• 54.

    מזוז רוכל בבזאר טורקי

    אמנון, 07/07/07 06:57

    טענותיו של היועמ''ש מר מני מזוז כי הגיע לכלל החלטה שעיסקת הטיעון שיצר עם פרקליטו של הנשיא הן הרע הכרחי כפי שהטיב להגדיר זאת פרקליט המדינה ערן שיינדר, וזאת משום כרסום באמינות המתלוננות א' ממשרד הפנים ו-א' מלשכת הנשיא שכלל לא הוכנסה לעיסקת הטיעון בסופו של יום. כרסום אשר פוגם בסיכוי להרשעה מעבר לכל ספק סביר , טיעון זה הינו טיעון חלש ותלוש ואינו מתישב עם המציאות. רוצה לומר לכבוד היועמ''ש ממה נפשך בינואר טענת בפני האומה שהנשיא חשוד במעשי אונס ועבירות נילוות מיניות שהגיע עד כדי עבריין סידרתי ומאידך גיסא אתה טוען ומן על החלטתך בפני בג''צ ובפני האומה שלאחר השימוע הוברר לך שחל כיסום בראיות כפי שהובהר לך ע''י פרקליטי הנשיא. נשאלת השאלה איך 12 פרקליטים ממחוז ירושלים אינם ראו את הסתירות בעדויות של המתלוננות הרי כל חומר החקירה המטרתית פרוש לפניך ואתה אישית ליוותה את החיקרה. די בחומר החקירה כדי להגיע שיש קושי להוכיח את הרשעה לענין האינוס, וזאת עוד לםני השימוע. על כן נוצר הרושם שהפרקליטות מהלכת אימים על החשוד, קרי הנשיא שהמדינה תגיש נגדו כתב אישום בגין אונס כך שיאלץ הנשיא להסכים להודות על עבירות פחותות ובכך להשיג הרשעה. זוהי תמצית עיסקת הטיעון כמו בבזאר טורקי שהרוכל מציע את מרכלות בסכום לא רירלי גבוה ולא מציאותי לשם השגת מחיר טוב יותר בהתמקחות במשא ומתן. שיטה זו טובה לרכילות בשוק שמדובר על ממון ולא על דיני נפשות ובטח לא לערוך דומינזציה לנשיא המדינה בהאשמות מופרכות על אונס אשר פגעו בתדמית המדינה , המוסד ואף יכלו לגרום לנשיא המדינה לאבד את עצמו לדעת כפי שכבוד נשיא בית המשפט עליון לשעבר הארון ברק פחדתי שיתקע כדור בראש. היועמ''ש הפרקליטות המשטרה יצרו אורה בציבור על אנס סידרתי שמהלך אימים על הציבור , כאשר ידוע להם שאמינות המתלוננות פגומות חלקיות מוטות ואינם שלמות ויש ספק סביר שאלו לא פני הדבריפ ובכל זאת דחפו והזינו את התקשורת ודרכם לעביר מסר לעם שהנשיא אנס וזאת כדי להשיג הרשעה על עבירות מיניות מינוריות ביחס לעבירת האונסה עבירות כשלעמן חמורות מאוד אך מתחוורות לעבירות האינוס. כך יצא שעיסקת הרכללות בבזאר של מני מזוז שכרה עבהפסדה. חוסר אימון במערכת המשפטית הנפסדת, פגיעה בהליך התגוננות של הנאשם שהרי הורשע ע''פ ההמון באונס. מאידך איפשר לנשיא לומר שהודא נוכח החרב שהיתה תלויה על צווארו.
    היה מוטב ללכת ע''פ דרך המלך שביל הזהב להגיש כתב אישום לבית המשפט רק על העבירות אשר הראיות מצביעות על סיכויי הרשעה גבוהים מעבר לספק סביר ובכך היה איפשר לצוק נורמה לעידוד הגשת תלונות בגין עבירות של הטרדה מינית ניצול מרות בעבודה וכפיפות. על זה נאמר רציתה לתפוס מרובה לא תפסת כלל והמערכת המשפטית נפגעה, מעמד קורבנות הטרדה מינית נפגע, זכויות הנאשם להליך הוגן נפגם.
    מסקנה: יש לחדול משיטת התיפוס על עץ גבוה ( סעיפי אישום חמורים ללא ראיות מספיקות) לשם השגת סעיפים פחותים יותר, תוצאה זו מביאה בכרח לנפילה מסוכנת של רשויות התביעה ואמון הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם שוב אתה משתלח באולמרט,אני אחרים את הכתיבה שלך.

    יגאל כהן, 05/07/07 20:46

    אני הולך לקרוא.
    עדיין אינך מבין כלום.
    מזוז הכניס לכב' הנשיא אצבע לתחת ונתן לאספסוף להריח.
    האספסוף הריח והשתכר וביקש דם.
    מזוז הנוכל לא יכול לתת להם דם.
    כל הקנוניה שלו התבססה על א' שהיא שקרנית וסחטנית.
    לא היתה שום מתלוננת נגד הנשיא.
    מזוז הוא המתלוננת.
    אם תרצה הנשיא הוא המתלוננת היחיד.
    מזוז קיווה שהאספסוף והתשקורת ירסקו את הנשיא והנשיא יכנע וכך מזוז לא יוכרח להראות את הכלפים העלובים שבידו.
    ואתם אומרים:תגיד סולד.
    איך יגיד סולד,עם זוג שבע?
    נחשפה ערוותו של המתנקש.
    כל שהיה לו,זה סיפורי זיונים כמו בכל מקום.
    מזה הוא טווה את ההתנקשות בנשיא ובנו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הציבור ישפוט את מזוז שאינו מוכן למלא את חובתו?!!!

    you, 04/07/07 12:29

    למה?!!! הקלה בעונש אם הוא מוכן להודות?!!! -זה סימן שהוא אשם?!!! הסיכוי לעסקת טיעון כמו ששופטים עבריינים בכול חומרת הדין (ולפעמים גם חפים מפשע?!!! משלמים?!!! היום בגלל המצב במדינה והלחץ החברתי והשופטים כבר לא מבדילים בן חף מפשע?!!! לאשם?!!! הגענו למצב מאוד מסוכן במדינה שהצדק כבר לא קיים והשיפוט הוא למען יראו?!!! והוא צריך לשלם שאנשי הפוליטיקה יבינו שהם לא חסינים .ואם יקבלו את עסקת הטיעון תדעו הגיע סוף העולם.?!!!!!!!!!!!!!



    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לפטור את מש' שרון וגם את קצב - הכנה לפטור את אולמרט (ל''ת)

    חיה, 04/07/07 07:07

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מזוז כלל אינו אמיץ . הוא עשה חשבון אינטרסנטי צר וקר

    דוד, 04/07/07 07:04

    את התקפות הציבור על מהלכיו ישכחו בעוד תקופה מסויימת .
    את דרכו לספסל בית המשפט העליון לא היו שוכחים לו אותם אלו שממנים שופטים .
    מזוז עשה חשבון פשוט . התלהמות נגדו בימים אלו קלה יותר להתמודדות וספיגה מאשר לא לקבל מינוי לבית המשפט העליון בעוד תקופה קצרה .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה זה מזוז ישר ! הוא אפילו לא מכיר את אריק שרון ובניו.

    אום אל צחיח, 04/07/07 06:11

    עיסקת הטיעון עם קצב היא בסיס לפטור שאולמרט יקבל. הכל מסודר ''מלמעלה'' אצל מיופית הכוח של ''הכל שפיט'', וכמו אליוקים רובינשטיין הרכיכה גם מזוז פוזל לעליון.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מעט נסחפת דן-כרגיל. (ל''ת)

    קורא מסור, 04/07/07 05:01

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קצב הואשם בסעיף מוטעה

    USA1, 04/07/07 04:54

    וברור שהתקשורת אשמה, במקום שטיפת המוח שהוא אשם באונס, התקשורת היתה חייבת להיות סקפטית. אונס לא היה בשום מקרה, כל תיאור פורנוגרפי לא ישכנע שהיה אונס, כי אין אף ראיה לאונס, להפך. קצב היה צריך להיות מואשם בניצול יחסי מעביד עובד לצורך יחסי-מין, זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד על שהכתים את בית הנשיאות - סמל המדינה והוריד (ל''ת)

      אותה לאשפתות, 05/07/07 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    Who are you kidding?

    ven, 04/07/07 04:00

    Mazoz has been acting as the fig leaf of corrupt goverments, corrupt politicians, and the arab terrorists in the knesset. Mazoz is is far from being just or honest, Mazoz is a danger to Israeli democracy. No one is buying the crap you are peddling any longer. At the rate things are going, the day is not far when we shall see the bodies of corrupt politicians and their yellow journalism peddlers hanging off street lamp posts.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מרגלית ''ננעל'' על פרידמן הוא יושן איתו קם איתו..

    שישקו, 04/07/07 02:12

    לא ממש הבנתי למה יוצא מרגלית נגד פרידמן ומזכיר אותו גם כשמרגלית שואל על טיב החומוס..
    אפשר לחשוב שפרידמן חולם להיות אויב העם.. ולא היא..
    נראה שכל מטרתו היא לשקם מערכת משפט רקובה, מקוממת, עצלה, לא חכמה (לשון המעטה) ולעיתים מרושעת עד להבאת אדם חלש אלי פת לחם.. (כשמנגד מופיע אחד מחברי השופטים..)
    שהרי חבר המביא חבר להיות שופט, חזקה עליו כי ''יעשה טובה'' גם לחבר המופיע בפניו..
    אם כבר לתקוף.. כי אז ראוי למרגלית לתקוף מציאות עגומה ורעה זו,
    אז למה הוא תוקף מרגלית את המנסים לתקן, ומתעלם מהמציאות ???

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מר מרגלית הפרדמניזם לשיטתך נלחם בחשינזם לשיטתנו - באליטה השיפוטית H

    שי שלום, 04/07/07 00:09

    האשכנזית(ברובה המוחלט) האלטיסטית שידה בכל ויד כל בה מבלי לתת חשבון לציבור. כנופיית שלטון החוק שעליה מנצח בגאון הדובר הרהוט שלה מר חשין היא בוטה, מזלזלת, גסה, ויותר משמעוררת חשד על מצוקתה בהתבטאויותיה החריפות נגד מי שמנסה לכרסם בשלטונה המוחלט ולצמצם את כוחה מעידה עדות קשה על הקשר בין הון לשלטון ובין התקשורת למערכת המשפטית.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולי לא להדיח אותו - אבל להעמיד את קצב לדין (ל''ת)

    לבטל את עסקת, 03/07/07 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פרידמן מלך!!!!1 (ל''ת)

    דמתי, 03/07/07 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יושר של מזוז!!!! אם 20 אלף דולר לחודש זה לא שוחד אז מה זה שוחד (ל''ת)

    יושרה של דן, 03/07/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    MAZUZ IS NOT FOR THE JOB

    Mazuz go home, 03/07/07 18:21

    He has revealed inferiority of mind and logic

    הגב לתגובה זו

    • אתה אומר זאת כמי שעיין בתיקי הנשיא קצב או כמי שעיין בתיקים באפילה

      אייל, 03/07/07 18:57

      אתה כפי הנראה עדיין סובל קצת מג'ט - לג ידידי , ולא מודע לכך , שלפעמים ,דברים שרואים משם , לא רואים מכאן.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גם אם הוא ישר אנחנו בבעיה

    גילי, 03/07/07 18:15

    ם אם נתעלם מהטענות לחולשת הראיות נגד
    משה קצב, אפשר לשפוט את מעשיו של היועץ המשפטי על פי הדרך בה הודיע למתלוננות על עסקת הטיעון - כמעט כגנב בלילה.

    אחרי שנה של חקירות וסימולציות של חקירות נגד, אחרי שאחת המתלוננות הוכפשה בשידור חי בגל''צ כיצאנית ושמה פורסם באינטרנט, ''לא מצא'' מר מזוז זמן לקיים את ''חוק נפגעי עבירה'' כרוחו ולהודיע למתלוננות בדרך מכובדת שאין בדעתו לתת להן לומר דברן בבית המשפט - אלא שמר את הידיעה הזאת לרגע האחרון, ממש לפני הגשת העסקה לבית המשפט כדי שיאשר אותה, בטרם תוכלנה המתלוננות לגבש דעתן.

    חוששני שהסיכום הזה מעיד על התנהלות
    הפרקליטות לאורך כל החקירה עצמה.

    או שמזוז ישר אבל מבולגן - או שהחוק
    וכללי ההתנהגות לא מזיזים לו - תבחרו אתם את הסבר.

    הגב לתגובה זו

    • חשוב שתפנימי שבמהלך השנה הזו,הוא אסף עוד ועוד ראיות

      אייל, 03/07/07 20:48

      ששפכו אור קצת שונה על הפרשה וגרמו לו , על פי החוק , לא להגיש כתב אישום מפאת חוסר ראיות מספקות.

      ואני אומר זאת כמי שהיה מעדיף לראות את משה קצב מאחורי סורג ובריח , אבל בפירוש לא הייתי רוצה שהיועץ יגיש כתב אישום , אך ורק לפי הלך הרוח הכללי שלי ושל רוב אזרחי העם.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר בין הודעה מסודרת למתלוננות לבין מה שכתבת? (ל''ת)

        גילי, 03/07/07 21:06

        הגב לתגובה זו

        • זו פרשנות אישית שלך , והיא לאו דווקא קשורה לשיקולים האמיתיים שלו

          אייל, 03/07/07 21:49

          מזוז אמר שהוא התלבט קשות, לאורך כל הדרך בנוגע להכרעה המשפטית שתהיה הכי נכונה וממצה ביחס לחומר הראיות שהיו לו.
          ואני נוטה להאמין לו שהוא התלבט על זה עד לשלב הסופי ושזו הסיבה לטיימינג שלו להוצאת ההודעה, אני נוטה להאמין שהוא לא פעל בזדוניות שעליה את מדברת , בכדי לטרפד מהלכים מקדימים של המתלוננות.

          אי אפשר לומר על מזוז שלאורך כל מסלול איסוף הראיות והטיפול המשפטי , הוא העניק יחס עדיף לקצב בהשוואה למתלוננות.

          ובין אם העסקה הזו נראית לנו שגויה ובין אם לא , קצב מורשע בהטרדות מיניות ומוכר כיום כעבריין מין סדרתי.
          וגם אם מאסר על תנאי נראה לנו כעונש קל שבקלים ביחס לדפוסי התנהגותו של קצב , הוא עדיין עבריין מין , מבחינתו של מזוז והוא יצטרך לחיות עם ה''תואר'' הזה כל חייו.
          (למרות התחושה המעיקה שהוא יצא בזול מההטרדות שלו)

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    מזוז כמו הפרקליטות המשטרה והתקשורת היו שיכורי כח עד שלא נתנו ....

    אבי, 03/07/07 18:05

    כולם לא נתנו דעתם לעובדות הפשוטות.
    מי שלא היסטרי יודע שסיפור הנשים דומה להרבה רומנים במקומות העבודה.הגבר רוצה מין האישה רוצה קידום וריגוש ולהרגיש פתאם חשובה.

    מדאיג שמערכת כל כך כבדה של חוקרי משטרה ופרקליטות לא מצאה לבדה שקרים שקופים כל כך של העדות

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מזוז לא נהג ביושרה

    יפית ר., 03/07/07 17:52

    הוא ופרקליט המדינה סתם פחדנים. ממי שהזכירו לנו ''ואם זו היתה אחותך'' במקרה רמון אפשר היה לצפות למעט יושרה ופרופורציה.
    בעוד פרקליט המדינה מצטייר כ'אומר הן' כרוני לבעלי שררה, למזוז יש ללא ספק בעיות רציניות יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כמה פאטתי

    פירקל פיט, 03/07/07 17:16

    מרגלית, שהוא לא יותר מאשר צדקן פרימיטיביסט, בעיני רוחו רואה עצמו כשווה ערך לשר המשפטים פרופ פרידמן ואפילון לוחם במפלצת.
    תסביך דון קישוט ללא ספק.

    הגב לתגובה זו

    • פרידמן הנחש מכה למדינה

      יוסי, 03/07/07 19:31

      ואל תגידו שלא אמרו לכם.

      הגב לתגובה זו

      • סתם סיסמאות בלי תוכן... קצת חשיבה לא תזיק (ל''ת)

        אביחי, 03/07/07 20:13

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    מערכת המשפט בכללותה כרסה

    יוסיפון, 03/07/07 17:15

    מזוז גילה מורך לב קיצוני שנכנע לכל מיני כוחות שפועלים לטובת קצב שמעוניינים להגן עליו.
    כל אדם שאיננו משפטן יכול להבחין בסתירה בין גליון האישום שמזוז התכוון להגיש ובין גליון האישום שמגיש.
    נשאלת השאלה למה לא זימן את המתלוננות כדי לידע אותן או לערוך גם להן שימוע.
    הציבור נקעה נפשו ממערכת המשפט
    החד צדדית (ראה עניין רמון) והמבזה את עצמה (ראה המאבק בין שר המשפטים והשופטת בייניש) ושואף למהו יותר אמין.
    לפיכך על מזוז להתפטר מפני שהפקיר נשים שנאנסו לכאורה.
    ורק בית משפט יכול להכריע בעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מזוז אל תתפטר! הגם שטעית

    אחת העם, 03/07/07 16:23

    בענין קצב ואני מקוה שבית המשפט ישפוט את קצב.
    אני רואה את מזוז כאיש מקצוע הגון וישר. אל תתפטר!
    יש עליך עומס עצום והיקף עבודה בלתי נסבל. אתה עושה עבודה גדולה וחשובה. אנו זקוקים לך.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    קצב עבריין מין עם''זרע על הידיים'' (ל''ת)

    מני, 03/07/07 16:21

    הגב לתגובה זו

    • לא

      /, 03/07/07 19:28

      על הידיים

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    נראה כאילו דן מרגלית משחק בנדמה לי מאז היה בן 5 ולא חדל.

    לוק, 03/07/07 16:21

    נניח לרגע, שדן מרגלית הוא השופט האולטימטיבי שמדינת ישראל כה זקוקה לו.

    אז ככה דן מרגלית כותב פסק דין:

    1) הציבור דוחה את הלשון המשפטית בעסקת הטיעון.
    2) הציבור מבסס את עמדתו על תחושת צדק.
    3) יש צורך למתן את ההתנגדות המובנת של הציבור.

    אי לזאת ובהתאם לכך, אני כבוד השופט והפוליטיקאי והיועץ והעיתונאי הכל יכול עלי אדמות פה בארץ חמדת אבות - דן מרגלית - גוזר על הנשיא שישה חודשי מאסר בפועל פלוס יום אחד.

    אמנון דנקנר, אילו היית מוציא לחופשה את דן מרגלית לשישה חודשים ויום, ובכך משחרר אותי מאימת זה שמבקש להדיח את ממשלתי, הייתי אומר דיינו.

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף עם כל הלב לשאט הנפש מההתנהגות של דן וארי שביט בטמבלביזיה. (ל''ת)

      יגאל כהן, 05/07/07 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    קצב לכלא ויחווה מעשה סדום בכוח

    ירון, 03/07/07 16:11

    קצב לכלא ויחווה מעשה סדום בכוח

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    דן מרגלית לא התיחסת לבעית ההפקרה, שבכל הגזרות הורסת את אשיות המדינה

    Metziuty, 03/07/07 15:33

    מה שהוא עשה, היא הפקרת לוחמים בשטח. ברגע שהתחלת להפקיר לוחמים, ראה ברק עם צאלים, יוסוף מקבר יוסף. הרסתה את הרצון הטוב של אזרחים לתרום למדינה.

    קנדי אמר :- לא חשוב מה המדינה עושה בשבילך, חשוב מה אתה עושה עבור המדינה. וזה נכון, אך אם נציג המדינה מפקיר אותך בקרב, איש כבר לא יתרום למדינה, והיא הלכה.
    בכל מלחמות ישראל ניצחו החיילים, לא המפקדים, ואסור להפקיר אותם.

    עדיף קרב עקוב מדם עם הקרבה, מאשר בריחה קלה, עקב החשש להפקרה.

    קרא את שלום ירושלמי מהשבוע, ותבין מדוע לוחמות הנשים כדי שחברותיהם יצאו להאשים את הורסי המדינה כמו קצב. המנצל את עמדתו לאנוס את מזכירתו.

    החלטת מזוז הפקירה אותן, את הלוחמות בעוולות.

    את גלגל השחיתות קשה לעצור, יושרה או לא יושרה, המדינה היתה חייבת להלחם בתופעה, אפילו לייצר חוקים רטרואקטיביים, הקצבים, האולמרטים, הברקים המפקירים חייבים להעלם מהנוף הפוליטי במדינה.

    מצטער להודיע לך, אני תומך בארגוני הנשים, ואם בג''צ לא יתמוך בהם עכשיו, הרי גם הוא גוף מיותר שזמנו עבר.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מזוז מדויק

    נאנסת, 03/07/07 15:29

    בחלוף הזמן יתברר שמזוז הוציא הרבה מגל העצמות שעמד בפניו.
    הנשים הנפגעות, עדותן ''מבולבלת'' או לוקות בהתישנות ויש קושי ממשי לתבוע באמצעותן.
    חרף זאת מזוז זיין לקצב את הצורה. בטרם החל הליך משפטי, ואם יחל כזה, תחילתו יהיה הודאת קצב במעשים מגונים.
    תסכימו איתי שזה לא רע, למטה מזה קצב לא יכול להתגונן כי כבר הודה.
    מזוז מילכד את קצב!
    אנ''ש הנשיא לא הבינו זאת!
    הם נתנו הרבה על פני כלום למרות שלרבים זה נראה להפך! בכלל זה עוחרי-דינו.
    מזוז ''השכיב'' את הנשיא ללא משפט!
    ככל שיחלוף הזמן נבין את המילכוד שיצר מזוז לקצב!

    מסכת הראיות שלא ראיתי אותה כמותכם יכולה רק להוסיף על כך.
    ככל שיחלוף הזמן יסתבר עד כמה מזוז הוא מגדלור בשמי השחיתות במדינתנו.
    הפך מינוס לפלוס.
    בנסיבות העניין זה המון

    הגב לתגובה זו

    • מותר לנשים שנאנסו להיות מבולבלות ובית המשפט מברר את האמת (ל''ת)

      צריך להגיע, 03/07/07 16:46

      הגב לתגובה זו

      • לפי העדויות הן לא היו מבולבלות אלא צד לעסקה בין בוגרים (ל''ת)

        אבי, 03/07/07 18:27

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    אבל לעזזל רוב הציבור

    אלעד, 03/07/07 15:17

    הרי רוב הציבור בעד עסקת הטיעון. רק הזבל של הצדקניות כאילו מאמינות ל- א. צריך לפרסם את שמה ותמונה שלה ,שלא תוכל לעבוד יותר גם בזנות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עִסְקַת טֵיעוּן

    אלכס, 03/07/07 14:28

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שולָל הָגוּן
    מַשבֵּר אֵמוּן
    תרבות, אִפְיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אַשְמָה. תִּיקּוּן.
    מַהוּת. רִיקּוּן.
    שוֹפְטִים. הִינְהוּן.

    ביטוי נהדר למצב ל''ת ***, 08/02/06 14:53

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְשִיעָה. תִּכְנוּן.
    לָשוֹן. תַחֲנוּן.
    כָּבוֹד רָכוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חוֹק. אִיוּם.
    קוֹרְבָּן. קִיוּם.
    מִשְחָק. בִּיוּם.


    עִסְקַת טֵיעוּן
    פַּרְצוּף עָגוּם
    מִשְפָּט פָּגוּם
    מוּסָר רָגוּם.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    טְרִיק צָפוּן
    מַצְפֵּן. מַצְפּוּּן.
    אִיבּוּד כִּיוּון.

    זאת הביקורת הכי טובה שקראתי. דנה, 26/03/07 17:09 כל מילה מדוייקת

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מְרִיחָה, מִיכוּן
    עָווֶל, גִיוּון
    חֶבְרָה, נִיוּון.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אֶגְרוֹף, אִימוּן
    גַּלְגַּל, שִימוּן
    צֶדֶק, טָחוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שָקוּף, רָכוּן
    שָפוּף, גָחוּן
    תָקוּם, נַחוּם !

    מקסים שמואל, ירושלים, 22/03/07 11:19

    עִסְקַת טֵיעוּן
    צִיפּוֹר, קִינוּן
    סִיפּוּר, שִינוּן
    צִיבּוּר, רִינוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מַחֲלָה, אִיבְחוּן
    רוֹפֵא, מִינוּן
    גוּף, אִיבּוּן.

    ענק !!!!!! ל''ת עידו, תל אביב, 08/02/06

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְּרַקְלִיט שָנוּן
    תַּקְלִיט, כִּינוּן
    צוואר, עִימְלוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חִינוּך, סִיכּוּן
    מַגֵּפָה, רִיסוּן
    גְּזַר-דִּין, חִיסוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    זְרוֹעוֹת, תְּמָנוּן
    סַרְטָן, עִישוּן
    קֵץ, צִיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    בִּילְבּוּל, מֵיגוּן
    בִּישוּל, טִיגוּן,
    מִשְפָח, עִיגוּן
    סוֹבֵב נִיגוּן....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מערכת נשלטת ע''י שוביניסטים (ל''ת)

    חצאית, 03/07/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הבעיה של מזוז שהוא איש שמאלני קיצוני ופועל מתוך דעותיו

    כתום, 03/07/07 14:07

    הוא הכשיר סרבנות משמאל ופסל סרבנות מימין;
    פינה באכזריות אנשים מביתם ללא הצדקה חוקית ונגד חוק כבוד האדם וחירותו, והגן על פינוי ערבים רוצחים מביתם בגלל חוק זה;
    נמנע מלהעמיד את שרון לדין בגלל ההתנתקות, אבל צרח שלקצב יש עבירת אונס כשלא היו לו ראיות לכך.

    הגב לתגובה זו

    • גם את אולמרט הוא ישחרר כמו את שרון. (ל''ת)

      סתם אני, 03/07/07 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הלפידנקנרים מ''מועצת המקורבים'' , תפסו טרמפ על גל העוינות כלפי מזוז

    אייל, 03/07/07 13:12

    בכדי להכשיר את הקרקע להגנת שמו הטוב של אולמרט ידידם , לקראת העיסוק בתיקים שלו.

    וטקטית , הם מנסים לעשות לו את מה שהם מנסים לעשות לבייניש ולינדנשטראוס - להכפיש את שמו ואת המוניטין שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מזדהה עם כל מלה שנכתבה כאן

    אייל, 03/07/07 13:03

    דן מרגלית הוא מהעיתונאים הבודדים שגורמים לי לחסוך במילים.
    אני מזדהה עם רוב דעותיו ופרשנויותיו , ובעיקר לקונטרה התקשורתית שהוא נותן לתופעה המסוכנת של ה''פרידמניזם''.

    העקביות של דן כעיתונאי , חיונית במערכה על הגנת החוק והצדק במדינה , והוא עומד על דעותיו , למרות שהלפידנקנרים ממועצת המקורבים לאולמרט , נחשבים לידידיו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זריזות ידיים.

    you, 03/07/07 12:59

    במשחק מוסרים השחקנים וזורקים את הכדור זה לזה; שלישית - לביטוי ''זריקה'' יש כמה ניסוחים: קליטה, בג''ץ!!!? שנדר!!!? מזוז!!!? קליעה, כדור ועוד, ללמד על מידת???? השופטים!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ל-5, אין לך מוסג כמה תיקים היו נסגרים

    סטלן עכו, 03/07/07 12:51

    אלמלא ההדלפות לתקשורת ופירסמון.- בלשון מטפורית:אלמלא מוראה(של מלכות) איש את רעהו חיים בלע(אבות ג,ב)

    הגב לתגובה זו

    • כמה תיקים?

      אביחי, 03/07/07 15:33

      למה לזרוק דברים באויר כשאתה לא באמת יודע...

      תן דוגמא אחת לתיק שנסגר בצורה לא מוצדקת ולא הובא לידיעת התקשורת...

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מוסר וערכים...

    אזרח, 03/07/07 12:42

    האם מר מרגלית היה חושב אותו הדבר אם חס וחליליה אחת הקרובות אליו היתה מוטרדת מינית או נאנסת??!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה דמגוגית צפויה

      אביחי, 03/07/07 16:36

      ואם על בנך היו מעלילים עלילה. גם אז היית חושב את אותו הדבר?

      אין שכל אין דאגות...

      הגב לתגובה זו

      • קצב שיקר . סרב למכונת אמת.מתחמק ממשפט. (ל''ת)

        עלילה?נו.., 03/07/07 18:07

        הגב לתגובה זו

        • זה לא מעלה ולא מוריד

          אביחי, 03/07/07 20:17

          למשל, במקרה של רמי הויברגר: גם רמי וגם המתלוננת נבדקו במכונת אמת.

          עפ''י הבדיקה: שניהם דוברי אמת.

          מכונת אמת איננה ערובה לכלום.

          קצב שיקר, גם א' שיקרה.

          קצב התחמק ממשפט?
          תראה לךי בן אדם אחד שרוצה משפט?

          בקיצור, כדי שתוציא את הראש מה.... ותתחיל לחשוב עצמך ולא רק תפלוט תעמולה.

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם מזוז היה מונע על ידי יושרה

    יושרה בע''מ, 03/07/07 12:18

    הוא לא היה עיצם עיניים למעשי שרון

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דן צודק אבל בכל זאת לבטל את עסקת הביזוי (ל''ת)

    גוליבר, 03/07/07 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פרידמניזם או שמא מרגליתיזם?

    אבי, 03/07/07 11:24

    ברגע שהביקורת נגד פרידמן הופכת אישית ולא עניינית, בין השאר באמצעות קריאת תופעה על שמו, זה פוגע מאוד באמינות הביקורת. חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מזוז טעה כשהקפיץ אותנו

    מייק לורד, 03/07/07 11:11

    מזוז שגה כשפתח את פיו מוקדם למדי. השימוע הוכיח לו שיפסיד אם יתבע את קצב על אונס א' מלשכת הנשיא... או אז נדחק לפינה והוכרח להתפשר. אי אפשר להאשים את קצב מפני שהיועץ מזוז היה פזיז והכריז על כל הקופה לפני השימוע.

    הגב לתגובה זו

    • שימוע הוא חלק מהליך.לא ניתן לתפוס במילה על שקול העמדה לדין כפוף (ל''ת)

      לשימוע?!היושר, 03/07/07 12:36

      הגב לתגובה זו

      • יש בעייה בשיקול דעת מקצועי - (ל''ת)

        שלא ראה בעצמו, 03/07/07 14:04

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    ה''פרידמניזם'' לא נולד יש מאין

    יאיר, 03/07/07 11:05

    הוא תולדה של התנהלות לא תקינה של רבים מאלה שדן מרגלית תומך בהם. דן מרגלית מקדם -תקשורתית- את ליאורה גלאט ברקוביץ, שבפרשנותה לא מוכיחה חוכמה גדולה, ומצרף אותה ל''מועצת החכמים''. מזוז, לא אפשר הדלפות, כפי שרומז מרגלית. מזוז הוא זה שיצא לתקשורת, באופן אישי, והביא את המיידע המופרך.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא יזוז מזוז

    המשקיף, 03/07/07 11:01

    אסור בתכלית האיסור לגעת במזוז.

    ישר דרך, נקי כפיים ובעיקר עושה ולא מפחד מאף אחד.

    דרך אגב, מי שלא עושה לא טועה...

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא עושה לא טועה

      אביחי, 03/07/07 12:22

      את זה גם אולמרט,פרץ וחלוץ טוענים.
      אבל במקרה שלהם זה היה בסדר לדרוש את התפטרותם.

      כל זמן שמזוז משרת את מתנגדי אולנמרט ופרידמן הוא זכאי וטהור.
      ברגע שהוא יסטה מדרך זה הוא יוקרב קורבן על מזבח ''המרגליתיזם''.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    עזוז שווה כל זוז !!! (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 03/07/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הרוב תומך במזוז,זליכה ולינדנשטראוס--הלוחמים במושחתים (ל''ת)

    התקוה האחרונה, 03/07/07 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מזוז הביתה לא בגלל יושרה

    עורכת דין, 03/07/07 10:10

    נכון דן, מזוז ישר - אבל המזג שלו לא כזה של יועצים משפטיים לממשלה. וגם לא של שופטים. אין שיקול דעת, לא מתאים לכס המכובד הזה. הוא עשה מספיק טעויות - בקשר לשרון, בקשר לרמון, עכשיו בקשר לקצב. די, הבנו. מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הסיפור של העליהום על מזוז בגלל חקירות אולמרט החודש.

    יודע דבר, 03/07/07 10:06

    לאולמרט יש וועדה על הראש וחקירות פליליות אין סוף שיתחילו החודש ואולמרט יודע שיועץ משפטי חלש משרת אותו וזה מה שהוא רוצה..יועץ משפטי מעורער חסר בטחון כאשר חלק מעדר העיזים בעם יוצא נגדו.
    אם לאולמרט לא היו חקירות פליליות לא היינו שומעים מילה אחת רעה נגד הפרקליטות כאשר כל עדר העיזים היה צורח שאסור לפגוע במוסד הקדוש הזה..
    ככה זה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עזה זה כאן

    ישעיהו, 03/07/07 09:54

    התקשורת הישראלית מגישה כתב אישום, מזמנת עדים ומגישה ערעורים.
    נשיא מדינה נשפט בכיכר העיר, וההמון המשולהב מבצע בו לינץ'.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בקיצור, מצאת לך אתרוג חדש

    אבי, 03/07/07 09:49

    אבל לנו נמאס, הן מהאתרוגים והן מהמאתרגים. כל מי שסרח או נכשל - הביתה.
    ומזוז נכשל. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    על ''טעות'' בסדר גודל כזה כנראה שצריך ללכת הביתה

    מוטי, 03/07/07 09:43

    לפני שבועיים הטיף לנו אותו יועץ משפטי על אבדן האמון של הציבור בהנהגה.

    איזה אמון נשאר עכשיו לציבור בפרקליטות וביועץ המשטי?

    מי גרם לכך?

    לפני כמה חודשים אותו יועץ הביא לידיעת העולם כולו על טיוטת כתב אישום שבתוכה היו שני מעשי אינוס ועוד כמה בעילות שלא בהסכמה והטרדות מיניות חמורות ביותר.

    פתאום נולדה לה עיסקת טיעון שכוללת איזה שני חיבוקים ונשיקה ומאסר על תנאי לחצי שנה.

    אין לי מושג היכן האמת ואיפה טעה היועץ אבל הוא טעה או פה או שם ובאופן חמור.

    המרחק המדהים בין הכתב אישום שבו הייתה צפונה תקופת מאסר של עשרות שנים לבין העסקה הזו מחייב מישהו לקחת מנהיגות ולאמר - טעיתי (או פה או שם) וללכת הביתה כמו שהטיף לנו לפני שבועיים.

    אני לא מצפה מדן מרגלית שיקרא ליועץ לעשות זאת.
    מרגלית עושה זאת רק למי שלא מתאימים לאג'נדה (היומית ומשתנה) שלו.

    הגב לתגובה זו

    • הכל אינטרסים

      אביחי, 03/07/07 10:07

      מרגלית לוחם באולמרט (חברו לשעבר) ובמלחמה זו הכל הולך.

      אפילו תמיכה ביועץ כושל כי הוא זה שיחליט בסופו של דבר על עתידו של אולמרט.

      ומנגד יש את אולמרט ופרידמן שמנצלים את הכשלון של מזוז כדי לפגוע במעמדו.

      האמת שמזוז עשה את העבודה עבור מתנגדיו.
      כשלון מרהיב כזה כבר שנה לא היה לנו.

      הגב לתגובה זו

      • מזוז קבל רגליים קרות כמו ב''אי היווני''

        מישו, 03/07/07 12:59

        מזוז נראה יותר כמו אלייקים רובינשטין - הרבה אויר, דוחות ציבוריים אבל פחד ברגע האמת.

        התובע הכללי צריך ביצים ולמזוז אין!

        הגב לתגובה זו

        • קשה להשוות בין השניים

          אביחי, 03/07/07 14:23

          אני לא יודע אם מזוז הגיע לעסקת הטיעון בגלל פחד ממשפט או בגלל הכרה בטעות.
          בעצם, אף אחד לא יודע זאת ובכל מקרה זה לא משנה.
          שתי האפשרויות גרועות באותה מידה.

          התובע הכללי צריך חוט שדרה, יושר ומקצועיות.
          ובשנים האחרונות יש מחסור רציני בכל השלושה בפרקליטות ובמשרד ביועץ.

          עדנה ארבל ושות' פיתחו לעצמם שיטה של העמדה לדין בלי ראיות.
          לשיטתם, העיקר להגיש כתב אישום.
          שבית המשפט יכריע ולא משנה אם נגרם נזק בדרך.
          ובדרך הרסו קריירות להרבה אנשים טובים (בשוגג או בכוונת תחילה) ופגעו קשות באמון הציבור במערכת.

          מזוז ושנדר ניסו למתן את הגישה הזו והתוצאות מדברות בעד עצמן: אפס זיכויים ו14 הרשעות, כולן של אישי ציבור.
          אבל למרות המיתון, הרוח הרעה הזו עדיין חיה.
          בנוסף לכך, נוצרה קרבה הרסנית בין הפרקליטות לתקשורת.
          מזה שנים, הפרקליטות הפכה את התקשורת לאמצעי ליצירת לחץ.
          זה עבד טוב בעיקר משום שלא היו ראיות.

          פרשת קצב חשפה את השיטה בצורה מאד חזקה.
          וגרמה לתגובת בומרנג נגד מערכת המשפט.
          אם בעבר הפרקליטות הפיצה אישומים כוזבים או מנופחים בתקשורת ודי היה בהם כדי למנוע מינוי עכשיו זה גרם לציפיות מאד גבוהות בקרב הציבור.
          הפרקליטות, כרגיל, לא עמדה בציפיות אלה וזה התפוצץ לה בפרצוף.

          מזוז הוא לא הבעיה. השיטה היא הבעיה.
          צריך לעשות רפורמה מקיפה מאד.
          רק כך יוחזר האמון במערכת.

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    קצב לא היה זוכה למשפט צדק

    שמאלני לשעבר, 03/07/07 09:37

    אין שופט שהיה מעיז לזכות אותו, לאור הלינץ' הציבורי וההכפשות וההדלפות הבלתי פוסקות מצד מזוז והפרקליטות.
    לכן כל הטענות על משפט דיבה הן מגוחכות. אין לקצב שום סיכוי לזכות במשפט כזה ללא ששום קשר לעובדות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דן,לא מסכים ! מדוע לספור טעויות של מזוז ?

    ישמעאל, 03/07/07 08:44

    גם אתה איש ישר דרך,ולו היית במקומו ברגעי האמת,אולי היית פועל בדיוק כמוהו.הנוהג להדליף במהלך חקירות,השתרש אצלנו ויש לסלקו מחיינו מייד .את זה ניתן יהיה לעשות בשיתוף פעולה עם העיתונאים { שהמדליפים הם מקור פרנסתם }.מזוז צודק בהחלטתו למחוק סעיפי אישום חמורים שקיימת בעייה להוכיחם בבית משפט בעוד מס' שנים. למורת רוחם של יפיופים לכאורה ואירגוני נשים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דן, אמרת יושרה , אמרת הכל !

    מוטי בלוך, 03/07/07 08:41

    יושרה !!! זה מה שחסר היום להנהגה המובילה. דן צודק 100%. בלי קשר
    אם מזוז טעה או לא במהלכיו בענין קצב. הסיפור לא ניגמר. עוד נכונו לנו לצערנו מספיק ''גואל נפש '' בבגצ''ים, תביעות אזרחיות ובבית המשפט לקראת אישור עיסקאת הטיעון...

    מוטי

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מרגלית צודק. עדיף מזוז על הפרידמניזם. (ל''ת)

    מפוכח, 03/07/07 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מזוז עמד בלחצים חזקים ביותר, הנה פורסם

    עין צופיה, 03/07/07 07:07

    כי יצאו בקשות רבות מבית הנשיא לסגור את התיק.
    הנשיא הזה יודע ללחוץ, הנה על הכנסת הצליח ללחוץ שצמצום ההטבות לאחר הפרישה לא יחול עליו, למרות שחלו על קודמים לו בזמן כמו נתניהו וברק. יש לו כישרון לחץ...
    והפרקליטים הנוצצים שלא בוחלים בהאשמות בתיאורים ובדימויים. והיחצנים והמשפחה...

    טוב שמאירים את האפשרות שההתנפלות על מזוז מדורבנת על ידי גורמים אינטרסנטיים, כמו כאלה שחקירותיהם נמצאות על השולחן וברור שסילוקו של מזוז או לפחות החלשתו והפיכתו לנטול שיקול דעת הגיוני, יפעל לטובתם.

    שיהיה ברור, כי בהתלהבות הרבה לא קל לעשות אבחנה בין הרצים השונים בתוך העדר השועט.

    גם שנדר ציין דברים דומים במכתבו.
    טוב מאד שהדברים האלה נאמרים בפומבי, טוב מאד!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי שם אותו דיין.

    עצבני., 03/07/07 06:34

    הוא הוכיח בעקשנות שסוללה של עורכי דין יקרים מאוד ואיכותיים מאוד מגמדת את כל הסיכויים של התביעה הציבורית להרים משפט צדק .עם כלא או בלי כלא כבר מזמן הוא קצב את עונשו של קצב-הוא הציג את מבושיו לעיני כל , ומה שנשאר זה יוקרתם של היועץ ושל התביעה ,שמה לא יצליחו להוכיח ויצאו בידיים ריקות ועל כך הוא מגן,ועל זה מלין הציבור ועל זה יצא קיצפו.ובכך פגע אנושות באמונו של הציבור במערכת .

    הגב לתגובה זו

    • שערו בליבכם לו א' היתה מתגלה תוך כד משפט כמעלילנית?!=כיכר.לכן,הוצאת (ל''ת)

      א' מחדדת חומרה, 03/07/07 08:59

      הגב לתגובה זו

    • מידת הדין פגומה

      אהוד, 03/07/07 09:10

      מר מרגלית היקר
      אני משוכנע שבררת את מילותיך היטב.
      עם כל זאת מה תחוש אם אציין שבעיני גם הליכותיך עם נשים וגברים בעיני הופכות אותך לאיש נתעב?
      תשאל, ובצדק, מה אני יודע על הליכותיך עם גברים או עם נשים ואומר לך שבאמת איני יודע דבר אבל השמועות אומרות ש.......
      וזה כבר עושה אותך לנתעב בעיני.
      כך זה כשמידת הדין פגומה ואדם שהוא כהגדרתו האישית ''מוסמך האוניברסיטה העברית בירושלים להיסטוריה יהודית מודרנית ובוגר יחסים בינלאומיים, בעל טור במעריב'' ממנה את עצמו כשופט שיודע בדיוק את שהתרחש בחדרי חדרים ועל בסיס טענות של מתלוננות (רבות ככל שתהיינה) חורץ דין על נשיא העם בישראל.

      הגב לתגובה זו

      • מה עניין שמועות להגשת תלונות במישטרה על

        לה-קלודו, 03/07/07 13:15

        הטרדה מינית ואינוס.(...ועל בסיס של מתלוננות..) בעצמך כתבת

        הגב לתגובה זו

      • אם קצב הלך על עסקת טיעון

        יותם, 03/07/07 16:31

        זה אומר שהיה שם משהו שהוא לא רצה שייחשף במשפט.

        כל פרט קטן עליו הוא הולך להודות, כחלק מאותה עסקה, מזכה אותו באופן מידי בתואר אותו הצמיד לו אדון מרגלית.

        הגב לתגובה זו