• 40.

    ולגופו של עניין, אתה כעורך היית משדר?

    היית שולח לקורס, 07/07/07 20:22

    עם יד הלב (את אתה עדיין זוכר היכן זה...)

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עכשיו יש עתירה לבג''ץ של א' שבגץ החליט לפרסם.

    היה סקר בערוץ, 05/07/07 20:28

    מה תשובת קצב להאשמה שאיש אמונו הציע לא' להיות מאהבת שלו ולעדות של ע' ששמעה אותו מאיים על א'?
    מדוע הכל לא מובא לבית המשפט כדי שהשופטים יחליטו?
    מה עורכי הדין רוצים להסתיר ומדוע עסקת הטיעון?
    לפי סקר של ערוץ 10 רוב הציבור לא מאמין לקצב.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להביא את צביקה הדר ולהצביע ב SMS

      שמאלני לשעבר, 05/07/07 22:45

      כל המדינה הקורסת הזו נראית כמו תוכנית ריאליטי עלובה. פרשנים וקשקשנים פתאום קובעים אשמה עפ''י סקרים.
      בוא נעשה סקר מי מאמין שברק לא אשם בפרשת העמותות, אם יהיה רוב נגדו הוא יאלץ לפרוש מהחיים הפוליטיים ,מסכים ?
      זה לא שאני אוהב את קצב בעיני הוא נשיא די טיפש ומצידי שיצא אשם, אבל אני מצפה גם מהתשקורת וגם ממערכת המשפט להתנהלות תקינה.

      הגב לתגובה זו

      • רק 36% הביעו אמון במערכת המשפט ואם בגץ לא יתערב האמון הזה ירד

        עסקאות הון עו''ד, 06/07/07 01:11

        הציבור מבקש משפט ולא רוצה לשפוט בעצמו
        חבל שהציבור יחשוב שמערכת המשפט והפרקליטות עושות עסקאות במחשכים ומעדיפים את המקושרים עם ההון והשלטון.
        מה ההגדרה של שחיתות שלטונית?

        הגב לתגובה זו

        • לפי ההגדרה שלך

          שמאלני לשעבר, 06/07/07 08:51

          על כל עיסקת טיעון צריך לעשות סקר.
          ה''ציבור'' שזה יותר אוסף של מוסתים בידי העיתונאים והקשקשנים ה''נאורים'' רוצים לינץ' ולא משפט.
          נוצר מצב שאין שופט שיעיז לזכות את קצב.

          הגב לתגובה זו

          • אז נא לסגור את התיק (ל''ת)

            במקום לספק, 06/07/07 09:26

            הגב לתגובה זו

      • מה תקין בסעיפי אישום נטולי מין- (ל''ת)

        אז על מה בכלל, 06/07/07 07:26

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    ערוץ 2 כן ערוץ 2..... זוכרים????

    משפט עכשיו, 05/07/07 16:52

    שלשום אותו ערוץ 2 שימש אותך קצב
    בסיכום מראש לקשקש ולהמשיך לשקר מהבלי לבך...
    חבל שערוץ 2 שיתף איתך פעולה....אם הייתי בעלת עמדה שם לא ההיתי נותנת לזה יד!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גם החוק שמחייב בלעדית גבר לפרנס מציג נשים כנחותות

    גידי, 05/07/07 16:41

    החוק הישראלי ה''נאור'' נוהג בגזענות

    מינית ,ומאמץ דיני הלכה פרימיטיביים.

    לפי החוק מתברר שנשים הן נחותות

    שאינן מסוגלות לפרנס את עצמן ואת

    ילדיהן,ולכן החוק מטיל על הגבר

    בלבד ובלעדית את חובת פרנסת

    הילדים ופרנסת האישה

    הגב לתגובה זו

    • לאו דווקא. בהסדרי גירושין מתחשבים גם בהכנסת האישה

      מה הקשר לקצב?, 05/07/07 17:00

      מה רצית שהילדים ירעבו? בתי המשפט קובעים בהתאם ליכולת הגבר ולהכנסת האישה.
      מה הקשר לקצב?

      הגב לתגובה זו

      • לא קשור לקצב אלא לכתבה זו שמזכירה יחס לנשים כנחותות

        גידי, 05/07/07 18:12

        נכון מדובר בהתייחסות שוביניסטית

        שאינה מטילה אחריות וחובות על נשים.

        אם היה לך שמץ מושג בחוק שהזכרתי

        אז לא היינו נחשפים לשטויות

        וחסר הידע שלך.

        הדין האישי מטיל חובות רק על הגבר

        ומתייחס בשובינסם מזלזל בנשים

        ואינו מטיל עליהן חובות ואחריות.

        ברור??

        הגב לתגובה זו

        • גידי אתה מתעלם ממני...

          בחור, 05/07/07 19:11

          אנחנו הבחורים לומדים בישיבות. הכסף שאנחנו מקבלים מהמדינה בקושי מספיק לי לקנות סגריות כך שאצלנו האישה היא המפרנסת העיקרית והגבר תלמיד חכם.

          במובן מסויים הקדמנו את הפמיניזפם.

          הגב לתגובה זו

          • אחי,אני חושב ברצינות להצטרף לסידור כזה....

            גידי, 05/07/07 23:10

            אני ממילא תלמיד חכם

            אז מתאים לי אשת חיל הגונה

            שתפרנס אותי ואולי תסכים גם ללדת

            לי איזה 8 ילדים מתוקים....

            אני רציני,נמאס לי מהחיים החילוניים

            חסרי הערכים והרקניים,שבמיוחד

            בתקופה זו מתודלקים בפמיניסם

            מכוער ודורסני שמטיל אימה על כל

            מה שזז,ובנות מלך שכבודם היה

            פנימה,מוסתות להוציא את כבודן

            החוצה...

            הגב לתגובה זו

      • כשהגבר מגדל את הילדים

        אלי, 06/07/07 00:29

        והאשה מרויחה פי שניים מאשר הגבר, היא עדיין לא תחויב במזונות לילדים.
        ראיתי את זה יותר מפעם אחת.
        למה ? כי היא אישה, עם זכויות ובלי חובות. (יותר נכון חובות מבחירה)

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    בסדר. מוכנים לשמוע את הנשיא בלי שאלות וגם את א' בלי שאלות

    יש אתר שלם, 05/07/07 16:16

    אנחנו הבנו בעצמנו מה הנשיא עשה ומה קרה. ''כל זב ומצורע'' הוא העם שהעלה את קצב וכל הפוליטיקאים המושחתים לשלטון ורוצה דין וחשבון.

    אם קצב רוצה הוא יכול למסור גרסה.
    מקורבי קצב פתחו אתר שלם עם הכפשות על המתלוננות והמכתבים אליו.

    קצב דבק בגרסה שלא היו יחסי מין והכל היה אבהי ואתה, בן דרור ימיני, רוצה להאמין?
    פחחח..
    חתום: העם(כל זב ומצורע)

    הגב לתגובה זו

    • איזה (ל''ת)

      אתר?, 05/07/07 16:26

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שלא קראת את התגובה שקבלת

        תמר, 05/07/07 17:48

        הוא לא מחוייב בהסברים לך, אלא למערכת המישפט בלבד וזה אומר שגם אין לו מחויבות לפרסם את התגובה שלו בשום אתר.

        הגב לתגובה זו

        • הוא מתלונן על אי השמעת גירסתו,לא? (ל''ת)

          וכשניתנת במה, 05/07/07 19:22

          הגב לתגובה זו

    • ועל סמך מה אתה קובע...

      ארז, 05/07/07 16:28

      בנחרצות רבה כ''כ?
      על סמך מה שהתקשורת מאכילה אותך...

      הגב לתגובה זו

      • ארז,אתה מתחמק מתשובה- (ל''ת)

        מה גירסת קצב?, 05/07/07 16:38

        הגב לתגובה זו

        • גירסת קצב ניתנה בכתב הגנה

          שמאלני לשעבר, 05/07/07 17:08

          הוא לא עומד למשפט בפניך אלא בפני בית המשפט ושם הוא מחויב למסור גירסה.
          לא לערוץ 2 ולא לך.

          הגב לתגובה זו

          • אין משפט ואין גירסה (ל''ת)

            זו הפואנטה!, 05/07/07 17:42

            הגב לתגובה זו

            • סליחה, ניתנה בשימוע.

              שמאלני לשעבר, 05/07/07 22:47

              מי שהיה צריך לקבל גירסה קיבל אותה.

              הגב לתגובה זו

            • מי שצריך (שב''כ?..)--קצב לא נתן שום גירסה!

              סוכמה עסקה, 06/07/07 07:31

              ללא גירסה !

              הגב לתגובה זו

        • אתה מתחמק מתשובה

          ארז, 05/07/07 17:11

          אתה את דעתך קובע על סמך מה שמאכילה אותך התקשורת - ובדיוק נגד זה יוצא המאמר.
          תודה לך שאתה מאשר את עמדתו של בן דרור ימיני.

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    ראו מקרה קצב מול הויברגר

    שמאלני לשעבר, 05/07/07 16:16

    במקרה של קצב הדלפות בלתי פוסקות עו''ד של א' שהפכה ליחצנית כתבות מכפישות בעיתונים, כל עובדה שמערערת קצב על חומרת האישום מייד נידחית בבוז אפילו כשהיא באה מהפרקליטות עצמה !
    במקרה הויברגר החקירה המשטרתית נוהלה בשקט בלי הדלפות בלי כתבות מלכלכות על ימין ועל שמאל וכשהתיק נסגר אף אחד לא רץ להפגין בכיכר.

    הגב לתגובה זו

    • שם שמעו גירסה מול גירסה

      פה הרי קצב, 05/07/07 16:24

      עד העיסקה-חיבוקי/נישוקי ביום הולדת..

      לא היה עימות(עם אף אחת,מרשימה של כמה!)-בניגוד לרמון והויברגר.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר ? עכשיו אתה שופט או חוקר ?

        שמאלני לשעבר, 05/07/07 17:06

        מי שמך לקבוע שקצב אשם והויברגר לא ? מי שמך לקבוע שהחלטות הפרקליטות בנושא קצב שערוריתיות ובנושא הויברגר לא ?

        הגב לתגובה זו

        • אתה השוות ! (ל''ת)

          אז היו הבדלים, 05/07/07 19:24

          הגב לתגובה זו

    • הויברגר סתם שחקן ולא השתמש בכספי ציבור

      מנשיא דורשים, 05/07/07 16:32

      הויברגר, עם כל הכבוד לו, לא מקבל את משכן נשיאי ישראל עם משכורות והטבות מכספי העם.
      הויברגר כמעט לא מעניין אותנו.
      עם כספי המיסים שלנו מגיעה חשיפה ציבורית. לא מתאים אל תלך להיות נשיא. תהיה שחקן כמו הויברגר.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לזה שכותב ''שדולת הנשים שילמה לך''--פרקליטי הצמרת ומוטי מורל שילמו לך (ל''ת)

    קט ד בולשיט, 05/07/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הנשיא קיבל זמן לתקשורת

    חתול קטן, 05/07/07 15:55

    כולכם שכחתם את הנאום ''אני צדיק''
    של קצב בכל ערוצי התקשורת
    כך התנו לו זמן להתבטא
    ולא כמו שמר ימיני כותב שלנאשם
    המסכן'' ופעם אחת – רק פעם אחת – קרה שערוץ 2 העניק פתחון פה של דקות אחדות למשה קצב''

    הגב לתגובה זו

    • ל-א' ולצוות היחצ''נים שלה...

      ארז, 05/07/07 16:29

      שכלל את פרשני התקשורת, רובם ככולם, ניתנה שנה שלמה של פתחון פה להאשמות, הכפשות ושאר דברי שטנה.
      אז אתם באים בטענות על ראיון אחד עם משה קצב???

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודק. (ל''ת)

    מיכל, 05/07/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    0K . קצב קיבל במה. מה גירסתו ?? (ל''ת)

    ***************, 05/07/07 15:42

    הגב לתגובה זו

    • כן. לא התקיימו יחסים בינו ובין המתלוננות.

      אדם, 05/07/07 16:49

      המתלוננות העלילו עליו:
      א' רצתה קידום, את עבודתה בחזרה, וניסתה לסחוט 200,000 דולר מקצב (הוכח ע''י הקלטות חשאיות).
      המתלוננת השניה ממשרד התיירות נמצאה גם היא כלא אמינה, ובכל מקרה מדובר אך ורק בהטרדה מינית ולא באונס.

      הגב לתגובה זו

      • לא היו יחסי מין עם א'? איזה סוג הטרדה מינית? (ל''ת)

        מה הוא אמר?, 05/07/07 17:10

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    עִסְקַת טֵיעוּן

    אלכס, 05/07/07 15:39

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שולָל הָגוּן
    מַשבֵּר אֵמוּן
    תרבות, אִפְיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אַשְמָה. תִּיקּוּן.
    מַהוּת. רִיקּוּן.
    שוֹפְטִים. הִינְהוּן.

    ביטוי נהדר למצב ל''ת ***, 08/02/06 14:53

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְשִיעָה. תִּכְנוּן.
    לָשוֹן. תַחֲנוּן.
    כָּבוֹד רָכוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חוֹק. אִיוּם.
    קוֹרְבָּן. קִיוּם.
    מִשְחָק. בִּיוּם.


    עִסְקַת טֵיעוּן
    פַּרְצוּף עָגוּם
    מִשְפָּט פָּגוּם
    מוּסָר רָגוּם.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    טְרִיק צָפוּן
    מַצְפֵּן. מַצְפּוּּן.
    אִיבּוּד כִּיוּון.

    זאת הביקורת הכי טובה שקראתי. דנה, 26/03/07 17:09 כל מילה מדוייקת

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מְרִיחָה, מִיכוּן
    עָווֶל, גִיוּון
    חֶבְרָה, נִיוּון.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אֶגְרוֹף, אִימוּן
    גַּלְגַּל, שִימוּן
    צֶדֶק, טָחוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שָקוּף, רָכוּן
    שָפוּף, גָחוּן
    תָקוּם, נַחוּם !

    מקסים שמואל, ירושלים, 22/03/07 11:19

    עִסְקַת טֵיעוּן
    צִיפּוֹר, קִינוּן
    סִיפּוּר, שִינוּן
    צִיבּוּר, רִינוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מַחֲלָה, אִיבְחוּן
    רוֹפֵא, מִינוּן
    גוּף, אִיבּוּן.

    ענק !!!!!! ל''ת עידו, תל אביב, 08/02/06

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְּרַקְלִיט שָנוּן
    תַּקְלִיט, כִּינוּן
    צוואר, עִימְלוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חִינוּך, סִיכּוּן
    מַגֵּפָה, רִיסוּן
    גְּזַר-דִּין, חִיסוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    זְרוֹעוֹת, תְּמָנוּן
    סַרְטָן, עִישוּן
    קֵץ, צִיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    בִּילְבּוּל, מֵיגוּן
    בִּישוּל, טִיגוּן,
    מִשְפָח, עִיגוּן
    סוֹבֵב נִיגוּן....

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם אבא שלי,רודריגו בורג'יה היה חי היום הוא היה משתווץ

    lucrezia borgia, 05/07/07 15:38

    נכון,הוא עשה את זה אפילו עם בתו
    (אני) הוא ניסה את זה על אחי שדחו אותו בטיעון שהם מעדיפים עיזים.
    הוא עשה זאת עם כל המשרתות,
    עם כל הנזירות,עם נשותיהם של
    כל האח'מים שביקרו בוותיקן--אבל דחילרבאק הוא לא ירד ברמה ולא עשה את זה עם מרוקאיות ופרסיות?
    יש גבול לא?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל כך קשה להבין? הן פשוט התאהבו בו

    נשיא מסוקס, 05/07/07 15:37

    אני מתקשה להבין את צייד המכשפות הזה...אתרע מזלן של המתלוננות, ומצאו את עצמן מנהלות לישכה של נשיא עם מראה מצודד, גוף ללא חת, ועוד איכויות הוליוודיות (בגיל של לארי קינג) - וכל להקת הצבועים בתקשורת עומדת ומשתהה , הכיצד?
    ואז כשהוא מסרב בעקשנות לחיזוריהן הנואשים, הם רצות להכפיש את שמו (עיין ערך ירושלמי -במעריב-ידעתי). כמו תמיד, התקשורת אשמה.
    מה שכן, אם אני בנעליו, ועל חיבוקי ליטופי ביום הולדתי אני חוטף מאסר על תנאי, ומורשע בפליליים...למחרת אני מגיש ערעור ומפטר לאלתר את פרקליטי החובבים.יש גבול.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הן לא התאהבו בו, הן רק רצו קידום דרך המיטה (ל''ת)

      עמוס, 05/07/07 16:32

      הגב לתגובה זו

      • זה מה שקצב אמר?

        מתי?, 05/07/07 17:17

        בכל יתר המשרדים הממשלתיים אין נשים רוצות קידום?
        כל רוצות הקידום/מיטה נפלו על קצב?

        הגב לתגובה זו

        • אמת, בסביבת דרגי המינהל הבכירים השכיחות של נשים כדוגמת א''א גבוהה (ל''ת)

          עמוס, 05/07/07 17:49

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי בחר בקצב לנשיא ?

    Mr President, 05/07/07 15:34

    התקשורת צריכה להתחיל לטפל וביד חזקה באלה שהצביעו עבור קצב במרוץ לנשיאות על אף שהיו שמועות עקשניות על מעללייו. אסור להחריש ולעבור על כך לסדר היום.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    א' נמחקה, פתאום וטואלית,מכתב אישום על אונס ובכלל

    לא קצת חריג, 05/07/07 15:16

    והיא יזמה, לא העיתונאים

    הגב לתגובה זו

    • מחקו אותה? אז היא לא תקבל נקמה על זה שהוא העדיף מאהבת אחרת?

      גיל רונן, 05/07/07 15:43

      אין ספק שזה מצדיק מסיבת עיתונאים בשידור חי לכל האומה.

      הגב לתגובה זו

      • בשביל אהבות (ל''ת)

        יש פה את, 05/07/07 16:05

        הגב לתגובה זו

    • טובי הפרקליטים בפרקליטות...

      ארז, 05/07/07 15:45

      ישבו על התיק הזה במשך שנה, קראו 20,000 עמודי עדויות וראיות - אבל כמובן שאת יותר חכמה מהם...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מסיבת העתונאים של א' דומה למסיבת העיתונאים של קצב בזמנו (ל''ת)

    לא להזמנה יזומה, 05/07/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    התקשורת נתנה במה לא' לאחר שהיועמ''ש ביטל אותה לחלוטין.

    alonso, 05/07/07 15:09

    בניגוד לנשיא אשר הודות לביטול הזה זכה בהסכם טיעון חלומי מבחינתו.

    במקרה זה טבעי הוא שהציבור ירצה לדעת מה בפיה של א' על כך וטוב עשתה התקשורת שנתנה לבמה על מנת שהיא תאמר את מה שהמערכת המשפטית בראשות היוהמ''ש ופרקליטות מנעו בצורה תמוהה ממנה.

    מה שימיני רומז בין השיטין שכאילו קצב קופח מבחינת תקשורתי לא רק שהוא רחוק מן האמת אלא הוא אף פתטי. לא היה פעם שאחד מעורכי הדין או יועצי תדמית של הנשיא לא זכה לבמה תקשורתי על מנת לבטא את עמדת הנשיא.

    לכן טוב שניתנה במה לא' באותה מידה כמו שרע שניתנה בימה לקצב בערוץ 2

    הגב לתגובה זו

    • לראשונה בתולדות התקשורת העולמית

      גיל רונן, 05/07/07 15:20

      ניתנה במה לאדם להשמיץ אדם אחר בשידור חי בכל ערוץ אפשרי, והוא נשאר אלמוני לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

      • מחקו אותה, ופתאום! וטוטאלית. גיברת-הרינו להודיעך שנמחקת. (ל''ת)

        הייתה חייבת, 05/07/07 15:37

        הגב לתגובה זו

        • שתפסיק להתחבא מאחורי הטשטוש

          ארז, 05/07/07 16:30

          ותחשוף את עצמה.
          קל מאוד לתקוף ולהאשים מאחורי הגנת האנונימיות.

          הגב לתגובה זו

          • שיתחקרו אותו (ל''ת)

            כמו שתיחקרו, 05/07/07 16:43

            הגב לתגובה זו

            • אותו חקרו

              ארז, 05/07/07 17:12

              היא מסרה עדות.
              מבין את ההבדל?

              הגב לתגובה זו

            • הוא הכחיש הכל,וזהו. אותה שאלו בפרוטרוט מה נגע (ל''ת)

              באיזה שנייה, 05/07/07 19:19

              הגב לתגובה זו

      • ממש יפה אמרת...לצטט את זה בכל מקום (ל''ת)

        חנה, 05/07/07 16:35

        הגב לתגובה זו

    • במשך שנה...

      ארז, 05/07/07 15:47

      נשמעת מכל ערוץ טלוויזיה, מכל תחנת רדיו ומעל כל עיתון רק הגירסה של א'. היועץ לא מחק אותה ולא נעליים (קשה למחוק שנה של הכפשה, הסתה ושקרים) אלא רק חשף אותה בשקריה.
      נכון, זה לא נעים לה, והיא גם לא חייבת לאהוב את זה, אבל זו המציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בו דרור, תודה על קורס בתקשורת

    אורי, 05/07/07 14:56

    אתה נותן לי כלים שמוחי לא יעוצב, תודה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חוצפה של המתלוננת להציע לאחרות לא להתלונן ?

    יפה, 05/07/07 14:50

    נו טוב . כנראה שיש לך סיבה מצויינת לתקוף את הנאנסת .
    מעניין אם היית במקומה היום היית מייעץ משהו אחר .

    הגב לתגובה זו

    • יפה, האם גם את מהנשים שמעלילות על

      גל, 05/07/07 15:20

      בני הזוג שלהן?

      נראה לי שכן.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כתבה מצויינת, דרור, חזק ואמץ....

    חנה, 05/07/07 14:48

    סוף סוף משהו מעלה את הענין האמיתי. הגברת לא התלוננה אלה רק ניסתה לסחוט...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הראיון היה ביזיון חד משמעי

    ואף על פי כן, 05/07/07 14:34

    העתונאי לעיל בוחר להתעלם ממה שראה במו עיניו. ''ראיון'' שהיה למעשה מין מודעת פרסום למשה קצב... אפילו שאלה קטנה ומתבקשת לא העז המראין, ארז רותם, לשאול את עבריין המין קצב: לאור הודאתך - האם תבקש סליחה מקרבנותיך?

    הגב לתגובה זו

    • גם מסיבת העיתונאים של א' היתה שרות יחצנות לא' בלי ששאלו אותה אפילו (ל''ת)

      שאלה אחת נוקבת, 05/07/07 15:03

      הגב לתגובה זו

      • היא יזמה! לא יזמו לה במה (ל''ת)

        והיה עניין גדול, 05/07/07 15:24

        הגב לתגובה זו

        • היא יזמה

          ארז, 05/07/07 15:49

          אבל נתנו לה את הבמה הגדולה ביותר האפשרית - שידור חי בכל ערוצי הטלוויזיה והרדיו - וכמובן, חסכו ממנה את כל השאלות, קשות וקלות.
          מדוע זה לגיטימי והראיון עם הנשיא פסול?

          הגב לתגובה זו

    • כמה שאלות נשאלה א'...

      ארז, 05/07/07 15:08

      לאחר מופע האימים שלה?
      מדוע לא הקשו עליה בסוגיית הגרסאות, בסוגיית המתנות, בסוגיית הסחיטה?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל מילה זהב, רק דבר אחד נזהרת לומר:

    גיל רונן, 05/07/07 14:26

    התקשורת נשלטת ע''יחסידות התנועה הנאו-מרקסיסטית הקרויה פמיניזם, וחוץ ממך - ולפעמים גם ארז רותם - הגברים בתקשורת כולם פוחדים מהנשים שמסביבם, מתחתם ומעליהם.

    התמרדו!

    הגב לתגובה זו

    • מר ימיני, אם היה מדובר בבת שלך או באחותך היית מדבר אחרת

      תום, 05/07/07 15:10

      תתבייש לך. 12 מתלוננות זה דבר של מה בכך בעיניך ? מה אתה מתפלא שהתקשורת יוצאת בכותרות ? עד לפני כמה ימים היה לנו נשיא מדינה שעשה מעשים בלתי ראויים. על כך אין כל ויכוח. אז אתה מלין על התקשורת ? אתה בא בטענות כנגד הקורבנות ? תתבייש. אם הבת שלך היתה מספרת לך מה עשה לה הבוס שלה, היית מתקיף אותה , או מגייס סימפטיה ?

      הגב לתגובה זו

      • אם הבת שלך היתה מעלילה...

        ארז, 05/07/07 15:51

        על הבוס שלה, היית תומך בה בכל מקרה? היית מגבה את השקרים שלה?

        הגב לתגובה זו

      • תום, כמה שילמה לך שדולת הנשים? (ל''ת)

        גיל רונן, 05/07/07 15:58

        הגב לתגובה זו

      • אם היה מדובר באביך\אחיך\בנך, היית מקבל את העלילה בלי להגיב? (ל''ת)

        עינת, 05/07/07 16:45

        הגב לתגובה זו

        • הוא ''הגיב''.., אבל מה הוא אמר? (ל''ת)

          ?, 05/07/07 17:13

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    בפרשה זו התגלגלה חובה ע''י חייב ושנייהם נפרעו בגלוי: קצב וא' (ל''ת)

    ושנייהם נאשמים!, 05/07/07 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חבורת צבועים וכשראיינו את ברגותי ואת אחמד יאסין זה היה בסדר. (ל''ת)

    תמר, 05/07/07 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    השוואה, שוויון? היתכן?!

    PANTHER, 05/07/07 14:10

    הכותב לא מתבייש להשוות בין שני הצדדים? קצב, אדם שפונק לאורך כל הדרך בידי הממסד עד כי הפך למפלצת דורסנית, ומן הצד השני סתם בחורה, פקידה שכל שאיפתה לעבוד בזה 30 שנה ? אתה רוצה את אותה התייחסות לחטאים שלהם? לא יזיק לך לקנות כמה תאי מוח.

    הגב לתגובה זו

    • ממש פונק

      ארז, 05/07/07 15:09

      שכחת איזה רצח אופי עשו לו מהיום הראשון שנכנס לתפקידו, הרבה לפני פרשת הסחיטה והשקרים של א'?

      הגב לתגובה זו

    • עבדה 30 שנה ?

      אלי, 06/07/07 00:39

      קפצה לתפקיד מנהלת לישכה בגלל שהיא מאוד ''כישרונית''

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מאמר מבריק של עיתונאי ישר אחד בסביבה של תקשורת לא מקצועית ומגוייסת

    אלעד, 05/07/07 14:10

    התקשורת בארץ חולה.
    יש להקים גוף תקשורתי עצמאי חדש, רענן ומקצועי.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בואו נשנה את הנורמות

    דן, 05/07/07 14:06

    הרי קצב בעצמו מודה שניצל את מעמדו כדי לקבל טובות הנאה מיניות מנשים שעבדו תחתיו.

    לפי דעתי החברה צריכה להוקיע איש כזה ולא לחבק אותו ולחפש איזונים.
    זה מה שהיה קורה בכל מדינה מתוקנת.
    אז למה לא גם אצלנו?

    אז למה מנסה הכותב ללמד זכות על עבריין המין שמעל באימון של כולנו.

    כולנו חייבים לגנות את ההתנהגות שלו, שידע שהמעשים שלו לא מקובלים עלינו ורק אז אולי ישתנו כאן הנורמות.

    התגובה של הציבור וההפגנות מראים שהציבור מאס בהתנהגות הזאת.



    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם לא היו מציגים את זה כ''ראיון'' אז לא היו תלונות.

    עמנואל, 05/07/07 14:02

    אז זה באמת היה מקביל לשידור דברי א. הכתב היה מושיט לו תא המיקרופון ונותן לו לומר מונולוג.

    אבל ככה, רק להרים להנחתה אחרי הנחתה? זה בסדר שזה אל היה ראיון. מה שלא בסדר זה שזה הוצג כראיון. רימו אותי.

    ואגב, קצב אמר שם שקרים בוטים - כאילו שזה שדברים הוסרו מכתב האישום זה אומר שהוכח שהם לא היו נכונים. למה ה''מראיין'' לא אמר על זה כלום?

    ואולי חלק מהתרעומת זה גם על התעלול של לסחוב תא הצופים שעה שלמה באף בשביל הנון-ניוז הזה.

    אני מכל הדבר הזה ,הרגשתי כצופה מבוזה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אדם ישר ונדיר בתוך עדר של קרנפים שועטים. כל הכבוד (ל''ת)

    מימי, 05/07/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישר כוח ! (ל''ת)

    צודק, 05/07/07 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כרגיל - כל מילה בסלע! (ל''ת)

    אודי, 05/07/07 13:41

    הגב לתגובה זו

    • כרגיל - עוד מאמר מתחסד של בן דרור

      אלון ה, 05/07/07 14:12

      אז התקשורת היתה רק נגד קצב.

      זוהי אמירה שרק ממחישה עד כמה שלכותב המאמר הזה יש זיכרון קצר. אבל זה בכלל לא מפתיע, שזה נוגע לאדון ימיני.

      רק להזכיר, אותה ''סוללת יועצים'' של קצב, היתה תחת כל עץ רענן בתקשורת, וכולם שמעו את דבריהם, ומה הם לא אמרו? שנרקמת מזימה פוליטית שפלה נגד הנשיא, שהמתלוננות הן זונות ומעורערות בנפשן, רוצות לנקום בו, שזוהי קונספירציה נגד המזרחים. את כל אלו אמרו במו פיהם אנשיו של קצב.

      וצריך להזכיר לאדון ימיני שהתקשורת דווקא בחנה היטב את מה שאנשי קצב אמרו, אפילו הם רדפו אחרי מקורות שונים של אנשי קצב בכדי שיבחנו את הסיפורים שלהם - רק מה לעשות... מקור אחת התגלתה בתור פעילת ליכוד תומכת קצב ששיקרה בנוגע ליורם מרציאנו, אחד ועוד כמה התגלו בכלל בתור אנשים הקשורים לעולם התחתון, כל אלו שניסו לסחוט מהמקורבים למתלוננים שיודיעו על כך שהן זונות, ויש גם את הסיפור הזה על אותו איש עסקים שהגיש תצהיר על כך שאחת המתלוננות נתנה שירותי מין בעבור תשלום.

      כהרגלך, בן ימיני, אתה אחד מהעיתונאים המתחסדים שעושים את זה עם המון מורא ומשוא פנים.

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם סוללת היועצים...

        ארז, 05/07/07 15:10

        של א'? ומה עם כל פרשני החדשות שעמדו לצידה והשתתפו בלינץ'?

        הגב לתגובה זו

        • תשובה לארז ולדין

          אלון ה, 05/07/07 16:12

          מה אתה מנסה להגיד? שקצב כאן הוא הקורבן?

          וקורבן של מה הוא בדיוק? של מזימה פוליטית שפלה שנועדה לסכל את כוונתו לרוץ לראשות הממשלה? של האליטה האשכנזית הרוצה להרוס אותו בגלל שהוא מזרחי? נשים שעבדו אתו רוצות לנקום בו בגלל שהם התאהבו בו?

          רק אפשר לשאול אותך לאיזה א' בדיוק התכוונת? הא' הראשונה, השנייה, השלישית. אתה מדבר כאילו קיימת רק מתלוננת אחת, אבל קיימות כאן 10 מתלוננות!!! מדובר כאן בבן אדם שנחשד בכך שפגע בגוף ובכבוד של לפחות 10 נשים. ואל תמכור לי את זה שרק 4 מתלוננות נכנסו לכתב אישום, אותן מתלוננות רבות הן אלו שהעידו על דפוס התנהגות קבוע אצלו שעורר חשד יציב נגדו. וגם אל תמכור לי את הלוקש הזה שמשה קצב לעולם לא יזכה למשפט צדק. כבר היו מקרים בעבר שאנשי ציבור נשפטו בגין פשעי מין ויצאו זכאים. חפש בגוגל את המקרה של יהודה שפר שהיה סא''ל במילואים וקצינת קישור התלוננה עליו. הוא הובא למשפט, כשעו''ד דובי וויסגלס, לימים מנהל הלשכה של אריק שרון, הגן עליו והוא יצא זכאי. אפילו בג''ץ לא עזר למתלוננת.

          אז רק בגלל שיש את הצד שלו ויש את הצד של המתלוננות, צריך שיהיה משפט בכדי לברר אם משה קצב הוא אשם או זכאי. ואם הוא ייצא זכאי, אז תאמין לי שאני אהיה בנאדם רגוע מאוד, כי כך אני אאמין שכל ההליכים המשפטיים מוצו עד הסוף. ואני גם מאמין שכל סוללת היועצים והיחצנים שקצב שוכר לעצמו תדאג לכך שהתדמית שלו תשוקם ושמן של המתלוננות ייחרב, ואז ממש לא יהיה איכפת לי. אז דין, זה שאמר לי ששדולת הנשים משלמת לי, תירגע...

          הגב לתגובה זו

          • רק כמה שאלות פשוטות

            ארז, 05/07/07 16:36

            לא אקשה עליך עם שאלות קשות...

            1. מדוע לא נחקרה פרשת הסחיטה?
            2. מדוע א' לא נשאלה ולו שאלה אחת לאחר מופע האימים שלה?
            3. יש מתלוננות רבות - אבל כנראה לא כולן אמינות...

            וכן, משה קצב הוא בהחלט קורבן, של מסע שיסוי והסתה, שהחל ביום שבו ניצח בבחירות לנשיאות ו''גזל'' את המשרה מפרס והגיע לשיאו עם עלילת האונס.
            אם טובי הפרקליטים בפרקליטות המדינה מחליטים שאין דברים בגו - לפחות לא משהו שאפשר להוכיח מעל לכל ספק סביר (וזה הקריטריון) - לא אני ולא אתה יכולים להיות יותר חכמים מהם. לא אני ולא אתה קראנו 20,000 עמודים של חומר ראיות. לא אני ולא אתה ישבנו בחדרי החקירות עם משה קצב ועם א'. הם היו שם, והם החליטו כפי שהחליטו.
            ורק לידיעתך, במדינה מתוקנת, החלטות משפטיות לא נקבעות לפי הפגנות בכיכר ולא לפי טורי הפובליציסטים בעיתונים. הן נקבעות לפי הראיות.

            הגב לתגובה זו

            • תשובות פשוטות-

              קצב לא תוחקר, 05/07/07 16:48

              אין פה ''ראיות'' יש גירסאות והבנת הסיטואציה

              הגב לתגובה זו

            • יש ראיות

              ארז, 05/07/07 17:14

              רישומי שיחות, פתקים ומתנות וכ''ו.
              ויש גם את העדויות.
              החוקרים קיבלו את גירסת שני הצדדים והחליטו של מי יותר אמינה.

              הגב לתגובה זו

          • יכול להיות

            טלי, 06/07/07 00:44

            שהוא סתם קורבן שאירגוני הנשים והתקשורת חיפשו לתלות על עץ גבוה.
            תמים הוא לא. כלב בוגדני, כניראה שכן. אבל מי יודע.

            אבל מהשטן שצירו אותו במשך שנה, נותרה רק א' אחת שטנית.

            הגב לתגובה זו

          • טולי אם ככה גם משפט

            אלי, 06/07/07 00:46

            שיחקור את טענות קצב על נסיון סחיטה של א'.
            אותי באופן אישי זה מאוד מעניין

            הגב לתגובה זו

      • כמה שילמה לך שדולת הנשים? (ל''ת)

        דין, 05/07/07 15:12

        הגב לתגובה זו

      • תקראו את אלון ה, --כתוב מעולה ! (ל''ת)

        (כולל ההתחסדות, 05/07/07 15:25

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    קרא את העדויות המתפרסמות היום

    נועם, 05/07/07 13:25

    מר ימיני הנכבד, קרא את העדויות שאישר בית המשפט העליון לפרסם היום ונסה לא להתבייש יותר מדי בדבריך אלה.
    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • זה שמשיהו חוזר על שקרים מאה זה לא הופך את הדבר לאמת

      תחשבו לבד, 05/07/07 15:02

      מה שפורסם זה שא' חזרה על דבריה במסיבת העיתוניים גם בעתירה.

      אני רוצה להניח, כי לעומת כל המון אני לא יודע הכל, כי גרסאה דומה היא נתנה בזמן כלשהו גם במשטרה.

      על גרסאות שלה במשטרה אמרה הפרקליטות את דברה.בעצם העובדה שלא נכללה בכתב האישום.ובמילים אחרות הפרקליטות משוכנעת שהיא דוברת שקר על סמך ראיות אחרות

      מה השתנה?

      תלמד כלל חשוב בחיים ''הנייר סובל הכל'' וישנם אנשים שאצלם כל החיים במה.

      גם עם קצב פושע מין או לא, בגין מעשיו עם נשים אחרות, עבירת סחיטה היא חמורה בפני עצמה..

      אחד מכללי חברה דמוקרטית היא שלכל אדם יש זכויות, כולל הפושע הנאלח ביותר.

      כל זמן שא' לא תועמד לדין באשמת סחיטהיש כאן יחס של איפה ואיפה והתרת דמם של אנשים שלא הולכים בדרך הישר ובמילים אחרות אנרכיה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תגיד, אתה חי במדינה הזאת? שנה שלמה עשו ממנה זונה

    ואתה אומר שלא, 05/07/07 13:23

    אין נוד שהעורכי דין שלו ו''מקורביו'' תקעו, שהתקשורת לא ציטטה. עשו ממנה משוגעת, זונה בתשלום, מה לא אמרו עליה. את ''מסיבת העתונאים'' השערורייתית שלו שידרו - לרוב הוא זה שבחר לסתום את הפה ולא להגיב לטענות. עשה מה שהוא רוצה, קיבל משכורת לחינם במשך חודשים (הלוואי עלי המשכורת הזאת) ואף אחד לא ציפצף. הכנסת לא הדיחה אותו וגם זה עבר כמעט בשקט, ועכשיו הוא עוד יוצא נקי מהסיפור הזה (האיש שכב עם העובדות שלו - בהסכמה או בלי הסכמה - וזה לא רק גועל נפש אלא עברה. תראה מה עשו לחרמן רמון על פרור ממה שקצב עשה) - ומה יש לך להגיד? ששנה שלמה שמעו רק את הצד שלה והוא מסכן? יאללה חביבי, חפש עץ אחר לטפס עליו.

    הגב לתגובה זו

    • לא עשו היא פשוט כזו (ל''ת)

      אדום, 05/07/07 13:53

      הגב לתגובה זו

    • שנה שלמה...

      ארז, 05/07/07 15:11

      עשו ממשה קצב אנס, סוטה, מטריד (רק פדופיל ושוכב עם כבשים שכחו להוסיף).
      שנה שלמה נשמע בתקשורת רק קול אחד - קולם של התוקפים את קצב.
      אז אסור לו לענות? אסור לו למסור את גרסתו?

      הגב לתגובה זו

      • מה גרסתו? (ל''ת)

        ?, 05/07/07 15:40

        הגב לתגובה זו

        • כנראה שלא ראית את הראיון

          ארז, 05/07/07 15:51

          אז מה אתה בא בטענות?

          הגב לתגובה זו

          • נו, נשמע ממך (ל''ת)

            מה גירסתו?, 05/07/07 16:29

            הגב לתגובה זו

  • 7.

    יושרה כמו של ימיני נדירה בימנו

    ג'ון, 05/07/07 13:20

    הוא העיתונאי האהוב עליי,הוא אף פעם לא מכופף את עצמו ל''ימין'' או ''שמאל'' הוא רואה עובדות ומנתח לפיהן.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. ככה עיתונאות אמורה להיות!

      דוד, 05/07/07 13:59

      במקום זה יש לנו צבא של עיתונאים מגוייסים, שאי אפשר להאמין למליה שהם כותבים.
      חבל; מה שבטוח, הם לא כלב השמירה של הדמוקרטיה, ומה שמוזר זה שפעם אחר פעם הם יוצאים נמוך מאד במשאלי אמינות ציבוריים, והם מתעקשים לא להבין את הרמז העבה כמו פיל.

      הגב לתגובה זו

    • אחד הבודדים שמנתח את העובדות ולא 'מכפיף' את העובדות לסיפור... (ל''ת)

      ארנון, 05/07/07 14:49

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לדבריך בכל לב!

      דודו, 07/07/07 10:37

      בן דרור ימיני - קול שפוי אחד בערמה של צרחנים!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ימיני, כל הכבוד

    אביחי, 05/07/07 13:10

    טור מעולה.
    כל מילה נוספת מיותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא נמאס לך כבר להיות המ-גניב השכונתי?

    נהפוכו, 05/07/07 13:08

    תמיד תגיד ההפך כדי שיגידו, ''תראו איזה מופרע הבן דרור הזה''. ילדותי

    הגב לתגובה זו

    • הוא מגבה את דבריו בנימוקים, ואתה?

      אביחי, 05/07/07 13:21

      מי שכל טענתו מסתכמת במשפט אחד.
      בלי נימוק ובלי טיעון רציני הוא הילדותי.

      מילא אם היית מנסה לסתור את טענותיו...

      הגב לתגובה זו

    • ההיפך ממי ?

      שמאלני לשעבר, 05/07/07 15:44

      ימיני באמת חריג בקרב השמאלנים והעיתונאים. אבל בקרב הציבור היותר אינטיליגנטי יש הרבה מאוד שמאוד מזדהים עם העמדות שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    סוף סוף קול קורא במדבר להחזיר את המוסר והשפיות לתקשורת (ל''ת)

    מאמר של יושרה, 05/07/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה טועה: התקשורת נתנה במה לנאום ההסתה של קצב

    גדעון, 05/07/07 12:55

    א' קיבלה את הבמה רק אחרי מזוז הכריז כי קצב הוא עבריין מין סידרתי.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק (בלשון המעטה)

      אביחי, 05/07/07 13:19

      שתיהן לא היו מסיבות עיתונאים אלא נאום לאומה.
      בשתיהן העיתונאים לא עשו את עבודתם נאמנה ובשני המקרים הם כשלו.

      ההבדל הוא בהתנהגות העיתונאים לאחר מעשה.

      הנאום של קצב גונה בכל מקום.
      הוא הפך לבדיחה.
      גדי סוקניק הפך לגיבור היום משום שהוא העז לענות לקצב.

      הנאום של א' קיבל חיבוק אוהב.
      הוא כונה מעשה אמיץ.
      העיתונאים הבודדים שהעיזו לשאול שאלות קשות את א' הושתקו בו במקום.
      התקשורת לא גינתה זאת.

      כלומר, שתי מסיבות עיתונאים כושלות.
      שתיהן כשלו מאותן סיבות בדיוק.
      אבל אחת גונתה בתקשורת והשניה חובקה.
      מדוע? האם זו לא צביעות? האם זו לא מגמתיות?

      אגב, גם קצב שיקר וגם א' שיקרה.
      אבל בעוד שהתקשורת מנגחת את קצב על שקריו את שקרי א' היא מעלימה.

      בנוגע למזוז,
      מזוז הכריז שקצב עבריין מין סידרתי.
      הוא גם הכריז שא' שקרנית.
      אז או שאתה בוחר לקבל את כל דבריו או שאתה בוחר להתעלם מכל דבריו.

      לבחור רק את מה שמתאים לך זו התנהגות קצת צבועה.
      אתה לא חושב?

      הגב לתגובה זו

      • מזוז לא הכריז שא' שקרנית

        סתירה בראיות, 05/07/07 16:36

        זה מה שמנסים להסביר לכם שקיים בכל ספרות מקצועית העוסקת בקורבנות ניצול מיני.

        והרי משום מה גם אין לנו (ולהם)את גירסת קצב לסיטואציה המסויימת,נכון??
        _______________
        מעניין דוקא איך הוא היה עונה לשאלות הפרטניות..

        הגב לתגובה זו

    • לא הסתה ולא נעליים

      ארז, 05/07/07 14:00

      וה''נאום'' של קצב לא התקרב אפילו ברמת השנאה והשטנה למופע האימים של א', שקיבלה כמעט שעה בפריים טיים של אחה''צ לשטוח את דברי הבלע שלה, בלא שתישאל ולו שאלה אחת (קלה, לא קשה).

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד. אמת לאמיתה (ל''ת)

    א, 05/07/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מר ימיני, אתה מדהים אותי כל פעם מחדש.. כל הכבוד.

    אור, 05/07/07 11:39

    מילא על האומץ לצאת נגד המילייה שלך - חבריך לתקשורת. אבל הגדלת והתנסחת בדעה כך מדוייקת ונכונה, ושיא הנושא - האבחנה שלך שזה לא פמיניזם, אלא ההיפך המוחלט ממה שהפמיניזם א-מ-ו-ר לסמל - יציאה מתודעת קורבן , ומעבר לעצמאות וכח פנימי אמיתי.

    הגב לתגובה זו