• 31.

    מצער..

    שירלי, 24/10/07 09:56

    שהשם לא יעמיד אף אחד מאיתנו בנסיון. את העונש שלו הוא מרצה כבר מחוץ לכלא..

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רועי עמרם

    ספיר, 08/07/07 18:00

    בס''ד

    הוא בסך הכל ילד חמש שנות מאסר וההורים שעושים נקיפות מצפון כאילו הוא עשה את זה בכוונה .
    תחשבו על זה בהיגיון לקח לילד 5 שנים מהחיים שלו על משהו שהוא בכלל לא עשה בכוונה .
    הילד הזה עדיין אינו יודע מה הולך איתו עכשיו .

    הכל בידי שמיים רועי לא אשם למרות שהו נהג במכונית!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רועי אוהב אותךךךך תהייהה חזקקקקקקקקקקק

    זה בן דוד שלייי, 08/07/07 17:56

    בס''ד

    אנחנו איתך לאורך כל הדרך רועייייי

    אוהב אותך בן דוד יקר....

    מתן דמתי !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מכיר אותו

    בהמה, 05/07/07 13:35

    רועי ניסה בכל הזדמנות לבדוק את הגבולות, בתאונה הוא ניסה ולצערנו הגבול לא היה סלחני בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שאלות נוקבות להורי ההרוגים

    שאול, 05/07/07 08:03

    משתתף בצערכם אבל תשאלו את עצמכם:
    1. האם זו הפעם היחידה שהוא נהג כך?
    2. האם בניכם לא ידעו שהוא נוהג כך?
    3. האם הם דרשו ממנו להתחיל לנהוג באופן נורמלי?
    4. האם הם סירבו לנסוע איתו?

    אם התשובה לאחת השאלות היא 'לא', אז בניכם אשמים לא פחות ממנו במותם.

    וגם קצת אתם - עניין של חינוך והסברה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להרגע ומהר...

    ל, 05/07/07 01:35

    דבר ראשון זה היה פחות מ 140!!! האוטו החליק!!!

    אף אחד פה לא נמצא בנעליים של רועי ושל המשפחות! זה לא שהוא רצח אותם בכוונה! והמשפחות עם כל הצער שלהם (ואני משתתפת בצערם כמובן) מחפשות נקמה! כי אין להם כרגע דרך אחרת להביע את הכעס והעצב.
    אנשים הולכים לעולמם בכל מיני דרכים,בכל מיני מקרים שלא בשליטתנו.. נכון שבנהיגה הנהג צריך להיות זהיר מאוד אבל לא רק הוא שולט על המצב. נראה איך אתם הייתם מתנהגים אם הייתם מהמשפחה של רועי?! הוא סך הכל בחור נורמלי שכמו שאמרו נפלה עליו מכה ששינתה לו את החיים ותבגר אותו...
    זה מקרה בשוגג!! תלוי במקרה ומה סביבו. בגלל שכאן מספר ההרוגים בתאונה הוא גדול אז זה הופף את המקרה ליותר רציני...אבל מבחינת השיפוט לגבי רועי לא צריך להסתכל בחומרה כזאת בכלל! והאחריות מוטלת גם על הנוסעים...
    יכולים להעיר לנהג או לרדת...


    הגב לתגובה זו

    • teraga ata veod yoter maher (ל''ת)

      region, 05/07/07 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם מחנכים עם שלם בלזלזל בחיי אדם בכל המישורים, רוחניים וגשמיים, ו

    Yo, 04/07/07 22:37

    אחר כך מענישים אותם. בנים על אבותם. זוהי מדינת סדום, ומשפט סדום, הדומה לכריתת ראש לאדם שלו יש מחלה מסוכנת.
    ובכך פתרו את הבעיות, והאחריים על החינוך ימשיכו לגדל עם של חיות חסרות התחשבות לזולת, ולאחר כמה זמן לקחת כמה שעירי לעזאזל ולכרות את ראשם.
    צריך לעשות קורס לשופטים, להשאיר אותם רק שבוע בכלא, כדי התמונה הזאת תהיה קיימת מול עיניהם תמיד. וביחד עם זה לשלוח אותם בשבעה אצל המשפחות השכולות. ואולי אחרי זה משפטם לא יהיה משפט סדום.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל-15 ו 16 שלדעתי הם אותו אחד -

    נדהמת, 04/07/07 21:29

    לסלוח ??? ל ס ל ו ח ??? אתה שפוי ?? 3 משפחות הוא הרס 3 ילדים רצח בטיפשות משוועת בזילזול בשחצנות וב ' אני מגיע לי הכל ומי אתם שתגידו לי ...'
    לסלוח לו ????

    הגב לתגובה זו

    • ????

      ספיר, 08/07/07 18:03

      למה הוא עשה את זה בכוונה כל אחד זורק מילים כאילו לא יודעת מהה

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא לא צנחן ולא בטיח !!

    אבנר, 04/07/07 20:24

    אפילו לא עבר קורס צניחה !
    כל חייל המשרת בימ''ח של יחידה מוצנחת חובש כומתה אדומה כי אף אחד לא מסוגל לאכוף את החוק על המאפיונרים !

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הנהג הדורס

    רחל, 04/07/07 18:02

    בא לבית המשפט עם מדים של צנחן כדי שירחמו עליו. רוצח סך הכל. נסע על 140.

    הגב לתגובה זו

    • צנחן...

      Sim, 04/07/07 19:36

      בצנחנים יש גם: אפסנאים, טבחים, ש.ג. וכד'...

      הגב לתגובה זו

      • מה קשור?? איזה ילד קטן (ל''ת)

        ל, 05/07/07 01:23

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש לי הצעה

    אני, 04/07/07 17:53

    הצעה קיצונית
    שכל נהג שנוהג דרך קבע באופן מסוכן
    עובר נתיבים ללא הרף נצמד ומסכן אחרים יקבל את העונש הבא:
    צביעת ראשו באדום בצבע שאינו מתכלה לעולם הורדתו מהכביש לצמיתות
    הצבע כדי שכל מי שיראה אותו ידע שהוא מהווה סכנה לציבור ושאות הקלון לא ירד ממנו גם מחוץ לכביש.
    ושהעונש הזה ינתן לפני התאונה מספיק שינהג בצורה כזו
    כולם אומרים שהם נגד תאונות אבל בפועל לא עושים כלום לעבריינים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טוב שמערערים...

    Sim, 04/07/07 17:48

    אני מקווה שיפסל לכל החיים, וישלם פי שלוש ממה שנגזר עליו,
    אנשים כמוהו יש להרחיק לצמיתות מהכבישים, הוא לא רק מסכן עצמו, אלא, גם אחרים, ראו הוזהרתם...
    על עו''ד שלו, אני מקווה ומתפלל שיכשלו בערעור כך שהענישה תוחמר, ולא שיפגשו אותו הם ובני משפחותיהם על הכביש..., אולי רק אז יבינו...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אתמול ראיתי בחור צעיר שותה בזמן נהיגה

    אני, 04/07/07 17:47

    ואיתו שלוש פוסטמות ברכב

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תחבורה ציבורית טובה. חוץ מיום כיפור כל הזמן!

    הצעה לסדר, 04/07/07 17:30

    ועד אז ששר התחבורה יישב בכלא...

    המצב שבו כמעט כל מי שרוצה רישיון יכול להוציא הוא מופרך.
    אבל המדינה לא מספקת אלטרנטיבה תחבורתית.

    רכבות קלות ותחתיות בגוש דן, ירושלים, חיפה והקריות ובב''ש. רכבות בינעירוניות בכל הארץ. אוטובוסים 22 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
    פרויקט כזה בעדיפות לאומית (40% מכל ברי הגיוס יילכו לשם, כולל חרדים וערבים) יכול להסתיים תוך שנה אחת.

    אבל עד אז, זכרו שהאשמה איננה רק של הנהג הבודד, הוא רק האצבע שלחצה על ההדק (ולכן מגיע לו העונש).

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אין ערך לחיי אדם במדינת ישראל !!!! (ל''ת)

    אזרחית זועקת., 04/07/07 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לדעתי...

    עומר, 04/07/07 16:28

    בקטע של תאונות .... לא תמיד צריך להחמיר! או באמת שיקבל את מה שמגיע לו.
    בסה''כ בן אדם שהרג את 3 החברים שלו את העונש שלו הוא קיבל ואכן צריך לרחם עליו. הרי בוודאות הוא לא עשה זאת בכוונה
    ומי שנוהג יודע שזה לא רחוק מאף אחד ''תאונה'' לרובנו היה כמעט תאונה , או תאונה חס ושלום.
    אז לא צריכים להיות כלכך רעים הרי הוא בן אדם וצריכים לסלוח לו ולעזור לו להשתקם ולא לתת לו לשבת בכלא עם רוצחים במזיד, ועם אנסים\=

    הגב לתגובה זו

    • עומר וכולם...תקראו ותשכילו

      אורי קידן, 04/07/07 17:36

      לנהוג 140 קמ''ש. זה אומר שהוא התכוון לנהוג 140 קמ''ש בכוונה. מבין? 140 קמ''ש בצומת... זה להרוג בכוונה. הכוונה היתה לנהוג 140 קמ''ש בצומת ומזה מתים. עדיין לא הבנת. אסביר שוב: נניח שאתה בכביש של 50 קמ''ש נוסע 100 (זה כמו ההבדל בין 90 ל 140) קמ''ש. ונניח שעכשיו עובר ילד, ב- 50 הספקת לעצור. ב- 100 הרגת את הילד. עכשיו שאתה ב- 100 תחשוב שיעבור ילד ושאתה מתכוון להרוג את הילד. למה כי ב- 50 לא מתכוונים וב- 100 כן!!! הבנת?

      הגב לתגובה זו

    • עומר, שכחתי עוד משהו...

      אורי קידן, 04/07/07 17:42

      אני נוהג מגיל 16 (קטנוע, טרקטור ורכב) היום אני בן 34 גר ליד רחובות ועובד בנתניה (130 ק''מ כל יום). נוהג מלא. מעולם לא עשיתי תאונה ומעולם לא קיבלתי דוח (דוח חניה, כן).
      נזכרתי, פעם ילד בגילך כמעט דרס אותי במעבר חציה (נהג חדש).
      דרך אגב, אני הכי לא חנון בעולם... גולני בצבא, אופנוע KTM לאנידורו כל יום שישי בסינגלים, ים אקסטרים ולפני שנולדו ילדי גם פול מסיבות ואלכוהול (שהכוסית תנהג הביתה...)
      מבין מר עומר???

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה יכול לקרות לכל אחד.מה אתם

    יניב, 04/07/07 16:05

    תוקפים פה את הנהג.
    שבריר שנייה של חוסר ריכוז וחוסר מזל וגם אתם תהיו שותפים לתאונה.
    נמאס לשמוע הת התגובות פה.תאמינו לי את העונש שלו הוא קיבל מזמן.

    הגב לתגובה זו

    • לי זה לא יקרה !!!

      ליאוניד, 04/07/07 16:33

      אתה כנראה לא קראת את הכתבה . לי זה לא יכול לקרות מפני שאני לא נוהג במהירות 140 קמ''ש על כביש יבש ובודאי לא על כביש רטוב.

      הגב לתגובה זו

    • זה ממש לא יכול לקרות לכל אחד!

      לא נוהגת ב-140, 04/07/07 17:08

      לא כל אחד נוסע במהירות של 140 קמ''ש על כביש רטוב! זה קורא לגברים צעירים שלא מעניין אותם כלום והם חושבים שהם חסינים לכל דבר, לא מעניין אותם מה יקרה ואת מי הם יהרגו, בדיוק כמו ירון מלכה. זה רצח, פשוט מאוד, זה רצחח כי זה להתנהג ביהירות בצורה שמסכנת חיי אדם בלי להתייחס לסכנה. מסכן, לא קל לו... ממש רחמים.

      הגב לתגובה זו

      • התכוונת ירון ברכה (''מלכה'' הוא יהיה בכלא) (ל''ת)

        אורי, 04/07/07 17:23

        הגב לתגובה זו

    • חביבי, אני לא ינהג על כביש רטוב ב140 קמ''ש . (ל''ת)

      אורי, 04/07/07 17:35

      הגב לתגובה זו

    • יניב אני מקווה שאין לך רישיון

      מבין, 04/07/07 21:16

      ואם יש , צריך לשלול לך אותו .
      אתה נהג רוצח בפוטנציה .

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ערך חיי אנוש חשוב לנו ?? אני לא יודעת

    מזועזעת, 04/07/07 16:05

    מי טוען עד היום את המשפט הזה , כשמפורשות נראה שאנחנו מזלזלים בחיי אנוש - אחרת איך נסביר לנו, לילדינו , לאחרים את קולת העונש שקיבל ? איזה משמעות מוסרית תהיה לו לחייל - הרוצח הזה להמשך חייו ,וממילא מזה יעזור - את שרצח-אין להחזיר יותר. העוול ההחולני שגרם ,תוך מס כלכך קטן של שנות הכלא - הוא ייצא ..והחשוב - הוא יחיה . הוא חי .
    והם לא.
    הקלות הבלתי נתפסת של חיי אנוש .

    הגב לתגובה זו

    • אז מה רצית שחמשתם ימותו ואז לא יהיה על מי להתלונן?! (ל''ת)

      ל, 05/07/07 01:18

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שופט רחמן

    yanek, 04/07/07 15:54

    השופט המלומד חס על העבריין=רוצח, ואינו נותן את דעתו על ההרוגים ומשפחותיהם.
    בעצם אינני מופתע: השופטים של היום הם עורכי דין של אתמול ותפקידם ''לרחם '' על העבריינים וגם לדרוש לעקל בעונשם.
    בקיצור - יש לנו מערכת משפטית לתפארת חהחהחהחהחה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הוא כבר קיבל את העונש שלו מזמן ולא היום

    א, 04/07/07 15:44

    הוא יצטרך לחיות כל החיים שלו את אותו הרגע שבו הוא הרג את חברים שלו ואין עונש גרוע מזה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא ברור לי איזו תועלת יפיק הציבור מהעונש הזה

    יעל, 04/07/07 15:42

    מה שיותר חשוב - לכמה זמן שללו לו את הרשיון?

    זה חשוב.

    הגב לתגובה זו

    • מטרת הכליאה

      גרגורי, 04/07/07 16:36

      איזה תועלת מפיק הציבור מכליאת רוצח ? ענישה, הרתעה והרחקת האדם המסוכן מן הציבור . כך קורה גם במקרה הזה . האם אתה בעד שחרור הנאשם בלבד או שחרור כל הפושעים ?

      הגב לתגובה זו

      • שכחת- ושיקום... (ל''ת)

        אורי, 04/07/07 17:24

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעט, מעט מדי (ל''ת)

    יהודה, 04/07/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי שנוהג הוא לא בהכרח האשם היחיד בתאונה! כנסו---

    ענבל, 04/07/07 15:29

    אני מאמינה שהיה באוטו מי שאמר ''יאללה אחי תן גז''..
    או היה את זה שביקש ''תגביר תגביר ת'מוזיקה מה אנחנו זקנים?''
    אני בטוחה שאף אחד לא קם ואמר ''האט, זה מסוכן''...
    אני לא אומרת שהבחור לא אשם, אבל אם היה אפשרי לבדוק היו מגלים שהתאונה לא נגרמה רק ע''י הנהג עצמו..

    שמרו על עצמכם, האוטו הוא כלי הנשק שהכי קל לקבל עליו רישיון...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נהגים עבריינים צריכים להיות בבית סוהר לפני שהורגים אחרים

    נידאל, 04/07/07 15:26

    צריך שיהיה עונש מאסר משמעותי בפועל לפני שיהרוג אנשים, כדוגמה , נהג שנתפס יותר מפעם עוקף בקו לבן , כנס כספי לא ירתיע אותו ובהרבה מקרים גם שלילת רשיון לא תעזור , רק מאסר בפועל , כך גם נהגים שעוברים באדום ויותר מפעם.
    על עבירות מסוכנות שחוזרות על עצמן צריך להיות מאסר בפועל

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שמשפחות ההרוגים יחסלו אותו (ל''ת)

    י.א, 04/07/07 15:23

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למס' 7

      דורית, 04/07/07 15:38

      רואים שרשמת את זה בלי לחשוב!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה מסית לרצח והעונש שאתה יכול לקבל הוא כפול ממה שהנאשם קיבל

      א, 04/07/07 15:46

      אני מציע לך לשקול את דבריך שוב

      הגב לתגובה זו

    • י.א מרמת השרון פשששש פיקח מאוד אתה (ל''ת)

      אבי, 04/07/07 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    עונש קל מדי

    איתי, 04/07/07 14:59

    חמש שנים על הריגת 3 חברים? יצא בזול, אין מה לדבר. תורידו שליש, יוצא בערך שנה על כל מת.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומה עם קלקסברג --- הוא יש לו הנחת עו''ד ? (ל''ת)

    אין חוק שווה, 04/07/07 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין מצב שהוא לא היה שיכור (ל''ת)

    איך לא הואשם, 04/07/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עונש הולם, מקווה שישתקם בכלא ויישתלב אח''כ בחברה. תנחומים למשפחות... (ל''ת)

    יוסי לוי, 04/07/07 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    העו''ד קלגסבלד הרג שניים תראו את ההבדל בין שניהם

    אשה אחת, 04/07/07 14:29

    כי רועי עמרם תמני וההוא עו''ד מן המליה המקורבת, עו''ד מוכר וידוע ובאמתחתו כסף רב לקנות את החופש שלו.
    נכון ששניהם לא תכננו להרוג אך יש כאן איפה ואיפה.
    ועוד אומרים שאין אפליה גזעית?
    המקרה הזה מבהיר לנו בדיוק באיזה מדינה גזענית אנחנו חיים

    הגב לתגובה זו

    • את מדברת דברי הבל והסתה.

      אזרח-1, 04/07/07 14:48

      קלגסבלד גרם לתאונה בגלל חוסר תשומת לב - וכאן מדובר בנהג שבאופן מודע השתולל על הכביש בפראות.

      ההבדל הוא עצום - ואין לזה שום קשר לדברים שאמרת.

      * אני לא טוען שאין עיוותים במערכת המשפט - אבל זו לא הדוגמה לכך.

      הגב לתגובה זו

      • אמת לאמיתה

        בינו, 04/07/07 15:03

        אותו עורך דין אדם נשוי עם ילדים מבוגר עם אחריות עורך דין מכובד אני הייתי מעניש אותו פי 2 מעונש החיל למה לא להודות השופטים אשכנזים וכולם חברים של כולם ומעל כולם המושת ראש הממשלה אחריו עברין המין המשנה שלו הנשיא כולם זבלה זבלה אז מה זה חיל תמני אחד בן 21 כלום בעולם

        הגב לתגובה זו

        • לבינו; תפסיק לכתוב אתה מוציא שם רע לספרדים (ל''ת)

          פויה, 04/07/07 16:55

          הגב לתגובה זו

        • בינו, סתם בכיין (ל''ת)

          רון, 04/07/07 17:17

          הגב לתגובה זו

    • זה לא קשור לאפליה

      אחד, 04/07/07 14:53

      הילד הזה נסע במהירות מופרזת, 140 קמ''ש.
      לעומתו, לא נמצא שעו''ד קלגסבלד נהג שלא כחוק בעת התאונה

      הגב לתגובה זו

      • אל תפריע כאן לאנשים עם עובדות. (ל''ת)

        אסף, 04/07/07 15:20

        הגב לתגובה זו

        • העובדות לגבי קלגסבלד

          ארי, 04/07/07 16:55

          א. נהג במהירות גבוהה מהמותר בכביש הנתון
          ב. שתה לפני שעלה על רכבו באותו יום בצהריים



          וכל הטוקבקיסטים בשכר שעובדים אצל יחצ''ני צמרת לא ישנו זאת

          הגב לתגובה זו

          • גם רוצח יצא זכאי אם שופטת ביהמ''ש העליון תיתן

            לו נשיקה!, 04/07/07 18:08

            כשנאשם מקבל נשיקה בזמן שהוא עומד למשפט משופטת בית משפט עליון, והיא אומרת לו אל תירא ואל תחת, מי יעז להפר את דברה???!??

            יש דרג ויש זרג

            הגב לתגובה זו

    • את מאחיהוד - מזכירה את צ'רלי ביטון

      תימני (באמת), 04/07/07 15:09

      שניכם תקועים אי שם בשנות
      החמישים עם תחושות קיפוח הזויות
      וכנראה גם נהנים מזה .
      צאי מהתרדמת -
      אנחנו מזמן במקום אחר ואת
      כנראה לא אינטלגנטית מי יודע מה .
      איך לא נמאס לכם מזה ?

      הגב לתגובה זו

      • תימני, רק טיפש חושב שאחרים טפשים (ל''ת)

        רון, 04/07/07 17:15

        הגב לתגובה זו

    • לא רק זה הוא העו''ד נהג גם בשכרות ובמהירות מופרזת (ל''ת)

      רועי, 04/07/07 15:48

      הגב לתגובה זו

      • מה?

        עדי כץ, 23/10/08 01:28

        הוא לא היה שיכור אז תרגעו פה ומהר!!!!!!
        ותפסיקו לדבר עליו ...תנסו שנייה להיות במקומו...
        אז תרגעו!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • הבנו אותך, יא פרימיטיבית, את שונאת אשכנזים.

      שמענו אותך, 04/07/07 16:58

      אני בהחלט מבין אותך. אם לא הם היית עדיין חיה בגן העדן בתימן.

      הגב לתגובה זו

    • בעיקרון הגברת מאחיהוד צודקת

      ווז ווז, 04/07/07 17:15

      אני באמת לא רואה הבדל מהותי בין 2 המקרים. אף אחד מהם לא התכוון להרוג אבל שניהם הרגו בני אדם. עוה''ד העשיר בעל הקשרים קיבל 8 חודשים ואילו הנער מהקריות קיבל 5 שנים.

      הגב לתגובה זו

    • גברת קדימה, תימן תשמח לקבל חכמה כמוך, תרגישי שם שוויון מלא (ל''ת)

      בוריס, 04/07/07 17:16

      הגב לתגובה זו

      • בוריס ...

        קוטקו רוזנשטיין, 04/07/07 21:25

        תימן תקבל את הגברת ....
        רוסיה לא תקבל אותך ..
        רוסיה הקיאה אותך...

        הגב לתגובה זו

    • את צודקת ב100 אחוז . חבל שהעם לא מספיק פיקח כדי לראות זאת . (ל''ת)

      אורי, 04/07/07 17:41

      הגב לתגובה זו

      • העם מרגיש שאתה אידיוט ושקרן (ל''ת)

        מרק, 04/07/07 20:41

        הגב לתגובה זו

    • מעבר לכך שצריך להחמיר בעונש, את צודקת, וזו בדיוק הסיבה לערער (ל''ת)

      להחמיר עם כולם, 04/07/07 20:49

      הגב לתגובה זו

    • כמה אני מאושר שבין הרוסים אין זבל כמוך

      אלכס, 04/07/07 21:29

      אני מתאר לעצמי שאם הרוסים היו כמוך אז כבר היו כאן תגובות בנוסח שבגלל שקלגסבלד הרג רוסיה ובנה הוא יצא בזול, שהמקרה הזה מבהיר לנו בדיוק באיזה מדינה גזענית אנחנו חיים וכו'.
      מגעילים אותי מקופחים מקצועים כמוך, חבורת שקרנים מנוולים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    העונש אמור היה להיות 60 שנה בכלא

    פקק תנועה, 04/07/07 14:10

    אנשים לא מחונכים וללא ביקורת עצמית בסופו של דבר גורמים לבעיות חמורות מסוג כזה .

    הגב לתגובה זו

    • רועיייי , זה הבן אדם הכי מדהים שיכול להיות קיים !!!!! (ל''ת)

      דניאליי, 15/12/08 23:30

      הגב לתגובה זו