• 84.

    פרס=קצב

    שאול, 20/08/07 08:12

    ''מוסד זה שוקם כבר עם בחירתו של שמעון פרס למשרה הזאת.'' אמנון היקר בהנחה שהשם פרס היה מייצג איש עדות המזרח האם גם אז היית כותב על מוסד ששוקם? ומה משה דיין ז''ל לא ....ועוד רבים אחרים מהאליטה שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    דנקנר במקום דן מרגלית ,איזה נפילה. (ל''ת)

    מנוי מאוכזב, 14/07/07 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מבחן בוזגלו האמיתי ....

    מוטי בלוך, 13/07/07 08:34

    צודק אמנון דקנר בכל דבריו. הבעיה היא שבהצעות ובדעות של כל הפרורומים שטחנו את הנושא, כולם צודקים וכולם טועים!

    ישנה עובדה אחת ברורה שאין לשנותה:
    קצב שיקר, עשה עיסקה להקל בעונשו וכהגדרת מני מזוז הוא '' סוטה מין סידרתי.

    מקומו בכלא ! אפילו לתקופה קצרה, ללא הנחות והקלות.

    שיסתדר קצט ללא ההגנות של סוללת עורכי הדין, שלא עומדים לרשות נאשמים אחרים שהפרוטה איננה מצויה בכיסם.

    אני תקוה שבית המשפט ידחה את הצעת העונש ''מאסר על תנאי'' וימירו במאסר בפועל !

    זה מבחן בוזגלו האמיתי שלנו !

    מוטי

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אמנון דנקנר מתנהג כאחרון האספסוף...לא חשוב שקצב עדיין לא הורשע.

    מדינה בהיסטריה., 10/07/07 03:29

    אפילו לא הוגש נגדו כתב אישום...הוא כבר דורש עונש מאסר.
    אמנון היקר, עלה בדעתך שכל אדם נחשב זכאי עד שהוכחה אשמתו מעבר לכל ספק סביר? אני כבר לא מדבר על ה''אפשרות'', שהבחורה פשוט משקרת?...

    הגב לתגובה זו

    • עד שהוכחה אשמתו? הטריד סדרתית כל אחת שעברה לידו

      מדינה בנירוונה, 10/07/07 04:59

      ואתה עוד רוצה הוכחות? אולי הוא לא אנס, אבל הוא שלח ידיים והשתמש בכוח שלו לאורך כל הקריירה שלו. אז איזה עוד הוכחות אתה רוצה?

      הגב לתגובה זו

      • התקשורת עשתה עבודת הסתה יפה עליך,

        גל, 13/07/07 09:01

        אתה כבר מקבל את זה כעובדה ישנה ש''כולם יודעים''.

        הגב לתגובה זו

    • עם עיסקת טיעון (ל''ת)

      גם לעולם לא נדע, 10/07/07 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אליה וקוץ בה

    א.נ, 10/07/07 03:06

    מה שאמנון, בן אדם יקר וראוי כבוד רב, אומר במלים אחרות הוא להיענות לקול הרחוב ולתלות את קצב בחוצות העיר. ואין העובדות לגבי תיקו של הנאשם קצב משנות כלל. והשאלה המתבקשת וכי איזה תועלת יוכל להפיק הציבור ממעשה שכזה, להוציא אווירת טרור כנגד הגברים באשר הם גברים, אשר עלולים יהיו תמיד להיתלות בכיכר העיר על לא עוול בכפם וללא כל משפט, ואשר המערפת תהיה לראשם תמיד?! והיכן הצדק פה דנקנר? וכי במה זה יועיל?

    הציבור החילוני בארץ חייב להבין שאין מדובר אך ורק בעניין זה, אלא שכל התרבות והחינוך ''הישראליים'' פה בארץ מתגלים פה במערומיהם לעין כל. אם גברים לא יוכלו להתחיל עם נשים מהחשש לסירוב, שעלול להיגמר בתלונה ולבסוף במעצר ואף במאסר, מה יהיה על היחסים בין נשים וגברים? והרי אף היום אנו רואים את המצב הקשה בארץ. אחוז גבוה מאד של רווקים ורווקות בני 40 ולא מתוך בחירה! וכי אימתי נשמע דבר שכזה בעם היהודי?!

    וכי מה קורה פה אני לא מבין באמת. האם אנו נהפך כולנו לחרדים אשר בעוברם ברחוב יכסו עיניהם מפחדם להציץ באישה מופקרת (לעיניהם)? אז לשם מה היה כל הלעג הזה על עולמם של החרדים, אותם אלה מכסי עיניים? הם צדקו! אנחנו טועים! צריך לחזור ולהנהיג את חוקי הייחוד, יש לאמץ את אורח החיים החרדי, ולא רק בעניין זה, שכן זה משליך על כל תחומי החיים. צריך להחזיר חזרה את חיי הקהילה המסורתיים של אלפי שנות קיום העם היהודי עד המאה ה-18. צריך להחזיר את שיטת השידויך. ואולי גם לקבוע את אופנת הרעלות האסלאמיים, כדי שלא יהיה חשש. מדוע החילונים ממציאים כל פעם את הגלגל מחדש?

    מדוע אין בעיה שכזאת בבריטניה לדוגמה? מדוע שם הנשים והגברים מתנהגים בדיוק באופן הזה, ולא שונה מאיתנו, ובכל זאת הנשים אינן מתלוננות, לכל היותר מחלקות סטירות? האם זה מכיוון שאנו יהודים? האם זה מכיוון שאנו חילונים? האם המושג חילוני לא מסתדר עם המושג יהודי?
    הכשלון החילוני מתחיל ממש בימי בית הספר בחינוך לילדים ביסודי. אנחנו סולחים לילדינו אבל לאחר שהם גדלים ונוהגים בדיוק אותו דבר, אם לאו?! ואל תחיו באשליות שמדובר אך ורק בשנות ה-60 וה-70 המופרעות, מדובר בהיום! שאחרת לא היינו מוצאים את נשיא המדינה היהודית נאשם בהטרדה מינית!!

    כנראה שמדובר בכשלון טוטאלי דנקנר ותליית הנשיא קצב בכיכר העיר לא תסייע במאומה לפתור את הבעיה, אלא תייצר בעיות חדשות, חמורות לא פחות ואף יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אם גברים לא יוכלו להתחיל עם נשים מחשש לסירוב??????

      משה קצב נשוי!!!, 10/07/07 04:57

      איזה להתחיל עם נשים בראש שלך? לא מדובר ברווק בגיל 40 כמו שכתבת פה בפרובוקציה. מדובר בנשוי ואב לילדים שביזה את מוסד הנשיאות ואת מסגרת המשפחה והיה מטריד סידרתי ששתן הכוח עלה לו לראש.

      הגב לתגובה זו

    • מקומן של הנשים במטבח

      ז, 12/07/07 20:30

      אתה צודק בכל מילה. ועל השאלה ששאלת, מדוע אצלנו זה שונה מאשר בבריטניה, ניתן לענות בתשובה די פשוטה - הנשים שלנו יצאו מוקדם מדי מהמטבח. וככל שההתלהמות סביב פרשת הנשיא תמשיך להתנהל בסגנון האספסופי שבה התנהלה עד היום, כן תתחזק דעתנו שאכן כך הדבר. אם הנשים רוצות לשמר את השיוויון, אין להן ברירה אלא להעמיד תנועה הפוכה לתנועה האספסוף הפמיניסטית. תנועה שתהיה אלטרנטיבה לתנועת העליהום. תנועה שתמתין עד לגמר ההליך המשפטי עד שתחווה את דעתה, ממש כפי שמוגדר בחוק. אבל אני בספק שאכן יקום כדבר הזה. התנועה הפמיניסטית בארץ מונהגת על ידי נשים קולניות, וולגריות, משהו בסגנון האספסוף המבצע לינץ' מהמערב הפרוע. למרות שהעובדות מראות שהגברת א' מבית הנשיא ניסתה לסחוט את משה קצב, הן מאמינות לא' בלב שלם. וזה ישאיר בידינו, הגברים, רק ברירה אחת - להאמין שמקומן של הנשים עדיין במטבח.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    עם ישראל אשם ולא קצב

    אא, 10/07/07 01:32

    הסגנון הסלחני, נשים מסכנות..לא ניתן לשפוט אותן בצערן
    נשים שעונו במשך אלפיים שנה מעלילות על קצב. אמנון נחלץ להגנתו.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    די אנשים תתעוררו! חובה פשוט חובה לקרא!

    שפינוזה, 10/07/07 01:16

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/604/990.html

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ומה באמתחתו של פרס? גם הוא לא צדיק גדול...

    תמימה, 10/07/07 01:05

    ומה באמתחתו של פרס? גם הוא לא צדיק גדול... איך בדיוק רודף הכבוד הזה שחי על חשבון משלם המיסים והון ושלטון למיניהו, שיש מאחוריו שובל של שמועות בתחום הקצבי-דייני (ואולי יש עשן בלי אש...) ''מציל את מוסד הנשיאות''????? למה צריך לפרנס את צעיר המפלגה הזה בעוד תקציב של מליון שקל בשנה עם פרישתו סוף סוף מחיינו??????????

    הגב לתגובה זו

    • זה שקוף שאת מכנופיית קצב איך את לא מתביישת

      תגובה לתמימה, 10/07/07 03:17

      להסיט את האונס של קצב ממוקד האש כדי ללכלך על אדם משכמו ומעלה כמו פרס.קצב לא מגיע לקרסוליו של פרס

      הגב לתגובה זו

    • על פרס הס מלדבר, הוא האתרוג של השמאל.

      ואת פרס אסור, 21/07/07 13:24

      עוד כסף עוד כבוד עוד כיבודים עוד עוד עוד....

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    דנקנר - אתה דמגוג !

    שפינוזה, 10/07/07 00:37

    אבוי לנו אם בית המשפט יפסוק על פי דעת הרוב והלכי הרוח בציבור...
    אבוי לנו אם בית המשפט יתחיל להשתמש בטכניקה של שעיר לעזאזל...
    בכל מקרה יש לפסוק לגופו של עניין!
    מזוז כשל לחלוטין בהתנהלותו ואת זה חובה עלינו לתקן.
    אם קצב הוא עבריין מין סדרתי כדבריו אז עסקת הטיעון היא שערורייתית ואכן קצב חייב לעמוד לדין.
    אם אין שום ראיות לאונס/אינוס/בעילה תוך ניצול יחסי מרות אז חובה על מזוז להתפטר.
    אם לא נמצאה שום ראיה קלה שבקלות התומכת בגרסתה של א' מבית הנשיא עד כדי כך שהיא אפילו לא מוזכרת בעסקת הטיעון אז יש לחקור האם לא צדק קצב בתלונתו על סחיטה.

    הגב לתגובה זו

    • תודה רבה על הוראותיך. אולי גם תרוץ לראשות הממשלה ותעשה לנו סדר? (ל''ת)

      שימפנזה, 10/07/07 03:05

      הגב לתגובה זו

      • אכן שימפנזה (ל''ת)

        דר' דוליטל, 10/07/07 04:00

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    תודה על המאמר, אחי. (ל''ת)

    אחות, 10/07/07 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שאני אסכים עם דנקנר? אחרית הימים! (ל''ת)

    זומבוש, 10/07/07 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    א.אמיצה והנשיא הקשיש שיאסוף מכתבי אהבה (ל''ת)

    רפי, 09/07/07 23:07

    הגב לתגובה זו

    • רפי הוא אסף מכתבי אהבה כדי שזה יהיה בעתיד האליבי שלו-כנסו

      אהוד, 10/07/07 03:21

      האם למישהו עם שכל בקודקודו באמת מאמין שנואף סדרתי שיעשה הכל כדי להסתיר את ניאופיו מגילה.
      האם באמת מישהו מאמין שהוא סתם שמר את המכתבים של שתי האלפיות כל השנים תוך סיכון שגילה עלולה לגלות אותם יום אחד? לא ולא השכל הישר אומר כי הוא הכין את עצמו מבעוד מועד לאפשרות שיום אחד הן תתלוננה עליו.אחרת בחייאת מה הוא בכיתה ד' שהוא ישמור מכתבים?
      חומר למחשבה

      הגב לתגובה זו

      • זכותו לשמור את המכתבים כאליבי

        מייק, 10/07/07 05:38

        או מכל סיבה שהיא, היא כתבה לו מכתבי אהבה מרצונה החפשי, כך לא מתנהגת נאנסת.

        הגב לתגובה זו

        • הוא גם ביקש שיכתבו (ל''ת)

          וגם חשוד מאוד, 10/07/07 09:29

          הגב לתגובה זו

  • 72.

    אכן, אין אישה שלא חותה

    מינה, 09/07/07 22:22

    אכן אין אישה, כמעט, שלא חוותה סוג של הצקה במיוחד במקום העבודה
    תודה על

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אף אחד לא רוצה לראות דם. רוצים רק צדק.

    הייתי בכיכר., 09/07/07 22:19

    אנשים שהגיעו לכיכר התנהגו בצורה מאד מכובדת. היתה אוירה מאופקת ורצינית. הגיעו גם ילדים קטנים ונשים מאד מבוגרות. עמדו בשקט ולא התלהמו בכלל. מי המציא את כל השקרים הללו?

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות או שאתה משקר

      יצחק, 10/07/07 02:12

      מה בקשר לצעקות והקריאות נגד הכיבוש מה הקשר?
      אם לא סתם דמגוגיה זולה

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    עיתונאי הוא סופר-מן, שהרי בכל רגע נתון

    אחד, 09/07/07 21:15

    הוא יכול לגלם כל דמות שבעולם. זה לא כ''כ קשה כאשר העיתון של היום הוא עטיפת דגים מחר. דנקנר הנכבד מופיע עתה לפנינו - ככל סופר-מן עיתונאי - בדמות סוציולוג ופסיכולוג להמונים.

    דא עקא התיזה העיקרית שלו מופרכת, שהרי חלק ניכר מן המתקוממים ומן המבקרים היו דווקא גברים.

    שנית, אם יושת על הקצב עונש מאסר יעדיפו הוא ופרקליטיו את המאבק המשפטי עם סכוי לא רע לזיכוי (משפטי) מוחלט.

    עונשו של הקצב חייב להיות קלון ציבורי.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מי שלא רוצה לעבור את הקו האדום, שלא תתקרב אליו!!

    מגדלור, 09/07/07 20:51

    ראשית, אני מסכים עם דעת הכותב. כבוד האישה נרמס לאורך שנים. וזאת היתה נורמה.
    יחד עם זאת, נשים המגיעות למקום העבודה בלבוש חושפני ופרובוקטיבי, ומסתובבות כך ברחוב (אני יודע, אני יודע, זאת לא סיבה לגבר לדחוף יד/לשון/...) רק מקרבת אותן, ואת הגברים, לעבר אותו קו אדום שהן לא רוצות לחצות.
    זה בטח לא יפתור את הבעיה, אך אם זה יצמצם אותה, דיינו.

    הגב לתגובה זו

    • נשיא המדינה לא הטריד מי שהסתובבה ברחוב

      פאטמה עם רעלה, 10/07/07 01:00

      בלבוש פרובקטיבי. למעשה הוא ביקש מ-א' ללבוש לבוש פרובקטיבי לעבודה.
      ואם היא לא היתה עושה זאת הוא היה מבקש זאת מאחרות ומבטיח להן טובות הנאה (קידום, תפקיד בכיר יותר) תמורת מין. איך שלא תסתכל על זה על כל בעל תפקיד באם הוא מפקד בצבא, בוס בעבודה ובוודאי שאם הוא נשיא מדינה האחריות עליו. הוא נושא האחריות והוא המוביל והוא ראש הפירמידה. אם הוא ראש שמכבד את גופו שידרוש מהעובדות שלו לבוא עם קוד לבוש מכובד כמו בכל מקום בעולם. ותתפלא לראות איך גם אם יהיו כאלו שיגיעו עם רעלה ומכוסות מכף רגל ועד ראש - יהיה מי שיטריד אותן. כי ההטרדה מתחילה מהראש - מהמחשבה של בעל התפקיד שחושב שהוא אלוהים וכל יכול.
      אם לא היתה המחשבה הזו אצל הגבר אותן נשים שמתלבשות פרובוקטיבית לא היו רואות בצורת הלבוש שלהן דרך להפיל בפח גברים או להשיג את מטרותיהן.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    סוף סוף! תודה רבה, התרגשתי. (ל''ת)

    אחות של מישהו, 09/07/07 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    סוף סוף! תודה, התרגשתי. (ל''ת)

    אחות של מישהו, 09/07/07 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    קצב נבל שמססתר מאחורי כח להשחית. מזוז הגדיר אותו''עבריין מין סידרתי'' (ל''ת)

    והוא יודע למה, 09/07/07 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הפעם נסחפת אמנון דנקנר...

    יורם גילעד, 09/07/07 19:38

    למרות שאמנון דנקנר כפי שכתבתי בכול תגובתי הקודמות הוא המגדלור העיתונאי האחרון של שיקול דעת ואיזון בתוך ההיסטריה העיתונאית הכוללת הנסחפת וסוחפת היסטריה ציבורית גם משיקולי רייטינג, נסחף הפעם גם הוא.
    האם צריך לספק את צמאון הדם של ציבור היסטרי ולראות את משה קצב בכלא למרות שהושפל הוא ומשפחתו ועבר גיהנום במשך שנה תמימה ?
    ומתי יהיה הציבור מרוצה כשקצב או אשתו ימותו מהתקף לב מצער או אפילו חלילה מהתאבדות ?
    כפי שכתב אמנון בכשרון הכתיבה המופלא שלו לא היה כאן אונס אלא מצב מורכב שבו גם נורמות אתיות פסולות ובמקום שהעיתונאים ימשיכו ללבות היסטריה מיותרת זו גם משיקולים של רייטינג מוטב היה שהיו עוסקים בעניין החשוב באמת, כיצד ליצור חקיקה שתקבע נורמות חדשות בשרות הציבורי !
    עפ''י החוק כיום מותר בהסכמה הדדית למעביד וולמזכירתו לקיים יחסים אינטימיים וזה הוא פתח לכול הבעיות !
    במקום לנפח את ההיסטריה מדוע שעיתונאים אחראים לא יזמו חקיקה שתיקבע איסור קיום יחסים אינטימים בין מעביד בשרות הציבורי למי שכפוף לו ישירות ועובד עמו במשרדו ובלשכתו ואם התפתחו יחסים כאלה בהסכמה הדדית אז חובת המעביד יהיה לדווח על כך מידית לממונה על השרות הציבורי בכדי שימצא באופן מידי משרה חדשה מתאימה למי שכפוף למעביד או לחילופין למעביד עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אנשים תתעוררו, א' אמרה לחברות שהיה לה רומן עם הנשיא

    משה, 09/07/07 19:33

    היא קנתה לו מתנות ושלחה לו מכתבי אהבה, רצתה למכור את הסיפור לתקשורת, היא אמרה שתפוצץ את הענין ותגיד לעתונות שהרומן היה הטרדה מינית, היא קנאה במישהי אחרת שרצתה את הנשיא. איך אפשר לדבר על אונס?

    הגב לתגובה זו

    • אנשים,תתעוררו ! מגיבי קצב בתשלום כותבים כאן הבל הבלים !!! (ל''ת)

      סמי, 09/07/07 20:51

      הגב לתגובה זו

      • ''י-ש ל-י ר-ו-מ-ן ע-ם ה-נ-ש-י-א''

        משה, 09/07/07 21:31

        סמי, דרום, יש לך תשובה ענינית?
        אלה היו העדויות כנגד השקרים של א', החברות של המתלוננת צטטו אותה ''י-ש ל-י ר-ו-מ-ן ע-ם ה-נ-ש-י-א'', זה נמצא בחומר העדויות.
        אני לא מגיב בתשלום, מה אתה?

        הגב לתגובה זו

        • משה מהמרכז זה ליאור קצב מהדרום? (ל''ת)

          תוהה, 10/07/07 01:30

          הגב לתגובה זו

          • למשה מהמרכז מה שלום המשפחה? הכל בסדר עם משה אחיך ואשתו גילה?

            מושית מהצםון, 10/07/07 03:11

            יעללה ביי שלום ןלא להתראות

            הגב לתגובה זו

    • אנשים תתעוררו יש פה מלא מגיבים מטעם קצב

      דני, 10/07/07 03:09

      זה לא יעזור לכם. הוא עבריין מין סדרתי.

      הגב לתגובה זו

      • קרן ודני - אני מציע לכם בחום לקרא

        שפינוזה, 10/07/07 04:02

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/604/990.html

        הגב לתגובה זו

      • זה לא מטעם קצב, זה מטעם זה שיש כאלה שחושבים לבד, בלי כל העדר

        שובה של תיקרת, 21/07/07 13:42

        וגם יש כאלה שמקבלים חררה מלראות את ההתלהמות צמאת הדם, בלי כל קשר לאם הוא אשם לגמרי או שגם הן או חלקן קצת אשמות, בטפשותן וחמדנותן לכל מיני הטבות, מי יודע?

        בכל אופן, לרצוח הוא לא רצח, שוחד כמו הנשיא וייצמן הוא לא לקח, תרומות לא חוקיות כמו עמותות ברק הוא לא לקח - מה שכן, הוא הרשה לעצמו לחמוד כאלה יפיופות, בחוצפתו הרבה.

        והוא גם מזרחי שניצח את פרס (!!!) בבחירות לנשיאות, ועל אף כל החטאים האלה - הוא גם ליכודניק !!!!אז עכשיו, לא רק שפרס יהיה נשיא, על אפם וחמתם של כל הימנים כולם, ככה גם יושפלו כל המזרחיים - שיידעו בפעם הבאה שתפקידים ממש מכובדים זה לא הקטגוריה שהם יתקבלו אליה בעתיד (אלא אולי רק אם יהיו לגמרי משוכנזים, שמאלניים, חילוניים וכו' וכו' - מזרחיי מחמד כאלה..).

        כן, אם היה להם אז במה להתגאות - צריך לדאוג למחוק כל זכר לכבוד ההוא שהסתמכו עליו. נכון שקצב עצמו לפחות בהתנהגותו תרם לכך, אבל זו יופי של הזדמנות להחזיר למזרחיים/ימניים/דתיים את תיקרת הזכוכית הכל כך הכרחית !!!!

        והאשכנזי השמאלן שלא חושב ככה בפנים בפנים בשקט, שיקום!

        הגב לתגובה זו

    • משה מהמרכז תתעורר .אולי גם לא' ממשרד התיירות

      קרן, 10/07/07 03:13

      היה רומן ולכל שמונת המתלוננות האחרות? אנחנו לא אידיוטיים
      הבנת ליאור???????..

      הגב לתגובה זו

      • קרן! גול עצמי!

        מייק, 10/07/07 05:43

        אף אחת לא התלוננה, גם לא א'.
        לגבי 8 האחרות? מצדי שיהיו 80, אם אנסו אותך לכי מיד למשטרה. אם את חוזרת כל יום לעבודה כאילו לא קרה כלום, אז באמת לא קרה כלום, הנשים פשוט נצלו את גופן כדי להתקדם בעבודה. ברור?

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל הכבוד לאומץ לבו של דנקנר.

    מוסא קאראף, 09/07/07 19:16

    יהא חילך לאוריתא !!מירושלמי לשעבר.

    הגב לתגובה זו

    • איזה אומץ? דמגוגיה לשמה. (ל''ת)

      שפינוזה, 10/07/07 00:48

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אבל מה בקשר לכל החברים שידעו ושתקו ובחרו בו לנשיאות.

    צודק, 09/07/07 18:44

    זה סוג של ניוון מוסרי והתעללות קולקטיבית בכבודן של הנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    התרנגולות מחריבות את הלול.

    יגאל כהן, 09/07/07 18:31

    אם בית המשפח יכנע למרד התרנגולות הזה,
    זה יהיה הסוף של הלול שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    דנקנר הצפוי

    ג.ברעד, 09/07/07 18:29

    לא יודע למה,אבל מאז ההתנהגות הצבועה שלך בבקורת על דן בן אמוץ,אני לא מאמין לך. נראה כאילו לקחת על עצמך את מנוי המטיף בשער
    לכפר על חנפנותך המתמשכת.אני מסכים כמובן לכל תובנותיך והן מנוסחות לא רע,אבל יש בהם טעם של התחסדות כשהם יוצאים דוקא ממך.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק!

      הייתי שם, 09/07/07 22:57

      שעתו היפה של אמנון דנקנר היתה כשכתב את המאמר שאליו התייחס (''אין לי אחות'' - http://www.iasa.jlm.k12.il/images/fnisrael/dankner1.gif)

      אז עדיין לא חשש לכתוב את האמת גם כשהיתה עלולה להרגיז חלק מ''העם'' (את החלק ה''לאומי'' וה''צודק'' וה''יהודי''). למרבה הצער, מאז שעלה לגדולה הוא מנסה ללכת בין הטיפות ולרצות את כולם. מה שמפריע הוא הכנות המעושה הנוטפת ממאמריו. כעת הוא מחפש את ה''אמפתיה'' שאותה גינה בצורה כל כך צודקת ומנומקת במאמר ההוא.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    קצב

    אתי, 09/07/07 18:15

    דברים קשים, והלוואי יתמלאו בחלקם

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה השטויות האלה? כל הפרקליטות נשים נשים נשים.

    ארבל-ביניש, 09/07/07 17:41

    באמת באופן די חריג יצא שגברים הובילו את הטיפול בתיק הזה, אבל רוב הפרקליטות מאוכלסת בנשים, גם בפרקליטות המדינה וגם בפרקליטויות המחוז. מה הקשקוש הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    איך יראה הצדק?

    אורן, 09/07/07 17:17

    כשכל המעורבים הבכירים הם גברים! זאת השאלה שלך?
    השאלה האמיתית היא, איך כל המעורבים הבכירים הם גברים!
    מתי אנחנו הגברים הישראלים המצ'ואיסטים שהובלנו למלחמות, ולשחיתות, ולממסד מביש, איך אנחנו עדיין דוחקים את הנשים לתפקידי משנה, מנהלים כלכלכה שבה ''מקצועות נשיים'' מקצועיים - אחיות, ומורות מרוויחות שבריר ממשכורות גבריות פחות מקצועיות - חברת חשמל, מקורות...
    אלה השאלות האמיתיות. הגיע הזמן שנשתוק ונקשיב למין הידוע כבעל אינטילטגנציה הרגשית היותר גבוהה. כולל כל הפרשנים הגברים....

    הגב לתגובה זו

    • נקמת היורמים (ל''ת)

      א.נ, 10/07/07 03:51

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    זו ההירארכיה- בג''ץ יעשה היסטוריה? או היסטריה ?

    you, 09/07/07 17:06

    פסק הדין יהיה בבחינת להיות או לחדול .
    מי שקורא את הטענות וההדלפות של הפרקליטות והדרך שבה הן מכפישות את המתלוננות....... במצב שנוצר אין דרך מלבד להעמיד את הנושא בפני בית דין . יש לאפשר ניהול של משפט שבו יוכלו הצדדים להציג את כל העדויות והראיות .על היועץ-המשפטי מני מזוז...אם יש לו כבוד למקצוע....להשאיר את ''המפתחות'' על השולחן וללכת הביתה....פשוטו כמשמעו....היועמ''ש נכשל פה כישלון חרוץ ....ואין לו מה לעשות בפרקליטות-המדינה יותר...הוא בושה למקצוע......... הצדק הישראלי נקלע לשבר הקשה ביותר בכל תולדות המדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חבל חבל חבל

    נירה, 09/07/07 16:25

    שהראשונה אשר נתקלה אם אדון קצב לא התלוננה כל כך הרבה נשים כל אותיות הא'-ב'. ואף אחת אף אחת לא קמה ואמרה דיי.... האדון קצב ראה מה טוב אפשר לעשות מה שבא לי והמשיך במסע מסע דוחה ובלתי ניתן להבנה ועדיין עומד ואומר הכל שקר.. אני כל כך כעוסה... ולכל הנשים אם כל הקושי אל תוותרו אם מישהו חושב שיש לו בעלות על גופכם אנא תתלוננו ושעיסקת הטיעון הזאת לא תביא אותכם לוותר...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מעולה דנקנר, אין עליך

    ארי, 09/07/07 16:04

    קצב לכלא, שהצדק יעשה ולא יראה, הבעיה היא ערעור תחושת הצדק במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    דנקנר, מאמר קשוב לסבל הנשי, אך שוגה למידת הצדק עם העבריין

    יובל שרון, 09/07/07 15:55

    דנקנר שלום

    באופן כללי ניסחת מאמר יפה וקשוב לכאבן של הנשים ככלל. נכון תיארת את הסבל המתמשך שעברו \ עוברות נשים תחת ידם של גברים האטומים לרגישותן ופגיעותן.

    נכון עושה כיום החברה הקובעת נורמות חדשות בהתנהגות ושמירת פרטיותן של נשים . כאנשים השואפים לפתח חברה צודקת ובטוחה יותר , נוסחה חקיקה חדשה בתחום עבריינות מין , גם בתחומים אשר בעבר כלל לא היתה להם מודעות ציבורית.

    מעצם טבען של הבריות להיות שונים זה מזה , יתכן וגם כיום ישנן לא מעט אזורים אפורים ולא ברורים של ''מה מותר ומה אסור'' , כי חוקים הם בסופו של דבר חוקים יבשים , אך דוקא משום כך הכרחי עלינו הגברים להיות יותר רגישים וקשובים לגבולתיה האישיים של אותה אישה הנמצאת לפנינו.

    כמו בכל תחום משפטי , במקרה של עבריינות על החוק , העבריין חייב לבוא על עונשו . אך עם כל הביקורת והסלידה שלנו מאותו עבריין שחטא ופגע , מחוייבים אנו כחברה לא רק אל כאבם של הקורבן והחברה אלא מחוייבים אנו גם אל העבריין החוטא.

    ישנם קטגוריות ודרגות שונות לחומרת המעשים אשר על פי נסיבות התרחשותם בהתאם חומרת עונשם. גם תחום עבריינות מין , תחום חמור ככל שיהיה , חייב לקבל טיפול משפטי צודק ונכון.

    כפי שהגדרת נכונה במאמרך , כתב האישום נגד קצב נותר כסוכה רעועה ודלה. מעבר לכך נשמעו קולות חד משמעיים של משפטנים שטיפלו בתיק (לא עורכי דינו של קצב) , שטענו בפה מלא שהתיק עודנו עומד על כנו רק הודות לכך שהוא נופח מלכתחילה , אחרת לא היה נשאר ממנו דבר.

    הכתבה הישירה והנוקבת של קלמן ליבסקינד חשפה עובדות חזקות שהותירו קוראים רבים עם גבות מורמות ושאלות לא פשוטות :

    כיצד תומרנו במשך שנה שלמה ?
    האם הציבור תומרן ע''י התקשורת ?
    התקשורת ע''י הפרקליטות ?
    הפרקליטות ע''י המשטרה והעדים ? אכן חומר הראיות בקושי בונות סוכה רעועה מטה לנפול .

    הנני סולד מכל וכל ממעשיו של אדם שנאף ובגד באישתו . זוהי עבירה על חוק מוסרי למרות שאיננה זו עבירה על חוק פלילי . אך על פי צו המצפון בתוך הלב זוהי עבירה עם קלון.

    בתחום המשפטי , למרות הסלידה ממעשיו של אדם אשר נאף , חומרת ההרשעה והעונש חייבות לבוא מתוך חומר הראיות .

    לאחר שנה שהציבור תומרן על ימין ועל שמאל , כשאנו שומעים מהבכירים בפרקליטות ובמשרד היועץ המשפטי , שטיוטת כתב האישום נופחה בכמה דרגות על מנת להשיג הרשעה כל שהיא , עם כל ההבנה לסבלן של נשים והשאיפה הכנה והאמיתית לעשיית תיקון וצדק למענן בחברה , עשיית חשבון וצדק עם עבריין חייב להיות פרופורציונאלי בהתאם לעובדות , גם אם יש רצון לעשות צדק היסטורי.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, תגובות ארוכות זה אנטי-פמיניזם. (ל''ת)

      אזרח., 09/07/07 16:00

      הגב לתגובה זו

    • התשובה לכל שאלותיך: הכת הפמיניסטית בראשות

      גיא ט., 09/07/07 16:26

      שלי יחימוביץ'

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    גם אתה מוחק את חזקת החפות

    טל, 09/07/07 15:47

    ללמה אתה יודע מראש מה אמור להיות העונש. עסקת טיעון היא הכזאת שהעונש הראיות והמעשה באים יחד. קצב אומר להד''ם מזוז טוען עבריין מין סדרתי, והם נפגשים איפה שהוא. איך אתה יכול, רטרוספקטיווית להחליט מה העונש???

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למסקנות הנכונות- יש להוסיף ביטול התיישנות

    אשה עברייה, 09/07/07 15:38

    לניתוח הדנקנרי חסרה עוד נקודה חשובה בדרך לפתרון. ביטול ההתישנות על עבירות מסוג זה, יאפשרו לנשים לצאת מהארון- כשתהיינה מסוגלות לכך. עד אז תוכלנה הנשים הקורבנות לחיות בתקווה ,שיום יבוא וייפרע עונשם של הסוטים, נשיאים או בעלי כוח ושררה אחרים. התקווה שיום יבוא וצדק ייעשה, יאפשר לקורבנות גם אלו ששיתפו פעולה מסיבות קריירה ומעמד , להתמודד עם הטראומה קבל עם ועולם. לולא נושא ההתיישנות היה התיק של מזוז חזק יותר וטיעוני הפרקליטים המנצנצים - חלשים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה יש להרבו במילים מדור באנס סידרתי שכולם התעלמו מהמתלוננות (ל''ת)

    אזרח, 09/07/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שלטון החוק ??????????

    יאיר ל, 09/07/07 15:03

    עמותות ברק לא נחקרו,
    שרון לא ידע על השוחד שנטל בנו בשמו,
    פרס מכר מתנות ואיש לא ראה או שמע,
    בלומנטל תשב בכלא כיוון שמימנה מכספה ארוח בבית מלון,
    רמון סולק ממשרד נמשפטים,
    נתניהו נחקר ללא הרף,
    אולמרט גונב ללא הרף....

    זה שלטון החוק נוסח ישראל המושחתת ( בחסות התקשורת )-
    אמור מה תוכניותך הפוליטיות ובהתאם תקבע מידת אשמתך.

    הגב לתגובה זו

    • צדקת. האמת המרה והמכוערת. השקפתך הפוליטית תקבע את אשמתך או חפותך (ל''ת)

      משפט הקופים, 21/07/07 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ושוב השוואה לגירוש הנורא ...

    ד''ר ארוין, 09/07/07 15:02

    גם שם תגובת הציבור (מ-30 ל- 70 % תמיכה) היתה חסרת רגש וחסרת שכל.

    גם אז, ובטח היום, ברור לכולם שהמעשה הנפשע אינו מתכוין בכלל להביא עלינו איזה שלום.

    גם אז, ובטח היום, ברור לכולם שמשפחת המאפיה מהחווה תרויח, אולי, מהמעשה הברברי.

    אז למה בכל זאת הסכימו המליונים ?
    אפשר לומר, שהאטימות הועברה אליהן מהתקשורת, בנחישות וברגישות.

    אפשר לומר, כמו מר דנקנר, שהציבור היקר, שניזון שנים רבות מהשנאה אל המתנחלים, ששידרה לו התקשורת בנחישות ובאכזריות, אותה שנאה חדרה עמוק והתיישבה לה על פתח הלב, עד כדי סתימת הלבבות.

    את התוצאות אפשר לראות במחנות הפליטים היהודים, ובחורבות היישובים היהודים מדרום לאשקלון.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל לעומת קצב, לציונות יש עורכי דין חארות. (ל''ת)

      אזרח, 09/07/07 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל הכבוד

    מאיה, 09/07/07 15:00

    מסכימה עם כל מילה במאמר. יישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כבוד הנשיא קצב זכאי! (ל''ת)

    חיימזון אהרון, 09/07/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שימו לב שגם פה וגם ב''אין לי אחות'' הוא יוצא נגד ספרדים...

    שימי, 09/07/07 14:36

    מעניין - אם למשה קצב היו קוראים משה קצנשטיין, גם אז היית מוכן להשליך אותו לכלא בשביל שהנחשיות הפמיניסטיות יירגעו?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''גם נשים הן עם''...חחחחח

    דנה, 09/07/07 14:35

    וואלה?! מתי הגעת לתובנה הזו?
    אני שמחה על הקו הכללי של המאמר שלך אבל הוא מלווה בניגון צורם של התנשאות גברית טיפוסית.
    אבל מעבר לכל, בוקר טוב אליהו!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני גבר מוטרד משירות מילואים ועבודה מסוכנת. לאיזה ארגון לפנות? את

    טרודי, 09/07/07 14:34

    מי להעמיד לדין בכיכר העיר?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שלוש מתוך ארבע נשים שקרניות, אחת מתוך שבע סופר-שקרנית

    גיא, 09/07/07 14:33

    ואחת מתוך עשר מכשפה בת זונה שחבל לך בכלל על הזמן

    הגב לתגובה זו

    • נשלם לך את שכרך ב-10 בחודש (ל''ת)

      משרד יחצני קצב, 09/07/07 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    נשים, אמנון דנקנר משקר עליכן!

    מילה של, 09/07/07 14:26

    נשים, תקשיבו לי רגע, אני גבר אמיתי, ובהן צדקי אומר לכן כך: '' כל הגברים הצדקנים מצקצקי השפתיים והמתחנחנים הם לא אלא אלה שמבקשים לזיין אתכן''

    ברשות, כמובן, ובהסכמה מלאה.

    אמנון דנקנר חרמן זקן עם ריר על השפתיים, ששם עצמו כשופט כפי שעשה כן דן מרגלית.

    בוז לתקשורת צבועה ומתחסדת בוז! בוז!

    בוז לעיתונאים שמדברים מהזין ולא מהשכל הישר!

    חרררררררררררמנים נמאסתם!

    ואדון דנקנר, העיתון שלך ושל המתחרה וגם זה של הנאורים-הארץ-הפכתם לעיתוני פורנו שלא היו מביישים את חנויות ספריי הסקס בתחנה המרכזית.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    דנקנר נמאס ממך ,מקצב, וא,ומהפרשה . (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 09/07/07 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    דנקנר מספיק עם השטויות

    מרשמלו (גבר), 09/07/07 13:57

    לא שנאת נשים ולא נעליים.. כל התאוריות הנפתלות לא לעניין!
    הזעם פרץ אצל נשים וגברים לאחר הרגשה שהנשיא בעל השררה חמק מעונש ראוי בעצת פרקליטיו הממולחים שהטילו אימה כולל מקצועית על היועץ שנכנע בחולשתו והגדילו לעשות וכבסו הכביסה השחורה עד לרמת ''חיבוק אבהי ונשיקת יום הולדת''
    יש כאן מחאה עממית נגד מערכת המשפט הרופסת והרגשה קשה של אי שוויון בדין לטובת אלו ששוכרים פרקליטי צמרת.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה חצובה באבן! (ל''ת)

      ד., 09/07/07 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל יועצי קצב, דובריו ומקורביו - תסתכלו בראי. (ל''ת)

    שונא רדיפת בצע, 09/07/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מערכת המשפט חייבת(!) להתעדכן לגבי התנהלות קורבנות ניצול מיני-

    ו''סתירה בראיות'', 09/07/07 13:47

    לפי כל מה שידוע בתחום המקצועי של העוסקים בדבר

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נכון וצודק, אכן, כל מילה בסלע

    התעלת הפעם., 09/07/07 13:43

    קצב לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    קצב עושה מעשה זימרי,פלדמן מבקש שכ''ט כפנחס. (ל''ת)

    ינאי סשה, 09/07/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי שחובר לפשעי משפ' גבריאלי , סביר שגם יכול להיות הנסי!!! (ל''ת)

    אזוז רק עם הזוז, 09/07/07 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חיוך למר דנקנר.

    מיכל כהן, 09/07/07 13:09

    הפגיעה בנשים, היא חלק משיטה שמקורה בניצול כח ושררה. השיטה הזאת נמצאת כמעט בכל מוסד בארץ ישראל. בנשים כנראה יותר קל לפגוע, לכן אנחנו הנפגעות העקריות מכל השיטה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דנקנר-הצביעות והשקר חוגגים (ל''ת)

    ש.לוי, 09/07/07 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הטרדה מינית - וענשה

    ריקי, 09/07/07 12:53

    מילותיך אמנון - צלצלו כהד לתחושותי בהוודע עיסקת הטיעון עם קצב.
    עסקה זו - הולדתה בחטא!
    החטא הוא - התעלמות מהנושא המרכזי - הטרדה מינית שטבועה בישראליות החברמנית- והתמקדות בכל הדקדוקים המשפטיים!
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כן, גם אני

    נ, 09/07/07 12:30

    אני שלא התלוננתי, אני שספגתי איומים והשפלות במקום העבודה, אני שאיש לא קם להגנתי כי כולם פחדו פחד מוות מאותו בכיר רב כוח, גם אני מבקשת היום שהמנוול יתן את הדין. כי דע לך אמנון אין דבר מצלק יותר מהתעללות שלא באה על עונשה ורבות כמוני, ששתקו, ששותקות שישתקו לנצח, מבקשות לפחות את הצדק הקטן הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תודה אחי!

    אזרחית, 09/07/07 12:23

    מאחת שהוטרדה מינית והתלוננה. הפתרון הוא בחינוך אבל ענישה הולמת לא תזיק.

    הגב לתגובה זו

    • יפה. ולענייננו, מר קצב ''הטריד מינית'', לא ''אנס'' ! (ל''ת)

      אחד וחצי, 09/07/07 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יורם שפטל האמיץ??? הרי מדובר באופורטוניסט או לפחות תמהוני אשר המקרה

    מי שמדבר, 09/07/07 12:10

    העיוור איפשר לו להתהדר ב''זכויו'' הבעייתי של איבן האיום מטרבלינקה. זאת בשל תסבוכת משפטית ושיני הזמן - כאשר דווקא יושרו ואחריותו של התובע מיכאל שקד פעלו כאן, ולא כשרונותיו של שפטל המפוקפק.
    איבן דמיאניוק היה ללא שום צל של ספק הארכי רוצח הנורא מטרבלינקה, אבל נגזר שייענש בעולם הבא.
    ומאמרו האמיץ של אמנון דנקנר - ''אין לי אחות'', אמר בדיוק (ככל הנראה - לא יצא לי לקרוא אותו) את האמת הפשוטה - שיש כאן מועדון ענק של עסקני קיפוח שמפרנסים מהזיבולים וההתבכיינות הכרונית שלהם כבר 3 דורות תוך ניצול היושר והתמימות של רבים מאזרחי המדינה.
    עולי רוסיה, על מעלותיהם וחסרונותיהם, לא יקימו מועדוני קפוח לדורות (לכך אני ערב) - למרות שהיום רבים מהם נמצאים בתחתית הסולם החברתי-כלכלי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האתנן של אולמארט לש''ס תמורת תמיכה בפרס מוסיפה כבוד לשניהם (ל''ת)

    שיר, 09/07/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אז בשורה התחתונה, אתה מציע להקריב את

    יונה, 09/07/07 11:16

    קצב כדי לחבוש את פצעי אחיותיך הנשים? זו המסקנה הלא סבירה שלך מהמאמר ההגיוני דווקא ברובו?
    את קצב צריך לשפוט לפי הליכים משפטיים תקינים ומקובלים, שאינם נענים (כמו שאתה מציע) לתאוות הנקם המובנת של הנשים. אם עסקת טיעון בנוסח שהוצא - עסקת טיעון. אם משפט (שבסופו הוא אולי יזוכה לגמרי, מחוסר ראיות משכנעות ) - משפט מלט.
    אבל מה פתאום לקבוע מראש שהוא צריך ללכת למאסר?

    הגב לתגובה זו

    • ''יונה'', ''עמית'' וכו' כמה משלמים לך? אני מחפש עבודה (ל''ת)

      סטודנט, 09/07/07 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש לי אחות

    יונה, 09/07/07 11:06

    החברה בישראל לא רק מתנכרת
    לנשים שעברו אונס או כל התעללות
    אחרת,החברה הישראלית מתנכרת
    גם לנשים שלא נישאו.החברה הישראלית למרות השינוים שחלו
    בה עדיין שוביניסטית.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה לא היה אמור להיות ''מאבק נשי''

    אלא זכויות אדם, 09/07/07 11:04

    כמו שהעבדות לא היתה רק עניינם של השחורים..

    הגב לתגובה זו

    • אבל כמו שיש ארגוני שחורים

      דרור, 09/07/07 12:09

      שהפקיעולעצמם את זכויות האדם, כך יש גם ארגוני נשים שמתבלבלים בין ארגונים של נשים לארגונים למען שוויון.

      בארגוני נשים אפשר למצוא נשים שרק זכויות הנשים מעניינות אותן ולא זכויות האדם באשר הוא אדם.

      הגב לתגובה זו

      • זכויות נשים=זכויות אדם. כל ניצול ואפלייה באשר היא=זכויות אדם

        אם יש אירגון, 09/07/07 13:27

        שעוסק בפלח אוכלוסייה פגוע מסויים,ולא באחרים, לא מוריד מהעקרון עצמו- עיסוק בזכויות אדם.

        אירגון לזכויות עובדים זרים, למשל-עוסק בזכויות אדם.

        זכויות אדם עניין של כל החברה, לא רק של ה''פגועים'' עצמם והאירגונים העוסקים בעניינים..

        הגב לתגובה זו

        • בין האידיאל למציאות

          דרור, 09/07/07 14:49

          יש הבדל ענק. הרבה מחברי ארגונים אלו רואים רק את זכויות של מגזרם ולא את זכויות האדם.

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא הבנתי-דנקנר מציע עונש חמור

    על סעיפים, 09/07/07 11:01

    1 . לא יעלה על הדעת מבחינה משפטית.

    2 . עדיף סעיפים חמורים ועונש מינימילי לפי החוק- מבחינת המסר הרציני לחומרת ההתרשמות ממעשי קצב (אם אומנם היתה התרשמות כזו מטעם התביעה-''עבריין מין סדרתי'').

    הגב לתגובה זו

    • הערה מעניינת!

      ********, 09/07/07 14:01

      באמת הכי חשוב הכרת החברה/המערכת (והנאשם עצמו!) בעצם העבירה.

      זה המסר העיקרי והראשוני של ה''אסור/מותר''!

      וזה יותר חשוב מסוג העונש- החוק מאפשר שיקול דעת בקשר לגזר הדין (בטווח החוקי הקיים).
      כלומר אם עיסקה- עיסקה אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הקייס נגד קצב היה שקרי

    עמית, 09/07/07 11:01

    היה ברור מראש שלא היה שום אונס בבית הנשיא ואין אף ראיה לאונס. אף אחת לא התלוננה עד שקצב התלונן על נסיון סחיטת כסף ע''י א'.
    קצב הואשם בסעיף מוטעה והתקשורת עשתה לציבור שטיפת מוח שהוא אשם לפני שאפילו הוגש כתב אישום נגדו. קצב היה צריך להיות מואשם בניצול מעמדו כמעביד, לא באונס.
    בשהתברר שא' השוויצה לפני חברותיה שיש לה רומן עם הנשיא, הקייס קרס.

    הגב לתגובה זו

    • יחצני קצב, אתם שקופים ורדודים. יש אלף הוכחות שאנסי לא דובר אמת (ל''ת)

      אז שקט, 09/07/07 11:13

      הגב לתגובה זו

      • קשה לכם לקבל שיש סתם אנשים שחושבים אחרת? (ל''ת)

        רק מראה כמה, 21/07/07 13:52

        הגב לתגובה זו

    • עמית מקבל כסף מפיידבקים (ל''ת)

      אחד העם, 09/07/07 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    טעות עובדתית : הנורמות לא באמת השתנו, אלא על פני השטח

    אחת מארבע, 09/07/07 10:56

    תקרא מחקרים. אחת משלוש נשים מותקפת מינית, אחת מארבע נאנסת לפחות פעם אחת בימי חייה.

    אחד ממאה מקרים מגיע לבית משפט.

    יש לנו אחיות, אבל הן הפקר.

    הגב לתגובה זו

    • סטטיסטיקה פמיניסטית - שקרים שקרים שקרים (ל''ת)

      גיל, 09/07/07 12:36

      הגב לתגובה זו

      • מאוד פשוט לבדוק - כנס לגוגל. אירופה, אמריקה, ישראל - אותם נתונים.

        איתן, 09/07/07 16:03

        מאות מחקרים, כל גופי המחקר, הממשל והסיוע העוסקים בנושא מכל זוית, כולם אומרים דברים דומים.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה לא רק מיאוס מהגברים הטורפים . זה מיאוס מהמנהיגות

    אברם, 09/07/07 10:49

    יש מיאוס כללי בציבור מהנהגת המדינה שמוכיחה כל יום מחדש כי הם מתנהגים כמורמים ובעלי דם כחול .
    הרצון הוא שמבחן בוזגלו יתקיים ולא רק יעלה בדיונים אקדמיים .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מעניין איך פתאום כל אחד הופך להיות אלוהים - בוחן כליות ולב

    דוד, 09/07/07 10:39

    מהיכן יודעים מזוז ושנדר שהמבקרים שלהם מונעים ממניעים פסולים ?
    מדוע לא יתכן שגם הם אלו שמונעים ממניעים פסולים ?
    מסתבר שמי שאין לו תשובה עניינית למענה/בקורת של האחר מיד הופך להיות אלוהים ומציג את השואל/מבקר בתור 'אינטרסנט' ויודע את מה שמתרחש בליבו .
    אז אנשים . אנחנו מטו...ם . אבל לא עד כדי כך .
    אם יש לכם תשובה עניינית - תנו אותה .
    אם אתם רוצים להכנס לנבכי הנשמה קחו בחשבון שגם אתכם אפשר לתקוף בדרך זו והיא תיהיה מוצדקת באותה מידה .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כנראה מתוקף האחווה האשכנזית אך הכל זאת טעות

    טעות בידך, 09/07/07 10:31

    שמעון פרס לא שיקם את מוסד הנשיאות כלל וכלל. הוא אולי איננו מבזה אותו כמו קצב אך הוא בהחלט אינו מוסיף לא כבוד. יש מי מהעם שעדיין זוכר מי זה שמעון פרס: רודף כבוד מלחך פנכה שחתם על הסכם ''שלום'' בעבור פרס נובל - הסכם שלום שהיה בעצם הסכם הרג של ישראלים רבים.
    אנחנו זוכרים את הפוליטיקאי שאמר למזרחים כמה הם חסרי תרבות. (מה שנכון היה בעיתו אבל השאלה היא איך אומרים דבר כזה - בבוז או מתוך איכפתיות)
    ואנחנו זוכרים את ''החתרן הבלתי נראה.''
    פרס ממש לא ישקם את מוסד הנשיאות. המוסד הזה פשט את הרגל עם היבחרו של וויצמן (אכלנו כמה דברים שתינו כמה דברים)
    וגם אתה דנקנר נראה לי שחשבת יותר על פרס מאשר על מוסד הנשיאות. כי פרס ממש לא מצדיק את המשכו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    very nice, but

    yechiel, 09/07/07 10:29

    Shimon Peres is already elected, so there is no need to put Katzav in jail

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צדקנות מתעתעת

    לא הטרדתי מימי, 09/07/07 10:26

    עם כל הכבוד לנשים הנפגעות לרבבותיהן אסור להתעלם מצד נוסף של הפרשיות האלו. יש נשים שמשתמשות בנשיותן במפגיע להשגת יתרון על אחרות. נדמה לי שא' מבית הנשיא עשתה את דרכה ללשכתו לא רק בזכות האינטלקט יוצא הדופן שלה ,שבלט כל כך בוידוי הטלויזיוני הפתטי והמגוחך. נשים עם אתיקה שכזאת מנצלות את החוק למסע נקמה כשהן מאבדות את ההישגים שלהן.
    ונא לא להתעלם בצדקנות יתרה מהפן הזה של הנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שמעתי אותך ברשת ב', כל הכבוד! אבל למה עיתונך תומך בקצב מקרית מלאכי? (ל''ת)

    חתיכת בשר, 09/07/07 10:20

    הגב לתגובה זו

    • כן, יש לתמוה על הפרסום המגמתי של יום שישי

      נ, 09/07/07 12:54

      די היה להשוות בין המידע שהופיע בשני העיתונים הגדולים כדי לעמוד על המגמתיות הברורה של הפרסום החלקי במעריב. למה אדוני העורך עשיתם זאת? צר לי לומר, וכולי תקווה שלא תזרקו תגובה זו לפח, אך מה שעשיתם ביום שישי הוא חטא על פשע. ולפעמים החטא - האשמת הקרבן - כואב מן הפשע עצמו. תאמין לי אני יודעת. אני הייתי במקום דומה.

      הגב לתגובה זו

      • להיפך, לא חייבים לרוץ עם כל העדר. אפשר וצריך לגבש דעה עצמאית ושונה. (ל''ת)

        זו הסיבה שאני, 21/07/07 13:55

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    עוול לא מצדיק עוול

    לאוניד, 09/07/07 10:12

    אכן... נשים סבלו ואף סובלות רבות
    אך עוולה לא מצדיקה עוולה

    התוצאה היחידה של גישה זו היא מעגל קסמים של עוולות.. שכן בשלב כשלהו בעוד איזה 2000 שנים, הגברים שאז הם יהיו מדוכאים ירצו להתנקם בנשים.. וחזור חללה

    נניח למשל שמאן דהו אונס ומטריד נשים מכיוון שבילדותו הוא סבל סבל נוראי מאמא מתעללת. תסריט לא דמיוני בכלל. האם זה עושה את מעשיו פחות נוראים? האם עלינו לחבק אותו?

    חד משמעי: לא. זו אולי סיבה להמתיק את עונשו, אולי להרגיש סימפטיה כלשהו. אך לא להצדיק ולא לקבל את מעשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תודה לאמנון- ניסית להחדיר את האמת בעדינות

    יוד אלף, 09/07/07 10:03

    היטבת לבטא מה שרבים בעם חשים ואין להם ככר להתבטא בה אלא ככר העיר הקטנה מדי עבורם.
    אבל הסיפא היא שקצב שפשע במשך כל הקרירה הפוליטית שלו ושכל סביבתו ידעה על כך , צריך להשפט ולשבת בכלא . את ה''סביבה'' המקיפה אותו שהריצה אותו בידיעה ברורה ולמרות פשעיו יש צורך לאתר ולנטר.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאמר ראוי מאוד!

    אלון ה, 09/07/07 10:00

    מעבר לזה, אין לי מה לומר

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה אתה מבין אותן בדיוק ?

    ישמעאל, 09/07/07 09:54

    למעלה מ-12 נשים שנחקרו הניבו אשמה של ניצול מרות ונשיקה על צואר. ואם כך מדוע התנגדת להעמדתו לדין של רמון שביצע חדירה גופנית ? הבעייה כיום עם חוק ההטרדה המינית היא , ניצול ציני של החוק לצורך סגירת חשבון עם בן זוג . אולי , אם לא היו מקרים כאלה , היינו לוקחים את החוק ביותר רצינות.גבר שמואשם ע''י מתלוננת בהטרדה מינית מוזמן מייד לחקירה משטרתית ולעיתים למעצר .רק אחרי זה בודקים אם יש לו אחות !

    הגב לתגובה זו

    • ל ישמעאלי ה''חששן'' והמששן

      פרידמן מ, 09/07/07 10:27

      מעבר ל 3000 שנות היסטוריה , היו הנשים אובייקט לדיכוי פאטריאכלי קודם ע''י האב ,אחר כך ע''י ''הבעל'' (שים לב למשמעות הנוראה של מילה זו) וכל החמולה, כמו כן הם היו נתונות לאפליה, אינוס, ''ציד מכשפות ''ושאר מריעין בישין. ומאחר קמו להם הנשים יום אחד להאבק על זכויותיהן, מעמדן וכו' , קמים כל ה''ישמעאלים'' ומנסים להחזיר את הנשים לאותו מקום של,נישול ודיכוי. והכל בשם השוביניזם השמרנות והדת .

      הגב לתגובה זו

      • ניצול לרעה של אמת

        לאוניד, 09/07/07 10:50

        ולפני כן במשך 2 מיליון שנה שלטו הנשים (בעיקר הזקנות) ושלחו את הגברים למות בידי הממותות בעודן מגדלות את הילדים בנחת

        אלה שטויות לא לרבנטיות בדיוק באותה מידה כמו הטיעון שלך על 3000 שנה...

        מי שנולד היום אין לא שום קשר ל 3,000 שנים וגם את לא חיית ב 3,000 שנים אלה ולא סבלת בהם, אז גם אל תנסי לקבל נקודות על הסבל שהוא לא שלך.

        בואי פשוט תודי,, את רוצה כוח ושליטה ולא משנה מאיפה זה בא.. דיכוי נשים הוא פשוט תירוץ נוח. איזה יופי... יש רשיון להיות מנייקית

        את לא שונה בהרבה מגבר שרוצה שליטה וכוח ומגייס לצורך כך ערכים פטריארליים או מסורת או דת

        יש לשאוב לשייויו כי זה הדבר הנכון ללא כל קשר להיסטוריה ויש לדון בכל עניין לגופו

        את הגישה המגעילה והנצלנית שלך ניתן כבר לראות בכך שהאשמת את הבחור ב''היותו מששן'' רק בגלל שהדעה שלו שונה משלך.. הכי קל לסתום פה בכינויי גנאי, נכון?

        הגב לתגובה זו

        • ליאוניד ,עוד זכר מעוות!!! המבקש להנציח את הפאטריאכליזם (ל''ת)

          מרשה פ, 09/07/07 11:03

          הגב לתגובה זו

          • למה את מדקלמת סיסמאות?

            דרור, 09/07/07 12:05

            ליאונדי אמר: יש לשאוב לשייויו כי זה הדבר הנכון ללא כל קשר להיסטוריה ויש לדון בכל עניין לגופו

            את באמת מאמינה שזה מראה על גישה של זכר המנסה להציח את הפטריארכליזם. את יודעת, לפעמים סיגר זה רק סיגר, ולפעמים גבר עושה משהו בלי קשר לאבותיו הקדמוניים.
            מדוע הגישה הזו נראית לך מגוחכת כל-כך?

            הגב לתגובה זו

      • כשמישהי ממקום עבודתך תתלונן עליך , בהטרדה מינית נראה אותך !

        ישמעאל, 09/07/07 10:53

        אפילו אם הכל לא היה ולא נברא .

        הגב לתגובה זו

      • הרי ברור

        אלי, 09/07/07 11:33

        מעולם לא שמעתי את אירגוני הנשים מדבר על חובות, אלא רק זכויות.
        מה יש, גבר שמגדל את הילדים ואישתו מרויחה פי שניים לא צריכה לשלם מזונות לילדים ?
        אני לא רואה אותכן נאסקות על זה.

        אתן חבורת צבועות, שלא רוצות שיויון אלא שליטה

        הגב לתגובה זו

      • פרידמן-זה הופך את קצב לאשם??? כדאי לך לקרא

        שפינוזה, 10/07/07 04:06

        האם קצב אמור לשלם על 3000 אלפי שנות ניצול ודיכוי???
        האם שלושת אלפי שנים אלו הופכות אותו לאשם???
        ולגופו של עניין - אני ממליץ לך לקרא:
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/604/990.html

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מרגש, אכן דורות של נשים מוטרדות

    דנה, 09/07/07 09:40

    מאמר שמביא סוף סוף את סיפורן של נשות ישראל. מוטרדות ומושפלות עד עפר במקומות העבודה על ידי בעלי שררה
    נקווה שסיפור-קצב הנורא, ישים סוף להטרדות הנשים וביזויין

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אכן,זה היה הקצב ששבר את גב הגמל

    טובה, 09/07/07 09:27

    מרתק היה לקרוא מאמר חכם שמתעלה קצת מעל הכתיבה הבנלית בנושא בעיקר מצד גברים אך גם מצד נשים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אשכנזי מזרח אירופאי תמיד ייכנע בסוף לדמות האם.

    גיל רונן, 09/07/07 09:23

    רגש האשמה של הילד המזרח אירופאי תמיד יכריע את כל הרגשות האחרים. מה לעשות שהתימני הוא רק עורך ''דעות'' ולא עורך העיתון.

    הגב לתגובה זו

    • גיל רונן , לך דחוף ג'חנון בשת ושתוק (ל''ת)

      חתוכה פל, 09/07/07 10:08

      הגב לתגובה זו

    • אני מבין שאתה שונא נשים ידוע, אבל זה נמאס כי אתה לא יודע גבולות (ל''ת)

      לגיל רונן, 09/07/07 10:27

      הגב לתגובה זו

    • אם כבר אתה מכניס לזה רגשי נחיתות, אז גם הנאנסות בפרשה ממוצא מזרחי (ל''ת)

      מזרחי, 09/07/07 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה לך דנקנר מעומק נפשי הפצועה.וכן, אנחנו מנגבות מעלינו לא רק ריר

    מדינה בהפרעה!!!, 09/07/07 09:06

    אלא גם זרע.

    מים וסבון מנקים הכל לבד מאשר את הנפש.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אמנון , מאמרך חשוב מאד. תודה (ל''ת)

    איש, 09/07/07 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צדק חייב גם להראות-עבריין חייב להענש

    אשה מהכיכר, 09/07/07 08:13

    מסכימה איתך בהחלט! העונש אינו עומד ברופורציה לפשעים שנעשו, אפילו לא לאלה ש''הסכים'' העבריין להודות .
    מבחינתו של הפושע קצב, ''חומרת '' העונש מעידה על ''חומרת'' הפשעים, ולכן לא התביש ''להודות'' ומיד להכחיש!! וכי למה שיתחרט, יתביש או יפנים?!
    את האמון בפוליטיקאים מזמן איבדנו , הודות לכמה ''קצבים '' לפני זה שהתעלה על כולם!
    אולם עם עסקת הטיעון המפוקפקת והכל כך מקוממת,נגרם לנו נזק נוסף, חמור הרבה יותר: איבדנו את האמון במערכת המשפט ובאפשרות שמשהו בכל זאת שומר כאן על האזרח הקטן,
    המסקנה המתבקשת , מרה ככל שתהיה, אחת היא: לית דין ולית דיין - ארץ בה כל דאלים גבר, ובעל המאה הוא בעל הדעה, והצדק והמשפט גם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אמנון-הפעם הזאת קלעת בול בנושא הכאוב לנשים-אך הוא חורה גם לגברים...

    Ehad Haam-Zioni, 09/07/07 07:28

    לא רק כי הטרדות מיניות הן דבר מגונה-אלא גם בגלל תפוצתם הרבה על ידי בעלי כח ועמדה. המחאה בכיכר הייתה כללית-והיא היתה גם על ההקלות לשועי השלטון (שאין להם את אמת ההגינות המוסרית והציבורית המינימלית להתפטר כאשר נחשף קלונם).

    ומערכת המשפט עוד לא אמרה את דברה: בקרוב ישבו חמישה שופטים עליונים בבג''ץ-כולל הנשיאה והמשנה שלה-כדי לפסוק האם החלטתו של היועץ המשפטי נבעה מטעמים משפטיים ענייניים או מ''פוליטיקה של הגנה על מוסד הנשיאות''-אפילו כשהנשיא חשוד כמטריד-מין סידרתי

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נתת לשדולה הנשית לבלבל אותך

    מני, 09/07/07 07:22

    רואים בבסיסו של דבר שאתה כואב דווקא את הצד הגברי שנפגע שוב ושוב מעלילות שווא זדוניות של הפמיניזם המודרני נגד הגברים, אך הם הצליחו לטעת בך ספק ולעורר בך רגשי אשמה שאין להם בסיס כתוצאה ממקרה קצב. לכן אתה מתגייס פתאום לצידן ודורש עונש חמור לקצב. ועל מה - על כתב אישום מגוחך שאינו מכיל יותר מכמה חיבוקים ידידותיים ונשיקות צנועות. אתה שהטפת כל העת לריסון של התיקשורת בעליהום ובשפיטה הגסה שעשו לקצב טרם החלטה של מזוז וטרם משפט, נוהג כעת בדיוק כמוהם, שם עצמך כשופט ודורש מאסר בפועל על האישומים המינוריים האלה, בניגוד לכל תקדים עד היום. אללי לנו לאן הגענו שהופכים חיבוק לעבירה פלילית חמורה המחייבת מאסר לא פחות ומאידך אנו רואים עבירות אלימות חמורות באמת שלא מגיעות לאישום בכלל או זוכות לעונשים סלחניים. רק לאחרונה קראתי בעיתונך המכובד על אנס שנידון ל-10 שנות מאסר ובאותו עמוד על אדם שהורשע בהריגה ונדון רק ל-9 שנות מאסר. לכך הגענו שנטילת חיי אדם שווה פחות מאונס.

    הגב לתגובה זו

    • ''נשיקות צנועות'' ממך ומדומיך הן מעשה מגונה

      לילי, 09/07/07 09:31

      נקווה שכשבתך תגיע יום אחד הביתה נסערת מנשיקות וחיבוקים של הבוס המקשיש שלה לא תנחם אותה שאלה רק נשיקות צנועות .דווקא בגלל גברים כמוך צריך להחמיר את הענישה ולהדגיש בצורה ברורה מאוד את המותר והאסור ללא הסכמה.

      הגב לתגובה זו

      • אפשר להפסיק עם הטיעונים

        דרור, 09/07/07 10:28

        הרגשניים של ''מה אם בתך''. הם אינם יותר מפאתוס. חשיבה חוקית חייבת להיות רציונאלית ולא רגשנית.
        הטיעון הזה של ''מה אם בתך'' מגוחך לא פחות מלשאול ''מה אם בתך יום אחד תחליט שהיא רוצה להיות רקדנית בהונולולו ולעזוב את לימודי המשפטים''

        אני לא טוען לכאן או לכאן, אבל באמת די עם טיעונים שכל מטרתם היא ללחוץ על בלוטות רגשיות ולא אובייקטיביותת..

        הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להשוות בין השניים

      אביחי, 09/07/07 09:46

      ללקיחת חיי אדם יש דרגות שונות של חומרה.
      היא יכולה להיות מכוונת, בשוגג וכו'

      אונס הוא תמיד מכוון.

      אונס הוא העבירה המינית החמורה ביותר כמו שרצח הוא העבירה החמורה ביותר בקטגוריה של לקיחת חיי אדם.
      על אונס, אף אחד עוד לא קיבל מאסר עולם כמו שמקבלים במקרה של רצח.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יפה מאוד!

    אחת שהוטרדה, 09/07/07 06:58

    אגב, אין לי שום בעיה לראות את הקצב לובש מדים חומים מאחרי הסורגים. שום בעיה.

    הגב לתגובה זו

    • הוטרדת כמו בת השמונים שכביכול הוטרדה על ידי קצב לפני 50 שנה .?!...

      אחד סתם, 09/07/07 09:20

      מני התליין ללא משפט.
      העם הרוצה לינץ' בכיכר .
      העיתונאים שאמת לא מעניינם האישי .
      המשפטנים שהסבירו היטב לכולם כיצד מרשיעים בשידור חי .

      ומשהו אחרון קטן --האם באמת אין לזה שום קשר לחשש מחזרת קצב לפוליטיקה ?

      הגב לתגובה זו

      • אין לזה קשר לחזרת קצב לפוליטיקה

        אביחי, 09/07/07 09:42

        קצב מעולם לא היה יותר מ''משה כחלון''.
        כלומר, פוליטיקאי אפור שמצליח בפריימריס בזכות קשריו הטובים והמערכת המשומנת שמגבה אותו.

        באותה מידה שכחלון אינו מאיים על נתניהו כך גם קצב לא איים עליו.

        הגב לתגובה זו

      • לסתם אחד בריבוע. מה,כבר קצב בשר הנשים יכל לתרום לפוליטיקה?? (ל''ת)

        טיב טעם, 09/07/07 10:05

        הגב לתגובה זו

      • גילוי נאות

        אחד סתם, 09/07/07 13:05

        שכחתי לציין שאני עובד במשרדו של מוטי מורל כ''תגובן''.

        הגב לתגובה זו

      • ל''אחד סתם'' - כן, אנחנו באמת פוחדים שקצב יחזור לפוליטיקה. מה זה רועד

        חחחחחחחחחחחחחחח, 09/07/07 13:56

        מה זה רועדים, משקשקים!!!

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד כל מילה בסלע. לקצב ראוי עונש

    איילת, 09/07/07 05:23

    מאסר בפועל.עיסקת טיעון עם עונש מגוחך זה ביזיון ועלבון

    הגב לתגובה זו