• 35.

    יישכוייח (ל''ת)

    מוני, 12/07/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מעלה חיוך רחב! (ל''ת)

    אחלה טור, 06/07/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    באמת NRG למ לא שמתם תמונה של קופטש

    דון קי, 06/07/07 00:20

    רק תמונות של חמור ואתון

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קופאטש -עוד זומבי לחבורה שמתלבטת בין חומרת הדת לחילוניות ! (ל''ת)

    יצחק רביד, 04/07/07 22:01

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חוסר הבנה-דמגוגיה זולה

    ע, 04/07/07 19:43

    אין קשר

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גאוני

    ז'אקו, 03/07/07 04:53

    רק משתבח. ישתבח שמו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ובימים הללו אין מלך בישראל

    Ohad, 02/07/07 23:52

    יש תחושה קשה שאין מנהיגות אמיתית כיום - ישנה רק מנהיגות מושחתת או עלובה - כנראה שנגמר לנו מלאי המנהיגים סוג א' אמיתי ונשר רק סוג ז'...
    א. קצב צריך ללכת לכלא למען הצדק ולמען יראו וייראו - ברור לכל מי שעיניו בראשו שלא ביום בהיר אחד קמו להן 10 מתלוננות שאינןמכירות אחת את רעותה והחליטו באופן מקרי להעליל על הנשיא עלילה- וכי מה יצא להן מזה? פרסום?....
    ב. מן הראוי שרבבות מפגינים יתייצבו מול ביתו של מר קצב בקריה (הלא נאמנה...) וימררו לו את החיים עד שיגיד ''מודה אני'' וירצה את עונשו
    ג. אם א' היתה הבת שלי הייתי כבר מזמן חותך לו את הכלי- גם אם הייתי צריך לשבת על זה בכלא כמה שנים - אבל זה אני- משוגע יש אומרים

    הגב לתגובה זו

    • הביטוי אין מל בישראל אינו מתאים לסוגיה זו

      אסף, 03/07/07 00:56

      הביטוי בימים ההם אין מלך בישראל, אינו בא לשבח את המלכים, הוא בא דווקא לגנותם. הביטוי מעלנ על נס דווקא את השופטים.

      הביטוי הימים ההם אין מלך בישראל, אמנם חותם את ספר שופטים. ברם, הפרשייה של פילגש בגבעה וכן, פרשיית פסל מיכה הסמוכה לה, אשר בשלהם נאמר ביטוי זה, התרחשו לפני תקופת השופטים וזה אליבא דכולי עלמא. דהיינו, הן על-פי הפרשנים האורתודוכסיים וען על-ידי מבקרי המקרא.

      מכאן, מי שרוצה להשיב שופטינו בראשונה, אדרבא שישיב שופטינו ולא את מלכינו!

      הגב לתגובה זו

      • שכויח! לא צריך מלך (מנהג גוים)! השיבה נא שופטינו ותשקט הארץ 80 שנה (ל''ת)

        בנצי האדום, 05/07/07 13:47

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    מזעזעות, למדת פיסוק?

    שגיאות כתיב?, 02/07/07 23:36

    מה שגיאות הפיסוק המזעזעות?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האשה היהודית פסולה לעדות בגלל מומים שיש בה ולכן אין להאמין לאף מילה

    חרדי, 02/07/07 18:27

    של א' כמו לכל מילה של אף אשה.לא סתם ההלכה היהודת פסלה את האשה מלהעיד...........

    הגב לתגובה זו

    • זה מראה כמה חבל שבעבירות אונס אין

      סמכות לדין תורה, 02/07/07 23:43

      אבל כשיבוא משיח והמשפט יתנהל לפי דין תורה, והקורבן של המעשה הנעשה בצנעת הפרט תהיה פסולה לעדות, כבר בגלל זה, כל אנס יהיה מרחם מראש על אבות בי''ד. כך באחרית הימים, ע''מ שהדיינין לא ייכשלו בפסיקתם מבלי עדות הקורבן, יהיה כל אנס נמנע (מטעמי כיבוד קדושתו של בי''ד) מאינוס יהודיה, ע''מ שלא יכשיל (חו''ח) מטעמים נוספים שביצר הרע, עשיית דין תורה

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    על זה אפשר לומר

    פנחס, 02/07/07 17:06

    שקופטש כאילו מברך,אבל יוצא מקלל כמו בילי בוי.
    מה כבר אפשר לצפות ממי שמעולם לא השקיע מאמץ רציני ללמוד תורה,
    וניזון על עיתונות מטומטמת משנאה ?
    אם אתון יכולה לדבר,אז קופטש יכול.

    הגב לתגובה זו

    • צודקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      nestol420, 03/07/07 15:42

      במאה אחוז!...
      קופטש מה עם פיני הגדול!??!?!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    נקודה קטנה לגיל

    שי, 02/07/07 16:56

    גיל, כתמיד, גם הפעם היטבת לפרש בדרכך שלך את הפרשה. נהניתי.

    היות ואני רואה את הכיוון שאתה מתעתד לנקוט לגבי פנחס תרשה לי להעלות בפניך בקיצור כמה תהיות המעידות, לדעתי, כי דמותו של פנחס מעט יותר מורכבת מזו שאתה מתאר.

    ברור כי על פניו מעשהו של פנחס הוא קנאות. פנחס הוא קנאי וגם הפסוקים מעידים על כך.

    השאלות עולות כשמנסים להעמיק ולהרחיב את המבט על פנחס.

    מדוע דווקא נכדו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, הוא זה שהיה לקנאי? חסרים קצרי פתיל בעם ישראל?
    מה עם בני דן? (זוכר את חושים בן דן? זוכר מה הוא עשה לעשיו כשזה פקק את הדרך העולה ממצרים?)
    מה עם שאר שבט לוי (היינו לא הכהנים - בני אהרון)? וחבריהם משבט שמעון שעל שני אחים אלו נאמר ''כלי חמס מכרותיהם''?

    שאלה נוספת, ידוע כי: ''פנחס הוא אליהו'', לכאורה, מצוין - גם אליהו הוא קנאי. אבל, נשים לב, מה התפקיד שקיבל אליהו לאחרית הימים? להשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם! לא לשחוט את כל הסרים מן הדרך!
    גם פנחס עצמו לא התמנה למנהיג ''התנזים של משה רבנו'' או ''המפוצצים של אהרון הכהן''.
    פנחס קיבל את ברית שלומו של הקב''ה.
    התוכל הסביר למה דווקא הקנאים הללו הם שליחי השלום הנבחרים? אולי קנאות אמיתית צומחת דווקא מבית כביתו של אהרון הכהן?

    אשמח לתגובתך.

    הגב לתגובה זו

    • שמחתי לתגובתך.

      ג.ק, 02/07/07 21:29

      פנחס הוא אכן דמות מורכבת ביותר...
      קטונתי מלשפוט אותו...השאלה היא מה גבול הקנאות. יגאל עמיר גם ושב שהוא פנחס. האם הוא? או שהוא עובד אלילים מהסוג הגרוע ביותר?

      שוב.תודה.
      ותקצר כאן היריעה מטבע הדברים

      הגב לתגובה זו

      • שמחתי לתגובתך

        י.ב, 03/07/07 10:40

        שלום ג.ק
        שמחתי להתיחסותך המעמיקה.
        אכן ההבדל בין קנאי לרוצח הוא עצום אך מטעה. חיצונית אלו אותם מעשים- הרג. אך אצל אחד- הצלת העם מריקבון פנימי... ואצל האחר-רצח פוליטי מזעזע שמוביל לפילוג וריקבון אחר בעם...
        כיצד מבדילים בין השניים? על כך אומר ספר הכוזרי (ריה''ל) ''שורש האמונה הוא שורש הכפירה'', באותו כח ניתן ליצור הרג או הצלה לדוגמא: עבודת ה' או עבודת אלילים פגאנית, אכזריות תהומית או ניתוח לב פתוח, בריון מטיל אימה או לוחם בצבא ללא חת, אקט של אהבה עילאית רוחנית טהורה או אונס מחריד.... הכל תלוי במידות והערכים של האדם. כמו כן- האם יש לו נגיעות אישיות לארוע? ע''פ סופו רואים כי ה' בכבודו ובעצמו מודה כי פנחס קינא לה' ללא כל פניות אישיות (''ראו כמה צדיק אני, יש לי כיפה גדולה וגם הרגתי חוטא....'') 100% מחשבה על העם ואלוקיו... מאז לא היה עוד קנאי אמיתי בעמנו שקיבל על מעשיו אישור מאלוקים. היינו לנו רק חקיינים סוג ח'.... והמתועב שבכולם אותו רוצח שפל של ראש הממשלה (''הצלתי את העם...) שבפועל הוביל אותנו לעברי פי פחת.....
        לכן אומרים בתפילה ''פנחס זך קינא לשמך'' בדגש על - זך!

        הגב לתגובה זו

        • תודה על דבריך המאירים (ל''ת)

          אני, 03/07/07 16:44

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה? כבר מותר לחשוף את א'? (ל''ת)

    ב, 02/07/07 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    האם מדובר בפרשת בלק קרינגטון משושלת? (ל''ת)

    ג'י אר יואינג, 02/07/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אתה עושה מהתורה צחוק?

    אהרון, 02/07/07 14:42

    בורא עולם ישלם
    לך בילדך.

    הגב לתגובה זו

    • אין איזה רב

      תתרן, 02/07/07 14:59

      שיתיר לקב''ה חוש הומור?

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה היא לא עם בורא העולם - לו יש חוש הומור

        ישי, 02/07/07 15:15

        תסתכל על התגובות כאן ותראה איזה יצורים מוזרים הוא ברא.

        הגב לתגובה זו

        • הוא כנראה מעריץ את החמישייה הקאמרית

          תתרן, 02/07/07 15:58

          בדיחות בלי פואנטה

          הגב לתגובה זו

    • אהרן, מי אתה שתעשה חשבונות עבור בורא עולם? (ל''ת)

      סרג'נט פפר, 02/07/07 22:34

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מצוין. תודה רבה

    יוסי, 02/07/07 14:40

    http://corky.net/%7Eeran/yossi/Ertas%20200507%20Forweb.WMV

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טור מצוין. פרשנות מודרנית למשל

    יהדות כאן ועכשו, 02/07/07 14:33

    בלעם ובלק

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כן, היא באמת בהמה

    ארז, 02/07/07 14:32

    ולמה היא לא בעטה? כי היא רצתה את זה (את היחסים, כמובן, לא את האונס שלא היה), והיא נהנתה מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האתון קופטש

    אהוד, 02/07/07 14:31

    צואת אתונו של בלעם טובה ממך

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ועל אתונות אלו אמרו חכמינו

    אבי, 02/07/07 14:08

    ''הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?''

    ולענייננו, מה עשה הזרזיר אצל העורב?

    א' - אינה תמימה. היא חפצה בקידום - משאלת ליבה (והקטע בו החלה לבכות) ו-ק' חפץ לקדם. שני האינטרסים פגשו זה את זו.

    כאשר ק' החליט לקדם אות אחרת, א' בתור האות הראשונה כעסה עד מאוד והחלה לסחוט.

    היו כאלה, יש כאלה, יהיו כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להבדיל מהקטעים הקודמים - קטע מוצלח, ממש מדרש מודרני.

    ישי, 02/07/07 14:05

    לא אוהב את מה שכתבת על פנחס, אבל ההקשרים והכתיבה מראים על ידע רב ועל שנינות

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פנחס הרוצח???

    אלי, 02/07/07 13:13

    על כמוך אמר אלכסנדר ינאי, ''הזהרי לך לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים אלא מן הצבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס''.

    הגב לתגובה זו

    • אוף איתכם

      תשתחרר, 02/07/07 16:38

      מה יהיה?

      תהנה מפרשנות קצת שונה מגישה קצת שונה

      קצת הומור ,קצת לצאת מהמסגרת

      רוצה לסתור - תן פרשנות משלך ,תפלפל

      מי שמך להחליט מי צבוע ומי לא ? נכון ,הוא לא דוס מהזן החרד אז הוא לא יודע ,אסור לו לתת פרשנות?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    משהו מענין בקשר לאתון

    צ. אמיר, 02/07/07 13:11

    שים לב שלא רק שהיא לא התנגדה שבלעם ירכוב עליה אלא שהיא התנגדה שהוא ירכוב על אתונות אחרות.

    כשהוא עבר לקלל עבור מלכים אחרים היא התעקשה שלא להמשיך בעבודה שלה אלא דרשה להיות אתונו הצמודה של אותו גבר שתום עיין.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קופטש היזהר

    יוני ס, 02/07/07 11:56

    כל שבוע אתה פוגע בקדושי ישראל. עונשו של הקב''ה בדרך אלייך. לגביי העניין עצמו, אחלה טקסט!

    הגב לתגובה זו

    • הקב''ה לא צריך את התערבותכם ,הוא יודע להסתדר לבד (ל''ת)

      פיני הקטלן, 02/07/07 15:55

      הגב לתגובה זו

    • הקב''ה לא ''מעניש'' מי שמעניש

      תמי, 02/07/07 23:46

      זה אנחנו את עצמינו ,עצם האמונה בדבר מסוים, מספיקה כדי להביא את אותו ''דבר'' או את אותה אמונה לחיים שלנו.
      חוץ מזה הקב''ה אוהב הומור,אחרת הוא לא היה ממציא אותו... :-)))
      כתבה מצחיקה ומלאת דמיון,סחטיין

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    חמוד

    קוראת בפעם ה-1, 02/07/07 11:51

    בס''ד
    המשל היה במקום.אהבתי את סגנון כתיבתך ואת השיננות שבה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תודה קופטש !

    ניר, 02/07/07 11:11

    אחת הכתבות היותר מרעננות שקראתי בזמן האחרון.

    אתה נוגע בכל האיזורים ה''קדושים'', בהצלחה רבה, מבלי להסיט עליך רבנים..


    מאוד נהנתי לקרוא.
    כן ירבו כתבות כאלה ממך.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ידיעה למערכת- האתון הגישה תלונה גם נגד קופטש- כנסו

    חדשות ערוץ 2, 02/07/07 10:35

    היא טוענת שבניגוד לטענתו שהוא רק ''עצר מלכת וטפח על צווארה'', הוא הטריד אותה מינית ממש ואפילו ניסה לאנוס אותה. מהפרקליטות נמסר שיתכן שיואשם באונס (עדיין לא ברור) אבל יש עוד אתונות שטוענות שהוא ''טפח על צווארן'' כך שהתיק לא ברור. קופטש מוסר שהוא חף מפשע אבל היום קשה להוכיח שאין לך אתון.....
    כבר מתארגנת הפגנה בכיכר.....

    הגב לתגובה זו

    • חחח...מה זה זה? (ל''ת)

      אשת לוט, 02/07/07 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שנון! נהניתי (ל''ת)

    ירושלמית, 02/07/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צחקתי! (ל''ת)

    דרור, 02/07/07 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שטויות, שטויות, שטויות

    זמיר, 02/07/07 09:43

    למה לא מקפידים על רמה גבוהה יותר באתר כ''כ מרכזי?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חביב ביותר (ל''ת)

    ניר, 02/07/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עכשיו אני מבין מי זאת ''א'' כנסו!

    מני, 02/07/07 08:48

    עד עכשיו רציתי מאוד לראות איך ''א'' נראת.ולפי הכתבה זה כבר מובן לי.שהיא אשה ועושה מעשים כמו האתון של בילעם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    קופטש ותמיר קמחי היו מליצני העשורים הקודמים, אך קופטש השתדרג!!! (ל''ת)

    אקס מבקר, 02/07/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    קופטש, סחתיין על ההומור. חד וקולע.

    יש לך רעיונות, 02/07/07 04:36

    חחח..ענק!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אכן, קופטש מושחז ככלי זין (ל''ת)

    דוד, 02/07/07 02:39

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גדול! גדול! מהקטעים הטובים בערוץ! (ל''ת)

    יהודי, 02/07/07 02:38

    הגב לתגובה זו