• 77.

    אזרח רגיל הולך על זה לכלא והפירחח לא? (ל''ת)

    ==אזרח רגיל ==, 26/08/07 23:17

    • כפי שהיגבתי למטה (ל''ת)

      אלון, 06/10/11 19:24

    • כפי שהיגבתי למטה..

      אלון, 06/10/11 19:26

      אני מבקש. אזרח רגיל ופשוט כמוך לא צריך לנקוט בלשון כה גסה- ''פירחח''.. שהרי, אדם בעל מעמד לא היה מעז להרשות לעצמו לנקוט בכזו לשון נלוזה ונמוכה. הווי אומר, שהפרחח הוא לא אחר מאשר... אתה.

      ''השאלה היא אם האדם הסביר היה עומד באותו קינטור וגידוף. אותם דברים שנאמרו ע''י ח''כ כהן עולים בגדר אלימות לא פחות חמורה. הייתה התגרות מכוונת ואימרות פרובוקטיביות. שימי לב. יכול מאוד להיות כי כתב האישום בוטל בתמורה להתנצלותו והתפטרותו של עו''ד דה הרטוך.
      אין ספק, אין אדם העומד מעל החוק, אך ישנן נסיבות מקלות, והמקרה עליו אנו מסתכלים הינו סבוך הרבה מעבר למה שעינינו רואות. ''

  • 76.

    דה הרטוך

    ורון, 14/07/07 11:11

    בלי קשר לתגובתו של דה-הרטוך, כל אדם המכנה זולתו ''נאצי'' חייב בעונש. ח''כ שיעשה כן, למרות חסינותו, חייב להיות מורחק מהכנסת לחודשיים לדוגמא. (אף כי לא בטוח שזה ממש עונש)

  • 75.

    ליבי איתך, אבל אחד כמו חשין רק פוגע במאבקך

    רות, 13/07/07 05:38

    ליבי איתך, אך כשאני קוראת שאחד כמו חשין פותח אף הוא את חרצובותיו, יש בכך רק כדי לפגוע במאבקך - שהוא הרבה יותר טהור ואמיתי, בכדי שיהיו מעורבים בו גם גורמים פסולים שכאלה, שלהם ''יפה שתיקה'' ועוד...

  • 74.

    לא יודעת מה להגיד

    לי, 12/07/07 02:19

    עבדתי עם האיש ופשוט אהבתי אותו.

  • 73.

    פרשיית דה - הרטוך והח''כ

    דוד נגר, 11/07/07 21:47

    בדיעבד לא הזיקה הסתירה לח''כ ולעוד כמה...מלכתחילה אמנון עד כמה שזכור לי - יש לך פה שיכול להכאיב הרבה יותר ...הכל יסתדר זה הכל תיקון

  • 72.

    אלימים לכלא

    מדאם די, 11/07/07 19:56

    החברה נהיית אלימה, בושה למדינה ובושה שכל אבירי החוק שותקים, מי ששפך תה על ח''כ דיין קיבל 3 שנים מאסר, ואת דה הרטוך עדיין לא פיטרו אפילו, ולא משנה מה אמרו לו, אלימים מקומם בכלא!

    • קראתי דבריך. יש משהו בדבריך !!!

      ruti, 13/07/07 06:23

      לא חשבתי על הדברים עד שלא הארת את עיניי, שיש שני צדדים למטבע.

    • יש כאן יסוד של קינטור

      אלון, 06/10/11 19:24

      השאלה היא אם האדם הסביר היה עומד באותו קינטור וגידוף. אותם דברים שנאמרו ע''י ח''כ כהן עולים בגדר אלימות לא פחות חמורה. הייתה התגרות מכוונת ואימרות פרובוקטיביות. שימי לב. יכול מאוד להיות כי כתב האישום בוטל בתמורה להתנצלותו והתפטרותו של עו''ד דה הרטוך.
      אין ספק, אין אדם העומד מעל החוק, אך ישנן נסיבות מקלות, והמקרה עליו אנו מסתכלים הינו סבוך הרבה מעבר למה שעינינו רואות.

  • 71.

    בושה למדינה

    מדאם די, 11/07/07 19:50

    בושה שיש פקידי ממשלה אלימים, בושה שכל אבירי החוק שותקים, מי ששפך תה על ח''כ דיין קיבל 3 שנים מאסר, ואת דה הרטוך עדיין לא פיטרו אפילו, ולא משנה מה אמרו לו, אלימים מקומם בכלא!

  • 70.

    בושה למדינה

    מדאם די, 11/07/07 19:50

    בושה שיש פקידי ממשלה אלימים, בושה שכל אבירי החוק שותקים, מי ששפך תה על ח''כ דיין קיבל 3 שנים מאסר, ואת דה הרטוך עדיין לא פיטרו אפילו, ולא משנה מה אמרו לו, אלימים מקומם בכלא!

  • 69.

    בושה למדינה

    מדאם די, 11/07/07 19:50

    בושה שיש פקידי ממשלה אלימים, בושה שכל אבירי החוק שותקים, מי ששפך תה על ח''כ דיין קיבל 3 שנים מאסר, ואת דה הרטוך עדיין לא פיטרו אפילו, ולא משנה מה אמרו לו, אלימים מקומם בכלא!

  • 68.

    מעניין מה היה קורה לחרדי שהיה סוטר לח''כ ממרצ?

    פינחס, 11/07/07 14:34

    במדינת ישראל ה''נאורה'' כאשר עובד משרד המשפטים סותר לח''כ חרדי, הוא אפילו זוכה לגיבוי מאנשים כדוגמת שמישאל חשין. מעניין מה היה פוסק אותו חשין , אם חרדי היה סותר לזהבה גלאון בגין התבטאות שלה כנגד קדיש ישראל. אני מניח שאביר חופש הדיבור היה מוצא כבר איך לטפל בו. בישראל הכל יחסי, גם חופש הביטוי.

    • אה, וואלה.. ודרעי לא חוזר לכנסת..

      אלון, 06/10/11 19:29

      מדינת ישראל נאורה יותר הייתה צריכה להפריד דת ממדינה, לנקוט בשוויון ולא להעדיף אברכים על פני צעירים בני גילם מהמגזר החילוני.

      זוהי המדינה המערבית היחידה בה יש ביטוי כה ברור ומובהק של דת.. שים לב שכל שאר המדינות בהן המצב דומה הין מדינות ערב (מלבד הוותיקן).

      יש לך משטר מתוקן ודמוקרטי, הציבור החרדי
      נהנה מזכויות יתר ע''ס אותו סיפור של זבולון ויששכר... אז, אנא ממך, כבד את מדינתך ה''נאורה''..

  • 67.

    גם אני בן של ניצולי שואה

    שלמה, 11/07/07 12:49

    ולכן מותר לי לתת סטירה ?
    אין כבר סובלנות? כל הזמן צועקים על סובלנות וסובלנות.....

  • 66.

    מכות ? זה מקובל בתור אמצעי חינוכי.

    שמואל הלפרט, 11/07/07 12:06

    גם אצלי בבית.

  • 65.

    רב יענקל כהן , היה צריך לחטוף גם בעיטה. ארטיסט עלוב ונלעג. (ל''ת)

    אויערבאך, 11/07/07 11:53

  • 64.

    אני מבין שכל הבעיות בעולם נגמרו

    מוטי קליפורניה, 11/07/07 11:00

    והבעיה היחידה שנשארה לא פתורה
    היא מה אמר ח'כ זה לרעהו וכיצד הוא הגיב.
    אין אפקט חממה,אין משבר דלק,אין עוני ומחסור,אין נכים,אין אבטלה,אין תאונות דרכים,אין יתמות ושכול,אין רצח,אין סמים קשים,אין אונס,אין פשע
    זנות וגנבות,אין מחבלים,אין איום במלחמה גרעינית,אין קסאמים,אין הפלות,אין חולי ומחלה ולסטים וחיות רעות.אין רעידות אדמה,אין צונאמי וסופות,אין שטפונות,אין בצורת,אין
    זבל שלא ניתן למחזרו,אין פליטות של גזים רעילים,אין איידס,אין תאונות עבודה,אין גיהנום.
    נו טוב.....לפחות אני שמח שרוב הבעיות האחרות נפתרו.
    -אין עוד מלבדו




  • 63.

    אל תצטער ! היה מגיע לו הרבה יותר ! (ל''ת)

    ישמעאל, 11/07/07 09:35

  • 62.

    גועל נפש מכל מערכת המשפט הרקובה - מהשופטים ועד לפקידים האלימים.

    יוסי בכינור, 11/07/07 08:47

    אל תצנזרו - נכתב מלב כואב.

  • 61.

    אני איבדתי עבודה עם ותק של 10 שנים בגין סטירה. (ל''ת)

    חמורבי, 11/07/07 08:31

  • 60.

    תגובתו המילולית של הח''כ היתה מאוד קשה

    פקק תנועה, 11/07/07 08:19

    גם הוא צריך לשאת בעונש מרטיע .

  • 59.

    3 שנות מאסר בגין כוס תה על ח''כ דיין

    איציק, 11/07/07 08:12

    צדק צדק תרדוף.

    • כול מי שמפעיל אלימות צריך להענש!

      יהודי, 11/07/07 08:21

      במקרה של ח''כ דיין הגיע לתוקף עונש הרבה יותר חמור, חשוב לזכור אלימות היא לא פתרון לכלום ומי שפוגע בח''כ דינו צריך להיות חמור שבעתיים!
      בנושא דה -הרטוך, מי שלא שולט בעצמו ומרים יד צריך פשוט לקבל עונש וכמו שכתבתי, אסור לפגוע פיזית בכול צורה בח''כ שהוא נציג ציבור ומביע את דעתם של שולחם
      (כול הדברים האמורים הם בתנאי שלא פוגעים בבטחון המדינה ולא עוזרים לאויב בסתר או בגלוי)

      • 3 שנות מאסר+ 130.000 ש''ח פיצויים

        רודף צדק, 11/07/07 15:51

        זה עונשו של מי שפגע בח''כ חילונית שמאלנית.

        מה עונשו של מי שפגע בח''כ חרדי ?

        הציבור מוזמן לבדוק את חוסר הצדק וההגינות

  • 58.

    תחזיק מעמד אנחנו איתך (ל''ת)

    שירה, 11/07/07 07:22

  • 57.

    אם היה ערבי? המדינה היתה גועשת...חרדי? נו אז מה .סתם דוס ..........

    שמעון ישראל, 11/07/07 07:01

    ככה זה עם המדינה השמאלנית שנשלטת על ידי תקשורת צבועה ומתחסדת
    אם ערבי היה מוכה ? ..
    אבל חרדי ,דוס,....נו יאלה שישתוק
    אני ניגעלתי מהצביעות .....ובז לתקשורת
    יענו בגלל שהוריו ניצולים...מותר להרביץ....
    אבל אם זה היה שמאלני אנרכיסטי שקורא לחייל נאצי? והחייל היה נותן סטירה? כול השמאל היה גועש....ככה זה

    • אצלי הח''כ המעליב לא היה קם כל כך מהר

      הדור השני, 11/07/07 09:58

      מי שיפגע בזכר הורינו ניצולי המחנות יוענש למטה ויוענש גם מלמעלה.

    • כמו שהוא פתח את חרצובות לשונו,הוא באמת סתם דוס (ל''ת)

      אביב, 11/07/07 10:49

  • 56.

    הלשון של האיש הזה(דה הרטוך) בתחת של הערבים (ל''ת)

    אלעד, 11/07/07 03:05

  • 55.

    ספור קצר

    מוטי קליפורניה, 11/07/07 02:02

    אדם אחד התפרץ לבמה עמד בפני קהל מאמינים בכנסיה ולגלג על אלוהים ועוד הוסיף ואמר אם
    יש אלוהים שיבוא לכאן ויפגע בי ואני נותן לו 5 דקות.
    4 דקות
    3 דקות
    2 דקות
    ופתאום קם חייל מארינס מהקהל נגש אל האדם והחטיף לו סטירה אדירה.
    פנה אותו אדם אל החייל ושאל אותו
    'מה לעזאזל אתה עושה?'.
    ענה החייל אלוהים עכשיו עסוק אז הוא שלח אותי.
    ההסבר: לא מכנים יהודי בשם נאצי.
    אתה רשאי לומר שמעשיו מזכירים
    את מעשי הנאצים,אבל בשום פנים
    ואופן לא לכנותו 'נאצי'.
    -אין עוד מלבדו.

    • איפה ראית בכתבה שח''כ כהן כינה אותו נאצי הוא אמר שהגרמנים הרגו את (ל''ת)

      הגוף והוא את, 11/07/07 03:16

    • גם לא מכנים גרמנים נאצים

      מוטי קליפורניה, 11/07/07 09:47

      גם לא מכנים גרמנים נאצים כי יש בין הגרמנים הרבה שלא היו שייכים לתנועה הנאצית ואף מגנים אותה.
      בדיוק כפי שלא צריך לכנות ערבים בשם מחבלים.כי גם יש הרבה ערבים יראי אלוהים ולא כולם מחבלים.
      וצריך להרגיל את הלשון בנקיות.
      אם כי אני מודע לכך שלפעמים האדם לא מתכוון באמת ובתמים למה שהוא אומר,בבחינת הלשון מתגלגלת לפני המחשבה.
      לגבי אובדן הזהות היהודית כתוצאה מחילוניות ומנסיון להיות ככל הגויים אכן יש מקום להצר על כך,התופעה הזאת קיימת בכל הדתות של ריחוק מאמונת אבותם ובתהליך של מרדנות הנוער בערכים קודמים,אם כי ניתן דוקא היום להבחין בחזרה בתשובה חלקית ובנסיון לדבוק בדרכי אבות.
      לגבי המקרה הספציפי עליהם להתנצל האחד כלפי השני על אי ההבנה ולשוב לחיי שגרה.
      -אין עוד מלבדו.

  • 54.

    לכל המתחסדים

    עמית, 11/07/07 00:40

    כל אלה פה שמתלוננים על העורך דין לא באמת אנשים מושלמים וגם הם עלולים, במידה ונוגעים להם בנקודות הנכונות, להתפרץ ולתקוף. כולנו בני אדם. מה שמפריד פושע מאדם רגיל זו כמות הפעמים שהוא עושה מעשה.

    לקרוא לאדם נאצי בארץ היהודים זה לא בדיוק כמו סטירה אבל זה חמור מאוד. בעיני החוק היבש הסטירה גרועה יותר אבל עדיין מדובר בקללה מבישה בתוך הכנסת.

    אני אומר. סולחה. שני הצדדים יתנצלו וילחצו ידיים ובלי קשר, שדה הרטוך יעשה מעשה צדקה או עבודות שירות (בלי משפט) כי מעשהו בכל זאת חמור יותר.

    • הערה קטנה, זה נאמר בתגובה לכינוי ''גרמני''

      אלי, 11/07/07 09:36

      אותו אמר דה הרטוך לחה''כ כהן.

  • 53.

    שמאלנים צבועים: ושח''כ ערבי מכנה חייל צה''ל נאצי

    דוד, 11/07/07 00:23

    אתם לא זועקים שמגיע לח''כ הערבי סתירה. כמעט כל חודש הם מכנים את צה''ל צבא פאשיסטי, נאצי וכו...
    ולא ראיתי אותכם אומרים שמגיע להם סטירה לח''כ הערבים. אין הצדקה לאלימות. אין הבדל בין אלימות כלפי חרדים, ערבים, שמאלנים, מתנחלים וכו... כולנו בני אדם. שמאלנים: גם חרדים הם בני אדם וסתירה היא לא פתרון זה תת-רמה לתת סטירה. זה להגיב מהבטן ולא מהראש. הרבה שמאלנים אומרים שאנחנו ימניים חושבים מהבטן, התגובות שלכם הם גם מהבטן ולא מהראש.

    • במקרה הזה סטירה לא נידרשת אלא גרוש!

      שמאלני, 11/07/07 08:24

      אלימות היא לא פטרון במידה וח''כ ערבי מדבר כך פשוט צריך לשלול לו את משכורותו וזכויותיו ולגרשו מהכנסת.

  • 52.

    אם מישהו קורא לי בהמה..

    משוואה, 11/07/07 00:10

    אקרא לו נאצי בלי הנד עפעף.


    ושינסה לתת לי סטירה, זו תהיה הסטירה האחרונה שהנבל יהיה מסוגל לתת בחייו, אם בכלל..

    • צודק בהחלט

      חגיגת הצבועים, 11/07/07 12:49

      במשפט דנקנר-בן גביר כאשר הראשון כינה את בן גביר נאצי בשידור-חי, שילם דנקנר שקל אחד [ש''ח 1] פיצוי.

  • 51.

    אם חייל היה נותן סטירה לשמאלי שקורא לו נאצי כל השמאל היה קופץ

    איפה הצדק?, 11/07/07 00:00

    אנשי השמאל תמיד אוהבים להזכיר את השואה כשמדובר בערבים, אואומרים שהם עוברים עכשיו מה שאנחנו עברנו בשואה, ולהם מותר

    אבל שחרדים יגידו דבר כזה? אסור !

  • 50.

    תגובתי לעו''ד חשוב לקרוא

    שושפרי, 10/07/07 23:49

    כשאתה מתנצל ויוצא לחופשה ,
    החרדים מנצחים . הם ירוויחו מהמצב.
    לטובת המדינה , מוטב שתחזור.

    • הוא אלים ואין לו מקום בשרות הציבורי

      אלעד, 11/07/07 03:53

      וכך צריך להיות. הוא לא יצא בדיוק מרצונו לחופשה....

      • כל בן נורמלי לניצולי שואה היה מרביץ לאחד שמחרף פיו. (ל''ת)

        הדור השני, 11/07/07 10:00

        • כל מי שמרביץ-הוא אלים

          מחנך, 12/07/07 14:30

          ומקומו אינו בשירות הציבורי.

          להזכירך, האיש ששפך על ח''כ דיין כוס תה פושרת ספג 3 שנות מאסר
          ועשרות אלפי ש''ח פיצויים.

          צריך לגדוע יד אלימה בנחישות!

  • 49.

    גם העם הגרמני התנצל דה הרטוך, עכשיו רק תשלם תמלוגים והכל יהיה בסדר

    מנחם בגין, 10/07/07 23:38

    את היהודים קונים בכסף לא בהתנצלות

  • 48.

    אם זה היה ביילין האנטישמים הקטנים פה היו מגיבים הפוך (ל''ת)

    תחשבו על זה, 10/07/07 23:13

  • 47.

    ההתחסדות של השמאל! נאצי זאת מחמאה ליד ''בהמה''!

    לוק, 10/07/07 23:00

    נאצי זה עדיין בן אדם. הגרמנים אהבו מוזיקה וספרות ואומנות והיו מאוד מתקדמים במדע, במחקר, אלא שלאדם הזה הייתה תכונת רוע בלתי נתפסת. למרות עליונות האדם הנאצי על פני האנושות בתחומים רבים היתה לו תכונה נאלחת. הוא ביקש להשמיד את הגזע הנחות - היהודים.

    בהמה זה תת אדם. זה נמוך מנאצי. הבהמה יצרית ובלתי מרוסנת, אלימה ובלתי צפויה.

    הנאצים הם אלה שהשוו את היהודי לבהמה כדי להדגיש את רמתו הנמוכה.

    היום שמעתי את עמנואל רוזן בתוכנית שלו בערוץ 2 מתיפייף בלשון סגי נהור ואומר שאין צורך להיות יפה נפש, ואם מישהו היה אומר לו שהוא גרמני הוא היה דופק לו סטירה.

    ובכן, עמנואל רוזן, אם אי פעם תשווה אותי לבהמה... אז בלי להתייפייף אני אעקור לך את האף מהמקום. מנובל!

    • הדוסים מכשירים שיטפלו בהם .... (ל''ת)

      מיקו, 11/07/07 10:01

  • 46.

    אני מודיע קבל עם ועדה-אם מישהו יקרא לי נאצי, יחטוף סטירה.

    מוטי, 10/07/07 22:54

    בשם סבי וסבתי מצד אבי ואימי ובשם כל משפחתי שנרצחה בידי הנאצים ימ''ש, אני מודיע קבל עם ועדה שכל מי שיקרא לי נאצי, ולא משנה לי מי הוא, יחטוף סטירה במקום וללא היסוס.

    מצידי זה יכול להיות חרדי או חילוני או ערבי, שמאלני או ימני, בקיצור -כולם.

    אני בטוח שאני לא היחיד.

    • מוטי ,תירגע ! למה שמישהו יקרא לך נאצי ? אתה לא כמו העו''ד (ל''ת)

      גצ, 10/07/07 23:59

    • תגיד מוטי - אתה שמאלן שעובד במשרד המשפטים? (ל''ת)

      יוסי בכינור, 11/07/07 08:43

    • גם לי זה קרה

      הדור השני, 11/07/07 10:05

      אני היכיתי אדם שקרא לאבי ניצול אושוויץ ''קאפו''.

      היכיתי אותו עד שלא יכל לקום מהריצפה וכולו זב דם היה.

      מעולם לא הרגשתי הרגשת שיחרור כל כך נפלאה, גם כשהמשטרה לקחה אותי לבירור ואחרי בדיקת המקרה שיחררה אותי מיד וללא כל רישום.

      אגב, אני בז לכל הדוסים הבורים שאצלם השואה היתה סוג של מעשה אלוקי, כי בכך הם הופכים את אלוקים לשטן ולא כך הוא.

  • 45.

    מעניין מה הוא יעשה בפעם הבאה שמישהוא יעצבן אותו. (ל''ת)

    מכה ובוכה!, 10/07/07 22:52

  • 44.

    שימוש לרעה בזכר השואה

    אלכס, 10/07/07 22:50

    חברים יקרים אי אפשר להתיר הכל בשם השואה הקדושה אלימות היא אלימות היא אלימות ואין להתירה בשום צורה גם לא בגיבוי של השואה
    להתנהגות אלימה יש טיפול אצל פסיכולוגים

  • 43.

    לצערי הרב אין לצפות להתנצלות מהח''כ

    אזרח, 10/07/07 22:49

    הדתיים הקיצונים הם ברובם עוכרי ישראל, ואינם רואים כל פסול במעשיו של הצורר הנאצי, ימח שמו וזכרו, ולכן גם מתחברים הם עם כל עוכרי ישראל באשר הם.
    דה-הרטוך יהודי גדול שהגיב כפי שרבים מאיתנו היו מגיבים בסיטואציה כזאת ואף התגלה בגדולתו כאשר התנצל, אך אנא אל תצפו להתנצלות מח''כ חרדי היות שכזו לא תגיע!!

    • חבר הכנסת חטף סטירה, והוא צריך להתנצל ?

      רואה נכוחה, 12/07/07 14:36

      האין גבול לצביעות ?.

      דה הרטוך כינה את חה''כ בהמה, וזה האחרון בתגובה לכינוי המשפיל קרא לו גרמני, והתגובה האלימה של הרטוך מחייבת התנצלות מפי חה''כ ?

      קראת מה שכתבת ?

      קשה להאמין.

  • 42.

    ע''פ סעיף העונשין ,שנתיים מאסר על תקיפה,,,

    אור, 10/07/07 22:49

    אין שום הצדקה על אלימות כלפי הצד השני .

  • 41.

    נשלחו עשרות תגובות התומכות בח''כ. מעניין למה הן לא מפורסמות. (ל''ת)

    גרמניה, 10/07/07 22:47

    • במסגרת חופש הביטוי העיתונאי

      מבין דבר, 12/07/07 14:38

      אנחנו מצנזרים תגובות שאינן עולות בקנה אחד עם קו השיסוי נגד ח''כ כהן.

  • 40.

    פתאום ביילין ''יפה הנפש'' מצדיק אלימות?

    מגיב מזד*ן, 10/07/07 22:45

    שהרי יושב ראש מרצ, חבר הכנסת יוסי ביילין, הגיש תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד חבר הכנסת יעקב כהן (יהדות התורה), בשל התבטאותו בפני עורך הדין דה-הרטוך לפיה ''הוא יותר גרוע מהגרמנים''.

    לדברי ביילין, ''התנהגותו של ח''כ כהן היא בלתי מוסרית. האלימות מצדו של דה-הרטוך אינה מצדיקה את הדברים החמורים שאמר כהן''.

    כלומר, ביילין מצדיק אגרסיה?

    איזה עולם צבוע...

  • 39.

    מתנצל? חצוף! טוס לכלא!!

    יואב, 10/07/07 22:45

    אתה צריך לשבת כמה חודשים בכלא ולעוף מתפקידך במערכת המשפט.

    אתה בושה לעורכי הדין ולפרקליטות.

  • 38.

    דה הרטוך אני מבין אותך אבל אותי לימדו שמי שמכה אשם ואין סיבה להכות (ל''ת)

    אבנר ברבי, 10/07/07 22:44

  • 37.

    בושה לח''כים שאלה נציגיה

    גיל, 10/07/07 22:43

    אני בן לניצול שואה אוד מוצל מאש!!! לא זכיתי לשום משפחה ,פרט לאבי שניצל, לא זכיתי לסבא ולא לסבתא ולא לדודים ולא למשפחה. חוצפה של הח''כ שלא תתואר, הוא צריך להתנצל בפני.הסטירה שקיבל קלה לעומת העלבון שחשתי מדבריו החצופים וכואבים יותר מסטירה שכאבה פג לאחר אישפוז של יום בבית חולים ישראלי יהודי בארץ ישראל

  • 36.

    לכל אלה שמצדיקים את האלימות של עו''ד...אתם באמת כמו

    גח, 10/07/07 22:42

    הנצים .
    ''טוב שסטרתה לו ''
    ''חבל שלא בעטתה בו ''
    ''הייתה נותן לו בוקס''
    למה לא לגזור לו את הזקן כמו שהנאצים עשו ??

  • 35.

    דה הרטוך הוא עוכר החינוך הדתי בישראל

    בוגר הגוש, 10/07/07 22:41

    בגללו נסגרו הרבה מוסדות טובים וראויים - המוסד שאני מנהל כמעט נסגר בגללו.

  • 34.

    אני בן לניצולי שואה ומתבייש במה שדה הרטוך עשה

    אבי, 10/07/07 22:27

    אין כל הצדקה לאלימות פיזית נגד נבחר ציבור,גם אם הוא אומר דברים שהנפש היפה סולדת מהם.
    לא שמעתי את דה הרטוך מתעצבן על ''אמרות השפר'' של חכי''ם ערביים, שלא פעם מצליחים להוציא משיווי משקל כל יהודי וודאי ישראלי וציוני כפי שדה-הרטוך מגדיר עצמו.
    לאור זאת ייטיב לעשות אם יעזוב את תפקידו ואת משרד המשפטים לאלתר , וחבל לתת לו במה, שהרי אם היה המקרה הפוך והאגרוף היה מוטח בפני ח''כ מהשמאל אני בספק אם היו נותנים למכה אפשרות להגיב בכלל לתקשורת כפי שנותנים במה לדה הרטוך.

  • 33.

    למר יעקב איילון ערוץ 10 ....

    שמעון 101, 10/07/07 22:25

    אתה מאד סימפאטי אך יש לך חוסר ידע בכל הקשור לשמות! את שמו של מר הרטוך מבטאים לא עם קמץ מתחת לאות הראשונה ''ה'' אלא עם הדגשת סגול (שלוש נקודות)!
    Den Hertoch או De Hertoch הינו שם שמוצאו בהולנד ומשמעותו מקבילה ל Hetzog .אני מבין ללבו של מר Hertoch שנימאס לו לתקן את כל המעוותים את שמו, הרים ידיים
    ונכנע.

  • 32.

    צביעות בגלל שזה חרדי

    חילוני גמור, 10/07/07 22:22

    אם ביילין היה חוטף סטירה היתה רעידת אדמה דמיינו לכם שמעון פרס חוטף סטירה זה ח''כ וזה ח''כ לא הוא חרדי יא איזה אנטישמים אנחנו

    • תזכור שמשהו ששפך תה על ח''כ דיין בחברון

      ל32, 10/07/07 23:42

      קיבל שלוש שנות מאסר למרותשטען שבסה''כ רצהלהגיש לה לשתות וזאת הייתה תאונה!

  • 31.

    למספר 18-אינשאללה שלך...

    יגאל, 10/07/07 22:17

    פשוט מזעזע איך שאתה הורס לנו החילונים את התדמית.

    אני מבין עכשיו למה החרדים חושבים שכולנו שונאים אותם.

    אתה פשוט זוועה.

  • 30.

    למה הפליאה ,הפרקליטות אינה רואה בכך עבירה

    Erez, 10/07/07 22:13

    במדינת היהודים מותר להתבטא בביטואים כנגד ניצולי השואה ודורות ההמשך : ציטוט ''ספק אם יש בכך עבירה....'' כך שאם משהו ישתמש בביטואים כאלה שתוק וקבל בהבנה.

  • 29.

    בושה לשניהם שהם שופכים את דמנו אני אחטוף מהם התקפת לב

    מוזלמן, 10/07/07 22:11

    יהודי אינו בהמה ואינו נאצי

  • 28.

    אוהבים אותך דה-הרטוך!!

    אזרח מודאג!!, 10/07/07 22:10

    החוצפה של הח''כ יעקב כהן לעשות את כול ההצגות האלו, להיות בכסא גלגלים ולהתאשפז בבית-חולים.. נו באמת! טוב שהוא לא הובהל לחדר-מיון וכשעה לאחר מכן מתפרסמת הצהרה כי הח''כ יעקב כהן ''מתלוצץ עם רופאיו''..

    דה-הרטוך עושה עבודת קודש בכך שהוא משרת את המדינה, את החוק ועושה זאת ביושר(!) למרות לחצים כבדים מאוד של הח''כים החרדים!

    די לכפיה דתית!

    ועוד הטיעון המגוחך של ח''כ יעקב כהן ''אתה לא נותן לציבור שלנו כספים ולכן אתה נאצי'' מה הקשר??

    המצב של המדינה שלנו הולך ומדרדר!! קודם ''חוק האינטרנט'' (המאשר צנזורה באינטרנט לפי דעתם של החרדים, מה שלא יאה להם - יצנזרו אותו) וזה ממשיך בפרובוקציות כאלו.
    אנשים צריכים להתעורר!

  • 27.

    דה ארטוך

    אריה, 10/07/07 22:09

    זה עונשו של כל מי שמתנכל לציבור שלנו

  • 26.

    בכל אשם דני פרידמן

    אחדשיודע, 10/07/07 22:06

    הוא סרב להגן על דה הרטוך מפני הח''כים החרדים לפני כמה שבועות, וזו התוצאה...

  • 25.

    חכ שמשתמש בביטוי חמור כזה, יש להעניש!

    גינוי הגנאי, 10/07/07 22:04

    החרדים התרגלו לקרוא לשוטרים בהפגנותיהם נאצים, וגם כאן נשלף הביטוי הזה.
    זו חוצפה והחכ חייב להיענש על כך.
    אסור שדבר כזה יעבור בשקט!
    נכון שסטירה היא לא דבר שגרתי אך בהחלט היתה במקום.
    יש גבול כמה אפשר לפגוע בבני אדם.
    מלת הגנאי נאצי חייבת להיות כאן אסורה ברמות חומרה גבוהות ביותר!
    וחכ שעושה זאת - הדבר חמור עוד יותר!

    • למה להעניש?! (ל''ת)

      חופש הביטוי., 10/07/07 22:49

  • 24.

    לא שמעתי את השרץ מתנצל גם

    יופיטר, 10/07/07 22:02

    כל זב חוטם משתמש בשואה ובמילה ''נאצי'' בכדי לנגח.
    לטעמי דווקא ה''נסטר'' צריך להתנצל משום שמילותיו גרועות שבעתיים מהסטירה שקיבל

    • אני גם לא שמעתי את היהודים מתנצלים, רק הגרמנים התנצלו (ל''ת)

      דוסלי, 10/07/07 23:44

  • 23.

    אני ניצול שואה חבל שלא נתן לו אגרוף (ל''ת)

    דודו, 10/07/07 22:00

    • אתה לא יכול לקחת את החוק לידיים למרות שאתה ניצול שואה (ל''ת)

      גמ, 10/07/07 22:29

    • אני ניצול שואה,חבל שלא תלש לו את הזקן והעמיד אותו מול כיתת יורים (ל''ת)

      ושיוריד כבר את, 10/07/07 23:46

  • 22.

    אמנון, קידשת שם שמים ברבים (ל''ת)

    זכי, 10/07/07 22:00

  • 21.

    מה לגבי אלימות מילולית?

    העם, 10/07/07 22:00

    בושה לעם שלנו שאלו נבחריו.
    אני לא ההיתי מתחלףעם מר דה הרטוך.
    אם אתה קורא את תגובה זאת. דע לך שהעם איתך.
    זה לא פשוט. . . אני בטוח שהגיעו מים עד נפש. תהיה חזק. ואני מודה לך באופן אישית על כל העבודה הקשה שאתה עושה למען העם ששוכן בציון. אבא שלך בוודאי היה גאה בך היום. תודה לך.

    • העם זה לא אתה ואתה זה לא העם. (ל''ת)

      אתה לבד., 10/07/07 22:37

  • 20.

    תחשבו מה היה קורה אם היה סוטר לאיש מר''צ ויוצא באותו תירוץ עלוב..

    תחשבו קצת..., 10/07/07 21:59

    איך כל הצבועים של השמאל היו מסתערים בגיבוי מלא של התקשורת

    • נכון, היו קוראים להעמידו לדין ויוצאים להפגנות סוערות... (ל''ת)

      !, 10/07/07 22:30

    • אתה צודק . רק להם מותר ....בשם השואה מותר להם

      כא, 10/07/07 22:34

      לסטור ,להרביץ ....

  • 19.

    כל הכבוד לעורך הדין! הקץ לזילות השואה (ל''ת)

    איתי, 10/07/07 21:56

  • 18.

    חבל שלא בעטת בנבלה החרדית (ל''ת)

    ישראלי, 10/07/07 21:51

    • וחבל שלא גזר לו את הזקן ...כמו הנאצים... (ל''ת)

      עג, 10/07/07 22:36

      • הוא כבר הגדיר אותו כנאצי

        מיו, 11/07/07 10:07

        ובהחלט היה צריך לגזור לזבל את הזקן.

        • הוא קרא לו גרמני

          מ., 12/07/07 23:20

          אבל אתה מציע לגזור לו את הזקן כמו נאצי.

  • 17.

    אילו התפטרנו מבעיית דה הרטוך דיינו (ל''ת)

    צייד כרישים, 10/07/07 21:48

  • 16.

    ולמה הוא אמר נאצי? מה אתה אמרת קודם???

    רועי, 10/07/07 21:43

    פשוט אמרת, זה הרטוך היקר, ''תסתום את הפה יא חתיכת בהמה''.... כל הכבוד לך. בהחלט אדם שקול ונבון, שמדבר כמו ילד בכיתה א'.
    בהמה לא פחות גרוע מגרמני. לפחות בשני יש קצת תוכן

    • רועי - אתה באמת חושב

      פרדי, 10/07/07 22:17

      שאין הבדל בין לקרוא למישהו ''בהמה'' ובין לקרוא לו ''נאצי''?

      • מר פרד הלא יקר...

        אלעד, 11/07/07 03:58

        תשאר שם רחוק ותקליד את דיעותך לגלוחי הראש שם.

        • מר אלעד

          פרדי, 11/07/07 08:07

          אל תדאג אין לי שום כוונה לגור שוב בקרבת אידיוטים חסרי תרבות כמוך.

  • 15.

    הכיבוש אשם (ל''ת)

    מולי, 10/07/07 21:43

  • 14.

    ל-2 אהבתי. נקודה למחשבה. (ל''ת)

    נקודה למחשבה, 10/07/07 21:33

  • 13.

    השואה הפכה למפלטו של כל נבלה ומכשירה את השרץ... (ל''ת)

    פוגע בזכרם., 10/07/07 21:30

  • 12.

    הסטירה מוצדקת במאה אחוז. יש גבול לגידופים!!!

    שדגכ, 10/07/07 21:29

    לדעתי, שיתבע את הח''כ החרדי על העלבת עובד ציבור.

    • אתה צודק! גם מי שקורא לך ''פלופלור'' מותר לירות בו! (ל''ת)

      אנטישמיות מדהימ, 10/07/07 23:49

  • 11.

    כל טמבל משווה אחר לגרמנים.. צריך לצאת נגד

    בני, 10/07/07 21:26

    אותו אחד שדיבר כך אליו והשפיל אותו ופוגע בניצולים וילדיהם.

  • 10.

    לפי הנורמה שלו צריך ומותר לפוצץ ת'צורה של פרפ' צימרמן שהשוה את

    המתנחלים לנוער, 10/07/07 21:26

     שולמית אלוני שהשוותה את ביבי לגבלס הנאצי ואת פרופ' ליבוביץ שאמר על צהל יודונאצים והרשימה ארוכה .. מה שלשמאל מותר, צבועים.

    • נכון, והם רק רשימה חלקית של אנשי ציבור שעשו שימוש במילה נאצי כלפי (ל''ת)

      יהודים., 10/07/07 22:48

  • 9.

    חבל שלא הייתי לצדך..הייתי מפרק לו את הצורה (ל''ת)

    מה אתה מתנצל???, 10/07/07 21:21

  • 8.

    גם אני מצטער על הסטירה - צריך היה

    ספינר, 10/07/07 21:19

    לבעוט בו....

    • אנשחם כמו העורך דין הזה

      אלעד, 11/07/07 04:00

      בדיוק כמהו היו שם באירופה אכולי שינאה עצמית ומתנשאים מעל הגויים והמזרחיים..ועדיין יש זבלים כמו העו''ד הזה וכמוך.

  • 7.

    שלא תעזו לפטר אותו !

    ירון זהבי, 10/07/07 21:19

    הוא לא פחות נציג ציבור מח''כ יעקב כהן, אם לא יותר ממנו.
    כהן מייצג מגזר שברובו הוא טפילי וסחטני, רק לוקח ולוקח ולא נותן מאומה.
    הגדיל האויל לעשות והשווה יהודי כשר שעומל למען פרנסתו ועוד בשירות כלל הציבור ולא מגזר מסוים,
    לאנשים שניסו להשמיד את העם היהודי.
    שיגיד תודה שזה נגמר רק בסטירה.
    הייתי עושה אותו דבר בדיוק כמוהו.

    • אתה אידיוט (ל''ת)

      זבל אנושי, 10/07/07 22:01

  • 6.

    הסטירה כתגובה על מה?

    יואב, 10/07/07 21:14

    כל אדם שהיה אומר לאחר שהוא גרוע מנאצי, היה עומד לדין על דברי בלע. יש חוק במדינה והוא ברור בנושא.

    תואיל הפרקליטות להעמיד לדין את חבר הכנסת שאמר דברי בלע אלו, ולא תעמוד לו זכות החסינות כי בוודאי שלא אמר אותם בתוקף תפקידו.

    כל המטרה היתה למצוא דרך להעיף את עו''ד ממשרד המשפטים, ולא יעזור לו שהוא דתי....

  • 5.

    עם כל הצער שבדבר, זה לא נותן לגיטימציה להכאה (ל''ת)

    המוסר המעוות, 10/07/07 21:12

  • 4.

    אל תתנצל!!! כל הכבוד לך אמנון!!!!

    אורי, 10/07/07 21:11

    ימח שמם של כל מזכירי השואה ומגדפיה. ח''כ כהן וחבריו אינם יהודים כלל, כי אם מחופשים ליהודים. הסטירה היתה גם בשמי, אמנון. תודה לך.

  • 3.

    ההצגה המושלמת

    נח, 10/07/07 21:10

    וזו טרגדיה ,שהחרדים עושים פרובוקציות ליצירת הצגות טרגיות כאלה.
    עוד לא ראיתי שמשהוא מקבל סטירה,ונאלץ להתאשפז בבית חולים
    אם זאת לא הצגה?
    אז הטרגדיה מדיאה ,כאין ואפס לעומת
    למה שקרה היום בכנסת.

    • בסרטון רואים שזה אגרוף (ל''ת)

      אתה אידיוט, 10/07/07 22:03

  • 2.

    ח''כ כהן, זכות השימוש בכינוי נאצי ליהודי שמורה לפרופסורים (ל''ת)

    muli, 10/07/07 21:07

    • או שמורה למתנחבלים..... (ל''ת)

      הסוציאליסט, 10/07/07 21:50

  • 1.

    לא אתה צריך להתנצל, אלא המגדף בתחפושת חרדי .

    שלמה, 10/07/07 21:07

    מי שצריך להתבייש זה חבר הכנסת המגדף. וכל המדינה שלא עצרה את הנבלות האלו בזמן.

    • צודק במאה האחוז!!!

      החרדים הביאו את, 10/07/07 21:32

      היהודונים הפרזיטים הביאו על כל עם ישראל את השואה.
      כמו שכיום הם לא משרתים בצבא ולא תורמים דבר למדינה אלא רק לוקחים ומוצצים כמו עלוקות, כך הם השניאו את כל העולם עלינו והביאו על עם ישראל את השואה.
      צריך להעמיד לדין את הח''כ החדרי על אמירה קשה ביותר כלפי עובד ציבור ולא הפוך!!

      • אם כבר, אז תהיה ספציפי יותר: יהדות אירופה. (ל''ת)

        ., 10/07/07 22:36

      • איך המערכת מפרסמת תגובה כזו?

        ז'ידובקה, 10/07/07 23:38

        האם אין שום מסננת לדברי ההסתה האלה?

        • זו האמת, החרדים מפיצים שנאה ליהדות וליהודים

          עוד אחד, 11/07/07 10:37

          החרדים הם מחוללי האנטישמיות.,

          • על אוטואנטישמיות שמעת ?

            חצוף, 12/07/07 17:44

            תסתכל במראה.

      • לשיטתך לא האנס אשם אלה הבחורה שרתה אותו! (ל''ת)

        לטמבל, 10/07/07 23:45

    • הפוסל במומו

      חיימזון, 10/07/07 21:45

      עוד שונא ישראל בתחפושת של יהודי

    • הלאה האנטי-חרדים האנטישמים (ל''ת)

      שתוק, 10/07/07 22:03

    • צודק (ל''ת)

      איתי, 10/07/07 22:10