• 54.

    כנסוווווווו דחוווווווווווףףףףףף

    אני, 08/07/09 15:22

    טיפשים!!
    זה נכוןןן ואמיתי לגמרי!!
    אני קראתי על זה בפירוט....
    פשוט בכתבה מציגים את זה כמו איזה סיפור בדיוני וזה נשמע מפלצת מאיזו פנטזיה...
    אבל אם הייתם קוראים את המאמר הרציני שאני קראתי הייתם מבינים עד כמה זה נכון ולא שטויות..
    הכל תלוי איך מציגים את זה...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כי בדרך כלל מותר להכות ילדים

    אסף, 17/07/07 10:45

    רק עכשיו אסור..

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתם לא מאמינים?

    מיקל וקייקל, 16/07/07 00:00

    תאזינו בבקשה לאנשים שמתקשרים לרדיו 103 FM . תמצאו שם את המתקשרת פלונית והמתקשרת אלמונית ופותחת בקלפים . ופותחת עוד כל מיני דברים ביניהם קטבים שונים ומשונים . ותראו כמה כסף מושקע בענין הזה וכמה מרויח הרדיו הזה מכל השטויותהאלה.
    ואם מרוויחים מזה כסף זה ממשי הקטב והטחב והמריר והחלבי

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מצעיד את הציבור שלו אל המאה ה-21. כל הכבוד (ל''ת)

    ברי, 13/07/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אם תלמדו גמרא תראו כמה שטויות כתובות שם

    רון, 13/07/07 15:04

    ולא תתפלאו למה הטיפש מדבר ככה.
    בגלל שהחליטו שעובדיה הוא גאון אז כל מילה שהוא מוציא תהפוך לקודש. בואו נעצור ונבדוק האם הוא גאון או שאולי הוא זקוק לאישפוז דחוף .
    ואם הייתם מבינים איזה שטויות כתובות בגמרא עוד,הייתם בשוק.
    אנשי שס חיים באלף אחר, ואני מחכה שהמדינה תיפטר מהם כבר.

    הגב לתגובה זו

    • הרב עובדיה גדול הדור

      מיכאל, 15/07/07 14:19

      בואנה דבר יפה לרב עובדיה בע''ה אתה וכל הנטורי קרתא תישרפו ייצור ינואש דודה שלך צריכה אישפוז

      הגב לתגובה זו

      • טיעון משכנע. שיכנעת אותי. (ל''ת)

        משוכנע באמת, 16/07/07 08:38

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    בשאר השנה הוא ספרנית!

    מכיר אותו!, 13/07/07 12:16

    שָד ענק, מתקלף ומלא שערות ועיניים... מממממממ... מזכיר באופן חשוד את אחת הספרניות אצלנו... האם הוא גם עושה ''ששששששששששששששש'' ??

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בשורה התחתונה... זה לא עובדיה המסכן, אלא המדינה.

    שפוי, 13/07/07 08:55

    עובדיה, על כל פליטותיו המוזרות, הוא רק בן אדם. המדינה היא זו שמקדישה שעות להאזין לו ומיליונים לפרנס את צאן מרעיתו.

    עובדיה, על כל מלבושיו המוזרים ודבריו הפרימיטיביים, הוא רק בן אדם. המדינה היא זו שמממנת בכספה חינוך, שמלמד צעירים ממנו בדיוק את הדברים האלה.

    והמדינה זה את אתה ואני.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק..

      אמיר, 13/07/07 15:07

      אילולא כל אנשי ההייטק והטכנולוגיה לא היה מי שיאזן את החור הכלכלי והתרבותי שהם יוצרים במדינה... כל חודש אני משלם אלפי שקלים כדי שהמלוכלכים האלה ימשיכו לעשות לנו חור בהשכלה חור בכיסים וחור באוזניים...

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    חיים היקר (46)

    אייל, 13/07/07 03:20

    מותר להעביר ביקורת על כל מילה שכל בנאדם אומר (כן! גם הרב עובדיה!) ואפילו מומלץ במקרה שמדובר בדברי הבל ושטות שכאלה, כדי להבהיר שיש גם כאלה שחושבים אחרת, כדי שבטעות לא יווצר הרושם שכולם מסכימים עם הקישקושים האלה.

    דר''א, אם כבוד הוא לדעתך הדרוש לרב עובדיה, למה לא לכבד את ההומואים והלסביות שרוצים לצעוד למען מטרתם? מה ההבדל בין הרב עובדיה לבין הומו שרוצה לצעוד? לא מגיע לשניהם כבוד לשיטתך?

    הרי שניהם לובשים שמלה בסה''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ונניח ש..

    חיים, 12/07/07 21:30

    ונניח שאתה לא מסכים עם הרב עובדיה יוסף ?? זה מתיר לך לדבר אליו ככה ? מי אתם חושבים שאתם בדיוק ערימה של אפסים !!! כשאחד ממכם יגיע לקצוות של הרב עובדיה יוסף בידיעות שלו גם אם אתה חושב שמה שהוא יודע זה לא מועיל ולא אמיתי והכל בדיות אל תתיחס אליו ככה, גם אם אינך אדם דתי ואתה חושב שרבנים מבלבלים את המוח לא מדברים ככה לאף אחד בשום מצב!!! אלו הם דעותיו ומחובתיכם המוסרית לכבד זאת קאפיש?

    הגב לתגובה זו

    • לא נניח ש... נדע ש...

      Sabre Runner, 13/07/07 09:24

      אני יודע שאני לא מסכים עם עובדיה, ואני שומר לעצמי את הזכות להעיר לכל בן-אדם שמדבר או חושב הבלים. ואני לא רוצה להגיע אפילו לקצוות של ידיעותיו של עובדיה אם כל מה שזה כולל הוא חוקים ארכאיים ואמונות תפלות כגון זאת הנזכרת למעלה.
      למה שלא נדבר אל אנשים כך? כותב הכתבה לא העליב ולא גידף, זה אתה עשית. הוא רק הביא את המידע כפי שנקרה אליו. אתה זה שלקחת את הכל ללב. ולמה? בגלל שזה חומר דתי? בגלל שזה חומר דתי אז אסור להעביר ביקורת?
      ולי אין שום מחויבות מוסרית לכבד דעה של אף אחד. אני מכבד מאוד את הזכות להחזיק דעה, ובמיוחד את הזכות להחזיק דעות רבות ומנוגדות, אך בטח של אכבד דעה שהיא טפשית, כנראה נובעת מסניליות וזורעת פחד לא נחוץ בקרב העם הפשוט.

      הגב לתגובה זו

    • עובדיה יוסף שלא מפסיק לנבל את פיו ולקלל...

      אסף, 13/07/07 09:35

      עובדיה יוסף שלא מפסיק לנבל את פיו ולקלל הוא האחרון יכול לדרוש שידברו אליו יפה. אדרבה ואדרבה אם הוא אכן אדם מכובד וגדול כמו שאתה טוען. קודם שהוא ישפר את דרכיו, כמורה רוחני של רבים, ואח''כ תוכלו לבוא בטענות לאחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ש''ס - עכו''מ. (ל''ת)

    קרויצפלד יקוב, 12/07/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גם לחמותי יש עיניים גדולות , עור מתקלף ושיער בכל מיני מקומות בגוף.

    יוסי הגלילי, 12/07/07 11:20

    אני חושב שהבנתי למה.
    דווקא מקורבת לבית יוסף.

    הגב לתגובה זו

    • קרובי משפחה אנחנו , ולא ידעתי. (ל''ת)

      ישורון, 12/07/07 11:36

      הגב לתגובה זו

      • ישורון-אולי תמצא לך משהו

        ישורון, 13/07/07 15:09

        יותר טוב לעשות חוץ מללמוד בישיבה חרדית ולשבת בבית ולכתוב תגובות?
        ניסית לעבוד בNRG ולא הלך לך , אז אולי תצא תלמד משהו מעניין , כי הדרך שבה אתה מגיב רק מראה את רמת האינטלגנציה שלך שלא בטוח שהיית רוצה שנראה..............

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    המר''ן שליט''א מבין בשדים ובמרעין בישין.

    ישורון, 12/07/07 10:39

    היה לו אפילו אחד בתא המטען של הב.מ.ו.
    אגב, הוא למכירה עם השד , והפוגע בכבוד מר''ן לא יינקה.

    הגב לתגובה זו

    • ישורון ! אולי די ?

      לישורון, 13/07/07 15:11

      ניסית בגלץ ולא עבד ניסית פה ולא עבד אז למה שלא תרפה? שב תלמד איזה מקצוע במקום לעשות רוח כל היום ..... שיהיה לך לפחות במה לנפנף...גם כשהיית פה הייתה ככה.
      תקנה לך אינטלגנציה

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הדרך הבדוקה להלחם בשד..

    דפנה, 11/07/07 09:47

    כדור כסף בלב וצלב עץ.

    הגב לתגובה זו

    • ניסיתי זה לא הצליח לי (ל''ת)

      אופיר, 11/07/07 21:10

      הגב לתגובה זו

    • זה לא עובד.

      יענקל כהן, 12/07/07 10:45

      צריך לתת לו סטירה כזאת שיתחלה שלושה ימים ויעמיד פני מסכן....

      הגב לתגובה זו

    • גם לאשתי רייזל שתח' יש שדים שעירות ועור מתקלף.

      יענקל בלוי, 12/07/07 11:38

      מזלכם , ילדי ישראל , שאני כולא אותה בבית בשעות המסוכנות.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל יפי הנפש שיורדים על עובדיה מאמינים בשטויות מסוג אחר

    אהוד רוזנברג, 10/07/07 18:20

    כל היפי נפש שיורדים על הרב עובדיה הם צבועים גדולים , הם בעצמם מאמינים באמונות תפלות יורקים כשעובר חתול שחור , לא עוברים מתחת לסולם והולכים לכל מיני מכשפות וידעונים וקוראות קפה ואף מסתובבים עם כל מיני אבנים פולטות אנרגיה כאילו שזה יעזור למזל או לכאבי המחזור שלהם מניחים בבית כל מיני פנג שואי למיניהם ועוד כל מיני שטויות ואף קוראים בשקיקה את מדור האסטרולוגייה דבר ראשון שהם קונים את עיתון השבת , אז מי אתם שתרדו על הרב עובדיה צבועים

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הם שוטים, בדיוק כמוהו וכמו חסידיו

      נון, 11/07/07 08:05

      אסטרולוגיה, פנג שוואי, חתולים שחורים, הרבובדיה... כולם שקולים באיוולותם.

      הגב לתגובה זו

    • לאנשים כאלו באמת אין זכות

      בוב, 13/07/07 12:33

      אבל יש אנשים נורמליים, שלא מאמינים בשטויות.
      אני לדוגמא - עובד בממוצא פעמיים ביום עבודה מתחת לסולם, לא מסתכל על הצבע של החתול שאני מלטף.
      אז אני שומר לעצמי את הזכות להגיד שלפי דעתי זה ממש עצוב שאנשים באמת מקשיבים לדברי ההבל של איש שכזה.

      נ.ב.
      לפי דעתי, זה נורא שהוא מזהיר ''למורים ולהורים כי בימים האלה אסור להכות את הילדים'' הורים ובמיוחד מורים(!) לא אמורים להכות את ילדיהם בשום יום בשנה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    גם אצלנו כאן מאמינים כמו עובדיה בשייטן שנקרא קאטב מאררי ובענין של

    השייח' מרזוק, 10/07/07 15:30

    האמונות אנחנו והש''סניקים מאמינים באותם שדים.

    הגב לתגובה זו

    • גם החרדים והחב''דניקים הקתולים מאמינים בשדים וטכסי גרוש שדים (ל''ת)

      גם החרדים, 10/07/07 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הרב עובדיה יוסף עושה לנו עין הרע (ל''ת)

    הישמרו לנפשותכם, 10/07/07 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עובדיה יוסף הוא שד עטוף בשר של גוי (ל''ת)

    סתי, 10/07/07 13:39

    הגב לתגובה זו

    • איך אתם לא מיתביישים

      בופי לוי, 10/07/07 16:28

      הוא אומר את זה בישבילינו לא בישבילו הוא מנסה לעזור לנו וככה אתם מידברים? בורא עולם עד לו שהוא עושה את זה לשם שמים תיזהרו לדבר על הרב עובדיה יוסף

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין שדים ואין רוחות - אולי תבינו כבר (ל''ת)

    ש, 10/07/07 09:36

    הגב לתגובה זו

    • תעשה לי טובה , אל תדון בנבצר ממך.

      קטב מרירי, 12/07/07 11:40

      אני אחד מ''חכמי התורה'' של ש''ס.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    STOP TALKING BAD AGAINJEWISHST

    YAKOV VIZEL, 10/07/07 02:30

    STOP TALKING BAD AGAINST JEWISH PEPOLE I DONT CARE IF THEY ARE ASKENASE OR SEPHARADIC

    הגב לתגובה זו

    • What about just ignorant ones like (ל''ת)

      ???this Rabbi, 10/07/07 03:01

      הגב לתגובה זו

      • RABI OVADIA HE IS ALEADER OF JEWISH PEPOLE

        YAOV VIZEL, 10/07/07 03:20

        RABI OVADIA HE IS ALEADER OF JEWISH PEPOLE BUT THE PROBLEM THERE IS SOME PEPOLE HATE JUDAISM

        הגב לתגובה זו

        • I am Jewish and he is not my leader nor is he the leader of

          the majority, 10/07/07 04:08

          Hating ignorance isn't necessarily synonymous with hating Judaism, although all religions have their share of ignorance and as we can all see Judaism is not an exception

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    שדי שטיפת המוחות שולטים בכם (ל''ת)

    כל השנה, 09/07/07 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לראשונה בישראל אין לחם אחיד,בימי אלי ישי,בעל חליפת ארמני (ל''ת)

    שרייך סוררים, 09/07/07 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הרב עובדיה יוסף

    מתן, 09/07/07 22:40

    זה אמיתי?

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כמו עין הרע, חרטא שאנשים פרמיטיבים ושטופי מוח (ל''ת)

      מאמינים בהם, כך, 10/07/07 00:14

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    התורה תורת אמת - אבל הפרשנות שלא נדע... (ל''ת)

    ראש נקי :-), 09/07/07 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המקור מתהילים

    רעות, 09/07/07 20:03

    מקור עניין הוא מהפסוק ''לא תרא מפחד לילה... מדבר באופל יהלוך מקטב ישוד צהריים''

    הגב לתגובה זו

    • הפסוק מדבר על פחדים מדימיונות שבאים לאדם בלילה (ל''ת)

      לא שדים ורוחות, 10/07/07 00:08

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון הפסוק מדבר על יצה''ר שמתגבר בצהריים (ל''ת)

        גולן, 10/07/07 21:02

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    רבותיי זה עניין של אמונה

    יוני גבעתיים, 09/07/07 19:57

    יש מי שמאמין בכך ויש מי שאינו מאמין,
    מה נותן לכם את הזכות לקלל זה את זה בזכות אמונתכם,(בין באלוהים ובין בחוסר קיומו) המדור הזה נראה יותר ויותר כמו זירה למלחמת דת וירטואלית.

    אני עצמי איני מאמין בשדים ורוחות אך כמו רוב האנשים פוחד מהם..

    למי שאינו מאמין, מי שפתחו את כל תורות הסוד והנגלה היו אנשים חכמים ומוכשרים בכל קנה מידה ומלומדים לתקופתם,אני בספק אם התעמקתם די הצורך בעניין כדי לקבוע שהוא הבלים.
    למאמינים,ישנה ספרות מחקרית ענפה שטוענת שלא ניתן ליחס את הזהר לרשב''י ואת היצירה לאברהם אבינו,אתם אנשים מאמינים אך לא פתאים והלימוד בישיבות הוא לוגי להחריד מדוע אינכם בודקים בספרות זאת ואולי יש ממש בדבריהם(קבלו את האמת ממי שאמרה)?
    ובכל מקרה,מה השמחה הגדולה ללמוד את תורת הנסתר בימינו? הרי חכמים קבעו את ההגבלות ע''מ שלא יהיה גל של אמונה משיחית בסגון שבתאי צבי והנה היום אנחנו כעם עלולים להסחף לכך.

    לסיום הרב עובדיה יוסף הוא אדם גדול וחבל שאנחנו נתקלים בו רק כאשר הוא מושם ללעג (קטב מרירי שולתת?-מה חשבתם?)או כאשר אינו מובן כהלכה.

    הגב לתגובה זו

    • ליוני!דיברת לענין.יפה. (ל''ת)

      , 09/07/07 21:35

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    קטב מרירי הוא דמות מספרי ''רומח הדרקון'', הרב חובב פנטזיה-כיף ! (ל''ת)

    עודד, 09/07/07 19:08

    הגב לתגובה זו

    • יותר סביר שהרב אוהב כיף (ל''ת)

      ץ, 10/07/07 08:13

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מרן התכוון לשד מכיתה ז (ל''ת)

    קורנל מקושינסקי, 09/07/07 19:07

    הגב לתגובה זו

    • ספר ענק, תקרא את ''הנערים מרחוב פאל''

      נמצ'ק, 09/07/07 22:06

      מומלץ בחום! לכל הגילאים (לא אתו סופר)

      הגב לתגובה זו

      • אתה כנראה לא קראת את הספר הזה

        הנטפל לקטנות, 16/07/07 14:56

        הנערים מרחוב פאל נכתב ע''י פרנץ מולנר והשד מכיתה ז' נכתב ע''י מקושינסקי.קודם תבדוק - אחרי זה תשלח.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    כשהמר''ן דוחף את קהלו לבורות,כך הקהל קל יותר לשליטה

    אסף, 09/07/07 18:34

    אגב, מדוע אתם חושבים שש''ס דוחפת לביטול לימודי מדעים, מתמטיקה ואנגלית בבתי הספר החרדיים?
    קל יותר לשלוט על קהל נבער מדעת!

    הגב לתגובה זו

    • עדיף לשלוט על קהל,מקהל ששולט על התורה וכופר בה

      אספסוף, 09/07/07 20:46

      מאשכנז תצא תורה.

      הגב לתגובה זו

      • ''בשם ה' נעשה ונצליח''

        עידן, 12/07/07 21:35

        תגיד לי אתה דפוק ?? אתה מדבר על תצא תורה כשאתה מפלג את העם עם אמרות כגון '' מאשכנז תצא תורה'' אני רוצה להזכיר לך ולכולכם בית המקדש השני וגלות רומי באה בעקבות שנאת חינם ופילוגים אז אם אתה באמת ככה תורתך לא שווה כלום אז אדוני אנא חזור מדרכיך הרעות בעניין זה וכנ''ל לכל האנשים אשר דיברו כמוהו חזרו בתשובה מדבריכם הרעים

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    הש''סניקים עדיין שרויים בימי הביניים החשוכים ולכן אני לא מופתע

    ש''ס(שקרנים, 09/07/07 18:01

    מאמונות ההבל שלהם.פתי ובור לכל דבר יאמין.

    הגב לתגובה זו

    • ימותו הקנאים! (ל''ת)

      שלמה, 09/07/07 18:19

      הגב לתגובה זו

    • כל דבר תורני יאמין, ואתה רק צריך לזכות לראות את קטב בקרוב

      ישורון, 09/07/07 20:48

      מקווה השבוע.

      הגב לתגובה זו

      • לא תיקום ולא תיטור ואהבת לרעך כמוך - אני ה' (ל''ת)

        יהודי, 09/07/07 22:07

        הגב לתגובה זו

      • שתוק גזען , חסיד שוטה. מבייש את תלמודך - שבאבניק. (ל''ת)

        פולני, 12/07/07 10:40

        הגב לתגובה זו

      • ומה יעשה אדם , שבטנו מתהפכת ?

        חומוס השרון, 12/07/07 10:49

        האם ינפח בחברתם של שדים ויוסיף להם עוז ותמורה ?
        יבעבע במקווה ?

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    הרב עובדיה צודק כמו שהרבי לא מת והוא חי וקיים אז יש גם שד אמיתי

    חב''דניק, 09/07/07 17:55

    הנקרא קוטב מרירי וצריך בתקופת בין המצרים להיזהר ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • הרבי חי דרך מעשיו והוראתו והשפעתו

      מאמין, 09/07/07 20:03

      אך הוא אינו חי במובן הגשמי מכך הוא השתחרר.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    נמאס מה - ''כתבות'' של בן חיים. פשוט חסר תוכן! (ל''ת)

    ע.מ, 09/07/07 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אסור לכהנים ביישובים ושכונות חרדיות ללכת ביום הבחירות בין השעות

    כהנים הזהרו, 09/07/07 17:44

    14-18 מאחר ואז המתים הולכים להצביע.''בדיחה'' חרדית זו מגלה לנו את השפלות המוסרית,הרמאות והנוכלות שהיא לחם חוקם של החרדים באשר הם שם.מדי פעם נתפס אחוז קטן ביום הבחירות מבין החרדים המתחזים...................

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    החרדים מפיצים קליפות בעולם ובמיוחד המופתי עבדאללה יוסוף ולכן הזהרו

    הסיטרא אחרא, 09/07/07 17:28

    מהש''סניקים הנגועים באמונות לא רציונליות והבלים בגלל הקליפות הרבה שהם מביאים לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מרן אמר את השם המפורש שיזהר שהשד

    סיטרא אחרא, 09/07/07 16:07

    לא יתחפש לעיזה בן כלב ויתן לו
    בנה אחד, אני יש לי כובע ואני הולך
    עם כלב הציד שלישלא ינסה לבוא
    תגובה ל8 זה תסא בחוס
    ובא לציון גואל וגלמידי לרשל

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ועובדי עבודה זרה (ל''ת)

    אין כזה דבר שד, 09/07/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מני מב''ב, קטב מרירי בעקבותיך!

    המקובל קבלו, 09/07/07 15:21

    מני, אני מדבר בשם הרב שלך שמודאג מאוד שאתה יושב באינטרנט ולא מפסיק לדבר על הומואים במקום ללמוד תורה.

    הוא אמר לי שלפי התורה הקדושה וחכמת הקבלה קטב מרירי וריבוא מלאכים רעים יביאו המון אסונות לך ולמשפחתך אם לא תפסיק לכתוב.

    את האזהרה שלך כבר קיבלת, כשמשפחה חרדית נשרפה למוות בצפת רק בגלל שאתה גולש באינטרנט.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הוא מופיע בספר השיאים

    מורה נבוכים, 09/07/07 15:19

    הראשון שאשתו התפגרה עם המוח של בעלה

    הגב לתגובה זו

    • בשליחת התגובה אני מסכים/ה לתנאים הבאים

      אתר NRG, 09/07/07 17:04

      אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות הפוגעות ברגשות הציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הכוונה היא שבימי קיץ אלה דרושה זהירות מיוחדת

    דוד, 09/07/07 14:01

    חכמים נהגו להזהיר את שומעיהם באמצעים ספרותיים ומטאפוריים שונים.

    עובדה שאילו היה הרב מדבר על זהירות בימי החופש הגדול, אף אחד מכם לא היה שומע על כך.

    ברגע שגייס ''שד'' אחד,
    מיד קיבל כותרות...

    הגב לתגובה זו

    • אמצעים ספרותיים

      איילת, 09/07/07 15:49

      דבריך מזכירים לי את הביקורת הידועה על רב ידוע אחד שנוהג להחזיר אנשים בתשובה על ידי מה שאתה מכנה ''אמצעים ספרותיים ומטאפוריים שונים...''

      וחוצמזה, מה רע בלהודות בכך שישנם כוחות בעולמינו, למה צריך לקרוא לזה אמצעים ספרותיים ומטאפוריים?...

      סתם תהיות.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות. הרב הזה - כל חייו ''חופש גדול'' והתבטלות מעבודה. (ל''ת)

      ישי, 12/07/07 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעניין מה היה הבעש''ט אומר על זה

    בטל בשישים, 09/07/07 13:40

    ''האדם צריך להשתדל ללכת תמיד בדרך, שהוא דבוק בו יתברך. כלומר שכל מחשבותיו יהיו בו ית'. היינו, אם אפילו האדם נמצא במצב הכי גרוע, שאי אפשר להיות ירידה יותר גדולה מזו, אל יצא מרשותו ית', כלומר שיש רשות אחרת שלא נותנת לו להכנס לקדושה, שביד אותה הרשות להטיב או להרע.

    פירוש, שאל יחשוב שיש ענין כח של סיטרא אחרא, שהיא לא נותנת לאדם לעשות מעשים טובים וללכת בדרכי ה', אלא הכל נעשה מצד ה'.

    וזהו כמו שאמר הבעל שם טוב, שאמר שמי שאומר שיש כח אחר בעולם היינו קליפות, או יצר הרע, האדם הזה נמצא בבחינת ''ועבדתם אלוהים אחרים''.

    מאמר אין עוד מלבדו, ספר ''שמעתי'' של בעל הסולם

    הגב לתגובה זו

    • מדהים!!! מה זה הספר הזה? (ל''ת)

      יוני, 09/07/07 16:05

      הגב לתגובה זו

      • לגבי ספר שמעתי

        ראובן, 09/07/07 20:28

        זהו ספר שכתב ברוך אשלג זצ''ל ממה ששמע מאביו, הרב יהודה אשלג.

        ניתן למצוא את הספרים של שני האישים העצומים הללו באתר http://www.kab.co.il/heb/

        הגב לתגובה זו

        • קבלה לעם זו כת. (ל''ת)

          אזרח זועם, 12/07/07 23:30

          הגב לתגובה זו

    • בעל שם זה מקובל היודע להיטיב בעזרת שימוש בשמות קדושים וטהורים

      מאמין, 09/07/07 20:08

      מייסד החסידות האמין בעולם הנסתר כך שלא סביר שהוא היה אומר משהו שונה,לכל היותר היה מזכיר שלשדים אין השפעה בארץ למעט מקרים מאוד מאוד מסוימים.

      הגב לתגובה זו

      • לגבי הבעש''ט

        בטל בשישים, 10/07/07 08:15

        נכון שהוא היה מקובל ונכון שיסד את תנועת החסידות, אבל הוא לא היה עובד אלילים. תראה את הציטוט שהבאתי.

        אינני אומר שה''דבר'' הזה שהרב עובדיה דיבר עליו אין לו שום ביסוס. הרי ספר דברים מזכיר זאת.

        אבל אסור בשום פנים ואופן להגשים את דברי התורה, להגיד שיש איזה שד או כח או מה שזה לא יהיה, בטח לא כח נפרד מהבורא ית'.

        אין עוד מלבדו ואין עוד איזה דבר או כח שיכול לעשות משהו כנגד רצונו. וכל האומר אחרת עובד עבודה זרה

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    אסור אגב לומר את השם במפורש

    אביהו, 09/07/07 13:35

    רק לרמוז

    הגב לתגובה זו

    • אתה דביל אם אתה חושב שקתב מרירי

      חן, 09/07/07 13:58

      זה השם המפורש.

      אתה דביל
      ובתור בונוס
      אתה גם עובד אלילים

      הגב לתגובה זו

      • עידכון: ראיתי אחד ממש עכשיו !!

        אביהו, 09/07/07 15:03

        הרב צדק ואני ראיתי אחד עכשיו פה לידנו.
        רצתי לקחת את הילדים ולהתחבא בחדר ללא חלונות.
        הילדים קצת בוכים אבל הרגעתי אותם.

        הגב לתגובה זו

        • לך לפסיכיאטר (ל''ת)

          יהוה, 13/07/07 21:46

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    קטב=סרטן (לא בגימטריה)

    גילי, 09/07/07 13:20

    ''יצוין כי הרבנים טוענים שהשעות בהן השד מסוכן במיוחד הן בין עשר בבוקר לשלוש בצהריים''

    מעניין. אלו בדיוק השעות המסוכנות לשיזוף לפי האגודה למלחמה הסרטן.
    הם יודעים משהו שאחנו לא יודעים?

    הגב לתגובה זו

    • את/ה טועה, גילי. השעות המסוכנות לחשיפה לשמש: 9:00 - 15:00 (ל''ת)

      ולשאר דבריך, 09/07/07 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    למפקפקים החמודים , תקראו בבקשה :)

    כהניסט, 09/07/07 12:41

    שמעו נא לי יקירי , הרב עובדיה יוסף שליט''א לא בא לנסות להכניס לכם את הראש בממבו ג'מבו ולגרום לכם לרעוד , הרב פשוט דיבר על הנושאים של בין המיצרים (כצפוי , זה תואם את התקופה) ההלכות בין השאר, דברי תורה וכו' .

    התכנית משודרת בלווין, ולכן לא קל לצפות בה, וכמו כן לא קל ל''תקשורת'' לצטט ממנה דברים בלא הבנה ולנסות להשמיעם כמגוחכים וכו'

    האזהרה הזאת היא על פי השולחן ערוך (שדרך אגב לכל ''המפקפקים'' כאן בעניין דברים על טבעיים, את השולחן ערוך כתב רבי יוסף קארו זכר צדיק לברכה, שלו היה מגיד , שבזמן שהיה מדבר איתו , כל צפת הייתה שומעת את זה (מרוב שהקול של המגיד היה חזק) וזה היה כך במשך כל התקופה ההיא )

    בכל אופן , איני מתיימר לנסות להסביר את הרב

    אך ראוי להוסיף שלפחות עד כמה שאני יודע , אין לשדים שום דריסת רגל באדמת ישראל מאז שגורשו ממנה לפני כמה אלפי שנים

    לכן , ייתכן שהרב פנה לציבור היהודי בחו''ל , ואם לא , אז איני יודע במה אמורים הדברים .... אך לא לזלזל בתורתנו הקדושה , שכמו שמספרת על העולם הרוחני , כך סיפרה גם על המדע , וצדקה בכל מה שאמרה , אלפי שנים מלפני שהמדע המודרני נולד והתחיל לחקור ...

    אני די בטוח שמטרת הרב לא הייתה לגרום לציבור לפחד , כי צריך לבטוח בהשם תמיד , לצערנו , מצטטים את זה בלי הסבר של חכמים (לא לשכוח שהרב נושא את הדרשות האלה בפני תלמידי תורה שמבינים את העניינים האלה ולא בפני ציבור שלא רגיל בלימוד נושאים קשים)

    זה מזכיר לי את איך עיוותו את מה שכיבכול טענו שאמר על מרוקאים (כשהוא בסך הכל ציטט את גדולי הדורות הקודמים בעניין הלכתי שהרבנים המרוקאים חולקים עליו , כדי להוכיח שדעת גדולי האחרונים היא תומכת בשיטתו, ואמר שלעומת הם, איך קטני הדור (רבנים מודרנים זאת אומרת, ולא מרוקאים) יוכלו להתווכח עם כאלה גדולים
    ולא ציטטו אותו נכון, אלא הפכו את זה לכביכול הערה גזענית


    ככה שאל תמהרו לשפוט במה שאינכם יודעים אפילו מה נאמר!

    הגב לתגובה זו

    • כלומר, אתה באמת מאמין בשדים?

      דימון, 09/07/07 13:13

      ניסחת את תגובתך בלשון בהירה, אבל בשורה התחתונה, אתה בעצם אומר שאתה מאמין בקיומו של שד מרבה-עיניים..
      אני לא יודע בקשר אליך, אבל אנו חיים בעולם טכנלוגי מתקדם עם ציוד צילום רגיש, חיישנים וכדומה ובכל זאת אין הוכחות כלשהן לקיום שדים.
      אני אישית לא ראיתי שד (מלבד השד העדתי.. :-) אי-פעם לפחות לא מאז הסרט ה''דיבוק''.
      אולי דיברי עובדיה אינם מכוונים לחילוניים, אבל הם בוודאי לא מכוונים לאנשים נאורים!
      אז מי נשאר?..

      הגב לתגובה זו

      • הוא מכנה את עצמו על שם שד...

        צייד השדים, 09/07/07 15:19

        השטן היודו-נאצי כהנא, איש המאפיה שברח לישראל מחשש לחקירה פלילית וייבא לכאן התנהגות של קו-קלוקס-קלאן.

        בסוף הוא סוכל סיכול ממוקד, וגם בנו חוסל כמו כלב שוטה, ונמחה זרע הזדון מהארץ.

        הגב לתגובה זו

        • למגיב ''צייד השדים'': אתה רשע גדול ואכזרי ותומך במחבלים

          ל, 09/07/07 16:06

          הבן של הרב כהנא, נרצח יחד עם אשתו בפיגוע ירי רצחני. אתה מנוול שתומך ברוצחים שביצעו את הפיגוע, וחמשת היתומים לא יסלחו לך.

          הגב לתגובה זו

          • התכוונת לחמישה גורי כלבים נגועים, לא? (ל''ת)

            כלבן, 10/07/07 18:25

            הגב לתגובה זו

        • תגובה

          כהניסט, 09/07/07 17:56

          הרב מאיר כהנא זכר צדיק לברכה השם יקום דמו זכותו תגן עלינו
          לא ''ברח'' לישראל מחשש לחקירה פלילית, אלא עלה לארץ בצורה ליגיטימית וגם גרם להמונים מבני ישראל באמריקה והגלויות לחזור למקורות ולעשות עלייה .

          הרב מאיר כהנא זצוק''ל הי''ד לא ברח לישראל מחשש לחקירה פלילית, שכן הרב נעצר באמריקה פעמים לא מעטות ולא חשש מזה מעולם, כמו כן גם ישב בכלא לא מעט גם בארץ וגם באמריקה וכל זה היה אך ורק בשל דאגתו ליהודים ועזרה להם אפילו באמצעים שעיצבנו את השלטונות האמריקנים והישראלים

          דברים נעלים כגון דרישה לשחרור יהודי סוריה רוסיה ואתיופיה , שכנראה בעיניך הם מעשים פליליים .

          הרב כהנא לא חשש לחזור לאמריקה הרבה פעמים לאחר העליה , על מנת לארגן דברים,להרצות ולתת שיעורים ולשכנע את יהדות ארה''ב וארצות אחרות בגלות לחזור לבית, לארץ ישראל, ולעשות תשובה , לו מה שאתה אומר הוא נכון, היאך אם כן הוא לא פחד לחזור לאמריקה פעמים אין ספור לאחר העלייה לישראל ?(ויש אין ספור הקלטות קול מהרצאות ,וראיונות ברדיו והטלווזיה האמריקאים מהתקופה האמורה להוכיח את זה , למקרה שתנסה להכחיש )

          הרב כהנא נלחם בקו קלוקס קלאן , ולידעתך , הוא וארגון הליגה להגנה יהודית הענישו אותם, ובתקופת תור הזהב של הליגה (69-71 \ 84-88) הליגה ריצצה ראשי נאצים ואנטישמים בכל רחבי ארה''ב , משהו שפחדנים כמוך שמגנים את הנאצים , אבל לא מוכנים להלחם נגדם, כנראה , לא היו חולמים לעשות.

          הרב מאיר כהנא זצוק''ל נרצח בעת שהוא ניסה לשכנע יהודים אמריקאים לעלות לארץ - בעת הרצאה

          הרב בנימין זאב כהנא ואשתו טליה כהנא זכרונם לברכה ,ושהשם יקום דמם , נרצחו על ידי מחבלי פת''ח שנשלחו למשימה זו על ידי זקריה זביידי ומרוואן ברגותי ימח שמם

          הגב לתגובה זו

      • עולם טכנולוגי מתקדם עם ציוד צלום רגיש

        צלם חובב, 09/07/07 15:54

        גם לא יכול לגלות את הטימטום [לא נגיד שלך... אבל הכוונה ברורה].

        מסקנה: קיימות ישויות שאינן מושפעות מגלי האור, אותם אי אפשר לצלם.

        הגב לתגובה זו

      • תשובה

        כהניסט, 09/07/07 18:00

        אנשים לא נאורים ?

        חה חה חה .

        מה שסטודנט לומד בחודש, ילד בן שמונה בישיבה לומד ביום .

        הגב לתגובה זו

      • דבריך מזכירים את האימרה הידועה

        יוני מגבעתיים, 09/07/07 19:44

        ''צילמנו את כל החלל ולא מצאנו את אלוהים''

        כל נושא המטא פיזיקה מתבסס על כך שאינו חלק מהעולם הטבעי אלא חלק מעולם אל טבעי (זו לא טעות כתיב) המקיים קשר שאינו נהיר לנו עם העולם הטבעי.

        בסופו של דבר זה מסתכם באמונה .

        הגב לתגובה זו

    • מה המקור שכל צפת שמעה את המגיד? (ל''ת)

      מקור, 09/07/07 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה לא קטב מרירי. זה קצב רירי

    מוטי, 09/07/07 12:34

    הכוונה לשד שמתחפש לנשיא וכולו נוטף ריר על נשים שעוברות לידו.

    הגב לתגובה זו

    • למוטי!מה אתה מכניס פה את הנשיא?השד תפס אותך? (ל''ת)

      מני, 09/07/07 22:28

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה באסה, אסור לי להרביץ לילדים בימים האלה?

    מוטי, 09/07/07 12:27

    נו טוב, נחכה עד שיגמרו הימים ואז נכניס להם באבי אביהם.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי!גם למדור שדים אתה נכנס? (ל''ת)

      מני, 09/07/07 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בבימה יש הרבה שדים.אחד מהם זה קופאטש!עולם התרבות עלק! (ל''ת)

    יציק, 09/07/07 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בארץ ישראל אין שדים (ל''ת)

    האדמו''ר מבובניץ, 09/07/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מאז ''תצא בחוץ''..

    משיח לא בא, 09/07/07 11:41

    מאז שצעק ''תצא בחוץ'',
    אובד-יה לא התייחס בכלל
    ל''כתב מריר'' כזה או אחר...

    אעלק ''קטב מרירי''.. האם זהו
    המנהיג הרוחני של אלפי אנשים
    החיים בשנת 2007 ??

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפארדוקס שולט!

    באפי קוטלת שדים, 09/07/07 11:37

    אם כל מי שרואה את השד ''נופל ומת'', אז איך בדיוק מישהו הצליח להסתכל עליו ולתאר שיש לו ''מלא עיניים'' ו-''קליפות קליפות ושערות שערות''?...
    הלוקשים שמוכנים לאכול המאמינים זה פשוט קשה להאמין!
    בורות!, זו המילה המתאימה לתאור אנשים שעדיין מאמינים בשדים מלאי עיניים שמסתובבים להם בשעות הבוקר להנאתם..
    הרי ידוע לכל ששדים סובלים מבעיות בעור ולא אוהבים שמש!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קטב מרירי

    שיר, 09/07/07 11:34

    זה לא מצחיק זו אמת לאמיתה וזה כתוב בתורה.
    ולא המצאה של הרב עובדיה ח''ו .
    קטב מרירי הוא שד המוזכר באגדה ובהלכה היהודית.

    קטב מרירי מוזכר לראשונה בספר דברים לב, פסוק כד: מְזֵי רָעָב וּלְחֻמֵי רֶשֶׁף וְקֶטֶב מְרִירִי, וְשֶׁן-בְּהֵמֹת אֲשַׁלַּח-בָּם, עִם-חֲמַת זֹחֲלֵי עָפָר.

    יש לציין כי פשט הפסוק אינו מדבר על שד אלא על חץ משוח ברעל. על-פי מדרש איכה רבה [1], קטב מרירי מצוי בימי בין המצרים. בתיאורו עוסקים רבי יוחנן וריש לקיש (רשב''ל): ''ר' יוחנן אמר כולו מלא עינים קליפות קליפות ושערות שערות, ורשב''ל אמר עין אחת נתונה על לבו וכל מי שרואה אותה אין לו חיים מעולם... וכל מי שרואה אותו נופל ומת'' ובתנחומא (נשא כז)מוסיפים:''ראשו דומה לעגל וקרן יוצא מתוך מצחו''.

    בשולחן ערוך (אורח חיים, תקנא,יח) נקבעה הלכה: ''צריך ליזהר מי''ז בתמוז עד ט' באב שלא לילך יחידי מד' שעות עד ט' שעות משום שבהם קטב מרירי שולט'' (דבר שלא נפסק להלכה היא הגמרא בפסחים (קיא, ב) האומרת שהוא שכיח דווקא בימים שבין ר''ח תמוז ל-טז בו). שליטתו של קטב מרירי, על-פי הלכה זו, היא בשעות הצהריים, וזאת על-פי מדרש תהילים על הפסוק (תהלים צ''א): ''מדבר באופל יהלוך מקטב ישוד צהרים''. כמו כן נאמר שם שאינו שולט אלא בין צל לחמה- דבר הבא לידי ביטוי בדברי המשנה ברורה שם: ''וכן יש להיזהר שלא לילך בין חמה לצל''. רבי יצחק אייזיק טירנא, שחי סוף המאה ה-14, כתב ב''ספר המנהגים'' שלו כי בימי בין המצרים ''אין להכות אפילו הרב לתלמידו, אפילו ברצועה, לפי שבהן קטב מרירי שולט''
    (לקוח מתוך ויקיפדיה)

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו לומדים יהדות מויקפידיה?

      אישיהודי, 09/07/07 12:00

      חשוב לציין שאחד מגדולי הרבנים מאז ומתמיד שלל את כל התופעה הזאת מכל וכל
      למי שלא מכיר קראו לו הרמב''ם

      הגב לתגובה זו

      • הרמב''ם שלל גם נטילת ידיים בבוקר ושאר מנהגי הקבלה

        והיה בדעת מיעוט, 09/07/07 12:47

        אם אתה תימני, תנהג לפיו. אם לא - לא.

        הגב לתגובה זו

        • אני יהודי. רצוי שתלמד קצת

          אישיהודי, 09/07/07 12:59

          לפני שתגיב

          הגב לתגובה זו

      • הרמבם לא שלל את ויקיפדיה.

        עובד זר, 09/07/07 16:14

        להיפך, הוא תמיד נהג לצטט משם בשיחותינו. ולא הפסיק לציין בגאווה את הערך המצויין שנכתב עליו שם.

        הגב לתגובה זו

        • מצד שני, בכמה מקומות במורה נבוכים

          אבי, 09/07/07 23:48

          הרמב''ם מתבטא בחריפות נגד האינטרנט בכלל. כך למשל בחלק ד פרק טו: ''וכבר ידעת כי החכמים ז''ל ריחקו מאוד עניין זה, רצוני לומר: האינטרנט, עד שאמרו עליו: אדם יושב כאן ורואה חלום באספמיה. להורות בזה על צד הפלגת העניין וזרותו, וממה שיש בו מעניין הפעלת הכוח המדמה, אשר הוא חרפה לנו כידוע''. ועוד, ע''ש באורך. כך שיש פנים לכאן ולכאן.

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    nrg מציגים זאת באור הזוי , אבל

    ירון, 09/07/07 11:34

    מדובר בכוחות מאוד חזקים בעולמנו ששולטים שיונקים את כוחם מהסטרא אחרא, כוחות אלה הם כוחות רוחניים שיכולים להתלבש בהגשמה ולא כל אדם יכול לראות אותם או להרגיש בהם.
    ''דבר שאני לא רואה לא אומר שאינו קיים.''

    הגב לתגובה זו

    • זה באמת הזוי. (ל''ת)

      שילינג, 09/07/07 12:40

      הגב לתגובה זו

    • איפה מציגים באור הזוי? (ל''ת)

      דיווח אוביקטיבי, 09/07/07 12:50

      הגב לתגובה זו

    • הכל נכון, שד כזה אנס את אמא שלי! (ל''ת)

      מני, 09/07/07 15:20

      הגב לתגובה זו

      • ומה עשה אבא ? היה באותו זמן מלמד צדיקות ? (ל''ת)

        אייל סיוון, 12/07/07 10:44

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    הקטב מרירי הזה- ממש דומה לנסראללה (ל''ת)

    פרסי, 09/07/07 11:18

    הגב לתגובה זו

    • לאו דווקא. זה הקלסתרון של מוישה הירש מנטורי קרתא. (ל''ת)

      הרשלה, 12/07/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מממ...או-קיי... פתאום שי טובלי לא נשמע כל כך מוזר... (ל''ת)

    אסי, 09/07/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עובדי אלילים מופרעים (ל''ת)

    אייל כהן, 09/07/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אחחחח... איזה חכמה יש במסורת היהודית שיראו כל הגויים ויקנאו! (ל''ת)

    יובל ב., 09/07/07 11:07

    הגב לתגובה זו

    • ליובל !יותר טוב מחוכמת אנשי הרוח שלך. (ל''ת)

      מני, 09/07/07 13:52

      הגב לתגובה זו

      • א ה ל ן מ נ י ! וואלה חיפשתי אותך!

        יהודי, 09/07/07 15:06

        הפעם השתכנעתי סופית שאני טעיתי ואתה צדקת. על קטב מרירי ועל המגבלות הקשורות בו בין י''ז תמוז ו-ט'' באב לא שמעתי בכול שנות לימודי בבית הספר עם כול הליבה והמדעים וההיטוריה והשטויות. אם היה ניתן ממש עכשיו לחזור בזמן, הייתי הולך אך ורק לזרם החינוך החרדי יען כי שם לומדים את הדברים החשובים באמת.
        שמור על קשר.

        הגב לתגובה זו

        • לסיני שלום! אני מציע לך להתמקד בשם אחד.זה לו מפחיד.ולעניננו.

          מני, 09/07/07 16:50

          אתה חושב שכל דבר בקבלה צריך ללמד? אם בכל זאת אתה מעונין.אז תלך ללמוד ותבין כמה שאתה טועה.בדיוק כמו שלי זה היה. ומה שאנחנו למדנו בבית הספר הממלכתי.בהרבה יותר טוב מהיום.היינו אומרים אדון עולם. ושמע ישראל.היינו עומדים כשהמורה נכנסה.ועוד דברים יפים של פעם.היום הציונים לו מעונינים להשריש לילדים שלנו יהדות.ולכן זה התגובות שאתה רואה. אני בכל אופן מעונין להוריד פרופיל.ומה אתכם.אם אתה. ויש עוד אחד יוני מגבעתים תדברו אז אני מאמין שזה יעזור.להתראות.

          הגב לתגובה זו

          • מני הקבלן - אל תתקשר אלינו . אנחנו נפנה אליך כשנצטרך לך....

            יקים, 12/07/07 10:43

            וניזכר בך כשנצטרך לנקבינו.

            הגב לתגובה זו