• 70.

    רובים תמורת שקים

    w.r, 06/07/07 23:33

    אין להעביר מזון כל שהוא ללא תמורה. רוצים החמס אוכל ; שישלמו תמורת כל שק קמח בקלצניקוב. שק אורז;m16. וכן הלאה.
    לא ירצו לשלם כך, שירעבו.
    אני בטוח כי העולם המערבי יבין ויתמוך בדבר.

  • 69.

    תסתמו כבר ! כנסו

    KING OF DEATH, 05/07/07 23:06

    ומי אמר שכל אלה שמתו הם מחבלים ?

    ואם זה היה אצלנו והצבא שלהם היה נכנס והורג וחוסם , איך הייתם מגיבים ?

    צריך לערוף את הראש של הנייה , ולא של כל הפלסטיניים .

    חבל שאין פתרון אחר עם החמאס חוץ מלכנס במנהיג שלהם , ובכל מנהיג שיחליף אותו , אבל צריכים להבין שלא כל הפליסטיניים מחבלים .

    אז תפסיקו כבר להגיד את המשפט '' להשמיד אותם '' .. ותחשבו שאם היינו במקומם איך היינו מגיבים ..

    הנייה - חבל שאני לא במקום אולמרט הייתי מזמן תולש לך את הראש .

    • בן כמה אתה,10? (ל''ת)

      oren, 06/07/07 01:54

  • 68.

    צה''ל הוא צבא העם ואהוד ברק הוא מנהיג העם. (ל''ת)

    אזרח הארץ, 05/07/07 21:29

    • תודה אזרח. הבעתה את רחשי ליבם של רבים וטובים בארצנו . חזק ואמץ. (ל''ת)

      ירושלמי ותיק, 05/07/07 21:41

      • ברק, אתה קול קורא במדבר.

        אשליות, 06/07/07 17:43

        גם אלו שתמכו בך בעבודה, עשו זאת משינאת האדמיראליסימו איילון (מוצררה).

  • 67.

    יישר כוח. תודה. (ל''ת)

    יושקו, 05/07/07 20:07

  • 66.

    צה''ל מצוין - תמשיכו ככה. כל הכבוד (ל''ת)

    אבי, 05/07/07 18:12

  • 65.

    מנהיג צריך להיות רציני וחזק ולא נחמד ועממי

    דניאל, 05/07/07 18:09

    כאלה היו אריאל שרון ויצחק רבין, כזה הוא אהוד ברק. להבדיל אלפי הבדלות ממנהיגים פוטוגניים כמו רמון וביבי ומקריקטורות כמו פרץ ואולמרט

  • 64.

    סוף סוף רמטכל גולנציק, הלאה אשכנזי (ל''ת)

    גולנציק במיל, 05/07/07 18:08

  • 63.

    שהחינו והגענו לזמן הזה שאהוד ברק הוא שר הבטחון

    יעקב בר יוסף, 05/07/07 17:54

    ובעזרת השם אהוד ברק הוא ראש הממשלה הבא.

  • 62.

    כל הכבוד לצ.ה.ל. לאהוד ברק ולגבי אשכנזי.

    ליכודניק לשעבר., 05/07/07 16:26

    העם מברך אתכם ונותן בכם את אמונו מחדש.

    • אתה העם??????

      אחד העם, 05/07/07 19:11

      העם לא מברך את אהוד ברח כשלון מדינת היהודים

  • 61.

    הגעתי להחלטה סופית ! אהוד ברק הוא ראש הממשלה שלי. (ל''ת)

    קול צף., 05/07/07 16:23

    • ''חחח'' (ל''ת)

      Avi Ecuador, 05/07/07 16:33

    • תמשיך לצוף. בבחירות הקרובות לאא תמצא שום חוף מבטחים! (ל''ת)

      יאיא, 05/07/07 18:01

  • 60.

    כל הכבוד לצה''ל ולברק-אני גאה בכם, תחי הנחישות!! (ל''ת)

    ה' ישמור עליכם, 05/07/07 15:44

  • 59.

    לא הבינו ''הפלסטינים'', עושים להם את שהם לא מסוגלים לעשות

    Avi Ecuador, 05/07/07 15:38

    מנסים לפתור להם אנרכיה ולאפשר להם מדינת סדום-עמלק-פלסטין שיבנה להם צה''ל, יאפשרו לשמאל לטפל ביהודים בהמשך, בסך הכל שיאפשרו לצה''ל לטפל ביהודים, לעשות להם ניקוי אתני ''בפלסטין'' בשלבים ראשונים, בשלב ז' הרחם המוסלמית והשמאל בקו הירוק ישלימו את המלאכה.

  • 58.

    היה לי יום קשה עד ששמעתי את החדשות הטובות. אהה, איזה יום יפה. (ל''ת)

    רק ככה, 05/07/07 14:53

  • 57.

    חבל שרק 10 (ל''ת)

    בורגיבה, 05/07/07 14:40

  • 56.

    Hamas militant gets instantly shot deadMUST SEE

    mashiach, 05/07/07 14:30

    http://youtube.com/watch?v=z3I1vGLm5Lg

  • 55.

    הפיקו לקחים

    Mashiach, 05/07/07 14:28

    הפיקו לקחים


    שימו לב לקו התקשורתי של צה''ל בלחימה בעזה, שקט מוחלט, אין דיבורים, אין ראיונות אין הכרזות.
    אני מניחה, שמאחורי הקלעים, יש תדרוכים לכתבים הצבאיים וזה בסדר גמור. אין לי מושג אם הקו התקשורתי הזה מתוכנן ומוכוון על ידי מישהו, אבל מה שבטוח שהוא מנוגד לקו התקשורתי הפרוץ והמופקר שהיה במלחמת לבנון.
    הגישה הצנועה של צה''ל של קודם כל עושים אחר כך מדברים, זה קו תקשורתי מצויין.
    הגישה הצנועה של צה''ל, שלא יוצא בחגיגות ובאמירות מטופשות על הישגים מבצעיים על כל מחבל שנהרג, כל עוד ירי הקאסם לעבר שדרות נמשך, זה צה''ל שאני גאה בו.
    לשם שינוי, ניתן לראות שהקו התקשורתי, תואם את רוח המפקדים בשטח, קרי: צניעות, עשייה ומינימום דיבורים ופטפוטים וזה צה''ל שלי שאני מכיר.
    ההתנהלות התקשורתית של המפקדים הבכירים, הרמטכל אשכנזי, אלוף פיקוד הדרום גלנט ומפקדים בכירים נוספים, בעצם העובדה שאינם מתראיינים בשלב זה, מעבירים מסר חשוב ביותר ללוחמים ולאזרחי המדינה, שמשמעותו, במסר שכרגע אנו עסוקים בעשייה ובלחימה, אין לנו עדיין משהו חשוב להגיד לאומה ולכן עדיף לא לפטפט אלא לעבוד.
    קחו לדוגמא את מפקד אוגדת עזה, כמה ממכם, מכירים את שמו, מתי בפעם האחרונה, מישהו ראה את פרצופו בטלוויזיה?
    מבחינתי זה, אבל רק זה צה''ל שאני גאה בו.
    צבא צנוע שקט, שמבין שעיקר משימתו בשטח ולא בפטפוטים בטלוויזיה.
    ולשמחתי בפעם הראשונה בשנים האחרונות יש קורלציה בין רוח המפקדים לעשייה התקשורתית של דובר צה''ל ואל תתבלבלו גם שהמדיניות היא שקטה ומרסנת מבחינה תקשורתית, יש הרבה עבודה מבחינה תקשורתית.
    חשוב להבין שאני חושבת שהמדיה התקשורתית חשובה ביותר, אך גם שקט וריסון תקשורתי, לעיתים מבטאים אסטרטגיה תקשורתית, יותר מראיונות אין סופיים. זמנם של המפקדים הבכירים להתראיין בנושא עזה ולספר לאזרחים, על תמונת המצב עוד יגיע, אך לא כעת.
    לסיכום, אינני יודעת, אם נוכל לטעון לנצחון מוחלט מול ארגוני הטרור, כנראה שכרגע לא. אבל דבר אחד בטוח, אוכל להגיד. צה''ל שלי וכמובן שלנו, ח

    • תפסיק לקשקש ולהתנפח

      Avi Ecuador, 05/07/07 15:44

      ומה משיגים מכל השטויות האלה? מה החזון?
      מדינת סדום עמלק שלא מודה ברצונה להשמיד את מדינת ישראל וזמן לטפל ביהודים ולעשות להם ניקוי אתני ''בפלסטין'' בהמשך?
      להעביר את עזה-עזאזל בהמשך לקו הירוק בעכו, יפו, המשולש... זכות שיבה וירושלים עלקוץ בן לאומית?
      לא תודה!

      • Hi

        Mashiach, 05/07/07 17:09

        Why do you belived that Iam so LEFT......Iam more RIGHT then you are

  • 54.

    הפיקו לקחים

    Mashiach, 05/07/07 14:27

    הפיקו לקחים


    שימו לב לקו התקשורתי של צה''ל בלחימה בעזה, שקט מוחלט, אין דיבורים, אין ראיונות אין הכרזות.
    אני מניחה, שמאחורי הקלעים, יש תדרוכים לכתבים הצבאיים וזה בסדר גמור. אין לי מושג אם הקו התקשורתי הזה מתוכנן ומוכוון על ידי מישהו, אבל מה שבטוח שהוא מנוגד לקו התקשורתי הפרוץ והמופקר שהיה במלחמת לבנון.
    הגישה הצנועה של צה''ל של קודם כל עושים אחר כך מדברים, זה קו תקשורתי מצויין.
    הגישה הצנועה של צה''ל, שלא יוצא בחגיגות ובאמירות מטופשות על הישגים מבצעיים על כל מחבל שנהרג, כל עוד ירי הקאסם לעבר שדרות נמשך, זה צה''ל שאני גאה בו.
    לשם שינוי, ניתן לראות שהקו התקשורתי, תואם את רוח המפקדים בשטח, קרי: צניעות, עשייה ומינימום דיבורים ופטפוטים וזה צה''ל שלי שאני מכיר.
    ההתנהלות התקשורתית של המפקדים הבכירים, הרמטכל אשכנזי, אלוף פיקוד הדרום גלנט ומפקדים בכירים נוספים, בעצם העובדה שאינם מתראיינים בשלב זה, מעבירים מסר חשוב ביותר ללוחמים ולאזרחי המדינה, שמשמעותו, במסר שכרגע אנו עסוקים בעשייה ובלחימה, אין לנו עדיין משהו חשוב להגיד לאומה ולכן עדיף לא לפטפט אלא לעבוד.
    קחו לדוגמא את מפקד אוגדת עזה, כמה ממכם, מכירים את שמו, מתי בפעם האחרונה, מישהו ראה את פרצופו בטלוויזיה?
    מבחינתי זה, אבל רק זה צה''ל שאני גאה בו.
    צבא צנוע שקט, שמבין שעיקר משימתו בשטח ולא בפטפוטים בטלוויזיה.
    ולשמחתי בפעם הראשונה בשנים האחרונות יש קורלציה בין רוח המפקדים לעשייה התקשורתית של דובר צה''ל ואל תתבלבלו גם שהמדיניות היא שקטה ומרסנת מבחינה תקשורתית, יש הרבה עבודה מבחינה תקשורתית.
    חשוב להבין שאני חושבת שהמדיה התקשורתית חשובה ביותר, אך גם שקט וריסון תקשורתי, לעיתים מבטאים אסטרטגיה תקשורתית, יותר מראיונות אין סופיים. זמנם של המפקדים הבכירים להתראיין בנושא עזה ולספר לאזרחים, על תמונת המצב עוד יגיע, אך לא כעת.
    לסיכום, אינני יודעת, אם נוכל לטעון לנצחון מוחלט מול ארגוני הטרור, כנראה שכרגע לא. אבל דבר אחד בטוח, אוכל להגיד. צה''ל שלי וכמובן שלנו, חזר להיות צה''ל צנוע, שמפטפט פחות עושה יותר וזה הצה''ל שלו אנחנו זקוקים בימים קשים אלו. כי הצניעות תביא להישגים בשטח ולא לאשליות תקשורתיות ויחצון אישי של מפקדים בכירים.


  • 53.

    סוף סוף יש מנהיגות ביטחונית

    אייל, 05/07/07 14:14

    אהוד ברק ותחתיו גבי אשכנזי ממשיכים להראות לאולמרט ופרץ איך עושים זאת נכון.
    העיקר שאולמרט ימשיל ''להפציר'' בחברו המצחין, חיים רמון, שיואיל לבוא ולשמש כסגנו.

  • 52.

    הבעיה - המחבלים בתוך האזרחים!!!

    ישראלי, 05/07/07 14:05

    שימו לב גם בווידאו פה וזה תמיד ככה, לכן יש לצה''ל תמיד את הבעיתיות הזאת! ובכלל זה יש פגיעות ב''חפים מפשע'' שהם מסייעים לטרור! שימו לב איך יש מלא אזרחים בחוץ ליד הטרוריסטים!!!! הם לא מתרחקים מהם או ניכנסים הביתה אלא עומדים שם בחסות המחבלים!! שימו לב הם אחד בתוך השני במקום לברוח לבית! הם מסייעים לטרור תמיד גם בזה שהם מחביאים אמצעי לחימה ורקטות בחצרות שלהם בבית! הם בחרו חמאס ברוב של 97% ולא עושים כלום נגד הטרור שיש להם ברצועה ע''י הפגנות או סיוע לצה''ל - ולכן אני אומר, שאם הם לא עוזרים לסייע לעצמם, אנחנו לא צריכים לרחם עליהם!!! ילדים שם ליד המחבלים!!!! שימו לב!! וזה תמיד ככה!! לא לחרם!! להפציץ מהאויר גם מסיעי טרור ''חפים מפשע'' שידיהם בטרור היא עקיפה! אין בררה זאת מלחמה! ואם אתם, השמאל, לא רוצים שמחבל יפוצץ לכם את המשפחה ואת מי שאתם אוהבים במסעדה או אוטובוס כדאי לכם להתעורר.

    • בדיחה

      עבד, 05/07/07 14:14

      חי באשליות, לא ראוי לתגובה

      • שמה האשליה....? (ל''ת)

        מישהו, 05/07/07 23:09

  • 51.

    חיזקו ואימצו. בהצלחה בהמשך ו... שימרו על עצמכם. (ל''ת)

    איתן, 05/07/07 14:02

  • 50.

    יחי צה''ל גבי אשכנזי וברק הללויה עכשיו צה''ל אמיתי

    טליה, 05/07/07 13:50

    מספיק עשו לנו בית ספר המגעילים האלה שיתנו להם בראש והכי הכי שיהחזירו לנו את החטופים אמן ואמן כן יהי רצון!!!

    • מה זה?

      עבד, 05/07/07 14:05

      האם נגזל ממך הרגש מה זה החיילים הם לא בני אדם כנראה את חושבת על שנאה די למלחמות

    • אחרי האהבל הזה פרץ ולפניו ''כוכב הטלוויזיה'' מופז. בא מי שיודע לנהל

      benzi. a, 05/07/07 15:20

      למרות שאני לא ממצביעי ברק. עלי להודות בכך שהוא ברק האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון שעומד ביחד עם גבי אשכנזי בראש מערכת הבטחון של המדינה . ועכשיו שרואים כצת את האור בקצה המנהרה. אנו תקווה שגם בראש המדינה נראה סוף סוף את האנשים הטובים והנכונים בראשותו של אהוד ברק...

  • 49.

    אין ספק שאהוד ברק יודע לעשות את זה יותר טוב. ואני מקווה שפעם הבאה

    ישראל, 05/07/07 13:46

    שמישהו יצעק תנו לנו שר בטחון אזרח - תדעו מה לענות לו ללא קשר להשקפתו הפוליטית.
    אבל, ידידי, וזה אבל גדול, יש שם לחימה ואנו חייבים להבין שאנו עלולים לשלם מחיר. אז די עם התלהמות, החזיקו אצבעות לילדינו שנלחמים עכשיו ותתפללו לשלומם.

  • 48.

    כל הכבוד לצה''ל

    צחי, 05/07/07 13:45

    להמשיך לחסל במיבצעים עוד ועוד
    מחבלים.זו השפה שהם מכירים.
    הרמלאי

  • 47.

    אז ניצחנו? שוב ספירת גופות מיותרת? (ל''ת)

    מלאך מ82, 05/07/07 13:41

    • אתה בטח נוצרי אדוק ולכן את מגיש את הלחי השנייה (ל''ת)

      להמשיך לחסל, 05/07/07 14:55

    • כל המלאכים מ-82 בשמיים (ל''ת)

      בן מחזור, 06/07/07 02:11

  • 46.

    תשובה ל 43

    צחי, 05/07/07 13:41

    בהחלט כן!
    זה אמנם יקח קצת זמן אבל בסופו של דבר כל מי שעוסק בטירור ימות.
    הם פשוט חייבים למות, אין שום אופצייה אחרת.
    הידד לצה''ל
    צבא הגנה לעולם ועד!

    • תגובה

      עבד, 05/07/07 14:01

      האם מי שמשחרר כיבוש מחבל ודינו מוות, האם זה הגיוני להשמיד 3 מליון פלסטינים בשטחים ןעזה, יש גם שכנים בירדן שהם יותר מ 80% פלסטינים עד מתי ממשיכים בהרג

      • אז תעברו לירדן! (ל''ת)

        ציון, 05/07/07 19:13

  • 45.

    סוף סוף יש שר ביטחון רציני ואחראי שמבין עניין

    אתגר, 05/07/07 13:38

    זה לא אומר שתמיד ננצח ולא יהיו פגיעות אבל סוף סוף יש חשיבה טקטית נכונה ופעילות מתמשכת נגד האויב. אני ממש מרוצה בדיעבד שברק מונה לתפקיד שר הביטחון

  • 44.

    סיכון מיותר של חיילי צה''ל,חיילים נלחמחים בין הבתים

    סיכון מיותר, 05/07/07 13:38

    שלב ראשון להרוס את הבתים מהאוויר

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      le, 05/07/07 17:58

  • 43.

    די למלחמות

    עבד, 05/07/07 13:35

    האם ניתן להשמיד עם שלם כי שני שליש מהפלסטינאיים הם חמאס!!!!??

    • תפסיקו לירות ולא תושמדו

      שרית, 05/07/07 13:41

      אבל אתם רוצים גם את תל אביב...

    • התשובה צריכה להיות כן!

      דורון, 05/07/07 13:41

      אם שני שליש מעם הוא חמאס. וחמאס הוא ארגון שלא מאמין בזכות קיומה של ישראל, או של יהודים. אז כן, התשובה היא שצריך להשמיד ''עם'' שלם.

      למרות שאין דבר כזה עם פלשתיני.

    • לא אבל מדוע שלא תעזבו את האדמה היהודית ותעברו לארץ ערבית? (ל''ת)

      שאלה?, 05/07/07 13:41

      • אי הסכמה

        עבד, 05/07/07 14:11

        ב 48 הסכמתם על חלוקה שתי מדינות לשני עמים ועכשיו לא
        היום אתה מבקש מאיתנו לצאת למדינות ערב ומחר תבקש מאיתנו לצאת גם משם כי חרוט על דגלך המדינה היהודית מהנילוס עד הפראת אז די לאשליות ותחשוב אחרת כי אין מנוס שנחיה ביחד בשלום

        • עבד ידידי

          אורן, 05/07/07 17:27

          תודה על האפשרות לפתח דיון לא מתלהם.
          ב48 הסכמנו ואתם לא. פתחתם במלחמה שלמעשה לעולם לא נפסקה. גם בהסכם אוסלו הסכמנו על חלוקה ואז פתחתם בהתקפת טרור רצחנית.
          אין לי שום בעיה שתהיה מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל - הבעיה היא שאנחנו הישראלים צריכים להרגיש בטוחים ואילו הפלסתינאים עושים את כל הצעדים למנוע מאיתנו תחושה זו. אם זה ע''י אינטיפדות או פיגועים או בחירת ממשלת חמס והיכולת של החמס להשתלט על עזה ולהפוך אותה לקן צרעות של טירוריסטים.
          אם אחיך הערבים היו מגנים את הטרור, מפעילים לחץ ממשי על אותם גורמים אירנים שמלבים את הלחימה על גבם של הפלסטינים, אולי המצב היה שונה. אבל אתם בשלכם... בוחרים בטיבי ובשארה ומה הם עשו עבורכם???

    • ומה הם רוצים לעשות לנו? לשחק כדורגל?

      מיכאל, 05/07/07 13:46

      מי שמטרתו להשמיד עם, אל יופתע אם יושמד בעצמו.

    • כן, נשמיד את כולכם עד שיהיה שקט

      גידי, 05/07/07 14:34

      כל המחבלים דינם מוות. המטרה- ביטחון ישראל- מקדשת את האמצעים. אם בשביל השגת המטרה צריך להרוג עם פיקטיבי שלם- אז מצידי שימותו מליון ''פלסטינים''.

  • 42.

    טוב מאוד, לא להרפות מהמחבלים

    גידי, 05/07/07 13:31

    שכל יום יפחדו שזה היום האחרון בחייהם, שיחיו בפחד וירגישו מה הם עושים לתושבי שדרות. עכשיו צריך להיכנס קרקעית לרצועה ולחסל כבר את החמאס.

  • 41.

    זה כלום לעומת מה שקומנדו הליכוד היה עושה להם

    לירון, 05/07/07 13:30

    קללות, סכינים, בקבוקים ממוחזרים, הימורים, אונס, גנבות, מעילות...לא פלא שהם מ-פ-ח-ד-י-ם מה''מנהיג החזק''

  • 40.

    רואים שיש שר הביטחון,ברק כל הכבוד.. (ל''ת)

    רז, 05/07/07 13:29

  • 39.

    להמשיך בצייד חיות הפרא! יישר כוח!

    יובל, 05/07/07 13:29

    זו התחלה טובה, לא להעיז הפסיק, גם אם תהיה ביקורת בעולם, להתעלם, להמשיך באינטסיביות ורציפות, כאן טמון המפתח, ממש כמו שלוקחים אנטיביוטיקה, לקחת כדור או שתיים לא עושה את העבודה, חייבים לסיים את כל הכדורים, אותו הדבר כאן, כל עוד יש מחבלים - להוריד אותם בלי לעשות חישובים, אז המספרים יגיעו למאות ואלפים, מה הבעיה?

    • השוואת האנטיביוטיקה מדוייקת !!!!!! (ל''ת)

      שולדי, 05/07/07 15:22

  • 38.

    למעשה זה אימון חטיבתי מעולה. בלי בזבוז תחמושת (ל''ת)

    לשם שינוי(לטוב), 05/07/07 13:24

  • 37.

    הסכנה הכי גדולה למדינת ישראל היא הממשלת העבריינים והכנסת שלה!!!!!! (ל''ת)

    אולמרט דיקטאטור, 05/07/07 13:24

  • 36.

    סוף סוף עובדים - כל הכבוד אהוד ברק וגבי אשכנזי!!! (ל''ת)

    מיכאל תדמור, 05/07/07 13:22

  • 35.

    הנושא העומד על הפרק הוא: כמה עוד נשארו ??? (ל''ת)

    עוצמה תביא שלום, 05/07/07 13:22

  • 34.

    כל הכבוד לצה''ל תחי מדינת ישראל קדימה לעבודה

    רפאל, 05/07/07 13:19

    סוף סוף הגיע הזמן

  • 33.

    אולללה.... וואוו שגעון ,בעזרת השם כל שעה עשר מקקים מתים.

    חליל אבו-קאדו, 05/07/07 12:57

    ואז נעבור לערבים עם תעודה כחולה ונתחיל לטפל גם בהם.

  • 32.

    מדינת ישראל דומה למדינת ארגנטינה ב1976/1982 (ל''ת)

    אולמרט הדיקטטור, 05/07/07 12:55

    • metomtamime

      nino, 05/07/07 13:16

      atme me fagreime lh tagor be azza

      • נינו: תדבר כמו בן אדם. לך לבית הספר (ל''ת)

        מטומטמים מדברים, 05/07/07 13:27

  • 31.

    את מי זה מעניין? מה לגבי השמועות על חטיפה?

    חיים, 05/07/07 12:46

    NRG, להתעורר

    • שטות מוחלטת, אין חטיפה. (ל''ת)

      זיזי טריפו, 05/07/07 13:23

      • אני מקווה, אבלזאת שמועה שרצה חזק כבר כמה שעות

        חיים, 05/07/07 13:39

        הייתי מצפה מאתרי החדשות המכובדים שיפריכו אותה, אם אכן מדובר בשמועה.

  • 30.

    תתקנו את הכותרת ''שלושה מחבלים הרוגים..'' (ל''ת)

    מיכל, 05/07/07 12:43

  • 29.

    על פעילותו של צה''ל

    ניב, 05/07/07 12:42

    אין ולא נותר לנו ברירה להמשיך בקו הזה אחרת נמצא את עצמנו בעוד ועידת חקירה נוסח וינגורד.

  • 28.

    עוללה...

    ישראללה, 05/07/07 12:27

    זה יהייה גורלם של הברחשים האלה..אנחנו נוציא לפעולה את כל הקולברות שלנו.

  • 27.

    עם אהוד ברק וגבי אשכנזי צה''ל חוזר לעוצמתו כבימים ההם

    benzi. a, 05/07/07 12:04

    צה''ל שהיה הצבא החזק ביותר באזור עבר תרדמת עמוקה בכך שזה שלושים שנות שלטון הימין עסקו לרוב בבטשי''ם ומחסומים ושמירה על התנחלויות מיותרות ומזיקות.
    בימים האחרונים יש ורואים כבר תוצאות בשטח והצבא מתאמן היטב כמו בואותם הזמנים שמלפני 77 ועוצמתו של צה''ל אכן מתחיל להראות ניצנים ראשונים של עוצמה ועוז . בראשות אהוד ברק וגבי אשכנזי.

    • כן גם רבין וברק היו מהימין... (ל''ת)

      אתה אידיוט, 05/07/07 12:24

    • באנזי,בעברית צחה הייתי אומר שאתה טמפיט.

      אמיר ברד, 05/07/07 12:40

      לך לעיין ערך היסטוריה של מדינת ישראל.

    • בנצי תפסיק לסלף את ההיסטוריה

      גידי, 05/07/07 13:44

      ללא אסון אוסלו שאותו עשתה ממשלת שמאל לא היה צורך בבטשי''ם, כי למחבלים היו רק אבנים ולא נשק חם. ללא הבריחה מלבנון שאותה ביצע אהוד ברק, לא הייתה פורצת האינתיפאדה והיה פחות בטשי''ם. אם לא הייתם הורסים כל הזמן היינו גומרים את המחבלים ול היו בטשי''ם. חוץ מזה, במלחמת של''ג הייתה ממשלת ימין ולא זכור לי שהבט''ש הפריע לצה''ל להגיע עד ביירות. אשליית השלום של השמאל וההכנות להתנתקות המטופשת, זה מה שגרם לצבא להפסיק להתאמן.

      • שטות על גבי שטות...

        אורן, 05/07/07 17:34

        ללא ההתנחלויות לא היתה פורצת אינטיפדה. תמיד היו בטשים. נשק תמיד מתקדם. הם לא היו נשארים עם אבנים לעד (גם באינטיפדה ה1 היה נשק).
        מלחמת של''ג יכולה להקרא גם מלחמת הבוץ הלבנוני שבו לא הושג דבר. לא היה צורך להגיע לבירות. נכון היתה ממשלת ימין כאשר ראש הממשלה לא ידע מה עושה שר הבטחון שלו. ממש דוגמא לשלטון תקין...מה שגרם לצבא להפסיק להתאמן היה הפיזור הבלתי הגיוני של הכוחות להגן על אחליך המתנחבלים שהקימו מאחזים מיותרים ולא חוקיים בכל חור וצה''ל נאלץ לשלוח כוחות לשם. את ההתנתקות ביצעו לרוב חיילי חיל האויר שתפקד מעולה במלחמה.

  • 26.

    יש!!!! תמותו יא מחבלים (ל''ת)

    תום, 05/07/07 11:37

  • 25.

    הקץ לשנאה העיוורת!

    מתן, 05/07/07 10:58

    אם אותם בחורים פלשטנאים שנהרגו אתמול בלחימה עם כוחות צה''ל הם מחבלים, הרי שגם אני ורבים כמוני ששירתו בצה''ל ומשרתים גם היום, יכולים לקרוא לעצמנו מחבלים.
    מה שצה''ל עשה בעבר וממשיך לעשות
    בשטחים זה לא פגיעה רק באותם פלשטנאים שמארגנים פיגועי טירור, אלא פגיעה בחיילים פלשטנאים בשטחם שלהם. אם נמשיך להזין את עצמנו בשנאה כלפי שכנינו, כנראה שנגדל גם אנחנו, ילדים שיצתרכו ללכת לצבא.

    • אם אתה יהודי... אז שנאתך לאחיך היהודים אכן עיוורת. (ל''ת)

      ישראל, 05/07/07 11:25

    • לא מספיק ,לפגוע בכמה שיותר

      חדרתי, 05/07/07 11:31

      השמאל ''הוכיח את עצמו ,דרכו ורעיונותיו. כל פלסטינאי ש''מצייץ'' ועושה קולות של איום דינו אחת ירי.
      השינאה מוזנת לערבי עוד בחלב אימו וזאת עובדה!
      כדי שלא יהיו ''קלפים'' למיקוח אסור לתפוס אותם חיים. ממילא כאשר פלסטינאי משגר טיל לשדרות כוונתו להרוג יהודי.

    • הקץ לעיוורים. (ל''ת)

      יאיר, 05/07/07 11:35

    • תקרא להם מה שאתה רוצה. העיקר שיהרגו - הם אויב- נקודה. (ל''ת)

      וכמה שיותר, 05/07/07 11:47

    • אנירק מקווה שהשם מישפחה שלך לא וילנאי

      PILIGRIM, 05/07/07 11:49

      אחרת-אפשר להתחיל להספיד את מדינת ישראל לעולם ועד! העם המטומטם הזה משלם בעזה את מחיר ההיתנתקות ובלבנון-את מחיר הבריחה של ברק..ואם יש יותר מ 2% של יהודים שהם כמוך,כמו אברום בורג,כמו אורי אבנרי,כמו האנרכיסטים נגד הגדר,''יהודים'' אחרים שמצביעים מרץ או אפילו חד''ש אז לעם הזה מגיע לקבל בראש והרבה..

    • מתן - אל תדאג. אתה תגדל ילדים שיצטרכו

      דודו, 05/07/07 12:43

      להילחם.
      אין לנו ברירה אחרת.
      אלה אם אתה מוכן ליהיות פליט\תלוש בארץ זרה... די תפנים כבר...
      תיהיה חזק - תקבל הערכה ורצון לחיות לצידך בשקט יחסי. תגלה חולשה - ויעטו עליכם כל הטורפים שמסביב.... זה המצב לאשורו. זה טבע האדם לאורך שנים.. וביחוד טבע המוסלמים ב-1400 שנה אחרונות...

    • כל זמן שיורים על שדרות, יש לכתוש אותם (ל''ת)

      יעל, 05/07/07 13:22

    • השנאה שם היא דבר מובנה כמו השאיפה לזרקנו לים (ל''ת)

      שרית, 05/07/07 13:42

  • 24.

    למגיב 6 הטיפש ! הימין שואל רק 6 ? והשאלה שלי למה הם שותקים? (ל''ת)

    מני, 05/07/07 10:37

  • 23.

    מה מחכה ללוחמים הנפלאים בשחרור?

    צפון א, 05/07/07 10:36

    ישר ל...חברות כח האדם, חרפה לישראל, צודק? תשאלו את השר שחזר ארצה עם מזוודה מלאה בכסף, אולי התכוון לתרום זאת לאותם לוחמים? תחילטו אם לצחוק ואו לבכות.

  • 22.

    כל הכבוד חיילים! שימרו על עצמכם!

    שלומי, 05/07/07 10:34

    תנו למחבלים החלאות את המגיע להם, כנסו בהם חזק ובפתאומיות, רסקו אותם עד דק!

  • 21.

    נא לדעת מהו המואזי

    יצחק, 05/07/07 10:33

    בכתבה נכתב שצה''ל עובד בשטח המואזי אבל לא כותב את האמת
    גוש קטיף כולו היה על שטח המואזי שעד להקמת הגוש היה שטח חול ימי ומאוכלס בדלילות על ידי בדויים
    עם הקמת הגוש הצטרפו ערבים נוספים שבקשו להסתפח ולעבוד אצל היהודים דע עקא אם בריחה מהגוש השטח אוכלס והפך למחנות אימונים למחבלים ולכן צהל נלחם שם
    נו אז היה כדאי
    מעבר לכך מעזה ברחנו לפני 11 שנה ומה קבלנו
    קבלנו שכל ההנהגה המושחתת ממשיכה כביכול להוביל היום את העם
    מי שלא מאמין יבדוק אותי ומי שכן יפיץ מכתב זה

  • 20.

    כל הכבוד לאהוד ברק שיוזם התקפות כל הזמן (ל''ת)

    אייל, 05/07/07 10:27

    • לא חנום ולא יישן. האויב לא נח לרגע, למה שאנחנו, כן? (ל''ת)

      4, 05/07/07 11:53

  • 19.

    נוער הזהב

    ד''ר אלמוג זלינג, 05/07/07 10:21

    החיילים האמיצים הללו , הפועלים בשקט בעזה, הם נוער הזהב שלנו.
    אלו הכתרים שלנו והם האור השפוי בקצה מינהרת האפלה האופפת אותנו בתקופה זו.
    להם, שמקריבים את חייהם על מנת שלנו האזרחים יהיה שקט ושלוה, אנו חייבים את הכל!
    אני תפילה , שהילדים הטהורים הללו יחזרו בריאים ושלמים לבסיסם בגמר משימתם הקשה והמסוכנת.

    • nice writing (ל''ת)

      ran, 05/07/07 10:33

    • אמן!! (ל''ת)

      שימי, 05/07/07 10:37

    • אני מאוהב בצה''ל .

      מבין, 05/07/07 15:33

      ואין לי ספק שקרב יומו של הבבון
      האיראני . הוא לא ימות מוות טיבעי .

  • 18.

    אז מה קרה ל''התנתקות'' לעזאזל... (ל''ת)

    ישראל, 05/07/07 10:21

  • 17.

    חיילים אנו אוהבים אותכם

    לירז, 05/07/07 10:21

    כל הכבוד לחיילינו ,רק תשמרו על עצמכם ואחד על השני ותחזרו כל סוף שבוע לבלות עם משפחותיכם.

  • 16.

    לחימה באזור ישובים יהודיים שהוחרבו והוגל (ל''ת)

    יונתן פולארד, 05/07/07 10:18

  • 15.

    כל הכבוד לNRG

    שי, 05/07/07 09:59

    הם לא קוראים למחבלים פלסטינים כמו כמה אתרים גדולים. הם קוראים להם מ ח ב ל י ם כי זה מה שהם!

  • 14.

    כל הכבוד לצה''ל

    חסר שם, 05/07/07 09:58

    תמשיכו ככה

  • 13.

    להמשיך ולהכות ללא רחם (ל''ת)

    כל הכבוד לצהל, 05/07/07 09:52

  • 12.

    לחמאס, מתי תבינו שאתם גמדים יחסית לצה''ל. (ל''ת)

    צה''ל לא הרשות, 05/07/07 09:51

  • 11.

    צה''ל הגוף היחידי במדינה שאפשר לסמוך עליו

    שי, 05/07/07 09:49

    ועושה את העבודה שלו בצורה הכי טובה שיש..

  • 10.

    לטחון את הערבים דק דק!!! כול הכבוד! (ל''ת)

    just me, 05/07/07 09:48

    • שר בטחון בפוטנציאל או סתם אפסנאי בתזמורת צהל?!?! (ל''ת)

      גדעון, 05/07/07 10:01

  • 9.

    ל-1

    סיירת עתודה, 05/07/07 09:47

    אין לך משהו יותר טוב לעשות מאשר לשלוח את אותה תגובה לאתרים שונים בכל פעם שנהרג איזה מחבל?!
    ודרך אגב יחסית למישהי שאוהבת מעט דיבורים את מדברת די הרבה...!

  • 8.

    אח''כ מתפלאים שאין שלום

    הרן צור, 05/07/07 09:46

    החמאס לא יורה ולא מתגרה בישראל ובכל זאת צבא הכיבוש מרשה לעצמו להפר את השקט בשכונות מגורים בשעות הלילה והבוקר המוקדמות.
    גם בעזה אנשים רוצים לישון, גם בעזה אנשים צריכים לקום בבוקר רעננים לעבודה ובית הספר.
    תארו לכם שהיו מפגיזים בשכונה שלכם כשאתם מנסים להרדם, במיוחד כשחם ולא בטוח שבכל בית שם יש מזגן.

    • פעולות צהל משבשות לך את הספקת הסמים נכון..

      יונתן 5.07.07, 05/07/07 10:09

      ל8 אתה זבל ברור שאתה חי באשאנטי לא חי במציאות צריך ללעוס אותך עד דק ולא להקיא אותך. יונתן 5.07.07

    • להרן - ערבים לא הולכים לעבודה, הם הולכים לרצוח יהודים... (ל''ת)

      ירון, 05/07/07 10:20

      • אתה דביל גדול. הערבים הטובים לא רוצחים אף אחד (ל''ת)

        אושרי ביטרן, 05/07/07 10:34

        • הם בחרו החמאס מפני שמייצג שנאה ואלימות כלפי יהודים. (ל''ת)

          נ, 05/07/07 11:51

    • לך לישון

      Henri Bettan, 05/07/07 10:22

      עדיף שתוציא את הכלב לפיפי או שתחזור לישון. אתה לו מיועד לפרשנות

    • השקט שלהם נובע מהפעילות ולא מהשלום.

      רציונל, 05/07/07 10:25

      רק נפסיק מיד יתחילו לחפור מנהרות ולתכנן פיגועים.

      משאלת לב אינה רציונל. כולנו רוצים שלום אבל מעטים חלושי אופי מהשמאל יעשו מהמציאות משאלת לב ויציגו את החמאס כפציפיסטים.

    • לצור

      שלום לוי, 05/07/07 10:44

      שקט?
      תבוא לשדרות תראה איזה שקט.
      אתמול נפלו פה 3 קסאמים.

      זה שלא מדווחים על זה בתקשורת זה בגלל שזה הפך לשיגרה.

      שקט יש לך בהרצליה, ובשאר הסדנאות השמאלניות שלך ושל האשכנזים מהרצליה פיתוח

      חבל שאותו צבא הכיבוש שומר על התחת הלבן שלך. ממש חבל.
      אני ממש לא מאחל לך שתיהיה קורבן לפעולת טרור כי אתה יהודי, אבל עצוב לי שאתה מדבר ככה.

      • בהרצליה פיתוח יש גם פראנקים. גם הרן צור פראנק (ל''ת)

        יעקוב בוקובזה, 05/07/07 17:02

    • ''החמאס לא יורה ולא מתגרה''

      גידי, 05/07/07 13:37

      אתה לא חושב אולי שהוא מתחמש בנתיים בעוד טילים? מתי תתעורר, רק כאשר הטילים יגיעו לבית שלך?נפר את ה''שקט'' כל עוד ארגון הטרור הרצחני חמאס קיים. לידיעתך, גם בשדרות אנשים רוצים לחיות חיים נורמאלים, ולכן צריך לחסל את החמאס בכל מקום ובכל זמן, טמבל.

    • הם אוספים כלי נשק,מתכננים חטיפות ויורים קסאמים -מה שקט? (ל''ת)

      שרית, 05/07/07 13:43

    • הרן אמרתי לך...סמים מוחקים את בן האדם. (ל''ת)

      אבי, 05/07/07 15:59

    • ידידי אתה מנותק מהמציאות. רק היום נורו עבר ישראל למעלה מ4 רקטות . (ל''ת)

      אורי, 05/07/07 16:37

    • החמאס לא מכיר בישראל ורוצה להשמידה , מחזיק בשליט, מאפשר ירי קאסמים (ל''ת)

      מה עוד צריך, 05/07/07 16:59

    • אולמרט ופולארד הביתה (ל''ת)

      פולארד, 05/07/07 18:09

  • 7.

    טוב שפרץ הלך. יש עכשיו יותר בטחון. (ל''ת)

    בטחוניסט, 05/07/07 09:46

  • 6.

    6 פלסטינים נרצחו בעזה והשמאל הנאור שותק! ממש בושה! איפה מרצ? (ל''ת)

    רחל - מרצ, 05/07/07 09:43

    • איפה פרץ? (ל''ת)

      jeck.g, 05/07/07 10:22

      • גם פרץ וגם מרץ בבית!!!!! (ל''ת)

        א, 05/07/07 12:47

    • רחל: אין מדינה בעולם שרוצחת אנשים. רק בישראל יש חסינות מוחלתת .... (ל''ת)

      ממשלת עבריינים, 05/07/07 12:37

    • למה נרצחו. הם שהידים ויש לכל אחד 72 בתולות. אפילו יותר מקצב. (ל''ת)

      דוד, 05/07/07 13:20

  • 5.

    האם אולמרט השתגע והורס את האופטימיות סופית?

    דקל, 05/07/07 09:41

    רק אתמול שוחרר הכתב החטוף אלן ג'ונסון ושוב חזרה האופטימיות:) והתחילו לנשב רוחות של שלום,הפעולה היום באישורם של אולמרט וברק לא מועילה-הפעולה תגרום יותר נזק למאמצים להחזיר את גלעד הביתה.

    • החלו לנשב רוחות של שלום, אוי כמה שאת פאטתית. (ל''ת)

      יואב, 05/07/07 11:36

    • מתנסחת כבוגרת אבל עם מוח גמדי. את בת 10? (ל''ת)

      המום מהתמימות, 05/07/07 11:49

    • לקחת את הכדורים הבוקר????

      שרית, 05/07/07 13:45

      התרגיל ביחצנות של הנייה לא ממש מביא שלום

  • 4.

    כל הכבוד לצ.ה.ל.......המשיכו כך. (ל''ת)

    אבי, 05/07/07 09:38

  • 3.

    עים פרץ היה עדיין שר ביטחון .גם אצלו היתה מיתבצעת פעולה כזו . (ל''ת)

    פקק תנועה, 05/07/07 09:33

    • מה נשמע פקוקי ? איך קרית ביאליק? (ל''ת)

      זיגמונד, 05/07/07 10:06

  • 2.

    חיילים שלי,אוהב אותכם!!!

    אורן, 05/07/07 09:32

    שימרו על עצמכם!!!!!!!!!!!!

  • 1.

    בלי צל''שים, בלי תקשורת, בלי רעש וצלצולים

    איילת שחר, 05/07/07 09:28

    שימו לב לקו התקשורתי של צה''ל בלחימה בעזה, שקט מוחלט, אין דיבורים, אין ראיונות אין הכרזות.
    אני מניחה, שמאחורי הקלעים, יש תדרוכים לכתבים הצבאיים וזה בסדר גמור. אין לי מושג אם הקו התקשורתי הזה מתוכנן ומוכוון על ידי מישהו, אבל מה שבטוח שהוא מנוגד לקו התקשורתי הפרוץ והמופקר שהיה במלחמת לבנון.
    הגישה הצנועה של צה''ל של קודם כל עושים אחר כך מדברים, זה קו תקשורתי מצויין.
    הגישה הצנועה של צה''ל, שלא יוצא בחגיגות ובאמירות מטופשות על הישגים מבצעיים על כל מחבל שנהרג, כל עוד ירי הקאסם לעבר שדרות נמשך, זה צה''ל שאני גאה בו.
    לשם שינוי, ניתן לראות שהקו התקשורתי, תואם את רוח המפקדים בשטח, קרי: צניעות, עשייה ומינימום דיבורים ופטפוטים וזה צה''ל שלי שאני מכיר.
    ההתנהלות התקשורתית של המפקדים הבכירים, הרמטכל אשכנזי, אלוף פיקוד הדרום גלנט ומפקדים בכירים נוספים, בעצם העובדה שאינם מתראיינים בשלב זה, מעבירים מסר חשוב ביותר ללוחמים ולאזרחי המדינה, שמשמעותו, במסר שכרגע אנו עסוקים בעשייה ובלחימה, אין לנו עדיין משהו חשוב להגיד לאומה ולכן עדיף לא לפטפט אלא לעבוד.
    קחו לדוגמא את מפקד אוגדת עזה, כמה ממכם, מכירים את שמו, מתי בפעם האחרונה, מישהו ראה את פרצופו בטלוויזיה?
    מבחינתי זה, אבל רק זה צה''ל שאני גאה בו.
    צבא צנוע שקט, שמבין שעיקר משימתו בשטח ולא בפטפוטים בטלוויזיה.
    ולשמחתי בפעם הראשונה בשנים האחרונות יש קורלציה בין רוח המפקדים לעשייה התקשורתית של דובר צה''ל ואל תתבלבלו גם שהמדיניות היא שקטה ומרסנת מבחינה תקשורתית, יש הרבה עבודה מבחינה תקשורתית.
    חשוב להבין שאני חושבת שהמדיה התקשורתית חשובה ביותר, אך גם שקט וריסון תקשורתי, לעיתים מבטאים אסטרטגיה תקשורתית, יותר מראיונות אין סופיים. זמנם של המפקדים הבכירים להתראיין בנושא עזה ולספר לאזרחים, על תמונת המצב עוד יגיע, אך לא כעת.
    לסיכום, אינני יודעת, אם נוכל לטעון לנצחון מוחלט מול ארגוני הטרור, כנראה שכרגע לא. אבל דבר אחד בטוח, אוכל להגיד. צה''ל שלי וכמובן שלנו, חזר להיות צה''ל צנוע, שמפטפט פחות עושה יותר וזה הצה''ל שלו אנחנו זקוקים בימים קשים אלו. כי הצניעות תביא להישגים בשטח ולא לאשליות תקשורתיות ויחצון אישי של מפקדים בכירים.

    • צודקת בהחלט

      אשתו של חייל, 05/07/07 09:51

      גבעתי בחודשים עושים כלכך הרבה ובשקט ראוי להערכה.... תמשיכו ככה, חזקו ואמצו וחזרו הביתה למשפחותכם בשלום.

    • אחלה תגובה

      אהבתי, 05/07/07 10:34

      הלוואי.

    • מילה טובה לאשכנזי וברק

      אביאל אסף, 05/07/07 13:30

      מהר מאוד קיבלנו תשובה כמה חשובה מנהיגות אמיתית להחזרת כושר ההרתעה הצבאית שלנו שאבדה אי שם אחרי מלחמת ששת הימים באותם ימים רחוקים צהל והמנהיגות הצבאית והמדינית עשו ופעלו ותקפו ללא התנצליות וללא התרפסיות והכו במחבלים בכל מקום אפשרי ובהפתעה מוחלטת ורק אחרי הפעולה יצא דובר צה''ל בהודעה קצרה על הפעולה וכך צריך להיות לך אהוד ברק ברצוני להציע שאם ברצונך להוביל בעתיד את המדינה עלייך להחזיר במכת ברק אתכושר ההרתעה שלנו מיד ובאלגנטיות אין ספק שחוינו ואנו עדיין חווים תקופה קשה יותר ממלחמת יום כיפור שבא לחמתי בסיני מכיוון שאז המנהיגות הצבאית והמדיניתהייתה עדיפה עשרות מונים מהמנהיגות הנוכחית ברוך השם ברק שהחלפת את פרץ ואני כולי תקוה י שלא תתרשם מכוחו הפוליטי ותדע להעניש אותו בגירוש מהבמה הפוליטית על חלקו במלחמה האחרונה כי אם אתה לא תעשה את זה לא תוכל להנהיג את העם הזה לצערי אהוד רצוי שתדע שהעם הזה ברובו חזק וחכם יותר מהעם שהיה פה לפני מלחמת ששת הימים רק המנהיגות נחלשה במיוחד מאז הסכם אוסלו זאת עלייך שאנו לא זקוקים לשמוע מהמנהיגים כל משפט שני את המילה שלום מפני שרובנו יודעים שהוא לא יגיע בדורנו ואנו מוכנים לזה אבל את כח ההרתעה אנחנו צריכים עכשיו ומהר ולך גבי אשכנזי תמשיך בשקט ובסבלנות רוב מעדיף שקט ועשיה