• 60.

    הפה שותק כשהנאמנות עיוורת. (או כשיש אינטרסים, ופחד). (ל''ת)

    שחר, 05/07/07 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בא לי להקיא מהעיתונאים שנזכרו אחרי 17 שנה שידעו ושתקו

    יופיטר, 05/07/07 04:11

    אם ידעו למה שתקו? ואם לא ידעו - בושה - אז אומרים שידעו גם אם לא ידעו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אם כך גם אתה שתקת

    harry, 05/07/07 01:12

    ''אני זוכר, עוד בהיותי עיתונאי, שהיה שם דובר שידע לדווח לנו ה-כל. איפה הוא היום? גם אותו לא רואים ולא שומעים''

    אם זה נכון אז גם אתה ידעת ושתקת.
    ולמה ביבי לא שותק ?

    והאם ביבי התכוון ב''בכיר מוקף פושעים'' לקצב ? למה הוא שותק כעת.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אביב בחייך! אל תיתמם

    גיל, 04/07/07 22:41

    בינינו גם אתה סביר מאוד להניח באותו מצב-לא היית מגיב! ולא היית מעיד!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    וזה גם סיבה חשובה להצביע עבור פייגלין.

    אסור לתת לביבי, 04/07/07 22:13

    כי רק פייגלין יציל את התנועה מהריקבון והשחיתות שיש בה .
    פייגלין יו''ר הליכוד וראש ממשלת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל מילה נכונה אבל יש לי משהו אישי יותר לומר לאביב

    מחייכית, 04/07/07 21:51

    אביב-
    בכל פעם שההית מגיע למשרד ולא אומר איזה, היית כמו שמש זוהרת ובלונדינית שנכנסה למשרד האפור והמשעמם ונותן מלא אנרגיות נמרצות וחיוביות. חכם ,נמרץ,שנון ומשעשע -וזה גרם לי די להידלק עליך. חייבת להודות שמעולם לא הראית לי סימנים, ככה שאף אחד מכם לא יסיק מסקנות לא נאותות לגבי הבחור המקסים הזה. מאחלת לך הצלחה בכל דרכך ושאמשיך לקרוא על התקדמותך

    מחייכת

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אביב. גם ביבי הוא לא טלית שכולה תכלת וגם הוא לא חסר עלילות כמו קצב (ל''ת)

    אזרח הארץ, 04/07/07 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האם כל העיתונאים

    ארי, 04/07/07 20:23

    מתקיימים רק ממשכורת ? אני בספק.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה היה מקובל אצל עסקני הליכוד לשמור את הליכלוך בתוך המשפחה!!תשאלו

    את ח''כ כץ הוא.., 04/07/07 19:11

    יספר לכם עוד על מעשיו של קצב!!!

    הגב לתגובה זו

    • אצל הליכודניקים הריקבון והשחיתות זה נורמה מקובלת. מאז ומתמיד.

      מכיר אותם, 04/07/07 21:28

      ומשה קצב הוא דוגמה לכך . וכמוהו רבים שם בתנועה.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אלמלא היית סמולני לבן

    אאא, 04/07/07 18:30

    תיק התקיפה שלך לא היה נסגר.

    הגב לתגובה זו

    • אאא נמאס ממך!

      אזרחית, 04/07/07 21:11

      איש מופרע עם אוצר לא גדול של מילים אבל עם שנאה אין סופית.
      כל מה שהוא יודע להגיד מסתכם ב: לבנים, יודו נוצרים, צלבנים, סמול ,
      מסכן.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אלה שמסביבו ידעו וגם עזרו לו להסתיר

    פנינה, 04/07/07 17:02

    ולאיים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    GILA ראויה לעונש

    אישה, 04/07/07 16:50

    הרי כבר בשנה הראשונה לנישואין יודעים, כי זה מתחיל עם אלימות מינית בבית. מדוע אם כן היא המשיכה לחיות איתו, להביא ילדים איתו, לחפות עליו ועל מעשיו ?

    הגב לתגובה זו

    • כי היא אוהבת אותו?! (ל''ת)

      כי הוא לא אשם?!, 04/07/07 18:59

      הגב לתגובה זו

    • מעניין שעל החברה של רמון לא אומרים כלום (ל''ת)

      צבועים, 04/07/07 19:55

      הגב לתגובה זו

    • גילה ראויה לבוז

      דניאלה, 05/07/07 06:18

      לא היא לא אשמה על מעללי בעלה, אך היא בהחלט ראויה לבוז על תמיכה ציבורית בו כשהיא מופיעה לצידו ותומכת בו ובכך משדרת מסר כל כך לא פמיניסטי.הוא נאף בה וביזה אותה והיא מורידה את הראש שלה. זכותה לסלוח לו כי אלו דברים בין בעל לאשתו ולא עניינו של אף אחד ,אך פומבית עליה לגנות את מעשיו חד משמעית.אינני מקנאה על מה שגילה עוברת אך איזה מסר היא משדרת לבנותיה שלה?חבל

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    שיטחיות בניתוח היחסים-

    ביאורים, 04/07/07 16:00

    שיטחי ביותר שבן כספית כתב שהיה רומן אמיתי ביניהם. הלוא לקצב לא היו שום כוונות רציניות לגב א' - זה מבחינתו היה רק ניצול מיני להאדרת האגו שלו.
    לא' ניפקחו העיניים וראתה את גודל הניצול וגודל השיפלות.
    לא רצתה בו בהתחלה והוא לחץ עליה עד שנפלה בפח.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ידעת ולא פרסמתה אתה ראוי לעונש

    דוד בר דרור, 04/07/07 15:39

    מכובדי עים כל הכבוד לצערי יש מקום וגבול להשמצות מי שידע ולא הגיב הינו שוטף וראוי להעמדה לדין כחלק מהעכיפה בארצנו המתדרדרת

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אתה צודק כל כך..כולם אפסים פחדנים אין שם גבר אחד שיקום ויגיד די (ל''ת)

    אתה צודק, 04/07/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    התשובה היא שכל מי שעובד שם הוא חבר של מי שעבד שם קודם.

    חבר מביא חבר, 04/07/07 14:22

    הכל פרוטקציות, הכל שו-שו.
    כווווולם שם קשורים אחד בשני ובשלילשי דרך הרביעי.
    מדינת ישראל היא כולה כזאת וככל שמתרחקים משוק פרטי ונכנסים לתחומים ציבורים השחיתות גואה!
    לא מבין את העולים החדשים שבאים לכאן בתקווה שימצאו כאן מקום טוב וצודק יותר לגידול הילדים. תפתחו עיניים ותראו!
    אפילו שופטים פה באים משושלות ויורשים את מקומיהם ושום שינוי לא יעזור, זאת תכונה תורשתית שלנו (גם הרבנים הם בני רבנים) כבר, אולי רק גלובליזציה וחיזוק מבנים פרטיים שכמעט הכל בנוי שם על רווח ולכן כישורים ויכולת הם הקובעים.

    הגב לתגובה זו

    • גם בשוק הפרטי הכל בנויי על קשרים

      מאיר דרום, 04/07/07 16:55

      אל תחשוב שהשוק הפרטי יותר
      טוב מהציבורי , הבנקים וחברות הביטוח נהנים/נהנות מחוקים ש''דופקים'' אתה אזרח הקטן ולא מיכולות מדהימות של המנהלים ,
      והכל שם קשרים ומשפחה .
      אין ספק שמכניסים גם אנשים מוכשרים
      אבל הם לא המחליטים .

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    יש רק מישהו נקי באמת שישלוט על המדינה.

    ליכודניק, 04/07/07 14:17

    משה פייגלין.

    הגב לתגובה זו

    • יחיד לא יכול לשלוט ומערכת כולה רקובה (ל''ת)

      פסימי, 04/07/07 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    דווקא אתה מעורר את השאלה???????? האם סיפרת לנו אי פעם מה שאתה

    פוגי, 04/07/07 14:08

    חייב לדעת על התנהלותו המופתית של ביבי! טול קורה מבין עיניך מר בושינסקי

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גילה

    אורי, 04/07/07 13:59

    ...ולא צריך ללכת רחוק...אפשר לשאול את גילה...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בושינסקי - תודה!!! ורק אל תחזור לביבי - בבקשה! (ל''ת)

    יועצים איכם???, 04/07/07 13:39

    הגב לתגובה זו

    • ברור. ביבי גדול עליו ביותר מדי מידות! (ל''ת)

      אדם קטן, 04/07/07 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מתי יחשפו סוף סוף את סילבן שלום?

    ליאורה, 04/07/07 13:38

    פרשת השגריר בארה''ב הייתה רק קצה הקרחון לשחיתות בתקופת כהונת ג'ודי ניר שלום מוזס כשרת החוץ של מדינת ישראל. סילבן סוחב על גבו קופת שרצים בכל התפקידים שמילא. האם יהיו אמיצים ואמיצות שיספרו לציבור על מעלליו? התשובה: לא. בגלל כוחו של סילבן בתקשורת ובפוליטיקה. ומכאן אפשר להבין את העובדות בבית הנשיא.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה עוזרי ביבי לדורותיהם לא מדברים (ל''ת)

    על כל מיני, 04/07/07 12:28

    הגב לתגובה זו

    • כי הם גם קבלו משהו (ל''ת)

      ע, 04/07/07 12:59

      הגב לתגובה זו

    • למה עוזרי פרס לדורותיהם לא דברו על השחיתויות שלו?

      תמר, 04/07/07 13:27

      וכך גם לא העוזרים של אהוד ברק והעוזרים של אריק שרון.

      הגב לתגובה זו

    • מדוע לא צולבים את ברק

      יצחק, 04/07/07 14:38

      שמאז היה מפקד סיירת מטכ''ל לא

      התקשורת אל כל אנשיה השתוקקה כל השנים להכפיש את נתניהו - כל שמצאו היה שטויות.
      ברק מאידך גיסא מאז היתו מפקד סיירת מטכ''ל יולך מכשלון לכשלון:
      א. סגן מפקד האוגדה שהסתבכה בסולטן יעקב
      ב. האיש בהתחמק מצליבה בפרשת צאלים ב'
      ג.האיש שהבטיח צבא קטן וחכם והשאיר צבא שמן ומטומטם
      ד. האיש שברח מלבנון
      ה. האיש שהפקיר את צד''ל
      ו. האאיש שהבטיח להביא שלום וכמעט הצליח למכור את ירושלים

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודק!!!צודק!!!צודק!!! מעינין אם זו היתה הבת שלהם גם היו שותקים (ל''ת)

    דוידי, 04/07/07 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל מי שעבד איתו עבריין בעצמו, וכך גם העיתונאים שידעו ושתקו ! (ל''ת)

    ה''תמימים'' בע''מ, 04/07/07 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אביב בושינסקי

    סלמון, 04/07/07 11:57

    השאלה שאתה מעלה הרבה יותר חשובה ממעשיו של קצב
    כל אלה ששתקו למעשה שיתפו פעולה עם קצב
    חלקם גם המליכו אותו לנשיא
    ןלכן הם אשמים לא פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בן כספית כתב שהוא ידע שנים על-

    חומרת השתיקה, 04/07/07 11:53

    לפני כמה חודשים בן כספית כתב
    במעריב ,ששנים הוא ועיתונאים אחרים ידעו על מעללי קצב עם נשים.
    בשישי האחרון, בן כספית התתחמק מלדון בהרחבה בנושא. נוח היה לו לכתוב בקיצור שהיה לקצב רומן עם א',לפי דברי כמה מחברותיה ובזה הוא עוזב את הענין. נוח לו לעבור הלאה ולא לתת את הדין על מה שראו כל השנים ושתקו.
    זה חמור כי לולא השתיקות האלו לא היינו מגיעים לביזיון שקצב מגיע להיות נשיא.

    הגב לתגובה זו

    • ההיפך! עיתונאים ידעו על רומן ארוך בין השניים ולא הפריכו כזביה של א'

      לשתוק על עלילה, 04/07/07 13:30

      במשך 40 דקות בשידור ישיר גוללה א' לכל ישראל סיפורים שסתרו את עדותיה ועדות חברותיה הקרובות ביותר שהיה לה רומן ממושך עם הנשיא.

      כל מי שידע על הרומן בין השניים שתק וסייע להעליל עלילה על הטרדות ומעשי אונס

      הגב לתגובה זו

      • יכול להיות רומן וגם אונס. אין סתירה. אם היא לא הסכימה היה אונס.

        בעל יכול לאנוס, 04/07/07 14:12

        רומן והסכמה לא סותרים אונס.
        אונס הוא כשאישה מודיעה שהיא לא רוצה לקיים יחסים ומכריחים אותה.
        פעם הורשע בעל שאנס את אישתו בכוח. כשאישה אומרת לא זה לא!

        הגב לתגובה זו

        • לא יכול להיות רומן ואונס ביחד!!! (ל''ת)

          זה שטויות!!!, 04/07/07 18:56

          הגב לתגובה זו

        • יכול להיות גם רומן טוב שהסתיים רע ו... אם הוא פגע בי אפגע בו בחזרה! (ל''ת)

          אז צריך להיות, 05/07/07 07:35

          הגב לתגובה זו

      • סופר שקצב הטריד וניצל נשים גם כשר

        דיבורים, 04/07/07 15:51

        הבחורות שסיפרו על רומן בין א' וקצב,דיברו כניראה מקינאה כי היא קודמה מתחת לאף שלהם.
        מבחינת קצב היה פה ניצול מיני וניצול סמכות ומרות כלפי א'.לא היו לו כוונות רציניות כלפיה.

        נשיא ל''תפארת'' מדינת ישראל

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    תגובה לאביב בושינסקי

    sti, 04/07/07 11:51

    כתבת שהנך זוכר שבהיותך עיתנואי שמעתי יועץ המספר על קצב. מדוע בהיותך עיתונאי שתקת ולא אמרת דבר?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אביב בושינסקי צודק. תקשורת חולת פרסום וחסרת תועלת

    איתמר, 04/07/07 11:23

    אם רון בן-ישי שמטיף לנו בלי סוף מעל גלי האתר ובאינטרנט לא טרח לספר על מעשי נבלה שכאלה, הרי שמדובר במקרה הטוב בעיתונאי-חצר של קצב. אני מקווה בשביל בן-ישי שזה לא היה כך, אבל יותר ויותר מתעורר החשד שהסיפור הזה כלל אינו פשוט ושהריצה לעסקת טיעון לא נבעה משיקולים ענייניים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    היכן כל העתונאים שידעו ???

    נאוה, 04/07/07 11:18

    הרי בזמנו שהפרשה החלה, היה כתוב
    בכל המקומות ובכל האתרים שהרבה
    עתונאים (או כל העתונאים) ידעו אבל
    שתקו. -אז אני שאלתי ל מ ה? ממה
    פחדתם? וגם עכשיו - למה לא כתבתם?
    למה לבחור בטיפוס חולני כנשיא? הרי
    ידעתם !! האשמה היא גם על כתפי אלה ידעו ולא סיפרו. העתונאים מגיבים רק שזה מתאים לדעותיהם השמאליות או להרשיע את הימין -אז הם יודעים לכתוב.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איפה המשטרה

    ספקן, 04/07/07 11:08

    גם אם אין עדים למעשים - לכאורה - של הנשיא לשעבר, הרי שמתלוננת אחת לפחות טוענת כי קיבלה עשרות קריאות טלפוניות מהנשיא. האם אין אפשרות לאמת עובדה זו?
    אם יתברר שהנשיא צלצל בשעות מוזרות, הרי שניתן יהיה להסיק שהיה משהו. כמו כן, אם יתברר שמתלוננת זו או אחרת התקרה לנשיא - הרי גם מזה ניתן להסיק דברים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה ההבדל בין: קצב? ישראל כץ?חזן?אולמרט?אלפרון?גבריאלי? (ל''ת)

    מרכז הליכוד..., 04/07/07 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה מפתיע?!על אף שידוע לפני,עיתוי הפרסום?!קצב+++ו2)הסתרה מצבור,למשל: (ל''ת)

    שנתניהו ה-בעד, 04/07/07 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נתניהו-עיין ערך רותי בר (ל''ת)

    ברוך, 04/07/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כאשר נשיא נבחר מבין 120 ח''כים וע''י אותם חברי כנסת (מושחתים בעצמם)

    ההיסטוריה חוזרת, 04/07/07 10:37

    מה אתם מתפלאים כל כך?!?!...

    הרי זה סופו של סיפור שהיה ידוע מראש,,,,ש''ס לא קיבלו אתנן שמן כדי להצביע עבור שמעון פרס???.... מה, עליו אין עלילות אלף ליילה וליילה (ולא רק...)???




    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תשמע אביב לא תמיד יודעים

    דניאל דה דניאל, 04/07/07 10:36

    דברים אפילו המקורבים.

    כך לדוגמה את חברת ''לייפ וייב'', שראשיה הם פושעים מבוקשים.
    האם ידעת על כך?
    למרות שכתבו על כך בעיתון - האם שמעת מימיך על זה?

    לא.
    אתה רואה?
    לפעמים המקורבים ביותר לא יודעים פרטים חשובים.
    אתה מבין את זה, אביב?

    הגב לתגובה זו

    • ממש רלוונטי - מי שגונב גונב רחוק. אבל ההטרדות קרו בלשכה (ל''ת)

      יש מבין?, 04/07/07 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולי

    אורלי, 04/07/07 10:33

    אולי כל אותם עוזרים ויועצים שתקו ושותקים כדי להגן על עצמם?? יתכן שהיו נורמות פסולות של התנהגות בין הבכירים ועוזריהם באופן כללי, והשתיקה היא כדי לא לפתוח תיבת פנדורה... ה' ישמור....

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מזוז מנסה לשמור על כבוד מוסד הנשיאות

    ארז, 04/07/07 10:08

    ציטוט: '''מבחינת מכלול הראיות בתיק'', הסביר מזוז, ''עולה בבירור כי בין הנשיא לבין א' התקיימה מערכת יחסים החורגת במובהק מיחסי עבודה גרידא, וזאת בניגוד להכחשתו הגורפת של הנשיא''.
    =========================
    אם קצב שיקר לגבי מערכת היחסים אז אולי המתלוננת צודקת גם לגבי יחסי המין ביניהם? רואים שמזוז לא מאמין לקצב אז מדוע הוא דוחה על הסף את דברי המתלוננת?

    יש לי תחושה יותר מעמומה שהמערכת המשפטית מנפנפת את א, מכיוון שהיא עלולה להכניס את הנשיא לכלא ואז יאמרו שנשיא המדינה יושב מאחורי סורג ובריח!!!! איזה בושות, איזה פרצוף יש למדינה...

    רק ע''י זריקת המתלוננת הכי כבדה ניתן לייפות את המציאות ולהוציא את נשיא מדינת ישראל על עבירות ''קלות'' יחסית. וככה, כדי לשמור על כבוד המדינה, מערכת המשפט מאבדת את מעט הכבוד שעוד יש לה...

    יפה יעשה הבג''צ אם ידחה את הסכם הפשרה ויתן לבית המשפט להכריע בסוגייה. הנשיא כבר איבד את כבודו, מערכת השילטון כבר על הריצפה כשהיא מתפלשת בסחי וגוררת את המערכת המשפטית באותו הכיוון.

    מה שנשאר לאזרח הקטן זה לקוות שהמערכת תתנער מהסכם הפשרה הזה. אם יש מספיק הוכחות להאשים את הנשיא במעשים מגונים אז לגבי האונס צריך לתת לשופטים לשקול את הנושא.

    אנחנו רוצים לראות איך הצדק נעשה. לא מדובר ברדיפת סנסציות אלא בהגנה מפני ניצול לרעה בידי בעלי הכוח !!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איזה אדם ישר אתה אביב. ממש מרשים (ל''ת)

    מתחסד, 04/07/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מר בושינסקי - אתה ממש עושה את עצמך

    דודו, 04/07/07 09:55

    פוץ.ממתי יועצים מדברים על בעלי שררה? הם דואגים לג'וב העתידי שלהם!! אל תעשה את עצמך.

    הגב לתגובה זו

    • לפחות שידברו עכשיו, יא גנוב, מילא ששתקו אז (ל''ת)

      קשה להבין?, 04/07/07 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ואיפה היית אתה כשאר ביבי עישן,עשה סקי,אכל,שתה וקנה במיסינו? (ל''ת)

    מתבושש, 04/07/07 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ומנגד איפה אלה שידעו שיש רומן של שנים בין א' לנשיא?

    ידעו שא' מעלילה, 04/07/07 09:40

    א' סיפרה סיפור שהיא סתם עובדת מוטרדת בלשכה , כאשר הסתבר שלאורך שנים כל אלה מסביבה כולל חברותיה שמעו ממנה על הרומן שלה.

    גם אם רומן מסתיים מכוער, עם עלבונות ופגיעות הדדיות, להעליל מעשה אונס זו עבירה מאוד חמורה.

    הגב לתגובה זו

    • מוזר באמת שבישראל מותר להעליל על אדם, מקסימום זה לא מצליח (ל''ת)

      עדי, 04/07/07 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם ידעתם, אם השמועות רצו, מדוע בחרתם בו לנשיא?

    טל, 04/07/07 09:33

    מדוע, הרי במערכת הפוליטית ידעו? היה יועצ שידע להדליף לכם הכל.

    תגיד, זה לא היה ביבי שהיה ראש ממשלה כשהוא נבחר?(באמת לא זוכר, מה שאני כן זוכר זה שקצב היה מועמד הליכוד).

    הגב לתגובה זו

    • אהוד ברק היה ראש הממשלה בעת ההיא

      קובי הקאובוי, 04/07/07 10:02

      כשקצב נבחר לנשיאות, יולי 2000,
      רוה''ם היה אהוד ברק.

      ברק ניצח את ביבי במאי 99'.
      בפברואר 2001 הוא (ברק) הובס
      תבוסה משפילה ע''י אריק שרון.

      הגב לתגובה זו

      • תודה. (ל''ת)

        טל, 04/07/07 11:39

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם אכן הי דברים, שידעו עליהם ולא דיווחו.זהו פשע לכשעצמו.

    pini, 04/07/07 09:33

    עוד בשלבים הראשונים של היתנהגותו המבישה, הפוגעת בנשים שעבדו איתו, אם אכן היו היתה. היו חייבים להודיע על כך מיד, לאוכפי החוק, כדי למנוע את הפגיעה בנשים האחרות. וחוסכים את הבושות, והגועל נפש שזה יצר, בתוך המוסד
    הנשיאותי, בישראל בכלל ובעולם.
    גם הם צריכים לתת את הדין על כך.
    שידעו ושתקו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בושינסקי לך תריץ איזו מניה (ל''ת)

    אריק, 04/07/07 09:27

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. פתאום בושינסקי אליל הצדק והטוהר.! (ל''ת)

      עאלק, צדיק, 04/07/07 09:57

      הגב לתגובה זו

      • מה הוא כבר עשה לכם? (ל''ת)

        בכיינים, 04/07/07 18:57

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    צודק - אבל להם יש מה להפסיד והם ללא ספק חוששים למעמדם

    יעל, 04/07/07 09:19

    אז הקריבו כמה נשים העיקר שהם יוכלו להתקדם. הם ללא ספק חוששים ממקורבי קצב שכפי שידעו לאיים על הקורבנות עשו זאת עם המקורבים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה כמו לשאול מנכ''ל האם ידע על הרצת מניות החברה שלו

    מוטי, 04/07/07 09:11

    מה שלום איציק קויפמן?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מסכנות הנשים

    א', 04/07/07 09:08

    שכל היועצים והעיתונאים יודעים,אבל לא פותחים את הפה כדי לא לפגום בקשרים הפוליטים שלהם.

    גם אני שמעתי על קצב מחבר קרוב שנה עוד לפני שזה התפוצץ

    הגב לתגובה זו

    • לא מצאת לך כינוי אחר כאן , חוץ מא' ? נו , באמת . (ל''ת)

      גלית, 04/07/07 10:03

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אביב מחפש עבודה ??

    ישמעאל, 04/07/07 09:07

    אם קצב יקרא לך להתייצב לדגל תעשה זאת בהתנדבות ??

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם תושבי קרית מלאכי יודעים ושותקים (ל''ת)

    צודק, 04/07/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מצד אחד דבריך הגיוניים

    דרור, 04/07/07 09:00

    מצד שני, קצב לא טיפש כמו שמציגים אותו בארץ נהדרת. ואם הוא אכן עשה את הדברים המוחסים לו, סביר להניח שהוא דאג שלאיהיו אנשים סביבו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אביב צודק

    יצחק, 04/07/07 09:00

    היתי מצפה שאביב יעשה צעד נוסף ויתן לנו את שמות אנשי המפתח בלשכותיו של קצב,אולי זה יוציא אותם מהמרתפים שם הם מסתתרים.
    אין ספק שהיו לקצב יחסים מיניים עם חלק מהמתלוננות ועם אלה שלא נחשפו,הוא פשוט הודה בכך ,והסבריו על הדאגה למשפחתו ,עייפותו משרתים מטרה אחרת.
    קצב ביזה אותנו,את אישי הציבור .מוסד הנשיאות,וגם את עצמו,מבקש שיחסוך מאיתנו את יועציו המוכשרים,שמנסים להציגו באור שונה מהמציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה יועצים אם יש אביגדור פלדמן,משורר הדלות על מטאפורות הזבובים? (ל''ת)

    כרמל שוק, 04/07/07 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם זה מה שעשה לעובדות לך תדע מה ..

    שיוויון, 04/07/07 08:39

    עשה לעובדים במשרדו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אביב שואל שאלות נכונות, עצוב שלא יקום אף אחד (ל''ת)

    ראיה חדה מפוכחת, 04/07/07 08:36

    הגב לתגובה זו

    • מר בושינסקי--אנחנו איננו מטומטמים! הרי...

      גדעון, 04/07/07 09:23

      אתה יודע הייטב מדוע כולם דוממים!
      אתה יודע אתם פחדם של עובדים מהצפוי להם. הפחדות,איומים,חרם,פיטורין ועוד.
      הרי המערכת הפוליטית [כמו מערכות אחרות] איננה אוהבת כאשר ''מוציאים הכביסה'' החוצה...
      אתה הרי יודע מה הוא גורלם של חושפי שחיתויות...
      אנא ממך,אל תיתמם !

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תודה לך. גם אנו אומרים את זה (ל''ת)

    יעקב, 04/07/07 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומה עם השאר

    ירושלמי, 04/07/07 08:25

    העיתונאים יודעים את עלילות כל החבורה- מאולמרט והסיגרים ועד קלינטון והסיגרים (לשימוש שונה כנראה), ומקצב ועד לאחרים שלא נזכיר את שמם- אז רבאק שידברו עכשו ולא אח''כ -או שלא יגידו אח''כ ידענו אבל שתקנו

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אתה חי בישראל ? חדל להתמם

    דוד, 04/07/07 08:19

    מי בישראל יקום ויספר ( לעשות זו כבר דרישה מוגזמת ) על מעללי מישהו שמעליו ? הרי ברגע שהאיש יקום ויספר הוא יכול לארוז מזוודות ולעזוב את הארץ .
    ראה את אלו שחשפו שחיתויות במקומות שונים . הם לא פגעו באנשים ''רמי מעלה'' . רק גרמו שהמערכת תראה כמו שהיא - רקובה . אנשים אלו שרופים בישראל וניזונים מקצבה של ביטוח לאומי .(אולי . היום בעקבות מדיניות ביבי גם זה לא בטוח)
    בדיוק מהסיבה הזו איני מאמין שיש סיכוי להצלת המדינה . איש לא יעשה דבר !!! כל אחד שומר על מקומו ''ושישרף העולם'' .

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק, יועצים תרימו את הכפפה בבקשה (ל''ת)

    א, 04/07/07 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אביב- אתה תמים, או עיוור!!!

    דינה, 04/07/07 08:01

    זו מדינה שבה הטרדה מינית הייתה
    (וכנראה תישאר) דבר מקובל החל בצבא בקרב מפקדים ובעוד מקומות.
    לצערנו רק מהתגובות של הגברים והנשים באינטרנט אפשר להבין עד כמה הורדה מינית הפכה''מושרשת'' בחברה הישראלית, עד כדי כך שברור לכולם (למעט כ-20 אלף מגפינים)
    שזהו דבר לגיטימי ששני הצדדים מרוצים מנו!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הטרדה מינית בצבא

      ק.כ''א במיל', 04/07/07 09:19

      דווקא בצבא נלחמים בהטרדות מיניות בצורה די טובה,יותר טובה מאשר באזרחות,זה כבר לא מה שהיה פעם.
      כל חיילת היום יודעת מה הקווים האדומים של אסור ומותר,יודעת מה הכתובת שלה,כל המפקדים שנמצאים במגע עם חיילות מכירים את כללי השילוב הראוי ועוברים סדנאות בנושא.
      למרות שתמיד יהיו הטרדות מיניות בצבא, מנסים לצמצם אותם למינימום האפשרי.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    יאל, 04/07/07 07:55

    הגב לתגובה זו

    • היום הוא יום השנה ה31 למותו של גיבור:יהונתן נתניהו הי''ד.עם ישראל לא (ל''ת)

      שוכח את חירוף, 04/07/07 10:56

      הגב לתגובה זו

      • לייפוב=(?!)900% עלייה ?! מה הפלא שמגזר הייצרנים ניפגע. (ל''ת)

        בנ-ימין., 04/07/07 12:55

        הגב לתגובה זו

        • לו הכליל א' ועדותה היתה נופלת בביהמ''ש,היתה גורמת עוול ל2שכן מודה. (ל''ת)

          וקצב היה נהפך ל, 04/07/07 17:11

          הגב לתגובה זו

          • כ20,000איש/ה בכיכר על אי הכללת א' וכן הכללת2שיש הודאה.כמה יב' לכיכר (ל''ת)

            על מינוי רמון?!, 04/07/07 17:43

            הגב לתגובה זו