• 237.

    זעזוע

    משה גרינבוים, 18/07/07 15:52

    כבן משפחה לניצולי שואה אני מזועזע מהאנטישמות של אלו המכנים עצמם ישראלים ובפרט חשין שאינו ראוי לתגובה כי הוא בושה לאנושות אבל יש לי שאלה אילו פקיד כלשהו היה מרים יד על ח''כ יפה נפש למשל בילין או ערבי ואיזה רב או דיין היה מצדיק האם אמות הסיעפים של מדינת ישראל לא היה מזדעזע יש גבול לחוצפה מי שמצדיק צריך לעמידו לדין
    וגם את אותו חשין שאלה אם יש שופט
    שמוכן להסתכל עליו כלל
    באחד התגובות יש משהו שכתב האם
    ח''כ כהן יודע מה זה צבא אני מדוע ילדי שלא מקבלים תקצוב כי אנחנו אזרחים סוג ג צריכים לדעת מה זה צבא קודם תכירו בי ובילדי ולמה על ערבי ישראל אתם לא אומרים צבא
    ואח''כ תגידו שזה לא אנטישמות

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    רבאי???????????חשין

    יאיר, 18/07/07 10:49

    לשונו של מישאל חשין כבר מוכר לכולם ושנאתו ליהודים ג''כ אבל הוא לפחות מתנהג כלא יהודי אז לא שווה להתייחס בכלל לדבריו
    בנוגע לדה הרטוך
    הנני מציע לכל אחד ואחד לברר את מעלליו ועוד תופתעו בגדול על שיענו דתי עוסק בהתנכלויות ללומדי התורה ומקבל גיבוי מכל מערכות הממשל והתקשורת .למה לא כשמדובר נגד לומדי התורה .
    ע''ז נאמר:שנאת עם הארץ לתלמידי חכמים
    נ.ב. בקרוב יפורסם באחד מאתרי האינטרנט מאמר מסודר ובו יפורט את כל מעלליו . אז חכו.

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    תיקון טעות

    יצחק, 12/07/07 20:58

    היועץ המשפטי לממשלה לא היה אמנון רובינשטיין, שכבודו במקומו מונח, אלא אליקים רובינשטיין - שופט בית המשפט העליון

    אין צורך לפרסם, פשוט תתקנו!

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    הפתיחה למאמר שכתבתי היום -

    אז מה חדש?, 12/07/07 11:46

    גבי גזית מתלבט, ר''ל. קשה עליו ההתלבטות, על כן הוא משתף בה את נתן זהבי. לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב. גזית שוטח את בעייתו – הוא מתנגד לאלימות, אך במקרה, בו סטר חוליגאן נאור ל''חרדי'' הוא החליט – חייב! החרדי!

    העורב מסכים אתו. הראו לי עורב אחד ביקום, שיוותר על נתח גבינה שמן, שניתן ללעוס אותו ימים תמימים על פי המקרופון, ואיש לא יתלונן על הלעיסה הקולנית ועל הפירורים. מה עוד, שאותו נתח הוא גם בעל תכונה אור-קולית. סטירה על זקן הוא מראה משובב נפש, שצלצולה נשמע באזני הצפרים כשירת המלאכים. טוב, אין מלאכים, כשירת מקהלת הקבוצים.

    יקום מי שלא ידע שההחלטה תיפול על צד שמאל.
    במדינת ישראל מותר ליהודי להיות נאצי. גם למדינה מותר. למעשה, במדינת ישראל מותר הכל, רק דבר אחד אסור – לקרוא לנאצים בשמם, או להשוות את מעשיהם הנאציים למעשי הגרמנים ב''שואה''. על זה חל ''טאבו'' מוחלט. ובמחלקת הטאבו ליד רישום ''מדינת ישראל'', רשומה, בדיו סמויה, הערת אזהרה: ''אסור להשוות את המדינה...'' סליחה – ''אסור להשוות שום דבר...''. זהו חוק בלתי כתוב (אבל עובדים על זה, ע''ע קולט אביטל), אך נשמר ביתר אדיקות מכל החוקים הכתובים, הנעברים ב''מדינה שהשמאל בנה'', בהתלהבות חלוצית, מאז ימי ''המדינה שבדרך''.

    אשר על כן, אין שום סיכוי שייעשה משפט צדק בפושע אמנון דה-הרטוך.

    העדר רק שומע ''נאצי'' או ''גרוע מן הגרמנים'' וקופץ לדיקלומים!
    זה מאד בסדר להגיד לח''כ - אתה בהמה תסתום את הפה שלך – הכל על פי המבייש והמתבייש. אם אדם נאור סטר ל''חרדי'', אין בכך כלום. הלוא הוא הנאור וההוא ''חרדי''. אז מה? את זה תשאלו את גבי גזית ואת כל שאר שונאי ישראל החוסים בצל כנפיה השחורות של ה''מדינה'' הזו.
    זכותו ואף חובתו של הח''כ היתה לומר לבעל המאה, שהוא הרס לעולם התורה, ובמיוחד, בהתחשב בעובדה שאותו יושב על הקופה ידוע כאויב החינוך העצמאי. על כך להגיב ב''בהמה'', זה .. טוב, אסור להשוות!

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    אולי הסטירה הטרדה מינית?

    ג'ק, 11/07/07 22:37

    יש לחקור את העו''ד אם טינו נגוע בבעיות מיניות

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    המוסר החרדי הידוע

    אבא, 11/07/07 22:11

    מי שפוגע בכיסם היה בעבר אנטיוכוס. כיום הוא גרמני ונאצי.
    מי יעמיד אותם במקומם?

    הגב לתגובה זו

    • השאלה היא, מי יעמיד אנטישמים כמותך על מקומכם!

      אתה מגעיל!, 12/07/07 11:51

      כבר עשרות שנים אתם פוגעים בכיסי, בהיותי משלמת מסים במדינת הרשע והפשע הזו, כדי לממן את מנגנון התעמולה שלכם לחורבן ישראל, כדי לממן את תשלום חובות הקבוצים, שונאי ישראל, כדי לממן את חורבן ארץ ישראל, וכל זה בלי לשאול אותי ומאות אלפים כמותי, העובדים כל חייהם, כדי לממן את משכורותיהם של אויבי ישראל המסוכנים ביותר, שמעון פרס ושאר ''מחנה השלום''.
      אותי לא שואלים, ובכל זאת אגיד לכם - אני מעדיפה שבכסף שלי יבנו ישובים בלב ארץ ישראל, שיממנו חינוך יהודי לילדי ישראל, שיממנו מלחמה להשמדת האויב ולא לקידום תכנית השלבים שלו להשמדתי!
      ולא אכפת לי גם, אם יממנו את ישיבתך בכלא!

      הגב לתגובה זו

  • 231.

    הכהן: חשין--מותר להכות אם נעלבים. אבוי, שכאלה הם שופטיך ישראל (ל''ת)

    יצחק הכהן, 11/07/07 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    hashin like smacks? he might want to be careful

    justice, 11/07/07 21:28

    or he might get one also across his kapo face

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    ''תרבות ונימוסים''...?!

    you, 11/07/07 20:15

    ראינו גם שופטים מאבדים עשתונות............?!וגם לראשונה באלימות הפיזית......... כשהמתלוננות דוברות אמת, כל נבחר ציבור
    ככל שיהיה גדול יותר יש להחמיר איתו עוד יותר ואפילו לשבח את הענישה......... השופטים? הפרקליטות?הכנסת?

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    דרושים אנשים אמיצים שיסטרו לשמלאנים ביילין וגלאון ושלום עכשיו שהרסו

    ג'ינג'י, 11/07/07 20:11

    את המדינה, היהודים יצאו מהשואה על מנת לבנות מדינה באו החרקרקים האלה והורסים כל חלקה טובה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    למען האיזון, שחשין יבקש גם מהשמאלנים להפסיק להשוות את הימנים לנאצים

    סקופידון, 11/07/07 19:24

    במאמרי סוף-השבוע שלהם, ובכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    מי שמרים יד בכנסת-דינו הרחקה מיידית לצמיתות(גם ח''כ!)

    ***************, 11/07/07 18:03

    אבל ההסתה והרדיפה של הציבור החרדי את דה הרטוך בלתי נסבלת-ראו את המאמר של זילברשלג מלפני כמה חודשים!

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    חשין = אלוהים? איני מבין מדוע נותנים לו במה (ל''ת)

    ד, 11/07/07 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    רק רשע כמו חשין לא קולט שלהרים יד צריך להיות רשע ולא משנה מה אמרו (ל''ת)

    צדיק, 11/07/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    להדיח את הח''כ הבזוי מהכנסת (ל''ת)

    ניצול שואה, 11/07/07 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    אשכרה כנופיה,לכל דבר ועניין,אבי השתוקית גודע הידיים והבריון האלים.

    יגאל כהן, 11/07/07 16:58

    כנופיה לכל דבר ועניין.
    אבי השתוקית מגן על הבריון האלים.
    אזרחים פיצחו נא בשיר,
    כי אמת וצדק משפטו של האמיר.
    יש להקים על אתר,ועדת חקירה לגילדה המשפטית ולזרוע הצבאית שלה,חמולת מזוז.

    הגב לתגובה זו

    • אצל חשין מדובר באי שפיות זמנית שכבר נמשכת שנים

      דנה, 11/07/07 21:50

      אין צורך להתייחס אליו.

      הגב לתגובה זו

  • 221.

    חשין מוכיח שלא הייה משפט צדק בעליון אלא לפי השקפת עולם חד ממדי (ל''ת)

    משה, 11/07/07 16:35

    הגב לתגובה זו

    • חשין רק מוכיח שבית המשפט העליון הוא ארגון פשיעה (ל''ת)

      שלומית, 11/07/07 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 220.

    יש לעצור את חשין על הסתה לאלימות וחמור יותר על הרשאה לאלימות פיזית (ל''ת)

    לא משפטן, 11/07/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    הבעיה שלך אדון חשין:

    you, 11/07/07 16:16

    דורית בייניש, סבורה כי החברה בישראל נקלעה לאווירה של קריסת-מערכות:
    הבעיה שלך אדון חשין: היא שיש לך יותר מידי חברים בשלטון ואתה שומר על התחת שלהם,
    ומי שגרם להרס וקריסת מערכות ,זה מערכת המשפט והפרקליטות, שכולם על טהרת המידות?.. מדינת אנסים , אם זה הנשיא אז מה יעשה העם? ואנו נמצאים בעיצומה של טלטלה חברתית ופוליטית....''


    הגב לתגובה זו

  • 218.

    היכן שילטון החוק?

    בושה!, 11/07/07 16:12

    האם יש סט חוקים נפרד לשמאל הקיצוני בישראל ?
    מדוע הפקיד העלוב הזה לא נעצר מיד?
    החלאה הזה העיז להרים יד על ח''כ שנבחר ליצג את העם בבית הנבחרים הישראלי!
    אין דין ואין דיין!

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    שופט אינו מעל לחוק

    לוחש לחשין, 11/07/07 15:57

    לחשין הסנילי יש לאמר כי גם שופטים אמורים לקיים את החוק!

    הגב לתגובה זו

    • זה השיכור שבטיח לשבור לשר המשפטים את היד ?

      דורית, 11/07/07 21:52

      אם ככה תשלחו אותו לישון.

      הגב לתגובה זו

  • 216.

    ממש מביש... לא יאומן כי יסופר (ל''ת)

    ., 11/07/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    אם מדובר בחרדי בית המשפט יתיר גם אלימות

    גל, 11/07/07 15:05

    איזה גועל נפש מרוכז בתי המשפט מגלים את הפרצוף האמיתי שלהם כשמדובר באלימות נגד חרדי זה גם מותר ומתבקש וצודק ונכון ומה של תרצו

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    דוגמה מהתנ''ך מלכים א'

    אנוש, 11/07/07 14:47

    כשדוד המל נמלט מאבשלום המורד פגש בו שמעי בן גרא משבט בנימין. הוא חרף וגדף ונצל את מצוקת דוד וחוסר יכלתו להגיב.
    האיבה היתה על רקע פוליטי.
    שנים אחר כך זכר דוד את המקרה ועל ערש דואי צוה לשלמה בנו לנקום. שלמה נקם - הוציא את המלעיז החרף והמגדף להורג.
    שלמה החכם באדם - הבה נלמד לקח. הוצאה להורג אסורה מדרבנן, אבל אולי ל''ט מלקות תועלנה לזקן הממרה חבר כנסת כהן.

    הגב לתגובה זו

    • מלים בסלע. מסכימה איתך. (ל''ת)

      בת לניצולי שואה, 11/07/07 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 213.

    ההרחקה היתה במקום וגם ראוי שתהיה לצמיתות---------היתר נכון ! (ל''ת)

    החרדים בפירוש, 11/07/07 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    חשין מה עובר עליך אתה עדיין שפוי?

    יוסי, 11/07/07 11:27

    מה קורה לו לזקן הזה הוא כל פעם פולט אמירות מצטער אח''כ מבקש סליחה האם מותר לך הכל אז מה אם אתה הייתי פעם שופט?

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה תשישות נפשית.

      יוסי, 11/07/07 21:48

      למזלנו הוא כבר לא שופט.
      יש גם כמה שופטות מכהנות שסובלות בדיוק מאותה בעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 211.

    משפטנים מושחתים הבייתה!!! (ל''ת)

    השקר הוא האמת, 11/07/07 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    גם הגרמנים ימ''ש גם כן ידועים במסירותם לתפקיד..

    שופט עליון באמת, 11/07/07 10:40

    כמוכן הם עם ''מתורבת'' ו''נאור'' ו''ישר'' בדרכו.

    התוצאות: 6 מיליון יהודים מתו על קידוש ה''

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    אם זה היה ביילין כל האנטישמים פה היה מגיבים הפוך !!! (ל''ת)

    בזויים, 11/07/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    להעיף סטירה לחשין הפרובוקציות שהוא עושה גרועות מכהן (ל''ת)

    ערב רב, 11/07/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    חישין צריך אישפוז כפוי (ל''ת)

    יהודי, 11/07/07 10:15

    הגב לתגובה זו

    • זה הזמן לפנות לפסיכיאטר המחוזי. (ל''ת)

      דלית, 11/07/07 21:53

      הגב לתגובה זו

  • 206.

    עכשיו זה ברור- יהודי דתי לא יכל לקבל משפט אמת בארץ

    שרית, 11/07/07 10:13

    כל הזמן חשבנו,
    בא השופט חשין בוננו והראה זאת

    הגב לתגובה זו

    • שרית את טועה ובגדול

      אסף, 11/07/07 13:30

      האיש עליו מגן השופט חשין - הוא גם איש דתי חובש כיפה שחורה. אז התזה שלך לא ממש מחזיקה. קצת בעייתי הא ? אולי תנסי ללכת על זה שאנשי ימים לא יכולים לקבל משפט צדק ? הא בעיה אנחנו לא יודעים עם הח''כ הוא ימני ? אולי תגידי שתומכים בהתנתקות לא יכולים לקבל משפט צדק ? אופס , אנחנו גם לא יודעים מה היתה עמדתו בנושא הזה.
      טוב תמציאי משהו אחר. הדף סובל הכל.

      הגב לתגובה זו

      • אסף כיתקיפו אותך פיזית בשל מילותיך,אני מקווה שתגיב בצורה זהה.שתהנה

        ותתמוגג במכות, 11/07/07 15:09

        בתגובתך אין כלום יותר מדביליות, שאינה קשורה לנאמר ולנעשה,אפילו אינה קשורה לתגובתה של מס' 206.
        קצת בעיתי,אופס שמופס.
        חשין מגן על אדם שתקף(ממש לא מענין אותי שיש כיפה על ראשו) אדם אחר פיזית.נקודה.
        תקף ח''כ במשכן הכנסת.
        איני סולח על כבוד הכנסת לאף אדם. גם לא אם זה יהיה נשיא בית המשפט העליון בפועל.
        בוזגלו מזמן היה בבית מעצר בשל כך.נקודה.

        הגב לתגובה זו

  • 205.

    לאלימות המילולית הזו קוראים שינאה עצמית (ל''ת)

    פקק תצנועה, 11/07/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    המגיבים במעריב- כנסו!

    חתום על הארץ, 11/07/07 10:04

    הארץ הזו מחולקת בין בתוך הקו הירוק ומאחורי הקו.
    העם הזה מתפלג בין קוראי מעריב
    לבין קוראי הארץ.
    ממליץ לכם לרפרף ולהחכים
    (בהנחה שיש מספיק ''תוכנה'' בין אוזניכם להחכמה) מהתגובות של
    קוראי הארץ (לפני שתתחרפנו:
    בכל טסט ובכל רגע נתון-לכם יש הרבה הרבה הרבה פחות סיבות להיות גאים בעצמכם)

    הגב לתגובה זו

    • לקורא הארץ הפלצן-הארץ עיתון אנטי

      נפיח, 11/07/07 15:29

      ציוני.סוללה שלמה של שמאל קיצוני.עמירה הס ,ג.לוי,מ.בינבנישתי,ע.שוקן עצמו,צ.בראל,ודני רובינשטיין שתומכים גלויות בחמאס,ופסאודו ליבראלים חברתיים מסוגה של אחת,רות סיני.כמי שקרא את הארץ עשרות שנים כמנוי נאמן ,נשברתי לפני כמה חודשים .פשוט לא יכלתי לסבול את שטיפת המוח שעשו לי מדי יום.אמרתי שלום ועברתי למעריב כמנוי.נשארתי ציוני -לא איש ימין בפרוש לא, אבל צ י ו נ י.אני קורא לך לעזוב את הבמה האנטי ציונית הזאת ולהצטרף למעריב.אם אתה מאמין בציונות...כמובן.

      הגב לתגובה זו

  • 203.

    חשיין כמו אותו הדוד המביך השיכור שעולה מעורטל לרקוד על השולחן ... (ל''ת)

    רונן, 11/07/07 09:44

    הגב לתגובה זו

    • זה לא כמו - זה השופט השיכור שעושה ביזיונות לכולנו (ל''ת)

      אילה, 11/07/07 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 202.

    בייניש ''נשריין מקום לנכדו מלבד הבן בעליון'' (ל''ת)

    השופט הבריון, 11/07/07 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    אם חבר מביא חבר בבג''ץ אז סטירה מביאה סטירה חשין תן תלחי השניה

    שמייח, 11/07/07 09:26

    בגץ גם רוצה להשפיט(ך) איזה סתירה יותר כואבת ממש מרגש מה הם עושים שם כל היום השופטים עלאק, מכובדים כזה כאילו,

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    עו''ד דה הרטוך - מלח הארץ ופטריוט אמיתי.

    פייבל, 11/07/07 09:24

    ותשאלו את חבר הככנסת כהן אם
    הוא יודע איפה זה בק''ומ .

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    חשין רוצה להיות חבר שלנו....(אנחנו כבר נצא מזה...) (ל''ת)

    גנב,רוצח ,אנס.., 11/07/07 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    קראתי לבעלי ''גרמני'' והוא היכה אותי (ל''ת)

    הוא צודק,, 11/07/07 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    ח''כ כהן הוא גזען וראוי ליותר מסטירה (ל''ת)

    אלכס, 11/07/07 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    היהודון הבכיין כהן בא על עונשו בצורה הראויה ביותר

    נעמן, 11/07/07 09:11

    ולאנשי אנרג'י:
    המילה ''יהודון'' אינה פסולה. נהפוכו: יקיר הטוקבקיסטים רחבעם זאבי (גנדי) כינה את השגריר האמריקאי בישראל בשם ''יהודון''. אם לפטריוט כמו גנדי הבר מותר, הרי הדבר נכון גם לאזובי הקיר כמוני .
    ולעצם העניין, יצחק כהן מתנהג כמו יהודון בכיין: מתגרה, יוצר פרובוקציות וממש דוקש את המכות מהרטוך.
    תגובתו האמיצה של הרטוך מעידה שהשפיות לא סרה מישראל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון,אתה יהודון עלוב ונקלה - מותר להרביץ לך??? (ל''ת)

      שרית, 11/07/07 10:12

      הגב לתגובה זו

  • 195.

    דה הרטוך מתנכל לחרדים בשנאה יוקדת תוך ניצול כוחו (ל''ת)

    למה לא מספרים, 11/07/07 09:11

    הגב לתגובה זו

    • כואב לחרדים שלא קיבלו את כספנו בגלל שלא הגיע להם...

      עמית, 11/07/07 10:51

      הכיס חשוב לחרדים כדי שיוכלו להמשיך ולרמות אדם ואל.

      הגב לתגובה זו

  • 194.

    את מי מעניינים הגיגיהם של ברק,חשין ושאר חלאות בית המשפח העליון לשע

    אבי, 11/07/07 09:08

    הרי עליהם ועל דומיהם אמרו חז''ל: ''זקני עמי הארץ ככל שמזקינים דעתם מיטפשת עליהם'' וחשין הוא דוגמא ראויה.
    מי הוא שישקול מה גרוע ממה?
    האם מחר, אם פסק דין מקומם של איזה שופט אידיוט דוגמת שופטי בג''ץ,ולצערי יש רבים נוספים כאלה ב''חונטה המשפטית'' המסואבת,לא ימצא חן בעיני אוכל לסטור על פניו? או שמא בו ברגע איעצר?
    אז מדוע מותר לפקיד לסטור לח''כ גם אם דבריו מקוממים? שיענה לי הדביל חשין.
    אלא שהוא,כמו כל חבריו ל''חונאה המשפטית'' סבור שהוא ''נאור'' ולכן לו ולהם מותר מה שאסור לאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    חשין,שוב אתה לא מפתיע...עמדותיך הגזעניות והיהירות מוכרות לכולם (ל''ת)

    מיכל, 11/07/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    אז מותר לתקוף אנשים מבוגרים?

    מ, 11/07/07 09:02

    ''הוא קילל אותי, אז הרבצתי לו!''
    ממש כמו ילדים בגן.
    אלוהים, הצילנו משופטי החושך ועוכרי הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    מעשה שלא יעשה אך ההתמסכנות של הח''כ מוציאה אותי משלוותי (ל''ת)

    מיכל, 11/07/07 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    המשפטן האלים שהכה חבר כנסת לא יעמוד למשפט! (ל''ת)

    מדינת חוק, 11/07/07 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    המשפטן האלים שהכה חבר כנסת לא יעמוד למשפט! (ל''ת)

    מדינת חוק, 11/07/07 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    ולי מתחשק לתת סטירה לשופט המושחת שאישר את הגירוש

    מגורש, 11/07/07 08:42

    מראה את הפרצוף המכוער של כל מערכת המשפט מהבג''ץ שאישר פעולה אלימה ופושעת ועד לאחרון הפקידים במשרד המשפטים שבאלימות הכה חבר כנסת.
    גועל נפש מכם כולכם

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    יהודי עם זקן ופאות דמו מותר במדינה הקרויה ''יש-רע-אל''

    שונאי יהודים, 11/07/07 08:22

    ה''משפטן'' לא היה מעיז להכות ערבי או גרמני! והבגצאי הנלוז לא היה מעז להגן עליו!

    לאן הדרדרו הישראלים?

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    לא תקבלו שום אהדה בעקבות הסטירה אתם הבאתם את זה על עצמכם בושה לדת!! (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 11/07/07 08:12

    הגב לתגובה זו

    • תשמע סיפור לפני חמש שנים הייתי קצין במחסום

      יוסי, 11/07/07 08:40

      ערביה אחת באה וקיללה אותי.

      אני מאוד רגיש שמקללים את אימי שנפטרה בתאונה שהייתי צעיר.

      לא שלטתי בעצמי ונתתי לה איך לא סטירה.
      קיבלתי 28 ושמונה ימי מחבוש!

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    חשין: אמת דיברת . ראינו את ההצגה

    שש, 11/07/07 07:44

    של ח''כ כהן ''גוואלדונר'' מקצועי . גנב ברשות חבריו החרדים. אין בושה , אין מעצורים, מגייסים את הנאצים. כדי לשרת את מטרותיהם הבלתי חוקיות של החרדים בכל הנוגע בכסף לא להם. מביאים את תרבות הגטו לכנסת. חרפה. תמיכתי המלאה נתונה לדה הרטוך המייצג בעיני את היהודי הגאה . למרות המעידה.

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא הייתה מעידה,הסטירה הייתה במקומה

      דודי, 11/07/07 09:32

      נמאס כבר מכל אותם אנשים שמשתמשים במונחים הבזויים הללו,ובעיקר חרדים שטוענים שהשואה היא עונש מאלוהים,אותם חרדים שהדיבר ''לא תאמר דבר שקר'' הוא בגדר המלצה בלבד,

      הגב לתגובה זו

      • אז מותר להרביץ לו כי הוא חרדי??? (ל''ת)

        שרית, 11/07/07 11:44

        הגב לתגובה זו

  • 184.

    בבתי נבחרים בכל העולם יש חלופי דברים קשים, אך לא יעלה על הדעת

    נבחר צבור, 11/07/07 07:43

    להשתמש באלימות.

    חברי כנסת ערביים אומרים דברים שקשה לשאת - אך איש לא ישתמש נגדם באלימות.

    ח''כ נבחר ע''י צבור מסוים. סטירה לו, היא סטירה לכל הצבור אותו הוא מיצג!

    ומי הוא הסוטר - משפטן, ומי מגן עליו - בגצאי ותיק. מערכת המשפט נחשפה סוף סוף.

    מדינה בנפילה חופשית!

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    ''איכות'' חברי כנסת ישראלים.

    דודי, 11/07/07 07:41

    ישנם חברי כנסת ישראלים, שמספרם יותר מאצבעות כף יד אחת, שללא פיקפוק הייתי אוסר את כניסתם לבניין הכנסת. זה היה עושה למדינה רק טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    מעשה שלא יעשה

    שמואל אופן, 11/07/07 07:38

    הכיצד מאז פקיד ממשלתי לומר לחבר כנסת ''אתה בהמה, תסתום את הפה שלך'' ? זאת לפני שליפת הגרמנים על ידי ח''כ כהן. גם זה היה מיותר.
    הוא אינו חייב לנהל עם ח''כ שיחה כלשהי. היה יכול פשוט להתעלם. אבל הוא נתן דרור לפיו.
    מעשה שלא יעשה.
    מערכת המשפט יודעת, להעניש כאשר רוצים או לערפל את המציאות כאשר הם רוצים עוד יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    סאירה היא פעולה אלימה ללא ספק

    גודמן, 11/07/07 07:36

    אך חשין צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    לח''כ כהן הגיע לחטוף סטירה

    אורית, חיפה, 11/07/07 07:34

    באמת עם כל הכבוד, גם תרבות הדיבור חייבת להישאר נקיה לא פחות מאלימות פיזית. לא כל אחד הוא נאצי ולא על כל עניין מותר להזכיר את הגרמנים. ח''כ כהן אמר דבר שלא ייאמר וחטף על זה. אמנם הדברים לא צריכים היו להסתיים במכות, אבל שום נזק לא נגרם. שני הצדדים צריכים להתנצל

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שתפגני אותה סלחנות כאשר תרגיזי את בעלך ותקבלי סטירה! (ל''ת)

      לאורית, 11/07/07 08:41

      הגב לתגובה זו

      • חזק מאוד אני מתכוונת לסטירה לאורית מבעלה או בכלל (ל''ת)

        יפית, 11/07/07 09:17

        הגב לתגובה זו

      • אני מצפה גם לסלחנות כאשר אישה תחטיף סטירה לבעלה

        ליאת, 11/07/07 12:13

        נראה את כל הגבורים ממין זכר שיחטפו סטירה מנשותיהם.
        נראה את נסיונות האונס וההטרדה שיסתיימו בזכות סטירה. הגברים ייללו שתקפו אותם באלימות והסוטרות תצאנה אלימות.
        אז יאללה, אני מבטיחה להחטיף סטירה לכל ''חולי מחלת הפה מהטלפיים'' ושישמרו מרחק

        הגב לתגובה זו

  • 179.

    וכשהעו''ד המלומד קרא לח''כ ''בהמה''? (ל''ת)

    אריאל, 11/07/07 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    הזמנה לסטירה לאללה... (לקרוא בעיון)

    מוטי בלוך, 11/07/07 07:30

    כשזרים אותנו לנאצים משווים,
    אנחנו כבר רגילים,בכתפיים מושכים.

    כשבואדי ערה, מאמצים את הגישה ,
    אנחנו אדישים,''זה רגיל,זה לא נורא''

    כזה בא מפיו של חוליגן מקועקע,
    זה כואב קצט, כי לא שירת בצבא.

    מי ששפך תה על ח''כ דיין בשטחים,
    ניכנס לכלא לשלוש שנים,
    אך מי שהרג אם וילדה ברשלנות,
    יצא מהענין די בקלות.

    אין צדק אבסולוטי,וממשיכים לחםש סיבות,
    מה מדרבן אותנו כמו קפיץ, לאבד אשתונות.

    מילים יכולות להרוג ולפצוע בן-אדם,
    אלימות מילולית היא נשק מאד מסוכן !
    חיים ומות ביד הלשון, לימדונו חכמים,
    הפעם זה ניגמר רק בסטירה בפנים.

    ח''כ שמשווה אותנו לגרמנים,
    ''סטירה לאללה'' , על מגש הזמין.

    ספונטנית, מיידית ,אך מיותרת היתה התגובה,
    אבל לליבו של הסוטר,חייבים לגלות הבנה..
    מוטי

    .

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    חשין אתה סתם אדם ברברי שהגיע לגדולה

    אזרחית שפויה, 11/07/07 07:24

    האמירות שלך והסגנון הערסי שלך מביישות אפילו מוכר באסטה בשוק.
    כולנו יודעים מי אתה ומה אתה.
    רק לא מבינים למה נותנים לך במה להשמיע את הזבל המוכר הזה כל שני וחמישי.

    הגב לתגובה זו

    • צריך לסלוח לו - הוא שיכור (ל''ת)

      ענת, 11/07/07 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 176.

    צריך לעצור אותו !

    סלים טאעה, 11/07/07 07:23

    לפי הדין, כמו כל עבריין. וגם את חשין שמגן על עבריין.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    אני דווקא לא מצטערת על מה שקרה. למה?

    רונית, 11/07/07 07:23

    כי הגיע הזמן שלפחות הח''כים לא ישתמשו יותר את המילה ''נאצי''. כל מה ששייך לשואה לפחות הח''כים לא ישתמשו בנגד מישהו בארץ הזאת.

    אני לא מכלילה את כל הדתים אבל לי היתה חברה דתיה וביום השואה עלה הנושא השואה ולפי דעתה אנשים שניספו או סבלו בגלל מה שהם עשו או מה שהאבותיהם עשו. הייתי כל כך מזועזעת שפשוט העדפתי לוותר על החברות שלנו (כי הייתי עולה חדשה והזעזוע היה מאוד חזק). היתה לה גם תשובה למה תינוקות ניספו בשואה. נכון הבנתם נכון - בגלל אבותיהם.

    אני בכלל הייתי אומרת לחחוק חוק נגד שימוש במילים האלה אבל אנחנו יודעים שאין מישהו לעקוף את החוקים האלה בארצנו ולכן לפחות שהח''כים לא ישתמשו בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    אלה מגינים אחד על השני. מדוע אתם

    החונטה השפוטת, 11/07/07 07:23

    פעם אחר פעם מצטטים את חברו של ברק אהרון שמונה במסגרת חבר מביא חבר לקבל משכורת על חשבוננו בבית המשפט העליון.
    מי שמתכחש לבתו שנולדה מחוץ לנשואים 20 שנה לערך אינו ראוי שיצטטו אותו בתקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    אם המשפטן היה נותן סטירה לחבר כנסת ערבי, האם חשין היה יוצא להגן

    יהודים דמם מותר, 11/07/07 07:17

    עליו? לא ולא!

    החרדים דמם הותר במדינה הקרויה ''ישראל''.

    מדינה השונאת את יהודיה, יותר מכל מדינה מערבית בעולם המודרני, והבגצאים מנצחים על המלאכה!

    קראו את התגובות. לא יאמן!

    הגב לתגובה זו

    • אם הערבי היה משווה לנאצים אז כנראה גם לו היה מגיע

      דנה, תל-אביב, 11/07/07 07:35

      ח''כ כהן צריך היה לשמור על פיו ודה-הרטוך צריך היה לשמור על ידיו

      הגב לתגובה זו

      • בכך את נוטנת לגטימציה לגברים מכים. יש להם תמיד תרוץ! (ל''ת)

        ארגוני נשים, 11/07/07 08:42

        הגב לתגובה זו

  • 172.

    בומרנג נגד מערכת המשפט

    שולה, 11/07/07 07:13

    חשין צריך להסתגר בבית, ולהפסיק ללכלך את מערכת המשפט.
    דבריו פועלים כבומרנג נגד בית המשפט העליון, ומאבדים כל שארית אימון ציבורי.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    דווקא הצליח להתאפק לא רע לאחרונה, חשין (ל''ת)

    עמיר, 11/07/07 07:12

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    לאפשר שמוש בסכינים ובאקדחים בבית הנבחרים הישראלי

    מישה סכינאי, 11/07/07 07:07

    להכין רחבת התגוששות.

    למה להשתמש במילים, יש אמצעים יותר משוכללים לפתור בעיות.

    הכל יעשה בחסות ובעדוד הבגצאים.

    שופטים ומשפטנים לזרוק את החליפות - להחליף לבגדי התגוששות.

    מעכשיו יהיה יותר מענין בכנסת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    בשעתו שפך אדם כוס תה על יעל דיין ונדון לשלש שנות מאסר (ל''ת)

    משה בודק, 11/07/07 07:06

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    ושוב פעם שוטה הכפר אומר את דעתו

    אפי, 11/07/07 06:53

    למי אכפת מה הזקן האשמאי הזה חושב לגבי כל נושא בעולם אז מה אם הוא היה בביהמ''ש העליון. על אף והוא טורח להשמיע דעתו על כל דבר.
    כ''כ לגבי הסטירה כידוע אלימות זה לא פתרון

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    מה יוצא מדברי חשין?

    לה גורדה מטוסס, 11/07/07 06:52

    האם אפשר לקחת החוק לידים? ומי קובע איזה דברים נקראים פוגעים עד שהסותר יקבל הגנה על אלימותו?

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    השופט חשין=איש בזוי ביותר (ל''ת)

    אורי, 11/07/07 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    צריך לשלול מהחרדים את זכות הבחירה,עד שישרתו בצה''ל.

    דנה, 11/07/07 06:35

    יש לאפשר להם לנהל את חייהם ללא הפרעה וללא תמיכה של כספי ציבור משלמי המיסים.צריך להרחיק אותם ממוקדי קבלת ההחלטות.

    הגב לתגובה זו

    • בתנאי שאת המסים שאנחנו משלמים נעביר לרשות משלנו (ל''ת)

      חרדי, 11/07/07 08:54

      הגב לתגובה זו

    • ברמנית הרעיון הזה לא נראה כל כך מקורי! (ל''ת)

      הסטריון, 11/07/07 08:59

      הגב לתגובה זו

    • לשלול גם מאברי לידר אביב גפן איתי טירן? (ל''ת)

      רונית, 11/07/07 09:45

      הגב לתגובה זו

    • תשלול גם מהערבים או שאל תשלול בכלל. (ל''ת)

      נצתנ, 11/07/07 12:11

      הגב לתגובה זו

      • רעיון לא רע בכלל.

        אביגדור, 11/07/07 15:18

        מי שצריך להכתיב את סדר היום במדינה הוא הציבור ששרת בצבא ושתרם למדינה(לא כולל חרדים שלא עשו צבא,ערבים שלא עשו צבא ואביב גפנים למיניהם).
        אז אזרחי המדינה, שהמדינה הזו יקרה להם,ירגישו שהמדינה לא בורחת להם מהידיים.

        הגב לתגובה זו

        • מי שיכתיב רק מי ששירת בדרכת אב אלוף! (ל''ת)

          דמוחרטא, 11/07/07 19:45

          הגב לתגובה זו

  • 164.

    לשמוע את דברי הח''כ עד הסוף. זה לא נגמר בגרוע מהגרמנים

    גידי, 11/07/07 06:34

    אלא אמר הם רצו להרוג את הגוף ואתה רוצה להרוג את הנפש. בשלמותם הדברים נשמעים אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    גס רוח שיוצא להגנת גס רוח. מזעזע כל פעם מחדש שזה היה שופט. (ל''ת)

    גידי, 11/07/07 06:33

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    הדבר החמור זה כפל ההקצבות

    יעל, 11/07/07 06:24

    חבל שהדברים גלשו לידי אלימות וסטירות, אבל מסע ההשמצות שהתנהל נגד הרטוך חמור שבעתיים. מרגיז שאנשים סוחטים את המדינה ע''י דיווח שיקרי של תלמידים בישיבות, חושבים שהכל מגיע להם - אף שאינם תורמים בשום שירות לאומי, או תשלום מיסים, ועוד נוקטים באלימות מילולית קשה נגד מי שמנסה לשמור גם על זכויותיהם של אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    אלימות מילולית והביטוי''נאצי'' גרועה מסטירת לחי!

    אחד שאיכפת לו., 11/07/07 06:23

    השקרים ונורמה הפסולה של רמאויות של הישיבות החרדיות, המנסות בכל דרך, לקבל הקצבות גדולות ע''י דיווחים והצגת נתונים כוזבים ע''י דיווח על מספר תלמידים כוזב - הוא שם דבר והוקע בעבר!
    לפיכך התמיכות הפולות שמקבלות הישיבות של המיגזר החרדי הפרזיטי הוא גם כן אחד הדברים הפסולים שיש לעקרם מן השורש.
    ההשוואה של ח''כ כהן את עו''ד דה הרטוךלנאצי
    , כבן למשפחה של ניצולי שואה הואנתעב ובלתי נסבל וגרם לאיבוד השליטה על עצמו של עו''ד דה הרטוך.
    דבר שאיני מצדיק אך האלימות המילולית הנוראה של ח''כ כהן גרועה ממנה בהרבה!

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    ''ואתה סטור לו...''

    דון קורטיזון, 11/07/07 05:21

    פתאום כל החרדים נזעקים ממקומם.
    אלימות! אלימות! גוועלד!
    תקשיבו ותקשיבו לי טוב,
    לי נמאס מכל הזילות בערך השואה!
    נמאס לי שכל שמוק צועק על יהודי אחר גרמני או נאצי מבלי לחשוב פעמיים על המילים החמורות אותן הוא פולט מפיו.
    ח''הכ כהן יודע טוב מאוד שהוא קיבל סטירה הוגנת על דבריו. הוא היה צריך לחטוף אגרוף, לא סטירה.
    לא סתם הוא נהג בדרמטיזציה לאחר מעשה וטען טענת שקר שמר הרטוך כינה אותו גרמני קודם לכך.
    מר הרטוך התנצל על מעשיו... מר כהן לא התנצל על דבריו.
    צודק אדון חשין. מר כהן יצאת בזול מנוול.

    הגב לתגובה זו

    • דבר נוסף...

      דון קורטיזון, 11/07/07 05:39

      כל אותם חרדים שהצדיקו בעבר ומצדיקים בהווה אלימות ושפיכות דמים על בסיס הלכתי, אם זה נגד נשים לא צנועות, אנשים בעלי נטיות מיניות שונות, מחללי שבת וקברים ועוד ועוד... שלא יזדעקו כיום על אלימות פיזית מוצדקת שמעולם לא חשבתי שאצדיק אותה עד היום.

      הגב לתגובה זו

      • תזהר שלא יקראו לך את הטוסיק (ל''ת)

        לדון ואזלין, 11/07/07 10:15

        הגב לתגובה זו

    • השמאלנים קוראים לנו נאצים כל הזמן

      שמאלני לשעבר, 11/07/07 07:01

      ולמרות זאת לא חוטפים סטירות.
      אתה היית תומך בי אם הייתי מכניס סטירה לפרופסור לייבוביץ המנוח ??

      הגב לתגובה זו

    • לפני שאתה מגנה את כהן ואחרים

      אבי, 11/07/07 10:23

      תגנה את בכירי פקידוני האוצר הארורים שהמשיכו במעשי הנאצים,היינו בעושק של הניצולים, דבר שנמשך עד היום ללא בושה.
      מר חשין כמו כל הבכירים חי מאותו עושק וגזל של הניצולים,אז מוטב שיסתום את פיו.

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    מופרע מגן על מופרע, חהחהחהחה

    בית משוגעים, 11/07/07 05:13

    הלך החולה אל המת לבקש תרופה...


    גודע הידיים מגן על מרים הידיים. שיאשפזו אותם כבר, כי הם מסוכנים לציבור.

    הגב לתגובה זו

    • ח''כ כהן הוא המסוכן כאן

      אלון ה, 11/07/07 06:26

      לבנאדם הזה אין בושה? ככה סתם לומר על מישהו שהוא יותר גרוע מהנאצים, ועוד על אחד שהוא דור שני לניצולי שואה?

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    אני אקח לדוגמה דברי חשין

    אנטיגנוס, 11/07/07 04:57

    יש כמה ברנשים אצלי שכבר נמאס מדבריהם ומפרצופיהם:מהיום אני שובר להם את העצמות. הלא אפשר לעשות כזה כשהדברים ''גרועים''...

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אין פגיעה גדולה בנפש מהשוואה לגרמנים

    אביב, דור שלישי, 11/07/07 04:09

    העניין הוא שבארץ זה קורא לצערנו באופן יומיומי - וזה לא מה שמפחית מהמשמעות הקשה שיש להשוואה הזאת.

    אני הייתי זורק עליו כיסא, לא מעיף לו סטירה

    הגב לתגובה זו

    • על לייבוביץ' זרקת כיסא ?? (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 11/07/07 07:02

      הגב לתגובה זו

    • איך קראו ל''חרדי'' שמציא את המושג יודונאצי? (ל''ת)

      השואל, 11/07/07 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    I agree with every word he says (ל''ת)

    Maya, 11/07/07 04:04

    הגב לתגובה זו

    • That's our problem

      Dr. Ervin, 11/07/07 05:17

      בגלל (א)נשים כמוך
      יכולה המדינה שלנו
      לעשות מה שהיא רוצה

      לגרש יהודים
      להרוס להם את הבתים
      באישור השופטים המלומדים
      ועוד לשפוט את המפגינים
      כאילו הם הפושעים

      או לתת סטירה לנבחרים
      ולקבל תמיכה מהשופטים

      או לראות מנהיגים מושחתים
      הם ביחד עם הבנים
      ולעכב את ההליכים
      כי עכשיו הם נלחמים במתיישבים

      אולי דברים שנראים משם
      לא נראים מכאן
      אבל הם נראים לא טוב

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    דברי חשין גרועים מדברי כהן והרטוך יחד, על ראש הגנב בוער הכובע.... (ל''ת)

    מוהראש, 11/07/07 03:52

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    jחשין שתיקה שווה זהב, בכל מיני

    de espinosa, 11/07/07 03:39

    הזדמנויות אתה ניצב כמוחיך בשער
    אינך אלא איסטרא בלגינא קיש קיש
    קריא, בכול היזדמנות שאתה יכול
    לנגח את אויביך על שפגעו בציפורי
    נפשך וואלה לך חפש מי ינענע אותך

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    צריך להוקיע בראש חוצות את עו''ד דה-הרטוך הניבזה

    דר נבון, 11/07/07 03:29

    אחרת אני נותנים מסר של שימוש באלימות לכולם ואז המדינה תפול יותר עמוק והרבה יותר.

    כמו כן אני מייעץ לתבוע את העו''ד האלים
    ולוודא שישלם מחיר יקר.

    הגב לתגובה זו

    • דבריך מוכיחים עד כמה שטחי אתה ודומיך

      דודי, 11/07/07 04:35

      מה שאתה רואה בעיניים נחשב .
      מה שנסתר , בלבו של האדם וראשו , לא נחשב .
      מתאים לאנשים קטנים שלא מסוגלים להבין שפגיעה ריגשית באדם חמורה ברוב המקרים מפגיעה פיסית .
      לא פלא שישראל נמצאת איפה שנמצאת (עמוק בתחתית לפני התרסקות טוטאלית) בגלל אנשים כמוך ושכמותך .

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    ברור - הוא חבר של שופטים

    דג במים, 11/07/07 03:21

    ובכיר במשרד המשפטים
    מה היה קורה אם אדם פשוט כמוני וכמוך היה נותן מכות לחבר כנסת ? האם גם עלינו היו מגינים שופטי בג''ץ ? לא נראה לי
    השחיתות עולה על כל דמיון

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    גם על רוצח אפשר לספר סיפורים נוגעים ללב. דה הרטוך אלים ומקומו בכלא

    אזרח שפוי, 11/07/07 03:20

    ואם שופט תומך בו אחר האלימות אז מצב מערכת המשפט שלנו מתחת לכל ביקורת

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    דיווח אוביקטיבי.. הדרישה ל45 ש' לדוגמא מרושעת ולא הגיונית

    אדם שמתמצא, 11/07/07 03:17

    דה הרטוך העלה את מס' השעות ל45 כיון שטען שאם החוק קובע שדיחוי מקבלים רק על 45 שעות שבועיות אין סיבה שיקבלו תקציב על פחות מזה. אך כשהחוק שונה ל40 שעות החליט דה הרטוך שלא לשנות חזרה ל40 שעות. דה הרטוך זה דוגמא לדיקטטורה משפטית שלא משנה מה יקבע בבית הנבחרים הוא יכפה את דעתו בכח על כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    הפעם,חשין,העגלון הבריון, צודק...!!! (ל''ת)

    אייל, 11/07/07 03:11

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    איני יכולה להירדם מרוב תסכול על תשפוכת שנאה כזו, ועידוד לאלימות (ל''ת)

    שחר ברלין, 11/07/07 03:05

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    חשין תתבייש, היום יותר מתמיד הוכחת במילותיך עד כמה בתי המשפט,

    שניר, 11/07/07 02:54

    אינם נקיי כפיים, ואינם עושים משפט צדק, גם בלעדיך היינו מבחינים בכך, אך עכשיו יש חותמת ,
    או שמא זיקנתך הפך אותך לסנילי מטומטם שמדבר בלי לחשוב?
    בכל מקרה אני מתבייש להיות אזרח בה מערכת המשפט נראית כמו הפרצוף של השופטים שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    CHASHIN YOU ARE RIGHT (ל''ת)

    ZIPPY, 11/07/07 02:51

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    למשפט הח''כים: האם כך צריך ח''כ לדבר לעובד ציבור שהוא אורח הכנסת?

    רן, 11/07/07 02:42

    התנהגותו של ח''כ כהן חמורה שבעתיים מהסתירה שקוביל.

    הגב לתגובה זו

    • לכתוב (ל''ת)

      סתירה או סטירה, 11/07/07 07:31

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    חשין רק מוכי פעם אחר פעם שבית המשפט זה מפיה אחת גדולה (ל''ת)

    לפרק את בית, 11/07/07 02:36

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    הלך העורב אצל הזרזיר, חשין תתבייש (ל''ת)

    בושה, 11/07/07 02:29

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    על זה כתוב שהשנאה קלקלה את השורה. חשין שופט בישראל יצדיק אלימות ?

    ידידך משנים, 11/07/07 02:20

    הלואי וראיתי את הכתבה רק בחלום וזה לא אמת. חבל שלא שתקת הרי גם קלקלת לדה הטרוך

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אסור להסתכל על העניין כמאבק בין דתיים לחילוניים.

    יהודי דתי, 11/07/07 02:20

    יש כאן יהודי שמכנה את עמיתו ''נאצי'' ועל זה נאמר ''ולא תונו איש את עמיתו'' על אחת כמה וכמה, כהן עם דיוקן חסידי, ועל אחת כמה וכמה שבמקום לבקש סליחה ומחילה, ממשיך להכפיש, לקלל ולהצדיק את תועבותיו.
    אם היה חסיד אמיתי, לא היה מגיע לידי כך .

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הרי יצאת מעץ חיים בגלל שסטרו לך מה פתאום יש דברים יותר גרועים

    דוד, 11/07/07 02:08

    עכשיו אני מבין הכל שנאה תהומית וכדי לתרץ עצמך אז זה היה טוב עכשיו כדאי ההיפך אתה אומר ההיפך

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ''משפחת'' המשפט והמאפיה האיטלקית

    בנטלי, 11/07/07 02:01

    האם חשין מזכיר לכם את חברי משפחות המאפיה האיטלקיות שחיסלו, כל מי שהעז לאיים על הטריטוריה שלהם!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    what if cohen hit De Hartog

    sam, 11/07/07 01:44

    I wonder if Judge Cheshen would have said the same if the tables were turned and De Hartog compared Cohen to a German and then Cohen (Chariedi) goes and hits De Hartog. i doubt it.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    תראו מה ישב בבג''ץ שלנו

    חגי, 11/07/07 01:41

    כלב מרייר שינאה
    אדם כזה המסתכל על כולם מלמעלה
    מטיף על ימין ושמאל לבטל את הדמוקרטיה ולבטל את החוק ולהיות המוציא לפועל של דרכו (רק אם היה יכול)
    תת אדם כחשין ישב על הפאנל הכי גבוה במדינה שערו בנפשכם כמה נזק החלאה גרם למושאי שינאתו
    מה הפלא שמתיחסים בזילזול לאנשים וגופים ''מכובדים'' במדינה

    הגב לתגובה זו

    • you are idiot. Go back to kindergarten (ל''ת)

      david, 11/07/07 01:53

      הגב לתגובה זו

    • מעניין ששופט לשעבר מצדיק עבירה על החוק...

      משפטן, 11/07/07 02:24

      אלימות, כל אלימות שהיא, גם אם קדמה לה פרובוקציה מילולית היא עבירה על החוק.

      מעניין שמישהו שהחוק והמשפט ''יקרים לליבו'' (לזרועו הגדועה) מצדיק אלימות...

      הכל סלקטיבי בחיים. מדהים.

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    גם ח''כ כהן הוא בנם של ניצולי שואה (ל''ת)

    אילן נוף, 11/07/07 01:39

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז עכשיו זה בסדר, זה לא אישי נגד הרטוך (ל''ת)

      מה ששנוא עליך, 11/07/07 02:13

      הגב לתגובה זו

    • אז על אחת כמה וכמה הוא יכול להבין למה הגיעה לו סתירה (ל''ת)

      ניצול, 11/07/07 02:38

      הגב לתגובה זו

    • ניצולי שואה

      ישראלי, 11/07/07 03:38

      אין מילים לתאר את הברוטליות של הנאצים. כלפי היהודים וליבי עם ניצולי השואה.. אינני מנסה לפגוע באיש אבל לא יצא לאף אחד מכם להיפגש עם יהודי שיתנהג ( חוץ מההרג) כמו נאצי או אפילו גרוע יותר?? אינני אדם דתי אבל לסטור לרב ולאדם זקן..

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    גם ח''כ הוא בנם של ניצולי שואה (ל''ת)

    אילן נוף, 11/07/07 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    אמור לי מיהו חברך ואומר לך מי אתה - חשין בהתייצבותך קלקלת לדה-הרטוך (ל''ת)

    סטיב רוטמן, 11/07/07 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    חשין

    אזרח, 11/07/07 01:35

    אם כאלה האנשים שלך ומציין אותם בתרייסר הראשונים שלך . מובן מאליו למה אין אימון הציבור בשופטים ומאמין שאתה גם מסוגל לסטור אוי לעם שהשנאה למיעוט מעבירה אותם על דעתם. תאר לעצמך מה היה קורה אם הסטירה היתה באה מהכיוון הנגדי התגובה שלך היתה בדיוק בכיוון ההפוך

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    חשין מתחיל לדבר שטויות לעת זקנה. (ל''ת)

    רון, 11/07/07 01:29

    הגב לתגובה זו

    • בדרך כלל נכון אבל הפעם דיברי חכמה (ל''ת)

      ניצול שואה, 11/07/07 03:07

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    הבעיה היא חוסר הגיבוי המתמשך (לא לסטירה) של מזוז ושר המשפטים (ל''ת)

    עמוס, 11/07/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    השמאל.אומר כל הזמן חופש ביטוי (ל''ת)

    יהודי, 11/07/07 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    מי שמנע אוכל מילדים חרדים על רקע

    ישראל, 11/07/07 01:12

    אנטישמי לא פלא שיצדיק אלימות

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא עובד שלא ילד. (ל''ת)

      אתה חצוף ודמגוג, 11/07/07 02:17

      הגב לתגובה זו

    • אני לא צריך לממן את הסטיות שלהם

      עבד, 11/07/07 07:06

      להוליד 10 ילדים זו סטייה. זו גם התעללות בכל אחד מהילדים, ושלא יקשקשו שילדים זה שמחה; לילדים רע מאוד.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    חשין ,זהו,הזדקנת,המוח שלך לא משהו ,שב בשקט ואל תבזה את עצמך (ל''ת)

    אלון פז, 11/07/07 01:09

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אוו..מגיע לו, ויפה סטירה אחת קודם...

    דתי., 11/07/07 01:07

    הדתיים /חרדים בכנסת מאבדים את אמונתם ככל שמדובר בכסף. פשוט בושה ליהדות שאלה חלק מנציגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אני שמח על השנאה שיוצאת מהחילונים זה מחסן אותי מלהתחבר אליהם

    אלימות חילונית, 11/07/07 01:07

    כמו שכשהגוי שונא יהודי זה ברכה ליהודי כי אם הגויים היו אוהבים אותנו היינו נראים כמוהם היום

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ''כולם נפלו על הראש'' כאן? מה עם מעט שיקול דעת? כמו עונש בסקילה.... (ל''ת)

    ., 11/07/07 00:59

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    דה הרטוך איש רע מעללים ורשע מרושע מאין כמותו- מידיעה!!!!! (ל''ת)

    גאון באינטרנט, 11/07/07 00:59

    הגב לתגובה זו

    • דה הרטוך ישר כמו סרגל וצדיק גדול (ל''ת)

      משפטן, 11/07/07 02:40

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    ממש ''דין רודף'' לאמירה אומללה של אדם אחד, והעידוד אינו מגיע מרבנים, (ל''ת)

    משופט בכיר., 11/07/07 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    זילות

    י.תוש, 11/07/07 00:56

    אלימות היא אלימות בין אם מילולית או פיזית. ללא ספק אים מעשהו של העו''ד נאותים. אולם הזילות והקלות שבה משתמשים היהודים החרדים בקריאות נאצים בשם השואה גם היא אינה נאותה. דווקא היהדות החרדית שרבניה )כן רבניה!) אחראים לאי בריחת היהודים מאירופה בזמן שנושאים באחרויות מוסרית לאובדן מוטב שיידם פיהם במריבות ובטח שלא יעלו על דל שפתיהם את השואה. ישנן דרכים אחרות לריב. השאירו את נושא השואה מחוץ לויכוחים . מספיק עושה זאת המן המודרני .

    הגב לתגובה זו

    • אני חרדי כן כן כן....

      ישי, 11/07/07 02:02

      שאלה לי אליך. א. היכן למדת היסטוריה. ב. איך אפשר לשכתב כל כך את ההיסטוריה, נא לעיין בספרו של ויסמנדל ''מן המיצר'' עם ההוכחות, ושוב אם אתה מכיר קצת היסטוריה, תזכר מי אמר ''כבשה אחת בישראל שוה יותר מאלף יהודים הונגריים,
      אז בבקשה ללכת ללמוד קודם.

      הגב לתגובה זו

    • דוד בן גוריון אמר 'מוטב לנו עוד עז חולבת, מעוד מאה יהודים גלותיים'.

      אתה משקר!, 11/07/07 02:05

      גם בזה הרבנים אשמים? את 10000 היהודים האוסטריים שדמם רובץ על ההנהגה הציונית בארץ, -שקיבלה כסף מתרומות לשם הצלת יהודים והשתמשה בו למטרות אחרות- שום שקר היסטוריוני לא יכפר על זה!

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    פראזיטים נמאסתם

    יובל, 11/07/07 00:53

    בעיתונות החרדית מכפישים את העו''ד כבר מספר שנים,
    ועבור מה ולמה??? שהוא בסה''כ עושה את עבודתו נאמנה.
    איפה היה היועץ המשפטי לממשלה? מה הוא לא ידע שמכפישים עובד
    במשרד המשפטים מספר שנים?
    הפרשה מזכירה קצת את פרשת שי דרומי, ומי הקורבן?...ומי המשלם?...
    ייתכן שהתגובה לא היתה מספקת, אולי היה צורך להוסיף גם יריקה.
    זה סגנון דיבור של ח''כ - ''אתה יותר גרוע מנאצי''. בושה וחרפה.
    אני מכיר עוד מגזר במדינה שאם הולכים איתו לפי חוקי המדינה אז הוא מתחיל
    להתבכיין - ''גזענים'' ''אפליה'' ''מדינת משטרה'' וכו'.
    והעיקר לקבל מבלי לתת, אין חובות יש רק זכויות.
    אתם ואותו מגזר עושים לכאורה את הנזק הגדול ביותר למדינת היהודים, נניח שהייתם מסכימים על ביטול קצבאות הילדים והעברתם לסטודנטים ולחיילים המשוחררים.
    אז כל אחד ואחד מכם היה אחראי על תכנון המשפחה שלו ויוצא לעבודה, ובטח שהיה לומד גם מתמטיקה ואנגלית במסגרת לימודי הליבה...
    אבל אתם מעדיפים את הנזק, ומציצת הדם, לשבת באוהל ו/או בישיבה...ולנצל.
    מה חשבתם שקופת המדינה היא הפקר ואפשר ולקלל ולאיים על עובד ציבור.
    הצביעות חוגגת - כסף כן והרבה, אבל לשרת בצה''ל לא.
    לבטל את לימודי הליבה כן, לשלם כסף לתלמידים כן והרבה.
    ההיגיון אומר שאם אין לימודי ליבה בישיבות, המדינה לא צריכה לשלם נקודה.
    בוודאי שלא 55% משכר הלימוד ודמי המחייה.
    מה רציתם שיעשה ה''פקיד הבכיר'' שיחלק לכם עוד כספים? איפה הגבול פרזיטים?
    ההתנהגות שלכם ושל אחרים יצאה לנו מכל החורים, דיי נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להוסיף

      יול, 11/07/07 01:52

      מסכים איתך ב-100%

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    כבוד השופט מישאל חשין, אלימות מילולית

    סטלן, 11/07/07 00:51

    לפעמים פוגעת ומרגיזה יותר מאלימות פיזית במיוחד כשמדובר בנושא כל כך רגיש הקשור לעם היהודי בתקופת גרמניה הנאצית, אם כל הסלידה בשימוש הנושא הכאוב הזה שכמעט מוזכר בכל ויכוח ציבורי עדיין שמורה הזכות לחופש הבטוי.באותו הקשר אצטט לך משפט שבוודאי מוכר לך ''זכותך להניף את זרועך, מסתיימת בקצה חוטמו של שכנך'' ציטוט זה מיוחס ללא אחר מאשר קולגה שלך בבית המישפט העליון כבוד השופט מאיר שמגר

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    חשין בלום פיך!

    המוסרי, 11/07/07 00:50

    שופט בישראל מצדיק אלימות!!
    מושחתים הביתה!!

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הוא אמר לו:'' אתה יותר גרוע מהגרמנים, כי הם רצו להרוג את הגוף ואתה

    Yo, 11/07/07 00:49

    הורג את הנפש, ...וגו'
    מה שנכון נכון, אלו יותר גרועים מהנאצים, ועוד קוראים לעצמם יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    עו''ד דה-הרטוך קדוש!! (ל''ת)

    אדם, 11/07/07 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    כל מי שסוטר לח''כ דוס יחיה 160 שנה!

    שס ויהדות התורה, 11/07/07 00:39

    כן ירבו!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    די למציצת הדם של החילונים

    מעמד העובדים, 11/07/07 00:38

    רוצים להתבטל-שיקבלו עזרה מהרבנים ולא מהמשכורות שלנו.
    די לבטלה ומציצת הדם.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ח''כ כהן כביכול דתי אך בעצם איש רע ואלים. הסטירה=עונש ראוי! (ל''ת)

    דתיים אלימים, 11/07/07 00:38

    הגב לתגובה זו

    • אז לדעתך חה''כ כהן הוא חילוני

      re, 11/07/07 06:58

      אלים כמוך?!

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    מה שמותר לכנופיית החוק

    ק., 11/07/07 00:28

    אסור לאזרח מן השורה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    חשין צודק

    גל, 11/07/07 00:24

    חבר כנסת לא יכול להתבטא כך מול עובד ציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לשם שינוי, אני מסכים איתך!

    שאול א., 11/07/07 00:23

    לאחר שחרורו של חבר הכנסת מבית החולים, יש להעמידו לדין על פגיעה בזכר קורבנות השואה ועל העלבת עובד ציבור.
    פעולה כזו, גם אם היא חריגה בנוף הצביעות הישראלית, תבהיר באופן ברור וחד: השוואת יהודי לנאצי, היא מחוץ לכללי ''המשחק'' הפוליטי.
    יש להעמיד את עו''ד על חומרת מעשיו. יחד עם זאת אין להשעותו, שכן יש בכך למעשה כדי להגשים את חלומם הרטוב של הח''כים מיהדות התורה. אין ספק שפרס, לא מגיע להם בגין התנהגותם המבישה.

    הגב לתגובה זו

    • You are perfectly right (ל''ת)

      Me, 11/07/07 02:05

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    חשין הוא בושה לבג''ץ

    עמית שומם, 11/07/07 00:21

    הוא אלים וחושב שבג''ץ הוא נחלה פרטית שלו. עדיף היה שיישב בצד ויפסיק לדבר בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    האם כבודו מכיר את אדוני?

    רועי, 11/07/07 00:20

    או שמא כבודו שותה קפה עם אדוני באותה מחראה?

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    פניה אישית לשופט חיישין

    חדרתי, 11/07/07 00:15

    מדוע הפרקליטות ומערכת המשפט שאתה היית קשור אליה ועיצבת את דמותה אינה רואה בשימוש של ביטויים אנטישמיים כנגד קורבנות ודור ההמשך של השואה כעבירה.
    חמור מכך הפרקליטות סגרה תיק תלונה שהגשתי בטענה ''שספק אם יש בכך עבירה פלילית''.
    האם אתה מוכן להרים את הכפפה ולעזור לי או שאתה ממשיך בפירסום ויחצנות. חזור אלי.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הלטיפה שקיבל חבר הכנסת

    זיידנברג פרדי, 11/07/07 00:14

    מעניין חבר הכנסת טען שראה כוכבים לאחר הלטיפה שקיבל. אני הייתי נותן לו בפה הקטן וסותם לו

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חשין אלים ומסוכן - בושה למדינה! (ל''ת)

    דן, 11/07/07 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מדהים,תראו מי שמדבר.....

    יוסי, 11/07/07 00:12

    לאחר שחשין אמר לפני כל עם ישראל שהוא יגדע את ידו של דניאל פרידמן.
    יש לו מה להגיד.
    קדימה חשין לך תגדע גם לכהן את היד.
    טול קורה מבין עיניך.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    חה חה מה אפשר לצפות מחשין (ל''ת)

    דבע, 11/07/07 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לסלק את כהן מהכנסת

    השוואות, 11/07/07 00:12

    אינני יודע מה מוצאו של כהן, אבל כל מי שמשווה מישהו אחר לנאצים, מקומו אינו בכנסת אלא בפך הזבל שממנו יצא.
    אני מניח גם שאף אחד מבני משפחתו של כהן לא נספה שבשואה, אחרת לא היה מדבר כך.
    כבר נתקלתי ביהודי ממוצא תימני שביקש ממני להוכיח שהיתה שואה.
    כולם מבית מדרשם של יהדות התורה וש''ס.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אני המום מהכתבה גם רצחת וגם ירשת (ל''ת)

    מעריב חולני, 11/07/07 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    איך מעיז יהודי, שבמקרה מאד, הוא גם חבר כנסת,

    שאולי ס, 11/07/07 00:09

    לכנות יהודי, בתואר, נאצי, המעורר שאת נפש, בלב כל יהודי?לדעתי יש
    להדיח את חבר הכנסת כהן, מיד.

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא לאאא הזכיר את המילה ''נאצי''!

      קודם קוראים, 11/07/07 09:15

      ועוד משהו: ''גרמני'' זה יותר גרוע מ''בהמה''?

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    אין גבול לתאוות הבצע של החרדים!! מוכנים לומר ולעשות הכל!! (ל''ת)

    מוטי תבל, 11/07/07 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מענין מה הוא היה אומר אם יעקב היה נותון את הסטירה

    יוסי, 11/07/07 00:08

    איפה קטת הוידאו של משכן הכנסת שתיעד את זה???

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    חשין גדול! בשנים האחרונות אני פשוט מעריצה אותו

    מאיה, 11/07/07 00:07

    ונמאס מהדתיים הקרציות ומוצצי הדם האלה.
    בכל הזדמנות מכניסים את השואה שבמילא מבחינתם היא עונש מאלוהים...
    חוצפה שבכלל ח''כ מתבטא כך יותר חוצפה שהיא לא עף ממשכן הכנסת. נו מה אפשר לצפות אם ערבים שמגנים על סוריה ומצדיקים את המהומות של ערביי ישראל עדיין מכהנים בכנסת, אז הדוסים לא?? פשוט דוחה!

    הגב לתגובה זו

    • לא קוראים לך במקרה פאטימה?אם לא אז את האדם השפל ביותר עלי אדמות (ל''ת)

      מיכל, 11/07/07 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מר חשין

    SR-*/, 11/07/07 00:07

    מענין מה היה אם אזרח סטר לאדם אשר הקניט אותו מה היתה הפיסקה של חשין

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    בושה

    יויומר, 11/07/07 00:06

    נציג ציבור יהודי שיכול להשוות יהודי לנאצי ספק אם יהודי הוא

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כך זה התחיל:

    דה הרטאק, 11/07/07 00:04

    - - -
    העו''ד את הח''כ ראשון המשיל
    כך זה הרי התחיל
    לא פחות מלבהמה אותו דימה
    וזה לא עוצר כל נשימה
    הלה החזיר לו במטבע לא רחוקה
    ולעם הגרמני השווה אותו בזעקה
    כאן מעד העו''ד וסטר סטירה
    וכעת ננתח הענין בצורה ברורה:
    לדעת חשין גרמני גרוע מבהמה...
    אפילו שלא הזכיר נאצי אלא אומה
    שנית, מבחן התוצאה גילה אכן
    שצדק הח''כ שכך אותו איבחן
    - - -

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אכן הסטירה פחות גרועה מהמלים הרעות והמסוכנות.

    יהודי אוביקטיבי, 11/07/07 00:04

    החכ ניצל את האירוע מעבר לעד תום.
    בסך הכל סטירה והוא עשה מזה התנפלות של רוצח.
    מוזר שהסוטר כבר התנצל אולם לא שמעתי גוון של התנצלות מהחכ היקר. והמגדף.
    מועדון חברי הכנסת התגייס באופן אוטומטי לדאוג לחבר המועדון.
    ראוי היה גם לשמור עלינו מפניו, ולמקם את דבריו הנואלים כדבר שלא ייעשה.
    האם יוכלו חברי הכנסת להתעלות עד כדי בקורת כזו לאחד מחבריהם?
    היה נחוץ ורצוי.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    זה הגיע לח''כ!!!!!!!!!!

    איטר יד ימינו, 11/07/07 00:04

    דבריו של הח''כ איומים!!!!!! הגיעה לו לא רק סטירה מצלצלת אלא גם פיטורין לאלתר מהכנסת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ח''כ יעקב כהן ההורים שלך מתהפכים בקברם

    ירון, 11/07/07 00:04

    כמי שגדל כנער בשכנות להורים המסורים שלך שבניגוד לכל שכניהם בעת הצפירה ביום השואה עמדו וכיבדו את זכר ששת המיליונים. הם מסתכלים היום מלמעלה ופשוט לא יודעים איפה לקבור את עצמם.

    כל רב שבמקרה שלך כמייצג ציבור חרדי לא יעז לפסוק אבל די ברור מה היה אמור לפסוק '' אין לך חלק ונחלה בישראל .., אין לך חלק ונחלה בעם היהודי לדורותיו נראה לי שגם אתה לא בדיוק מבין מה אמרת

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    למה אני לא מתפלא...כנסו!

    יד רוחצת יד, 11/07/07 00:04

    האיש שהתבטא בביריונות נגד השר פרידמן, וניכס לעצמו את בית המשפט העליון כאילו היה נחלתו הפרטית, הוא ,,, בעד דה הרטוך, הדבר אומר דרשני...

    אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה,

    ולא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    זה בערך כמו שאיש ימין יגיד שמעשי רבין

    אורן, 11/07/07 00:03

    היו יותר גרועים מהכדור שחטף בגב. אלימות זה אלימות זה אלימות.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שופט או שפוט?

    נתן, 11/07/07 00:01

    אולי תפסיקו כבר לתת לו במה?
    כל פעם שעיתונאי צריך סקופ בענייני משפט הוא יספק את הסחורה.
    כל שטות שיוצאת לקשישא מהפה צריכה להגיע לכל בית ישראל?
    לא ראוי שכך ידבר שופט בישראל ויתן לגיטימציה להפרת חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יד רוחצת יד

    אפי, 10/07/07 23:59

    כמו תמיד שוב הוכח אותו אחוות השמאלנים בחסות התקשורת הנדיבה להפוך את הקערה על פיה וחכ כהן הופך ממותקף לתוקף.אין לכם בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    סתם שקר

    אטאיסט, 10/07/07 23:58

    אני משוכנע שמי שיקרא כמוני את העיתונות החרדית לא ימצא ולו פעם אחת את הכינוי ''נאצי'' על דה-הרטוך ושכמותו, ויותר מזה, הוא יבין טוב טוב מדוע יש לחרדים בטן מלאה על דה הרטוך. (מי שרוצה לחוש טוב את הדברים יקרא את השבועון החרדי ''בקהילה'' ויבין היטב, ויפסיק להאמין להסתה האנטי חרדית בעקבות התפרצות של פקיד גדול ככל שיהיה, נגד נבחר ציבור, מעשה שראוי לכל גינוי וגם עם מישאל חשין מחליט לא כך, וזה עצמו, שמישאל חשין מגיב בכלל, גם בזה אין משום טענה כלשהי, שגם מישאל חשין בעצמו מתחרה עם דה הרטוך בשנאת חרדים, - עם יד על הלב, תנו לאמת לדבר... !!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אמנון אדם עדין וישר!

    שי, 10/07/07 23:57

    אם נשבר וסטר הייתה לכך סיבה!
    אין תופסים אדם בצערו ואין שופטים אדם בכעסו,

    ח''כ כהן נגע ביודעין בנקודה הכואבת,
    מי שמכיר את אמנון יודע שהוא עדין ונעים הליכות, ישר וללא משוא פנים.

    וההצגה של התעלפות ובית חולים זוהי הוספת חטא על פשע.

    אין הצדקה לאלימות אך יש הצדקה בתגובה נסערת לאלימות מילולית כפיזית

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כנופיית ה(צ)חוק בפעולה!

    תבת, 10/07/07 23:56

    הראשון סוטר!
    השני גודע ידיים!
    מעניין מה היה קורהלאדם מעמך שהיה סוטר לחשין (חסין) על ''האלימות המילולית'' שלו ''מי שיגע .....אגדע את ידו!?
    תשובה? 30 שנות מאסר!!!

    הגב לתגובה זו

    • קשה להאמין! ואלו מטיפים לנו

      דמר94, 11/07/07 02:44

      קשה להאמין שאנשים כמו חשין ישבו ועדיין יושבים בבית המשפט העליון, שהטיפו ועדיין מטיפים לנו על חוסר מוסריות וצדק! אם מישהו היה מספר לי שאלו הם ''שופטי העליון'' לא הייתי מאמין!

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    מכת שחין..... (ל''ת)

    בר, 10/07/07 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לדתיים אסור לדבר על שואה, אבל לשמאלנים כן? איזו צביעות ! (ל''ת)

    חילוני, 10/07/07 23:56

    הגב לתגובה זו

    • הראשון שהשווה יהודי לנאצי היה פרופסור ישעיהו ליבוביץ...

      מדינת, 11/07/07 02:18

      שהשווה את החיילים במחסומים. ל... אבל הוא היה שמאלני. מותר לו....

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    תקיפת עובד ציבור! היכן הצדק ???

    שולה, 10/07/07 23:54

    באם אזרח מהשורה ובוודאי עו''ד
    היה תוקף ח''כ או פונקציונר שמאלני מיד היו ננקטים הצעדים הבאים:

    א. האשמה בגין;
    1. תקיפת נבחר ציבור בנסיבות
    מחמירות.
    2. תקיפה חבלנית.
    3. הטרדה מאיימת.
    עבירות שיש עימן קלון והעונש עליהן עד 7 שנות מאסר באם העונש חופף.

    תלונה ללשכת עוכרי הדין דבר הטומן בחובו הרחקה מהלשכה כלומר שלילת רשיון עיסוק כעו''ד
    דרישה לסלקו מהשרות הציבורי בגין רישום פלילי


    אך כעת נראה את הפרקליטות והמשטרה כיצד יגוננו על התוקפן

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הוא שאמרתי-אני כבן לניצולי שואה הייתי שובר לו את העצמות.

    דני ב., 10/07/07 23:52

    איך קוראים לו כהן ומעניין אבות אבותיו באיזה מקדש היו כוהנים, עם פה כמו שלו בטח במקדש של עבודה זרה...
    תבורך חשין שהתייצבת כצוק איתן לצידו של אדם ירא שמיים ונקי כפיים ולא כמו הצבועים מדגל התורה או מש''ס שמשולים לזונות שמוכרים את מפלגתם תמורת אתנן .

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מהלך הדברים:

    יאללה דה דה דה, 10/07/07 23:52

    דה הרטוך: אתה כמו בהמה

    כהן: אתה גרוע מגרמני (=לא אמר נאצי)

    דה הרטוך נותן סטירה

    מתברר: א) גרמני הוא נמוך מבהמה לדעת דה הרטוך (גזען??)
    ב) הוא אכן סטר כמו גרמני!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צודק. אין מה לעשות. ניכר שהח''כ שמח עכשיו לפרסומת שנחתה עליו

    א, 10/07/07 23:51

    אבל דמעות התנין שלו מעוררות בעיקר תיעוב וסלידה. עורך הדין נהג בצורה היחידה שיש לנהוג במצב כזה. איך קרה שהאורתודוקסיה הפכה בית גידול לכאלה אנשים? איך?

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    השופט הקוזאק מגונן על העו''ד האלים מכנופיית ''המשפטים''. מישהו הופתע?

    כבשה זועמת על, 10/07/07 23:51

    לולא היה מר דה-הרטוך ''פקיד בכיר'' במשרד ''המשפטים'' ולולא היה ח''כ כהן-נציג חרדי, כבר מזמן היה זה באזיקים, עצור ל-5 ימי חקירה.
    כבר היה כמקרה הזה, בו אזרח תקף ח''כ. התקיפה, התבצעה באמצעות כוס תה שנשפך על פניה של ח''כ יעל דיין בביקורה המתגרה ביישוב יהודי בחברון. התוקף-איש ימין שנעצר מיד לימי חקירה רבים, הואשם והורשע בגרימת חבלה חמורה (מכוס תה !!). הוא קיבל שנתיים מאסר רבותי (!!!!) וזה כלל לא מצחיק. בנוסף לכך, נתבע בתביעה אזרחית ...ע''י פרקליטות השמאל הקיצוני של מר חשין (צעד חסר תקדים לכל הדעות) , הורשע שוב ונתבע לשלם 120,000 ש''ח.
    כמובן הוא לא היה דה הרטוך וח''כ כהן לא היה ח''כ יעל...
    מעניין רק לבדוק אם השופט ששפט את שופך התה לשנתיים מאסר.. לא היה במקרה ..מישאל חשין, ירום-הודו.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    Hashin you are right

    Ofir, 10/07/07 23:50

    finelly someone say it
    in other countries u take the chance you might get arrest for stuff that this crazy rabbi said

    what kind of a person to the say to a jewish person and it doesnt matter how he not agreeing with to to comaper him to NATZI????you guys are nuts
    i would slap him and give him a fine,please think and see who is the bad guy in that story.

    הגב לתגובה זו

    • !!!Go learn English

      fast1, 11/07/07 01:49

      If stupidity was a painful disease you will be hospitalised for life!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • would be יא מעפן (ל''ת)

        חחחחחחחחחחחח, 11/07/07 10:51

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    ואני מסכימה עם דברי מר חשין. (ל''ת)

    pini, 10/07/07 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לך תגדע ידיים, שופט אלים, תומך באלימים (ל''ת)

    די לאלימות, 10/07/07 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מר חשין היקר עצור לרגע

    אביחי, 10/07/07 23:48

    לו היה המצב הפוך וח''כ כהן היה סוטר לחבר שלך דה הרטוך, על רקע ביטוי גרמני שהוא הצמיד לח''כ כהן, האם גם אז היית יוצא להגנת התוקף.

    השנאה שלכם לכל דבר הנוגע ליהדות עוברת כל גבול.

    הגיע הזמן שתפקחו עיניים ותראו.

    יצא המרצע מן השק, וכולם ראו עכשיו את יושרו של מר הרטוך, וכל מלחמתו רק למען הגנת השלטון יעני.

    די תפסיקו עם היתממות הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    האלימות המילולית של החרדים אין לה גבול (ל''ת)

    ש.ג., 10/07/07 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מי שמוציא מהפה את המלה נאצים

    ניצול שואה, 10/07/07 23:44

    מה הוא מבין בנאצים, הוא ראה נאצים, הוא הרגיש נאצים.
    נאצים זו מלה שלא מוציאים מהפה, ומי שכן מוציא, דמו בראשו.
    ובכלל איזה מסכן מסטירה אחת, הרי כאלו אתה נותן לאשתך ולילדיך כל יום

    הגב לתגובה זו

    • הוא באמת לא אמר נאצי!

      ציון, 11/07/07 01:29

      הוא אמר גרמני
      בגלל שההוא אמר לו בהמה
      לך לישון!!

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    נמאס לשמוע את השופט המטומטם הזה

    חוק וסדר, 10/07/07 23:43

    לא חשין מחליט - בשביל זה יש במדינת ישראל ספר חוקים.

    כששומעים את האידיוט הזה מבינים איך הגענו להיכן שהגענו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק שחשין לא ''יגדע את ידו'' של חבר הכנסת. זה שופט זה? עבריין קטן! (ל''ת)

    אלי, 10/07/07 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    במקרה זה חשין צודק

    אורי, 10/07/07 23:42

    החרדים קוראים עוכר ישראל ורודף למי שמונע מהם כסף. יכול להיות בצדק ויכול להיות שלא כל כך. לא ראינו שהם קוראים כך למי שקבע במשרד המשפטים להכיר בזכויות ירושה לזוגות בני אותו מין. דבר שמהווה הכרה בסטטוס המתועב הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    2 צודק ! לפי חשין בעל מכה צודק אם אשתו קיללה אותו ! (ל''ת)

    חושך לא חשין, 10/07/07 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לקרוא נאצי, זו לא עברה?

    אסתי, 10/07/07 23:39

    לקרוא למישהו נאצי, זו לא עברה על החוק?

    הגב לתגובה זו

    • אם הוא היה אומר נאצי היה מקום לשאלתך ולפי הציטוטים הוא אמר 'גרמני'. (ל''ת)

      תיקון קטנטן..., 11/07/07 02:27

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הר טוך אמר לו קודם בהמה

    שלמה., 10/07/07 23:38

    והוא ענה גרמני
    אז הר טוך נתן סטירה

    והתברר שהוא גרמני!

    הגב לתגובה זו

    • וואלה נכון!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      sos, 11/07/07 01:29

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מדויקת

      כל הכבוד, 11/07/07 08:58

      תאור אמיתי ומצחיק, תודה,

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ''השופט'' חשין

    ראובן, 10/07/07 23:37

    בזמן האחרון חשין פותח את הפה שלו יותר מדי. הוא חושב שרק הוא יודע הכל. אך הפעם עבר את כל הגבול עם ההצדקה על הסטירה לח''כ. אוי לנו שכאלה שופטים היו ויש לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חשין אתה בזיון, רודף חנופה,

    elimer, 10/07/07 23:34

    אוי לנו שהיית מבכירי שופטינו, ואשרנו שנפטרנו מימך. מיחלים לרגע שסתם תהיה בבית אבות שותק ומתרפס. עד מתי נסבול את הלהג הטרחני, הבריון המתלהם, חושבני שאביך מנוחתו עדן מצטער על ששילייתך לא התהפכה ..

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חשין: דברי ח''כ כהן גרועים מהסטירה שקיבל

    ליאון אוסמן, 10/07/07 23:34

    שוב ה''גילדה'' של הפוליטיקאים שומר על חבריה.
    על דברי ח''כ כהן יש להרחיקו מהכנסת. השימוש בהשוואת היהודים לנאצים עובר כל גבול, במיוחד בפיהם של חלק מהחכים מהמחנה ה''מחריד,

    הגב לתגובה זו

    • כשח''כים הערבים אומרים דברים גרועים יותר אין מי שיעלה על דעתו לענישם

      'דמוקרטיה', 11/07/07 02:31

      טוב הם לא יהודים חרדים....

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה אתם מגינים על הרטוך או על כהן??

    ////, 10/07/07 23:33

    שניהם טפשים גדולים שתוצאת טפשותם באה לידי ביטוי במפגש הבלתי אפשרי שהתרחש.
    להעיף את 2 הטפשים הללו ודומיהם רחוק ככ להאפשר ממעמד של עובדי צבור או נבחריו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בהתנהגתו האלימה הוא מצדיק את השוואה! (ל''ת)

    הפרשן, 10/07/07 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חבר הכנסת הנכבד מנצל את חסינותו ומשתלח ללא מורא (ל''ת)

    ד., 10/07/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    דברי אישתי היו כל כך נבזיים כאלו שהיא

    זוזו, 10/07/07 23:29

    ירתה בי ולכן דקרתי אותה.

    אני אגב גם משפטן חשין

    ואני גם מצטער מזוז אפשר לסגור את העניין?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    משרד המשפטים צבוע מיסודומה יש להגן על חמום מוח?ושונא דת.

    שרון, 10/07/07 23:29

    המעשה של דה הרטוך זה בזיון ביום יום אישתי מעצבנת אותי יותר מהגרמנים זה לא סיבה להכות..

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תודה לך חשין על דבריך.כנראה שהרבה אנשים היו נוהגים כמו השופט הנכבד (ל''ת)

    מיקי, 10/07/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    צודק מר חשין, ראינו בחדשות את מקהלת השיילוקים המאוסה סופרת קופונים. (ל''ת)

    שייקספיר, 10/07/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    סטירה ראויה

    גדי, 10/07/07 23:27

    הסטירה ראויה , עם ניתן היה להוסיף סטירה שניה ,היתי מבקש לרשום אותה על על שמי.
    גדי בן לניצולת שואה

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני הייתי נותן אגרוף על דבר כזה (ל''ת)

    אורן, 10/07/07 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זו פעם הראשונה שאני מסכים עם חשין.יתנצלו החכים בפני הפקידים.!!! (ל''ת)

    עובר אורח, 10/07/07 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    צביעות השמאל חוגגת שוב (ל''ת)

    שולמית, 10/07/07 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נחשפה הכוונה האמיתית של חכ כהן: לעשות הכל כדי להכפיש זה שמונע שחיתו

    שומרת מוסר, 10/07/07 23:22

    הבנו....
    הכל תקף אצל ח''כ כהן לקבלת עוד שקל... לחיצה על כל הכפתורים הרגישים ביותר של אדם עד שיפקע בו מיתר. ואז אולי ייתפוטר ואפשר יהיה לסלול את הדרך לאיזה ''מושחת מטעם''.
    אז הקשב לך טוב חבר הכנסת כהן: עוד לא ראית את הציבור שומר החוק נעמד על רגליו ומגן על הדמוקרטיה, תמשיכו לדחוף אותנו, כל יום עוד קצת, כל יום עוד מיתר פוקע, עד שאכן נהיה לנו כצוררים ואתם תהיו לכם כדגים...תיזהר חבר הכנסת כהן וחבריך...תיזהר במשאלותיך ובאיחוליך...שכן יום אחד הן עלולות להתגשם

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סופית התרתם את דמינו! הוכחתם שכהן צדק! אני המום מהאנטישמיות שלכם

    דוסלי, 10/07/07 23:21

    כשזעקנו על חילול אמונתנו, אתם צעקתם נגד האלימות, כשהתחננו על שלימות צלם אנוש לאחר המוות, אתם צעקתם נגד אלימות, כשנלחמנו על צביונם היהודי של רחובותינו אתם צעקתם נגד אלימות, כשמחינו נגד הטרור המשתולל ברחובות אתם דיברתם נגד האלימות, כשבכינו על הרס נחלותינו אתם צעקתם נגד אלימות. ואתה כשהאלימות מופנית כלפינו אתם מצדיקים את התוקף.
    אז תסבירו לי במה אתם שונים מהגרמנים?

    הגב לתגובה זו

    • חסר דעת וסכל (ל''ת)

      hagay1, 11/07/07 00:46

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת צריך שאסביר לך למה אנחנו שונים מהגרמנים?

      תדי, 11/07/07 01:13

      דוסלי היקר, ארוז את חפצך ולך מפה.
      חזור למקום ממנו משפחתך הגיעה, חזור לשפה של משפחתך טרם העברית, ועזוב את הציונות הזאת והמדינה שהיא הקימה.
      אל תסביר לי שזאת גם הארץ שלך והכל. הכל אמת הכל נכון, אבל מקומך לא פה. פשוט לא!

      הגב לתגובה זו

      • מי אתה שתקבע , למי שייכת הארץ?

        שניר, 11/07/07 03:04

        ואני אומר, לך מפה אתה והמשפחה השמאלנית המסריחה שלך,
        אתם מטונפים אוכלי נבלות ושרצים,
        בועלי נידות ואינכם יהודים בכלל,
        זוהי מדינת היהודים, ואתה שמאלני מסומם, בעניי לא נחשב יהודי וגם לא בעניי תורת ישראל,
        אז מקומך לא פה, קח את האשה הילד והכלב , ותסתלק מפה, למקום ממנו הוריך באו.

        הגב לתגובה זו

        • ואם ה'שמאלנים' יעזבו - מי יפרנס אתכם ?

          אברם, 11/07/07 04:44

          אתם אוכלים שותים ונהנים על גבם של אלו שעובדים ומשלמים מיסים .
          אם אין לכם צורך בהם הודיעו כי אתם מוותרים על תמיכת המדינה בכם ( הסכימו לקבל רק מה שמגיע גם לחילונים שאינם נושאים שם אלוהים כדי למצוץ את לשדו של האחר ) .

          הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא מפלים אנשים עקב אמונתם

      שונים מכם., 11/07/07 01:39

      צבעם, עדתם, נטייתם, מינן, מנהגם ,מה ואיך הם אוכלים, מתלבשים, ואם הם חילונים, רפורמים או אורתודוכסים. וכנ''ל לא בגרמניה של ימינו. אין לנו זמן לזה, אנחנו עובדים.

      הגב לתגובה זו

      • האם החרדים לא מופלים לרעה עקב אמונתם?

        אחד שבודק!, 11/07/07 02:39

        אז למה פרוייקט ארוחות חמות בבתי ספר מתקיים רק בבתי ספר לא חרדיים? למה השופט חשין בשיבתו בראש ההרכב בבג''ץ טען שילד חרדי רעב לא ישנה את דעתו?

        הגב לתגובה זו

      • כן ברור אתם גזענים צדיקים מתנכלים רק ליהודים לא למוסלמים חלילה (ל''ת)

        מיכל, 11/07/07 09:15

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    יהודים טובים בשקרים והגזמות פרועות, אני זוכר רב אחד

    רוני יוגב, 10/07/07 23:20

    שמכרי החילוני הסתכסך איתו, על רקע כספי.
    השמועות שהרב הזה הפיץ עליו היו מתחת לכל ביקורת, בין היתר, שהוא משך בזקנו וקרא לו ''יהודי מלוכלך'' - דבר שלא היה ולא נברא !!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מר חשין

    אחד שמתעצבן כבר, 10/07/07 23:20

    אם לא היה מוצמד לשמו התואר ''עו''ד'', גם אז היית יוצא להגנתו? זה כבר נהיה פתטי האובססיביות בה אתה קופץ להגן על כל מה שמזכיר את מגדל השן-מערכת המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    היה עדיף שכב' החשין ישתוק

    אביטבול, 10/07/07 23:19

    באמת נמאס מהחד צדדיות שלו ומהנורמות הסובייקטיביות שלו ועכשו נאמר במקהלה - אוי לך ישראל שאלו שופטייך - עם כל הצער שהח''כ כל כך המוני, וולגרי וטיפש - לא מצפים משופט עליון להדמות לו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ממתי לחשין יש בעיה עם אלימות? הוא הרי גודע ידיים. (ל''ת)

    דרור, 10/07/07 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כואב, אבל לא נורא!

    ani, 10/07/07 23:19

    לא נורא, להיפך אולי הסטירה תסדר את יעקב כהן קצת. ויותר מזה, אולי צריך לתת סטירה לכל החרדים כדי שיפסיקו לבלבל את השכל בנושא התקציבים לישיבות (בושה!).

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כב' השופט חשין צודק-ח''כ כהן משתץמש בדימוי נאצי והסתה זו עבירה לפי ח (ל''ת)

    מ, 10/07/07 23:18

    הגב לתגובה זו

    • רק תקרא לפני כן את הכתבה...

      מאמץ קטנטן..., 11/07/07 02:42

      ישנו הבדל בין נאצי לגרמני...

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מענין מה היה אומר השופט אילו המצב

    מני, 10/07/07 23:18

    היה הפוך, עו''ד ימני שסוטר לח''כ מהשמאל או לשופט בבית המשפט העליון במקום לח''כ, מענין אם העו''ד לא היה המתמחה שלו האם היה ג''כ מגן עליו בכזה חירוף נפש...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חשין מאפשר חופש ביטוי כזה רק למיעוטים. ואז הוא לא מעודד אלימות נגדם (ל''ת)

    ממש מביש!, 10/07/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה היה חשין כשכינו את הרב כהנא 'נאצי'?

    צליל, 10/07/07 23:17

    והוציאו ספר בשם 'הייל כהנא'???
    הסמול בישראל-אלופי העולם במוסר כפול.

    הגב לתגובה זו

    • בשום מקום

      רותם, 11/07/07 00:38

      מה זה נאצי? אדם שאמונתו מקדשת עפ''י תפישתו פגיעה בבן גזע אחר. כהנא היה גזען נאלח ואדם שאינו ראוי לשם יהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    תסריט: מה היה חשין אומר, לו היה כהן סוטר לדה הרטוך בגלל אותה השמצה

    תארו לעצמכם, 10/07/07 23:15

    שום אלימות מילולית אינה מצדיקה אלימות פיסית. זוהי התנהגות שמקומה לא יכירנה בבית המחוקקים שלנו. מה כבר אמר דה הרטוך? שכהן גרוע מגרמנים? הוא לא אמר ''נאצים''. מדובר במטאפורה, לא יותר. וזה עוד אחרי הפרובוקציה של כהן, שאמר לדה הרטוך: ''סתום את הפה, בהמה''. אישית איני חושב ש''בהמה'' היא מחמאה גרועה יותר מ''גרמני''. ובכל מקרה, הסטירה שנתן כהן לדה הרטוך היא היא התגלמות הברוטליות הגרמנית.
    וחוץ מזה, עורכי הדין הם חברים שלי. ומי שירים יד על החברים שלי- אגדע את ידו.

    הגב לתגובה זו

    • האם משתמע מדבריה של גברתי

      חנוך, 11/07/07 00:23

      כי כבודו לוקה במשוא פנים?

      הגב לתגובה זו

      • לא. זה מוכח! (ל''ת)

        יושר סלקטיבי..., 11/07/07 02:45

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    עו''ד יקר חזק ואמץ במלחמתך בעושקי הקופה הציבורית

    טל, 10/07/07 23:12

    חבל שלא נתת לו כוס עם מים וסבון שירחץ את פיו לפני שהוא משווה אותך לגרמני. אלימות מילולית - מותר, אלימות פיזית אסור ?

    הגב לתגובה זו

    • למה הם עושקי הקופה הם גם משלמים מיסים (ל''ת)

      ל 30 הרדוד, 11/07/07 00:30

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    היכן בדיוק הוגדר דהרטוך כנאצי

    אבי, 10/07/07 23:12

    ''בעיתונות החרדית הושווה דה-הרטוך לנאצי''
    ????????
    לפחות מהמערכת אם לא מהכתב עצמו היינו מצפים לאמת בדיווחים.
    יואיל נא בטובו כותב הידיעה להביא בפני הצופים את המיקום המדוייק של הציטוט מהעיתונות החרדית בו הושווה דהרטוך כנאצי.
    אם זה נכון, אני הראשון שיגנה, אבל מכיוון שלמיטב ידיעתי לא היה דבר כזה בעיתונות החרדית, מהראוי שהמערכת תתנצל בפני החרדים, ותעמיד את הכתב במקומו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כהות החושים הזו - מוכרת לי ...

    דני, 10/07/07 23:12

    רק לפני שנתיים
    עמדנו לפני השופטים האלה
    עשרות
    מאות
    אפילו אלפים
    כשכל חטאינו היה
    להפגין ולצעוק נגד הפשע הגדול
    כדי שאתם שם למטה תתעוררו משנתכם

    הרביצו לנו
    עיקמו לנו איברים
    בנחישות
    ובאכזריות

    אך השופטים האלה
    כמו הרטוך, חשין (גם ניסו ועובדיה) וחבריהם
    היו בכהות חושים מוחלטת
    לא שמעו אותנו
    לא ראו אותנו
    וזרקו אותנו לכלא בסיטונות
    אף שוטר לא נענש

    אתכם אולי התגובות שלהם מפתיעות
    כי לא רציתם לראות
    גם לשמוע סירבתם
    אותנו הן לא מפתיעות כלל

    לתפארת מדינת ישראל
    ולשופטיה המורמים מעם
    שלא רואים
    לא שומעים
    אבל, בניגוד אליכם, הם כן מדברים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד אנטישמי התעורר !! (ל''ת)

    חזור לפח הזבל, 10/07/07 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חשין-תגדע לו את היד?

    ממש לא חרדי, 10/07/07 23:10

    הבדימוס הזה שכח שהוא בדימוס והוא ממשיך להשתלח. מעניין אם זו היתה התגובה שלו אם זה היה הפוך והיו מרחיקים את כהן. נמאס מהצביעות

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד לו, גם אני הייתי מעיף לו סטירה! (ל''ת)

    ש, 10/07/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גם דה-הרטוך הוא חלק מ''ביתו'' של חשין (ל''ת)

    אה, הבנתי, 10/07/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נו, נו, נו אני בעד לקצר את כהונת שופטי בג''ץ ל-4 שנים. לא ראויים (ל''ת)

    ליותר!, 10/07/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סטירה

    יהודה, 10/07/07 23:07

    בטח, כשמדובר בחרדי הכל מותר...

    הגב לתגובה זו

    • סתר לו לא כי הוא חרדי אלא כי ניאץ אותו (ל''ת)

      די להתממות, 11/07/07 02:43

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    דינה של פרשה כל כך חמורה

    יהושע, 10/07/07 23:07

    מדהימה ההתגייסות הקולקטיבית של כל החברים של דה הרטוך. התקרית החלה בכך שדה- הרטוך אמר לכהן ''בהמה'', כהן אמר לו שהוא גרוע מגרמני, דה-הרטוך איבד (כנראה) את עשתונותיו והיכה את כהן. עם כל ההבנה לכך שמשפחתו של דה-הרטוך היא ניצולת שואה והוא דור שני לניצולי שואה (דור שני לניצולי שואה, רבותי, לא ניצול שואה בעצמו, קצת פרופורציות בבקשה) אי לקבל בסלחנות אלימות. לא היו סולחים לבוזגלו המיתולוגי, וודאי לא לעובד מדינה בכיר. שום הסדר שאינו כולל העמדה לדין פלילי, הרשעה פלילית ופרישה מהפרקלילות אינם יכולים לסיים פרשה כל כך חמורה.

    הגב לתגובה זו

    • יהושע כל הכבוד הגון ברור ונכון

      מיקי, 11/07/07 07:10

      אתה כנראה יהודי.

      כי כל הישראלים האחבלים מדברים ללמפה.

      לא מבינים מה כתוב.

      כותבים לא מובן.

      בכלל מפגינים את רמת הטמטום שלהם בציבור.

      כל הכבוד בן אדם פשוט, קריא, נכון.


      מיקי

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חשין המלך (ל''ת)

    מועדון המעריצים, 10/07/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    סטירת הלחי הגיעה לו, חבר כנסת שישמור על פיו (ל''ת)

    יוסף, 10/07/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גודע הידיים תומך בסוטר (ל''ת)

    הזרזיר והעורב, 10/07/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חסד עשה דה הרטוך עם הח''כ

    חסד, 10/07/07 23:06

    חסד גדול שהרי ב''ה הסטירה באה ממקום אוהב של חוסך שיבטו שונא בנו והרי דה הרטוך שליח, שכל מטרתו להעמיד על הרגליים את כבוד הח''כ. להעמידו ולהראותו את דרך הישר, דרך הצניעות, ולא את דרך הצביעות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חשין.מספיק הלכתה לטובת השמאלנים.די אי אפשר ליסבול אותך (ל''ת)

    יהודי, 10/07/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אפילו שהתקשורת מתגייסת לעזרתו - הבן אדם חצוף !!

    אורי, 10/07/07 23:05

    בגלל שזה חרדי מותר לו להעיף סטירה ??
    אם לא מעיפים אותו לכל הרוחות.
    אין מקום בכלל לקיום המוסד הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ודבריך גרועים מדברי הח''כ. (ל''ת)

    דש, 10/07/07 23:03

    הגב לתגובה זו

    • ולכן חשין , מגיע לך שתי סטירות . (ל''ת)

      דש, 11/07/07 00:25

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    החרדים הגועליים האלו

    די, 10/07/07 23:01

    לא עומדים בצפירות ביום הזיכרון לשואה, חלקם אף מכחישים שואה, אחרים העזו להציע שהגיע לנספים למות שם
    אבל כל פעם שפוגעים להם בתזרימי מזומן שמושגים בחוסר יושר הם ישר רצים וקוראים לכל העולם נאצים.
    איכס, נמאס מהם כבר.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, באיזו זכות לנו נאצים, היהודונים העכברושים הללו ! (ל''ת)

      כבשה פועה, 11/07/07 00:02

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוליוס שטרייכר, 11/07/07 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין חדש עם חשין, האלימות-(פיזית או מילולית) נר לרגליו. (ל''ת)

    מוטי, 10/07/07 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שורש הבעיה.איך שעובד ציבור מכנה נבחר ציבור בהמה..

    בושה וחרפה., 10/07/07 22:59

    העו''ד צריך לעוף.אמנם הוא הכה חבר כנסת חרדי.אבל זאת בושה וחרפה.מה שהכי חמור זה הכינוי של עובד ציבור לנבחר ציבור.מה זה בהמה...לדעתי צריך לפטר אותו ויפה שעה אחת קודם....

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חשין כבודו,,,,,

    שילה, 10/07/07 22:59

    איך אמרנו פעם ...?חיים ומוות ביד הלשון....ועוד עובדה חשובה,,הגלגל מתגלגל..לא לישכוח..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש לו מזל...

    לא מאופק, 10/07/07 22:58

    לחניוק הזה יש מזל שהוא לא פנה אלי. אני לא הייתי סוטר לו. הייתי שובר לו את השיניים והעצמות.
    אנשים שה''אלוהים'' שלהם לא הציל ולו יהודי אחד מהרוצחים הנאצים צריכים להיות רגישים במיוחד ולעולם לא להשתמש בהשוואות כאלה!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, ואללה צודק (ל''ת)

      י. גבלס, 11/07/07 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה עוזר להצליף בסוס מת

    חמידוש, 10/07/07 22:58

    סתירה לנבלה אסורה מפני חילול המת אך הסירחון שעלה מחבר הכנסת היה מסמא חכמים

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד (ל''ת)

      דר שטירמר, 11/07/07 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הוא דיבר פעם נגד השופטים עם אג'נדה אבל נראה לי שהוא הגיע לזה עם (ל''ת)

    אג'נדה ברורה, 10/07/07 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לח''כים החרדים אין דרך ארץ

    מוטי בר-נס, 10/07/07 22:57

    עד מתי ניתן לעבריינים הסידרתיים לפגוע בערכי המדינה מבלי שישלמו על כך. עד מתי הם יפגעו בתורה כשהם לא מתגייסים למלחמות מצווה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יעקוב כהן תיתבייש לך אתה עוכר ישראל ועובד אלילים (ל''ת)

    איכסה, 10/07/07 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    השופט בדימוס חשין

    מאיר, 10/07/07 22:56

    כנראה שלאיש הזה חשין יש בעיה קשה עם הזיקנה שלו והוא חושש שיכחו אותו ,לכן הוא דואג להרגיז את כל העולם. פשוט תשתוק כי '' סייג לחוכמה שתיקה''

    הגב לתגובה זו

    • יאללה חשין בוא, יש מכות (ל''ת)

      הקצב מהעליון, 10/07/07 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תגובה מיותרת להתלהמות חרדית

    זאב, 10/07/07 22:56

    כבן לניצולי שואה אני מבין לליבו של עו''ד דה הרטוך על דברי הבלע של החרדים כלפיו. הסטירה שהחטיף לח''כ הלא מכובד היתה משחררת, אבל מיותרת. יריקה בפניו של הח''כ הנבל היתה הולמת יותר את הארוע. עו''ד דה הרטוך כבר התנצל על מעשהו. עכשיו נותרנו ממתינים להתנצלות, שלא תבוא של העדה החרדית, על ח''כיה ועיתונאיה.

    הגב לתגובה זו

    • אסור לתת להם לדבר לחרדים האלה- רק למי שחושב כמוני (ל''ת)

      רק מכות, 10/07/07 23:56

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    דה הארטוך --- צדיק (ל''ת)

    אריה, 10/07/07 22:56

    הגב לתגובה זו

    • צדיק ורע לו- חוסר שליטה בסוגרי הידיים (ל''ת)

      וינטו ויד הנפץ, 10/07/07 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נחמד ומעניין לשמוע את השופט חשין מגנה אלימות מילולית.

    ברק, 10/07/07 22:55

    האם הוא הודיע כי יגדע את ידו של כל מי שינקוט באלימות מילולית?.
    וכל זאת מבלי לזלזל ביושרתו של עו''ד הרטוך.
    יש להענישו על המקרה אך לא להדיחו ממשרתו. אנחנו זקוקים לאנשים כמוהו.

    הגב לתגובה זו

    • אנו זקוקים לאנשים כמוהו תחת פיקודו של ניסו שחם (ל''ת)

      מכות לפלג גוף, 11/07/07 00:00

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הכת החרדית סכנה למדינה חילונית דמוקרטית סרטן שירסק את ישראל (ל''ת)

    עודד, 10/07/07 22:55

    הגב לתגובה זו

    • מכות ומעצרים, סטירות ומחנות מעצר (ל''ת)

      צבא נגד אזרחים, 11/07/07 00:02

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מציע

      גידי, 11/07/07 00:48

      אולי שהמדינה תפתח תאי גזים לחרדים

      הגב לתגובה זו

    • בנתיים הסמים והחילונים הורסים את המדינה (ל''ת)

      רונית, 11/07/07 01:14

      הגב לתגובה זו

      • מי שבנה יכול להרוס. מי שמקטר שיחזור לפולין (ל''ת)

        מ, 11/07/07 09:34

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואולי עכשו תיהיה התייחסות שונה להתעללות ריגשית ?

    דוד, 10/07/07 22:55

    עד היום רואים כולם את הפגיעה הגופנית כמעשה גרוע מפגיעה רגשית .
    הגיע הזמן שגם המחוקקים וגם בתי המשפט יפנימו כי פגיעה ריגשית גרועה בהרבה מקרים מפגיעה גופנית ויענישו בהתאם .

    הגב לתגובה זו

    • יש סוף סוף לגיטימציה למכות (ל''ת)

      יאללה מכות, 10/07/07 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חרצובות לשונם של החרדים

    משה, 10/07/07 22:55

    אלימות, ורעות.

    הגב לתגובה זו

    • ויפתח ה' את פי החשין (ל''ת)

      ותגדע ידיים, 10/07/07 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חשין יא משוגע נמאסת - יאללה למוסד סגור (ל''ת)

    גבי, 10/07/07 22:54

    הגב לתגובה זו

    • גסות הרוח שלך מזעזעת. לך לטיפול ותירגע! (ל''ת)

      אתה מגעיל!, 11/07/07 00:34

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי שאל לדעתך? גודע ידיים שוטה וכסיל (ל''ת)

    מפצח האגוזים, 10/07/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שום דבר לא מצדיק אלימות כזו ... (ל''ת)

    שופט עליק, 10/07/07 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני לא שמעתי על הר טוך עד היום כנראה ,שהאיש טוב וצנוע שעשה עבודה

    שמעון לוי,בת ים, 10/07/07 22:42

    טובה וראויה למרות שהחרדים גידפו אותו על אף היותו בן לניצולי שואה.
    החרדים של הפוליטיקה אוהבים רק עברייני מין ונואפים ורמאים כמו...
    כולם יודעים למי הכוונה.

    הגב לתגובה זו

    • סטירה זה סטירה זה סטירה (ל''ת)

      שמאלני אלים, 10/07/07 23:51

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבר מביא חבר !!! (ל''ת)

    סתם בלי חברים, 10/07/07 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    וואלה יופי.

    ע, 10/07/07 22:38

    חשין מצדיק אלימות פיזית.
    חושך, לא חשין. חושך!

    הגב לתגובה זו

    • כבן דור שני הגיע לכהן יותר מזה

      אסנת, 11/07/07 07:10

      האלימות של חברי הכנסת כנגד עודי ציבור עברה הפעם את כל הגבולות המותרים דמם של עובדי הציבור אינו הפקר ודמם של הנהנתנים מהכנסת אינו יותר אדום מי נתן להוא הכהן רשות לקרא לשליח ציבור נאצי די הגיע הזמן שהרוב הדומם ירים את קולו ויזעק לא עוד די להשתלחות ההם מאודת ישראל הסחטנים בשם השם לירוק לבאר ולגלגל את העגולים שלהם לשמים ולספר לנו שטויות על ראית כוכבים.
      העאם ליהודים מותר להסתכל בכוכבים הר זו עבודת עקו''ם

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא קרא לו נאצי,קצת לדייק (ל''ת)

        שרית, 11/07/07 11:48

        הגב לתגובה זו

    • הוא לא מצדיק,רק טוען שהיא פחותה מהתבטאות חכ כהן.לדעתי על ה2להתפוטר (ל''ת)

      חוב לשדר:לא לכל, 11/07/07 12:52

      הגב לתגובה זו