• 155.

    כל הכבוד -ליישם בכל הצבא

    תומר, 19/07/08 17:53

    לא רק נהגים או נהגות צריכים לישון 7 שעות אלא כל חייל . הזמן הממולץ לשינה הוא 8 שעות ביום . אפשר להתפשר על 7 שעות ולהשלים בסוף שבוע. אבל 6 שעות זאת הפקרות של בריאות החיילים-ואני לא מגזים!

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    מפעילות מדהימות שלי קמה''ק 33 כבוד!!!

    נועה, 15/09/07 17:16

    למרות שעזבתי דיי מוקדם בגלל הדלקת בגב, אני גאה בכן!תראו להם מי אתן!!!
    אתן שפיציות על, ולא משנה מה קרבי ממורמר או מילואימניק חרמן אומר לכן אתן לא סמרטוט של אף אחד!אתן מםפעילו האמר ותו לא!!
    חזק ואמץ יפות שלי!!
    אוהבת ומתגעגעת המון...
    נ.ב ברבי יא מפעילה שפיצית, אני מתה עלייך!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    33 כבוד

    שלז, 28/07/07 19:43

    קמה''ק 33 כבוד על!!!
    (שיעמם לי)

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    מרד זה כן הפיתרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ליאת 33, 25/07/07 15:59

    זה כן זה כן זה כןזה כן זה כן זה כן זה כן זה כן זה כן זה זה כן זה כן זה כן זה כן זה כן כן זה כן זה כן זה כן זה כן זה כן זה כן זה כן זה כן זה כן .

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    מעניין אם התגובות ידעו ל-333...

    שלז, 22/07/07 00:24

    חחחחחחח.....ודרך אגב מי שכותבת בתור ''אני- מהמרכז'' שתזדהה..
    היא נשמעת קצת כמו איילת.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    מלי 500 זהבי

    מלי זהבי, 19/07/07 21:56

    פלוגה מדהימה שלי אתן אדירות אני אוהבת כל אחת ואחת מכן אין לכן מושג כמה קשה לי לעזוב דווקא עכשיו אני בטוחה שאתן תדעו איך לעלות את עצמכן למעלה....
    אז רק שתדעו שאני כבר מתגעגעת בטרוף ולמי שלא ראתה הכנתי לכן משהו במגורים מחבקת את כולכן חזק חזק ושולחת את אהבתי מפה (ר''מ 2 כבוד)חחחחחחחחחחחח בז בשמיים כבוד על בכלל

    הגב לתגובה זו

    • מלי נשמה

      רעות, 20/07/07 01:50

      מלי לא הכרתי אותך בתור מפעילה,
      ושרק נכנסנו לפלוגה אמרו לנו, חכו שמלי זהבי תגיע תראו איזה שפיצית היא והיא תותחית!
      ובתור מכי''ת אני יכולה להגיד לך שלמדתי ממך המון!!!!
      את בנאדם מזן נדיר!!!
      אוהבת תמיד!
      תהייי בריאה!
      רעות 37

      הגב לתגובה זו

      • מלי זהבי את שפיצית

        מזאת שמעריכה, 03/08/07 18:34

        רק שתדעי שאני ממש ממש מעריכה את כל מה שנתת לפלוגה בחיים שלי לא ראיתי מכית שכל כך אכפת לה ולא רק מהחיילים שלה אלא מכל הפלוגה כן ירבו כמוך את מדהימה רק ביגללך אני כ''כ רוצה לצאת למכים את ההשראה שלי ואני בטוחה שאני מדברת בשם כל הפלוגה....
        אני אוהבת אותך מלא שלך תמיד אני!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 149.

    שיריון כבוד!

    שלז, 19/07/07 21:22

    סתם שיעמם לי....
    שיריון ככבוד!! קמה''ק 33 כבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    פלוגת ''בז'' היקרה...

    אני-פלוגת ''בז'', 19/07/07 21:17

    בנות יקרות,
    אין ספק שמרד הוא לא הפתרון..
    יש כל כך הרבה דרכים אחרות להלחם על שלכן, גם אם אתן לא מאמינות לזה.
    אבל יאמר לזכותכן שאתן צודקות.
    כנראה אתן באמת לא יודעות מה אתן שוות. איזה גדולה יש בתפקיד הזה.
    נכון, אפשר להסתכל על זה כ ''רק נהגת''
    אבל אפשר להסתכל על זה בכל כך הרבה דרכים אחרות..
    אתן באמת מאמנות כאן את כלל הצבא. בזכותכן אולי המלחמה הבאה תראה הרבה יותר טוב. ואתן כנראה לא מבינות את חשיבות התפקיד.
    אני בהחלט מסכימה שאתן צריכות לעשות רק תרגילים בלי כל השטויות מסביב. התפקיד גם ככה קשה ומה שעצוב שפשוט אף אחד לא מבין את זה.
    את זה שאתן יורדות בכל מצב לשטח.. כל השבוע בלי הפסקה.
    את זה שלפני כל יציאה לתרגיל יש כל כך הרבה הכנות. ואתן עושות הכל. וגם בחזרה מתרגיל.
    את זה שרק אתן מכל מקום אחר מאמנות את כל אותם המילואימניקים שפישלו במלחמה הקודמת. או שיצליחו במלחמה הבאה.
    תמשיכו להלחם על שלכן...
    אבל לא על חשבון המתאמנים.
    הם צריכים את האימונים האלה..
    תנסו באמת להזכר בכל הכאב והאובדן של המלחמה הקודמת.
    תחלמו בדרכים אחרות... אל תוותרו.
    מגיע לכן את כל מה שרק תרצו.
    כי אתן הכי תותחיות, הכי שפיציות, הכי טובות.. ואני מאמינה שתצליחו לשנות. יש לכן את הכוח . ותאמינו או לא , תמיד יש מי שתומך בכן, רוצה בטובתכן, חושב ונלחם עליכן..

    תמשיכו להנות ממה שאפשר. אפילו מהדברים הקטנים.
    כי בסופו של דבר, את ההוואי שיש בינינו, זה מה שזוכרים.

    אוהבת , מעריכה, ותמיד אהיה גאה בכן.

    אני- פלוגת ''בז'' כבוד.

    הגב לתגובה זו

    • חני-?

      רעות, 20/07/07 01:52

      של מי התגובה הזאת?
      חני? שפיצית על?

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    פלוגת בז

    38, 19/07/07 18:16

    אין עלינו!!!!!!!!!!!!!
    איך לא נתייאש בעומס חום 5?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    כל הכבוד בנות!!!!!

    עדי קמה''ק 24, 18/07/07 15:20

    בנות כל הכבוד ישר כח!!! הגיע הזמן שמישהו יפתח את הפה אתן עושות עבודת קודש!!!! לא לוותר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    עדין אתן מתנגחות בין חי''ר לשירון..??

    הדר פרפר..!!, 16/07/07 20:21

    גם כשיש רגעי אושר שכאלה (שנדירים) בפלוגות המסריחות של המפעילות.. אתן עדיין מתנגחות אחת בשניה.. חיר כבוד! שיריון כבוד! בלה בלה בלה.. מפעילות יקרות..ושאני אומרת מ-פ-ע-י-ל-ו-ת אני מתכוונת לשני הפלוגות..! תהנו מרגעי התהילה המרד בעיתונים וכל זה.. כי בידיוק עוד חודש.. יעטפו עם הכתבה בעיתון איזה בורי מנמל יפו.. עד שזה יגמר וימשיכו לטחון לכם ת'תחת..אז באמת!! ולמרות הכל- קבלו ח''ח .. אבל מזה ח''ח עצבני..!!!! כל הכבוד.. היה מרגש לקרוא את הכתבה.. מגיע לכם הכלללל!!!
    הדר פרפר, קמה''ק 31-לחופש נולד-!

    הגב לתגובה זו

    • הדר פרפר?

      יוני סוס פוני, 17/07/07 02:42

      זאת לא זאת שיצאה מהצבא על נפשי???

      הגב לתגובה זו

    • פרסי כנפיים ועופי מפה שקרנית גנבת..

      33, 25/07/07 15:56

      את אף אחד לא מעניין מה את חושבת...

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    מפעילות ,אתן מלכות!

    קמה''ק 24, 16/07/07 17:28

    שיגידו נהגות שיגידו מפעילות אצן עושות עבודת קודש ואתן מלכות !
    תהיו גאות בעצמכן! כל הכבוד על האומץ והיוזמה
    כדאי שיתחילו להתייחס לתפקיד הזה כראוי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אם בן גוריון היה ראש הממשלה..

    משוחררת, 16/07/07 15:59

    אז זה לא היה קורה..

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אם רועי היה זה גם לא היה קורה!!!

    משוחררת, 15/07/07 23:33

    :)הוא היה נלחם בשניים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אם סמדר היתה המ''פ זה לא היה מגיע למצב כזה

    משוחררת, 15/07/07 13:44

    אין עליה איזה מפקדת אלופה.... אייך היא דאגה לנו נלחמה בשיניים....
    כל הקצינות הצעירות האלה לא מבינות כלום

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    אני גאה בכן- אבל עד מתי?!

    רעות אסף, 15/07/07 01:40

    הגיעה הזמן אני אומרת.
    שנפתח את הפה. אני אעשה פה מילואים ואני רוצה לדעת שהדברים ישתנו כשאני אחזור.

    עוד 38 יום לחפש''ש- קמה''ק 32 כבוד!!!

    עד מתי?! 04.09.2007

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    לשיריון כבוד יש לך הודעה ב84 (ל''ת)

    חי''רניקית, 15/07/07 01:14

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ...............

    שני מגבונים 34, 15/07/07 00:14

    קמה''ק 34 כבוד על בכלל!
    כל הכבוד מפעילות יקרות שלי תמשיכו כך!

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אני איתכן

    תומכת!, 14/07/07 21:29

    תמשיכו ככה בנות !! דיי לניצול בצה''ל כול מפקד בדרגה גבוהה פשוט דורך על החיילים שלו בגלל זה כול מקרי ההתאבדות צבא צבא אבל צריך קצת אנושיות!! אל תתיאשו אנחנו תומכים בכם!

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    סוף סוף!!!!!!!!!!

    מ''כ לשעבר, 14/07/07 20:54

    לדעתי, בתור מ''כ סמל מחלקה ורס''פ לשעבר בפלוגות המפעילות. אני חושב שסוף סוף נעשה משהו בנידון עד היום המפעילות רק דיברו והתבכיינו !!! סוף סוף קם דור של מפעילות שהעיז לעשות משהו נגד היחס המשפיל שהבנות התותחיות האלה מקבלות! מבטיחים להם הרים וגבעות לפני שהן מגיעות למא''ט וחממה בקורס! אבל ברגע שהן נכנסות לפלוגות הן מתחילות לנקש עשבים לשדרג אוהלים לסדר מחסנים! ולעשות דברים שלא קשורים לתפקיד המפעילה ואחרי כל זה עוד להגיד לבחורה את לא ישנה את ה7 שעות שלך! אני רוצה לראות את העקבאר לוחם שלא ישן וינהג 13 שעות בהאמר פתוח בחום של 40 מעלות! והאמת שלדעתי זו לא הבעיה מפעילות היו עושות את זה בכיף אם לא היו מבקשים מהם לנקות את גושי החרא שהמילואימניק מחרבן באזור האימונים! או אם לא היו מבקשים מהן לסדר מחסים לסלר את הנשקיה! הבנות הן הכח הגדול ביותר בבסיס ולכן מנצלים את זה לכל שטות במקום לפנות לכל הפקידות או לגייס עובדי רס''ר לבסיס . הבנות התגייסו לתפקיד כדי לא לשרת בתור איזה פקידה כדי לקבל כבוד ולצבור חוויות בצבא ולא שישפילו אותן בעבודות שלא מכבדות אפילו עובד רס''ר! אני בתור מפקד לשעבר במא''ט מאוד גאה בבנות על המרד! והלוואי שדברים ישתנו והכבוד הראוי להן סוף סוף ינתן להן כי הן פשוט תותחיות ! התפקיד הזה יכול להיות כל כך דבר טוב לבנות וגם לבנים התפקיד מאוד מיוחד חבל שהורסים להן אותו ומבזים אותן! בנות !! (ו2 הבנים המפעילים) אל תשברו ! אתן תותחיות!

    הגב לתגובה זו

    • כפרה עלייך!

      שירן, 15/07/07 09:12

      שייקה נשמה!אתה עקבאר לוחם לא?!?!

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    חזקו ואמצו!!!

    אבא של מפעילה, 14/07/07 18:39

    צר לי היה לשמוע על המקרה. מרד זה לא היה כי שמירה על פקודות ולקיחת אחריות אינו מרד. אני מצדיע לפניכן וצר לי מאוד שהפיקוד בצה''ל התדרדר. למפקדים כאלה לא יהיו חיילים שילכו אחריהם בקרב. אני מקווה שיש מישהו בפיקוד העליון בצה''ל שקורה את התגובות ושיבין את גודל הבעיה, ייקח אחריות ויחקור את כל מה שנעשה בבאלי''ש. דבר אחד אני רואה שהבלגן בבאלי''ש לא השתנה. אני עוד זוכר את נושא ה''מיסים'' שכל גדוד היה צריך לתת. למפעילות חי''ר עליי לומר שאני משתתף בצערכן שיש לכן מ''פ שלא יודעת לפקד, שכל מה שהיא רוצה הוא כסת''ח ושמבחינתה הכל יהיה שקט. במידה והיא לא תסיק את המסקנות הנדרשות מכל מה שקרה בפלוגת השריון ובמקום לאיים עליכן תתחיל לפעול למענכן, אל תתביישו ותעמידו אותה במקומה, כלומר, תשמרו על שעות השינה שלכן ועל זכויותיכן המגיעות לכן בהתאם לפקודות הצבא. חזקו ואמצו, אל תפחדו ואל תיראו. עלו והצליחו.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאני אוהבת את אבא שלי!!! (ל''ת)

      מפעילה, 15/07/07 01:03

      הגב לתגובה זו

    • המ''פ שלנו תותחית!

      מורן, 15/07/07 15:20

      תודה רבה על התגובה אבל המ''פ מתפקדת מעולה היא מקשיבה היא עושה היא מאוד מתחשבת והיא והסגל רק רוצות לטובתנו!
      35 כבוד!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    חבורה של בנות בכייניות, כנסו!!

    גולנצ'יק, 14/07/07 17:30

    למה נדמה לכן שאתן עושות דברים שבכל שאר הצבא לא עושים?
    רציתם להיות בנים לא? רציתן להיות קרביות? אז מה כל הבכיינות עכשיו?
    במלחמת לבנון האחרונה אני לא ישנתי 32 שעות רצוף, מה אני בכיתי ועשיתי מרד? למה נראה לכן שמה שתן עושות זה מיוחד ובשאר הצבא לא עושים את זה? כולם עושים תורניות ונקיונות, זה צבא!
    אצל בנים זה לא היה קורה...
    ולכן אגיד מה שאמרתי הרבה לפני, תעשו קפה - 2 סוכר, ואל תדברו יותר מדיי..
    גולנצ'יק.

    הגב לתגובה זו

    • וזה למה

      בחרוה, 14/07/07 20:27

      גולני ניראים ככה,
      לא ישנת 32 שעות רצוף??
      יא בכיין הבנות פה מדברות על זה שהן ערות יומיים רצוף ונוהגות,
      ועושות עבודות רס''ר,
      ועל זה שאין לזה שום משמעות וזה לא ב-א-מ-ת חשוב,
      אם זו הייתה מלחמה,
      הן לא היו פותחות את הפה.
      אבל כשמנצלים וטוחנים אותך לשווא, אז יש מה לצעוק.

      כל התומכ''ליות- כבוד!

      הגב לתגובה זו

      • יא דפר זו הבעיה אנחו לא לוחמות!!!!!!!!!!!!!1

        ליאת, 15/07/07 00:55

        אנחנו אפילו לא סייעות לחימה אתה מבין!??!?!?! 430 שקל לחודש מביין!?!?!? ושום תעודת לוחם בסוף רק פרצת דיסק וחור תחת בגודל של טקסס!

        הגב לתגובה זו

    • פייי דיבורים כמו חול...

      אבוב, 15/07/07 00:32

      זה שההבנה שלך בשפה העברית עילגת זה דורש טיפול אבל בנתיים תבין האמר הוא הקרבי לא אני ואם אני קרבית אז אפשר בבקשה הטבות והתייחסויות כאלה כי העבודה שלנו קשה ומתישה אבל ההתייחסות היא כאילו אנחנו כמו כולם! אז לפני שאתה מדבר ומשחק אותה שוביניסט תבין שאתה לא מבין כלום מהחיים שלך ואל תגיב בדברים שאין לך הבנה בהם...

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    עד מתייי קיבינימא''ט?!?!??!!?!?!? (ל''ת)

    בזזז כבודד, 14/07/07 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    פלוגת בז- שפיציותתתת

    חן 38 כבודדד, 14/07/07 16:01

    יפות שלי, אל תתייחסו לתגובות ..אנשים לא מבינים שזה לא רק מרד זה שמירה על הזכויות שלנו.. היינו צריכות לעשות את זה ועשינו את זה כמו גדולות!! מקווה שהכל ישתפר מעכשיו..
    ולכל המעוניינות זה אחד התפקידים הטובים שמציעים לבנות תפקיד קשה, שוחק, מאתגר, אבל מספק!וזה מה שחשוב..
    גאה להיות חלק!! פלוגת בז- שפיציות אחת אחת!! אוהבתותכןן הכיי

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    סגל חי''ר לשעבר

    סגל חי''ר לשעבר, 14/07/07 15:09

    רק רציתי להגיד לכם שאין לכם מה להתעצבן על הסגל שלכם. הסגל נמצא במעמד שהוא לא יכול לשבת ולקטר איתכם או להגיד לכם שהוא מסכים עם מה שעשיתם, אין לנו את הפריבילגיה הזאת ואתם לא יודעות כמה זה קשה.
    תאמינו לי שהסגל שלכם רוצה רק את הטוב בשביל כולכם וזאת הסיבה שכשאתם ישנות אנחנו עוד נשארות ערות ורבות על מה שעושים לחיילות שלנו. היו הרבה מקרים שגם אנחנו ביקשנו שיחות והתלוננו, ואני יכולה להגיד לכם שאני אישית גם חטפתי כמה עונשים על ההתנהגות שלי. אנחנו איתכם ובעדכם בכל מה שקורה ואנחנו פשוט לא יכולות להראות את זה ואני מתערבת איתכם באחרי המרד הזה כל הסגל שלכם ישב בישיבת סגל ורב עם המ''פ והרע''ן על כמה שאתן צודקות ושיפסיקו לטרטר אותכם.
    החלק שהיה הכי קשה בשבילי זה היה להאבק עליכם כל יום ואז לחזור למגורים ולשמוע שאני לא מפעילה כבר ואני לא יודעת איך זה, שאני בוגדת והכי גרוע - המבטים שלכם שאנחנו מגיעים ואנחנו קולטים שהפרענו באמצע שיחת ליכלוכים עלינו...
    סגל ממוצע ישן שעתיים ביום אם בכלל (ובגלל זה אנחנו נרדמות לכם לפעמים בהאמרים..) ולא אכפת לנו, אנחנו מבינות שזה התפקיד שבחרנו - לדאוג לכם ושאתם יותר חשובות. אני מאמינה שגם הסגל העכשיוי חושב כמוני אבל לא יגיד לכם כלום כי הוא לא יכול. אז כל מה שאני מבקשת זה שתנסו להבין גם אותם לפני שאתם כועסות עליהם ותאמינו לי שתודה אחת מכם או אפילו חיוך נותנות להם אדרנלין לעבוד בלי לישון עוד יומיים שלושה.

    כל הכבוד על המרד, רק תפעלו בחוכמה כדי שלא תמצאו את עצמכם בכלא. אני מקווה שתשנו משהו בשבל הדורות הבאים...

    הגב לתגובה זו

    • מאוכזבת

      חירניקית, 14/07/07 19:47

      מה שאת אומרת בעצם זה שאנחנו אמורות לפנות למכיות בקשר לבעיות שלנו ולטענותינו אבל המכיות לא יכולות להגיד כלום כי הם מכיות והן לא יכולות להתלונן.
      ובגלל זה המפעילות מקבלות כאלה תנאים עד עכשיו וכל הבסיס דורך עליהן ומתייחס אלינו כרק נהגות שמתלהבות מהתפקיד שלהן. אז שכל הסגל הזה יתגבר על עצמו ויקום ויגיד משהו אם מפריע לו.
      למרות שאתן יכולות להענש כי אתן אמרות לשמש דוגמא אתן גם אמורות להיות הגשר בינינו ובין אלה שמעליכם וכשאתן לא עוזרות לנו אתן לא ממלאות את התפקיד שלכן.

      הסיבה לכך שאף אחת מהפקידות והנהגות לא עושות את המטלות שאנחנו עושות היא כי הם קשורות באופן ישיר לפלאפלים והם לא יגידו להן בפרצוף לכו תנקו אוהלים ותרימו תחתונים של מילואימניקים. לעומתם הסגל שלנו יבוא ויגיד לנו לכו תעשו את זה כי יש להם את התירוץ הזה ''ההוראה באה מלמעלה''.
      למה שאנחנו שהיינו בשטח כל כך הרבה שעות נעשה משהו שפקידה שישבה במזגן כל היום לא יכולה לעשות??

      חלק גדול מהתנאים שלנו זה בגלל הסגל שמנסה להראות שבכך שהוא מצדיק את המפ והאנשים מעליה עושה אותו מ''כ יותר טוב.
      לסגל יש דעות תעמדו מאחורי הדעות שלכם ותפסיקו לעשות מה שאומרים לכן. זאת דוגמא רעה לחיילים שלכן!

      הגב לתגובה זו

      • זה לא מה שהתכוונתי

        סגל חי''ר לשעבר, 15/07/07 01:20

        אני לא אומרת שהסגל לא יעשה כלום. בתקופה שלי הרבה דברים הפריעו לי והלכתי וצעקתי עליהם מול המ''פ ומול הפלאפלים ובמקרים מסוימים אחרי הרבה זמן של צעקות זה עזר. וגם אני הפסקתי לעבוד ואמרתי שאני לא עושה כלום עד שדבר מסוים לא ישתנה. אני בעד השיטה אם עושים אותה בחוכמה ולא נכנסים לכלא בגללה.
        אני לא אומרת שהסגל יחייך מולכם ולא יעשה כלום. אני אומרת שבמקרים מסוימים הסגל לא יכול לשתף פעולה עם החיילות אבל עושה את המאבק שלו רחוק מהעיניים שלהם.
        אני לא חושבת שזה לעניין שאני אשב עם חיילות שלי ואתמרמר איתם על המצב, זה לא תורם ומשנה שוב דבר, אם כבר זה עוד יותר מוריד את המוטיבציה ויש לכם גם ככה מספיק שותפים למרמור מצד חיליים אחרים. אני חושבת שממני מצופה לפעול ולא לדבר ואני יכולה לקחת על עצמי החלטה למרוד ולשאת בעונש אחר כך, אני לא יכולה לחיות עם זה שחיילת שלי תגיע לכלא בגלל משהו שגם אני לקחתי בו חלק ועודדתי אותה להשתתף בו...

        אני לא אומרת שכל הסגל שלכם מדהים, יש ויש. יש לכם מ''פ שאלוהים ישמור ואני ממש מקוה בשבילכם שהיא תפסיק לחתום עוד או שמישהו יקבל ביצים במרכז הזה ויעיף אותה כבר כי כמו שהיא נראה לכם בובת ברבי מגוחכת שלא מבינה מה עובר עליכם אז תאמינו לי שגם הקצינים בבסיס רואים את זה. אבל מצד שלי יש לכם כמה מכיות שהייתי מתה שיהיו בתקופה שאני הייתי שדואגות לכם בטירוף ויודעות לצעוק כמו גדולות..

        הגב לתגובה זו

  • 130.

    תפקיד המפעילה

    חי''רניקית, 14/07/07 03:58

    הסגל של חי''ר באמת על הפנים, התפקיד שלהם הוא לא לעמוד מולנו ולהגיד שהכל בסדר ושנעשה מה שאומרים לנו אבל זה הדבר היחיד שהם עושים. הם אף פעם לא יעמדו מול המפקדים שמורידים הנפצות חדשות ויגידו שאנחנו לא יכולות למתוח אוהלים במשך שעתיים בעומס חום לאחר תרגיל ארוך ומייגע. ולאחר מכן גם לעשות את הטיפולים להאמר שלוקחים גם כמה שעות טובות.
    נמאס כבר לעשות תפקיד כפול - עובדת מטבח, נהגת סיור ועובדת רס''ר מקבלות תנאים מתאימים ועושות שבוע שבוע. אבל אנחנו גם עושים את התפקיד שלנו שהוא קשה כשלעצמו ובנוסף את התפקידים שמורידים את ה''רעל'' וממרמרים את כל המפעילות.
    בעצם כל מה שאנחנו מבקשות זה שיתנו לנו לעשות את התפקיד שלנו לפי מה שהסבירו לנו בקורס ולא יגרמו לנו להרגיש מרומים.
    המ''פ שלנו כבר הספיקה לקחת את הפלוגה לשיחת אזהרה שלא נעז להצטרף למרד, אבל באמת שאני לא חושבת שהיא מבינה משהו כי היא לא היתה מפעילה.
    אני מאוד גאה על המרד ואני מקווה שגם אנחנו נצטרף ונצליח לשנות את התנאים של המפעילה כדי שיותר בנות יתגייסו לתפקיד או שפחות בנות יעזבו את התפקיד.

    לכל אלה שמגיבים נגדנו בלי להבין את כל הסיפור רק בגלל שזה מרד אז שיבינו שאנחנו לא קרביות אנחנו נחשבות תומכות לחימה אז אל תשוו אותנו ללוחמים, זה לא קשור אלינו!

    שורה תחתונה - תנו לנו לעשות את התפקיד שלנו על הצד הטוב ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • בקשר למ''פ

      עוד אחת מחי''ר, 14/07/07 13:20

      העניין הוא לא זה שהיא לא הייתה מפעילה, העניין הוא שהיא לא מנסה להבין את הבנות היא תקועה באיזה סרט שלא ברור לי בכלל. היא חושבת שאם היחס שלה יהיה קר כלפיי החיילות שלה והיא תשליט פחד על המפקדים שלה אז ככה היא תתפקד טוב יותר. חבל שהיא לא מנסה צורת פיקוד שונה.

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    תעמדו על שלכם בננות...

    קארין, 14/07/07 02:04

    אני רק יכולה להגיד לכם שיש פקודות גם בצבא, ואם הצבא לא עומד בהם אז זה פאק של המערכת. אתם תעמדו על מה שמגיע לכם. רק תשתדלו לא להסתבך...

    אחות של נלי, מפעילת האמר

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    $לכל המפעילות היקרות- נקודה למחשבה.$

    -------, 14/07/07 00:59

    דבר ראשון, גם אם אתן לא מסכימות עם מה שאומרים מגיבים פה, תלמדו איך להתבטא, ולקלל מגיבים בגלל שיש להם דעה שונה או שהם לא מבינים אתכן רק יוצר אצל אנשים חוסר הערכה כלפיכן...
    דבר שני, בתור חיילת לשעבר (ולא, לא בקריה...) אני יכולה לחתום לכן שיש דרכים יותר טובות להעביר מסר בצבא מאשר לעשות מרד, ועם כל חוסר הצדק המשווע שנוהגים בו איתכן, אם זה בתורנויות, נקיונות וחוסר שעות שינה - להפסיק אימון מילואימניקים בזמן כזה קריטי, אחרי המלחמה, בזמן איום למלחמה עם סוריה, אחרי כל המסקנות שהגיעו אליהם שהמילואימניקים לא היו מספיק מוכנים ולא עברו מספיק ריענונים לפני העליה ללחימה... אתן מוכנות לקחת על אחריותכן את חוסר הכשירות של הלוחמים שלנו במלחמה הבאה? בבקשה תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • ואת מוכנה לקחת על אחריותך שחיילת תעשה תאונה ותפגע

      ליאת 33, 14/07/07 11:10

      בגלל איזה אימון אידיוטי שאין לו תכלית?.. שחיילות יצאו עם פריצת דיסק? וכאביי גב לכל החיים? ולמה? ללללללללמה??? בגלל אימון?! רק אימון?!?!? תעשי לי טובה.

      ואם כבר מדברים על כשירות של לוחמים ב 80 אחוז מהמקרים המתאמנים ישבו גירבצו בהאמר עישנו ואכלו כל מה שבא לייד גם בלי ביטול האימון הם לא ממש היו מעורבים בו

      אז שתדעי לך שאם מישהו מסכן את המלחמה הבאה זה ממש לא כמה מפעילות האמר שרוצות לעמוד על הזכויוית המינימליות שלהן...

      אל תדברי מחוסר ידע.


      תעשי לי טובה את לא נמצאת פה...ואין לך טיפת מושג מה קורה פה באמת..

      הגב לתגובה זו

    • נקודה אחרת למחשבתך

      מפעילה, 14/07/07 13:26

      כן, אני מוכנה לקחת את זה על עצמי, כי זה לא תהיה אשמתי שהם לא מוכנים בגלל תרגיל אחד. אבל זאת כן תהיה אשמתי אם אני יירדם על ההגה (מה שקורה באופן קבוע בכל תרגיל!) ואחד ששרד את המלחמה ייהרג בתאונה מפגרת בגלל שלא נתנו לי שעות שינה! וזאת באמת תהיה אשמתי!
      את זה אני לא מוכנה לקחת על עצמי!

      הגב לתגובה זו

    • חשבתי ויש לי מה להגיד!

      שירן, 14/07/07 15:05

      אז ככה בעיניין הראשון שאמרת.תביני שזה לא משנה אם אנחנו מקללות ומה אנשים חושבים כי אנחנו קבוצה אדירה של חיילות חזקות פיזית ונשפית וכל כך מאוחדת כך שזה ממש לא משנה לנו מה אנשים חושבים עלינו!ודבר שני בנוגע לאימונים:המאט הזה זה חרטה אחת גדולה שחבל על הכסף של הצבא באמת!ומבוזבז שם הרבה כסף!אם יש משהו שמשקף אימון לקראת מלחמה זה תרגיל ברטוב ולא תרגיל סופר יבש!את יכולה להיות רגועה לגביי המוכנות של המילואימניקים למלחמה הבאה.ורק שתדעי שאת כל התרגילים שהחטיבות והגדודים עשו לפניי שהם נכנסו ללבנון הם עשו על רטוב ולא במרכז שלנו!ושם היה בלאגן אדיר...

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    בנות תקשיבו

    אני......, 14/07/07 00:32

    בנות אני מצדיקה את כל מה שאתן אומרות!! אבל זו לא הדרך!!! אתן לא מבינותתתתת לא משנה מה תעשו הם יתייכו הכל! הם יגרמו לעצמם להיות צודקים ויתנו לכם עונשים!!! לכו לדוברת צה''ל ! צלמו הכל במצלמה ותתנו לאיזה כתב לפרסם את זה!! תאמינו לי ככה זה ישפיל את המפקדים הכי גדולים וידעו את מי לאסור! הם עושים לכם עוול!!!!!!! פקודות בתחת שלי פקודות! כשתהרגו מישהו או את עצמכם אף אחד לא יעמוד ויאמר זה באשמתי נכון!?!? בהצלחה!! מפעילה בדימוס (כתבת בעיתון ) :) (יש לכן את העזרה שלי)

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    תחזרו למטבח (ל''ת)

    כגד, 14/07/07 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מי שלא מבין שלא יתערב!!!

    מעיין, 14/07/07 00:07

    הבנות פה הן לא בכייניות!!!מי שלא היה מפעיל או מפעילה, לא מבין בזה!!! להתבכיין זה כשאתה עייף נכון! אבל לא כשזה נשלל ממך! לאף אחד אין סמכות ולא משנה כמה דרגות יהיו לו על הכתף!!! לומר ''את ישנה היום 5 שעות במקום 7''! אחרכך כשיקרה משו הוא יבוא לאמא שלה ויסתכל לה בפרצוף ויגיד לה -''אני הסכמתי לה לא לישון''?!!? וכל העבודות המסריחות שהן עושות!? נכון... כל חייל בצה''ל מבצע עבודות רס''ר ומטלות וכו' אבל לא בקביעות ולא בתדירות כזו גבוהה שהופכת אותה להיות המשרתת של המילואימניקים! זה לא צודק!! אם רוצים לשמור על כח עבודה טוב ותנאים נוחים למילואימניקים שיביאו עובדי רס''ר כמו בכל בסיס נורמלי! ויביאו עוד כח עבודה!@! לא הגיוני שכל הבודה בבסיס כולל נקיון של המגורים שלהן שזה מוצדק ועד נקיון של כל הבסיס כולל האוהלים של המילואימניקים והרמת אוהלים ששוקלים כמה טונים וניקיון מקיף של כל הבסיס ומטבחים ושמירות על הבסיס יבוא על הגב שלהן! ואם כבר רוצים לעשות אותן ''מבצעיות'' או לוחמות שיעלו את שכרן! וילמדו אותן להיות מבצעיות! ולאף אחד לא יהייה תלונה וכך גם כל בחורה תדע לאן היא מגיעה !!! אם אתם רוצים שהיא תהייה מבצעית תנו לה את ההטבות וספרו לע על כך לפני הכניסה לתפקיד! ואם לא (כמו שהמצב היום ומתמיד) אז פשוט תעשו עם זה כבר משהו! כי בנות נותנות את הלב לתפקיד!!!!!!!!!מגיע להם שיעריכו אותן יותר ושישמרו עלייהן!!!!!!!!! בנות כל הכבוד!! 27 איתכם!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    סוגרות שבת

    מלי ולילוש, 13/07/07 22:53

     פלוגת בז מדהימות שלנו אתן שפיציות אחת אחת.. והעיקר לא לפחד כלל !! אין דבר שיותר מרגש מלראות סוף סוף את כולן עושות משו ביחד ! אז מפה בנות מדהימות יש רק לאן לעלות ולהחזיר ת'מורל לפלוגה כי המפעילה שבטנק תנצח (: עד מתי קיבינימא''ט ?!?! קמה''ק 33 ו38 כבווווד.. סוף תרנגול

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    כל הכבוד שיריון-שיקמה 34 ח''יר

    שיקמה 34 חי''ר, 13/07/07 22:14

    סוף סוף נעשה צדק אצלנו המפעילות אולי סוף סוף ישתנו פה הדברים ונקבל את היחס הראוי .......34 כבודדדדדדד

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אני מקווה שהסגל שלנו קוראות את מה שכתבנו

    פלוגת חי''ר, 13/07/07 21:50

    אולי היחס שלכן יהיה אחר

    הגב לתגובה זו

    • הסגל של חי''ר

      מפעילה בחיר, 13/07/07 22:10

      על הפנים

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    פלוגת בז כנסו!!!

    גל,33 כבודדד!, 13/07/07 21:26

    אמנם כבר רשמתי אלפי תגובות..
    אבל אני עדיין לא יכולה להשתחרר מתחושת האופריה שעוד יש לי מהמרד!
    זה היה היום הכי משמעותי בשרות שלי עד כה...ויותר מזה בחייים לא הרגשתי כזאת הערכה ואהבה לפלוגה הזו כמו שאני מרגישה היום!
    בנות אל תתיחסו לכל החארות שרושמים פה נגדנו...כי אין להם מושג מה אנחנו עוברות בסופו של יום!
    אוהבת אותכן המון, שנמשיך להיות כאלה תותחיות! שיריון כ-ב-ו-ד!
    שלז..

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אין עלינו... שפיציות!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אליאן 34 =), 13/07/07 21:11

    בזיות אני כל כך מאושרת על המ ר ד שביצענו גאה להיות חלק מפלוגתנו היקרה וגאה בכל אחת ואחת מאיתנו!!!!
    כל הכוח בידנו תזכרו שזאת רק ההתחלה, לא עוד הקמת אוהלים לא עוד נקיון הלשבייה.
    ואריק תדחה לי את הארוחות אז תעלה לי את השכר-לוחמת אני לא!!!!!!!!!
    הכי מאושרת בעולם =)))))))
    כולם כולם כולם כולם..... ידים לשמים מחיאות כפיים... שריון!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אין עלינו... שפיציות!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אליאן 34 =), 13/07/07 21:07

    בנות אני כל כך מאושרת על המ ר ד שביצענו גאה להיות חלק מפלוגתנו היקרה וגאה בכל אחת ואחת מאיתנו!!!!
    כולם כולם כולם כולם..... ידים לשמים מחיאות כפיים... שריון!!!!!!!!!!1
    כל הכוח בידנו תזכרו שזאת רק ההתחלה, לא עוד הקמת אוהלים לא עוד נקיון הלשבייה.
    ואריק תדחה לי את הארוחות תעלה לי את השכר-לוחמת אני לא!!!!!!!!!
    הכי מאושרת בעולם =)))))))

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    פאואר טו דה פיפל!

    קפרצדה, 13/07/07 21:00

    קדימה בנות!
    אתן המון מול המון, אבל מורלית אתן כוח על! המשיכו כך, מירדו ועימדו על שלכן, ותגיעו לירח (או לפחות למיטה)!
    כן, כן..
    אין לי יותר מידי להוסיף, מלבד חיזוק ידכן. אתן עושות תפקיד קורע ונפלא, מסריח ומרנין, קשה אך מתגמל בטירוף! אתן ממשיכות פה את מסורת ''צעקת המפעילה''. בימיי דיברו על ראשונות המורדות אשר תלו שרוכיהן על כלי העבודה לניקוש העשבים במחאה על סנג'וריי העל שאפיינו את תקופתן. במו ידיכן יצרתן לכן ''גיבורות-מפעילות'' חדשות כחומר גלם עדכני לשיחת היום וכן דוגמה לדורות הבאים והסובלים של המפעילות! יופי!

    שינה נעימה
    טייכר
    קמה''ק 25
    (זוכרים? איך לא..)

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אין עלינו... שפיציות!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אליאן 34 =), 13/07/07 20:55

    בנות אני כל כך מאושרת על המ ר ד שביצענו גאה להיות חלק מפלוגתנו היקרה וגאה בכל אחת ואחת מאיתנו!!!!
    כולם כולם כולם כולם..... ידים לשמים מחיאות כפיים... שריון!!!!!!!!!!1
    כל הכוח בידנו תזכרו שזאת רק ההתחלה, לא עוד הקמת אוהלים לא עוד נקיון הלשבייה.
    ואריק תדחה לי את הארוחות תעלה לי את השכר-לוחמת אני לא!!!!!!!!!
    הכי מאושרת בעולם =)))))))

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    צודקות אבל.......

    קצין בצאלים, 13/07/07 20:15

    בכל מה שקשור לקיצור שעות שינה וארוחות באיחור אני מסכים עם המפעילות, אלו חוקי ברזל אסור לקצץ בשעות שינה או לאחר באוכל לאף חייל שלא נמצא בפעילות מבצעית.
    אבל אסור לכן לבכות על מתיחת אוהלים, בניית ארובות , ניקוי שירותים ותורנויות נוספות.
    אני הייתי קצין במא''ל בדרגת סגן והייתי מנקה יחד עם חבריי הקצינים שירותים, מקים אוהלים וכו', כמובן שהרגשתי בזוי מאחר שאני קצין ועושה מטלות כאלה , אבל עשיתי. לכן אין לכן סיבה לבכות על מטלות, כי ככה זה בצאלים, אם קשה תבקשו קריה. ואני גם לא מבין בנות שמתגייסות להיות מפעילת האמר, כבר כולן יודעות לפני הגיוס שזה להיות נהגת, אז למה אתן מבקשות את זה בכל זאת, רק בגלל שאתן לסביות??

    הגב לתגובה זו

    • חצוף!

      נטע, 13/07/07 20:38

      אלף כל מה הקשר ללהיות לסבית או לא? הנטיות המיניות של הבנות בפלוגות לא צריכות לעניין או להפריע לאף אחד! כל אחת חייה את החיים שלה ובטח שלך אין זכות להעביר ביקורת. ובנוגע ללהיות נהגת אנחנו הרבה מעבר לרק נהגות, כמו שכולם שמים לב בבסיס הזה אנחנו מחזיקות אותו בכל דבר אפשרי.

      להיות מפעילה זה כבוד! התפקיד הזה חשוב ואיתו גם חשובות הזכויות שלנו.

      הגב לתגובה זו

    • חוצפן

      מי זה הקצין?, 13/07/07 20:56

      האם זה אתה קצין מסכן שאנחנו צריכות לערוך לו את השולחן בחדר האוכל ולהגיש לו אוכל ולהוריד לו את הכלים?
      כן, רק אצלנו בבסיס מגישים אוכל לקצינים. ביזיון.

      קצין נחמד בדרגת סרן, יש הבדל עצום בין לנקות את השירותים שלך, ולתחזק את המאהל שלך לבין להיות הכוח העובד היחיד בכל הבסיס המסריח הזה.

      המצב הידרדר הרבה בזמן האחרון..
      לגבי ההערה על הלסביות, אז אתה סתם אפס. רוב הבנות מעדיפות בנים, ומי שלא שיהיה לה בכיף ובטח שלא אתה יכול לשפוט בנאדם ע''פ ההעדפות המיניות שלו..

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ללסביות יא עלוב!!!!! תתבייש יא מעפאן

      33, 13/07/07 21:10

      הצבא נר5אה ככה בגלל שמוציאים לקצונה אנשים כמוך תתבייש יא מעפן

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    שיריון כל הכבוד בנות!!!

    קמה''ק 37 חי''ר, 13/07/07 19:40

    האמת שכבר אמרו פה הכל. מי שלא חלק מהתפקיד לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, לא יודע כמה הבנות קורעות את התחת שלהן בתפקיד הזה, גם שיריון וגם חי''ר!!! סוף כל סוף נשמע קול ואולי עכשיו הדברים יתחילו להשתנות. חבל שיש אנשים שלא מעריכים את העבודה הקשה שאנחנו עושות. אף אחת לא משחקת פה ומתבכיינת על שטויות. המצב במרכז ובבסיס בכלל כבר בלתי נסבל! היחס המזלזל שאנחנו מקבלות מצד החיילים בבסיס, התופעה הזו שאנחנו נתפסו כ''זונות המא''ט'' שיעשו כל דבר שינפיצו להן. במקום למקד אותנו באימון החיילים שולחים אותנו לעבוד במחסנים במא''ש ובשימון נגמשי''ם, נותנים לנו לסחוב כל מיני דברים במשקלים לא הגיוניים!!! ונוסף לכך כשאנחנו מנסות לדבר עם הסגל הפיקודי שלנו בכל הנוגע לזה אנחנו מקבלות תשובות מזלזלות, צינויות, פוגעות ולא רציניות.
    אז כן הגיע הזמן לעשות משהו בנידון ואם זה היה צריך לעלות בהפסקת אימון למילואימניקים ועשיית ''מרד'' אז כנראה שזה לא סתם!
    בנות יקרות כל הכבוד אני גאה בכן מאוד! אנחנו צריכות להתאחד ולדאוג לזכויות המגיעות לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    חבל שרק תאונה

    --, 13/07/07 18:41

    או אסון קטלני, דבר שבכלל לא נשמע מופרך לאור העובדה שנותנים לבנות לנהוג במחסור שעות שינה ובחום, יעירו את הדרגים הבכירים.עצוב שלשם הגענו...
    בנות אני איתכן.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    בנות תפסיקו להתעצבן על כל דפר......

    33 כבוד, 13/07/07 18:36

    אנחנו את שלנו עשינו וכולםיודעים מה התוצאה ואיך ההרגשה.. עזבו חבל על העצבים! 5 תגובות נאצה מול 100 תומכים זה מקובל! אתם תותיחיות

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    בנות אתן מלכות

    דנה אינטרנשיונל, 13/07/07 18:33

    בתור הדיווה הרשמית של מדינת ישראל אני יכולה להגיד שאתן פשוט מהממות!!..
    תמשיכו במה שאתן עושות כי אתן עושות עבודה מצויינת אל תתנו לשום פוץ מעליכן לעשות בכן מה שהוא רוצה...

    ו..תמסרו לגל רואימי שאני מאוההההההההההההההההההההבת בה...
    נשיקות שלכן
    -דנה-

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אז כנראה שלא הבינו על מה אנחנו מדברות פה..

    עובדת רס''ר!, 13/07/07 18:27

    אז נכון הכול התחיל מזה שקיצרו לנו (בפעם האלף) את השעות שינה..ונכון שמרד אולי לא היה הדבר הנכון ביותר לעשות..אבל עובדה שזה הצליח והוזיז דברים במקום המעפן הזה שקוראיםן לו המא''ט
    במקום להעריך את הבנות שמחזיקות לכם את הבסיס (אדון עוזי ואדון ארז) אתם מזלזלים בהן כמו בובות על חוט..
    כול הנפצה קטנה שיש מיד המפעילות נרתמות לעניין..ומה לנו יש לעשות? הא...יש לנו רק מכיות בדרגת רב''ט וסמל?! ועוד כמה קצינות שמה הן יכולות כבר לעשות עם אישור של אלוף משנה שיכול לאשר ולעקוף חוקים שונים ?!
    שהוא זה שיכול לאשר קיצורים של שעות שינה? שגם בעצם לא איכפת לו מאיתנו כי אנחנו כוח העבודה הנזיל והגדול שיש במל''י לא?! כי זה מה שמטיפים לנו אז...תקשיבו לנו רבותי..לא עוד! נמאס לנו לשרת את כול הפקידות הסתומות שיושבות להן שם במפקדה ואת כול הפלאפלים האלו שעל כול פלוץ שלהן אנחנו נקרעות...דיי לניצול אנחנו נמרוד ולא נפסיק..
    נמאס לנו להיות עובדות רס''ר שרק רוצה שנטאטא כבישים נשקה עצים נחליף שקיות בפחים?! מה אני במעצר?!!?!?...ולהיות עובדות מטבח..או עובדות נשקיה?! שיודעות כבר לסלר את כול סוגי הנשקים שיש..אם זה מאגים גלילונים אמ 16?! מה נסגר איתכן אנחנו גוייסנו כמה שזה מעצבן לשמוע רק לנהוג בתרגילים!!! וכול מה שנוגע לזה שהתרגיל יצא מוצלח אם זה כולל זיוודים ו/או סידורי משטח..

    כול מה שנוגע לטיטואי ,ניגוב,סילור,איסוף זבל בעיר האורבנית המזדיינת הזאתי!,הקמת אוהלים במאהל אורבני של הברבי הסטומה הזאתי..גם כן רס''פית..או ניקוי ומתחת והקמת האוהלים במאהל שריון כול יום חמישי דקה לפני שיוצאים לבית...דיי לזילזול!!!!

    אז מישהו אידיוט מספיק כדי לא להבין מה אנחנו עושות ומתלוננות? כי כשאני בחרתי להיות מפעילה כול מה שהסבירו לי זה שאני נטו מפעילה ולא עובדת רסר נשקיה מטבח ועובדת הנפצות כלליות של הבסיס!!...אז נמאס לי!!!!

    עד מתי יהיו מפקדים דפוקים בצה''ל?!

    פלוגת בז כבוד..

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    פלוגת בז היקרה....

    אני, 13/07/07 18:20

    פלוגת בז היקרה!
    היו זמנים יפים בפלוגת ''בז''. פעם היא הייתה ''כבוד על בכלל'' ופעם שרו בגאווה ''שריון כבוד, שריון כבוד''.
    כמו שאומרים זה היה ''הקש ששבר את גב הגמל''. אני בספק אם במקרה הספציפי הזה זאת הייתה עייפות עד כדי כך בלתי נסבלת, אני חושבת שבפלוגה התמודדו עם מצבים קשים יותר, כמו במלחמה, יצאנו אחרי 21 ימים, הוקפצנו בסופ''ש. אבל הבנו ועשינו והרגשנו מצויין עם זה (לדעתי-התקופה הכי טובה של הפלוגה)...
    כנראה הצתברות של תחושות לא טובות הובילו ל''התפרצות'' הזאת. ארז, אני מציעה לך להיות יותר מעורב ולחקור את הנעשה שם.
    בנות-מצד אחד אני מחזקת אתכם ו''נלחמתן'' על מה שמגיע לכן ובאמת שאתן עושות עבודה קשה ותורמות לצבא ולמדינה (במיוחד בטירוף האימונים מאז המלחמה) אך מצד שני - אי אפשר להתלונן על כל העולם ואשתו.
    שימו דברים בפרופורציות. תעמידו את מתיחת האוהלים/ניקוי המאהל מול אותן מפעילות שבימים אלו ממש הולכות לאזכרות של השנה לקרוביהם, הרוגי המלחמה (כן כן קמהק 29, ביום שחגגתן את קבלת הסמל התחיל הטירוף של ההרוגים חברים/משפחה של מפעילות) הכל מתגמד...קחו דברים בפרופורציות, תמשיכו לתרום למשימה הגדולה של צה''ל-להחזיר לכשירות מבצעית את כלל היחידות ותעשו את הכל עם חיוך על הפנים (מניסיון-הרבה יותר כיף...).
    אוהבת ומתגעגעת המון,
    אני.

    הגב לתגובה זו

    • את נשמעת כמו איילת?!

      מפעילה!, 13/07/07 18:30

      אז סתמי..

      הגב לתגובה זו

      • את לגמריי איילת.. תעלמי את לא רצויה פה..

        33, 13/07/07 18:38

        אני מקווה שבקריה לא טורנים אותך יותר מידיי עם המזגן במשרד והסלוטייפ בשפע..

        הגב לתגובה זו

        • איילת?אכן?

          ייאלווו, 13/07/07 22:10

          ואם כן אז למה לא רצויה?הסבר בקשה...

          הגב לתגובה זו

          • רק לך יכולה להיות גישה כל כך קרה ואטומה כלפיינו....

            33, 13/07/07 23:59

            במקומך לא הייתי מגיבה למקום שאת לא נמצאת בו ולא יודעת מה קורה שאת לא נמצאת... במיוחד לא כאן באמצע המרד שלנו שאנחנו כל כך גאות בו

            זה ביזיון שאחת מאיתנו כביכול מדברת נגדנו בזמן שאנחנו גאות כל כך זה למה את לא רצויה...

            הגב לתגובה זו

            • אני=מפעילה!

              אני, 14/07/07 11:36

              לא אני לא איילת...:) כבר 2 התקשרו אליי וזיהו אותי, חבל שיש ''חברות'' שלא מזהות. אני ''משלכם'', מפעילה!!! עזבתי את הפלוגה לא מזמן, ממש לא רציתי את זה אבל לפעמים אין ברירה-חייבים!
              ומה אני אגיד לכם- מפקדים כמו איילת אין הרבה, אז לפחות תעריכו שהייתה לנו אותה.נלחמה בשבילנו! בתקופה שלה היה כיף להיות בפלוגה, ועכשיו..?!

              הגב לתגובה זו

            • ''אני''.....כנסי!

              שיריון כבוד, 14/07/07 17:53

              כשאיילת הייתה היה פחד נטו בפלוגה....וכשאיילת הייתה כנראה שאז היית ממש צעירה כי זה היה ממזמן!
              תמיד מהללים אנשים אחרי שהם הולכים.
              היא מפקדת טובה, ועל זה אין ויכוח!
              אבל היא בנאדם צבוע וקר! לפחות עכשיו יש אנשים שתומכים בנו! לא כמו שאז....שאיילת הייתה.

              הגב לתגובה זו

            • מעניין למה עזבת ת'פלוגה... אולי כי המרד מוצדק.. !??!!?

              33 כבוד.., 15/07/07 00:59

              ולא היה לך ת'כח להתמודד... אז ברחת...ואם כך לא פלא שאת מדברת ככה...

              ותזדהי אם את כל כך גאה בדעות שלך...מה העניין..

              הגב לתגובה זו

            • התנתקות זה רק קמהק ומטה..30... אני מקשה לעלות על מי זו.. (ל''ת)

              סופר מודל, 15/07/07 01:01

              הגב לתגובה זו

    • כנסי אם זאת איילת

      שיריון כבוד!, 14/07/07 15:48

      איילת כל המצב הזה נגרם בגללך...
      את בנאדם קר!!
      אני בטוחה שאם את היית עכשיו 10 בנות היו נכנסות אצלנו לכלא!

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    תותחיותתתתתת עלללל איזה כיף היה אה?!?!?!

    ליאת 33, 13/07/07 18:13

    אין אבל אין יותר כלות שפיציות ותותחיות מאיתנו בצהל כולו.. כל הכבוד!!!! תתגאו!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מודיעין מא''ט לשעבר

    לירן, 13/07/07 18:01

    3 שנים החזקתי ממכם וכול הכבודלכן הרבה קמהקים רצו לעשותאת זה אבל כניראה שרק עכשיו נפל למישהו האסימון חזק ואמץ בנות
    מודיעין מא''ט כבוד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מחזיק מהמפעילות

    לירן הראל, 13/07/07 17:59

    3 שנים החזקתי ממכם וכול הכבודלכן הרבה קמהקים רצו לעשותאת זה אבל כניראה שרק עכשיו נפל למישהו האסימון חזק ואמץ בנות
    מודיעין מא''ט כבוד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    פלוגת בז כבוד!קמהק 36!

    פועה, 13/07/07 17:33

    אני כ''כ גאה בפלוגה שלנו! איזה גיבוש הדבר הזה עשה...רק חבל שיש כמה מכיות בחי''ר שהן מעיזות בכלל להגיד שביישנו את השם של מפעילות...אחרי שנה ושלוש בתפקיד רק עכשיו אני מרגישה גאווה אמיתית

    הגב לתגובה זו

    • ייאלה (ל''ת)

      ייאלה, 13/07/07 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אני איתכן

    קצינה בצה''ל, 13/07/07 17:23

    אני יודעת כמה אתן סובלות ואני מכירה בנות מפעילות ואני גם מודעת למה שעושים לכן בתירוץ שאתן כוח העבודה הגדול בבסיס...אל תשתקו!


    כולנו אתכן!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אני גאה בכן!!!!

    נועם, 13/07/07 17:22

    מפעילות יקרות!, אני ממש גאה בכן!!! אתן תותחיות!!! אני יודעת שאתן רוצות לעשות את זה הרבה זמן וכל הכבוד על היוזמה, הגיע הזמן שמישהו יזיז משהו!!! אומנם אני כבר לא איתכן אבל אני תומכת ואוהבת אתכן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מפעילות כול הכבוד

    אבא גאה, 13/07/07 17:15

    כבר נמאס לי לשמוע את הבת שלי חוזרת ומתלוננת על כאבי גב..חוסר יחס מצד הסגל שלה..
    על העומס חום הכבד שהיא נאלצת לחוות במשך השבוע..על כאבי הראש הגב חוסר השינה וחוסר באוכל..
    על הבכי שהיא בוכה כי נמאס לה כבר מצאלים...

    מפקדים יקרים..
    הבנות האלו יכולות להיות הבנות שלכן..ואלו הן רק בנות..אומנם הן חזקות ויכולות לעשות הרבה אבל יש גבול כמה הן יכולות לשעות שחורג מתפקידן..
    הדבר הזה לא יעבור בשתיקה ואם כול ההורים יתאחדו יחד אנחנו כן נוכל להשפיע...כי אנחנו לא שולחים את הבנות שלנו למקום שבו הן נחשבות לעובדות צעצוע של כול אחד עם ארון על הכתפיים ..

    בנות חזק ואמץ! גאים בכן ומחזקים אתכן מהבית..

    ההורים!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כל הכבוד בנות

    מירב קמהק 29, 13/07/07 17:10

    חבל שלנו לא היה האומץ לעשות זאת בתקופתנו (כן כן גם אני מפעילה במיל')
    כל הכבוד על התעוזה. באמת מגיע לכן קצת יותר. המפעיולת עושות הכל שם בבסיס החל מהעבודות הגינון ועד לעבודות הניקיון כולל עבודות הסבלות ואח''כ מגיעות להאמר עייפות ומותשות. כל רגע ורגע מחפשים על מה לדפוק להן תלונה ולא נותנים להן נחת בכלל. אז מקווה שהמרד יעזור ותיהיו חזקות שם בצאלים.

    הגב לתגובה זו

    • וואי השתלטנו פה,אה?!

      שירן, 14/07/07 15:08

      מירבי שלי חולה עלייךךךך!

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    בקרוב בחי''ר!!!! (ל''ת)

    חי''רניקית, 13/07/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    32 כבוד!!!!

    רעות, 13/07/07 17:03

    בנות זה היה אירוע היסטורי שרציתי לעשות במשך כל השירות שלי.. ומי שיודעת הוא ארוך.. אני גאה בנו על זה שאזרנו אומץ ועשינו את הצעד הזה.. אני מקווה שדברים ישתנו ושיטפחו אותנו ושבאמת יבינו שהתפקיד שלנו חשוב.. כי זה לא רק להגיד שהוא חשוב צריך להראות לנו שאנחנו חשובות..
    אוהבת אתכן.!!!
    עד מתי?!!?!?!?!?!?

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    נמאסס..

    מפעילה מחי''ר, 13/07/07 17:03

    כל הכבוד לפלוגת שיריון על המרד..אבל לא נקרא לזה מרד..זה הזכויות שלנו..לפי דעתי זכותי לישון 7 שעות בלילה כשאני נוהגת..לפעמים ה 7 שעות האלה צריכות להספיק לך ללמעלה מ 40 שעות שאת בשטח ואז אומרים לך תתעפצי בהאמר..זה התעפצות קרבית..מי יכול לישון בהאמר כשיש עומס חום 5 ונדבקים לך זבובים לפרצוף..לפעמים חושבים שהמפעילות זה סופרמן..שאנחנו יכולות לעשות הכל..מתייחסים אלינו כאילו אנחנו לוחמות..אז בבקשה..תעלו לי את המשכורות ל 700 שקל..תוציאו אותי עם תעודת לוחם ועם כל ההטבות הנכללות בזה..אנחנו בנות שמתייחסים אלינו כמו אל תאילנדיות..כשרע לנו אז אומרים לנו תפתחו את הפה,תוציאו את מה שיש לכן להגיד..ואז שנייה אחרי המפקדות שלך משקיטות אותך בתירוץ של את בצבא וכו' וכו'..נמאסס לנו לשמוע את זה..פעם אחת אנחנו רוצות לראות שעושים משהו בשבילנו..שיבוא המפקד של הבסיס ויגיד לי בפרצוף שאחרי שאני בשטח יומיים..שלא אכלתי,ישנתי כמו שצריך ..בואי תפרקי מאהל של 40 אוהלים ויגיד לי שאין מה לעשות ושזה חייב להיעשות..כשאני רק רוצה ללכת לחדר להתקלח ולנוח קצת..בטח שיש מה לעשות אבל מעדיפים להתעלם..מה אי אפשר לדחות את זה לשבוע הבא..הבסיס הזה מלא בהנפצות ופשלות ופשוט אין למי לפנות..הבטיחו לי הרים וגבעות בתפקיד הזה..ואני לא אגיד שבהתחלה לא נהנתי..אפילו שמחתי להגיע יום א' לבסיס..לחברות ,למילואימניקים..עכשיו הרבה דברים השתנו לרעה..הסגל הפיקודי,התפקיד שאליו התגייסתי..כל השבוע עובר בהתמרמרות ובציפייה רעה לאיזה הנפצה ינחיתו עלינו עכשיו..תנו לנו לעבור את השירות בשקט..!דבר אחד אני מצטערת זה שבפלוגה שלי-בח''יר גם אין את האומץ לעמוד נגד המפקדים..(כבר באו אלינו באזהרה שאצלנו לא יקום ולא יהיה דבר כזה)מעניין אותי באמת אם המ''פ שלי באמת חושבת שזה לא היה מוצדק מה שהם עשו,,ושזה ביזיוני שהם עשו מרד...הביזיון האמיתי הוא הארגון של המפקדים שכושל כבר הרבה זמן..אני מקווה שכל הפלאפלים למינהם ייפתחו קצת את העיניים ויבינו מה קורה פה שבאמת רע לחיילות שלהם..האירוניה פה שזה נעשה במרכז אימונים טקטיים שאמור לדמות מלחמה אמיתית..אז מה יקרה אם הם באמת יהיו במחלמה אמיתית..גם אז הם יידרכו על החיילים שלהם?!??

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד נראה אם זה יעזור במשו (ל''ת)

    34 כבוד!!!!, 13/07/07 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    תגובה לכל מי שלא מבין (גברים)

    קצין בכיר, 13/07/07 16:15

    השעות שינה בתרגיל והאוכל שהגיע באיחור רב לשטח זאת רק סיבה קטנה ו''הקש ששבר את גב הגמל''. צריך לבדוק את כל המקרה הזה לעומק. החל במפקדים שלא מטפלים בתנאי השירות של הבנות, מזלזלים ביכולתן, ומחפשים איך להעמיס עליהם (כי הם כוח עבודה ''זול'' בבסיס), קצינות של המפעילות שלא נמצאות בשטח בכלל ומבלות את כל זמנן בלבנות שיבוץ לתרגיל שלמחרת (תירוץ מעולה) כמובן במשרד הנעים והקר, מ''פ שלא ישנה בשטח בכלל ובכלל לא מבינה את מהות הפיקוד והאחריות שנתנו לה והכי גרוע שהאירוע קורה היא בכלל לא באה לשטח בכדי לראות מקרוב.
    עבודות הרס''ר שהן עושות זה לגיטימי כמו בכל בסיס צבאי שאני מכיר אך הדרישות והעבודות שהן עושות לא מקובל וזה גובל בחוסר אחריות של קצינים ונגדים במקום. היו המון תאונות במקום בגלל מפעילות שנרדמו על ההגה בגלל הרבה סיבות (חום, עייפות, נסיעה משעממת ועוד) ורק במזל לא היו הרוגים (אבל זה עניין של זמן). 6 שעות השינה אינן חורגות מן הפקודות (לכל מי שיודע) כל עוד זה באישור של אל''מ, יכול להיות ששיקול הדעת לקצר בשעת שינה לא היה מוצדק אבל זה עדיין בפקודות, למרות זאת ישנן מפעילות ואני יכול להגיד אפילו רובן שלא מקפידות בעצמן על שעות שינה למרות שנותנים להם אפילו 7 שעות והמפקדות צריכות לרוץ אחריהן ולוודאות אותן שהן ישנות. לסיכום אני מבין את המרמור ואת הטענות של הבנות אך אני לא מצדיק בכלל את המרד שהן עשו, כיוון שעם כל התקלות שהיו לפני האירוע והטענות המוצדקות שלהן אנו עדיין בצבא ואנו ממלאים פקודות גם אם זה לא נראה לנו ולא מוצדק (גם אני ממלא פקודות שלא נראות ורק אח''כ אני מדבר עם מפקדי). כולי תקווה שמצב ישתנה כיוון שברגע הוא בלתי נסבל וחייבים לעשות בירור וחקירה לעומק ואני מבטיח שיגלו דברים חמורים.
    מפעילות תשמרו על עצמכן ותתנהגו בתבונה.

    הגב לתגובה זו

    • לקצינוס ..

      מפעילה בעומס חו, 13/07/07 17:03

      תודה על התמיכה:) אנחנו יודעות שאתם בעצם כמעט כולכן איתנו!

      ובקשר לחני..כן קצת יותר מעורבות לא תזיק!

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    פשוטטטטטט גאה...! 35 כבוד!

    אלינור, 13/07/07 14:40

    קודם כל נתחיל בזה שכל אלה שאין להן/ם מושג בכלל על מה מדובר אז פשוט שלא יגיבו. המפעילות עושות מעל ומעבר הן תורמות המון ואיפה ההערכה?! אין לאף אחד שמץ ,ולמה?! בגלל מילאומניקים חצופים שבטוחים שמגיע להם הכל בגלל חבורת לוחמים שהם בטוחים שהם עושים הכל בצבא שלנו, אז זהו שלא... כי, כן יש גם בנות שעושות המון בצבא הזה... אולי מאחורי הקלעים אבל גם הן עושות, ונראה טם כולכם הייתם מדברים ככה אחרי שאיזה אבא של אחד מכם היה מגיע למילואים והיה נהרג בגלל שאיזה מפעילה נרדמה על ההגה?! אז תפסיקו לבלבל במוח.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כל הכבוד

    אבא של מפעילה, 13/07/07 14:01

    ראשית כאבא לחיילת ששירתה ביחידה וכפנסיונר של הצבא בדרגה בכירה. לא התערבתי בשירותה של ביתי רק במקרה אחד שבו נאמר בקדימון לגיוס. שחור על גבי אינטרנט כי מקצוע מפעילות האמר הן ברמת שכר שונה .ונכון הנושא טופל. לגופו של עניין תבדקו כמה בנות עלו למשפט על התנגשויות זה יתן לכם מושג על מה הן מדברות .אולי גם אין רישום לגבי תאונות. עם הן ''פרימדונות'' למה הן משרתות במילואים עד הולדת הילד הראשון .
    תבדקו כמה בנות סובלות מבעיות גב
    למרות שלא כולם מגיעות לרופא מפחד. תשאלו כמה בנות יושבות על תקן מפעילות אך בפועל עושות משהוא אחר(בגלל בעיות אורטופדיות) ואז הלחץ נוצר לשאר המפעילות הגיע הזמן שהמפקד במקום לשפוט בנות על אי ביצוע מטלה לא חוקית,שנתנועל ידי המפקדות הזוטרות (כולה חיילת מאותו מחזור או לפניו) כדי לא לשבור את כושר מנהיגותן נשפטות המפעילות למרות צדקתן.
    אז רבותי אין עשן בלי אש. אך שימו לב קמה''ק 33 ואליך תמיד הצבא ימצא את החוק שיעמוד לצידו תיהיו חזקות כי אחרת כל מה שיזמתם יתמוסס.
    כל הכבוד אתן עושות עבודה טובה ולא קלה ולדעתי גם תורמת רבות לכושרו של צה''ל אז מפקד יקר שים לב יש לך המיטב שבבנות ''נצל'' אותן לטובת המערכת הן יתנו הכל אך גם תדאג להן

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ................

    סיון, 13/07/07 13:40

    זה באמת היה יום שלא יישכח בחיי כל מפעילה!!
    אולי עכשיו יתחילו להתחשב ולהעריך קצת יותר....
    ולכל הגברים היצורים האלה שמגיבים פה ולא מבינים כלום מהחיים שלהם אתם באמת לא מבינים מה המשמעות של התפקיד שלנו וכמה אנחנו טוחנות חרא אז עדיף שתשבו בשקט!!!
    ולפלוגת בז היקרה שלי אני אוהבת אתכם המוןןןןןן וכל הכבוד לנו :)
    סיון 35 כבוד!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מה בסך הכול עשינו?

    מפעילת האמר גאה, 13/07/07 13:20

    תראו איזה צבא רק רצינו למנוע סיכון חיי אדם ולמנוע תאונות טפשיות כי לנהוג בהאמר ללא שדה ראיה בשטח קשה מאוד ובנוסף לחום לרעב ולעייפות...וללא שעות שינה זאת סכנת חיים!!!


    וכמו שאומרים פיתרטון לעייפות היא רק שינה בלבד!!!!!!!....שטיפת פנים זה רק לריענון..נהיגה מונעת כבוד:)

    הגב לתגובה זו

    • נמאס!

      גל, 13/07/07 17:16

      עד שמישהו לא יהרג לא יבינו כלום....

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    יישר כוח למפעילות

    אירית, 13/07/07 13:01

    כאמא למפעילת המר ששרדה את השנתיים עם כל הקושי אני ובני משפחתי מצדיעים לכן בנות יקרות ,רק מי שמכיר מקרוב את התרומה שלכן לצה''ל ולמדינת ישראל יכול להבין כמה שאתן צודקות.אל תוותרו על שעות שינה ולא חשוב מה יגידו. בהצלחה .

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    למה לא מפורסמת תגובת דובר צה''ל? (ל''ת)

    חיים, 13/07/07 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    סיפוק אדיר

    רותם רוטנברג, 13/07/07 09:42

    זה היה היום ההיסטורי בחיי המפעילה!! יום גאווה למפעילות....
    אנחנו מרגישות סיפוק אדיר וגאות שאנחנו נלחמות על דברים שמגיעים לנו....
    קמהק 34 כבוד על בכללל!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מרד המפעילות 2007

      קמה''ק 33 כבוד!!, 13/07/07 12:25

      אין ספק שזה היה היום ההיסטורי של המפעילות! יותר מזה הראנו לכולם סוף סוף שהמפעילות שוברות שתיקה של חודשים! לכל האנשים שמגיבים פ ואין להם מושג הולך אצלנו...שירגעו ומהר..
      יישר כוח למפעילות ההאמר ובייחוד לפלוגת בז שאתמול הוכחנו שאין פלוגה שמתעלה עלינו!
      שיהיה לכולנו יום ביציאה נחמד! פלוגת בז כבוד על בכלל!!!

      הגב לתגובה זו

      • קמה''ק 33 כבודדדדדדדדד

        דנה ברבי, 13/07/07 14:00

        :}

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    פלוגת ''בז'' כל הכבוד לכן, ת ו ת ח י ו ת

    מפעילה בגאווה!, 13/07/07 07:15

    אין צורך להתייחס לכל מיני הערות של ''גברים'' אשר לא מבינים מה הולך בכלל בבסיס שלנו... בשטח...בחום הנורא, אף אחד לא מבין איך זה לחזור מותשת מתרגיל ארוך ומייגע כאשר את כולך חולמת על מקלחת ומיטה נורמלית לגב הכואב, ואחר כך מודיעים לך אנשי הסגל שנשארה הרבה עבודה בבסיס,כגון מתיחת אוהלים.. אה וכמובן ניקיון המאהל
    הרי המילואימניקים באים ומוצאים הכל נקי.. כן כן זה המפעילות שעושות את הכל, הפכו אותנו לעובדי רס''ר והגיע הזמן שנקום ונתלונן על הצבא הזה , שיש בו ניהול כושל, רפואה מחורבנת, ועוד הרבה פגמים....
    קמה''קים: 32 33 34 35 36 37 38
    כל הכבוד לכן, אני גאה בכל אחת מכן,.. תנו כבוד למפעילות פלוגת בז!!
    וגם לחי''ר לא חסר...שפיציות.

    הגב לתגובה זו

    • אממ..תוספת קטנה.

      שירן, 13/07/07 11:51

      תודה ל-29 שנתנו להם הרבה חיזוקים וחינכו אותם לרגעים כאלה..תנו כבוד!גם ל-24 מגיע!

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    כולי גאווה בחיילים והחיילות הללו.. מפעילה מ 29

    מעיין, 13/07/07 06:49

    כולם יכולים לדבר ולהגיד שבפלוגת המפעילות מתבכיינים אבל אף אחד לא יבין עד שהוא לא יעשה את זה. אף אחד לא יבין מה זה 4 ימי שטח בחום מטורף מחסור באוכל חוסר שינה אטימות של מפקדים והתנשאות של מתאמנים על המפעילות. אלו תנאים של מלחמה ובמלחמה אף אחד לא יבכה על זה אבל כשהתנאים הללו הפכו ליומיום במשך שנתיים צריך לצעוק לצעוק. זה סבל שלא יתואר ואני לא מגזימה. ובסוף הכל עשינו באהבה אבל הרסו לנו את החוויה היפה הזאת של התפקיד המקסים הזה שהפכו אותו על פניו. וגם אחרי שהשתחררנו אנחנו מרגישות את הכאב הפיזי וכולן יודעות על מה אני מדברת. בנות ובנים מפעילות ומפעילים כל הכבוד המשיכו כך כי זהו הפתרון

    הגב לתגובה זו

    • אוווווווי כנרת

      סטרומר, 13/07/07 18:10

      חזן מה איתך נשמה מה המרד הגיע עד לטקסס פששששששששש כבוד בהצלחה נשמה אותך מאוד ומתגעגעת גם הכנרת מתגעגעת אלייך נשמה!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    תפסיקו להתבכיין

    אלעד רחמני, 13/07/07 04:03

    אתם סתם מתבכינות מה יגידו חיילי גבעתי גולני וצנחנים שעושים לילות כימים במארבים והיתקלויות אתן בחרתם בתפקיד שאו בתוצאות (אלעד)

    הגב לתגובה זו

    • יש בעיה אחת!

      מפעילה גאה!!!, 13/07/07 12:56

      שאנחנו לא לוחמות חמודי...

      הגב לתגובה זו

    • זה העניין...

      מירב, 13/07/07 17:12

      בחרנו בתפקיד אבל הן עושות עוד מיליון תפקידים חוץ דברים שמובילים לעייפות טוטאלית שכן מצריכות 7 שעות שינה. ואין להשוות לוחמים אלינו

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו ממש לא מתבכיינות!

      שירי, 13/07/07 17:21

      חיילי גולני וגבעתי התגייסו כדי להיות קרביים עם כל ההשלכות של זה. הן התגייסובאי ידיעה שהן עובדות רסר ושירמסו להן חוקים מטכליים מינימלים שחיילים חייבים לקבל ובפרט נהג!

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    למלי זהבי-נשם

    חנציק, 13/07/07 01:44

    אז קודם כל קבלי את התנצלותי....ואל תהיי מפגרת את יודעת שאני חולה עלייך וגאה בך מלא..ואני ממש שמחה שחזרת לתפקיד אני בטוחה שבלעדייך לא משהו בבסיס והבנות לא מתפקדות בכיף שאת לא שם......אגב אני אקרע אותך על שלא פגשתי אותך בכנרת.. תדעי לך שאני מתגעגעת מלא לתקופה שהייתי שבוזה טילים, והיית לוקחת אותי לזרוק חיצים על הקיר בחדר...איזה שפיציות היינו אה?ולגבי המרד -זה היה צריך לקרות כבר,כבר שנים שמפעילות מנסות לעשות מרד ותמיד יש את הצהובות האלה שמשתפנות...איזה פזמניקית את עכשיו יאאלה...מי היה מאמין אתן מתקרבות לסוף ואני ממש שמחה ,נוכל להיפגש מלא ולעשות טיולים...וצחוקים ודאחקות... שתדעי שאני אוהבת אותך מלא מלא מלא- ואת בחורה מדהימה!!לכל מי שקורא אז שידע-אין הרבה דברים כאלה... כשמדברים על זן נדיר הכוונה למלי!!! אוהבת בלי סוף! נשיקות וגעגועים אלייך ולתקופה ההיא....שרק אנחנו יודעות איזה כיף היה...עוד יחשבו היה בינינו משהו..חחח..ביי נשם שלי.. דברי איתי...

    הגב לתגובה זו

    • נשם ונשמה!

      שירן, 13/07/07 11:49

      אתן לא מבינות כמה הגבתי פה כבר!יש פה אנשים מרגיזים שאם הם היו המתאמנים שלי מזמן כבר הייתי עושה אותם כחולים!נשמות אני הכי אוהבת אותכן בעולם!מלי החזרת את האור לבסיס!כפרה עלייך ילדה מדהימה!ולך נשם קטנטנה זה מה שעשית כל המשמרת?!כתבתפה סיפורים לאנשים...אוהבת אותכן מלא הרי מי חינך אותכן?!29 כבוד על בכלל!

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    29 כבוד!!!!!!

    חן חרזי, 13/07/07 00:00

    כפרות שלי אין עליכן!!יא עצלניות כאילו שבחדרים אתן ישנות בכלל.....אבל חפיף-העיקר שאתן בכותרות....שש שעות זה נס אם מצליחים לישון את כולם!אבל מה שמגיע מגיע...תמשיכו כמו שלימדנו אותכן לעמוד על שלכן... ו-33 תפסיקו לעשות צרות-במיוחד ליאת ושלזי... ושייקה אני חולה עלייך!! ולכל המפעילות-והמפעילים..תשמרו על הגב שלכם,כי לי חסרות חוליות..ובלי גזיות בחדרים אה? ואלכוהול אני אפילו לא צריכה להזכיר לכן שזה אסור בתכלית האיסור.יש אישור רק לחדר במסדרון השמאלי -חדר אחרון משמאל...בקיצ החדר שהיה שלי! ואל תדאגו זה עובר..לא תספיקו למצמץ וישלחו לכן צו מילואים! ד''ש לדנוך.. ולגולשטיין-שתשתחרר כבר,אני מודאגת...שאו ברכה. אה, ובלי להרוס סטריטיות!!זה סרט לכל החיים אחרי זה..תהיו בקשר...........

    הגב לתגובה זו

    • נשם

      נשמה, 13/07/07 11:52

      חנצ'יק שתיקה יפה לך!

      הגב לתגובה זו

      • חנצ'יק אנחנו ילדות טובות כמו שלימדתן אותנו! (ל''ת)

        ליאת, 13/07/07 12:45

        הגב לתגובה זו

    • לחן חרזי

      דנוך, 13/07/07 15:31

      לא יודע מה איתך אני כבר חודשיים לא במא''ט.

      הגב לתגובה זו

      • אוייי דנוך!

        גל, 13/07/07 18:09

        למה עזבת למה????....

        הגב לתגובה זו

        • מה לעשות?

          דנוך, 15/07/07 00:13

          צריך להתקדם בחיים. חבל על הענף והפלוגה.

          הגב לתגובה זו

    • למפעילות 29

      סטרומר, 13/07/07 18:13

      תודה על התמיכה בנות הייתן מאוד חסרות שם וגם בצחוקים אחר כך!


      ורק למזכרת קטנה אוווווווווי כנרת
      33 כבווווווד

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    שריון כל הכבוד!

    מפעילה בחי''ר, 12/07/07 23:26

    נמאס לכולנו, גם לבנות בפלוגת החי''ר וגם לפלוגת השיריון.
    נמאס מהניצול, מהשחיקה, מלהיות על ההגה 44 שעות ברצף ולקבל תשובה מהמ''כיות של ''אבל גם אני לא ישנה''.
    לנקות מרכזים אחרים בבסיס, לעשות מטלות של מרכזים אחרים, להקים, למתוח ולנקות מאהלים של ענפים שונים בבסיס, לטחון 2 ו-3 מטבחים בשבוע גם לקראת שחרור...
    לקבל חרא של יחס במרפאה, בנשקייה ובמטבח. במקום לקבל את הזכויות שמגיעות לנו, מבטלים לנו תורים לרופא, הפניות נדחות בחצי שנה ויותר.
    הוראה ממפקד מל''י לא לתת גימלים למפעילות השאירה את אחת הבנות שהייתה לה דלקת גרון, ל3 ימי אישפוז במרפאה. לבד, בלי שאף אחד ידאג לה.
    למה לא גימלים? שאלה טובה..
    אישור פשוט של סגן אלוף משאיר אותנו מחוקות על ההגה.
    אישור פשוט של סגן אלוף שיושב במזגן נותן לנו אישור להמשיך להתאמן בעומסי חום 4 ו5.
    אישור פשוט של סגן אלוף מפר כל פקודת מטכ''ל אפשרית, כולל חדל קור, תרגיל אחרי תרגיל...
    וזה לא נגמר, גם כשרוצים לצאת הביתה הנשמה יוצאת עד שעולים על האוטובוס הנחמד קו 30 (שכבר הפך לסוג של קללה). צריך להילחם עם החיילים האחרים מהבסיס (שאגב רובם ג'ובניקים) במכות אשכרה. גם ביום ראשון וגם ביום חמישי.
    וזה לא מזיז למפקד המא''ט / מפקד מל''י שנוסע הביתה עם הנהג שלו באוטו הפרטי שלו.
    ומה עושים בבסיס?
    במקום להקצות עוד הסעות של הבסיס, במקום לדרוש מאגד להוסיף קווים לבסיס וממנו (במיוחד בימי ראשון וחמישי), לא מזיזים אצבע.
    במקום לדאוג שבין תרגיל לתרגיל נקבל את שעות השינה שמגיעות לנו, דואגים שנקבל שעות שינה אחרי התרגיל, בדיעבד, בשביל שלא נצא עייפות הביתה.
    איפה האחריות?

    בנות נוסעות המון שעות בשביל להגיע לבסיס הזה, מתוך אמונה בתפקיד ובחשיבות שלו. הכיף והחוויות שאנחנו צוברות לא משתווה לשום תפקיד אחר בצה''ל.
    אבל באמת, לפחות אל תאכילו אותנו שטויות לגבי התפקיד, לפחות תשנו לנו את השם כבר, לפחות תגדילו לנו את המשכורת. אם כבר עובד רס''ר אז לפחות שיהיו יציאות של עובד רס''ר, לא?

    בברכת כולם בחי''ר,
    אני.

    הגב לתגובה זו

    • חי''ר לא מפעילות

      שיריון כבוד!, 14/07/07 15:51

      חי''ר אתם כבר לא מפעילות....
      פתאום שיש מרד אז חזרתם להיות מפעילות?! תחזרו למאלא שלכם ותפרקו רגלית.
      בברכה,
      שיריון כ-ב-ו-ד!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אחות חבל שאת לא יודעת על מה את מדברת!

        חי''רניקית, 15/07/07 01:12

        זה שאנחנו פוקות רגלית זה נכון, אז שינו לנו קצת את התפקיד אבל זה לא אומר שאנחנו לא מפעילות אנחנו כן! חבל שבמצב כזה שבו אנחנו צריכות להתאחד ולהיות מגובשות יחב שיריון וחי''ר, את עסוקה בשטות הזאת של השווה בינכם לביננו.
        בתקווה שיום יבוא ונדע לעבוד טוב יותר ביחד, חי''ר

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    women are bed soldiers!!

    guy, 12/07/07 22:54

    this is what happens when you put a lot of spoiled females to do mens work... what are they going to do when we will have o fight iran,go on a strike

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יש צדק בדברים שלהן

    Z, 12/07/07 22:26

    אסור לנהוג שעייפים ובמיוחד ברכב קרבי.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הלו זה רק 6 שעות שינה

    A, 12/07/07 22:24

    ואסור לפגוע בשעות בלי סיבה,
    צורך מבצעי הוא סיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בקשר לשבע שעות שינה מטכליות

    פרדי, 12/07/07 22:19

    התקנות היו קיימות גם בזמני (תחילת שנות ה-70) - על הנייר, אבל ממוצע שעות השינה בטירונות היה כחמש שעות, ובקורס מכי''ם כשלש וחצי. מתי התחילו בצבא להתייחס ברצינות לתקנות האלה?

    הגב לתגובה זו

    • 7 שעות!!

      רותם רוטנברג, 13/07/07 09:44

      אתה מתבלבל.... 7 שעות שינה מטכליות לנהג בצהל! לא לחייל רגיל!!

      הגב לתגובה זו

    • פרדי!!!

      גל, 13/07/07 13:00

      משנות השבעים עד עכשיו עבר הרבה זמן!
      והרבה דברים השתנו! כל נהג בצה''ל מחוייב בשבע שעות שינה!...

      הגב לתגובה זו

    • תעמיד את עצמך במצב:

      עדי, 13/07/07 17:06

      אני משערת שאתה כבר אבא אם אתה מדבר על שנות ה70 תשאל את עצמך אם היית נותן לילד שלך לנהוג אחרי יומיים שלמים של חום בשטח ו-6 שעות שינה? עכשיו תחשוב שוב על מה שאמרת...







































































      הגב לתגובה זו

  • 79.

    המצב הרבה יותר חמור מזה...

    אבוב, 12/07/07 22:05

    פלוגה יקרה שלי...איך מורידים מערככם בשנייה..הלוואי וזה היה מקרה חד פעמי של שעות שינה...הלוואי וזה היה כי אנחנו דור מפונק אבל זה לא! אזלכל פותחי היעיינים כן בימי חמישי אנחנו רואות בית-אתם יודעים כמה חיילים מקבלים את ההטבה הזאת!??! וכן מגיע לנו כי אחרת זאת באמת הייתה שחיקה חוץ מזה שרוב חיילי הדרום חוזרים ככה כי יום אחד נשרף על נסיעות!
    בזמן האחרון המצב החמיר, ככל שהחום עולה כך הדבקות במשימה עולה ושוכחים שמשימה לא תעשה על צידה הטוב ביותר לולא צוות שמסוגל להחזיק אותה..אנחנו שחוקות פיזית ונפשית מהחום מהצפיפות בתרגילים ומהעבודות שמנפיצים מהצד שלא היו מביישות פועל בניין...
    אם היינו מפונקות לא היינו מגיעות לכאן זאת לא התבכיינות וגם בצבא יש מקום וזמן להגיד ''די וזה לא בסדר''! לפני המרד היו המון נסיונות וכן לפעמים דברים הסתדרו טיפה ואחרי שנרגעו הרוחות דברים חזרו לעצמם!
    אז לאלה שזה עדיין לא מספיק כשמבטלים הפניות עם מקרים דחופים, כשדוחפים לך סיור אחרי שעות ארוכות של תרגיל ואז מתפלאים שאת נרדמת ושאת מגיע למצב של להמציא ''ג'' רק בשביל יום מנוחה אחד אז כנראה שמשו פה רקוב! מפעילות-אתן שפיציות כל הכבוד על היוזמה אוהבת המונים

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני גאה בכן!!!

    עדי, 12/07/07 21:50

    בתור אחת שחוותה את כל מה שאתן המפעילות והמפעילים עוברים רק דבר אחד יש לי להגיד לכם...אני גאה בכם!שאף אחד לא יוריד לכם את הביטחון של מה שאתם עושים!אף אחד לא יודע מה זה לרדת לתרגיל בעומס חום4-5 ושיורד גשם היסטרי..אתם עובדים קשה גם ככה אז די לסינג'ורים תעמדו על שלכם!!
    אל תקשיבו לשום תגובה מטופשת שנאמרת שאנשים שלא עברו מה שאתם עוברים!אנחנו מאחוריכם!!!
    אוהבים אותכם..אתם מתחילים משהו חדש כאן..כל הכבוד!!!פלוגת בז כבוד!
    קמה''ק 29 כבוד על בכלל!!!

    הגב לתגובה זו

    • קמה''ק 37 מתגעגעות אלייך! (ל''ת)

      הקשב הסמלת!, 12/07/07 23:27

      הגב לתגובה זו

    • לעדידש

      חנציק, 12/07/07 23:33

      חולה עלייך...איזה תגובה כבר.... מעולה כבר.....חולה עלייך מלא

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    די להתעלל בחיילות וחיילים,דיייייייייייייי. (ל''ת)

    ירון, 12/07/07 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד!!!! אמא של מפעילת האמר

    יהודית, 12/07/07 21:21

    תמיד ידענו שיש לנו ילדה ''לוחמת'', שלחנו ילדה שנהנת בשירות הצבאי שלה ומפה לשם אנו מבינים שזה לא פשוט אנחנו לא מההורים שמציקים למפקדים ומתקשרים חדשות לבקרים או שמא אנו צריכים באמת לדאוג ?.. בנות ישר כוח, כמו שאומרים ''אם אין אני לי מי לי?''... ואם לא תעמדו על שלכן אף אחד לא ידאג לכן. אוהבים ומחזקים את ידכן........א.א והחברים

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מפעילות??? כולה נהגות! נהגות!

    מפליצות האמר, 12/07/07 21:17

    מה יש להפעיל בהאמר? אנחנו נוהגים בהאמר במילואים.ולא קוראים לנו מפעילים..וכן עשינו את האימון איתן עם ''המפעילות'' והם כל הזמן מפליצות( אנחנו גם מכניסים אצבע לאף) בכייניות!

    הגב לתגובה זו

    • תת רמה

      מירי, 13/07/07 15:01

      אם אתה איש מילואים אז רואים באיזה רמה אתה מסכן.......

      הגב לתגובה זו

      • אבל עדיין נהגות..אין מה לעשות. (ל''ת)

        וולדימיר בוזגלו, 13/07/07 18:56

        הגב לתגובה זו

    • יא חתיכת פוץ!

      גל, 13/07/07 18:13

      מה יש להפעיל בהאמר?! ת'אמת כלום..ואם אנחנו רק נוהגות כול הזמן אז לא..
      אנחנו נהוגות רוב הזמן נכון...ויש פעמים של 12 שעות נהיגה..
      אבל אם לא היית כזה דביל והיית קורא את הכתבה ואת התגובות היית רואה שאנחנו לא רק נוהגות כי אם זה היה רק זה אז לא היינו בוכות כול כך!..
      אז אל תהייה פוץ דבילי ואל תגיב אם אתה לא מבין על מה!..
      טמבל!

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    טימטום.

    דון קורטיזון, 12/07/07 21:15

    אני לא מבין מה זה כאן? קייטנה?
    דבר ראשון זכויותיהן של החיילות לשינה היא לא פריבילגיה, היא חובה מצד מפקדיהן.
    ואת הפקודה צריך לאכוף במשמעת ברזל.
    אבל! וכאן מגיע אבל גדול!
    אין שום מקום לשביתה, מרד ועוד דברים בסגנון. על הדברים הללו החיילות הללו צריכות לעמוד לדין משמעתי ולשאת בעונש חמור.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא ותפנים- דפ''ר!!!!

      מפעילה, 13/07/07 13:18

      עדיף שתסתום ושתתרחק מהמקלדת!!! אם היית מבין מה קורה פה היית חוזר בך מזמן! השעות שינה האלה היו המניע המטכלי שלנו לפתיחת המרד כדי שנהיה חסינות מעונש.. הסיבות הן הרבהההההה מעבר לשעות שינה! אז אם אתה משחק אותה ראש קטן- חבל ואם לא אז אתה שטחי ומטומטם!!!

      הגב לתגובה זו

    • טימטום הא?!!! טמבל

      מפעילה בעומס חו, 13/07/07 17:09

      נעמוד לדין אין לנו בעיה עם זה..שישלחו את כולנו לכלא! ונראה איך הצבא יתפקד....אנחנו אחד הדברים הכי חשובים בצה''ל ואנחנו לא פחות מכול לוחם כי אנחנו בסך הכול מדמות לוחמים ובחצי שנה האחרונה..אנחנו נלחמות יותר מכול אחד...גם אם זה בלייזר אבל הפיזיות זו אותה פיזיות!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מפעילות האמרים

    דוד בר דרור, 12/07/07 20:53

    בנות שאו ברכה כדי שגורמים ילמדו וידגישו את המעשה בגלל האחריות שלהן ,בדגש על מציל חיים

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    hayalot kaka

    ephi, 12/07/07 20:22

    tzava shel pkidim we keynionim
    lachnis lakele

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בושה

    מישהי, 12/07/07 19:21

    אחותי אני גאה בך תמשיכי כך !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חשבתי ש''פקודות חייבים לבצע'', ככה אמרתן לנו כשזרקתן אותנו בהבית (ל''ת)

    מגורש מהגוש, 12/07/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בושה וחרפה

    אור, 12/07/07 18:59

    שככה צבא עובר על פקודות של עצמו.
    עד שלא יקרה אסון לא יתעוררו , כמו תמיד.

    מפעילות , ישר כח .

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זה לא מה שהיה

    חיים, 12/07/07 18:06

    אני לא יודע מה קרה באימונים אחרים אני יכול להעיד רק על האימון שהיה היום. לי כמילואימניק ולמפעילות היו אותם תנאים בדיוק, קיבלנו אוכל באותה שעה סיימנו להתאמן באותה השעה והלכנו לישון באותה השעה, סליחה בזמן שהן הלכו לישון לנו היו פקודות והכנות לתרגיל של מחר. מה שקרה היום זה שהעירו את המפעילות בטעות שעה לפני הזמן , ובמקום לחזור לישון הם העדיפו לפצוח בשירה בסגנון של ''אם אנחנו לא ישנות אז גם אתם לא'' . דרך אגב הם לא מתחו לנו אוהלים כי לא היו לנו אוהלים אבל להן כן. אבל הכי יפה בסיפור זה הפתרון הצהלי המופלא לאחר כמה ניסיונות שכנוע והסברים בשפה יפה ללא איומים והבטחה שאם תרגיש במהלך היום שהיא לא יכולה לנהוג אז היא תקבל מנוחה, החליט מי שהחליט לא להחליט שהבנות ילכו לישון עד 11 והתרגיל שהיה אמור להסתיים בערך בשה 13:00יבוטל , ו150 חיילים פשוט ילכו הביתה ללא אימון . אומנם הפקודה בצהל מחייבת 7 שעות שינה אבל באישור מיוחד של סא''ל אפשר לנהוג גם אם ישנים רק 6 שעות

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הקטן

      דוד, 12/07/07 20:22

      ההבדל בינן לבינך מילואימניק יקר הוא שאתה בא לתרגיל של כמה ימים והם משרתות שם באופן קבוע!!! והקיצוץ בשעות שינה, אי סדירות בארוחות שהן תנאים מינימלים לכשירות הן לא בעיה חד פעמית אלא שיטתית שלא זכתה לטיפול הולם ...ולפתרון מצד האחראים...
      באשר לשאר הטענות שהושמעו בכתה , כולן נכונות ולא כוונו ליחידתך..

      כל טוב

      הגב לתגובה זו

      • כתגובה לכל המילואימנקים...

        גל, 13/07/07 12:37

        אתם פשוט חצופים!
        במקום להשתין בבקבוקי קולה ולחרבן ליד האוהל ולהרים את זה בסוף השבוע שאתם הולכים הביתה, אתם משאירים את זה לנו! פשוט בושה וחרפה וזה כבר לא עניין של ההתמרמרות על ההנפצות בתפקיד שלנו. זה כבוד הדדי שאתם צריכול לתת לנו.
        אולי באותה הזדמנות שאתם מגיעים הביתה תחרבנו בבית שלכם על השטיח ותתנו לבת שלכם להרים את זה?!

        הגב לתגובה זו

      • הבנת חיים!!?!??! (ל''ת)

        ליאת 33, 13/07/07 12:51

        הגב לתגובה זו

    • מעניין מאוד

      אבי, 12/07/07 22:08

      מענין איפה היית במילואים כי הבנות האלה כן מותחןת לכם את האוהלים מנקות לכם את המתחם מגישות לכם בתורנויות חדר אוכל ושומרות בליילה ביום חמישי לפני היציאה הבייתה הן צריכות לנקות לכם את המאהל ולאסןף תחתונים שהישארתם יש גבול לא צריך להתעלל בילדות שבאות למלא תפקיד חשוב מכל הלב
      ולא נחשבות ללוחמות בהגדרה

      הגב לתגובה זו

    • תתפלא

      מפעילה, 13/07/07 13:17

      גם אחרי המרד איך שחזרנו משעה אחד ורבע עד 5 מתחנו אוהלים איך תסביר את זה?! מפונקות הא?!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • חוצפן

      דניאל, 13/07/07 13:29

      אתה מאוד חכם מאחורי המסך. אם היית באימון הזה אז רצוי שתדע שמתון ה-200 מתאמנים שהלכו הבייתה 199 תמכו בנו והיו גאים בנו למרות שזה הרס להם את התרגיל אז מפה אנחנו יכולים להבין שאתה הוא המפונק והמתלונן שאתה פותח את העיניים שלך על חיילות יותר קרביות ממה שאתה היית בשירותן הסדיר. ודרך אגב האוהלים המדוברים הם האוהלים בבסיס ולא האוהלים בשטח- רק זה עוד חסר לנו באמת..

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אולי במקום לעשות שביתה תעלו אם האמרים לירושלים ותתפסו את השלטון.

    טורונטו טורונטו, 12/07/07 17:15

    בטוח אתן יותר טובות מכל האוסף המכוער היושב שם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל הכבוד בנות!

    מפעילה לשעבר, 12/07/07 16:52

    גם בזמני לא תמיד היו מקפידים על שעות שינה....
    כל הכבוד בנות! תעמדו על שלכן רק אל תהיו בכייניות ותביישו את אותנו, מפעילות המילואים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מפעילות זה עם!!!! 27 כבוד!

    עדי, 12/07/07 16:10

    הגיע הזמן שמישהי תתלונן על היחס החרא שאנחנו סופגות מהמילואימניקים שחושבים שמגיע להם הכל.. בלי קשר, זה אחלה תפקיד והוא מומלץ בחום!!!!! בנות, כולי געגועיםםםםםםםם

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יישר כוח מפעילות ההאמר על האחריות שאתן לוקחות !

    שמוליק, 12/07/07 16:06

    ערך חיי אדם הוא מעל כל אימון!
    אם בצבא מחכים לתאונה שתקרה כדי להקים וועדת חקירה אז כנראה שאין ברירה אלא לעשות מעשה ולהעיר שם כמה אנשים שנרדמו!!
    אני מכיר כמה מפעילות והן חיילות טובות , מקצועיות וממושמעות , כנראה שהצבא באטימוטו היידועה לשימצה לא הותיר ברירה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ''התעוררות''

    אמא שמודאגת, 12/07/07 15:08

    בתי מפעילת האמר ואת הסיפורים החוזרים ונשנים על ''פשלות'' אני שומעת בכל סוף שבוע ,אין פה עניין של פינוק אלה אחריות ממדרגה ראשונה מצד הבנות ואני שואלת אתכם למה אנחנו מחכים?
    מנסיון העבר רק לאחר שקורה אסון כולם מכים על חטא . לכן התעוררו ו- ''יפה שעה אחת קודם....''

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל הכבוד!

    נטלי, 12/07/07 14:53

    מנסיון, כל מילה שנאמרה שם נכונה. לא מדובר בפינוקים. ילדות מפונקות לא מתגייסות לצה''ל לתפקיד שבו ישנים בשטח ולא מתקלחים יומיים, אז זה בטח לא העניין. יש להיות מפעילת האמר ולעשות את ייעוד התפקיד: להשתתף בתרגילים, לישון בשטח, לטפל בהאמרים וכו... ויש להיות כח עבודה זול שמתחזק את הבסיס ולא מקבל מספיק שעות- שינה כי ברגע האחרון החליט מר סא''ל ש6 או 5.5 שעות זה בעצם מספיק. אז מספיק עם השטויות! מפעילות זה עסק רציני, מגיע להן מה שמגיע להן.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בצה''ל מחכים לאסון הבא.

    חזי, 12/07/07 14:38

    בכדי שלא יאמרו לאחר האסון שנמנע
    בעקבות המרד , ''הכתובת הייתה על הקיר'' ואז יקימו ועדת חקירה שלא תוביל לכלום ובנתיים שוב יתוספו משפחות למשפחת השכול.
    המפיעלות וזאת ממקור מוסמך עברו הרבה עד לרגע שהוביל למעשה שנעשה על ידן.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מפעילות שריון

    מכירה, 12/07/07 14:18

    בפלוגה הזאת קורים הרבה מאוד דברים מכוערים והגיוס שמלווה ב''רעל''-אהבת הארץ והרצון לתרום ,הופך למפח נפש וכאב .הגיע הזמן לבדיקה יסודית !

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מלכות שלי!!!!

    טל, 12/07/07 14:17

    בתור מפעילה לשעבר אני באמת מצדיעה לכן!!!!
    בשירות שלי עברתי כל כך הרבה חרא תמיד דיברנו על לעשות מה שאתן עשיתן ואף פעם לא היה לנו את האומץ כל הכבוד לכן!!!
    הגיע הזמן שלא נסכן אחרים!!!!
    מפעילות האמר זה הכי אחותי כל הכבוד!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מפעילות יקרות

    ליאורה, 12/07/07 14:14

    תמשיכו בדרכם. כל הכבוד לכם על האחריות שאתם לוקחות על חייכם.
    אל תשימו לב לגברים השובניסטים שכותבים כאן.
    לכל המפעילות מאחלת לכם שהתנאים שלכם ישופרו. והכי חשוב שיחליפו לכם מושבי נהיגה נוחים, על מנת שלא תסבלו מפריצות דיסק.
    כל הכבוד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הכבוד לבנות !!!!!!! (ל''ת)

    יוסי - מודיעין, 12/07/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חיילות מבצעיות ורציניות

    חייל זקן, 12/07/07 14:05

    במילואים האחרונים דווקא התרשמנו לטובה. מפעילות ההאמר רציניות והיו איתנו באימון בשטח מיום ראשון בערב ועד יום חמישי בבוקר ישנו בשטח ואכלו מנות קרב. רק מי שחווה את תנאי הנגב חום אימים ביום וקור מצמרר בלילה יעריך את תרומתן.
    מפעילות ההאמר תרמו רבות לאימון גם ע''ג האמרים וגם בלחימה בשטח בנוי.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל הכבוד!!!

    מירה עמר, 12/07/07 13:56

    כל הכבוד על המרד!!!
    בתור אמא למפעילה אני יודעת שהן עובדות הכי קשה בצבא ולא מקבלות גמול על כך!!!
    יש להעלות להן את המשכורת, ולהעריך את עבודתן.
    אין הרבה בנות בצה''ל שעובדות כך!!!
    עלו והצליח,
    והמשיכו לעמוד על זכויותיכן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תגובה מאם של מפעילת אמר

    ענת, 12/07/07 13:53

    לגברים החכמים מס' 5 מאחלת לך שתעבור איתן אימונים ואז תבין על מה מדובר.
    מס' 23 הם לא רוצות מזגן או לק בציפורניים. הם משרתות בגאווה,כל הבנות סובלות מפריצת דיסק, דלקות בעמוד השדרה ואף אחת לא מתלוננת, לפני שנה הבטיחו שיהיו כסאות אורטופדיים בהאמרים. נראה אותך נוהג בשטח כמה שעות בחום של 45 מעלות. הם עובדות מסביב לשעון, והדבר המינימלי שעות שינה אחרי הרבה שעות של אימונים זה לא פינוק.ומספר 1 אתה פשוט חתיכת אפס.
    מפעילות יקרות, אנחנו מחזקים את ידכם. כל הכבוד שיש בנות כמותכן. אתם גאווה למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עוצר יציאות בגלל המרד

    סימה, 12/07/07 13:47

    קיבלו עוצר יציאות בגלל המרד מסכנים אותן בגלל שעות שינה מעטות
    ואימונים בחמסין אין מספיק אוכל בשטח

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד אחיותיי.......!!!

    מפעילה, 12/07/07 13:41

    פלוגת בז כבודדדדדד!!! תותחיות אחת אחת.....אוהבת אתכן סוף סוף נעשה מה שהיה צריך לקרות מזמן.... אוהבת אתכן אחת אחת!!! וכל מי שפה מגיב בתגובות שאנחנו בכייניות וכאלה...אתם לא שם ואתם לא יודעים מה זה אז סתמו!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל מי שלא מבין עדיף שלא ידבר!

    שירן, 12/07/07 13:33

    אז ככה כמפעילה שהשתחררה לפניי חצי שנה אכן יש עומס מטורף ובלתי הגיוני על המפעילות.אפשר לומר אכן ניצול.בעוד שבבסיס עצמו נמצאים עוד כ-500 חיילים לפחות ''נטפלים'' למפעילות ככוח עבודה גדול!פשוט בושה!אני גאה בכן תוצר מולד ויפה שלי שסוף סוף עשיתן את מה שהיה צריך לעשות כבר מזמן!טוב ככה חינכו אתכן.אני שמחה!ולכל אלה שחושבים שאנחנו מזדווגות בלילה אז רק תדע שגם לנו יש צרכים.ועד שיום אחד מפעילה לא תעשה תאונה רצינית אבל באמת רצינית אף אחד לא יבין כמה זה באמת בלתי נסבל להירדם ככה על ההגה!בשבילכם!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    תפסיקו להתלהם ! מי נהג פעם באהמר ?

    קצין במיל, 12/07/07 13:32

    מי שלא נהג האמר צבאי ו''שבר'' את הגב ! לא מבין דבר וחצי דבר.כל הכבוד לחיילות המתמרדות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עוד עבודות רס''ר ועוד שעות שינה. קשה בעבודה קל בקרב. (ל''ת)

    חייל, 12/07/07 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נורא מסכנות , אפילו מפמנסטיות יצעקו עליהם למה אתן מתפנקות (ל''ת)

    מפוכח, 12/07/07 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נהגות האמר קרבי לשלטון

    אבי, 12/07/07 13:02

    נהגות האמר קרבי מסתר אחת בצבא!! תתחילו להעריך אותן יותר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מפעילות או לא להיות

    מיכל _24 חן_29, 12/07/07 12:56

    הבנות היקרות האלה הם נכס לצהל..במקום לקדם את התפקיד השוחק,מוחצים אותן,שוחקים אותן,מעייפים אותן והכל בשביל אימון שברוב הפעמים בינוני ומטה.רמות התחקיר המחורבנות לא בהכרח שוות את נפשן של הנשמות הטובות האלו.
    התפקיד מדהים-הבירוקרטיה הורסת!
    תנו למפעילות לחיות!!! בלי מטבחים,בלי מתיחת אוהלים ובלי ס.סינג'ורים ולתקוע בזנטים.בנות יקרות,קבלו פירגון והערכה מ-קמה''ק 24 ו-29.אתן תנצחו-כי אתן הכי מיוחדות!!! יישר כוח.וכל טוב.ד''ש ליענים...הן מבינות הכי טוב...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מפעילת האמר קרבי כבוד!

    מפעילת האמרקרבי, 12/07/07 12:55

    לנהג בצבא מגיע 7 שעות מטכליות.
    בתור מפעילת האמר קרבי אני יכולה להגיד לכם בוודאות שאנחנו עולות על ההגה ל-24 שעות מינימום וזה ממש לא אפשרי בלי 7 שעות שינה.
    לכן העדפנו להקים את המרד מאשר לסכן את חיי המילואיניקים ואת החיים שלנו.
    אנחנו יודעות שמרד זה צעד קיצוני אבל שאין לך עם מי לדבר ואף אחד לא מקשיב לך זה היה הפיתרון היחידי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כל הכבוד

    פנינה, 12/07/07 12:46

    לכל מותחי הביקורת
    הבנות הן בנות טובות משרתות בתנאי שדה בחום בקור ולא מקטרות על התנאים הירודים בשטח
    הן לא מוכנות לעגל פינות ולסכן חיילים
    כל מה שאין ביקשו זה שעות שינה כנדרש ושהצבא יפסיק לצמצם במקומות הלא נכונים

    למה ללכלך עליהן כל הכבוד לכן

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מילואימניקים פרימדונות מפונקות

    צפונבונבון, 12/07/07 12:40

    מפעילות ההאמר פרימדונות מפונקות?
    המילואימניקים פרימדונות מפונקות?
    צבא הספינים כולו לכלא!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מפעילות

    זהבה, 12/07/07 12:32

    אני אמא למפעילת האמר שהייתה אמורה להשתתף במרד
    מפעילות יקרות אני איתכם מחזקת את ידיכם
    מילא שעות שינה מה עם הפניות לרופאים כשיש הפניות לכח אדם
    מה עם האכפתיות של המ''מ והמ''פ כשחיילת בבית אחרי אישפוז כל עיניינה מתי החיילת מגיעה לבסיס יותר מאשר איך היא מרגישה
    בנות חיזקו ואימצו ואל תוותרו על זכויותיכם

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בצהל ישנה תופעה מוכרת. של ניהול ומינהל לא תקין .

    פקק תנועה, 12/07/07 12:23

    כתוצאה מתופעה זו ישנה היתמרמרות קשה מאוד של החיילים שנימצאים בתפקידים אלו .והנזק כול כך קשה. הן מורלי והן מיקצועי .למנהיגות המדינה אן מושג קלוש ביותר. על מה שנאמר בחדרי חדרים בנושא זה .הנזק הוא נזק קשה ביותר. ויש להיתיחס אליו בכול הרצינות והדעת .ולתקן אותו מיד וללו דיחוי

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בניגוד לכל המורדים נגד נהלי הותיקות הפסולים, הן מרדו על דבר צודק

    יאיר, 12/07/07 12:15

    אם היתה לי בת , והיא היתה מפעילת/מדריכת האמרים בצבא, לא הייתי נותן לה לחזור לבסיס, אם הייתי יודע שהיא ישנה פחות מכמות שעות מינימלית ביום.
    לישון כמות מועטה של שעות ואחרי זה לנהוג - זה מתכון בטוח לתאונת דרכים (או תאונת אימונים בצבא)

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מל''י (ל''ת)

    לא באלי''ש!, 12/07/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זו השדרך היחידה כנראה....

    כל הכבוד!, 12/07/07 12:09

    מפעילת האמר הוא אחד התפקידים הנוראיים ביותר שבת המתגייסת לצה''ל יכולה לעשות. לאו דווקא בשל התפקיד עצמו אלא בעיקר בשל ה''תפקידים'' הנוספים הנלווים לתפקיד. מפעילות ההאמר למעט נהיגה בהאמרים בזמן תרגילים ועזרה למילויאימניקים בהפעלת מערכות ההדמיה הנמצאות על ההאמרים עושות עוד מטלות רבות. מניקוש עשבים, דרך נקיון הבסיס, אינסוף שמירות ומטבחים, ובעצם הן ה''עובדות השחורות'' של מל''י. הדבר ידוע, כמובן שאף אחד לא מידע אותן על כך טרם גיוסן. אני בספק אם המרד הזה יביא לשיפור בתנאים אבל אולי הוא יבהיר למלש''ביות שאמורות להגיע לתפקיד במה בדיוק מדובר ויאפשר להן להחליט אם זה מה שהן באמת רוצות לעשות שנתיים (ולאחר מכן גם לעשות מילואים).

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חיילות יקרות מאבקכן צודק!!! (ל''ת)

    משה, 12/07/07 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אכן טענות מוצדקות,אטימות של מפקדים!! (ל''ת)

    חיים, 12/07/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל הכבוד למפעליות ההאמרים

    ירון המילואימני, 12/07/07 11:59

    כל הכבוד למפעילות ההאמרים. בניגוד למפקדיהם, שחיי אדם לא חשובים להם ומוכנים שהן תנהגנה אחרי מעט שעות שינה, הבנות דואגות לשלומן ושלום המילואימניקים שאיתן.
    בוז ובושה למפקדים בצאלים שמנצלים אותן.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה מרד ?

    אחד, 12/07/07 11:55

    בסה''כ רוצות שעות שינה שחיבים לתת להם כדי שלא יעשו תאונות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בניגוד לכל המורדים נגד נהלי הותיקות הפסולים, הן מרדו על דבר צודק

    יאיר, 12/07/07 11:52

    אם היתה לי בת , והיא היתה מפעילת/מדריכת האמרים בצבא, לא הייתי נותן לה לחזור לבסיס, אם הייתי יודע שהיא ישנה פחות מכמות שעות מינימלית ביום.
    לישון כמות מועטה של שעות ואחרי זה לנהוג - זה מתכון בטוח לתאונת דרכים (או תאונת אימונים בצבא)

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    התאמנתי איתן חודש שעבר , הן צודקות

    מילואימניק, 12/07/07 11:49

    למעשה הן נהגות בהאמר ולכן שעות השינה שלהן צריך להיות זה לאלה של נהגים. מדובר בחיילות ברמה גבוהה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם היתה מנהיגות שנותנת דוגמא זה לא היה קורה

    אבי, 12/07/07 11:47

    מחזק את ידי החיילות .
    ברומא התנהג כרומאי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש בצהל תופעה ידועה של ניהול ומינהל לא תקין .

    פקק תנועה, 12/07/07 11:46

    וזה חלק משחיתות ציבורית מצפונית של החברה הישראלית כולה .מנהיגי המדינה לא מבינים. ואן להם מוסג אפילו הקטן ביותר. לאיזה נזק חברתי דבר זה גורם .מה שהתיקשורת מפרסמת זה כלום ואין. לעומת מה שקורה בחדרי חדרים .והדיבורים על כך .בימקום לישמור על החברה הישראלית רק הורסים אותה בדרכים שונות .ומגוונות .כדאי להתיחס לדבר זה בכול הרצינות .

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ככה זה בצבא הסדיר

    ברדק, 12/07/07 11:46

    אמא יקרה, חובתו של חייל לסרב לכל פקודה שהוא חושב שיכולה לפגוע בו או בזולתו, ושעות שינה למי שנוהג זה בטיחות. אם הבנות לא קיבלו שעות שינה בצורה משמעותית (לא חצי שעה פחות) אז הם צריכות להתעקש לא לנהוג לא משנה מה.
    לגבי שאר הדברים, זו ממש ''צעירות'' לחשוב שהדברים נעשים בשבילך, זה קורה רק לטייסים שיש להם צוות קרקע.
    כמילואימניק ותיק שכבר עבר יותר מ-4 אימונים עם הבנות, אין ספק שהם עובדות קשה בזמן האימונים אבל בד''כ האימונים נגמרים ביום רביעי.
    גם בעבודה האזרחית, לא הכול נוצץ ויש גם עבודה קצת פחות זוהרת שלא מספרים לך עליה. ככה זה בחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תותחיות! כל הכבוד!

    ענת, 12/07/07 11:42

    בתור מפעילה לשעבר אני מבינה את הבנות לחלוטין. כל מילה נכונה! הרבה פעמים נחסכות מהן שעות שינה בהתאם לצורכי התרגיל וזה לא ממש מעניין אף אחד-עד שמתרחשת תאונה...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה נשמע במו ''אוי יוי יויי...'' (ל''ת)

    עומר, 12/07/07 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תותחיות ! עלו והצליחו

    מוקי, 12/07/07 11:39

    אל תתנו לקודקודים לנצל אתכן
    פעלו עפ''י ההגיון והדבקות במשימה
    אל תקדשו מפקדים טפשים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    100% צודקות כי החלופה תאונה/ות והרוגים (ל''ת)

    לדין את האחראים, 12/07/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה זה קייטנה?

    שפוי, 12/07/07 11:37

    עושות טובה שהן מתגייסות?
    חיילים (וחיילות) עושים מה שאומרים
    להם, לא מה שבא להם
    גם אם הם עייפים ורעבים.

    הגב לתגובה זו

    • ...

      בוא לצאלים, 13/07/07 13:49

      בודאות- לא שירתת בצה''ל ואם כן אז היית ג'ובניק- איזה מש''ק ממטרות או משהו כזה. תרגיע.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה רציתן? להיות קרביות עם מזגן ולקה על הציפורניים?

    קרבי זה הכי, 12/07/07 11:33

    מי שרוצה להיות כמו בנים שהיא תעשה מה שבנים עושים.
    גם חיילים מותחים אוהלים ונוהגים גם כשחם ולא מתקלחים כל יום ובקושי מקבלים אוכל.
    אז תפסיקו להתבכיין ולכו תכינו קפה.

    הגב לתגובה זו

    • מפעילת האמר - כבוד!

      מפעילת האמר, 12/07/07 14:43

      אנחנו לא רצינו להיות כמו בנים אנחנו לא לוחמות אנחנו מפעילות.

      אני רוצה לראות מה תיהיה הדעה שלך שתבוא להתאמן אצלנו בבסיס והמפעילה שתנהג לך על ההאמר תיהיה עייפה ותעשה תאונה בגלל שהיא לא ישנה בלילה היא הייתה עסוקה בלמתוח אוהלים
      מה תיהיה התגובה שלך אז?

      הגב לתגובה זו

      • את מי שחסך מהן

        דון קורטיזון, 12/07/07 21:07

        שעות שינה למשפט ולנזיפה.
        את החיילות לכלא על מרד. מה זה שביתה??? מה את חושבת שזה הסתדרות כאן!?

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוודדד!!!1 (ל''ת)

    מפעילה!!, 12/07/07 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צה''ל הוא לא מקום עבודה. בצבא עושים, בפקודה, כל מה שצריך. (ל''ת)

    כך למדתי בצבא, 12/07/07 11:22

    הגב לתגובה זו

    • אהה באמת!?

      מפעילה שנמאס לה, 13/07/07 17:17

      אז לידיעתך...יש פקודות שהן לא חוקיות..ויש פה חריגת נהלים גדולה מאוד ואנחנו לא נשתוק יותר אם צריך כול העולם ידע על זה


      גבי איך נראה הצבא שלך!?!?!?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה שלא יקחו מתנדבים לעזור?

    אמיר, 12/07/07 11:22

    יש כל כך הרבה אנשים שעברו הכשרה על רכב זה, אני בטוח שחלקם יהיה מוכן לתרום מניסיונו לצה''ל ובכך להקל על העומס שקיים על הצוותים במקום.
    ניתן אפילו לפנות במכתב אישי לכאלו שפרשו מצה''ל עקב גילם ולבקש מהם שיתרמו מזמנם למאמץ השיקום של הצבא.

    הגב לתגובה זו

    • ככה יהיה להם זמן למתוח אןהלים

      אבי, 12/07/07 22:26

      לא הבנת את הבעיה

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נכון! שישלחו לוחמים לעשות את זה במקומם

    qwerty, 12/07/07 11:16

    עכשיו נגמרו לגולני האמונים, ועכשיו יבואו גבעתי, אז במקקום שיתאמנו להלחם, שילכו לנקש עשבים בבאלי''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שאני הייתי בסדיר - עבדנו יותר קשה ובכינו פחות (ל''ת)

    דולפין מרושע, 12/07/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בתור אחד שמתאמן כל שנה בצאלים

    100% ציוני בדם, 12/07/07 11:14

    בתור אחד שתאמן כל שנה בצאלים יוצא לי לראות כל שנה את אותם מחזות את נהגות ההאמר גמורות מעייפות ואת זה הם עושות כל שבוע במהלך שירותם מלבד יום שישי הם קמות ב 4 וחצי כל בוקר ומושכות עד שעות הערב המאוחרות שמידי פעם יוצא להם לנמנם לכמה דקות
    מצדיק ומבין אותם

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז

      נראה בעתיד :), 13/07/07 10:41

      אני חושב שאתה רואה את התמונה המלאה יישר כח על הכנות שלך כבן אדם
      עלינו כארגון להשכיל ולהתמודד עם בעיות כאלה בעתיד הרבה יותר טוב זוהי תעודת עניות לארגון כה גדול בדרך טיפול בבעיות האנשים השייכים/ות לו כי יש לדאוג ולהקשיב לקולות שעולים מן השטח ולא כפי שנעשה כאן יש לדעת שזו דרך מוצא אחרונה אך חשובה מאוד לכל פלוגת באז יישר כח בדרכם הצודקת שימרו על עצמכם והלוואי ומפקדיכם יבינו איפה טעו .

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא ברור מהכתבה על מה המרד - חוסר שעות שינה או עבודות שלא נראות להן?

    חיים, 12/07/07 11:14

    מצד אחד, אם אכן מדובר על חוסר שעות שינה אז אסור להן לעלות על ההגה.

    אם הבעיה היא העבודות בבסיס שלא נראות להן, אז מדובר בפינוק נטו.
    קשה לי להאמין שהחיילות משמשות כמנקות ומותחות אוהלים - הדבר האחרון שמילואימניקים רוצים זה שסדירניקים יסתובבו להם ליד האוהלים והציוד.
    ואם הבעיה היא העבודות רס''ר שלא נראות להן אז מישהו צריך להעיר אותן ולהזכיר להן שזה חלק מהעבודה.
    גם קצינים בדרגת סרן מנקים את השירותים שלהם והעבודות בבסיס לא יעשו את עצמן.

    הגב לתגובה זו

    • ואם בגלל העבודות הן לא ישנות ?

      אא, 12/07/07 22:29

      התלונה העיקרית היא על חוסר בשינה.

      הגב לתגובה זו

    • פלוגת בז להכינס!

      גל 33 כבוד, 13/07/07 12:46

      כל הכבוד ל-32,33,34,35,36,37,38 הראנו לכולם אתמול!
      מרד המפעילות 2007- ''המפעילות שוברות שתיקה''

      הגב לתגובה זו

      • גאה בכן!!!

        גל34 כבוד!!, 13/07/07 17:19

        בנות עבודה יפה..לפחות עכשיו יודעים מה עובר עלינו!!!...

        ''כובע של קש
        קורעים אותי ממש..
        פלוגת בז..קדימה?! קדימה!?
        איך לא נתייאש בעומס חום חמש?!!...
        בלה..בלה...בלה.
        חח לא זוכרת תהמשך!!!


        אוהבת
        שריון כבוד!!!

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו מותחות לכם את האוהלים ביום רביעי כשאתם כבר בבית חוצפן

      מפעילה, 13/07/07 17:42

      אנחנו היחידות שעושותאת כל העבודות בבסיס אם זה כולל 4 סיורים בבסיס מטבחים אוהלים נקיונות ועוד הרבה. אנחנו מתעצבנות גם שאנחנו היחידות שעושות אותם לא פקידות שיושבות 5 שעות במשרד ויוצאות הביתה לא נהגות בוס או נהגות אחרות ולא מתאמנים שמגיעים לכאן (שיביאו איתם צוות לוגיסטיקה שיעשה את מה שאנחנו עושות שהוא ימתח להם את האוהלים ביום רביעי אחרי שהם הולכים וינקה להם את השירותים המסריחים שלהם)
      ודרך אגב אנחנו החיילות הכי לא מפונקות בצהל יא שובינסט

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בנות חמודות......

    מסייעת, 12/07/07 11:13

    חמודות שלי קציתם קרבי
    תקבלו קרבי אין הנחות.
    כל חירניק וקרבי בא להיות לוחם ולהלחם אבל טוחן עבודות רס''ר

    אף פעם לא ראיתי גדוד של צנחנים או גולני עושים מרד בגלל שהם לא ישנו.

    להכניס לכלא בלי שום היסוס

    הגב לתגובה זו

    • מענה ל-15 ''היקר''

      שירן, 12/07/07 20:59

      אף אחת מאיתנו לא רצתה קרבי והתפקיד הזה לא משקף קרביות כמעט.רצינו לשרת את המדינה בכבוד.ויתרה מזה אנחנו גם עושות מילואים מה שכמעט אף חיילת לא עושה וכל השירות שלה ישבה בקריה!ושגדוד צנחנים או גולני יעשו מרד אם הם צריכים לישון!אנחנו חייבות לישון!נהיגה זה מתיש במיוחד בחום של צאלים!כנראה שאנשים כמוך היו צריכים לקרוא בעיתון שמפעילה עשתה תאונה והרגה מישהו.ואז היית אומר ''איזה מפקדים!איך זה קרה?!'' זה קרה בגלל אנשים עילגים כמוך!

      הגב לתגובה זו

    • בתגובה למה שרשמת על קרבי!

      גל 33 כבוד, 13/07/07 12:47

      יא חתיכת אבלה!
      בואי נתחיל מזה שאנחנו לא קרביות, אנחנו מפעילות האמר קרבי, ההאמר הוא קרבי יא נעל!
      נ''ב מה את עושה השוואה בין לוחם בגולני או בצנחנים למפעילת האמר..
      יש טיפה בהדל...אז שבי בשקט!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    צה''ל הוא מקור כוחנו ואבי כל אסוננו

    ניקולאי, 12/07/07 11:13

    הצבא הכושל ביותר במזרח התיכון מציג עוד פן יפה שלו.

    לא מופתע.

    תדע כל אם עברייה כי חיי בניה הופקדו בידי מפקדים ראויים. הצחקת אותנו בן-גוריון. לא ראית בחיים מפקד בצה''ל וקשקשת ללא הרף.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בקיצור, אף לקח לא הופק מהמלחמה האחרונה (ל''ת)

    י, 12/07/07 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יוצאות הביתה בחמישי בצהריים.. שיסעו 24 שעות (ל''ת)

    ג'פון, 12/07/07 11:09

    הגב לתגובה זו

    • מפעילת האמר קרבי

      33, 12/07/07 12:57

      תפסיקו להיות חצופים

      אנחנו גם בני אדם
      אז מה אם אנחנו יוצאות חמשושים?
      מגיע לנו לא לישון לפני שאנחנו עולות על ההגה?

      הגב לתגובה זו

    • צרות עין או טימטום מוחלט

      ..., 13/07/07 13:56

      תני לי לצאת שו''שים אבל לא לקבל יחס כזה!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איפה איפה הן הבחורות ההן?

    טר''ש, 12/07/07 11:07

    דור ההי-טק המתאפיין בבכיינותם של החיילים להוריהם, בלבול מוח בלתי פוסק של ההורים למפקדים. בהם היה ציר ברור וקווים אדומים ברורים. היה דיסטנסט בין הצבא לאזרחות.
    היום רק בכיינות... הורים - צאו לצבא מהוריד, הוא היחיד שעוד יכול להושיע את המדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    העיקר הן רוצות שוויון

    א, 12/07/07 11:07

    לא זכור לי שהייתי בלבנון או בשטחים ישנו 7 שעות מטכלי. (מה גם שאז המטכלי היה 6 וחצי שעה שמירה כלומר 5 גג).
    אז ילה לכו למטבח

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך..

      גלית, 12/07/07 15:46

      לידיעתך חכם בלילה לנהגים בצה''ל מגיעות 7 שעות שינה אז תסתום את הפה שלך

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא קרביות! זאת הבעיה..

      מפעילה, 13/07/07 13:09

      אם ה ייתי קרבית עם משכורת קרבית עם תנאים קרביים אז הייתי מבינה אבל אני לא!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בושה וחרפה לצד ערימת שקרים!!!

    שלומי, 12/07/07 11:03

    הם לא משרתות את אנשי המילואים במתיחת אוהלים, מדובר בפרימדונות מפונקות, והצעד שלהם יעלה לנו בהרוגים במלחמה הבאה! אימון אנשי המילואים חיוני ועולה הון תועפות לאוצר המדינה, אנשי המילואים מפסידים עבודה, לימודים הם עוזבים את משפחתן ואסור להפסיק להם אימון! כולן לכלא ולעוף מצה''ל!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם אין לך מושג אך תדבר!!!!!

      טל, 12/07/07 16:29

      רק שתדע לך שאתה חתיכת אידיוט ורואים שאין לך מושג על מה אתה מדבר מפעילות האמר מאמנות כל שבוע וכל שבוע במהלך השנה וזה רק מה שהמילואימניקים רואים אבל לפני שהם באים ואחרי שהם הולכים מי אתה חושב נשאר למסדרי נקיון בסיס ולכל הדברים האלה אתם מסיימים את השבוע והולכים חזרה ללימודים למשפחה והכל אנחנו ממשיכות לא לישון אחרי לילות ללא שינה עד שאנחנו מגיעות הבייתה וזה אם הרסר מרשה!!!
      אני לא אתן לך לזלזל ככה בבנות האלה אין לך מושג איזה כבוד זה להיות מפעילה וזה תפקיד כל כך קשה!!!!!!
      שב איתי לשיחה ונראה אם אתה עוד תחשוב שאנחנו עם מפונק!!!!!!!!!!!!!!!1

      הגב לתגובה זו

      • עצלניות!!

        שריונר במיל', 12/07/07 17:04

        מישהו אמר לך פעם שבצבא אין תורנויות???
        גם אני שתפקידי בסדיר היה להיות לוחם, תותחן בטנק המרכבה סימן 2ב'
        הייתי מותח אוהלים, הייתי מנקה שירותים, שוטף כלים, ועושה את כל התורנויות שהיו צריכו להיעשות, עד שהגיעו חיילים חדשים, אני בטוח שכך זה גם אצלכן.
        כשקורס מגדים\מחטים הגיע לשבועות שטח ברמה הם ישנו אצלנו במגורים הפנויים, ואנחנו היינו צריכים לעשות את כל המטלות במקומם.
        למה נראה לך שמילואימניק ש''שלפו'' אותו מהחיים שלו צריך להישאר עוד יום במילואים ולעשות משהו שסדירניקים יכולים לעשות????
        תיכנסו לפרופורציות, יש הבדל בין הייעוד שלכן במלחמה, מפעילות האמר קרביות, לבין הייעוד בשיגרה, כמו כל יחידה בצבא!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • חבל על התוקפנות מי שלא יודע לא יבין

          טל, 12/07/07 17:58

          אני אף פעם לא אמרתי שאין תורוניות שצריכות להעישות ואת שלי אני עשיתי אבל אצלנו היו דברים שעברו כל גבול צבא זה צבא ואני מודעת לזה אני עשיתי הכל אני הגבתי לאדון על זה שלא יגיד שהבנות הרסו תרגיל וצריכות להגיע לכלא על זה אין דבר יותר נורא מלעלות להגה כשאתה אחראי לעוד 3-4 מילואימניקים ולדעת שלא בטוח שתוכל אפילו להשאר את העיניים פתוחות הניקיונות והשאר זה רק תוספת חביבי ותשאל כל מתאמן שהיה איתי הם כולם יודו שזה לא קל עוד לחזור ולנקות אחרי ארגזי המים ועטיפות הבמבה שכל מה שאת רוצה זה מקלחת ומשו לישון על וזה אפילו לא חובה להיות מיטה...

          הגב לתגובה זו

          • שריונר !

            סיגל, 12/07/07 19:04

            רואים שאתה לא יודע על מה אתה מדבר, הבת שלי כרגע מפעילה בצאלים וגם הבת הבכורה היתה מפעילה ומדריכה בצאלים, אתה יודע כמה פעמים הן נשארו בלי אוכל? ומילא אוכל, בלי מים בשטח באמצע החמסין? אז אל תבלבל את המוח ותמשיך לשרת בסבבה במילואים !
            ושינה בשטח, בלי אוהלים !! באמצע החורף במבול הכי גדול עם האמרים פתוחים???? כשתהיה לך בת אחת בצבא נחזור לדסקס על זה ! חצוף!

            הגב לתגובה זו

            • טל וסיגל אין לכן מושג מה זה צבא...

              שלומי, 12/07/07 21:01

              אתן יכולות להתנפח כמה שאתן רוצות אני בסדיר ובמילואים כשבע עשרה שנה, עוזב ילדים, לימודים ועבודה ומגיע לאימונים בתנאים קשים יותר ממפעילות ההאמרים, בפעילות מבצעית אני מסכן את החיים שלי או את בריאותי, ומה מפעילות או האמהות שלהן עושות בדיוק? תעשו לי טובה...תסתמו.

              הגב לתגובה זו

            • לשלומי מילואימניק

              עצבני, 12/07/07 23:51

              אני לא מבין עד כמה אתה סתום נראה לי שאתה צריך להשתחרר מהצבא על חוסר הבנה ורגישות בסיסית טמבל!!!!!!!!!!

              הגב לתגובה זו

            • לשלומי תיכנס...

              גל, 13/07/07 12:52

              את חתיכת חרא..באמת שהרבה זמן לא שמעתי חראות כמוך...
              תעשה הפרדה בין הצבא שאתה עשית ולעומס שאתה יכול לשאת בתור לוחם. לבין בנות שמשרתות בתקיד לא קרבי.
              אז תשים דברים בפרופורציות ותדחף אצבע לתחת! אולי ככה תירגע, יא חתיכת עלוב.
              מפעילות האמר כבוד!!!!

              הגב לתגובה זו

            • שלומי שלומי שלומי!!

              גל, 13/07/07 13:08

              אתה עושה את זה 4 ימים בשבוע וגם לא מי יודע מה...אנחנו לעומת זאת עושות את זה שנתיים שלנמ\מות וכן..מי אתה חושב מרים לך אוהל כדי שטמבל כמוך ישן בו? מי בונה לך את הארובות כדי שתתחמןם בהם? מי מנקה הכול כשאתם עוזבים ומשאירים זבל ואוהלים במצב קטסטרופלי?!!!...אנחנו אז שלומי יקירי לא משנה מה תגיד אתה לא יודע מה אתה אומר...אנחנו רצינו רק לשמור על חיי המתאמנים בזה שלא נהרוג אותם במקום במלחמה בתאונת התהפכות שלא היו חסרות כאלה לא בצבא ולא במא''ט!


              אז אל תגיב יותר כי מה שאתה אומר חסר כיוון ומטומטם ווו..שבת שלום!

              הגב לתגובה זו

            • הנה לך רשימה קצרה..

              ליאת 33, 13/07/07 18:32

              מדובר במשימות שנעשות אחרי שבוע שטח בחום קור ווטאבר..שזה החלק שלך
              מרימות ובונות אוהלי 12 4 בערך כל שבוע
              מנקות ת'שתן שאתה משתין בבקבוק ומרימות ת'ניירות שניגבת איתם ת'תחת
              מגלגלות יריעות מותחות אוהלים

              עושות תורנות מטבח
              מנקות לוחיות של נגמשים עם מגבונים
              ולא זה לא תורנות זה דרך קבל ואלו רק חלק פיצפון ממה שאנחנו עושות אחחחחחחרי תרגיל שנהגנו 20 שעות בחום ואכלנו חול והזענו כמו בהמות

              בגלל אנשים כמוך שלומקה התפקיד נראה כמו שהוא נראה חוסר הערכה משווע..

              עם הזמן לא יהיו מפעילות ואיתם לא יהיו אימונים במא''ט ואז נראה איך המלחמה הקדושה שלך תראה
              חצוף !!!!!!!!!!!1

              הגב לתגובה זו

  • 8.

    שירה!!

    א, 12/07/07 11:01

    את גדולה :-)

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למרות שזה צעד חריג..

    מתן, 12/07/07 11:01

    אני מחזק את ידיכן.אם הגעתן עד כדי כך שאתן באפיסת כוחות ולא יכולות יותר כי אתן לא ישנות ומתזזים אתכן כעובדות רס''ר-הרימו קול צעקה.
    מרד זו לא התשובה.זו אופציה אחרונה.איני מעודד את הדבר הזה ובעיניי זה פסול,.אך אם כלו כל הקיצין..
    שרות נעים ומהיר!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ''להשלים שעות שינה''? קשקוש צה''לי ידוע.המפקדים-לכלא! (ל''ת)

    מוקי, 12/07/07 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    להעמיד אותן לדין מיידית. המרידות בצה''ל חייבות

    ללא תיווך, 12/07/07 10:58

    להיות מטופלות ביד קשה.
    חצופות ומפונקות. צבא הוא צבא הוא צבא.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוטטטטטטטטטטטטטט

      מפעילה, 13/07/07 14:04

      אמא שלך מפונקת אידיוט חסר כל מושג!! מתפללת שהבת שלך תעבור את הסבל שאני עוברת בתפקיד ושתישאר חסרת אונים ואתה לא תוכל להגיד כלום הלוואי! ושיהי לה גם פריצת דיסק.

      הגב לתגובה זו

    • חצופות אה??? בוא תקרא...

      מעיין, 14/07/07 09:10

      תקשיב לי אדון חסר ידע שכמותך אני משוחררת כבר חצי שנה ואני לא מסוגלת לעבוד בעבודות מסויימות בגלל בעיות גב אתה יודע את זה?? ומי יודע מה אומר בעיות גב?? נכון מאוד- נזק בלתי הפיך!!!! אני הולכת לסבול כל חיי בגלל התפקיד הצבאי שעשיתי בצבא ולא רציתי להיות קרבית כי אם כן הייתי הולכת להיות לוחמת.. כולי תקווה שהבת שתהיה לך תסבול את מה שאני עברתי בצבא את הסבל הנוראי הזה של חוסר מזון ושמחזיקים לך את העיניים עם קיסמים כדי שלא ייעצמו ומכריחים אותך לנהוג ככה זה ממש!! ואוי למסכנה שרק תעז להרדם אהה ורק להזכיר לך אדון יקר שכשהבת שלך תעבור את זה מתישהו בעזרת ה' תזכור שזה לא טירונות זה שירות סדיר של שנתיים שמתנהגים אלינו כמו טירונים ואף יותר גרוע... אני סבלתי ס-ב-ל-תי..

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד

    ישראל האמר, 12/07/07 10:57

    כל העם איתכן, הגיע הזמן שיהיה סדר בצבא שלנו כך נחסוך וועדות מיותרות בעתיד

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לקחי מלחמת לשנון??? חחח טעות

    גל לוי, 12/07/07 10:57

    בכותרת

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מפונקות! יש שעובדים יותר קשה!!! (ל''ת)

    יעל נמרודי, 12/07/07 10:55

    הגב לתגובה זו

    • איפה ממי? בקריה?????!!!! (ל''ת)

      סיגל, 12/07/07 19:05

      הגב לתגובה זו

      • בסדנא לתיקון טנקים/נגמ''שים/רכב (ל''ת)

        חימי, 12/07/07 22:27

        הגב לתגובה זו

        • שגם שם סילרנו לכם חלקים

          ליאת, 13/07/07 18:25

          עדיף שתתרחק מהמקלדת חצוף

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    תפסיקו להיזדווג בלילה ויהיה לכם יותר שעות שינה (ל''ת)

    חלו, 12/07/07 10:53

    הגב לתגובה זו

    • חלו

      חגית, 12/07/07 15:37

      אתה חצוף ממדרגה ראשונה ולא מבין בכלל את הבנות שעובדות בצורה קשה ומייגעת חוצפה מצדך!!

      הגב לתגובה זו

    • האם מחכים שיהיה אסון צאלים הבא?

      אמא מודאגת, 12/07/07 16:52

      חוסר שינה הוא מתכון בטוח לתאונות דרכים. מה גם שיש פקודות בצבא שקובעות שנהג חייב לשון לפחות 7 שעות בלילה. איפה המפקדים? איפה האחיות? עוד פעם יאשימו את הש''ג...

      הגב לתגובה זו

    • חלו, אתה פשוט לא מתאים פה (ל''ת)

      מצטער, 12/07/07 17:11

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק לבלבל במוח

      דוד, 12/07/07 22:26

      זה הכי טוב

      הגב לתגובה זו

    • דבורה המלך

      הכל בסדר, 13/07/07 03:59

      כמה תעלות ניקיתם אצלי עכשיו התחלתם לבכות

      הגב לתגובה זו

      • אח שלי חזק!!!

        לירן הראל, 13/07/07 18:02

        טבח מס1 אח שלי הרגת אותי!!!!

        הגב לתגובה זו