• 24.

    עיקור ולא סרוס, שמירה על תוקפנות

    איתן, 15/07/07 16:26

    1) את החתולים הזכרים יש
    לעקר אך לא לסרס וע''י כך לשמר
    את רמות הטסטוסטרון
    והתוקפנות הטריטוריאלית.

    2) בי''ח רמב''ם בלתי ניתן להפרדה
    משכונת בת גלים ולכן עיקור
    של חתולי בי''ח רמב''ם באופן
    נקודתי איננו יעיל. בנוסף, תחנות
    האכלה צריכות להיות קרובות אך
    מחוץ למתחם ביה''ח.

  • 23.

    תעקרו בכל העיר, טפשים!

    חיפאי, 12/07/07 18:47

    מה שווה לעקר חתולים רק בשטח ביה''ח אם החתולים באים מבחוץ???
    פתרון נקודתי לנזק כוללני אף פעם לא יהיה יעיל. עיריית חיפה צריכה למלא את חובתה ולקיים פרוייקט עיקור בחינם של חתולים בכל רחבי העיר!

  • 22.

    רמבם,אנא אנא מכם רחמו על החתולים! (ל''ת)

    יעל, 10/07/07 19:46

  • 21.

    פרופ' אלטמן אמרה שחייבים להמשיך ולהחזיק בחתולים

    מושון, 05/07/07 09:54

    בבתי החולים ,במפעלי המזון, בשדות התעופה, במטבחי המסעדות ועוד ועוד

    • אתי אלטמן היא פרופסור??????

      פרופסור אחר, 06/07/07 09:11

      שמעתי אותה מדברת והיא לא שווה תעודה של גן טרום חובה!!!!!

  • 20.

    בית החולים צריך לשים רשתות

    עינת, 04/07/07 16:16

    שיגנו על החולים מפני יתושים למשל שמעבירים את קדחת הנילוס ועוד מחלות
    החתולים לא מזיקים הם מועילים אבל הרשתות ימנעו מהם להכנס אם זה מפריע למישהו.
    מה הבעיה לשים רשתות????

    • אין נילוס ואין קדחת הנילוס ברמב''ם. תתעוררי יא פנטית (ל''ת)

      פירמידה, 04/07/07 16:53

      • לא פנטיות

        עינת, 04/07/07 21:49

        זה פשוט לעג לפתרון היצירתי של הבית חולים.
        מה בעיה לשים רשתות?

        שיעזבו את החתולים בשקט

        • החתולים הנטושים לא אמורים להגביל אותנו במעשינו.

          יאיר, 06/07/07 08:04

          הם לא אמורים להגביל אותנו, החולים של בית החולים לא אמורים להיות סגורים מאחורי רשתות ובטח ובטח לא צריכים להיות מודאגים מחתולים שמסתובבים להם במחלקות.
          אני חושב שאת קצת לא רגישה לבני אדם על אף רגישותך לחתולים.

  • 19.

    לכל ''אוהבי החתולים''

    שלומי, 04/07/07 15:48

    אתם ממש יצאתם מדעתכם אין לי שום בעיה עם חיות אבל לתת עדיפות לחתולים על פני חולים בבית החולים הוא רק טירוף לשמו ארגוני החיות ממש באטרף על כל דבר שיכול לפגוע במעט באיכות החיים של החיות על חשבון האנשים עדיף תדאגו לחיות הבר מאשר לכמה חתולים מזיקים.
    בסה''כ מה רמב''ם רוצים רק לסלק אותם משטח הבית חולים אף אחד לא הורג אותם או מתעלל בהם חלילה.

  • 18.

    תחשבו פעמיים

    ניקי, 04/07/07 15:47

    אם תביאו חיות אחרות במקום החתולים הן לא יתרבו?!
    מגיע לכם להישאר עם עכברים ונחשים.

    • עכברים ונחשים אפשר להרעיל לא חייבים חתולי רחוב בשביל להשמיד אותם (ל''ת)

      ציאניד, 04/07/07 16:54

  • 17.

    העולם לא שייך רק לנו.

    מיכל ג'וליאן-כץ, 04/07/07 15:44

    אינני מאמינה, כי בית החולים עשה כל שביכולתו, כדי שאוכלוסיית החתולים לא תתרבה בסביבתו.
    אילו היו טורחים לעקר\ לסרס את כולם ומתמידים בכך גם כשמגיעים ''אורחים'' חדשים, המצב היה שונה.
    בנוסף, לא מספיק שיהיו פינות האכלה, צריך לדאוג שיהיה גם מי שיאכיל אותם!
    אילו הפרופ' הנכבד היה מורעב, סביר להניח, שגם הוא היה נכנס לבית החולים ומחפש מעט מזון, או שתיה בימי השרב הכבד.
    בית החולים צריך לשתף פעולה עם מתנדבים, וטרינרים ועמותות שונות, כדי לפתור את ה''בעיה'', באופן הומני.
    זו חוצפה, שאדם, שבנה את הקריירה שלו על חשבון בעלי החיים ( ניסויים בבע''ח, כחלק מלימודי הרפואה), אוטם את ליבו ומתייחס לחתולים כמטרד.
    אתה החצוף!! אתה זה שמנסה להגביל את הטבע, מבלי לעשות כל מאמץ ראוי, כדי לחיות בשלום עם יצורים אחרים החיים סביבך.
    כנראה שעדיף לדעתך, להפחיד חתולים ולהרחיק אותם, מאשר לעשות מאמץ קטן ולהתקין רשתות.
    אולי אתה פרופ', אך חכם גדול, אתה לא!
    אוויר נכנס גם דרך רשתות. אני בטוחה, שכך אתה מתגונן בביתך מפני יתושים.
    לגבי החולים שמתלוננים: ראוי שיגלו להם, שהם אינם לבד בעולם.
    אני בטוחה שיש מטופלים רבים, שלא נעים להיות בקרבתם, הם אינם אסטתיים, עלולים להדביק אנשים אחרים בוירוסים ועדיין...הם מאושפזים.
    לעומת זאת, מחלות הפוגעות בחתולים לרוב, אינן פוגעות בבני אדם ואם הם פצועים יש לדאוג לטיפולן ( בשיתוף מתנדבים וכו').
    חבל שאתם משתמשים בבע''ח לתועלתו של האדם ולא מסוגלים להעריך את חייו.


    • תגובה אינטיליגנטית. תודה לך מיכל

      שירי, 09/07/07 12:07

      היצור הכי מסוכן לבני אדם, מבחינת העברה של מחלות, הוא האדם עצמו.
      רשתות על החלונות, ודלתות סגורות זה משהו שנהוג בכל בית, ולמעשה מעט בכל מקום. אני עובדת במשרד ובו בקרת טמפרטורה- ולכן החלונות סגורים תמיד וגם הדלתות סגורות, ולא בגלל חתולים. אף אחד כאן לא חושב שמדובר בכלא.

  • 16.

    4 - כמה שאת צודקת!!! (ל''ת)

    טליה, 04/07/07 15:35

  • 15.

    גאונים, כולם גאונים....כנסו

    מאיר, 04/07/07 15:34

    רמב''ם בית החולים ''ההומני'' ידאג לסלק את החתולים משטחו, ואז יתחילו לצוץ כל מיני מכרסמים למיניהם ולצערי הרב יפגעו בחולים המסכנים, ויעבירו מחלות נוראיות שאף חתול מסכן לא יכול להעביר.
    ואז עם זנב מקופל בין הרגליים יחזירו את החתולים לשטח. חבורת גאונים. תחברו לעמותות, התמידו להאכיל את החתולים בשטחי האכלה מסודרים ונקיים. הם לא יציקו לכם וחשוב יותר מזה אתם לא תציקו להם ותוכלו לקרוא לעצמכם הומנים.

  • 14.

    אם העיריות היו דואגות לסרס/לעקר

    תומר, 04/07/07 15:20

    לא היינו מגיעים למצב הזה. לא ניתן שיפגעו בחתולי רמב''ם

  • 13.

    9 - היה נחמד לסרס/לעקר אותך (ל''ת)

    טל, 04/07/07 15:19

  • 12.

    הפיתרון הוא בראיה כוללת (המדינה צריכה לעקר חתולים)

    אזרח-1, 04/07/07 14:41

    הפיתרון הוא במניעת תופעת חתולי הרחוב (או צמצום למינימום) - ע''י עיקור שיעשה במימון המדינה ובאחריותה.

    במקום לתת פיתרון מן היסוד מנסים עכשיו להתמודד עם התוצאות - וזו חוכמה מאד קטנה.

  • 11.

    מספיק עם הטיפשות

    פרובוקטור, 04/07/07 14:04

    החתולים מועילים לנו בכך שהם מחסלים עכברים וג'וקים. מה הם מפריעים לכם? אני רואה שאתם גם שקרנים וצבועים, ביה''ח רמב''ם טוען שהוא מוסד הומני ואוהב חיות. עלאק.

  • 10.

    גישה לא נכונה

    חתול, 04/07/07 13:36

    מהכתבה:
    ''אין אף בית חולים בעולם המערבי שמאפשר לחתולים לחדור אל מתחם בית החולים, גם במדינות אוהבות בעלי חיים.''

    בעולם המערבית, במדינות אוהבות בעלי חיים אין בעלי חיים משוטטים ומסכנים שסובלים ומתים מרעב והתעוללויות .... חתולים לא נמשכים לבית-חולים ככה סתם- הם פשוט רוצים לאכול

  • 9.

    לעקר ולסרס את פעילי תנו לחיות לחיות (ל''ת)

    החולים מרמב''ם, 04/07/07 12:47

  • 8.

    מה אתם נטפלים לחתולים?

    מירב לוי, 04/07/07 12:41

    שיבואו לכם ג'וקים ועכברים תהיו מבסוטים?
    החתולים לא מזיקים לאף אחד רק מועילים.
    כמה חלמאים אפשר להיות?!

  • 7.

    חייב להימצא פיתרון.

    חתולאית, 04/07/07 11:31

    בעיה מרגיזה, ואני לטובת החתולים

  • 6.

    מדינה שנותנת לבתי המשפט לחוקק ולבצע במקום לשפוט (ל''ת)

    אסי, 04/07/07 11:18

  • 5.

    חתולים חזקו ואימצו העם אתכם ישר כח (ל''ת)

    מיצי, 04/07/07 11:01

  • 4.

    רעיון פופוליסטי

    איילה, 04/07/07 10:54

    מה לא עושים ברמב''ם בכדי להראות שכביכול מנסים את כל הדרכים בכדי לפתור את הבעיה.
    וכמה נוח שזה בדיוק כשעומד לפוג צו המניעה שהוגש נגדם.
    עצוב.

  • 3.

    רמב''ם צודק לגמרי ודווקא אוהבי הבע''ח הוכיחו כאן כושר מידתיות 'עקום'

    רועי, 04/07/07 10:51

    החתולים שם באמת מפריעים, גם מבחינה הגיינית וגם מבחינה אסטטית.

    • פרצוף של אנשים עקומים מפריע יותר (ל''ת)

      טל, 04/07/07 13:09

      • אין ספק, אבל בחתולים עסקינן :-) (ל''ת)

        רועי, 04/07/07 13:40

        • נכון,בחתולים עסקינן אבל

          שגית, 04/07/07 15:44

          אנחנו בעלי הפרצוף העקום, מלכי ואדוני הארץ צריכים למצוא פתרון נכון והומני לא רק לחולינו אלא גם לבעלי החיים.
          שהצ'יפים ברמב''ם יחברו לצ'יפים בעיריית חיפה ויחד יאמצו את מוחם המדושן וימצאו פיתרון להאכלה שוטפת, סדירה ונקייה לחתולים.
          אנחנו צריכים את החתולים בקרבתנו,
          ביום שנפסיק להתייחס אליהם כאל מטרד ונבין כמה הם חשובים למערכת האקולוגית, אני בטוחה שנמצא פתרון. ועד אז שיפסיקו לקרוא לעצמם ברמב''ם ''הומנים''...

  • 2.

    איך גללי אריות עוזרים?

    דנה, 04/07/07 10:42

    מה עם הסבר לכותרת המשונה הזאת?

    • גלגלי אריות...

      סימבה, 04/07/07 12:26

      אה דנה את לא יודעת?מה שניכנס אצלם בביס יצא בסיב ..

    • הרעיון העומד בבסיס הוא...

      אגרונום, 04/07/07 12:57

      שבע''ח מסמנים טריטוריה באמצעות הפרשות.
      בעל''ח אחרים מזהים ריחות אלה של הטורפים, ומעדיפים ללכת ולשחק במגרשים אחרים.
      במדינות אחרות מפזרים שתן של שועלים (דמוי מסונטז כימית) על מדשאות כדי שאווזים לא יטרידו את משחקי הגולף.

  • 1.

    חתולי רמב''ם חיזקו ואימצו. לא ניתן לאף אחד לפגוע בכם. זה הבית שלכם! (ל''ת)

    פיצי החתול, 04/07/07 10:31

    • אם התינשמות לא עזרו..

      שופי, 04/07/07 12:28

      נישלח את הינשוופיות הן תמיד מצליחות..