• 38.

    העיתונות שפטה וקברה

    גולדשטיין, 20/08/07 07:56

    יעקב היקר טוב מאוחר מלא כלום,אשרי האיש שמוכן להודות גם בטעות וכמוך יש עוד כמה עיתונאים שכתבו לאחרונה בלשון דומה.רק דבר אחר מדאיג אותי ומבלי להכנס לפרטי הפרטים,כיום לאחר מאמרי התקשורת כולה בגנותו של קצב,ולאחר דבריה הבוטים של הגב' בייניש ועוד אנשים יקרים ממערכת המשפט,חושש אני כי מר קצב לא יוכל לזכות במשפט הוגן אפילו תתקבל עסקת הטיעון.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החברה המערבית התקדמה רק כתוצאה מדיונים ציבוריים סוערים (ל''ת)

    34, 05/07/07 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם העיתונאים היו מדברים כשידעו הכל על ההטרדות של קצב

    הלקח הוא הפוך:, 05/07/07 14:47

    ולא מעלימים מידע ושומרים לעצמם את המידע כל הפארסה הזאת היתה נמנעת.
    הלקח מהפרשה הוא לגלות את כל המידע שיש ולהצליב מידע ולא להשתיק.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא פארסה (ל''ת)

      עולים לדיון, 05/07/07 14:55

      הגב לתגובה זו

    • אם העיתונאים

      ציונה, 19/05/08 08:23

      הם לא ידעו ולא כלום.טבעו של עיתונאי ללכת אחרי רכילות להעצים אותה ולקטוף כותרת.כל עיתונאי באשר הוא לו ידע משהו בבירור מוחלט חזקה שהיו הדברים יוצאים לאור.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל הכבוד - אחימאיר עיתונאי אמיץ וישר !

    מרים הלחמי, 05/07/07 14:42

    הזהתי מאוד עם הכתוב. תודה שאתה מצליח להביא את רחשי הלב של הציבור לדפי העיתונות !!
    יישר-כח !!

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהוא מבטא את הציבור? הציבור מצביע בשלט לערוצים שמביאים חדשות

      אולי הציבור של, 05/07/07 16:05

      הצבור המבוגר של מפאי ההסטורית התרגל להשתקה ולתרבות ה''סמוך'' על הזקנים של מפאי ועל ההנהגה.
      לא שאלו שאלות והכל היה בחדרי חדרים. היום הציבור שנשאר לערוץ 1 הם הזקנים של מפאי ההסטורית שמוכנים לתרבות ההשתקה אבל גם הם עוברים לערוצים שמביאים את החדשות.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    למי שעוד לא קלט - אנחנו בעיצומו של דיון ציבורי

    שעדיין לא גובש, 05/07/07 14:33

    של שינוי מעמד האישה והגדרות ניצול ודיכוי מהו באופן כללי.

    שינוי כללים של אסור/מותר, ואיך ניתן לבחון את הכללים הרצויים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ההשוואה בין אחימאיר לעיתונאי חצר ככספית ,מרקוס,ושיפר

    השוואה, 05/07/07 13:48

    אומרת הכל על מצב התקשורת בארץ

    הגב לתגובה זו

    • אחימאיר מדור הדינוזאורים הזקנים. היום יש תקשורת אחרת

      הצבור לא יקבל, 05/07/07 14:15

      הדינוזאורים הזקנים רגילים לתקשורת אחרת וחולפים מהעולם יחד עם הרייטינג של ערוץ 1.
      התקשורת היום תגלה את הכל או שהציבור יעבור לערוץ אחר.

      הגב לתגובה זו

      • ''רואים עולם או לא רואים בכלל'' !!!!! (ל''ת)

        צופה, 05/07/07 19:47

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    היש צדק בבתי משפט ? לא !!!!!!!!!

    דוד, 05/07/07 13:30

    השופט/ת נתונים תמיד למניפולציות של הצדדים בתיק . אי אפשר להתעלם מהיותם של שופטים בני אדם שמושפעים מהחינוך והאג'נדה שלהם .
    אז אולי בכלל כדאי שכל המשפטים של הישראלים יעברו לחו''ל על מנת לצמצם את האפשרות של נטיות ?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עברו הימים שיכולתם למנוע מאיתנו מידע. כמו אצל טננבוים

    נדע דרך, 05/07/07 13:16

    אנחנו הציבור נדע הכל דרך האינטרנט.
    נראה את אנשי התקשורת הבכירים בשחיתותם ובהשתקתם, בקשריהם עם עורכי הדין המקושרים ועם השלטון ונדע הכל דרך האינטרנט.
    כמו שהמצאת הדפוס הפסיקה את החזקת המידע בידי ראשי הכנסיה האינטרנט סיים את היכולת שלכם להשתיק הכל ולחסום מידע.
    אצל טננבוים הכשרתם את הקרקע לחטיפת שליט כשנתנו מחיר גבוה לסוחר סמים ואתם שתקתם.
    הציבור כעת יותר מתוחכם. הוא האמין לכם כשאמרתם שהשמועות על טננבוים היו שקר שהופץ באינטרנט.
    כעת הציבור יודע שאתם בתקשורת שיקרתם ובאינטרנט כותבים את האמת.
    לא תעצרו את המידע ולא תגנו על מטרידים מיניים או אנסים.

    הגב לתגובה זו

    • מצוין. (ל''ת)

      איציק, 05/07/07 15:56

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לדבריך, מס' 31

      אחד מהעם, 06/07/07 04:16

      בדיוק כך. היום התקשורת המכורה לעשירים ולכוחנים אינה שולטת בידע.
      אנחנו נדע את האמת.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שפו וישר כח לאמיץ שבעיתונאים התקשורת הורסת כל חלקה של אמת

    משה, 05/07/07 12:41

    אפילו לא נותנים צ'אנס לגלות האמת רק מלבים יצרים ותחושות של ביבול ויאוש בוזזזזז לתקשורת הנבובה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סדר משפטי וצדק אוניברסלי

    אזרח, 05/07/07 12:40

    יעקב אחימאיר מיתמם או שעושה את עצמו, או שלפי העיקרון של האיזון התקשורתי לתת זמן שווה לשני הצדדים.
    8 עדויות של נשים נפסלו בטענת ההתיישנות.
    בל נשכח ש טענת ההתיישנות באה לעשות סדר משפטי ולא צדק אוניברסלי.
    לו לא חוק ההתיישנות היו מתייצבות עוד 8 נשים בצד המאשימות.
    עשה החוק חסד עם קצב ומנע זאת בטענה משפטית בעייתית של התיישנות.
    התיישנות זה לא אומר שלא היה זה רק אומר שלפי הנוהל המשפטי אין צורך לענות להאשמות!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תקשורת = תשחורת

    ישראלי, 05/07/07 12:38

    חמר אחימאיר הנכבד.
    כלי פליאה שעיתונאי ברמתך מצא לנכון לציין את שמו של קצב בלבד, למיטב הבנתי בדומה לקצה לא מעט אנשי ציבור במדינה שלנו מוצאים להורג בכיכר העיר מעל דפי העתונות,
    להוכחה עין בבקשה בכל הכתבות של דן מרגלית שנה אחורה.
    יתרה מכך עיתונאים בכתבות המגמתיים כיצד להשפיע את השופטים לדוגמה הכתבה שהתפרסמה בעתון זה היום (5/7 ) בדבר מאמר שפרסם כבוד השופט שאמור לשבת בדין במשפטו של קצב.
    זה לא מקרה היחיד די בכתבות שפורסמו ע''י שביט בעתון הארץ ולא מעט עתונאים בשאר העתונים שהלכו איימים על חברי וועדת ווינוגרד , רק היום אולי אנו מצליחים להבין מדוע בקשה הגברת פרופסור גביזון לאפשר את הפומביות לדעתי חששה מההקצנה של חברי הוועדה ולראיה אנשי אולמרט טענו אחרי הפרסום כי בחומר ששוחרר אין את דברי השבח שנאמרו על תפעולו של אולמרט.
    וכעת מי יחליט מי דובר אמת והאם ההחלטות של הוועדה הן נקיות מכל לחץ כנראה שהתשובה היא ''לאאאאא''

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר''אמר השופט העליון האמריקאי

    אישה, 05/07/07 12:10

    בית המשפט צריך לפסוק והדיונים צריכים להיות פתוחים.
    ''אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר'' יראה הציבור וישפוט.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אחימאיר - התקרנפת לגמרי

    נו באמת, 05/07/07 12:05

    מה זה הקשקוש הזה?
    שופטים פתאום לא יודעים מה זו עדות ומה זו ראיה? הם לא יודעים להעריך מי משקר ומי דובר אמת?
    אנחנו לא באמריקה, עם שיטת המושבעים!
    ומצד שני, תזכיר לי באיזה משפט ''בעל פרופיל גבוה'' לא התפרסמו אינספור דברים בתקשורת?
    אז מה, לא לשפוט אף ידוען?
    בחייך...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה עובר לו בראש?!!!

    YOU, 05/07/07 11:50

    הדג מסריח מהראש והראש הוא בית המשפט העליון. כל מה שקורה עם קצב וחזרתו של רמון לממשלה לא היה יכול לקרות לולא הגיבוי שמקבל מזוז
    בכתבתך ערבבת מספר מושגים שאין קשר ביניהם בכלל.
    1.הציבור רוצה משפט צדק.
    2.זכותו של הציבור לקבל מידע ורצוי שיהיה הוגן ובעיקר מהימן,עזוב אותנו מצנזורה.
    3.לציבור נמאס מהשחיתויות/גניבות/מעשי הזימה/אונס בכפייה,או ברצון/מהמיוחסים/המתוקשרים/המלוקקים/מלחכי פינכה.
    4.זוהי הנקודה החשובה ביותר, לציבור אין כל רצון לראות דם,או לרקוד עליו,כאן אתה טועה ובגדול.
    אבל בדבר אחד צדקת?!!! עבר זמנו של בית המשפט. מערכת המשפט הוכיחה אוזלת יד, עיוותי דין וצדק.
    הבג''ץ של היום זה גולם שקם על יוצריו וצריך למשוך ממנו את השטקר ולנתק לו את החשמל אחרת יבלע אותנו חיים?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?



    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אחימאיר---דון קישוט (ל''ת)

    העתונות מוטה, 05/07/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    די לנו מהנושא הזה

    יקותיאל, 05/07/07 11:22

    כל כך צודק שהיגיע הזמן לרדת מהנושא הזה ולהתרכז באנסים האמיתיים הגורמים נזק לחברה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אחימאיר צודק. (ל''ת)

    יעל, 05/07/07 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    השופטים יושבים בתוך עמם? איזה שופטים ואיזה עם?

    ק., 05/07/07 10:37

    מערכת המשפט מנותקת לחלוטין מהעם, וגם מכל דבר שמזכיר צדק. השופטים בישראל הם טכנוקרטים קטנים של החוק המתמחים בהטיית הצדק לטובת בעלי-הממון היכולים לשכור להם פרקליטים יקרים.

    אחימאיר פתח את הפה ויצא איש קטן בעל מוסר קטן עוד יותר, המוכן למכור את הצדק (כן, צדק!) בפרוטות, תוך התעלמות מעובדה בסיסית אחת: אם מערכת המשפט הייתה מחפשת צדק ועושה את תפקידה כראוי, העיתונות לא הייתה צריכה למלא את התפקיד הזה במקומה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צודק. אנו לא במדינה שיש לה תקשורת, אלא, תקשורת שיש לה מדינה. (ל''ת)

    מדיה-טורה, 05/07/07 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    9 - ביקשת, זה בדיוק מה שקבלת!

    שאול א., 05/07/07 10:16

    אל תשכח. מי שהחליט על הסדר הטיעון הוא היועמ''ש לממשלה לאחר דיונים והתייעצויות עם 11-12 מבכירי הפרקליטים בפרקליטות המדינה.
    מסתבר שהמסקנה שלו לאחר עיון ובחינה של חומר הראיות, הייתה שכל אשר ניתן להשיג זה הסדר הטיעון כי הבאת התיק להכרעת בית המשפט הייתה מובילה לזיכוי של קצב.
    שאל את עצמך ביושר - כל אותם המתלהמים בהפגנות ובתקשורת - מה הם יודעים על חומר הראיות? והאם הם סבורים שכל החומר התפרסם. אני משוכנע שיש חומר נוסף חמור יותר לגבי המתלוננות ואמינותן. יתכן ובסוגיית האמינות של המתלוננות, לא נאמרה המילה האחרונה. את זה יודע היועמ''ש. זו הסיבה להחלטתו. את זה לא יודעים המתלהמים למיניהם - וכנראה שזו הסיבה לתגובתם חסרת האחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כי ערוץ 2 עשה משהו מוזר-הציג ''להלן גירסתו'' (ל''ת)

    ללא תישאול, 05/07/07 10:16

    הגב לתגובה זו

    • אם כך...

      Tרז, 05/07/07 11:47

      מדוע ניתנה במה חופשית ל-א' להציג את גרסתה, בלא שנשאלה ולו שאלה אחת (אפילו שאלה קלה)?
      מדוע זה לגיטימי?

      הגב לתגובה זו

      • היא יזמה וביצעה. יכלו לא להגיע, החליטו שמעניין לשמוע אותה

        לאור מה שקרה, 05/07/07 13:01

        מה שקרה-קולה הושתק לגמרי ונחתם סופית ע''י העיסקה.
        לעומת זאת-
        קצב הוזמן אל העיתונות, אל האולפן, אל המקום העיתונאי, ע''י העיתונאים , והתנהגו אליו ב''חוסר עיתונאות''.

        (את הסיקור של א' אתה יכול להשוות לסיקור של נאום ה''אני מאשים'' בזמנו של קצב-גם יוזמה שלו ומחוץ לאולפן)

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    המידע נשאב רק מהתקשורת.כמה מכם היו שם בעת שקצב ביצע את זממו לכאורה?

    אייל, 05/07/07 10:13

    10 נשים מקסימום.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם על משפט דרייפוס לא היית שומע

    בלי סערהציבורית, 05/07/07 10:00

    לפעמים זה מאוד מאוד לעניין

    הגב לתגובה זו

    • זה לא דרייפוס. נו באמת, זו הדוגמא שלך?

      אביחי, 05/07/07 13:32

      תפקיד התקשורת היה לחשוף את התנהגות קצב.
      היא כשלה בכך. עיתונאים רבים אפילו מכים על חטא היום, על כך ששתקו.

      ברגע שההליך המשפטי החל, לתקשורת אין בו חלק פרט לדיווח על ההתקדמות בו.

      ברגע שאת מקבל משוואה בה לתקשורת יש חלק במשפט אתה בעצם זורק מהחלון את הצדק.

      השלב הבא, סמס. נולד לחופש...

      הגב לתגובה זו

      • תפקיד התקשורת לעסוק בכל עניין ראוי

        במיוחד לשמש, 05/07/07 14:20

        לדיון ציבורי !!

        אחרת מה שאתה (אתה!)מציע כ''תקשורת'' זה סמס..

        להלן סידרת ה סמס -
        * יש תלונות כלפי קצב על הטרדה מינית מכמה נשים. חלקן התיישנו .
        * יש גם חשד לאונס.
        * קצב מכחיש הכל.
        * יש טיוטת כתב אישום !
        (עברה שנה)
        * מזוז אומר שקצב עבריין מין סידרתי,אין משפט,
        ויש עיסקת טיעון-המתלוננת על אונס נמחקה מכתב האישום (ראיות בעייתיות)וקצב יודה בחיבוק ונסיון לנשיקה ביום הולדת.
        * סוף סמסים... מה רע?(עלק)
        _______________________
        ההשוואה למשפט דרייפוס- תחושת עוול אותנטית מצד בעל שררה והרשויות.
        קורבנות שנרמסו.
        עניין מאוד מהותי שחורג בהרבה מהמקרה הספציפי והדמויות הספציפיות הפועלות(כל הדמויות).

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    חולק על הכותב

    אורן, 05/07/07 09:57

    בפוליטיקה ובתקשורת מתייחסים ביהירות לעם. כאילו אנחנו אספסוף, ביחוד כשאנחנו אחידי דעה. זה לא קורה הרבה אצלנו היהודים אבל בשנה האחרונה העם אחיד דעים בעניין אולמרט (97%) ובעניין קצב, ומיד הפכנו בעיניי האליטה לאספסוף חסר דעת. זה שהעם אחיד בדעתו זה לא אומר שלא יכול להיות משפט צדק, זה אומר ששמענו מספיק ואם החוק לא היה שוכח את הפשטות של החיים אלא נקלע לפילפולים פלדמניים היה יותר צדק במדינה.
    אולי אם היינו מאמצים את שיטת המושבעים הנהוגה במדינה פרימיטיבית כמו ארה''ב אז היינו רואים יותר פושעים יושבים בכלא במקום להנות מתעלולים של עמיר ופלדמן עבור בעלי האמצעים

    פלדמן אף פעם לא היה יקיר העם, הוא מוכר כמגן על עוכרי ישראל מזה הרבה שנים - מחבלים ומרגלים למיניהם. דבר אחד בטוח הוא לא ''מצפוני'', אם אנחנו מדברים על צדק והוצאת האמת לאור. פלדמן מחפש זיכוי וזיכוי בלבד, ולא משנה מי הלקוח, גם אם הוא חלאת האדם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ואתה לא חלק מהתקשורת , נו באמת

    אלי, 05/07/07 09:48

    רק , אבל רק עיתונאי יכול להיות מחוצף עד כדי כך . אתה מאשים את התקשורת , בתור מי ? גורם חיצוני ? אתה עיתונאי ואיש טלביזיה , אתה זה התקשורת . כמו יאיר לפיד , גם עיתואני חוקר וגם מפרסם של בנק הפועלים , הכל הולך . יעקב אי אפשר להתפרנס מתקשורת ואחרי זה לבכות ''התקשורת אשמה''. אם התקשרות היא הבעיה - תמצא מקצוע אחר ואז תעביר ביקורת. דרך אגב- לגבי הכתבה עצמה , יש הרבה אמת בדבריך .

    הגב לתגובה זו

    • הוא בא מתהקשורת

      ארז, 05/07/07 10:03

      לכן הביקורת שלו, מבפנים, נוקבת פי כמה.
      אני ואתה תוקפים מבחוץ - אבל הוא מכיר את הנפשות הפועלות, יש לו נסיון בתחום, והוא יכול למתוח ביקורת על המערכת מבפנים.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    צודק בכל מילה. התקשורת היא בית דין שדה (ל''ת)

    מאמר מעולה, 05/07/07 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפ מה שאתה אומר

    טל, 05/07/07 09:37

    אין טעם להגיע למשפט באף מקרה בעל פרופיל תקשורתי גבוה.

    אז קדימה, בואו ונעשה עסקת טיעון או בכלל נזכה אוטומטית כל סלבריטאי, שחקן, זמר, ח''כ, שר ומיליונר באשר הוא...כי לא יכול להיות שיש שופטים בארץ ששופטים לפי הראיות שלפניהם ולא לפי הפרסומים בתקשורת...נכון, יעקב?

    הגב לתגובה זו

    • אז מה שאת טוענת...

      ארז, 05/07/07 10:28

      זה שהשופטים הם בני אלים - או שהם מתנזרים לחלוטין מהתקשורת?

      הגב לתגובה זו

    • משפט לא צריך להיות בפרופיל גבוה

      אביחי, 05/07/07 13:29

      התקשורת צריכה לסקר אבל יש גבול.

      ברגע שהתקשורת הופכת להיות צד בהליך המשפטי ברור שיש בעיה.

      יותר מכך, ברגע שהתקשורת בופכת לכלי בידי הפרקליטות ו/ ההגנה ברור שיש בעיה.

      אפילו חשין הודה בכך שהתקשורת משפיעה על השופטים.

      הגב לתגובה זו

      • היו כמה הקפצות וטילטולים+ מה זה בכלל הטרדה/ניצול מיני /אונס

        וכיצד על החברה, 05/07/07 14:25

        תפישתית ומשפטית

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    בוקר טוב

    אני לא מבין, 05/07/07 09:36

    הרי זו בדיוק הטענה שלו בנאום המפורסם (כן, כן , זה ערוץ 2).

    וזו בדיוק הטענה של גופי ימין מאז הסכם אוסלו, דרך ההתנתקות ועד עצם היום הזה.

    אז מה אתה רוצה לומר בזה? שגם אתה עובר למחנה ה''רעים-ימין-דתיים-מגבים את קצב-מקפחי נשים-מחק את המיותר'' ?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    העתונות בהחלט חרצה את גורלו

    אחד העם, 05/07/07 09:30

    ותרגעו, אף אחד לא משלם לי לכתוב, אני לא מקורב של קצב ולא מאוהדיו..

    אני פשוט אזרח שלא הצטרף לאורגיה התקשורתית נגד קצב, לא יתכן מצב שאנשים שכל האינפורמציה שלהם הוזנה מעתונים ואינטרנט מבלי שראו עמוד אחד מחומר החקירה יחרצו גורלות!!!

    הגב לתגובה זו

    • שכחת!

      א.חיים, 05/07/07 10:09

      שכחת שהעתונות ודעת הקהל עוצבה בעקבות הודעתו של היועץ המשפטי לממשלה על כוונתו להגיש כתב אישום על אונס.דרך אגב גל אחימאיר שכח זאת!

      הגב לתגובה זו

      • חשבת על זה שגם מזוז בן אדם?

        אחד העם, 05/07/07 10:50

        יכול בהחלט להיות מצב שגם הוא בשלב מסויים הושפע מההד התקשורתי, בל נשכח שהוא אמר את הדברים יחסית בתחילת החקירה עוד לפני שידע את כל האמת.
        בהתחלה זה באמת נראה רע, מאוד, מספר מתלוננות...

        הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט, אני חש בדיוק כמוך (ל''ת)

      יוסי, 05/07/07 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא מבקשים הרשעה------- מבקשים סעיפי אישום שישקפו את הממצאים

    באופן סביר (!), 05/07/07 09:19

    ''חיבוקי/נישוקי'' זה -
    * צחוק מהעבודה מבחינה מקצועית.

    * גורם לתחושת עוול בחסות החוק.

    * ו 2 הנ''ל--- נוגעים לנושא שהחברה בעיצומו של דיון ציבורי לגביו ! בעיצומן של גיבוש נורמות חברתיות ומשפטיות/פליליות !
    ______________________

    כלומר ''חיבוקי/נישוקי'' לוקח לאחור תובנות שכבר השיגה החברה בנוגע לניצול/הטרדה מינית של נשים, שנוגע לדיכוי נשים בכלל בחברה.

    הצירוף(!) של כל זה גורם לסערה הציבורית, שקל בשטחיות מקוממת לכנות אותה '' דירשה להרשעה/דם בכיכר'' !
    _____________________
    גם מבחינה פלילית הכי צרה ויבשה-סעיפי העסקה לא משקפים כלום ממה שכן היה.
    וכשזה נוגע לנושא כ''כ עקרוני שהחברה עדיין לא מגובשת לגביו --- יש בעסקת טיעון כזאת אמירה.
    אמירה שלא מייחסת לניצול מיני ודיכוי האישה החברתי/מסורתי את כובד המשקל הראוי.

    הגב לתגובה זו

    • ואולי סיעםי האישום משקפים את הממצאים אה זה מסובך לראשך המבריק

      מופתע תמיד מחדש, 05/07/07 10:18

      סתם מעניין מאיפה הידע שלך

      והידע של הפרקליטות, אה כן זה לא רלוונטי, מקסימום אפשר לעטוף עם זה דגים.

      (: ):

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נכון

    ישר דרך, 05/07/07 08:59

    מאמר נכון .כואב ...ומפחיד !אין סיכוי שיהיה פה משפט צדק .למה כשא הראשונה סיפרה במשך כמעט שעה שקרים התקשורת ירדה על בירכיה ;ודבריו של קצב נתקלים בבוז..טירוף מערכות מפלצתי ומוחלט...כדבר הזה לא היה בתולדות המדינה מעולם.

    הגב לתגובה זו

    • היה גם היה: עמוס ברנס, 'כנופית מע''ץ', ועוד (ל''ת)

      זכורני, 05/07/07 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יעקב אחימאיר, הרי עכשיו יעלו גם עליך. וקצב עשה מה שרוב הגברים עושים

    ריטה, 05/07/07 08:47

    כל יום.

    הגב לתגובה זו

    • עם מי הם עושים את זה?

      א.חיים, 05/07/07 09:48

      מענין עם מי הם עושים את זה יום-יום.עם נשים?או בינם לבין עצמם?הנשים הצדקניות...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    צר לי אך הפעם פיספסת!

    גיליז, 05/07/07 08:46

    העיתונות זיכתה את רמון ובית המשפט הרשיע אותו! קצב הסתתר מאחורי חסינות ולא יצא להגנתו בדרך ישרה, אין לי בעיה שעורכי דין יקרים יגנו עליו, אך יש לי רק שאלה קטנה מי ממן אותם?

    הגב לתגובה זו

    • ומי מממן את עו''ד בראשי?

      ארז, 05/07/07 10:56

      שאלת פעם את עצמך?

      הגב לתגובה זו

      • מתקציב בית הנשיא, מממן אותו ואותה. התמונות שלה רצות באינטרנט....... (ל''ת)

        תשובה, 05/07/07 11:05

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אחימאיר כל הכבוד. ראוי לנשיא מועצת העיתונות במקום השמאלנית הזקנה. (ל''ת)

    בן הארץ, 05/07/07 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בואו נצא לכיכר רבין בהמוננו ביום שלאחר פרסום הדו''ח הסופי של וועדת ו

    jonbirion, 05/07/07 08:34

    זה מדהים עד השלטון מנותק מהעם. הציבור הגיע לנקודת רתיחה ומושחתי ההון-שלטון מתבוססים בפריבילגיות שלהם ומתמוגגים במתן מחמאות הדדיות נבובות. ממש לא להאמין. אי אפשר יותר להישאר אדיש. הכול לא יהיה בסדר אם אנחנו-הציבור- לא נעשה משהו וניקח אחריות. בואו נצא לכיכר רבין בהמוננו ביום שלאחר פרסום הדו''ח הסופי של וועדת וינוגרד. בואו נפגין בעוצמה וללא אלימות-אולמרט וחבר מריעיו חייבים ללכת! הם לא יעזבו את הכיסא ומנעמי השלטון בלי לחץ ציבורי מסיבי. זה ברור כשמש. יוצאים לכיכר רבין ביום שאחרי פרסום הדו''ח. בואו בהמוניכם!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם מזוז לא הביא צדק, אין ברירה אחרת

    יעקב, 05/07/07 07:41

    העתונות , המחאה, התקוממות אזרחית, הכל נכון.
    אין צדק ! עבריין מין סדרתי חייב לשבת בכלא ולעזאזל ההתיישנות. אסור שתהיה התיישנות במקרה זה של עברות מין. רק מי שנפגע יודע זאת. ואתה עתונאי נכבד , עיוור.

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע שאין צדק?

      אביחי, 05/07/07 08:50

      כי קראת בעיתון?

      כל הידע שלך בפרשה הזו ובאחרות מגיע מהעיתונות.

      עיתונות אינה משפט.

      זה הכל.

      ברגע שקבעת כי אדם אשם מבלי לראות ולו בדל ראיה ורק על סמך התקשורת אז את עושה חטא לעצמך ולכל נאשם באשר הוא.

      הגב לתגובה זו

      • כי יש הרבה עדויות. כי קצב שיקר שנה שלמה. כי לא היה עמות. (ל''ת)

        כי קצב פוחד, 05/07/07 09:26

        הגב לתגובה זו

        • אכן, יש הרבה עדויות

          ארז, 05/07/07 10:57

          וכולן הגיעו אליך דרך התקשורת, שחרצה את דינו של קצב כבר ביום שהפרשה התפוצצה, לפני שנשמעה ולו עדות אחת.

          הגב לתגובה זו

          • בדיוק

            אביחי, 05/07/07 13:04

            בכל עניין שהוא אנחנו מקבלים מידע דרך התקשורת.

            צריך להיות ברור לכל שהמידע הזה הוא לרוב מגמתי וחלקי ובחלק מהמקרים אף שקרי.

            המידע בנוגע לפרשת קצב לא הגיע לציבור בצורה מסודרת.
            למשל, כמו פרסום דו''ח מבחקר המדינה או דו''ח של וועדה מקצועית.
            לכן, לא ניתן לשפוט ברצינות עפ''י המידע הזה.

            התקשורת בארץ מאד שטחית, צהובה ופופוליסטית.
            להסיק מסקנות ולחרוץ גורלות רק על סמך הדברים המתפרסים בתקשורת זה מעשה לא נבון ולא רציני בלשון המעטה.

            הגב לתגובה זו

    • אתה עבריין בעצמך

      אלי, 05/07/07 10:15

      עצם העובדה שאתה רוצה לחרוץ גורלות לפי מה שאתה שמעת בתקשורת, אומרת שאתה עבריין בעצמך, ומקומך בכלא

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתה טועה. קצב לא וויתר על חסינותו. על הזיין שלו הגן משלם המיסים

    גם עתוניםמשלמים, 05/07/07 06:15

    מליונים עלה הרמון השח הפרסי למדינה... והבושה..

    עכשיו אתה רוצה להצחיק גם את הניוזילנדים. תודה מוחלים על הבושה.

    תאר לעצמך את כל משפחת בית הבשיא שמזוז והמשטרה לא תחקרו אותם בגלל הבושה, עולים על וולינגטון עם משפחותיהם,
    וכל השוטרים החוקרים ומשפחותיהם,
    והפרקליטי המדינה, והעתונאים,
    ואז וודאי יסעו לשם גם המוני עדים,
    ופרקליטי קצב ומשפחתו המסכנה שכולם שופכים את דמה...

    כך כל ההצגה תגיע לוולינגטון, ותעלה מאות מליונים מכספי האלמנות והיתומים, רק כדי לשעשע את הניוזילנדים?
    לבייש את המדינה?
    לפרסם את הוויאגרה המעמידה לקצב את איבר הרביה???

    תסביר את הכוונה, שגם אני אדע.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש עיוורון מסוים בדרישה ליחס הוגן כלפי קצב

    עין צופיה, 05/07/07 05:52

    ובגלל העיוורון התמים הזה, יש התעלמות מוחלטת מכך שבכל הסיפור סביב קצב יש חוסר איזון בסיסי משווע.
    שכן כל כולו מתחיל בכוחנות מצד איש אחד כלפי הצד החלש במערכת.
    ניצול כל כוח המעמד והתפקיד שאיש רם-מעלה (אויה לנו!) כקצב יכול לנצל, והוא ניצל ועוד איך. הוא הפחיד והוא איים הוא דרש וניצל, הוא שלח שליחים כאלה ואחרים והוא איים והוא קידם והרחיק, העסיק ופיטר, ומה לא?
    ועכשיו לפתע חייבים לשמור על איזון?
    איזה איזון, עם פרקליטים נוצצים דורסניים במיוחד, עם יחצנים, עם בני משפחה וחברים מקושרים ובוודאי מממנים - על איזה איזון אתה מדבר?
    פעם ראשונה שאני שמחה שאין איזון בתקשורת, שכן הם איזנו מעט את חוסר האיזון.
    ומה, לא ניתנה לבכיין הזה מספיק הזדמנות לדבר? לנאום? לצרוח ולהשתלח?
    ובכלל, למה כל הזמן חייבים לו? למה? מה עשינו לו רע??
    ושורה אחרונה - הוא בכלל לא מודה! הוא אומר - הסדר שפרקליטי הגיעו... הוא מרחיק עצמו משם. הוא איננו מודה!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד הוכחת מה שכתוב בכתבה

      מגלה טפשים, 05/07/07 09:02

      תקרא/י טוב את הכתבה ותראי שאת בדיוק מייצג/ת את מה שנאמר בה.
      תרבות של לינץ ורדיפת שעירים לעזעזל במקום תרבות של משפט וצדק.

      אם קצב לא באמת מודה אז הדברים האמורים בכתבה חזקים רק יותר.

      שלא יובן שקצב זך וטהור, אלא שמשפט וצדק עושים בכלים משפטיים ע''י בתי משפט או אנשים המופקדים על כך (כן היעוץ המשפטי צריך להחליט לפי דעתו מקצועיתהסופית ודעת הצוות מקצועי במשרדו, שחלק נכבד מהם ובכירים שבניהם, כמו עו''ד אלי אברבנאל,פרקליט ירושלים, הנחשב כאחד מטובי הפרקליטים בתחום הפלילי, סברו שסעיפי העונש אינם במקומם) ולא בכיכר העיר כמו בתקופות האפלות של ההיסטוריה (ראה ערך המהפכה הצרפתית וסטאלין)

      הגב לתגובה זו

      • למגלה טיפשים בארץ חלם, אוהוהו...כמה התלהבות

        עין צופיה, 05/07/07 09:34

        למצוא טיפשים וטיפשות ומרוב כך אינך רואה את הנאמר.
        כלל לא דיברתי על העונש וההליך הראוי, אם אברבנאל צדק או לא.
        הכנסת לעיסה חמרים שלא דובר עליהם כלל.
        צר לי, אבל בטח נהנית לתקוף בעדינותך וצדקנותך הרבה וזה הכי חשוב
        תודה רבה.

        נ''ב. אווילי לגמרי לחפש ארץ נקייה מתקשורת ומדעות בתקשורת.
        מי שנוח לו לתקוף את התקשורת ברגע מסוים, כשהכף שלו נוטה מטה, לא חייבים בדיוק אז ללכת איתו.
        התקשורת נטתה חסד רב לקצב משך עשרות שנים בהן הרס נשים צעירות במחשכי חדריו ומשרדיו.
        נא לשמור על איזון ברמת הפגיעות גם כן!

        הגב לתגובה זו

        • את מקשקשת

          אלי, 05/07/07 10:22

          איזון ברמת הפגיעות... כמה שטויות את מדברת.
          הדברים פשוטים.
          ישנו חוק. אם יש חשד לעברה על החוק, חוקרים. אם ישנם הוכחות לכך, תובעים.

          הצדקנות היא בצד שלך. בשם משהו לא מוגדר, שאת גן כן לא יודעת בדיוק מה את רוצה, את מוכנה לעשות לינץ', למען ההרגשה שלך.

          הגב לתגובה זו

          • אהבתי לקרא

            שירה, 05/07/07 12:27

            ישר כוח!

            הגב לתגובה זו

      • שיקום מי שחושב שסעיפי העסקה תואמים במשהו את ההתרחשויות!

        לינץ' שמינץ', 05/07/07 09:41

        זה בקשר לכל הנשים שהוטרדו/נוצלו מינית ע''י קצב.
        ובקשר לא' -שנה שלמה א' עמוק בכתב האישום ובאיבחה חדה ופתאומית-כלום? לא קיימת?
        חסר רק שהיו אומרים לה באותו ערב בהול של העסקה--סתאאאם...

        (גם בלי אונס ''קלאסי'' יש מספיק בתיק שלה ! אם גדול על הפרקליטות להתעניין מקצועית על נפגעות אונס/ניצול מיני ותגובותיהן).

        הגב לתגובה זו

        • סעיפי העסקה - לא תואמים

          ארז, 05/07/07 11:01

          כיוון שגם הם מוגזמים.

          שנית, בקשר ל-א' - שנה שלמה בכתב האישום, עד שהתבררה האמת, ושקריה של א' יצאו לאור.

          שלישית, מדוע לא נחקרה בכלל פרשת נסיון הסחיטה של א' נגד הנשיא?

          הגב לתגובה זו

    • גם שיקר מההתחלה בצורה גורפת

      עד ה''עיסקה'', 05/07/07 09:23

      גם לא היה עמות

      הגב לתגובה זו

      • תגיד...

        ארז, 05/07/07 11:00

        לאן נעלמה פרשת הסחיטה של א'? מדוע לא נפתחה חקירה בנושא?

        הגב לתגובה זו

    • חובה לחוקק:איסור עם בוס/ית גם בהסכמת העובד/ת.היה מונע צרות לכולם. (ל''ת)

      נראה שלחלק מח''כ, 05/07/07 12:40

      הגב לתגובה זו