• 71.

    אם לא ביבי, מי? קוראים פעם, קוראים פעמיים... נמכר! נמכר!

    ג'קי מגבעתיים, 09/07/07 23:12

    אז בכל הליכוד יש שני שמות, שלום ופייגלין... אף אחר כנראה לא מעונין בג'וב, או לא חושב שיוכל לנצח את ביבי, אז על מה ההמולה?

    ביבי הוא היחיד ששמו מוכר גם בארץ וגם בחו''ל, היחיד שהיה ראש ממשלה (לא טוב במיוחד, אבל היה), שר אוצר (די טוב לפי רוב ההערכות האובייקטיביות), וגם ראש המפלגה היום. אז על מה מתלונן סילבן שלום? זה אשמת מי אם אינו יכול לצבור רוב בקרב המרכז, ובוודאי לא ייבחר ע''י מתפקדי הליכוד בפריימריס.

    אם אין אחר לליכוד, אז שכבר יכתירו את ביבי שוב וזהו!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הבלוף הגדול

    אלי, 06/07/07 09:59

    עד היום שמענו מסילבן שלום שחייבים לערוך פרימריס כי נתניהו ריסק את הליכוד ופתאום זמירות חדשות די די לאיש הרדוד הזה שמתהלך כגדול שבמדינאי ישראל ובזכות קשריו עם אנשי התקשורת זוכה למאמרים אוהדים מלאי שקרים הזוים על היותו שר אוצר מהולל בעוד שבמציאות בזמנו הכלכלה קרסה די לאיש הדל גאה הזה חזור למימדיך האמיתיים ושב תחת כפות רגליו של גדול מדינאי ישראל גדול כלכלני ישראל איש שורשי בליכוד ולא כדאיניק כמוך הלא הוא המנהיג מורם מעם בנימין נתניהו

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מי שירכיב את הממשלה הבא וינהיג את המדינה בשנים הבאות. זה לא נתניהו.

    קול צף., 04/07/07 18:22

    נתניהו לעולם לא יהיה ראש ממשלה....

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לזה בדיוק ציפינו צריך להתכונן לבחירות הקרובות ולגמור עם אולמרט !!!

    אריה שניפר, 03/07/07 23:49

    טוב מאוד חייבים לסיים בהקדם את הפריימריס על מנת לשלוח את סילבן שלום המשת''פ של אולמרט וקדימה למקומו הטבעי !!!

    נמאס מהשרץ הזה סילבן שלום הנוכל והחתרן אשר רק מזיק לליכוד והוא היום היחיד אשר שייך לקדימה ומשמשגייס חמישי נגד הליכוד עבור אולמרט המושחת !!!

    סילבן שלום לא שייך לליכוד ובליכוד לא רוצים נוכלים כמו סילבן שלום !!!

    הוא רק יכול להזיק לליכוד היום שסוף סוף נשאר נקי מכל הזבל של קדימה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מדהים. תומכי נתניהו מורכבים ממרוקאים כורדים ותימנים חמומי מוח '

    מכיר אותם., 03/07/07 22:18

    וכולם צ'חצ'חים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שימו לב למגיב 16. ואז תבינו מי הוא הביבי הזה ומי הם תומכיו. (ל''ת)

    benzi. a, 03/07/07 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ואחרי ככלות הכול! הציבור לא מטומטם כמו מצביעי הליכוד. אהוד ברק הוא

    ישראלי שפוי, 03/07/07 18:39

    ראש הממשלה הבא זה אהוד ברק. המצביעים של הביביהו הזה יכולים להמשיך להתלהם והביביהו הזה יכול לתפור חליפות ולנבוח ולהתפלסף .
    לא יעזור לא לאספסוף המתלהם ולא ערסים שם בליכוד המשתלהב.
    יש ציבור בארץ שהוא הרוב הדומם והשפוי שיודע ומכיר מי הוא הביבי הזה ומי הם תומכיו חמומי המוח. והציבור הזה יודע ומכיר את אהוד ברק שעבורו הם יצביעו והוא יהיה ראש הממשלה הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ביב צריך להוביל קדימה ולהיזהר מהנחשים במפלגה, כמו סילבן ומהנחש החבו

    ג'ינג'י, 03/07/07 17:40

    החבוי עומרי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    נו מה תגידו לזה?

    אלי, 03/07/07 10:54

    סליוון שלום היה שר אוצר ושר חוץ.

    כשר אוצר הוא השאיר אחריו שוקת שבורה שנתניהו הציל לפני שהמדינה היתה פושטת את הרגל. הוא אישית הפחית את הריבית במכה אחת, וגרם להשתוללות הדולר, תוך מקצועיות ואחריות ברמה אפס.
    כשר חוץ הוא נסע עם פמליית עתונאי חצר כמו איזה קיסר ביזנטי. שגרירים שונים בעולם הצהירו ישירות שמדובר באדם ברמה אפס.
    זהו פוליטיקאי סינטטי שמייצג את כל הבעיתיות בהנהגה שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו + סילבן שלום . הראשון נבלה והשני טרפה. (ל''ת)

      ליכודניק לשעבר, 03/07/07 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ביבי חושב שהעם מטומטם ושכח מי הוא?? הוא טועה בגדול!!! (ל''ת)

    קובי, 03/07/07 10:25

    הגב לתגובה זו

    • האמת חזקה מהשקר והטוב ינצח את הרע. (ל''ת)

      התפכחות, 03/07/07 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל הקוראים לבנימין נתניהו -ביבי או ביביאו הינם אנשים מוסתים של

    הפסיכולוג, 03/07/07 09:11

    התקשורת שעשתה לאיש המוכשר הזה רצח אופי ולמרות זאת הוא הצליח להוכיח את כישוריו הן בשדה הדיפלומטי הן כראש ממשלה והן כשר האוצר שהניהיג מדיניות הצילה את המשק ממשבר והצעידה אותו לעתיד, אז כדאי לתת לו להצשיך בדרכו ולא לבזותו ולרדת לחיו כי זה מראה על התנהגותשל חוסר יושר אינטלקטואלי או בעיית נפש של חוסר שיפוט נכון!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ביבי ? סילבן ? או פייגלין ?? אז אני מעדיף את אהוד ברק.! (ל''ת)

    קול צף ., 03/07/07 08:43

    הגב לתגובה זו

    • מי זה ביבי בשבילך, שמו בנימין נתניהו-מנהיג עם חזון וקבלות על עשייה! (ל''ת)

      עידן, 03/07/07 09:02

      הגב לתגובה זו

      • בארצנו לא מכבדים אף מנהיג, ברמתו של ביבי..

        pini, 03/07/07 13:13

        גם אם הוא אדם מיוחד במינו, ראוי במיוחד, חכם, יודע את תורת הניהול מכל מנהיג אחר. חזק, ברור, ישר,
        הגון. והוכיח זאת, מר בנימין נתניהו, כאשר כיהן שלש שנים, כראש ממשלתנו. אך מי זוכר את היתנהגותם
        המבישה, הפוגעת במהלך הישיבה הכי חשובה, על תקציב המדינה.
        של הג''ב דליה איציק, חיים רמון
        וחבריהם מהעבודה. שהפריעו במהלך הישיבה בצרחות, בטיפוס חצי גופם על השולחן, בצחוק פרוע בהשתוללות זרה, מגעילה ומרגיזה. עד שהיו''ר דאז, מר תיכון הפסיק לרבע שעה את הישיבה. כדי להרגיע את הגועל נפש, שהיתרחש על ידם, בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר.וכשחזר לפתוח את הישיבה, בפעם המי יודע כמה. הודיע ''לאינטילגנטים שמאד, מאודדד איכפת להם מאיתנו'', שאזרחים טובים, הגונים ומודאגים, התקשרו להיתלונן על היתנהגותם המבישה, והנפשעת. אך ללא הועיל. כי הם המשיכו כך, עד להצבעה. והללו רבותי, אזרחי ישראל היקרים. האישים ללא אחריות מינימלית, היצביעו נגד התקציב, וכך ממשלתו של מר נתניהו נפלה. הרי ידוע שהתקציב שבא אחר כך, בממשלת העבודה.היה גרוע שבגרועים.אפילו ביקש ראשה מר ברק, שניפתח המקררים בביתנו כדי להאכיל את הרעבים, כי לא היתה לו תשובה בתקציב, שהביאו עלינו הוא וממשלתו. נו כמובן, נפלה כעבור שנה.
        צר לי מאד, שאלו הם מנהיגנו.
        שאלה אחת לי, ברשותכם. באיזו מדינה, חסרי אחריות כאלה, ממשיכים לשבת בהיכלם, בתפקידים שדורשים אחריות מכסימלית,
        ''ולשחק בלהנהיג''? לדעתי זה
        נורא ואיום. באמת ובתמים, לא הייתי נותנת לאלה, לעבוד אצלי בשום תפקיד, ולו הקטן ביותר.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    מיפלגת הליכוד עדיין לא פירסמה

    פקק תנועה, 03/07/07 08:26

    את תוכניותיה הכלכליות המדיניות איכות הסביבה והגאוגרפיות .ושאר הדברים השונים ביזבוז כספי ציבור בכול דבר. מתן משכורות ענק לכול דורש דוגמת מה שראינו אתמול בטלויזה וכולי .

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נו, ביבי מול סילבן? כבר עדיף ברק... (ל''ת)

    אזרח ישראל, 03/07/07 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שימו לב שהליכוד ירד ל-100,000 מתפקדים. כמו בעבודה. (ל''ת)

    מפוכח, 03/07/07 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בפריימריס הקודמים,ביבי תפש את סילבן על חם מחלק לו את ירושלים.

    יגאל כהן, 03/07/07 02:23

    אני מקווה שסטיבי למד את הלקח.
    מה הלקח?
    לא מחלקים את ירושלים ביום שיש בו פריימריס בליקוק.
    זה מכעיס את הביבונים.
    גם את אדומי התחת ועוד יותר מכך את אפורי התחת.
    ביבי רואה את הגרף של ההתפקחות של אזרחי המדינה מהשקרים והספינים שלו,
    ורוצה למהר לגזור קיופונים לפני שהליקוק והקרוק יחזרו להתמודד עם אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

    • האמת חזקה מהשקר והטוב ינצח את הרע.חזק ואמץ.

      התפכחות, 03/07/07 03:52

      יגעל= תת תרבות בלשון המעטה.

      הגב לתגובה זו

    • יגאל כהן שכחת לקחת את הכדור הכחול (ל''ת)

      הפסיכיאטר, 03/07/07 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לדברי סנה ,אין מוכנות לאיום האירני (ראה YYY

    שרה.א, 03/07/07 01:54

    ב- ynet מהיום )
    זאת עוד הוכחה מיני רבות,שלא ניתן לסמוך על ממשלה זו.
    עברה שנה,ועדיין מתעסקים באיך לתקן את הליקויים שהתגלו.
    אין לקיחת אחריות,ואין הסקת מסקנות.

    חשוב לציין שמי שמתריע,נחשב כמפחידן ומהלך אימים עלינו.

    אולי נמשיך להיתעלם מהמציאות ?

    חייבים לזרוק את ממשלת המחדל,לאלתר.

    הזמן קריטי !

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מי זה סילבן.?אפס כלום רק ביבי יכול

    זאביק, 03/07/07 01:39

    אינשללה שסילבן יחבור לברמי אולמרט עומרי יגמור בכלא

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    סילבן מועמד נצחי, מה הוא עושה חוץ מלהיות מועמד? להפריע, נכון!

    ., 03/07/07 01:32

    להביא אנשים איכותיים, לחבור מבחוץ לעוד איכותיים, בלי חשבונאות ובלי משחקי אגו.
    כשסילבן בחוץ, הכל יהיה יותר נעים.
    בהצלחה לטובים!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ביבי לא יהיה ראש ממשלה

    מני, 03/07/07 01:26

    אחרי שביבי הרעיב יותר ממיליון ילדים כשהיה שר אוצר עם כל התירוצים שזה היה הכרחי והוא הציל את הכלכלה שזה למעשה עזר רק לאחוז מאוד קטן (עשירון עליון) רוב העם יתנקם בו עכשיו והוא לא יהיה ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

    • מני,עכשיו (נתניהו עזב לפני למעלה משנתיים) כולם שבעים ? (ל''ת)

      התפכחות, 03/07/07 03:57

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מדהים איך הליכודניקים שכחו שאולמרט היה חבר ליכוד כל חייו.

    אני, 03/07/07 01:17

    לפתע העבירו אותו לשמאל בצורה אלגנטית ומתיחסים אליו כאילו הוא לא גדל ולמד את כל השחיתות במרכז הליכוד.

    עוד מעט גם יעבירו את משה קצב לשמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ביבי יבחר לראש ממשלה כמו שרובי ריבלין נבחר לנשיא המדינה לפני כחודש (ל''ת)

    הליכוד מושחת, 03/07/07 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מנהיגות דרושה לנו, לא עסקנות

    שלום, 03/07/07 01:08

    כל הכבוד לסילבן, אך זה לא מספיק. צריך לנדב את ה''שלום'' שלך לבית פנימה, כדי שכל ההנהגה יחד תוביל את הליכוד לניצחון, כל אחד וכישוריו. מעסקנות מנופחת שבענו, אולמרט וחבורתו הספיקו לנו.. המדינה משוועת למנהיגות ולמדינאים בעלי מעוף ונחישות. היה צנוע והטה שכם כעת, אולי תבשיל מאוחר יותר. איננו זקוקים לפיאסקו נוסף נוסח פרס נגד רבין.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    להתלכד סביב פייגלין!!!!!!

    גמליאל ח' ליכוד, 03/07/07 01:08

    אני קורא לכל חבריי בליכוד בעלי זכות בחירה ליבחור במנהיג חדש לליכוד פייגלין מנהיג בעל שיעור קומה עם עקרונות מוצקים וחזקים אשר ישנו את את פני המדינה מהקצה אל הקצה
    מאסנו בעסקנים המתיימרים להנהיג יש לתת היזדמנות למשה פייגלין להיות יו''ר ה ל י כ ו ד

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין???!!!

      המאמין, 03/07/07 10:01

      עם פייגלין הליכוד יקבל אוליי שמונה מושבים.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אבירי השמאל והתקשורת בפניקה מטורפת נתניהו מוביל בסקרים (ל''ת)

    שמאל הזוי, 03/07/07 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האמת חזקה מהשקר והטוב ינצח את הרע.חזק ואמץ. (ל''ת)

    רק נתניהו, 03/07/07 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חכ משה כחלון !!!!

    ליאת, 03/07/07 00:51

    במי יתמוך חכ משה כחלון ?

    הגב לתגובה זו

    • בנתניהו (ל''ת)

      אני, 03/07/07 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק חכ משה כחלון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חברתי, 03/07/07 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ובימים ההם סטה מלך אולמרט מדרכי ה'',,וימליך העם את בנימין תחתיו,,,,, (ל''ת)

    נתניהו שליט''א, 03/07/07 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    היהי היו 3 חברים,,1 דוד לוי,2 פרץ 3 סילבן,,יחדיו הם 70 I. Q (ל''ת)

    הפרופסור, 03/07/07 00:40

    הגב לתגובה זו

    • מעולם לא היתה גיזענות כזו בליכוד,איך אתם יושבים עם אלה?

      יגאל כהן, 03/07/07 03:11

      הגיזען עפילו לא שם לב למכנה המשותף של האנשים שהוא מונה.
      הוא רק זוכר שהוא שונא אותם.
      הוא אפילו לא יודע למה.
      אתם יכולים ילדים להסביר לו מה הקשר בין האנשים ברשימה של הגיזען?
      גיזען לא רואה את הדבשת שלו.
      כשהוא מבין שהוא גיזען מתחיל תהליך הריפוי שלו.
      אם הוא משתף פעולה עם הרופאים.
      ביבי הטביע את הליקוק בגיזענים וגיזענות.
      הליקוק המפלגה הכי גיזענית כיום בישראל.
      ומתוך 12 ח''כים נבחר בליקוק רק אצבע משולשת אחת בשם מחלון וכליון.
      סילבן שורייר.
      וכל עשרת בני המן כוזרים.
      לא עשרה,רק תשעה.
      צדיק אחד בסדום,יש דם.
      שמו מיקי איתן.
      אבל גורלו כגורל לוט.
      הוא יצא מתוך ההפיכה וסדום ועמורה של הליקוק יחרב.
      ביבי לא ישאיר מהליכוד אבן על אבן.

      הגב לתגובה זו

      • עפילו- למחלה הסופנית שלך ,אין ריפוי ,גם אם תגיע להבנת מצבך. (ל''ת)

        התפכחות, 03/07/07 04:05

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    תגובה ל- 33 : פייגלין הוא בפירוש ''מושתל'' של השמאל על מנת להחליש את (ל''ת)

    יאיר, 03/07/07 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כמו שנאמר עליו, צ'רצ'יל הוא לא...

    רוני, 03/07/07 00:35

    שר אוצר כושל ושר חוץ בדיחה שעסק בהפצת צילומי עצמו ברחבי העולם. כמו שאמר עליו אלון פינקס, השגריר שהוא הדיח, צ'רצ'יל הוא לא.

    הגב לתגובה זו

    • נכון איפה שכף רגלו של סילבן דורכת הדשא מת

      גנן, 03/07/07 00:56

      לעומתו בכל דבר שנתניהו נוגע פריחה וצמיחה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      זאב, 03/07/07 00:59

      הלוואי שלביבי יהיה שכל לקחת את פינקס לליכוד. בארה'ב הוא נכס הסברה ותקשורת

      הגב לתגובה זו

    • האמת חזקה מהשקר והטוב ינצח את הרע.חזק ואמץ (ל''ת)

      רק נתניהו, 03/07/07 02:07

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא ברקי,ולא ציפי,ולא סילבני,הם לימון סחוט,,רק הבנימין שבחבורה=מצוין (ל''ת)

    בצלאל, 03/07/07 00:27

    הגב לתגובה זו

    • הביביון שלך מינה את קצב לנשיא, וידע שהוא כזה!! בעצם גם ביבי כזה, ק (ל''ת)

      קלטת סקס, 03/07/07 01:43

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ביבי 65%--סילבן מסכן,,רק 11% ,,זה קורא למי שלא חכם,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אני בן77 ולביבי, 03/07/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הערבים מצבעים ברחן.היהודים נתניהו

    אנטוני הופקינס, 02/07/07 23:56

    נתניהו טוב ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רק שיעלם כבר פרצוף של סילבן שלום

    אליק, 02/07/07 23:55

    שילך הביתה
    לא בא לי להצביע ליכוד כל פעם שאני רואה את סילבן

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תתחילו לשיר,,ביבי ביבי יה ביבי,,לא ברק ולא סילבן,,,רק חביבי יה ביבי (ל''ת)

    ביבי יעלה ויבא, 02/07/07 23:49

    הגב לתגובה זו

    • ממטולה עד הנגב,,מן הים עד המדבר,,,הכל קול ביבי חביבי,,רה''מ הבא,,,,, (ל''ת)

      במזל טוב ביבי, 03/07/07 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ברוך השם,,בקול ששון וקול שמחה ביבי בא ברוך הבא.סילבן שלום, ש ל ו ם, (ל''ת)

    בצלאל, 02/07/07 23:47

    הגב לתגובה זו

    • בצלאל,עברת לליקוק? עזבת גם את קדימה,גם את האבודה,גם את חד''ש?

      יגאל כהן, 03/07/07 03:05

      ועברת לליקוק?
      עשית בשכל.
      ביבי צריך מטומטמים כמוך,חסר לו קצת.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    נתניהו לא הוביל ולא בטיח

    אלי צ'רניאבסקי, 02/07/07 23:39

    משום מה לחלק מהאנשים נדמה שנתניהו התנגד בצורה מאוד דרסטית להתנתקות.
    לא דובים ולא יער.
    הוא הצביע בעד חוק ההתנתקות, והתפטר רק כשהיה ברור לחלוטין שההתנתקות תבוצע.
    במהלך כל ההתנתקות הוא התגלה כאיש חלש, ונגרר שאין לו טיפת אומץ פוליטי לעמוד מאחורי העקרונות שלו.
    עקרונות שראש ממשלת ישראל וראש תנועת הליכוד חייב לדגול בהם.
    רק פייגלין דוגל בעקרונות כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • די!! תהיה הגיוני!! פייגלין? אתה רוצה את המדינה שוב בידי השמאל?

      מתן הרץ, 03/07/07 01:01

      מי בעם הזה יצביע פייגלין?
      מי בכלל מכיר אותו.
      שם כל כך גלותי!! מה קורה איתך בן אדם!?
      אם באמת איכפת לך משהו מהמדינה ועתידה. מספיק עם פייגלין. שיתייצב לצידו של נתניהו. זה צו השעה הלאומי וצו השעה הרוחני וכל מי שלא עושה זאת הינו עסקן קטן וראוי לשבת בקדימה ולא בליכוד.
      צו שמים זה בן ימין נתן יהו

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    קדימה! (ל''ת)

    קדימה בכל הכח!, 02/07/07 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ביבי עשה שגיאות, אבל לפחות הוא הכי פחות גרוע (ל''ת)

    יאיא, 02/07/07 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    על טעות לא חוזרים פעמיים הפעם בוחרים בנימין נתניהו מדינאי מפוכח (ל''ת)

    יש תקוה, 02/07/07 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סילבן יש בית ליד דוד לוי בצפון

    משה, 02/07/07 23:22

    אני רחוק בדעות הפולטיות שלי מכם אך אתה צריך גם לדעת להפסיד.אין מה לעשות אתה לוזר אתה נעלב ומרגיש שכל דבר כבר אמרת לנו אז דע אתה לא בנוי מחומר של מנהיגים.אתה כופי דוד לוי של הדור החדש לא מריח אבל מס....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נתניהו מפחד יותר מאשר ''הם מפחדים'' (ל''ת)

    פחדן, 02/07/07 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אנחנו נעשה הכל כדי שהביביהו המושחת לא יחזור לניהול המדינה ואני לא

    שמעון לוי,בת ים, 02/07/07 23:19

    אנוח ואשקוט עד שתרד מהבמה הציבורית ביחד עם חבריך וגם כל הממשלה הזאת וכל המפלגות המעורבות בה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נתניהו הצביע בעד כל חוקי הגירוש!

    דודו, 02/07/07 23:13

    נתניהו הצביע בעד כל חוקי הגירוש!

    רק בימים האחרונים לפני הגירוש חמק החלקלק לחו''ל, ''לסידורים''.

    החלקלק קיווה שנשכח לו את זה. ביבי נתניהו תמך בגירוש יהודים! חזק וצלול!

    מסקנה: אם הייתי חבר ליכוד , הייתי רץ להצביע לפייגלין

    הגב לתגובה זו

    • מעניין כמה אולמרט שילם לך יא שמאל קיצוני צבוע ! (ל''ת)

      מתפקד ליכוד, 03/07/07 01:53

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    נעשה הכל למען נצחון נתניהו בפריימריס!! (ל''ת)

    ליאור הררי, 02/07/07 23:10

    הגב לתגובה זו

    • ליאור ,שלחתי לך אימל,ולא קיבלתי תשובה. מתי הכנס אמור להערך ?

      שרה.א, 03/07/07 00:41

      בפירסום מופיע ,ביום ג' ה- 10 לחודש.

      ובהודעה שלך מופיע,יום ד' ה- 11 בחודש.

      נא לעדכן.

      לילה טוב .

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    סילואן יתפוס את המקום של אולמרט מס 35 בליכוד (ל''ת)

    טוטו, 02/07/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סוכנות הטוקבקים של קדימה קבלה זכיון ממעריב, אין טעם במע' תגובות (ל''ת)

    נמאס, 02/07/07 23:02

    הגב לתגובה זו

    • לא שילמו לי מספיק במרכז הליכוד. (ל''ת)

      מקורב של הקצב, 03/07/07 00:56

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אוהבים אותךל לא רק בארץ אלא בכל העולם אנחנו ביאמי (ל''ת)

    מני, 02/07/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נתניהו לא הוביל את ה''מורדים''

    נא לדייק, 02/07/07 22:56

    וכך נכתב בכתבה. ''עם זאת, שלום שיגר עקיצה לנתניהו על שהוביל את המורדים בימי כהונת אריאל שרון והוביל לפילוג הליכוד''.

    נתניהו לא הוביל שום מרד. הוא דווקא נמנא מלפעול בגלוי נגד ההתנתקות כפי שעשו חברי ליכוד האחרים. רק ברגע האחרון הוא הרהיב עוז. כנראה מאוחר יותר.

    הגב לתגובה זו

    • מה שעוד אריאל שרון פעל נגד מצע המפלגה

      חשוב, 02/07/07 23:40

      אריאל שרון פעל נגד המצע שלפיו הלכה המפלגה בבחירות, ונגד הבטחות שלו לפני הבחירות.

      אריאל שרון הוא זה שהביא בכח לפילוג

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נתניהו אחד המנהיגים הגדולים ביותר של ישראל

    האחד והיחיד, 02/07/07 22:44



    בטווח הארוך האמת מנצחת.

    נכון, לא תמיד נעים לשמוע את האמת, בעיקר שהיא מנוגדת לאופוריית אוסלו - צריך להכיר בכך... אבל אי אפשר לנהל מדינה לפי חלומות באספמיה...

    נקווה רק שהפופוליזם שהביא את אולמרט לראשות הממשלה יעלם ויתחלף בהתפכחות שתחזיר את נתניהו למקום הראוי.

    תשאלו את עצמכם היכן מדיניותו של נתניהו היתה שגוייה:

    -בספקנות לגבי אוסלו?

    -במשמעת התקציבית שהצילה את כלכלת המדינה?

    - בהורדת נפח פעילות הטרור בזמן כהונתו כראש ממשלה?

    - ביכולת ההסברה שלו למול העולם כולו?

    -בהורדת המסים?

    - ברפורמות קרנות הפנסיה?

    תגידו, גם אתם שהתנגדתם לו, לא מגיע לו קצת קרדיט????

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, השמאלנים מלאי קנאה שאין להם מנהיג ברמתו של ביבי.

      צרות עין, 03/07/07 00:17

      את מי יש להם להציע לעם?

      העם כבר לא טיפש.

      ביבי איש של עבודה קשה ומעשים נכונים וחכמים.

      אז תן להם לקשקש. זה בחינם.

      הגב לתגובה זו

      • וזה עוד בלי להזכיר את שרה(שלנו).

        יגאל כהן, 03/07/07 03:01

        למי עוד יש שרה כמו לנו?
        היא שלנו,היא שלנו,
        שרה שלנו.
        היידה שרה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק ביבי יחזיר את רמת הגולן יגנוב קולות הימין ,השמאל בכיסו בכל מצב. (ל''ת)

    יואל, 02/07/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תאוות השלטון של הביזיונר הסידרתי

    אייל, 02/07/07 22:25

    הדבר היחיד שנתניהו יודע ואוהב לעשות , זה לנהל מערכות בחירות , אבל יום לאחר שהוא מתמנה לתפקיד בכיר , נגמרים המשחקים של הסיסמאות והקלישאות וישנה מציאות לא פשוטה שאיש שמתיימר להיות מנהיג , צריך להתמודד איתה.
    ובכל מה שנתניהו עשה עד כה (כראש ממשלה וכשר אוצר) הוא כשל כישלון צורב , שמי שמשלם אותו עד עצם היום הזה , זו החברה הישראלית.

    וזה מבלי להתייחס לסגנון העכור והמפלג של התנהלותו ואישיותו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לאייל (18)

      הצופה, 02/07/07 23:08

      נתניהו הוכיח את כישוריו הן נציג ישראל באו''ם הן כחוזה הפנדמאליזם האיסלמי לפני למעלה מ-20 שנה הן כראש ממשלה בימיו היה המספר הנמוך ביותר של פיגועים והן כשר האוצר שהגה וביצע רפורמות והצעיד את הכלכלה לשנות ה-121 ואת זה לא תוכלו לקחת ממנו למרות כל ההתלאמות והטחת האשמות והקללות! אז אל תעבוד עלינו!

      הגב לתגובה זו

      • תן להם לאכול אתה הלב ! פחות משנה הוא יהיה רה''מ! (ל''ת)

        נתניהו ענק!, 03/07/07 01:57

        הגב לתגובה זו

        • ובעוד שנתיים יבעטו גם אותו

          אייל, 03/07/07 09:07

          לאחר שהעם עם הזכרון הכי קצר בעולם ,ייזכר מי הוא.

          הגב לתגובה זו

      • ממש ''חוזה המדינה'' , לא פחות ולא יותר

        אייל, 03/07/07 09:06

        את הקיצוניות האיסלאמית , איש לא היה צריך לחזות , היא ניכרה בשטח ואף פוליטיקאי נאור לא תפס בעלות על ה''גילוי הזה'' , מפני שהיא בין כה היתה גלויה לעין.

        ובכלל , זה שפוליטיקאי מצטיין בלהגיד את המשפט ''אמרתי לכם'' כגאון שבדיעבד , זה עדיין לא הופך אותו לפוליטיקאי מוכשר שיכול למנוע תופעות שליליות או ליצור חיוביות , מבעוד מועד.

        בימיו היה המספר הנמוך ביותר של פיגועים ?
        אין לי מושג מאיפה את ה שואב את הסטטיסטיקה הזו , אבל גם בהנחה שהיא היתה נכונה (והיא ממש לא) ,
        מספר הפיגועים בתקופת שלטונו של ערפאת , היווה נגזרת לטקטיקה פלשתינאית של הראיס יותר מלאסטרטגייה בטחונית של ראש הממשלה ששלט באותו הזמן.
        המוטו השערורייתי של ביבי , היה ''יתנו ,יקבלו ,לא יתנו ,לא יקבלו'' ,
        אז ערפאת החליט טקטית לתת לתקופה זמנית וקיבל את חברון בתמורה. (הודות ל''גאון'' שלך).

        ובנוגע לכלכלה ? אולי הוא הצעיד אותה אל ה121 , אבל את רובו של הציבור והשכבות החלשות הוא החזיר אל המאה ה18 , ויצר כאן עוני ופערים חברתיים שלא היו כדוגמתם מעולם.

        ואיזה ערך יש למודל אמריקאי אכזר שבו ישנה צמיחה במשק ויחד איתה צומחים מספר המקררים הריקים בבית ומחוסרי דיור שאינם מסוגלים יותר לחיות בביתם ?

        מי שעובד עליך הוא מי שמוכר לך לוקשים ואשליות שווא , זה שאתה תמליך כראש ממשלה מחדש.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לאייל מחולון לא סתרת אף אחד מטיעוני וההסברים שלך מגוחכים ...

          הצופה, 03/07/07 16:50

          וישפטו הטוקבקיסטים בעלי היושרה (אינטגריטי).

          הגב לתגובה זו

    • בסדר...

      השמאל הרס את, 02/07/07 23:08

      זה מצחיק איך אנשים מאמנינים לשקרים של עצמם.
      ''הדבר היחיד שנתניהו יודע ואוהב לעשות , זה לנהל מערכות בחירות , אבל יום לאחר שהוא מתמנה לתפקיד בכיר , נגמרים המשחקים של הסיסמאות והקלישאות וישנה מציאות לא פשוטה שאיש שמתיימר להיות מנהיג , צריך להתמודד איתה.''
      חחחחח... נו, באמת.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך רעיון יותר טוב? דיבורים לא ממש מקדמים! (ל''ת)

      אז מה הרעיון?, 02/07/07 23:36

      הגב לתגובה זו

      • יש

        אייל, 03/07/07 09:39

        לנתניהו ישנם אלטרנטיבות הרבה יותר מוצלחות (או לפחות , פחות גרועות), גם מבחינה אידאולוגית וגם מבחינת מנהיגותית.

        והרשימה שלי ארוכה מדי , לא מפני שאנחנו משופעים במנהיגים , אלא בגלל שהוא האופצייה הגרועה ביותר
        מכל בחינה אפשרית.

        ואני , בניגוד אליך , לא מזוכיסט , לכן אין לי עניין להיכוות שוב מהדמגוג הזה.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    נתניהו כי ניסינו כבר הכל ןחזרנו אליך בגדול (ל''ת)

    עמי עדי, 02/07/07 22:13

    הגב לתגובה זו

    • דהיינו , לפי דבריך , מן הפח אל הפחת ובחזרה

      אייל, 02/07/07 22:28

      אתה באמת לא חושב שאנחנו ראויים להרבה יותר מביבי ?

      אנחנו עד כדי כך חוטאים , בכדי שיגיע לנו עונשו של זה ?

      הגב לתגובה זו

      • מי? אם לא ביבי? סילבן? אולמרט? ליבני?

        מירון כץ, 03/07/07 00:23

        לא לא חביבי עכשיו כולנו מבינים רק ביבי.
        כי כל השאר גמדים מושחתים ואנחנו לא רוצים את הג'יגולו של ג'ודי בשום תפקיד ציבורי. שימשיך לשעשע את ג'ודינקה.

        הגב לתגובה זו

        • לא הבנו , אתה רוצה לשים סוף לשחיתות או שאתה רוצה את ביבי ?

          אייל, 03/07/07 09:09

          יש לי רשימה לא מבוטלת של אנשים ראויים יותר מכל מפלגה , אבל הם לא מספיק פופוליסטיים בשבילך ובשביל אנשים מסוגך.

          הגב לתגובה זו

          • אייל מספיק לזרוק סיסמאות

            גידי, 03/07/07 12:50

            תן שמות, מי לדעתך יותר טוב מנתניהו?

            הגב לתגובה זו

  • 16.

    וואלק ביבי יביה ראש הממשלה על הבהבוהא. ויזיין את הסמולנים.

    ר. מסעוד, 02/07/07 22:05

    אז חכו חכו . זה יהיה בקרוב ביבי ירום הודו שעולה בסערה עזה לשלטון יקבל לפחות שמונים אחוז מקולות העם יעשה סדר כזה במדינה כך שהסמולנים לא ינסו לצייץ . והקיבוצים שגזלו מאיתנו המזרחים את האדמות יחזירו לנו עם ריבית. ותושבי רמת אביב ג. יכרעו לנו ברך ולא ינסו להרים עלינו את האף כי ביבי יודע שאנחנו עדות המזרח העלנו אותו לשלטון והוא יגמול לנו טובה על כל ויחזיר את כבודנו האבוד שגזלו מאיתנו אוכלי הגפילעפיש.

    הגב לתגובה זו

    • האיש הזה יכול להעביר לכל יריביו, קורס בגזילה מהשכבות החלשות

      אייל, 02/07/07 22:35

      אבל אם יהיה משהו שינחם אותי , אם וכאשר הוא יזכה בבחירות , היא העובדה שהוא ינציח את הסבל שלך , למרות שבחרת בו.

      ובהחלט תהיה ראוי לכך :

      א. מפני שאתה ממליך אותו באופן אוטומטי מבלי לחשוב מה החלק שלו ביצירת שיעור עוני חסר התקדים.

      ב. מפני שאתה גזען וגזענים , ראוי , מן הסתם , שיסבלו קצת.

      הגב לתגובה זו

      • הופה? מה קורה כאן? עוד מזרחי שתומך בביבי ?

        ג'קי הטוניסאי, 03/07/07 00:49

        התרגיל של התקשורת לא עבד?

        הנה גם מסעוד ידידי, וגם אני תומכים בביבי בעצימת עיניים(סילבן מצטער, אתה טוניסאי, אבל אתה חפרפרת שמאלנית בליכוד)

        הייתכן ?
        אבל התקשורת כל הזמן מציגה את ''המזרחי המקופח'' כאחד ששונא את ביבי ובחיים לא יצביע לו, אז איך זה הגיוני שפתאום אנחנו דווקא כן בעד ביבי ?

        המזימה השמאלנית לא הצליחה.
        כמה חבל, ברק לא יהיה ראש ממשלה.

        אבל כרגיל יש כמה מזרחים שעדיין נוטרים לביבי טינה(הציל לנו את המדינה עם התוכנית הכלכלית), אז מזרחים יקרים, יש לי רק דבר אחד להגיד לכם ''אלה כלאב מטאל נשייאה אבואל לקראבן פאס''
        שזה אומר - הכלבים עוברים השיירה עוברת - בקיצור, נגררים ומושפעים.


        ב96 - שקט ביטחוני
        ב2003 - הציל הכלכלה
        ב2007 - החזיר את כוח ההרתעה.

        הגב לתגובה זו

        • אני מאחל לך שלא תזכה שוב ל''שקט הבטחוני'' של 96,ולא ל''צמיחה'' של2003

          אייל, 03/07/07 09:22

          למרות שאתה משתדל להנציח את הימים האלה , ומן הסתם , להיות הראשון שיבכה על כך , חודש לאחר שביבי ייבחר.

          ואתה יודע מה ? כנראה שאתה לא ראוי ליותר מזה.

          הגב לתגובה זו

      • אתה דמגוג ואין שום אמת בדבריך !

        כלכלן, 03/07/07 02:02

        מספר העניים היחסי מעולם לא השתנה ב10 שנים שחלפו חוץ מהרבה דם בבחירות האחרונות הכל שקר , נתניהו הוציא אותנו מבוץ שאם היינו נכנסים אליו בזכות סילבן ודומיו היינו נהפכים ישר ארגנטינה . קצת שכל בלי שטיפת שכל ! מספיק לקרוא את כותרות העיתונים לפני כניסת נתניהו למשרד האוצר כדי להבין את המצב הגרוע שהיה בזמנו , גם אם אתה לא בעמדותיו לפחות תן כבוד לאמת!

        הגב לתגובה זו

        • יצא לך לעיין בדו''ח עוני האחרון ? אם לא אז אתה מוזמן

          אייל, 03/07/07 09:18

          ואח''כ תשוב אליי ותגיד לי בכנות מי כאן הדמגוג , אני או האליל שלך ?

          ויש לי חדשות בשבילך , ארגנטינה זה כאן.
          לא בגלל האינפלצייה , לא בגלל הצמיחה הוירטואלית , כמו בגלל שמגזרים שלמים וחלשים נותרו חסרי אונים והגיעו לשפל חסר תקדים, בגלל גזרות מרושעות של ''רובין הוד מודרני'' כביבי שלוקח מהעניים , החולים והזקנים ונותן לעשירים.
          עלק צמיחה.

          אתה מהאלו שחיים טוב ושמעדיפים להתעלם מהמציאות הקשה , בכדי לחיות ללא יסורי מצפון עם מציאות שקרית של מספרים , סטטיסטיקות וגראפים שאיתם אי אפשר ללכת למכולת.

          אני נותן את מלוא הכבוד לאמת וזו גם הסיבה שאני מתעב את נתניהו.
          כי האיש הוא ההיפוך הגמור למושג הטהור הזה שנקרא ' אמת '.

          הגב לתגובה זו

      • ולמה אמרה התורה:''ארור כנען,עבד עבדים יהי לאחיו''?

        יגאל כהן, 03/07/07 02:39

        בגלל שהכנעני הזה הוא שהפך את עמצו לעבד באופן עצמוני.
        אז למה גם לקלל אותו?
        בגלל שהוא שגרם לכך שאחר כך יהודים התחילו להעביד יהודים,הכל בגללו,דכתיב:
        ''כי תקנה עבד עברי וגו'''.
        העבדות של העברים באה מהכנענים הארורים.
        אורור כנען,עבד עבדים יהי לאחיו.
        כל בן עדות מזרח,שסוגד לאמריקקי,בועל מדיינית שלא שכח להיות יהודי.
        ולליקוק הגיזעני שלו ולמצוד החדש על המנהיג האחרון של המזרחיים בליקוק,הוא כנען.
        וחוץ מזה כנען,סילבן נתפש על חם מחלק את ירושלים בפריירמיס הקודם.
        אל תדאג,גם הפעם ביבי יתפוש אותו מחלק את ירושלים.
        וכל זה בגלל התסביך של סטיבי לחלק את ירושלים,דווקא ב''פריירמריסים''.
        שנאמר:
        ריזק איל הובול על איל מג'נין.
        אורור כנען.
        לא חשוב כמה אנחנו נזעק לסילבן ונתחנן אליו.
        בפעם שעברה בכיתי לסטיבי.
        אמרתי לו:סטיבי,עזוב עכשיו את ירושלים יש לנו פריימריס על הראש.
        אם תפסיק לרגע לחלק את ירושלים,
        כולנו נבוא לעזור לך אחרי שיסגרו את הקלפיות.
        והוא,לא תונסאי אלא כורדי.
        התעקש,לחלק למדיינית של זימרי את ירושלים דווקא ביום של הפריימריס.
        אין לו תקנה לסטיבי.
        הוא ילך בעקבות כל אלה שחילקו לקרוק ולשיקצע שלו את ירושלים.
        מרבין ועד אולמרט.
        כולל סילבן.
        אבל אצל סילבן חלוקת ירשלים גובלת באובססיה.
        אהבל,הבלכו,הבלין.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק ריבלין ינצח

    צחי, 02/07/07 21:57

    רק ריבלין ינצח את ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק לא ביבי התחמן! (ל''ת)

    רוני, 02/07/07 21:57

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש מהמשותף וגם יש פער עצום בין ביבי לביילין!

    benzi. a, 02/07/07 21:53

    המשותף הוא שביבי יבצע את המדיניות של יוסי ביילין.
    והפער הוא. שיוסי ביילין אומר את האמת בפנים למרות שהוא משלם על כך מחיר פוליטי יקר.
    ואילו נתניהו משקר לכולנו בפנים כדי להרוויח את קולתיהם של התמימים והטפשים ולעשות על חשבונם הון פוליטי.

    הגב לתגובה זו

    • יש גם מהמשותף לביבי ופרץ

      עוד משותף, 02/07/07 22:50

      שניהם מבטיחים הרים וגבעות ולשניהם יש אותו ציבור שמאמין בהבטחות הריקות שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • יש גם משותף בינכם מגיבים יקרים אתם בתשלום מגיבים

        המשתף, 03/07/07 00:26

        או שהמשותף בינכם הוא שאתם מעדת הטיפשים העוורים ו/או החרשים
        או שאתם עושים ביחד קוק ועפים להזיות ביחד

        הגב לתגובה זו

        • חחחחחחח............ (ל''ת)

          הצופה, 03/07/07 02:03

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    אנו גוש-שמאל-התקש' הפרק' העליון) נשתלח בביבי (ל''ת)

    כי אנו המדינה, 02/07/07 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יבי-ביבי-ביבי-וי-וי-וי-יה-עיוני-יה-רוחי יאוואלי- כפרה אני מתה עליך (ל''ת)

    מכלועה מזרחי, 02/07/07 21:37

    הגב לתגובה זו

    • אני מכיר אותך מזמן,לא ידעתי שאת כותבת טוקבקים.

      יגאל כהן, 03/07/07 02:31

      בהצלחה מח'לועה.
      ביבי זקוק עכשיו לכל תגבורת.
      ד''ש לשרה.
      היידה שרה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זהירות ביבי יורד מרמת הגולן יש לו נסיון . (ל''ת)

    רפי, 02/07/07 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אצביע אך ורק לפייגלין כי הוא אמין ועליו אפשר לסמוך. (ל''ת)

    ואם לא פייגלין, 02/07/07 21:19

    הגב לתגובה זו

    • פששש יפה פייגלין שמעת את המילה פריימריז התחלת לעבוד (ל''ת)

      מנשה, 02/07/07 22:42

      הגב לתגובה זו

    • אם לא פייגלין אז ברק?

      גידי, 03/07/07 12:53

      ההבדל בינהם בדעות הוא שמיים וארץ- וזה מראה שאין לך שום אידיאולוגיה פרט לשנאה לנתניהו

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט יהיה עוד 3 שנים ראש ממשלה ואח''כ ינצח (ל''ת)

    מבין ויודע, 02/07/07 20:47

    הגב לתגובה זו

    • וישראל לא תישאר בשביל ''לחגוג'' את זה... (ל''ת)

      אולי אבל, 02/07/07 21:12

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט שלח את החיילים להלחם

        אולמרט הביתה, 02/07/07 21:32

        ולא הגיע לתת כבוד אחרון לנופלים בושה וחרפה.

        הגב לתגובה זו

    • עד אז לאיראנים תיהיה פצצה (ל''ת)

      .., 02/07/07 21:24

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם כי ביבי מופיע באצטלה של שומר הגולן,היה מוכן לסגת לגבול הבינלאומי (ל''ת)

    כשהיה ר''מ, 02/07/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה אכפת לו מהמדינה העיקר הבחירות שלו (ל''ת)

    נועם, 02/07/07 20:28

    הגב לתגובה זו

    • ולך כאילו איכפת מהמדינה

      שלי בוקר, 03/07/07 00:28

      איכפת לך מה 17.20 ש''ח לשעה שאתה מקבל בשביל לכתוב תגובות מטומטמות מטעם

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כשהיה ר''מ ביבי ידע היטב מה עושה שר התיירות שלו קצב,ומילא פיו מים. (ל''ת)

    אני, 02/07/07 20:21

    הגב לתגובה זו

    • אם הוא ידע אז גם אתה ידעת מגיב שקרן

      אתה, 03/07/07 00:31

      ואם ידעת למה לא דיברת עד עכשיו וגם עכשיןו רק בעילום שם

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נתניהו לא לשריין לסילבן מקום 2 (ל''ת)

    יניב רינגוולד, 02/07/07 20:21

    הגב לתגובה זו

    • הסר דאגה מלבך. -ביבי כבר שריין את מקום 2 למשה קצב!!! (ל''ת)

      tkex, 02/07/07 20:39

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט דיי לטקבק ! עליזה והביתה ! (ל''ת)

        כמה שלמו לך ?, 03/07/07 02:04

        הגב לתגובה זו

    • יניב,כשתחסלו את סילבן ישאר לעדות המזרח בליקוק רק את מחלון וכליון.

      יגאל כהן, 03/07/07 02:30

      סלקו את סילבן ואז חבר הכנסת היחיד מעדות המזרח בליקוק הגיזען של הקרוק הקרוק.
      יהיה האצבע המשולשת שקיבלו עדות המזרח.
      הלא הוא מחלון וכליון.
      הסנשו פנשה של הסנשו פנשה של ביבי.
      שהרי כחלון היה הסנשו פנשה של עוזי לנדאו,
      ועוזי הבחור הטוב,במובן הכי רע של המילה,
      הסתבר רק כסנשו פנשה של ביבי.
      כחלון,האצבע המשולשת שנתתם לנו,
      ''מה בינפוך איל עיין''.
      אין בו תועלת לבקש ממנו שיעשה לנו ''אוףףףףףףף'' בעין כשנכנס לנו יתוש לעין.
      צחקתם עלינו.
      גנבתם את המפלגה של עדות המזרח.
      וכולם אשכנזים בליקוק ורק אצבע משולשת בדמות כחלון.
      אז חסל את סילבן ותשלים את הטיהור של הליקוק מעדות המזרח.
      אתה גיזען ארור ואני סיפרתי זאת כאן,
      לפני שלוש וחצי שנים.
      יניב רינגוילד שכיר החרב של ביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעניין איזה תפקיד מייעד ביבי למשה קצב עם שובו לחיים הפוליטיים. (ל''ת)

    alonso, 02/07/07 20:20

    הגב לתגובה זו

    • ביבי לא מתקרב לקצב. קצב מפחיד כשהוא מוציא את

      אפרת קוצ'ין, 03/07/07 01:08

      המהשמו שלו ומנפנף בו.
      אבל רצה שמועה שרמון המשנה לראש הממשלה חושב לעשות משהו ביחד עם קצב. אולי יקימו ביחד מפלגה.
      המפלגה לזכויות עברייני מין. אולי אולמרט יצטרף אליהם אם הם יסכימו לקבל את האג'נדה שלו ''זכויות למושחתים ועברייני נדל''ן''

      הגב לתגובה זו

      • אפרת את גדולה (ל''ת)

        מיקי, 03/07/07 09:45

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא יעזור לך ביבי.-אהוד ברק יביס אותך בקלות שוב, כמו בפעם הקודמת. (ל''ת)

    alonso, 02/07/07 20:18

    הגב לתגובה זו

    • אולי תפרסם את כתובת הדואר שלך

      יאיר, 02/07/07 21:00

      כדי שנוכל לצחוק עליך אחרי הבחירות?
      ביבי וברק היו ראשי ממשלה גרועים.
      ההבדל הוא שביבי היה שר אוצר טוב ושר חוץ טוב (וגם מי שלא מסכים שהוא היה שר אוצר טוב, יסכים שהוא היה שר חוץ טוב).
      ומה ברק היה בדיוק? רק ראש ממשלה גרוע ושר פנים בינוני.
      אני לא מאמין שברק יוכל להתעלות כשר בטחון, הוא יהיה פחות גרוע מפרץ, אבל לא ישפר את הבטחון שלנו בצורה דרמטית .קסאמים עדיין יפלו, החיזבאללה יתחמש, ואולי יהיה סיבוב שני נגדו, וסוריה ואיראן תוספנה להתחזק.
      בבחירות הבאות, עם רקורד של שר בטחון לא מדהים, ראש ממשלה גרוע, ושר פנים (לפני ימיו כראש ממשלה) שאף אחד לא זוכר, איך הוא יתחרה מול ביבי?

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל להתרגל לשם ביבי ראש הממשלה

      רק נתניהו, 02/07/07 21:33

      הבא.
      ברק חתרן כמו סילבן. רודפי כיסאות.

      הגב לתגובה זו

    • יש סבירות שאבוד ברק יביס גם אותך כמו את שאר בני ישראל! (ל''ת)

      לזה את חותר?, 02/07/07 23:37

      הגב לתגובה זו

    • ברק היה אחד מראשי הממשלה הגרועים בכל הזמנים

      שכחת?, 02/07/07 23:42

      ברק היה אחד מראשי הממשלה הגרועים ביותר שהיו לישראל.
      זאת גם הסיבה שהציבור העיף אותו אחרי כהונה קצרה בלבד.

      הגב לתגובה זו

    • ברק מקבל כספים ועובד בשביל מארק ריץ'

      אמא לילדים, 03/07/07 00:35

      אכלתם אותה פעם אחת כי לא עשיתם שיעורי בית לגבי אולמרט המושחת.
      הפעם כדאי לעשות שיעורי בית ולבדוק את מידותיו של ברק המתעשר באינסטנט בהקשר למארק ריץ'.
      הפעם לא להתעלם משחיתות ולנהוג כבנות יענה. מדובר בעתיד שלנו ושל ילדינו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק פייגלין יציל את הליכוד ואותנו

    אלי צ'רניאבסקי, 02/07/07 20:12

    המועמד שהוזכר בשורה אחת, משה פייגלין, הוא הסיכוי היחידי של תנועת הליכוד לחזור לערכיה המקוריים, ושל מדינת ישראל להימנע ממרחץ דמים לאורך שנים.

    הגב לתגובה זו

    • פחחחח משעשע (ל''ת)

      שלמה, 02/07/07 22:41

      הגב לתגובה זו

      • שקדימה=לכוד ימשיכו בהונאתם.ככה יפרקו תחברה הישראלית לסקטוריאלית.למי (ל''ת)

        שלא הפנים תוצאת, 03/07/07 12:20

        הגב לתגובה זו

    • צודק. רק פייגלין ישמור על הגולן. (ל''ת)

      אני, 02/07/07 23:55

      הגב לתגובה זו

    • יהיה גדול אם פיגלין ינצח. יש לו פה גדול ויהיה בידור בחדשות (ל''ת)

      רק פיגלין, 03/07/07 00:05

      הגב לתגובה זו