלו והביס אותך .
    תראה מר שלום מר נתניהו לוקה בהמון חסרונות כמוך וכמו כל אדם אבל יש דבר אחד שהיא אפשר לקחת ממר נתניהו הוא לעולם אבל לעולם לא מכפיש אנשים בתקשורת ולצערנו אתה מסתמן כאחד כזה שאוהב לזרוק בוץ בפני כל דחפין.
    עצה לי אלייך הדרך שאתה בוחר לא תוביל אותך להנהיג את הליכוד הציבור לא אוהב מנהיגים משתלחים באנשים שמחר יכולים בני בריתם!
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • די עם הנהי...

      מוקי בן יגלי, 13/07/07 11:26

      אתה צודק אחי. סילבן בכיין כמו דוד לוי. ביב מזיע כמו חזיר, פייגלין סתם ימני קצוני. בוא נחפש משהו אחר. מה דעתך להצביע לאהוד ברק? הוא הכי מתאים עכשיו בין כל הג'יפות. הוא לפחות יודע מה הוא עושה

      הגב לתגובה זו

      • זה שהוא יודע מה הוא עושה, זה לא אומר שזה טוב לישראל... (ל''ת)

        יאיר, 13/07/07 12:00

        הגב לתגובה זו

      • ולאן הגענו בפעם הקודמת עם הידע שלו? (ל''ת)

        צדוק, 13/07/07 12:27

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    רק פייגלין. רק פייגלין. רק פייגלין !!!!! (ל''ת)

    לא לביבי, 13/07/07 11:03

    הגב לתגובה זו

    • מישהו יכול להסביר לי, מיהו הפייגלין הזה?

      pini, 13/07/07 22:26

      שלא נבחר חלילה פייגלין, ונקבל פייג.
      ז-ה-י-ר-ו-ת.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חלומו של המופתי פייגלין הוא להשלט על הליכוד כמכשיר להכשיר את שרץ

    משה נאסראללה, 13/07/07 11:02

    מדינת ההלכה הקיצונית,דתית ימנית שהיא שילוב הרסני וקטלני למדינה.עם ''יהודים'' כמו פייגלין מדינת ישראל לא צריכה אוייבים.

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו עצבנת אותי...

      קיבוצניק עצבני, 13/07/07 11:38

      אל תקשקש קישקושים: אני איש חילוני (מאוד!), חבר תנועת ''מנהיגות יהודית'' שבליכוד (בראשות פייגלין) ואומר זאת חד-משמעית: ''מנהיגות יהודית'' מתנגדת לכל כפייה דתית ואף למפלגות דתיות. נקודה. יתר על כן, מעולם לא חוויתי תנועה כל-כך דינאמית, דמוקראטית אשר נותן חופש ביטוי ומחשבה לאינדיבידואלים שבתוכה.

      לא מאמין לי (?!): אתה מוזמן לבוא לאחת מפעילותינו (טיולים, ישיבות ערכיות ואף שבתות).

      זוהי ''מנהיגות יהודית'': לדעת קצת על מאיפה אתה בא (יהדות): חובה...לכפות אותם: אסור!

      הגב לתגובה זו

      • אז מה יש לכם לחדש/להציע מבחינה שלטונית? (ל''ת)

        מה האמביציה?, 13/07/07 11:48

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    מעריב שלום יש ישראלי היום (ל''ת)

    אנונימי, 13/07/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    החלופה הטובה ביותר לעם היהודי השוכן בציון. זה אהוד ברק. (ל''ת)

    לא ביבי, 13/07/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פיגלין זוכה, חוזרים בגדול לפתחה. ומחדשים את היישוב היהודי בה.

    מורן, 13/07/07 10:53

    רק הנהגה דתית. תקרב את הגאולה.

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין יהרוס את הליכוד

      צפעוני שמעוני, 13/07/07 11:21

      מזל שהוא שם

      הגב לתגובה זו

      • גם אני בעד שיזכה שם (ל''ת)

        מאותן סיבות, 13/07/07 11:41

        הגב לתגובה זו

        • הלוואי ופייגלין ויזכה לראשות הליכוד. וסיבותי עימי. (ל''ת)

          אזרח הארץ, 13/07/07 12:39

          הגב לתגובה זו

    • למה להתעלק על הליכוד (ל''ת)

      לכו לאיחוד, 13/07/07 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מיה רואים שאת לא ליכודניקית, כולם יודעים שאין לו מתחרה בליכוד. (ל''ת)

    :-), 13/07/07 10:46

    הגב לתגובה זו

    • ברור שלא היה לו אבל עכשיו ממש אין לו

      חכם מאוד, 13/07/07 11:22

      ביבי מתמודד מול פייגלין!!!!!!!!! מצ'עמם

      הגב לתגובה זו

      • מיה,את קשקשנית...

        לא יאומן., 13/07/07 15:11

        ביבי ,המכשר מכולם.לסטיב-לא ילך !
        הוא סתם איש ללא מנהיגות!!!!!!!!. ללא כלום.מצטערת גודי...יכולת לבחור גבר שוה-יותר.
        אין כמו ביבי.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    יבי תוריד את יד ימין בזמן נאומים (ל''ת)

    ניצול שואה, 13/07/07 10:45

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה בסטטוס ...ניצול (ל''ת)

      נחרד, 13/07/07 13:13

      הגב לתגובה זו

    • אין לכם בושה שם בשמאל? לא נמאס לכם להשתשמש בשואה ככלי פוליטי?

      שמאלנים, 13/07/07 15:45

      מיום ליום אתם בשמאל הופכים לפחות ופחות רלבנטים ויותר ויותר מגעילים....

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    סילבן - תמיד תזכור איזה שר אוצר היית... (ל''ת)

    לירון שמיר, 13/07/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היעתונאים מתחילים לעבוד שעות נוספות נגד ביבי (ל''ת)

    עד מתי רשעים?, 13/07/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • נוווו אז מה. התקשורת לימדה אותנו, שהיא יכולה להיות גם שקרנית.

      pini, 13/07/07 17:41

      ולא רק, גם רעה, גם תכמנית, גם מלגלגת בבוז גדול על העם. לכן אין מה להיתחשב בכל מה שהתקשורת מקשקשת לנו, הם הרי חייבים למלא שעות שידור, ומה לעזאזל הם יעשו כדי לכבול אותנו אל מסכם, כנ''ל.
      רק לגבי מר נתניהו, הם והחוקרים מהמשטרה, חטאו בחטא הלבנת פניו
      ברבים, ללא עוול בכפיו. עד לפגיעה בנפש אימו ז''ל. ומשפחתו כולה. וזה חטא גדול מנשוא. והעונש ממה מיה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מאורת צפעונים....

    שמוקלר, 13/07/07 10:38

    וקוראים לה ''הליכוד''.

    הגב לתגובה זו

    • אם הליכוד הם צפע, אתם בעבודה, עקרבים. (ל''ת)

      שאולי ס, 13/07/07 22:28

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מיה, מצטער את פשוט לא מבינה כלום.

    שי, 13/07/07 10:35

    סילבן פרש כמו שאמרת בגלל שלא היה לו סיכוי. בין אם הוא היה הולך לבחירות ובין אם לאו הוא נפגע, זה מראה שהוא לא רלוונטי. ההבדל היחיד שבמקרה הראשון הוא מפסיד הרבה מאוד כסף וכסף לא זורקים אם אין טעם. בכל מקרה הוא יצא נפגע. הוא יודע שאין לו מעמד אמיתי בליכוד ובטח בקרב הציבור, הוא לא נתפס כמנהיג.
    בכל מקרה זה טוב לנתניהו. בגין נפגע מזה שלא היו לו מתחרים אמיתיים? או שמיר? ממש לא, זה רק העצים אותם ומעצים את נתניהו. אין מה לעשות, נתניהו הוא ברמת אופרה אחרת ואף אחד לא מתקרב אליו וזו האמת היחידה. כולם יודעים שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא ואין לו מתחרים, בטח בליכוד. זה המצב.
    בכל מקרה לסילבן אין סיכוי לנצח בבחירות, גם אם הם יהיו בעוד 10 שנים, כי הוא פשוט לא נתפס בתור מישהו לגיטימי. הוא לא מנהיג, הוא המקרה הטוב יכול להיות שר חקלאות טוב

    הגב לתגובה זו

    • אם היית קורא לעומק היית מבין שאתה מסכים עם הכתבת

      יא חביבי, 13/07/07 11:18

      היא כותבת שסילבן נפגע וגם הליכוד וגם ביבי. חביבי אתה לא יודע לקרא

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא הבנת וגם לא תבין

        yayo, 15/07/07 01:37

        הליכוד לא נפגע סילבן כן!

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    פייגין בליכוד וברק בעבודה,,,,

    סוחון, 13/07/07 10:31

    השוואה שלא במקומה.
    אתה משווה בין פייגין לערבים ?
    הערבים והעבודה לעומת פייגין והליכוד??
    תמיד היו ערבים במפלגת העבודה כמו שיש יהודים במפלגות שונות בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי שכותב צריך לגלות יותר אחריות כלפי האמת

    תמר, 13/07/07 10:31

    פייגלין לא נעצר בגלל שהמריד נגד הצבא, אלא בגלל שהשתתף בחסימת כבישים.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה חסם כבישים כמו שאני צנצנת (ל''ת)

      מרי מרי, 13/07/07 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    טעות- ביבי הרוויח מזה שוהא כנראה יבחר באופן יחיד (ל''ת)

    שרית, 13/07/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סילבן שלום ואין שלום?

    י.ארגמן, 13/07/07 10:24

    אוי סילבן מה עשית לעצמך. אמרתי לך כבר תעמוד בתור אל ''תידחף'' אל תהיה ''ישראלי שמנסה לעקוף בתור'' הפעם נפלת עם מישהו ששומר על זכותו ובצדק לעבור לפי תורו ולא לוותר ל''נדחפים''.
    אז מה חשבת אם באמת הפריימריס היו ניחים בעוד חודשיים היית קם מהתחתית בה אתה צולל כבר זמן רב?
    איך אתה ניזון ממחמאות של מקורבים ומג'ודי בוודאי אבל הציעו לך בדרך של אחיתופל כי עכשיו גם אהדת החברים איבדת וחבל עליך הרי מלבד מצבך הכלכלי היציב יש בך גם כמה כישורים אז למה לא תעשה חושבים ומתכופף טיפה ואוליי היית קונה את עולמך חזרה?
    מה דעתך להיות בטוח שיש לי דעה טובה עליך ואני לא מזלזל בכל מה שעברת בפוליטיקה ? אך דא עקא אתה כמו פרץ לוי מאיר שטרית יודעים לפספס בגדול ויורדים מהרכבת לפני הזמן כי אצה לכם הדרך?
    ומה כן ? אם תצטרף לקדימה כפי שמציעים לך אתה תתחיל שם מיושב ראש וועדת שמות של אתרים ורחובות. ואז תגשים את חלומך להיות אפילו סגן ראש ממשלה בערך בגילגול הבא אם לא זה שמאחריו. דבר שהיה בטוח לו רק חיכית בסבלנות ולא בעטת בסוס היותר חזק בזירה כפי שעשה בזמנו מר איציק מרדכי.
    סילבן אני מתפלא עליך !! תתאושש ובקש להשתלב בבניית הליכוד ותהיה חלק ממנו ובכך תשאיר מעט אהדה של החברים ואני בטו שהיא תשוב ותתגבר....יעקב

    הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      ואללה, 13/07/07 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ביב,בקרוב נבוא לחזק אותך.חבריך:-משה קצב ונעמי בלומנטל- (ל''ת)

    אני, 13/07/07 10:21

    הגב לתגובה זו

    • מרדכי, שרון, חזן, גבריאלי, אלפרון והירשזון (ל''ת)

      גם אנחנו ?, 13/07/07 14:59

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    נתניהו ניתי ביבי נהנתיהו שקרניהו מחק את המיותר

    רק לא ביבי, 13/07/07 10:20

    סילבן יודע בדיוק מי זה ביבי את השקרים שלו את המניפולציות שלו ואת העובדה שהוא ביבי לא יבחר להיות ראש מפלגה גדולה לכן הוא ברח מהמירוץ עם אחד כמו ביבי אף אחד במדינה לא יצביע אולי חבריו האוליגרכים והתעשיינים מארסוף, וקסריה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה וחברך סילבן חולי נפש. רואים זאת במה שאתה מקשקש. (ל''ת)

      פיני ש, 13/07/07 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    למען שלום הליכוד צריך להוציא את סילבן החוצה (ל''ת)

    יניב רינגוולד, 13/07/07 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פייגלין-הסיכוי האחרון

    צדיק, 13/07/07 10:20

    לביבי אי אפשר להאמין .זה להמר בקזינו.האלוהים שלו זה רייטינג כסף וארה''ב .פייגלין מאמין באלוהינו שבשמיים

    הגב לתגובה זו

    • רק פייגלין יכול...

      פייגל'ה, 13/07/07 11:23

      להרוס את הליכוד

      הגב לתגובה זו

    • זו הבעיה - שהוא רוצה מדינת הלכה - הלכה המדינה (ל''ת)

      עמי, 13/07/07 12:10

      הגב לתגובה זו

      • מדינת הלכה?

        בנצי, 13/07/07 13:08

        איפה ראית שכתוב שפייגלין רוצה מדינת הלכה?
        שקר וכזב!
        הוא מכריז שוב ושוב מעל כל במה אפשרית שהוא רוצה דמוקרטיה, ושהאופציה היחידה למדינה דתית היא אם העם דורש זאת -ורק עפ''י מנדט חוקי מהעם!

        הגב לתגובה זו

        • ראשית, להזכירך האיש הורשע

          עמי, 13/07/07 15:31

          בניסיון להמרדה ולחתירה תחת הדמוקרטיה, שזה קצת מתנגש עם מה שהוא אומר, לא?
          שנית, כשהוא מתייחס לכל מי ששמאלה ממנו כאל לא יהודים (כפי שעשה השבוע בריאיון עם בן כספית), ושולל למעשה את הלגיטימיות שלהם להסתכל על עצמם כיהודים לא דתיים, כיצד בדיוק זה מאפשר להתייחס אליו כאל דמוקרט? הלא אחד כזה, כשיקבל את השלטון, לא יחכה יותר מדי לפני שהוא יישם את מה שהוא רואה כיהדות.

          הגב לתגובה זו

          • יש מדינות שבהם מכניסים פוליטקאים לכלא.....

            א.ב, 13/07/07 15:47

            במדינות כאלו זה כבוד להיות בכלא ולא קלון.

            הגב לתגובה זו

            • נכון - במדינה שלנו גם פייגלין וגם ברגותי חושבים שזה כבוד גדול

              עמי, 13/07/07 18:54

              וכששניהם חושבים זאת, אני מעדיף שימשיכו לחשוב זאת מתוך הכלא.

              הגב לתגובה זו

  • 24.

    ביבי הוא נכס לרמת החיים של השמאל!.שידפוק את הבוחרים שלו (ל''ת)

    יוסי, 13/07/07 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כעת,לאחר מה שקורה בליכוד,אין ויכוח שברק הוא החלופה הטובה ביותר.

    אני, 13/07/07 10:17

    אילו היה מדובר רק ביבי ניחא, אולם מדובר גם בקואליציה שהוא יהיה מסוגל להרכיב אם חלילה ייבחר לרה''מ. זו תהיה קואליציה שבה יככבו קיצונים כמו פייגלין וחברים מן המפד''ל האיחוד הלאומי וישראל ביתנו.

    אז מי שרוצה ביבי ומוכן עבור זה לוותר על סיכוי השלום ועל המשך קבלת של ישראל כמדינה מתונה הן באמריקה והן באירופה, זכותו. אבל מי שבאמת ובתמים רוצה שלום ומעמד חיובי של ישראל בעולם חשוב לו ובד בבד בוחר ביבי אז פשוט הוא מרמה את עצמו. מפחיד לחשוב לאיזה לחצים בינלאומיים תהיה חשופה ישראל במקרה שתקום ממשלת ימין כמו זו שתוארה לעיל.

    לא בכדי שרון קבע שדברים שנראים מכאן לא נראים משם וביצע את ההתנתקות. הרי שרון למד לדעת שמעמדה של ישראל באמריקה בפרט ובעולם בכלל חשוב מאין כמוהו ועל כן על מנת לשפר את מעמדה של ישראל נאלץ לעשות וויתורים כואבים שאך השמאל לא היה חולם לעשותם.

    ועל כן הברירה הטובה ביותר הקיימת היום היא אהוד ברק. לא רק בגללו עצמו ומעמדו בעולם, אלא בגלל הקואליציה שהוא יהיה מסוגל להרכיב שללא ספק תתקבל בברכה בכול העולם ותהיה ללא ספק חשופה הרבה פחות ללחצים בינלאומיים, אם בכלל, ממשלת הימין אשר יורכב ע''י ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • ברק הוא אפילו לא חלופה לאולמרט...

      טוקבקיסט מתחיל, 13/07/07 11:19

      אולמרט ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה פה ב-15השנים האחרונות (לפחות)? נשמע לכם הגיוני, נכון?! רק נדמה לכם ! ברק היה יותר גרוע!
      שחר של יום חדש שנבחר בבחירות ישירות בהפרש של 10% על פני יריבו והתנפץ לו לאחר 18 חודשים....
      כל הדברים הרעים שקרו מאז:
      אינתיפאדת אל אקצא
      שרון וההתנתקות
      אולמרט כראש ממשלה ופרץ כשר ביטחון- כן פרץ היה כאן שר ביטחון, אם יש שפל שבשפלים אז הוא כבר מאחורינו...
      מלחמת לבנון ה-2
      בכל אלה, ברק הוא בעל המניות הבכיר!!! הבריחה מלבנון היא גורם מרכזי, גם אם לא יחיד באלו...
      מסוכן לתת למי שדרכו היא עשיית הון פוליטי בסוגיות מורכבות בעלות אחריות לאומית!!! הוא יעשה זאת שוב אם יצטרך... (להזכירכם- ברק הבטיח יציאה תוך שנה מלבנון אם ייבחר לראשות הממשלה... מה שעזר לו מאוד להיבחר...)
      תבינו, אין עם מי לעשות שלום היום, פשוט אין, אם היה אז בשמחה... אבל כשאין, למה להתעקש? למה לבצע ויתורים כואבים על חבלי ארץ אהובים כשהתמורה היא טירור? ממשלה עם נטייה ימינה היא מצרך נדיר בימינו ותהיה דבר מבורך!!!

      הגב לתגובה זו

      • אז מה גיבור שלי, אתה היית נשאר בלבנון ?

        פנסיונר, 13/07/07 15:10

        דרך אגב, תמיד רציתי להצטרף לליכוד ולא רצו אותי מהסיבות האות (סמן את התשובה הנכונה):
        1. גמרתי יותר מכיתה ח'
        2. הייתי קצין מילואים קרבי
        3. לא דקרתי אף אחד
        4. אין לי בסטה או מועדון הימורים
        5. אני מסוגל לאבחן את ביבי כדמגוג מופרע ושקרן
        6. כל הנ''ל

        הגב לתגובה זו

        • אולי הייתי יומא אבל לא בורח דרך אגב לא נראה שגמרת (ל''ת)

          כיתה ח', 13/07/07 18:37

          הגב לתגובה זו

    • הדברים שכתבת גורמים לי עוד יותר לתמוך בנתניהו

      גידי, 13/07/07 13:27

      הלוואי שתקום ממשלת ימין כמו זו שתארת. אם לא שמת לב, היום המעמד שלנו בעולם בשפל ואנחנו מצטיירים כפחדנים תבוסתנים שאפשר להפעיל עליהם לחצים- בזכות ממשלת השמאל של אולמרט. אין צורך לדבר על כישורי ההסברה של ביבי- כך שמעמדנו בעולם לא יפגע. להפך- יקחו אותנו ברצינות כמדינה חזקה שמאמינה בעצמה ועומדת על שלה. ממשלה כזאת תחסל את הטרור ולא תפקיר את תושבי שדרות- תהיה בטוח.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בייניש&מזוז&שנדר גנזו 6 תיקי פלילי רה''מ דוגמת שרון(5) (ל''ת)

    עד השמאל ימריא, 13/07/07 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מאז שהקלון הוסר ממנו...

    בשמלה אדומה, 13/07/07 10:12

    מעניין שהסרת הקלון מרמון ומעמרי שרון מקוממת את הכותבת פחות.

    הגב לתגובה זו

    • כמו כל הסמולנים(רוב השילטון המושחת) (ל''ת)

      יאיר, 13/07/07 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ביבי אם לא תיפטר מלימור לבנת הסיכוי

    de espinoza, 13/07/07 10:11

    שלך לגרוף קולות נמוך, כולנו זוכרים
    לה את משרד החינוך כשהיא הייתה
    סרת החינוך, שחיתויות קטנות פה,
    שחיתויות גדולות שם, אמה אמרה פעם שהייתה יכולה להצליח בתור תופרת שלח אותה לתפור ושתעזוב אותנו

    הגב לתגובה זו

    • היום משרד החינוך מיישם את דוח דברת

      יהודה, 13/07/07 13:14

      רק בשינוי שם וצריך להודות בשיתוף פעולה עם המורים

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נתניהו לא בר השוואה לכל הפוליטיקאים--נתניהו ענק בין גמדים. (ל''ת)

    רק נתניהו, 13/07/07 09:55

    הגב לתגובה זו

    • ענק כמו בן גוריון בגין ורבין ?ביבי פוליטיקאי חלקלק משובח נקודה! (ל''ת)

      אדום, 13/07/07 10:13

      הגב לתגובה זו

      • זה שרבין נרצח - לא הופך אותן לענק

        אפרים, 13/07/07 11:30

        צריך לזכור שרבין מסר את יש''ע לאוייב בלי להכניס להסכם אוסלו סעיף לפיו המחבלים מוותרים על זכות השיבה (דהיינו, בלי שהם מוותרים על חורבן ישראל).
        לזה אתה קורא ראש ממשלה ענק?!

        הגב לתגובה זו

        • אפרים לטעמך רק כהנא גדול? (ל''ת)

          יוסי, 13/07/07 15:19

          הגב לתגובה זו

    • נתניהו הוא לא בר השוואה לעומת הפולטיקאים האחרים. הוא השקרן והדמגוג (ל''ת)

      benzi. a, 13/07/07 10:35

      הגב לתגובה זו

    • זה לא שהוא כ''כ טוב, אלא שהאחרים כ''כ גרועים!! (ל''ת)

      יאיא, 13/07/07 12:05

      הגב לתגובה זו

    • יותר נכון: בלון ענק ממולא אויר חם

      למען הדיוק, 13/07/07 15:14

      רק ליכודניקים מסוגלים להאמין לו

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    סילבן שתול של קדימה להרוס את הליכוד. (ל''ת)

    מופז ברח, 13/07/07 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפשלה של שלום שלא הלך עם שרון

    דניאל, 13/07/07 09:43

    אם היה הולך לקדימה הוא היה ראש הממשלה במקום אולמרט!!

    הגב לתגובה זו

    • הקריירה הפולטית שלו הייתה נגמרת ב2008 (ל''ת)

      שרית, 13/07/07 10:28

      הגב לתגובה זו

    • אם היה עובר לקדימה הוא היה מתפרק

      פשלה או, 13/07/07 11:24

      איתה לגזרים בעד שנה

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שאול יהלום -הוא המתאים לראשות הממשלה

    ישראל צאן מה מה, 13/07/07 09:37

    האיש שהוביל את החקיקה בחברתית בכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ממתי פייגלין לא לגיטימי-ובוחרי ברק הערבים כן?

    נלסון, 13/07/07 09:35

    ככה עובדת התקשורת
    וככה ברק שותק ואילם
    כי היחצנים בתקשורת
    עושים לו את העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ניסיון אומלל להעמיד את סילבן במקביל לנתניהו

    השוואה מגוחכת, 13/07/07 09:34

    זה לא מחזיק מים. לא באישיות ולא בעשייה.
    סילבן מונע על ידי טורבו של אופי מחורבן.
    המסכנות והדפקו אותי מובילים אותו בכל מהלך.
    לכן בסעיף ''אישיות'' אפשר לרשום אצלו - בעייתית, קטנטנה.

    מורגש אצל בנגל שהיא מתקשה, מאד מאד מתקשה, לתת איזה מלה טובה לנתניהו.
    כואב, מה לעשות.
    אני מאחל לה הרבה כאבים כאלה בזמן הקרוב... לא אישיים כמובן. רק עד שתתרגל להיות מסוגלת לפרגן קצת גם לנתניהו ולמדוד אותו בסרגל מדידה שבאמת הולם אותו.
    זה יהיה הרבה יותר מקצועי מצידה.

    הגב לתגובה זו

    • מיה מתה על ביבי תקרא עד הסוף

      טענה דבילית, 13/07/07 11:20

      באמא שלך תקרא את כל הכתבה תראה שהיא מתה על ביבי

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    היידה ביבי היידה שרה (ל''ת)

    חיים, 13/07/07 09:28

    הגב לתגובה זו

    • היידה שרה.

      יגאל כהן, 13/07/07 17:58

      איפה היא?
      איפה שרה שלנו?
      למה ביבי קושר אותה בחצר?
      מה היא כלב?
      צודק הרועץ מזוז:
      ''מה היה אם זו היתה ביתך,או אחותך''?
      ואני אוסיף על דברי החוכמה של מזוז חיינו הרועץ:''ומה אם זו היתה אמא שלך''?
      איפה שרה?
      תשוחרר שרה,על אתר.
      היידה שרה.
      היא שלנו,היא שלנו,שרה שלנו.
      עלא בח'תנה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ככה זה בן עדות המזרח רוצה להיתמודד ועוד מול ביבי (ל''ת)

    פני, 13/07/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סטיבי תחזור הבייתה תנקה את השירותים (ל''ת)

    ג'ודי, 13/07/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני ממש מיתבייש בג'ודי האדמונית שתייצג את הליכוד (ל''ת)

    אריק, 13/07/07 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מיה,סילבן פשוט ברח מהמערכה בידעו שינחל מפלה .

    ישמעאל, 13/07/07 08:59

    ניתן לומר שלטובת הליכוד , הימנעות מההתנצחות בניהם רק עושה טוב . כל ההתקפות המכוערות נמנעו וההכפשות ההדדיות לא יצאו לאור . עכשיו כשברור שביבי ייקח את הפריימריז , ראוי לסילבן שיתעשת ויוביל את הליכוד , יחד עם ביבי לנצחון . אם לא , ראוי שיעזוב כמה שיותר מהר ויילך יחבור לכוחות מתחרים , כפי שדוד לוי הזכור לטוב עשה .

    הגב לתגובה זו

    • צודק הוא ברח ולא יחזור שוב (ל''ת)

      נכון מאד, 13/07/07 11:20

      הגב לתגובה זו

    • רב הליכודניקים בורחים...משירות בצה''ל (ל''ת)

      עובדה דמוגרפית, 13/07/07 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נתניהו וסילבן שלום הם חבורת הזבל של המדינה. (ל''ת)

    אזרח הארץ, 13/07/07 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אוי סילבן ''שלום''. האומנם? ביבי הוא בעל התיאורים שלך?

    pini, 13/07/07 08:56

    או שאתה רואה את הדברים המתוארים, בך, בכאב מול המראה.
    ובנוסף אתה רואה שם, איש, חתרן, מפסידן, רברבן, שונא, קנאי, ובורח
    מהמערכה. די לך במעטה של ג'ודי,
    והעיתון שלה,להרגיש שאתה הבוס
    על הליכוד, ועל המדינה. צא מיזה.
    מה זה אומר באתי לפניו לליכוד? האיש מינקותו, הולך בדרך הימין. ליכודניק בנפשו. וחבר בתנועה מעל 25 שנה. עשה למענה ולמען הליכוד בכלל, ולמען המדינה גם כן.
    מה שאתה לא ידעת לעשות, מאז שאתה בתנועה.
    על כן זו בעייתך האישית, שאינך מגיע לטופ. נ.ב הבחנת שאינך אהוד על חברי הליכוד ברובם? אז אנא ממך,
    שפר את התנהגותך מול החברים כולם, אמרת שאתה תלכד בין כולם,
    כדאי שתתחיל עם זה כבר עכשיו. אולי בעתיד של עוד עשור, תתאים לעמוד בראש המפלגה. ואנא תירגע!!!

    הגב לתגובה זו

    • הוי זנב לאריות ואל תהי ראש לשועלים.

      כפתור ופרח, 13/07/07 17:54

      סילבן פיני צודק!
      תשמע את קול בוחרי הליכוד האומרים לך כי נתניהו הוא המנהיג לעת הזאת לך ותעזור לו לנצח.
      קח את הדברים בפורפורציה זרוק את השנאה (לא לטוב לבריאות ולמפלגה) תסתכל את העתיד בעוד 6 שנים אתה בעידוד נתניהו עוד תהיה מועמד וכולם ירוויחו העם והמדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שלום לך הביתה אתה לא מתאים!! (ל''ת)

    ירון. רק נתניהו, 13/07/07 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נתניהו הוא קבלן הביצוע של מדיניות השמאל.

    שלימלה, 13/07/07 08:50

    ביבי. דיבר ופעל בעת היותו שר האוצר נגד הילודה הגדולה במשפחות הדתיות. פשוט עוכר ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת שהוא עוכר מדיניות ''בואו נעשה ילדים במקום לעבוד?'' (ל''ת)

      שי, 13/07/07 09:32

      הגב לתגובה זו

    • טעות- בקיצוץ הקצבאות ביבי הציל את ישראל

      גידי, 13/07/07 13:42

      נתניהו רואה את הסכנה שקיימת בהשרצת הילדים של ערביי ישראל- מה שיהפוך אותם לרוב, והורדת הקיצבאות נועדה להצלת המדינה- לפגוע בילודה של ערביי ישראל. פשוט מהלך גאוני. זה מראה איזה מנהיג גדול נתניהו.

      הגב לתגובה זו

    • ום אתה ימני אז מה האלטרנטיבה שלך?

      טיירל, 15/07/07 01:48

      קדימה? העבודה? המפד''ל? רק להזכירך שהמפד''ל הוא זה שהפיל את ממשלת שמיר והביא את רבין וביילין שהביאו את אוסלו ואיתו 3000 הרוגים! אז מי שירה לעצמו ברגל מוטב שיחריש עכשיו! כהונתו של נתניהו כראש ממשלה היתה השקטה ביותר זה שנים ולא לשכוח את הגהינום שירש מרבין. לגבי הכסף שאתה וויקי כנפו רוצים שיחלקו לכם יש עצה אחת בשבילכם - לכו לעבוד! בתקופת שרון הכלכלה היה במצב קשה מאוד והיו שתי ברירות או לעצור את חלוקת הכסף או להמשיך ולחלק עד שאוצר המדינה יתמוטט ולאף אחד לא יהיה כלום נתניהו בחר באפשרות הראשונה וטוב שכך... אגב אני מבין שאולמרט וברק יעשו אותך עשיר כיף לך

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פייגלין מול ביבי-ההבדל בין 12 קולות ל-12 מנדטים. (ל''ת)

    אדי, 13/07/07 08:49

    הגב לתגובה זו

    • למה לבחור בפייגלין ? פשוט ...

      דינה, 13/07/07 09:26

      רק בגלל דבר אחד :
      פייגלין אומר מה שהוא חושב.
      לא מספיק ?
      בלי זה אין הבדל בין ליכוד-קדימה-עבודה

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק בגלל מה שהוא אומר אסור לבחור בו... (ל''ת)

        אורי, 13/07/07 12:05

        הגב לתגובה זו

        • רואים שלא קראת מה הוא אומר.

          בנצי, 13/07/07 13:11

          ואם כן קראת, אנא ממך, האר את עיני...

          הגב לתגובה זו

          • שמעתי וקראתי הרבה עליו ועל מנהיגות יהודית

            אורי, 13/07/07 15:22

            ודי אם אומר שבריאיון השבוע עם בן כספית הוא פשוט התייחס לכל מי שמנתניהו ושמאלה כאל ''לא יהודים''. לא שהוא התכוון שהם לא יהודים, אלא שהם מתנהגים כ''לא יהודים''.
            אז כל מי שחושב שרק לו ולשכמותו יש מונופול על מיהו יהודי ומה זו יהדות בוודאי שלא יקבל את הקול שלי, גם אם בבחירות הבאות אתלבט אם להצביע ליכוד. להיפך, זה ירחיק אותי מהמפלגה הזו, כי אם זה מה שהוא חושב, אז כאשר הוא יהיה בשלטון, למה שהוא ייתן לאחרים פריביליגיה לחיות את חייהם כיהודים לפי ראות עיניהם אם הם לא חיים כיהודים, לפי השקפתו?

            הגב לתגובה זו

            • אורי,ביבון,תנסו את :''פייגלין יחלק את ירושלים''.

              יגאל כהן, 14/07/07 01:41

              זה הצליח לביבי עם רצח רבין.
              זה הצליח לביבי כשניצח בפוטו פיניש את הלוזר.
              זה הצליח לביבי(כמעט)נגד אריק.
              זה הצליח לביבי נגד סילבן.
              וזה הצליח לביבי נגד אולמרט.
              לך תסביר לקרוק,מה רע בשקר טוב.
              פייגלין,יחלק את שרה.
              סליחה,פייגלין יחלק את ירושלים של המדיינית של בועל המדיינית האמריקקי.

              הגב לתגובה זו

            • לאדון יגאל כהן מרחובות

              gat, 15/07/07 02:03

              מס' הסברים קטנים אני לא יודע אם זה יעזור למוח השטוף שלך אבל תמיד טוב לנסות ... 1) יגאל עמיר היה רוצח את רבין גם אם ביבי היה אומר עליו שהוא צדיק! 2)ביבי ניצח את פרס למרות רצח רבין ולא בגלל ולהזכירך שע''פ הסקרים לפני רצח רבין נתניהו הוביל 65-35 וזה השתנה לרעתו מיד לאחר הרצח אז אין לי מושג למה אתה מתכוון כשאתה אומר ''הצליח לו'' 3) נתניהו לא התמודד מול שרון ואני מציע שתבדוק את הזיכרון שלך 4) אולמרט ניצח את ביבי ככה שלא ממש ''הצליח לו'' ואם אתה מתכוון לעכשיו אז גם שרה נתניהו תנצח את אולמרט הוא זה שפגע בעצמו בחוסר היכולת שלו ובעצם זה שהוא ראש הממשלה מהגרועים בתולדות ההיסטוריה הקצרה שלנו (חכה לדו''ח וינוגרד) אגב ע''פ ניבולי הפה אני מבין שגם אתה שייך למחנה שעומד להפסיד בבחירות הקרובות ואין לך מושג כמה אני שמח על כך אתם הבאתם את ברק שברח מלבנון בבהלה אתם הבאתם את אולמרט שאין מלה שלילית שעוד לא נכתבה בקשר אליו והכי גרוע הפיאסקו של כל הזמנים : אתם אלו שהבאתם את הדבר הזה שנקרא עמיר פרץ לכהן כשר ביטחון תאמין לי אני במקומך לא היה לי את האומץ והפרצוף להוציא את האף שלי מחוץ לבית. אבל זה בדיוק ההבדל העיקרי ביני לבינך - לי יש בושה!

              הגב לתגובה זו

    • זה דה ז'ה בו,או שאמרתם את זה,לפני שנה וחצי?

      יגאל כהן, 13/07/07 18:01

      והביא לכם בועל המדיינית 11 מנדטים.
      מזלכם ששומר הבארים שמר לכם אמונים ותרם לכם את המנדט ה12.
      אתם פתטיים עם השוטה שלכם.
      הוא כבר לא משטה באיש,חוץ מכם.
      ביבון,תסרק את הזנב שלך,
      שלא יהיו לך קשרים בזנב(דרגלס בלע''ז).
      וכשאתה רוצה לחרבן,לך רחוק מהאנשים וחרבן שם.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעליב שמזכירים בנשימה אחת את ביבי וסילבן.

    עופר, 13/07/07 08:48

    בלי ביבי, הליכוד בקושי יעבור את אחוז החסימה בבחירות הבאות.הציבור מאס בכל מיני טריקים וספינים תקשורתיים, מבית היוצר של קדימה וסילבן, ורוצה מנהיגים אמיתיים ולא עסקנים. סילבן גמר את הקריירה הפוליטית שלו, כי כשנתניהו יהיה ראש ממשלה הוא יטפח מנהיגים אחרים לליכוד כמו גדעון סער, וסילבן יהיה אולי השר לאיכות הסביבה.

    הגב לתגובה זו

    • מה רע בשר לאיכות הסביבה?

      איתן, 13/07/07 10:18

      בגלל זה אנחנו נראים ככה .כי אנשים מזלזלים באיכות הסביבה

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך, להןסיף לזה גם נסיון המטופשת של התקשורת לפגוע בנתניהו. (ל''ת)

      ג'ורג' 7, 13/07/07 11:13

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך,צריך להזכיר את ביבי,בנשימה אחת, עם פייגלין.

      יגאל כהן, 13/07/07 18:53

      הארכיטקט הרופס שלך,שהפך לסוכן מכירות של מטבחי רים,לא מגיע לקרסולים של סילבן.
      ולו משום שסילבן הוא רואה חשבון ומשפטן וכלכלן.
      לא לא הקרוק כלכלן,סילבן כלכלן.
      הרוכל הנוכל שלך,רק סוכן מכירות וקלקלן.
      מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים.
      ואם לא תקלוט את זה בזמן,מחכה לך בית התמחוי,על שם שרה וביבי תניניהו.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    סילבן הוא ''דוד לוי דור-2'' בכיין כרוני ללא תקנה (ל''ת)

    תרבות ''מגיע לי'', 13/07/07 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פוליטיקאים מסריחים. כל אחד רוצה להיות הקברניט כשהספינה תטבע. (ל''ת)

    ישראל, 13/07/07 08:20

    הגב לתגובה זו