• 81.

    האם אתם מאמינים כי שחרור ברגותי יביא לשחרור

    דנה דץ, 03/07/07 20:06

    של גלעד שליט? האם אתם באמת מאמינים שיש סיכוי כלשהו שזה יקרה? הרי אתם נותנים לעצמכם להתפתות אחרי הדברים חסרי השחר של התקשורת. ברור לכולנו כי הממשלה לא עשתה ולא עושה כיום דבר לשחרור גלעד שליט, ושחרור האסירים נועד להיות מחווה לממשלתו של אבו מאזן ולא כניסיון לשחרר את גלעד שליט. אתם עוד תראו. אל תאמינו בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לכל הטוענים כי יגאל עמיר גרם לנזק רב מברגותי...

    יעל כהן, 03/07/07 20:04

    כיצד אתם יכולים להשוות בין אדם שפגע באדם יחיד, לבין אדם שפגע בהרבה אזרחים תמימים? גם אם הוא ראש ממשלה, האם דמו אדום יותר? שדווקא לרוצחו יהיו תנאים קשים יותר מלרוצחים הפגעו בכל כך הרבה יהודים. באומרכם כך, אתם מחללים את זכרם של הרוגי הטרור, ופוגעים במשפחות נפגעי הטרור. ואילו אם אינכם טוענים כך, הרי עליכם לקבל את העובדה, ששחרורו של זה, צריך להביא לשחרורו של האחר.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם משחררים ערבים עם דם על הידיים צריך לשחרר יהודים עם דם על הידיים

    ג'ינג'י, 03/07/07 19:15

    כולל יגאל עמיר, דם יצחק רבין ז''ל לא יותר טהור או יהודי מדם כל אזרח וחייל שנהרג ע''י ערבי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עמי פופר----גיבור

    עמי פופר----גיב, 03/07/07 18:59

    עמי פופר----גיבור

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ואם לא תשחחרר

    חולה צדק, 03/07/07 18:32

    הממשלה !!!!!!???????
    מרד אזרחי או צבאי

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל המבקש הדדיות בשחרור, בעצם טוען שגם היהודונים טירוריסטים!! (ל''ת)

    אדוארד סעיד, 03/07/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    באמת צריכים לשחרר את עמי פופר ואת שאר היהודים שפגעו בערבים

    יואל מזרחי, 03/07/07 13:40

    בדיוק כמו שמשחררים טרוריסטים ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עמי פופר שלח 7 ישמעאלים לג'הנם (ל''ת)

    קובי אוחיון, 03/07/07 13:39

    הגב לתגובה זו

    • אבל למה להגיב אלף פעם עם שם מזרחי אחר? (ל''ת)

      שלמה, 03/07/07 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ומה עם ג'וליאן סופיר שהרג את הנהג-מונית הערבי?

    רומי לוי, 03/07/07 13:38

    אל תשכחו אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אלי ישי שכחת את ג'וליאן סופיר שהרג את הנהג-מונית הערבי

    חנן פינטו, 03/07/07 13:36

    גם אותו צריכים לשחרר.

    הגב לתגובה זו

    • בודאי, אם משחררים מחבל שגזרו עליו

      א, 03/07/07 15:26

      5 מאסרי עולם, אז למה לא את סופר?
      ובכלל למה לגזור כל כך הרבה מאסרי עולם, כאשר בעיסקה הראשונה, הם משחררים ?

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    עמי פופר----גיבור ישראל!!!!!!!! (ל''ת)

    חזי צדקיהו, 03/07/07 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ומה עם ג'וליאן סופיר?

    אלון טובול, 03/07/07 13:34

    מה עם הצרפתי שהרג את נהג-המונית הערבי?

    גם אותו צריך לשחרר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    למה משחררים רק מחבלים ערבים?

    אורן מרגי, 03/07/07 13:33

    צריכים לשחרר גם את כל האסירים היהודים כמו עמי פופר וחברי מחתרת בת-עין

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    העיקר טרוריסטים ערבים משחררים על ימין ועל שמאל

    דן לוי, 03/07/07 13:31

    לשחרר מיד את עמי פופר ושאר האסירים היהודים-בטחוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    עמי פופר---גיבור ישראל!!!!!!!!!!

    רועי אזולאי, 03/07/07 13:30

    גאווה-יהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    קודם את פולארד

    יואב, 03/07/07 13:07

    אפילו עם ידידתינו הגדולה , איננו מתדיינים. רק עם אויבים עושים עסקים.והמחיר מאמיר

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הכחמס הינו

    יואב, 03/07/07 13:02

    כיצד אדם ממפלגה, עדתית , דתית קיצונית,לא דמוקרטית.
    מנהל את סדר היום הציבורי.
    הכחמס הינו, לאמורא דמינו?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רוצחים צריכים לרצות את עונשם!

    יפה, 03/07/07 13:01

    אין זה משנה מהי דתם או בשם איזו אידאולוגיה בצעו את הרצח.

    בושה לנו אם ישחררו במדינתנו רוצחים

    (הכותבת הינה דתית המשתייכת למחנה הלאומי בדעותיה)

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    רק בגלל החרדים נולדה/ויש האנטישמיות בעולם

    מישהו, 03/07/07 12:55

    אם אני הייתי נוצרי הייתי שונא את היהודים, רק בגלל החרדים.
    מדובר באנשים שלא תורמים כלום לחברה ולמדינה, הם רק לוקחים ולוקחים עוד ועוד כסך מהמדינה עבור הצרכים שלהם, מדינה שהם שונאים.
    איך תמיד החרדים נמצאים בכל התנועות ההזויות והמסוכנות לבטחון המדינה, זה לא מובן. זה כנראה בגנים שלהם.
    זה מבחיל איך שהם נראים.
    זה מפחיד איך שהם מתנהגים.
    מסתבר שהם לא למדו כלום מההיסטוריה, ומי שלא לומד כלום מהעבר, לא יהיה לו עתיד.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח

      עמנואל איצקוביץ, 03/07/07 13:18

      לך תלמד קצת הסטוריה ותראה שאמרו את זה קודם לפניך, ניסו לשנות(רפורמים, חילוניות, השכלה)
      ונוכחו לדעת שזה לא עובד.
      כדאי לך לקרוא את ''אוטואמנציפציה'' של פינסקר ואת ''ירושלים ורומא'' של אחד העם, ''מדינת היהודים'' של הרצל ותחפש בוויקיפדיה 'אנטישמיות' לפני שאתה מדבר...

      הגב לתגובה זו

    • רק בזכות החרדים אתה חי.שהם לומדים תורה ואתה.בור ועם הארץ (ל''ת)

      חילוני, 03/07/07 14:41

      הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שאתה נוצרי ולא יהודי. (ל''ת)

      מנש ., 03/07/07 14:45

      הגב לתגובה זו

    • מדוע אתה לא מיתנצר אולי להתאסלם.ותוכל להיות בחמאס בעזה. (ל''ת)

      אפי, 03/07/07 14:54

      הגב לתגובה זו

    • למישהו, אם אתה חושב שרק החרדים,

      א, 03/07/07 15:30

      הם שלוקחים ולוקחים ולא תורמים למדינה, אז אתה טועה ובגדול, כי לך תסתובב במוסדות הממשלתיים והציבוריים ותראה כמה אנשים יושבים שם ומקבלים משכורות עתק מבלי לעבוד כמעט כלל ! כך שהגיע הזמן להפסיק לשנוא את החרדים על לא עוול בכפם!

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר על סבא שלך (אם אתה יהודי) (ל''ת)

      יהודיה, 03/07/07 16:11

      הגב לתגובה זו

    • הגוים לא שנאים חרדים. הם שונאים יהודים שלא שומרים מיצוות. (ל''ת)

      יוסיא, 03/07/07 17:28

      הגב לתגובה זו

    • בישביל להיות חרדי צריך זכות. הלוי אלי (ל''ת)

      יעקב, 03/07/07 21:50

      הגב לתגובה זו

    • אל תתחבא מאחורי ''מישהו'' אחמד (ל''ת)

      יהודיה, 03/07/07 23:26

      הגב לתגובה זו

    • חזור בך פן תיפגע (ל''ת)

      מנצור, 03/07/07 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לשחרר מיד את עמי פופר ושאר האסירים היהודים-בטחוניים!!!!!!!!!!!!!!

    רועי רחמים, 03/07/07 12:53

    אם משחררים טרוריסטים ערבים שידייהם מגואלות בדם יהודי אין שום סיבה לא לשחרר את עמי פופר וחברי מחתרת בת-עין אשר עשו את מעשיהם לאחר שראו את אוזלת היד של כוחות-הבטחון נוכח הטרור הערבי.

    לשחרר את האסירים היהודים-בטחוניים ומיד!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עמי פופר
    חברי מחתרת בת-עין
    דני טיקמן
    ג'וליאן סופיר

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אם משחררים מחבלים ערבים צריכים לשחרר גם יהודים!!!!!!!!!!

    רועי רחמים, 03/07/07 12:52

    אם משחררים טרוריסטים ערבים שידייהם מגואלות בדם יהודי אין שום סיבה לא לשחרר את עמי פופר וחברי מחתרת בת-עין אשר עשו את מעשיהם לאחר שראו את אוזלת היד של כוחות-הבטחון נוכח הטרור הערבי.

    לשחרר את האסירים היהודים-בטחוניים ומיד!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עמי פופר
    חברי מחתרת בת-עין
    דני טיקמן
    ג'וליאן סופיר

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולמרט אתה תצליך להוביל מילחמת האזרחים!!!! (ל''ת)

    עם הוא ממשיך זה, 03/07/07 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    זה ממש לא יקל עלי להבין

    שומר חוק, 03/07/07 12:37

    מה יש פה להבין? אנחנו כמו הערבים? יש אצלנו נקמת דם? יש אצלנו רצח על חילול כבוד המשפה? אצלנו כתוב ''לא תרצח'' ואנחנו הולכים לפי הדיבר הזה.
    מר ישי אתה צבוע אם אתה חושב שיש לשחרר רוצחים יהודים. אם אתה אדם מאמין (?) אז כתוב בתורתנו ''לא תרצח''.
    מחווה של שחרור אסירים בא כדי לקדם משהו בעבור חיילינו (גם את זה קשה לך להבין כי ילדיך לא הולכים לצבא).
    מוטב שתשתקו ותשכחו מזה כי מה שהיה בהפגנה נגד קצב יהיה אפס לעומת מה שיהיה אם ישוחרר רוצח יהודי אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולמרט רוצה להיסתדר עם סאטן ו גם עם אלוהים. אתה תשלם ביוקר על זה!! (ל''ת)

    אדריאן, 03/07/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לשחרר גם את בני סלע. זה עוד יותר יקל עלינו להבין. (ל''ת)

    איתן, 03/07/07 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ומה עם רוצחיו של נתן זאדה ? הם כלל לא יועמדו לדין (ל''ת)

    בושה, 03/07/07 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מזל

    עמנואל איצקוביץ, 03/07/07 12:24

    שאלוהים ברא את יד ימין....


    הבקשה של השר ישי היא לגיטימית, אך היא טעות מטומטמת ולא צודקת בעליל.

    ודי בבקשה להשמיץ את ש''ס, זו לא מדיניות רשמית, אלא רק משהו של השר ישי....

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולמרט: תאמין לי: זה יהיה הסןף שלך לנצח!!!! (ל''ת)

    אולמרט מוכר, 03/07/07 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רוצחים צריכים למות .! לא משנה את מי רצחו ומה דתם. (ל''ת)

    פנפילוב, 03/07/07 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יופי של תמונה . (ל''ת)

    דניאל, 03/07/07 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה זה השטויות האלה??

    ואדים, 03/07/07 12:11

    רק במתמטיקה מינוס+מינוס שווים פלוס.
    זה אחד הרעיונות היותר מטומטמים ששמעתי בחיים.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון לואדים:מינוסXמינוס=פלוס (ל''ת)

      פסקל, 03/07/07 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    סימטריה שקרית מעוותת ומרושעת (ל''ת)

    משה בודק, 03/07/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט - משוך ידך מ''אש זרה''!!!

    קורא, 03/07/07 11:58

    מילא ישי שלא נולד בגן של חכמים, טיפש וקטן, אבל אולמרט, מושחת כשיהיה, יודע כי יצירת מצב כזה הוא חיסול מדינת ישראל כמדינה מתוקנת והיא אינה שייכת מאותו רגע למשפחת העמים הנורמלים - ויש כאלה. הקניית מעמד ''סלחני'' לרוצחי ערבים על-ידי אנשים כפופר שצריך היה לתלותם - מעידה גם על ניוון פרשני הדת היהודית - ימח שמם וזכרם.

    הגב לתגובה זו

    • למה רק אותם היה צריך לתלות?

      עמנואל איצקוביץ, 03/07/07 12:27

      מה עם המחבלים??

      הגב לתגובה זו

    • אנא ממך הגדר ''עמים נורמלים''

      יהודי, 03/07/07 13:05

      האם אלו ששתפו פעולה ברדיפת היהודים לדורות, או שמא מדינות שהסגירו ועזרו בחיסולה של יהידות אירופה. אז בבקשה ממך הגדר מי היא משפחת העמים הנורמלית. נ.ב אני נגד שחרור כל רוצח ללא הבדל של דת וגזע.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה הקשר?למה לשחרר רוצחים?

    רון, 03/07/07 11:57

    משחררים 250 פלסטינים בלי דם על
    הידיים.אז מדוע אלי ישי רוצה לשחרר
    יהודים רוצחים?

    הגב לתגובה זו

    • למה לא לשחרר רוצחים ?

      ש, 03/07/07 12:52

      הולכים שוב לשחרר אלפי מחבלים עם דם על הידיים.

      למרבה הצער, עקרון השיוויון בפני החוק מחייב לשחרר מיד את כל האסירים הבטחוניים היהודים, כולל יגאל עמיר.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה קרה ? נבהלתם שמלאנים.

    מיכאל, 03/07/07 11:52

    עד מתי ?
    אתם יכולים ללכת שמאלה שמאלה אתם פשוט מאד מאבדים שפיות.

    הגב לתגובה זו

    • כי לשחרר רוצחים זה ממש מעשה שפוי.... (ל''ת)

      קרנפי, 03/07/07 12:04

      הגב לתגובה זו

      • אבל תודה שאתם התחלתם את זה, אתה יודע מה??

        ומי התחיל עם זה, 03/07/07 18:07

        אתם העצמכם ייבאתם רוצחים לארץ בהסכמי אוסלו.

        אז הימין למד מהשמאל כמו שאח קטן לומד מהאח הגדול.

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      אריאל, 03/07/07 12:28

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    זני-מידד- אל תחבור עם רשעים..

    יעקב, 03/07/07 11:51

    מאז אתמול אלי ישי מדליף באמצעות מקורבים ידיעות כדי להכשיר את השרץ של הישארות בממשלה. שמשחררת מחבלים. לא ראוי לסייע לו לצייר את עצמו כדואג למחנה הימין כשוהא עמוק בשמאל.
    אתם צריכים להתנהג כמו פולרד שדורש לא לכלול אותו בעסקות מלוכלכות.

    הגב לתגובה זו

    • ותראו איפה פולארד נמצא

      עמנואל איצקוביץ, 03/07/07 12:51

      ואיפה אלחנן טננבוים......

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    בוא נשחרר גם את כל האנסים.

    עעי, 03/07/07 11:44

    זה ייקל על הציבור להבין את עסקת הטיעון עם קצב.

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי

      עמנואל איצקוביץ, 03/07/07 12:25

      לא נראה לי שזה יעזור....

      הגב לתגובה זו

      • חחחח איזה ייבוש (ל''ת)

        ארז, 03/07/07 12:59

        הגב לתגובה זו

      • LOL (ל''ת)

        מייקי שטראוס, 03/07/07 13:19

        הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!!! (ל''ת)

      ירון, 03/07/07 13:02

      הגב לתגובה זו

    • וואלה אחי יובשת קשות... (ל''ת)

      אלישע, 03/07/07 13:20

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא, זה לא יקל על כלום. מה הקשר בין מחט לתחת?

    שות', 03/07/07 11:43

    כשמשחררים רוצח א' זה מקל על הבנת שחרורו של רוצח ב'? כשמשחררים מי שעמד וטבח מפרנסי משפחות זה מסביר איכשהו את שחרור רוצחו של ילד בוואדי? מה בכלל הקשר? ולמה אלי ישי עומד ותומך בזוועה כזאת? זה משרת אותו לדעתו, באיזושהי דרך? אלו הלבבות שהוא רוצה לקנות? לבבותיהם השחורים של מתנחלי חברון ושות'?

    הגב לתגובה זו

    • הקשר הוא שזה מונע גזענות

      ש, 03/07/07 11:58

      לא ייתכן שרוצחים ערביים ישוחררו בסיטונות, ויהודים ישבו בכלא על עבירות בטחוניות פחות חמורות, הדבר מהווה גזענות שמאלנית לשמה -
      דבר שאין לו מקום במדינה דמוקרטית.

      עם זאת עדיף שאף רוצח לא ישוחרר, לא יהודי ולא ערבי.

      הגב לתגובה זו

    • מדוע שחרור רוצח א'...

      ארז, 03/07/07 12:27

      הוא לגיטימי, ושחרור רוצח ב' הוא פסול?

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מבחן לצדקנות השמאל המזויפת (ל''ת)

    יוחנן המטביל, 03/07/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה עם יגאל? (ל''ת)

    הגיע הזמן, 03/07/07 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מוסר חרדי לחבק אנס וללטף רוצח-יופי (ל''ת)

    אחר, 03/07/07 11:27

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שאתה נוצרי ולא יהודי. (ל''ת)

      מנש ., 03/07/07 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    פשיטת רגל מוסרית

    יניב, 03/07/07 11:25

     

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בטוח שלא יחזרו לסורם

    י.ז. תמוז, 03/07/07 11:24

    כל אחד יודע שהאנשים האלה לעולם לא יחזרו למעשיהם הטפשיים ,
    לכן אין מנוס מלשחררם.
    הלא אנו רחמנים בני רחמנים.

    הגב לתגובה זו

    • למד לקח ?

      גרגורי נ., 03/07/07 11:50

      יגאל עמיר הודיע שהוא לא מצטער על רצח רבין וגם לא מתחרט עליו . יש מצב שבמקרה שהוא לא יסכים עם ראש הממשלה הוא יטפל בו באותה צורה . לא ברור כיצד הגעת למסקנה שהוא לא יחזור על פשעו .

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא לשחרר לא ערבים ולא יהודים (ל''ת)

    הציבור לא יבין, 03/07/07 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אוי לסימטריה החולנית !!!

    טים תם, 03/07/07 11:20

    הטענה של שיחרור סימטרי פוגעת בנו יותר משמועילה לנו.
    אם קיימת סימטריה של פגיעה הדדית ושחרור הדדי, הרי שכל הפופרים לא היו צריכים לשבת בכלא, אלא להלך חופשיים ולהנהיג, בכבוד רב, גדודי לוחמים ''נאמני בית כנסת הגדול''.
    פגיעה באזרחים חפים מפשע במתכוון, ופגיעה בפלשתינים שלא על ידי גורם מורשה, מהווים נזק למדינה, למוסר שלה, לתדמיתה ולשלטון החוק שבה.
    די אם נראה מה קורה ברצועה, בה כל דאלים גבר, כדי להבין.
    רוצחים אלה הם עבריינים הפוגעים במדינת ישראל, ושחרורם אינו מהווה הקלה או נחמה לתושבי המדינה, למעט למשפחותיהם.

    הגב לתגובה זו

    • אם משחררים רוצחי יהודים...

      ארז, 03/07/07 12:28

      מדוע שרוצחי ערבים ישבו בכלא?

      הגב לתגובה זו

      • ומה אנחנו רוצים להראות בזה?

        קובי, 03/07/07 13:05

        שאנחנו ברברים פרימיטיבים כמוהם?

        אני לא מאמין שבארץ דמוקרטית יש בכלל שיקול חשוך כזה.

        הגב לתגובה זו

        • רוצים להראות בזה שאנו מדינה לא גזענית וישרה

          יוסי, 03/07/07 18:08

          אם רק רוצחי יהודים ישוחררו, איזו הרגשה תהיה לעם היושב במדינת ישראל?
          שדמם מותר!

          הגב לתגובה זו

  • 36.

    אבוי אם זה צדק יהודי

    אורן, 03/07/07 11:17

    יש לי בחילה מהרעיון הנוראי הזה.

    לשחרר רוצחים מתועבים רק בגלל שהם יהודים????? כי הולכים לשחרר רוצחים ערבים????

    לזה קוראים חטא על פשע.

    אני באמת לא מבין את תפיסת הצדק של ש''ס.... משהו מעוות לגמרי

    הגב לתגובה זו

    • אוי לך...

      ארז, 03/07/07 12:28

      אם תפיסת הצדק שלך כוללת שחרור רוצחים ערבים.

      הגב לתגובה זו

      • 2 עניינים שונים לגמרי

        קובי, 03/07/07 13:09

        לא צריך שחרר רוצחים בכלל.

        אבל.....

        להעביר רוצחים מהכלא הישראלי לשטחי הרשות שאולי הם ירצו את עונשם שם (סביר להניח שלא)

        והרעיון החשוך של שס הוא לשחרר רוצחים יהודים שנמצאים בכלא בישראל.

        אם אלו היו חילופי שבויים זה דבר אחד.. אבל פה זה שחרור רוצחים בלי שום קשר.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם יגאל עמיר הוא ''מחבל יהודי'' כפי שאנשי השמאל מכנים אותו (ל''ת)

    אז צריך לשחרר, 03/07/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חולי נפש!

    עמוס, 03/07/07 11:13

    מה האמירה של הממשלה שלנו? שדם הוא מוצר זול, שערכו הולך ופוחת.

    לכן נשחרר מחבלים עם דם על הידיים. יש לזה שם יותר מתאים: רוצחים!

    אולי לא יהיה ברירה וכדי להציל אחד מאחינו מהשבי נסכים לגועל נפש המסוכן הזה. -אבל לשחרר יותר רוצחים ממה שחייבים כדי להציל נפש מישראל? השתגעתם לגמרי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם יגאל עמיר גם לא ישוחרר מהכלא אז כל זה לא שווה מר ישי (ל''ת)

    החכם, 03/07/07 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    סדום ואמורה

    הנמר, 03/07/07 11:11

    נבחרי העם איבדו כל רסן או אמות מוסר.
    רוצחים ופושעים, מקומם אחד, מאחורי סורג ובריח.
    הלוגיקה המעוותת הגורסת שבשיחרור רוצחים
    יהודים על רקע ''לאומני'' כביכול, ימתיק את
    ההחלטה המקולקלת של שיחרור רוצחים ערבים,
    משמשת כדגל אדום נוסף, להתדרדרות מוסדות
    השלטון במדינת ישראל אל עברי ההסתאבות,
    הציניות, השחיתות והפשע , המכלות כל פיסת שלטון
    תקין שעוד נותר לנו.
    ואנחנו עוד משתעשעים בכינוי עזה ''חמאסטן''.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    השר אלי ישי צודק! אם משחררים

    שרית, 03/07/07 11:07

    פלסטינים , צריך שיוויון גם בצד היהודי, ושישוחררו האסירים!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד!! באמת יוזמה מבורכת. לדאוג לאסירים שלנו במקום להפקיר אותם! (ל''ת)

    מקווה שאולמרט, 03/07/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אלי ישי-לך מהפוליטיקה!!

    גיא, 03/07/07 11:02

    איך אתה ואנשים כמוך חושבים שאפשר לרצוח אנשים ולא לשלם על זה???זה נראה לך משחק לשחרר אנשים מהכלא?או שפשוט אתה חושב שהדם של הערבים שוהה פחות???
    כל אחד שהוזכר ברשימה הזאת לא יותר טוב כמעט מאף ערבי...אז פשוט תבבקש סליחה על הבקשה המבזה שלך!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לתקוני שדרתיך ולא לעוותי

    הצדיק מסדום, 03/07/07 10:57

    אדון ישי. היותך שר בממשלה, אין פירושו שהשכל הישר השתלט עליך לפתע. בסה''כ נשארת צר-מוחין, ברמת'' עוזר ל-''.

    אין מתקנים עיוות אחד ע''י יצירת יוות נוסף.
    נכון הואכ י המכפלה של מינוס כפול מינוס, תוצאתה היא מספר חיובי, אך עדיין הבסיס הוא שלילי לחלוטין.

    למרות שגם אני חפץ לראות את האסירים היהודים משוחררים, סבורני כי הנימוק הניתן כרגע לכך הוא אידיוטי. אם לא למעלה מזה.

    איך נאמר באיוב - ''אם בניך חטאו לו וישלחם ביד פשעם''. אדם שעבר עבירה, צריך להיענש. וזה נכון לשני הצדדים.

    הגב לתגובה זו

    • יחי ההבדל הקטן! יהודים ששוחררו לא חזרו לטרור, אך ערבים ששוחררו

      שמואל, 03/07/07 11:15

      כן חזרו ובהמוניהם!

      לשחרר אותם כי םה למדו את הלקח וכך נעזור להם לחזור לדרך הישר.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא מבין את הטפשות של לתקן רע ברע

    מוטי, 03/07/07 10:55

    אני ממש לא מבין את ההגיון המטופש שעומד מאחורי ההצעה הזו.

    לא מתקנים רע ברע.

    את הרע שאולי נגזר עלינו (ויש ויכוח על כך, אם נגזר) בלשחרר מחבלים ערבים אי אפשר לתקן על ידי שחרור מחבלים יהודים שזה רע שאנו מתנדבים לעשות.

    אולי נשחרר סתם רוצחים.
    מה ההבדל?

    בעצם, יש לי רעיון לאלי ישי - אולי נשחרר את מושחתי ש''ס (אלה שבכלא ואלה שבדרך) כתגובה לשחרור המחבלים הערבים?

    הגב לתגובה זו

    • אם משחררים רוצחים על רקע אידיאולוגי- למה להפלות את היהודים לרעה?

      מלי, 03/07/07 11:07

      רק בגלל שאין להם מדינת טרור שדואגת להם?

      הגב לתגובה זו

      • השאלה היא לא על איזה רקע רצחו אלא על איזה רקע משחררים

        מוטי, 03/07/07 12:32

        מצידי ואולי גם מצדך אין הרבה הבדל בין טרוריסטים יהודים לערבים.

        הרקע לשחרור המחבלים הוא שחרור לטובת החזרת חיילים שלנו שנחטפו.
        אפשר (וצריך) להתווכח אם זה מעשה נכון או לא.

        לתקן את הרע הזה על ידי עוד רע זה טמטום.

        אני מקווה שאת לא רוצה שמדינת ישראל תהיה מדינת טרור כמו זו שדואגת למחבלים הערבים.

        הגב לתגובה זו

        • מוטי לצערי הינך מתיש את עצמך

          גרינצוויג א., 03/07/07 15:44

          כמו כן לדאבוננו אין אנו כבר שונים משכנינו ודפוסי החשיבה שלהם מחלחלים אלינו דרך המזרחיים והימין הדתי,ואין הם תופסים את הסכנה לראות את סגיית השחרור ההדדי כמעשה שפל ההופך את רשויות המדינה לארגון פשע/טרור.

          הגב לתגובה זו

        • אז בשורה התחתונה: אתה בעד לשחרר רק את מי שמדינות הטרור תומכות בו?

          גלילי, 03/07/07 16:16

          או אולי הגישה שלך מעודדת טרור נוסף?

          הגב לתגובה זו

          • בשורה התחתונה, אתה לא ממש מבין עברית

            מוטי, 03/07/07 16:50

            אני נגד לשחרר בכל מקרה.
            אני גם בעד לתפוס בחיים כמה שפחות.

            כאשר מגיעים לפדיון שבויים אז צריך לשקול את הנושא.

            מקווה שהפעם העברית שלי יותר מובנת.
            לא בטוח....

            הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך מה ההבדל

      ארתור, 03/07/07 11:28

      רוצחי הערבים עשו זאת בשם העם וארץ . בשם הקם להורגך השכם להורגו ועוד.
      ההצדקה לשחרר מחבלים היא שבעיני עמם הם אינם מחבלים אלא מרטירים שנלחמו למען שחרור האדמות של פלשתין.
      אם משחררים מחבלים הרי זה כאילו אנו מכירים בטענה שכתבתי לעיל. אנו אומרים שאין הם רוצחים נוטלי נפשות ללא סיבה אלא לוחמי חופש.

      אני אישית לא מסכים עם הטענה דלעיל .

      אבל
      אם המדינה משחררת ''לוחמי חופש'' שלא תעשה איפה ואיפה

      הגב לתגובה זו

      • צא ולמד

        מוטי, 03/07/07 12:27

        רוצחי הערבים לא עשו זאת בשם העם.
        העם זה אני ואתה ולפחות בשמי הם לא עשו זאת.

        ההצדקה לשחרור מחבלים היא שחרור חיילים שלנו.

        הדבר האחרון שהייתי רוצה הוא שהעם שלנו ידמה לעם השכן שרואה ברוצחים נאלחים - לוחמי חופש.
        לצערי יש כאלה אצלנו שנהיו דומים לשכנינו וזו סכנה אמיתית לעם ישראל ולמדינת ישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא לשחרר בשום פנים ואופן.

    א.ק, 03/07/07 10:54

    על טרוריסטים יהודיים למלא את מלוא זמן המעצר שננקב להם. כך ילמדו שמדינת ישראל היא מדינה ריבונית שלא תתן לאנשים פרטייים לקחת את החוק לידיים. אנשי מחתרת בת עין ניסו לרצוח ילדים ועל כך אין סליחה, מחילה או חנינה. ירצו את מאסרם עד תום וישובו לחברה. ולא דקה אחת קודם. לא מתקנים רע ברע. ואם נאלצים לשחרר טרוריסטים ערבים זה רע, הרי שלשחרר יהודים זה גם רע.

    הגב לתגובה זו

    • לשחרר ועל כך יש רוב בעם! לחנון אותם ולהראות שאנחנו מוסרים וכך נחזיר

      טל, 03/07/07 11:03

      אותם לדרך הישר.

      לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה.
      גודל האסירים היהודים הוא קטן וזעום לעומת גודלם באוכ' הערבית ולכן יש לתת להם הזדמנות שנייה.

      הגב לתגובה זו

    • לשחרר אותם לאלתר. אין סיבה שלו. (ל''ת)

      באמת יוזמה, 03/07/07 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תמהני:רצח ואח'כ כיפה של פלאח מצרי מזכה בחסדי רבובדיה? (ל''ת)

    אספסופי, 03/07/07 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    צריך לשחרר, אבל למה השימוש בביטוי ''מחבלים יהודים''?

    ב.ק., 03/07/07 10:48

    כאשר אומרים מחבלים יהודים יוצרים הקבלה בין הטירור הפלסטיני רחב ההיקף שבו שותפים מאות ואלפים של ערבים מוסתים כדי לגרום להרג נפשע וחסר אבחנה של יהודים, לבין המקרים הבודדים שבו יהודים עשו מעשים כאלה על דעת עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חנינה לרב בניזרי! (ל''ת)

    הרב אלבז, 03/07/07 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ואם נשחרר אותם הם ישחררו אותנו

    משה, 03/07/07 10:44

    לא יודע מי זה ה''ציבור'' שחפץ לראות רוצחים משוחררים, או ה''ציבור'' שמוסריותו כה אפסית, עד שדיעותיו על רצח מושפעות מדת הרוצח ולאום הנרצח.
    מכל מקום, הרוצחים הפלשתינאים משוחררים בתמורה לבני ערובה שארגוניהם מחזיקים.
    אני מוכן לעסקת חליפין גם במקרה של הרוצחים היהודים - אנחנו נשחרר אותם, ובתמורה, ישחרר ציבור המתנחלים אותנו, את כולנו. כי כולנו מוחזקים בני ערובה אצלם יום יום - מיסינו משועבדים, בנינו נהרגים ותדמיתנו העולמית נשחקת, הכל על מזבח קיצוניותם המשיחית. ילך איש איש לדרכו.
    לשחרור ללא תמורה, איני מוכן.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נבואה

    יחזקאל, 03/07/07 10:42

    לאט לאט אנו הולכים ונעשים דומים לעמי האיזור - עוד יהיה יום שלא יהיה הבדל בין מחבלים, בלי הבדל דת גזע ומין. אכן אוטופיה.
    בעתיד גם נקים את ארגון חזבאלוקים שיעשה את העבודה השחורה מול כל אויבנו. אכן חזון אחרית הימים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין על ש''ס... קודם תומכים באנס, עכשיו גם ברוצחים

    שירי, 03/07/07 10:41

    במקום להוקיע את המחבלים היהודים מקירבנו, במקום לגנות מכל וכל את המעשים הנפשעים שלהם, הם חושבים שצריך ליצור הקבלה בינם לבין המרצחים הפלסטינאים.

    מי שרצח מתוך שינאה, מתוך להט דתי, מתוך נקמה, מוטב לו ולנו שישב בכלא עד אחרון ימיו. חרטה היא לא תרופת פלא.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא רוצחים, הם חיילים לא מטעם המדינה

      נתנאל, 03/07/07 10:58

      וחבל שאתה לא מוצא בליבך לחנון אותם על עזרה לעם שלך.

      הגב לתגובה זו

      • חמלה??

        יעל ש., 03/07/07 11:25

        עזרה לעם שלי??

        זוהי קנאות דתית !
        אותה קנאות שרצחה לי ראש ממשלה
        אותה קנאות שדקרה בחור הומוסקסואל בשנה שעברה.

        מי שלוקח את החוק לידיים - ורוצח- שיישב בכלא, הוא לא עוזר לי.
        החיילים שלנו עוזרים לי- ואין קשר בין אלה לרוצחים בשם הדת - לכאורה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה הטמטום?

    me, 03/07/07 10:38

    מה קטע לשחרר סתם רוצחים? אל תשחררו רוצחים יהודים ומצידי גם לא ערבים

    הגב לתגובה זו

    • לשחרר, לשחרר. בתור מדינה נאורה ומתקדמת צריך לחנון אותם לאלתר.

      גדי, 03/07/07 11:00

      להראות שאנחנו מוסרים ונחזיר אותם לדרך הישר

      הגב לתגובה זו

      • מוסרי ?!

        t, 03/07/07 11:42

        המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים!
        אין פה מוסריות !

        הגב לתגובה זו

        • אבל הוא יתאכזר לאויב ולא ליהודים!!!!

          טל, 03/07/07 18:10

          אז אין לך מה לדאוג חבר

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוד צעד לכיוון איראן.

    רועי, 03/07/07 10:38

    רצח הוא רצח.

    הגב לתגובה זו

    • איראן זה כאן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צודק!, 03/07/07 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מאיפה הסמכות הזו לשחרר אסירים ?? יהודים ,ערבים .מה זה משנה ... (ל''ת)

    בית דין, 03/07/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פשוט נפלא...

    יוני, 03/07/07 10:36

    איזה קשר ואיזה שטויות- כדאי לעצור הרבה מחבלים יהודים כדי שנוכל להסביר יותר טוב לציבור. באמת חושבים שהציבור מטומטם.
    אולי כדאי גם לתת חנינה לעברייני מין סדרתיים (נשיאים וכו') ולמושחתים אחרים. רצוי לתת מראש!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא לקצר עונש !ישי לא שופט! ולא פה של פושעים!מאחורי כל פושע יש קורבן (ל''ת)

    אתה משועמם, 03/07/07 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שחרור מחבלים יהודים לא יקל עלי להבין שחרור זבל פלשתינאי - לא לשחרר (ל''ת)

    אלי, 03/07/07 10:35

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את התגובה הזאת!

      Shimos, 03/07/07 12:17

      יש לשחרר את הלוחמים היהודים!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הקשר? המחבלים היהודים הזיקו בעיקר

    PILOT, 03/07/07 10:35

    לנו ועברו על חוקי המדינה. אסור לשחרר אותם.

    הגב לתגובה זו

    • זאת לעומת מבלים פלסטינים

      גילי, 03/07/07 10:55

      שבעיקר עזרו לנו וקיימומ בכך את חוקי המדינה
      תגיד, אתה לא רואה לבד כמה שאתה טיפש?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יוזמה ברוכה

    אזרח מודאג, 03/07/07 10:35

    למה לעצור פה? אפשר לשחרר את זאב רוזנשטיין אבל לשם איזון לסגור תיקים למשפחת אלפרון ולסיום לתת חסינות למשפחת אברג'יל. זה יהיה צעד מאוזן ובונה אמון שירגיע ודאי את כל האזרחים שומרי החוק
    ולענין - ההנחה שההתנגדות לשחרור מחבלים רוצחים היא נחלת הימין הקיצוני בלבד היא שיא של ציניות. שחרור מחבלים יהודים לא מרגיע את הציבור שומר החוק שאינו מקורב לרב ליאור יותר מאשר הוא מקורב לזכריה זבידי

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ש''ס ממשיכה בקבלת אתנן כדי לשחרר מחבלים

    א, 03/07/07 10:34

    עיסקת שליט פסולה, בלי קשר

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אלו רצחו ישראלים, וגם אלו רצחו ישראלים.

    פשוט לא מבין, 03/07/07 10:34

    מילא לשחרר כאלו שרצחו פלסטינאים (נורא בעיני, אבל אני עוד יכול להבין את הסימטריה המעוותת), אבל מי יכול לחשוב על לשחרר מחבלים (יהודים אומנם) שרצחו ישראלי (ערבים אומנם) מרצוננו החופשי?

    הגב לתגובה זו

    • הם עשו את זמנם והם למדו לקח

      יניב, 03/07/07 11:10

      להתעלות על עצמנו ולשחרר אותם.

      הגב לתגובה זו

      • שיגישו בקשה מסודרת לפי הנוהל המקובל

        מתי, 03/07/07 12:19

        יש לשב''ס נהלים מסודרים לקיצור תקופות מאסר בהתאם למקרה ולאיש ולחוק. אין להפלות אף אחד לטובה או לרעה!

        הגב לתגובה זו

    • הנתינות לא משנה את צבע הדם

      ישראלי, 03/07/07 11:10

      ערבי שהוא אזרח ישראלי אינו שונה מערבי שהוא פלסטינאי. ודמם של שניהם אינו שונה מדם של אדם אחר.

      הגב לתגובה זו

    • המלחמה היא לא בין ישראלים לפלסטינאים אלא בין יהודים לערבים (ל''ת)

      אחד שכן מבין, 03/07/07 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    החמאס והחיזבאלה ישחררו את חטופי ישראל בתמורה

    פקק תנועה, 03/07/07 10:34

    לאסירים פלשטינאים

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לשחרר אותם בלי לשחרר מחבלים. הם קורבנות של הטרור הפלסטיני

    שמואל, 03/07/07 10:33

    הכיבוש הערבי גרר אותם למעשים קיצונים.

    יש להקל עליהם כדי להראות שאנחנו מדינה נאורה וליברלית אמיתית.

    הגב לתגובה זו

    • שמואל, אין סליחה ומחילה על רצח,לא משנה אם הוא ערבי או יהודי.

      שרה.א, 03/07/07 10:55

      רצח הוא רצח,אלא אם נובע כהגנה עצמית.

      אני כימנית,לא מוכנה לשיחרור יהודים רוצחים .
      וכמובן ערבים רוצחים.

      הגב לתגובה זו

      • מצבים נואשים מצריכים צעדים נואשים.

        שמואל, 03/07/07 11:08

        אני בעד שחרורם כדי שיחזרו לדרך הישר.
        לא להפקירם בכלא.

        מי יודע יותר מאיתנו כמה זה קשה לעמוד מהצד ולראות את הממשלה התבוסתנית לא עושה כלום.

        הם לא שונים מהאצ''ל והלח''י של אז.

        לפני קום המדינה, ההגנה פשוט עמדה בצד והבליגה על כל דבר.

        אם מצאת בליבך הזדהות עם פעולות התגמול של האצל והלחי אז תמצאי גם הזדהות עם מעשיהם.

        הגב לתגובה זו

        • הזדהות עם הטרור ?

          ז'אן פייר ביטון, 03/07/07 11:47

          לא ברור עם מי מהרוצחים אתה מזדהה . אם הלחי והאצל הם דוגמה למחתרות אמיצות אז אתה בודאי מתכוון לארגוני הטרור הערבים המנסים להפסיק את משטר הכיבוש .

          הגב לתגובה זו

          • שמואל, אני מצטערת,אך לא מבינה איך אתה יכול להשוות.

            שרה.א, 03/07/07 12:15

            כל המחתרות נילחמו על עצם קיומינו.
            לא רצינו כיבוש,היינו מוכנים לקבל את ה''חלוקה''.
            הערבים הם אלה שהתקיפו אותנו,
            כי הם לא היו מוכנים שנהייה כאן.

            ולדעתך, היינו צריכים לתת להם לשחוט אותנו,כפי שעשו זאת בתרפ'ט ? בחברון.
            עוד טרם הקמת המדינה .
            או מצור על יהודי ירושלים,שהוצאו ,ע'י קרבות עזים ?
            או מה שקרה בגוש עציון ?

            היריעה קצרה מלהכיל את כל ההיסטוריה היהודית.

            כתושבת הגליל,אני מוקפת בהרבה ישובים ערביים,ולכן יש לי קשרים איתם. כולם יודעים את דעותי,והם אלה שטוענים ,שאם נוותר, זה יחזור אלינו כבומרנג.

            קח לדוגמה את תושבי ואדי ערה,שאינם מוכנים לקבל אזרחות של מדינה פלסטינית.
            כל כך רע להם,שאינם מוכנים לוותר על ת. ז ישראלית.

            הגב לתגובה זו

  • 7.

    המצאה של ש''ס להתחמק מזעם ציבור בוחריהם אבל לא ,תודה !

    ישמעאל, 03/07/07 10:33

    אל תשחררו אסירים בטחוניים ימניים ולא מחבלים מכל סוג שהוא.החכמולוג אלי ישי חושב שבכך ישכך את זעמם של בוחרי ש''ס אך הוא טועה !!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    את כהנא כבר לא יחזירו! (ל''ת)

    מני, 03/07/07 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הגיע הזמן

    ארז, 03/07/07 10:30

    הגיע הזמן להפסיק את האפלייה הגזענית - ערבים משתחררים, בעוד יהודים ממשיכים לשבת בכלא.
    מדוע לגיטימי לדרוש את שחרורם של מחבלים ערבים, שרצחו יהודים, אבל לא לגיטימי לדרוש את שחרורם של יהודים שהרגו ערבים?
    מה ההבדל בין דם לדם?

    הגב לתגובה זו

    • כי את הפושעים שלי אני רוצה שירקבו בתא (ל''ת)

      לארז, 03/07/07 11:27

      הגב לתגובה זו

    • לשחרר את כ-ו-ל-ם

      נגסת בגמבה, 03/07/07 11:45

      לפי אותו הגיון - יש לשחרר גם את יגאל עמיר ואת כל הרוצחים היהודים . מה ההבדל בין רצח אחד לשני ? ואם משחררים רוצחים - למה לא לשחרר גם אנסים שודדים וגנבים ? אפשר פשוט לסגור את כל בתי הסהר.....

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    להוסיף חטא על פשע- לא לשחרר שום רוצח

    אלי, 03/07/07 10:29

    אם מישהו מהרוצחים משעמם בכלא אפשדר להעביד אותו בעבודות פרך או להציע לו חלופה של כסא חשמלי.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אפשר גם לחון את קצב באותה הזדמנות? (ל''ת)

    kutaly, 03/07/07 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לאלי ישי. (ל''ת)

    ריקי, 03/07/07 10:27

    הגב לתגובה זו

    • על מה כל הכבוד!!שידאג לישרים והצדיקים !!לא לפושעים!!בעלי עברות!!!!! (ל''ת)

      פה לפושעים, 03/07/07 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מוספים חטא על פשע

    יריב, 03/07/07 10:21

    אוי לה לממשלה שתשחרר את רוצחי ילדינו.

    הגב לתגובה זו

    • לשחרר גם את יגאל עמיר

      נביל, 04/07/07 04:40

      גם זה רצח על רקע פוליטי וכיוצ''ב אז מה ההבדל?

      אין בתגובה זו כוונה להקניט. יש להתיחס לעמיר כמו אל כל רוצח אחר.
      אין לשחרר יהודים או מוסלמים שהם רוצחים ללא שחרורו של יגאל עמיר.

      הגב לתגובה זו