• 58.

    שיהיה זכרו ברוך (ל''ת)

    זיאד, 13/07/07 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חייבים להעריך את צה''ל

    מיכה, 12/07/07 16:35

    צה''ל משחזר ברצועה את השיטה שעובדת בגדה. הם נכנסים ויוצאים משטח בתנאים שלהם. פוגעים כל הזמן, אבל לא נגררים להסלמה שיכולה להוביל להרבה הרוגים ישראלים, פגיעה מסיבית בעורף ונזק דיפלומטי לישראל. במקום לחלום חלומות שווא על מיגור הטירור ונצחון מוחלט מציבים מטרות יותר ריאליסטיות. החלשת האויב ו איסוף מודיעין.
    מי שלא מעריך את זה צריך לזכור כמה פיגועי התאבדות הגיעו מהגדה לפני כן.
    ובשביל זה לא צריך לשלוט בכל השטח כל הזמן ולהתבצר, ולא צריך את המאמץ הנסוף של לדאוג למתנחלים ולאוכלוסיה המקומית.

    הגב לתגובה זו

    • פול גז בניוטרל או ברוורס

      Avi Ecuador, 12/07/07 17:20

      מי שאחראי לשמור שלא ירצחו יהודים הם פלסטינים ואם הם לא יכולים להעיף את כולם ובאחריותם...

      הגב לתגובה זו

    • זה בזכות חומת מגן

      דב, 13/07/07 16:36

      העובדה שלא מצליחם ב''ה לצאת מחבלים מאיו''ש היא מכמה סיבות:
      א) חומת מגן
      ב) העובדה שאנו פרוסים עמוק בשטח (ראה ערך המחסום אתמול שחיסלו מחבל וניצלנו מפיגוע)
      ג) הרבה ניסים.

      בקשר לאחרון אין לנו מה לעשות חוץ מלהתפלל, אבל לגביי האחרים, אנחנו חייבים לנקוט באותה צורה בעזה, לצאת למבצע רחב היקף. ולאחר מכן להישאר פרוסים עם מחסומים ברחבי הרצועה...

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מביע צער למשפחה

    Avi Ecuador, 12/07/07 16:26

    ממשלת השיתוק המוחי מטפטפת שכול לעם ישראל, קורבן עגל הזהב להקמת מדינת סדום-עמלק-פלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    די לשחק בפינצטות

    נ, 12/07/07 15:16

    הברברים של החמאס חושבים שפינצטה זה עניין לנשים. מה שהם כן מבינים זה פטיש על הראש. וכן, יש מצב אחד שעובד על החמאס - כשמתנהל מסע ציד נגד ראשי החמאס, והם מתחבאים במחילות כמו עכברי ביבים.

    הגב לתגובה זו

    • והרשה לי להשלים, באותה הרוח:

      ל, 12/07/07 15:50

      את הפטיש על הראש - נא להוריד ממטוס אף-16 (גם אף-15 הולך...)
      בשום אופן לא לסכן את חיילינו!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ששריון יטפל בעזה למה להכניס חיילים? (ל''ת)

    אלירן, 12/07/07 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הוא נציג של כולנו - ואובדן כואב של כולנו (ל''ת)

    שלא נדע עוד צער, 12/07/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    נהרג פרח יפה נפש ומראה

    אלה, 12/07/07 13:20

    איזה נער! איזה ניצן שרק התחיל פריחתו נהרג!
    נער עם ערכים, עם אכפתיות, עם מוטיבציה לתרום למדינה- כשכ''כ הרבה בתים מעודדים לא להתנדב ליחידות קרביות-הוא קבל חיונך ללכת רק לקרבי.
    איך ינוחמו בני המשפחה??

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם יש משהו ללמוד מהאסון הזה אז זה זה:

    אל תעבדו עלי, 12/07/07 12:28

    ראשית, יש להשתתף בצער המשפחה והחברים.

    ובכן, מה אנו למדים?
    בעזה ובלבנון אין כיבוש אבל היו נסיגות ודוקא שם יש מלחמות.
    מה זה אומר? שלא הכיבוש אשם.
    מה זה אומר? שנסיגות אינן פותרות את הבעיות המדיניות והביטחוניות שלנו אלא רק מחריפות אותן.
    מה זה אומר? שפעם הבאה נצטרך להקשיב למי שמזהירים אותנו מפני הסכנה שבנסיגות.
    אבל אני מנחש שזה לא יקרה, ואנחנו נמשיך לסגת ולחטוף...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כבוד והערכה לגבעתי שנושאת בעול

    נפיח, 12/07/07 12:14

    חטיבה שקטה וצנועה בלי סיפורים על ''גולנצ'יקים''שעושה עבודה נהדרת ברצועה זה זמן רב.אכן צאצאים ראויים של שועלי שמשון של גבעתי במלחמת השחרור?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ברק ברח מעזה כמו בלבנון כמו מנאווה כמו בקבר יוסףכמו בצאלים (ל''ת)

    בהר הבית והגז, 12/07/07 12:00

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מטופשת של ליכודניק מצוי וחמום מוח (ל''ת)

      אזרח הארץ, 12/07/07 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    עד שצהל לא יכה על פשע הגירוש הוא יובס תמיד

    מובנה בנשמתו, 12/07/07 11:59

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: בעוד צה''ל עושה מאמצים גדולים להראות כי נלמדו הלקחים של מלחמת לבנון, וכי הצבא אומן עתה בשיטות לחימה חדשות, הראה החמס ביום ה' 12.7 לפנות בוקר, כי מי שלמד קודם כל את הלקחים, הם אנשיו, ולא צה''ל. בפעם הראשונה במלחמה בת השנתיים, המתנהלת ברצועה מאז ההתנתקות בספטמבר 2005, השתמש החמס, באותן שיטות בהן השתמש חיזבאללה ביום הראשון של המלחמה, 12.7.06, נגד הטנקים הישראלים שניסו להיכנס ללבנון במרדף אחר חוטפיהם של אודי גולדווסר, ואלדד רגב. טור של כ-10 טנקים ודחפורים של חטיבת גבעתי שנע לכיוון מחנה הפליטים אל בוריג', כדי לתקוף מטרות טרור, עלה על מארב של זירת מטענים. לפחות טנק ודחפור משוריין של צה''ל נפגעו, כאשר חייל צה''ל נהרג, והתקדמות הטור המשוריין נעצרה.

    המקורות שלנו מוסרים כי החמס והג'יהאד האיסלמי הזרימו לזירת הקרב כוחות נוספים, מצוידים בטילי נ''ט במטרה לפגוע בטנקים וכלי רכב משוריינים נוספים. מפקדת אוגדת עזה שפיקדה על הפעולה הייתה צריכה להזעיק את מסוקי חיל האוויר, כדי ליצור מסך אש שימנע מחוליות הנ''ט הפלסטיניות להתקרב לטור המשוריין הישראלי ולא יאפשר להם לירות טילים לעברו. המקורות הצבאיים שלנו מדווחים, כי הקרב נמשך קרוב ל-4 שעות, כאשר צה''ל משקיע מאמצים רבים, כולל הזרמת תגבורות לאזור הקרב במטרה לחלץ את החייל ההרוג ועוד שני חיילים שנפצעו בחילופי האש. לאחר מכן חולצו תחת אש כבדה, הטנק והדחפור שנפגעו. התוצאה של הקרב הייתה, כי כוח גבעתי לא הגיע למטרתו ונאלץ לשוב לשטח ישראל. זו הפעם הראשונה שהחמס והגיהאד האיסלמי מצליחים לעצור התקפה של כוחות צה''ל על מטרות טרור ברצועה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי מממן את הטירור

    ממשלת ישראל, 12/07/07 11:56

    בעקבות החלטתה העקרונית של הממשלה (29.4.07) להיכנס לחתימת הסכם לרכישת הגז הטבעי מהשדה של חברת ''בריטיש גז'' מול עזה, המצוי בשותפות חלקית של הרשות הפלשתינית, פנתה עמותת אומ''ץ הבוקר (ב', 7.5.07) אל מבקר המדינה בתביעה לבדוק שאלות מהותיות בהחלטת הממשלה.

    בפנייתה, טענה העמותה כי ככל הידוע לה בודק משרד מבקר המדינה זה מכבר הבטים שונים ותמוהים של הענקת זיכיון שנוי במחלוקת משפטית לחברת ''בריטיש גז'' להפקת הגז מול עזה ב-1999 על-ידי ממשלת ישראל. אז תמך במהלך ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. אומ''ץ ביקשה לצרף לבדיקה הבטים נוספים, חלקם גלויים וחלקם טעונים בדיקה יסודית, ולעכב בשלב זה את החתימה הסופית על ההסכם.

    לדברי העמותה, הנושאים שטעונים בדיקה הם:

    א. בשעתו, עיכב ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, את השלמת העסקה בנימוק שהיא עלולה לממן את ארגוני הטרור הפלשתינים. האם ננקטו צעדים כלשהם כדי להבטיח שתשלומי המדינה תמורת הגז לא יזיקו לאינטרסים הביטחוניים של ישראל?

    ב. מדוע לא הוצגה עמדתם של גורמי הביטחון בישיבתה האחרונה של הממשלה, שבה אושר עקרונית לחתום על העסקה עם חברה, שבה שותפה הרשות הפלשתינית?

    ג. האם נבדק המידע שנמסר על-ידי איש העסקים יוסי מימן, מבעלי ספקית הגז emg, שלפיו שותף בחברת ''בריטיש גז'' איל ההון הבינלאומי מרטין שלאף, שהינו ידיד משותף של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושל השר לעניינים אסטרטגיים אביגדור ליברמן (שמו של שלאף הזוכר בכמה חקירות של פרשות שחיתות שבהן מעורבים אישים בכירים במדינה).

    ד. האם תינתן ערבות מדינה בנושאי רכישת הגז והשיווק? במקרה זה, האם ספקיות הגז האחרות יכולות לסכל את מימוש ההסכם בנימוק של אפלייתן לרעה?

    ה. האם אישור ההסכם עם חברת ''בריטיש גז'' ללא מכרז יעמוד במבחן בג''צ, נוכח טענת אפליה אפשרית מצד חברות גז אחרות?

    כזכור, אישרה הממשלה שיתוף פעולה עם מדינות וספקי גז בתחום הגז הטבעי שתאפשר רכישת גז מעזה. ההצעה עברה ברוב של 21 מול 3 (בהתנגדותם של השרים ליברמן, אהרונוביץ' ובוים).

    חברת בריטיש גז מחזיקה במאגר גז טבעי מול חופי עזה בשותפות עם חברת CCC, המוחזקת על-ידי משפחת חורי הלבנונית והרשות הפלשתינית.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עדיין רק דוגמית לשואה שחולל שרון ימ''ש (ל''ת)

    רק קצה הקרחון, 12/07/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נמשיך בלחימה ,ואנחנו ננצח!!!!!!!

    יונתן פנחס, 12/07/07 11:15

    יש להשיב את כבוד עם ישראל ומדינתו.בעזרת הקדוש ברוך הוא ננצח את כל צרינו.
    אני קורא לראש ממשלת ישראל לא להפסיק את המבצע עד השמדתו הסופית של ארגון הטרור המטורף הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תנחומי למשפחה (ל''ת)

    מוש, 12/07/07 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נמאס מכל אלה שמגיבים בהפתעה

    אני, 12/07/07 11:03

    ''אבל יצאנו מעזה בלב בלה בלה'' וחושבים שהם סטיריקנים דגולים.
    תתבגרו כבר, אתם לא מצחיקים, ולא חריפים ולא שום דבר.

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות. יש איזו תחושה משחררת בלהגיד: אבל אמרנו לכם.

      אני ואפסי עוד, 12/07/07 15:48

      מומלץ לשמאל לנסות את זה מידי פעם. רק שבשביל זה הוא יצטרך לשנות את דעותיו ולהפוך לימין...

      הגב לתגובה זו

    • נמאס לכם?

      123, 12/07/07 16:44

      יופי!
      אז תפסיקו לעשות שטויות, לתת לפלשתינאצים שטחים ולגרום לחיילים שלנו להיהרג כדי לא לפגוע ב''חפים מפשע''.
      כשתפסיקו עם זה, נפסיק לאמר לכם...
      ''א מ ר נ ו ל כ ם !''

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי שעושה עסקים עם האוייב לא יכול להלחם בו

    אולמרט ברק פואד, 12/07/07 10:57

    בעקבות החלטתה העקרונית של הממשלה (29.4.07) להיכנס לחתימת הסכם לרכישת הגז הטבעי מהשדה של חברת ''בריטיש גז'' מול עזה, המצוי בשותפות חלקית של הרשות הפלשתינית, פנתה עמותת אומ''ץ הבוקר (ב', 7.5.07) אל מבקר המדינה בתביעה לבדוק שאלות מהותיות בהחלטת הממשלה.

    בפנייתה, טענה העמותה כי ככל הידוע לה בודק משרד מבקר המדינה זה מכבר הבטים שונים ותמוהים של הענקת זיכיון שנוי במחלוקת משפטית לחברת ''בריטיש גז'' להפקת הגז מול עזה ב-1999 על-ידי ממשלת ישראל. אז תמך במהלך ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. אומ''ץ ביקשה לצרף לבדיקה הבטים נוספים, חלקם גלויים וחלקם טעונים בדיקה יסודית, ולעכב בשלב זה את החתימה הסופית על ההסכם.

    לדברי העמותה, הנושאים שטעונים בדיקה הם:

    א. בשעתו, עיכב ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, את השלמת העסקה בנימוק שהיא עלולה לממן את ארגוני הטרור הפלשתינים. האם ננקטו צעדים כלשהם כדי להבטיח שתשלומי המדינה תמורת הגז לא יזיקו לאינטרסים הביטחוניים של ישראל?

    ב. מדוע לא הוצגה עמדתם של גורמי הביטחון בישיבתה האחרונה של הממשלה, שבה אושר עקרונית לחתום על העסקה עם חברה, שבה שותפה הרשות הפלשתינית?

    ג. האם נבדק המידע שנמסר על-ידי איש העסקים יוסי מימן, מבעלי ספקית הגז emg, שלפיו שותף בחברת ''בריטיש גז'' איל ההון הבינלאומי מרטין שלאף, שהינו ידיד משותף של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושל השר לעניינים אסטרטגיים אביגדור ליברמן (שמו של שלאף הזוכר בכמה חקירות של פרשות שחיתות שבהן מעורבים אישים בכירים במדינה).

    ד. האם תינתן ערבות מדינה בנושאי רכישת הגז והשיווק? במקרה זה, האם ספקיות הגז האחרות יכולות לסכל את מימוש ההסכם בנימוק של אפלייתן לרעה?

    ה. האם אישור ההסכם עם חברת ''בריטיש גז'' ללא מכרז יעמוד במבחן בג''צ, נוכח טענת אפליה אפשרית מצד חברות גז אחרות?

    כזכור, אישרה הממשלה שיתוף פעולה עם מדינות וספקי גז בתחום הגז הטבעי שתאפשר רכישת גז מעזה. ההצעה עברה ברוב של 21 מול 3 (בהתנגדותם של השרים ליברמן, אהרונוביץ' ובוים).

    חברת בריטיש גז מחזיקה במאגר גז טבעי מול חופי עזה בשותפות עם חברת CCC, המוחזקת על-ידי משפחת חורי הלבנונית והרשות הפלשתינית.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לחימה עם מוסר נוצרי תביא תמיד תבוסה

    מובנית במוסר, 12/07/07 10:54

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: בעוד צה''ל עושה מאמצים גדולים להראות כי נלמדו הלקחים של מלחמת לבנון, וכי הצבא אומן עתה בשיטות לחימה חדשות, הראה החמס ביום ה' 12.7 לפנות בוקר, כי מי שלמד קודם כל את הלקחים, הם אנשיו, ולא צה''ל. בפעם הראשונה במלחמה בת השנתיים, המתנהלת ברצועה מאז ההתנתקות בספטמבר 2005, השתמש החמס, באותן שיטות בהן השתמש חיזבאללה ביום הראשון של המלחמה, 12.7.06, נגד הטנקים הישראלים שניסו להיכנס ללבנון במרדף אחר חוטפיהם של אודי גולדווסר, ואלדד רגב. טור של כ-10 טנקים ודחפורים של חטיבת גבעתי שנע לכיוון מחנה הפליטים אל בוריג', כדי לתקוף מטרות טרור, עלה על מארב של זירת מטענים. לפחות טנק ודחפור משוריין של צה''ל נפגעו, כאשר חייל צה''ל נהרג, והתקדמות הטור המשוריין נעצרה.

    המקורות שלנו מוסרים כי החמס והג'יהאד האיסלמי הזרימו לזירת הקרב כוחות נוספים, מצוידים בטילי נ''ט במטרה לפגוע בטנקים וכלי רכב משוריינים נוספים. מפקדת אוגדת עזה שפיקדה על הפעולה הייתה צריכה להזעיק את מסוקי חיל האוויר, כדי ליצור מסך אש שימנע מחוליות הנ''ט הפלסטיניות להתקרב לטור המשוריין הישראלי ולא יאפשר להם לירות טילים לעברו. המקורות הצבאיים שלנו מדווחים, כי הקרב נמשך קרוב ל-4 שעות, כאשר צה''ל משקיע מאמצים רבים, כולל הזרמת תגבורות לאזור הקרב במטרה לחלץ את החייל ההרוג ועוד שני חיילים שנפצעו בחילופי האש. לאחר מכן חולצו תחת אש כבדה, הטנק והדחפור שנפגעו. התוצאה של הקרב הייתה, כי כוח גבעתי לא הגיע למטרתו ונאלץ לשוב לשטח ישראל. זו הפעם הראשונה שהחמס והגיהאד האיסלמי מצליחים לעצור התקפה של כוחות צה''ל על מטרות טרור ברצועה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לגירוש היהודים היה להם את כל האמצעים כולל שטיפת מוח מנטלית

    צבא מנצח נגד, 12/07/07 10:53

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: בעוד צה''ל עושה מאמצים גדולים להראות כי נלמדו הלקחים של מלחמת לבנון, וכי הצבא אומן עתה בשיטות לחימה חדשות, הראה החמס ביום ה' 12.7 לפנות בוקר, כי מי שלמד קודם כל את הלקחים, הם אנשיו, ולא צה''ל. בפעם הראשונה במלחמה בת השנתיים, המתנהלת ברצועה מאז ההתנתקות בספטמבר 2005, השתמש החמס, באותן שיטות בהן השתמש חיזבאללה ביום הראשון של המלחמה, 12.7.06, נגד הטנקים הישראלים שניסו להיכנס ללבנון במרדף אחר חוטפיהם של אודי גולדווסר, ואלדד רגב. טור של כ-10 טנקים ודחפורים של חטיבת גבעתי שנע לכיוון מחנה הפליטים אל בוריג', כדי לתקוף מטרות טרור, עלה על מארב של זירת מטענים. לפחות טנק ודחפור משוריין של צה''ל נפגעו, כאשר חייל צה''ל נהרג, והתקדמות הטור המשוריין נעצרה.

    המקורות שלנו מוסרים כי החמס והג'יהאד האיסלמי הזרימו לזירת הקרב כוחות נוספים, מצוידים בטילי נ''ט במטרה לפגוע בטנקים וכלי רכב משוריינים נוספים. מפקדת אוגדת עזה שפיקדה על הפעולה הייתה צריכה להזעיק את מסוקי חיל האוויר, כדי ליצור מסך אש שימנע מחוליות הנ''ט הפלסטיניות להתקרב לטור המשוריין הישראלי ולא יאפשר להם לירות טילים לעברו. המקורות הצבאיים שלנו מדווחים, כי הקרב נמשך קרוב ל-4 שעות, כאשר צה''ל משקיע מאמצים רבים, כולל הזרמת תגבורות לאזור הקרב במטרה לחלץ את החייל ההרוג ועוד שני חיילים שנפצעו בחילופי האש. לאחר מכן חולצו תחת אש כבדה, הטנק והדחפור שנפגעו. התוצאה של הקרב הייתה, כי כוח גבעתי לא הגיע למטרתו ונאלץ לשוב לשטח ישראל. זו הפעם הראשונה שהחמס והגיהאד האיסלמי מצליחים לעצור התקפה של כוחות צה''ל על מטרות טרור ברצועה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תגידו מישהו מרגיש בשינוי בין ברק לפרץ? ברק נכשל בעבר ויכשל בעתיד (ל''ת)

    אזרח מודאג, 12/07/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יהי זכרו ברוך

    גידי, 12/07/07 10:49

    אם סכנו את חייו בשביל לא להרוג ''אזרחים'' הרי זה מחדל נורא. מצידי שימותו 1000000 ערבושים אם זה יציל חיים של חייל צה''ל אחד. לזרוק כבר פצצה כימית על עזה ולגמור את הסיפור, ואינעל העולם. שהגוים יגידו מה שהם רוצים. הרי אם לוס אנגלס הייתה מופגזת יום יום תהיו בטוחים שמקור הירי על אזרחיו היה מושמד.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מלחמת שלום עמלות הגז של הכנופיה (ל''ת)

    כצאן לטבח, 12/07/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    משתתפת בצערכם

    נ.מ., 12/07/07 10:25

    למשפחה ולמשפחת גבעתי המוכרת לי מכוון העשייה המקודשת ,והשכול המלווה בכאב רב(לצערי), ליבי ליבי אתכם ...
    חזקו ואמצו וחבקו זה את זה וחיבוק ענק גם ממני, ניצה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תגובה 17, כמה מצחיק ככה נכון... (ל''ת)

    מדינה, 12/07/07 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יהיה זיכרו ברוך

    ג'קי, 12/07/07 10:09

    בצער רב קראתי את הבשורה המרה על אובדן חייו של חייל יקר.

    מודים לכל העוסקים בעבודת הקודש ומיתפללים לקב''ה שישמור עליהם.

    כל עם ישראל איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ליבי כואב ואני עם המשפחה

    מימי זיו, 12/07/07 10:07

    כמה כואב לקרוא על עוד חייל שנהרג בעזה הארורה!
    היום ליאור בני היה צריך לחגוג יומולדת 24-הוא נהרג בעזה לפני 4 שנים.
    והכאב לא מסתיים................

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לשנות הקוד האתי של צהל - לאסור על מפקדים לסכן חיי חיילים!

    המפקד לדין, 12/07/07 09:59

    יש להפוך ב 180 מעלות ''הקוד האתי'' של צה''ל - שנוסח ע''י פקידים אמריקנים לצורך עידוד הסכמי אוסלו!!!

    בעזה יש להחיל קוד חדש

    1) ברגע שמזהים עיתונאים / צלמים - להוריד אותם קודם כל עם צלפים - אפשר גם לא להרוג אבל חובה לנטרל
    או להבריח

    2) יש להורות לצה''ל להשמיד בצורה אוטומאטית כל מבנה או מקום שחשוד שמסכן בצורה כלשהי חיילי צה''ל -- בלי לבדוק מי נמצא במבנה ובלי לחשוב על אוכלוסיה כלשהי.
    אין צורך להוכיח בצורה כלשהיא שהיתה סכנה בזמן פעילות מבצעית.

    3) יש להעמיד לדין ולהדיח כל קצין שסיכן חיי חייליו לשוא - גם אם זה הייתה ''כמעט תאונה''

    4) מנגד - יש להענשי בחומרה (10 שנות מאסר מינימום) כל פגיעה באזרחים או לוחמים ערבים - אם היא נובעת משעשוע, התנהגות סדיסטית, או מניע פלילי כלשהו!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הקוד האתי נוסח ע''י פקידים אמריקנים?

      אסף, 12/07/07 11:59

      לצורך ''עידוד הסכמי אוסלו''? על מה אתה מדבר, עישנת משהו?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה לא עושים ריכוך ארטילרי לפני שנכנסים???

    רמבו, 12/07/07 09:46

    דמו של החייל על ראש סמולמרד וברק.
    אבל אין דבר, תוך שבוע תראו איך צה''ל גיבור על יהודים חלשים בחומש.

    הגב לתגובה זו

    • אכן ''רמבו'', עוד מומחה צבאי

      אסף, 12/07/07 11:53

      אומרים לו שזה ההרוג הראשון בעזה מאז תחילת השנה ביותר ממאה פעולות שבהן נהרגו מאות מחבלים, אבל תמיד יש את החכמים האלה שמבינים בכל דבר וזו כמובן הזדמנות להטיל אשמה ולכתוב את המשפט המפגר ''דמו של החייל על ראש סמולמרד וברק''. הכל פוליטי... מקווה שלפחות על חומש יעשו ריכוך ארטילרי, אולי הגיע הזמן.

      הגב לתגובה זו

    • רמבו, המומחה הצבאי הדגול. ''ריכוך ארטילרי''...

      אסף, 12/07/07 11:57

      אומרים לו שזה ההרוג הראשון בעזה מאז תחילת השנה ביותר ממאה פעולות שבהן נהרגו מאות מחבלים אבל זה כנראה לא מספיק טוב ותמיד יש את החכמים האלה שמבינים בכל דבר כמובן יש כאן עוד הזדמנות פוליטית להטיל אשמה, ולכתוב את המשפט המפגר ''דמו של החייל על ראש סמולמרד וברק''. כאילו שזו הוראה של אולמרט וברק לא ''לעשות ריכוך ארטילרי''... אגב לא ברור איזה ריכוך ארטילרי הוא רוצה בדיוק, המומחה הצבאי. להוריד את כל המחנה על כל יושביו? טוב נו. מקווה שלפחות על חומש יעשו ריכוך ארטילרי, אולי הגיע הזמן.

      הגב לתגובה זו

      • או, הנה השלום-עכשווניקים התעוררו. אין לכם דגלי סוריה לתלות,או משהו? (ל''ת)

        אסף-סוף, 12/07/07 15:47

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    פעולות פינצטה לא יועילו

    ארז, 12/07/07 09:45

    נצחון על הטרור יושג רק באמצעות מקבת, לא באמצעות הפינצטה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אז למה רבין אמר שלא יהיו קטיושות על אשקלון... (ל''ת)

    מישהו שחושב..., 12/07/07 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צריך להכניס לשם את הצבא ולגלח את הישובים שמתוכם מפגיזים את שדרות

    אייל, 12/07/07 09:37

    אין ברירה אחרת שבעזרתה ניתן יהיה לשים סוף ל6 שנות מצור ואימה והרג על ובשדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מתי ביבי ''אמרתי לכם'' יוצא באיזה הצהרה בומבסטית?

    הלו, 12/07/07 09:32

    בתוכן והסגנון הרגיל: ''אני אני אני אצלי אני אמרתי לכם לא רציתם לשמוע לי, רבין משת''פ, ברק ברח, אני אני אצלי, אני חזק, אנחנו אספסוף גאה...''

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה מחכה לזה

      מי, 12/07/07 11:11

      אז אין ספק שבמה שהוא יגיד תמצא משהו בין השורות שמסתדר לך עם התדמית שלו בעיניך. אין לזה בהכרח כל קשר למציאות...אבל אל תתן למציאות לבלבל אותך!

      הגב לתגובה זו

    • רק זה מה שמטריד את מנוחתך ? אגב, מה היית עונה לביבי ? (ל''ת)

      muli, 12/07/07 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    יהי זיכרו ברוך. לנקום בחמאס! (ל''ת)

    מוטי, 12/07/07 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יזי זיכרו ברוך. לנקום בחמאס! (ל''ת)

    מוטי, 12/07/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה עוד לא הבנתם למה באמת עשו את ההתנתקות?......

    בועז, 12/07/07 09:30

    הסיבה לכל תהליך אוסלו ושאר מריעין בישין מאז...בגלל שישנם כאן אנשים (אם אפשר לקרוא להם בני אדם..) שעושים כסף מהעניין על חשבונינו -בתי קזינו בירחו ועסקים עם יאסר ימח שמו..הם כבר הכינו את הפספורטים הזרים שלהם (כפי שבורג המליץ) וברגע הנכון כאשר כבר לא יוכלו יותר לעשות כסף על גבינו הם כבר לא יהיו פה...
    ואנחנו התמימים ממשיכים לקנות את
    השלום שלהם ולשלם במחיר ילדינו....

    הגב לתגובה זו

    • וואו גילית את אמריקה...ידוע ומפורסם... (ל''ת)

      rex, 12/07/07 10:11

      הגב לתגובה זו

    • האנשים?

      רוח מזרחית, 12/07/07 10:13

      האדמה טובה..הארץ-נהדרת ,,האנשים?זיפט..

      הגב לתגובה זו

    • זה אוסלו אבל ההתנתקות זה הצלת שרון

      דן, 12/07/07 10:24

      שרון היה חייב להציל את עצמו לולא ההתנתקות הוא היה צריך לשבת במדי אסיר בכלא!
      לכן הוא עשה הסכם עם...המבין יבין...
      אתרוגות תמורת התנתקות!
      ומה עם העם?
      הוא קונה הכל!

      הגב לתגובה זו

    • עמלות הגז הפלסטיני

      אולמרט ברק פואד, 12/07/07 10:58

      בעקבות החלטתה העקרונית של הממשלה (29.4.07) להיכנס לחתימת הסכם לרכישת הגז הטבעי מהשדה של חברת ''בריטיש גז'' מול עזה, המצוי בשותפות חלקית של הרשות הפלשתינית, פנתה עמותת אומ''ץ הבוקר (ב', 7.5.07) אל מבקר המדינה בתביעה לבדוק שאלות מהותיות בהחלטת הממשלה.

      בפנייתה, טענה העמותה כי ככל הידוע לה בודק משרד מבקר המדינה זה מכבר הבטים שונים ותמוהים של הענקת זיכיון שנוי במחלוקת משפטית לחברת ''בריטיש גז'' להפקת הגז מול עזה ב-1999 על-ידי ממשלת ישראל. אז תמך במהלך ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. אומ''ץ ביקשה לצרף לבדיקה הבטים נוספים, חלקם גלויים וחלקם טעונים בדיקה יסודית, ולעכב בשלב זה את החתימה הסופית על ההסכם.

      לדברי העמותה, הנושאים שטעונים בדיקה הם:

      א. בשעתו, עיכב ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, את השלמת העסקה בנימוק שהיא עלולה לממן את ארגוני הטרור הפלשתינים. האם ננקטו צעדים כלשהם כדי להבטיח שתשלומי המדינה תמורת הגז לא יזיקו לאינטרסים הביטחוניים של ישראל?

      ב. מדוע לא הוצגה עמדתם של גורמי הביטחון בישיבתה האחרונה של הממשלה, שבה אושר עקרונית לחתום על העסקה עם חברה, שבה שותפה הרשות הפלשתינית?

      ג. האם נבדק המידע שנמסר על-ידי איש העסקים יוסי מימן, מבעלי ספקית הגז emg, שלפיו שותף בחברת ''בריטיש גז'' איל ההון הבינלאומי מרטין שלאף, שהינו ידיד משותף של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושל השר לעניינים אסטרטגיים אביגדור ליברמן (שמו של שלאף הזוכר בכמה חקירות של פרשות שחיתות שבהן מעורבים אישים בכירים במדינה).

      ד. האם תינתן ערבות מדינה בנושאי רכישת הגז והשיווק? במקרה זה, האם ספקיות הגז האחרות יכולות לסכל את מימוש ההסכם בנימוק של אפלייתן לרעה?

      ה. האם אישור ההסכם עם חברת ''בריטיש גז'' ללא מכרז יעמוד במבחן בג''צ, נוכח טענת אפליה אפשרית מצד חברות גז אחרות?

      כזכור, אישרה הממשלה שיתוף פעולה עם מדינות וספקי גז בתחום הגז הטבעי שתאפשר רכישת גז מעזה. ההצעה עברה ברוב של 21 מול 3 (בהתנגדותם של השרים ליברמן, אהרונוביץ' ובוים).

      חברת בריטיש גז מחזיקה במאגר גז טבעי מול חופי עזה בשותפות עם חברת CCC, המוחזקת על-ידי משפחת חורי הלבנונית והרשות הפלשתינית.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יהי זכרו ברוך,ומחזק את ידי המשפחה בצערם.

    אמיר ברד, 12/07/07 09:17

    כמו כן החלמה מהירה לפצועים,ושצה''ל יידע טוב טוב,לא משנה מה אומרים בתקשורת,עם ישראל אוהב אותכם צה''ל,חיזקו ואימצו,והרוח שפועמת בכם רק מחזקת את אזרחי ישראל כשרואים שאתם עושים במלאכת ההגנה עלינו ככל שניתן.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט שרון מופז אמרתם שההנתקות תחזק את בטחון - תתפטרו מנוולים (ל''ת)

    יואל, 12/07/07 09:12

    הגב לתגובה זו

    • אופס- שרון כבר לא ממש איתנו.. (ל''ת)

      האחרים בדרך!!, 12/07/07 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    צהל אתם גבורים חומש על ילדות וילדים - צבא מובס על ידי החמאס. (ל''ת)

    רפי, 12/07/07 09:04

    הגב לתגובה זו

    • לרפי היקר

      מישהו, 12/07/07 11:21

      איש קיצוני שכמוך צריך לדעת שצה''ל לצערי צריך לסכל גם פעילויות טרור מבית שמאיימות על השלטון הדמוקרטי.

      בינינו, הנערים האלו הם טרום יגאל עמירים - עשבים שוטים יש לעקור.

      מאחל לך להקים מדינה משיחית באוגנדה שם הצבא יאפשר לדת לנגח את המדוקרטיה יום יום.

      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    משתתף בצערה של המשפחה, יהי זכרו ברוך.

    ניר, 12/07/07 09:02

    הרגשה רעה מאד, הזילות בחיי החיילים שוברת שיאים, שהילדים של ראש הממשלה יכנסו לטייל שם בתוך הרצועה חשופים. די עם הפעילויות הכיורוגיות המסכנות חיילים!
    חייל אם אתה נשלח למשימה ברמת סיכון גבוהה שיכול לעשות אותה כלי טיס או טנק, תסרב פקודה, תשמור על החיים שלך ולא על התחת של המפקדים!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לחקור האם ריחמו על ערבים - ורצחו בגלל זה חייל!

    וח''ק, 12/07/07 08:59

    יש להכריז על עזה כאוכלוסיית אוייב

    ולחסל כל מקום סכנה בלי רווי לא חמושים בלי כל היסוס

    יש לאסור על צהל.פגיעה באזרחים לשם שעשוע או הנאה סדיסטית או פעולות פליליות

    ומצד שני להעמיד לדין כל קצין שהעדיף חיי ערבים על חיי חייליו
    שהם אחינו בנינו ואבותינו

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

      אייל, 12/07/07 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    שמאלני: לא רוצה שחיילים ימותו בעזה להגן על מתנחלים...מה, אין? שחכתי (ל''ת)

    ישראל, 12/07/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט: ''ניצחנו''

    מוני המיואש, 12/07/07 08:52

    ראש ממשלת ישראל אהוד שמאלמרט:

    ''זה בסדר, ניצחנו, אנחנו הרגנו להם יותר, נו אז מה, אז נהרג חייל אחד, אבל העיקר שניצחנו!! תפסיקו להתבכיין על חיילים שנהרגים , זאת מלחמה, הם אמורים לההירג, העיקר שניצחנו, מה אתה שואל? איפה הבן שלי? בפנטהוז שקניתי לו בניו-יורק, זאת הייתה אחלה עיסקה,תאמין לי אני תותח בכל מה שקשור בנדל''ן, אין עלי!! חה חה חה חה,למה מה חשבת שהוא פראייר להיות כאן בעזה? אה אופס...לא רשמת את מה שאמרתי עכשיו נכון?? אייי שיט, אני מאחר לעסקת נדל''ן, אתה והשטויות הלא מעניינות שלך על חיילים הרוגים, אני אפספס את הדיל של עיסקת הנדל''ן ואתה מקשקש לי בראש על חיילים הרוגים וחיילים חטופים, זה לא מעניין, יש דברים הרבה יותר מעניינים, כמו מה? כמו עיסקאות נדל''ן טובות, כמו משחק כדורגל טוב, כמו ארוחה טובה במסעדה יוקרתית! החיים הטובים!! אז החיילים החטופים יישבו עוד כמה שבועות בשבי, בשביל זה לפספס עיסקת נדל''ן טובה?! חחחח, הצחקת אותי! חה חה חה חה, טוב אני זזתי לעיסקת הנדל''ן, יאללה ביי!!''

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח גדול- פשוט אדיר (ל''ת)

      גידי, 12/07/07 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    נלחמים למען אבו מאזן.

    לבנוניזציה, 12/07/07 08:44

    עוד מעט הוא מקבל שיריוניות מצה*ל. איפה כל הכסף והנשק של הפת*ח? עכשיו נלחמים למען מישהו או משהו ויטרואלי שאין בו כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    2-כוונתך בודאי לברכה שנותן יעקב לעשיו 'על חרבך תחיה' בינתיים ברכה ז

    משה בודק, 12/07/07 08:41

    זו עברה אלינו כקללה

    הגב לתגובה זו

    • על חרבנו נחיה

      ארז, 12/07/07 11:00

      אם נוותר עליה תמורת הזיות השלום - ניכחד.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה, לא יצאנו מעזה בהתנתקות? (ל''ת)

    דוד, 12/07/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הסירו דאגה מליבכם , בניו של אולמט שלומם טוב ובמקום בטוח בחו''ל . (ל''ת)

    אבו יסמין, 12/07/07 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מספיק!!! למחוק את עזה כבר!!!!!! (ל''ת)

    ישראלי, 12/07/07 08:30

    הגב לתגובה זו

    • צריך למחוק את עזה (ל''ת)

      נתאי, 12/07/07 08:47

      הגב לתגובה זו

      • אני הצעתי מספר פעמים למחוק את בית חנון ולהייה,

        א, 12/07/07 11:49

        כך שעזה תוכל ללמוד מזה שלא כדאי להילחם בנו, כי כל פיגוע או קסאם, יעלה להם במחיקת ישוב !
        כמו שאומרים במלחמה כמו במלחמה!

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      עוד אחד, 12/07/07 09:34

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הי''ד

    מני, 12/07/07 08:28

    יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא התנתקנו במקרה מעזה? איזו מן התנתקות היא זו?

    לירון, 12/07/07 08:25

    אפשר לסכם את תוצאות ההתנתקות כך:

    צה''ל ממשיך לפעול ברצועה, בלית ברירה, אך מעמדת נחיתות גבוהה בהרבה מכפי שהיה לפני ההתנתקות (אין ספק ששליטה קבועה בשטח מונעת התפתחות של קיני טרור והתחזקות של גורמי טרור, וע''ע מלחמת האזרחים ברשות - השתלטות החמאס על עזה, וירי הקסאמים עד אשקלון).

    היישובים נחרבו והמתיישבים גורשו תוך יצירת פצע עמוק בחברה הישראלית, שמי יודע אם ומתי יחלים.

    מחורבות היישובים יורים מחבלי החמאס טילים על ישראל.

    למה עשינו את זה? למה זה היה טוב? (למי זה היה טוב כבר הבנו...)

    הגב לתגובה זו

    • והעצוב מכל שרק אתה ואני ומס. 7 עדיין שואלים למה? שאר המדינה אדישים. (ל''ת)

      ישראל, 12/07/07 08:54

      הגב לתגובה זו

    • איזה מזל שיצאנו מעזה!

      מוקיר תודה, 12/07/07 11:37

      היום ספגנו את ההרוג הראשון מתחילת השנה , יהי זכרו ברוך. שרון הציל אותנו מעוד עשרות הרוגים ואזרחים שהיינו קוברים השנה אם לא היינו מתנתקים. תודה רבה שרון.

      הגב לתגובה זו

      • כמה שטויות בתגובה אחת!

        לירון, 12/07/07 15:42

        ראשית, משך תקופה ארוכה לא היו הרוגים ברצועת עזה (כשישבנו שם). כבר הספקת לשכוח? אתה זוכר כנראה את המקרה המזעזע של ציר פילדלפי. אז תרשה לי להזכיר לך על מה ולמה נהרגו שם החיילים: הם חשפו מנהרות נשק!!!
        יש לך מושג כמה מנהרות כאלה נחפרות ברגע זה ממש? יש לך מושג כמה נשק הוברח דרכן מאז שצה''ל לא שולט בשטח, הודות לשרון הפושע?
        אין לך מושג, וגם לי לא, וגם לא לצה''ל. משום שצה''ל כבר לא שם למנוע את הברחות הנשק, והוא זורם חופשי-חופשי לרצועה, עד שיום אחד ישתמשו בו נגדנו.
        אגב, ביו''ש - שם שולט צה''ל שליטה מלאה - אין הרוגים, אין פיגועים ולא יורים משם טילים על ישובינו. זאת, על אף ששטח יו''ש גדול פי כמה וכמה משטח הרצועה, ולמרות שטו]וגרפית הוא מסובך הרבה יותר. ולא משום שהפלשתינים ביו''ש הפכו לאוהבי ישראל פתאום, אלא משוםשצה''ל שם, שולט בשטח!!!

        הגב לתגובה זו

      • אל תדאג אחמד,

        123, 12/07/07 16:49

        החמאס יהרוג עוד הרבה יהוד עם כל הנשק, המומחים והישטות שהוא הצליח להעביר לרצועה מאז שברחנו משם.
        ממש כמו בלבנון.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    תהיה נשמתו הקדושה צרורה בצרור החיים והשלום

    אדון מיכאל, 12/07/07 08:23

    הלוואי עלי שאמות על קידוש השם.

    תנחומים למשפחה שלא תדעו עוד צער.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עכשיו אולמרט יורה לצה''ל לעשות פעולה נרחבת ובכך יהרוס את השקט והשלום (ל''ת)

    ר, 12/07/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רגע, לא יצאנו כבר מעזה? השלום לא כאן ? (ל''ת)

    כתום עצוב, 12/07/07 08:23

    הגב לתגובה זו

    • חצוף, סכנה לדמוקרטיה - למעצר מנהלי מיד!

      חשוך ימי בינימי, 12/07/07 09:53

      הרי בג''צ הקדוש קבע שההתנתקות תוביל ''למציאות בטחונית טובה יותר''. אז איך אתה, יבחוש בן דומן, מעז להטיל בכך ספק?

      סכנה לדמוקרטיה, גזענות, פאשיזם, חומייניזם, בלה, בלה, בלה,.... מעצר מנהלי מיד!

      הגב לתגובה זו

      • אנשים טובים!

        מחנה, 12/07/07 11:08

        מישהו צריך להגיד לכם שהחייל הזה לא נהרג כדי לקדם אג'נדה פוליטית זו או אחרת. יש דברים קדושים שלא נוגעים בהם ויש צער קרובים וחברים שאין לכם זכות לפגוע בו.
        זהו שימוש ציני קר שמתחיל התנצחויות לא מכובדות. תתאפקו יום-יומיים.

        הגב לתגובה זו

      • התעוררת?

        רון, 12/07/07 13:02

        חייל נהרג ואתה קופץ לנצל את זה לטיעונים נגד ההתנתקות? אז לפי ההגיון שלך ההתנתקות היתה טובה, כי לפני ההתנתקות נהרגו הרבה יותר. בקרוב נצא גם מקרני שומרון.

        הגב לתגובה זו

        • עוד אינטליגנט

          לירון, 12/07/07 15:43

          ביו''ש - שם שולט צה''ל שליטה מלאה - אין הרוגים, אין פיגועים ולא יורים משם טילים על ישובינו. זאת, על אף ששטח יו''ש גדול פי כמה וכמה משטח הרצועה, ולמרות שטופוגרפית הוא מסובך הרבה יותר. ולא משום שהפלשתינים ביו''ש הפכו לאוהבי ישראל פתאום, אלא משום שצה''ל שולט בשטח!!!

          הגב לתגובה זו

        • לא נעים לשמוע

          יח, 12/07/07 16:50

          שאתם האחראים לבריחה מעזה, גם אחראים למותו של החייל, נכון?

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק שרון אשם (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 12/07/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יהי זכרו ברוך . משתתף בצער המשפחה (ל''ת)

    עפרי, 12/07/07 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ד' ינקום דמו. ההרוג שקול כנגד 1000 מרצחים (ל''ת)

    משה בודק, 12/07/07 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יום השנה למלחמה

    א, 12/07/07 08:01

    בין המצרים אין לנו מזל יש שמועות על הרוג ופצועים

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פתגם ידוע מהתנך. אומר שעל חרבנו נוכל לחם (ל''ת)

    פקק תנועה, 12/07/07 07:55

    הגב לתגובה זו

    • שפה עברית

      בלשן, 12/07/07 08:50

      לפקק תנועה . שמתי לב שיש לך תגובה לכל דבר וענין .
      אולי ( לפני תגובותיך )כדאי היה שתחזור לספסל הלימודים (או תשתמש במילון עברי-עברי)ותראה
      שיש לומר בעברית נאכל ולא נוכל
      ובכל מקרה אכלת אותה .אחלה !

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק במאה אחוזים. במזל גדול

        פקק תנועה, 12/07/07 10:00

        אני לא עומד למישפט בבת המישפט

        הגב לתגובה זו

        • זה לא כזה נורא, תמיד יש עיסקת טיעון (ל''ת)

          מני השור, 12/07/07 11:10

          הגב לתגובה זו

    • פקק, די עם העילגות!

      מוני, 12/07/07 10:21

      פקק, די כבר עם התגובות האלה שלך, אף פעם אי אפשר להבין מה אתה רושם, אתה עילג! תפסיק לעשות מעצמך צחוק!

      עילג!!!

      (הבעיה היא שכנראה אין לו מושג מה משמעות המילה ''עילג'' ולכן הוא יתעלם מהתגובה...)

      הגב לתגובה זו

      • אולי עצומה תעזור...

        מחנה, 12/07/07 11:04

        אנו החתומים מטה מתחננים בזאת שאת העילגות, הארכאיות, הקיטשיות, ההומור הרדוד ושגיאות הכתיב הבלתי-פוסקות, ישאיר האדון המתכנה ''פקק תנועה'' מקרית ביאליק לעצמו ולבני ביתו, ויחסוך שבטו מקוראי nrg.
        בתודה,
        מחנה

        הגב לתגובה זו

        • לו יאזור לכם . אני ימשיח לכטוב . (ל''ת)

          פקק תנועה, 12/07/07 12:33

          הגב לתגובה זו

      • מוני , גם לעילג מותר להביע דיעה . ולך ,ידידי הפקק , אל תדפוק

        ג.מ, 12/07/07 12:12

        להם חשבון . שפוך כל אשר על ליבך .
        גם אותי ,טעויות לשון מעצבנות .שלא נדבר על הרבה ''יודים'' שאתה נוהג להשתמש ...גם אני ''תועה ליפאמים '' ...העיקר חופש הביטויי....

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד. להמשיך לחסל אותם. ברק נוקט באסטרטגיה נכונה. (ל''ת)

    מפוכח, 12/07/07 07:54

    הגב לתגובה זו

    • לייבש את הים בכפית

      ארז, 12/07/07 09:58

      פעולות הפינצטה של צה''ל לא יועילו בדבר - למעט בחיזוקם המוראלי של המחבלים.
      רק פעולה בנוסח ''חומת מגן'', אבל מאסיבית פי כמה, תביא לרגיעה בגזרה הדרומית.

      הגב לתגובה זו

      • עד שהצוות הממשלתי הזה לא יתחלף,אל תצפה למהלכים גראנדיוזיים. (ל''ת)

        אבנר, 12/07/07 12:41

        הגב לתגובה זו

        • ראש השב''כ,דיסקין צדק.נותרה רק עקירה מההתנתקות.לתש' לב:אולמרט+נתניהו (ל''ת)

          +מופז+סילבן+כצ+, 12/07/07 14:01

          הגב לתגובה זו