• 295.

    איפה הגננת שתפריד ? (ל''ת)

    אורי, 14/07/07 21:14

  • 294.

    חבר הכנסת הנכבד כהן

    ואן חוך, 14/07/07 15:37

    חבל באמת שאביך לא חבט בך.על שכמותך נאמר ,חוסך שבטו,שונא בנו''.
    את הסטירה הרווחת ביושר.

  • 293.

    צבא עשית? יא חתיחת אפס (ל''ת)

    נ, 13/07/07 15:16

  • 292.

    But calling an MK BEHEMA sits well with all of you, huh (ל''ת)

    TZVUYAKESS, 13/07/07 02:42

  • 291.

    כי הסטירה הזו הונעה על ידי מנוע רב עצמה -

    לקח הרטוך, 12/07/07 17:53

    שנאת ישראל!!!

  • 290.

    איש מדהים, אמנון דה-הרטוך

    חני, 12/07/07 01:30

    איך זה קרה לו? בא לי לבכות. היום שבו הוא יעזוב את משרד המשפטים יהיה אחד מהעצובים ביותר. האם יכול להיות שהסתיימה הקריירה של אביר הצדק המסור ביותר בכל משרד המשפט? כל יי שמגיבים כאן ואינם מכירים את עו''ד דה-הרטוך, אינם יודעים מה אנחנו עומדים להפסיד...

    • חבל שלא סיפקת לי ממחטה לפני קריאת הקינה שלך! (ל''ת)

      עיני יורדה מים., 12/07/07 17:54

      • אולי גם את/ה לא יודע במי מדובר (ל''ת)

        אהה, 13/07/07 01:15

  • 289.

    De Chara, take off your kipa, and shove it up. You put your kipa to

    Shame. Shame on, 11/07/07 21:18

    Why are you all so apologetic upon calling him behema. Insult is insult, in any shape or form. More so, having done that, why aren't you all up in arms for raising hands, not to mention his hate deeds against Torah learners. He is a disgrace to the Knesset, his family, his nation. Tzricha bdika achrav im hu mizera Yisrael. His kaddish is toeva, afra lepumayhu.

  • 288.

    I yet have to see where he uttered nazi. But he for sure proved#287 (ל''ת)

    himself 2 B, 11/07/07 21:05

  • 287.

    באיזה רשות הוא קורא ליהודי נאצי.

    סקופידון, 11/07/07 19:20

    יהיה אשר יהיה, זה אסור ע''פ חוק. שלא ישחק אותה מסכן עכשו.

    • אבל מותר על פי החוק לקרוא ל''חרדי'' - בהמה.

      זה כל הסיפור!, 13/07/07 07:00

      ועל פי החוק, אסור לו להיעלב ולקרוא למעליבו נאצי, אבל לנ... סליחה, למעליב, מותר לצאת מן הכלים ולסתור על פני הנעלב.
      זה בדיוק סדר הדברים במדינה הזו! מה שמותר לשונא ''חרדים'' אסור לקרבנו!!!

  • 286.

    ELE YADECHA YISRAEL. SHAME SHAME (ל''ת)

    VEHAYADAYIM, 11/07/07 16:04

  • 285.

    לשלול מח''כ כהן לאלתר (ל''ת)

    את הזכות להכנס, 11/07/07 15:06

  • 284.

    כל המרים יד על חברו נקרא רשע קל וחומר המכה את חברו (ל''ת)

    משה בודק, 11/07/07 11:47

  • 283.

    אם אבא שלך היה מחנך אותך לא היית מגיע לזה

    תתבייש לך, 11/07/07 03:20

    כל העניין הזה של החרדים שכל מי שאינו מסכים עימם הוא אוטומטית אנטישמי, גרמני כלשונם או נאצי גרוע מכל סטירה.
    במיוחד במגזר שלהם בו למילים יש כוח עצום.

  • 282.

    אם כדי להמחיש עד כמה המכה הייתה חזקה, משווים אותה למכות של אבא...

    אבא?, 11/07/07 01:21

    אז המצב לא ממש טוב...
    וכך זו ממש לא דרכה של תורה.
    חבל

  • 281.

    בושה למדינה

    גידי, 11/07/07 00:51

    זו בושה שאדם שמתימר לשמור על החוק מתנהג כפרחח במדינה אחרת היה מפוטר מיד עכשיו הוא הוכיח לכולם שהחרדים צודקים הוא פשוט שונא אותם

  • 280.

    תקיפת עובד ציבור דינה 7 שנות מאסר.

    יעל, 10/07/07 23:57

    אם אזרח מהשורה ובוודאי עו''ד
    היה תוקף ח''כ או פונקציונר שמאלני מיד היו ננקטים הצעדים הבאים:

    א. האשמה בגין;
    1. תקיפת נבחר ציבור בנסיבות
    מחמירות.
    2. תקיפה חבלנית.
    3. הטרדה מאיימת.
    עבירות שיש עימן קלון והעונש עליהן עד 7 שנות מאסר באם העונש חופף.

    תלונה ללשכת עוכרי הדין דבר הטומן בחובו הרחקה מהלשכה כלומר שלילת רשיון עיסוק כעו''ד
    דרישה לסלקו מהשרות הציבורי בגין רישום פלילי


    אך כעת נראה את הפרקליטות והמשטרה כיצד יגוננו על התוקפן

    • ומה דין העלבת עובד ציבור? (ל''ת)

      טים תם, 11/07/07 11:36

      • אוי לנו אם יעקב כהן חבר כנסת.

        כהן, 11/07/07 19:10

        הוא לא עובד ציבור אלה נבחר ציבור וההבדל ביניהם ברור,לי ברור שהסתירה הגיעה לו ואפילו יותר מכך,אוי לנו אם הטיפוס הזה חבר בכנסת ישראל.

    • כהן לא עובד ציבור אלא נבחר ציבור,הרטוך עובד ציבור (ל''ת)

      לכן כהן ישב, 11/07/07 22:27

  • 279.

    בארצות הברית שניהם היו בכלא! ובצדק!

    חרדית לשעבר, 10/07/07 23:09

    פה בניו יורק שניהם היו נעצרים ונישפטים אחד על גיזענות ואחד על אלימות ולא ברור לי למה בארץ ''הנהדרת'' שלנו רק אחד נעצר? וכמו שנאמר ''מוות וחיים ביד הלשון'' וחשוב 7 פעמים לפני מישפט, ומחבר כנסת שמוסיף את היהדות לכל דבר כדרך ערך חיים אני מצפה פי 10 יותר בגרות!

    • צודקת ודרך אגב בכל מקום אחר בעולם הם היו בכלא (ל''ת)

      אני, 11/07/07 08:13

  • 278.

    כל הכבוד לפרקליט !! הבוז לח''כ עם הפה המלוכלך (ל''ת)

    ציוני, 10/07/07 23:05

  • 277.

    הדתיים נושאים שם שמיים לצורך רווחתם האישית

    דוד, 10/07/07 22:52

    כדי להשיג עוד ועוד הטבות , כספיות וחומריות , הם יעשו הכל , הההכככלללל !!!!!!!!!
    את המעטה הדתי ושם השם הם נושאים כדי שיוכלו בעזרתם לתבוע עוד ועוד ןלהנות מחיי העולם הזה על גב אחרים .
    מספיק .
    רוצים לעבוד את השם - עשו זאת , לא על גבי ועל גבם של אחרים . אין לי ולאחרים תועלת בפולחן שלכם .

    • חינוך ילדים זה לא רווחה אישית, הימלר (ל''ת)

      Yo, 11/07/07 08:00

  • 276.

    זו בדיוק הבעיה - שאבא שלך לא הרביץ לך מספיק...

    המתעניין, 10/07/07 22:20

    ככה שהפה נשאר מלוכלך גם בבגרותך!

  • 275.

    איפה בכתבה מצוטט ח''כ כהן במילה ''נאצי''?

    קורא פשוט, 10/07/07 22:19

    הפרס ימצא לקורא המסור.

    ח''כ כהן אמר על פי דברי חז''ל ''גדול המחטיאו יותר מן ההורגו'' ולכן, אכן, הגרמנים רצו להרוג את הגוף ולדעתו של ח''כ כהן, דה-הרטוך רוצה לחסל את הנשמה.

    אפשר להסכים או לא, אבל מגיעה לו סטירה על זה?

  • 274.

    מגיע לו!! שילך לשטוף את הפה בסבון ויתפטר (ל''ת)

    נתי, 10/07/07 22:16

  • 273.

    שלא תעזו לפטר אותו !!!!

    זהב ירוני, 10/07/07 21:20

    הוא לא פחות נציג ציבור מח''כ יעקב כהן, אם לא יותר ממנו.
    כהן מייצג מגזר שברובו הוא טפילי וסחטני, רק לוקח ולוקח ולא נותן מאומה.
    הגדיל האויל לעשות והשווה יהודי כשר שעומל למען פרנסתו ועוד בשירות כלל הציבור ולא מגזר מסוים,
    לאנשים שניסו להשמיד את העם היהודי.
    שיגיד תודה שזה נגמר רק בסטירה.
    הייתי עושה אותו דבר בדיוק כמוהו.

  • 272.

    יגאל עמיר: יריתי ברבין כי הוא אמר דברים שהרגיזו אותי. אפשר ללכת

    זיגי אמסלם, 10/07/07 21:15

    הביתה?...

  • 271.

    אם יעשו חוק שמותר לסתור לכל מי שקורא לך נאצי:

    אופיר, 10/07/07 21:11

    אז השמאלנים היו הולכים עם פנים אדומות והשמאלניות לא היו צריכות סומק...

    • יאללה יאללה. חרדים וכתומים אלפי העולם בזה

      ידוע לספור, 10/07/07 22:52

      ובאופן אישי לכל מי שלא נראה להם.

  • 270.

    הקול קול יעקב והידים ידי עשו (ל''ת)

    שי, 10/07/07 20:32

  • 269.

    תארו לכם אם מישהו היה סוטר לנבלה ההוא שקרא לחיילי צה''ל ''יודו נאצים''

    ישעיהו לייבוביץ, 10/07/07 20:22

    השמאל היה נכנס להיסטריה. אבל כאן זה פרקליט מקושר, אחד מאנ''ש, שסטר ליהודי חרדי. והללו, כידוע, דמם מותר במדינת היהודים...

  • 268.

    פתאום כולם צדיקים כאן כאילו שאף אחד לא קלל בחיים שלו מישהו נאצי

    אזרח, 10/07/07 20:21

    רק בגלל שזה חרדי אז כולם מצדיקים אותו

    • אתה בסדר ? רק חרדים וכתומים נוהגים כך

      שלום, 10/07/07 22:36

      מעולם לא העליתי על דעתי לקרוא למישהו נאצי (חוץ מלנאצים עם תעודות)

  • 267.

    אמנון, קדשת שם שמים מול המחרף והמגדף (ל''ת)

    אבי, 10/07/07 20:14

  • 266.

    עכשיו החרדים יכפילו את תעריף הסחיטה !! (ל''ת)

    טוטו, 10/07/07 19:57

  • 265.

    עם שם כמו ''דה -הרטוף'' יכול להיות רק נאצי. (ל''ת)

    Yo, 10/07/07 19:51

  • 264.

    לאריק בנדר -הכתב- עברת הכשרה

    כתב-פרקליט, 10/07/07 19:20

    מקצועית בתחום הפסיכיאטריה ?

    מאיפה אתה יודע שהרטוך לא שלט בעצביו, אולי הוא חיכה להזדמנות, אה ?

  • 263.

    הוא הרביץ לי שהייתי כמו אמא בשבילו (ל''ת)

    מושיקו, 10/07/07 18:56

  • 262.

    יש להוציא מחוץ לחוק(ן) את ש''ס, דגל התורה ,ואגודת ישמעאל!!! (ל''ת)

    נוסטראדמוס, 10/07/07 18:44

    • כנראה שאתה מההומואים הדתים!

      שלמה, 10/07/07 20:44

      שניהם מתנהגים כמו שהנצים התנהגו בזמן השואה.עובדה.הגרמנים הרביצו לכל יהודי שהסתובב ברחוב.והם גם כמו קופאטש ימש שרפו את בתי הכנסת ואת התורה שלנו היהודים.ולמה הם שרפו את התורה? כי היו יהודים כמו קופאטש שהם למדו מהם.

  • 261.

    אם היהודון היה פונה אלי בסגנונו זה, הייתי משלחו לגבעת שאול!! (ל''ת)

    ואן אריק, 10/07/07 18:40

  • 260.

    כל הכבוד!

    אילן, 10/07/07 18:02

    כל הכבוד לדה ארטוך...לא מגיע לגנבים האלה שום תקציב!

  • 259.

    חבל ששכחו את העיקר: אסור לתמוך בחרדים אם הם אינם שותפים לחובות

    arik, 10/07/07 17:57

    חה''כ כהן רואה את תפקידו הבלבדי בכנסת להשיג כספים ליהדות החרדית.
    כל מי שמתנגד לו בטיעונים דמוקרטיים הוא ''נאצי'' בעיניו.

    תענישו את הסוטר כמה שתענישו אבל לא על חשבון העקרונות הבריאים שהוא מייצג.

  • 258.

    איך החרדים האלה מתנכלים לתושבים אחרים בבית שמש וממררים את חייהם (ל''ת)

    ממש רחמות, 10/07/07 17:56

  • 257.

    הקריאות נאצי ע''י יהדות הגלות הם מילות ברכה שגורות למי ששונה מהם

    אחת לא מספיקה, 10/07/07 17:54

    הם משתמשים במילה הנ''ל כברכה כלפי כל מי ששונה מהם
    נגד שופטים
    נגד ישראלים
    נגד המשטרה
    נגד מי שמתנגד לסחטנותם הטפילית בכנסת
    נגד שכניהם החילונים אם לא תסכים ליבוא לגור בשכנותך יגידו שאתה גזעני עוכר ישראל יותר גרוע מנאצי
    אך אם תרצה לגור השכנותם יגידו שאתה עושה ברובקציות

  • 256.

    דווקא דה-הרטוך נשמע שם טהור גזע. (ל''ת)

    אדולף, 10/07/07 17:47

  • 255.

    אם היו משווים אותי לנאצי

    חכם מימון, 10/07/07 17:46

    הייתי נותן יותר מסטירה,
    צודק העו''ד,
    נשיאות הכנסת צריכה להתבייש שלא תכניס אותו יותר לכנסת,

  • 254.

    לכל ח''כ מגיעה סטירה,נשארו עוד 119 (ל''ת)

    בוב, 10/07/07 17:46

  • 253.

    בפעם האחרונה שאזרח תקף ח''כ זה נגמר בשנתיים בפנים בגין תקיפה חמורה .

    כבשה מזכירה, 10/07/07 17:43

    ו-120,000ש''ח פיצוים. המקרה היה לפני כעשור כשח''כ יעל דיין ביקרה ביקור של התגרות בחברון. פושעי החוק ממשרד המשפטים ארגנו לתוקף חברתם משפט ראווה נסוח סטאלין. נראה שכעת, אותה כנופיית פושעים מתכוננת לארגן מסע של כיסוי תחת לעו''ד הפושע מן השמאל המאפיונרי של בייניש את מזוז.

    • צודק- קשיש ניצול שואה שטען שכוס התה נשמטה מידיו קיבל את העונש הזה

      אחד לא מהעם, 10/07/07 22:09

      אבל השמאל לא יתן בחיים שיפגעו בהרטוך .

      • תמים. אף אחד לא כינה בכינוי זה מעולם? (ל''ת)

        תמהה, 10/07/07 22:55

  • 252.

    הכנסת פשטה רגל.. תת - רמה ..!!! (ל''ת)

    תתביישו....., 10/07/07 17:41

  • 251.

    מעניין מה יקרה אם מישהו יתן עכשיו סטירה לפקיד הזה מהפרקליטות... בטח

    זיגי אמסלם, 10/07/07 17:41

    יגידו שדינו לפחות מאסר עולם.

    • מה אתה אומר? (ל''ת)

      די לאלימות, 10/07/07 19:51

  • 250.

    איך סוטרים לאחד אבו זקן כזה....?

    נחי מנור, 10/07/07 17:38

    הזקן מגן על פניו.

  • 249.

    כל הכבוד לדה-הרטוך, לכל דבר יש גבול (ל''ת)

    שומר מצוות, 10/07/07 17:35

  • 248.

    המון תגובות נגד הזכרת הנאצים...

    שימו לב, 10/07/07 17:35

    כשבכלל לא כתוב מה אמר או עשה העורך דין שבגלל זה השווה אותו הח''כ לנאצים. בגלל ההשוואה לנאצים (בצדק או שלא בצדק) הוא קיבל איום לקבל סטירה. את הסטירה הוא קיבל בגלל ההקנטה- ''אני מחכה לראות אותך נותן לי סתירה!''.

    • נכון- לא יודעים למה הוא קרא לו נאצי

      נכון, 10/07/07 20:04

      ולכן אי אפשר להגיד שזה לא בסדר- אבל להגיד אני מחכה לסטירה- אז מה הוא רוצה?

    • זו התגובה הכי נכונה שקראתי מתוך מאות התגובות לכתבה (ל''ת)

      שמתי לב, 10/07/07 21:06

    • תגובה לענין!!!! (ל''ת)

      אהרון, 10/07/07 22:09

    • מה זאת אומרת למה?

      חשוך ימי בינימי, 11/07/07 11:43

      פשוט וברור, הוא כנראה קאפו. הוא דוחף כל יום נשים וילדים לתאי גאזים ומצליף בהם ב''מייקה'' שלו לצורך סיפוק יצר הסאדיזם החולני שלו. בגלל זה העבדקן המנוול קרא לו נאצי. מה לא ברור כאן?

      אתה טיפש או מיתמם? האיש הוא בן למשפחה שרובה הושמד באושוויץ, אבל העבדקן המנוול קרא לו נאצי כיון שהוא פקיד ישר דרך ונקי כפיים שלקח ברצינות את תפקידו לשמור על הקופה הציבורית מפני שודדים מזוקנים כמוהו. במקומו הייתי מנחית בזקן המסריח הזה אגרוף הגון.

  • 247.

    מי זוכר מה קרה לאדם ששפך תה על הח''כית השמאלנית יעל דיין??

    דרור, 10/07/07 17:33

    הוא כמובן נשפט והורשע, אבל אני לא זוכר מה היה העונש.

    • שלש שני מאסר ללא ניכוי שליש

      רועי, 12/07/07 08:52

      והכוס תה לא הייתה חמה

  • 246.

    אני מקווה שח''כ יעקב כהן לא ישתפן ויגיש תלונה במשטרה, בגין תקיפה

    דרור, 10/07/07 17:31

    והעלבת עובד ציבור.

  • 245.

    מקריאת המאמר באתרנו על מעמד החילוני בהלכה תבינו

    דעת אמת הכנסו, 10/07/07 17:27

    מה ח''כ כהן היה עושה יחד עם בני הכת החרדית לכל חילוני הנקרה בדרכם...........

    • זהירות אתר מסיונרי נוצרי (ל''ת)

      oye, 10/07/07 19:50

  • 244.

    על כוס-מים ששפכה על ח''כ יעל דיין, קיבלה מתנחלת חצי שנה מאסר....

    זיגי אמסלם, 10/07/07 17:26

    מה יקבל הבריון האלים שסטר לח''כ?
    מדינת-חוק? תלוי למי.

    • כוס המים הייתה כוס תה רותח שגרמה כוויות

      אסקו, 10/07/07 19:39

      וחבל שכהן לא קיבל סטירה חזקה יותר מאבא שלו בזמנו. אולי זה היה משכנע אתכם לא לקרוא כל היום ליהודים אחרים נאצים, ולהפסיק ללטוש עיניים לקופה הציבורית.

    • הוא קיבל חצי שנה על מירמה

      נא להקפיד, 11/07/07 00:19

      הוא שם בתה שלושה סוכרזית במקום שתיים סוכר

  • 243.

    איך זה שאף אחד עוד לא הזכיר כאן את רצח רבין?

    יוסף, 10/07/07 17:23

    תמיד כשמישהו ימני/דתי תוקף נבחר ציבור ישר כל המקהלה התקשורתית מאשימה אותו ברצח הבא. למה עכשיו שותקים?

  • 242.

    כל זה נובע מכך, שאזרחי המדינה מאד עצבנים.

    pini, 10/07/07 17:23

    ואלהים שישמור, איזו שינאה קיימת בין חילונים לדתיים. הרי בית המקדש נרחב בגלל שינאת חינם. שהאל הטוב שבמרומים, יתן לעם ישראל כח נפשי ושכלי, להירגע. אחרת אוי לנו.

  • 241.

    יעקב כהן לא תמים - הוא התגרה במכוון (ל''ת)

    אזרח-1, 10/07/07 17:22

  • 240.

    מה הקטע?בפינוי לכל חייל צעקתי נאצי,קאפו ולא חטפתי סטירה (ל''ת)

    מגורש מנצרים, 10/07/07 17:20

    • התחשבו בך כי גם תרמת למדינה (ל''ת)

      יענקל שמערל, 10/07/07 19:40

  • 239.

    מכיר את כהן,הוא הרוויח את הסטירה ביושר .מגיע לו 20

    ברח בשאלה, 10/07/07 17:19

    אצלנו בכל הזדמנות מכנים את נציגי החוק,את פקידי הרשויות את כל מי שלא איתנו נאצי , קאפו וכו'.

  • 238.

    יש גבול בלהתנהל כאילו על פלנטה אחרת ולצרוך כספי מדינה (ל''ת)

    ולקלל ולהשתלח, 10/07/07 17:18

  • 237.

    מדהים!!! כשקראו לבן-גביר ''נאצי'', בג''ץ קבע שהוא יקבל פיצוי!!!

    גם עו''ד, 10/07/07 17:17

    כנראה שח''כ כהן חושב שמותר לו לעשות מה שלאזרחים פשוטים (כמו דנקנר) אסור!!

    כשדנקנר קרא לאיתמר בן-גביר בטלויזיה ''נאצי'', ביהמ''ש העליון קבע שזה בניגוד לחוק, ודנקנר חויב לתת לבן-גביר פיצוי!!

    השופטת פרוקצ'יה כתבה אז, שדנקנר ישלם לבן-גביר 15,000 ש''ח!!

    אני קורא לעו''ד הרטוך לתבוע את חבר-הכנסת כהן. כבודו של העו''ד הרטוך אינו הפקר. גם כאן ''מבחן בוזגלו'' צריך לעבוד. אם לדנקנר אסור - אז גם לח''כ כהן אסור!!

  • 236.

    זה סתירה? אני יקרא לגננת.

    רוקי בלבואה, 10/07/07 17:14

     בכל זאת לא לאלימות

  • 235.

    NRG - ''חטף סטירה'' זה עיתונות ליגה ז' (ל''ת)

    תשנו כותרת, 10/07/07 17:13

  • 234.

    אצלנו וברוב אירופה הח'כ שלכם היה הולך לכלא!

    גרמני נבוך, 10/07/07 17:13

    מדי פעם אני קורא ולא מאמין שבהפגנות הדתיים והמתנחלים מכנים את השוטרים ''נאצים''.
    אצלנו ובעוד מדינות רבות באירופה
    על כינוי ''נאצי'' או השוואת מישהו לנאצי הולכים לכלא ומשלמים פיצויים.
    אתם מדינה של ניצולים? אתם מדינה
    של פסיכים!

    • ומה עושים לאחד שאומר ''בהמה'' ונותן סטירה? (ל''ת)

      דליה, 10/07/07 22:58

  • 233.

    אם כהן נשאר עם פרצוף - הרב כהנמן (ל''ת)

    יום עצוב, 10/07/07 17:12

  • 232.

    הפרקליט חייב להיות מפוטר. רצוי לשקול את נטילת רשיונו לעסוק

    הפקרות, 10/07/07 17:10

    בעריכת-דין.

  • 231.

    דה הרטוך זה שם גרמני, לא?? אז למה הוא נעלב? (ל''ת)

    סתם קטנוני, 10/07/07 17:05

    • הולנדי דווקא. כמו אנה פרנק, אתה יודע

      סקופ, 10/07/07 19:41

      אוי, שכחתי, רק את החרדים לקחו למשרפות

      • לידיעתך: אנה פרנק נולדה בפרנקפורט, גרמניה (ל''ת)

        ויקיפידיה, 11/07/07 00:50

      • ראה חברת דה דיטריך שהיא מצרפת (ל''ת)

        קריסטל, 11/07/07 00:54

  • 230.

    יהודי שמשתמש בביטוי 'נאצי' כנגד יהודי אחר

    יוסי הקיבוצניק, 10/07/07 17:03

    לא יודע ולא מסוגל להפנים את מה שעבר העם בתקופה הרעה הזו באירופה. לא אומר שסטירה זה דבר מוצדק אבל העצבנות שגילה העו''ד מוצדקת בהחלט.

    • אבל הוא אמר ''גרמני'', לא ''נאצי''. (ל''ת)

      למה לא מדייקים?, 10/07/07 23:20

      • הוא התכוון לנאצי

        ל, 12/07/07 02:07

        זה ברור לגמרי מתוכן הדברים

  • 229.

    כששרת החינוך ליבני סטרה לסטודנט לא עשו

    גיל אזולאי, 10/07/07 17:02

    כזאת מהומה.
    אבל כשפקיד ממשלתי סוטר לטינופת שהשוותה אותו לנאצי נוצרה מהומת אלוהים

  • 228.

    מגיעה לו הסטירה

    רון, 10/07/07 17:00

    מי שמשווה יהודי לנאצי מגיעה לו סטיר

    • כן כמו שהיטלר אמר שהיהודים הביאו את זה על עצמם (ל''ת)

      מתעב חילונים, 10/07/07 23:43

  • 227.

    את הסטרה ח''כ כהן הרויח בדין !!!!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 10/07/07 16:59

    • כן כמו שהיטלר אמר שהיהודים הביאו את זה על עצמם (ל''ת)

      הרצל, 10/07/07 23:44

  • 226.

    כנראה שלפי המשפט הישראלי אסור להרביץ לילדים,..........

    הפרשן, 10/07/07 16:57

    ... אבל מותר להרביץ למבוגרים, במיוחד עם הם חרדים בעלי זקן.

    איזה משפטנים ''נאורים'' יש לנו במדינה. זה בטח אותו משפטן שמתנגד בנחרצות להרביץ לילדים.

  • 225.

    חוסך שבטו שונא בנו !!!!! הרב עובדיה אמר שאין רע בסטירה חינוכית !!! (ל''ת)

    דרעי, 10/07/07 16:55

  • 224.

    להכות בלשון זה הרבה יותר מסוכן.........

    יפה, 10/07/07 16:54

    אפשר להרים אדם או להורידו לאשפתות עם הלשון זה הנשק הכי חד שיש לאדם (ריכולים הלשנות) ולתקשורת. ברגע שנפלתה בפיו או במקלדת של מישהו שרוצה ברעתך אתה אבוד כך שסטירה זה מאוד בזול.

    • אבל אמרתי לו רק ''סתום את הפה, בהמה'' (ל''ת)

      דה הרטוך, 10/07/07 23:21

  • 223.

    תהיה חזק עו''ד . מגיע להם בלחי השניה

    שי, 10/07/07 16:51

    החרדים רק לבקש יודעים ולא לתת.
    היכן השרות הלאומי. אני עשיתי צבא אין סיבה שהם לא ישרתו .ויתרמו למדינה.
    אני מאמין שבעוד 10 שנים תופעת החרדים תגמר. רבים מהם כבר היום מפעילים אינטרנט
    ורואים טלויזיה. הם מחוברים לעולם
    החיצוני.

    • אחרי זה אתה מתפלא שאומרים לשכמותך, נאצי? (ל''ת)

      בר, 10/07/07 22:59

  • 222.

    חלום שהתגשם

    איתן, 10/07/07 16:51

    עורך הדין עשה את מה שכולנו חולמים לעשות לחרדים

    • אני מחכה לך אבל אני עלול

      מושיקו, 10/07/07 22:46

      לתבוע אתך חחחחחח

  • 221.

    לכל המגיבים שלום! מדוע אתם מתלהמים? יש פתרון, כנסו

    בני, 10/07/07 16:47

    סתם, אין. רציתי לראות אם שמתם לב להבדל.

    • שני מרווחים יותר מדי

      נמי, 10/07/07 16:56

      אחרי הסימן שאלה ואחרי הפסיק.

    • שאלה.מה ההבדל בנך ובן הנצים? (ל''ת)

      שלמה, 10/07/07 17:21

      • הוא לפחות יודע לכתוב עברית בלי שגיאות.אתה-לא. (ל''ת)

        דוד, 10/07/07 18:56

    • אני שמתי לב! (ל''ת)

      גרגמל, 10/07/07 17:26

  • 220.

    הקריאה נאצית שקולה לאלימות

    סרג'נט פפר, 10/07/07 16:47

    את שניהם יש לגנות בחומרה...

  • 219.

    גם אני הייתי מכניסה לו סטירה

    אבי, 10/07/07 16:46

    למרות שאני נגד אלימות... אבל יש גבול, כהן סתם מתלהם... רוצה להפוך את זה לעיניין הרבה יותר גדול משזה.

    • אבי.שלום!עכשיו התעוררת?לילה טוב. (ל''ת)

      מני, 10/07/07 20:53

  • 218.

    חייבים לשנות את הדינמיקה הזו - חייבים סובלנות, ודרך ארץ...

    עופר ברגב, 10/07/07 16:41

    האם לא נמאס לכם מהסגנון הוולגרי, מגסות רוח, ממרפקים, מפיות גדולים, מתיחמונים וקומבינות, משקרים ומצגי שווא, מהתחצפות שיש לה לגיטימציה, מהגישה שכל אחד יעשה רק מה שטוב לו ושכל השאר ילכו ל...מהתוצאות העגומות של הסגנון הבלתי מתקבל על הדעת, מהסגנון הזה שמכניס את כולם למתח ולשינאת חינם...

    זה פשוט עצוב...

    אך לא רק שזה לא יכול להימשך כך, חייבים, פשוט חייבים לשנות את הגישה, חייבים לשנות את התרבות הזו שאליה הדרדרנו במשך תקופה ארוכה.

    אפשר שיהיה אחרת. אפשר שנכבד אחד את השני, שנהיה אדיבים אחד כלפי השני/ה. אפשר לשנות את הגישה ולהחליט שמעתה והלאה נוהגים אחד כלפי השני עם דרך ארץ. אפשר לשפר את מנגנוני השלטון כדי שתהיה יותר יציבות שלטונית, אפשר להכניס את כל מערכת החינוך, ואת הנהגת מדינת ישראל למבצע! למבצע לשינוי הסגנון, למבצע של ערכים, למבצע של אימוץ סגנון דיבור שבו מכבדים איש/ה את רעהו.

    אפשר!

    • אתה צודק

      קרן, 10/07/07 22:50

      האם יצאת פעם מחנות עם הרגשה שלא רימו אותך או שלא נתנו לך את המוצר הנכון?
      וסתם אנשים רעי לב שחושבים לעשות מכה ולברוח

  • 217.

    מה הרעש???עוד כמה ימים תהיה עיסקת טיעון והכל יבוא על מקומו בשלום. (ל''ת)

    מ.כ, 10/07/07 16:41

  • 216.

    ראיתי תמונה של נאצים סוטרים ליהודי עם פאות וזקן

    אבי, 10/07/07 16:36

    לא אתן יד למחזה כזה שנית בארץ ישראל. אפילו אם אני חילוני. עו''ד הנ''ל שאמור לבצע את החוק יותר מסתם אזרח חייב להיות מפוטר גם אם לא הכה נבחר ציבור.

  • 215.

    לכל המגיבים, נא להוריד את גובה הלהבות.

    שפוי, 10/07/07 16:35

    המעשה פסול בתכלית. יחד עם זה ההשואה לנאצים גם אינה במקומה.

    מעשהו של העו''ד הינו בלתי אחראי, אבל ניתן להניח שמדובר באיבוד שליטה, וזה קורה כמעט לכל אחד.
    נא להפסיק להתלהם ולשפוך שמן למדורה.
    עדיף שהסיפור יגמר בבקשת התנצלות, ומחילה בעקבותיה.

  • 214.

    תקציב החרדים העלוקות אוכלי החינם צריך להיות:

    גיל, 10/07/07 16:34

    0.000000000 שח !

    • רגע! כמה זה יוצא בדולרים?

      טל, 10/07/07 22:56

      אני חולק עליך, כחרדי אני מעדיף שכספי המיסים שלי יופנו לציבור שלי ולא לספורט ולאיצטדיונים.
      אתם חיים באשליה, לחרדים יש יותר כוח ממה שאתם חושבים לכן תמיד תפסידו.

      אגב הרבה מהתגובות פה ממש אנטישמיות, החלף את המילה חרדי במילה יהודי ותרגם זאת לגרמנית

      דוגמא אחת:
      עורך הדין עשה את מה שרציתי לעשות הרבה זמן וכדו'

  • 213.

    'לא שלט בעצביו וסטר' מה הוא תינוק? ילד בן 7 ? תחזור לגן.

    מוהראש, 10/07/07 16:28

    תחזור לגן, אבל לגן חרדי שם מלמדים להתאפק ולהתגבר על המידות

    • משפחת אביו נספתה בשואה

      חרדים, 10/07/07 19:02

      לא מחפה על האלימות, אבל כדאי שהחרדים יבינו שהזניית השואה היא לא משחק.

      • לשלושה מיליון יהודים בארץ קרובים רבים שנספו בשואה

        נצר לנספים, 10/07/07 23:25

        אז מה? אני הרבצתי למישהו שניגן בכוונה וואגנר? התנפלתי על ליבוביץ שקרא לחיילינו ''יודונאצים''? ורוב משפחתי נספתה בפולין.
        שיגיד דה הרטוך שכהן וחבריו עלו לו על העצבים (זה בהחלט אפשרי), והוא לא שלט בעצמו. אין לזה קשר לנאצים. תרדו מזה.

  • 212.

    סטירה היא מענה סביר לעלבון כואב!

    גיל, 10/07/07 16:28

    אם הח''כ היה לומד מאביו שיש גבולות, אולי זה היה חוסך את הסטירה. לדעתי, כמו שזה לא נורא אם אשה נותנת סטירה לגבר שפוגע בה קשות, כך גם במקרה זה, זהו עונש מידתי. ואל נגזים ונקרא לזה אלימות. האלימות המילולית של הח''כ קשה בהרבה!

  • 211.

    מעניין מה חוטפת אשתו של דה הרטוך

    ron, 10/07/07 16:27

    אם הוא מכה אנשים זרים ללא כל סיבה אז אשתו וילדיו מה חוטפים?...להוציא מידיו את ילדיו

    • בלי שום סיבה?!

      דור שני, 12/07/07 02:10

      חכם. אמנון דה-הרטוך איננו איש אלים. אם היה כזה, הוא לא היה עומד בתפקיד כפוי-הטובה ביותר במדינת ישראל במשך שנים כה רבות

  • 210.

    אחרי עמונה יש מדינת חוק כאן??? (ל''ת)

    ירון, 10/07/07 16:26

    • לא.עובדה שלא עשו כלום לכל המתפרעים,זורקי האבנים על חיילים ושוטרים. (ל''ת)

      דוד, 10/07/07 18:53

  • 209.

    ידוע שהאנטישמים הכי גדולים הם היהודים.מה לנו שנלין על שנאת הערבים?? (ל''ת)

    אני, 10/07/07 16:25

  • 208.

    למשפט - ולשלול לו את הרשיון !!! חוצפה ובהמיות ,מהפרקליטות ''אלק''... (ל''ת)

    אריק כנען, 10/07/07 16:22

  • 207.

    לאזרח פותחים תיק פלילי על זה .להעיף את דה-הרטוך ואם אפשר גם את מזוז (ל''ת)

    maradona, 10/07/07 16:22

  • 206.

    יעקב כהן,הזמנת את זה

    ראובן, 10/07/07 16:21

    אתה חושב שאתה יכול להשוות בצורה כזו אדם לגרמנים ולא לגרום לרבים לאבד שליטה?
    באופן אישי הייתי נותן לך הרבה יותר מסטירה.מי אתה בכלל חושב שאתה?
    מגיע לך!!!!

  • 205.

    ההתנפלות האישית על דה הרטוך לא מהיום-נטפלים אליו אישית ומגדפים אותו

    בכל העתונות, 10/07/07 16:20

    גם הגדשת הסאה של היום- לא פליטת פה ! ולא ''נאצי'' כללי-אלא כוון אישי בלתי נסבל !

  • 204.

    רק לפוצץ את הר הבית יפיל את אולמרט

    א, 10/07/07 16:19

    והשמאל לרצפה

  • 203.

    אסור לדה הרטוך להתנצל

    יודע חוק, 10/07/07 16:18

    אדרבא, שיגיע העניין לפני בית משפט. עונשו יהיה שקול לעונשו של ליאון יוריס ב-QB7. הגיע הזמן שכל מי שקורא לישראלי אחר בשם ''נאצי'' יהיה מוכן לשלם את המחיר המיידי, להבדיל מהמחיר הגבוה הנקוב בספר החוקים. אם יידעו נבחרינו ואחרים שחסינותם אינה מאפשרת להם לתקוף באלימות (והאמירה של ח''F כהן היא אלימות מילולית לשמה) מבלי לחטוף באלימות בחזרה, אולי ילמדו לשמור על פיהם ולשונם.

  • 202.

    איך זה שהוא עוד לא עצור? (ל''ת)

    השואל, 10/07/07 16:14

  • 201.

    ההשוואה לנאציםן כל דבר שלא מסכימים או לא נותנים להם לסחוט (ל''ת)

    אצל החרדים, 10/07/07 16:11

  • 200.

    זה בוועדת החינוך--הבדיחה העצובה ביותר (ל''ת)

    מיכאל.א, 10/07/07 16:09

  • 199.

    לא נעים להודות, אבל מגיע לו... (ל''ת)

    אחד העם, 10/07/07 16:09

  • 198.

    תריך לתת סטירה גם לשאר חברי הכנסת (ל''ת)

    אמנוון, 10/07/07 16:05

  • 197.

    כל הכבוד דה-הרטוך, שילשמו מיסים האוכלי חינם

    רועי, 10/07/07 16:05

    כל הכבוד דה-הרטוך, צריך לחנך אותם, שילכו לצבא ואז לעבוד ושישלמו מיסים כמו כולם ואז שידרשו כסף מהקופה הציבורית, זאת הסיבה שאני חי בחו''ל כבר אי אפשר לסבול את האוכלי חינם האלו

    • תמשיך להיות בחו''ל ולהגיב בארץ

      מ., 10/07/07 19:08

      לא מתגעגעים אליך, ממש לא.

      ככל שיהיו פחות אנשים כמוך בארץ, כן יטב לנו.

  • 196.

    אתם כולכם הורסים לנו את הגוף ואת הנפש

    כווולכם, 10/07/07 16:04

    תת רמה של ממשלה ממש להקיא עליכם

  • 195.

    לישראלים תמיד היתה בעייה

    מיקי, 10/07/07 16:03

    של הבנת הנקרא:.....

    דה-הרטוך לא נשאר חייב והשיב: ''אתה חתיכת בהמה, תסתום את הפה שלך''. כהן לא נרגע ואף השווה בין דה-הרטוך לנאצים. ''אתה יותר גרוע מהגרמנים. הם רצו להרוג את הגוף ואתה רוצה להרוס את הנפש'', אמר לעו''ד.

    לא נאמרה המילה נאצים בשום מקום.

    אבל הישראלים הרבה יותר גרועים מהם, הגרמנים היו אנטישמים חכמים הישראלים סתם אנטישמים טפשים.


    • אין להם בעיה בהבנת הנקרא

      רואה נכוחה, 10/07/07 19:06

      רובם מגיבים בשכר

  • 194.

    כל הכבוד שיביאו את דה הרטוך לעשות סדר בכנסת יש עוד כמה שצריכים לקבל (ל''ת)

    אבי, 10/07/07 16:01

  • 193.

    ישר כח, עו''ד דה הרטוך !!!! (ל''ת)

    הרב ש''ך, 10/07/07 16:00

  • 192.

    שנאת חינם

    דוד, 10/07/07 15:58

    אנו נמצאים בימי בין המצרים בהם אנו לומדים שבית שני נחרב משנאת חינם.
    הוא עתיד להבנות כאשר תהיה אהבת חינם.
    דה הרטוך צריך לחזור בתשובה ולסייע לחינוך החרדי לקבל תקציבים מוגדלים, אחרי 60 שנות קיפוח במדינת היהודים.

  • 191.

    אם כבר מדברים על זה,אז המדינה הזאת מלאה יהודים נאצים!!! (ל''ת)

    יהודי, 10/07/07 15:57

  • 190.

    למרות שאני חרדי, אני מצדיק את דה הרטוך

    סריך סוררים, 10/07/07 15:54

    כשמשווים יהודי לנאצי (ובפרט מי שסבל מהם) מגיע יותר מ2 סטירות לחי.

    • כנראה שאתה מההומואים הדתים! (ל''ת)

      שלמה, 10/07/07 17:38

      • שלמה, נראה שאתה אדיוט...

        הממליץ, 10/07/07 18:13

        אולי גם לך מגיע סטירה. דעות קדומות זו דרך ארץ אצל החרדים. נו טוב. חיים על חשבון המדינה אז מה אכפת להם...

      • שלמה התגובה שלך תת רמה

        אביב, 10/07/07 18:56

        לפי התגובה שלך זה אומר שאתה מקבל צינורות מערבים

  • 189.

    בעונג רב 120 סטירות ל120 מושחתים -בדוק (ל''ת)

    120 רשעים, 10/07/07 15:52

  • 188.

    האמת שהחרדים מררו את החיים להרטוך. כל אחד היה מתפרץ ככה (ל''ת)

    רות, 10/07/07 15:51

  • 187.

    ל 151

    איציק, 10/07/07 15:49

    נראה לי שאתה נאצי תתביש לך מדובר בנבחרי ציבור

  • 186.

    אולי אם אביו היה מוריד לו סטירה הוא לא היה מדבר בצורה כזאת !! (ל''ת)

    ח''כ = ביזיון, 10/07/07 15:46

  • 185.

    זה נבלה וזה טריפה

    דולפין מרושע, 10/07/07 15:45

    1. נציג אליטה שמאלנית שרוצה להחריב את המדינה
    2. נציג של אליטה חרדית גלותית אנטי ישראלית שרוצה להחריב את המדינה

    הויכוח שלהם רק על הדרך - כמו בין חמס לפת''ח

  • 184.

    האשכנזים לציבור בבתי המשפט.

    אחרי מה שעושים, 10/07/07 15:45

    אני לא מתפלא שהוא קרא לו כך.

  • 183.

    תקשורת מגמתית כהרגלה

    shimi, 10/07/07 15:45

    התקשורת תציג את הסטירה בתור אירוע חריג ומובן כי הרי חבר הכנסת מ''החרדים האלה'' התגרה בו וגרם לו לפעול כך. התקשורת ''לא מסכימה לאלימות אבל יכולה להבין את התנהגותו של העו''ד המכובד ש''נקלע לסערת רגשות בעקבות דבריו הבוטים ואלימותו המילולית הקשה של חבר הכנסת החרדי''. לעומת זאת יודגש שוב ושוב כי חבר הכנסת כינה בכיר בשירות הציבורי ''נאצי''-אדם שמשרת את הציבור נאמנה ובתפקיד בכיר ביותר(וזאת לעומת ה''פרזיט ''החרדי),,,חכו,חכו עד הערב ובמהדורות החדשות אתם תראו איך המומנט בידיעה זו תופס כיוון ותאוצה אל המגמה הזאת.

    • אין מה לעשות! תשלח את הבן שלך ללימודי תקשורת

      ariel, 10/07/07 17:29

      אולי זה יעזור משהו ותתפלל הרבה כדי שיקבלו אותו לאיזה כלי תקשורת מכובד.................. אה סליחה שכחתי אנחנו בישראל אז כנראה שיגידו לו שהוא לא מביא רייטינג אז שילך ינקה משקופים

  • 182.

    העו''ד בעצם עשה את מה שכולנו מרגישים כלפי המושחתים והרמאים בכנסת.

    ימימה, 10/07/07 15:42

    הייתי כותבת רשימה של החכ''ים והשרים והראש ממשלה הבאים בתור לחטוף סטירה משפילה כזו, אבל הרשימה שלי בטח לא תפורסם ולכן נסתפק בדברים האלה.

  • 181.

    חבל שלא נתן לו יותר

    אזרח, 10/07/07 15:38

    חבל שגם לא נתן לו איזה בעיטה.

  • 180.

    כתוב ששנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים, גרועה יותר מן האומות

    שלום, 10/07/07 15:34

    והתגובות שלכם יוכיחו. אתם יהודים!! ומה אתם מגבים, אלימות?? פתאום מותר??
    זה מה שקוראים לזה- אנטישמיות. ככה התחיל באירופה

    • גם תיקצוב ישיבות(מהמדינה) +חינוך מסתגר (מהמדינה) +השתמטות קולקטיב

      מהצבא וכח עבודה, 10/07/07 16:31

      בצורה שמוציאה מהכלים-
      כמה אפשר

      יש גבול כמה אפשר להתנהל כאילו על פלנטה אחרת ע''ח כספי כלל הציבור

      • אמרו לך שאתה אידיוט ?

        אומר בקול, 10/07/07 19:04

        מה הקשר בין תקציבים המגיעים לחרדים, או שלא.. לאלימות כלפי חבר כנסת כהן ?.

  • 179.

    דה הרטוך לכלא

    קובי, 10/07/07 15:33

    הגיע הזמן שיבענו הפקידים המושתנים שהם לא מנהלים את המדינה

  • 178.

    נחשו מה היה קורה אילו הנסטר היה ח''כ שמאלני והסוטר דתי?

    אין שם, 10/07/07 15:31

    ניחשתם? היה לקוח בדיוק 3 דקות כדי להפוך את כל הימין ליגאל עמירים.

    • אני מדמיין את גפני מוריד סטירה לביילין

      דן, 10/07/07 20:20

      וואי וואי וואי !

  • 177.

    אין כמו רובוטריקים!

    יובל, 10/07/07 15:31

    אני יודע שזה לא קשור, אבל זה הרבה יותר מעניין!

  • 176.

    סטירה או לא: אין ספק שאבא של ח''כ כהן נכשל בחינוך בנו

    קומפורטי, 10/07/07 15:29

    הגיע הזמן להוציא את השואה והנאצים מחוץ לויכוח הציבורי. ולמר דה-הרטוך לא יזיקו כמה ימי צינון בקלבוש.

  • 175.

    הנה לכם ה''מדינה'' שלכם

    מלאיו, 10/07/07 15:24

    בדיחה עולמית

    • איפה הייתם בלי כל המימון מהמדינה? (ל''ת)

      אתם גולם שקם, 10/07/07 17:21

  • 174.

    לאבא שלו הוא גם קרא נאצי? (ל''ת)

    עע, 10/07/07 15:22

  • 173.

    ח''כ (בושה) כהן הקשב היטב

    הדייגים, 10/07/07 15:16

    כשומעים איך אתם מדברים (מקללים ומשמיצים),אין אפשרות שלא להסכים עם דרווין.

    • להגיד ''בהמה'' זה בסדר? רק להגיד ''גרמני'' אסור? (ל''ת)

      צפונית, 10/07/07 17:16

  • 172.

    בעקבות הסטירה אני שוקל לחזור בתשובה (ל''ת)

    בנצי, 10/07/07 15:14

    • אל תקרא לי נאצי

      דוב, 10/07/07 17:03

      תחזור בתשובה על מי אתה מאיים בדיוק?
      אם היו קוראים לך נאצי איך אתה הייתה מגיב ?

  • 171.

    אלימות מציגה חולשה - לפטר אותו מייד

    יורם, 10/07/07 15:14

    אם אמנון התחיל לפעול באלימות מילולית וקרא לחבר כנסת בהמה ואחר כך גםאלימות פיזית שסטר לו חייבים לפטרו מיידית מתפקידו ואף לא לתת לו פנסיה כיון שחייבים לגדוע את האלימות אחרת מחר נראה פקיד אחר מכה חבר כנסת אחר .

    בנוסף אם אמנון דה הרטוך פעל באלימות פעמיים סימן שאינו צודק אלא הוא אכן מתנכל לדתיים וכאשר אינו מצליח לפעול בהתאם לחוק הוא פועל באלימות .

  • 170.

    יהדות התורה רוצה שכולנו נראה שחור בעיניים. (ל''ת)

    ארציאלי הבן, 10/07/07 15:14

  • 169.

    יפוטר מיד אמנון דה ארטוך

    ירון, 10/07/07 15:13

    אסור להמתין רגע אם עדיין אנו רוצים כאן מדינה שפויה

  • 168.

    לא אתפלא אם זו פרובוקציה מתוכננת

    גיא, 10/07/07 15:11

    החרדים כבר מזמן רוצים להתפטר ממנו, שהרי הוא (רחמנא לצלן) פועל שיטתית לאכיפת החוק. הם ניסו בכל דרך ועכשיו הבין שם מישהו שהשימוש בשואה (מול מי שאביו ניצול שואה) יצליח להוציא אותו מכליו.
    ועכשיו עלול להיות מצב שיתנו שאף אחד לא ישמור על תקינות הקופה הציבורית.

  • 167.

    כולה אימון בוקר של קיקבוקסינג. מה קרה? (ל''ת)

    דה הרדטוךעס, 10/07/07 15:09

  • 166.

    דה הרטוך איש ישר דרך אשר טובת המדינה והתורה לנגד עיניו

    יואל, 10/07/07 15:07

    עו''ד דה הרטוך מנסה להכניס את התמיכות למוסדות התורה לסטנדרטים של שקיפות ויושר ועל כך הם כועסים ומבזים אותו כאילו הוא אויב התורה

  • 165.

    ושום דבר נגד חה''כ כהן?

    אייל, 10/07/07 15:05

    כינוי דה-הרטוך לנאצי כמוהו כהכחשת שואה.

    • כינוי חבר הכנסת כהן בהמה כמהו כאנטישמיות. (ל''ת)

      גבלס, 10/07/07 16:45

  • 164.

    דה הרטוך הבטיח מינויו לפרקליט המדינה. כי רק בישראל אם יורשע- יקודם (ל''ת)

    פרי דומן, 10/07/07 15:02

  • 163.

    כאדם חילוני אני מצדיע ליעקב כהן על האכפתיות האמיתית ליהדות.

    שגב, 10/07/07 15:00

    כאדם חילוני אני מתחיל להרהר למה איני חרדי, איך זה שאצלם אין אלימות בבתי ספר, אין נשיא חרדי שיאנוס. מה שאין כן בציבור החילוני המושפע מהגועל והזוהמה.. דה הרטוך שתחתך ידך שהורמה על אדם ישר.

    • הנשיא הוא אדם דתי

      דובר בית הנשיא, 10/07/07 16:29

      צר לי יקירי אבל נשיא מדינתינו המתפטר מניח תפילין כל יום, מתפלל 3 תפילות ביום, אוכל כשר, שומר שבת, ילדיו למדו במוסדות חינוך דתיים.

      האם זה לא דתי?

      להמשיך הלאה ברשימת הדתיים שחשודים על העריות?

      להבא הבא דוגמאות טובות יותר.

    • מתגובתך האם אתה עובד אלילים? (ל''ת)

      יוסלה סולביציק, 10/07/07 16:36

    • ל-163 אתה טועה!!!!!!!!!

      אורטל, 10/07/07 16:55

      אני עובדת עם ילדים חרדים ולצערי התנהגותם לא שונה בכלל מהתנהגות חילונית ואף גרועה יותר

  • 162.

    אלימות לא בבית ספרנו !

    שולה, 10/07/07 15:00

    משרד המשפטים חייב להעיף את דה-הרטוך ומהר, אם הוא רוצה לזכות לאימון הציבור.

  • 161.

    סטירה לדמוקרטיה

    רוצה ללמוד תורה, 10/07/07 14:59

    לברוח לחו''ל משילטון האליטות שם לא מפלים את החינוך היהודי השמרני

  • 160.

    סטירה צודקת (ל''ת)

    ט, 10/07/07 14:56

  • 159.

    יהודי שונא ישראל באמת גרוע מהגרמנים

    יוגליביקובי, 10/07/07 14:54

    כי שנאה של גרמני אפשר להבין, שנאה של יהודים זה כבר חסר הגיון

  • 158.

    אם כוס מים על יעל דיין :חצי שנה מאסר,כמה שנים על סטירה?

    על סטירה?, 10/07/07 14:54

    אם כוס מים על יעל דיין :חצי שנה מאסר,כמה שנים על סטירה?

    • לימור לבנת סטרה לפעיל בחירות של ''העבודה'' ויצאה נקיה כשלג (ל''ת)

      חטאת ילבין, 10/07/07 16:45

    • אתה צוחק?

      א.נ, 10/07/07 16:51

      אתה משווה את יעל דיין לח''כ כהן?

  • 157.

    אולי שמישהו יגיד לי על איזה כנוי מותר לדקור..יש גבול. (ל''ת)

    א, 10/07/07 14:54

  • 156.

    לידיעת המגיבים - דה הרטוך יהודי שומר מצוות - כיפה סרוגה

    מודיעין כנסת, 10/07/07 14:50

    לדברי מקורות במשרד המשפטים, העובדה שדה-הרטוך חובש כיפה ומנמק את החלטותיו בנימוקים הלכתיים מרגיזה במיוחד את חברי הכנסת החרדים.

    • אם הוא דתי, זו בושה גדולה במיוחד וחילול ה' (ל''ת)

      לפטרו מיד!, 10/07/07 16:30

      • מכירה את אמנון

        זלדה, 10/07/07 20:57

        אני מכירה את אמנון דה הרטוך. הוא בחור ירא שמים שעושה ימים כלילות כדי לבצע את תפקידו - תפקיד כפוי טובה במיוחד. אם הוא איבד את העשתונות מסתבר שיש לכך סיבה. את מי שצריך לפטר זה את כהן.

    • שטויות, נימוקיו אינם הלכתיים ולא היו כאלו

      אבי, 10/07/07 16:30

      כל מטרתו היא להצר את צעדי החרדים.
      איני אומר שהחרדים הם ישרי דרך,ע''ע ביקור חולים והקשר בין המוסד למשפחת פרוש,אך בהחלא דה הרטוך הציק והרגיז אותם כל פעם עם טיעונים משפטיים,לעיתים מגוחכים, כדי לזכות בעוד כותרת וכדי להציק להם.
      ללא כל קשר,אני קורא לפיטוריו יען כי עובד מדינה אינו רשאי להרים יד על ח''כ גם לו יאמר אותו ח''כ דברים מרגיזים ומקוממים.

    • גם אברום בורג חובש כיפה ושומר מצוות. (ל''ת)

      אז, 10/07/07 16:47

  • 155.

    די להזכיר בכל ויקוח את השואה ולכנות

    סטלן, 10/07/07 14:50

    אנשים בשמות גנאי כמו נאצים -ימח שמם וזכרם ביום קבורתם

  • 154.

    הפרטת החרדים

    איציק, 10/07/07 14:49

    יש ''להפריט'' את החרדים ולהפסיק לתת להם כסף ציבורי. כמו שאני חייב לעבוד למחייתי, ככה צריך כל אחד אחר, דתיים כחילונים. את ה''שנור'' נא להשאיר בגולה - לא בישראל של המאה העשרים ואחת, ויפה סטירת לחי אחת קודם.

    • יש להפריט את דעותיך הגזעניות

      קול ההגיון, 10/07/07 16:56

      חברי הכנסת החרדיים הם סמל ודוגמה לדאגה לבוחריהם. הלואי וחה''כ האחרים היו לומדים מהם..

      מכאן ועד הגנה על עבריין אלים הדרך רחוקה.

      המגן על עבריין-גרוע ממנו.

    • רעיון לא רע בכלל,,,, (ל''ת)

      חיימקה, 10/07/07 19:21

  • 153.

    אין טעם להעמיד אותו למישפט הוא יצה זכאי.ביגלל שהוא שמאלני (ל''ת)

    יהודי, 10/07/07 14:49

    • שכחת להגיד שהוא אשכנזי (ל''ת)

      44, 10/07/07 16:12

      • שכחת את השכל בבית

        אחד שיודע, 10/07/07 22:39

        דה הרטוך חצי הולנדי חצי עיראקי, חוזר בתשובה בן למשפחה חוזרת בתושבה. עכשיו נמראה אותך מרבע את המעגל.

  • 152.

    אלימות פיזית ואלימות מילולית? מה זה לאן הגענו?

    יעלה, 10/07/07 14:47

    בושה וחרפה איזו זילות בכבוד האדם. שניהם לא בסדר. לכנות יהודי במילה ''נאצי'' זו עבירה על החוק. להרים יד על אדם זו עבירה לא פחותה מהקודמת.
    אנשים סבלנות...

  • 151.

    הכנסת תהפוך לזירת התגששויות אלימות!

    ניטרלי הגיוני, 10/07/07 14:46

    חברה אני לא בא להצדיק או להאשים אף אחד.
    אבל אם לא יהיה לסתירה הזאת מענה הולם ונחרץ הכנסת תהפוך לזירת אלימות פיזית
    מספיק האלימות המילולית שקיימת היום במשכן
    ''אסור שהסתירה הזאת תעבור על סדר היום''

  • 150.

    דה הרטוך היה המתמחה של חשין

    תמר, 10/07/07 14:45

    משם המזג החם אך גם חוש הצדק המפותח~~~~~~~~~~~

    • לא לו ולא לחשין יש חוש צדק מפותח

      אבי, 10/07/07 16:32

      מזג חם בהחלט.
      מספיק לשמוע את התבטאויותיו של חשין הנבל כנגד פרופ' פרידמן,כדי להבין עד כמה מסוכן בית המשפח העליון כשברנשים מסוגו של חשין משמשים בו כשופטים.
      דה הרטוך מצידו,גם הגזים עם קינטור החרדים ואולי הם קינטרו אותו היום בצורה נגדית ומביכה,אך עליו כעובד מדינה חלות הגבלות ועל כן יש לפטרו ומיד.

    • חוש צדק מפותח ? מעניין...

      תוהה, 10/07/07 16:59

      איך אפשר לומר כך על אדם שהתכחש לביתו ?.

      זה הדבר האחרון שהייתי מצפה שתאמרי.

  • 149.

    עבדתי בעבר עם דה הרטוך

    יעל ש, 10/07/07 14:43

    לא ישירות מולו, אבל היו לנו כמה פגישות עבודה במשרד המשפטים.
    ראוי לציין שמדובר באיש מקסים, נעים הליכות ורגוע- אם הוא סטר למישהו... אני מצטערת אבל הגיע לו.
    אני לא בעד אלימות ואני יודעת שבדיעבד דה הרטוך וודאי לא היה סוטר לכהן.

    אני הייתי מגישה תלונה נגדית נגד אותו אדון מתחסד, הוא התגרה בכוונה.
    אין לי ספק שאני הייתי סוטרת לו. וקצת נדהמתי לקרא שמכל האנשים שעובדים באלקטרז, דווקא דה הרטוך הוא זה שאיבד עתשונות.
    תהיה חזק דה הרטוך!

    • תלונה על שקרים זו התגרות מכוונת? (ל''ת)

      תמהני, 10/07/07 17:00

    • לא הוגן מצידך להצדיק את מתן הסטירה

      שותף לעלבון, 10/07/07 17:35

      גם אדם נעים הליכות עלול לעתים לאבד עשתונות ולהתנהג בצורה בלתי הולמת ולכן לא צריך להגן עליו באופן אוטומטי. אני כותב לך את הדברים כי לפני מספר שנים גם אני חטפתי סטירת לחי מצלצלת ממישהי במקום העבודה, בגלל שבסך הכל אמרתי מילה מיותרת וגם אז כל מיני נשמות טובות הצדיקו אותה מבלי לדעת את כל העובדות והתוצאה הייתה שבגלל שכל החברות שלה התייצבו לטובתה היא יצאה בלי עונש ובלי התנצלות ואני נשארתי עם זיכרון של לחי אדומה ועלבון צורב.

  • 148.

    השימוש במילה ''נאצי''...

    נעמי, 10/07/07 14:43

    ...הפך להיות לחם חוקם של הרבה אנשים במדינה ואני לא חושבת שזה פחות חמור מסטירת לחי!
    אז אפ מגישים תלונה למשטרה נגד עו''ד דה-הרטוך יש להגיש תונה גם נגד ח''כ כהן.

    דבר שני, יש לפטר את שניהם כנציגי הציבור - כי אם זו הדוגמא שהם נותנים - אזי אבוי לכולנו!

  • 147.

    לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

    מני, 10/07/07 14:42

    למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • לקבל נאצות אנטישמיות מבני עדות המזרח זה רגיל

      אשכנזי, 10/07/07 15:15

      כמי שספג לא מעט נאצות וקללות ''מבני עמנו'' עדות המזרחי שהביעו את צערם ש''הנאצים לא שרפו את כולנו'' ,והדבר הפך לריטואל מה לנו להלין על אחרים כולל הגויים.

      • לאשכנזי!הרב כהנ לו אשכנזי? אני מתבייש באלא שאמרו זאת! (ל''ת)

        מני, 10/07/07 16:41

  • 146.

    חלק מהתגובות כאן מורות שהאנטישמיות עוד חיה ותוססת

    משה, 10/07/07 14:41

    רק עברה דירה מאירופה למזה''ת, ובמקום היהודי השנוא יש את החרדי השנוא!

    • נכון!! להשוות יהודי לנאצי??

      דוד האפסנאי, 10/07/07 15:00

      זו ממש אנטישמיות. בושה!

      • ולהשוות את חיילי צה''ל לנאצים?

        ארז, 10/07/07 16:32

        זה מותר?

        • דיוק! אותם מתנחלים מעמונה שקראו נאצים לחיילים צריכים (ל''ת)

          להענש!, 10/07/07 21:37

    • מעניין מי צריך לעשות בדק בית? (ל''ת)

      WHAT EVER, 10/07/07 15:38

    • אבל החרדים באמת בלתי נסבלים לרוב. ודי באשמתם.

      ימימה, 10/07/07 15:44

      שיחיו ויתנו לחיות.
      שיפסיקו להשתלט או לנסות להשתלט על כל דבר במדינה הזו.
      שיפסיקו לקבל מיליארדים של כספים ייעודיים מבלי שהם תורמים לחברה.
      שיפסיקו.
      פשוט שיפסיקו.

  • 145.

    כל הכבוד לדה-הרטוך !!!! (ל''ת)

    יהודי דתי, 10/07/07 14:41

    • לתת סתירה כל הכבוד? פיטורים מייד!!!!111 (ל''ת)

      יוסי, 10/07/07 15:30

      • ליוסי, לימוד עברית לפני שכותבים כן? (ל''ת)

        הממליץ, 10/07/07 18:12

  • 144.

    לפטר את דה הרטוך ומיד

    אבי, 10/07/07 14:38

    הוא,כמו חבריו אוכלי החנם מהאוצר משקרים לחכ''ים במצח נחושה,כדי לקדם את מטרותיהם.
    אך כל זמן שמדובר בשקרים,גם אם אין הדבר ראוי,ניחא.
    אך כעת מדובר באלימות פיזית כלפי נבחר ציבור,וכמו שאיני סובל את דברי הח''כים הערביים למשל,אך איני סוטר להם או מכה ואתם למרות דברי הבלע וההסתה שהם משמיעים,כך צריך להיות כלפי כל נבחר ציבור אחר.
    משלא עמד עו''ד דה הרטוך על הנושא יש להראות לו את הדלת החוצה ולפטרו ללא פיצויים וללא כל תנאים סוציאליים.

    • אבי מותק... דה הרטוך ממשרד המשפטים. (ל''ת)

      יעל ש, 10/07/07 14:46

      • ידוע לי שהוא ממשרד המשפטים

        אבי, 10/07/07 16:34

        אך הוא בהחלט מתאים לקולגות שלו ממשרד האוצר חבורת נבלים,שקרנים יושבי תקן מנכ''ל/חוזה בכירים שלא בצדק.

  • 143.

    בעל הפה ובעל היד

    מרשמלו, 10/07/07 14:38

    בעל הפה הפעיל אלימות מילולית ובעל היד החזיר באלימות פיזית.
    שניהם עבריינים ,ומוטב להם שינצרו פיהם וידם כשהם בבית המחוקקים וגם מחוצה לו.

    • שמת לב שעורך הדין כינה אותו ''בהמה''??? (ל''ת)

      ברק, 10/07/07 15:59

  • 142.

    יהודי שאומר שיהודי אחר גרוע מהנאצים-הרויח סטירה ביושר (ל''ת)

    א, 10/07/07 14:33

  • 141.

    דה הרטוך העם איתך.. (ל''ת)

    הילה, 10/07/07 14:33

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 14:48

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • תגובה לתגובה

      מודאג, 10/07/07 15:33

      איזה עם?! באירופה? אין שום הצדקה לאלימות פיזית. אולי ב1938 בברלין. לא במאה ה21.

    • כרגיל השמאל מדבר בשם העם...

      היי, 10/07/07 16:13

      אבל אין עם מאחוריו. מיעוט קטן של העם. עם כמה הסכמים קואליציונים...

  • 140.

    בראבו על הסטירה! (ל''ת)

    יופי, 10/07/07 14:31

  • 139.

    נו באמת...ניסה לשדוד את הקופה הציבורית...ומתלוננן על סטירה קטנה!

    איל, 10/07/07 14:31

    במקומות אחרים בעולם על מעשה סחיטה כזה הוא היה יושב בכלא לשארית ימיו ופה הוא עוד מעז להתלונן.

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 14:49

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • מאיפה הגעת לסחיטה?

      דמיון חולני..., 10/07/07 16:20

      דה ארטוך. הוא זה שתוקע גלגלים בכל ההחלטות של הממשלה מול הציבור החרדי. לדוגמה ישנה תנועת נוער חרדית שעשרות אלפי בנות משתפות בפעילותיה. הייתה החלטת ממשלה לתקצב את תנועות הנוער. אבל דה ארטוך בשיבתו כחשב הכללי, קבע קרטריון לקבלת התקציב שיהיו שני מפגשים שבועיים. ובכך בהחלטה של איש אחד הופלו תנועות הנוער החרדיות (שבדרך כלל נפגשות מידי שבת, וזה רק פגישה שבועית אחת...)

    • מי ניסה לשדוד, ואיזו קופה ציבורית?

      זעקת הנגזל, 10/07/07 17:04

      חה''כ החרדיים דורשים את המגיע לציבור שבחר בהם, אתה יכול להסכים או להתנגד לצדקת תביעתם, אבל, מכאן ועד שוד הקופה הציבורית הדרך רחוקה..

  • 138.

    היתה הקנטה ברורה מצד הח''כ!

    שופט, 10/07/07 14:30

    כשאדם אומר משהו כמו:''אני רק מחכה לראות אותך נותן לי סתירה''- זאת לא חוכמה לבכות אחרי שהוא מקבל את הסתירה!

    • יש סתירה בין הניק שלך ''שופט''

      סתירה, 10/07/07 15:27

      לבין העניין שכותבים ''סטירה''.
      או אולי בעצם לא...לפי רמת השופטים בארץ החלטורות, אני ממנה אותך בזה הרגע לשופט עליון!

      • אתה סתם קטנוני!

        שופט, 10/07/07 17:23

        אז בטעות כתבתי סתירה ולא סטירה...

    • אתה שופט? שופט כדורגל מקסימום (ל''ת)

      קיסר, 10/07/07 15:33

      • לא כדורגל (ל''ת)

        שופט, 10/07/07 18:32

    • נכון מאוד (ל''ת)

      יגאל, 10/07/07 15:49

    • אני מסכים עם שופט (ל''ת)

      אלון, 10/07/07 18:06

    • צודק- היתה הקנטה

      תגובה, 10/07/07 18:31

      היתה הקנטה

    • נכון - הוא סתם הקניט (ל''ת)

      נכון נכון, 10/07/07 19:57

    • אולי אתה לא באמת שופט...

      שלום, 10/07/07 21:11

      אבל אתה צודק- פה קבור הכלב!

  • 137.

    חוצפה איך הוא מעיז להביא לו סטירה? וולגרי! (ל''ת)

    יישר כוח ח''ככהן, 10/07/07 14:28

  • 136.

    לפטר אותו בעבודה. ולעמיד אותו במישפט (ל''ת)

    יהודי, 10/07/07 14:27

  • 135.

    איפה יו''ר הכנסת???

    אבי, 10/07/07 14:26

    מדוע עוד לא שמענו את דליה איציק על עכשיו??
    מכים נבחר ציבור ודליה שותקת??
    משו מסריח בממלכת הכנסת!!

  • 134.

    כל מי שקורא את הפשקווילים רווי הארס,השנאה,ההסתה והאלימות יודע

    הסתה וניבול פה, 10/07/07 14:22

    אל נכון כי מתאים לחרדי גם אם הוא חבר כנסת להשוות לא דתי לגרמנים.

    • כשתדע איזה הסתה יש על החרדים.אז תבין איזה הסתה עשו הגרמנים על היהוד

      מני, 10/07/07 16:45

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

  • 133.

    יותר נמוך מזה אני לא יודע אם המדינה -

    .., 10/07/07 14:22

    יכולה עוד לרדת.......

    • רגע אחד- כבר ירדנו!!!

      יעל ש., 10/07/07 15:16

      או שאתה לא מחשיב בגידות בבית הנשיא כמשהו נמוך???

    • היא יכולה והיא כבר ירדה. ראה איזה ראש ממשלה יש למדינה הזו.

      ימימה, 10/07/07 15:46

      וראה את כל מי שסובב את ראש הממשלה.
      איפה אתה חי??

  • 132.

    יעקב הכהן אם איש אמונה אתה בקש סליחה על שגרמת לדה-הרטוך לצאת מכליו! (ל''ת)

    תן דוגמא אישית, 10/07/07 14:21

  • 131.

    איך ח''כ מדבר כך

    אליעד, 10/07/07 14:21

    לא מצדיק את המכה
    איך איך ח''כ בישראל מדבר כאחרון בני אדם בהשוואות לדברים מתקופת השואה
    ביזיון לכנסת
    ביזיון למדינת ישראל
    שאלו הם ח''כ שלה

    • איך פקידון במשרד המשפטים קורא לח''כ מכובד בהמה ?

      שרוך, 10/07/07 15:57

      של נעליך.

  • 130.

    כל הכבוד לדה הרתוך! (ל''ת)

    שלמה, 10/07/07 14:21

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:14

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

  • 129.

    שינאת יהודים-עו''ד לכלא

    אזרח, 10/07/07 14:20

    היהודי הדתי צדק עוקרים את נשמתו.

  • 128.

    לאנטישמים מתוצרת כחול לבן תזכורת היסטורית שאסור לשכוח:

    זעקי ארץ, 10/07/07 14:18

    ויסליצני הנאצי ליואל ברנד: ''שיטתנו היא להשמיד את היהודיםבאמצעות עצמם''.
    ואנחנו עושים זאת בהתנדבות?!

  • 127.

    בגלל שהח''כ דתי לא יעשו לו כלום!

    נחמיה, 10/07/07 14:17

    בואו נראה אם אני צודק!

    תחשבו מה היה קורה אם את הסתירה היתה חוטפת זהבה גלאון או יוסי ביילין... העולם היה מתהפך ולא רק הפקיד היה מפוטר אלא גם השר שמעליו!

    • ובנוסף...

      קורא נכונה, 10/07/07 15:59

      כל המטקבקים השמאלניים היו 'מתנדבים' להסביר כמה המקרה חמור, וחותר תחת אושיות הדמוקרטיה.

    • העובדה שגלאון עדיין לא גינתה את

      רמיזה דקיקה, 10/07/07 17:08

      המעשה הנפשע, מרמזת שאתה צודק.

      אני לא רוצה לחשוב על העליהום שהיא היתה עושה אילו ח''כ שמאלני או ערבי היה חוטף סטירה.

  • 126.

    אם אבא שלו היה נותן לו סטירה, אולי זה היה עוזר לו בעתיד... (ל''ת)

    רועי, 10/07/07 14:16

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:15

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • chosech shivto

      yd, 10/07/07 17:09

      Chosech shito - sone beno!!!!!!!

  • 125.

    יעקב כהן-נמאס מהיהדות הגלותית שאתה מיצג! היגיע הזמן שתהיה ישראלי! (ל''ת)

    די לצביעות!, 10/07/07 14:15

    • ידידי.אתה ישראלי גוי או ישראלי יהודי ניראה לי שאתה לא יהודי. (ל''ת)

      יהודי, 10/07/07 15:01

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:15

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • אתה לא מדבר כמו נאצי?????? (ל''ת)

      גבי, 10/07/07 15:30

  • 124.

    הרטוך רשע ! למה תכה רעך ?!

    אלחנן, 10/07/07 14:15

    אדם אלים ורשע
    אסור לתת לו להיכנס למתחם הכנסת
    אין ספק שהוא יתקוף שוב !
    זה יהיה אסון אם כעת יטמנו את הראש בחול

    • הוא סטר לטינופת בדין (ל''ת)

      גיל, 10/07/07 15:30

  • 123.

    דה הרטוך - העם הציוני איתך .

    סילבי, 10/07/07 14:14

    אכן נפל דבר בישראל .
    ניסינו לקרוא את החרדים לסדר
    הרבה שנים וזה לא עבד .
    אולי העו''ד הנכבד הזיז משהו סופסופ.

    • בשבתות הח''כ ''הלא נכבד'' כנראה מסית בכביש בר אילן

      זמל, 10/07/07 15:13

      כולנו איתך, חזק ואמץ

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:16

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

      • מני-נשבע לך שלא מבינים בכלל מה אתה אומר (ל''ת)

        ee, 10/07/07 16:15

  • 122.

    בצדק! סתירה זה עוד עדין למקרה שכזה!

    אפי אליאן, 10/07/07 14:14

    אם אין למר כהן מושג מהו פירוש או שואה, אני מציע לשלוח אותו ואת כל החברים שחושבים כמוהו לגרמניה, לפולין ולכל מחנות הריכוז על מנת שיבינו מה פירוש המילה המזעזעת כל יהודי אמיתי בעולם! ועוד מה? חש ברע מסטירה, נכון, למה רק חש ברע? אולי איבד את ההכרה ? שבר עצם?

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:16

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

  • 121.

    כי לשונו של ''ח-כ'' כהן

    האים ידעתם, 10/07/07 14:14

    יותר מגואלת ברפש וחדה מתער

    מי שיותקף בלשון מעין זו

    חזקה עליו כי יפגע

    חישבו על חתך מתער מרופש

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:16

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • דיסלקציה היא מום-מולד

      תוהה, 10/07/07 16:02

      אבל דיסלקטים פטורים מטיקבוקים.


      תחשוב על זה !

  • 120.

    ליעקב כהן חבל שאבא שלך לא סטר לך ככה אולי היית זוכה לחינוך טוב יותר (ל''ת)

    וכל התקרית היתה, 10/07/07 14:13

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:17

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

  • 119.

    דה הרטוך,אני מתבייש בך.

    יאיר נוי, 10/07/07 14:13

    מה שעשה דה הרטוך,ליעקב כהן הוא
    לא היה עושה לאהוד ברק.
    זו הרמת היד של היהדות החילונית
    על היהדות המסורתית.
    היום אני מתבייש שאני חילוני

    • דה הרטוך הוא אדם דתי

      יונתן, 10/07/07 14:37

      בכל מקרה הוא סובל זה זמן רב מרדיפות והשמצות בתקשורת החרדית כך שמובן מדוע איבד את קור רוחו וזאת כמובן בלי להצדיק את המעשה עצמו שאינו ראוי לשבח כלל וכלל.

      • אתה מגונן על עבריין

        טובת הציבור, 10/07/07 16:04

        איש ציבור חייב לדעת לקבל ביקורת, ולא להגיב בסטירות.

        אם הוא לא עומד בביקורת שיעבור לשוק הפרטי.

    • אין לך מה להתבייש להיות חילוני

      בושה לדתיים, 10/07/07 14:45

      דה הרטוך דתי

      • ועל דה הרטוך נאמר

        אבי, 10/07/07 16:36

        מהרסיך ומחריביך ממל יצאו.
        נקוה שהפעם הם יצאו ובגדול, ע''י שיפטרו אותו ללא כל זכויות סוציאליות או פיצויים.

  • 118.

    סתכלו על הכנסת ותבינו איך החברה הישראלית נראית. (ל''ת)

    אמיר ברד, 10/07/07 14:10

  • 117.

    מר כהן

    ישראלי, 10/07/07 14:10

    הנאצי המניאק ( יותר נכון הקאפו) ניפגש עם האדם הלא נכון. חבל שהוא לא סתר לי.. הייתי דואג לשלוח אותו לאיכלוב

    • גיבור גדול.... אם אתה כל כך רוצה שיסתרו לך בטוח שתמצא משהו שיעשה לך (ל''ת)

      טובה. בא ליפו, 10/07/07 14:37

  • 116.

    אנחנו היהודים תמיד צוחקים על הגויים . אבל הם מתנהגים יותר טוב מאיתנ (ל''ת)

    עם נבחר עלק..., 10/07/07 14:09

  • 115.

    מי שקורא לאחר ''גרוע מנאצי'' מגיע לו הרבה יותר מסתירה

    המתעניין, 10/07/07 14:07

    הכותרת צריכה להיות שהח''כ קרא לעובד ציבור ''גרוע מנאצי'', ולא שהוא קיבל סתירה.

    הוא צריך להודות שהוא יצא בזול. פשוט חרפה שנבחר ציבור מרשה לעצמו לפתוח ג'ורה כזאת, מתוך זה שהוא יודע שיש לו חסינות כנגד תביעת דיבה.

    מקווה שהוא ימשיך ''לחוש ברע'' המסכן הזה...

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:19

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • אתה עולה חדש ? [כנראה]

      תרבותן, 10/07/07 16:07

      א) הוא לא קרא לעברו נאצי.

      ב) המשפטן אציל הנפש -זה שאתה מגונן עליו- כינה את חה''כ ''בהמה''.

  • 114.

    גפני, רביץ וכהן יורדים - בכוונה תחילה - לחייו של הרטוך !

    קוראת, 10/07/07 14:06

    כבר שנים. הם תוקפים אותו בלי סוף על עמדתו, לפיה כספי ציבור חייבים להיות מחולקים באופן שיוויוני לכל הציבור ולא רק לסקטור שלהם.

    תוקפים אותו באופן אישי, מקללים אותו, מתנכלים לו ומביישים אותו בצורה ''יהודית'', כמו שרק חרדים יודעים, כשיש להם הסמכה לרבנות ו''אומץ לב'':

    ועדת האתיקה של הכנסת חושבת שההתבטאויות כלפיו הן בגדר המקובל, שר המשפטים מסרב להגן עליו, ומה יעשה?

    אני בטוחה שהאירוע הוא אירוע ''מבושל ומכוון'', החרדים רוצים להביא לפיטוריו כדי שיוכלו להמשיך לגזות את כספי הציבור לצרכיהם.

    הביעו תמיכה בהרטוך, הוא איש ישר ונאמן!!

    הנה קטע ממאמר שפורסם ב''הארץ'', ב - 22.6.2007, והמאמר כולו בכתובת הזו:
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/874026.html

    ''בציבור החרדי הביקורת עליו רבה. ח''כ אברהם רביץ מיהדות התורה משווה אותו למושקה המרקד לפני הפריץ - כינוי ליהודי הגלותי המתרפס לפני השלטון. הוא ''נחשב כשם נרדף לגזירות'', כתב העיתון החרדי ''בקהילה''. זה היה אחרי שדה-הרטוך כפה קריטריונים חדשים להקצבות לישיבות. אלה מחייבים את תלמידי הכוללים ללמוד לפחות 45 שעות בשבוע וגם קובעים מינימום של מספר תלמידים לישיבות וכוללים, מה שיקשה לדווח על ישיבות פיקטיוויות. דה-הרטוך מספר שבעקבות החמרת הפיקוח הודיעו כמה ישיבות על ביטול בקשות התמיכה. ''מדוע מוסד ציבור מוותר על תמיכה, זו שאלה מרתקת'', הוא אומר.

    • כבוד לדה הרטוך (ל''ת)

      ברוס, 10/07/07 14:42

      • בוז לך ולדה הרטוך הנבל (ל''ת)

        אבי, 10/07/07 16:37

    • הגיע זמנו של הרטוך

      $$ $$$ $$ $$$$, 10/07/07 16:10

      כמו שאומר הפתגם הערבי

      $$ $$$ $$ $$$$

  • 113.

    כולה סטירה-יחסית לדברי הבלע שהושמעו זה לא משהו.. (ל''ת)

    יעל רגב - ב''ב, 10/07/07 14:06

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:19

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • לכל המגיבים שלום!מדוע אתם מתלהמים?יש פיתרון.כנסו.

      מני, 10/07/07 15:19

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

    • ליעל!רמון נתן לבחורה כולה נשיקה?

      מני, 10/07/07 15:23

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

  • 112.

    כמו בעמונה, כמו בגוש קטיף - הכל פרובוקציה של דוסים בכיינים

    נעמן, 10/07/07 14:04

    הדתיים פיתחו מיומנות עצומה לפגוע ברגשות של החילוניים ולבכות בדמעות תנין על התגובה החילונית.
    עורך הדין נפל קורבן לשיטת הפרובוקציות של הדתיים האלימים.

  • 111.

    הותר דמם של יהודי חרדים,לעצור את זה מייד! (ל''ת)

    חרפה, 10/07/07 14:03

  • 110.

    מי שיכנה אותי בהגדרה 'נאצי'...

    ואן גוך, 10/07/07 14:03

    יחטוף 6 מיליון סטירות !

    • מעניין מה היו אומרים 6 המיליון על התנהגות ''נבחר הציבור''? (ל''ת)

      נקווה שיחזור בו, 10/07/07 14:32

    • מתנחלים קוראים נאצים לחיילי צה''ל כל יום

      אחד שכבר היה שם, 10/07/07 15:06

      מתנחל קרא לי ככה בשירות מילואים וקיבל מכות ממני ואם חה''כ היה מדבר איתי ככה היה גומר כמו אותו מתנחל בבית חולים צריך לזכור שדרך ארץ קדמה לתורה ומי שקשה לו לזכור זאת יקבל תזכורת כואבת כי השואה והשוואת יהודים לנאצים היא קו אדום

  • 109.

    כהן=בשארה

    מוטי, 10/07/07 14:02

    אמנם אסור לנקוט אלימות פיזית ע''פ חוק וזה פסול לחלוטין,אבל אנחנו הגענו לשפל המדרגה במדינה שלנו.
    לצעוק לעבר יהודי אחר שהוא נאצי,זה דבר בלתי נסבל.
    מילא בשארה או טיבי היו אומרים את זה.הם הרי הגייס החמישי,המוציאים לפועל של המנהיגים שלהם בדמשק ובטהראן,אבל אנחנו?בינינו?עד להיכן הגענו!?
    זה באמת סופה של המדינה כיישות,יהודית,לא כמדינה דמוקרטית ציונית.
    חבל...הזדמנות כזו לעם היהודי תחזור בעוד אלפיים שנה,אם בכלל.

    • למוטי מחיפה דה -הרטוך אמר לכהן שהוא גרוע מבהמה,תגנה אותו (ל''ת)

      חיפה, 10/07/07 14:25

    • למוטי!השדים השפיעו עליך?

      מני, 10/07/07 15:25

      למדנו בדמוקרטיה הציונית שמותר לקלל ולומר נאצי. מהרב הדגול ישעיהו ליבוביץ שהשוה את החילים לנאצים.ולהרביץ למדנו מדה הרטוך! עכשיו חסר שנלמד איך להטריד נשים משר הנשים!

  • 108.

    הוא לא השווה לנאצים.

    עודד, 10/07/07 14:02

    אני קורא את הכתבה שוב ושוב ואינני רואה השוואה לנאצים.
    הוא במפורש אמר שהם לא דומים.
    הוא אמר שדה-ארטוך יותר גרוע.
    כך שאין פה שום השוואה.
    הכל דמיונות.

    • ואני לא משווה אותך לחושם. אני רק אומר שאתה גרוע יותר....

      יהושע, 10/07/07 14:12

      בטח חסיד שוטה של הרבובדיה.

      • בדיוק לכן אני לא נותן לך סטירה... (ל''ת)

        עודד, 10/07/07 15:39

    • אם לא כתבת בציניות- (ל''ת)

      חטפת מכת שמש, 10/07/07 14:21

    • אם הוא היה אומר ''אתה יותר טוב מהנאצים''

      עודד, 10/07/07 14:21

      אם הוא היה אומר ''אתה יותר טוב מהנאצים'' זה גם היה נקרא להשוות לנאצים?
      לא.
      אז גם ''יותר גרוע'' זו לא השווה.
      זה ההפך מהשוואה, זו הצבעה של השונה.

      • לא להבין את המשמעות של המילה השוואה... כמה טיפשים יכולים להיות (ל''ת)

        ee, 10/07/07 16:17

    • ואתה לא אדיוט, רק יותר גרוע... (ל''ת)

      ממש, 10/07/07 15:48

  • 107.

    לפטר מיד לפטר מיד ועכשיו

    קובי, 10/07/07 14:01

     חוצפה פקידים מנהלים את המדינה

    • נכון לפטר את כל המנוולים חברי הכנסת . (ל''ת)

      מגיע לו, 10/07/07 14:16

    • לפטר את כל המדינה...

      מוטי, 10/07/07 14:52

      ....ולהנהיג משטר צבאי גם על הרוב היהודי.
      הגיע הזמן.
      מנוולים גלותיים.
      זה מזכיר לי את הימים הנוראיים שלפני השואה.
      אידיוטים גמורים.
      מסוכנים,כי בידיהם מושכות השלטון.
      אצלנו זו שאלת קיום פיזי.באיטליה נופלת ממשלה,קמה אחרת.
      אצלינו אנחנו נשחטים מייד ע''י טיבי,בשארה,בראכה ושולחיהם.
      נשאר רק להתפלל.אבל גם אז ההוא למעלה לא שמע ולא עשה כלום.

  • 106.

    למה לא עושה סדר בשחיתות באוניברסיטות (ל''ת)

    בוגר אונ העברית, 10/07/07 14:01

  • 105.

    תקלטו את האירוניה

    נעם, 10/07/07 14:00

    בסופו של דבר במבחן התוצאה, דה-הרטוך פגע בגוף(הסטירה) ואילו כהן הוא זה שפגע בנפש(ההשוואה לנאצים)...
    המסקנה די ברורה, דה הרטוך צדק בהאשמתו ובטענותיו, הסטירה למקום ובמקום, כן ירבו!

    • אני קולטת מהכיוון ההפוך

      מישהי, 10/07/07 14:21

      א) דה הרטוך פגע גם בגוף וגם בנפש כפי שאמר ח''כ כהן.
      ב) אני לא חושבת שהמילה בהמה שייכת לפה נקי במיוחד שלא יודע לפגוע
      ג) המילה גרמנים ונאצים הוזכרה פעמים רבות וגם בכנסת. אני מבינה שעל פי הצעתך נחוקק חוק, שכל אחדהמזכיר מילה זו, זכאי לסטירה הגונה.
      רק תגובתך השפילה מוכיחה עד לאן החברה הגיעה ועם אילו אנשים שפלים אנו חולקים את המדינה

    • ואתה אלים ומעודד אלימות! (ל''ת)

      כן ירבו..., 10/07/07 14:42

    • דה הרטוך פגע ראשון בנפש (''בהמה''). מה, רק להגיד ''גרמני'' אסור?

      צפונית, 10/07/07 17:15

      מעניין מה היתה תגובתך לו דה הרטוך היה משווה את כהן לגרמני, וכהן היה מחטיף לו.

  • 104.

    וואלה: דה הרטוך השווה את כהן לגרמנים!!!!!!

    צבי, 10/07/07 14:00

    לכל המתלהמים! בידקו העובדות ואח''כ הגיבו!!!
    וכל אלו שהשמיצו ונתנו גיבוי לעבריין דה הרטוך נא בקשו את סליחת כהן.
    היו הוגנים!

    • טמבל

      לבנת, 13/07/07 01:23

      ברור לחלוטין למה הוא התכוון. הוא התכוון לנאצים, לא לתומס מאן

  • 103.

    ח''כ כהן אמר שהוא מחכה לסתירה!

    סתירה בבקשה, 10/07/07 13:57

    מתוך הכתבה:''דה-הרטוך השיב: ''תפסיק לדבר ככה. אתה לא מכיר אותי, אני אתן לך סטירה''. כהן ענה: ''לזה אני מחכה''. באותו רגע סטר דה-הרטוך בחוזקה בפרצופו של הח''כ.'' - הוא ממש ביקש!

  • 102.

    דה הרטוך הוא האיש הכי ישר והגון שאני מכירה

    נעמה, 10/07/07 13:57

    זה כמובן לא מצדיק את מה שהוא עשה אבל הוא אדם מסור שמגן בגופו ממש על הקופה הציבורית. אם היו יותר כמוהו היינו נראים אחרת

    • את טועה

      דני, 10/07/07 14:14

      כאחד שעוכב זמן מה אחרי דה הרטוך לא נותר לי לומר לך את טועה לתגובה: לשלוח מסר דרך תפוז מסרים לפילון77 תודה אשמח לשמוע תגובה

      • היא צודקת!!

        יעל ש., 10/07/07 15:20

        ואתה טועה, ולא משנה כמה אתה עוקב אחרי האדם, כי אין ספק שאתה לא באמת עושה כך.
        ואם כן- יש לך אג'נדה משלך

      • את מתכוונת מגן בגופו של ח''כ כהן מן הסתם... (ל''ת)

        בני, 10/07/07 16:12

    • מגן בגופו?

      בני, 10/07/07 14:23

      מגן בגופו על הקופה ממי שאמורים לקבל את חלקם ביושר ובצדק. זה לא ממש נקרא ישר

    • רווח לי שיש רק אחד כמותו ורק אחת כמותך! ועכשיו תתחילי עם נאצות (ל''ת)

      וקצת סטירות!, 10/07/07 14:35

    • נעמה מגיבה בשכר ?

      בוחן מקצועות, 10/07/07 16:17

      טרחת להגיב גם ב-YNET.

      מקבלים לפי שעה/תגובה וכמה ?

      נ.ב. תוכלי לענות כאן, המערכת לא תצנזר את תשובתך.

  • 101.

    סטירה זו עבירה פלילית?

    אור יהודאי, 10/07/07 13:53

    והאם כינוי נאצי גם הוא נכלל בחוק העונשיו?

    • כן, סטירה זו בהחלט עבירה פלילית

      נו באמת, 10/07/07 14:07

      קוראים לזה תקיפה ובצידה עונש מאסר. ולמיטב ידיעתי, גם אם זה לא לעניין לקרוא למישהו נאצי, זה בטח לא מחוץ לחוק ובוודאי לא צריך לגרור אלימות פיזית

    • לא! חופש הביטוי!!! אולי הסתירה היא גם חופש ביטוי? (ל''ת)

      ?, 10/07/07 14:24

    • כן, זוהי אלימות. בפרט כלפי חבר כנסת (ל''ת)

      וסטירה לרופא, 10/07/07 14:27

    • עכשיו יצעקו כל ה''דמוקרטים'' שהאיסור לתת סטירה פוגעת (ל''ת)

      בחופש הבטוי, 10/07/07 15:51

  • 100.

    דה הרטוך לכלא ! אבל בעצם הוא שמאלני שכחתי שמותר לו

    אריאל, 10/07/07 13:52

    אתם חיים בעזה? מה זה נותן סטירה יצא מדעתו ? אולי שיוציא אקדח? למה לא? זכותי אני שמאלני מותר לי לעשות מה שבא לי....

    • מותר לו כמו שמותר למתנחלים לעקור עצי זיתים?

      יאיר, 10/07/07 14:18

      אתה באמת רוצה לפתוח את השיח הזה לגבי אפליה של שמאלנים או ימנים?
      אין בעיה, על כל דוגמא שתביא אני אביא דוגמא של הקלת ראש כלפי ימנים.
      ואני לא ימני ולא שמאלני , דרך אגב. אני רוצה שיהיה צדק ושוויון, ושלא ישנאו פה במדינה את האחר בגלל דעותיו הפוליטיות.

      • ''לעקור עצי זית''???? אוויל משריש...עצי זית נעקרים כל

        צבי, 10/07/07 16:24

        יום...בגליל ובערבה...
        בגלל סכסוכי אדמה..
        אדיוט כמוך מאמץ באופן חד צדדי את הגרסה הפלסטנאית מבלי להכיר את העובדות!!!
        חמור כמוך...יואיל אולי לשתול כמה עצי זית בנגב כדי למנוע השתלטות הבדואים על האדמות..

    • אתה מכיר את האיש, או שזה מה שהסקת מהכתבה? (ל''ת)

      סתם שאלה, 10/07/07 16:56

  • 99.

    תומכת בדה הרטוך ! (ל''ת)

    דנה, 10/07/07 13:52

    • לדנה!את תומכת במכות.וכנראה גם באלא שמכים את נשותיהם! (ל''ת)

      מני, 10/07/07 14:25

      • די להתחסדות! מני נמאס מהפרובוקטביות! (ל''ת)

        די כבר בא להקיא, 10/07/07 14:35

    • מעניין מה היית אומרת אם בעלך היה מכה אותך לאחר שהקנטת אותו (ל''ת)

      דוד, 10/07/07 14:37

    • דנה, עוד אשה מוכה..........

      יואל, 10/07/07 15:17

      בושה על תגובתך האומללה

    • לדוד! אתה מבין עם מי יש לנו עסק? (ל''ת)

      מני, 10/07/07 15:30

  • 98.

    טראומת הילד המוכה... כנסו

    a, 10/07/07 13:51

    ראיתם מה הזכירה הסטירה לח''כ כהן, את המכות שחטף מאביו. רק תראו איזו טראומה זו לילד שנזכר בגיל כה מבוגר במכות שחטף מהוריו.

  • 97.

    כל הכבוד - סוף סוף יש גברים אמיתיים בכנסת ! (ל''ת)

    שרון פלדמן, 10/07/07 13:51

  • 96.

    אני מחכה לשמוע את תגובת לשכת עורכי

    אילן, 10/07/07 13:51

    הדין......

  • 95.

    איני דתי.. אבל הפסיכי צריך לחטוף כמו שקיבל זה ששפך מים על יעל דיין (ל''ת)

    אייל, 10/07/07 13:50

    • אתה לא רק לא דתי, אינך מכיר

      ירושלמי, 10/07/07 14:23

      את דה-הרטוך. דע לך שצריך להיות משהו מאוד משמעותי כדי להוציא את אמנון מהכלים. הבחור עושה ימים כלילות במ.המשפטים, ולשם שמים, והוא מושמץ ללא הרף על כך שהוא מבצע את עבודתו בצורה נאמנה. הוא פשוט בחור ישר שיצא מכליו, וכנראה בצדק.

      • לשם שמים , אה ?

        מ., 10/07/07 19:16

        הוא עובד בהתנדבות ?

  • 94.

    סטירה באה מהבטן לא מהראש

    רוני, 10/07/07 13:49

    וזה רק מוכיח על השנאה והתיעוב שיש לדה הרטוך כלפי החרדים באיצטלת ה''חוק''. יפוטר דה הרטוך ומיד!

  • 93.

    נראה אם העו''ד הנכבד יועמד לדין באשמת

    אזרח(לא חרדי), 10/07/07 13:49

    תקיפת נבחר ציבור!

    • כפי שזה נראה נראה שזו התגוננות בעקבות תקיפת ו של נבחר הציבור! (ל''ת)

      הציבור הגלותי, 10/07/07 14:26

      • אמור לי מי חברך..

        יונה, 10/07/07 16:20

        ואומר לך מי אתה.

        קריאתו של ח''כ כהן לדה הרטוך, דומה יותר להגנה, לאחר שהאחרון קרא לעברו ''בהמה''.

  • 92.

    קר וכזב

    בן, 10/07/07 13:45

    הח''כ לא קרא לעו''ד נאצי אלא העו''ד הלא מכובד קרא לח''כ גרמני, נא לדייק

  • 91.

    עד מתי יחגגו עלינו?!

    אחד מהעם, 10/07/07 13:42

    לא הייתי שם ,אולם על פי המדווח יש כאן עוד הוכחה לזילות המדינה כולה.
    יושבים חבורה של חכ''ים שחלקם כלל לא מוכן להכיר במדינה, משמיצים ומגדפים את צה''ל והמשטרה בכל הפגנה או בכל ארוע שאינו מוצא חן בעיניהם ואחר כך באים להסתתר בצילה של הכנסת ''הכאילו דמוקרטית''. היה אף חבר כנסת שקבע שלא נורא אם ילד יקבל סטירה מהוריו-זה חינוכי,כך אמר.
    אז אדוני מר כהן. לא בחרתי בך ,אבל אני חושב שכדור שני לניצולי השואה מגיעה לכך לפחות סטירה. בבחינת חוסך שבטו שונא ח''כו. לא חשוב על מה היה הוויכוח אתה בעיני אלים לא פחות מעורך הדין. אתה בוודאי מכיר את הפתגם: החיים והמוות ביד הלשון'' אז לך לך מארצך !! חזור לשכונה ממנה באת וחכה להקצבות מהקרובים באמריקה. אל תשב לנו על הווריד הכלכלי ואנחנו לא ניתן לך סטירות.

    • אתה מתבלבל בין כהן להלפרט

      עודד, 10/07/07 14:04

      אני יודע שכולם חרדים ומה ההבדל....
      אבל זו אמירה מטופשת מאוד.

    • חבל שלא הרבה חושבים כמוך...כנסו כנסו

      זוכר דבר, 10/07/07 14:20

      זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה בכנסת,אם תשאלו את שימון כן כן הנשיא,הוא יזכיר לכם שגם עיזר ויצמן קרא לו בן-זונה מעל בימת הכנסת,אז שום דבר לא חדש תחת השמש.

    • על מה אתה זועם כו''כ כולה מילה. (ל''ת)

      ., 10/07/07 14:41

    • החגיגה רק התחילה... תתכונן. (ל''ת)

      חגיג, 10/07/07 16:22

  • 90.

    אני מברך על הסטירה (ל''ת)

    א.ל, 10/07/07 13:42

    • אתה דפוק עם קבלות. סטירה לחבר כנסת? (ל''ת)

      רוני, 10/07/07 13:54

      • זה שזה לחבר כנסת לא קריטי , קריטי שזה אלימות בכלל כלפי אדם אחר. (ל''ת)

        ששש, 10/07/07 14:01

        • אלימות מילולית כבר לא נחשבת היום????

          צדיק, 10/07/07 14:24

          זה פגע בו בנפש,וישאיר צלקת לכל החיים.
          וזה פגע לו בגוף,ומחר כבר לו יכאב.
          אבל מה כן?זה יעיר את כהן לעשות תשובה איך לא לדבר לשון הרע.

          • אם זה היה נחשב, היית וגם שכמותך בכלא מזמן (ל''ת)

            ב, 10/07/07 15:53

      • מי שמתנהג בהפקרות(חברי כנסת) שיצפה שינהגו בו כמופקר.

        אידיוט אתה, 10/07/07 14:19

        דה הרתוך חזק ואמץ!

    • בטח אתה מחנך את הילדים שלך באותה צורה. (ל''ת)

      שם, 10/07/07 14:01

  • 89.

    דה הר-טוך הוא עו''ד דתי שמתנכל למוסדות דתיים/חרדיים

    בוגר הר עציון, 10/07/07 13:41

    כמנהל מוסד, הוא גרם לנו כמעט להיסגר כמה פעמים, בגלל חוקים ותקנות טפשיים, שהוא מתעקש עליהם ''כאילו'' כדי לשמור על הגינות, אבל בעצם מתוך שנאה כבושה לעולם התורה.

    • אז הוא נותן סתירה והכיפה והמדים זה סתם בשביל ההצגה ? (ל''ת)

      ששש, 10/07/07 14:02

      • בדיוק! (ל''ת)

        כל רשע יכול, 10/07/07 14:28

    • הוא שומר על הקופה הציבורית

      ברוס, 10/07/07 14:44

      נגד גנבים כמוך

    • גם אתכם הוא תפס מנסים לגנוב ?

      גיל, 10/07/07 16:01

      לא יפה

  • 88.

    לישעיהו ליבוביץ מותר לקרוא לחיילי צה''ל נאצים?

    שאלה, 10/07/07 13:41

    ואף אחד לא תקף אותו פיזית

    • ישעיהו לייבוביץ,זכרונו לא לברכה

      מוטי, 10/07/07 15:01

      הפרופסור המופרע הזה התחיל לפרום את המארג העדין של החברה הישראלית.
      תראו איך אנחנו נראים הים.
      עד להסתה שלו,כונו היינו פליטים.כולנו היינו קורבנות.
      היום המושגים בחברה הישראלית שונים לחלוטין.
      הכל הלך קאקן.

  • 87.

    בג''צ לא מתחשב מהמילה גרמנים או נאצים,זו לא עילה להרביץ

    ישורון, 10/07/07 13:41

    הוא גם הסביר לו שלהוג כך בילדי ישראל זה גרוע מרצח גופני.

    • כאחד שמת לצ'אפחות מהרב הטפש לו ....

      עיראקי, 10/07/07 13:59

      ...מי אתה שתבין על מה מדובר בכלל , גזען טפש ?

  • 86.

    אני תומך בדה הרטוך. נמאס מהסחטנות

    מייק, 10/07/07 13:41

    החרדית

    • אז זאת השיטה מעכשיו? תרביץ? (ל''ת)

      סיסי, 10/07/07 14:14

    • למה אני לא מתפלא

      בטוח, 10/07/07 14:26

      שאתה ושכמותך המעטים תומכים בעבריינים.

  • 85.

    איזה מדינה,,1 סוטר, 1 סוטה 1 אונס,1 מושחת,1 מנבל פיו,ועם ישראל חי (ל''ת)

    בצלאל, 10/07/07 13:40

    • שכחת ''מנפנף''

      מוטי, 10/07/07 15:03

      ...עוד לפני שהניח תפילין....אוי לנו ואבוי!

  • 84.

    העו''ד דתי בעצמו

    גילי, 10/07/07 13:40

    הגיע הזמן שהחרדים יורידו את השחור, ינטשו את היידיש, ימצאו עבודה ויקיימו את התורה כמו שאבותיהם, אבותינו, קיימו אותה לפני 2000 שנים-במחובר לאדמה ולא במנותק ממנה.

    הם יצרו יהדות שאיש לא רוצה להיות בקרבה. איפה היהודים שנלחמו במרד בר כוכבא, שהקימו, במו ידיהם, את בית המקדש והפכו את ממלכת ישראל למרכז מסחרי חשוב ביותר-גם בתקופת האימפריה הרומית, כתבו את התלמוד הירושלמי וקידמו את העולם בדברים רבים-ואיפה החרדים, הסוגרים עצמם בפני ספרדים וחוזרים בתשובה...

    אני לא מצדיק את הסטירה-זה מעשה חמור ויותר מכך חסר הצדקה.

    אני גם לא מצדיק את החרדים שלא מפרנסים את עצמם-הם מביאים ביקורת קטלנית על עולם התורה-ולאף אחד לא משנה שהרוסים הלא יהודים לוקחים פי מיליון מהם בשעה שלא מגיע להם כלום.

  • 83.

    לא מכיר אותו אבל כל הכבוד לדה-הרטוך (ל''ת)

    מרסס קרציות, 10/07/07 13:39

    • אנשישמי (ל''ת)

      ששש, 10/07/07 14:29

  • 82.

    אני דתיה. ואני אומרת שכל הכבוד לדה הרטוך. יש גבול למה שהחרדים

    הודיה, 10/07/07 13:38

    מרשים לעצמם לומר. אגב, כל אדם שמשווה מישהו אחר לנאצי, שידע שהוא שסכנה לחטוף סטירה ואף יותר מכך.

    • את לא דתיה , כי את לא פועלת לפי מה שהקב''ה דורש ממך

      ששש, 10/07/07 14:04

      את יותר כופרת מאשר דתיה.
      זה שאת דתיה , לא עושה אותך בשום אופן קדושה.
      אני חילוני ואני מקיים את מצוות המוסר יותר ממך.
      להרים יד , זה עבירה חמורה בין אדם לחברו . אין הצדקה לכך ביחוד לא למבוגר.
      את אלימה מאוד.

      • רגע רגע- היא יהודייה דתיה ואתה...

        יעל ש., 10/07/07 15:28

        אז אתה טוען שיש רבנים שהם כופרים כי הם מוצאים פולסא דנורא?

      • אדם לחברו

        אל, 10/07/07 16:17

        מה אתה משחק אותה כמי שמבין את מצוות אדם לחברו. המצווה ואהבת לרעך כמוך מחייבת שכל החרדים והחרדיות התגייסו לצבא ויצאו לעבוד. פרזיטיות היא סתירה מוחלטת למצוות אדם לחברו.
        לחבר הכנסת - נאמר בגמרא - חיים ומוות ביד הלשון - אז עדיפה שתיקה. אמר אחד מהרבנים שאתה מעריך - ב 13 מידות ההתנהגות -המידה האחרונה היא שתיקה - שיחשוב את התועלת בדבריו קודם שיאמרם.

      • לקבוע שמישהו לא דתי ולהעליבו

        גיל, 10/07/07 16:54

        רק על סמך טוקבק מרגיז...פשש
        תשמע, אם ככה אתה שומר על מצוות המוסר, אני לא רוצה לראות איך זה נראה שאתה לא שומר על מצוות.

    • הודיה. כנראה שאת אשה מוכה! (ל''ת)

      מני, 10/07/07 22:53

  • 81.

    זה כמו משה רבנו ככתוב : ויך את המצרי ויתמנהו בחול,,, (ל''ת)

    פלמחניק ישיש, 10/07/07 13:36

  • 80.

    אם ח''כ ערבי היה חוטף סטירה השמאל מהכנסת היה בוכה, אבל שדתי חוטף סטי

    שי, 10/07/07 13:36

    כשדתי חרדי חוטף סטירה כל ח''כ השמאלנים של זכויות האדם שותקים אבל חלילה אם ח''כ ערבי היה מקבל דחיפה או אפילו ירקה כל השמאל הצבוע בכנסת היה נזעק. תחשבו על זה.

  • 79.

    האמירה קשה מהסטירה

    Deseve it, 10/07/07 13:33

    כפי שאר ח''כ כהן הטיפש
    ח''כ כהן פגע בנפש ואילו עו''ד פגע בחומר וח:כ כהן עצמו אמר שפגיעה בנפש כמוה כפגיעה בגוף אז על מה הוא מלין הטיפש הזה.
    גם את ח''כ צריך לפטר.

    • אכן אמירתו של דה הרטוך קשה מהסטירה (ל''ת)

      אפרת, 10/07/07 13:57

    • הטוקבק המשובח ביותר בנושא

      באבא, 10/07/07 14:06

      עשית לי את היום. אשכרה.

    • ענק! פשוט פילפול גאוני! גאוני! (ל''ת)

      ארז, 10/07/07 14:54

    • מבריק! (ל''ת)

      מאירה, 10/07/07 15:13

    • שכוייח! (ל''ת)

      עוקר הרים, 10/07/07 16:52

  • 78.

    כל הכבוד

    בן ציון, 10/07/07 13:32

    מי שמכיר את עברו של העו''ד יגלה שחצי ממשפחתו נשרפו בגרמניה

  • 77.

    עצבים רופפים מאוד במשרד המשפטים,בפרקליטות וכו' (ל''ת)

    קול ברמה, 10/07/07 13:30

  • 76.

    הסיפור האמיתי - מכירה את אמנון

    זלדה, 10/07/07 13:29

    אמנון דה-הרטוך מונה על ידי אליקים רובינשטיין כדי לעשות סדר בכספים הייחודיים. מאז שהוא נושא בתפקיד- הוא פשוט העלה את נושא הכספים שמוקצים לכל המגזרים לפסים מקצועיים. עובדה זו מטריפה את הציבור החרדי על נבחריו. מה הם לא עשו? הוציאו פשקעווילים נגדו, מתנכלים לו בעיתונות, וח''כ כהן הגדיש את הסאה בהשוואה של אמנון לנאצי. אמנון הוא אחד האנשים היותר זהירים בכספי ציבור וישרים שאני מכירה, וגם אחד שפילס את דרכו במשרד המשפטים בזכות עצמו ולא בזכות פרוטקציה. אני מצפה שהיועה''מ שהוא הבוס הישיר שלו ייצא להגנתו ומיד !!!!!

    • מה הקשר לסטירה, כמו שאסור להרביץ לח''כ בשארה גם לח''כ אסור להרביץ

      שי, 10/07/07 13:49

      אסור בכל קרה להרביץ !!! כמו שאת לא תצדיקי סטירה לח''כ ערבי בגלל טענות של גזענות ואפליה. או סטירה של ח''כ גבר לח''כ אישה כנ''ל אין שום הצדקה לסטריה של אדם דתי לח''כ חרדי. גם ח''כ הערבים עולים להרבה יהודי על העצבים ואת בטח יודעת שהיה אחד בכנסת ששיבח את החיזבללה אבל אף אחד לא סטר לו. סטירה זה לא מוצדק. אין הצדקה לאלימות די אם זה !!! אין לזה סוף.

      • אלימות מילולית גם אלימות , לפעמים יותר קשה (ל''ת)

        אנדריי, 10/07/07 15:23

    • עושה סדר לכולם חוץ מהמלקקים לו (ל''ת)

      בוריס, 10/07/07 13:58

    • כוחה של מלה לעומת כח כף היד

      יהושפט, 10/07/07 13:59

      אין ספק שמילים חזקות מידים. אין ספק שאסור באיסור גמור, לקרוא ליהודי ולבעל תפקיד מטעם ממשלת ישראל ''נאצי'' (אם כי חה''כ לא קרא לעו''ד דה-הרטוך נאצי). אבל אסור להרים יד על נבחר ציבור, ואין זה משנה אם בעל היד פילס דרכו או שדרכו נסללה לו על-ידי אחרים. ''הוא התחיל'' מתאים לגן-ילדים, והעו''ד הוכיח ששם מקומו. וגם ההשוואה של עו''ד בישראל ועובד משרד המשפטים בישראל לנאצי איננה מעשה הראוי לנבחר הציבור. זו לשון הרע מאין כמוה.

    • ואם הוא כזה מוכשר וחכם- מותר לו לתת

      ב., 10/07/07 14:16

      סטירה?!

    • היועה''מ לא יעז להגן עליו

      העיתוי, 10/07/07 16:28

      אחרי עיסקת הטיעון לנשיא קצב, והביקורת שחטף בעקבותיה.

      ב) אין סיבה שהיועה''מ יגן על אלימות.

  • 75.

    מעט מידי ומאוחר מידי (ל''ת)

    שיבולת, 10/07/07 13:29

  • 74.

    רצוי לקרוא לפני שמגיבים מהבטן

    שמאל ימין שמאל, 10/07/07 13:28

    העו''ד הוא איש דתי!

    מצ'' כתבה המציגה מערכת יחסים עכורה עם הנציגים של העולם החרדי.

    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/874026.html

    לשיפוטכם

  • 73.

    עוכר דין הרביץ לחבר בקירקס? שמחת זקנתי (ל''ת)

    בהצלחה לשניהם, 10/07/07 13:27

  • 72.

    בלי קשר..

    גדי, 10/07/07 13:27

    הייתי מעמיד את כל ''נבחרינו'' בשורה ומכניס להם אגרופים וסטירות רק כדי להזכיר להם שהם נבחרו ע''י העם, הם שכירים ועליהם לעשות את רצונו (כרגע על חלקם להתפטר)..
    תהא סטירה זו ציון דרך להמשך..

    • גדול! (ל''ת)

      יעל ש., 10/07/07 15:29

  • 71.

    ח''כ שהשווה בכיר במשרד משפטים לנאצי דינו התפטרות (ל''ת)

    נמאס מהביריונות, 10/07/07 13:26

    • הוצאת לי את המילים מהמקלדת

      שיפסיק, 10/07/07 13:47

      בוכה על הסטירה אבל בקלי קלות משווה לנאצים. לחרדים נדמה שהכל מותר להם. אח''כ הם מלינים כשמישהו מגיב.

  • 70.

    אם זה היה ביילין התגובות של האנטישמים פה היו הפוכות !! (ל''ת)

    נכון אנטישמי, 10/07/07 13:25

  • 69.

    דה הרטוך המטומטם נפל לפח

    יוני, 10/07/07 13:25

    ועכשיו הלכה הקריירה של הטיפש לפח הזבל

    • ליוני שלום! אני לו מצדיק אש כהן.אבל אני גם לו דואג להרטוך.כנס.

      מני, 10/07/07 13:45

      החברה שלא מלמעלה בבג''ץ כבר ישפדו אותו בהרבה כבוד.כמו שאר אנשי הרוח. שדיברו נגד החרדים.

  • 68.

    ''הוא הרביץ לי, הייתי כמו האמא בשבילו...'' (ל''ת)

    צ'ארלי, 10/07/07 13:25

  • 67.

    כל הכבוד לדה הרטןך!

    טל, 10/07/07 13:25

    הגיע הזמן שמישהו כבר ישתיק את החרדים, אוכלי החינם הללו...

    חיים על חשבוני ועוד מעיזים לנסות לקבוע את סדר יומי הציבורי.

    שייתביישו.

    • יש תחושה שאינך יודע מהי דמוקרטיה (ל''ת)

      עודד, 10/07/07 13:58

      • עודד לך ללמוד תחזור אחר-כך (ל''ת)

        אביב, 10/07/07 14:31

  • 66.

    לפטר במיידי???? מדוע? אפשר לחשוב שהוא אנס... (ל''ת)

    blu, 10/07/07 13:25

  • 65.

    מי שלא שולט בעצביו אינו יכול להיות עובד ציבור בכיר (ל''ת)

    שוקו, 10/07/07 13:25

  • 64.

    קצת הרביץ בו תורה, מה יש? (ל''ת)

    חוזר, 10/07/07 13:25

  • 63.

    ח''כ כהן - כל הכבוד!

    יואב, 10/07/07 13:23

    עמוד על המשמר והילחם על זכויותיהם הנעשקות של המזרחיים, הדתיים, החד הוריים, המפונים, החלשים, הקשישים, ושאר המיעוטים שמדינתנו (המסייעת לזרים מאפריקה) רודפת אותם עד חורמה.

    • מה יש להגן על מזרחים למה אתה משייך את כולם לקבוצות חלשות - טמבל (ל''ת)

      אור, 10/07/07 13:46

    • אתה מסכן

      מוטי, 10/07/07 15:11

      אוי עלוב נפש.

  • 62.

    אני אוהב אותכם עם ישראל כולכם (באמת) (ל''ת)

    יוסי, 10/07/07 13:22

  • 61.

    אם ככה מתנהג עו''ד למה מחכים מהנוער שלנו?

    אורן, 10/07/07 13:21

    אם ככה מתנהג עו''ד למה מחכים מהנוער שלנו?

  • 60.

    דה הרטוך - ישר כוח (ל''ת)

    אוליב ופופאיי, 10/07/07 13:21

  • 59.

    גם אני הייתי סוטר לכהן חוצפה!

    אלי, 10/07/07 13:20

    דה הרטוך עובר מסע השמצה חרדי מזה שנים רבות. וכל זאת למה? בגלל הכיפה הסרוגה שלראשו.

    החבר'ה של אגודת ישראל מרשים לעצמם לגדף ולהקניט את כל מי שלא חושב כמוהם (בעיקר בכל מה שנוגע לכספים שהם דורשים עבור הנחלת החינוך האנטי ציוני שלהם).
    מי הוא בכלל הכהן הזה שיכנה יהודי בשם נאצי? נמאס כבר מכל ההתבטאויות האלה.

  • 58.

    כנראה שהסטירה היתה במקום... (ל''ת)

    יואב, 10/07/07 13:19

    • כנראה שאתה מחנך את ילדיך לפי ערכים אלה. שאלימות מוצדקת במקרים

      ששש, 10/07/07 14:06

      מסויימים.
      בגלל זה החברה הישראלית כל כך אלימה.
      סתירה גם מובילה או לא פוסלת אלימות יותר קשה. אין אלימות מקובלת ואלימות שלא מקובלת.
      אלימות זה אלימות וזה מנוגד ליהדות בכלל .

      • אלימות מנוגדת ליהדות?

        כפיר, 10/07/07 15:31

        כנראה שהחרדים שמפגינים בזריקת אבנים על מכוניות ודקירת הומואים ולסביות לא שמעו על זה.

        או אולי הגיבורים הגדולים שפוגעים פיזית בנשים שלא מתלבשות מספיק צנוע לדעתם. הם בכלל צריכים לקבל כדור.

        הרי התנ''ך חף מגילויי אלימות של יהודים כלפי יהודים אחרים....

        בקיצור, dont play a player

      • בטח ששש.... כל עוד זה לא ערבים נכון?

        eee, 10/07/07 16:23

        צבוע בטח אתה רוקד שאתה רואה דם.

  • 57.

    והם מנהלים את המדינה - מהפיכה

    אסף, 10/07/07 13:17

    צריך לעשות מהפיכה ולסלק את כל הפוליטיקאים מהכנסת, למצוא אנשים עדינים טובים תמימים וירים שאוהבים את הארץ ואת העם.
    אין יאוש

  • 56.

    מגיע לו!!!

    דני, 10/07/07 13:16

    פרזיט בן פרזיט!!!

  • 55.

    סוף סוף מישהו מראה לנבחרי הציבור מה הציבור חושב עליהם (ל''ת)

    אורי, 10/07/07 13:15

    • אמת ויציב (ל''ת)

      אביב, 10/07/07 14:32

      • אני הייתי נזהר לא לזהם את כף ידי .

        מוטי, 10/07/07 15:13

        לפני שנותן סטירה.

  • 54.

    ''ההם'' שנאו יהודים בכלל וחרדים בפרט (ל''ת)

    הרטוך ''חוזר'', 10/07/07 13:15

  • 53.

    מי שמצדיק את הבהמה הזה מוכיח את דבריו של ח''כ כהן.

    סטריאני, 10/07/07 13:14

    מהכתבה מצטייר שמדובר בבריון חמום מוח המונע משנאה טהורה לחרדים.
    והעובדה שישנם אנשים שמצדיקים את המעשה, רק משום שהוא עשה זאת לאדם חרדי (אז מה אם הוא נבחר ציבור?) מוכיחה שדבריו של ח''כ כהן לגבי ההתנכלויות והשקרים והרצון להרוס את הנפש היהודית הם אמת לאמיתה, והם אף זוכים לתמיכה מאנשים מסויימים בעם.

  • 52.

    הסתכלתי קצת בעברו של עו''ד...

    יחזקאל, 10/07/07 13:13

    אמנון דה הרטוך וראיתי כתבות שונות,
    ושמתי לב שהבן אדם רודף את הציבור החרדי/דתי על כל גווניו וזרמיו,
    וכל זה למרות הכיפת שקל שעל ראשו.
    אם לדוגמא ח''כ יעקב כהן היה שמאלני במחסום ארז והיה צועק על חייל נאצי, ''כל'' השמאלנים היו מוותרים לו!!!

    • אני בעד פינוי השטחים ולא מוותר כשקוראים לחייל צה''ל נאצים

      יאיר, 10/07/07 13:45

      מספיק לצבוע את השמאל בצבעים של בוגדים.
      אם אנשי השמאל הם בוגדים, אנשי הימין הם פאשיסטים סטייל פרנקו ,האושטסים בקרואטיה וסטייל מוסולוני.
      בגלל הנאצים ימח שמם, אמא שלי ז''ל התייתמה מאביה בגיל 3 (הוא נהרג בהפצצות על סטלינגרד, הוא שימש שם כאח בבית חולים).
      אז תאמין לי, אני נגד השימוש בביטויים כמו נאצים.
      ודרך אגב, להזכיר לך שגם פעילי ימין קראו לחיילי צהל נאצים והשתמשו בסמלים מהשואה כמו טלאי כתום (לפי הרעיון של טלאי צהוב).
      די לזילות השואה! צריך להעניש את העו''ד על הסטירה, אבל גם את הח''כ על זילות השואה

      • סהרורי חסר השפעה,למזלי. (ל''ת)

        מוטי, 10/07/07 15:14

    • ה-הרטוך דווקא זוכה לתארי כבוד ויקר מצד צבי הנדל (האיחוד הלאומי) (ל''ת)

      תסתכל בוואלה, 10/07/07 17:02

  • 51.

    לפטר מיד את ההרטוך הזה ולזרוק אותו לכל הרוחות

    דוד, 10/07/07 13:12

    ולכל המתלהמים תראו איזה בהמות נהיה העם הזה פקיד מכה נבחר ציבור ללא כל קשר למה שהוא אמר
    ואתם מצדיקים את המכה

    • 60- ללא כל קשר?

      יהודי דתי אמיתי, 10/07/07 14:42

      בסדר בא נתעלם מזה שהשמים כחולים, ונגיד שהם צהובים...

    • חטף סטירה בהחלט עם קשר למה שהוא אמר (ל''ת)

      גיל אזולאי, 10/07/07 15:40

  • 50.

    יהודים, תרגעו!!! עשו שלום בית!!! ממזרח מחכים למריבות אלו:

    נתנייתי חילוני, 10/07/07 13:12

    למה אתם משתמשים בשואה?

    למה אתם מתגרים ורבים?

    האיסלאם צופה בכם ממזרח ונהנה כל רגע מאירוע כזה. אתרי האינטרנט האיסלאמיים כבר חוגגים ממש...
    הפסיכופאט מאיראן לא רק צוהל אלא גם מכוון טילים לעברנו...

    האנטישמיות בעולם חוגגת מדברים כאלה...

    לא צריך לפטר ואיחולי החלמה לח''כ כהן, אמן.

    עשו מהר ''שלום בית'' בבקשה!

  • 49.

    יש להגיש תלונה פלילית על תקיפה כנגד העו''ד.תקיפה היא תקיפה.

    רן, 10/07/07 13:11

    לא קראתי בשום מקום בכתבה כי נאמרה מילה נאצי בשלב כלשהו.
    אבל בבירור יש עדות לכך שהעו''ד ''עובד מדינה'' תקף ח''כ בכנסת ישראל.
    לא רק אונס היא תקיפה והשפלה.
    לתקוף רב הינה בושה גדולה והשפלה, מה שמגביר את עצמת ההשפלה היא עצם היות הרב גם ח''כ המותקף ע''י עובד מדינה במשכן .

    לטעמי לא רק שישנה חובה להעיף את העו''ד הזה משרות המדינה, יש להעמידו לדין בלשכת עורכי הדין ולשלול ממנו את רשיון העו''ד. בנוסף להעמידו למשפט פלילי על תקיפה עם פגיעה ממשית בח''כ.
    ללא שום פשרות!.
    הכנסת חייבת לדון במקרה זה ולא לוותר על כבודה!.

  • 48.

    עכשיו יימנו את הבריון הזה לשופט בעליון! החונטה שם אוהבת כאלה יצורים (ל''ת)

    נתי, 10/07/07 13:11

  • 47.

    לפצות את רן כוהן במרצדס חדשה! (ל''ת)

    רוני, 10/07/07 13:10

  • 46.

    מגיע לו

    יוני, 10/07/07 13:10

    נבחר ציבור או לא נבחר ציבור, מי שמשווה לנאצים מגיע לו סטירה במקום.
    אבא שלו היה צריך לעשות את זה כשהוא היה קטן.

  • 45.

    דמם של חברי הכנסת הוא הפקר מבחינת מערכת המשפט

    י, 10/07/07 13:10

    מבחינת מערכת המשפט, נבחרי הציבור הם סרח מיותר. המשפטנים רוצים לנהל את המדינה בעצמם.

    • שטויות . תחזור\י לעבודה מיד (ל''ת)

      אביב, 10/07/07 14:38

  • 44.

    ''אתה יותר גרוע מהגרמנים. הם רצו להרוג את הגוף ואתה רוצה להרוס את הנ

    המצטט, 10/07/07 13:09

    אמר את האמת לאמיתה ולא הזכיר את המילה נאצים.

    • הוא במפורש לא השווה לנאצים

      עודד, 10/07/07 14:01

      הוא אמר שהוא שונה לגגמרי והרה יותר גרוע.
      זה נקרא להשוות?

      • גם אתה?

        עוד סתום לאוסף, 10/07/07 14:47

        יש הרבה גרסאות... בynet כתוב שהוא ''יותר גרוע מהנאצים''... זה לא משנה- המשמעות היא אותה משמעות, אז בלי התפלצפויות...
        זה שהוא אמר שדה-הרטוך הוא יותר גרוע, זה מפחית ממה שהוא אמר לעומת להשוות... עשו לו חסד עם זה שאמרה שהוא השווה!

  • 43.

    חרדים ושמאלנים קיצונים וערבים משתמשים במילה הזאת בקלילות (ל''ת)

    די, מספיק., 10/07/07 13:09

  • 42.

    שפה נקיה

    חלסטרה, 10/07/07 13:08

    העיקר שהתנפלו על אלקובי שקראה לערביה שרמוטה אחרי שזו התנכלה אליה. יכולה ללמוד מהחכים ואנשי משרד המשפטים איך מתנהגים.

  • 41.

    פני העם כפני משרד המשפטים. עבריינים במש' המשפ' - הגיוני ? (ל''ת)

    אלוהים ישמור, 10/07/07 13:08

  • 40.

    ''אשר בחר בנו מכל העמים''.. למה בדיוק ? על מה בדיוק ? (ל''ת)

    איש, 10/07/07 13:07

  • 39.

    עו''ד דה-הרטוך...

    המלאך מיכא-ל, 10/07/07 13:07

    עכשיו כשיפטרו אותך אולי תתחיל לחזור בתשובה ולהיות ראוי לכיפה שעל ראשך.

  • 38.

    איך אפשר לתת סטירה למבוגר. איך אפשר לתת סטירה בכלל ??? (ל''ת)

    עם נבחר עלק..., 10/07/07 13:07

  • 37.

    שמתם לב למה שאורי אוריאל אמר?

    נמרוד, 10/07/07 13:07

    ''לא ייתכן שפקיד יסטור לנבחר ציבור ויישאר בתפקידו''

    מה הקשר בין זה שהוא פקיד והוא נבחר ציבור?

    • פקיד אמור לבצע, הציבור אמור לשלוט

      אצלנו זה ההיפך, 10/07/07 13:26

      הבעיה שאצלנו האליטה האשכנזית הישנה הסכימה לדמוקרטיה כל עוד היא שלטה. עכשיו, דמוקרטיה זה שלטון הפקידים ( כלומר הטובים, האשכנזים)
      ראה אארון ברק, זליכה, מזוז, בייניש.

      • לידעתך- מזוז ספרדי... (ל''ת)

        עוד בור לאוסף, 10/07/07 14:52

    • למה יתכן שרמון החרמן שהורשע יהיה שר? (ל''ת)

      חרמון, 10/07/07 17:23

  • 36.

    איך זה ששומעים על החבר כנסת הזה אך ורק כשזה מגיע להקצבות לחרדים??

    שליח איזה צבור?, 10/07/07 13:07

    יש גבול לעיסוק הסקטוריאלי של חברי הכנסת החרדים בשנור אינסופי לטובת קהילותיהם שבהן לא עובדים וניזונים עד אין קץ מסבסודים, קצבאות, גמ''חים ושנור מקופת המדינה. יש גבול.

    • ממלא את תפקידו כראוי

      שושי, 10/07/07 14:32

      כהן ממלא את תפקידו, לשם כך בחרו בו בוחריו הרי זהו משחק הדמוקרטיה, מעניין כשזה מגיע לחרדים אתם שוכחים לצעוק ''דמוקרטיה''. הלוואי וגם חברי הכנסת האחרים יעשו זאת כמוהו...

  • 35.

    אורי אריאל תתביש

    איציק, 10/07/07 13:07

    מיעקוב כהן לא ניתן לצפות ליותר חוץ מהשוואת יהודים לנאצים, אך ההגנה על נבחר ציבור בזוי רק כיוון שהוא נבחר ציבור מקוממת.

    • נבחר ציבור בזוי?

      בוחר, 10/07/07 13:47

      אתה לא בחרת בו. הוא נבחר לייצג את הציבור שבחר בו, עושה זאת בצורה הטובה ביותר.

      תדאג שנבחריך ייצגו אותך בצורה כה טובה.

    • אורי אריאל כל הכבוד

      שחור כתום, 12/07/07 18:47

      אתה ח'כ ישר והוגן.
      אתה (שלא כמו חברך צבי הנדל,חבל עליו) מבין שהאליטה ה''משפטית'' תופסת את המדינה ''במקום הכואב''.
      זוהי אותה אליטה שניסחה את חוק פינוי ביזוי.
      הם עובדים בשיטת ''פרה פרה''.
      פעם למתנחלים,פעם לשחורים.
      את שניהם שונאים לפי התור-באותה מידה.
      אני כחרדי מיצר עד היום שהמגזר שלי משך בכתפיו בעת חורבן גוש קטיף תובב''א.בעבור 290 מליון שח.
      ''לא תביא אתנן זונה''
      יעקב כהן קיבל סטירה שהיתה מיועדת לגפני וליצמן.
      אולי הגיע הזמן שהסרוגים והשחורים ישלבו ידיים-כי המדינה הולכת לנו פייפן.
      ''השיבה שופטינו כבראשונה...והסר ממנו יגון ואנחה...''

  • 34.

    וחשבתי שאלימות לא תגיע לכנסת - נחשוב שוב הא ? (ל''ת)

    ש, 10/07/07 13:06

  • 33.

    כל הכבוד עו'ד דה הרטוך !

    נמאס מהסחטנים, 10/07/07 13:06

    היית צריך להכניס לו גם בוקס !

    • ואח''כ כשיקראו לשכמותך אנטישמי (ל''ת)

      תזדעק ככרוכיה, 10/07/07 13:50

    • אנטישמי! נעלבת? (ל''ת)

      ירושלמי, 10/07/07 14:32

  • 32.

    פונה בכסא גלגלים? טוב שלא ביקש החייאה.. (ל''ת)

    יואב, 10/07/07 13:06

    • הוא כבר חושב על התביעה ועל הכסף שייצא לו מזה. ובקיצור - הכל הצגה! (ל''ת)

      ימימה, 10/07/07 15:38

    • צודק.. איזו הגזמה דרמטית. (ל''ת)

      רפי, 10/07/07 16:46

  • 31.

    מורשת העבריינים במש' המשפטים מכה שנית. (ל''ת)

    ש, 10/07/07 13:06

  • 30.

    ח''כ אריאל תתפטר אתה ומיד, לתת גב

    יוסי, 10/07/07 13:06

    לח''כ שקורא נאצי לעובד מדינה, חתיכת חוצפן !!!!!!!!!!

  • 29.

    בגלל הציבור שאורי אריאל מייצג ישראל כבר לא מדינת חוק (ל''ת)

    א, 10/07/07 13:05

  • 28.

    גם חבר הכנסת צריך לקחת כדורי הרגעה

    פקק תנועה, 10/07/07 13:05

    ביגלל אלימותו המילולית הקשה .ולעשות הפסקה מפעילות ציבורית .

    • כל התגובות שלך משופעות באות - י

      יהורם סממה, 10/07/07 13:24

      תעשה טובה,במקום להפציץ כל הזמן בתגובות ,שב ותלמד כללי דקדוק !

  • 27.

    החרדים והכסף והשואה תרגיל ידוע שלהם .והגיע הזמן שמישהו יסטור לו (ל''ת)

    כפיים לסטירה, 10/07/07 13:04

  • 26.

    כל הכבוד לעוה''ד

    רוני, 10/07/07 13:04

    איזו עזות מצח מצד ח''כ להשוות במדינת ישראל , עו''ד במשרד המשפטים הישראלי לנאצי. צריך להכניס את כהן לכלא עקב העלבת עובד ציבור בתפקיד! בושה של מדינה- שככה מזילה את השואה!

  • 25.

    דה הרטוך המנוול הראה את פרצופו

    אריאל, 10/07/07 13:04

    אחרי שנים שהוא מתלבש באיצטלה הצידקנית של ''שומר החוק'' הראה הפקיד המחוייט את פרצופו האלים והכוחני.

  • 24.

    צריך לגנות אלימות אבל במקרה הזה יש נסיבות מקלות מאד.

    מוטי, 10/07/07 13:03

    בכל מקרה העורך דין היה צריך לשמור את הידים בכיסים למרות שאדם מהשורה שיאמרו לו שהוא גרוע מהנאצים, לא נורא כל-כך אם יביא סטירה למקלל.
    במיוחד אם הוא חבר כנסת שחושב שהכל מותר לו.

    הכי הצחיק אותי שהח''כ פונה על כיסא גלגלים לבית החולים בעקבות הסטירה.
    זה מזכיר לי את המאמר שפורסם במדור היהדות שבו מזהיר הרב עובדיה מאיזה שד שבימים אלה מי שמכה ילדים צריך להיזהר כי השד יכול להפוך את המכות למכות מוות.
    כנראה השד הנ''ל מסתובב בכנסת.

    • למוטי! גם לפה אתה מכניס את השדים? האם נדבקת?

      מני, 10/07/07 13:35

      הרב עובדיה יוסף שיחיה.דיבר לאנשיו.ולא לאנשים שאין להם שיג ושיח עם הדת. ולענין שלנו.בקשר לשדים. אבותינו סיפרו לנו מי בעירק ומי בפרס ומי בפולין בכל התפוצות.שהמשותף שהיה בניהם היה התורה הקדושה.(ואם תשאלו את סבותכם. כל סיפרי התורה שבאו מכל הארצות אשכנזים וספרדים כל הספרים היו אותו דבר בלי שום שינוי אפילו לא מילה אחת.ולכן גם הסיפורים שלהם אנו צריכים להאמין.ובמיוחד שגם הספרדים וגם האשכנזים סיפרו א

      • לא נדבקתי, אני השד בעצמו ותיזהר כי אני מאחוריך (ל''ת)

        מוטי, 10/07/07 16:01

    • מוטי!אתה בחור טוב. למה אתה מסכים למכות?הרי אני ישאל אותך.

      מני, 10/07/07 23:02

      המכה הזאת פחות חשובה מהנשיקה של רמון?או שאתה מסכים שבעל יכה את אשתו. אם היא תגיד לא נציא?מוטי. תענה לי בלי ההשפעה שיש לך מהשדים.

  • 23.

    הגיע הזמן וטוב שכך נמאס שכל הזמן השואה מוזכרת כאשר לא מסכימים איתם (ל''ת)

    מגיע לו, 10/07/07 13:03

  • 22.

    ''בכיר'' במשרד המשפטים - עאלק.

    גילה, 10/07/07 13:03

    ככה נראית מערכת המשפט שלנו.

  • 21.

    בושה לעו''ד! שישלח לכמה שנים טובות של מאסר!! (ל''ת)

    ירון, 10/07/07 13:03

    • אנסים מקבלים מקסימום שנה וחצי!

      שופט, 10/07/07 13:38

      ואתה רוצה לשלוח אותו לכמה שנים לכלא על סתירה?

      • סטירה יקרה

        שושי, 10/07/07 14:29

        על סתירה בדרך כלל לא מקבלים עונש! על סטירה, לעיתים מקבלים עונש חמור, בעיקר כשהמדובר באישי ציבור...

        • כשאזרח רגיל סותר לאיש ציבור

          שופט, 10/07/07 14:54

          אז הוא יקבל עונש יותר חמור מאיש ציבור שאונס אזרח (או אזרחית)?

        • על סתירה מקבל עסקת טיעון. (ל''ת)

          השחור הלבן, 10/07/07 16:24

  • 20.

    כל הכבוד לדה-הרטוך!!!

    יש לי דרכון זר!, 10/07/07 13:02

    שיממנו את אורח החיים הפרזיטי שלהם על חשבונם.

    • אתה שם לב לשנאה העיורת שלך?

      אלי, 10/07/07 14:30

      כל מה שנודף ממנו, ריח יהודי אותנטי, או נראה כיהודי מעיר לך חושים אנטישמיים. אם היית חי לפני 70 שנה בגרמניה, למי היית מצטרף? תחשוב תחשוב.

  • 19.

    בושה למשרד המשפטים. יגוננו עליו כי הוא הרביץ לחרדי,

    qwerty, 10/07/07 13:01

    אם הוא היה ח''כ מהשמאל, כולם היו קופצים בראש כדי להעיף את ה''עבריין'' המכה.

  • 18.

    זה מה שקורה כשהכסף משגע את כולם.

    פקק תנועה, 10/07/07 13:01

    עורך הדין האלים הזה הן מילולית והן פיזית .צריך לקחת כדורי הרגעה .והשעיה לצמיתות מפעילות ציבורית .

  • 17.

    דה-הרטוך הוא אחד ההגונים ביותר במשרד המשפטים. אני מכיר אותו. (ל''ת)

    פרקליט לשעבר, 10/07/07 13:01

    • אם כך אתה אומר, מעניין איך האחרים ? (ל''ת)

      מוצי, 10/07/07 17:10

      • רובם הגונים, תתפלא

        מוישה זוכמיר, 10/07/07 19:47

        ככל הידוע לי יש פחות פרקליטים שנמצאו מועלים בכספי ציבור מח''כים חרדים שעשו זאת. דה הרטוך, שהוא אדם דתי, נלחם בזמנו על שוויון והגינות, לעתים היה בעד החרדים - ושכחו לו - לעתים היה נגד, והותקף קשות

  • 16.

    נשמע מוצדק מאוד. (ל''ת)

    ארז, 10/07/07 13:01

  • 15.

    מצטער אבל ''דה הרטוך'' באמת נשמע גרמני (ל''ת)

    יוסי, 10/07/07 13:00

    • גם אני חשבתי על זה... (ל''ת)

      ענר, 10/07/07 13:13

    • הקטע שהגרמנים בני ימינו מתנהגים יותר על פי אמות מוסריות מאשר יהודי (ל''ת)

      ש, 10/07/07 14:08

    • גם אני. הוא אפילו הוכיח (ל''ת)

      סתם, 10/07/07 14:28

    • ומוצאו של הרב שפירא? מתימן? גם מגרמניה, אז מה?

      דה-גני, 10/07/07 16:50

      חוץ מזה דה-הרטוך נשמע דווקא הולנדי.

  • 14.

    העברין המכה צריך להעצר מיד ורשיון עריכת הדין שלו חיב להשלל (ל''ת)

    לימור, 10/07/07 12:59

  • 13.

    צריך לפטר מי שמשווה

    חוצפה של כהן, 10/07/07 12:59

    יהודי לנאצי

    • ומי שמשווה רב לבהמה מה צריך לעשות לו ??? (ל''ת)

      תקרא הכל, 10/07/07 13:18

      • כן (ל''ת)

        מבין, 10/07/07 13:30

  • 12.

    הגיע הזמן שמישהו יסוטר להם הוא לא חלק מהחבורה שנציגיה נסעו לאירן (ל''ת)

    צעד נבון, 10/07/07 12:58

  • 11.

    בכיר במשרד המשפטים מרביץ,לאן התדרדרנו

    אשר, 10/07/07 12:57

    בושה וחרפה

    • בכיר , משפטן , בכנסת ,נגד רב וח''כ , בוועדת החינוך - וזה לא אירוניה (ל''ת)

      יותר גרוע, 10/07/07 13:21

    • בית המשפט כבר מזמן הפך לבדיחה כאשר החמיר עם קטינים ממתנגדי ההתנתקות

      אילנה, 10/07/07 13:24

      וכלא חלק מהם לתקופות זמן ממושכות למרות שביצעו ''עבירות'' קטנות. כמו חסימת כבישים (אצל הסטודנטים לא הוגשו כתבי אישום למרות שחסמו כבישים וגם אצל מפגינים בשערי מפעלים כושלים שעמדו בסכנת סגירה ופועליהם הפגינו ,חסמו כבישים ,הבעירו צמיגים - כדי שמטה לחמם לא ייפגע).
      אך אמל מתנגדי ההתנתקות- החמירו מאוד - פתחו תיקים, שלחו לקב''נים והתנהגו בגסות.
      אין לי אמון במערכת המשפט הנהוגה כיום בישראל כיון שאנשים מושחתים מנהלים אותה, המונעים משינאה תהומית לחלק גדול מהעם.
      לא הייתי רוצה להיות שותפה למערכת כזו.

      • אולי די כבר עם ההתנתקות???

        רועי, 10/07/07 14:21

        בכל מקום אתם מתבכיינים על עצמכם. לא משנה מה הנושא של הכתבה - אופנה, בע''ח, פוליטיקה, רכילות - בכל אחד מאלה נמצא מישהו שבוכה על עצמו.
        די כבר עם הרחמים העצמיים - תעשו משהו עם עצמכם. אתם כמו הפליטים של 48, שקיבעו את מצבם כפליטים והפכו עצמם למסכנים, למרות שממזמן כבר יכלו לעזור לעצמם. אתם רק מביישים את עצמכם.

  • 10.

    פרידמן = אולמרט.

    קריתי., 10/07/07 12:56

    וזו התוצאה.

  • 9.

    הגיע הזמן

    שלומית, 10/07/07 12:54

    כל הכבוד עו''ד דה-הרטוך!!! הגיע הזמן להשיב למנוולים כגמולם.

    • ולקרוא לו בהמה זה בסדר? (ל''ת)

      נאצית, 10/07/07 13:00

    • אלוני ? (ל''ת)

      אלוני ?, 10/07/07 14:24

  • 8.

    סוף סוף למישהו יש ביצים (ל''ת)

    רפי, 10/07/07 12:53

    • מסכים. זו גם היתה סתירה פוליטית למתחמקים (ל''ת)

      רון, 10/07/07 17:27

    • רפי! לך אן ביצים? (ל''ת)

      מני, 10/07/07 23:06

  • 7.

    טוב מאד!

    יהודי, 10/07/07 12:53

    כל מי שחושב שהפרזיטים צריכים לפרנס את עצמם מיד זוכה לכינוי ''נאצי''

    • החרדים משלמי מיסים כמוך

      אסף, 10/07/07 13:20

      החרדים עובדים, מתפרנסים ומשלמים מיסים כמוך(אם אתה משלם)

      • אסף, הגזמת לגמרי!

        נו באמת, 10/07/07 13:40

        איזה חרדים עובדים?
        איזה חרדים משרתיםבצבא?
        איזה חרדים משלמים מיסים?
        יאללה מספיק עם השקרים:
        החרדים עושים דבר אחד: ילדים.

        • הצביעות בהתגלמותה

          לא דתי, 10/07/07 16:18

          זה מה שקורה כשמכלילים. אבל כאשר זקוקים לכיסא גלגלים , גם הכי חילוניים פונים ליד שרה או עזר מציון. כשזקוקים דחוף לתרופה שאין להשיג בארץ , פונים לרב פירר. בטוח שלא לשלום עכשו. אז תואילו בבקשה להפסיק עם ההכללות !

      • פ ר ז י ט י ם ! ! ! (ל''ת)

        עדי, 10/07/07 17:02

    • אולי הסטירה תעורר את הפרזיטים החרדים שלא תורמים

      משקיף, 10/07/07 17:04

      למדינה. לא משרתים בצבא, לא משלמים מיסים, מטילים עלינו חוקים עתיקים שזמנם עבר, רוצים חוקי חינוך שלהם ודורשים כספים בלי לעבוד.

    • למרות חופש הדיבור, לקרוא למישהו נאצי גרוע מסטירה (ל''ת)

      ישראלי שעובד, 10/07/07 17:09

  • 6.

    כנראה שהאדם באמת שונא חרדים (ל''ת)

    ההוא, 10/07/07 12:53

    • דה הרטוך אדם ישר (במקרה דתי)

      אחד שיודע, 10/07/07 13:04

      דה הרטוך אדם ישר, וגם דתי. הוא מתנגד לכל מה שמכוער בחרדים - כולל סחיטת כספים. זה כל הסיפור.

      • הדתיים שונאים שנאת חינם את החרדים

        אסף, 10/07/07 13:27

        טוב אולי לא בחינם - הם מעצבנים אותם עם החומרות שלהם, אבל זכותם

        • למה חינם?

          באבא, 10/07/07 14:00

          אילולא הר-טוך היינו משלמים מחיר מלא בתשלומי העברה! בכלל לא חינם.

  • 5.

    אכן מגיעה סטירה מצלצלת למי שמדבר ככה. (ל''ת)

    יאיר, 10/07/07 12:52

    • אתה מתכוון למי שקורא לרב בשם בהמה ??? (ל''ת)

      תקרא הכל, 10/07/07 13:15

      • וואלה: דה הרטך השווה את כהן לגרמנים!!!!!!!! (ל''ת)

        צבי, 10/07/07 13:47

  • 4.

    קוראים לזה פרובוקציה, אך עדיין העו''ד (ל''ת)

    היה צריך לשלוט, 10/07/07 12:51

  • 3.

    פני הדור כפני הכלב

    קומפוזיטור, 10/07/07 12:50

    פני הדור כפני הכלב
    אוי לעם שאחד ממאה העשרים הנבחרים שלו הולך מכות, אך זה לא הכל מה120 ח''כ:
    50% גנבים
    40% מושחתים
    ו100% מטומטמים

  • 2.

    הכהן המנוול רק סטירה?

    ניצול שואה, 10/07/07 12:47

    ייתי מביא לו גם יריקה

    • אין גבול לחוצפת הטפילים (ל''ת)

      אורן, 10/07/07 12:56

      • ולחשוב שמשרד המשפטים הזה

        תוהה, 10/07/07 13:55

        יעקוף את חוקי הכנסת הנבחרת

        • אתה מתכוון ''יאכוף''? כי לעקוף נראה שדווקא הולך (ל''ת)

          גיל, 10/07/07 16:48

          • אילו היה אוכף, זה תפקידו..

            הנ''ל, 10/07/07 17:15

            הבעיה היא שהוא עוקף, ונוהג כאילו תפקידו לחוקק חוקים.

      • מעניין . ''טפילים'' הם בדיוק המילים שהנאצים השתמשו כלפינו.. הממממ (ל''ת)

        המממ, 10/07/07 14:10

        • ההבדל הקטן

          שוקו, 10/07/07 16:13

          היהודים בזמן השואה עבדו למחייתם ולא קיבלו קיצבאות ענק מהממשלה כדי לפרנס את הלימודים שלהם ובנוסף התלוננו ודרשו עוד.

          יחי ההבדל הקטן.

    • לניצול השואה ,אין בשימוש שעשה הח''כ משום עבירה.

      חדרתי, 10/07/07 13:01

      ניצול שואה ,ברצוני לעדכן אותך שמדינת ישראל והפרקליטות אינה רואה באמירות מסוג זה משום עבירה ,וההוחכות בידי.
      עורך דין אמנון דה-הרטוך צריך חעמוד לדין פלילי על תקיפה.
      ח''כ יעקב כהן אנא פנה אלי ואני אתן לך את המסמכים הרלוונטיים שדבריך אינם נחשבים לעבירה במדינת ישראל.
      לכן עליך לתבוע את עו''ד .

    • כל הכבוד.. אתה מתנהג בדיוק לפי רצון ה'.. מגעיל !! (ל''ת)

      שם, 10/07/07 13:09

  • 1.

    גן ילדים (ל''ת)

    יעקב, 10/07/07 12:45

    • הלוואי גן ילדים... זה גן חיות!!!!

      ימני גאה, 10/07/07 12:55

      משרד המשפטים שווה לתחת כמו כל המערכת המשפטית במדינה: מביהמ''ש העליון ומגדל השן השמאלני שלו - ועד אחרון הפרקליטים רודפי הבצע וחסרי ההכשרה שיש לנו בישראל.

      • רק השם של העורך דין מעורר חלחלה ! (ל''ת)

        אתם גרועים, 10/07/07 13:15

        • היום לצערי,גם השם כהן מעורר שאת נפש ולעיתים חלחלה... (ל''ת)

          מוטי, 10/07/07 14:54

          • לחיפאי(יהודי?או מתחזה.לא חשוב)נכון,כל כהן מעורר חלחלה ושאת נפש.גם (ל''ת)

            לוי+12השבטים., 10/07/07 16:56

            • מתאים לאחמדים/חמודים למיניהם לזרוע פלגנות ביהודים. (ל''ת)

              לא יעזור להם., 10/07/07 20:33

        • מה רע בשם האם כהן זה פחות שם גזען

          אסנת, 10/07/07 16:26

          בוש לך איש בר ועם הארץ גם באושביץ אמרו לנו שהשמות של היהודים מעוררי חמלה גועל ושאט נפש מי אתה עוכר ישראל שמססתר תחת שמות בדוים קום אנטישמי היה אדם בעל ישורת ואומץ לב ותתן את שמך הגזעני כבל עם ועדה טול קורה מבין עינך איש נחות וגמד מוסרי

      • הכי טוב פאשיזם כמו אצל מוסוליני (ל''ת)

        ימני, 10/07/07 13:58

        • אתה בור ועם הארץ.

          מוטי, 10/07/07 14:55

          לך תלמד היסטוריה.מטומטם!

    • עו''ד הידרדרות בשיח הצבורי.א/ח''כ מתפלאים לה החברה הישראלית אלימה?! (ל''ת)

      השוואת חכ+סטירה, 10/07/07 12:57

      • ומה זה לקרא לנציג המדינה נאצי-אלימות

        יעקב אלטמן, 10/07/07 14:42

        האם לא בספרים של הכהן הזה כתוב לא כתוה מה צריך לעשות למי שמעז לקרא לנציג הממשלה נאצי אה סליחה אדון כהן לך מותר הכל ולאדון הפקיד שאתה ושכמוך מתענרים בו אסור לסתור אם היית קורא לי נאצי לא הייתי מגיב אחרת מהפקיד ואם היית אומר כך לאבי שהיה ניצול הרי שאני מאמין שהסתירה שקיבלת הייתה ליטוף תתביש לך יהודי מאמין שקורא נאצי לאלה שמשרתים את המדינה מה קרה לנו נתנו לכם צוררי המדינה לגנוב עוד מהקופה הציבורים שהרי ידוע לכל תרומתה הנכבדה של הקהילה שלך לקופת המדינה להגנה על גבולותיה ובכלל הנכם ידועים כמי שתורמים לחברה הישראלית ולא שונאים אותה האם אתה אדון כהן מכיר במקרה את חבריך אוהבי המדינה הסאטמרים או אולי את בני קהילת קודש תולדות אהרון לכולכם מותר לקרא לנו נאצים אבל לנו אסור להחזיר לכם כגמולכם תתביש אדון כהן אתה עסקן קטן ובכיין גדול

        • אם ח''כ כהן יודה שכינה את העו''ד נאצי?על ה2להתפטר.על זה כבר אמרו חז''ל (ל''ת)

          ''ח''כ/מים הזהרו, 10/07/07 15:56

        • ח''כ כהן מייצג את בוחריו כחוק

          מוריד מסכות, 10/07/07 17:20

          ודואג שלא יקופחו בעוגה הציבורית, גם אם זה מאוד לא מוצא חן בעיניך.

          ואתה מגן על אלימות ופריעת חוק.

          נקודה למחשבה !

    • ביילין: התנהגות כהן בלתי מוסרית,אלימות העו''ד לא מצדיקה חומרת דברי

      חכ כהן.רציונאלי, 10/07/07 20:26

      יושב ראש מרצ, חבר הכנסת יוסי ביילין, הגיש תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד חבר הכנסת יעקב כהן (יהדות התורה), בשל התבטאותו בפני עורך הדין דה-הרטוך לפיה ''הוא יותר גרוע מהגרמנים''. לאחר חילופי הדברים סטר דה-הרטוך לכהן.

      לדברי ביילין, ''התנהגותו של ח''כ כהן היא בלתי מוסרית. האלימות מצדו של דה-הרטוך אינה מצדיקה את הדברים החמורים שאמר כהן''.



      • ביילין היה צריך לאמר:הדברים החמורים שאמר ח''כ כהן,אינם מצדיקה אלימות (ל''ת)

        מצד עו''ד הרטוך., 10/07/07 21:28